[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


15 grudnia 2005, 2:14:34 - mogiel
Podsumowanie statystyczne I ligi

Zgodnie z obietnicą po zaprezentowanych w ubiegłym tygodniu statystykach II ligi nadszedł czas na I ligę. Niniejszym prezentujemy statystyki dopiero co zakończonej rundy jesiennej Orange Ekstraklasy.

Warto dodać, że nasze analogiczne statystyki dotyczące drugiej ligi przypadły do gustu nie tylko, co nas cieszy, Czytelnikom, ale także dziennikarzom zajmującym się piłką nożną. I to od redaktorów łódzkich tabloidów począwszy na red. Ostafińskim z ogólnopolskiej gazety sportowej skończywszy. Szkoda, że w swoich artykułach, w których skorzystali z naszych wyliczeń, zapomnieli powołać się na źródło.

Swiecaa_AG - 15 grudnia 2005, 3:44:08 - *.bulldogdsl.com
Jak zwykle pieknie i dokladnie - swietna robota - pozdrawiam z Anglii !

haczyk - 15 grudnia 2005, 9:12:49 - *.160.37.2
Baardzo mi sie podoba nie zapominijcie o tym na koniec tego sezonu i w następnych. Elegancko wam to wyszło

MaX - 15 grudnia 2005, 9:43:37 - *.resetnet.pl
świetna robota mogiel

kemot - 15 grudnia 2005, 10:02:14 - *.gdynia.mm.pl
Polecam "ulubiency sedziow" Arka jak zwykle kupuje ;) Swietny art !!!

szparka - 15 grudnia 2005, 10:19:23 - *.244.182.200
Może nie teraz, ale te 12 karnych w tamtej rundzie było ewidentnym wałkiem !

rm - 15 grudnia 2005, 10:20:13 - *.153.190.10 (*.20.75.128)
widać więc, że w Legii rzeczywiście bardzo dużo grają młodzieżowcy. Biorąc pod uwagę miejsce w tabeli, połacało sięto chyba obopólnie

kal - 15 grudnia 2005, 10:44:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Na Łęczną u siebie przychodzi więcej kibiców niż na Cracovię....bez komentarza

domek - 15 grudnia 2005, 11:27:43 - *.elektron.com.pl
na Bełchatów tez wiecej ludzi niz na Cracovie i na Zabrze a gdzie Craxa a gdzie Bełchatow?? wg tych statystyk to kibice ktorzy tak placza ze na mecze niektorych druzyn przychodzi smieszna liczba kibicow to teraz wszystko widac i kto powinien wg was grac w 2 lidze

ja - 15 grudnia 2005, 12:15:51 - *.chello.pl
kal i domek jak Cracovia gra po waszych wioskach to wam średnią podnosi. Patrz liczba widzów na wyjeździe.

edzio - 15 grudnia 2005, 12:22:21 - *.106.27.156
Mowia ze Górnik Łęczna to emeryci a zajmuja 4 pozycje w dziale młodzieżowcy. To kto sie teraz ponapina?????

obionek - 15 grudnia 2005, 12:24:36 - *.core.lanet.net.pl (*.192.65.156)
Świetna robota, dziekujemy!!

księżyc - 15 grudnia 2005, 12:37:26 - *.160.20.5 (unknown)
Chwalenie 90minut już się staje nudne i nie chce mi się co chwile chwalić .Dobra robota !!!

czara - 15 grudnia 2005, 13:28:43 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Nic doddac nic ujać!Jednym słowem kompedium wiedzy!!!Szczere gratulacje.Pozdrawiam

domek - 15 grudnia 2005, 13:41:08 - *.elektron.com.pl
do ja: akurat do Belchatowa to zescie jeszcze nieprzyjechali w tym sezonie a co do Gornika Leczna to na meczu Leczna-Belchatow bylo 5tys. a na Leczna-Cracovia 4,5 i kto srednia podnosi??

kuba - 15 grudnia 2005, 13:48:16 - *.eu.dodea.edu
piekna robota, ten portal mnie zachwyca wszyskie dane podany w profesjonalny sposob. Tylko prosi sie o dluzszy opis meczy w nizszych ligach
A ogolnie 5+

LPH - 15 grudnia 2005, 13:55:50 - *.pl
Lech Poznan potęga ktorej nigdy nie dorównacie. KKS LECH MZKS ARKA KS CRACOVIA - Rządy absolutne

boberek - 15 grudnia 2005, 13:57:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
do wszystkich napinaczy z Poznania - no i co teraz? widzicie na jaki stadion przychodzilo najwiecej widzow?? - Wisly - a dopiero od polowy rundy wpuszczaja na nowa trybune... a tyle sie przechwalacie ze macie najlepsza frekwencje w Polsce.i nie mowcie ze na Lecha przychodzi mniej bo slabiej gra od Wisły bo akurat w tej rundzie to walczyl o czołówke. tak wiec troszke pokory...

boberek - 15 grudnia 2005, 14:07:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
a - i jeszcze jedno o frekwencji chcialem dodac - czy widzicie kto jest na ostatnich pozycjach? - Polonia i Płock - druzyny z wielkich miast - a wyprzedzily ich kluby z 14tys Wronek, Grodziska o Łęcznej juz nie wspomne - to teraz powiedzcie mi gdzie sa te tradycje pilkarskie klubow z wielkich miast skoro nie mogą sciagnać na stadionwiecej ludzi niz mlode kluby z małych miasteczek??? kibice - chcecie zeby inwestowano w wasze kluby to dajcie powod sponsorom zeby was wybrali przychodzac licznie na stadion...

^^ - 15 grudnia 2005, 15:30:23 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.3.65)
Boberek - nie zapominaj ze Twoja druzyna znajduje sie w czubie tabeli i badz co badz gra ładną piłkę, gdyby w Szczecinie byla taka druzyna to z pewnoscia srednia na mecz by wynosila co najmniej 13 tys. - reke dam sobie uciac!

konradzik - 15 grudnia 2005, 15:38:37 - *.ghnet.pl
ale najbardziej mi sie podoba czas gry młodzieży. Jeżeli talenty Legii dalej się będą tak rozwijać, to może co z tego będzie. A u Craxy szkoda gadać...

do ^^ - 15 grudnia 2005, 15:49:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
No popatrz. A GKS Katowice gra w 4 lidze i też przychodzi więcej kibiców niż w Szczucinie.Więc nie nadstawiaj ręki, bo kiedyś Ci ją obetną.

^^ - 15 grudnia 2005, 15:56:43 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.3.65)
Bo za tym idzie dobra gra, zwyciestwa... dobrze wiesz ze kiedy one są to i ludzie przychodza - chocby to byla nawet IV liga.

^^ - 15 grudnia 2005, 15:58:15 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.3.65)
Dobra gra dla prostego kibica to taka, ktora jest lepsza od tej jaka prowadzi przeciwnik i nie musza to byc zagrania a'la Ronaldinho.

Tolek - 15 grudnia 2005, 16:05:47 - *.lubin.dialog.net.pl
A co do frekwencji to na tym portalu w kazdym meczu srednia jest zanizana niz jest w rzeczywistosci Ale to taka mala dygresja Ale za ta robote to grtuluje

Taaa?? - 15 grudnia 2005, 16:05:52 - *.echostar.pl
boberek: Taki jesteś pewny siebie? Gdybyś zauważył to przez zarząd Lecha frekwencja była zaniżana, bo nie brali informacji z czytników. Zobaczymy na wiosne gdy będą wtedy brali info z tych czytników kto się będzie śmiał ostatni. Do tego jeśli Amica zainwestuje w Lecha to o frekwencje możesz być spokojny .

jamesot - 15 grudnia 2005, 16:32:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bardzo dokładna statystyka !!!
BRAVO 90minut

hihi - 15 grudnia 2005, 16:51:05 - *.48.166.100 (*.2.2.50)
Wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wronki takie małe miasto a lepsza frekfencja niż na Polni czy Wiśle Płock.

rudy - 15 grudnia 2005, 18:48:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
ja bym tu jeszcze dodal srednia note sedziow na meczu danej druzyny no i indywidualnie dla kazdego sedziego

mzks - 15 grudnia 2005, 19:03:04 - *.int.pl
Trzecia frekwencja w Polsce - ARKA GDYNIA :o)

cixem - 15 grudnia 2005, 20:13:02 - *.24.203.237
jeszcze przydalaby sie jedna statystyka, procent zapelnienia stadionu, np 3700 w Lubinie niby nie jest takie strasznie marne, ale na tym stadionie ta liczba widzow ginie. Korona za to 5400 co oznacza ze prawie na kazdym meczu jest komplet.

Fi(L)et - 15 grudnia 2005, 21:51:31 - *.etop.pl
Brawo dla redakcji za robotę!!!

observer - 16 grudnia 2005, 1:42:56 - *.18.11.vie.surfer.at
Właśnie tego szukałem, bardzo mi się przydadzą dane dot. frekfencji na meczach w mojej analizie.
Ps. nie zapomne podac zródła. Wielkie dzięki!

boberek - 16 grudnia 2005, 15:02:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
do^^: ale przez pol rundy Pogon grala o czub tabeli a na Wisłe nawet po porazkach i remisach ludzie przychodza a wszyscy twierdza ze jest w dolku. Jesli uwazasz ze kibice na mecz powinni przychodzic wtedy tylko kiedy druzyna wygrywa to udowadniasz jak "prawdziwym" kibicem jestes...
do Taaa??: pewny to ja jestem liczb podanych przez obietywne źródło... nie watpie ze na Lecha moze przychodzic wiecej ludzi niz na Wisłe - bo macie wiekszy stadion a Lech jest jedynym liczącym sie obecnie klubem w Poznaniu, ale nie potraficie zapelnic waszego stadionu wiecej niz raz w roku jak Legia przyjedzie...

Jersy - 16 grudnia 2005, 15:18:01 - *.rf.pl (*.0.82.1)
Jeden błąd
W kategorii młodzieżowców Polonia W-wa powinna być znacznie wyżej. Policzyliście minuty Bienackiego (13 min) i Piątka (22 min) ale pominęliście Kelvyna Igwe (rocznik 87 czyli 18 lat) który rozegrał 765 minut. W sumie to daje 800 minut i pozycję między Odrą a Wisłą.
Pozdro

rozner - 16 grudnia 2005, 16:03:29 - *.netia.com.pl
to co zrobiliscie jest super! Dzięki!!!!!

^^ - 16 grudnia 2005, 16:11:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.3.65)
boberek - ja po prostu znam realia i wiem jak ludzie chodza na stadiony, a Pogon zaczela grac piach od kiedy przyszedl Panik. No a po tych porazkach i remisach o ktorych mowisz Wisła i tak cały czas była w czubie tabeli przecież. A ja akurat na meczach jestem zawsze kiedy tylko moge, ale to nie ma nic do rzeczy.

mogiel - 16 grudnia 2005, 17:34:20 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
jersy - Dzięki za korektę, oczywiście masz rację, a błąd wynikł z tego, że nie mamy w bazie (i chyba nikt nie ma) daty urodzenia Igwe. Jeśli znasz dokładną datę, to poproszę o kontakt mailem.

jonathan - 16 grudnia 2005, 19:55:18 - *.50.76.198
Na całkiem spoko podobało mi się wiecej takich rzeczy na przyszłość a spokojnie będzie można Was nazwać NAJLEPSZĄ STRONĄ O PIŁCE NOŻNEJ.

Komodus - 16 grudnia 2005, 23:01:40 - *.limes.com.pl
ARKA GDYNIA 9200 widzów. Oj ladnie sie śledzie spisaly a co dopiero bedzie za 2 lata...jak stadion powieksza ! :-) GRATULACJE

STARY'PAD - 17 grudnia 2005, 17:26:50 - *.naskarpie.futuro.pl (*.168.1.25)
Po pierwsze: Dobra robota...
Po drugie: rzetelność...
Po trzecie: WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

Kamil - 17 grudnia 2005, 18:43:48 - *.139.44.17
Po pierwsze : RKS RADOMIAK RADOM KING
Po drugie : BOT GKS Bełchatów
Po trzecie : Stal Rzeszów

KSW 1908 - 17 grudnia 2005, 22:17:31 - *.97.204.6
Za niedlugo to WISŁOKA DĘBICA będzie w pierwszej lidze !!! i zagosci w tych statystykac !!!
Tylko WISŁOKA w Dębicy tylko WISŁOKA !!!
Bo w Dębicy i w zabrzu jest wiara... która łączy kibicó obu miast !!!
Pozdro dla Górnika !!!

parada - 18 grudnia 2005, 9:46:32 - *.ists.pl (*.25.32.7)
świetna robota pozdrawiam

Pedro - 18 grudnia 2005, 11:53:12 - *.54.18.162.telsat.wroc.pl
Wg mnie frekwencje mamy znakomita. Biorac pod uwage wszystkie czynniki, to kilkadziesiat tysiecy ludzi kupujacych co tydzien taki produkt to mistrzostwo swiata. A srednia w ekstraklasie to tylko 4.000 glownie z jednego powodu: prawie pol ligi to kluby bez kibicow. Gdyby wziac 16 klubow o najwyzszej sredniej widzow, to rowno polowa z nich bylaby spoza ekstraklasy (dane za 90minut.pl zaokraglone):
Wisla (11)
Lech (11)
Arka (9)
Pogon (9)
Lechia (7)
Slask (6)
Legia (6)
Widzew (6)
Korona (5)
Katowice (5)
Radomiak (5)
Gornik Leczna (5)
LKS (4)
Belchatow (4)
Jagiellonia (4)
Zaglebie Sosnowiec (4)
To daje srednia blisko 6.500! A przeciez ta polowa po awansie do pierwszej ligi powiekszylaby frekwencje o polowe, podobnie jak ich awans zwiekszylby srednia na innych stadionach. A sa jeszcze kluby, ktore moglyby podniesc pierwszoligowa srednia, gdyby graly w 1. lidze (Motor, Odra, Rakow, Zawisza).

rAfał - 18 grudnia 2005, 12:17:50 - *.westside.kielce.pl (*.168.1.121)
dobra robota

joker - 18 grudnia 2005, 13:29:13 - *.stargard.mm.pl
super dokładnie jak zwykle

Johny KSG - 18 grudnia 2005, 17:55:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bravo Redakcja! dziekujemy! Wesołych Świąt dla Zespołu 90minut.pl!POzdro!

kolo - 18 grudnia 2005, 22:49:45 - *.lubin.dialog.net.pl
A ja proponuje aby dodać wielkość miast jeśli chodzi o frekwencje

dip p-ń - 19 grudnia 2005, 7:58:54 - *.echostar.pl
moge tylko sie zapytać ile kolejorz miał meczów w piątek? to chyba też wpływa na ilość kibiców pozdrawiam

mogiel - 19 grudnia 2005, 8:17:38 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
dip p-ń - Faktycznie w piątki jest zwykle najwyższa frekwencja, a Lech miał przywilej grania w ten dzień tygodnia aż pięciokrotnie (ponadto trzykrotnie grał w sobotę i raz we wtorek), więc rzeczywiście mogło to wpłynąć na nieco wyższą frekwencję na meczach poznańskiego klubu. Dla porównania goniące go Arka i Pogoń grały w piątki odpowiednio tylko raz i dwa razy. Myślę jednak, że wpływ był mimo wszystko niezbyt duży.

dip p-ń - 20 grudnia 2005, 7:05:24 - *.echostar.pl
mogiel- mysle jak by te mecze Lech rozgrywal w soboty to by było jeszcze wiecej kibiców( Arka,Korona,Legia,Cracovia,Pogoń) ale canal+ tez chce zarobić na ciekawych meczach...jeszcze raz pozdrawiam

mogiel - 20 grudnia 2005, 8:21:02 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
dip p-ń - spójrz na tabelę na samej górze z podziałem liczby widzów na dni tygodnia. W piątki przychodziło średnio 8100 widzów, a w soboty tylko 4300. Już to jest dowodem, że kibice wolą chodzić na mecze w piątki niż w soboty. Sobota okazuje się być najgorszym dniem. Także w niedziele i wtorki jest wyższa frekwencja niż w soboty (środy nie liczę, bo wtedy odbył się tylko jeden mecz).

obiektywny - 20 grudnia 2005, 16:57:54 - *.gdynia.mm.pl
Widać tu jak się krzywdzi Arkę!!! (karne i kartki)!!! Od lat się mówi że wybrzeże a w szczególnosci trójmiasto jest niewygodne dla większości działaczy,sędziów i drużyn przyjezdnych!!! Pogoń też się traktuje nieuczciwie! I co to ma wspólnego ze sportem? Odpowiedzcie sami...

tad - 21 grudnia 2005, 2:00:59 - *.cable.ubr01.mort.blueyonder.co.uk
DO PEDRO 6tys na slasku to przesada wyssana z wyborczej niestety liczba kibicow we wroclawiu nie zwiekszy sie po ewentualnym awansie :
po pierwsze - slask nie awansuje
po drugie - jesli nawet awansuje to kibice wroclawscy nie lubia ogladacv porazek wiec skonczy sie rzekome 6000

pcz - 21 grudnia 2005, 8:59:17 - *.system.szczecin.pl
Brakuje mi tu jeszcze zestawienia czasu gry obcokrajowców (z Unii i spoza Unii) z podziałem na drużyny.

Msa - 21 grudnia 2005, 16:03:25 - *.wyszkow.tnp.pl
Świetna robota nic mi nie brakuje!!!!!!!

D@widdek - 21 grudnia 2005, 17:17:36 - *.244.79.115 (*.14.246.243)
Spoko to zrobiliście Zagłembi Lubin, Arka Gdynia, Korona Kielce, Górnik Polkowice i Śląsk Wrocław to są kluby 21 wieku

Naradon - 21 grudnia 2005, 18:16:56 - *.ns.mv.net.pl (*.16.12.118)
Taaaa na Cracovie przychodzi tak mało osób ?? te dane są chyba wymyślane :D I na Cracovii więcej kibiców jest u siebie a nie na wyjazdach :P

troy - 21 grudnia 2005, 18:24:09 - *.50.249.6
LPH: na razie KKS nie istnieje. Czy chodzi Ci o to, że WKP Lech to potęga?

Pogoń - 21 grudnia 2005, 21:55:36 - *.internet.v.pl
Pogoń jak zwykle jest najmniej lubianą drużyną przez PZPR(N). W sumie to musi dobrze o nas świadczyć. Wykluczenie z organizacji ME potwierdza tylko ten fakt.

AJ_Dziub - 22 grudnia 2005, 1:25:16 - *.polsl.pl (*.158.172.213)
Świetne ststsy, nic tylko pochwalić :]

Borek - 22 grudnia 2005, 11:20:24 - *.lanx.pl (*.168.192.22)
Mnie bardzo ciekawi ile bramek łącznie w rundzie strzelili obcokrajowcy a ile ziomki? To ważna informacja. Oczywiście można to zliczyć samemu ale warto zamieścić tę daną. mogiel pokusisz się o kalkulację?

mogiel - 22 grudnia 2005, 13:09:00 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
Oto czołówka bramek wg nacji:
Polska - 264 bramki
Brazylia - 11 bramek
Bośnia i Herc. - 9 bramek
Czechy - 8 bramek
Urugwaj - 5 bramek
Bułgaria - 5 bramek
łącznie obcokrajowcy zdobyli 56 bramek.

maurycy - 22 grudnia 2005, 13:45:52 - *.netia.com.pl
mogiel - nie masz racji, statystyki wcale nie dowodzą tego, że ludzie wolą chodzić na mecze w piątki, a nie znoszą sobót. To klasyczne statystyczne przekłamanie.
Wynika ono z tego, że w piątek grały u siebie w tej rundzie przede wszystkim te drużyny, które i tak zawsze mogą liczyć na dużą frekwencję (vide Lech - aż pięć występów, Pogoń - dwa i Arka - jeden - to już jest połowa wszystkich piątkowych meczów, a przecież jeszcze Legia i Wisła też pewnie w piątek grywały), podczas gdy w sobotę zawsze frekwencję obniżają drużyny prawie bez kibiców, jak Polonia, Wisła Płock czy Amica.
Ponadto w piątek był zawsze tylko jeden mecz, więc wystarczyło, aby frekwencja na nim była niezła, aby do średniej statystycznej poszedł dobry wynik. W sobotę, choćby na kilku stadionach ludzi było mnóstwo, średnią zawsze obniżają wspomniane wcześniej kluby prawie bez kibiców.
To tak jakby w całej rundzie rozegrać wyłącznie jeden mecz dajmy na to - w czwartek, ale za to np. Lech-Legia, na którym zjawiłoby się ponad 10 tys. widzów (i tak znacznie mniej, niż zjawiłoby się na tym samym meczu w sobotę). I co? Okazałoby się, że najchętniej chodzimy na mecze w czwartki.
Żeby to zmierzyć prawidłowo, należałoby porównywać frakwencję w poszczególnych miastach (np. w Poznaniu czy Gdyni) w piątki, z frekwencją w tych samych miastach w sobotę. Gwarantuję, że nie tylko wyniki nie byłyby porównywalne, ale wręcz okazałoby się, że jednak chętniej pojawiamy się na meczach w sobotę. Pozdrawiam.

mogiel - 22 grudnia 2005, 14:20:40 - *.warszawa.sdi.tpnet.pl
maurycy - nie masz racji. Porównanie frekwencji z meczów piątkowych z frekwencją z meczów sobotnich nie da dobrego wyniku, bo np. w piątek będziesz miał przypuśćmy mecz Lech - Legia, który jest ligowym szlagierem, a w sobotę np. Lech - Górnik Łęczna, na który tylu widzów nie przyjdzie. Jedyna metoda, aby to dobrze policzyć, to uwzględnianie także atrakcyjności rywala poprzez np. średnią frekwencją na meczach wyjazdowych danego rywala. Z tego wyszedłby dość skomplikowany wzór probabilistyczny i dopiero po wyliczeniach z tego wzoru można byłoby wyrokować czy piątek, czy sobota są lepszymi dniami dla meczów piłkarskich.
Może wyraziłem się w poprzedniej wypowiedzi trochę nieściśle, ale był to oczywiście skrót myślowy, uproszczenie - jeśli w piątki chodziło prawie 2 razy więcej ludzi na mecze niż w soboty, to nawet po uwzględnieniu tego wszystkiego, co napisałem powyżej, ta liczba i tak - moim zdaniem - będzie wyższa. Czy o 10%, czy o 50% - tego nie wiem. Jeśli podejmiesz się dokładnego wyliczenia i wyjdą Ci wyniki zaprzeczające mojej opinii, przyznam Ci rację. Na razie dyskusja jest czysto akademicka.

maurycy - 22 grudnia 2005, 15:25:13 - *.netia.com.pl
mogiel - oczywiście masz rację, że dyskusja jest czysto akademicka i zgadzam się, że należałoby uwzględniać atrakcyjność rywala, ale moim zdaniem o ile atrakcyjność rywala można uśrednić (bo w każdej rundzie przyjeżdża kilku rywali atrakcyjnych i kilku mniej, a zakładam, że w terminarzu nie wybiera się konkretnego dnia dla rywali atrakcyjnych, a innego dla mniej atrakcyjnych), o tyle błąd spowodowany uśrednieniem wyników frekwencji z dnia rozgrywania spotkania jest znacznie większy - właśnie z tego powodu, że do piątkowych meczów Canal+ wybierał w przeważającej większości mecze atrakcyjne (bo w końcu miał je pokazywać na żywo), a więc takie, które i tak mogłyby liczyć na dużą widownię, niezależnie od dnia. W tej sytuacji, jeśli policzylibyśmy moim sposobem, i tak wynik piątku byłby sztucznie zawyżony w stosunku do soboty.
A co do własnych wyliczeń, to jak znajdę chwilę, to może się i pobawię...
pozdrawiam

maurycy - 22 grudnia 2005, 16:21:37 - *.netia.com.pl
Hmm, no właśnie sobie troszkę posiedziałem nad tymi cyferkami i wyszło mi np. cos takiego, że Górnik Łęczna, który w piątek u siebie grał raz, a w sobotę 6 razy, średnią piątkową ma 4 tys. widzów, a średnią sobotnią 4,4 tys. widzów.
Lech ma piątkową (5 meczy) średnią 12 tys. widzów, a sobotnią 7,5 tys. widzów, ale oczywiście piątkową zawyża mu 26 tys. widzów na meczu z Legią (gdyby ten mecz był w sobotę, też na pewno byłby komplet).
Arka - 9 tys. piątek (1 mecz), 8,6 tys. sobota.
Pogoń - 12,5 tys. piątek (2 mecze) oraz 6,7 tys. sobota, ale tu również przeciwnicy zupełnie niewspółmierni (Legia i Cracovia vs. Górnik Zabrze, Bełchatów i Polonia).
Legia - nie licząc rzecz jasna bajkotu, ma średnią piątkową 11 (1 mecz), a sobotnią 8,2. Ale tej jeden mecz piątkowy to oczywiście derby z Polonią.
W sumie wychodzi, moim zdaniem, że atrakcyjność piątku i soboty jako dni rozgrywania spotkania jest bardzo podobna (a już na pewno sobota nie jest dwa razy gorzej widziana niż piątek, nie mówiąc już o poniedziałkach, wtorkach itp.)

durkos - 23 grudnia 2005, 6:23:33 - *.btsnet.pl
nie daje mi spokoju statystyka średniej widzów na mecz u siebie legii. nie uwzgldniliscie (mimo takiej zapiski) meczow zbojkotowanych przez kibiców (tj z wislą plock, koroną i górnikiem zabrze) bez tych meczów średnia bylaby chyba nieco wyższa mi wychodzi jakieś 7500 (wszystkie 8 meczy 5275)[wedlug- legia.com.pl]
po za tym dobra robota
-pozdro ze szczecina

mietek - 23 grudnia 2005, 10:00:02 - *.6.130.26
bardzo fajne ale statystyki nie graja pamietajcie i tak korona jest najlepsza do boju koronko!

Kangur - 23 grudnia 2005, 17:42:35 - *.151.48.190
Po raz kolejny pokazaliście że jesteście najlepszą stroną o footballu ;) Pełne statystyki, WYPAS :P

maNum - 23 grudnia 2005, 23:56:21 - *.194.111.25
Wszystko fajnie, ale chcialbym żeby jeszcze były statystyki z juniorów proszę bo sam jestem byłym juniorem, ale mieszkam za granicą teraz i chciałbym wiedzieć na bieżąco jak sprawuje się moja była drużyna.

Santi - 25 grudnia 2005, 1:11:59 - *.gl.digi.pl
szacunek...

Seba - 25 grudnia 2005, 9:57:31 - *.blokowe.pl
Forza Kszo

EmCiA - 25 grudnia 2005, 13:47:08 - *.multicon.pl
ARKA GDYNIA RULEZ!!! Arka najbardzien skrzywdzona w rzutach karnych a mowili ze ARKA kupuje mecze...zenada!!Niedlugo to ARKA bedzie Mistrzem POLSKI...ma najlepszych KIBICÓW i PIŁKARZY oczywiscie...!!Super zrobione statystyki gratulujePozdro z Gdyni !!

kibic - 25 grudnia 2005, 15:41:02 - *.gdynia.mm.pl
Odnośnie Arki to przypominam sytuację z Legią-brutalny faul Karwana(wszyscy patrzą na sędziego jaką kartkę wyciągnie,legia gra dalej i...zdobywa bramkę)Wdowczyk się śmieje,ale jest wniebowzięty bo to jego drużyna zyskała...2, Mecz z Amiką-sędzia przedłuża nie wiedzieć dla czego o 4 minuty i czeka aż Amika wyrówna! tak się stało!-w mediach cisza! M.Borek z polsat-sport,tvn,tvp milczą w tych sprawach podczas gdy w analogicznych sytuacjach pół roku wcześniej gdy Arka słusznie wygrała z Mławą(co pokazała tvp3) kreowano z premedytacją opinie o nieuczciwości Arki...Nawet jeden z działaczy podaje sprawę do sądu-tak się zwycięstwem Arki przejął!!! Obecnie statystyki może sobie obejrzeć każdy kibic i samemu wyrobić zdanie !!! pozdrawiam!!!

kickers - 28 grudnia 2005, 21:01:21 - *.mtm-info.pl
no i korona w przyszłym sezonie będzie jeszcze lepsz?wisło drżyj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kickers - 28 grudnia 2005, 21:11:57 - *.mtm-info.pl
i tak naj;epsze statystyki ma
TRANS-ROL KĘPIE ZALESZAŃSKIE:
1.pierwsze miejsce rundzie wiosennej
2.32/39 zdobytych punktów
3.41 zdobytych bramek średnia:3,15 namecz tylko 16 straconych
4.największa wygrana:5:0 kibiców tyle żę się an stadnion nie mieszczą i kto im dorówna no kto???

kickers - 28 grudnia 2005, 21:13:12 - *.mtm-info.pl
jesienej nie wiosennej rzecz jasna

BoMeL - 29 grudnia 2005, 0:43:35 - *.pl
fajne

pitry - 29 grudnia 2005, 15:22:03 - *.gdynia.mm.pl
Dlaczego Arka jest i kiedyś była najbardziej pokrzywdzoną drużyną w 1 lidze? Działacze,sędziowie,kibice niektórych drużyn boją się Arki jak diabeł święconej wody!!! -
Wolą grać przy pustych trybunach(Groclin,Amika,Polonia czy Wodzisław)!!! Tam jest spokojnie i bezstresowo-można odwalić pańszczyznę i jechać do domku!!! W Gdyni jest atmosfera na trybunach jak rzadko gdzie,przypomina mecze z zachodniej Europy i tu jest właśnie problem dla większości skostniałych pseudodziałaczy!!!

WYP3 - 29 grudnia 2005, 15:29:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
Najwięcej bramek - KORONA
Najlepsi na wyjazdach - KORONA
Najlepszy strzelec - Piechna - KORONA
TYLKO ONA MKS KORONA!!!

Daniel13 - 30 grudnia 2005, 0:39:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.66)
Boberek nie kłóć się, bo ja akurat wiem ile przychodzi na mecze Lecha kibiców.Byłem na meczach Lecha między innymi jak grali z Groclinem, Amicą, Wisła gdy wtedy to Lech wygrał po karnych Superpuchar Polski.Ostatnio byłem na Meczu Lech - Legia i to właśnie Lech wygrał 1-0 i widziałem jaka była atmosfera więc nawet 40tysięcy widzów Wisły nie przekrzyczeli by 25tysięcy kibiców Lecha i oto się rozchodzi więc nie podskakuj.
Ps.Lech Poznań rządzi, a w tym sezonie będzie mistrzem kraju. ZOBACZYCIE!!!!!!!!!!!!

kickers - 30 grudnia 2005, 12:51:37 - *.mtm-info.pl
trohe kijowo że nie ma w polsce drużyn równych trans rolowi

Kamil - 5 stycznia 2006, 14:12:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.80)
Widzice kto ma najwięcej czerwonych kartek??!!
Bramkarz(...) Górnika Łęczna - Andrzej Bledzewski
trzeba umiec ;)

m.s z rudn - 7 stycznia 2006, 21:58:50 - *.rudnik.sdi.tpnet.pl
cracovia mistrze

wroclawian - 9 stycznia 2006, 10:22:03 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Poczekam aż WKS wejdzie do ekstraklasy to nikt nie będzie spał spokojnie!!!!!!!!!!! ha ha ha

olgi - 9 stycznia 2006, 21:59:39 - *.gdynia.mm.pl
Arka pokrzywdzona najbardziej !!!! No to spółdzielnia w Pzpn się cieszy! Dziennik bałtycki też! HEJ ARKA GOOOL !!!

gargus - 24 stycznia 2006, 9:50:35 - *.wlan.sse.pl
swietna robota brawo

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas