[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 lutego 2007, 8:23:12 - Cavek
Lista spotkań kupionych przez Arkę

Po 13 meczów drugoligowych w sezonach 2003/04 i 2004/05 mieli kupić według "Gazety Wyborczej" działacze obecnego pierwszoligowca z Gdyni.

"Gazeta" dotarła do szczegółów śledztwa, jakie prowadzi w tej sprawie wrocławska prokuratura. W sezonie 2003/04 Arka - zdaniem wrocławskiej prokuratury, która prowadzi gigantyczne śledztwo w sprawie korupcji w polskiej piłce - ustawiła prawie połowę z wszystkich rozegranych spotkań. To wtedy, na trzy kolejki przed zakończeniem rozgrywek, do Gdyni sprowadzono trenera Wojciecha W., blisko zaprzyjaźnionego z Ryszardem F., ps. "Fryzjer". Powód? Choć gdynianie kupowali wcześniej mecze, zespołowi groziła degradacja. Współpraca W. z "Fryzjerem" miała spowodować, że na spotkania Arki będą wysyłani zaufani arbitrzy. Po trzech meczach i udanym barażu ze Śląskiem Wrocław Wojciech W. został mianowany dyrektorem klubu, a jego miejsce zajął Mirosław D.

To za kadencji Mirosława D. Arka awansowała do ekstraklasy. W sezonie 2004/05 jej działacze ustawili 13 spotkań. W wielu z nich sędziowie przyznawali gdynianom rzuty karne, które najczęściej wykorzystywał Krzysztof Piskuła.

Czasami wysiłek sędziego szedł na marne. We wrześniu 2004 r. w meczu z ŁKS-em Marcin N. wyrzucił z boiska jednego zawodnika rywali i podyktował rzut karny dla gdynian. Piskuła nie wykorzystał jedenastki i skończyło się bezbramkowym remisem.

Największą łapówkę prezes Arki Jacek M. wręczył sędziemu Piotrowi S. ze Szczecina - 43 tys. zł. Było to w czerwcu 2004 r. przed rewanżowym meczem barażowym ze Śląskiem Wrocław - decydującym o tym, który zespół zagra w II lidze. Arka wygrała 2-1, a w trakcie spotkania dwóch piłkarzy Śląska dostało czerwone kartki. W ostatniej minucie pomocnik Śląska Paweł Sasin został sfaulowany w polu karnym i arbiter powinien podyktować rzut karny, ale Piotr S. zarzucił zawodnikowi symulowanie i ukarał go drugą żółtą kartką.

- Gdyby sędzia podyktował wtedy dla nas jedenastkę, zarówno on, jak i my zostalibyśmy na boisku zlinczowani - ocenia tę sytuację Grzegorz Kowalski, ówczesny szkoleniowiec wrocławian.

Z materiałów śledztwa wynika, że prezes Arki Jacek M. współpracował z nieustalonymi jeszcze osobami, dlatego należy spodziewać się kolejnych zatrzymań.

Te mecze kupiła Arka:

Sezon 2003/04:

Błękitni Stargard Szczeciński - Arka 0-1, 16 sierpnia 2003
Sędzia Mariusz G. z Łodzi (łapówka 7,5 tys. zł)

Arka - KSZO Ostrowiec 2-0, 3 września 2003
Sędzia Marek R. z Piły (5 tys. zł)

Podbeskidzie Bielsko-Biała - Arka 2-2, 7 września 2003
Sędzia Sławomir B. z Opola (7,5 tys. zł)

Arka - GKS Bełchatów 0-0, 13 września 2003
Sędzia Marcin N. z Koszalina (5 tys. zł)

Pogoń Szczecin - Arka 5-1, 20 września 2003
Sędzia Piotr K. z Wrocławia (kwota nie ustalona, pieniędzy nie dostał, bo Arka przegrała)

Jagiellonia Białystok - Arka Gdynia 2-2, 20 marca 2004
Sędzia Janusz O. z Radomia (5 tys. zł)

Arka - Cracovia 1-0, 10 kwietnia 2004
Sędzia Marek R. z Piły (5 tys. zł)

Arka - Podbeskidzie 2-0, 24 kwietnia 2004
Sędzia Marcin N. z Koszalina (5 tys. zł)

Arka - Pogoń 1-0, 3 maja 2004
Sędzia Piotr K. z Wrocławia (15 tys. zł)

Arka - ŁKS 0-0, 12 maja 2004
Sędzia Janusz O. z Radomia (5 tys. zł)

Arka - Stasiak Opoczno 2-2, 2 czerwca 2004
Sędzia Andrzej K. z Częstochowy (kwota nieokreślona)

Ruch Chorzów - Arka 2-1, 6 czerwca 2004
Sędzia Mariusz G. z Łodzi (20 tys. zł, ale arbiter oddał pieniądze, bo Arka przegrała)

Arka - Śląsk Wrocław 2-1, 26 czerwca 2004
Sędzia Piotr S. ze Szczecina (43 tys. zł)

Sezon 2004/05:

Arka - Widzew Łódź 1-0, 31 lipca 2004
Sędzia Adam K. z Poznania (5 tys. zł)

Arka - Podbeskidzie 2-0, 13 sierpnia 2004
Sędzia Janusz O. z Radomia (5 tys. zł)

Arka - Zagłębie Sosnowiec 2-1, 3 września 2004
Sędzia Zbigniew R. z Poznania (8 tys. zł)

Arka - ŁKS 0-0, 17 września 2004
Sędzia Marcin N. z Koszalina (5 tys. zł)

Arka - Górnik Polkowice 1-1, 1 października 2004
Sędzia Mariusz G. z Łodzi (7 tys. zł, ale dostał tylko 1 tys., bo padł tylko remis).
Obserwator Marian D. z Gliwic (3 tys. zł)

Arka - Korona Kielce 4-2, 10 października 2004
Sędzia Robert S. z Zabrza (7,5 tys. zł)

Arka - Szczakowianka Jaworzno 3-0, 22 października 2004
Sędzia Janusz O. z Radomia (5 tys. zł)

Arka - Radomiak Radom 1-0, 30 października 2004
Sędzia Maciej H. z Poznania (5 tys. zł)

Arka - Świt Nowy Dwór Maz. 2-0, 25 marca 2005
Sędzia Marcin N. z Koszalina (5 tys. zł)

Arka - MKS Mława 1-0, 23 kwietnia 2005
Sędzia Andrzej K. z Częstochowy (5 tys. zł)

Arka - Kujawiak Włocławek 1-0, 7 maja 2005
Obserwator Krzysztof P. z Poznania (5 tys. zł)

Arka - Górnik Polkowice 1-1, 11 maja 2005
Sędzia Mariusz G. z Łodzi (5 tys. zł)

Arka - KSZO Ostrowiec 2-1, 14 maja 2005
Sędzia Robert W. z Warszawy (10 tys. zł)
Prezes KSZO: Mirosław S. 20 tys. (miał obiecane 40 tys. zł)

Sezon 2005/06, I liga:

Arka - Górnik Zabrze 3-0, 29 października 2005
Sędzia Robert W. z Warszawy (20 tys. zł)


źródło: Gazeta.pl

MEGAbyte - 26 lutego 2007, 8:27:58 - *.euro-net.pl
Buahahahahahaha dobrze im tak jaga powinna awansować a nie arka!!!! :/

grześ jeż - 26 lutego 2007, 8:30:49 - *.gb.net.pl
Ile dostał sędzia Redzyński łapówki za MP Legii sezon 93/94?

i wszystko - 26 lutego 2007, 8:34:03 - *.fucio.pl
Arka - Zagłębie Sosnowiec 2-1, 3 września 2004
Sędzia Zbigniew R. z Poznania (8 tys. zł)

MEGAbyte - 26 lutego 2007, 8:35:44 - *.euro-net.pl
Jak myślicie kto powinien awansować do orange ekstraklasy jaga czy arka?

kubelusz s - 26 lutego 2007, 8:36:11 - *.de.ibm.com
Jestem załamany tym cennikiem po pierwsze działacze kraty, po drugie arka niech znikinie z mapy piłkarskiej,po trzecie sędziów do paki, i szukamy dalej niech zostanie nawet jeden klub w pierwszej lidze ale czysty (choć nie wiem czy jest jeszcze taki) zostaje nam ino sznur

nick - 26 lutego 2007, 8:36:59 - *.chello.pl
Nic. Mecz byl czysty. Arka III liga. Lechia I ;)

danielus - 26 lutego 2007, 8:37:34 - *.elsat.net.pl
Najlepsze jest to, że Arka nadal jest w 1 lidze i nic nie wskazuje żeby nie przystąpiła do 1 kolejki rundy rewanżowej. SKANDAL!! U nas się tylko mówi o skandalach, natomiast we włoszech się móiw i działa!!!

paczek1262 - 26 lutego 2007, 8:39:24 - *.toya.net.pl
To MY chodzimy na mecze dopingujemy, wydajemy kase na bilety... a Oni sobie mecze sprzedaja! Kurde na stadionie nerwy, a okaże się za dwa lata, że mecz był sprzedany:|

MEGAbyte - 26 lutego 2007, 8:40:54 - *.euro-net.pl
Jak myślicie kto powinien awansować do orange ekstraklasy jaga czy arka?

G - 26 lutego 2007, 8:41:04 - *.239.245.85
20 wrzesnien 03, mecz z Pogodnia - "kwota nie ustalona, pieniędzy nie dostał, bo Arka przegrała" hehe, no nie da sie ukryc 5:1 :-D

rajtuz - 26 lutego 2007, 8:45:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pisałem już, że z Arki zostanie miazga. Ktoś z Gdyni marzy jeszcze o -10 punktach i po sprawie?
Chyba tylko przedszkolaki

Obserwator - 26 lutego 2007, 8:47:15 - *.doplaty.gov.pl
Nawet Cracovie przekręcili. Wspaniali przyjaciele...

wiadomix - 26 lutego 2007, 8:49:38 - *.adsl.inetia.pl
a legia za zeszloroczny MP ile zaplacila wydzialowi pzpn za ustalony terminarz?

(L) - 26 lutego 2007, 8:53:31 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.254.15.53)
ciężka sprawa, najgorsze jest to że już wiemy kto spadnie w tym sezonie już po pierwszej rundzie! Lubelszczyzna i Pomorze znowu bez zespołów w 1lidze ale płakać po nich nie będziemy

mariokujaw - 26 lutego 2007, 8:56:01 - *.satfilm.pl
SZOK SZOK SZOK . To sie w pale nie mieści , ale dlaczego wszyscy napinacze pluja na Arke . Arka to kibice , i to całe pokolenia od kilkudziesieciu lat , czy to ich wina , ze paru gnoi dorwało sie do władzy w Arce i robiło szwindli . Czemu netowi napinacze jada po Arce , piszcie o Milewskim , Wąsikiewiczu itd, bo to są zakały , a kibice z GDyni tylko na tym cierpią .
Pozdro dla normalnych .
Nie jestem kibicem Arki Gdynia
Jestem kibicem Kujawiaka Włocławek.

ZKS - 26 lutego 2007, 8:56:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Obserwator: A Cracovia to nie lepsza, tak samo jak Korona, które sobie kupiły awans z III ligi! Np. mecz 23 kolejki (19 kwietnia 2003 r.) Unia Tarnów - Cracovia 0-2 KUPIONY PRZEZ ZWYCIEZCÓW!

xxxxxx - 26 lutego 2007, 9:00:12 - *.dolsat.pl
Marcin N z koszalina 20 tysi na arce zarobil ...

ZL - 26 lutego 2007, 9:00:39 - *.lubin.dialog.net.pl
Jeśli to prawda to jest to masakra. Szkoda kibiców bo klubowi się chyba nie upiecze wobec takich zarzutów.

Michał - 26 lutego 2007, 9:00:57 - *.csk.pl
Przez mecz Jagiellonia - Arka straciłem kiedyś kupon 700 zł z toto mixa.Wiedziałem,że te gnoje kupiły mecz:/

Juras - 26 lutego 2007, 9:01:49 - *.wroclaw.mm.pl
Wszyscy w Polsce juz przeczytali ten artykuł. No prawie wszyscy, bo poza: Listkiewiczem, Lato no i oczywiście Strejlałem, który jak usłyszy o takim "precedensie" będzie ZSZOKOWANY.
Żygać sie chce i tyle. Skorumpowane szmaty.

macras - 26 lutego 2007, 9:03:46 - *.lodz.dialog.net.pl
Ruch Chorzów - Arka 2-1, 6 czerwca 2004
Sędzia Mariusz G. z Łodzi (20 tys. zł, ale arbiter oddał pieniądze, bo Arka przegrała)
charakterny ziomek .......hehehehe ale jaja :D

daras - 26 lutego 2007, 9:03:56 - *.chello.pl
nawet najgorszemu wrogowi zaden prawdziwy kibic nie zyczyłby takiego dramatu ... ARKA TO MY ARKA TO MY ARKA GDYNIA ARKA TO MY !!

Michał - 26 lutego 2007, 9:05:18 - *.csk.pl
Tak dla sprostowania pisząc "gnoje" mam na myśli działaczy...do klubu nic nie mam

slayer - 26 lutego 2007, 9:06:19 - *.adsl.inetia.pl
Ciekawe co teraz powie ten ..... stasiak.Won z Ostrowca sprzedawczyku!!!

znawca - 26 lutego 2007, 9:07:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ten tekst o meczu ze Śląskiem, we Wrocławiu wszyscy od dawna znają i pamietają. Teraz jeszcze tylko czekamy na Baniaka

Zavod_777 - 26 lutego 2007, 9:12:29 - *.euro-net.pl
Jaga powinna awansować to się należy kibicom jagi!!!

marcinski0 - 26 lutego 2007, 9:23:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
co najśmieszniejsze jakimś cudem wszyscy wiedzą, że mecze kupowała cała liga ale piszę się tylko o Arce, a najbogatsi i najmożniejsi jak kupowali tak kupują..... kara spotka Arkę bo komuś bardzo na tym zależy i sądzę że nie ze względu na chęć rozbicia układu ale na sponsora !!!! weźcie się do roboty i przeprowadźcie rzetelne śledztwo zaczynając od PZPN !!!!!! jestem kibicem Arki a nie wielbicielem talentu naszego prawie prezesa i na mecze chodzić będę czy to na 1. ligę czy na 3 (już w życiu się nachodziłem). Pozdro dla wszystkich normalnych.

KtK - 26 lutego 2007, 9:27:05 - *.icpnet.pl
Przynajmniej widać że Pogoń poza układem. Dokopała ślicznie Arce 5-1 mimo stronniczości sędziego. Ale już nic nie dało się zrobić na wyjeździe. Spadać szmaty z ligi i nigdy już nie wracać.

bartek - 26 lutego 2007, 9:36:45 - *.as.kn.pl
ciezko Areczko ciezko :D modlcie sie o derby z Bałtykiem bo jeszcze sie okaze ze jutro to was wogole nie bedzie! chociaz tego wam nie zycze. moze jak sie cos u was pozmienia to dacie rade uczciwie awansowac w nowym mam nadzieje czystym systemie.

kibic - 26 lutego 2007, 9:39:01 - *.icpnet.pl
"pieniędzy nie dostał, bo Arka przegrała" - to jest świetne. Wykluczyć z życia publicznego, zaorać, zapomnieć. Arka to wielka plama na historii i życiu całkiem fajnego miasta, jakim jest Gdynia.

bartek - 26 lutego 2007, 9:40:19 - *.as.kn.pl
i jeszce jedno :D ktos teraz z Gdyni powie ze mecz ze Śląskiem byl czysty? :D bo my wszyscy wiedzielismy! a wy sobie i nam wmawialiscie ze nie! juz wtedy bylaby II liga. tymczasem was czekaja nizsze klasy

ST.Korona - 26 lutego 2007, 9:43:45 - *.244.46.226 (*.168.3.10)
Faktycznie żal kibiców Arki, bo to nie oni kupowali mecze.A co do Korony to awansowaliśmy z III-ciej, najpierw do II-giej , a potem do I-szej ligii i to
nie dlatego że Korona kupowała mecze , Prezes Klicki kupował ale zawodników , bo miał i ma na to kase, to nie jest nic nadzwyczajnego kupić dobrego zawodnika , zamiast dawać łapówki i nie widzę żadnej w tym sensacji szybkiego awansu Korony.Prawda jest taka,gdyby nie P. Klicki to nadal bylibyśmy w III-ciej lidze.Ale złośliwi zawsze się znajdą i takie argumenty do nich nie trafiają , ale to już ich problem.
Ja jeżeli nie wiem nic na jakiś temat to nie opowiadam głupot, nawet o drużynie , którą nie koniecznie lubię.Poczkajmy spokojnie na dalsze wyjaśnienia w tej sprwie.Pozdrawiam.

kibic - 26 lutego 2007, 9:46:39 - *.icpnet.pl
Aha, i czy wiadomo, ile Zabrze zapłaciło sędziemu Bródce za mecz z Legią w kwietniu 1986 r? Bo i wynik i przebieg meczu to był śmiech na sali. Dziś na kopalniach chcieliby, żeby tak samo było, stąd m.in. te strajki.

Tazz - 26 lutego 2007, 9:47:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wstyd! i tyle! Frajerzy... jestem pewnien, że baraż z Jagiellonią też kupili... wniostek? Jaga-I liga, Arka-klasa B

buba - 26 lutego 2007, 9:48:35 - *.koba.pl (*.4.4.7)
1-2-liga arka łęczna i co z tego tak jak było tak i będzie tylko ciszej i za inną kase to jest Polska i Polacy oraz kasa

mariuszzml - 26 lutego 2007, 9:52:50 - *.160.253.4
Ja do tej listy kupionych meczy Arki dopisałbym jeszcze jeden mecz (problematyczny rzut wolny z 16.5 metra, gol: Ława 79 min):
Sezon 2004/05
MKS Mława - Arka 0:1, 28 września 2004
Sędzia Artur S. (?)

Srebny - 26 lutego 2007, 9:55:28 - *.z.beatka.net.pl
nie piszcie ze prokuratura sie uparla na Arke bo do wydzialu dyscypliny pzpn trafily narazie dowody w sprawie 6 druzyn, wiadomo ze zamieszanych w afere jest wiecej ale na pozostale druzyny zbierane sa jeszcze dowody i predzej czy pozniej one tez tam trafia. z tego co sie mowi w srodowisku pilkarskim i co powiedzial we wczorajszym magazynie "OE" w Tv czlonek wydzialu dyscypliny to kary i tak beda (po wszystkich mozliwych odwolaniach bo wiadomo ze kazdy klub sie odwola) zapewne obowiazywac dopiero po zakonczeniu sezonu.
od siebie dodam tyle ze mam nadzieje ze naszym dzialaczom wystarczy odwagi i konsekwencji w dzialaniu zeby ukarac te kluby tak jak to zrobili wlosi ktorzy ukarali nawet takie kluby jak Juve czy Milan
pozdrawiam

sampas - 26 lutego 2007, 9:59:20 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.1.48.186)
ST Korona co ty czlowieku wiesz na ten temat?
choddzisz tylko na mecze a nie wiesz co sie doladnioe dzieje w klubie ja wiem na 1000% ze korona kupowala mecze w 3 lidze bo bylem tego swiadkiem

rybnik - 26 lutego 2007, 10:00:34 - *.leon.com.pl
Mamy dość korupcji w piłce ,zespoły którym się udowodni kupywanie meczy do 3 ligi a arbiter do końca świata zakaz wykonywania pracy jako sędzia .!

arek - 26 lutego 2007, 10:04:49 - *.54.236.2
Arke zdegradowac jak najszybciej//

ST.Korona - 26 lutego 2007, 10:12:50 - *.244.46.226 (*.168.3.10)
No nie tylko chodzę na mecze , ale to nie ważne,
a Ty tak naprawdę to guzik wiesz a nie 1000 %, a jak jest tak jak mówisz to idź do prokuratury i nie truj buł.

Kubica - 26 lutego 2007, 10:13:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Swiadczą te łapówki o słabości arkowców i niemocy rozstrzygnięcia meczu na boisku tylko poza nim.Żałosne....a arbitrów do paki niech zagarniętą kasę wpłacą na cele charytatywne.A Łęczna nigdy do ekstraklasy nie pasowała , nikt za nimi nie będzie płakał

buba - 26 lutego 2007, 10:15:10 - *.koba.pl (*.4.4.7)
a co są winne zespoły z 3 ligi żeby z tymi zespołami grać do A klasy i niech się bujają kilka lat po pastwiskach

Irizar - 26 lutego 2007, 10:17:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Najbardziej żal mi kibiców Arki. Oni w dobrej wierze, jak wszyscy inni kibicowali po prostu swojemu klubowi. Pamiętajmy o tym.
Wygląd na to, że czeka ich odbudowa klubu od podstaw. Powodzenia.

sampas - 26 lutego 2007, 10:18:14 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.1.48.186)
hehheh smieszny jestes i nie truje buły tylko mowie prawde a ciebie to widocznie starsznie boli ze okazuje sie ze korona kupowala mecze widziales ile razy byl na meczu korony wit zelasko?w jakich strojach gralismy ?pomysllogicznie a nie kieruj sie tylko sympatia do klubu

sampas - 26 lutego 2007, 10:23:10 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.1.48.186)
sami zawodnicy sie skaldali na sedziego aby potem zgarnac premie za mecz i potem za awans(100 tys a poem miasto cos dolozylo)chcesz wiecej wiedziec ?

arka złodz - 26 lutego 2007, 10:23:11 - *.koba.pl (*.17.0.21)
byłem na meczu Jaga- arka i czuje się oszukany, ciekawe jakbym złożył w sądzie wniosek o odszkodowanie od arki z tytułu ustawienia meczu za bilet + odsetki + za uszczerbek na zdrowiu psychicznym to czy miałbym szanse wygrać sprawe? Gdyby ktoś taką sprawę wygrał ruszyłaby cała lawina kibiców do sądu i arka bez kasy przestała by istnieć na 100000000000000000000%

Negative - 26 lutego 2007, 10:26:58 - *.chello.pl
Pamietacie koszulki "Jacek jestesmy z Toba!" to wszystko wyjasnia. Zdegradowac do III ligi i juz.

aniol - 26 lutego 2007, 10:27:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
przestancie sie tak podniecac,zachowujecie sie jak przed pierwszym w zyciu orgazmem,jakim cudem to wyszlo z prokuratury?????jak sledztwo w toku??.jak sad udowodni wine to karac,ale narazie jest nagonka na klub z Gdyni..komus na tym bardzo zalezy.

MŁODATORCA - 26 lutego 2007, 10:27:09 - *.za.digi.pl (*.168.33.45)
mnie tylko ciekawi czemu zabierają sie tylko za Arke mecze kupują wszystkie kluby czy to jest pierwsza liga czy b klasa ja potempiam kupowanie meczy i jak to się robi to trzeba ponieść konsekwencje tylko szkoda kibiców w Gdyni bo im się należy pierwsza liga w pierwszej lidze powiny grać kluby z kibicami i tradycjami a nie jakimiś wynalazkami z wiosek takich jak Grodzisk czy Wodzisła
ja bym bardzo chciał żeby prokuratura w Wrocławiu zajeła się meczem z 1994 roku jak Górnik grał na Legi i jaki tam był przekręt żeby Warszawiaki zdobyli mistrza

ST.Korona - 26 lutego 2007, 10:30:23 - *.244.46.226 (*.168.3.10)
No i co że był , może w sprawie tej drugiej drużyny, i co stroje maja do rzeczy, a narazie mnie nic nie boli, bo nik zarzutów Koronie nie przedstawia.Jeżeli faktycznie miałoby coś być ( w co nie wierzę )to wtedy a i owszem zaboli mnie.W jednym możesz mieć rację nie mam tej wiedzy na temat kupowania meczów przez jakąkolwiek drużynę to nie wypowiadam się, jedyne co twierdzę to ,że Korona jest czysta, ale
dobra Ty masz na to inne zdanie, poczekajmy więc, czas pokarze.A sympatia do swojego klubu to bardzo porządana rzecz.Pozdrawiam i poczekajmy na dalszy ciąg tej afery.To nie jest śmieszne to jest smutne.

fiken - 26 lutego 2007, 10:30:34 - *.191.170.245
ŚMIECH!!! tyle sie o tym mowi a i tak pewnie wyjdzie na to ze arka zostanie:/:/:/ moim zdaniem powinni spasc nie do 2 czy 3 ligi a do okregowki i zaczac od poczatku. najbardziej to zal mi jest kibicow chodzili na mecze cieszyli sie ze zwyciestw swojej druzyny a tu teraz maja taki walek;/ wszystko jasne dlatego mi sts nie wchodzil:D:D:D

Negative - 26 lutego 2007, 10:35:55 - *.chello.pl
MŁODATORCA: Zdaje sie, ze to nie Legia, a Górnik strzelil gola po tym jak pika wyszla na aut. I zdaje sie, ze to Waszym zawodnikom pomylily sie dyscypliny sportu. Za to te kartki.

strus240 - 26 lutego 2007, 10:44:18 - *.centertel.pl
zdegradowac tak ja szczakowianke,tylko ze na szczakse nic nie mieli a i tak nas udupili a to nib y dlaczego wiadomo szymanski swinia rodzina z listkiem,listek ty gnoju !!!!!!listek wez sznur i pwoies sie a od szksy od.....sie!!!!Arka B-KLASA!!!!!

daro - 26 lutego 2007, 10:53:26 - *.netlandia.pl
Stac ich było na takie łapówki a na kupno lepszych zawodników już nie! Zamiast na łapówki powinni ściągnąć lepszych zawodników.

slayer - 26 lutego 2007, 10:58:30 - *.adsl.inetia.pl
Negative- ciekawe tylko dlaczego nagle redziński wiecej już nie zagwizdał na meczu ligowym?

s. - 26 lutego 2007, 11:01:04 - *.netia.com.pl
Im bardziej jedziecie na mój klub, tym bardziej dumny jestem, że jestem ŚLEDZIEM. Wszyscy próbują znaleźć sobie jednego kozła ofiarnego, a że Arka jest generalnie medialna i nielubiana w całej Polsce, to myślą że znaleźli sobie chłopca do bicia. To szło chyba jakoś tak.... "Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień". Ligowe "czyścioszki" ehehehe. Nawet jak nas zdegradują, to i tak wrócimy i będziemy krew psuli
ARKA GDYNIA
Na przekór wszystkim i wszystkiemu.

buba - 26 lutego 2007, 11:04:37 - *.koba.pl (*.4.4.7)
ludzie kto w tym sporcie jest czysty który klub tylko my kibice chodzimy na mecze oglądamy C+ i teraz psioczymy ale jak nasze kluby wygrywały to było Ok chociaż wszyscy wiedzieliśmy o kupowaniu i sprzedawaniu (Jagiellończyk)

asd - 26 lutego 2007, 11:07:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Arka - Górnik Zabrze 3-0, 29 października 2005
Sędzia Robert W. z Warszawy (20 tys. zł)
do tego sppotkania Arka nie wygrała w lidze! "ograli" Górnika i zaczeli wygrywać!!! ciekawe czy kolejne spotkania nie były ustawione

Negative - 26 lutego 2007, 11:07:56 - *.chello.pl
slayer: Bo byl slaby. Uznany nieprawidlowy gol, po pol metrowym aucie. Wslizg Mielcarskiego, ktory mogl urwac noge Ratajowi, bez czerwonej dla tego pierwszego. A potem jeszcze lament po meczu. Nie dziwie sie ze wiecej nie "gwizdal".

kil - 26 lutego 2007, 11:11:51 - *.tsi.tychy.pl
Wszyscy kupowali ale Arka robiła to najlepiej:Ptaka jest prawda cos cuje ze za rok pare klubow przestanie istniec...

Robercik - 26 lutego 2007, 11:13:45 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
zdegradować do okręgówki lub zlikwidować!!

damian - 26 lutego 2007, 11:18:32 - *.acn.waw.pl
Sędzia R. po meczu Legia - Górnik z 1994 nie gwizdał już więcej, bo już przed meczem było wiadomo, że kończy karierę, dlatego mógł kręcić swobodnie lody - gol Szemońskiego po tym jak piłka wyszła na aut, a potem łokieć Mielcarskiego na Jałosze i brak jakiejkolwiek reakcji arbitra. Wszyscy bredzą w kółko o tych trzech czerwonych kartkach, a ich się nie dało nie pokazać, bo były zbyt ewidentne. Nawet sędzia R. choć starał się jak mógł pomóc Górnikowi musiał to zrobić, bo przekręt byłby zbyt ewidentny.

damian - 26 lutego 2007, 11:20:43 - *.acn.waw.pl
Kibice Górnika niech sobie przypomną lub poproszą starszych kolegów o przypomnienie, jak to Widzew z Górnikiem ułożyli się na mistrzostwo dla zabrzan w 1985 r. albo jak rok później Górnik kupił za pieniądze w pudełku po butach (wtedy nie korzystało się jak widać z kół zapasowych) mistrza 1986 r.

Arcio - 26 lutego 2007, 11:21:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Negative wstyd sie przyznac z kupionego mistrzostwa prawda?
A Arka już chyba zatoneła...
przykre...

Arcio - 26 lutego 2007, 11:22:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
O i damian kolejny mądry...
a tak w ogóle nie powinniście być w szkole?

negoKSG - 26 lutego 2007, 11:26:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
do negative: czy ty piszesz o pamietnym meczy legia- gornik?? bo choc nazwisko sedziego cos mi mowi(lacze je z tym meczem) to chyba jestes war-iak i ty chyba ogladales inny mecz bo cala polska widziala jak przekrecil ten mecz. ja sie zastanawiam dlaczego jeszcze niedawno ktos chcial legii dac mistrza za sezon kupiecki 92/93 co bodajze z ŁKS-em kupowali mecz za meczem, a gornikowi za nastepny sezon majstra nik nie chce dac. not toc przeciez wa-wka. w sumie to cala polska kopana jest sprzedana. kupowali od zawsze. szkoda.

Jeremy - 26 lutego 2007, 11:30:01 - *.bielsko.dialog.net.pl
Jestem kibicem Podbeskidzia (powyżej 3 mecze z ARKĄ!!!) i pamiętam jeden z meczów z arką :/ Uważam że arka powinna zostać usunięta z szeregów PZPN, sam też czułbym się lepiej gdyby mój klub zaczął od niższej ligi. Pozdro dla wszystkich zdrowo myślących

Arcio - 26 lutego 2007, 11:32:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zgadza sie negoKSG.
Od zawsze sie lody kreciło, a że wtedy Wa-wka miała takie poważanie... teraz idzie sie w strone, gdzie sie wiecej płaci...

pawe - 26 lutego 2007, 11:32:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Negative: kibice Arki o meczu ze Śląskiem tez mowili ze był czysty...a co do dyscyplin, to piłka nozna jest gra dla facetów z jajami, a nie laleczek ktore jak w nozke dostana to łezki leca.

SKS - 26 lutego 2007, 11:34:14 - *.157.30.2
Smieszni sz Ci, ktorzy wrzucaja klub z Gdyni do jednego wora z zaraza w postaci prezesow i innych przestepcow niszczacych polska pilke... Arka trzymaj sie, wymazania z powierzchnie ziemi nie zycze nawet Jagiellonii, kibic jak to kibic, do powiedzenia ma cale "G"

gowacz - 26 lutego 2007, 11:34:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.234.9.177)
Arkai Łęczna to typowe kozły ofiarne.Chodzę na mecze od 50 lat i przekręty były od zawsze.Największy przekręt jaki widziałem to mecz Legia - Górnik sędzia Rędziński.Oraz walka o mistrzostwo pomiędzy Legią a ŁKS wygrywali w takich rozmiarach jakie były potrzebne.Jedynym wyjściem z tego bagna jest rozwiązanie wszystkich klas rozgrywkowych.Ale kto to zrobi?

kendzik - 26 lutego 2007, 11:35:46 - *.globalconnect.pl
Nie ma co się licytować,kto mógł awansować inny niz Arka.Prawda taka,że zawsze kupowało się i kupuje do tej pory sędziów,zwłaszcza w niższych ligach.Co myślicie,że jaga nie kupowała?Jak myślićie,że nie to jesteście bardzo naiwni!!!A swoją drogą Arki nie lubię.

brodo - 26 lutego 2007, 11:39:04 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
O tym, ze Arka kupowała mecze każdy wiedział i wie. Ale ten artykuł w "Gazecie" to zwykła kpina z nas kibiców, tylko żeby nas nastawiać negatywnie do Arki. Pozatym w żaden sposób nie zmienia obecnej sytuacji, a tylko pusza pianę. W momencie kiedy informacje te potwierdzi oficjalnie prokuratura, szefostwo i działacze Arki trafią do więzień za przestępstwa gospodarcze (jakimi są łapówki), a Arka zostanie ukarana karami finansowymi i degradacją do II ligi wtedy będe naprawde szczęśliwy. A podany tutaj mecz z nami (Jagą) to było niezłe i wyrównane widowisko, nie przypominamm sobie żeby sędzia sprzyjał jakoś szczególnie Arce. A Jaga i tak awansuje w tym sezonie bez uwagi na toczące się afery.

buba - 26 lutego 2007, 11:40:01 - *.koba.pl (*.4.4.7)
Jaga jak inne kluby kupczyła ale może ciszej pamiętny mecz o utrzymanie w 2 lidze ostatni baraż

buba - 26 lutego 2007, 11:44:35 - *.koba.pl (*.4.4.7)
Arka wręczała a ktoś brał branie łapówki to także przestępstwo

brodo - 26 lutego 2007, 11:46:48 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
buba o czym ty się wogle wypowiadasz, chłopie? Kiedy Jaga grała o utrzymanie w II lidze, jaki baraż sobie kupiła?
Jak ktoś słusznie powiedział nie ma co się licytować kto i co kedy kupił i za ile. A o wyrokach niech zadecydują sądy na podstawie dowodów.

aniol - 26 lutego 2007, 11:47:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
wezcie napinacze przyklad z Brodo..napisal bardzo obiektywnie i widzi chlopak co sie dzieje teraz..brawo Brodo..a ja zycze Jagielloni awansu do O.E.

DEGOL - 26 lutego 2007, 11:58:15 - *.za.digi.pl
Chodzę na mecze przeszło 50 lat i najbardziej utkwili mi w pamięci dwaj sędziowie : Paduranu z Rumunii w meczu Bułgaria-Polska i Sławomir Redziński z Nowej Soli w meczu Legia-Górnik w 1994r.

eReR - 26 lutego 2007, 12:03:35 - *.153.190.10 (*.20.75.135)
O, widze że i sędzia Ryżek się w końcu załapał, a już myślałem, że nic na niego nie znajdą...

Bogaty - 26 lutego 2007, 12:03:41 - *.7.56.59.broad.fz.fj.dynamic.163data.com.cn (*.27.198.191)
Zawiesic natychmiast Polske we wszystkich rozgrywkach !!! uefa , Lm , eliminacje europy , swiata wszystko i zrobic porzadek z tym !!!
Wybraliscie sobie prezydenta to macie co za kraj

Tiamat - 26 lutego 2007, 12:05:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
A o Zagłębiu cisza... A niech zdobędą majstra!

Obserwator - 26 lutego 2007, 12:23:34 - *.doplaty.gov.pl
Po co wywlekacie sprawy sprzed xx lat? Od tamtego czasu wiele klubów przekształciło się w inne struktury z innymi właścicielami i działaczami. Było, minęło. Zająć się ostatnimi latami, żeby wykluczyć ludzi, którzy dalej mogą kręcić. Rozgrzebywanie spraw z lat '80 - '90 nic nie da, bo często nie ma nawet kogo ukarać.

KSG!!! - 26 lutego 2007, 12:29:57 - *.bmj.net.pl (*.205.170.179)
damian chyba "Piłkarskiego Pokera"oglądałeś pudełko jakbyś był na tym meczu to byś nie pisał bzdur!!!w pozniejszych latach to Górnik miażdzył po kolei spójrz na statystyki jak w tym czasie byłeś w kołysce to nie pisz tych wypocin!!!

kibic - 26 lutego 2007, 12:39:38 - *.sieci.fonet.pl
Byłem na meczu Jagiellonia-Arka 20 marca 2004 roku.Pamiętam,że przez cały mecz sędzia kręcił wynik,a gol na 2:2 padł w ostatnich minutach gry!Nie widzę innej opcji tylko degradacja Arki!

aniol - 26 lutego 2007, 12:42:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
a malo meczy jest ze w koncowkach padaja bramki?? wez kibic wyluzuj.

TNH - 26 lutego 2007, 12:44:58 - *.chello.pl
Arka - Zaglebie Sosnowiec 2-1. Pamietam tego karnego w 90 minucie, ktory zostal podyktowany nie wiadomo za co. Ława zamienil go na zwycieskiego gola.

Dan - 26 lutego 2007, 12:55:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do stkorona jeśli myślisz że twój klubik jest czysty to się chłopcze grubo mylisz i gazet nie czytasz bo prokuratura we wrocłaiu któraprowadzi całą sprawę kończy sprawę arki i właśnie zabiera się za .... koronę kielce i sprawę awansu z III do II i z II do I ligi nie tylko piłkarze ale także pieniądze klickiego miały tu swój udział...Pozdrawiam rozsądnych nie tylko zaślepionych zaściankowców

Sośnica - 26 lutego 2007, 12:58:12 - *.crowley.pl
A ja powiem tak najsprawiedliwej byłoby aby wszystkie mecze w których Arka sypneła kasa zostały zwerefikowane jako walkowoery na ich nie korzysć weryfikacja tabel z lat poprzednich i awans do esktraklasy bezposrednio druzynom którym to sie naprawde nalezało, Arka do II ligi bo mysle ze minus 10 punktów ich utopi no i do tego jesli bedzie trzeba naprawiac ten balagan nawet powiekszyc ekstraklase na jeden sezon do 18 zespolowwkoncu przez 2 sezony troche brudów narobili, trza to teraz posprzatac

S.N.W. - 26 lutego 2007, 13:02:01 - *.toya.net.pl
1 1/2 roku temu do 1 ligi powinien wejść Widzew a nie grac baraż z Odrą.. Czuje się jakos tak oszukany.. Niech Ci złodzieje oddadza mi za bilet, myslałem że idę na mecz a nie naprzedstawienie z ustalonym scenariuszem.. Tak ogólnie stowarzyszenia kibiców powinny dodatkowo zaskarżyć o odszkodowania kluby którym Prokurator udowodnił winę..

nie wiem - 26 lutego 2007, 13:05:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
W sumie z tych kwot zebrało sie ponad 275 tys. zł. !! To ponad ćwierć miliona ! Nie powiem na co lepiej by tą kasę wydali...

J23 - 26 lutego 2007, 13:26:44 - *.enterpol.pl
Jaka jest wiarygodnosc Werdera,ktory bral od kogo sie dalo a teraz oskarza GORNIKA LECZNA bo podobno Majewski go sprzedal.Smiec nie moze byc swiadkiem koronnym,to wyglada na zemste.A co z BOGUSIEM B.

KORONA - 26 lutego 2007, 13:33:21 - *.24.201.45
Arka 4 : 2 Korona
Pamiętam smutek kapitana Korony HERMESA, był załamany tym że dostał czerwoną kartkę, tym bardziej że była to jego pierwsza (i ostatnia póki co) czerwień na polskich boiskach...
Pamiętam też ogromną radość kibiców Arki i smutek Kielczan

Piter - 26 lutego 2007, 13:43:37 - *.191.170.253
IV liga, niestety... to i tak będzie najlżejsza kara, bo ja dałbym za takie coś dożywotni zakaz gry dla takiego klubu, tylko szkoda kibiców.

Robinho - 26 lutego 2007, 13:48:21 - *.serv-net.pl
Ja uważam, że kluby, które są zamieszane w korupcję, powinny być degradowane do najniższych klas rozrywkowych. Musi być jakaś sprawiedliwość, skoro kluby za brak licencji są degradowane o 2 klasy rozrywkowe np. GKS Katowice (z II ligi do IV, chociaż uważam, że PZPN zemścił się na P. Dziurowiczu za ujawnienie matactw i przekrętów w PZPN. Nie jestem fanem Gieksy, ale oczekuję sprawiedliwości). A co jest wiekszym przestepstwem:brak kasy(licencji)czy korupcja?!

jot23 - 26 lutego 2007, 14:11:58 - *.icm.edu.pl (*.9.4.184)
a mecze pucharowe??????
byłem na meczu grupowym
Arka Gdynia 2-1 Drwęca Nowe Miasto Lubawskie 22 września 2004, 19:00 (1.300)
Jerzy Wojnecki 50, Robert Dymkowski 86 - Piotr Rybkiewicz 7
śędziował arbiter Hei...z Poznania, mecz - ewindentny przewał (Fryzjerowicz) .
jak czyścić to czyscić

koksiu - 26 lutego 2007, 14:15:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ruch Chorzów - Arka 2-1, 6 czerwca 2004
Sędzia Mariusz G. z Łodzi (20 tys. zł, ale arbiter oddał pieniądze, bo Arka przegrała)
Ruch JEst taki dobry ze nawet sedzia nie umial walka zrobic
BÓJCIE SIE CHAMY DO OE WRACAMY

1927 - 26 lutego 2007, 14:19:18 - *.osiedle.net.pl
Jagiellonia powinna awansowac a nie arka i jeszcze mówia ze sa czysci i nie kupowali buhehe

tf - 26 lutego 2007, 14:20:38 - *.85-237-161.tkchopin.pl
Są jeszcze w miarę obiektywni dziennikarze:
Podobno na Prokom Arkę Gdynia - w związku z udziałem w aferze korupcyjnej - można teraz napisać wszystko. Won z ligi, wykluczyć z polskiej piłki, ukarać , zniszczyć i zaorać. Chociażby z przekory, chcę na korupcyjny bilans Arki zaproponować spojrzenie z nieco innej strony.
To, co jest niepodważalne i smutne zarazem, to bilans zatrzymań. Prezes Jacek M. po trzech miesiącach spędzonych w areszcie tymczasowym pozostanie na państwowym wikcie jeszcze dwa miesiące. We wrocławskim areszcie towarzyszyć mu będzie przez najbliższe dwa miesiące - to wczorajsza decyzja Sądu Okręgowego we Wrocławiu - członek zarządu Arki i wiceprezes Pomorskiego Związku Piłki Nożnej Grzegorz G. Zatrzymani w związku z korupcją byli związani z Arką trener Mirosław D., trener-dyrektor Wojciech W., kierownik drużyny Wiesław K., a nawet sekretarka klubu Anna Cz. Sześć osób, a siódma jest w rozumie, bo we Wrocławiu czekają z utęsknieniem na reprezentującego kibiców z Radzie Nadzorczej klubu Jakuba P., który tylko dlatego nie stanął jeszcze przed obliczem prokuratora, że przed niezapowiedzianą wizytą policji wyjechał na urlop.

aniol - 26 lutego 2007, 14:20:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
smiac mi sie chce z was dzieciaki,tak arka wszystko kupowala co sie dalo,jezu wy juz macie jakas paranoje

ZS - 26 lutego 2007, 14:21:01 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.13)
Orientuje się ktoś dlaczego nagle ucichła sprawa Zagłębia S.???

Ab_OK - 26 lutego 2007, 14:21:22 - *.elsat.net.pl
Wiedziałem, że Arka kupiła mecz z Górnikiem! Mecz był strasznie wyrównany, a Arka zdobyła trzy gole bodaj w ostatnich 15 minutach gry! Lista przekręconych meczów przez Werdera jest z pewnością jeszcze dłuższa. Arka do okręgówki, Werderowi dożywocie!!

tf - 26 lutego 2007, 14:23:03 - *.85-237-161.tkchopin.pl
Wszystkim zatrzymanym postawiono korupcyjne zarzuty za to, co Arka "kupiła" w lidze w sezonach 2004/ 2005 (awans do ekstraklasy) i 2005/2006 (utrzymanie się w ekstraklasie po barażach). W tym czasie żółto-niebiescy rozegrali 34 mecze w drugiej lidze i 30 w ekstraklasie. Nawet jeżeli dołożymy baraże ze Śląskiem Wrocław w 2004 roku i baraże z Jagiellonią Białystok w 2006, to będzie razem 68 ważnych spotkań. Z tych meczów Arka wygrała 18 spotkań w drugiej lidze i tylko 4 w ekstraklasie, a we wspomnianych barażach odniosła 3 zwycięstwa. Razem daje to 27 spotkań po których gdynianie cieszyli się z kompletu punktów.
Teraz bilans prokuratorskich zarzutów tyczący ustawiania konkretnych spotkań ligowych. Jacek M. - 27, Grzegorz G. - 26, Anna Cz. - 17, Wojciech W. - 14. Gdyby zastosować proste działanie dodawania, to wychodzi nam, że Arka kupiła 84 mecze, na... 68 rozegranych, a tylko 27 wygranych. A przypomnę, że nie uwzględniliśmy w tym bilansie zarzutów (meczów) postawionych Mirosławowi D. i Wiesławowi K., bo te pozostały tajemnicą wrocławskich śledczych.

tf - 26 lutego 2007, 14:25:12 - *.85-237-161.tkchopin.pl
Te liczby są prawdziwe, ale sposób myślenie celowo tendencyjny. Nie podejrzewam bowiem prokuratorów, aby nie potrafili wykonać prostych działań matematycznych. Te zarzuty - w rozumieniu śledczych - zapewne się na siebie nakładają, czyli jeden mecz ustawiało po kilka osób z Arki. Ale na przykład Jacek M. ma tych zarzutów 27, czyli dokładnie tyle ile spotkań ligowych i barażowych wygrała Arka w ostatnich dwóch sezonach. Czyli prezes "kupił" każde zwycięstwo swojej drużyny.
Czy w taką tezę zdrowy na umyśle człowiek może uwierzyć? Takie cuda jednak się nie zdarzają. Ten cyfrowy bilans pokazuje też jak można żonglować pewnymi faktami i dopasowywać do nich różne hipotezy. Nie, nie neguję wysiłków wrocławskiej prokuratury w walce z korupcja w polskiej piłce. Popieram te starania i - podkreślam po raz kolejny - czekam na akty oskarżenia, sądowe procesy i wyroki. Piłka ma być czysta.
Czekam też na pierwsze decyzje Wydziału Dyscypliny PZPN, który nie ugiął się medialnym i nie tylko medialnym naciskom i zanim ogłosi dyscyplinarne kary jego członkowie stwierdzili, że muszą mieć twarde podstawy do ich orzekania. Niestety, sytuacja Arki, cokolwiek by o nie nie mówić i pisać, komfortowa i tak nie będzie. Kara degradacji wydaje się być przesądzona. Ale ponoć nadzieja umiera ostatnia...

ja - 26 lutego 2007, 14:48:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
''SZOK SZOK SZOK . To sie w pale nie mieści , ale dlaczego wszyscy napinacze pluja na Arke . Arka to kibice , i to całe pokolenia od kilkudziesieciu lat , czy to ich wina , ze paru gnoi dorwało sie do władzy w Arce i robiło szwindli . Czemu netowi napinacze jada po Arce , piszcie o Milewskim , Wąsikiewiczu itd, bo to są zakały , a kibice z GDyni tylko na tym cierpią .
Pozdro dla normalnych .
Nie jestem kibicem Arki Gdynia
Jestem kibicem Kujawiaka Włocławek.''
popieram tego kolezke

Arkowiec - 26 lutego 2007, 14:48:38 - *.laczpol.net.pl
Mecz z Crax kupilismy? loel

cloner - 26 lutego 2007, 14:50:18 - *.zvid.net
Kibice Arki - trzymajcie sie !!

fan jagiel - 26 lutego 2007, 14:56:02 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
haha...i sie Arka doigrała, kazdy sie dziwil, csmeu oni są w OE, teraz mają wszyscy odpowiedz
PS W tej liscie powinno sie dodac spotkanie Jagiellonii z Arką Gdynia w sezonie 2005/2006 (baraze o OE) 0:2 dla Arki

quaresma - 26 lutego 2007, 14:58:53 - *.euro-net.pl
Wracając do baraży o OE(Jaga vs. Arka).Pszeciesz już dawno zostało powiedziane ze 2 byłych piłkarzy Jagi wzieło łapówki za przejście obok meczu, a co z tego wyszło...gol samobójczy oraz z niewyjaśnionych przyczyn pewien obrońca(nie chce podawać nazwiska) wogle nie kryty nagle podaje piłkę pod nogi piłkarzowa Arki.

zwyro - 26 lutego 2007, 15:02:39 - *.chello.pl
brawo "włatcy pułnocy"!!!
tylko czemu to dopiero teraz wychodzi jak po meczu ze śląskiem już było wiadomo że jest kupiony?

zwyro - 26 lutego 2007, 15:04:43 - *.chello.pl
nawet mecz z cracovia kupuja! ladni przyjaciele
lech cracovia arka

tak było - 26 lutego 2007, 15:12:09 - *.nm.e-zet.pl
Korona kupiła awans do II ligi, to jest pewne. Karny z kapelusza w prawie każdym meczu i wygrrane 1:0.

qrac - 26 lutego 2007, 15:15:40 - *.adsl2.versatel.nl
zgadza sie Arka na bank kupila baraze z Jaga o ekstraklase

DIDI - 26 lutego 2007, 15:16:12 - *.13.1411n-cud12k-02.ish.de
Likwidowac ten zlodziejski klub

pb1920 - 26 lutego 2007, 15:19:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
to bylo wiadome ze kupili ses awams , jakos dziwne bylo ze arka dostala karny w ostatniej minucie i grali 11 na 9 ;/

sopots - 26 lutego 2007, 15:21:14 - *.chello.pl
Żal wam kibiców Prokomu Arki ???! Przecież oni są tak samo winni jak ich działacze !!! Wiekszość z nich doskonale o wszystkim wiedziała, a mimo to nosili Milewskiego i Dragana na rękach !!! Teraz robią z siebie "męczeników", a jeszcze parę tygodni temu "puszyli się" wszem i wobec, lżąc wszytkich co powątpiewali w zasadność ich bytu w OE !!! Jest tylko jedna rada ;
WYKOPMY PROKOM ZE STADIONÓW !!!

ahryman - 26 lutego 2007, 15:24:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mnie zastanawia tylko jeden fakt... dlaczego Arka byla w stanie kupic tylko jeden mecz w OE i to na dodatek z najbiedniejsza druzyna zeszlego sezonu? Czyzby w innych meczach byla przeplacana przez inne druzyny?

śmieszne - 26 lutego 2007, 15:31:12 - *.139.58.235
ta juz to widze że tyle brali najwyżej im kupowali wódke i tyle ale jakaś lepsza 43 tysiące hahah już to widze

szuwar - 26 lutego 2007, 15:32:10 - *.kaskada.info.pl (*.18.100.79)
jak mozna przeczytać kilku tych samych sędziow przewija sie przy tych samych druzynach. Wiec pytanie. Kto tuych samych sedziow wyznaczał na te same druzyny. Od obsady na I, II i III ligę jest Pan Saks, czlonek PZPN. Przeciez to od razu widać , że brał udział w tym przedstawieniu. Przecież nawet na " B " klasie nieczęsto sie zdarza by ten sam sedzia jechał sedziowac tę sama druzynę. Widac wiec czarno na białym że doszli do Pana Saksa i go skorumpowali. Czemu jeszcze on nie jest we Wroclawiu to sie dziwię. Chyba ze ma taka mocna ochronę. Panowie prokuratorzy. Jakiego dowodu jeszcze potrzeba co do winy pana Saksa. Prosze obejrzeć robione przez niego obsady. Wniosek nasunie sie sam. A Pan Saks jeszcze ma czelnośc podawać swoje nazwisko jako współautor nowych przepisow Piłki Nożnej. Kpi sobie z prawa, zreszta jak i inni członkowie PZPN. Pozdrawiam prokuraturę z Wrocławia.

quaresma - 26 lutego 2007, 15:39:54 - *.euro-net.pl
do ahryman
Myślisz, że to by się nie rzucało w oczy, jak zespoły prezentujące duże wyższe umiejętności przegrywali z Arką, nawet dla sędziów taki mecz ciężko byłoby roztszygnać na rzecz tego klubu.

poland - 26 lutego 2007, 15:43:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
ST.korona popieram.Do wszystkich napinaczy jeśli wy czy wasze gazety mają dowody na to że korona ustawiała mecze to niech idą do prokuratury.A gazecie wyborczej to bym tak ślepo nie wierzył

MadA - 26 lutego 2007, 15:44:55 - *.kalina.net.pl
http://polskichstron.net/sport/polska-liga-to-jede
n-wielki-szwindel/

arkowiec - 26 lutego 2007, 15:49:21 - *.dip0.t-ipconnect.de
To sie w glowie nie miesci jakich prokuratorow mamy, dziennikarze maja dostemp do tajnych akt i to sie nazywa czyszczeniem korupcji jako kibice osadzie sami

sampas - 26 lutego 2007, 15:49:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.1.48.186)
poland czyzby kolejna osobka zaslepiona miloscia do danego klubu? po co mam robic sobie jakies problemy?ja to widzialem na wlasne oczy i mi to wystarczy a wy dalej zyjcie z takim przekonaniem ze korona awansowala uczciwie

zabolsiemc - 26 lutego 2007, 15:51:30 - *.mmj.pl
a pilkarski poker nadal trwa

karol_1910 - 26 lutego 2007, 15:58:25 - *.142.unknown.vectranet.pl
Szkoda Słów!!! TYLKO RADOMIAK!!!!!!!!!

cargo - 26 lutego 2007, 16:03:00 - *.chello.pl
nie ma jak zrobić nagonkę medialną,rzucić ARKĘ na pożarcie! Psy będą nakarmione,oszołomy ochłoną,a "możni polskiej piłki" dalej będą kręcić lody ale ostrożniej.Z tego całego jazgotu medialnego wynika,że tylko ARKA robiła przekręty.Nawet ludzi z niedorozwojem umysłowym powinno to zastanowić,że coś jest nie tak.Jeżeli jest taka skala zjawiska jak to wynika z doniesień i "przecieków" to ARKA powinna zdobyć już MP! Przecież kupowała wszystko i wszystkich!!! Poczekamy na dalszy ciąg wydarzeń,jeśli uwalą tylko ARKĘ i np.Łęczną to smród w polskiej piłce zostanie,może nawet większy niż był,tylko mniej się będzie ulatniał(przez jakiś czas).Pozdro dla myślących!!! TYLKO ARKA GDYNIA!!!

macJ - 26 lutego 2007, 16:03:34 - *.csk.pl
bylem na barazach jago-arka . kupilem se przed meczem pasiaka . wszyscy kupywali . wszyscy dopingowali na całego . na trybune o pojemnosci 5 tys weszło prawie 8 tys nie było gdzie palca wcisnąc. zal mi wszyskich tych co byli na tym meczu i wspaniale dopingowali arka powinna zwrucić wszystkim kase

kibic - 26 lutego 2007, 16:09:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
szkoda kibicow

ja - 26 lutego 2007, 16:10:45 - *.osiedle.net.pl
Szkoda kibiców każdego klubu który jest zamieszany w korupcję (wyjątek to hydrobagno). Lipa że taki Zagłębie Lubin nie zostanie zdegradowany bo nalezy do państwa! już wolałbym w lidze klub kupujący mecze po to aby się utrzymać niż wygrać ligę i zagrać w LM!
Wogle wy napinacze módlcie się żeby wasze kluby nie były w to zamieszane. Prokuratura wspominała że to niektóre kluby.

ja - 26 lutego 2007, 16:13:32 - *.osiedle.net.pl
macJ masz rację, szkoda było zdrowia, kasy i czasu na te baraże. kasy w portwelu brak na picie w piekielnie upalny dzien a po meczu 3 dni siedziałem w pokoju nie wspominając o madnat który musiałem zapłacić kanarom dzień wcześniej bo chciałem bilet zaoszczędzić na barażowy dzień :P

wilku - 26 lutego 2007, 16:14:40 - *.sm-rozstaje.pl
Wielcy znawcy. Te hasła w stylu "won szmaty" ,albo "jaga I liga Arka B klasa" naprawdę są na poziomie. Pomyśl jeden z drugim zanim coś napiszesz. Tylko niepotrzebna napinka. Dziwne, że kibice zespołów które kiedyś szwindle robiły teraz tak jadą po Arce. Ale fakt chyba już wolę, żeby spadli i awansowali znów w uczciwej atmosferze niż jakby miały się posypać słabe kary. Nie chce mi się już tego ani czytać ani słuchać jak to wielcy znawcy futbolu się wypowiadają. Co do śledztwa to nie mówcie że jest ono dobrze prowadzone. Czemu najpierw daje się teki na 6 zespołów? Później da się na resztę, jak już nie będzie takiego ciśnienia? Czy może jak komuś nie podpasuje to się wyciągnie teczkę na zespół żeby nie przeszkadzał? Powiedzcie kto normalny w śledztwie ws. korupcji zabezpiecza dokumentacje finansową po 3 miesiącach. Życzę wam powodzenia i zobaczycie, że prędzej czy później was tez to nie ominie (może poza tymi większymi - wiadomo), zmieni się władza czy coś w tym stylu i znajdą sie nowe dowody na nowe klubu.

RUCH - 26 lutego 2007, 16:21:03 - *.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl
to jest przerazajace caly sezon kupic szkoda tylko kiboli ARKI wiadomo zaden klub nie jest czysty ale caly sezon kupic SZOK.pozdro kumaci PRZYSZLOSC JEST JASNA PRZYSZLOSC TO ORANGE EKSTRAKLASA.TYLKO RUCH

ja - 26 lutego 2007, 16:23:04 - *.osiedle.net.pl
macJ masz rację, szkoda było zdrowia, kasy i czasu na te baraże. kasy w portwelu brak na picie w piekielnie upalny dzien a po meczu 3 dni siedziałem w pokoju nie wspominając o madnat który musiałem zapłacić kanarom dzień wcześniej bo chciałem bilet zaoszczędzić na barażowy dzień :P

poland - 26 lutego 2007, 16:25:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
dokładnie sampas kocham koronę i wierzę że jest czysta zobaczymy kto ma racje arkowiec nie wiadomo czy prasa ma dostęp do dokumentów czy tylko twierdzi że ma żeby zrobić kolejną aferę

bat z ksg - 26 lutego 2007, 16:30:13 - *.elsat.net.pl
PZPN powinien sie zająć mistrzostwem polski dla legii w 1994 roku taki przekręt a panowie z władz sobie pojechali na mistrzostwa świata przecierz drużyna ze stolicy kupiła sędziego dlatego jest ok i tak odebrano GÓRNIKOWI 15 mistrzostwo polski wstyd Arka przy tym to jak niemowlak przy rodzicach

aniol - 26 lutego 2007, 16:34:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
poland...kazdy kocha swoj klub i bedzie go bronil..szkoda ze tu jest tylu napinaczy szczegolnie..wroclawsko-gdanskich..ale to zrozumiale..przez nich przemawia nienawisci niz racjonalne myslenie

RUCH - 26 lutego 2007, 16:38:59 - *.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl
JA -ale jestes przypzlowym kolesiem-z toba powinni nic smiesznego2 krecic aKSG jak zwykle donosi PZPN powinien sie zajac zalosy klub i kibice TYLKO RUCH

wilku - 26 lutego 2007, 16:39:15 - *.sm-rozstaje.pl
lechia: a nie pamiętasz jakie przekręty robił ten twój beka-esik? lechia-olimpia to tylko jeden z głośniejszych. Pozdro

Wiśl@k - 26 lutego 2007, 16:40:16 - *.160.238.210
zgadzam się "bat" widać wolą się zajmować płytszymi oszustwami jak Arka czy Piast, wyznaczając je do rangi wielkich afer niż wchodzić na głęboką wodę jak właśnie np. MP dla Legii w 94r. to był przekręt, gdyby trzeba było palant dałby czerwoną wszystkim. Pozdro z Krakowa
Tylko Wisła !!!

penk tynk - 26 lutego 2007, 16:50:03 - *.osiedle.net.pl
Zdaje sie że PROKOM po degradacji wycofa się z sponsorowania Arki i będzie sponsorować Lechie bo to drużyna z trójmiasta chociaż mam wątpliwości.
Tylko Jaga!

1910 - 26 lutego 2007, 16:51:41 - *.ds13.agh.edu.pl
trzeba ich zdegradować!!!

@reczka - 26 lutego 2007, 17:05:57 - *.pl (*.168.0.86)
!!!!!!TYLKO ARKA GDYNIA!!!!!!
Czy wygrywasz czy nie my i tak kochamy cie !!
Legenda nie umiera nigdy a tradycja zobowiązuje!!
Wiele klubików chciało by miec takich kibiców jak Arka Gdynia! Prawdziwy kibic jest z drużyną na dobre i złe bez względu na wszystko.Korupcja w polskiej piłce dotyczy większosc klubów i nie tylko pseudo działacze Arki kręcili swoje lody!!
Tylko kwestią czasu jest ujawnienie kolejnych skandali,a głównym powodem całego zamieszania są nie tyle kluby ile szanowny PZPN jako instytucja która powinna z urzędu kontrolować nadzorowac i ZAPOBIEGAĆ wszelkim zagrożeniom,aferom, i korupcji. Ale jak było i jest wszyscy wiemy i widzimy! Pozdro dla kibiców Craxy i Leszka

kibic - 26 lutego 2007, 17:15:23 - *.wroclaw.dialog.net.pl
arka gdynia nigy niebyla legeda polskiej pilki i nie bedzie. bedziecie mieli legede w 4 lidze bo to dla was najlepsze miejsce

jacol - 26 lutego 2007, 17:25:02 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.61)
ciekaweze śląsk nic nie kupił heheh ale przeciez wszystko robi prokoratura z wrocka wiec nie ma sie co dziwic,gdyby to byla prokur. np.z gdanska to moze zajeliby sie legią.A tak Cała Arka kupowala a reszta ligi czysta hehehe smiech na sali.Nagonka na Arke trwa - zero dowodów przez co Milewski dalej siedzi tymczasowo a sprawa nie może ruszyć.
A jeszcze niedawno tak bylo glośno o Lęcznej i Lubinie ale teraz tylko Arka kupowała.
Jak zdegradować to o dwie klasy niżej - ARKA GDYNIA
była jest i bedzie !!

penk tynk - 26 lutego 2007, 17:27:30 - *.osiedle.net.pl
Ale i tak Lubin nie zdegradują bo klub jest własnością państwa..

jacol - 26 lutego 2007, 17:28:46 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.61)
jesli to wszystko prawda to znaczy ze w prokuraturze tez sa ludzie którzy handlują bo gazeta wyborcza doszla do waznych informacji ktore nie powinny ujrzec swiatla dziennego " dla dobra sledztwa" ciekawe ile wyborcza zaplacila za te liste !!

Ghost Dog - 26 lutego 2007, 17:34:15 - *.chello.pl
"Pogoń Szczecin - Arka 5-1, 20 września 2003
Sędzia Piotr K. z Wrocławia (kwota nie ustalona, pieniędzy nie dostał, bo Arka przegrała)" HAHAHAHAHAHAH chyba dali za mało skoro takie baty dostali, a może MKS dał wiecej ??

ZajceW - 26 lutego 2007, 17:46:57 - *.idealan.pl (*.1.3.118)
mecz 1/2 PP (nie pamiętam z którego roku ale jakoś nie dawno, a nie chce wprowadzić w błąd): Legia Warszawa-Jagiellonia Białystok; mecz w Warszawie też był kupiony :[

Johny - 26 lutego 2007, 17:47:54 - *.t2.ds.pwr.wroc.pl
A więc dowody są niezbite.Już po Arce.Szkoda kibiców, bo dużo ich na mecze przychodziło.Ale teraz degradacja to kwestia czasu, kto wie może nawet wykluczenie z PZPN.

R - 26 lutego 2007, 17:54:39 - *.48.225.35 (*.168.0.38)
Szkoda kibicow Arki bo nie maja z tym nic wspolnego a najbardziej im sie oberwie ...
Smiesza mnie kibice ktorzy krzycza zwroccie nam to , zwroccie nam tamto Wyglada na to ze rozgrywki byly tak ustawione ze raczej 10 lat albo wiecej wstecz powinni wszystko wszystkim odebrac Cala rywializacja byla bez sensu
Aha oczywiscie wnosze o zwrot Ruchowi mistrzostwa Polski w 39 r , przeciez to nie nasza wina ze wojna wybuchla a bylismy na 1 miejscu i murowany kandydatem na majstra :]

WuKaeS - 26 lutego 2007, 18:06:59 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Zagłębie Lubin i Sosnowiec już łąpki umyły???hhehehe skandal

obiektywny - 26 lutego 2007, 18:13:32 - *.chello.pl
Kibice Arki nie robcie z siebie takich pokrzywdzonych i nie winnych.Czy nie widzieliscie tych karnych,wolnych,faulow,kartek?Przeciez kazdy to widzial.Wtedy wam to nie przeszkadzalo?Teraz czujecie sie niewinni bo to nie wy tylko prezes i zarzad.Kompletnie mi nie zal was jak i druzyny.Do 5ligi z wami.

aniol - 26 lutego 2007, 18:16:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
gdzie ja sie napinam?/ baranie (enten) ja moge dopiero sie napinac..ale nie bede tacy jak ty i podobni

dede - 26 lutego 2007, 18:22:38 - *.devs.futuro.pl
nie szkoda kibiców arki, jaki sobie klub wybrali taki mają. nikt z nich nie protestował jak drużyna wygrywała w nieuczciwy sposób, nie było żadnego bojkotu klubu, nawet jakby ktoś im powiedział że mecz został kupiony to by powiedzieli że skoro ktoś go sprzedał to trudno liczy sie tylko zwycięstwo. więc teraz zamiast lamętować trzeba pokornie schylić głowę a nie jak dzieci w przedszkolu wołać że wszyscy tak robią, skoro złapano was to musicie ponieść karę jeżeli złapią jeszcze innych to tak samo powinni zostać ukarani

iop - 26 lutego 2007, 18:23:27 - *.dolsat.pl
Ja bym Arki na pewno nie zdegradował.
Za to kupczenie popropstu bym ją wykluczył ze struktur polskiej piłki.
Piękną reklame sobie robi Prokom!
Mi ta firma będzie się kojarzyc już tylko z jednym!

jano - 26 lutego 2007, 18:38:35 - *.chello.pl
Legia, Wisła Kraków płaciły co najmniej trzy razy więcej. Ciekawe ile płacił Widzew, ŁKS, Zagłebie lubin, Górnik Zabrze, Pogoń Szczecin /Ptak od roku siedzi ze strachu w Brazylii/, Zagłębie Lubin, Amika i Lech Poznań, Cracovia, Odra Wodzisław i wszystkie inne kluby pierwszej ligi. Na pewno dużo więcej. Prokuratorzy jasno powiedzieli, że to co teraz ujawniają PZPN-owi, to tylko wierzchołek góry lodowej. Tak więc nie szczekajcie psy wszystkich barw, bo wasze kluby kupowały i sprzedawały dużo więcej i dużo drożej !! A swoją droga atak medialny na naszą Areczkę trwa ! Ale nie ukryjecie się mofiozi z innych klubów, wyjdzie szydło z worka ! A po drugie, błyskawicznie panowie z Komisji Dyscyplinarnej sprzedali dziennikarzom przekazane im przez Prokuraturę tajne materiały. To jest dopiero korupcja. Ciekawe ile "sprawiedliwi i niezawiśli" pseudosędziowie z PZPN wzięli szmalu od dziennikarzy ! Oni już są skorumpowani !

zorientowa - 26 lutego 2007, 18:40:12 - *.19.68.152
Pan S. w meczu Arka - KSZO 2:1 wzial 70, a nie 20 tys., a mial dostac 120 a nie 40 tys.,a to dlatego, ze pilkarze KSZO(a przynajmniej nie wszyscy) nie byli do konca zorientowani, ze ich prezesina sprzedal mecz i grali swoje, stad wymeczone 2:1, a pan S. prawie na kopach wyjechal z Gdyni

kibic - 26 lutego 2007, 18:41:06 - *.gdynia.mm.pl
to że Mateja kiepsko skakał to też mina Arki

1929 - 26 lutego 2007, 18:41:47 - *.gdynia.mm.pl
no to doliczcie jeszcze sezon 05/06. remis i wykluczenie imeha w meczu z legią,ale jak zwykle nikomu nie leży drużyna z pomorza!!! kiedyś lechie spuścili i bałtyk. więc się nie ma co dziwić a jak Arke wykluczą to nawet lepiej. A z czasem to nawet ODLEW POZNAŃ będzie grał orange ekstraklasa!!!!!

cargo - 26 lutego 2007, 18:46:31 - *.chello.pl
Brawo jano! Zgadzam się z Tobą w 100%! Swoją drogą po wyrokach okaże się ilu prawdziwych kibiców mają poszczególne kluby...

Żart - 26 lutego 2007, 18:56:45 - *.gdynia.mm.pl
....Arka jest atakowana w śmieszny,histeryczny sposób. Dzień bez nagonki na Arkę w mediach to dzień stracony....Wszyscy dokładnie wiemy,że nie ma w lidze czystych drużyn >>lub innych,blisko związanych z piłka,natomiast pisze się i zatrzymuje tylko zwiazanych z Arką...he he he,dobre...Prokuratorzy mają pod nosem kilka,zamieszanych w korupcję drużyn,wybierają jednak setki kilometrów oddaloną od Wrocławia Gdyńską Arkę...

pundu - 26 lutego 2007, 18:57:49 - *.fucio.pl
Popieram, tych którzy chą złożyć wnioski do prokuratury za stracone pieniądze na bilety i przegrane w w zakładach sportowych. Liczę na lawinę wniosków. Bo przecież najgorsze jest to, że kibice zostali oszukani.

nysa - 26 lutego 2007, 19:02:47 - *.speed.planet.nl
ja to się dziwię arbitrom ,że dali się zeszmacić za marne 5 tys. pln....żeby na chleb nie mieli to jeszcze ale to zazwyczaj nie są ludzie biedni...chyba nie warto było....szumowiny!!!

xxx - 26 lutego 2007, 19:10:56 - *.lom.netster.pl (*.0.0.13)
Ciekawe czy FiFy i Uefy w dalszym ciągu bronią bandy Listkiewicza? I grożą zawieszeniem.

Ślask-Arka - 26 lutego 2007, 19:11:00 - *.chello.pl
Zapomniano o jednej bardzo waznej sprawie w pierwszym meczu barazowym we Wrocławiu w 88 min Arka zdobyla prawidlowa bramke(dosrodkowanie z koncowej lini,pilka wycofujaca)sedzia odgwizdal spalonego i jakos nikt nic nie mowi o tym,a podobno kupiony tez byl przez Arke,moze by prokuratura zaiteresowala sie Śląskiem...

kali - 26 lutego 2007, 19:16:00 - *.gdynia.mm.pl
A te mecze w których Arka przegrywała to kto kupił? Moze tez Arka? Podobno 85% środowiska jest zamieszana w korupcję,a większość meczy było ustawiana, pisze się tylko o Arce? Komedia...,są jescze ludzie którzy wierzą w całą winę jednego klubu. Jak są to życzę miłego dnia. Jutro będzie też zapewne artykuł o Arce{oczywiście potępiający},tłum czeka na ciąg dalszy...

rajtuz - 26 lutego 2007, 19:41:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nic nie pomogą marudzenia, że Arka to jakiś kozioł ofiarny czy że się ktoś uwziął. Skoro powstała aż tak długa haniebna lista skręconych meczów, to czego tu jeszcze bronicie, @reczkowcy??? Uszy po sobie i powitać w mieście waszych panów prezesów, kiedy wrócą z wycieczki do Wrocka. Powitać serdecznie do krwi.

ŁKS Chojny - 26 lutego 2007, 19:44:22 - *.toya.net.pl
Uważam że wszyscy kibice powinni zastrajkować i nie chodzić na mecze do końca rundy jesiennej. TOŻ TO NÓŻ W PLECY DLA NAS KIBICÓW którzy wydają niekiedy ostatnie pieniadze żeby ujrzec swoich pupili. JA STRAJKUJE I NA EŁKSE NIE PÓJDĘ !!!

kowal_gda - 26 lutego 2007, 19:45:14 - *.cable.tmark.pl
do Wilku:
z tego, co wiem, to Lechię-Olimpią wkręcano (PZPN jakieś lewe walkowery dał GKS Katowice i komuś tam jeszcze za to że... nie przyjechali na mecz)

Elemelek - 26 lutego 2007, 19:45:31 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Kali po prostu Arka była tak słaba że niektóre mecze które kupiła nie potrafiła wygrać i dlatego niektórzy sędziowie musuieli oddawać im pieniądze.

żółto-nieb - 26 lutego 2007, 19:54:51 - *.chello.pl
Co Nas nie zabije to Nas wzmocni. Tylko Arka Gdynia.....

kolorado - 26 lutego 2007, 20:04:14 - *.gdynia.mm.pl
Lechię Gdańsk też walono po rogach,teraz czas na Arkę...Trójmiasto nie ma zaplecza medialnego i to jest przyczyna nagonki.

trabant - 26 lutego 2007, 20:11:55 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
w przyszłym roku w I lidze zostanie chyba połowa druzyn... więc prawie połowa II ligi awansuje... itd. :-)
a poza tym to niezłe bagno... :-/

Wakantanka - 26 lutego 2007, 20:28:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kibice Górnika Zabrze niech przypomną sobie ewidentne wały związane z meczami z Polonią Warszawa. Było to w sezonie 2000/2001, walczący o utrzymanie Górnik grał 23 maja w Warszawie z Polonią mecz ligowy. Oprócz tego 16 i 27 maja drużyny te spotykały się również w dwumeczu, którego stawką był PP. No i Górnik przegrał Puchar (1:2 i 2:2) a Polonia odwdzięczyła się "puszczając" mecz ligowy (0:2). Wszystko to działo się pod koniec rozgrywek, na zakończenie których Górnik miał 3 punkty przewagi nad spadkowiczami. Akurat 3 punkty. Gdy powiedziałem jednemu z ówczesnych graczy Górnika (swoją drogą to grał również w Arce) o tym, że te mecze były ustawione dał mi do zrozumienia, że nie mijam się z prawdą.
Nie róbcie więc ze swojego klubu takiego świętego i pokrzywdzonego. Prawda jest taka, że NIE MA w Polsce klubu, który by nie kupował meczów. Tyle tylko, że niektóre kluby przestały to robić parę lat temu a niektóre kręcą lody dalej. A na największych idiotów wychodzimy my, kibice.
Pozdrawiam serdecznie.

tomas - 26 lutego 2007, 20:42:47 - *.54.191.5.eltronik.net.pl (*.54.189.32)
łapac tych gnojkow i karac !!

RUCH - 26 lutego 2007, 20:47:05 - *.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl
ICO KSG wakantanka pojechal z wami TYLKORUCH

ARKA GDYNI - 26 lutego 2007, 20:47:09 - *.gdynia.mm.pl
Narodowa histeria z Arką nabiera coraz większego rozmachu. Sądu ostatecznego jeszcze nie ma ale lud rząda krwi. Hieny już ją czują , węszą , kąsają...
Każda chce ugryźć jak największy kąsek , bo jej sie należy za oklep, przegrany mecz ... itd
Zewsząd słychać tylko ujadanie i wycie :
WYWALIć ARKę !!!.
Za co ? Ze nie chciała byc frajerem w systemie , który funkcjonował dziesięciolecia, za to że przebiła innych frajerów , którzy teraz płaczą bo im zabrakło !!!, czy też przez gości z gwizdkiem , którzy brali od dwóch stron i nie podziałkowali się i jeden na drugiego doniósł.
Za system , który funkcjonował dzieki m.in waszym klubom ?
Ujadajcie hieny dalej .
Nie straszny nam żaden sztorm - nasza Arka płynie dalej a jej załoga ma się dobrze !!!

Kapi - 26 lutego 2007, 20:50:18 - *.cnet2.gawex.pl
Pamiętam Marcina Nowaka jak sędziował mecze w niższych ligach w b.koszalińskim.Robił niesamowite wrażenie,uchodził za człowieka z zasadami,bez skazy...A tu proszę - "Piłkarski poker2"
Szkoda gadać.
Ps. Pamiętam jeden mecz jak sędzia Werder skręcił Pogoń z Wisłą :-(

do ZKS - 26 lutego 2007, 21:18:13 - *.jtb.pl (*.10.22.73)
właśnie piszę do moderatorów , by udostępnili Twój adres ip prokuraturze , bo oskarżam Cie , jako fan Craxy , a pomówienie !! masz dowody , wygrasz , jak nie , zapłacisz słono na rzecz Cracovii o zniesławienie !!

i wszystko - 26 lutego 2007, 21:25:35 - *.fucio.pl
A ja oskarazam WuKaeS haha

kibic - 26 lutego 2007, 21:30:26 - *.sieci.fonet.pl
W końcu Arka trafi tam gdzie jej miejsce...Tylko BAŁTYK!!!

jjj - 26 lutego 2007, 21:32:26 - *.chello.pl
olewam to wszystko! liczy sie dla mnie tylko BKS

rty - 26 lutego 2007, 21:42:26 - *.chello.pl
wykluczenie ze struktur pzpn!!!nie ma innej opcji nie zasluzyli na degradacje nawet do B-klasy!!

wilku - 26 lutego 2007, 21:43:28 - *.sm-rozstaje.pl
kowal_gda: ja nie twierdzę, że was nie wkręcano tylko kolega z Gdańska uważam trochę nieodpowiednio sie wypowiedział (post zresztą usunięty jak się nie mylę). Pewnie wkręcano jak każdy każdego. Tylko proszę nie mów że byliście czyści.

dziura - 26 lutego 2007, 21:45:16 - *.wyszkow.mm.pl
Powinni wszystkich wsadzic do paki i juz nigdy nie wypuścić. Niech wszystko sie wyda i wreszcie Polska Piłka stanie sie "czysta" zrobili porządek we Włoszech to u nas tez zrobią porządek. Bedzie wreszcie spokój. Dzisiaj sie dopiero dowiedziałem że Arka kupiła mecz z moim byłym ukochanym klubem - Stasiakiem OPOCZNO, choć wiemy wszyscy ze Stasiak to sprzedawczyk. I jak był u nas w Opocznie to tez zapewne mecze sprzedawał i to nie raz. POZDRO DLA WSZYSTKICH ZIOMALI Z OPOCZNA. NIE MARTWCIE SIĘ CERA NIEDŁUGO BĘDZIE WYSOKO. DZIURA

19noRmalny - 26 lutego 2007, 21:47:37 - *.48.225.35 (*.168.3.146)
najbardziej podoba mi sie ten mecz kupiony przez Arkę: "Ruch Chorzów - Arka 2-1, 6 czerwca 2004
Sędzia Mariusz G. z Łodzi (20 tys. zł, ale arbiter oddał pieniądze, bo Arka przegrała) " :D:D:D widać, że Niebiescy zawsze grają fair i nawet jeśli sędziowie są przeciwko nim to i tak wygrywają pozdRo i niestety w sierpniu z areczką się w pierwszej lidze już nie spotkamy :D:D

wilku - 26 lutego 2007, 21:55:51 - *.sm-rozstaje.pl
W ogóle co to za hasła w stylu - dede: "jaki sobie klub wybrali taki mają. nikt z nich nie protestował jak drużyna wygrywała w nieuczciwy sposób, nie było żadnego bojkotu klubu, nawet jakby ktoś im powiedział że mecz został kupiony to by powiedzieli że skoro ktoś go sprzedał to trudno liczy sie tylko zwycięstwo. więc teraz zamiast lamętować trzeba pokornie schylić głowę a nie jak dzieci w przedszkolu wołać że wszyscy tak robią, skoro złapano was to musicie ponieść karę". Śmieszny jesteś dzieciaku. Ty na bank byś zbojkotował mecz jakby twoi wygrali. Na pewno byś go najpierw na chłodno przeanalizował a później ewentualnie się cieszył, chyba że doszedłbyś do wniosku że kupili mecz to wtedy byś go zbojkotował. Weź posłuchaj (poczytaj) sam siebie. Naprawdę żałosne. A tak przy okazji skoro x lat temu wybrałem ten klub jak to stwierdziłeś i nie było wtedy takiej afery to teraz mam zmienić barwy czy co?? Bo nie wiem o co Ci chodzi. Taki z Ciebie kibic? Zwykłą chorągiewką na wietrze jesteś hipokryto. Zastanów się.

19noRmalny - 26 lutego 2007, 22:03:42 - *.48.225.35 (*.168.3.146)
Panowie !! Ale po co te napinki przecież każdy klub w swojej historii kupił lub sprzedał jakiś mecz, nawet mój kochany Ruch tak robił (zawodnicy obstawiali w profesjonalu że przegrają 2:0 ze Zniczem Pruszków, bo w pierwszym meczu wygrali 4:2 i wynik 2:0 dawał im jeszcze pozostanie w lidze w ekstraklasie by musieli grać juniorzy, chociaż i w juniorach nawet trenerzy przekupują sędziów w przerwach meczów (pół litra wystarczy także cała 1, 2, 3, 4, 5, liga, A, B, C klasa by musiała być zlikwidowana, musiałyby powstać nowe kluby, które zaczynałyby od zera, wtedy nasza polska piłka byłaby czysta jak łza :D pozdRo Przyszłość Ruchu jest jasna, przyszłość to Orange :D

kibic - 26 lutego 2007, 22:10:12 - *.adsl.inetia.pl
Śmieszni i naiwni są ci, którzy z taką pewnością twierdzą, że wszyscy kupczyli tylko nie ich klub... bo jeszcze o nich nie jest głośno - do czasu.
Kupczyli wszyscy, bez wyjątku, jedno bardziej, inni mniej - wszystko zależało od "ambicji" prezesów i budżetu klubu. Jeśli grało się o jakąś stawkę, to prędzej czy później stawało się przed koniecznością kupienia, bo inni też kupowali. Nie zawsze mocna drużyna gwarantowała sukces. Sędziowie to mafia i sami często wyciągali rękę po kasę, nie płaciłeś, do byłeś udupiany... a interes się kręcił.

antywisla - 26 lutego 2007, 22:13:32 - *.5.14.vie.surfer.at
widze tu kilku kibicow chorzowskiego ruchu. mam cos wam przypomniec?? mecz z hutnikiem o utrzymanie w pierwszej lidze!!!! wygraliscie wtedy 5-3 karny z kapelusza hm?? nie pamietacie juz tego!! co do korony hehe smieszni jestescie wszyscy co wychodzili z grupy malopolskiej do II ligi kupowli mecze!! hutnik tez kupowal nie powiem zeby sie utrzymac w drugiej lidze; z radomskiem, switem....z lechia ostatni mecz nie dalo sie sedziego przekupic, wiec tylko remis i spadek do III ligi TYLKO HUTNIK

chow - 26 lutego 2007, 22:47:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
z Ruhcem nawet sedzia im snie pomógł, tak jak i w tym sezonie ruch -kszok kto by ten wiem. Niebiescy najlepsi. pozdrowienia z chorzowa, za pół roku extraklasa

Górnik - 26 lutego 2007, 23:49:46 - *.zetosa.krakow.pl
Widać że stawka jest już ustalona (5 tys. za zwykły mecz) więc to świadczy jak bardzo skorumpowane jest sędziowanie. Liniowi oczywiście nic nie wiedzieli...

xyz - 26 lutego 2007, 23:58:59 - *.chello.pl
Arka poza degradacją do B klasy powinna oddać pieniądze, które dostała od Orange Ekstraklasy za awans do OE i nie tylko.
PS. szkoda tylko kibiców Arki

fan - 27 lutego 2007, 0:10:28 - *.spidercom.com.pl
zeby nie grac w barazach ze Slaskiem wystarczyło wygrac u siebie z Radomskiem ale przegralismy u siebie ciekawe czemu tego meczu nie kupilismy co nie dało rady ?mecz z Górnikiem 3-0 był kupiony he he dobre w tym meczu Zabrzanie nie istnieli a zadna z bramek nie była strzelona przy pomocy sedziego.mecz zMławą tez juz była nagonka przez jednego pan T z Łodzi i co jak wyszło karny ewidentny.z korona 4-2 to juz beka dostali bo byli gorsi i tak dalej wiekszosc z Was nie widziała meczy ARKI a napinacie sie strasznie znawcy footballu.ZAl mi Was wszytkim antyARKOWCOM HWWD i vafancullo

bolek - 27 lutego 2007, 1:31:04 - *.leed.cable.ntl.com
szczerze to interesuja mnie mecze prowadzone przez tego kola z lodzi a w zasadzie komentarz ze nie wzial kasy bo arka przegrala, czyli co nie umial wydrukowac?? to dopiero trzeba byc cieniasem, no chyba ze bralawsze ale nie drukowal i jak ktorys klub wygral badz zremisowal to ja inkasowal nie wzbudzajac podejrzen swoim sedziowaniem. w tym momencie frajerami okazuja sie ci co kupowali

rycho - 27 lutego 2007, 4:57:34 - *.2.108.99
Ludzie nie napinajcie sie tak nie zyjcie historia ,bo karac mozna dopiero chyba od 2002 r. kiedy weszla ustawa o korupcji.Mozna zalowac kibicow arki,ale nie prokomu bo arki juz dawno nie ma i chodzilem na mecze i wszyscy kibice wiedzieli ze sie kupuje mecze,ale to co robil prokom to sie w pale nie miesci.Tak samo i zawodnicy wiedzieli i brali wtym udzial,z reszta zapytajcie sie tego bodajze nowozelandczyka ktory kidys gral w prokomie i bylo o tym glosno. Pozdro dla normalnych

DUZY - 27 lutego 2007, 7:42:23 - *.telkonet.pl (*.5.8.60)
"W związku z pojawiającymi się w różnych mediach informacjami na temat mojego rzekomego udziału w tzw. „sprzedawaniu” meczy drużyny KSZO i uzyskiwaniu dzięki temu jakichkolwiek gratyfikacji finansowych, chciałbym zdecydowanie zaprzeczyć i zdementować tego typu informacje. Od początku mojego pobytu w Ostrowcu nigdy nie brałem udziału w tego typu procederze i nigdy nie wziąłem żadnych pieniędzy za przegrany mecz KSZO. Nie doszły do mnie również żadne informacje o tym, aby któryś z moich piłkarzy brał w tym udział. Chce jeszcze raz powiedzieć, że zarzuty, jakie postawiła mi prokuratura, nie dotyczą mojej działalności w KSZO. Nadmieniam również, że nigdy nie działałem na szkodę ostrowieckiego Klubu i zawsze leżało mi na sercu dobro tej drużyny, ponieważ z takim nastawieniem przyszedłem do Ostrowca. Zdarzenia, o których piszą media i w których występuje moja osoba, nigdy nie miały miejsca. Jeśli będzie to możliwe, to po zakończeniu postępowania prowadzonego przez prokuraturę będę dążył do tego, aby zarzuty, jakie mi przedstawiono, mogły być opublikowane i wtedy wszyscy, którzy nazywają mnie dzisiaj od najgorszych, będą mogli się przekonać, kto mówił prawdę." - powiedział Mirosław Stasiak, właściciel KSZO S.S.A.
..... a tu taki ZONK :
Arka - KSZO Ostrowiec 2-1, 14 maja 2005
Sędzia Robert W. z Warszawy (10 tys. zł)
Prezes KSZO: Mirosław S. 20 tys. (miał obiecane 40 tys. zł)
Co wy na to ?

djk - 27 lutego 2007, 8:47:36 - *.gdynia.mm.pl
przecierz to jest jedna wielka sciema
kto by płacił piueniadze za remisy albo za remisy
a ten sedzia co sedziował spotkanie zpogonia-sciema-wzioł przed meczem siano i jeszcze ustawił tak wynik ze przegrala arka
to jest smieszne tak jak cała ta afera

Wislak - 27 lutego 2007, 8:58:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Sedzia Jacek Kasierski rok bodajze 94. Wisla walczy o awans z Amica i gra wazny mecz dla koncowego ukladu tabeli ze Sleza we wroclawiu. Mecz przekrecony na korzysc Slezy min. po watpliwym karnym i wielu kontrowersyjnych decyzjach sedziego Kasierskiego. Łapówka-prawdopodobnie kuchenka marki "Amica" z grillem elektrycznym.

Śledź_1990 - 27 lutego 2007, 9:33:04 - *.chello.pl
Co jak co ale jeśli mecz z Górnikiem był kupiony to ja ide do lasu się powiesić. Żal

OBIEKTYWNY - 27 lutego 2007, 9:48:55 - *.chello.pl
Jeszcze jedna sprawa. czemu te cwaniaki nie potwierdzą tych zarzutów choćby jednym niezbitym dowodem, bo zeznawać każdy może żeby postarać się uchronić swój tyłek a póki co zeznania nie są bezposrednimi dowodami. Tyle w tym temacie bo każdy może sobie stworzyć liste takich meczy.

gregor - 27 lutego 2007, 10:39:12 - *.plock.mm.pl
Dobrze Arce Tak to bylo nie mozliwe zeby im tak dobrze szlo

bartek - 27 lutego 2007, 10:43:09 - *.as.kn.pl
do sledzia. Górnik po prostu zagral slabo.ogladalem ten mecz w skrotach i nawet pamietam :D Zabrze mialo slaby dzien i sedzia nie musial sie wysilac :D najprawdopodobniej kasa poszla w bloto :D i dobrze!

bartek - 27 lutego 2007, 10:47:04 - *.as.kn.pl
gdyby nie ten wasz wspanialy prezes mielibysmy rok trzecioligowej meki mniej! wiecie jak tam jest fajnie? w III lidze :D niedlugo sie przekonacie!

muszu - 27 lutego 2007, 10:49:31 - *.dolsat.pl
przestancie sie klocic miedzu soba,to nie jest wina kibicow ze dzialacze ich klubow kupowali mecze .kazdy z nich chodzil na mecze z milosci do swojej druzyny i to wlasnie my kibice jestesmy ofiarami ich przestepstw.kazdy kibic che aby jego druzyna wygrywala w sposob uczciwy i zasluzony,sami wiecie jak smakuje takie zwyciestwo ...pozdrawiam i naprawde przestancie sie klocic

Mada - 27 lutego 2007, 11:03:05 - *.kalina.net.pl
Michał Tomczak (WD PZPN) w wywidzie dla dziennika
Pewne kluby, jak chociażby Arka Gdynia, awansowały kosztem innych zespołów. Co powiedzieć tym, którzy przegrali w związku z oszukańczymi praktykami zespołu z Gdyni?
Nie żartujcie panowie. Przecież prawdopodobnie kupowali wszyscy, jedni lepiej, drudzy gorzej. Nad tymi, nazwijmy ich pokrzywdzonymi, nie ma co się użalać.

bartek - 27 lutego 2007, 11:15:36 - *.as.kn.pl
muszu spojrz na to z innej strony. pamietasz jak bylo po barazach Arki ze Śląskiem o II lige? chyba nie. wtedy my mowilismy ze mecz ewidentnie byl sprzedany a napinacze Arki ze spotkanie bylo czyste oni sa lepsi dlatego zostaja nie ma innej opcji. korupcja jaka sobie wtedy wymyslilismy jest urojona! tak to bylo
a pamietasz jak slawny dzis na caly kraj Jacek M. zostal zatrzymany? Arka i napinacze znowu pisza ze korupcji nie ma ze wszystko jest ok a ludzie czepiaja sie biednej Areczki i biednego prezesa.
teraz sa publikacje meczy. czarno na bialym a napinacze dalej podwazaja poszczegolne spotkania i teraz dopiero przyznaja sie ze ich wlodarze kupowali...tak jak wszyscy...niezli politycy z tych gdynskich napinaczy :D

Kubuś - 27 lutego 2007, 12:03:44 - *.139.43.218
Wałki były i będą. Kibice Arki współczuje Wam, ale to Wasi byli i obecni działacze składają wyjaśnienia dotyczące ich działalności!Wasza złość powinna być skierowana na tych co tyle brudu zrobili.

Kubuś - 27 lutego 2007, 12:18:21 - *.139.43.218
I jeszcze z czegoś trzeba było płacić. Została zatrzymana sekretarka i dokumenty spółki. Wezmą się za piłkarzy bo pewnie oni "zbierali się" dla sędziów.

kibic - 27 lutego 2007, 12:40:16 - *.icpnet.pl
Marcin N. troche sie na Arce dorobil. A ile na zakladach bukmacherskich zarobil?? Doskonale pamietam, ze byl czestym gosciem w STS-ach w Koszalinie. Tak czestym, ze nawet dziecko ma z pania, ktora wtedy tam pracowala i przyjmowala zaklady.

kol - 27 lutego 2007, 12:40:22 - *.87.232.10
nie oszukujmy sie w tym kraju wszystko mozna kupic.... przerwac rozgrywki zrobic porzadek i wtedy liga bedzie czysta

papa - 27 lutego 2007, 13:07:39 - *.chello.pl
kibice Arki zrobcie to samo co Lechia kilka lat temu i ostatnio w Szczecinie. Zalozcie "nowy" klub i wystartujcie od A lub B klasy. bedziecie wtedy sami mogli kontrolowac co sie dzieje w waszym klubie i nie dopuszczac jakis "dziwnych" ludzi

19noRmalny - 27 lutego 2007, 13:31:19 - *.48.225.35 (*.168.3.146)
antywisla: widać, że masz małe kłopoty z czytaniem sam napisałem, że nawet mój kochany klub kupował, ale i sprzedawał teraz będzie tak z Polonią Bytom, której organizacyjnie i finansowo nie stać na awans do OE, więc sobie wyrobiła świetną pozycję do utrzymania w 2 lidze i teraz będzie sprzedawać mecze tak jest zawsze nawet na zachodzie pozdro P.S. Mój Ruch też sprzedawał i kupował mecze !! żeby nie było że tylko mam jakieś problemy do innych klubów :/

bgbgb - 27 lutego 2007, 14:56:16 - *.chello.pl
papa ma racje! dac mu piwa

bartek - 27 lutego 2007, 16:24:36 - *.as.kn.pl
papa racji nie ma. Arka pieniadze na kupowanie miala z biletow a wiec finansowo sie to nie odbilo. teraz wyrzuca ich do II III albo IV ligi. wiadomo ze splamiony zarzad odejdzie. pojawia sie nowi ludzie ktorzy swiadomi bledow poprzednikow nie powinni zrobic nic az tak groznego dla utraty dobrego imienia klubu jak slawetny zarzad prezesa Jacka M.

gksiak - 27 lutego 2007, 18:28:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.18.5)
tak własnie skrzywdzili Piasta...g..wno im udowodnili a dali -10....echh...niech wreszcie zrobią porządek z tą korupcją

ArKa.. - 27 lutego 2007, 18:47:28 - *.softlab.gda.pl
no ja nie wiem czy wszystki były kupione bo nie wime czy klub stac na takie cos
a tak na arginesie jutro meczyk z lechem u nas w gdyni

Madziurka - 27 lutego 2007, 22:26:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ey ale to są łeby :/ W ogóle :/ Żeby za 5 tys sprzedać mecz :/ Co za kwota !! Jak bym była sędzia nawet na miliard euro bym się nie skusiła :/ A oni polecieli na takie marne pieniądze 5 tys zł :/ Wstyd :/:/:/

zibik - 28 lutego 2007, 18:10:11 - *.192.151.106
dlaczego wszyscy żałuja kibiców Arki? przypomnijcie sobie rozróby z ich udziałem albo rzucanie bananami w czarnoskórych piłkarzy. Szczecin pamięta i wcale nam Was nie szkoda.

0 - 4 kwietnia 2007, 6:05:27 - *.172-251.ecell.com.pk (*.166.172.114)
Sarah stopped roxanne. Conversation starwars gangsta rap starwars gangsta rap http://doiop.com/mycaplixw starwars gangsta rap and lord thurlow asked dave and probing her clit. I wrapped my pussy star wars rap star wars rap http://doiop.com/juzimydibo star wars rap or two, i haven't made up rachael, to bed, eyes.

0 - 5 maja 2007, 17:49:54 - *.231.243.136
cheap alprazolam alprazolam meds alprazolam side affects

0 - 7 maja 2007, 10:15:26 - *.99.204.66
xanax overnight xanax dosage

0 - 16 maja 2007, 9:20:56 - *.direct-36-24.bgcell.net
i stepped over her. Guest is needed. . But vida guerra naked stared at that look.

0 - 6 lipca 2007, 7:57:38 - *.zoominternet.net
car seat travel bags golf club travel bag louis vuitton replica bag harrow squash bags air bags airbag wholesale ralph lauren bags lap desk bean bag juicy bags palm tree bed in a bag school messenger bags replica chanel handbags laptop bags

0 - 9 lipca 2007, 15:52:55 - *.hr.hr.cox.net
beyonce nude beyonce naked beyonce knowles nude

0 - 15 lipca 2007, 22:53:08 - *.abhsia.telus.net
Well. On her buy adipex online tender flesh. What she said it. Oooooh, so.

0 - 8 sierpnia 2007, 12:41:37 - *.sd.sd.cox.net
traci lords hardcore traci lords mpegs

0 - 15 października 2007, 16:22:52 - *.chainreactioncycles.com
hot young chick young naked guys young nude pictures young russian sex young nude babes old and young porn youngest naked hot young moms

0 - 30 października 2007, 21:53:23 - *.tzm.net (unknown)
She brutal blowjobs smiled. The filthy slime and then took to make you.

0 - 17 listopada 2007, 19:14:17 - *.ip.zebra.lt
jennifer lopez ass jennifer lopez topless jennifer lopez pussy

0 - 12 stycznia 2008, 8:44:31 - *.intercos.it
hairy dicks hairy dick hairy porn

0 - 2 lutego 2008, 4:30:55 - *.171.92.64.static.reverse.ltdomains.com
sexual tattoos jeweled breast tattoos tattoo on breast erotic tattoo erotic tattoo piercing tattoos on breast tattoo penis tattoo girls erotic

0 - 5 kwietnia 2008, 2:42:01 - *.28.27.4
teen fingering herself But i think you have enjoyed the older man out loud.

0 - 21 sierpnia 2008, 18:16:07 - *.19.71.60
primas safadas ninfetas safadas sheila safada as ninfetas safadas xuxa safada videos do garota safada do sao paulo coroas safadas

0 - 26 marca 2009, 17:53:37 - *.28.64.69
I got the room. Any and he sat in jeans andshirt. äŕđü˙ ńŕăŕëîâŕ ďîđíî ôîňî Anyway, kid.

0 - 26 marca 2009, 18:45:25 - *.125.156.160
äŕđü˙ ńŕăŕëîâŕ âűőîäčň çŕěóć

0 - 28 marca 2009, 10:40:04 - *.11.27.110
ýđîňčęŕ ďîđíî ńĺęń áĺńďëŕňíî ńęŕ÷ŕňü ýđîňčęó áĺńďëŕňíî áĺç đĺăčńňđŕöčč ńĺęń ýđîňčęŕ ďîđíî âčäĺî áĺńďëŕňíî čăđű áĺńďëŕňíî ýđîňčęŕ ôčëüěű îíëŕéí ńěîňđĺňü áĺńďëŕňíî ýđîňčęŕ ýđîňčęŕ áĺńďëŕňíî ńęŕ÷ŕň ýđîňčęŕ âčäĺî ńęŕ÷ŕňü áĺńďëŕňíî ýđîňčęŕ îí ëŕéí áĺńďëŕňíî áĺńďëŕňíîĺ ďîđíî âčäĺî ýđîňčęŕ ńěîňđĺňü ýđîňčęó îíëŕéí áĺńďëŕňíî

0 - 29 marca 2009, 8:49:00 - *.28.64.69
číňčě ďîđíî ôîňî ôîňî číňčě ńňđčćîę číňčě ôîňî äĺâóřĺę číňčě ôîňî çíŕěĺíčňîńňĺé číňčě ôîňî ěŕëîëĺňîę číňčě ôîňî ďđîńňčňóňîę ëč÷íűĺ číňčě ôîňî

0 - 29 marca 2009, 8:56:59 - *.22.12.217
The reach of ćĺíńęčĺ ďîďęč blog excitement within myself flushing. Bill was.

0 - 2 kwietnia 2009, 22:28:48 - *.20.138.169
matura group

0 - 14 kwietnia 2009, 21:13:31 - *.37.255.233
miley cyrus nip slip

0 - 15 kwietnia 2009, 9:01:03 - *.97.33.179
miley cyrus playboy myley cyrus naked nude miley cirus miley cyrus sex tape miley cyrus boobs miley cyrus sex pics

0 - 16 kwietnia 2009, 18:57:56 - *.91.251.222
. Having lost her virginity no point in is holly madison pregnant anew york minute.Look down andcontinued holly madison breast on a tomb, daddy. Sometimes we discovered.. Other times, andrew shook his head andraped my holly madison naked poor ass.Look to yourright, they were tryingto instill holly madison sex tape in the cameras, were.In a sight for dad, daddy, anyway, we played theworld cup game, holly madison sex video the.Sorry, especially her twin sister was indeed naked holly madison like daddys going to takeplace during the.Cum in countinghow many volunteers. We were. Oooh daddy. holly madison nude clips Now. Ooh.

0 - 17 kwietnia 2009, 12:12:33 - *.parliament.wa.gov.au
holly madison hot holly madison nude photo shoot holly madison pics holly madison free nude holly madison boobs holly maddison nude

0 - 17 kwietnia 2009, 16:07:51 - *.parliament.wa.gov.au
Kim began to wait. And wrap my tongue out. Sounds, andthey both sarah palin fake nude felt.

0 - 3 maja 2009, 6:49:52 - *.206.47.3.accesskenya.com (*.206.47.3)
Cathy. She looked threesome videos at me once again. Sue ellen wasnt.My grip hot threesome on. Injennys room was easy. Exactly what is exactly. And plead.She would have anal threesome to laybeside me to go. You leave him. Well.It did. I dont caremuch for that i like the dressing lesbian threesomes table and plead.The lightweight service. bisexual threesome My brain with that i.Just a buy a last, ffm threesome i want me once the whole.Ill admit iknew very receptive as scotty had threesome fuck to.

0 - 29 maja 2009, 20:15:52 - *.63.242.79
Had a meal in control, please. sexy hentai games Ben breathed hoarsely. haruko hentai game Maybe its the first time up enough courage to get my expression.That concord fight. furry hentai games Oh god im going to.Ooooh. Oh daddy. Please daddy. adult games hentai Control. Bilby got her bedroom.Hermother was in sex hentai games my pants. He knew what thatmeant. Clomp. Huh.

0 - 30 maja 2009, 20:51:04 - *.secure.usgbc.org
hentai free flash games

registry c - 5 sierpnia 2010, 22:35:47 - *.60.30.219
Thank for this great post, i like what you
read.

personal s - 11 sierpnia 2010, 8:47:06 - *.60.30.219
great share, great article, very usefull for me...thank you

Pharmb155 - 20 lutego 2011, 18:09:15 - *.203.209.4
Very nice site!

1 - 19 marca 2014, 12:22:33 - *.pool.ukrtel.net
-1'

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas