[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 stycznia 2008, 13:37:41 - elenril
Polsat i ITI chcą utworzyć wspólnie kanał sportowy

W walce o prawa do transmitowania spotkań Orange Ekstraklasy nastąpił nieoczekiwany zwrot. Siły połączyły Telewizja Polsat SA oraz ITI Neovision.

Poniżej wspólny komunikat obu firm, które podpisały wczoraj porozumienie.

POLSKA LIGA DLA WSZYSTKICH

Warszawa 2008.01.04

Wczoraj zostało podpisane porozumienie pomiędzy Telewizja Polsat SA a ITI Neovision (operator platformy n) o utworzeniu konsorcjum, którego celem jest stworzenie kanału telewizyjnego Polska Ekstraklasa TV i zaoferowanie go wszystkim zainteresowanym polskim nadawcom. Kanał ten transmitowałby wszystkie mecze polskiej piłki nożnej. Taka oferta została złożona do spółki Ekstraklasa SA.

Ekstraklasa SA ogłosiła przetarg otwarty na udzielenie na wyłączność praw do transmisji w latach 2008-2011 wiosennych i jesiennych rozgrywek polskiej Ligi Piłki Nożnej. Oferta konsorcjum, stanowi innowacyjną propozycję, która swym zasięgiem wykracza poza warunki przetargu. Zakłada ona produkcję i transmisje ze wszystkich spotkań ligowych "na żywo" w ramach stworzonego w tym celu kanału piłkarskiego. Oferta ta stanowi przełom w pokazywaniu i dostępności do polskiej piłki klubowej. Kanał ten miałby być udostępniany wszystkim zainteresowanym nadawcom, platformom cyfrowym i sieciom kablowym na takich samych warunkach finansowych, co powoduje, że jego teoretyczny zasięg może osiągnąć ponad 5 milionów abonentów. Konsorcjum planuje udostępnić kanał za cenę około 16 złotych od abonenta, co stanowi sumę prawie o połowę niższą niż koszt ponoszony dotychczas przez abonentów odbierających polską ligę.


- Przyjęcie tej propozycji przez Ekstraklasę SA oznaczałoby znaczne zwiększenie zasięgu transmisji i udostępnienie polskiej piłki wszystkim kibicom bez dzielenia ich na odbiorców tej czy innej telewizji. Nasza wspólna propozycja jest także wyjściem naprzeciw oczekiwaniom większości klubów, a co najważniejsze przyczyni się do popularyzacji samej Ligi – powiedział Mirosław Błaszczyk, prezes zarządu telewizji Polsat.

- Nasza wspólna inicjatywa jest odpowiedzią na głosy kibiców, którzy żądają prawa wyboru nadawcy w dostępie do transmisji telewizyjnych. Stworzenie odrębnego kanału transmitującego Polską Ligę i zaoferowanie go wszystkim, jest najbardziej sprawiedliwym i prospołecznym działaniem, jakie można sobie na tym rynku i w tej sprawie wyobrazić – powiedział Maciej Sojka, prezes ITI Neovision.

Konsorcjum jednocześnie zapewnia Ekstraklasie SA gwarancje finansowe w wysokości 100 milionów złotych za jeden sezon.


źródło: Legia Warszawa

bart - 4 stycznia 2008, 13:42:53 - *.c0.msk.pl
nikt nie jest w stanie pokazać ligi jak c+,oglądanie meczów w "n" jest potwornie nudne nawet jak gra liga mistrzów

przemo - 4 stycznia 2008, 13:47:16 - *.136.20.129
chyba sobie żartujesz jak może być Liga Mistrzów nudna , ja mam N i jestem zadowolony z poziomu komentowania meczów.A C+ może się schować

majk - 4 stycznia 2008, 13:48:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Sam jesteś nudny "bart".
"PIŁKA NOŻNA DLA WSZYSTKICH"

kibic - 4 stycznia 2008, 13:50:10 - *.ssp.dialog.net.pl
Czyli ITI nie wystarczy już magazyn Legia Ekstraklasa w niedzielę wieczorem, teraz chce mieć całą ligę aby każdy magazyn zaczynać informacją o Legii.

marin - 4 stycznia 2008, 13:51:41 - *.bremultibank.com.pl
uwazam,ze to dobry pomysl...ale od pomyslu do jego realizacji jest jescze dluga droga.poza tym nsport musi poprawic obsluge,studio i cala otoczke swoich transmisji sportowych,poniewaz obecnie poziom ich transmisji jest sredni...polsat jest natomiast okej,ma bardzo dobrych dziennikarzy i komentatorow.jezeli ktos madry posklada to wszystko "do kupy",to fakt,za jakis czas mozemy miec ciekawy kanal sportowy nt naszej ligi,w ktorej beda krolowaly mecze ligowe.pozdrawiam wszystkich kibicow

Robert - 4 stycznia 2008, 13:55:04 - *.acn.waw.pl
Nie wiem jakie są szanse na zorganizowanie takiego kanału w pół roku, aby zdążyć wszystko jeszcze dogadać z Ekstraklasą. Ale pomysł całkiem ciekawy.

maciek - 4 stycznia 2008, 14:06:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.150)
a ciekawe jakich zakontraktują komentatorów //?

c+ - 4 stycznia 2008, 14:08:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
NIE! Oprawa meczów wiele straci! C+ ma najlepszą oprawę transmisji, dobrych komentatorów... a w N-ce co tydzień będzie Legia

lula - 4 stycznia 2008, 14:13:28 - *.enterpol.pl
To już o Legii będzie wszystko,aż do znudzenia,no i ci znakomici dziennikarze z

Może być g - 4 stycznia 2008, 14:16:00 - *.centertel.pl
Jeżeli dobrze zrozumiałem abonameci Polsatu i N-ki jeżeli wyłożom dodatkowe 16 zł mogą oglondać całą Oranż-Ekstraklasę to według mnie jest to dobry pomysł,a jeszcze jak by była opcja wyboru dowolnego meczu w każdej kolejce to by było naprawdę super!!!

Sk(L)ku - 4 stycznia 2008, 14:17:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobrze wiecej wiadomosci o Legiunii!

c+ - 4 stycznia 2008, 14:20:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
16zł za samą OE... Przesada...
Może być g- abonenci KAŻDEJ platformy jeśli wyłożą 16zł to zobaczą sobie OE.

eReR - 4 stycznia 2008, 14:20:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
to kiepskie gwarancje finansowe daje to konsorcjum, C+ może wyłożyć dużo więcej....
A mecze i tak nie będą na otwartej, tylko na n-sport i ewentualnie Polsat Sport, wiec nie cieszcie się dzieci.
TVN ma żenujących komentatorów i słabą infrastrukturę (np. studio OE z logami drużyn, które już dawno nie graja w I lidze, na przykłd Polonii Warszawa, na tle loga której leci całe studio), ogólnie jest jednym wielkim dnem wykonawczym. Z kolei Polsat jest siermiężny jeszcze bardziej jeśli chodzi o studio, za to ma kilku jako-takich komentatorów, których da się słuchać. Nie umywaja się do Lipińskiego, Twarowskiego, Smokowskiego, Laskowskiego, ale w miarę znają się na piłce. Więc moze wspólnymi siłami dadzą radę.

Mat_Mzks - 4 stycznia 2008, 14:23:02 - *.kos.vectranet.pl
No to teraz program "Orange ekstraklasa" bedziemy mieli magazyn "legia ekstraklas"!!!!

gfd - 4 stycznia 2008, 14:25:24 - *.ols.vectranet.pl
niech kupuja byle by duzo placili
w polsacie maja rownie dobrych komentatorow co w canal+ a wiec poziom komentowania raczej by nie spadl ;]

piotrek - 4 stycznia 2008, 14:28:08 - *.lodz.mm.pl
Co wy gadacie, liga nie leciała by ani na N-sport ani w Polsacie Sport. Powstał by nowy program, skupiony na transmisji ligi polskiej. Dzieki dużej ilości wozów transmisyjnych jednego dnia można by pokazać 4 mecze na żywo a łącznie przez cały tydzień wszystkie 8. Narazie żadna samodzielna tv , nawet canal + nie zaproponuje nam transmisji wszystkich spotkań live.

Fremen - 4 stycznia 2008, 14:28:29 - *.e-wro.net.pl
A gdyby tak do polsatu iti dołączyc c+ i stworzyc 1 wielki kanał ekstraklasa na pochybel publicznej ? Gwarantowane byłby przekaz na najwyższym poziomie utrag dzielony co prawda na 3 ale sądze ze ogladalnosc byłaby większa niż te zakładane 5 mln widzów.

pro9 - 4 stycznia 2008, 14:30:06 - *.gprs.plus.pl
noi obrze konkurencja tak jest na calym swiecie a nie cyfra .ja tam do nich nic niemam tylko ze mogli by jakos dawac chociaz raz w miesiacu w niekodowanym pasmie jeden mecz OE to by bylo ok .a tak jesli to wyjdzie to drzyjcie cyfrowcy przed naporem polsatu i tvn Legia.

Polo - 4 stycznia 2008, 14:30:08 - *.134.144.196
I jak mniemam jedynym komentatorem będizie wschodząca gwiazada polskiej komentatorki czyli Piotr LEGIA Salak.....miałem okazje oglądać kilka meczy na na "N" i to sie naprawdę nie dzieje oni potrafili by spieprzyć swoim poziomem,zaanagażowaniem,i fachowością finał Polska - Hiszpania z Barcelony 92r,finał mistrzostw świata Francja - Włochy 06 ,Polska - Portugalia Chorzów ,Lech - Legia finał PP i wiele ,wiele innych .....tak tandeciarskiego ,stronniczego i nudnego programu jak Orange Ekstraklasa to ze swiecą szukać (swym prostackim przekazem moze sie rówanać tylko z tańcem z gwiazdami ,jak oni śpiewją ,drzyzgą i sendzią A.M.Wesołowską tego typu buracznanym chłamem)I mimo ze nie stać mnie na C+ to jestm za tym by ta stacja dalej miała prawa do ligi ,jedynie Polsat może sie równać ....ale na tym mariażu może tylko stracić.

kasa - 4 stycznia 2008, 14:41:52 - *.244.141.2
jeśli na tym mieliby skorzystać widzowie to jestem za. Nie od razu Kraków zbudowano. Na początku i C+ był surowy. Dajcie im trochę czasu i na pewno bedziemy wszyscy z tego zadowoleni. Koniec z monopolem na Polską Ligę!!!

piotrek - 4 stycznia 2008, 14:42:46 - *.lodz.mm.pl
liga dzieki temu może być dostepną na 3 platformach(cyfra + także mogła by dodać do swojej oferty, wiadomo wtedy że cena za canal+ znacznie by zmalała) i kilkudziesięciu kablówkach takich jak UPC , Multimedia czy Astra, rozwiązanie to mogło by być bardzo dobre dla klubów ponieważ zyski z reklam na stadionie były całkiem inne adekwatne do tego że dzisiaj lige obejrzy 0,5 mln ludzi a mogło by nawet 5 mln

pro9 - 4 stycznia 2008, 14:46:18 - *.gprs.plus.pl
zastanawiam się na tym jak to wyjdzie w praniu,tz. czy zdązą to wszystko przygotowac.Szczerze powiedziawszy nigdy nieoglądałem meczu na Canal + ale to co proponuja mi komentatorzy POlsatu Sport wystarczy. Co do komentowania w Tvn to rzeczywiscie emocje jakby bilard komentowali

kibic - 4 stycznia 2008, 14:50:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do eReR.
Przeczytaj raz jeszcze artykul i to co napisales. Gdzie tam mowa o meczach w nSport i PolsatSport ? Nie ma to jak pisac, zeby cos napisac...
Pomysl jest dobry, wieksza ogladalnosc = wieksze wplywy z reklam, a to moze zachecic kluby do takiego rozwiazania.

spoxy - 4 stycznia 2008, 14:51:55 - *.pl
przy 500 tysiącach abonamentów i 150 milionowym haraczu za sezon każdy płaciłby miesięcznie ok 25 zł jeśli byłoby ich 5 milinów czyli dziesięć razy mniej ( wychodzi 2,5 PLN ) oraz jeśli nie 150 a 100 to mniej o jedną trzecią czyli ok 1,83 PLN niech 50 kosztuje wyprodukowanie ... nikomu coś takiego jeszcze nie wyszło ale to byłby produkt kokos

Owen - 4 stycznia 2008, 15:02:20 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.243)
I bardzo dobrze sam chciałbym oglądać polską ligę ale nie mam canal+ tylko kablówkę.Walić ten canal+ nareście będą transmisję w normalnej stacji.Kiedyś pamiętam jak na tvp leciała liga

kiko - 4 stycznia 2008, 15:02:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
wyszyscy ci co maja C+ dobrze wiedza ze majac prawa do transmisji robia to 100% profesjinalnie (transmisja meczy, magazeyny ligowe), piszecie ze polsat jest porownywalny ok....czemu nie ma jaja juz praw do Bundesligi???stwierdzili ze liga Holendrska i Portugalaska im wystarczy???
i chyba juz wszyscy zapomnieli o przetargu z grudnia zeszlego roku, Polsat sie spoznil wiec co mu pozostalo???....wspolpraca ITI....moje zdanie

Skoczow - 4 stycznia 2008, 15:02:43 - *.bielsko.dialog.net.pl
Ogladalem tylko kilka meczow na C+, ale szczerze to naprawde Smkowski (czy jak mu tam) pelna profeska. Moim zdaniem, zaznaczam MOIM ZDANIEM C+ bardzo fajnie robi lige, ale zasieg (widownie) maja bardzo okrojona.

AnB_Widzew - 4 stycznia 2008, 15:05:03 - *.toya.net.pl
dobry pomysł. jak komuś nie opowiada Salak lub inny to niech sobie wyłączy głos ;). ja i tak jestem na wszystkich meczach mojego Widzewa (w przyszłym roku może znów II-go ligowe ;), ale w wolnych chwilach chetnie obejrze inne pojedynki... nie martwcie sie Panowie i Panie - mecze Legii trwaja 90 minut, więc na innych bedzie troche czasu

basten - 4 stycznia 2008, 15:09:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
nikt nie pokaże tak LIGI jak C+, a poza tym za 16zł będzie można obejrzeć LIGĘ POLSKĄ z tym tylko że w C+ za te pieniądze to jeszcze można oglądać ligę hiszpańską, angielską, francuską, włoską trzymam kciuki za CYFRĘ+

sopel - 4 stycznia 2008, 15:10:59 - *.adsl.inetia.pl
bardzo dobre rozwiazanie. Do wsystkich pseudo-komenatatorów tej informacji. nie ma ani słowa o meczach w N czy polsat sport tylko o powstanie SPECJALNEFGO KANAłU LIGOWEGO, który byłby udostepniony wszystkim operatorom; czyli wszystki platformom cyfrowym i sieciom kablowym!!! CZYTAJCIE UWAZNIE

adamusmix - 4 stycznia 2008, 15:13:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pomysł jak zwykle ciekawy...W Polsce jest dużo takich pomysłów, gorzej z wykonaniem

michalls - 4 stycznia 2008, 15:20:07 - *.adsl.inetia.pl
zgadzam sie, ze nikt nie pokaze ligi tak jak C+, transmisja, komentarz i magazyny sa tu na najwyzszym poziomie! TVN to kompletne dno, a Polsat niech nadal pokazuje sobie Puchar Ekstraklasy

Polsat - 4 stycznia 2008, 15:33:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajnie Polsat górą w końcu na polsacie lecą najważniejsze mecze piłki ręcznej, siatkówki oraz innych sportów a na innych kanałach tego nie ma no a teraz może będzie miał ligę polską po prostu super!! NAJLEPSZY KANAŁ W POLSCE!!!!!!

ąnty-canal - 4 stycznia 2008, 15:47:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wszystko lepsze niz Canal+ !!!

GieKSa - 4 stycznia 2008, 16:24:21 - *.centertel.pl
Też słyszałem że C+ ma dobry komentarz, ale takto by liga była dostępna dla wszystkich, a nie tylko dla abonentów głównie Cyfry+

MarSz - 4 stycznia 2008, 16:28:06 - *.zetobi.com.pl (*.0.100.143)
POLSKA LIGA DLA WSZYSTKICH.
Wielkie oszustwo!!!!!!! 16Zł za ligę polską to bardzo wysoka cena. Obecnie w kablówce Vectra za pełen pakiet C+ (3kanały) pierwsze 3 miesiące gratis za pozostałe 9mieś. – 29zł. Średnio za miesiąc wychodzi ok. 24zł. W każdej kablówce można wykupić C+. Dlaczego nie wszyscy go kupują? Nie musze chyba dodawać, że C+ to nie tylko liga polska!!!!!!!!!!!!

eR - 4 stycznia 2008, 16:30:46 - *.adsl.inetia.pl
ONLY CANAL+ Ludzie z ITI są niekompetentni... Ostatnio oglądałem mecz na 'n' Real Madryt - Lazio Rzym, to jak bramkę strzelił Julio Baptista komentator stwierdził, że to Mahamadou Diarra ! Jakby tego było mało to Robbena nazwał 'starszym panem' ISTNA BŁAZENADA !!!

7Pavel7 - 4 stycznia 2008, 16:36:53 - *.eranet.pl
Witam ja jestem za tym by OE byla w Canal+ ,tak jak pisza koledzy robia to na najwyzszym poziomie. Rozumiem tych ktorzy niemaja C+ a cheli by tez podgladac Lige ,powiem tyle nie trzeba koniecznie placic za C+ by ogldac lige ,wnioski wyciagnijscie sami i poszukacjie troche w googlach o TV i o mozliwej Edukacji

wielimunio - 4 stycznia 2008, 16:39:11 - *.cnet2.gawex.pl
Gdyby CANAL+ występował we wszystkich sieciach kablowych ,to nie byłoby większego problemu z oglądaniem naszej ligi. Niestety tak nie jest, czego za cholerę nie mogę zrozumieć. Na moim osiedlu wszyscy kibice mają kablówkę lecz aby obejrzeć jakiś mecz muszą iść do baru, w którym jest C+ i tam w oparach smrodu tytoniowo-alkoholowego z widokiem na miejscowych buraków ,poddają się kibicowaniu swojej drużynie.

Murukami - 4 stycznia 2008, 16:41:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moim zdaniem OE powinna byc bardziej profesjonalna.
ja bym to porownal do tego ze chce sie zbudowac dom bez fundamentow.......... jak w polskiej lidze klub jest niewyplacalny to nic a w belgii od razu degradacja my mielismy i byc moze bedziemy miec klub brazylijski no i ciagle mamy pseudotrenerow i pseudo dzialaczy typu filipiak i goszczynski.........pozdro dla normalnych

c+ - 4 stycznia 2008, 16:46:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokładnie! Ligę można obejrzeć w necie za free ;) A w TV za 24 zł.
16zł- sama liga
24zł- OE, Primera Division, Serie A, Premier League, Ligue 1, Żużlowe GP, NBA, wiele premier filmowych etc.

kolec - 4 stycznia 2008, 16:52:13 - *.opera-mini.net (*.112.60.138)
Nie podniecajcie síe.OE byla jest i bedzie w Cyfrze+

Yoshy - 4 stycznia 2008, 17:28:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Trzeba przyznac jedno ....kibic ktory do tej pory mial wykupiony C+ straci ..poniewaz teraz bedzie musial jeszcze dokupic ten kanal za 16 zl a wczesniej za 25 mial wraz z liga polska rowniez inne znane ligi europejskie. Ciekawi mnie tez zachwyt ludzi ktorzy maja N lub Polsat poniewaz oni do swoich wykupionych pakietow ( sportowych) takze beda musieli wybulic dodatkowo 16 zeta na miech ..wiec wychodzi to tak jakby sobie kupili c+ w cyfrze heheh

7Pavel7 - 4 stycznia 2008, 17:29:31 - *.eranet.pl
ROAD RUNNE w 100% Popieram nic dodać nic ująć

Gutek_tsp - 4 stycznia 2008, 17:31:10 - *.bielsat.com.pl
Ja jestem za!! Niech jest konkurencja, jestem abonentem CYFRY + , poziom transmisji jest bardzo dobry - ale C+ jest troszkę za droga!!! Według mnie full pakiet powinien kosztować 100 złotych i ani grosza więcej!! Nie ma nic lepszego niż konkurencja!! Tylko jak znam życie to wszystko już jest ustalone !!

mietek - 4 stycznia 2008, 17:37:30 - *.citynet.pl
road runne: Po pierwsze, prawa do pokazywania ligi sprzedaje nie PZPN, lecz Ekstraklasa SA, więc zanim zaczniesz publicznie wylewać swoje żale, najpierw się upewnij, czy robisz to pod właściwym adresem.
Po drugie, jeśli uważasz, że coś w tym przetargu było nieuczciwe - jak to nazywasz przekręt - to złóż doniesienie do prokuratury i oni się tym zajmą - na pewno lepiej, niż sam byś to zrobił.

paf - 4 stycznia 2008, 17:51:08 - *.crowley.pl
No i wychodzi szydło z worka. Koledzy Solorz i Rusko zrobią wszystko aby wysiudać Canal+ i dac lige polsatowi (tak jak było z zużlem)
Ech ta Polska - wszedzie układy. Ten przetarg od początku smierdział i teraz juz wiadomo dlaczego.

Daro603 - 4 stycznia 2008, 17:51:39 - *.opera-mini.net (*.112.179.179)
Dobre rozwiązanie utworzenie takiego kanału.
To abonenci CP i N-ki by mieli dostep do Polskiej Ligi.
Tylko żeby ekstraklasa to przyjeła.
Kanał ma kosztować około 16pln.
To chyba trochę za dużo!!!.
Ale fajnie by było jakby on był w CP i N-ce.

Jack - 4 stycznia 2008, 17:56:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Moim zdaniem C+ od kiedy ma wyłącznosć na transmisję meczów z ligi polskiej potwierdził, że naprawdę robi to w sposób profesjonalny a ponowie A.Twarowski i T.Smokowski prowadzący program "Liga + Ekstra" są po prostu rewelacyjni.
Pojawienie się kontrpropozycji ze strony Polsatu i ITI właśnie dziś , kiedy parę dni temu miał się rozstrzygnąć przetarg i unieważniono go przy okazji podając wartosć propozycji jaka wtedy została zaproponowana przez C+ , który w ten sposób odkrył swoje karty jest po prostu karygodne.

znudzony l - 4 stycznia 2008, 18:38:13 - *.toya.net.pl
Pożyjemy zobaczymy.Wiele szumu, cuda wianki na kijku. Spoko bedzie dobrze. Najlepiej to iść na mecz na stadion a nie siedzieć przed tv. Pozdro

polo - 4 stycznia 2008, 18:51:31 - *.adsl.inetia.pl
5mln x 16zł x 12miesięcy = 960 mln !!!
A oni daja marne 100 mln !
A dojdzie im jeszcze zysk z reklam !
ZŁODZIEJE

piotrek - 4 stycznia 2008, 18:52:29 - *.lodz.mm.pl
te 16 zł to chyba jest od gniazka albo od platformy za rok bo jeśli oni by wołali za miesiąc to rentowność ligi dla nich przy 2 mln ludzi wynisoła by nie 100 mln a 400 mln

polo - 4 stycznia 2008, 18:55:54 - *.adsl.inetia.pl
100 mln za sezon! Śmiech na sali!
Tyle to oferowało Canal+ za 3 mecze na żywo!
A oni chcą za 100 mln i jeszcze sprzedawać wszystkim!
Sporo by odciągnęło ludzi ze stadionów!
Ładnie by się obłowili Walter i Soloż!
Jak chcą zrobić taki ogólnie dostępny kanał to powinni dawać jakieś 400 mln za sezon.

jazz - 4 stycznia 2008, 19:10:20 - *.160.150.3
Znów ubecka mafia dała znać o sobie. Tylko Canal+!!! Trudno - ja nie dam zarobic ani, jednemu, ani drugiemu działaczowi PRL. Teraz nawijaja o dostepnosci a potem bedzie i tak tylko z dekodera.

f92 - 4 stycznia 2008, 19:25:06 - *.nyc.res.rr.com
Mam Canal+ od 2002 roku i nigdy nie myslalem o zrezygnowaniu z niego. Profesjonalizm, neutralnosc w komentowaniu i ta mila atmosfera to cechy ktore odznaczaja c+ od innych. Komentatorzy nie robia z siebie Bog wie kogo (tak jak Borek - 1kg zelu na wlosach, 8 godzin w solarium i to slynne Druzyna X 0 Druzyna Y 0)
Cena naprawde nie jest wysoka - prawie w kazdej kablowce mozna kupic go za 29 zl, a mowienie ze kosztuje tak naprawde 89 zl to przesada, bo przeciez placi sie tez za 800 innych kanalow radiowych i telewizyjnych.
Canal Plus uczynil bardzo wiele dla rozwoju polskiej pilki. Daje ogromne pieniadze na poprawe stanu polskiego "bajorka".
Co do N to nie bede sie wypowiadal, bo nie posiadam - nie ma tam niczego, czego nie mozna znalezc w kablowkach - w srode cala liga mistrzow jest na niemieckim Sat1., jeden mecz w TVP2, jeden na RTPI. Widzialem kilkakrotnie program OE w TVN24 i jestem jego poziomem zalamany. Stronniczosc i niekompetencja (Salak "Golos - defensywny pomocnik )oraz kiepska oprawa (logo druzyny w tle ktorej nie ma juz 2 lata w I lidze :D )
Polsat bardzo obnizyl loty - stracil Bundeslige i LM, nudzi juz tylko Pucharem Ekstraklasy i Celtikiem, a i meczami ligi portugalskiej, holenderskiej i greckiej, ktore bez problemu mozna znalezc na RTPI (kanal 119 - vectra) i na dalszych programach Cyfry Plus. Duzy plus jednak za prawa do Euro 2008 !
podsumowujac - hierarchia polskich tv stacji sportowych, biorac pod uwage komentatorow, prawa do transmisji, programy ligowe i cene wychodzi to nastepujaco (skala 1-5)
1. Canal Plus 5 5 5 3 18
2. Polsat 4 3 3 5 15
3. N Sport 1 3 1 4 9
Pilka W NAJLEPSZYM WYDANIU dla WSZYSTKICH

polo - 4 stycznia 2008, 19:26:55 - *.adsl.inetia.pl
jazz dokładnie!
Zamiast grubej kreski powinno być "już niedługo zamiast liści będą wisieć komuniści", a oni zamiast na drzewach to dobrze żyją i są właścicielami telewizji

ASIOR - 4 stycznia 2008, 19:29:12 - *.cn.net.pl (*.34.45.138)
Płaczą Ci co mają cyfrę bo jak C+ przegra to po co wam ona biedaczki ale umowę i tak trzeba wypełnić do końca...
NIECH WYGRA NAJLEPSZY

7Pavel7 - 4 stycznia 2008, 19:45:05 - *.eranet.pl
f92 musze sie z toba w wiekszosci zgodzic ,tylko dlaczego 3 za magazyn ligowy dla polsatu preciez oni nimaja zadnych magazynow ,ani ligi szkockiej a nie greckiej ani holenderskiej ,czasem tylko zenujacy GOL puszcza to nie to co osobny magazyn do kazdej ligiw C+ lub swietny 5 godzinny Sport+ razem z meczykiem na zywo. TVN ma prawa tylko do LM ,Pucharu Polski i Magazyn Ligowy iZ tego co wiem magazyn do LM jest wiec 2 bym im dal a Polsat 1 bo niec niemaja
CANAL+ SPORT TO ZDECYDOWANIE NAJLEPSZY PROGRAM SPORTOWY ,ALBO INACZEJ NAJLEPSZY PROGRAM PILKARSKI BO TYLKO FUTBOL TAM LECI I ZATO GO CENIE ,NIELUBIE INNYCH SPORTOW

pz - 4 stycznia 2008, 20:04:01 - *.radom.pilicka.pl
Nie mam pojęcia skąd Wy wiecie że ten nowy kanał będzie kosztował 16 zł ????
Przecież jest jasno napisane że Polsat i ITI będzie produkował i dalej sprzedawał (kablówkom i cyfrowym platformom) sygnał za 16zł. Zapomnieliście że zarówno sieć kablowa jak i Platforma cyfrowa będą też chciały na tym zarobić !!!!!!
A pozatym to będzie przekręt nad przekręty jeżeli oferta C+ z grudnia nie wygra!!!! OE będzie musiała płacić duże odszkodowanie za to że ujawniła ofertę C+!!! Każdy sąd przyzna odszkodowanie C+!!!

spioch - 4 stycznia 2008, 20:06:03 - *.18-52-anieli-krzywon.e-zabrze.pl
Taki mały szczegół i porównanie: 16 zł to będzie kosztował pakiet obejmujący naszą ligę, a do tego trzeba doliczyć cenę najtańszej opcji którą trzeba mieć wykupioną żeby tą ligę dopiero dodać (np tv kablowa, cyfrowy Polsat itd). Tak więc rzeczywisty koszt oglądania naszej piłki będzie powyżej 40zł/mies, a Canal + za 55,83zł (wyliczyłem ile średnio miesięcznie mnie kosztuje z promocjami i bez przez czas trwania uowy) oferuje mi ligę angielską, hiszpańską i włoską w świetnej oprawie i do tego dużo dobrego kina. 16zł to dobry chwyt marketingowy i ładnie brzmi, a rzeczywisty koszt polskiej kopanej to +40zł. W naszej lidze w ciągu sezonu jest parę interesujących spotkań, więc jak ktoś lubi piłkę to polecam C+, a na polską ligę chyba warto wybrać się na stadion lub do knajpy.

c+ - 4 stycznia 2008, 20:11:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do 7Pavel7
Nie tylko. Jeszcze jest NBA i Żużel

WislaK - 4 stycznia 2008, 20:13:01 - *.broker.com.pl
Wiele niejasności... zbyt wiele... więc pomysł mi się nie podoba...

Sytuacja jest taka. Konsorcjum oferuje OE i tylko OE za 16zł ( o ile nie będzie to opcja dodatkowo płatna do inego abonamentu, przykładowo minimum za 35zł - tak też może być...), w tym że w miesiącach czerwiec, lipiec, grudzień, styczeń, luty (5 miesięcy!) 16zł płaciłoby się za NIC.
Porównajmy więc ofertę C+ (zaznaczam! Ja sam jestem abonentem Cyfrowego Polsatu, więc w obronie C+ będę bezstronny - nie chodzi mi o moje dobro, jak wielu abonentom C+).
Wielu mówi że minimalna opłata za pakiet z Canalami+ to 88zł co jest bzdurą. Pakiet podstawowy - 38zł + pakiet Canal+ 29zł. Razem 67zł.
Jest też jedno 'ale', które zostawiam na koniec. Canal+ wprowadził do oferty nowy pakiet, o którym wielu wypowiadających się nie ma pojęcia. 4 kanały (Canal+, Canal+ Sport, Sport 2 i Film) jako samodzielne programy bez żadnych innych pakietów można kupić za 39zł. Mówię o tej ofercie, bo sam zamierzam z niej skorzystać. Przy opłaceniu roku z góry, trzynasty miesiąc gratis. Jak łatwo obliczyć, za 468zł będe miał pakiet C+ na 13 miesięcy, a wraz z nim najmocniejsze europejskie ligi, mecze reprezentacji Anglii, kapitalne filmy i seriale... Ta oferta za 39zł/mc zdecydowanie bardziej do mnie przemawia niż 16zł za kanał OE, który przez 5 miesiecy będzie pauzował w momencie gdy C+ nadawać będzie w nieskonczoność kapitalne mecze z zagranicy oraz doskonałe filmy. Przemyślcie...

olin - 4 stycznia 2008, 20:13:21 - *.sileman.net.pl
Najwarzniejsze że LIGA POLSKA będzie dostępna dla wszystkich .

spioch - 4 stycznia 2008, 20:34:00 - *.18-52-anieli-krzywon.e-zabrze.pl
i jeszcze dołożę, jak macza w tym łapy Polsat ro pachnie mi reklamami w ciągu meczu, a co do samego programu to ciekaw jestem co ta "TV" będzie miała do zaoferowania w tyg i okresie kiedy liga grała nie będzie, bo rozumiem że nie będą w kółko puszczać meczy OE. Tak żeby nie koloryzować C+ to na ich minus są własnie powtórki z meczów puszczane po 3-4 razy i to zawsze wtedy gdy akurat włącze tv:P

as - 4 stycznia 2008, 20:34:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w końcu ktoś utrze nosa abonentom c+

pz - 4 stycznia 2008, 20:38:59 - *.radom.pilicka.pl
Abonentom C+ nie da się utzreć nosa ???? A to z jednego powodu ... Dla Ligi Angielskiej, Hiszpańskiej i Włoskiej zawsze będę miał C+. Zawsze sądziłem że mecze OE to tylko przystawka przed prawdziwą rywalizacją w/w ligach !!!!!
( dodam że mam też Cyfrowy Polsat w domu - zby mnie ktoś nie posądzał o stronniczość )

Ver - 4 stycznia 2008, 21:13:49 - *.echostar.pl
Tylko C+!

kubik - 4 stycznia 2008, 21:27:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
C+ to nie jeden kanal...to C+, C+Film, C+Sport, C+Sport2...doplata do kazdego abonamentu oprocz powitalnego 29zl miesiecznie.
Wogole Polsat nie ma nic do gadania, mogl dac w grudniu 150mln za sezon i mialby prawa....ale ze pracuja tam tacy ludzie ze nie potrafili zdacy wiec odpadaja na kolejne 3 lata...ktos wyzej napisal ze C+ i tak wyga w sadzie za uniewazniony przetarg (ujawniona oferowana kwota przez C+),,,to jest własnie POLSKA...u nas wszystko jest mozliwe....przykre.

adam81w - 4 stycznia 2008, 21:50:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wszystkie spotkania live? hm ciekawe. Uwazam ze iti/polsat dalby rade. 16 zeta to ciekawy pomysl. c+ moze i jest dobry ale bardzo zaweza krag odbiorcow ligi.
pz wiekszosc ludzi ma odwrotnie niz ty. jak canal straci polskalige to ja nie wiem co z tym kanalem bedzie/
aha canalu zawsze bede nie lubil za to ze przez zdajsie 3 sezony kanal wykupil prawa do pokazywania ligi i zabronil innnym stacjom pokazywac nawet bramek ze spotkan. Zawsze wam i bonkowi bede to pamietal. Zeby przez 3 sezony nie moc zobaczyc bramki z ligi i ciagle te durne plansze. dzieki canalu. Wtedy jeszcze nie wiedzialem o pewnych stronach z bramkami.

CENT - 4 stycznia 2008, 22:36:45 - *.monternet.pl
Jedyną mądra wypowiedź napisał tu WislaK, większość z was nie wie że można kupić oddzielnie Canal + ; Canal + Film ; Canal + Film HD ; Canal + Sport ; Canal + Sport 2 ; Canal + Sport HD - Razem 6 kanałów (oczywiście o ile ktoś ma telewizor HD). Ze sportu jest liga angielska, liga hiszpańska, liga francuska, liga włoska, mecze repr. Anglii, Grand Prix na Żużlu, NBA, WNBA, Euroliga, Boks. Oprócz tego codzienna premiera filmu! I to za 29 zł mies, słownie dwadzieścia dziewięć złotych miesięcznie.

gr - 4 stycznia 2008, 22:38:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe, bo widać, że działa rynek konkurencyjny. Jeśli chodzi o C+ miałem rok, a potem drzewa urosły i musiałem zrezygnować, gdyż zakłócały sygnał (nawiasem mówiąc C+ żądając zwrotu karty jeśli ktoś wykupił dekoder stosuje niedozwolone metody, gdyż karta zastępcza nie jest powszechnie dostępna o czym nie informują przy sprzedaży i klient zostaje z dekoderem i anteną nie mogąc odbierać niekodowanych programów - uważajcie).
Poza tym krótkim newsem, jestem spokojnie w stanie zapłacić dodatkowo nawet 40 pln za canal+ (nie tylko sport) ale sęk w tym, że moja kablówka (UPC) nie proponuje C+.
Chodzę do knajpy jak już ktoś wcześniej wspominał...

Free Trade - 5 stycznia 2008, 1:44:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Największym plusem jest to, że możnaby wybrać mecz który się chce oglądać a nie narzucowy z góry (tj. LM na n-ce). Na szczęście Wisełke transmitują w prawie każdej kolejce więc jest mi to obojętne, jednak nie wszystkim;P
Popieram pomysł aby polską ligę mógł odbierać każdy, a nie tylko ci, których stać na C+.
Posiadam zarówno C+ jak i platforme n i muszę przyznać, że ta druga ma znacznie ciekawszą ofertę, a z Cyfry bym chętnie zrezygnował, a trzymam ją tylko dla polskiej ligi..
Dość monopolu Cyfry+.
Ekstraklasa dla wszystkich!!

kendi - 5 stycznia 2008, 11:28:28 - *.chello.pl
Mecze w N sa strasznie nudne nawet te w lidze mistrzów. Canal+ powinien dalej pokazywac mecze poniewaz niekt oprucz Canal+ nietransmituje meczu i oprawy meczy tak dobrze. Sam mam Canal+ i jestem zadowolony emocjiami z meczow orangeekstraklasy.

olo - 5 stycznia 2008, 12:28:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest jak najbardziej sprawiedliwe.

bary - 5 stycznia 2008, 13:42:18 - *.ols.vectranet.pl
ej co wy się tak ciśnieniujecie tą legią?
Jest słaba to muszą jej robić reklamę bo inaczej to już by nikt o niej nie pamiętał. Niech sobie pokazują i tak wszyscy wiemy czym jest legia!
Tylko Wisła oczywiście ZKS!!!

Kolorowy - 5 stycznia 2008, 13:46:12 - *.adsl.alicedsl.de
pomysl bardzo dobry - a co do komentu ze C+ jest najlepszy to chyba ktos innych TV nie ogladal,sam mam N i nie powiem zlego slowa na nich chociaz komentatorzy czasem glupoty gadaja ale to samo jest przeciez w C+,Polsat czy TVP- moje zdanie OE dla wszystkich telewidzow-konferencja meczy mile widziana-Kendi sam jestes nudny bo jesli mecz jest nudny to komentator mu nie pomoze

pseudo - 5 stycznia 2008, 15:37:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja proponuje bardzo proste rozwiązanie chociaż nie wiem czy realne.
Niech wszyscy mają takie same prawa do transmisji.
Canal+, N-ka, Polsat, rywalizować będą wtedy tylko sposobem pokazania meczu, poziom transmisji się podniesie i wszyscy będą szczęśliwi.

k - 5 stycznia 2008, 15:45:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
zobaczymy niektore kluby skorzystaja pozdro dla normalnych tylko Widzew ole

Johny - 5 stycznia 2008, 16:05:14 - *.t3.ds.pwr.wroc.pl
Już ja słyszałem te "profesjonalne" komentowanie na Canal+. Wygra ten kto zaproponuje lepsze warunki i tyle. A nowy kanał ma ciekawszą propozycję niż Canal+.

h - 5 stycznia 2008, 20:48:01 - *.adsl.inetia.pl
Oby Canal+ jednak wygral prawa bo liga znowu bedzie nudna jak flaki z olejem... a jak zabiora sie za nio prospoleczni ludzie z iti to juz nawet obiektywizmu nie bedzie za grosz -_-;

amigo1313 - 5 stycznia 2008, 20:58:03 - *.adsl.inetia.pl
Widać, że wszyscy popierający C+ nie chcą być zrobieni w bambuko. Ponieważ wykupili abonamenty na 1.5 roku za grubą kasę i jak zwiną im ligę z C+ to wychodzi na to że nie ma za co płacić tej kasy. C+ bez ligi może zwijać się z naszego rynku.

Tomek - 5 stycznia 2008, 21:16:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobry pomysl i dobry kanal by byl

Tomek - 5 stycznia 2008, 21:20:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale niech jeszcze by zrobili w tym programie lige F.A Premier League bo co by caly czas powtarzaly sie te mecze bo mecze ORANGE EKSTRAKLASA tylko leca w niedziel i soboty

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas