|
|
17 kwietnia 2007, 15:57:37 - szczypior
U-17: Polska 1-0 Litwa
Reprezentacja Polski do lat 17 zakończyła kilkudniowe zgrupowanie na Warmii i Mazurach. W swoim drugim spotkaniu pokonała reprezentację Litwy 1-0 (0-0).
14 kwietnia 2007 - Lubawa
Polska 1-0 Litwa
Sebastian Zalepa 66
Polska: Maciej Jaworek - Lukas Olbrich, Norbert Jędrzejczyk, Matthias Ostrzolek, Sebastian Zalepa, Tomasz Damrat, Kamil Garcon, Marcin Trojanowski, Artur Kubica, Sławomir Wilczewski, Zeyn Al-Abidyn S-Latef. Grali także: Sebastian Krysiński, Łukasz Szafran, Patryk Burda, Łukasz Sekulski, Michał Głowacki.
W tym czasie biało-czerwoni rozegrali dwa kontrolne spotkania z rówieśnikami z Litwy. W czwartek w Iławie podopieczni Michała Globisza pewnie wygrali 4-1, po dwóch bramkach Zeyna Al-Abidyn S-Latefa, jednej Tomasza Damrata i Artura Kubicy.
Rewanż odbył się w Lubawie i jak zapowiadał selekcjoner, wyjściowy skład w tym pojedynku był zupełnie inny. Część zawodników już po meczu na stadionie Jezioraka rozjechała się do klubów, w których występują na co dzień. Miało to wpływ na przebieg pojedynku. Gospodarze mieli znaczącą przewagę, ale nie mogli zdobyć tego, co w piłce jest najważniejsze, czyli bramek. Szkoleniowiec w obydwu spotkaniach testował zawodników, którzy mają uzupełnić trzon podstawowego zespołu na przyszłoroczne eliminacje do mistrzostw Europy do lat 19. W sobotę Michał Globisz skorzystał także z usług Michała Głowackiego, piłkarza olsztyńskiej Warmii, który odwdzięczył się trenerowi dobrą grą. W 66. minucie Głowacki dośrodkował z rzutu rożnego wprost na głowę Sebastiana Zalepy, a ten piłkę skierował do siatki. Jak się okazało był to jedyny gol w tym spotkaniu, a zawodnik z Warmii i Mazur będzie mógł liczyć na kolejne powołania na konsultacje.
- Nie byliśmy w dobrej dyspozycji, natomiast przeciwnik walczył bardzo agresywnie - mówi Michał Globisz. - Zabrakło składnych akcji, strzałów, a przede wszystkim bramek. Chłopcy grali w tym składzie pierwszy i o ostatni raz, a ja przyglądałem się ich umiejętnościom. I muszę przyznać, że niektórzy zaprezentowali się całkiem nieźle.
W tym roku biało-czerwoni rozegrają jeszcze kontrolne mecze z Łotwą i Belgią, a także wystąpią na turnieju w Czechach.
|
źródło: Gazeta.pl
|
Manubek85 - 17 kwietnia 2007, 17:36:17 - *.dsl.club-internet.fr
co robi ten Zeyn Al-Abidyn S-Latef ? Mieszkam w francji, nie jestem rasista ale nie chce aby reprezentacja polski stala sie jak Repre Francji. Fakt odniesli Francuzi kilka sukcesow ale kogo to cieszy miec sukcesy ktore Ci przenosza inni ludzie ? Nie masz pociechy tego, widzac ich nie odnaldujes sie, a oni przeciez tak naprawde nie czuja sie tak scisle zwiazani emocjonalnie z tym krajem ktorego reprezentuja. Polska nie wygrala mistrzostwa swiata ani europy, ale te 3 miejsca w 1974 i 1982 to maja dzieki wlasnej zasludze. Jesli gra dla nas, to po prostu bo Irak jest kiepski, i prawie nie istnieje jako druzyna pilkarska, to jest po prostu wybor marketingowy, a dla mnie repre to nie wytryna ktora sie wybiera bo inny wybor jest mniej ciekawszy. Reprezentacja Polski to zaszczyt a nie jakas repre w ktorej sie gra bo "nie mialo sie wyjsca" albo "lepiej dla mojej osoby".
@@@ - 17 kwietnia 2007, 17:48:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Oj tak tak taas, to przykre że jeszcze w dzisiejszych czasach tacy ludzie chodzą po świecie. A dzieciaki takie lata 70-te nazywają zacofaniem i ciemnogrodem, a tu nie trzeba daleko szukać przykładów w dzisiejszych czasach. I jeszcze twierdzi że nie jest rasistą. Skoro Zeyn jest Polakiem, to gdzie ma twoim zdaniem grać?
Manubek85 - 17 kwietnia 2007, 18:00:27 - *.dsl.club-internet.fr
widac ze malo czytasz na temat tego goscia. On akurat mial wybor miedzy Polske i Irak. Ale sam powiedzial ze Irak zabardzo go nie ciagnie, bo jaka przyszlosc pilkarska grajac dla takiej reprezentacji moze miec ?. Ale polska daje mu wieciej przywilejow. Wiec to znaczy ze nie gra dla polski bo czuje sie Polakiem, tylko po prostu bo ma wiekszy interes, i tyle. Ty to wogole chyba nawet nie znasz oznaczenia rasismu, powiedziec ze ktos nie czuje sie polakiem albo ze gra dla jakies reprezentacji bo ma interes to nie rasism tylko wyraza zwyklej opini, no ale moze Ty masz jakis kompleks na tym punkcie ? Moze jeden z Twoich rodzicow nie jest polak i nazywasz sie Michalamahd Aboul Al-kowal-nasser i czujes sie zagrozony zwykla opinia. A po drugie ten gosciu to ma tylko ojca irakyjczyka, mame polke i mieszka we Szwecji a w zwojej nazwie (no bo tam jest Imie + nazwisko) nie ma ani sladu czegos polskiego lub najwyzej Szwedzkiego; nazwisko to normalne, ma sie go po ojcu, no ale np nie mogla jego matka dac mu Polskie choc moze jakies europejskie imie ? Moze jej nie zalezalo aby sie czul polak. To ze ludzie przypominaja sobie ze maja jakies korzenie bo maja jakis interes, to jaki szacunek do Tego ? Jest sie albo sie nie jest. A nie takie kiwanie sie, gdyby byl Polako-Anglik to napewno z takim podejsciem wybral by Anglie bo tam jest ciekawiej, wiec gdzie tu rasism ? Po prostu realizm.
piter83 - 17 kwietnia 2007, 18:13:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Manubek85 szkoda że taki z Ciebie "światowiec". S-Latef jest Polakiem czy Ci sie to podoba czy nie, w reprezentacji Francji którą tutaj przywołujesz graja też sami Francuzi, a to że mają korzenie spoza Francji to chyba nie powinno ich dyskwalifikować. gdybysmy szli dalej Twoim tokiem rozumowania to w naszej reprezentacji powinnni grac sami Kowalscy i Nowaki. nie było by np. miejsca dla Ebiego, ktory umówmy sie do kraju przyjeżdża tylko na kadre. przeciez tego chlopaka do Polski nic nie ciagnie, oprócz sentymenty i czystego patriotyzmu, tylko nazwisko ma brzmiące przyjaźnie więc się go nie czepiasz.pozdro dla normalnych
Manubek85 - 17 kwietnia 2007, 18:36:05 - *.dsl.club-internet.fr
Najpierw zobacz co to jest rasism w slowniku, albo kup sobie slownik jak nie masz. pozniej przyjdzies komentowac. bo jak ktos sie nie zna to tylko bzdury umie pisac. Smolarek mogl wybrac miedzy polska i silniejsza reprezentacja, wybral polske, jest to dowod ze ma motywacje grania dla Polski. A w Francji to widac ze znasz tyle na tej reprezentacji co ja o twoim wygladzie. nie bede wszytkich pisal dam tylko kilka, Desailly, Viera, Makelele i Mavuba, oni urodzili sie w ich krajach ale wybrali grac dla Francji z powodo wlasnych interesow, i tego WCALE NIE KRYJA. Dzieki ze mnie pozdrawiasz, bo normalny gosciu to wlasnie taki ktory uwaza ze sie zasluguje grac dla repre nie bo sie jest takim i owakim, tylko bo sie ma prawdziwa motywacje ! A to ze nie gra dla Szwecji bo oni go nie chcieli i nie gra dla Iraku bo za slaba druzyna, i teraz jest wielki I LOVE YOU POLAND, to nie jest motywacja szczera. Jesli tego nie rozumies to juz swiadczy o Twoim pozomie intelektualnym i tym bardziej kiepskim poziomem patryotyzmu, bo tutja nei chodzi o rasy tylko o prawdziwej CHECI.
pkb - 17 kwietnia 2007, 18:56:27 - *.gdynia.mm.pl
Manubek - wszystko pięknie, ale pamiętaj, że wybór reprezentacji można też dokonać tylko raz. Po zagraniu meczu w niej już jest "po ptokach". Także chcąc nie chcąc, motywację ma każdy - choćby taką, że dany gracz w innej reprezentacji się nie pokaże, więc musi się starać w tej, której gra. To nie klub. No i wszyscy zdają sobie z tego sprawę. Fakt, patriotyzm fajna rzecz. Tyle, że założę się, że także nie wszyscy i rodowici Polacy są patriotami z krwi i kości - może, gdyby mieli inny wybór, też by wybrali Holandię czy Francję. Kryterium grania w kadrze nie jest patriotyzm, ale umiejętności. Motywację każdy ma swoją, oceniać ich nie ma co .
Manubek85 - 17 kwietnia 2007, 19:03:55 - *.dsl.club-internet.fr
WoW. coraz lepiej. A ty teraz nam gadasz o wychowaniu sie w kulturze europejskiej ? (co nic nie ma wspolnego z tym tematem, no ale cuz). Czyly mowic ze ktos gra dla interesu dla reprezentacji Polski i wiec nie powinien bo to nie szczera motywacja to znaczy ze : - Sie jest Rasista - Ze sie jest nie normalnym - Ze sie "nie wiem co" bo nie zrozumialem o co chodzilo Panu Castorpowi, a chyba on sam dokladnie nie zrozumial. No to z was Trzech smiesnych ziomkow. Kazdy MOWI CO WIE (akurat nie wiele), Moze jestescie na psychologi ? Choc z takimi analizami to chyba piaty rok jestescie na pierwszym roku ...
Szwedzik - 17 kwietnia 2007, 19:05:34 - *.217.216.81.static.nk.siw.siwnet.net
To moze ty doczytaj mieszkam na stale w Szwecji od wielu lat i Zeyn mogl by tez z powodzeniem grac w reprezentacji Szwecji poniewaz posiada juz obywatelstwo a powolanie byloby tylko kwestia czasu. Gra dla nas i z tego nalezy sie cieszyc ... Ma matke polke i czesto odwiedza rodzine w Polsce oraz dosyc dobrze wlada polskim. Dla mnie polak nie musi urodzic sie w Polsce lub miec polskie nazwisko aby nim byc. Po twoich wypowiedziach byloby ok jesli by mial jakies szwedzkie slady w nazwisku a tutaj jest pol arabem i juz nie za bardzo Ci to pasuje. Bylem we Francji znam sytuacje mniejszosci w tym kraju i niestety troche rozumiem twoj rasizm ale nie popieram ..../
Manubek85 - 17 kwietnia 2007, 19:09:16 - *.dsl.club-internet.fr
Pkb zgadzam sie z Toba, wrescie ktos na poziomie ktory umie czytac i rozumie sens tego co czyta. No tak, masz racje, no ale nic nie mowic to tez nie taka prosta rzecz, czemu tak sie bac cos powiedziec ? Sa polacy ze nie maja motywacji to fakt, choc po co wiec brac takich co nikt powyzej nas nie chce (dobre repre), zeby miec repre zlozonych z Nie chcianych i z takich co nie maja wyjscia ? eh ... to nie rozwiazanie, popatrz olisadebe, wypromowala go repre poszedl do Pany i pozniej jakie cyrki wystawial, a teraz jak jzu nikim nie jest to chetnie by wrocil choc jakos nawte nie gra w klubie, sam spapral sobie wszytko i pokazal jaka delikatna rzecz jest brac ludzi co nie sa na 100% motywowani barwami ktorych reprezentuja. Osobiscie go spotkalem, o malo sie nie oborzyl ze powiedzialem mu "czesc" po polsku, nie ma co o nim z reszta juz gadac.
Master - 17 kwietnia 2007, 19:11:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Manubek skończ waść, wstydu oszczędź !!!!!
bartek - 17 kwietnia 2007, 20:36:18 - *.lubin.dialog.net.pl (*.168.224.30)
ON swietnie gra. Zeyn Al-Abidyn S-Latef to moim zdaniem przyszlosc polskiego futbolu. Na EURO 2012 bedzie gotowy do gry w doroslej reprezentacji :D
boq - 17 kwietnia 2007, 20:43:10 - *.199.253.176
czywy juz powariowaliscie na punkcie jakiegos grajka pochodzenia polskiego,czy to takie wazne czy on gra czy nie gra.Duzo jeszcze przed nim pracy jak zreszta i przed innymi w tym wieku pilkarzami,aby grac w powazna pilke.Takze nie napinajcie sie bracia rodacy.
boq - 17 kwietnia 2007, 20:46:40 - *.199.253.176
takich chlopcow jak ten zeyen to i w kraju mamy duzo.tylko na razie ci chlopcy ,trenuja,pracuja i nie potrzebuja rozglosu.
spacecowbo - 17 kwietnia 2007, 21:19:14 - *.ostnet.pl
wg mnie Zeyn jeszcze da, o ile będzie miał na to okazję, swoje świadectwo polskości i dokona właściwego wyboru, znajdzie swoje miejsce na tym świecie... nie powinni niektórzy z was wypowiadać się na temat jego motywacji do gry w reprezentacji, tym bardziej, że mówicie używając przy tym śmiesznych argumentów, bo jak zawodnik grający w reprezentacji u-17, mógłby sobie wyobrażać jakiekolwiek korzyści mające różnorakie ściśle nieokreślone znamiona, jeśli do zawodowstwa w jego przypadku jest jeszcze bardzo daleko...
narwl - 17 kwietnia 2007, 23:12:44 - *.system-net.pl
Manubek85 - śmieszne argumenty. W czym Ty jesteś od niego lepszy, że go oceniasz, przecież sam mieszkasz we Francji. Dla mnie jest takim samym Polakiem jak Ty.
olo - 18 kwietnia 2007, 14:04:57 - *.uz.zgora.pl
A ja napiszę wprost: nie życzę sobie aby w MOJEJ(naszej) reprezentacji grał muzłumanin!
narwl - 18 kwietnia 2007, 19:42:01 - *.system-net.pl
a ja nie życzę sobie by kibicem mojej reprezentacji był baran
niebieski - 19 kwietnia 2007, 10:36:57 - *.elsat.net.pl
dlaczego nie dostaje szansy utalentowany junior ruchu jest w czołówce strzelców śląskiej ligi juniorow 18 bramek dotychczas z rocznikiem 0 2 lata starszym panie trenerze daj mu pan szansę zaprezętowac się przecierz sląska liga juniorow jest najlepsza w Polsce tam grają najlepsi juniorzy którzy zawsze walczą o mistrzostwo polski artur s
|
|