[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 lipca 2005, 12:17:23 - maciejko
LM: Panathinaikós AÓ rywalem Wisły - sylwetka

W piątek, w samo południe, w siedzibie UEFA odbyło się losowanie III rundy eliminacji Ligi Mistrzów. Mistrz Polski, krakowska Wisła zagra z wicemistrzem Grecji - Panathinaikós AÓ.

Według wstępnych ustaleń pierwszy mecz rozegrany zostanie w Krakowie 10 sierpnia (środa) o godzinie 20:00, a rewanż w Atenach 23 sierpnia (wtorek) o godzinie 20:45 czasu miejscowego.

---

Panathinaikós Athlitikós Ómilos

Data założenia: 1908
Barwy: zielono-białe
Adres: Herodou Attikou 12A, 151-24 Marousi (Ateny)
Stadion: Gipedo Apóstolos Nikolaidis (powstały w 1922 roku, 17.100 miejsc)

Nazwy: Podosferikos Ómilos Athinon -> (1910) Panellinios Podosferiko Ómilos -> (1914) Panellinios Podosferikos Agonistikos Ómilo -> (1928) Panathinaikós Athlitikós Ómilos

Sukcesy:

Mistrzostwo Grecji - (19x) - 1930, 1949, 1953, 1960, 1961, 1962, 1964, 1965, 1969, 1970, 1972, 1977, 1984, 1986, 1990, 1991, 1995, 1996, 2004

Puchar Grecji - (16x) - 1940, 1948, 1955, 1967, 1969, 1977, 1982, 1984, 1986, 1988, 1989, 1991, 1993, 1994, 1995, 2004

Superpuchar Grecji - (3x) - 1988, 1993, 1994

finalista Pucharu Europy Mistrzów Krajowych - 1970/71

Europejskie puchary - mecze Panathinaikós AÓ z polskimi klubami:

62/63 - PEMK - Ir - Polonia Bytom - Panathinaikós AÓ - 2-1, 4-1
90/91 - PEMK - Ir - Lech Poznań - Panathinaikós AÓ - 3-0, 2-1
95/96 - LM - 1/4 - Legia Warszawa - Panathinaikós AÓ - 0-0, 0-3
96/97 - PU - Ir - Panathinaikós AÓ - Legia Warszawa - 4-2, 0-2
00/01 - LM - Q - Polonia Warszawa - Panathinaikós AÓ - 2-2, 1-2

RKSMotor - 29 lipca 2005, 12:18:16 - *.adsl.inetia.pl
Teraz albo nigdy!!!

Jaho - 29 lipca 2005, 12:18:38 - *.szczecin.mm.pl
Dobrze!!

vitriol - 29 lipca 2005, 12:18:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak sie spręzą jest szansa - w sumie może być

foka79 - 29 lipca 2005, 12:19:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Już na jesień MU w Krakowie!!!!

GreG - 29 lipca 2005, 12:19:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.110)
Nawet niezle losowanie.Tylko lipa ze pierwszy mecz w KrakowieAle mam nadzieje ze Wisla bedzie walczyc jak rowny z rownym.

kris - 29 lipca 2005, 12:19:38 - *.interpc.pl
maja szczescie ze trafili na panathinajkos pare lat temu polonia walczyla z nimi i byla blisko awansu wiec wiselka miejmy nadzieje ze awansuje bo jak nie teraz to chyba nigdy. Olisadebe pod Wawelem

lechista - 29 lipca 2005, 12:20:25 - *.192.75.2 (*.168.20.30)
rywal może nie tak ciężki ja Liverpool, czy ManU, ale też będzie trudno. ale trzymam kciuki za Wisełkę. ps. Wisła znowu została na końcu wylosowana, tak jak przed rokiem

bross - 29 lipca 2005, 12:20:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.11.114)
powinni wygrac

lukko - 29 lipca 2005, 12:20:37 - *.ols.vectranet.pl
sorry ale nie mają szans.

CZECHU - 29 lipca 2005, 12:20:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
I tak nie przejdą greków. Wolałem Man Utd.

letarg - 29 lipca 2005, 12:20:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale z tego Engela farciarz. Jest szansa na grupę LM.

Polak - 29 lipca 2005, 12:21:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie co wy chrzanicie, Wisła z taką formą dostanie baty jak się patrzy!!! Póki Groclin nie bedzie mial mistrza zapomnijcie o LM!!!

C# - 29 lipca 2005, 12:21:17 - *.zdnet.com.pl
Brawo 90minut, błyskawiczna informacja. Ledwo losowanie się skończyło, parę razy odświeżyłem stronę i już
No ciekawe, co Pan Jerzy wymyśli na Greków. Oby w końcu polski klub awansował do LM. Nie można powiedzieć - szansa jest. Oby nie potraktować jej tak samo, jak poprzednich (Anderlecht, np.). Naprzód Biała Gwiazda!

janosik - 29 lipca 2005, 12:21:44 - *.access.as9105.com
no zobaczymy jak będzie ciekaw jestem czy wisła straci bramkę u siebie bo jak nie to musi być awans

klemens(L) - 29 lipca 2005, 12:21:57 - *.t8.ds.pwr.wroc.pl
.......kto wierzy w to że WISŁA pokona PANATHIKAIKOS jest niepoprawnym optymistą....poza tym zmiany w WIŚLE prowadzą do nikąd a nie do LM....niestety taka jest prawda

ciuga - 29 lipca 2005, 12:23:30 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Przepraszam najmocniej ale losowanie zaczyna sie o godzinie 13!!!!!!!

Sergio - 29 lipca 2005, 12:24:00 - *.177.1.150
No albo z Panathinaikosem wygrają i wejdą do lm, albo już nigdy w niej nie zagrają! Muszą zagrać a jest duża szansa. Niech pamiętają, że z Polskich drużyn tylko Legia i Widzewek grali w LM! Więc oni mają szanse być trzecią drużyną Polską, która zagra w LM! Trzymam kciuki za Wisłe!

acm - 29 lipca 2005, 12:24:36 - *.lodz.msk.pl
no wisła musie sie postarać jak nie teraz to nigdy!!! tylko widzew RTS

Baggio - 29 lipca 2005, 12:24:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Engel to szczesciarz i Wisla awansuje do LM.

pablo1713 - 29 lipca 2005, 12:24:54 - *.aster.pl
ale była akcja do końca zostały 3 teamy Monaco Ajax i Panathinaikos i fartownie trafili na najłatwiejszgo z tej trójki :D ja stawiałem na meczyk Wisła-Panathinaikos ale co z tego skoro i tak tego nie obejrzymy w TV bo oni nie chcą pokazywać najbardziej popularnego i medialnego sportu w Polsce :/ trzeba tych szefów TVP wybić co do jednego :D

kris - 29 lipca 2005, 12:25:25 - *.interpc.pl
Maciek chyba zazdrosci ze opuscil wisle teraz mialby wielka szanse zagrac w lidze mistrzow bo z celtikiem bedzie musial poczekac chyba do nastepnego sezonu

Chuuudy - 29 lipca 2005, 12:25:54 - *.199.196.195 (*.10.1.196)
Szczerze mówiąc naprawde nie wiem jak to będzie w tym meczu. Trudno mi cokolwiek przypuszczac. Ale nie mniej jednak mam nadzieje ze Wisełka awansuje do fazy grupowej, bo jest to chyba juz ostatnia chwila. Nigdy nie wiadomo co moze byc za sezon, a nie sądze by kolejny raz utrzymali mistrzostwo. Szkoda tylko Żurawia. Celytic musiałby wygrac 6:0, a Słowacy pewnie ustawią sie na własnej połowie w 11. Eh... przydałby sie Żurawski, przydał...

Wiślak - 29 lipca 2005, 12:25:58 - *.net.autocom.pl
I jest szansa na fazę grupową.A Żuraw co?Nawet
w UEFA nie powalczy a marzyła mu się LM z Celtickiem

LUKASZ - 29 lipca 2005, 12:25:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobrze wylosowali. Mogli tafić gorzej np. Monaco, Ajax, Inter. Teraz czas na UEFA losowanie.

ww_wks - 29 lipca 2005, 12:26:21 - *.finemedia.pl
cały Wrocław za Wisełką!!!JAZDA JAZDA JAZDA BIAŁA GWIAZDA!!!

karollo - 29 lipca 2005, 12:26:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
WISŁA i od Patrzalki dostalaby baciory.
Dobre losowanie, "jak spaść to z lepszego konia."

wojownick - 29 lipca 2005, 12:26:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak Wisla wyeliminuje Panathinaikos to Gornik Zabrze w czerwcu zostanie mistrzem Polski

marzas - 29 lipca 2005, 12:27:30 - *.wroclaw.mm.pl
panathinaikos nie strzeli zadnej bramki bo maja bardzo slabych napastników. (najlepszego wlasnie sprzedali do olimpiakosu)

maraz - 29 lipca 2005, 12:27:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
w miarę dobre losowanie. jeśli Wisła się spręży to powinna awansować. to najłatwiejszy rywal jaki trafił się polskiej drużynie w el. LM (uważam, że Anderlecht to lepszy zespół niż Panathinaikos). dlatego Wisełce nie pozostaje nic innego jak zagrać dwa dobre mecze i awansować!! trzymam kciuki!

Kuban - 29 lipca 2005, 12:27:44 - *.udn.pl
Wierzycie w to,że Wisła da rade awansować ? Też miałem nadzieje dopóki nie obejrzałem meczu z Górnikiem Ł. . Mieli też szanse 2 lata z Anderlechtem (drużyna słabsza od PAO) A jak odpadli w pucharze UEFA ze spadającą do II ligi Valerengą czy rok temu z Tibilisi. Teraz są mocno osłabieni i nie ma co liczyć,że im się uda,zwłaszcza z Panathinaikosem

Zielony_ko - 29 lipca 2005, 12:28:00 - *.80-240.sze.tkb.net.pl
Moim zdaniem Wisła nie awansuje do LM. Panathinaikos wie czego chce i w przeciwieństwie do Białej Gwiazdy ma pewne doświadczenie a działacze i trenerzy w tym klubie działają bardzo konsekwentnie i rozważnie.

xxx - 29 lipca 2005, 12:28:15 - *.satfilm.pl (*.136.208.198)
fux prawie było AS Monaco...

optymista - 29 lipca 2005, 12:28:39 - *.netia.com.pl
tak czy siak jakis polak w LM bedzie: albo Olisadebe albo Wisla Krakow ;)

kibic - 29 lipca 2005, 12:28:46 - *.netpark.pl (*.168.222.108)
Całkiem dobre losowanie, Wisła ma duże szanse awansować,tylko żeby jakaś polska stacja tv transmitowała te mecze , a nie jak rok temu....

Kris - 29 lipca 2005, 12:29:36 - *.neting.pl
Losowanie live było na www.uefa.com - świetnie zrobione.
Kolejne losowanie PUEFA o 14.00 na w/w stronie.

golbi - 29 lipca 2005, 12:29:36 - *.czeladz.msk.pl (*.59.170.155)
Marne sznase Panatahikaikos chyba nie dawno zremisował z Arsenalem i był bliski wyjscia z grupy LM. Lepszy byłby Werder, Anderlecht, Club Brugge lub Lokomotiv. Panatinaikos jest rozstawiony jako 4 druzyna za Liverpoolem
Manchesterem, Interem.

Gwidon_Kom - 29 lipca 2005, 12:29:56 - *.51.255.142 (*.16.16.245)
Olisadebe załatwi Engela...
Naprzod Panathinaikos - Wisła precz !

mc_ - 29 lipca 2005, 12:30:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
tylko ile muszą wygrać w Krakowie żeby myśleć o awansie?

Pele - 29 lipca 2005, 12:31:42 - *.155.175.174
No lepiej nie mogli trafic...trzeba się cieszyc z tego co jest...jest dużna szansa na awans
Wisła - Panathinakos 1-0
Panathinakos - Wisla 1-1

pablo1713 - 29 lipca 2005, 12:32:07 - *.aster.pl
Może jakaś petycja do frajerów z TVP przecież pokazywanie meczów pucharowych naszych drużyn w TV to powinnien być obowiązek narodowy co to kur*** jest co to Polska czy co?>?!!

mc_ - 29 lipca 2005, 12:32:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
masz rację golbi tylko że niektórych piłkarzy sama nazwa Manchester albo Inter czy Liverpool paraliżuje ze strachu

janosik - 29 lipca 2005, 12:32:56 - *.access.as9105.com
zobacz teraz gdzie gra valerenga

Drwa(L) - 29 lipca 2005, 12:33:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Weźcie przykład z nas (jesień 1996). Powodzenia. Dla dobra polskiej piłki.

zulus - 29 lipca 2005, 12:34:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mogło byc gorzej. Oli znów zagra z Engelem:-)

wojownick - 29 lipca 2005, 12:35:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
mc bardziej trzeba myslec co sie musi stac zeby bylo po co jechac na rewanz do Aten

LM!!!! - 29 lipca 2005, 12:35:16 - *.walbrzych.dialog.net.pl
zobaczymy jaki wynik będzie w pierwszym meczu chciałbym 2-0 toby raczej stykło w reważu grać z kontry strzelić bramke i LM w krakowie

goran - 29 lipca 2005, 12:35:22 - *.netia.com.pl (*.1.33.42, 213.17.132.2)
Udane losowanie..

rygiel - 29 lipca 2005, 12:35:44 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.9)
yo!! W sumei Panathinaikos nei nalezy do najslabszych druzyn:/ w miare czesto grywali w LM wiec nie sadze,aby nasze Biale Gwiazdy miay latwiutko:/ licze na chlopakow i zaluje,ze NIE OBEJRZYMY TEGO W TV!!!!!!!!!!

kub - 29 lipca 2005, 12:35:45 - *.mofnet.gov.pl (unknown)
Dinamo, Vaalerenga Pany!

oby - 29 lipca 2005, 12:35:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
jest szansa na to zeby awans zrobic. W Panathinaikós'ie AÓ wcale nie jest tak kolorowo jak tu niektorzy wypisuja. Odszedl od nich ich najlepszy strzelec i do gdzie do odwiecznego rywala...
Mysle, ze jak nie teraz to chyba za....10 lat dopiero

mc_ - 29 lipca 2005, 12:36:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
no tak my tu gadu gadu a i tak wszystko sie na boisku okaże

kojak - 29 lipca 2005, 12:36:12 - *.111.174.150
Przykro mi ale Wisła nie awansuje do LM. Moze ewentualnie zostanie jej Puchar Polski . Taka jest prawda

mc_ - 29 lipca 2005, 12:37:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak wylosowali anderlecht to też wszyscy myśleli że juz już a tu wyszła du***

oby - 29 lipca 2005, 12:39:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
a tak z innej beczki, tosie Pan C. wq... jak nie awansuja... rywal w zasiegu...

basket - 29 lipca 2005, 12:39:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
jestem optymista i stawiam na rewanz w fazie grupowej z Valerenga i Dinamo Tbilisi

Kai - 29 lipca 2005, 12:40:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
A ja myślę że obejrzymy...tylko media czekają na losowanie...jak co roku...i dopiero teraz przystąpią do pertraktacji.

Olisadebe - 29 lipca 2005, 12:41:34 - *.7.34.195
Dobzie!

rado - 29 lipca 2005, 12:41:56 - *.lapy.sdi.tpnet.pl
Niezłe losowanie "koniczynki" z roku na rok są coraz słabsze. Realnie Wisła moze zagrac w LM.

eco - 29 lipca 2005, 12:42:45 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.9.131)
Coś mi się wydaje że wisła będzie się musiała zadowolić pucharem uefa

eco - 29 lipca 2005, 12:45:46 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.9.131)
chociąż jeśli "koniczynki" nie mają dobrego ataku to nam mogą w ogóle nie strzelić, a jak wisła walerndze nie mgła strzelić to i ona odpadła

LUKASZ - 29 lipca 2005, 12:45:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pod koniec lat 90 Legia wyeliminowała z UEFA Panathinaikos. Było Legia-Panath. 4:2 i 0:2.

cracus - 29 lipca 2005, 12:46:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dał nam przykład Lech Poznański jak zwyciężać mamy!!!

zibi - 29 lipca 2005, 12:46:26 - *.pzl-wola.pl (*.168.1.187)
Nie odpadną przynajmniej z traktorzystami, albo im podobnymi....

wks - 29 lipca 2005, 12:46:35 - *.199.196.195 (*.10.239.201)
powiem szczerze ja chciałem Ajaks bo jest słabszy od panatinajkosu

radziu25 - 29 lipca 2005, 12:47:27 - *.wmc.net.pl
NAdarza sie niepowtarzalna szansa jesli nie teraz to za jakies 20 lat zycze powodzenia wisle kibic ze slupska mysle ze bedzie w Krakowie 3:1,a w Atenach 2:2.

LUKASZ - 29 lipca 2005, 12:47:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jednak szybciej podali tą informacje na stronie.

eco - 29 lipca 2005, 12:48:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.9.131)
no ostatnio ajax kiepsko grał

zibi - 29 lipca 2005, 12:48:39 - *.pzl-wola.pl (*.168.1.187)
LUKASZ: ale to byla Legia, a nie strachliwy, zakompleksiony zespolik, których gonili i dynamowcy z Tbilisi i traktorzyści z Norwegii.

mądry - 29 lipca 2005, 12:50:18 - *.nat.wro.korbank.pl (unknown)
I dobrze bo jak by wisła miała grać ze słapszym klubem to by sie poczuli zwycięscami i mogli by przegrać jak w ubiegłym roku z dynamo a teraz z pozycji nie faworyta nie mają takiej presji

xxx - 29 lipca 2005, 12:51:46 - *.devs.futuro.pl (*.50.92.32)
POWODZENIA!!!!!!!!!!!!!

Rufus - 29 lipca 2005, 12:52:30 - *.adsl.inetia.pl
Skoro ARTEMIDA może pokonać CELTIC 5-0 to nie ma rzeczy niemożliwych tylko trzeba grać.Spekulacje nic wam dadzą wszystko się okarze na boisku.A wasze zrzędzenia że WISŁA wtopi zostawcie dla siebie. Typowa polska mentalność już by chcieli załatwić mecz na papierze choć do niego jeszcze trochę czasu.WSTYD zrzędy.A potem się dziwią że w Polsce mecze kupują.

lopez - 29 lipca 2005, 12:52:32 - *.adsl.inetia.pl
śmieszny Engelek znowu ma szczęscie.Nic poza tym

andy - 29 lipca 2005, 12:53:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jedziemy z Grekami ! ! !

ja - 29 lipca 2005, 12:54:43 - *.106.28.150
co tu dużo mówić! baty i tyle!!

Mysza - 29 lipca 2005, 12:55:35 - *.33.95.159
Mogło być gorzej. Trzymajmy kciuki za Wisełkę, pamiętając, że przed meczami z Realem Saragossa też nikt nie liczył na sukces.

1945 - 29 lipca 2005, 12:56:19 - *.chello.pl
i co?? mówiłem że Panathinaikós AÓ !! hehe! Życze awansu, pozdro z Gdańska

Awciu - 29 lipca 2005, 12:57:27 - *.beskid.net (*.201.5.17)
Kto zajmie miejsce Szczakowianki w 3 lidze???
Koszarawa Żywiec??

Maclab - 29 lipca 2005, 13:00:28 - *.51.14.81
wejdziemy do fazy Grupowej LM
u siebie wygramy 1:0(Franek strzeli), a na wyjezdzie przegramy 2:1(Brożek strzeli i bezdie bohaterem)- i jedziemy!!!!!!!!!!!!

banan881 - 29 lipca 2005, 13:02:30 - *.219.249.58
Co wy tak wszyscy gadacie, że tego meczu nie będzie w TV ?!?! Przecież puszczą go na TVN tak jak w zeszłym roku z Realem.....

mc_ - 29 lipca 2005, 13:04:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
ja się tylko zastanawiam czy kiedys dożyjemy takich czasów że kibice po takim jak dzisiaj losowaniu nie bedą liczyć na awans w stylu np. u siebie 1-0 do przodu na wyjeździe 2-1 w plecy itp., czy kiedys jakiś polski klub bedzie na tyle silny żeby można było powiedzieć " no to u nas walną ze 3-,4 bramy a na wyjeździe 1,2 oba mecze do przodu" ...itd. chyba czegoś takiego bnie dożyjemy???

awer - 29 lipca 2005, 13:05:04 - *.cdprojekt.pl
zibi zakompleksiona osobe widze jedna tutaj. ciebie smyku.

pablo - 29 lipca 2005, 13:06:44 - *.mps.gov.pl
Nie wiem czy zwróciliście uwage ale w innej parze bedzie prawdopodobnie starcie "gigantów" Bratysława- Partizan Belgrad :/

karson - 29 lipca 2005, 13:09:12 - *.southampton.gov.uk
jak wisla bedzie gryzla trawe to bedzie spoko,bo skoro trawe to czemu nie koniczynki.gramy dalej!

mc_ - 29 lipca 2005, 13:09:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
a w innej parze Rosenborg-Valerenga/Haka

czajos - 29 lipca 2005, 13:09:50 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.123)
Wreszcie uśmiechnęło się szczęscie do Wisełki LM w zasięgu ręki

Artur - 29 lipca 2005, 13:10:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panathinakos? Hm może sie uda Wiśle. Stawiam na Polaków.

mc_ - 29 lipca 2005, 13:11:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak mieli Anderlecht to też tak mówili kibice

Xardas - 29 lipca 2005, 13:12:19 - *.0501.adsl.tele2.no
Polsat pusci mecze DYSKOBOLII, TVN pusci mecze wisly a TVP pusci mecze Legii. Jedynie meczy Wisly Plock nikt chyba nie pokaze.

Dzwoniu Op - 29 lipca 2005, 13:13:24 - *.zwm.punkt.pl (*.5.16.85)
Nu i tak ma być,Wisła dostała w miarę równego przeciwnika.Mam nadzieję,że podołają choć ostatni ligowy mecz nie napawa jakimś specjalnym optymizmem;)

maraz - 29 lipca 2005, 13:15:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Rufus: zgadzam się z tobą w 100%. też mnie denerwuje ta typowa polska mentalność. ale tak niestety jest że Polacy potrafią tylko narzekać i widzą wszystko w czarnych barwach. ale cóż tego już nie da sie zmienić. ale to właśnie przez takich pesymistów w Polsce jest jak jest. ja wierzę w awans Wisły, bo jestem Polakiem i chce zeby Polska drużyna grała w LM. moja wiara oczywiscie nie jest bezpodstawna. Wisła ma bardzo ciekawą drużynę. jeśli obrona zostanie odpowiednio wzmocniona to Wisełka jest w stanie wygrać z każdym. w tym roku bedziemy cieszyli się z awansu Polskiej drużyny do LM.
Pablo: rzeczywiscie losowanie nie zawsze jest uczciwe. Ametria Bratysława vs. Partizan Belgrad to naprawdę pojedynek "gigantów". i gdzie tutaj uczciowość? ;-)

Gks_fan - 29 lipca 2005, 13:15:56 - *.205.139.130
co wy chcecie zeby wiselka wygrala z panathinaikosem skoro te patalachy nie umieli wygrac z valerenga

sznajper13 - 29 lipca 2005, 13:16:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
no no wisełka się dorobiła dobrego rywala ciekawe co na to engel a propo bardzo szybko daliście informacje

maraz - 29 lipca 2005, 13:16:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
miało byc Artmedia Bratysława:-)

mc_ - 29 lipca 2005, 13:17:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Boisko wszystko zweryfikuje ale uczciwie trzeba przyznać że szansa jest większa niz przy innym wyniku losowania, (szansa jest zawsze-bo np.kto stawiał na Bratysławę?)

waco - 29 lipca 2005, 13:18:04 - *.wolomin.net
Jak patrze na niektore pary III rundy to smiac mi sie chce, to oznacza ze jakas "gigantycznie mocna druzyna" wejdzie do ligi mistrzow i po prostu bedzie zbierac baty

mc_ - 29 lipca 2005, 13:18:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Celtic już batów zbierać nie będzie

krispi - 29 lipca 2005, 13:22:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niestety Panathinaikos nie jest taki zły jak nie którzy tu wypisują, ostatnio kupili Flavio Conceicao i Igora Biscana z Liverpoolu, a planuja jeszcze dalsze zakupy.Ale i tak Życze Wiśle LM i wierze,że są w stanie powalczyć.

matt - 29 lipca 2005, 13:22:57 - *.77.102.5
Bardzo fajne losowanie, Wisełka mza wielkie szanse z Panatinaikosem, inne rozlosowanie pary są śmieszne np.Artmedia Petrżałka lub Celtic Glasgow - Partizan Belgrad lub Sheriff Tyraspol albo śmiertelne np.FC Everton - Villarreal. WISŁA przejdzie !!!

luki - 29 lipca 2005, 13:33:22 - *.torun.mm.pl
myysle , ze łatwo nie bedzie ale trzeba grac !preciez z realem w zeszlym sezonie do 72 min gra wisly ukladala sie naprawde dobrze. trzeba tak zagrac z panathinaikosem przez cale 90 to powinno byc OK!!!nie mozna pozwolic sobie na chwile dekoncentracji bo panathinaikos to klasowy zespol i nie mozna go lekcewazyc!!!!

fredryk - 29 lipca 2005, 13:37:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to ciekawe ile goli nastrzela OLI?? Zakręci troszkę obroną Wisły..

Arnold - 29 lipca 2005, 13:45:25 - *.elsat.net.pl
Ludzie Wsiła w Lidze Mistrzów.Dlaczego??? ano dlatego że Emanuel uważa Engela za drugiego ojca ten zadzwoni do Oliego powie mu że ma strzelić 2 bramki ale samobujcze i mamy drużyne w LM :D:D:D:D

el matador - 29 lipca 2005, 13:45:50 - *.streamcn.pl
zagrajcie z nimi tak jak Polonia Bytom i będzie okej

Zakrza - 29 lipca 2005, 13:48:23 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.68)
Ale ten Szymek i Żuraw sobie wybrali. Celtic i Trabzonspor juz teraz odpadna, a jakby grali w Wiselce to bym byl pewny awansu z Panathinaikosem. Ciekawe co pokaze syn marnotrawny Uche. Szansa niewatpliwie jest. Pamietajmy ze Engel juz raz dokonal niemozliwego-awansowal z reprezentacja do MŚ po 16 latach i po wiellu meczach nawet bez jednego strzelonego gola!!! Wiec badzmy dobrej mysli bo jak o mowia wiara czyni cuda Po za tym Wiselka ma juz jakies doswiadczenie bo przeciez grala juz z Realem i Barcelona!!!! Moze...

zibi - 29 lipca 2005, 13:52:25 - *.pzl-wola.pl (*.168.1.187)
awer: smykać to sobie możesz do podobnych do ciebie kolesi szczawiu na podwórku. Też należysz do tej grupki kompleksiarzy spod znaku traktorzystów i dynamowców? Z czego to u was wynika? Poczytaj sobie te posty na temat tzw. awansu. Żałosne! I znów LM nie dla was...

tomo - 29 lipca 2005, 13:58:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.13.3)
Petrzalka to byłby najlepszy los albo Rosenborg.
Kto tak uważa.

max - 29 lipca 2005, 14:24:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
foka79 o czym Ty mowisz? jaki Manchester?

Zibi - 29 lipca 2005, 14:27:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda że osłabili skład,byłyby większe szanse.
Losowanie bardzo dobre,ale i tak wieksze szanse mają Grecy.

czerwiec - 29 lipca 2005, 14:31:33 - *.adsl.inetia.pl
Losowanie szczęśliwe była cała kupa drużyn lepszych od Greków, więc nie ma co narzekać. Może Ciupiał jeszcze raz zaryzykuje i kupi klasowego napastnika do końca lipca.(termin zgłoszeń)

panatha - 29 lipca 2005, 15:13:42 - *.otenet.gr
nie macie zadnych szanc, Panathinaikos jest o wiele lepszy i nie jest taki latwy jak wszyscy tutaj mysla!

asd - 29 lipca 2005, 15:18:59 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.37)
Oli!!! Oli!!! Łowca goli!!!!

ororo - 29 lipca 2005, 15:21:23 - *.polkomtel.com.pl
fiu fiu fiu losowanie średnie mogli trafić lepiej ale i całkowicie gorzej. Ten mecz nie będzie łatwy na pewno Grecy nie zlekceważą Wisły i będzie mecz do końca. Jak się uda w Krakowie wygrać może być ciekawie. A jak będzie to się okaże już za niecałe 2 tygodnie

Sieniawa - 29 lipca 2005, 15:24:30 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.183)
Szkoda, że nie Celtik z Żurawskim!!

ε_ - 29 lipca 2005, 15:33:10 - *.chello.pl
Είναι μια καλή κλήρωση!!!!! Η Βίσλα είναι καλή ομάδα αλλά υπήρχαν και καλύτερε&#
962; ως πιθανοί αντίπαλο&#
953;!!!!! Την έχω αντιμετω&#
960;ίσει όταν ήμουν στην Πάρμα και είχαμε προκριθε&#
943;!!!! Αυτός είναι καλός οιωνός" ήταν η δήλωση του Αλμπέρτο Μαλεζάνι!!
!!ομάδα αλλά!!!!!!!
εντυπώσε&#
953;ς.

Załoga G - 29 lipca 2005, 15:34:11 - *.zb.osi.pl
Olisadebe, mam nadzieje że nóżka boli jak zwykle ?

lukialex - 29 lipca 2005, 15:48:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polonia Bytom pokazała Wisle jak powinna wygrac hehe :D

Polaczek - 29 lipca 2005, 15:50:11 - *.51.180.238
Wierze w Wiselke chociaż oni maja slabą psychike , co roku niezabardzo wierzą w awans a pozniej w UEFA sie spalaja po przegranje LM . Moze ten rok bedzie udany . NIech kazdy trzyma kciuki

herber - 29 lipca 2005, 15:50:16 - *.isp.tvkg.net
Losowanie dobre dla Wiselki lepiej niz w tam tym roku ale pamietam jaki byl optymizm dwa lata temu jak trafili anderlecht i nic nie pokazali!!

Małolat86 - 29 lipca 2005, 16:05:54 - *.82-139.bia.tkb.net.pl
Jedziesz WISŁA !

selekcjone - 29 lipca 2005, 16:19:17 - *.osk.enformatic.pl
Majdan-Dudka-Kłos-Głowacki-Baszczyński-Paulista-Uc
he-Sobolewski-Zieńczuk-Frankowski-Brożek

romer - 29 lipca 2005, 16:27:42 - *.netia.com.pl
napewno będzie ciężko tam grają teraz tacy zawodnicy jak Igor Biscan (Liverpool) czy Flavio Conceicao a z tych co byli w poprzednim sezonie są: Basinas, Goumas, Papadopoulos, no i bramkostrzelny Ezekiel Gonzalez, będzie bardzo ciężko ale Petrzalka też miała przegrać....

Kamio - 29 lipca 2005, 16:53:19 - *.160.111.110 (*.168.4.28)
Kto nie wierzy jego sprawa, ja mysle ze Wisełka przejdzie, w pierwszym meczu bedzie 2:0 dla Wisły a w rewanzu 0:0.Futbol jest nie przewidywalny kazdy ma szanse wygrac i nie mozna go skreslac na samym poczatku.

daroo` - 29 lipca 2005, 16:53:55 - *.telpol.net.pl
Tibilisi - złe losowanie,
Valenrega - złe losowanie,
Panathinaikos - dobre losowanie..
- nie rozumiem :/

Kaka - 29 lipca 2005, 17:08:24 - *.ostrog.net (*.168.0.14)
w dwumeczu Grecy wygrają zdecydowanie!O tym wie tylko jeden człowiek...trener Wisły!no i jeszcze Warzecha.Ciekawe co na to pan Cupial,który swoimi posunięciami udowadnia,że chyba nigdy nie chcial osiągnąć poziomu Europy.Kasperczak to chciał zrobić i wiedzial co trzeba i ile trzeba włożyć,ale polityka tak jak w naszym obecnie kulawym państwie w którym się coś innego liczy....Henry zbuduj porządny Wydział Szkolenia!Pozdrawiam!

hutnik - 29 lipca 2005, 17:20:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
jedziemy z nimi żeby Żurawskiemu głupio było !!!!!!!!!!! kibic Hutnika Kraków

realista - 29 lipca 2005, 17:29:52 - *.238.74.115
Myśle ze wisła bez żurawia to nie to samo ale Engel też zna sie na rzeczy i jęsli wygramy u siebie to powinniśmy awansować a olisadebe i tak nam nie przeszkodzi mogliśmy trafic gorzej choćby na liverpool ale tez lepiej choćby na pare Anortchosis-trabazonspor

luki - 29 lipca 2005, 18:11:49 - *.torun.mm.pl
wisla jak zwykle stoi przed wielka szansa awansu i najprawdopodobniej kolejna zmarnuje.jesli bedzie inaczej stawiam browara. kto sie zaklada?????????????

mickal - 29 lipca 2005, 18:20:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
I tak Wisełka awansuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aduu - 29 lipca 2005, 18:21:59 - *.153.80.46 (*.16.132.34)
WISŁA!!Teraz dacie rade!! ..::GKS KATOWICE FOREVER::..

sensibel - 29 lipca 2005, 18:48:28 - *.crowley.pl
dobrze trafili tylko szkoda ze tak slabo gra teraz wisla bez podstawowych zawodnikow

umberto - 29 lipca 2005, 18:58:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Chciałbym aby powtórzył się scenariusz z meczu eliminacji LM WIDZEW - BROENDBY 2:1, 2:3, to były piekne emocje, nigdy nie zapomnę meczu i transmisji w radio1, choć to było tyle lat temu.
Życzę powodzenia i trzymam kciuki. Bierzcie przykład z Artmedii bo to zespół o podobnych możliwościach jak WISŁA.
kibic JAGI

nius - 29 lipca 2005, 19:11:31 - *.pl
Lepiej niech przegraja z Grekami i niech zagraja w pucharze uefa, bo tam przynajmniej moga pograc troche dluzej i dalej zajda, a w LM zajma ostatnie miejsce w tabeli w I rundzie i juz nie pograja w europucharach.

JAAA - 29 lipca 2005, 19:15:19 - *.48.255.65 (*.10.8.5)
największą szansę należy upatrywać w tym że Panathinaikos dopiero 28.08 rozpoczyna lige! a mecz za niecałe 2 tyg. oni pewnie dopiero zaczęli przygotowania do sezonu i na 1 mecz może im brakować świeżości po treningach. Mam taką nadzieję:D Wtedy w 1 meczu bedzie można rozstrzygnąć awans

JAAA - 29 lipca 2005, 19:17:14 - *.48.255.65 (*.10.8.5)
i najlepiej żeby w Krakowie w dzień meczu lało i było zimno to wtedy grekom na bank trąby opadną b u nich rzadko pada

geo - 29 lipca 2005, 19:43:37 - *.chello.pl
szansa na przejście to byłaby, ale jak grał by żuraw i nie zmieniali non stop trenerów,była szansa ale 2-3 lata temu,chociaż cuda się zdarzają a piłka jest okrągła,trzeba mocno trzymać kciukasy no i liczyć na dobry doping

Gosiunia - 29 lipca 2005, 21:22:46 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.183)
Płynie Wisła płynie i popłynie.

dude - 29 lipca 2005, 21:36:09 - *.vs.shawcable.net
Panathiakos to solidna druzyna Wisla ich nie przejdze dostanie wpierdul

wojtRuch - 29 lipca 2005, 22:06:30 - *.ghnet.pl
Cieszcie się wiślacy że Gucio zakończyl kariere, bo znowu by spuścił łomot polskiej druzynie tak jak to bylo z legiunia. Apropos tamtego meczu nigdy nie zapomnimy tego chamskiego przyjecia Gucia w warszawie.

Polonista - 29 lipca 2005, 22:35:40 - *.238.180.2
NO no no ale fart jak moja ukochana polonia bytom wyelminowała w seonie 63/64 phanatinaikos Ateny to wisła nie powinna mieć większych kłopotów

Badol - 29 lipca 2005, 22:48:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.42)
Mysle ze macie szanse.W sumie jak gra Polska druzyna w LM,kibicuje za nia.Dlatego teraz bede kibicowal za WislaPozdro z Bytomia

gwiazda - 29 lipca 2005, 23:02:06 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.223)
panatinajkosowi to wy do pient nie dorastacie lajkoniki muj scenariusz 1:2 i 0:4

raul # 7 - 29 lipca 2005, 23:46:54 - *.crowley.pl
panowie obudzcie sie!!!
zero szans !!! zeroooooo
ciekawie jak buki go obstawia..?
hej kolejorz !!!

marek - 30 lipca 2005, 2:23:13 - *.51.205.93 (*.17.0.66)
liga mistrzów jest nasza!!!!

Darek - 30 lipca 2005, 3:54:41 - *.jmdi.pl
Nie ma takiej możliwości, żeby Wisła przeszła PAÓ, ale życzę powodzenia!
_____________
GKS Katowice

kubuś - 30 lipca 2005, 8:44:47 - *.bytom.compnet.com.pl
Jak wejdą to i tak odpadną w fazie grupowej bo kto tam będzie słabszy od wisły??

arysek - 30 lipca 2005, 10:06:14 - *.unregistered.net.telenergo.pl (*.17.236.218)
Taka szansa może sie nie powtórzyć!

ełkaesiak - 30 lipca 2005, 10:39:41 - *.toya.net.pl
nie pokonają ateńczyków, a jesli nawet jakims cudem by ich przeszli to w LM kompromitacja. W PL nie ma na razie druzyny na tyle silnej aby mogla grac w LM

Kolo - 30 lipca 2005, 12:27:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czytaliście o wzmocnieniach Pana? Flavio Conceicao(jeszcze niedawno gracz Realu Madryt), Igor Biscan, porównajcie ich z Markiem Penksą i Jukką Sauso, mówicie że słaby zespół , owszem to nie jest MU lub Inter ale i tak wyższa półka niż Wisła, ale Artmedia dała nam naoczny i dotykalny dowód że lepszych też można pokonać

adam70 - 30 lipca 2005, 12:52:17 - *.adsl.inetia.pl
jak teraz nie wejda do lm to juz nigdy!!! powodzenia

Kai - 30 lipca 2005, 13:28:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Redakcji- Napiszcie coś więcej!! Kto przybył kto ubył...kto jest filarem..po co takie bzdety w którym roku co zdobył...i ten cały post!!

przemas79 - 30 lipca 2005, 17:34:19 - *.olsztyn.mm.pl
czemu nie daliscie skladu koniczynek?smiesza mnie zapowiedzi dzialaczy wisly ze beda walczyc o lige mistrzow a tymczasem sprzedaja zurawskiego w zamian kupujac golosia majacego problemy z sercem i penkse ktorego certyfikatu nikt nie moze znalezc.ale cuda sie zdarzaja...pozdro wszystkim kibicom

swiszcz - 30 lipca 2005, 18:28:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
ten przeciwnik jest do przejscia jesli dadza z siebie wszystko to zwycieza i przejdą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!! WIERZE W NICH!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zwierzyk - 30 lipca 2005, 22:49:37 - *.rdi.pl
No pewnie , że Wisłe stać na awans!!!!! Rok temu to była kicha bo Kraków musiał grać z Realem Madryt ale z Grekami mają szanse!!!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas