[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 lipca 2008, 15:16:46 - elenril
Prokuratura chce wyjaśnień od PKOl

Prokuratura Krajowa wystąpiła do Trybunału Arbitrażowego przy PKOl o przekazanie wszystkich orzeczeń dotyczących klubów, które odwoływały się od kar nałożonych przez PZPN.

W środę Trybunał Arbitrażowy przy PKOl uchylił karę degradacji dla Widzewa Łódź oraz zawiesił do 22 sierpnia taką samą karę nałożoną na Zagłębie Lubin. Członkowie Trybunału, wydając takie orzeczenia, powoływali się na przedawnienie spraw. Jest bardzo prawdopodobne, że uchylenie kary degradacji może dotyczyć także Korony Kielce. Klub ten również odwołał się od wyroku Wydziału Dyscypliny i Związkowego Trybunału Piłkarskiego PZPN, który nałożył na drużynę karę degradacji.

Na decyzje Trybunału Arbitrażowego natychmiast zareagowała Prokuratura Krajowa prowadząca śledztwo w piłkarskiej aferze korupcyjnej.

- Wystąpiliśmy do Trybunału Arbitrażowego przy PKOl o przesłanie nam wszystkich orzeczeń, jakie ten organ wydawał wobec klubów zamieszanych w aferę korupcyjną. Chcemy wiedzieć, na jakiej podstawie Trybunał wydaje takie, a nie inne postanowienia. Chodzi nam nie tylko o ostatnie decyzje dotyczące Widzewa Łódź i Zagłębia Lubin, ale również klubów, które składały odwołania w minionym roku - tłumaczy Edward Zalewski, szef Wydziału XI Prokuratury Krajowej. Zalewski nie chciał komentować sytuacji w polskiej piłce nożnej.

Wcześniej kary degradacji PZPN nałożył m.in. na Arkę Gdynia, KSZO Ostrowiec i Górnika Polkowice. Kluby te odwołały się do Trybunału Arbitrażowego przy PKOl, a ten wówczas utrzymał w mocy kary degradacji.


źródło: Gazeta.pl

WUZEL - 25 lipca 2008, 15:20:16 - *.c200.msk.pl
Tylko co to da? Najpierw trzeba podłożyć bombę pod siedzibę PZPN i Ektraklasy SA.

Piotrek - 25 lipca 2008, 15:21:39 - *.interia.pl (unknown)
no nareszcie, może się skończy wybieranie tego komu się należy degradacja, a komu nie, TRAKTUJMY WSZYSTKICH RÓWNO, jak kupowali to kara, nieważne czy to Widzew, Legia, Wisła, Zagłębie, Arka czy Lech.

ŁKS Łomża - 25 lipca 2008, 15:24:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Może i nie zasłużyliśmy piłkarsko (i organizacyjnie) na I ligę, ale i tak czujemy się wydymani. To, co się dzieje nie tylko w polskim futbolu, ale w ogóle w sporcie, zakrawa na kpinę.

pb - 25 lipca 2008, 15:26:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzewa miejsce jest w nowej II lidze, udowodnili to w poprzednim sezonie i udowodnią to w następnym

RAKOW1921 - 25 lipca 2008, 15:28:47 - *.134.139.206
Super wiadomosc juz pisalem w innym poscie ze tak nie moze byc ze jednych rok wczesniej degraduja a w tym roku ten sam trybunal decyduje sie na niedegradowanie do nizszych lig.Mysle ze zaniedlugo poleca pierwsze glowy w sprawie korupcji lub naklaniania do wydania takiego a nie innego werdyktu w sprawie korupcji Nowiec niejestem taki pewien czy skorumpowany widzew zagra za tydzien w 1 lidze to samo tyczy zaglebia i korony ktore maja nadzieje na ekstraklase panie Boniek i calej tobie podobnej masie psedo dzialaczy bira ci sie za tylek

hy - 25 lipca 2008, 15:28:53 - *.mtm-info.pl
Dla mnie jest sprawiedeliwie, Korona, Lubin kupiły AWANSE więc spadają, Widzewowi kupione mecze nic nie dały...

Wojtek - 25 lipca 2008, 15:30:35 - *.25.173.27
I teraz prokuratura się zastanawia, czy cała ta robota i te przesłuchania mają sens bo i tak to sie przedawni

mm - 25 lipca 2008, 15:38:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z uzasadnienia decyzji wynika fakt przedawnienia w stosunku do Widzewa i prawdopodobnie Zagłębia biorąc pod uwagę że postępowanie wobec pozostałych klubów było z rok wcześniej mogli się po prostu nie załapać. dopiero później PZPN zorjętował się że ma babola w swoich przepisach i zmienił 2-letni okres przedawnienia na nie ulegają przedawnieniu. czyli jak zwykle w PZPN obudzili się z ręką w nocinku i udają wielce zaskoczonych

warszawa-z - 25 lipca 2008, 15:39:19 - *.50.231.222 (*.168.128.214)
Wreszcie zapanował porządek dzieki Pięknemu trybunałowi arbitrażowemu = wreszcie jest porządek porządny i wiemy na czym stoimy!
Ja wiem wszystko o rozgrywkach bo jestem dziennikarzem i bylem na tym orzeczeniu. Czyli zapanował Wreszcie Wreszcie sam porządek a nie z pzpnu zamieszanie.

Bacik - 25 lipca 2008, 15:39:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
popieram-wszyscy traktowani powinni być tak samo!!We
Włoszech nie patyczkowano się i Juventus poleciał-nie było zmiłuj się!A u nas problemy z jakimiś klubikami-Polonia B. hahahahaha

popieram - 25 lipca 2008, 15:47:30 - *.50.231.222 (*.168.128.214)
Popieram Warszawę co napisał!!!!!!

Henryk - 25 lipca 2008, 15:49:19 - *.ed.shawcable.net
Tylko myslimy o degradacji a nie o uzdrowieniu polskiej pilki.Potrzebne sa przepisy dla czlonkow klubow mowiace wyraznie ile sie dostanie za lapowke i musza to podpisac.Inaczej dalej bedziemy karac kluby i marnowac prace i dobra materialne.A polska pilka dalej bedzie plynela polskim nurtem lapowkowym.Chcialem podac przyklad pan doktor bierze lapowke .Kogo mamy karac pona doktora czy osrodek zdrowia?

BLUNT - 25 lipca 2008, 15:55:29 - *.chello.pl
O Jezu..zostawcie w spokoju te kluby...pozamykać sprzedawczyków ale kluby ZOSTAWIĆ w spokoju bo to nie one zawiniły tylko ludzie.
( L )

juchwa - 25 lipca 2008, 15:56:08 - *.220.105.18
Bardzo dobra decyzja. Fajnie, ze prokuratura zaczyna angazowac sie w prace polskich organizacji sportowych. Mam nadzieje, ze to dopiero poczatek a nastepnym krokiem bedzie żądanie by PZPN pokazal uzasadnienia swoich decyzji. Prawo musi byc rowne dla wszystkich i jesli przy sprawie Arki czy innego klubu doszlo do naruszenia prawa to niech sypia sie kary. Cos mi mowi, ze okaze sie iz jedynie decyzja w sprawie Widzew-a byla prawnie prawidlowa i dojdzie do megaskandalu.

FAN BRONKA - 25 lipca 2008, 15:56:43 - *.compnet.pl
a nie mówiłem ...heh a do tego na stronce widzewa pojawil sie szantaz wobec ministra ze jak nie da widzewowi ekstraklasy za polonie bytom to nie beda na niego glosowali!!! to jest skandal!! dzialaj prokuraturo dzialaj!!

gsw - 25 lipca 2008, 15:58:12 - *.bj.uj.edu.pl
Propozycja, jeżeli cały ten Trybunał Arbitrażowy po prostu przkupiono i niby nie ma rady by posprzątać ten syf, to po prostu winnych, którzy przeczą faktom w tym wypadku Zagłębie Lubin, Widzew, Koronę raz na zawsze usunąć ze struktur PZPN. I niech się odwołują do UEFA.

ddd - 25 lipca 2008, 15:59:16 - *.89-20-226.enivest.net
Sprawiedliwosci nie bylo, nie ma i nie bedzie! Jak swiat swiatem byli lepsi i gorsi. Smutne, lecz prawdziwe! Dlaczego karac za korupcje z ostatnich np. pieciu lat, a nie np. dziesieciu? Slynny numer Legii, Wisly Krakow, LKS Lodz i Olimpii Poznan sprzed lat kilkunastu...Tam wszystko bylo fair? Ja bym nikogo nie karal tylko postawil ultimatum: od stycznia roku np. 2008 kto bedzie kombinowal kara taka i taka nie dla klubu, lecz kombinatorow!!! Oni robili to tylko i wylacznie dla dobra wlasnego!!! Reszta jest milczeniem

mjRTS - 25 lipca 2008, 16:04:15 - *.net.euron.pl
Bardzo dobrze. Niech przestudiują te dokumenty. Obawiam się tylko, że za parę dni przeczytam, że Prokurator Krajowy to też kolega Bońka, a Pan Zalewski to jego kum.

kibic_pn - 25 lipca 2008, 16:09:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeżeli nie ma przedawnienia, prokuratura krajowa z urzędu powinna zająć się Legią, Wisłą, ŁKSem, i in.

SZYMEK ARK - 25 lipca 2008, 16:11:14 - *.adsl.inetia.pl
No może coś sie zmieni,nabierze właściwego toru.....może.

juchwa - 25 lipca 2008, 16:12:07 - *.220.105.18
łoś wskaz klub ktory "w dosłownym tego słowa znaczeniu kupił sobie awans do Ekstraklasy". Jak chcesz uzywac zwrotow typu "w doslownym tego slowa znaczeniu" to po pierwsze zastanow sie nad logika takiego zdania, po drugie zajrzyj do slownika jezyka polskiego jak ten zwrot powinien brzmiec, po trzecie popros tate by Ci wytlumaczyl co poprawna wersja tego zwrotu znaczy. A poki co najlpiej napisz do swojej szkoly podstawowej wniosek o odszkodowanie za fatalny poziom edukacji jaki w niej przyjales. Co za łoś.

Chorzowian - 25 lipca 2008, 16:17:45 - *.bfinv.de (unknown)
Mnie ciekawi kto zadecyduje w koncu co jest grane, oto pare mozliwosci:
PZPN
PKOl
UEFA
FIFA
Prokuratura
-
am moze?
Dziennikarze
Kibice
Sprzedawczykowie
-
Ciekawe Kto

vvv - 25 lipca 2008, 16:23:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo dobrze to kara PKOI i tez PZPN naprawdę!!!Słyszałem ze PZPN juz dużo bałaganu termin i kluby w Ekstraklasie i 1 Ligę!!!!

rts-kghm - 25 lipca 2008, 16:27:40 - *.toya.net.pl
Proste! Wystarczy wysłać pismo do UEFA lub FIFA tam sprawa korupcji jest prosta, nie przedawnia się!!!! A jak wszyscy wiemy PZPN jest zależny od nich. I co tu główkować? Wszystko załatwione w jednej sekundzie!!! Inaczej Nas zawieszą!!!!!!!!!

tylkoprawd - 25 lipca 2008, 16:36:43 - *.adsl.inetia.pl
Już wyjaśniam droga prokuraturo: Zagłębie ma spółkę skarbu państwa, Arka ma Krauzego, Widzew ma Bońka itd..CZYLI JEDNYM SŁOWEM UKŁADY UKŁADZIKI I WIELKA MAFIA której PZPN i PKOL się boja jak ognia i której się na wszystko pozwala...Łęczna też argumentowała w odwołaniu o przedawnieniu zarzutów ale niestety wpływów i układów nie mają i wylądowała w 3 lidze...Widzieliście jak dziwnie wniebowzięty i radosny był Boniek w czasie Euro?On już wiedział że wystarczy by widzew złożył odwołanie do PKOL-u i nic i nie zrobią...ZŁODZIEJSTWO 21 WIEKU!!!

juchwa - 25 lipca 2008, 16:36:45 - *.220.105.18
@rts-kghm BRAWO EINSTEIN.
Jak dla mnie jestes geniuszem.

szperacz - 25 lipca 2008, 16:38:29 - *.219.189.18
A mnie się wydaje,że Prokuratura chce poznać stanowisko Trybunału nt. przepisów PZPN. Jeśli wg nich korupcja się przedawniła w ramach PZPN to po prostu przestanie współpracować z PZPN.
Jeszcze jedno: 95% uczestników tej dyskusji nie rozróżnia przepisów kodeksu karnego i przepisów PZPN. Korupcja może się przedawnić zgodnie z przepisami PZPN, a nie przedawnić w prawie karnym. Są to dwie różne dziedziny, choć czasem się niestety łączą.

misiekcork - 25 lipca 2008, 16:56:49 - *.b-ras2.chf.cork.eircom.net
wszyscy tylko jada po pkol,a oni przeciez maja racje,terminy przedawnienia sa bezwzgledne dlatego dlaczego dzialacze,zawodnicy i kibice maja cierpiec za bledy sprzed kilku lat??

MartinMix - 25 lipca 2008, 17:01:40 - *.net.zeork.com.pl
ddd: jaki "słynny numer Legii, Wisły Kraków, ŁKS Łódź i Olimpii Poznań sprzed lat kilkunastu"?? Czy były jakiekolwiek dowody że mecze były sprzedane??NIE!!!wiec skoro nie ma dowodów nie ma też przestępstwa!!!!i zapamiętaj sobie to tłuku!!
to tak jakby ktoś cię skazał na 3 lata więzienia dajmy na to za kradzież albo pobicie nie mając dowodów.

Darek - 25 lipca 2008, 17:21:13 - *.3s.pl
Ja o takim syfie jeszcze nigdzie nie slyszalem.Nasza pilka jest posmieliskiem swiata!!

Hanys - 25 lipca 2008, 17:30:01 - *.adsl.inetia.pl
Jeżeli jakiś klub kupi teraz mecz i wyda to się dopiero za dwa lata to według głupich reguł Trybunału nie dopadnie ich żadna kara za ten czyn?? Taki nasz kraj zdefrauduj (ukradnij) milion to dostaniesz 2 lata w zawiasach a ukradnij 300zł to dostaniesz też dwa ale do odsiadki!!! Fifa jasny ma przepis że czyny korupcyjne w piłce nie ulegają przedawnieniom!! Powinna prokuratura wziąć się za ten Trybunał czy czasami tam jakieś łapówy nie idą!! I jestem za tym żeby z całego tego burdelu zabrali nam Euro 2012 z którego już kpi cała Europa a boję się co będzie w trakcie mistrzostw skandal za skandalem , jak w Niemczech nie obyło się bez zgrzytów organizacyjnych to aż strach pomyśleć co będzie u nas!!!Oby w końcu ta liga ruszyła!! Moja GieKSa gra a i złe czyny odpokutowała i teraz jest czysta i poza tym całym bajzlem!!!POZDRO ONLY GieKSa

pajak - 25 lipca 2008, 17:34:21 - *.klc.vectranet.pl
rozwiązanie jest takie. Prokurator ukarze winnych a nie pzpn kluby. Taki Ujek powinien dostać wyrok a nie jego klub. Jak dostałby ze 2 lata i zakaz wykonywania zawodu to byłby dobrą przestrogą dla młodzieży. To samo ci co brali czyli pzpn. Tylko tak można wyplenić korupcję. Przecież jak ukradnę to nie wyślą mnie z rodziną na wieś za karę. Bo czemu oni winni?

kaloz - 25 lipca 2008, 17:49:49 - *.gdynia.mm.pl
Pan Boniek zagubił się,pan Rusko też!!!!! Bardzo dobrze!!! Niech Prokuratura wyjaśni kto stał tak naprawdę za skandaliczna decyzja Trybunału!!!! Te same zarzuty wobec Arki i Widzewa,którym zarzucano podobną ilość meczów w tym samym okresie,dwie skrajnie odmienne decyzje T.A.!!! Sosnowiec czeka od pół roku na decyzję Trybunału,który jednak ekspresowo zajmuje się tylko Widzewem!!!...Ktoś odpowiedzialny za to powinien zapłacic wszelkie koszty poniesione za przesuniecie ekstraklasy.!!! Wtedy, zanim się podejmie w przyszłości "dziwne" decyzje ,najpierw się zastanowi czy to mu się opłaci!!!.. Nieuczciwi gracze,sportowi cwaniacy,kombinatorzy won od sportu....

mietek - 25 lipca 2008, 18:37:58 - *.citynet.pl
Ktoś tam wyżej powiedział, żeby karać pseudodziałaczy, a nie kluby, bo kluby nie skorzystały na korupcji. Skoro nie skorzystały, to czemu Zagłębie, Korona i Widzew tak się kurczowo próbują trzymać tej ligi?

quillis - 25 lipca 2008, 18:41:45 - *.cmbg.cable.ntl.com
do MartinMix :
jakby bohaterowie tamtego wieczoru spedzili kilka godzin we wroclawskiej prokuraturze to mysle ze dowodow by sie troszke znalazlo....

MartinMix - 25 lipca 2008, 18:50:19 - *.net.zeork.com.pl
do quillis: jakby były podstawy to by ich przesłuchali. Poza tym w Polsce tak jak i w innych krajach demokratycznych jest coś takiego co się nazywa domniemanie niewinności więc prokuratura nie miała obowiązku wzywać jak to piszesz "bohaterów tego wieczoru".

cobi - 25 lipca 2008, 19:08:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze, niech biora sie za kolejnych przekrętasów, mieniacych sie prawnikami tym razem. Nie może być tak, że dla biednych (czyt. Arka, Polkowice, Sosnowiec czy KSZO) jest inne prawo a dla bogatych i dobrze ustawionych politycznie (Lubin) inne.

Mozz1908 - 25 lipca 2008, 19:16:52 - *.retsat1.com.pl
Niech tylko już kibice widzewa nie piszą już o przedawnieniu i licencji dla Bytomia . Proszę !!!!!
Miejcie trochę Honoru, choć wy, pewnie tak samo jak wasi działacze, nie znacie tego słowa
W Łodzi bez zmiany.....

Draft - 25 lipca 2008, 19:31:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niewątpliwie cały ten bajzel to ratowanie Widzewa i Zagłębia, ale na mój gust także kolejnych umoczonych drużyn o których jeszcze nic nie wiemy. Nie będę zdziwiony jeżeli za jakiś czas okaże się że są jakieś kwity np. na Legię i z tego względu sprawie trzeba ukręcić łeb.
PS.
Sorki Legioniści, ale ten klub pierwszy mi przyszedł do głowy. Wisła w ostatnich latach była zbyt mocna by robić machlojki.

Draft - 25 lipca 2008, 19:39:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pewnie... lepiej siedzieć cicho i tolerować oszustów. Wolę by zawiesili nas na rok ale żebym po tym roku mógł iść na mecz i mieć świadomość że wynik do końca nie będzie znany nikomu.
Skąd się biorą tacy jak Ty?

music - 25 lipca 2008, 19:59:37 - *.range86-136.btcentralplus.com
Prawie wszystkim scieto glowy lecz miecz zardzewial i ostatnim w kolejce udalo sie(Widzew i.t.d.Najbardziej poszkodowani Arka Gdynia-po odbyciu kary nastepna i LKS LOMZA klub nieskorumpowany!

wewewe - 25 lipca 2008, 20:17:30 - *.globalconnect.pl
HY, co Ty i Tobie podobni, moralni inaczej, za bzdury rozsiewacie po internecie??? WIdzew nic nie zyskal, wiec kara mu sie nie nalzey....zalosne. Kupowal mecze, wiec kara nalezy mu sie taka sama, jak innym. Zyski sa kompletnie nie istotne, istotny jest poziom zepsucia i kpiny z kibicow i prawa.

antopol16 - 25 lipca 2008, 20:25:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.161)
Jak czytam te pomysły typu - "karać ludzi a nie kluby" to mi się robi niedobrze. A kto odniósł z procederu korzyść - człowiek czy klub? Za chwilę działacze wynajmą sobie meneli z pod sklepu do dostarczenia pieniędzy. Menel powie, że ktoś mu kupił jabola za dostarczenie tej paczki ( a on go nie zna) a działacze powiedzą, że z menelami się nie zadają. I co wtedy? Dalej chcecie karać ludzi?

TB Zabrze - 25 lipca 2008, 20:30:19 - *.bater.net.pl
warszawa-z - 25 lipca 2008, 15:39:19 - 80.50.231.222 (192.168.128.214)(twierdzi, że jest dziennikarzem - co napisał nie będe pisał)
popieram - 25 lipca 2008, 15:47:30 - 80.50.231.222 (192.168.128.214)
Popieram Warszawę co napisał!!!!!!
Heh jak jestes dziennikarzem to jakims głupim. Tu łatwo jest się zorientować kto się podszywa i pomaga sobie w komentarzacz. A co do kar to i tak kibice zostali ukarani. Wszyscy czekali na rozpoczęcie ligi i chodźby na mecz Wisła - Ruch, który miał lecieć na TVP2

Do Mozz190 - 25 lipca 2008, 20:49:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wy to mięliście honor, kiedy pozwoliliście na zmianę nazwy klubu na ŁKS Ptak, żeby uniknąć spłacania długów. A teraz macie najwięcej do powiedzenia i robicie z siebie wielce sprawiedliwych i honorowych. Zobaczymy jak będziecie śpiewać, jak przyjdą papiery na Wasz klub, a że przyjdą, nikt nie ma wątpliwości.
Nara Ptaszyska!

r. - 25 lipca 2008, 21:16:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marna prowokacja, zmiana nazwy na ŁKS Ptak wiązała się z przyjściem sponsora wykladającego pieniadze na klub. Sprawa z Widzewem i jego dlugami nadal nie jest zakonczona, wierzyciele nadal czekaja na kase- tak wlasnie Wielki Widzew trakuje ludzi, ktorzy mu zaufali. Wstyd i hanba.

Dobrze Jes - 25 lipca 2008, 21:39:54 - *.50.231.222 (*.168.128.214)
Dobrze jest z Ligą! nie narzekajcie,
Wszystko jest w Porząsiu,
Gramy po Prostu

Harry - 25 lipca 2008, 22:10:21 - *.cpe.net.cable.rogers.com
do kibic_pn i innych W 1993r.prokuratura krakowska badala sprawe Legii Wisly LKS i Olimpi Poznan Postepowanie umozono nie dopatrujac sie zadnych oznak przestepstwa PZPN pospieszyl sie i ukaral te kluby Teraz PZPN nie chce popelniac starych bledow i czeka na papiery z prokuratury

do r - 25 lipca 2008, 22:20:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
r ile Ty masz lat, chyba nie pamiętasz tamtych czasów. Zmiany nazwy klubów były na porządku dziennym oczywiście pod przykrywką sponsora często, a chodziło o pozbycie się długów. Dopier późniejsza zmiana przepisów spowodowała, że zmiany nazwy nie powodują pozbycia się długów i wtedy preceder zmiany nazwy nie był już taki powszechny, a zmiany zaczęły mieć charakter promocji sponsorów.
Zmiany nazwy do pozbycia się długów oprócz ŁKSu, dokonywał Lech (bodajże 3 krotnie) z KKS LECH, na PKP LECH, dalej na WLKP LECH i znów na KKS Lech, Legia, najpierw na ASPN Legia (Janusza Romanowskiego), dalej na Legia Daewoo. Oczywiście to te najgłośniejsze i najbardziej ewidentne zmiany, pod pozbycie się długów. A takich zmiany było dużo więcej.
Także, r marna prowokacja, to Twój wpis. Nie znasz faktów ani historii swojego klubu. Skończcie już kibice ŁKSu swoją propagandę, bo Wasz klub, jak większość klubów, jest brudny i umoczony po samą szyję.

RTS - 25 lipca 2008, 22:40:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
r - każdy kto ma wyrok sądu, że Widzew jest mu kasę winien, może zgłosić się do klubu. Jakiś czas temu klub wystąpił do PZPN o listę wierzycieli oraz dał ogłoszenie do prasy, więc jak znasz tych wierzycieli, to dlaczego się nie zgłaszają, tylko czekają na niewiadomo co?
Dla mnie r jesteś zwykłym podjudzaczem, który coś tam gdzies usłyszał od kolegów i puszcza dalej propagandę w świat.
Harry, może i takie są powody jak piszesz. W 1993 nie było woli żadnej ze stron, by coś wyszło na wierzch, więc nic nie było do udowodnienia i tak by dalej było, gdyby nie młody Dziurowicz i prowokacja z łapówką dla sędziego.
Swoją drogą, to wszystko wina PZPNu, który z pewnością głęboko umoczony jest w korupcję. Gdyby mięli odpowiednie przepisy, to by mogli postąpić jak we Włoszech, gdzie ichniejszy związek bez wyroku sądowego wydał kary na kluby. Tylko, że tam skala była niższa, u nas umoczeni są wszyscy. Związek myślał, że ukarze kilku kozłów ofiarnych, aby dać ludowi igrzyska, większość obejmie abolicja. Karać będą dalej ujemnymi punktami i wszyscy będą zadowoleni i wszyscy wyjdą z twarzą. A tu zonk, PKOL pokazał jakie uchybienia nastąpiły. Może prokuratura i PKOL zaprowadzą porządek w PZPNie i wreszcie leśne dziadki zaczną przestrzegać prawo. A jeśli korupcja się nie przedawnia wg prawa UEFA, to niech PZPN wystąpi do UEFA o ukaranie tych klubów, których objęło przedawnienie wynikające z przepisów związkowych. Czyli kolejnej oznaki niekompetencji w PZPNie.
Jestem już strasznie zmęczony tą aferą korupcyjną. Mając świadomość, że wszyscy są umoczeni, począwszy od juniorów, skończywszy na seniorach we wszystkich ligach, to nie widzę sensu karania wszystkich klubów. To się nie uda. Wszyscy winni nie zostaną rozliczeni. A większość klubów i tak się będzie śmiała, bo ich ominie, a reszta zostania ukarana dla przykładu. To nie jest moralnie sprawidliwe.

mjRTS - 25 lipca 2008, 23:27:15 - *.net.euron.pl
r - przy okazji zmiany nazw itd.Pozdrów swoich tyskich ziomali.

Harry - 26 lipca 2008, 1:13:39 - *.cpe.net.cable.rogers.com
Do RTS Czarno cos widze sytuacje gdy sprawa trafi do Sadu Najwyzszego Prawdopodobnie bedzie to stracony sezon dla Widzewa i Zaglebia L. moze i Korony ktora podkulila ogon i madrze czeka na dalsze ruchy. PZPN jest podporzadkowany UEFA i FIFA gdzie przepisy sa jednoznaczne - degradacja

kibic - 26 lipca 2008, 3:48:48 - *.dsl.wlfrct.sbcglobal.net
uwaznie czytajcie co tu bedzie napisane takze urzednicy

kibic - 26 lipca 2008, 4:02:13 - *.dsl.wlfrct.sbcglobal.net
nasza liga ni ma nic z uczciwoscia tylko kto bedzie bronil jednego z klamstw okrutnych

kibic - 26 lipca 2008, 4:04:55 - *.dsl.wlfrct.sbcglobal.net
na tym swiecie rzadzi papierek15 cm na 7 cm i wszystko wiadomo

kibic - 26 lipca 2008, 4:16:44 - *.dsl.wlfrct.sbcglobal.net
cdczytajcie uwaznie i tak zrobcie wazne slowa jezeli chcecie wywalic klub na w ze struktur kazdej ligi po prostu niech zadna druzyna nie wychodzi na mecz z nim nic nie rozegraja i awansuja bedzie checa w ekstraklasie tak samo i bedzie mistrz polski ja na liczylem chyba ze 100 sposobow ostatni by zalatwil wszystkich po kolei ale go ne zdradze

jaro - 26 lipca 2008, 10:57:01 - *.quarknet.pl (*.22.4.9)
Chciałbym zwróci uwagę na Zagłębie Sosnowiec 4.02.2008 złożyło odwołanie do PKOl i do tej pory cisza. PKOl wybiera sprawy, które trzeba rozpatrzyc a które nie, kogo trzeba ukarac a kogo nie. nasuwa mi się jedno stwierdzeni - jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze CZYŻBY I TA BYŁA KORUPCJA !!!

znicz - 27 lipca 2008, 10:26:15 - *.gprs.plus.pl
Dlaczego Widzew w 1 lidze,a Sosnowiec w 2,to samo co w 2004 znowu przekręcili wszystko,na miejscu Pzpn dał bym i kare -32 i niech grają w pierwszej lidze jak tak chcą sportowo to w Extraklasie to się nie utrzymali i wiedzieli co to znaczy,ale bałagan jak co roku z licencjami nie damy ,ale i tak daliśmy spowodował,że mieli prawo czuć się 1-wszo ligowcami.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas