[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 września 2005, 2:44:38 - mogiel
Awans najwcześniej w październiku

Po sobotnim zwycięstwie Polacy są już bardzo blisko awansu do finałów mistrzostw świata. Niestety wbrew teoriom wszelkiej maści futbolowych "ekspertów" jest praktycznie niemożliwe, aby ów sukces "biało-czerwoni" świętowali już po środowym meczu z Walią. Przyjrzyjmy się sytuacji w europejskich grupach eliminacji do przyszłorocznego mundialu.

Aby awansować bezpośrednio do finałów MŚ Polacy muszą zająć pierwsze miejsce w grupie lub przy zajęciu drugiego miejsca w grupie liczyć na promocję poprzez tabelę drugich miejsc.

W tabeli tej brane są pod uwagę wyniki wicemistrzów grup tylko z zespołami z miejsc 1 oraz 3-6 (w grupach siedmiozespołowych pomija się zespół z ostatniego miejsca w tabeli, w pozostałych liczy się wszystkie mecze). Czołowe dwa zespoły w mini-tabelce awansują na mundial bezpośrednio, a pozostałe sześć rozgrywa między sobą dwumecze barażowe w trzech parach.

Polacy dzięki dobremu bilansowi (na razie tylko 3 stracone punkty) mają spore szanse na promocję właśnie dzięki tej tabeli nawet mimo drugiego miejsca w grupie. Przy założeniu, że Polacy wygrają z Walią, ale przegrają z Anglią (oraz Anglicy zdobędą minimum dwa punkty z Irlandią Północną i Austrią), Polska z 24 pkt. (na 30 możliwych, czyli 6 straconych) zajmie drugie miejsce w grupie. Poniżej analizujemy, czy w takiej sytuacji Polacy mogą liczyć na bezpośredni awans na przyszłoroczny mundial.

Grupa 1

W tej grupie drugie miejsce mogą zająć jeszcze cztery zespoły - Holandia, Rumunia, Czechy i Finlandia. Przeanalizujmy dorobki tych krajów:

* Holandia - 2 pkt. stracone z Macedonią (Macedonia może jeszcze zająć ostatnie miejsce w tej grupie), grają jeszcze z Andorą (d), Czechami (w) i Macedonią (d).
* Rumunia - 11 pkt. straconych - 3 z Czechami, 2 z Armenią, 6 z Holandią - nie wyprzedzi Polski, nawet jeśli Armenia zajmie ostatnie miejsce.
* Czechy - 6 pkt. straconych - 3 z Holandią i 3 z Rumunią, grają jeszcze z Armenią (d), Holandią (d) i Finlandią (w). Czesi, aby wyprzedzić Polskę, mogą gubić punkty już tylko z Armenią i to tylko w przypadku, gdy zajmie ona ostatnie miejsce w tabeli.
* Finlandia - 14 pkt. straconych - 3 z Rumunią, 6 z Holandią, 3 z Czechami, 2 z Andorą - nie wyprzedzi Polski.

Zatem złe warianty dla Polski to:

* trzy wygrane Czechów i dwie wygrane Holendrów - Czesi zajmują drugie miejsce z tą samą liczbą punktów co Polska - będzie decydował bilans bramkowy
Nasza ocena: WARIANT PRAWDOPODOBNY

* dwie wygrane Czechów i strata punktów z Armenią, Holandia zdobywa liczbę punktów wystarczającą do 1. miejsca w grupie - Czesi zajmują drugie miejsce z tą samą liczbą punktów co Polska, jednak tylko w wypadku zajęcia przez Armenię ostatniego miejsca w tabeli - o tym, kto zajmie wyższą pozycję - Polska czy Czechy zadecyduje bilans bramkowy
Nasza ocena: WARIANT PRAWDOPODOBNY

* trzy wygrane Czechów oraz wygrana i remis Holendrów - Holendrzy zajmują drugie miejsce; Holendrzy mają wtedy 7 pkt. straconych, zatem minimum 2 z nich muszą stracić z zespołem z ostatniego miejsca; jest to możliwe tylko i wyłącznie w wypadku... remisu z Andorą i zajęcia przez Andorę lub Macedonię ostatniego miejsca w tabeli
Nasza ocena: WARIANT NIEPRAWDOPODOBNY

* 7 lub 9 pkt. Czechów, 3 pkt. Holendrów i drugie miejsce Holandii; Holendrzy mają wtedy 8 pkt. straconych, zatem sytuacja jak w powyższym wariancie - 2 lub więcej z nich muszą stracić z ostatnim w tabeli zespołem - jest to możliwe tylko w dwóch przypadkach:
a) trzy remisy Holendrów, dwie wygrane Czechów w pozostałych meczach i ostatnie miejsce Andory
b) porażka z Andorą, porażka z Czechami, wygrana z Macedonią i ostatnie miejsce Andory lub Macedonii
Nasza ocena: WARIANT NIEPRAWDOPODOBNY

* 6, 7 lub 9 pkt. Czechów, 2 pkt. Holendrów i drugie miejsce Holandii; Holendrzy tracą wtedy 9 pkt., zatem minimum 3 z nich muszą zgubić z ostatnim zespołem w tabeli; jest to możliwe tylko w wypadku porażki z Andorą, remisu z Czechami i Macedonią, wygranej Czechów z Armenią i Finlandią oraz zajęcia przez Andorę ostatniego miejsca w tabeli
Nasza ocena: WARIANT NIEPRAWDOPODOBNY

Grupa 2

W tej grupie szansę na drugie miejsce mają jeszcze pięć zespołów - Turcja, Grecja, Dania, Albania i Gruzja, jednak wszystkie straciły już mnóstwo punktów w meczach między sobą i żaden z nich nie zagraża Polsce.

Grupa 3

Drugie miejsce może zająć Portugalia, Słowacja lub Rosja. Słowacja straciła już 5 pkt. z Portugalią i 2 z Rosją (także 2 z Liechtensteinem, który jednak może jeszcze być ostatni), zaś Rosja - 2 ze Słowacją, 3 z Portugalią, 2 z Estonią i 2 z Łotwą, zatem ani Słowacja, ani Rosja nam nie zagrażają.

Portugalia, aby zająć drugie miejsce musiałaby stracić jeszcze minimum 5 pkt. Już straciła 4, zatem łącznie byłoby to 9 pkt. straconych. Z tego minimum 3 pkt. musiałyby być stracone z zespołem ostatnim w tabeli. Jak na razie Portugalczycy zremisowali z Liechtensteinem i Słowacją, a grają jeszcze z Rosją (w), Liechtensteinem (d) i Łotwą (d). Z tych zespołów tylko Liechtenstein może jeszcze zająć ostatnie miejsce zatem jedyny wariant, w którym Portugalia zajmuje drugie miejsce i zagraża Polsce to remis lub porażka z Liechtensteinem, wyprzedzenie Liechtensteinu przez Luksemburg oraz komplet zwycięstw Słowacji lub Rosji.

Nasza ocena: WARIANT NIEPRAWDOPODOBNY

Grupa 4

Każdy z zespołów w tej grupie stracił już minimum 8 pkt.

Grupa 5

Każdy z zespołów w tej grupie stracił już minimum 7 pkt.

Grupa 7

Tylko Serbia i Czarnogóra straciła 6 pkt. (pozostałe zespoły więcej punktów), ale aby spaść na drugie miejsce musiałaby stracić kolejne oczka, zatem nie zagraża Polsce.

Grupa 8

Polsce zagrażają Chorwacja i Szwecja.

* Chorwacja - 2 pkt. stracone, gra jeszcze z Maltą (w), Szwecją (d), Węgrami (w).
* Szwecja - 3 pkt. stracone, gra jeszcze z Węgrami (w), Chorwacją (w), Islandią (d).

Drugie miejsce zajmie najprawdopodobniej Szwecja, która ma trudniejszy terminarz od Chorwacji. Bez względu na to, który z tych zespołów zajmie drugie miejsce, wszystko wskazuje na to, że wyprzedzi Polskę w tabeli drugich miejsc. I to mimo że obydwa zespoły zmierzą się jeszcze w spotkaniu bezpośrednim. Warto zauważyć, że obydwa kraje, a Szwecja w szczególności wypracowały znakomite bilanse bramek (Chorwacja +15, a ma w zapasie mecz z Maltą, Szwecja +24). Może być to decydujący czynnik przeważający nad naszą reprezentacją (+18).

PODSUMOWANIE

Jeśli założymy, że Polska wygra z Walią, to może to dać Polsce awans do mundialu, jednak nie przekonamy się o tym już w środę, a dopiero w październiku. Nawet porażka Czechów z Armenią i Holandii z Andorą nie zamyka tym krajom drogi do wyprzedzenia Polski w tabeli drugich miejsc.

Jedyny prawdopodobny wariant, w którym Polska mogłaby świętować awans już w środę, to strata punktów zarówno przez Chorwację, jak i Szwecję. Te dwa kraje grają jeszcze mecz między sobą, zatem któryś z nich musiałby mieć minimum 7 pkt. straconych na koniec rozgrywek. Wówczas przy rozsądnym założeniu, że Liechtenstein nie spłata po raz drugi figla Portugalii, a Luksemburg nie zacznie nagle wygrywać meczu za meczem, Polacy mogliby świętować awans już w środę na Łazienkowskiej.

O ile jednak w remis lub wygraną Węgrów nad Szwecją wierzyć można, o tyle każdy inny wynik niż wysoka wygrana Chorwatów na Malcie będzie sporą niespodzianką.

Opracował:
Paweł Mogielnicki

Hardcore - 4 września 2005, 4:00:39 - *.chello.pl
wspaniałe podsumowanie... już sam chciałem to rozkminiać, ale wiem, że zawsze mogę na Was liczyć
Powodzenia POLSKO!

Teraz Pols - 4 września 2005, 7:08:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Austria zremisuje z Angolami a my wygramy z Walią
i warianty są nie potrzebne

seba - 4 września 2005, 8:03:40 - *.reverse.newskies.net (*.168.66.236)
Po co te warianty? Wygrywamy z Walia i z Anglia i jedziemy z pierwszego

Aro - 4 września 2005, 8:05:42 - *.160.134.2 (*.168.1.9)
Anglicy mają wyjazd jeszcze do Belfastu!!!!

xxx - 4 września 2005, 8:08:59 - *.adsl.inetia.pl
pokonamy walie anglia strzela z dupy i wszystko gra bójcie sie chamy do mistrzostw świata wracamy

qube - 4 września 2005, 8:53:11 - *.25.64.3
W najgorszym przypadku (nie zakładam że portugalia będzie 2- mało prawdopodobne) w gr 3 rosja będzie miała tyle samo pkt co polska (jesli nasi przegrają dwa ostatnie mecze) - mimo to rosjanie mają duzo gorszy bilans bramkowy ( przytrafiła im si porażka 1-7 z portugalią)
Także nie zaprżatajmy sobie głowy tą grupą!

księżyc - 4 września 2005, 8:55:32 - *.160.20.5 (unknown)
Jak zawsze fachowo i bardzo dobrze opracowane .Licze na awans z drugiego miejsca jak nie z pierwszego :D

qube - 4 września 2005, 8:56:54 - *.25.64.3
Powyżej była dobra wiadomość!
Natomiast macie rację, że trudno będzie o bezpośredni awans z deugiego miejsca- bez przynajmniej reemisu w anglii!
3 wygrane czechów są bardzo możliwe jak, a szwedzi i chorwaci powygrywają swoje mecze z maltą, węgrami i islandią i wynik ich bezpośredniej potyczki nie będzie miał znaczenia jeśli chodzi o wyprzedzenie polaków

qube - 4 września 2005, 9:00:16 - *.25.64.3
chorwacja przegrywa ze szwecja i ma o jeden pkt więcej od polski (przy założeniu wygrana z walią porazka z anglia)
chorwacja remisuje ze szwecją - szwedzi drugie miejsce- o jdene pkt wiecej od polaków
szwedzi przegrywaja z chorwacja i maja tyle samo pkt co polacy aa ich bilans bramkowy na dzień dzisiejszy wynosi 26-2!!!!

qube - 4 września 2005, 9:01:33 - *.25.64.3
Takze żeby awansować trzeba zdobyć jeszcze 4 pkt.!!!!!!!

RAD - 4 września 2005, 9:25:44 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.22.18)
Kurde ale wy jesteście głupi. Przecież np grupa I nie będzie rywalizować z Polską o 2 miejsce poneważ gra tam 7 zespoów!!! Morzna zdobyć tam więcej punktów!!!! Zespoły 6 i 7 grypowe będą klasyfikowane odzielnie kapujecie barany >????

qube - 4 września 2005, 9:33:35 - *.25.64.3
RAD szkoda z Tobą gadać!

RAD - 4 września 2005, 9:35:15 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.22.18)
Ziomek taka jest prawda , czytałem w gazecie !!!

Fan - 4 września 2005, 9:41:54 - *.resetnet.pl
Wygrywamy z Walia i Panowie kupowac bileciki na mundial

elo - 4 września 2005, 9:42:44 - *.160.69.3
Rad naucz sie czytać

255manys25 - 4 września 2005, 9:45:03 - *.zicom.pl (*.70.49.229)
siemqa:P wygramy z walia i za anglia i na mistrzostwa swiata:D

bRykol - 4 września 2005, 9:46:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Musze przyznać że 90minut.pl to najlepszy polski serwis piłłkarski... gRatulacje i 3mcie tak dalej

j5 - 4 września 2005, 9:49:56 - *.chello.pl
RAD - chyba w "poczytaj mi mamo"...

kif - 4 września 2005, 9:52:39 - *.244.134.250.unregistered.ptc.pl (*.168.0.201)
Jak zwykle jak POLSKA liczyła na innych a nie na siebie to zawsze musiała się osrać. Musimy wygrać z Walią i Anglią i po sprawie. Trzeba zagrać te 180 jak pierwsze 45 z Austrią i wchodzimy!
Do przodu POLSKO....!!!

Ciumek - 4 września 2005, 9:58:05 - *.50.249.90
Prawda jest taka ze jak wygramy z Walią to tylko jakis straszliwy pech moze nam odebrac mundial . Ludzie opanujcie sie jestesmy juz na mundialu prawie a wy jakies obliczenia robicieco by było gdyby.. ogarnijcie sie troche spokojnie juz mamy awans w kieszenii.

julian - 4 września 2005, 10:08:38 - *.8.12.vie.surfer.at
od kogo wzieliscie przepisy ze licza sie 6 zespoly !

AKP_rulez - 4 września 2005, 10:11:44 - *.chomiczowka.net.pl
Kapitalne opracowanie-szacun.
Szwecja jest fantastyczna,to co wyrabiają w kolejnych już eliminacjach to mistrzostwo.Z Bułgarami rozstrzelali się w końcówce,ciekawe na ile wpływ miała czerwień dla Georgieva w 49`.
Znów przegrał Kazachstan co jest o tyle przykre,że przed następnymi eliminacjami znowu rzucą ich do ostatniego koszyka,a grają coraz lepiej.W Tiranie kopali przy pustych trybunach a gwizdał Słupik.
Zwycięstwa EST,MOL,remis AND,walka LIE w Moskwie i FAR w Lens - w Europie ostatnimi słabeuszami zostali chyba sympatyczni Maltańczycy i Luksemburczycy.Ci ostatni już od wielu lat nie pokusili się o żadną niespodziankę,w środę jadą do Vaduz i pewno znów wrócą z workiem bramek (0:4 w pierwszym meczu).
A działacze polskich klubów zamiast sprowadzać bramkarzy z bałkańskich regionalnych lig mogliby sprawdzić takiego Koldo Alvareza, Marca Oberweisa, nie mówiąc już o Jakupie Mikkelsenie. Idę o zakład że daliby sobie radę.

Waran - 4 września 2005, 10:40:33 - *.flashnet.pl
Mam już bilety na Polskę w MŚ w Niemczech (do półfinału, a jeżeli odpadną wcześniej - dostaję bilety na przeciwników). Jak nie awansują to dupa. Kasa zwraca pieniądze. Straszne ciśnienie odczuwam z tego powodu i te wyliczenia z wypiekami na twarzy śledzę. Dzięki ci Drogi Serwisie 90minut za wyjaśnienie sytuacji, bo telewizory już odtrąbiły awans po wygranej z Walią. Ciołki. Do boju Polsko!!!!

Kai - 4 września 2005, 10:44:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
No dobra nawet jeśli Czesi będą mieli tyle samo punktów co my i będzie decydował bilans bramkowy...to kiedy odejmiemy ich bilans z Andorą lub Armenią to mogą pomarzyć o tym aby nas wyprzedzili- to raz. A poza tym..nie wygrają z Holandią u siebie...to dwa.

misiek - 4 września 2005, 11:01:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
ma ktoś torrent do tego meczu ??

Dyszel - 4 września 2005, 11:03:22 - *.51.255.142 (*.16.16.245)
Właśnie o to chodziło mi wcześniej
Zakładając że Czesi wygrają 3 mecze z 3 a Holandia 2 z 3 to :
Holandia jeste pierwsza a Czesi na 2 miejscu
Czesi mają (po odjęciu punktów za mecz z ostatnią ekipą) bilans eliminacji 7-0-2 - taki sam jak w przypadku naszej porażki z Anglią(licze ze Walijczyków pukniemy) i wtedy decydują bramki - Czesi skoro mają wygrać wszystkie 3 mecze muszą poprawić bilans(i tak w tym momencie lepszy niż nasz). Jeżeli wliczać im się będą mecze z Andorą,gdy ta zajmnie przedostatnie miejsce to prawdopodobnie wyprzedzą nas w tabeli 2 miejsc(no chyba że Walijczykom spuścimy łomot)
I dla nas prawdopodobnie NIEBAGATELNE ZNACZENIE będzie miał mecz:
12-10-2005 - Andora - Armenia
Mecz o przedostatnie miejsce w pierwszej grupie
Swoją droga - nie można by jakoś uprościć systemu awansów ??
Pozdrawiam

Olgierd - 4 września 2005, 11:06:07 - *.walbrzych.dialog.net.pl (*.168.129.179)
RAD, przeczytałeś to w miesięczniku "Mama i ja"?! Buhahaha Ale pusty jesteś chłopcze!

Dyszel - 4 września 2005, 11:14:35 - *.51.255.142 (*.16.16.245)
Sorry - w przypadku wygranej Andory nad Armenią najprawdopodobniej Andora wyprzedzi w tabeli jeszcze Macedonie więc dla nich nie jest to mecz o przedostatnie miejsce ;)
Pozdrawiam

ja - 4 września 2005, 11:33:01 - *.chello.pl
Ale te opracowania byly przed meczami. Wystarczylo aby Anglia zdobyla najwyzej 1 pkt w doch emczach my wygrywamy oba i jestesmy na mundialu
Teraz oczywiscie to juz nieaktualne

Arek - 4 września 2005, 11:38:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
po co te wariany?Przegrywamy z Walia i one na nic sie nie przedadza ;) trzeba sie z tym liczyc ale ja w to nie wierze, wygrywamy z Walia, w Manchesterze conajmniej remis, do tego Anglia jeszcze pkt gdzies zgubi (wczoraj grala beznadziejnie) i jedziemy z pierwszego!!

Jędrek - 4 września 2005, 11:41:39 - *.303.krakow.pl
Panie Pawle.
Po raz kolejny gorące gratulacje za powyższe opracowanie. Benedyktyńska praca w krótkim czasie. I wszystko jasne. Myślę, że uprościłyby sprawę awansu baraże między zdobywcami 2 - gich miejsc,bez automatycznego awansu, oczywiście przy zmianie ilości grup.
Pozdrawiam.

krzysztof - 4 września 2005, 11:49:00 - *.167.250.184
Panowie o czym wy mówicie? Mundial? Wisła już też była w Champions League "jedną nogą". I co? Mam nadzieje że się myle. Do przodu Polsko, jestem z wami.

legionista - 4 września 2005, 11:51:01 - *.devs.futuro.pl
heheh musze przyznac ze zabawnie sie czyta komentarze ze dla nad nie bagatelne znaczenie bedzie mial mecz Andory z Armenia moze cos w tym jest ale przede wszystkim trzeba wygrac z Walia a potem zobaczymy co bedzie

vuco - 4 września 2005, 12:12:22 - *.dialog.net.pl (*.168.147.251)
Ale z Was mądrale... Uważacie, że jak Czesi stracą punkty z Armenią to jest prawdopodobne, że Armenia zajmie ostatnie miejsce??

mateusz - 4 września 2005, 12:16:12 - *.51.180.133
bójcie sie chamy bo world cupie zagramy !!!

Jacek - 4 września 2005, 12:31:20 - *.chorz.silesianet.pl
Wyliczenia piękne ale oni wpierw muszą wygrać z Walią. Po grze z Austrią i dziecinnych błędach jakie popełniali (szczególnie Kłos; co ten człowiek robi w reprezentacji!!!) nie jest to takie oczywiste.

krs - 4 września 2005, 12:38:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
A może by tak kupić jakiś meczyk...

Jacek - 4 września 2005, 12:43:17 - *.chorz.silesianet.pl
krs, lepiej nie kupować bo potem Listkiewicz będzie musiał na dach uciekac

gor - 4 września 2005, 12:44:38 - *.kosa.net.pl (*.168.1.56)
podobno Portugalia kupiła mecz z Luksemburgiem bo nie byli do końca pewni czy sobie poradzą!!

Polska - 4 września 2005, 12:50:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie badzcie takimi pesymistami. Jedziemy na mundial !!! Liczycie że Czesi wygrają wszystkie 3 mecze a my 1 z 2. Polska biało-czerwoni ! ! !

KS - 4 września 2005, 13:05:55 - *.gdynia.mm.pl
Hmm coś mi tu nie pasuje ale jak Czesi np zremisują z Holandią albo przegrają z nią 8 października no to tez będą gorsi od Polaków bo bedą mieli straconych 7 punktów a Polacy przy zwycięstwie z Walią (jak sie uda) i przegraną z Anglikami to i tak będą lepsi od Czechów bo stracą 6 punktów i będzie obojętne kto będzie na ostatnim miejscu w tabeli grupy I

Mario86 - 4 września 2005, 13:10:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.65.193, 192.168.65.10)
Szacunek dla 90minut.pl, genialnie opracowane. A dla wszystkich, którzy się podniecają Anglicy pokarzą nam miejsce w szeregu. Swoją drogą z taką obroną i Rasialdo w ataku może lepiej nie jechać na MŚ.

Edo - 4 września 2005, 13:10:31 - *.205.75.98
Jeżeli kupować mecz to tylko z Anglikami. Nawet Anglicy nie musieliby przegrać, a tylko zremisować. Oni wyszliby z pierwszego miejsca, a my z drugiego i wszyscy byliby zadowoleni! :-)

Przemyś(L) - 4 września 2005, 13:13:58 - *.hexen.przemysl.net.pl (*.51.105.43)
O co Wy się martwicie???Przecież wygramy z Anglia i oczywiście z Walia i wchodzimy z pierwszego miejsca;-)

qube - 4 września 2005, 13:45:10 - *.25.64.3
Dyszel a jak Czesi wygrają z Armenią 9-1 to jakie znaczenie dla nas będzie miał mecz andora- armenia?

mm - 4 września 2005, 13:55:46 - *.233.169.70.devs.futuro.pl (unknown)
Bzdury!! Jeżeli wygramy z Walią, a Czesi nie wygrają 3 meczów to ich wyprzedzamy. Oni stracili juz 6 punktów, czyli tyle ile my przy zakładanej porażce z Anglią. Każda strata punktów przez Czechów spycha ich za nas. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd!!

marian2626 - 4 września 2005, 14:01:57 - *.lublin.enterpol.pl (*.7.112.22)
nie wiem w sumie po co te opracowania skoro mamy jeszcze przed soba 2 bardzo trudne mecze,a zarowno z walia jak i z anglia zawsze gralo nam sie bardzo ciezko...i cos mi mowi ze z walia bedzie o wiele wieksza meczarnia niz z austria ale jak zwykle jestem optymista i wierze w to ze nie ogladajac sie na innych wezmiemy sobie to na co zasluzylismy,bo taka jest prawda-niezaleznie od wczorajszej postawy w koncowce meczu zasluzylismy na ten awans!!do boju Polsko!!!a jesli chodzi o teoretyke i zostawianie wszystkiego w rekach/nogach innych to jakos kiepsko na tym wychodzilismy:-)

elkanguro - 4 września 2005, 14:01:57 - *.15.157.170
Slowa uznania dla Pawła Mogielnickiego za tą cieżką pracę.
Ale jak czytam komentarze niektórych z Was to sie za głowę łapę. To jest podstawówka czy co? Mysle ze to opracowanie rozwiewa wszystkie wątpliwości bo ukazuje wszystkie najbardziej prawdopodobne scenariusze.
Ja wieże że awansujemy z drugiego miejsca bezposrednio ale jak nie to przeciez jeszcze sa baraze.
Pozdro.

Kombinator - 4 września 2005, 14:02:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak Polska wygra z Walia a Anglia z Irlandia i Austria to remis Anglii z Polska daje pewny awans obu druzynom! Dogadajmy sie z Angolami.

Mario86 - 4 września 2005, 14:04:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.65.193, 192.168.65.10)
Ludzie czytajcie i myślcie to nie boli! Redaktorzy się sporo napracowali. Jeśli Czesi stracą punkty z ostatnią drużyną to nie ma to nic do rzeczy w rywalizacji 2 miejsc.

Desti - 4 września 2005, 14:19:55 - *.man.bydgoszcz.pl
Witam
Cyt. "Nawet porażka Czechów z Armenią"
Mogiel z szacunkiem do Ciebie ale tu dałeś ciała.Byłaby to już 3 porażka Czechów, zakładając że wygramy z Walią to i tak pepikom nic to nie dałoby.A Holandia to niemożliwe żeby wtopiła u sibie 2 mecze ze słabeuszami, przegrać jedynie może z Czechami a Czesi mają trudniejsze mecze(jeszcze wyjazd do Finlandii)Natomiast co do grupy 8 tam gdzie sa Szwedzi i Chorwaci sytuacja tez będzie ciekawa.Głodni awansu Węgrzy tanio skóry nie sprzedadzą mają własnie te 2 mecze ważne u siebie i bedzie ciekawie.
Pozdrawiam

marlena - 4 września 2005, 14:20:15 - *.tosa.pl
Świetne opracowanie !
Niepotrzebnie nasi dziennikarze telewizyjni "mieszają" w głowach naszych piłkarzy mówiąc im, że jak w środę wygramy to awansujemy !

leoleoleol - 4 września 2005, 14:31:29 - *.mikolow.net
nic tylko sie dogadac z angolami - sypnac im kasiura i mundial czeka

pesymista: - 4 września 2005, 14:31:29 - *.adsl.esat.net
A widzial ktos co Walia grala z Angolami??Grala o niebo lepiej od Austrii!!Chociaz moze sie myle...Od ciezaru wypitego browaru opadaly mi powieki he he.Panowie kadrowicze musicie sie sprezyc!!Jeszcze tylko jeden meczyk,proszeeee!!

mogiel - 4 września 2005, 14:32:13 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
Desti - przeczytaj uważnie. Armenia wciąż może być siódma w tej grupie. Nawet jeśli wygra z Czechami. Napisałem to wyraźnie, ale widać chyba niezbyt wyraźnie dla Ciebie.

ja - 4 września 2005, 14:33:40 - *.adsl.esat.net
Waran gdzie kupiles bilety i ile kosztuje taka przyjemnosc??

jamacha - 4 września 2005, 14:38:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
jestem z polską i będę jej kibicował do końca życia ale wiem że jeśli nie wygra z Walią to będzie trudno o 1 miejsce siał

Desti - 4 września 2005, 14:40:36 - *.man.bydgoszcz.pl
Mogiel w sumie masz rację po dłuższym zastanowieniu Ale Armenia jak wygra z Pepikami będzie przed Andorą a jej się punktów już nie odejmie he he no chyba że Holandia również wtopi u siebie(to jest ten warunek) Można tak w kółko ale ogólnie miałes rację, przyznaję.
Pozdro

ja - 4 września 2005, 14:48:43 - *.adsl.esat.net
Ja juz wszystko wiem!!!Jesli wygramy z Walia to jade na mistrzostwa i ogladam na nich Polakow he he.Jesli chodzi o awans z drugiego miejsca dla nas liczy sie tylko jedna grupa,pierwsza!Szwecja lub Chorwacja na pewno nas wyprzedza...Czechy stracily juz 6 pkt,a graja jeszcze z Holandia!!Pozostale grupy sie nie licza.A wiec wszystko jasne.Wystarczy wygrac z Walia....

mogiel - 4 września 2005, 15:08:18 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
Desti - jeśli Armenia wygra z Czechami, to aby zająć ostatnie miejsce w grupie wystarczy, żeby np. przegrała potem w bezpośrednim meczu z Andorą. Andora nie musi wcale więc wygrywać z Holandią, aby tak się stało.

sly fellow - 4 września 2005, 15:12:35 - *.96.74.2
Nie ma co się emocjonować przedwcześnie - jeszcze nasi mogą grać w barażach. Polacy po raz kolejny pokazali, że po dobrej grze i strzelonych golach przychodzi rozprężenie, chwila nieuwagi i padają głupie gole. Ale i tak trzymam za nich kciuki...:-)

sorek - 4 września 2005, 15:25:18 - *.31d.radomsko.pilicka.pl
czechom odejmujemy w bilansie gole zdobyte z ostatnią drużyną. jeżeli będzie to armenia odejmujemy czechom 3 gole i niedoliczamy ew. zdobytych w najbliższym meczu. jeżeli będzie to andora odejmujemy czechom 12 i wówczas ich bilans nie jest juz tak super. wydaje mi się że z finami łatwo tęż im nie pójdzie, więc wygrajmy z walią a reszte zrobią za nas inni

rts siak - 4 września 2005, 15:38:58 - *.uce.ac.uk
Dobre opracowanie dziekujemy. przekonamy sie jak bedzie juz w srode pozdrawiam

Usher - 4 września 2005, 15:55:05 - *.
czy ktos ma moze linka do oficjalnego regulaminu rozgrywek eliminacyjnych?

Gerd - 4 września 2005, 16:06:55 - *.bpl.vectranet.pl
Komentator wczorajszego meczu zmusił mnie do wykrzyczenia jednego, króciutkiego zdania: SZPAKOWSKI - WRÓĆ!!!!!

Desti - 4 września 2005, 16:59:03 - *.man.bydgoszcz.pl
Też jestem zdania żeby lepiej Szpak komentował(pomijając jego wpadki) Zna ktoś tak naprawdę powód dlaczego on nie komentował wczoraj?

greg - 4 września 2005, 17:27:06 - *.chello.pl
gerd zgadzam się z tobą a co do wyliczeń niech nikt na to nie patrzy poprostu trzeba grać swoje a pozatem jest stare przysłowie " jeżeli umiesz liczyć - to licz na siebie " . POLSKA BIAŁO-CZERWONI....

Rivaldinho - 4 września 2005, 18:02:08 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.100.59, 192.168.12.253)
swietna, naprawde swietna robota.. jestem niezmiernie wdzieczny, gdy z zaoszczedziles mi kilka godzin analizowania.. pozdrawiam Riva

pjl - 4 września 2005, 18:44:28 - *.219.140.30
oby nie było tak: remis z Walją porażka z Anglią, baraże z Danią i ... 1:5 , 0:5 - bardzo prawdopodobny wariant bo : z walją musimy wygrać a polska zawsze miała pod górkę w takich meczach. a Anglia i Dania są jednak poza zasięgiem. możemy wygrać z nimi jeden mecz na dziesięć. obym się mylił

pepe72 - 4 września 2005, 19:24:08 - *.227.58.5
Opracowanie grupy 1 jest doskonałe, ale z 8 to redakcja poszła na skróty. Jak Szwecja straci punkty z Madziarami i z Chorwacją to nas nie przeskoczą. Ja mam świadomość, że w domu dokopali "bratankom" 3:0 ale teoretycznie Węgry mają szanse na awans i może im wyjśc mecz życia. Zwłaszcza, że grają w Budapeszcie. Zaś Chorwaci juz raz dokopali Szwedom i u siebie mogą to powtórzyć. W sumie wystarczy jeden remis (z Węgrami) i porażka z Chorwacją

pawelkain - 4 września 2005, 20:28:41 - *.tvkdiana.net.pl (*.11.103.126)
Portugalia wygrywa w Moskwie, Słowacy tracą punkty na Łotwie;
punkty gubią Chorwacja i Szwecja;
wygramy z Walią i jesteśmy w finałach. już we wrześniu...
oczywiście jest to mało prawdopodobne, ale możliwe... tytuł artykułu jest więc nieprawdziwy...

Dyszel - 4 września 2005, 20:55:58 - *.51.255.142 (*.16.16.245)
Qube - takie znaczenie ze przy 9-1 dla Czechów blians za Armenie Czesi mają +10 a za Andore +11 więc mimo wszystko opłacać im się będzie żeby Andora była przedostatnia :P A decydować może każda bramka - ale...
Oby wszystkie rozważania pies je...ł - martwmy się o siebie
POZDRO

Jacek-t - 4 września 2005, 21:43:57 - *.chello.pl
Nie przesadzajmy z obawami przed meczem z Walią. Walijczycy stracili Hartsona a to dość dramatycznie obniża siłe ich ataku. Ponadto Walijczycy będą grali o pietruszkę. Nioby z Anglią też grali o nic ale: po pierwsze jednak przegrali, po drugie grali u siebie i po trzecie nie mam wątpliwości że mecze z Anglią mają dla Walii znacznie większe znaczenie prestizowe niż mecze z Polską.
Jestem przekonany że pokonanie Walijczyków to zadanie łątwiejsze do wykonania niż dla Czechów wygranie na wyjeździe z Finalndią (nie mówiąc już o pokonaniu Holendrów).

mogiel - 4 września 2005, 22:19:56 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
pawelkain - napisałeś dokładnie to samo co ja. W ostatnim akapicie masz wyjaśnione czemu taki, a nie inny tytuł.

Tush - 4 września 2005, 23:02:20 - *.wroblew.sdi.tpnet.pl
Cytuję: "W drugiej części meczu gole Rolanda Linza wprowadziły dużą niepewność w grę polskiej drużyny i do końca spotkania polscy kibice drżeli o końcowy wynik." Panie i Panowie - my drżymy o końcowy rezultat,a nasi piłkarze grają na nogach z waty! Jeśli nawet awansujemy: Jakie - pytam grzecznie - JAKIE szanse mają oni na godne zareprezentowanie Polski na Mundial 2006? Tam wszystkie mecze mają dramaturgię 10x większą niż ta z wczorajszego meczu. A przecież to była "tylko" Austria. A co z Czechami, Grecją, Portugalią czy choćby z Anglią? Nie zrozumcie mnie źle - to co trener Janas uczynił z tą kadrą jest po prostu oszałamiające i chwała mu za to. Lecz jeśli Polacy dalej będą popełniać takie błędy w defensywie - nie wróży to nic dobrego. Przyjemnie jest sobie wyliczać, kalkulować - ale co dalej? Awansujemy? i dobrze! Cieszmy się. Bądźmy jednak realistami

mar - 4 września 2005, 23:52:53 - *.96.57.130 (*.168.0.99)
Polska, Czechy, Ekwador i Togo taka będzie grupa na MŚ.

Marko - 5 września 2005, 2:50:54 - *.141.105.8
nie ma co wyliczac bo i tak decytowac bedzie mecz na old trafort(dzeki bogu mam juz bilet).trzeba tam tylko wywalczyc remis i juz napewno jedziemy na mundial(o ile pokonamy walie)
a wtedy niemcy zobacza najazd polakow wiekszy niz na love parade w 2002.juz nie moge doczekac sie nastepnych wakacji tym razem na terenie naszego zachodniego sasiada.TERAZ POLSKA.

miras - 5 września 2005, 8:30:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
RAD co ty za gazety czytasz????
Wygrajmy najpierw w środę z Walią to zaczniemy się podniecaC Spokojnie!!!

meser - 5 września 2005, 8:58:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
A Dariusz Szpakowski dzisiaj rano w programie "Kawa czy herbata " powiedział , że jak wygramy z Walią to na 100 % jedziemy na Mistrzostwa Świata ... i co wy na to ? :-) Taki ekspert to na pewno ma rację ... :-)

Signar - 5 września 2005, 9:32:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.5)
Musimy wygrac w srode walia mocno oslabiona gra o "nic" z austryjakami mielismy taki horror bo oni mogli jeszcze liczyc na bararze a od anglikow poprosimy o skromna zaplate za informacje udzielone przez polski wywiad podczas II wojny światowej i jedziemy za miedze bez problemow.DO BOJU POLSKO...!!!!!!!!!!!!!!!

pepe72 - 5 września 2005, 9:36:10 - *.cache2.dubaiinternetcity.net (*.227.40.9)
do Tusha: Jak nie pojedziemy to nie mamy żadnej szansy. Jak pokazały eliminacje do LM nie zawsze słabeusz musi przegrać (NIE chodzi mi o Wisłę).
do meser: może Szpak już wie, że Holandia nie przegra z Czechami a to nas faktycznie premiuje

ja - 5 września 2005, 9:43:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
DO PANA SZPAKOWSKIEGO, KTÓRY ZAWSZE SIĘ CHWALI ZE ŚLEDZI SERWISY INETRNETOWE:
Mój 10letni kuzyn w 15 minut zrobił analizę grup i wie, że NIE zapewnimy sobie 100% awansu zwycięstwem z Walią. Może by Pan odszczekal brednie, które dziennikarzyny z TVP1 wygłaszają poinformowani przez nie wiem kogo. Widział Pan wogłe tebale grup eliminacyjnych? Zna Pan zasady awansu? Wątpie.

kibic - 5 września 2005, 10:53:11 - *.15.198.138
Ale ubawiła mnie wypowiedź RAD-a, jedynego "inteligentnego" na tej stronie. Jak coś napiszesz zastanów się 2 razy a nad czytaniem to poćwicz. Ciekawi mnie tylko jedno, na ile możliwe jest ułożenie meczu z Angolami po ewentualnej wygranej z Walią. W przeszłości były już takie sytuacje. Przy remisie awansują przecież obie a tak nigdy przecież nie wiadomo (mówię oczywiście o anglikach), zawsze można przecież przegrać.

rasz 01 - 5 września 2005, 11:40:41 - *.adsl.inetia.pl
Walia to nie Anglia czy Niemcy ale też nie
Azarbejdzan któremu strzela się 8 goli.Po pierwszaj połowie z Austrią było tak dobrze ,
a końcówka meczu to horror, panowie poczekajmy
do środy , a pozniej zabawmy się w tabelki .

nicola - 5 września 2005, 12:10:48 - *.bydg.pdi.net
Takie analizy, tworzą atmosferkę odliczania wstecznego - pamiętajcie, że naszym piłkarzom raczej ona nie służyła.

wojteko - 5 września 2005, 13:49:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Abstrahując od dziwacznych wypadków (Czesi remisują z Armenią, Armenia przegrywa z Andorą itd.): Holendrzy nie mogą przegrać z Czechami. No ale przecież Czesi są ostatnio wyraźnie słabi - Rumunia raczej wcale się nie wzmocniła. Z drugiej strony grają u siebie - musimy kibicować gościom. Nie wierzę w remis Czechów z Armenią bo grają u siebie (Holendrzy grali w Erewaniu ostatnio więc dlatego tylko 1-0, ale kaukaskie zespoły na wyjazdach są strasznie słabe - patrz mecze Polaków z Azerami i Armenią). Ale gdyby zremisowali - to Armenia musiałaby przegrać z Andorą, a to jest mało prawdopodobne (chociaż Andora z Macedonią rzeczywiście wygrała, to z Armenią przegrała 1-2). Zostaje jeszcze Finlandia, która może sprawić Czechom psikusa. Tak więc naprawdę te złe warianty Pawła (swoją drogą fajne podsumowanie) "prawdopodobne" też są strasznie mało prawdopodobne. Nie bójmy się Czechów aż tak strasznie!!! Kibicujmy Polakom w meczu z Walią i wszystko pójdzie jak z płatka. Ale z Anglikami to myślę że sobie nie poradzimy (od 73 roku przegrywamy tam zawsze) - hurraoptymizm jest też niewskazany. Reasumując: mamy ogromną szansę (tylko na bezpośredni awans z 2 miejsca), ale musimy wygrać z Walią.

wojteko - 5 września 2005, 13:58:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
wygrajmy więc najpierw z Walią i na tym się skoncentrujmy, a jeśli Czesi będą mieli farta - to się tym nie przejmujmy. I tak nasi dali(oby) z siebie wszystko. POLSKA!!!!

szaron - 5 września 2005, 14:10:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
pokusilem sie o mala analizę przed rozstawieniem drużyn na koszyki przed eliminacjami Euro2008
jeśli zasady rozstawienia się nie zmienią (suma pkt z eME+eMS/ilosc meczow) to bedziemy niemal na pewno w drugim koszyku(przy obecnej liczbie grup eliminacyjnych,jesli byloby 10grup tak jak przed euro2004,moglibysmy byc nawet w 1 koszyku!!!).Szkoda poprzednich eliminacji, bo z dorobek z trwajacych eMS jest calkiem pokazny. Co ciekawe (oczywiscie jeszcze troche moze sie zmienic) wyprzedzamy w rankingu takie kraje jak ESP czy ITA.
Oczywiscie najblizsze mecze mogą jeszcze trochę zmienić ranking, no i oczywiście zmiana zasad rozstawienia czyniłaby to zestawienie bezzasadnym, ale uznałem że ciekawie byłoby na to spojrzeć.
Anglia 39 15 2,6
Holandia 44 17 2,588235294
Portugalia 23 9 2,555555556
Czechy 43 17 2,529411765
Francja 37 15 2,466666667
Szwecja 35 15 2,333333333
Chorwacja 35 15 2,333333333
Niemcy 18 8 2,25
Polska 34 16 2,125
Włochy 31 15 2,066666667
Turcja 36 18 2
Hiszpania 30 15 2
Grecja 33 17 1,941176471
Rumunia 36 19 1,894736842
Ukraina 34 18 1,888888889
Rosja 32 17 1,882352941
Szwajcaria 28 15 1,866666667
Serbia 27 15 1,8
Norwegia 26 15 1,733333333
Bułgaria 25 15 1,666666667
Łotwa 30 18 1,666666667
Dania 28 17 1,647058824
Słowacja 28 17 1,647058824
Belgia 24 15 1,6
Irlandia 24 15 1,6
Węgry 24 15 1,6
Słowenia 23 15 1,533333333
Bośnia 23 15 1,533333333
Szkocja 21 15 1,4
Finlandia 23 17 1,352941176
Austria 20 15 1,333333333
Izrael 21 16 1,3125
Litwa 19 15 1,266666667
Estonia 22 18 1,222222222
Albania 20 18 1,111111111
Islandia 17 16 1,0625
Walia 15 15 1
Gruzja 16 17 0,941176471
Cypr 12 15 0,8
Macedonia 14 18 0,777777778
Mołdawia 11 15 0,733333333
Białoruś 10 15 0,666666667
Armenia 11 18 0,611111111
Irlandia Płn 9 15 0,6
Azerbejdżan 6 16 0,375
Liechtenstein 6 18 0,333333333
Andora 5 18 0,277777778
Wyspy Owcze 2 16 0,125
Malta 2 16 0,125
Luksemburg 0 17 0
San Marino 0 15 0
Kazachstan 0 9 0

szaron - 5 września 2005, 14:13:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
aha, w tabelce w kolejnosci nastepujacej są:
pkt w eME2004 i eMS2006
ilosc meczów w tychże eliminacjach
współczynnik będący ilorazem ilosci pkt i meczów

szaron - 5 września 2005, 14:35:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
jest prawdopodobne, ze Wlosi i Hiszpanie nas jeszccze wyprzedza, Turcy-mniej prawdopodobne (zakładam 3-4 pkt w meczach z Walia i z Anglia)
Nawet 2 zwyciestwa Polaków w ostatnich meczach dają bardzo mizerne szanse na wyprzedzenie kogoś z wyżej notowanych drużyn.Także przy założeniu, że grup eME nie bedzie 10, a np 8 (jak w tych eMS), to Polska bedzie w 2 koszyku, co i tak jest naprawde fajna sprawą
pozdrawiam

szaron - 5 września 2005, 14:53:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
Przy założeniu, że ranking się nie zmienia i zasady się nie zmieniają (osiem grup 6-cio i 7-zespołowych), podział na koszyki byłby następujący:
KOSZYK 1:
Anglia, Holandia, Portugalia, Czechy, Francja, Szwecja, Chorwacja, Niemcy
KOSZYK 2:
Polska,Włochy,Turcja,Hiszpania,Grecja,Rumunia, Ukraina,Rosja
KOSZYK 3:
Serbia,Norwegia,Bułgaria,Łotwa,Dania,Słowacja,Belg
ia,Irlandia
KOSZYK 4:
Węgry,Słowenia,Bośnia,Szkocja,Finlandia,Izrael, Litwa,Estonia
KOSZYK 5:
Albania,Islandia,Walia,Gruzja,Cypr,Macedonia, Mołdawia,Białoruś
KOSZYK 6:
Armenia,Irlandia Płn,Azerbejdżan, Liechtenstein,Andora,Wyspy Owcze, Malta,Luksemburg,San Marino, Kazachstan

wojteko - 5 września 2005, 15:05:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
szaron, masz tu linka: http://www.uefa.com/competitions/euro/Format/index
.html (7 grup eliminacyjnych: 1 grupax8 drużyn+6 grupx7 drużyn, rank=suma el. MŚ 06+ME 04/mecze itd.). Tam sobie poczytaj, a nie wypisuj od razu koszyków.

rignar - 5 września 2005, 15:38:33 - *.uni.lodz.pl
"dwie wygrane Czechów i strata punktów z Armenią, Holandia zdobywa liczbę punktów wystarczającą do 1. miejsca w grupie - Czesi zajmują drugie miejsce z tą samą liczbą punktów co Polska, jednak tylko w wypadku zajęcia przez Armenię ostatniego miejsca w tabeli - o tym, kto zajmie wyższą pozycję - Polska czy Czechy zadecyduje bilans bramkowy
Nasza ocena: WARIANT PRAWDOPODOBNY "
Dla mnie ten wariant nie jest prawdopodobny. Jeśli Armenia zdobędzie choć jeden punkt w Czechach (co już jest dla mnie niemożliwe), zepchnie Andorę na ostatnie miejsce. A wtedy wystarczy jej remis w ostatniej kolejce. (Zakładam oczywiście, że Holendrzy poradzą sobie u siebie z Andorą.) Musiałyby się więc zdarzyć dwa bardzo mało prawdopodobne wyniki (Czechy-Armenia i Andorra-Armenia), aby opisana sytacja miała miejsce.
Natomiast jest rzeczywiście zabawne, że w przypadku trzech zwycięstw Czechów, kluczowe znaczenie może mieć dla nas mecz Andora-Armenia w ostatniej kolejce spotkań. Bo jeśli Armenia ucieknie w górę tabeli, a na ostatnim miejscu znajdzie się Andora, Czesi będą musieli w trzech meczach nastrzelać 9 bramek, żeby zrównać się z nami bilansem. Oczywiście zakładając, że od Anglii nie dostaniemy jakiegoś stasznego łomotu.

wojteko - 5 września 2005, 16:46:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Coś takiego mi wyszło (brałem pod uwagę baraże do Euro 2004):
KOSZYK 1: Grecja – obrońca tytułu, Anglia 2,600, Portugalia 2,556, Czechy 2,529, Holandia 2,474, Francja 2,467, Szwecja 2,333.
KOSZYK 2: Chorwacja 2,294, Niemcy 2,250, Polska 2,125, Hiszpania 2,118, Włochy 2,067, Rumunia 1,895, Rosja 1,895.
KOSZYK 3: Ukraina 1,889, Turcja 1,850, Serbia i Cz. 1,800, Łotwa 1,700, Bułgaria 1,667, Słowacja 1,647, Dania 1,647.
KOSZYK 4: Węgry 1,600, Irlandia 1,600, Belgia 1,600, Bośnia i H. 1,533, Norwegia 1,529, Słowenia 1,412, Szkocja 1,412.
KOSZYK 5: Finlandia 1,353, Izrael 1,313, Litwa 1,267, Estonia 1,222, Albania 1,111, Islandia 1,063, Gruzja 0,941.
KOSZYK 6: Walia 0,941, Cypr 0,800, Macedonia 0,778, Mołdawia 0,733, Białoruś 0,667, Armenia 0,611, Irlandia Pn. 0,600.
KOSZYK 7: Azerbejdżan 0,375, Liechtenstein 0,333, Andora 0,278, W. Owcze 0,125, Malta 0,125, Kazachstan 0,000, Luksemburg 0,000.
KOSZYK 8: San Marino 0,000.
Gdyby nie brać baraży do Euro 2004 pod uwagę toby Chorwacja zamieniła się ze Szwecją koszykiem, Rosja z Turcją, Dania z Norwegią a Walia z Gruzją. Ale z Polską nie byłoby problemu.

wojteko - 5 września 2005, 16:51:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
PS. 2 drużyny awansują bezpośrednio z każdej grupy więc będzie fajniej. Ale jeśli trafimy na Turcję, Ukrainę czy Danię to nie będzie tak łatwo. Ale to za kilka miesięcy więc będzie czas na takie zabawy

Kroll - 5 września 2005, 17:22:54 - *.87.240.3 (*.168.4.93)
Awans możemy świętować już jutro i nie są potrzebne żadne wyliczenia: My wygrywamy z Walią, a Czesi remisują lub przegrywają (!!!) z Armenią. Nie trzeba koniecznie czekać do października. Prawdopodobieństwo małe, ale istniejące!!!

Kroll - 5 września 2005, 17:24:16 - *.87.240.3 (*.168.4.93)
Pomyłka, miałem na myśli środę oczywiście

szaron - 5 września 2005, 17:30:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
masz racje wojteko, ale chyba baraze sie nie licza do punktacji (nie wynika to z info na stronie uefy)
te wyliczenia moga sie jeszcze troche pozmieniac,w koncu niektorzy maja jeszcze 3 mecze do rozegrania
rzeczywiscie fajne jest to ze 2 druzyny wchodza
pozdrawiam

szaron - 5 września 2005, 17:34:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Grecja
Polska
Łotwa
Węgry
Islandia
Irlandia Płn
Luksemburg
to by była fajna grupa

tom65 - 5 września 2005, 17:38:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polecam przyjżeniu się jak ważny jest Zwycięstwo Armenii w meczu z Andorą-inny bilans bramkowy Czechów.

wojteko - 5 września 2005, 19:16:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
no spoko grupa, zwłaszcza że Grecja gra słabo ostatnio.

Azazelus - 5 września 2005, 20:38:09 - *.bpl.vectranet.pl (*.15.167.164)
Przypomnę Wam coś:
Eliminacje ME 2004: Wygrywamy 2:1 w ostatnim meczu z Węgrami i liczymy na (BARDZO PRAWDOPODOBNE) zwycięstwo Szwedów z Łotwą. Finał wszyscy pamiętamy...
Eliminacje ME 2000: Szwedzi mają zapewniony awans przed ostatnią serią spotkań. My po remisie z Anglikami w Warszawie jedziemy na Rasundę po upragniony remis z będącymi już myślami (tak nam się wydawało) na ME Szwedami. Do przerwy jest jeszcze OK, pozniej dostajemy 2 bramki w plecy i zajmujemy ostatecznie 3 miejsce w grupie.
Reasumując: Z tym liczeniem na siebie to nie jest wcale głupie powiedzenie. Weźmy sprawy w swoje ręce, zdobądźmy te minimum 4 punkty a duma będzie mnie rozpierać jak nigdy! DO BOJU BIAŁO-CZERWONI!

wojteko - 5 września 2005, 20:48:53 - *.18.104.166
Miałeś rację szaron, zapomniałem jak było losowanie do eliminacji MŚ 2006.

tinek - 5 września 2005, 22:29:00 - *.radzionkow.org
wojeto nie bedziemy pewni awansu jak czesi straca punkty z armenia a my wygramy przeciez armenia moze jeszcze byc na ostatnim miejscu w grupie i jej wyniki z czechami nie beda liczone a wiec raczej poczekamy do pazdiernika

ekspert12 - 5 września 2005, 23:19:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
NIEPRAWDA !!!!!!
Jeżeli Polska wygra z Walią to nawet zakładając że drugi zespół grupy 8 wyprzedzi Polskę w grupie 1 drugie miejsce zajmą w najniekorzystniejszym przypadku Czesi(muszą wygrać spotkania z zespołami któe nie będą ostatnie). Jeżeli tak się stanie to będzie decydował bilans bramkowy. I tu WSZYSCY zapominają o tym że Czechom nie będą liczone bramki strzelone zespołowi który zajmie ostatnie miejsce. Czy będzie to Andora czy Armenia, obliczcie sobie sami i przekonajcie się że Polska na 99% pokona Czechów biansem bramkowym.

negro - 6 września 2005, 8:50:50 - *.219.117.86
jazda z Walią i jazda na mundial bez żadnych chorych wyliczeń i spekulacji.Bądżcie realistami

Benedictvs - 6 września 2005, 10:09:32 - *.153.30.34 (*.16.11.185)
Witam,
rzeczywiście w mediach jest wiele powierzchownych analiz, które być może zadowolą laika, ale prawdziwy kibic piłkarski oczekuje czegoś więcej od dziennikarza sportowego.
Jestem optymistą i wierzę, że do awansu bezpośredniego Polski przyczynią się 2 mecze: Holandia-Czechy i Armenia-Andora. 1. Założenia:
Rumunia wygrywa z Finlandią, Czesi wygrywają z Finlandią i Armenią, ale przegrywają z Holandią. Armenia zajmuje ostatnie miejsce w grupie. Rumuni grają w barażach. Wszyscy są zadowoleni, a Czechów nikt się już nie obawia
Pozdrawiam

kuban - 6 września 2005, 10:21:21 - *.icpnet.pl
Coś mi się wydaje że zobaczymy Mundial jak Wisła Ligę Mistrzów

funkykoval - 6 września 2005, 10:54:27 - *.mofnet.gov.pl (unknown)
wystarczy, że Polacy wygrają z Walią, a Czesi jeden tylko mecz zremisują i jesteśmy w MŚ. Albo Anglicy wygrywają z Austrią i Irl. Płn. i ostani mecz Polska - Anglia meczem na remis ;_))

obiektywny - 6 września 2005, 13:02:57 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.13.3)
Ostatni mecz to Czechy-Holandia.
Holendrzy zapewnią sobie awans przedtym meczem na 100% i odpuszczą czechom bo tak jest dla FIFY najlepiej. Wiadomo kto jest lepszy.
I wyprzedzą nas. A Szwecja musi przegrać z Chorwacją i stracić punkty z Węgrami albo wygrać i wtedy chorwaci muszą stracic ich min 3. Ale czy tam będzie?
Wtedy przed meczem z Anglią jesteśmy na MŚ.
Będą machlojki takie mam złe przeczucie

rodowity ł - 6 września 2005, 13:33:50 - *.toya.net.pl
heh ktoś napisał dobrze zebysmy sie dogadali z angolami i razem bez stresu weszli do WC. Tak wiec my wygrywamy z walią, Angia z Irlandią i austrią a na koniec remis i luzik

Justa - 6 września 2005, 17:15:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.20)
Mówcie co chcecie, ale i tak wierzę w to, że Polska wygra z Walią. Do boju Polacy!!!!!!!!!

Tylko WIDZ - 6 września 2005, 21:07:54 - *.b-ras1.lmk.limerick.eircom.net
WARAN lub ktos inny, prosze o info gdzie i w jaki sposob kupic bilety na MS!!! Nie wydaje mi sie mozliwe ze masz juz bilety na Polakow skoro jeszcze nie wiadomo kto w MS zagra i w jakim miescie...

barosa - 6 września 2005, 22:54:46 - *.dialup.telenergo.pl
Analiza świetna, ale potwierdza moją opinię, że nie możemy ogladać się na przeciwników bo: Czesi wygrywają 3 spotkania (w tym z Holandią, która ma już awans), Chorwaci i Szwedzi również nie tracą punktów a między sobą remisują (patrz ME 2004 Szwecja-Dania) i Polska w przypadku porażki z Anglią i wygranej z Walią gra w barażach, a tam już małe szanse na awans. Więc nie podniecajmy się, że juz jesteśmy na MŚ bo droga daleka a znając życie powiemy po eliminacjach: Chcielismy dobrze a wyszło jak zwykle. Manchester to próba sił, więc dokopmy Angolom, żeby oni grali w barażach.

Waran - 7 września 2005, 9:54:59 - *.flashnet.pl
Dla zainteresowanych biletami na MŚ:
Zamówiłem przez internet na oficjalnej stronie MŚ http://fifaworldcup.yahoo.com Tam atakuje się "Tickets" i dalej "Tickets Shop" i "Order Tickets Now". Po drodze są wyjaśnienia, co do sposobu dystrybucji i tego jakie bilety są dostępne i w jakich cenach. Generalnie są dwa rodzaje. 1. "Na drużynę" (TST Tickets, cyfra przy TST oznacza liczbę meczów); 2. na konkretną datę, na konkretym stadionie (to raczej dla lokalesów, co nie chcą zasuwać po całym Haimacie, tylko u siebie w kapciach na meczyk zaatakować). Tych pierwszych na Polskę już niestety nie ma, może PZPN trochę będzie miał, trzeba się szybko orientować. Te drugie w kwestii meczów Polski na razie nie mają sensu, bo przecież nie wiadomo gdzie będziemy grać (a że będziemy to jestem przekonany!!!).
Pułapki to: ograniczenia zamówień (ilość biletów na osobę, a własciwie na komputer); imienne bilety (trzeba podać numer paszportu i adres) - dlatego kupowanie od koni przez internet może się zakończyć fiaskiem przy wejściu na mecz; przy biletach TST - jeżeli drużyna, na którą ma się bilety nie awansuje, to kasa zwraca kasę (minus procent, w morde), a z biletów nici. Najgorsze jednak to fakt, że nie wystarczy zamówić, trzeba zostać wylosowanym spośród aplikujących. A tych, jak wiadomo, nie brakuje. Ja i moich trzech ziomków mieliśmy po prostu wielki fart, poza tym zamawialiśmy bilety w lutym.

Barrakuda - 7 września 2005, 10:39:51 - *.fnet.pl (*.155.172.114)
Pozdrowienia dla całej reprezentacji i trenara Pawła Janasa oraz całego sztabu szkoleniowego.Podziękowania za cały włożony trud i prace całej ekipy.Chociaż tak naprawde nikt nie wierzył w sukces piłkarzy przed eliminacjami to dziś możemy powiedzieć że Polska śmiało może rywalizować z czołówką światową.Jeżeli chodzi o awans do piłkarskich Mistrzostw Świata to za wcześnie na lizanie sie po f...Trzeba zaczekać do jesieni i wierzyć że chłopaki przełamią sie w Anglii.

denis - 7 września 2005, 10:47:16 - *.warlock.pl
Trzeba wygrac z Walia I dopingowac Angoli zeby wygrali 2 mecze a potem zagrac na x. To najlepsza opcja i wtedy wystawic szwedom palec za to co zrobili z Łotwa. A jestem pewien ze Angole pojda na x bo wiadomo ze walka na calego w ostatnim meczu moze sie okazac przykra dla nich samych w ostatecznym rozliczeniu. Pozdrawiam

endrju - 7 września 2005, 11:53:07 - *.citynet.pl
Heja!
nie ma co liczyc na teorie!!!
nawet anglikom trza dokopac i awansowac
no chociaz remis :D
dobrze ze nie gramy na wembley...
pzdr!

artur - 7 września 2005, 12:54:11 - *.dip0.t-ipconnect.de
ja mam nadzieje ze wogole wejda po tym co wisla pokazala a my juz wczesniej swietowalismy? ale badzmy dobrej mysli

Tomek - 7 września 2005, 14:26:04 - *.51.226.178
komu sie chcialo to czytac???bo mi na pewno nie!po co kombinowac?punkty zdobywa is ena boisku i trzeba po prostu wygrac dzis z walia, liczyc na strate punktow przez czechow i chociaz zremisowac z anglia(nawet jesli awans bylby juz zapeniony to z anglikami nie bylo remisu chyba od 73r. wiec trzeba przelamac ta passe)i tyle

bąbel - 7 września 2005, 15:04:32 - *.205.180.126
spoko. Czy we wrześniu czy w październiku i tak mawansujemy!

tush - 7 września 2005, 15:12:44 - *.wroblew.sdi.tpnet.pl
Nie chodzi o to czy wierzyć w reprezentację czy nie. Bo nie wątpie, że wszyscy wierzą. Chodzi tylko o STYL. Dzisiaj musi być najmniej 4:0 żeby nasi z JAKĄKOLWIEK nadzieją wpatrywali się w swój udział w Mistrzostwach. Pozdrawiam wszystkich. Trzymajmy kciuki. NASI GÓRĄ!

Edo - 7 września 2005, 18:38:21 - *.205.75.98
Armenio trzymaj się! Jeszcze tylko 40 minut!

roshgen - 7 września 2005, 18:42:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czemu nie ma tu wariantu ze Czesi traca punkty z holandia? Przeciez na dobra sprawe to najbardziej prawdopodobny wariant z podanych. Co wiecej, w przypadku wygranej z walia daje nam pewny awans. Pozatym jesli udaloby sie chociazby wycisnac remis z anglia awans rowniez jest w kieszeni bo max ile czesi moga wycisnac to 24 punkty.

Chojnoś - 7 września 2005, 19:53:31 - *.elknet.pl
Nie patrzcie na jakies zalozenia poprostu POLSKa wygra i z Walią i z ANGLią a anglia przegra z Austria !!
Dzis świętujemy i koniec !!

mogiel - 7 września 2005, 20:09:44 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
roshgen - wymieniliśmy tylko niekorzystne dla naszej reprezentacji warianty. Wariantów korzystnych jest znacznie więcej, więc nie sposób byłoby ich wszystkich wymienić.

z - 7 września 2005, 20:49:26 - *.fn.pl
Chorwacja zremisowała!!!! Czy to oznacza ze jesli przy wygranej Polski, Szwecja nie pokona Weęgrów, to mamy AWANS!?

a jednak - 7 września 2005, 20:50:38 - *.ip.pop.e-wro.net.pl
Malta [1 - 1] Croatia

ziomal - 7 września 2005, 20:54:15 - *.inet-siec.pl (*.168.3.146)
MALTA 1:1 CHORWACJA!!!!!!!!! LOLKI!!!!!! Może ktoś dokładnie napisać co to oznacza dla Polski w przypadku zwycięstwa z Walią??

a jednak - 7 września 2005, 21:00:35 - *.ip.pop.e-wro.net.pl
na dzis nic. chyba ze jeszcze szwecja straci punkty na wegrzech.

Hurri - 7 września 2005, 22:03:15 - *.chello.pl
wegry jak narazie remisuja ze szwedami po 65 minutach

kolumb - 8 września 2005, 0:12:52 - *.icpnet.pl
Wbrew teoriom wszelkiej maści futbolowych "ekspertów" praktycznie było możliwe, aby ów sukces "biało-czerwoni" świętowali już po środowym meczu z Walią.
Wystarczał remis Szwedów.

mogiel - 8 września 2005, 1:29:17 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
kolumb - chyba nie zrozumiałeś tego newsa. Wszelkiej maści futbolowi "eksperci" (prasa, telewizja) nie twierdzili, że wygrana z Walią MOŻE dać awans, lecz że jest to warunek wystarczający.

kolumb - 8 września 2005, 10:07:41 - *.icpnet.pl
Fakt, to była nieprawda. Pisanie jednak, że jest to bardzo malo prawdopodobne było przesadą. Poza tym sformułowanie wszelkiej maści futbolowi "eksperci" było nacechowane pychą

mogiel - 8 września 2005, 11:43:53 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
kolumb - zatem pozostaniemy przy swoich zdaniach, bo ja uważam, że remis Malty z Chorwacją był bardzo, bardzo mało prawdopodobny, a remis Szwecji z Węgrami realny, ale też wygrana Szwedów była bardziej realna. I nie może tu mieć znaczenia, że na Malcie jednak padł remis, bo trafienie szóstki w totka też jest mało prawdopodobne, a jednak ludzie trafiają. Zdarzenie mało prawdopodobne to nie to samo, co niemożliwe.
Co do sformułowania to miało ono na celu dobitnie wyrazić nasze zdanie (i spełniło to zadanie) na temat osób, które zabierają się tego typu wyliczenia nie mając o nich zielonego pojęcia. Po co mącić w głowach kibicom i piłkarzom?

ja - 9 września 2005, 19:55:59 - *.adsl.esat.net
Dzieki Waran!!!!Moze spotakmy sie gdzies w Niemczech...

jack102 - 16 września 2005, 8:46:12 - *.broker.com.pl
z anglią przegramy napewno ten zespół nas zawsze wykopuje z wszelkich eliminacji także mozemy liczyć jedynie na dobry układ innych tabeli a raczej na baraże ........ale lepiej zeby ich nie bylo bo polacy są słabi psychicznie i mogli by tam przegrać nawet z wyspami owczymi..

gosc - 5 grudnia 2007, 18:53:56 - *.160.224.21
duzo na mistrzostwach to nie osiagneli

rimislets - 18 października 2009, 5:45:00 - *.km34614.keymachine.de
, buy eulexin
, buy nimotop

network-0 - 3 maja 2010, 13:37:37 - *.dyn.optonline.net
Hi
The risk of ED is nearly two times greater in men with total cholesterol levels above 240 than in men with total cholesterol levels below 180. purchase uk
Pa!!!
____________________________
can i buy online

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas