[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


30 czerwca 2008, 21:39:04 - elenril
Pogoń odmówiła fuzji z Dyskobolią

Zarząd Pogoni Szczecin wydał oświadczenie, w którym ogłosił, że rozmowy z Dyskobolią Grodzisk Wielkopolski w sprawie fuzji obu klubów zakończyły się niepowodzeniem.

Zarząd Pogoni Szczecin SA z przykrością informuje, że rozmowy z Prezesem Groclinu Dyskobolii SSA Zbigniewem Drzymałą dotyczące umożliwienia Pogoni Szczecin gry w Ekstraklasie już od sezonu 2008/2009 zakończyły się fiaskiem.

Niestety, rozwiązanie formalno - prawne proponowane przez PZPN nie spotykało się z aprobatą środowisk kibiców. Mieliśmy nadzieję, iż osoba Pana Prezesa Drzymały, jego doświadczenie oraz osiągnięcia w zawodowej piłce będą niepodważalnym argumentem za połączeniem sił Pogoni Szczecin oraz Groclinu Dyskobolii Grodzisk. Ku naszemu olbrzymiemu zaskoczeniu wizja Pogoni Szczecin w Ekstraklasie doprowadziła do nieprawdopodobnych podziałów w środowisku, negatywnych emocji oraz licznych zarzutów w stosunku do osób, którym leży na sercu dobro Pogoni Szczecin. Z tego powodu przez kilka ostatnich dni usilnie zabiegaliśmy o zjednoczenie środowiska i przekonanie wszystkich, iż warto spróbować odbudować markę Pogoni Szczecin z Panem Prezesem Drzymałą. Do ostatnich godzin przed wyznaczonym przez PZPN terminem porozumienia mieliśmy nadzieję na szeroko pojęty konsensus wszystkich środowisk. Skoro okazało się to niemożliwe próbowaliśmy przekonać Pana Prezesa Drzymałę do zainwestowania w II ligową Pogoń Szczecin. Trzecia klasa rozgrywkowa nie stanowiła jednak przedmiotu zainteresowania firmy Inter Groclin Auto SA, co w kontekście miejsca klubu Groclin Dyskobolia w Ekstraklasie nie może stanowić zaskoczenia.

Z tego powodu straciliśmy możliwość pozyskania silnego i wiarygodnego inwestora, a tym samym możliwość gry w Ekstraklasie, a także w Młodej Ekstraklasie, która stanowi olbrzymią szansę dla rozwoju młodych piłkarzy z naszego Klubu oraz regionu województwa zachodniopomorskiego.

Tym nie mniej nie możemy zapomnieć, że Pogoń Szczecin jest i będzie! Wspólnie osiągnęliśmy już jeden sukces w postaci awansu do II ligi piłki nożnej. Teraz nadszedł więc czas na zjednoczenie wszystkich, którym dobro Pogoni leży na sercu. Nie wyobrażamy sobie aby wokół Pogoni Szczecin istniały trudne do zrozumienia podziały. Apelujemy do kibiców, sponsorów, władz samorządowych o wsparcie Pogoni Szczecin w walce o I ligę. Wykonaliśmy dopiero pierwszy krok w odbudowie marki Pogoń Szczecin. Bez pomocy kibiców, sponsorów oraz Miasta Szczecin powrót na "piłkarskie salony" będzie bardzo trudny. Stąd konieczne jest aby istniała jedna wspólna Pogoń Szczecin, aby wszystkim przyświecał jeden wspólny cel - Pogoń w Ekstraklasie! Wierzymy, iż w najbliższych dniach swoją postawą wszystkie środowiska związane z Pogonią oraz podmioty wspierające Pogoń Szczecin SA udowodnią, iż w ten sam sposób rozumiemy misję naszego Kochanego Klubu.

Od dziś przystępujemy do budowania silnego zespołu w rozgrywkach drugoligowych. Jesteśmy przekonani, iż nadchodzący sezon rozgrywkowy zakończymy w równie radosnych nastrojach jak w bieżącym roku i już w czerwcu 2009 roku będziemy się wspólnie cieszyć z awansu do I ligi piłki nożnej.


źródło: Pogoń Szczecin

piast 200 - 30 czerwca 2008, 21:45:39 - *.eranet.pl
Jeeeest,brawo kibice POGONI, nigdy więcej fuzji w tym kraju!!!

marcinb88 - 30 czerwca 2008, 21:47:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda:/ mógł powstać solidny klub na pomorzu(kolejny;)Szkoda mi Drzymały w pozytywnym sensie:/ może jeszcze zainwestuje w ŁKS...

Bartass - 30 czerwca 2008, 21:47:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moze warto zmniejszyc swoje prezesowskie ambicje i wejsc jako udzialowiec do Lecha?

vieri - 30 czerwca 2008, 21:47:42 - *.117.116.24.smj.net.pl
i bardzo dobrze!! stanowcze NIE dla Fuzji!!! Liczy sie tradycja klubów!! Pogoń za jakis czas i tak pewnie awansuje do Ekstraklasy, a Pan Drzymała jak chce piłki w duzym miescie to niech zostanie sponsorem, a nie bedzie przenosil Dyskobolie do wszystkich mozliwych miast, to chore!! Dyskobolia moze sobie grac np w II lub III nowej lidze i bedzie dobrze, a Pan Drzymała moze sponsorowac inny klub i wszyscy bedą zadowoleni

Max - 30 czerwca 2008, 21:51:01 - *.ar.szczecin.pl
Chlasta i inne marionetki wygrały. Chlasta, będziesz mógł się znów nachlać i zrobić zadymę na wiosce - brawo. A myślałem że skoro firma Komandor w wiosce Gryfino cię zatrudniło to jesteś poważnym facetem ;-)

Odra - 30 czerwca 2008, 21:53:55 - *.chello.pl
Zapraszamy do Opola Panie Drzymała!!!

Don - 30 czerwca 2008, 21:54:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieje, ze Pogon nie znajdzie juz zadnego sponsora. Jak mozna pozwolic, zeby banda lysych przyglupow robila co chciala szkodzac tak zasluzonemu klubowi. Dla mnie skandal. Teraz dopiero widze, ze Pogon upadla i to na samo dno...

ss - 30 czerwca 2008, 21:56:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pan Prezes nie wejdzie do Lecha bo musi cos zrobic z Groclinem- z zawodnikami, z baza i infrastruktura nie tylko sportowa.... fuzja z ŁKSem?? on ma dlugi okolo 5 mln i breiktaisa.... ciekawe, gdzie przeniesie sie Prezes?? szkoda, ze nie ma go w Szczecinie, bo to P.Drzymala to solidna firma!!

antySPN - 30 czerwca 2008, 21:56:55 - *.multimo.gtsenergis.pl
Pomijając słuszność fuzji czy też nie, najlepsze jest to, że gość z Gryfina (Chlasta) decydował za szczecińskich kibiców! BRECHT, ŻENADA! No ale poczekajmy na awans (chyba za 50 lat) bo pewnie pan Chlasta wyłoży teraz kupę kasy na transfery, bo z obecnym składem, to się nawet Pogoń w 2 lidze nie utrzyma!

Kamil - 30 czerwca 2008, 21:58:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fuzje to przyszłość Polskiego futbolu

cadyks - 30 czerwca 2008, 21:59:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Takie rzeczy to tylko w Polsce. Jak to jest, ze facet daje niemale pieniadze na rozwoj klubu a ludzie ot tak o nie chcą go widziec na oczy? Dla mnie jest to nie pojęte!
Panie Zbyszku a moze tak siatkowka? Nasza liga to potega w Europie, nie ma zadnych obaw ze 5-6 zespol PLS przegra z ogorkami z Bialorusi, komplety na trybunach, wielkie emocje... Zapraszam do Czestochowy ratować AZS!

HETMAN - 30 czerwca 2008, 22:00:36 - *.one.pl
Brawo kibice!!
SZCZECIN cały bez Drzymały!!!
2Ligowa ale HONOROWA!!!

Bartass - 30 czerwca 2008, 22:06:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zawodnikow zawsze mozna sprzedac...a jesli chodzi o stadion itd...to do Szczecina czy innego miasta i tak go nie przeniesie, bedzie chcial tylko wniesc to do spolki...a na to malo kto bedzie chcial wydac 20-30mln. Amica jakos sie pogodzila z tym iz bedzie musiala dokladac do utrzymania obiektu i hotelu...mimo ze jakies pieniadze dostaje za organizacje obozow sportowych, w Grodzisku teraz tez cos zarabiaja bo na obozie jest np Legia

tomimaki - 30 czerwca 2008, 22:09:17 - *.kormoran-net.pl
Do Olsztyna panie Drzymała. Przydałoby się trochę profesjonalnego klubu w Olsztynie.

kriss - 30 czerwca 2008, 22:10:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Drzymała zapraszamy do Warty Poznań!!!!

matrix - 30 czerwca 2008, 22:12:17 - *.netcorp.pl
Panie Drzymała warto inwestować w małe kluby,przykład niemiecka bundesliga tegoroczny beniaminek Hoffenheim, stadion się tam teraz buduje na 30tyś.

migel - 30 czerwca 2008, 22:14:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda i nie rozumiem; mógłby być kolejny silny klub który zwiększyłby poziom naszej extraklasy.Niestety bez dobrych sponsorów ciężko jest utrzymać się w I lidze a co dopiero w extraklasie. Panie Drzymała niech się pan nie załamuje i próbuje dalej, jestem za panem!

1916 - 30 czerwca 2008, 22:15:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do wszystkich ktorzy krytykują kibiców Pogoni za sprzeciw wobec fuzji, czy wy nie macie honoru ani ambicji? Tylko kasa sie dla was lamusy liczy? Pogoń nie wywalczyła prawa do gry w Ekstraklasie na boisku wiec jakim prawem ma grać w niej? Postaw sie też jeden z drugim na miejscu kibiców Dyskobolii gdyby wam zabrali ukochany klub... Pozdro (L)

olo - 30 czerwca 2008, 22:19:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ot i cała piłka w krajowym wydaniu.P.Drzymała chciał zainwestować w klub ale musiał by się zmienić zarząd a który PREZES poda się sam do dymisji.To samo było w Bytomiu był strategiczny sponsor z dużą kasą ale był warunek zarząd podaje się do dymisji i sponsor odszedł a zarząd nie.Nie dziwcie sie że Drzymała chce miec kontrole na co przeznaczane są pieniądze ale niektórym z was nie da się wytłumaczyć że to jest zawodowa liga a nie A-klasa

azreszta - 30 czerwca 2008, 22:23:58 - *.chello.pl
Don - skończ swoje żałosne wypociny - tyle w temacie... jakby Drzymale się znudziła "zabawa w Pogoń", i zechciałby pogrzebać żywcem ten 'zasłużony klub', to zgadnij kto by starał się nie dopuścić do jego całkowitego zniszczenia? niestety - masz za mały rozum by to pojąć, 'sympatyku piłki nożnej'
Kamil - BUAHAHAHAHAHAHAHAH - tyle mojego komentarza
do 'zapraszających' - a sobie zapraszajcie, was i tak nie będzie gdyby 'Pan przezes' poszedł z zabawkami gdzie indziej a jego była miłość pałętała się po A-klasach...

19(W)12 - 30 czerwca 2008, 22:25:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo kibice Pogoni !! Tak trzymac a na awans do ekstraklasy trzeba tylko troszke poczekać na pewno wam się uda.
Żadnych fuzji w Polsce juz nigdy wiecej !!!!!!!!!!

totti - 30 czerwca 2008, 22:25:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odwalcie sie wy od Gryfina :D Dobrze wam tak, wywalczcie awans. Brawo Chlasta!

ziki - 30 czerwca 2008, 22:27:00 - *.adsl.inetia.pl
A moze by tak zrobicAmica lech Dyskobolia poznan???Tam kibice sie łapia czego sie daNa pewno by nie mieli nic przeciw temu.Zeby rozbic nastepny klub kibice sukcesu!

Kamil - 30 czerwca 2008, 22:28:13 - *.pronet.lublin.pl
Ładnie widać w komentarzach dwie postawy. Dla jednych wartością jest
sukces, osiągniety również mniej oficjalną drogą, dla drugich
wartością natomiast jest sukces, ale osiągnięty własnymi siłami, nawet
za cenę przymierania głodem.
Ja się cieszę, brawa za tę decyzję. 1916 poruszył jeszcze jedną
sprawę. To, co zrobili kibice Pogoni to jedno, to co zrobił Drzymała z
Dyskobolią to drugie. Przecież każdy sponsor (a takim jest p.
Drzymała), może kiedyś stwierdzić, że w danym miejscu/mieście/sporcie
możliwości marketingowe się skończyły. Skończyły się w Grodzisku,
pewnie by się skończyły także w Szczecinie. Akurat dla p. Drzymały mam
sporo uznania, bo jest gościem dość stabilnym i rozsądnym, jako
sponsor, ale ostatnimi decyzjami trochę mi podpadł .

Jocker2004 - 30 czerwca 2008, 22:28:57 - *.chello.pl
i bardzo dobrze!! gratuluję Pogoni, że w to nie weszli \. Już raz mieli inwestora "ptaszysko" i dobrze na tym nie wyszli. jeszcze raz gratki dla Pogoni z Lublina

as - 30 czerwca 2008, 22:29:34 - *.chello.pl
Brawo PORTOWCY !!!! Jedyna słuszna decyzja! Pogoń to nie klub "lekkich obyczajów"!

bartek - 30 czerwca 2008, 22:29:57 - *.pl
Mieli Ptaka - oszukał ich... Mieli Bekdasa - oszukał... Mieli Gondora - to samo... Wiele razy oszukani kibice Pogoni wzięli sprawy w swoje ręce, zbudowali piąto- czy czwartoligowy klub. Może słabszy ale WŁASNY... Własnie barwy, tradycja, oddani barwom i tradycji piłkarze. Jeśli ktoś dziwi się, że kibice nie chcą Drzymały, mimo, że to nie jest hoksztapler jak ci wyżej wymienieni, to ja z całego serca życzę żeby przeżył kiedyś taką radość i emocje jakie przeżywali kibice Pogonii wprowadzając swój wymarzony klub do nowej drugiej ligi. Tak samo Jak kibice Lechii Gdańsk, którzy reaktowowali Lechię na skraju upadłości, a obecnie mają ją w pierwszej lidze. Pieniądze groclinu i piłkarze wiele by załatwili, ale nie tędy droga. A dzięki fanom Śląska, Pogoni, czy Zawiszy Bydgoszcz możemy powiedzieć, że romantyzm w sporcie całkowicie nie zginął i są ważniejsze sprawy od wyniku za wszelką cenę...

emil - 30 czerwca 2008, 22:30:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wejdzcie sobie na ligowiec.net i zobaczcie ze wiekszosc sie z tego cieszy.

Jocker2004 - 30 czerwca 2008, 22:34:32 - *.chello.pl
jak chce bawić sie w piłkę to może spróbować i od II a nawet od I ligi.!!!!

Malec - 30 czerwca 2008, 22:38:43 - *.147.171.204
NIe!!! Nie ma pytań typu Chlasta ciolku pokaz teraz plan na odbudowe Pogoni ? Jak napisal "chlastotwor" jestes ty i twoje pieski PERSONA NON GRATA w Szczecinie. Nie pokazuj sie tu wiecej bo cie ku... dopadne ja i 9585 takich jak ja na ciebie "napalonych"! Rozumiesz szczawiu? Co ty sobie ku...myslisz , ze co jestes wielka prezesina? ...jestes 0. twoj czas sie tutaj skonczyl bandyto. aaaa nadchodzeeee!!!!!

slavus - 30 czerwca 2008, 22:40:27 - *.adsl.inetia.pl
z tą tradycją to w Pogoni też nie przesadzajcie. Z czysto prawnego pktu widzenia ta Pogoń sprzed 15 lat już nie istnieje. Ta Pogoń, która grać będzie w nowej II lidze jest zupełnie nowym klubem powstałym w czasie dziwactwa z Antonim Ptakiem. Fuzje w Polsce są powrotem do normalności - łączenie bazy finansowej z bazą kibiców. Chore lata 90-te spowodowały, że we Wronkach, Grodzisku, Pniewach powstały kluby silniejsze niż w Gdańsku, Wrocławiu czy Szczecinie

1916 - 30 czerwca 2008, 22:45:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Malec śmieszny jesteśgratuluje ostrości tylko zastanawia mnie czy w realu też taki ostrzacha jesteś... Pozdro dla szczecińskiej braci oprócz Malca i 9585 jemu podobnych

Don - 30 czerwca 2008, 22:45:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
azreszta, ten klub juz jest calkowicie zniszczony. Wiec nie bardzo wiem o czym mowisz. Trudno sie bylo spodziewac czegos lepszego po tych malpiszonach w przyciasnych garniturach. Szkoda szczecina, mial wreszcie szanse na solidny klub... ale po co, nie ma to jak sie napic wodki w prezesowkim gabinecie, a "sympatycy pilki noznej"? po co oni, sa zbyt inteligentni i nie mozna im zapchac ust byle frazesem w stylu 'honor', 'godnosc' czy inne slowa, ktorych zdajecie sie niektorzy nierozumiec.

Misio Pysi - 30 czerwca 2008, 22:46:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz zablokowali przenosiny Dyskobolii, a wczesniej chetnie zgadzali sie na wejscie ptaszyny z synalkiem jako menago ?? Pogratulowac. Panie Zbychu sprzedaj Pan mi8ejsce w lidze i inwestuj w pilke na Ukrainie, moze Pan miec trzecia sile w lidze Ukrainskiej

max - 30 czerwca 2008, 22:46:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to mamy trzecią lige na co najmniej trzy lata ,ponieważ nasi właściciele uciekają jak mogą od kłopotu utrzymania Pogoni w drugiej nowej lidze,jak kachana pogon nowa i pogon walczaca chcecie sie dowiedziec-a widac ze jestescie nie donformowani a za razem nie douczeni to wasi sponsorzy sa prawdopodobnie w taj chwili na pogoni zdłuzeni,także życze wam szczekacze z honorem (mysle ze to zenada)że sami poprowadzicie ten klub bo miasta prawdopodobnie a nawey napweno powoli bedzie odstepować od dokładania do klubu pogon szczecin,podsumowując niech teraz pogon nowa pogan walcząca i inne twory finansuja pogon-bo innej mozliwości niema

hans - 30 czerwca 2008, 22:48:22 - *.adsl.inetia.pl
jaka pogoń? jacy portowcy? przecież pogoni od dawna nie ma. to co teraz gra w 2 lidze to nowy twór istniejący kilka lat. i co wy na to obrońcy moralności i tzw "honoru". Gdzie byliście jak ptak pogrzebał pogon a w jej miejsce przeniósł piotrkowie?
śmieszni jesteście i tyle. typowo polskie myślenie "zesram sie a nie dam sie"

zax - 30 czerwca 2008, 22:50:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
TYPUJMY w którym następnym mieście zatrzyma się "wóz dzymały" bo z grodziska wyjedzie na 90%
Mój typ: Łudź => ŁKS
Ktoś pisał wyżej ze 5 milionów długu... w Polsce nie takie wały przechodziły:] wystarczy ogłosić upadłość ŁKS-u(wtedy wierzyciele dostaną po jakimś świstku papieru)następnie wkracza Dzymała przejmuje nazwę i herb i gra gitara:]
Taki Kraj:/

vooyek - 30 czerwca 2008, 22:52:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
debili w tym kraju nie brakuje. kura znoszaca zlote jaja sama do nich przychodzi, a ci odmawiaja. znalezli sie IDEALISCI!!!
Panie Drzymała zapraszamy do Opola!

Ambri - 30 czerwca 2008, 22:53:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Misio Pysi
A moze kibice wyciagneli wnioski z przeszlosci? Moze kibice Pogoni nie chca powtarzac kolejnego upadku klubu?
Jedyna sluszna droga , Pogon drugoligowa!!!

djh - 30 czerwca 2008, 22:54:49 - *.wroclaw.mm.pl
Gratulacje dla kibiców Pogoni. Nie dajcie sie ii Trzymajcie się. Życze samych awansów własnymi siłami.

K.S - 30 czerwca 2008, 22:55:15 - *.cnet.gawex.pl
Szczecin to peryferie naszego futbolu ,a mógł być metropolia. Śmiech!Panie Chlasta teraz przez 100 lat oglądaj ekstraklasę w Canal+ Smiech........

1916 - 30 czerwca 2008, 22:57:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
vooyek gdybyś żył w komunie to zapewne byłbyś tajnym współpracownikiem UB Bo według ciebie co to honor, idee i zasady ważne żeby kasa sie zgadzała nawet za cenę sprzedania sie jak kur...

mietek - 30 czerwca 2008, 22:58:18 - *.citynet.pl
Don: Twoje mądrości normalnie powalają na kolana. Wiesz co, to może Drzymała powinien iść z walizką i licencją na ekstraklasę do Garbarni Kraków, bo to też zasłużony klub i w dodatku Mistrz Polski z 1932 roku. Co z tego, że od blisko dziesięciu lat nie potrafią się wygrzebać z czwartej ligi. Ważne, że można im szybko licencję pyknąć, a że stadion w dość ciekawej lokalizacji, to jeszcze na reklamie się zarobi...

szok - 30 czerwca 2008, 23:00:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
pogratulować szczytu debilizmu. zrezygnowac z tak solidnego inwestora.... jego druzyna jako jedyna nie przynosiła hanby naszej piłce w pucharach... poprostu brak słow.... szkoda Drzymały...:/ zpraszamy do OpoLa!

Jozin - 30 czerwca 2008, 23:07:40 - *.lodz.mm.pl
Tak trudno się dziwić wątpliwością kibiców Pogoni, po tylko pseudosponsorach. Tym bardziej, że jak pokazuje ich historia zbawiciele nie związani z regionem doprowadzali Pogoń do ruiny. Problem ma teraz Pan Drzymała bo musi sie chociaż na sezon przeprosić z Grodziskiem, bo inaczej gdzie mieliby grać piłkarze, których nie udało się upłynnić?! Swoją drogą to śmieszne jak piłkarska historia kołem się toczy, a wóz Drzymały był przecież na kołach Rano wyjechał z Grodziska, żeby przejeżdżając przez Wrocław zakotwiczyć w Szczecinie na noc, a rano obudził się w Grodzisku

kibic1948 - 30 czerwca 2008, 23:07:57 - *.szczecin.mm.pl
TROCHE HISTORII ,trzeba od tego zaczac ze nie ma juz Pogoni 1948 bo juz dawno nie ma tej druzyny,przeciez gondor zniszczyl prawdziwa 2 ligowa Pogon.Teraz jest Pogon 2007 tak jest zarejestrowana czyli calkiem inny klub to gdzie ta tradycja?przeciez to nowy klub hehe,czyli nie piszcze bzdetow jacy wy honorowi i takie tam plele.Chlasta juz dawno opyliles Pogon,badz honorowy i odejdz

Ambri - 30 czerwca 2008, 23:11:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibic1948
Te twoje berdnie dotycza wszystkich druzyn w Polsce. Kazda druzyna , w kazdej dyscypinie w swojej historii zostala wielokrotenie przeksztalcona. Po upadku komuny to bylo nagminne.

piast 200 - 30 czerwca 2008, 23:12:16 - *.eranet.pl
Do szok i innych z Opola: p. Drzymała szuka miast pow. 400tys. mieszk. więc została mu Łódz bo Warszawa (Polonia), raczej nie wchodzi w gre.

lodz - 30 czerwca 2008, 23:14:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.118)
Panie Drzymala LODZI LODZI i jeszcze raz Lodz- duze miasto super kibice, kluby z tradycjami. Ja jako kibic ŁKSu nie widze zadnych przezciwskazan podobnie jak wiekszac NORMALNYCH kibicow tego klubu- kiboli nie licze bo oni maja jakies chore zasady a sami klubu finansowo nie wspomagaja.

1916 - 30 czerwca 2008, 23:15:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibic1948 idąc twoim tokiem rozumowania to nie ma już ani Lechii Gdańsk, ani Zagłębia Sosnowiec, ani GKS-u Katowice i jeszcze kilku mniejszych klubów...

kejpi - 30 czerwca 2008, 23:15:06 - *.globalconnect.pl
Pewnie żaden z kibiców Pogoni nie jest przeciwny temu aby Drzymała zainwestował w Pogoń, tylko, że w tą co jest jedyną 2ligową !!! Kibice( przynajmniej spora część) sprzeciwiają się fuzji czy przenoszeniu Groclinu do Szczecina!!!
Drzymała TAK, fuzja NIE!!!

KibicPogon - 30 czerwca 2008, 23:16:24 - *.espol.com.pl
Brawo! Jedyna słuszna droga Pogon drugoligowa ! Żadnej fuzji nigdy więcej! A kibice sukcesu co byli za przenosinami Groclinu do Szczecina i grą w ekstraklasie za kilka miesiecy o tym zapomną, a my chociaż dalej będziemy mieli swój klub. Jeszcze powrócimy do Ekstraklasy o własnych siłach.

esi LG - 30 czerwca 2008, 23:18:12 - *.chello.pl
szacunek! nigdy więcej fuzji w polskiej lidze!

ZL - 30 czerwca 2008, 23:21:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
prawda jest że Drzymała ucieka z Grodziska bo są już na Groclin papiery w prokuraturze wrocławskiej za przekrety min. w PP ,tak samo było z włścicielem Amici ,który też dostał cynk że kilku sedziów opowiedziało jak to amica zdobywała puchary polski . Mam nadzieje że żadne miasto ,miasteczko czy wiocha nie wpuści go na swoje podwórko i dowiemy sie całej prawdy o uczciwym p .Drzymale który kupował puchary polski dla Grodziska tak jak kiedyś śp. Dziurowicz dla Katowic

ricki111 - 30 czerwca 2008, 23:24:55 - *.cpe.net.cable.rogers.com
to jest koniec pogoni za rok spadek do 4 ligi i chyba koniec z klubem sami namieszaliscie
pogon niema szmalu a i dobrzy pilkarze do 3 ligi nie przyjda konie pogoni i tyle

GieKSiarz - 30 czerwca 2008, 23:26:48 - *.3s.pl
bravo Pogoń !!!. Koniec z fuzjami w tej lidze , koniec awansów przy zielonym stoliku !!!. Szacunek dla Was , Śląska , Zawiszy itp. i nie przejmujcie się komentarzami niedzielnych kibiców , oni są tylko wtedy jak są sukcesy . WALIĆ ICH !!!. My jesteśmy zawsze. pozdro od kibica GieKSy.

kibic1948 - 30 czerwca 2008, 23:27:48 - *.szczecin.mm.pl
AMBRI dokladnie,ale wtedy tylko nazwy sie zmienialy,a nie bylo zadnych fuzji,ale jak juz do tego doszlo to niech nie pisza bredni jacy teraz jestesmy wspaniali i honorowi i nie zgadzamy sie na fuzje,bo zaprzeczaja sami sobie.Pisze ze Pogon byla od roku 1948-2003 przez caly czas ten sam klub(tylko nazwa sie zmieniala),a pozniej juz ptak przeniosl piotrkovie i od nowa byl zalozony klub od B-klasy
1916-zgadzam sie z toba,bo te kluby tez zostaly wczesniej zniszczone albo przez fuzje albo przez dlugi

Lechista - 30 czerwca 2008, 23:39:59 - *.chello.pl
Brawooo Pogoń! Lechia sama awansowała od A-klasy do Ekstraklasy bez zadnych fuzji i teraz pnie sie w góre,tylko trzeba poczekac a sukcesy przyjda same...

eRka - 30 czerwca 2008, 23:41:40 - *.chello.pl
do wszystkich zwolenników fuzji. Jak to jest ze Drzymała najpierw wybrał Wrocław a jak jemu tam nie wyszło nagle zapałał miłościa do Pogonii. Nie dziwi was to ?????????????? Czemu tak nagle chciał na siłefuzje z Pogonia?????????????. Ciekawe kogo teraz wybierze?????? Który klub teraz sie zeszmaci

do esi lg - 30 czerwca 2008, 23:44:55 - *.2.101.50 (*.19.113.83)
LG to się tu niech nie wypowiada olimpia lechia 10 tys widzów na traugutta przebieranie się za kibiców Gedani,gdy ich wyprzedzała rzucanie kamieniami jako kibice Gedani w przeciwnika ,aby tylko awansować,legia deawoo nie pamientacie to było spoko,a co miał zrobić lech jak miał nóż na gardle Wisłe też sponsorowała i przejeła firma Unimil sobie życie zanim przyszedł dobrodziej korona tez przejęła błękitnych kielce.Pogoń jej miejsce jest Ekstraklasie szkoda ,bo Pan Drzymała nie był umoczony jak kujawiak w........

lechita - 30 czerwca 2008, 23:51:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
juz nigdy Pogon nie zagra w ekstraklasie a szkoda

piast 200 - 30 czerwca 2008, 23:54:03 - *.eranet.pl
Zgadzam się z Lechistom każdy klub powinien wywalczyć awans sam Piast wywalczył od B klasy do ekstraklasy, brawo kibice Pogoni,Zawiszy i Śląska.

kox - 30 czerwca 2008, 23:58:54 - *.chello.pl
akurat lechia na temat fuzji to powinna się wypowiadać ostatnia !!!!!!!!!! szacun dla pogoni !!!!!!!! TYLKO ARKA GDYNIA

znicz - 1 lipca 2008, 0:05:05 - *.2.101.48 (*.19.113.83)
Do Piast 200 gdyby nie PZPN to baraży z Jagiellonią byście nie wygrali jesteście w lidze ,bo sobie ARKA meczy okolo 60 kupiła i Zagłębie zleciało ciekaw jestem,czy we Wrocławiu fuzji by nie było ,bo kibice z D. się dogadali jakby nie awansowali,w Bydgoszczy też kiedyś grał kks konin już wtedy kibice Zawiszy to zbojkotowali,a nie jak LG.Znicz powinien awansować bo w Gdansku byliśmy lepsi,ale.

gumis - 1 lipca 2008, 0:08:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie potępiający fuzje jacy my małostkowi jesteście. Ale jak chcecie niewiadomo kiedy wrócić do Ekstraklasy to wasz problem. Drzymała to jeden z niewielu, który zna się na nowoczesnym zarządzaniu klubem piłkarskim i do tego kocha to i nie szczedzi pieniędzy na piłke. A tak to ty, tamten albo jeszzcze ten lub ty dacie po 1 zł i stworzycie drużyne z 30 mln budżetem!? hahhahahha, Ja jako kibic Lecha jestem dumny, że moja drużyna ma solidnego sponsora Amica i wszystko jest poukładane. Czego mam się wstydzić, że piłkarze dostają na czas pieniądże, kupuje się nowych, organizacja klubu jest na wysokim poziomie, no czego??. Min przez was polska piłka jest w ogonie Europy! P.S. Miałem nadzieje, że w Szczecinie powstanie silna Pogoń, która by mogła sprawić świetne widowisko w meczu z Leszkiem. A tak jeżdzijcie sobie do Knórowa na wyjazdy.........

kibic - 1 lipca 2008, 0:20:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
we Wrocławiu kibice Śląska z Drzymałą sie dogadali to prezydent powiedział NIE !

czasoumila - 1 lipca 2008, 0:30:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
popieram ze nie doszlo do fuzji choc nie jestem ze szczecina
wielka afera ze bylby pozadny inwestor i co z tego?przekazalby zawodnikow wszystkich ktorzy pozostali(czyli wiekszosc co siedziala na lawie bo najlepsi odeszli z groclinu) i watpie by jacys zawodnicy z obecnej pogoni walczyli o pierwszy sklad bo to sa roznice az 2 klas rozgrywkowych...... i drzymala napewno by nie wykladal grubej kasy na transfery
wiec tak naprawde bylby to klub groclin szczecin
wiec komu mieliby kibicowac Szczecinanie?chyba groclinowi grajacemu w szczecinie
a tak na marginesie groclin byl tworzony przez drzymale przez kilka lat wiec watpie by przygotowal klub pod wzgledem organizacyjnym w niecaly miesiac a jakby mu sie to udalo to by zarzad skladal sie z ludzi ktorytm ufa czyli obecnemu zarzadowi groclinu
a na mecze by przychodzili ci co by chcieli zobaczyc mecze z wisla legia i itp bo komu maja kibicowac?

ueo - 1 lipca 2008, 0:41:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szacunek dla Pogoni. Swiat jest maly ale bez Drzymaly. Jeszcze raz szacun.

znicz - 1 lipca 2008, 1:17:39 - *.2.101.55 (*.19.113.83)
Szacunek dla kibiców z Elbląga niby tylko kilka ,albo aż druga liga zmiany nazw ich klubu ,ale zawsze ZKS Olimpia Elbląg ,a nie Lechia-Olimpia Poznan czy Olimpia-Lechia Gdańsk to dodajmy ,że to był gwardyjski klub czyli z Wisłą k podaj łapę.

PB - 1 lipca 2008, 2:56:10 - *.146.59.223
vooyek jestes skonczonym kretynem skoro tak myslisz!jak ty zapraszasz do opola,a kim ty jestes chamie zeby do odry zapraszac?internetowy pogromco komentarzy...
Extraklasa dla Bytomia!Odravodka i Polonia!!
ps brawo dla pogoni,honorowi kibice.

BLUNT - 1 lipca 2008, 5:54:59 - *.chello.pl
Braaaawoooo Pogoń Szczecin...nie liczyłem na taką decyzję mówiąc szczerze ale się udało..... (L)T M

MARIO z Op - 1 lipca 2008, 6:55:00 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl (*.168.8.10)
panie Drzymała zapraszamy do OPOLA !!!!!!!!!!!!!!!

wt - 1 lipca 2008, 7:21:27 - *.osiedle.net.pl
Kluby z duzych miast z tradycjami:
Warta Poznań
Garbarnia Kraków
Hutnik Kraków
Polonia Warszawa
Gwardia Warszawa
Łks Łódź
Bałtyk Gdynia
Szombierki Bytom
Motor Lublin
Drzymała może jeszcze zainwestowac , ma spory wybór-oprócz tego masa klubów ze srednich miast-Olsztyn,Opole,Gorzów itp

1911 - 1 lipca 2008, 7:26:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zapomniał wół jak cielęciem był? Jak sprzedał się Piotrcovii i Antoniemu Ptakowi? Szkoda, że wtedy nikt się nie postawił. ;) Teraz mówicie o awansach poza boiskiem, a przypominam, że wtedy spadliście do drugiej ligi, bez szans na licencje, mieliście grać w IV lidze. Ale przyszedł pan Ptak i Pogoń w "cudowny" sposób awansowała z IV do I ligi. Okazuje się, że teraz nagle Pogoń zaczyna udawać honorowych rycerzy i jakieś bzdurne gadanie o niezdrowym awansie. ;) Hipokryzja! Pogoń była i będzie klubem "lekkich obyczajów", a ten czyn tylko trochę zmazuję z was plamę. No ale nie jesteście w tym temacie najgorsi, prawda kibice Amiki Poznań? A ludzi tutaj piszących, którzy namawiają do przyjścia tego "biznesmena" do swoich klubów, to już kretynizm totalny. Chcą się zwyczajnie sprzedać i jeszcze o to błagają... Rany boskie, rodzinę też tak sprzedacie jak klub, dla kilku zer na koncie? Trzeba mieć swój honor.
Mimo wszystko gratuluję kibicom Pogoni za opamiętanie się, za pierwsze zwycięstwo ICH (czyli Pogoni, w pojedynku z Groclinem - oceniłbym na jakieś 2:0) klubu w sezonie 2008/2009.
Z całusami z lepszej strony stolicy. ;)

lol - 1 lipca 2008, 7:58:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
jestes kolejną osobą która przypomina tutaj Piotrkowie i Ptaka. Widac Pogoń uczy się na błędach i 2 raz takiego nie popełni.
pozdro z Katowic

wks - 1 lipca 2008, 8:31:07 - *.jabil.com
Na to wygląda, ze po kilkunastu latach chaosu sytuacja się stabilizuje. Koniec ery chorych fuzji i niszczenia tradycji klubowych. Brawo kibice Pogoni, Śląska, Zawiszy. Jest coraz więcej przykładów, że kibice i kluby potrafią oprzeć się pokusie szybkiego sukcesu.
Brawo.

RKS - 1 lipca 2008, 9:44:44 - *.233.udn.pl
Do Radomia Panie Drzymała zapraszamy. Radomiak czeka na Pana. Na 3 ligę przychodziło nawet 8tys. kibiców.
Czekamy!

Marek - 1 lipca 2008, 9:44:46 - *.bracz.edu.pl
Kupic to można zawodników, trenerów, sędziów ale nie kibiców

mizuno - 1 lipca 2008, 10:35:34 - *.statestreet.com
Ja pamietam jak na Pogoni byla najlepsza frekwancja w lidze, a na 4 lige chodzilo max 3000 raczej 1500-2000 wiec nie mowcie ze kibice chca swojego klubu w 3 klasie rozgrywkowej bo to jest jedno wielkie pier... lysych dresow, ktorzy od jakichs 15 lat sukcesywnie niszcza polski futbol.
I dzieki wam nasza liga znajduje sie w obecnym miejscu, a tacy Drzymala to nie Ptak czy Gondor. Ja czekam na nastepny mecz Pogon Legia czy tam na odwrot w ekstraklasie.
Pozdro tylko dla normalnych

aix - 1 lipca 2008, 11:12:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żałosne jest skamlenie "kibiców" Pogoni że honor, ambicja itp. Już zapomnieli że w OE grała Piotrcovia (Pogoń) Szczecin ?? Wtedy było ok? Banda nierozgarniętych dzieciaków

Polak - 1 lipca 2008, 11:51:25 - *.lanet.net.pl
a pzpn nadal nic z tym nie robi. ZAKAZAC FUZJI !!!!!!!!!! Jak jakiś pseudobiznesmen chce mieć klub w ekstraklasie to nich go doprowadzi tam od początku. Drzymale jak sie znudziła juz Dyskobolia to jak chce mieć inny klub to nich w niego zainwestuje ale w tej lidze w ktorej gra !!!!!!

lfs - 1 lipca 2008, 12:11:10 - *.globalconnect.pl
Swietna decyzja - zadnych fuzji. Zwlaszcza ze drzymala chcial tylko zarobic kosztem Pogoni a nie w nia zainwestowac...

ower1910 - 1 lipca 2008, 12:20:48 - *.centertel.pl
ty rks a kto Ci pozwolil go zapraszac my zaczynamy od b klasy lub a z takich samych powodów jak wszyscy ale damy rade i nie potrzebne nam jakies fuzje no chyba ze z Radomiakiem II zeby grac w a klasie

igorN - 1 lipca 2008, 13:14:37 - *.168.67.102
zaloze sie ze o "wlasnych" silach pogon nie wejdzie do OE przez nastepne 10 lat

kevin - 1 lipca 2008, 13:39:04 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl
Co za idiotyzm!!! Żeby kibice blokowali rozwój piłki nożnej w kraju!!! Żałosne, będziecie tego żałować przez długi czas, wspominając swoim dzieciom jak to niegdyś szczecińska Pogoń grała w Ekstraklasie!!!

Painter - 1 lipca 2008, 13:59:33 - *.153.136.62
Do aix - faktycznie wtedy nie było OK. Teraz za to bardzo słono płacimy grając od IV ligi i drugi raz nie chcemy popełnić tego samego błędu.
2 liga 2 liga MKS!!!

Hyper - 1 lipca 2008, 14:03:33 - *.globalconnect.pl
@Polak: Masz po części rację, mógł przenieść swoje udziały i ładować w Pogoń od II ligi, roznieść rozgrywki, za rok roznieść I ligę i heja do Ekstraklasy, ale widocznie te 2 lata to było dla niego za dużo.

ŁKS - 1 lipca 2008, 14:15:58 - *.bsk.vectranet.pl (*.88.96.115)
Panie Drzymała,ja też proponuje ŁKS, tyle że ŁOMŻE! Tu pana przyjmiemy z otwartymi rękoma! Zapraszamy do ŁOMŻY!!!

pogoniarz - 1 lipca 2008, 14:36:13 - *.chello.pl
w czasie ostatnich kilku lat My kibice Pogoni przeżyliśmy zbyt wiele upadków naszego klubu..te wszystkie rany są zbyt świeże,żeby znów oddawac nasz klub od tak. Nie twierdze że Drzymała to wałek typu Ptak czy Gondor,ale wcale nie jest wykluczone że za dwa czy trzy lata znów trzeba by było ratowac nasz klub przed kompletnym zniknięciem z piłkarskiej mapy Polski! a do osób które twierdzą iż obecna Pogoń to zupełnie nowy twór bez tradycji mam tylko jedno zdanie.. nie jesteście prawdziwymi kibicami skoro nie pojmujecie,że nie liczy się to co na papierze a to co w sercu każdego z nas, kibica DUMY POMORZA! a to 60 LAT TRADYCJI!!

marek - 1 lipca 2008, 14:43:22 - *.gprs.plus.pl
chciałbym napisać do tych wszystkich pseudokibiców którzy są przeciwni fuzji . Przecież w wypadku fuzji obie strony mają korzyści Pan drzymała dostaje więcej kibiców i ich doping i zainteresowanie zespołem , wzamian wnosi zespół , ustabilizowany kapitał i prawo gry w pucharach (którą mu w perfidny sposób zabrali ) . Nie mogę pojąć jak paru debili znaczy kibiców może się sprzeciwiać . W imię czego ??? Tradycji ???? Nie rozśmieszajcie mnie . Klub pana drzymały od początku swego istnienia osiągną więcej na arenie międzynarodowej niż Śląsk i Pogoń razem wzięte . Jeszcze ileś lat będą się kiśić w tym polskim maraźmie . Drzymała zrobił jeden błąd a mianowicie trzeba mu było założyć w klub w większym mieście i sprawa by była załatwina . Takich ludzi w Polsce to się powinno po rękach całować i pomagać a nie utrudniać . A jak będzie już miał tego wszystkiego dość to niech przeniesie kapitał i klub do czech lub na słowacje . Może tam jest normalniej .

haha - 1 lipca 2008, 15:48:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
czy pamieta ktoś mecze w I rundzie pucharu UEFA z amatorami z Islandii Fylkir Reykjavík?

Arekkk - 1 lipca 2008, 16:58:54 - *.adsl.inetia.pl
brawo Szczecin, brawo Wrocław. Awans trzeba wywalczyć na boisku.

VVV - 1 lipca 2008, 17:04:26 - *.e-wro.net.pl
marek bzdury piszesz poczytaj sobie o historii Śląska

z1946 - 1 lipca 2008, 17:44:33 - *.centertel.pl
Parę dni temu działacze Stowarzyszenia Piłkarskiego Zawisza otrzymali propozycję spotkania z Panem Drzymałą. Propozycja z "przyczyn oczywistych" została odrzucona.

W maju 2008 w Sydney obradował 58 Kongres FIFA, na którym zwrócono uwagę na problem przenosin i fuzji klubów piłkarskich. Postanowiono, że wszelkie awanse i spadki zespołów piłkarskich powinny odbywać się tylko i wyłączenie w duchu sportowej rywalizacji - na piłkarskim boisku.
Zdaniem delegatów FIFA, fuzje i przenosiny klubów w celu uzyskania awansu do wyższych lig, powodują straty na kilku poziomach m.in.:
1. Wychowawczym – sport powinien wychowywać i uczyć „zdrowej” rywalizacji, a nie kombinacji przy „zielonym stoliku”
2. Emocjonalnym – klub piłkarski jest związany ze środowiskiem lokalnym, tradycją, historią i ludźmi w którym się znajduje. Przenosiny klubów powodują straty dla obydwu społeczności których fuzja dotyczy.
3. Moralnym – łamanie zasad dla doraźnych, krótkoterminowych korzyści.
4. Sportowym.
Ten przekaz to dla "Malyszow" ktorzy tu placza czego to nie schrzaniono w Szczecinie. Zawisza pierwszy powiedzial NIE takim praktykom. Wtedy IV ligowy, dzis juz II ligowy. Pozdrowienia dla prawdziwych kibicow!

tfghfg - 1 lipca 2008, 19:13:56 - *.cnet.gawex.pl
jakie 2 ligowe to sa 3 ligowe kluby nic do nich niemam ale denerwuje mnie to jak ktos nazywa 2 lige pierwsza itd powinno byc tak
ekstraklasa = 1liga
a 2 to 2 liga
3 to 3 itd
a niewiem poco zmieniaja te nazwy ekstraklasa to ok ekstraklasa a 2 liga to 2 !!!!!!!!!!

\G/liwice - 1 lipca 2008, 19:29:51 - *.centertel.pl
To jest chore wszystko! Szkoda mi tylko tego Drzymały, facet zle zrobił ze od poczatku nie zainwestował w jakąś "padake" z dużego miasta a bawił się futbol na prowincji. Ja postrzegam to jako normalną rzeczywistosc do diabła nie ma zadnej amici Lech Poznan - jes ten sam KKs po szlifach marktingowych i z nowym powaznym inwestorem. U nas na Śląsku nie ma jakos Allianz Górnika i nie bedzie bo wszystko jest zrobione z głową. Mysle ze i w Wrocławiu i w Szczecinie mogly by byc wielkie kluby którymi zarządza profesjonalista - pasjonat. Patrzcie chociaz by na Chelsea która nie była w czołowcwe za czasow przed Abramowiczem. poprostu tak bywa ze banda rzezimieszkow decyduje z ogół społeczny ;/ Na ogólnokrajową szkode dla futbolu

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas