[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


22 marca 2007, 14:34:16 - sobolo
Arka zawieszona w rozgrywkach

Wydział Dyscypliny PZPN wydał decyzję o zastosowaniu wobec Arki Gdynia środka zapobiegawczego w postaci zawieszenia w rozgrywkach organizowanych przez PZPN na okres jednego miesiąca.

Decyzja objęta jest rygorem natychmiastowej wykonalności. Środek ten zastosowano w związku z postępowaniem dyscyplinarnym, w którym Arka jest obwiniona o przewinienia dyscyplinarne o charakterze korupcyjnym.

Odnośnie pozostałych obwinionych klubów WD PZPN czeka na ich formalne stanowisko w związku ze spotkaniami WD z klubami, które odbyły się w miniony czwartek.


źródło: PZPN

bolivar - 22 marca 2007, 14:38:14 - *.centrum.punkt.pl (*.197.68.66)
Zaczęło się...

kalesavia - 22 marca 2007, 14:39:45 - *.adsl.inetia.pl
PATRZE I NIE WIERZE WD ZACZAŁ DZIAŁAC ???
pewnie ich zawiesili to i ich odwiesza, a moze nie? teraz czas na Łęczną!

KURAK - 22 marca 2007, 14:41:13 - *.99.192.213.cable.satra.pl
Hallow Arka...
...I want to play the game ...

try - 22 marca 2007, 14:42:19 - *.zgora.dialog.net.pl
Arko! Trzymaj sie.........Pozdrawiamy cała Gdynie

buku - 22 marca 2007, 14:42:54 - *.ds13.agh.edu.pl
no w końcu znalazl sie ktos odważny! Tak trzymac ! Zniszczmy korupcje bo ona niszczy nasz klubowy futbol! Czego efektem sa wystepy w europejskich pucharach.

siwy - 22 marca 2007, 14:43:25 - *.koba.pl (*.2.6.123)
i dobrze teraz po kolei wszystkich wywalić któży w tym udział brali

Polak - 22 marca 2007, 14:44:15 - *.dsl.emhril.ameritech.net
Teraz czas na skorumpowane Zagłębie Lubin!

gigi - 22 marca 2007, 14:46:23 - *.225.158.156
tylko co znaczy zawieszenie? Moim zdaniem powinny byc walkowery ale znajac nasza lige pewnie tylko przesuna mecze.

kojiro - 22 marca 2007, 14:46:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
a co z meczami które miała grać Arka w tym czasie?? walkowery??

ZL - 22 marca 2007, 14:46:52 - *.lubin.dialog.net.pl
Ty sam jestes skorumpowany

HZL - 22 marca 2007, 14:47:16 - *.mofnet.gov.pl (unknown)
Polak odp* się od Zagłębia. Cieniasie mart sie o swój klubik.

ziom - 22 marca 2007, 14:47:28 - *.54.234.133
ale jaja :D

tomuś - 22 marca 2007, 14:49:06 - *.177.36.10
Wreszcie coś się ruszyło.

kamul - 22 marca 2007, 14:50:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
to chyba będzie odpadnięcie z Pucharu Polski i 4 mecze OE oddane walkowerem

slavus - 22 marca 2007, 14:50:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
zaczyna się robić problem, bo za 5-6 miesięcy może nie być drużyn i sędziów nie zawieszonych. Jak powiedzili A (jak Arka), to niestety trzeba też powiedzieć wszystkie litery aż do Z (jak Zagłębie). A może się okazać, że unurany jest każdy klub

yb - 22 marca 2007, 14:50:35 - *.126.114.128-static.reverse.softlayer.com
przecież PZPN nie prowadzi rozgrywek OE, więc mogą tylko zawiesić w PP. A Wy się tak nie podniecajcie

Bacza - 22 marca 2007, 14:51:04 - *.gdynia.mm.pl
Tylko Arka Gdynia !!!

pkb - 22 marca 2007, 14:51:26 - *.gdynia.mm.pl
Dobre pytanie.
Zastanawiam się też, co to ma niby dać? Są jakieś podejrzenia co do ustawiania aktualnych meczów? Coś wątpię, by ktokolwiek miał teraz tak ryzykować. Szczególnie w tych klubach, które już są objęte postępowaniem. No a jeśli nie, to po co ta szopka? Żeby dać im parę walkowerów w plecy, albo żeby potem było zamieszanie związane z tym, że trzeba będzie te kilka kolejek odrobić? Nie wiem, ja w tym sensu nie widzę.

Rybnik - 22 marca 2007, 14:52:04 - *.leon.com.pl
Jak zwykle cierpieć będą kibice zamieszanych klubów .Ale musimy zrobić w końcu coś z tą korupcją ,Brawo wreszcie jakieś działania.

Wiluś - 22 marca 2007, 14:52:53 - *.jaskom.pl
Żeby oczyścić polską piłkę z korupcji, trzeba by było zawiesić wszystkie kluby i zaczynać wszystko od początku. Ale dobre i to...zawsze jednego oszusta mniej.

rudy - 22 marca 2007, 14:56:04 - *.gazeta.pl
Wpadła gruszka do fartuszka...

pkb - 22 marca 2007, 14:56:34 - *.gdynia.mm.pl
No tak, nie skojarzyłem ;). (Odnośnie tego, co napisał "yb"). Ale w każdym razie i tak - co ma niby być z tym Pucharem Polski?

vra - 22 marca 2007, 14:58:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Game Over !!!!

ŁKS - 22 marca 2007, 14:59:40 - *.toya.net.pl
szkoda kibiców Arki ale nie można wiecznie tkwić w tym bagnie. Jest wina jest i kara. Kupowanie meczy zabija cały futbol i kary za takie postępowanie powinny być najsurowsze z możliwych

eee - 22 marca 2007, 15:00:37 - *.um.bydgoszcz.pl (unknown)
To zawieszenie nic nie da...tylko sobie kłopotu narobią bo będą musieli nowe terminy spotkań ustalać...po sezonie się takie myki robi, chyba że Liściu dał prikaz

kapa - 22 marca 2007, 15:02:40 - *.gdynia.mm.pl
Była,będzie,jest Areczka MZKS!

yb - 22 marca 2007, 15:04:12 - *.126.114.128-static.reverse.softlayer.com
jest przerwa w rozgrywkach, to jest jawny straszak, bo Arka jako jedyna nie chce się poddać dobrowolnie karze - czytaj iść na układ z pzpn. Arka zażądała na piśmie dowodów, tak aby mogła się ustosunkować do stawianych zarzutów, a w odpowiedzi na to żądanie dowodów jest zawieszenie- dowodów ciągle brak. Tak oto mamy państo prawa....

ŁKS Retkin - 22 marca 2007, 15:04:55 - *.toya.net.pl
To wszystko itak za długo trwa we włoszech szybko sie skończyło degradacja ,punkty ujemne ,a tutaj jeszcze sie zastanawiaja....jak by 3,4kluby spadły o 2ligi niźej(i te w 1 i 2 lidze zamieszane w afere)to by pewnie sie inne kluby,działacze,itd opanowali.

Janek T. - 22 marca 2007, 15:05:30 - *.dsl.emhril.ameritech.net
Przedstawiciele Zagłębia, w walce o awans do ekstraklasy przekupili kilku zawodników Polaru Wrocław, co zostało potwierdzone przez wrocławską prokuraturę, która po zakończeniu śledztwa postawiła korupcyjne zarzuty kilku „ustawiaczom meczowym” i skierowała sprawę do sądu. Tak więc w tym przypadku mamy już do czynienia z konkretnymi zarzutami i wystarczy tylko, by jeden z prawników zasiadających w Wydziale pojechał do Wrocławia i po zapoznaniu się z sądowymi aktami postawił wniosek o spuszczenie miedziowej jedenastki o dwie (jak regulamin przewiduje) klasy niżej. Natomiast tłumaczenie obecnego prezesa Zagłębia, że on i zarządzany przez niego klub nie może ponosić kary za błędy poprzedników, należy włożyć między bajki i to z dwóch powodów. Po pierwsze, gdyby nie doszło do przekupstwa, to lubinianie nie uzyskaliby awansu, a po wtóre ówczesny szef miedziowego imperium (na dodatek obecnie zawieszony członek prezydium PZPN) Stanisław S. i „lubiński człowiek orkiestra” Jerzy F. byli delegatami Zagłębia na ostatnim, grudniowym spędzie Listkoludków, szumnie zwanym nadzwyczajnym zjazdem.

Arkowiec - 22 marca 2007, 15:06:08 - *.laczpol.net.pl
jest extraklasa SA? a od PZPNu jest pp? cos mi tu smiedzi ;s

szakal - 22 marca 2007, 15:06:46 - *.radomszczanski.pl (*.168.5.20)
;/;/ cholerka ... TRZYMAJCIE SIE ARKOWCY !!

jacol - 22 marca 2007, 15:08:11 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.61)
ale wy kochacie ten pzpn!!
teraz czas na zaglebie lubin,łęczną,polkowice,cracovie,kszo,pogon i calą lige zamknąć !!
Arce za dobrze idzie pilkarsko i organizacujnie wiec chca nas zniszczyć !!
Panstwo kaczorów- brak dowodów ale karać !! bez sensu

Okropny - 22 marca 2007, 15:08:24 - *.lubin.dialog.net.pl
Az szkoda to mowic ale nas tez to czeka - i nie mozemy miec do nikogo pretensji bo kombinat i kibice oczekiwali a dzialacze dzialali!

Sqbi - 22 marca 2007, 15:10:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jasne ŁKS, przyjdzie kryska na Matyska... Ciekawe, jak wtedy zaśpiewasz

jarek666 - 22 marca 2007, 15:10:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
nigdy nie spadnie, nasz GÓRNIK nigdy nie spadnie !!!

on - 22 marca 2007, 15:11:48 - *.chello.pl
areczka zwal konia dupą hahahahahahahhaha

Corrs - 22 marca 2007, 15:12:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jaka wina i jaka kara ŁKS???
Byłem na większości meczów. Dumny po zwycięstwie i wierny po porażce. Buliłem za to z własnej kasy, składałem się na oprawę, a teraz okazuje się, że zostanę ukarany. Jaka kara to wiem, bo widzę. Ale jaka w tym jest moja wina???
Pomyślcie chwilę i spróbujcie postawić się na moim miejscu - wasz klub kupczy i go karają, a wy co?
Prezes przynajmniej brał pensję, a jaki jest w tym wszystkim mój zysk??? Że po 23 latach poczułem się znowu, że mój klub coś znaczy??? Przez chwilkę???

lechista - 22 marca 2007, 15:13:44 - *.chello.pl
czemu tylko na miesiac a potem co ?? co z meczami ktorych nie rozegraja podczas tego miesiaca, walkower ??

Madzia - 22 marca 2007, 15:15:28 - *.lutn.cable.ntl.com
My ii tak na przekor TYLKO ARKA a wam takiego czegos nie zycze ..... bez kitu

ełksa-fan - 22 marca 2007, 15:16:04 - *.117.22.4 (*.168.250.64)
ARKA, LUBIN, ŁĘCZNA DO CZWARTEJ LIGII !!!!!. Dla takich nie ma miejsca w lidze.Myslę, że nie jest to koniec zawieszeń lub degradacji.
Jeśli się zesra, tyłek trzeba wytrzeć, nie da sie chodzić z umorusaną d.pą !!!!!

KRZYNIO - 22 marca 2007, 15:17:52 - *.lubin.dialog.net.pl
Do Janek T: prokuratura prowadziła śledzwo i postawiła zarzuty tylko 1 (jednemu!!!) byłemu zawodnikowi Zagłębia, który w dodatku stwierdził przed sądem, ze działał na własną rękę. Nie pier.... więc wszystkim, że to Zagłębie jest oskarżone. Nie przemieniaj faktów!!!Czy tobie się to podoba czy nie , takie są fakty!!!

SZOGO Z AR - 22 marca 2007, 15:18:02 - *.gdynia.mm.pl
niwieze

krytyk - 22 marca 2007, 15:18:20 - *.chello.pl
Ten cały PZPN jest nienormalny w trakcie sezonu zawieszać klub ?? Przecież nie było nawet wyroku sądu !!

krytyk - 22 marca 2007, 15:19:28 - *.chello.pl
Ten cały PZPN jest nienormalny w trakcie sezonu zawieszać klub ?? Przecież nie było nawet wyroku sądu !!

kibic - 22 marca 2007, 15:22:38 - *.wroclaw.dialog.net.pl
pieknie, pieknie , wreszcie cos sie dzieje!
no to:
III LIGA WITA ARKE...
.
teraz czas na zaglebie i wisle plock!
no i pomyslec trzeba o meczach korony w II i III lidze, niemozemy o nich zapominac!
(L)

Odwalcie s - 22 marca 2007, 15:26:51 - *.lubin.dialog.net.pl
Odwalcie się w końcu od Zagłębia. Jesteśmy zamieszani w jeden mecz, powtarzam jeden który i tak by nic nie zmienił w II ligowej tabeli a wy porównujecie tą sytuację do Arki dla której jest kilkanaście zarzutów?? Ja rozumiem że probujecie leczyć kompleksy ale idźcie do specjalisty to może Wam pomorze. Następnie w Arce pracują prawie wszystkie osoby zatrzymane, w Zagłębiu nie ma takiej osoby od dawna. To już się robi przegięcie, więcej zarzutów ma Sosnowiec a wy płaczecie dalej o Zagłębiu. Co was tak boli, ze ma bogatego sponsora? Przecież mieszkacie w wielkich miastach i co, nie możecie nikogo znaleźć, nawet mi nie przykro z tego powodu.

krzyzak198 - 22 marca 2007, 15:31:52 - *.238.146.20
el jaja;d Ciekawe co z Górnikiem Łęczna

kibic - 22 marca 2007, 15:33:21 - *.gdynia.mm.pl
Cała Gdynia trzyma kciuki za ARKĘ!!! Gdy zaczęła wychodzić korupcja w innych klubach,zaciemnia się znowu fakty,POLOWANIEM NA ARKĘ!!! ARKA NIGDY NIE ZATONIE A WRONY NIECH KRACZĄ DALEJ.... Gdynia się już uodporniła na bezpardonową i wybiórczą nagonkę i opluwanie ARKI...

borys - 22 marca 2007, 15:36:04 - *.wroclaw.dialog.net.pl
To wszystko juz bylo opisane w 1993 roku. Polecam ksiazke Romana Zielinskiego pt. Pamietnik Kibica, miedzy innymi rozdzialy regulamin, korupcja, finisz ligi.Jak widac wszyscy wiedzieli ale dopiero teraz wychodzi to na swiatlo dzienne.

Janoosik - 22 marca 2007, 15:36:29 - *.master.pl
Myślałem że PZPN w swojej stanowczości zawiesi Arkę na dwa tygodnie.... a tu takaaaa ogromna kara. Przecież to jaja jakieś.

maciek - 22 marca 2007, 15:37:05 - *.gdynia.mm.pl
pzpn=niewidze

sw - 22 marca 2007, 15:39:15 - *.wroclaw.dialog.net.pl
już niedługo, za pol roku, super mecz:
śląsk wrocław - arka gdynia...
no i powtorka z rozrywki... ;D
.
oczywiscie beda tez niedlugo derby dolnego slaska:
slask wroclaw - zaglebie lubin
i tak spuszcza zaglebie i tak... sprawa przeciwko zawodnikom ktorzy grali w meczu zaglebie-polar juz trwa, nawet paru zawodnikow kilka dni temu w tej sprawie zeznawalo (m.in. szczypkowski itd). inne mecze tez udowodnia, drodzy lublinianie spokojnie druga liga wita was...

stefek.b - 22 marca 2007, 15:41:19 - *.lubin.dialog.net.pl
do Janek T. Masz pewne informacje, ale nie do końca. Owszem były zarzuty i sprawa poszła do sądu, ale została umorzona właśnie z braku dowodów. Przecież do tej pory WD już by zamknął sprawę Zagłębia Lubin, zaraz po wyroku sądu. Nie dziwię się Arce, że nie chce się przyznać, jak nie ma dowodów, bo nic bez dowodów im nie zrobią. Musieli by całą ligę w ten sposób ukarać, tak jak Arkę teraz, chociaż pewnie i tak ich odwieszą. I nie myśl, że popieram korupcję, wprost przeciwnie, ale jeśli nie umieją tego zrobić, tak szybko jak we Włoszech, to niech dadzą sobie spokój. A zapewniam Cię, że znalazłoby się coś na każdy klub w Polsce bez względu na klasę rozgrywek, dlatego myślę, że mają dylemat. Moim zdaniem jedynym sensownym rozwiązaniem jest nie wracać do tego co było, ale pilnować, by nie było przekrętów w przszłości, wymienić ludzi w klubach na prawdziwych menadżerów, a w PZPN obecną sitwę odsunąć, bo inaczej to się nigdy nie skończy.

:) - 22 marca 2007, 15:42:55 - *.69.72.198
no tak...

ŁKS - 22 marca 2007, 15:43:12 - *.toya.net.pl
co z tego że buliłeś, my jesteśmy tylko kibicami a zarząd to zarząd, oni też bulili za kupowanie meczy i myśleli że wałek przejdzie a tu lipa. Czy ja mówie, że to twoja wina?? jest to wina włodarzy klubu, którzy wybrali drogę na skróty

mks - 22 marca 2007, 15:45:03 - *.tkdami.net (*.9.198.197)
zazdrosc ich zzera ze takie miasta jak Kielce,Bełchatow i Lubin maja sponsorow i idzie im lepiej w lidze

Ar - 22 marca 2007, 15:45:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dla dobra polskiej piłki trzeba zawieszać i degradować winnych.
Polkowice i Zagłębie L. ewidentnie na surowe kary zasługują. Mieszkam tu, w Zagłębiu Miedziowym i sposób w jaki Zagłębie awansowało do I ligi to farsa futbolu.

rycerz - 22 marca 2007, 15:47:17 - *.adsl.alicedsl.de
co to za roznica czy 1 mecz czy 20 ?? nie ma zadnej roznicy czy jedna osobe zabijesz czy 20 !! a wiec powinnien kazdy klub ktory nawet tylko jeden mecz sprzedal tak samo byc potraktowany jak wszyscy !! owalcie s ty pajacu

przemoo - 22 marca 2007, 15:48:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
Moim zdaniem powinni karać ludzi którzy sprzedawali i kupowali mecze np 10 lat bez możliwości warunkowego zwolnienia a kluby zostawić w spokoju

Ar - 22 marca 2007, 15:57:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dla dobra polskiej piłki winnych należy surowo karać. Awans do I ligi w wykonaniu Zagłębia Lubin to była farsa. Za to powinni oni ponieść surową karę. Nieważne jakiemu klubowi kibicuję - liczyć się powinno dobro polskiej piłki!

zsc - 22 marca 2007, 15:58:40 - *.fucio.pl
Sosnowiec,!!
- Sosnowiec Sosnowiec !
Zagłębie Sosnowiec !!
OE NASZA !

Krakus - 22 marca 2007, 16:09:51 - *.leon.com.pl
Oczyszczać Polską piłkę nawet kosztem degradacji do 3 ligi .Brawo,w końcu coś się poprawi.

tom - 22 marca 2007, 16:13:57 - *.chello.pl
Arke zawiesili chyba bo na zebraniu klubów oskarżonych o korupcję jako jedyny klub nie chciał się poddać dobrowolnej karze jak np. Polkowice Łęczna itp., tak mi się zdaje..

arkowiec - 22 marca 2007, 16:23:00 - *.chello.pl
Jutro wyjdzmy wszyscy w szalach arki pokozmy ze Kibice sa nie winni

tom - 22 marca 2007, 16:24:34 - *.chello.pl
Arke zawiesili chyba bo na zebraniu klubów oskarżonych o korupcję jako jedyny klub nie chciał się poddać dobrowolnej karze jak np. Polkowice Łęczna itp., tak mi się zdaje..

Elitar - 22 marca 2007, 16:25:19 - *.gdynia.mm.pl
Nethoolsi nethoolsi!!
Ja jako kibic Arki zadnemu kibcowi, chocby nawet Lechii czy Legii nie zycze degradacji jego klubu do nizszej ligi. A karanie za cos co nie zostalo udowodnione jest chore. Teraz oczywiscie walkower z Wisłą Płock, wkońcu Arka miała szanse na zdobycie PP a to byloby niewygodne dla pznu. Wogle, kluby z pomorza sa niewygodne dla lesnych panow z warszawy.

Bolo - 22 marca 2007, 16:29:38 - *.bpro.806589-70.sa.bih.net.ba
Chciałbym doczekać czystej piłki w Polsce, niech ktos przesledzi awnas Cracovi do I ligi. Pozdrawiam

Bałtyk - 22 marca 2007, 16:30:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.192.114.175)
No to chyba będą na jesień derby Gdyni

WKS - 22 marca 2007, 16:32:18 - *.wroclaw.dialog.net.pl
arkowiec, a na codzien nie ubierasz sie w barwy? trzeba CI okazji?

tlg - 22 marca 2007, 16:32:28 - *.chello.pl
Wedlug przepisow PZPN trzy walkowery to wykluczenie z rozgrywek a jesli chodzi o Arke to dlaczego kierownik druzyny i sekretarka powiedzieli jak ta korupcja sie odbywala no chyba ze ich torturowali np. lamanie kolem

kkk - 22 marca 2007, 16:32:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
czemu ma to sluzyc? dlaczego tylko Arka została ukarana? bedac konsekwentnym wydzial powinien wszystkich podejrzanych potraktowac w sposob jednoznaczny i sprawiedliwy! pozdrowienia dla Arki z Zabrza

lopina - 22 marca 2007, 16:41:23 - *.olsztyn.mm.pl
Ty kibic co masz do Wisły Płock??
Boli cię, że poniesliście porażkę w Superpucharze?
Pamiętaj, że na Mazowszu tylko Petra!!!

wd40 - 22 marca 2007, 16:43:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
ale nie tylko arka jest popaprana.imo wszystkie zespoły,w których pracował bodzio B.(m. in. Pogoń,Lech).zagłębie,łęczna,Cracovia,Wisła więcej grzechów nie pamiętam

asd - 22 marca 2007, 16:46:24 - *.chello.pl
W końcu jakieś decyzje. Mam nadzieję, iż kary sięgną jeszcze dalej. Trzeba brać przykład z tego co Włosi zrobili u siebie z Juventusem lub franuzi z OM. Trzeba degradować.A argumenty, że krzywdzi się kibiców.No szkoda ich, ale to klub Was skrzywdził, handlując meczami. To klub kupił sobie miejsce w lidze,żebyście się cieszyli po iluś tam latach z ekstraklasy. A że dowodów niema, no ludzie... jasne, że są. Gdyby ich niebyło to WD nie orzekłby zawieszenia.To Witek dalej siedziałby sobie na ciepłej posadce w PZPNie. Wasz prezesik nie siedziałby ileś tam miechów w areszcie.Mam jeszcze tylko nadzieję by nieskończyło się to tylko na tych 6.klubach. Wierzę,iż większość jest umoczona.

cixem - 22 marca 2007, 16:52:25 - *.24.202.39
O ile uwazam ze Arka powinna dostac po tylku za handel to ta decyzja WD jest smieszna i dziwna.
Czemu niby ma sluzyc??
Przez miesiac nie beda mogli grac zadnych meczow a co potem?? I co z wynikami tych spotkan??
Mnie to wyglada tak jakby WD chcial sie pokazac ze cos robi w sprawie afery, szkoda tylko ze podejmuja decyzje nie bardzo logiczne.

MŁODA - 22 marca 2007, 16:53:32 - *.chello.pl
Jestem załamana Mój Klub zawieszonyPrzecierz Oni są bez winy a nawet jeśli mieliby coś na sumieniu to nikt im tego nie udowodni "Nigdy Nie zostaniesz sam"

krixx - 22 marca 2007, 17:01:22 - *.connecta.pl (*.70.5.6)
Kpina z rozgrywek. Prawdziwy piłkarski poker. Z Arki robią kozła ofiarnego. Wiadomo, że wszyscy byli w to zamieszani, włącznie z tymi co teraz te zawieszenie na niej wydali. Arce za dobrze szło w rundzie wiosennej bo m.in. zabrała kilka pkt poważnym drużynom, jak np. Wisła Kraków to teraz najlepiej ogłosić walkowery i zwrócić Wiśle 3 pkty. Miesiąc zawieszenia. Akurat Legia sie załapie bo 14 kwietnia mieli grać z Arką, a tak to łatwo 3pkty Legii wpadną. Żenada. Za co ja płace chodząc na te mecze ?

major - 22 marca 2007, 17:03:33 - *.192.142.38
GAME OVER
lives=0, Arka is dead

DO ŁKSIAKO - 22 marca 2007, 17:04:20 - *.chello.pl
Widze ze najwiecej maja dopowiedzenia fani Lks-u,a chyba sami zapomnieli w jakis sposob utrzymali sie w 2 lidze pare lat wstecz wygrna z Lechem 1:0 dala im utrzymanie,głosno bylo o tym ale oni tego nie pamietaja,wiec powinni sie wstrzymac o komentarzy!!!a swoje droga kto gral w piłke choc troche to wie ze nie ma czystego sezonu od 1 ligi do C klasy...wiec jak czytam te kometrze to leje ze smiechu,co za nieudaczniki sie wypowiadaja

dawidek79 - 22 marca 2007, 17:08:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wskazówka dla pozostałych klubów zamieszanych w korupcję. Jeśli chcecie wyjśc cało z opresji to się lepiej przyznajcie, ładnie ukorzcie się władzy, wykonajcie ładną publiczną samokrytykę i zapropnujcie jakąś karę. Taką, która pozwoli wam utrzymac się w lidze. Proponuję ujemnych 6 punktów w tej rundzie rozgrywkowej, kolejnych 6 na starcie do nowego sezonu (bez względu na klasę rozgrywkową) oraz kary pienieżne przeznaczone na jakiś szczytny cel, np. na propagowanie i dofinansowanie zajęc sportowych (w piłce nożnej) wśrod dzieci niedowidzących, czy głuchych. Są w Polsce ośrodki propagujące ten typ terapii wśrod upośledzonych dzieci. Jeśli pójdziecie w zaparte to oberwiecie, gdyż maszyna poszła już w ruch (Zawisza, Arka), a władza musi pokazac jakieś efekty swej działalności, aby je "sprzedac" opinii publicznej. Wszak rządzący dziś krajem PiS swój kapitał polityczny zbija właśnie na walce ze wszelkimi nieprawidłowościami, w tym korupcją. To nie sztuka iśc w zaparte, ale sztuką jest wyjśc z opresji w takiej sytuacji. Najważniejsze to aby wilk (władza, PZPN, kibice) był syty, a owca (czyli Wy) cała. Teraz istotne byłoby przekonac WD PZPN-u do swych propozycji i wykazac się pokorą. Gdyby to się udało to wszyscy wyszliby z tej sytuacji bez większego uszczerbku. Kluby uniknęłyby degradacji, PZPN wreszcie miałby za sobą kłopot związany z nakładaniem kar, władza udowodniłaby, że kupowanie meczy nie popłaca, no i rzecz jasna mogłaby się pochwalic przed opinią publiczną jak to zwalcza korupcję, z kolei prokuratura tym, że jej wysiłek nie poszedł na marne, kibice odetchneli by z ulgą, że ten cały galimatias się skończył, a dzieci (głuche, czy niedowidzące) mogłyby grac w piłkę w lepszych warunkach.
Tylko czy ktoś to przeczyta i pójdzie po rozum do głowy??? Wątpię. Wszak jesteśmy krajem, który lubi skrajne rozwiązania i lubi brnąc w zaparte.

chris6 - 22 marca 2007, 17:12:54 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
Teraz Legia weźmie Stawowego. (bo tylko podbierac potrafią)
Piłkarze odejdą co do sponsora może też.
I Arka załatwiona
I na tym będzie koniec afery korupcyjnej.
Bo takie litery jak L czy W są nietykalne.
ps. Może tym razem niebędzie usunięty post.

bykow - 22 marca 2007, 17:13:22 - *.gdynia.mm.pl
Do PZPN-u: 1.Dlaczogo karany jest cały klub Arka??? 2.Dlaczego korupcję traktuje się wybiórczo,skoro wiadomo o wszechobecnej korupcji w całym środowisku piłkarskim??? 3.Dlaczego karze się całe miasto Gdynia nieoderwalnie związane z klubem Arka od jego powstania??? 4.Czemu karze się wszystkich kibiców klubu z Gdyni??? 5.Kto dał wam prawo do karania wszystkich piłkarzy,trenerów,cały sztab szkoleniowy,jak i zwykłych pracowników gdyńskiego klubu???.............W poskim Kodeksie Karnym nie ma odpowiedzialności zbiorowej!!!Skutki tej decyzji moga być ogromne i nieodwracalne!!!!

tetsuo - 22 marca 2007, 17:14:10 - *.aber.ac.uk (*.124.96.34)
No to Legia wygra pierwszy mecz tej wiosny.

tetsuo - 22 marca 2007, 17:14:34 - *.aber.ac.uk (*.124.96.34)
No to Legia wygra pierwszy mecz tej wiosny.

lol - 22 marca 2007, 17:15:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
MIESIĄC ??????????!!!!!!!!!
to są jakies jaja ???
to chyba tylko w Polsce jest mozliwe arka kupila sobie awans i jest zawieszona na miesiac a taki klub jak JUVENTUS zostal zdegradowany no comments......
widać warto w Polsce kupywać mecze bo NIC za to nie grozi... i jak nasza liga ma byc mocna ?

ELOMELO350 - 22 marca 2007, 17:18:28 - *.osiedle.net.pl
Gdynianie czego płakać? Pokibicujcie Lechii - ona wejdzie do OE! ;p

Płaczący W - 22 marca 2007, 17:18:45 - *.lubin.dialog.net.pl
Musze wrócić do rozmowy bo nie mogę wytrzymać jak kibice z takiego dużego miasta jak Wrocław muszą szukać pomocy prokuratora. Liczycie na to że Zagłębie zdegradują za 1 mecz?? To fajnie bo was też zdegradują bo na Was więcej mają, choć nie wiadomo, prokurator to przecież wasz kibic.

gd - 22 marca 2007, 17:22:14 - *.lubin.dialog.net.pl
"(...)Trzeba brać przykład z tego co Włosi zrobili u siebie(...)"
Tam były dowody (nagrania rozmów etc.), no i tam chodziło o największe kluby.
"ie ma zadnej roznicy czy jedna osobe zabijesz czy 20 !!"
o cholera o_O

rize - 22 marca 2007, 17:22:35 - *.202.54.80.static.rdi.pl
to tak teraz arka ,pozniej zaglebie lubin,cracovia,zaglebie sosnowiec,gks belchatow-pan ujek sobie robil lekkie pieniazki i gornik leczna

kapitan_żb - 22 marca 2007, 17:25:12 - *.stk.vectranet.pl
i bardzo dobrze!
wreszcie bedzie czystka...
w I lidze zostanie 8 zespolow i beda grali jak w szkocji 4 rundy
a arki nie zal - a ich.... tego czegos co o sobie mowia kibce tymbardziej. Arka od lat slynie z tego ze jest w czolowce bandytow, zadymiarzy i hooliganow. Wiec ich akurat mi nie szkoda

szczecin - 22 marca 2007, 17:28:28 - *.jaskom.pl
arka miała być zawieszona przed rozpoczęciem rundy wiosennej a co za tym idzie degradacja tak jak zawisza bydgoszcz

Panther - 22 marca 2007, 17:30:18 - *.wroclaw.mm.pl
Ciekawe czemu i jak ma to Zapobiec? Bo skoro to jest środek zapobiegawczy to nie jest karą.

Erni - 22 marca 2007, 17:30:19 - *.koba.pl (*.0.48.43)
Czysta jak łza (bez zarzutów korupcyjnych) jest tylko Jagiellonia Białystok - Królowa Polski.

kocur - 22 marca 2007, 17:33:35 - *.gdynia.mm.pl
No i red. Stanowski krzyczący w ogólnopolskiej telewizji: Arki nie ma!!! Arka już nie istnieje!!! ,jak na razie triumfuje....Nagonka,polegająca na ciągłym mówieniu o winie Arki do milionów Polaków przynosi efekt....Nie wiem czy się śmiać czy płakać??? Nieszczęście Arki polega głównie na braku dostępu do mediów które stanęłyby za klubem z Gdyni i ukazały ich racje...{Niemożność wglądu do akt sprawy,presja ogólnopolska, i.t.d}...Arka przetrwa sztorm i popłynie dalej!!!

wiśl@k - 22 marca 2007, 17:33:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ten remisik z Wisełką to też była podejrzana sprawa kolejny kupiony meczyk

niedoczeka - 22 marca 2007, 17:34:41 - *.gdynia.mm.pl
pomyślcie tylko dlaczego WD zawiesił Arkę w okresie gdy nie gra liga i jest przerwa na repre? Bo liczy, że Arka przestraszy się ich "wielkiej kary", przyzna do tych "niezbitych dowodów" o których na bieżąco informuje Fakt czy też Dziennik z panem pseudodziennikarzem Stanowskim na czele i podda się każdej karze. Wówczas klub dostanie szanse na dogranie sezonu do końca, zagra w PP, ew. zakończy na półfinale i będzie po kłopocie. Posypią się kary, no bo klub poprosi wreszcie o samoukaranie... Tylko, że nie wzięli pod uwagę tego, co się stanie jak Arka zleje taki układ i stroną prawną odwoła się od decyzji. A prawników mają na chwilę obecną świetnych. I takie zagranie wcale nie będzie złe dla Arki. Sami się przekonacie dlaczego...

kurak69 - 22 marca 2007, 17:41:19 - *.kopnet.pl (*.140.154.211)
nareszcie

Vami - 22 marca 2007, 17:41:55 - *.254.72.59
Szkoda mi kibiców Arki, tych prawdziwych, nie chuliganów oczywiście, szkoda że musicie cierpieć przez idiotów z zarządu. Powodzenia.

tytus - 22 marca 2007, 17:52:12 - *.126.114.128-static.reverse.softlayer.com
źle się stało powinni po sezonie ich zdegradować do III ligi, a tak dojdzie do paradoksu skorumpowana łęczna dostanie walkower za nierozegrany mecz ze skorumpowaną arką

KS KSG - 22 marca 2007, 17:53:18 - *.walbrzych.dialog.net.pl
Wałbrzych z Gdynią...Górnik-Arka dwa bratanki do zadymy i do szklanki

oSSk-LG - 22 marca 2007, 17:53:58 - *.chello.pl
Kara dla każdego klubu powinna być indywidualna. Kupił mecz i wygrał: -3pkt., kupił i zremisował: -1pkt. Kupił 10 zwycięstw: -30pkt., tak żeby zabrać to, co kluby zdobyły za pieniądze a nie na boisku. Arce postawiono bodajże 24 zarzuty z czego jakieś 3/4 to zwycięstwa: 18x3 + 6x1 = -60pkt. Więc powinno pozwolić im się dalej grać, tylko odjąć te punkty. Spadek do II ligi będzie nieunikniony, ale na koncie nadal powinni mieć ilość punktów (ujemnych) z jakimi by zakończyli ten sezon. I tak do skutku, aż się nie utrzymają w którejś lidze. Jak będą chcieli wrócić do I ligi niech wywalczą wszystkie awanse w uczciwy sposób, wtedy będę się cieszył, że są w ekstraklasie. Kara finansowa: 100.000 zł. za każdy skradziony punkt. W przypadku Areczki: 6.000.000zł. do równego podziału pomiędzy PZPN (inwestycje sportowe), a jakieś fundacje (chore dzieci, itp.). Sprawiedliwości musi stać się za dość, miejmy nadzieję, że dosięgnie KAŻDEGO!

kazek37 - 22 marca 2007, 17:56:29 - *.net.245.111.62.in-addr.arpa (*.168.0.175)
Areczko nie daj się ubekom,a może panowie z pzpn prześledzili by w jaki sposób i kto w ostatnich 6 latach zdobywał mistrza Polski.A czy nie jest to kara za to że Arka upomniała się o walkower z Wisłą w pamiętnym meczu gdzie dzicz z Reymonta pobiła piłkarzy Arki,bo czemu nie są zawieszone inne kluby z wymienianej w prasie 6 klubów na które mają dowody korupcji-czemu karze się tylko jeden klub.

Marcin - 22 marca 2007, 17:56:47 - *.icpnet.pl
Śmiech na sali.Zawiesili klub, ale nie wiedzą co będzie dalej po miesięcznym zawieszeniu.Jakiś pseudodziałacz z PZPN zapytany czy mecze Arki będą przełożone na inny termin, nie potrafi odpowiedzieć.Jak podejmować decyzje to osteczne.
Jak już kiedyś pisałem, w zaistniałej sytuacji, gdzie zamieszanych w korupcję było mnóstwo klubów, nie jestem za karaniem klubów.Niech posadzą ludzi zamieszanych w ten cały śmietnik.
Chciałby ktoś z Was być na miejscu kibiców Arki?Nie sądzę.Często śpiewamy na stadionie, piszemy na forach: PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW i niezależnie od tego jakiemu klubowi kibicujemy to nasz łączy.Bądźmy więc konsekwentni.Karajmy ludzi, a nie kluby.
Jestem kibicem Lecha, ale w tej sytuacji nie ma znaczenia, że jesteśmy zaprzyjaźnieni z Arką.To samo napisałbym gdyby tak ukarali Legię, Śląsk
czy Pogoń.
Arkowcy trzymajcie się!!!

dodo z Rad - 22 marca 2007, 17:57:17 - *.tkdami.net (*.139.48.100)
Ups... Radomiak pozdrawia korupcyjną Arkę a pamiętacie mecz w Gdyni ? Arka - Radomiak 1:0 i teraz dostaniecie...

ja - 22 marca 2007, 18:02:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Przecież nie może być walkowerów, bo było by to nie wporządku do innych klubów. Dlaczego Górnik Łęczna, Widzew Łódź, Legia Warszawa, Odra Wodzisław i Zagłębie Lubin mają dostać punkty za nic, a inne drużyny muszą lub musiały z Arką grać. Poprostu będą nowe terminy, więc to zawieszenie nie ma większego sensu:>

arkowiec - 22 marca 2007, 18:03:39 - *.dip0.t-ipconnect.de
Tomczak i Stanowski kibice Legi i wszystko jasne mecz Arki z Legia sie zbliza i niech mi ktos powie ze istnieje sprawiedliwosc. ZENADA PANOWIE Z PZPN NAWET NIE WIECIE CO DALEJ Z TYM ZROBIC

Marcin - 22 marca 2007, 18:05:53 - *.icpnet.pl
dodo z Rad przeczytaj mojego posta, który jest nad Twoim i powiedz mi z czego się tak cieszysz?
Mimo wszystko życzę Twojemu klubowi jak najlepiej.

Marcin - 22 marca 2007, 18:08:46 - *.icpnet.pl
plk widzisz taka jest różnica między kibicem, a napinaczem internetowym

kibic - 22 marca 2007, 18:09:57 - *.gdynia.mm.pl
Nie karać klubów!!!.............Nie karać kibiców!!!...................Nie karać ludzi,Bogu Ducha winnych,związanych z klubem!!!..............

rokita - 22 marca 2007, 18:15:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wcale mi nie zal kibicow Arki! Choc nie jestem kibicem Legii, ani Wisly. Przejrzyjcie na oczy, Wasz klub to bagno!!!!!!!!!!!!

wohoo - 22 marca 2007, 18:17:28 - *.elpos.net
no i dobrze że pzpn zaczeło działać i jeszcze żeby tylko została zdegradowana przynajmniej do IV ligi... A do ekstraklasy MY wracamy Jaga i Ruch pozdro dla widzewiaków

chris6 - 22 marca 2007, 18:23:05 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
@rokita czy jesteś pewoien że twój klub nie kupował meczy napewno ?
a co jest winna sekretarka klubu jak ona kupowała mecze (ciekawe ile zarabia skoro ją było stac na kupowanie meczów)
POKAZÓWKA I TYLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fan - 22 marca 2007, 18:25:57 - *.chello.pl
No prosze kto by pomyślał że ten cały PZPN zamierza walczyć z korupcją jak nie dawno sam był za to zawieszony.A tak wogóle nie powinni odwieszać tych dziadów !

anty lechi - 22 marca 2007, 18:34:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo!!!!!!!!!1

do oSSk-LG - 22 marca 2007, 18:34:24 - *.lubin.dialog.net.pl
Do oSSk-LG - bardzo rozsądna propozycja

arkowiec - 22 marca 2007, 18:41:16 - *.dip0.t-ipconnect.de
To Legia jest juz tak slaba ze potrzebuje punktow przy zielonym stoliku brawo panie Tomczak tak uzdrawia sie korupcje w polskim futbolu.

mb444@wp.p - 22 marca 2007, 19:04:50 - *.piaseczno.robbo.pl
ARKA gra dopiero drugi sezon w I lidze, a pzpn chce ją obarczyć odpowiedzialnością za całe zło w polskim futbolu. nieważne co się stanie, my i tak za 3-4 lata wrócimy do I ligi. i wiem, że i tak zastaniemy korupcję...skoro reszcie się upiekło.
BTW, a pzpn jak zwykle, ich decyzji to nawet najwięksi filozofowie nie są w stanie pojąć.

nnnnn - 22 marca 2007, 19:07:04 - *.nysa.punkt.pl (*.1.4.3)
no tak jeszcze zawieszą parę klubów i Legia będzie mistrzem

tlg - 22 marca 2007, 19:20:17 - *.chello.pl
Do Marcina puknij sie glowe nie karac klubu to tak jagby okrasc bank a pieniadze darowac biednym niech graja za to w OE przeciez oni kupili ta lige

gd - 22 marca 2007, 19:22:25 - *.lubin.dialog.net.pl
nnnnn: zawieszą GKS, Zagłębie, Koronę i pewnie jeszcze ŁKS i Lecha i znowu będziemy mieli dominację Legii i Wisły...

bob Nt - 22 marca 2007, 19:24:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panowie a z Kim Areczka gra przez ten miesiac ? wszystko bedzie jasne

bykow - 22 marca 2007, 19:24:52 - *.gdynia.mm.pl
Legia ma otrzymać walkower za mecz z Arką,ponieważ jest zawieszona....komedia na całego....Arkę zawiesił WD pod przewodnictwem Pana Tomczaka fana Legii!!!!

Kasiak - 22 marca 2007, 19:26:51 - *.fucio.pl
WIECIE CO WAM POWIEM??????????
BEdzie Jeszce jedna klasa rozgrywek
bo JEST ORANGE EKSTRAKLASA i
BEDZIE ORANGE SPRZEDAŻKLASA !!!
NIC INNEGO NIE WIDZE ...

LIs - 22 marca 2007, 19:26:59 - *.lodz.mm.pl
to znaczy ze arka przestanie grac w lidze przez miesiac czy co wytlumaczcie mi to????

potok - 22 marca 2007, 19:29:34 - *.lodz.mm.pl
Co wy macie do ŁKS ŁODŹ On nigdy nie kupowal nie kupuje i nie bedzie kupowal!!!!! Tylko ŁKS

mario - 22 marca 2007, 19:38:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
dokladnie wszystko pod ta slaba legie jest ustawiane w tym polskim bagnie a pierwszy czysty a.streilau to kim jest i gdzie pracuje jego synuś w legi wlasnie i gdzie tu sprawiedliwosc

pikolo - 22 marca 2007, 19:39:07 - *.gdynia.mm.pl
Ludzie....pan Tomczak-szef W.D. to kibic Legi...............Prokurator na łamach Rzeczpospolitej przyznaje że...jest kibicem Śląska....................Pan red.Stanowski,Wilkowicz i jeszcze paru w Dzienniku i tvn24 są kibicami Legii!!!!............Ci ostatni,głównie Red.Stanowski prowadzą prawdziwą kampanię przeciw Arce..................Czy jeszcze ktoś wierzy w uczciwość jakąkolwiek w środowisku piłkarskim????............................Walkower
dla Legii gotowy..............

Lutzeq - 22 marca 2007, 19:40:50 - *.adsl.inetia.pl
ale jaja! łks nigdy nie kupował meczów! tak naprawdę to jeden z najbardziej skorumpowanych klubów. pamietacie kolejke cudów (bodajze 7:1) i sezon gdy zdobywał mistrzostwo tez mocno podejrzany

pomorze - 22 marca 2007, 19:44:46 - *.chello.pl
PZPN do końca skompromitował sie przecież ARKA napewno odwoła sie od tej beznadziejnej decyzji a wtedy WD musi uznać wniesione zażalenie

greg - 22 marca 2007, 19:46:33 - *.chello.pl
Cała Gdynia trzyma kciuki za ARKĘ!!! Gdy zaczęła wychodzić korupcja w innych klubach,zaciemnia się znowu fakty,POLOWANIEM NA ARKĘ!!! ARKA NIGDY NIE ZATONIE A WRONY NIECH KRACZĄ DALEJ.... Gdynia się już uodporniła na bezpardonową i wybiórczą nagonkę i opluwanie ARKI...

kevin - 22 marca 2007, 19:48:04 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl
Wszystkie kluby zamieszane w korupcję należy zdegradować do C-KLASy o obłożyć milionowymi karami!!! Precz z zabujcami naszej piłki nożnej!!!

greg - 22 marca 2007, 19:48:16 - *.chello.pl
ARKA gra dopiero drugi sezon w I lidze, a pzpn chce ją obarczyć odpowiedzialnością za całe zło w polskim futbolu....

pin - 22 marca 2007, 19:57:04 - *.chello.pl
Jak do nie dawna zawieszony PZPN może wydawać decyzje o zawieszeniu ???

wuwu - 22 marca 2007, 20:00:48 - *.telkonet.pl (*.16.2.107)
@pomorze
Czy Ty wierzysz w jakas sprawiedliwosc w tym karaju?
Parwo jest ale dla innej sprawiedliwosci

spokojnie - 22 marca 2007, 20:01:06 - *.compnet.pl
Areczko trzymaj sie Pozdro z Bytomia !!!

kibic - 22 marca 2007, 20:11:50 - *.gdynia.mm.pl
Arkę postanowili zniszczyć ludzie mali,nie majacy wyobraźni,nie znajacy się na sporcie...Dla nich liczy się tylko poklask opini publicznej, ich kolegów i kibiców ich drużyn....Co ci piłkarze,trenerzy,kibice sa winni,że paru maluczkicH NIE LUBI ARKI???....Może boli kogoś niska pozycja tych WIELKICH w tabeli,a może to że Arka gra coraz lepiej i jest praktycznie w półfinale Pucharu Polski???

asd - 22 marca 2007, 20:15:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co do Korony to zapraszam do lektury:
http://www.radio.kielce.com.pl/index.php?go=3&id_k
=2776

kuban - 22 marca 2007, 20:16:13 - *.icpnet.pl
Pozdrowienia z Poznania!! Arka głowa do gory!!! To dlatego żeby Legia mogła coś w tym sezonie wygrać

Aro ŁKS - 22 marca 2007, 20:21:18 - *.toya.net.pl
Do Lutzeq:
Masz racje ŁKS też nie jest swiety ale.... jezeli nawet to pamietne 7:1 z Olimpia czyste nie bylo ( spytajcie sie o to Szymkowiaka)to juz zostal raz ukarany a wiadomo, ze 2x za to samo sie nie kaze.

M.J - 22 marca 2007, 20:35:53 - *.bb.sky.com
ja mam pytanie czy beda walkowery dla tych druzyn w ciagu tego miesiaca czy mecze beda przelozone ??

M.J - 22 marca 2007, 20:42:01 - *.bb.sky.com
sory czy te druzyny co z Arka graja w tym miesiacu co jest Arka zawieszona to czy beda walkowery dla przeciwnikow ??
z gory dziekuje za odpowiedzi pozdro dla normalnych kibicow

sziko - 22 marca 2007, 20:45:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.127)
nie martwcie sie w czwartej lidze mozna tez kupic mecze heh :D:D:D

sick - 22 marca 2007, 20:48:50 - *.netia.com.pl
Mam pytanie, do wszystkich twierdzących, że kibice, piłkarze (to akurat śmiechu warte, bo kopacze dobrze wiedzą kiedy i co jest ustawione)nie mogę zostać ukarani i ponosić odpowiedzialność za działaczy. Ja się pytam: A korzyści z korupcyjnego procederu to już moga odnosić wszyscy tak? Działacze, dla siebie meczów nie kupowali, klub to jedność działacze - trenerzy - piłkarze - kibice. Tak było jest i będzie.

wukaesiak - 22 marca 2007, 20:51:10 - *.gprspla.plusgsm.pl
i bardzo dobrze!! powinni od razu ich zdegradować do III albo nawet IV ligi!! Pozdro dla nieskorumpowanych ;)

bk - 22 marca 2007, 21:05:07 - *.c-c.kolornet.pl
GŁUPOTA PZPN-u - powini dograć do końca rozgrywek i wtedy karać wszystkie zespoły (np.liga Włoska)...

klo - 22 marca 2007, 21:07:44 - *.adsl.inetia.pl
A ja uważam ,ze powinno się karać tylko rych ,którzy są umoczeni w przekręty! Niech karę poniesie konkretny prezes , konkretny piłkarz , konkretny sedzia czy obserwator. KONKRETNI LUDZIE! A nie całe kluby. Karanie całych klubów to jawna niesprawiedliwość . To odpowiedzialność zbiorowa. No chyba ,ze wszyscy obecni ludzie w Arce są umoczeni - wtedy decyzja o zawieszeniu jest jak nakjbardziej słuszna.
W tym wszystkim szkoda kibiców. To oni są karani najbardziej przez PZPN.

dante - 22 marca 2007, 21:14:51 - *.205.145.16
Trzeba zacząć od tego, ze ci kibice w ogóle tej ekstraklasy nie powinni byli na oczy zobaczyć. Widza ją tylko dlatego, że paru cwaniaczków tydzień w tydzień kupowało mecz. Jak mozna zatem mówić, ze degradacja to karanie kibiców?

Jaro - 22 marca 2007, 21:17:07 - *.ghnet.pl
ip-47-167.mofnet.gov.pl:
"Polak odp* się od Zagłębia. Cieniasie mart sie o swój klubik."
No tak, spółka skarbu państwa nie moze byc sponsorem skorumpowanego klubu, no skądże...
Nic dziwnego że w Ministerstwie Finansów już niektórym puszczaja nerwy :-ppp

pikolo - 22 marca 2007, 21:18:44 - *.gdynia.mm.pl
Dante,znowu jesteś pijany? .....Znowu cię nawiedziło???....Idź się przejść,a nie stukasz w klawiaturę od rana do nocy.....

maxxxx - 22 marca 2007, 21:19:21 - *.85-237-187.tkchopin.pl
ŁKS-OLIMPIA 7:1
kara minus 3 pkt
śmiechu warte, więc może zaczniecie od klasy B, co mądrale z Łodzi?

Tylko Pogo - 22 marca 2007, 21:30:33 - *.szczecin.mm.pl
Po prostu włodarze Arki nie potrafili zrobić tak jak Ronaldinho żeby wszyscy patrzeli w inną stronę a powiem szczerze może i Pogoń też się rozpadnie ale przynajmniej uczciwie

Kibic - 22 marca 2007, 21:34:03 - *.219.169.117
Drodzy Kibice! Z racji tego, ze mieszkam w okolicy Trójmiasta na sercu leży mi dobro tutejszej piłki. I pewnie niektórym trudno w to uwierzyć ale kibicuje i Arce i Lechi. Taki lokalny patriotyzm. W obecnej sytuacji nie mogę pojąc na jakiej podstawie Arka została zawieszona przez PZPN? Jak można karać klub kiedy do sadu nie wpłynął żaden akt oskarżenia wobec osób jakie do tej pory zostały zatrzymane w sprawie? Jak w tej chwili maja bronić się ludzie, którzy obecnie zarządzają Arka? Maja tłumaczyć się z zarzutów jakie stawiają dziennikarze Faktu czy Dziennika? To trochę żałosne... Arka stała się kozłem ofiarnym i została rzucona mediom aby tylko zaspokoić opinie publiczna. Na sile trzeba pokazać, ze cos się robi. Typowa polityka PiSu. W sytuacji kiedy zawiesza się klub, opinia publiczna powinna poznać dowody. A tych ciągle nie widać. We Włoszech potrafili się uwinąć z aferą w kilka miesięcy. Zapadły prawomocne wyroki i wtedy ukarano kluby. U nas sprawa ciągnie się dwa lata i jak już wspomniałem do sądu nie wpłynął żaden akt oskarżenia. A już w ogóle nie wiem czym mogłaby w śledztwie zaszkodzić grająca w lidze Arka. Chyba tylko tym, ze mogłaby odebrać punkty „nietykalnym”. Brak mi już na to wszystko słów. Mam tylko nadzieje, ze ludzie, którzy od dawna wiedzieli o tym procederze, taki pan Listkiewicz czy Strejlau, spalą się kiedyś w piekle. Przez lata wmawiali nam, ze wszystko jest cacy, gdy zatrzymano pierwszego sędziego to mówili, ze to czarna owca. Prawda jest taka, ze trzymali nad tym wszystkim łapę i układali te klocki. Pozdrawiam wszystkich prawdziwych kibiców polskiej piłki!

arni73 - 22 marca 2007, 21:50:02 - *.plk.vectranet.pl
Chciałem cos napisać ale widze że nie ma sęsu. Kilka normalnych wypowiedzi przeplanych jest dziesiątką oszołomów, którzy tylko opluwają sie na wzajem. Tak Hitler doszedł do władzy podając na tacy Żydów jako winnych całemu złu, tak samo PZPN robi z Arką dorzucając jeszcze kilka pomniejszych spraw.

frodo1984 - 22 marca 2007, 21:51:25 - *.toya.net.pl
do kibica we włoszech ukarano kluby za rozmowy i sady tez nie wydały wyroków nic w tym dziwnego.........

Embeler - 22 marca 2007, 21:53:48 - *.chello.pl
Najpierw mówiło się o degradacji do III ligi, potem o wykluczenie Arki ze wszyskich rozgrywek a teraz się okazuje że PZPN zawiesza ich na miesiąc.. To mi się poprostu wydaje śmieszne bo jak znam życie to za tydzień lub dwa Arke odwieszą i to wszystko. I pewnie z Łęczną będzie to samo.. Według mnie już lepszym pomysłem byłoby żeby UEFA zawiesiła PZPN na czas wyjaśnienia tej całej korupcji..

Johnny - 22 marca 2007, 22:08:18 - *.adsl.inetia.pl
Za chwile wyjdzie Wisla widzew LKS odra itd cala 1 liga oni tez w tym macali palce kazdy przynajmniej sobie skorzystał (kupili sobie meczyki)szkoda ze WD nieradzi sobie z problemami tak jak wydział WŁOSKI we wloszech sie nie pier.olą tylko odrazy Juventus wyj...li a milanowi dali -20 pkt dziekuje. Ale niestety my mieskamy w polsce "do wszystkich kibiców" nie wywalą Załębią Lubin bo to jest klub panstwowy który do kasy OE wplaca duzo kasy Leczna zas to kopalnia tez placą duzo. PIENIĄDZE RZĄDZĄ W POLSKIEJ PIŁCE

jaga - 22 marca 2007, 22:16:46 - *.147.10.72
buahahha,supeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr i o to chodzilo,nie ma arki nie ma i nie bedzie hehehhe pozdro Ruch i RTS

Śledź_1990 - 22 marca 2007, 22:22:47 - *.chello.pl
Czy w kłopotach, czy na szczycie Kocham Arkę ponad życie !! T.A.G.

JKM - 22 marca 2007, 22:56:26 - *.chello.pl
Moim zdaniem to zamieszane w korupcję są prawie wszystkie kluby w OE a zawieszenie tylko Arki to debilizm jakiś.

misiek - 22 marca 2007, 22:59:14 - *.dnet.pl
Zgodnie z regulaminem PZPN oraz rozgrywek Orange Ekstraklasy nierozegrane pojedynki traktowane są jak walkowery. A trzy kolejne walkowery oznaczają, że drużyna "zostaje automatycznie wyeliminowana z rozgrywek i (...) zdegradowana o dwie klasy niżej, bez względu na liczbę zdobytych punktów".

RTS - 22 marca 2007, 23:10:32 - *.toya.net.pl
"Zawieszenie to środek zapobiegawczy, coś w stylu . To jeszcze nie jest właściwa kara, ale dowody są tak mocne i jednoznaczne, że można było bez ryzyka przed orzeczeniem kary zastosować taki zabieg" - tłumaczy "Faktowi" były kurator PZPN Marcin Wojcieszak, który zarządza związkiem w ramach specjalnej komisji.
http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=100&Show
ArticleId=36695

Do Johnny - 22 marca 2007, 23:16:08 - *.lubin.dialog.net.pl
"to jest klub panstwowy" tego nie bede komentował bo jest smieszne. "nie wywalą Załębią Lubin" jeszcze śmieszniejsze ale skomentuje. Niby dlaczego? że mamy plecy? Gdyby Zagłębie miało plecy to by nie wylądowało w II LIDZE (gdzie niby była taka afera) a mistrza miałoby co sezon!! Piszecie takie głupoty a nawet sie nie zastanowicie. Ludzie myślcie prosze WAS, a nie bezmyślnie piszecie!! Fakt jest taki, że wszystkie kluby sprzedawały i kupowały mecze i nikt temu niezaprotestuje. Pamiętam mecz dawno temu ze Sląskiem Wrocław w Lubinie, gdy to po naszej ogromnej przewadze prowadziliśmy 1:0 do przerwy. W drugiej połowie, nagle sytuacja sie odwróciła i Śląsk strzelił nam 3 gole! Każdy kto był na meczu wie o co chodzi (lampka szampana pomiędzy prezesami obu klubów itp) Zygać sie chce, jak z Wrocławia piszą że Śląsk jest czysty Ale nie domagam sie degradacji dla Wrocławian, bo wiem że WSZYSCY kupowali i sprzedawali!! KONIEC

kaszkiet - 22 marca 2007, 23:27:35 - *.icpnet.pl
Środek zapobiegawczy...? Przed czym? Żeby ARKA nie uciekła za granicę?
Kibiców żal...
Bardzo dobrych kibiców...
LECH POZNAŃ

eR - 22 marca 2007, 23:39:15 - *.adsl.inetia.pl
Zapomnieliście jeszcze panowie o finale PP pomiędzy Amicą 'Fryzjera' a Aluminium Konin... Skandal ! No i mam jeszcze nadzieję, że zabiorą się za mecz Legii z Górnikiem o MP... Pozdrawiam ! Kibic

beton - 22 marca 2007, 23:46:09 - *.multicon.pl (*.168.128.225)
Arka zostala powiadomiona o zawieszenia ustnie i bez uzasadnienia i podania powodow kompletna paranoja i bez mozliwosci odwolania ,kupa idiotow.

to ja - 23 marca 2007, 0:05:47 - *.otenet.gr
brawo.popieram

j...ć pzp - 23 marca 2007, 0:10:41 - *.icpnet.pl
Zastanawiam się kto z wypowiadających się jest za arką a kto przeciw.Ale to tylko moja refleksja

cyr@no - 23 marca 2007, 0:14:40 - *.gwardii.osi.pl
Najwyższy czas! Teraz pora na reszte smiesznych ligowych klubików - zamknąć tą lige w diabły a hołote kierującą tym dziadostwem pogonić na 4 wiatry.

greg - 23 marca 2007, 1:13:18 - *.chello.pl
no co to by bylo gdyby Arka "przez przypadek " zdobyla puchar a po wszystkim wniesc do sądu o znieslawienie i z 200mln zl odszkodowania NP, od osob wiadomych tzn kibicow ślaska...{} gazet kibicow legi ...{] i miasto Gdynia tAK SAMO POWINNO POSTĄPIC PROKAM TAKZE!!!! "to sie narobilo" ;)

wuwu - 23 marca 2007, 2:43:31 - *.telkonet.pl (*.16.2.107)
Wszyscy tam w Wd PZPN powinniscie na sepse zapasc i nie tylko w WD. Kto zwroci kase ludziskom za wykupine karnety na mecze z Arka. Kibicow chcecie patafiany tez karac.? Chyba chcecie draki . Zapowiedzi byly, ze bedzie spoko do zakonczenia rundy. Kto pierwszy wstaje to tam rzadzi czy co?
Listek wrocil i wszystkim rozum odjelo.

majchra - 23 marca 2007, 3:22:39 - *.cable.ubr09.uddi.blueyonder.co.uk
Ot i masz... takie rzeczy mogły się stać tylko i wyłącznie w Naszej pięknej kolorowej Polsce... "niezawisły" czyt. bananowy urząd zwany Wydziałem Dyscypliny niejakiej kartoflanej instytucji zwanej popularnie PZPN zawiesza klub znienawidzony przez wszystkich szczególnie Tych z "urzędu"... zarzuty są ale czy ktoś komuś coś udowodnił??? a może tak kto nie kupił lub nie sprzedał?? są tacy??? a który policjant nie "wziął w łapę"?? są Tacy??? czemu wcześniej nie zawiesili?? czy ktoś zna odpowiedź na te i setkę innych pytań??? TAK! bo skoro Naród wybiera na premiera człowieka który czas temu stał w "gumiakach" i blokował drogi chcąc być Dyzmą tego kraju... właśnie tacy ludzie są wszędzie a kto ich wybrał??? WY!!! nie ja... współczesna emigracja... HAŃBA i wstyd dla Polskiego sądu jeśli taką instytucje można nazwać w taki sposób... pozdro 4all T.A.G. ps. BACZA nie wyBACZA...

wuwu - 23 marca 2007, 5:45:46 - *.telkonet.pl (*.16.2.107)
Nie wiadomo jeszcze czy mecze Arki zostaną przełożone, czy tez zapadnie decyzja o przyznaniu walkowerów.
- Arka nie będzie mogła uczestniczyć w żadnych rozgrywkach organizowanych przez PZPN, czyli pierwszej ligi i Pucharu Polski - tłumaczy zastępca przewodniczącego WD PZPN Robert Zawłocki. - Przepisy przewidują możliwość zastosowania środka zapobiegawczego do czasu wydania ostatecznego orzeczenia. Można się więc spodziewać, że w ciągu miesiąca podejmiemy ostateczną decyzję w sprawie tego klubu. Naszym zdaniem istnieje realne zagrożenie dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania. Aby się przed tym uchronić i prawidłowo przeprowadzić postępowanie wobec Arki podjęliśmy decyzję o zawieszeniu - dodał Zawłocki.
KUZWA A CO WIADOMO W TYM BALAGANIE ?

grech - 23 marca 2007, 6:24:45 - *.lubin.dialog.net.pl
O co chodzi z tym zaiweszeniem - albo rybka albo akwarium albo konkretna kara albo nie , zawiesili Arke bo co ? cały klub ucieknie za granice??? chce tylko przypomnieć ze po trzech walkowerach klub spada o 2 klasy niżej !!! Pozdro od kibica Zagłebia Lubin

o co chodz - 23 marca 2007, 7:39:42 - *.gdynia.mm.pl
A jak to się ma do prawa pracy . Piłkarzom uniemożliwia sie wykonywanie zawodu i to nie z winy pracodawcy.

gresiu - 23 marca 2007, 7:54:40 - *.lubin.dialog.net.pl
Co do piłkarzy - to co oni o niczym nie wiedzieli ??? Prezesi sie dogadywali a oni nie - dzieci zagubione we mgle??? Ujek w nagode za kupczenie meczami trafi pewnie jeszcze do kadry !!! Kluby zostana zdegradowane ale pilkarze sobie poradzą , znajdą sobie nowych pracodawców i jeszcze więcej kasy naczeszą . Jak zwykle ucierpia na tym tylko bice . A moze tak zacznie Wydzial Dyscypliny od zawieszania poszczególnych pilkarzy ???

K - 23 marca 2007, 8:09:54 - *.chello.pl
W końcu jakaś odważna decyzja, tak naprawde nie mają co poniektórzy rozpaczać, że Arke zawiesili w I lidze skoro jej miejsce jest niżej bo pierwsza liga była kupiona. We Włoszech śledzie by tkwiły już w okręgówce. Zobaczymy ilu wiernych kibiców będzie przychodzić na mecze w III albo w IV lidze

Profesor - 23 marca 2007, 8:10:02 - *.77.20.131
Panowie nie podniecajcie się tak na dobrą sprawę żeby oczyścić piłkę z korupcji należałoby po prostu rozwiązać ligę bo wszystkie kluby mają wiele na sumieniu

Watts - 23 marca 2007, 8:25:53 - *.igloonet.pl
Tylko tyle?! Cóż, panowie z WD chcą trochę uspokoić sytuację i "ukarać" Arkę, a potem oczywiście ją odwieszą i kupczenie zacznie się dalej. Wybory w PZPN wygra "miś" ze starej gwardii i wszystko będzie się kręciło tak, jak dalej, a te Arki, Zagłębia, Łęczne itd. dalej będą kupczyć meczami i działać na szkodę polskiej piłki. Pozdrawiam.

Watts - 23 marca 2007, 8:27:34 - *.igloonet.pl
* tak, jak dawniej
PS. Przypominam, że OE to rozgrywki nadzorowane przez Ekstraklasę SA.

danziger - 23 marca 2007, 8:46:00 - *.cable.tmark.pl
Poszukałem, poklepałem na klawiacie i mam... z regulaminu PZPN oraz rozgrywek "ORANGE EKSTRAKLASA":
"... nierozegrane pojedynki traktowane są jak walkowery. W momencie nie rozegrania pod rząd 3-ech spotkań (nie zależnie od faktu, kto jest gospodarzem meczu-rozgrywki na danym szczeblu) a tym samym trzy kolejne WALKOWERY oznaczają, że ta właśnie drużyna ZOSTAJE AUTOAMTYCZNIE WYELIMINOWANA z ROZGRYWEK i ZDEGRADOWANA O DWIE KLASY NIŻEJ BEZ WZGLĘDU NA LICZBĘ ZDOBYTYCH PUNKTÓW..."
I oto chyba im chodzi, za miesiąc się odniosą do tego zapisu w regulaminie rozgrywek pod egidą OE!!!
Nie zależnie co się zdarzy III liga wita "byłych Władców Północy"???!!!
Nie wiem czy śmiać się czy płakać, wcale nam tu w Gdańsku nie zależy na degradacji "śledzi", ja tam wolę DERBY w II lub w I lidze, a tu oni tak wykombinują?!
Pozdrawiam

ksgfan - 23 marca 2007, 9:56:50 - *.106.138.23
praeda jest taka ze jak dostanie Arka te walkowery w 4 meczach to skorzystaja weszystkie druzyny z dolnych rejonow tabeli procz Gornika i juz wiadomo kogo mafia z PZPN pragnie pozbyc sie z ligi Arki i Gornika Zabrze..

marsad - 23 marca 2007, 9:57:05 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.225)
o co chodz - Właśnie, o co Ci chodzi. Jakie prawo pracy. Piłkarzy nie obowiązują przepisy prawa pracy, bo są na kontraktach. Nikt nie jest na umowę o pracę.
Co do reszty wypowiedzi, odrzucając durnoty typu teraz czas na tych, a później na tych, przypominam, że jak dotychczas jedynym ukaranym klubem jest Piast Gliwice. PZPN, choć bez jednoznacznych dowodów i wyroku jakiegokolwiek sądu, karając go wyznaczył pewne standardy i przelicznik kar. Jeśli za 1 mecz było -10 pkt. i 100 000 zł. kary, to ile będzie za 38 meczy?

gdynianin - 23 marca 2007, 10:12:07 - *.210.105.39
no nic nam nie pozostało jak błagać legię o przebaczenie i jej kibicować

Kibic B - 23 marca 2007, 10:17:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kibic Błekitnych Stargard (IV liga Zachodniopomorska)
Najwiekszy bezsens w historii piłki w IV RP. Zawiesza się jedną drużynę, chociaż w afery i korupcję umoczony jest każdy polski klub bez wyjątku!!każdy o tym wie ale jednak trzeba dobić tych którzy nie mają lobbingu. Przed Arką mecze min. z Legią i Górnikiem Łęczna, drużynami które potrzebują punktów, Arka zaczeła dobrze grać więc trzeba ją było jakoś zatrzymać...i Wiśle pewnie dodadzą 2 punkty za remis...pewnie jak sie okaże że wszystkie kluby są zamieszane to wtedy zrobi się ogólną amnestię bo nie będzie miał kto grać, a teraz wykorzystuje sie okazje i dokopuje nielubianym klubom, dlaczego nagle z podejrzanych zniknął czołowy klub Orange Ekstraklasy Zagłebie??

kibic - 23 marca 2007, 11:15:14 - *.gdynia.mm.pl
Pokazówka połaczona z fanatyzmem....Przewodniczący Wydziału Dyscypliny jest....zagorzałym kibicem Legii!!!....Arka miała grać za 2 tygodnie z.....Legią w lidze!!!....Walkower dla Legii zamiast meczu???....he he he....Tak się czyści z korupcji w Polsce....Jakby w WD szefem był kibic Wisły czy innej drużyny to z dużą dozą prawdopodobięństwa zawieszona byłaby wcześniej....Ot,cała Polska małość....

POS - 23 marca 2007, 12:03:50 - *.chello.pl
Jeśli chodzi o kary za kupowanie meczów, to nikt mi nie powie, że decyzje PZPN-u będą jakkolwiek obiektywne i choćby odrobinę sprawiedliwe. Najbardziej oberwie sie gdyńskiej Arce - i tu zgadzam się z przedmówcą - będzie to kara na pokaz, by zaspokoić apetyt najbardziej rozszczekanych kibiców. Poza tym nie jest tajemnicą, że nasz rodzimy związek piłki kopanej to w większości kibice Legii, więc tym chętniej, z wielkim zapałem dobiorą się do Arki, jakże przecież przez legionistów nielubianej. Oprócz Arki, dotkliwiej ukarane zostaną maksymalnie dwa, może trzy kluby, zapewne z najmniejszymi wpływami na Miodowej. Dziwnym(?) trafem również wrocławska prokuratura najpilniej zajmuje się przypadkiem klubu z Gdyni. Łapane są kolejne osoby zamieszane w aferę korupcyjną, ale nadal brak wieści o winowajcach z innych klubów. Czyli całym złem polskiej piłki jest Arka Gdynia? Nic bardziej mylnego. Największym złem w polskiej piłce jest PZPN, który ukarze kluby wybiórczo, kryjąc 'swoich'. Cała nadzieja w prokuraturze... z Wrocławia. Życie jest straszne.
TYLKO ARKA GDYNIA !!!

POS - 23 marca 2007, 12:16:29 - *.chello.pl
@ ANDI: Wyjdź na Gdynię i krzyknij to co napisałeś. Powodzenia xD

MarSz - 23 marca 2007, 12:37:15 - *.zetobi.com.pl (*.0.100.143)
Dlaczego piszecie, że to pokazówka, że Arka zapłaci za wszystkie przeklęty w naszych ligach, że są równi i równiejsi, itp. Arka została ukarana pierwsza, ponieważ na nią maja najwięcej dowodów. Inne kluby też będą ukarane. Arka dostanie największą karę, bo robiła największe wałki (tak sugerują zebrane dowody). Czy wy chcecie żeby wszyscy dostali po równo? Komuna się skończyła. We Włoszech kary również były zróżnicowane!!!!
Nie jestem kibicem Arki i nigdy nie będę, ale mam nadzieję, że Wasz ukochany klub szybko się odrodzi silny i czysty. Moim zdaniem Arka nigdy nie zginie. Arko to Wy – kibice a nie …. skorumpowani działacze!!!!. POWODZENIA od kibica JAGI

MarSz - 23 marca 2007, 12:44:17 - *.zetobi.com.pl (*.0.100.143)
Oczywiście przekręty a nie przeklęty

arkowiec - 23 marca 2007, 12:46:14 - *.dip0.t-ipconnect.de
Wlasnie sluchalem wypowiedzi pana Tomczyka naTVN24 wzwiazku z zawieszeniem Arki, powiem tylko jedno moj 10-letni syn potrafi mowic konkretniej niz pan mecenas to jest jawne matactwo gdzie konkrety WD tez skorumpowany.

brodwaj - 23 marca 2007, 13:07:21 - *.eurocom.olkusz.pl
Zawiesić się powinien PZPN

Diego - 23 marca 2007, 13:13:26 - *.cable.ubr06.edin.blueyonder.co.uk
Jesli juz mowicie o nieuczciwym awansie Zaglebia do I ligi to wspomnijcie tez o Cracovii i Pogoni.Cala liga jest skorumpowana od A do Z.Pozdro

raus z gor - 23 marca 2007, 13:13:28 - *.90.89.75
a co z zagłebiym sosonowiec, som ujek sie pszyznol tam w 3 w mc donalds dala kasa, co to gorole som niy tykalni

lol - 23 marca 2007, 13:26:16 - *.g.intelink.pl
i dobrze - Arka za afery powinna wyleciec ze struktur PZPN....., Zawisza Bydgoszcz SA sama sie ukarala za walki,..... teraz czas na Zaglebie, Łeczna i wszystkie inne kluby ktore sa w to zamieszane.. do boju PZPN... i dzielny poskramiacz korupci Michal Listkiewicz ( rycerz w zlotej zbroi )...

kibic - 23 marca 2007, 13:59:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
teraz czas na cracovie!!! wszyscy wiedza jak robili awanse z 3 do 2 i z 2 do 1!! obserwator krakowski juz siedzi. teraz tylko jest kwestia czasu kiedy zacznie sypac na cracovie!!!!!!

brodo - 23 marca 2007, 14:22:33 - *.dei.uc.pt
Mam pytanie do admina i do każdego kto zna odpowiedź: Kto właściwie odpowiada za organizację i prowadzenie rozgrywek OE: Komisja Ligii Ekstraklasy czy PZPN? Jaki jest podział kompetencji pomiędzy tymi dwiema instytucjami?

Pos - 23 marca 2007, 14:31:16 - *.chello.pl
Przed chwilą dowiedziałem się, że miesięczne zawieszenie w rozgrywkach dotyczy również juniorów Arki. Jestem ogromnie ciekaw jaki związek z korupcją mają dzieci i młodzież trenujące w Arce?

tsubasa - 23 marca 2007, 14:33:16 - *.walbrzych.dialog.net.pl
zagłębie gra dobra piłke a coniektórzy nadal twierdzą że kupuja mecze !!! zazdrość was zrzera że zagłębie gra tak dobrze

kocur - 23 marca 2007, 14:33:57 - *.gdynia.mm.pl
Szef Wydziału Dyscypliny powiedział ze Sąd i tak ukarze ARKĘ!!!....he he he....no to mamy PAŃSTWO PRAWA....Pan Tomczak szef WD ZASTĄPIŁ SĄD I basta!!! .....on już zna wyrok....he he he....

kic - 23 marca 2007, 14:41:17 - *.gdynia.mm.pl
W Arce jest ok.11 druzn,juniorw wsyzstkich rocznikow,trampkarzy,trenerow,druzyna rezerw......Oni tez zostali ukarani przez tzch malych ludzi....parodia....Co juniorzy zawinili....

jan - 23 marca 2007, 14:56:56 - *.50.jawnet.pl
Co teraz z ligą.Co z punktami żeby była sprawa jasna.Może anulować punkty z jesieni z meczy z Arką.Dowiemy się tego dopiero w terminie póżniejszym jak będziemy przymierzać kto zostanie mistrzem Polski bo wtęczas będzie łatwiej co zrobić.Chyba trzeba to wyjaśnić natychmiast.Bo znowu będzie podejrzenie o jeszcze większą KORUBCJĘ.Taką sprawę trzeba było załatwić na początku sezonu żeby wszystko było jasne.Co z drużyną która będzie pauzować.Ile drużyn awansuje z drugiej ligi w tym przypadku,ile spadnie z pierwszej ligi.Znowu bałagan.

kr - 23 marca 2007, 14:56:57 - *.171.49.148.crowley.pl
Cytat z przed 2 tygodni:
Podjęto decyzję o wszczęciu postępowania dyscyplinarnego wobec grających w Orange Ekstraklasie Arki Gdynia i Górnika Łęczna oraz występujących w drugiej lidze KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, Górnika Polkowice, Zawiszy Bydgoszcz (2) i Podbeskidzia Bielsko-Biała.
- To nie są wszystkie kluby najbardziej zaangażowane w aferę korupcyjną - wyjaśnił wiceprzewodniczący WD PZPN Robert Zawłocki. - To nie jest nawet wierzchołek góry lodowej. W grę może wchodzić kilkanaście klubów z pierwszej i drugiej ligi. To zorganizowana działalność przestępcza na skalę całego kraju. Trzeba mieć świadomość, że to dopiero początek wyjaśniania afery.

Pos - 23 marca 2007, 15:06:38 - *.chello.pl
Wymieniono 6 klubów i stwierdzono, że to nawet nie wierzchołek góry lodowej. W takim razie czemu z Arki ktoś robi Antarktydę?

arkowiec - 23 marca 2007, 15:45:23 - *.dip0.t-ipconnect.de
To sa jaja pan Tomczak stwierdzil ze Arka nie idzie na wspolprace i dlatego zawiesza klub do czasu przyznania czasami mam wrazenie ze zyjemy w czasach krola Swieczka

kibic - 23 marca 2007, 15:46:47 - *.gdynia.mm.pl
Do Pos...,ja ci wyjaśnię czemu....A temu,że tłum czeka na igrzyska,a pan Tomczyk szef WD i kibic legii robi sobie wielką karierę,jako mąż opatrznościowy walki z korupcją....on już wydał wyrok...Sąd dla niego nie jest najważniejszy....wina innych klubów w tym Legii jest nieistotna...liczy się splendor i poklask,garstki ludzi otumanionych przez media,wierzących tylko w winę Arki.....

wladVVV - 23 marca 2007, 16:49:08 - *.chello.pl
no szkoda, a legia mistrz!

Michał KSP - 23 marca 2007, 17:08:42 - *.chello.pl
Jeśli Arkę zawiesili, to zawieszą i resztę. Lechia tez nie jest czysta. W zeszłym sezonie inne kluby z obawy przed kibicami z Gdańska przekładali mecze aby grać w gdańsku, albo oddawali walkowery. Prezes straszył swoich przeciwników, że przyjada z nim bojówkarze w liczbie 100.
Bóg zwróci Nam sprawiedliwość.

Danielos - 23 marca 2007, 17:29:05 - *.233.134.46
No, no-wreszcie postępowania. A w meczu 19 kolejki Górnik Ł - Arka to Górnik ma walkowera ??

prawo - 23 marca 2007, 18:01:41 - *.chello.pl
Za nierozegrane spotkania ligowe - zgodnie z terminarzem w ciągu najbliższego miesiąca Arka ma ich w planach pięć - gdyńskiemu klubowi grożą walkowery. Zgodnie z regulaminem rozgrywek za trzy walkowery w sezonie klub zostanie zdegradowany o dwie klasy rozgrywkowe niżej.
Mam nadzieje że tak sie nie stanie

arkowiec - 23 marca 2007, 18:22:02 - *.dip0.t-ipconnect.de
prawo nadzieja jest matka glupich

kibol - 23 marca 2007, 18:34:27 - *.chello.pl
nareszcie zabrali sie za klub pana radnego zaradnego , wyfartowal sie na arce i chcial zrobic kariere i nawet mu sie udawala i smial sie ze wszystkich i wszystkiego a kibice ktorzy nie znaja sie na pilce byli zachwyceni , widzialem wszystkie mecze i moi znajomi ktorzy znaja sie na pilce tylko sie usmiechali pod nosem jak dlugo tak mozna , skonczylo sie panie prezesie teraz wyrok i do pudla tam poznasz dopiero zycie , dobrze by bylo gdybys trafil do grypsujacych , jego ambicje zabily ten klub i nie wiadomo czy kiedys sie jeszcze podniesie

kic - 23 marca 2007, 18:45:52 - *.gdynia.mm.pl
Kibol,ci twoi znajomi maja po 14,15 lat i chodza na Bałtyk....a z ciebie taki kibol jak z Bolka i Lolka twardziel...

cybertoman - 23 marca 2007, 20:30:04 - *.210.107.108
miARKA sie przebrała

kajko - 23 marca 2007, 20:52:56 - *.devs.futuro.pl (*.233.234.149)
Wiecie co, jestem Lechistą i wcale się nie cieszę, z tego że tak z Arką pojechali. Albo zawieszają całą ligę na miesiąc i wciągu miesiąca zdegradują do 5 ligii wszystkie zespoły, które zrobiły jakikolwiek przekręt i niewazne czy kupiły jeden czy dwa czy 30 meczy. A potem jak ktoś by został to bym wznowił rozgrywki do końca rundy lub zakończył sezon i już. W obecnej sytuacji to ktoś po prostu próbuje coś pokazać kosztem Arki, a potem powie, że coś robi dla oczyszczenia ligi i zrobienia porządku. Trzymajcie się Arkowcy - życzę Wam tej degradacji ale pod warunkiem, że polecą wszyscy którzy kręcili !!!! Piszecie, że kibiców szkoda - kibice dobrze widzą na boisku czy jest przekręt czy nie - widać podobało się im kupowanie przez ich włodarzy i jakoś nie protestowali.

kibicka - 23 marca 2007, 22:07:50 - *.chello.pl
Kto na konflikcie w polskiej piłce najwięcej zyskał, a kto stracił? Zyskali mecenas Michał Tomczak (duże zdjęcie w "Fakcie") i firma Ernst & Young, a stracił PZPN – pisze Stefan Szczepłek w felietonie dla Rzeczpospolitej.
Bilans zamknięcia W ostatnich godzinach urzędowania kurator Marcin Wojcieszak zlecił kancelarii Tomczaka obsługę prawną związku, dając jej lekką ręką, bo z kieszeni PZPN, 90 euro za godzinę. Mecenas Tomczak, pełniący jednocześnie funkcję przewodniczącego Wydziału Dyscypliny, nie dostrzegł żadnych etycznych dwuznaczności takiej sytuacji.
REKLAMA Czytaj dalej
Co do Ernst & Young, to firmę tę, jako najbardziej odpowiednią do przeprowadzenia w związku audytu, wskazał kurator Wojcieszak i przekazał na jej konto kwotę 300 tys. złotych, również ze związkowej kasy. Inaczej mówiąc, PZPN dał się sprawdzić za swoje pieniądze, co nie ma sensu, tym bardziej że wyniki audytu miały dać nowym władzom obraz związku, a wróciły władze stare, które ten obraz dobrze znają.
Aktywność ministra Tomasza Lipca na polu walki z korupcją przerodziła się w walkę z PZPN, a jej koniec był łatwy do przewidzenia dla każdego, poza szefem resortu i dwoma wskazanymi przez niego, kierowanymi za pomocą sznurków, kuratorami.
Więcej w "Rzeczpospolitej"

kibicka - 23 marca 2007, 22:09:06 - *.chello.pl
Michał Tomczak będzie pełnił swoją funkcję do 29 listopada. Tego dnia zostanie wybrany nowy zarząd i nowy prezes spółki. Kandydatów na prezesa wyszukuje firma doradcza Diversa, należąca do żony Tomczaka. Obecny prezes zapewnił, że nie należy doszukiwać się w tym żadnych podtekstów, ponieważ Diversa została wybrana w przetargu.
A tu jescze jedno info tym razem z dziennika!!!

kibicka - 23 marca 2007, 22:10:31 - *.chello.pl
Michał Tomczak, szef Wydziału Dyscypliny PZPN, przedstawiany w mediach jako mąż opatrznościowy polskiego futbolu, odegrał dwuznaczną rolę w unieważnionej prywatyzacji Centrali Farmaceutycznej Cefarm w Warszawie.
Sprawę pod nadzorem prokuratury bada Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Prowadzona przez Tomczaka kancelaria doradzała byłemu zarządowi Cefarmu. Miała dostęp do poufnych informacji o spółce. Nie przeszkodziło to zarejestrowanej przez wspólniczkę adwokata firmie Finartes w złożeniu w grudniu 2005 r. oferty na zakup od państwa 85 proc. udziałów w Cefarmie.
Tomczak twierdzi, że jego wiedza o tajemnicach Cefarmu zasadniczo nie różniła się od tej, jaką miały konkurencyjne firmy biorące udział w anulowanym procesie prywatyzacyjnym. Szef Wydziału Dyscypliny PZPN bagatelizuje konflikt interesów, do jakiego doszło w jego działaniach wobec jednej z największych hurtowni leków w kraju.
Tomczak utrzymuje, że inwestor, którego tożsamości nie chce ujawnić, poprosił go o założenie spółki-wehikułu w celu nabycia udziałów Cefarmie. W rzeczywistości firma Finartes została założona pod inną nazwą już w 2003 r., kiedy kancelaria Tomczak i Partnerzy nie miała nic wspólnego z Cefarmem. Dopiero w 2005 r. uśpiona całkowicie firma zmieniła nazwę i rozszerzyła swój profil działalności, m.in. na pośrednictwo finansowe i zarządzanie holdingami.
Istniało więc poważne ryzyko, że Ministerstwo Skarbu w trakcie prywatyzacji nie zorientuje się w podwójnej roli kancelarii Tomczaka, ponieważ jego wspólniczka kilka dni przed upłynięciem ostatecznego terminu składania ofert na Cefarm została wykreślona z zarządu spółki Finartes i sprzedała swoje udziały holenderskiej firmie. Do zarządu Finartes powołany został praktykant prawny z kancelarii Tomczak i Partnerzy. Pośpiech był tak duży, że na wniosku do sądu gospodarczego o przyśpieszenie wpisu w rejestrze spółek, wspólniczka mec. Tomczaka posłużyła się pieczątką, której nie wolno jej było używać już od czterech dni.

dower - 23 marca 2007, 23:03:37 - *.chello.pl
taaaaaa...
najlepiej skopać, zniszczyć, spalić i zakopać...
walnijcie się w swoje napalone nastoletnie głowy i pomyślcie trochę...
bez dokładneggo zbadania tematu, bez udowodnionych zarzutów, bez rzetelnego otwartego procesu skazujecie razem z nieudacznikami z pzpnu jeden z bardziej zasłużonych klubów na degradację, jeśli stworzy się taki precedens to każdy "niewygodny" klub będzie mozna łatwo spuścić z ligi...
nie domagam się uniewinnienia ARKI!!!!!!
żadam postępowania na poziomie krajów cywilizowanych,
czyli: postępowanie, sąd, kara !!!
to co się dzieje w tej chwili to skandal!!!
kara bez prawomocnego wyroku
no chyba że jesteśmy już w IV Afganistanie i to stanie się normą że bez wyroku będziemy mogli kogoś skazać tylko na podstawie oskarżeń...
pozdrawiam wszystkich, którzy myślą normalnie i mam nadzieję że wszyscy niezależnie od barw klubowych przeciwsatwią się takiemu postępowaniu ze strony naszego "kochanego" związku. chyba że niektórym klubom jest to na rękę, ale mam nadzieję że nie !!!!!!!

kapsel - 23 marca 2007, 23:04:23 - *.chello.pl
I tak wlasnie wyglada nasza szara rzeczywistosc -Gratulacje dla ludzi ,ktorzy sa naiwni i mysla ze sie cokolwiek zmieni w naszy fudbolu ,jak i w panstwie , tak wlasnie wyglada czlowiek ,ktory uwaza sie za krystalicznie czystego.Uklady ,ukladziki ,gruba kasa a, trojmiejski sport zawsze byl sola w oko wladz z zapyzialej warszawy ! Pozdrowienia dla prawdziwych kibicow TAG !

Sonek LG - 24 marca 2007, 3:13:26 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.5)
Nareście jakiekolwiek kroki w tym kierunku! Dlaczego tak mało jak narazie? Powinni od razu postawić sprawę jasno, zawieszenie, w takim razie walkowery i dziękuję, ludzie czy w tym WD pracują dzieci?
Nie piszę tego ze względu, dlatego, że jestem kibicem Lechii, ale Zagłębie również jest skorumpowane, niech śmigają do A klasy i poczują smak porażki! Kara to kara, bezwzględność przedewszystkim.

Bacza - 24 marca 2007, 8:02:51 - *.gdynia.mm.pl
Decyzja o zawieszeniu Arki w rozgrywkach to decyzja dziwna. Powiem więcej - kuriozalna.
Ta decyzja nic nie wyjaśnia, a rodzi szereg twardych pytań:
1. Czemu zawieszono tylko Arkę Gdynia?
2. Co się stanie z meczami zaplanowanymi na najbliższy miesiąc?
Jeśli będą zweryfikowane na walkowery, to czemu PZPN funduje komuś taki prezent? Jeśli będą później rozegrane, to po co to zawieszenie?
3. Czy wobec faktu zawieszenia, w stosunku do ARKI stosowane będą przepisy odnośnie degradacji (aż o 2 klasy rozgrywek) za nierozegranie zaplanowanych spotkań?
4. Jeśli Jacek Milewski (zawieszony prezes Arki oskarżany o kupowanie spotkań) zostanie uniewinniony, kto wypłaci Arce odszkodowanie i kto oceni jego wysokość?
Decyzja PZPN jest jak widać jednocześnie bardzo niebezpieczna, bo prawny galimatias jaki teraz powstanie może mieć skutki wykraczające poza relacje ARKA-PZPN.
Dlatego decyzję tą uznaję za absurdalną i niezrozumiałą.
Panowie działacze - wyleczcie polską piłkę. Na razie zamiast ją leczyć skupiacie się na jednym zespole. Bo tak najłatwiej. Ale czy to cokolwiek załatwi? !!!

Kniaz - 24 marca 2007, 8:41:17 - *.tvoksywie.com.pl (*.10.0.207)
Winia tylko na nas tak naprawde maja tylko zarzuty bez dowodow chca postraszyc aby ktos sie przyznal a dzialcze siedza cicho i dobrze.A na tym zawieszniu skorzystaja niektore kluby i to ma byc czystosc ??.Powinni postawic sprawe jasno a nie zrobili taka bzdure !! Napewno postapili by fair gdyby powiedzieli lecicie o 2 klasy nizej po sezonie bysmy wiedzieli na czym stoimy a to co sie wyrabia to paranoja !!!!! Jak wiadomo nie jestesmy zbyt lubiani w polsce.A gdy w Gdyni zaczynal sie rozwijac ciekawy osrodek pilkarski postanowlili temu zapobiec . Naszym sponsorem kolejnym mialo byc PZU ktore mialo wzmocnic budzet o 4 mln czyli razem arka miala by 15mln ale i tak nam w jednym nie przeszkodzicie bedziemy mieli nowy stadion na 20 tys kibicow spelniajacy wszelkie standardy i czy bedziemy grac w IV lidze czy w I kibice naszej Areczki zawsze beda stali za nia murem !! ARECZKO KOCHAM CIE :********

Pyra - 24 marca 2007, 10:06:18 - *.tosa.pl
Trochę to śmieszne, że za Arkę od razu się zabrali, nie mówię jednak, że to źle, ale niedawno wśród klubów, które miały "polecieć" było m.in. zagłębie. Jednak zagłębie to KGHM czyli duuuże pieniądze i wątpie by w Polsce posunięto się do wyrzucania majętnych ekip tak jak to się stało w przypadku Juve.
A jeśli WD chciałby naprawdę zrobić czystkę, to wg. mnie powinien ukarać wszystkich winnych, a nie tylko Arkę - na pokaz!
Nie wiem czy pamiętacie SEZON CUDÓW GROKLINU kiedy po rundzie jesiennej był ostatni i nagle na wiosne wygrał wszystkie mecze....
Legii zawsze pomagali sędziowie, a inne kluby też nie mają czystego sumienia...to wszystko jest szyte grubymi nićmi...A na wywaleniu Arki się skończy i WD pokaże jaki to on jest wielki....
A powinni zacząć od wywalenia całego PZPNu bo jak przez tych matołów skorumpowanych FIFA nas wyrzuci to........(sami sobie dopowiedzcie co zrobimy!!!)

yoda - 24 marca 2007, 10:58:12 - *.toya.net.pl
arka zostala zawieszona na miesieaca pozniej co przyniesie L4 i wszystko bedzie ok,bo biegli psychiatrzy ozecza,ze dzialali pod wplywem chwili?czyli byli chwilowo niepoczytalni?no super!!!nic tylko przyklasnac decyzjismiech.a co z gornikiem leczna co z zaglebiem?

ck_Korona - 24 marca 2007, 11:33:47 - *.tkdami.net (*.9.178.243)
Kibicom w Gdyni proponuje wywarcie jakiegos nacisku na skompromitowane władze kluby, aby wycofały się z życia publicznego. Nie powinno to byc dla was trudne, bo jak byłem latem ub. roku na meczu Korony z Arką, to bardzo najeżdżaliście na prezesa i był ostry konflikt. Teraz przez tego faceta możecie źle skończyć. Więc na co czekać? Arka powinna grać w Ekstraklasie, bo prezentuje teraz pierwszoligowy poziom...

on - 24 marca 2007, 11:39:52 - *.toya.net.pl
LKS LODZ w latach 90 tych kupowal...A nie wspomne roku 98 Antoni Ptak

KSWisłoka - 24 marca 2007, 13:10:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Siema ludzie nie bójcie się zobaczycie Arka G. Górnik ł. itd. zostana zedegradowane do III ligi a moze i IV ligi tak samo jak GKS Katowice ...

Monaqua - 24 marca 2007, 14:22:37 - *.238.144.195
A my swoje!!!! Lechia Gdańsk! Lechia Gdańsk!!
Arka bedzie miała przynajmniej teraz troche wiecej czasu zeby swoich flag pilnowac :D:D:D

chris6 - 24 marca 2007, 19:12:39 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
@Monaqua myąlę że wam oddamy wszystkie będziecie nam pilnowac skoro PZPN chce zniszczyc Arkę to ją zniszczy.
Ja już swoje zobaczyłem szkoda tylko młodych kibiców.
Ja mogę chodzic na rugby albo w ostateczności na futbol amerykański w Sopocie powstały Jastrzębie Pomorze.
A piłką klubową przestanę się interesowac.
Nie wiem czy pamiętasz jak wasza Lechię (Lechia-Olimpia) degradowali też nie było mile ale widac centrali 3-miasto niepasuje.

PZPN - 24 marca 2007, 19:41:13 - *.lubin.dialog.net.pl
DO PZPN !!
Dlaczego wy teraz tak do Zagłęia się uwzieliście ponieważ jest wiceliderem extraklasy??
Dlaczego nietrzepialiście się rok temu jak Zagłębie po pierwszej rundzie było na 12 miesjcu...
Spółczucie dla Arki

no tak - 24 marca 2007, 21:26:17 - *.gdynia.mm.pl
System, który funkcjonował kilkadziesiąt lat zmuszał kluby do płacenia haraczy. Miałeś kasę grałeś wyżej , nie miales leciałeś w dół. Prosta zasada. Jak widac " system " broni sie dobrze i nie da sobie krzywdy zrobic. Jakos nie słychac aby sledztwo szło w tą stronę. Arka została pozostawiona sama na pożarcie , dlaczego inne kluby nie chcą walczyć z tym ?

KIBIC - 25 marca 2007, 14:29:57 - *.chello.pl
Co to da ukaranie klubu zniszczy tylko piłke bo skoro Arke zdegradują to i innych będą musieli a wiadomo że wszyscy są umoczeni.ARKA WALCZ O SWOJE!!!!

chris6 - 26 marca 2007, 9:54:36 - *.who.vectranet.pl (*.156.186.188)
Jest to temat gorący dużo osób może nie zgodzic się z moją opinią na ten temat jednak jeśli na chłodno przeanalizują fakty to będą musieli stwierdzic że niestety mam rację.
A więc tak pan Tomczak wraz zarządem PZPN zawiesili ARKĘ w rozgrywkach stwierdzając że jest to środek zapopiegawczy (nie kara)
Czyli jako że wszystkim wiadomo grozi nam degradacja o dwie klasy rozgrywkowe .
Do tego dochodzi kara "za kupowanie" meczów tak na mój rozum jedna klasa rozgrywkowa - 10 pkt. lub dwie klasy rozgrywkowe.
Pamiętajcie taka Szczakowianka miała "kupiony jeden mecz"(karą było nieutrzymanie się w lidze i -10pkt.) a ARKA ma zarzutów na 28 meczów.
Co będzie potem ?
Ano będzie tak sponsorzy odejdą wątpliwe jest aby ktokolwiek został w Arce z piłkarzy trzeba miec prośbę aby niegrali w takich klubach jak lechia czy śląsk.
A nas czeka czwarta lub piąta liga
Jest to równe ze zniszczeniem klubu.
Z całym szacunkiem ale ja na czwartą-piątą ligę nie będę dojeżdżał bliżej mam na Gryf.
I nie mówcie niec już więcej o tym że wszyscy kupowali i nie powinno się karac degradacją bo jest to przyzwolenie na korupcję (ja bym niechciał aby ktoś ptrzy stoliku załatwił mój zespół)
Wiem że niejest tak do końca to wina klubu prezesa (to sędziowie dyktują warunki- to tak jak z lekarzami)
Tylko że tu karze się pacjęnta a tam "lekarza"

ESPANIA - 26 marca 2007, 16:35:44 - *.red-88-16-35.dynamicip.rima-tde.net
Tylko arka gdynia!!!!!!!!!! nie dajmy zniszczyć naszej arki!!!!!! Tylko arka gdynia......................... Hiszpanscy kibole nadal z arką!!!!!!!!

PARODIA - 26 marca 2007, 23:53:38 - *.177.36.10
Moje jest zdanie takie, że mogą ich zdegradować ale na podatawie prawomocnego wyroku sądu, a nie bo pzpn tak chce. Przecież pzpn to nie żaden autorytet piłkarski, powinni tą strukture zniszczyć, siędzą tam same dziady zamieszane w korupcje po uczy i to oni mają wydawać werdykt w sprawie, którą pewni sami stworzyli. ARKA jest w tym przypadku kozłem ofiarnym. Największe oszusty i zlodzieje PZPN będą wydawać werdykt w sprawie parodia

MATRIX - 27 marca 2007, 18:22:21 - *.smstv.pl
PZPN nie oczyści piłki z korupcji ten związek
to ubecka struktura mafijna , kupowanie meczy
pod patronatem działaczy PZPN-u było tak powszechne, że zastanawiam się czy karanie tych
klubów ,na które zgromadzono niezbite dowody, to
sprawiedliwość czy też szczęście bądz układy
tych pozostałych

TSW - 4 kwietnia 2007, 11:31:29 - *.68.76.79.brzesko76.tnp.pl
TYLKO WISŁA I legia sa czyste w OE. mowil juz o tym dziurowicz. arka powninni rozwiazac i leczne tez. cracovia, belchatow, lubin, pogon powinny zostac zdegradowane. miejsca a OE uzupelnic kiloma klubami z II ligi. w OE powinno grac ok 10 klubow i starczy. po co szumowina w I lidze. pozdro. czekamy na Lechnie w OE.
BKS+TSW+WKS+ZKS = WIERNOŚĆ

Wiślak - 4 kwietnia 2007, 11:34:19 - *.68.76.79.brzesko76.tnp.pl
no o legi tez bym podyskutowal. pamietacie poprzedni sezon gdy legia wygrywala po 1:0 strzelajac bramki w ostatnich min. meczu. tu cos smierdzi. heh no to wyjdzie ze tylko Wisła pozostanie w OE. dojdzie do niej Lechia i tak bedzie OE. pozdro z wiślackiego krakowa dla Śląska, Lechii i Uni

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas