[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 września 2005, 3:16:46 - mogiel
Polsat i TVP walczą o prawa do mundialu

W Europie tylko Polska i Albania nie kupiły dotychczas praw do transmisji piłkarskich mistrzostw świata 2006. Nie ma jednak zagrożenia, że żadna polska stacja ich nie pokaże.

Szykuje się powtórka z 2002 roku. Wtedy prawa do mundialu kupił Polsat, za 14 mln dolarów i wszystkie mecze zamierzał pokazać w paśmie kodowanym. Doszło do awantury, bo długo zanosiło się na to, że niewielu kibiców będzie mogło zobaczyć grającą w Korei reprezentację Polski. Sprawą zajmowała się nawet komisja sejmowa, w końcu Polsat porozumiał się z TVP i nieźle zarobił na tej transakcji. Pakiet siedmiu najważniejszych spotkań sprzedał telewizji publicznej za 9 mln dolarów.

Właścicielem praw telewizyjnych do mistrzostw w przyszłym roku jest niemiecka firma Infront, która przejęła je od bankrutującego koncernu Kircha. Według naszych informacji, Infront zarobił już na czysto na odsprzedaży praw ponad 100 mln euro i wcale nie jest zainteresowany tym, by udzielaćznacznych zniżek maruderom. Cena dla polskiej telewizji wynosi ok. 19 mln euro. Do przetargu zgłosiły się dwie stacje - Polsat oferujący 14 mln euro oraz TVP z 10 mln.

- Termin negocjacji z Infrontem wyznaczą polscy piłkarze - mówi "Rz" Marian Kmita, szef redakcji sportowej Polsatu. - Gdyby Polacy nie zagrali w mistrzostwach, trudno będzie odzyskać środki zainwestowane w zakup praw. Dziś cena wywoławcza Infrontu jest dla nas nie do przyjęcia. Ta firma nie stoi pod ścianą i teoretycznie jej się nie spieszy, ale to jednak oni ślą do nas listy, a nie my do nich. Sponsorzy mistrzostw świata żądają, by transmisje miały odpowiedni zasięg. Infront będzie z tego rozliczony, dlatego im też zależy, by prawa znalazły nabywcę w Polsce.

Oferta TVP jest śmiesznie niska i można przypuszczać, że złożona została tylko po to, żeby nikt nie miał pretensji do zarządu, że nie chce realizować misji nałożonej na telewizję publiczną. TVP nie zależy na pokazywaniu wszystkich meczów, tylko na wybranych: reprezentacji Polski (jeśli się zakwalifikuje), otwarcia, półfinałów i finału. Najprostszym sposobem jest odkupienie sublicencji od Polsatu, co potwierdza Robert Korzeniowski, szef sportu w TVP: - Słyszałem, żeprzetarg już jest rozstrzygnięty. Nie? To niczego więcej nie jestem w stanie powiedzieć. Decyzje podejmuje zarząd, redakcja sportowa nie jest stroną w sprawach licencyjnych. My tylko obsługujemy i opakowujemy transmisje. Mogę jedynie powiedzieć, że do tej pory nie zawodziliśmy kibiców i tym razem też nie zawiedziemy.

- Na pewno czarny scenariusz - mundial niedostępny w żadnej polskiej telewizji - nie jest możliwy - twierdzi Marian Kmita. - Chodzi tylko o wynegocjowanie odpowiedniej ceny. Wiem, że dla TVP też decydujący będzie rachunek ekonomiczny. Niewykluczone, że podzielimy się z TVP prawami, tak jak cztery lata temu. O tym, jak wyglądałby podział praw między nas a TVP, za wcześnie jeszcze mówić. Możliwe, że telewizja publiczna pokazałaby tym razem więcej spotkań niż z Korei i Japonii, ale to zależy od tego, ile my zapłacimy Infrontowi.

Według informacji "Rzeczypospolitej", cena, jaką Polsat będzie musiał zapłacić, wynosi co najmniej 16 mln euro, a do transakcji dojdzie w grudniu, po losowaniu grup. Marian Kmita obawia się, że do przetargu w ostatniej chwili stanie TVN, ale to mało prawdopodobne.


źródło: Rzeczpospolita

księżyc - 9 września 2005, 6:56:46 - *.160.20.5 (unknown)
"Oferta TVP jest śmiesznie niska i można przypuszczać, że złożona została tylko po to, żeby nikt nie miał pretensji do zarządu, że nie chce realizować misji nałożonej na telewizję publiczną."-zgadzam się z tym w 100%.To juz się robi paranoja, żeby MŚ nie były w paśmie otwartym i ogólnodostępnym.Na paśmie kodowanym będą lecieć meczyki z MŚ, a my będziemy w TVP oglądać obrady sejmu czy jakies tasiemce :/.Jak TVP tego przetargu nie wygra tzn., że im nie zależy na kibicach i piłce nożnej.Rozmiem jakiś turniej towarzyszki jak teraz na Ukrainie to mogą nie pokazywać, ale MŚ to już musza być w telewizji publicznej i posłowie mają szanse się wykazać w ramach zbliżających się wyborów.Ciemność widze :/

milo - 9 września 2005, 7:53:54 - *.katowice.sdi.tpnet.pl
Jeśli nie będzie MŚ w TVP to korzeniowskiego powinno sie skazac na dozywocie!

karollo - 9 września 2005, 7:55:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
"Mogę jedynie powiedzieć, że do tej pory nie zawodziliśmy kibiców i tym razem też nie zawiedziemy. "
Te słowa to kpiny Korzeniowskiego. Żadnych meczów pucharowach w TVP i te słowa.
Korzeniowski jest beszczelny !!!!!!!!

suli - 9 września 2005, 8:15:30 - *.szczecin.mm.pl
do karollo,
Zgadzam sie z toba w 100% Mnie na pewno zawodza caly czas, KORZENIOWSKI ODEJDZ !!!
a Juz nioedlugo czekaja nas transmisje chodu na 100km

Lechu B-tó - 9 września 2005, 8:35:15 - *.61.79.5 (unknown)
KORZENIOWSKI MUSI ODEJSC - jesli ktorys z kandydatow na Prezydenta RP bedzie mial takie haslo to ma zapewniony moj glos;) Pan K. jest smieszny. Proponuje zwiekszyc abonament to bedziemy ogladac jeszcze wiecej tasiemcow i smiesznych programow. No "M jak Milosc" moga zostawic;) A abonamentu nie place i nie bede placil bo nie mam za co!!!!!!!!!!!

Aro - 9 września 2005, 8:56:37 - *.160.134.2 (*.168.1.9)
Dobrze że mieszkam na Śląsku cieszyńskim. Bez obróconej anteny jakość kanałów u naszych południowych sąsiadów jest ok. Na mundial obracam antenę na Czechy i oglądam mecze z Czeskiej i Słowackiej TV,tak jak w Korei. Na nich można liczyć. Język jest do zrozumienia i nie będę musiał słóchać ''Szpaka''.

xxx - 9 września 2005, 9:04:38 - *.adsl.inetia.pl
korzeniowski jest lekko stukniety spewnoscia jak byłyby zawody w chodzie to by pokazywał ten ciekawy sport niech sie chop lepiej idzie pobiegać

batsgol - 9 września 2005, 9:11:35 - *.tvtom.pl
EEE.. spoko mecze reprezentacji napewno będą na kanale ogólnodostępnym a jeśli to będzie polsat to tym lepiej, telewizja publiczna nie zasługuje na MŚ gdyż ma lekceważące podejście do kibiców. nie winił bym Korzeniowskiego bo akurat jeśli chodzi o tak poważne sprawy to on tam tylko sprząta i nie może podskoczyć. Decyzje zapadły juz dawno że TVP napewno nie kupi całego pakietu bo mimo olbrzymich przychodów są sępami i dlatego odkupią od Polsatu mecze Polaków przynajmniej. A może TVN do czadu?

Borek - 9 września 2005, 9:16:55 - *.lanx.pl (*.168.192.22)
Szkoda, że TVP przypomina sobie o tym iż jest telewizją publiczną wtedy tylko gdy trzeba im połacić za abonament. Kiedy to TVP ma z racji właśnie swojej misji ponieść nakłady finansowe stroi się w piórka komercji. Dla mnie fakt pokazywania meczy reprezentacji i to nie tylko piłki nożnej to rola i obowiazek telewizji publicznej. Inaczej ma się rzecz w przypadku drużyn klubowych bo tam rzeczywiście rządzi komercja. Z racji faktu iż jest to drużyna narodowa żeden podmiot nie powinien mieć prawa do kupczenia meczami. Jeszcze raz powtarzam, że na tym właśnie polega rola telewizji PUBLICZNEJ (podkreslam znaczenie tego słowa w kontekście szerzenia medialnego wydarzeń o znaczeniu narodowym a takim niewątpliwie są mecze reprezentacji kraju na mundialu ). Jeśli ktoś albo nie chce albo nie potrafi zrozumieć rzeczy oczywistych wynikających z samej definicji telewizji publicznej(abonamentowej)powinien być przymuszony do takiego właśnie traktowania meczy drużyn narodowych z mocy ustawy o mediach publicznych. Mówie tu o Ustawie o Radiofonii i Telewizji. A poza tym nawet patrząc z punktu widzenia komercji dziwna to polityka gospodarcza TVP nie pokazywania takich meczy u siebie lecz umożliwienie przejęcia innym telewizjom. Może ktoś w TVP wpadł na genialny pomysł, że oddanie meczy reprezentacji konkurencji to doskonały pomysł do nakłonienia ludzi by wykupywali abonament TVP. Ot po prostu tak sobie wykombinował i już. Osobiście mnie nie robi to różnicy bo mam akurat i cyfre+ i Polsat Sport. Zaś poziom sprawozdawczości z tych stacji w porownaniu z TVP jest mniej więcej taki jak poziom górala na Kasprowym do poziomu kreta na Żuławach ale to już zupełnie inna historia.

kolo - 9 września 2005, 9:47:38 - *.krak.tke.pl
Borek opowiedz i tej hisytori gorala i kreta

blazej62 - 9 września 2005, 9:50:29 - *.aster.pl (*.76.39.241)
Cytat:"Robert Korzeniowski, szef sportu w TVP: - Słyszałem, żeprzetarg już jest rozstrzygnięty. Nie? To niczego więcej nie jestem w stanie powiedzieć." - żenujace.

yhy - 9 września 2005, 9:59:25 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.232.253)
Place abonament i rzadam !!! Korzeniowski - przejadasz moje pieniadze i za to bedziesz odpowiednio rozliczony.

.3. - 9 września 2005, 9:59:44 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.99)
Ja bym nie dramatyzował. Polska to wielkie bagno. Jak dobrze poszukać, to będzie można mecze oglądać za pomocą internetu. Do roboty.

lucho - 9 września 2005, 10:36:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Korzeniowski: "Mogę jedynie powiedzieć, że do tej pory nie zawodziliśmy kibiców i tym razem też nie zawiedziemy" - no fakt w koncu pokazaliscie wszystkie mecze polskich druzyn w pucharze uefa, nie mowiac juz o confederations cup. co za gooopek!

darek - 9 września 2005, 10:46:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
LUDZIE LUDZIE JAK NIE BĘDZIE MŚ W TVP TO APELUJE NEI PŁACCIE ABONAMENTU TYM DZIADOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!! JA JUZ NIE PŁACĘ OD ROKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XardasKSD - 9 września 2005, 11:29:47 - *.164.130.170
Pokazcie mecze DYSKOBOLII w UEFA! Jesli: Polsat, TVN lub TVP nie pokaza meczy w UEFA to zrezygnuje z dekoderu Polsatu przestane placic abonament TVP i tylko CYFRE zachowam i bede lige ogladal w Canal+. Mam nadzieje ze Canal+ ktoremu jak do tej pory najbardziej zalezy na Polskiej pilce noznej kupi prawa do pokazywania meczy Polskich druzyn w pucharach oraz do pokazywania MS. Wtedy wszycy kibice kupia tylko CYFRE i olejemy wszystkie inne programy ktore nie nas nie szanuja i meczy nie pokazuja.

udemen - 9 września 2005, 11:45:47 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.233.231.26)
oby TVP, bo Polsat bedzie pokazywal w kodowanym...

dynek - 9 września 2005, 12:01:16 - *.188.208.250 (*.26.0.121)
a kto pokaze Wisle i Groclin w pucharze UEFA ?

www - 9 września 2005, 12:21:11 - *.adsl.inetia.pl
abonamentu nie płace od kilku lat i jest to najlepsze rozwiązanie bo te darmozjady nic nie pokazują a powtórki mnie nie interesują lepiej więcej reklam puszczajcie i chód bo to przecież najlepsza dyscyplina jest korzeniowski spadaj do francji

pawel - 9 września 2005, 12:36:56 - *.elpos.net (*.193.194.45)
polsat sport jest pakiecie wiekszosci telewizji kablowych. sam posiadam polsat sport ale uwazam ze taka impreza jak mistrzostwa swiata powinny byc pokazywane w publicznej telewizji ale to nie widzowie decyduja. mam jednak nadzieje ze wszystko sie dobrze zakonczy chociaz to juz malo prawdopodobne peace

daniel - 9 września 2005, 13:00:51 - *.olsztyn.mm.pl
ha ha ha nie place za abonament bo nie ogladam tvp i tak nie maja nic ciekawego tylko seriale i seriale pol roku powtorek fuck...jak nie pakaza mistrzostw to juz paranoja bedzie korzeniewski won

czeczen - 9 września 2005, 13:07:37 - *.jgora.dialog.net.pl (*.16.64.162)
a ja proponuje ogolnonarodowa zbiorke niech kazdy rzuci po 1 euro i zakupmy prawa dla darmozjadow z woronicza

Edi - 9 września 2005, 13:19:44 - *.48.166.100 (*.10.2.107)
podczas ostatnich mistrzostw TVP nie staral sie kupno prawa do transmisji, a gdy Polsat je wykupił TVP zrobiło awanture o to ze takie mecze trzeba pokazywac w odkodowanej telewizji!!! pewnie tak samo bedzie w tym roku. to jest chore!!! jestem za tym aby mistrzostwa byly pokazane w Polsacie, znam pełno wiary ktora ma Polsat Sport, można tez przejsc sie przeciez do jakiegos pubu z kumplami na mecz i miec w dupie TVP!!!

księżyc - 9 września 2005, 13:44:19 - *.160.20.5 (unknown)
czeczen płacimy abonament i powinno wystarczyć na cały mundial, eliminacje i jeszcze mecze w pucharach europejskich polskich druzyn i jeszcze o mecze o pietruszke i inne turnieje na żywo!Edi, a jak jakis kibic jest na wózku czy cos albo ktoś zachoruje to co wtedy?Jeśli nie będzie meczyków w TVP to sobie na wakacje założe duża kablówke z polsatem sport i zrezygnuje z abonamentu brak abonamentu=dużo kablówka+zestaw kibica na kazdy mecz

niebieski - 9 września 2005, 13:49:23 - *.telpol.net.pl
Ja nie płacę abonamentu i nie żałuje. Za te pieniądze to oni kupuja seriale typu Moda na sukces. Zamiast mistrzostw puszcza grand prix wiosek i miast w lekiej atletyce w Powsinie (bez obrazy oczywiście)

Gerd - 9 września 2005, 14:33:35 - *.bpl.vectranet.pl (*.13.227.226)
Świetnie, 4 lata temu polsat wydał za całe MŚ 14 mln baksów minus 9 mln od tvp za 7 meczy, czyli wyszło 5 mln za cały mundial! I niech Korzeniowski nie mówi:"...że do tej pory nie zawodziliśmy kibiców i tym razem też nie zawiedziemy". Jak to nie zawiedli, a 4 lata temu to co to było? A zapłacenie 9 mln dolców za 7 meczy? Ehhh...ręce opadają.......

tomek - 9 września 2005, 14:53:20 - *.zb.osi.pl
Ehh kiedy ten korzeniowski wreszcie odejdzie ? całe szczęście że mieszkam w południwej Polsce i mogę zobaczyć mundial w pepikowej TV

daniel - 9 września 2005, 15:15:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mecze powinny być pokazywane w TVP, (płace abonamet).jak mają pokazywać jak tylu ludzi nie płaci ja wiem bieda jest w polsce ale skąd macie na polsat cyfrowy i na cyfre + i ewentualnie na internat .Zgadzam się że na Polsacie są krety a nie komentatorzy sam osobiście jeszcze polecal jeszcze pana Tomasza Zimocha z PR1 jego porównania dają mi wiele uśniechu ja go nawet nagrywam na kasecie .Osobiście też nie lubie zagranicznych tasiemców .Nie rozumiem czemu tak nie nawidzą Korzenie lekka też jest ważna . Teraz będzie wyścig do okoła polski i też nie dobrze polak tylko narzeka i nic więcej .A siatkówka a skoki narciarskie , pływanie na MŚ i ciągle mało co jeszcze chcecie więcej .

Sławek - 9 września 2005, 15:22:20 - *.telpol.net.pl
tvp nigdy niezawiódł kibiców??????? co za bzdura i krótka pamięć a ostatnie mecze pucharowe!!!!!!! korzeniowski do dymisji PODNIEŚĆ ABONAMENT
banda złodzieji

maxkolanko - 9 września 2005, 15:31:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
wszystko przez Korzeniowskiego, z całym szacunkiem dla jego wspaniałych dokonań, ale ten gość ewidentnie nie lubi pilki nożnej i uważam, że za jego kadencji za dużo sobie nie pooglądamy, a szkoda!!!!

księżyc - 9 września 2005, 15:39:27 - *.160.20.5 (unknown)
Niektorzy mają neta bo oszczędzają.Zamiast płacic za pełny pakiet kablówki wole miec neta bo z tego o wiele więcej korzystam niż z TV.Jedyne co w TV oglądam to mecze i czasem jakiś film.TVP na każdym kroku zawodzi kibicow chyba, że tylko wspominają o sobie albo LA.

maxkolanko - 9 września 2005, 15:40:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
wszystko przez Korzeniowskiego, z całym szacunkiem dla jego wspaniałych dokonań, ale ten gość ewidentnie nie lubi pilki nożnej i uważam, że za jego kadencji za dużo sobie nie pooglądamy, a szkoda!!!!

Radkowitz - 9 września 2005, 15:41:22 - *.151.48.198
ARO!! na serio na Czechach puszczą cały mundial?? to super rozwiązanie. W Sosnowcu się je łapie

maxkolanko - 9 września 2005, 15:43:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Świetnie Radkowitz, tylko tem czeski komentarz:-))))) Nie dałbym rady chyba:-))))

@@@ - 9 września 2005, 16:18:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
W Europie tylko Polska i Albania[...]
Kurcze :/ Czemu nie moży być np. Polska i Hiszpania ?

BuLa - 9 września 2005, 16:26:26 - *.wyszkow.tnp.pl
a ja sie bardzo ciesze że Polsat Sport bedzie miało wszystkie mecze
Tam są 50 razy lepsi komentatorzy i 60 razy lepsze studio przed meczowe. Polsat rulez !

Adams - 9 września 2005, 16:35:29 - *.katowice.msk.pl (*.50.173.87)
Ciemno wszedzie, glucho wszedzie,
co to bedzie, co to bedzie.

m.R - 9 września 2005, 16:48:05 - *.gdynia.mm.pl

Gołym okiem widać kalkulację TVP:
1. Przegrać rywalizację z Polsatem
2. Ponownie wynegocjować transmisje meczów Polski za 9 mln
3. Wydać 9 zamiast 19 mln
4. Udawać, że wszystko to wina Polsatu, masonów i cyklistów
4. Dalej mieć wszystko w dupie.

Gerd - 9 września 2005, 17:43:20 - *.bpl.vectranet.pl (*.13.227.226)
....i znowu polsat kupi prawa do wszystkich meczy za 1/3 ceny, a publiczna za 7 meczy wybuli 2/3 wartości. I gdzie tu sens?

dlugi - 9 września 2005, 19:15:27 - *.toya.net.pl
ludzie bałagan a TVP to czysta polityka monopolistyczna a j i jeszcze jedno ---niedługo pojawia sie reklamy "TO WŁASNIE POTO PŁACISZ ABONAMENY RTV" he he ale jaja

kibic - 9 września 2005, 19:26:49 - *.bdi.net.pl (*.168.0.210)
Jest to po prostu żenujące!!!!! W efekcie okaże się, że winny jest POLSAT.... Za co płacimy abonament!!!! Okazuje się,że za WYPOCINY!!!! Okazało się, że to iż było się świetnym sportowcem wcale nie gwarantuje profesji w roli szefa w TVP!!! Tak bywa. Jak można rozdrabniać się na jakies idiotyczne i mało znaczące turnieje, a olać mistrzostwa..????Jak można zmuszać do wysłuchiwania TOPORNEJ POLSZCZYZNY Mielcarskiego. Przecież to zmusza do wymiotów. Ja ściszam telewizor bo tego nie da się słuchać. Komentarz tego piłkarzyny(dyrektora) pod każdym względem jest żenujący. Za co pseudofachowcy biorą pieniądze w TVP. Widocznie prezentują taki sam poziom(a jest on bardzo niski).Panowie na stołkach-nie traktujcie wszystkich swoją miarą.My wbrew pozorom potrafimy mysleć....

Aro - 9 września 2005, 20:30:40 - *.160.134.2 (*.168.1.9)
Do RADKOWITZ: w Kor/jap był na słowackim cały mundial a na czechu chyba też.W sosnowcu chyba nie złapiesz sygnała.legia pogoń zagłębie=ok

kibic - 9 września 2005, 21:59:02 - *.199.192.40
no nie..........niech tylko polsat nie odkupuje tych praw bo znowu pokodują mecze!!:[

andrzejews - 10 września 2005, 1:23:56 - *.crowley.pl (*.10.1.103)
Telewizja Polska nie ma żadnego interesu w zakupie praw do mistrzostw. Jeśli mają wybierać nadanie w sobotni wieczór meczu np. Salwadoru z Wybrzeżem Kości Słoniowej, a milionej powtórki z kabaretu Dańca, czy serialu o lekarzach z Leśnej Góry, to niestety zawsze bardziej im się kalkuluje to drugie. Po pierwsze dlatego, że jako naród mamy spaczony pod każdym względem gust i śmiejemy się właśnie z Dańca, bądź emocjonujemy życiem bohaterów seriali. Po drugie, co wynika z pierwszego, potencjalni reklamodawcy więcej zapłacą za emisje spotów przed wspomnianym kabaretem niż meczem takim, o jakim napisałem na wstępie. Dochodzi też czysta kalkulacja. Wykupienie praw do transmisji wszystkich meczów rodzi koszta wysłania komentatorów, zaplecza, prowadzenia studia, w którym Wlodek Szaranowicz będzie pie***lił głupoty itd. To, że każdy z nas kocha futbol i woli mecz Kostaryka - Japonia na mistrzostwach świata niż nawet najlepszy i najbardziej popularny serial, nie znaczy, że wykupimy np. za 100 zł dekodera Polsatu na mistrzostwa. To co mają powiedzieć władze telewizji, jeśli musiałyby wydać 20 milionów złotych, które mogłbyby im się nigdy nawet w połowie nie zwrócić?! Obudźmy się, żyjemy w świecie, w którym jedyne co sie liczy to pieniądz. No i w dodatku w kraju, w którym idolami są Wiśniewski, Mandaryna, Doda, Ferdek Kiepski, Marcin Daniec i Tadzio Drozda. Trzeba coś jeszcze DODAwać?!

Nergal - 10 września 2005, 17:46:49 - *.adsl.inetia.pl
W 2002 r. odbierałem w Sosnowcu mistrzostwa świata na telewizji słowackiej. Jest to więc możliwe. Wygląda na to, że w przyszłym roku również będę oglądał Slo2.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas