|
|
23 września 2009, 18:04:04 - R_Czykiel
PP: Bytovia II 2-1 Polonia B.
Piłkarze Bytovii II Bytów sprawili ogromną sensację, pokonując w 1/16 finału Pucharu Polski na własnym stadionie 2-1 (1-0) Polonię Bytom występującą w Ekstraklasie. Bytovia zapewniła sobie awans do 1/8 finału rozgrywek, która odbędzie się 27 i 28 października. Rezerwy Bytovii występują w słupskiej lidze okręgowej i są wspomagane przez zawodników z pierwszego zespołu.
23 września 2009, 16:15 - Bytów
Bytovia II Bytów 2-1 Polonia Bytom
Piotr Łapigrowski 14, Sławomir Pufelski 59 - Piotr Kulpaka 70
Bytovia: Mateusz Oszmaniec - Dariusz Kasperowicz, Tomasz Cierson, Maciej Maciejewski, Przemysław Jóźwiak, Piotr Łapigrowski, Artur Kobiella, Sławomir Pufelski, Michał Wirkus (66 Grzegorz Kraska), Krystian Stanios (58 Karol Sadzik), Krzysztof Bryndal (77 Tomasz Ciemniewski).
Polonia: Andrzej Olszewski - Adrian Basta, Piotr Kulpaka, Krzysztof Strugarek, Marcin Radzewicz - Jacek Trzeciak, Vasilije Prodanović, Wojciech Mróz, Ireneusz Kowalski (46 Povilas Lukšys), Piotr Tomasik - Łukasz Ślifirczyk (68 Mateusz Dreszer).
żółte kartki: Tomasik, Kulpaka, Lukšys.
sędziował: Piotr Wasielewski (Kalisz).
widzów: 1.800.
Mecze 1/8 finału odbędą się 27 i 28 października.
Puchar Polski 2009/2010
|
źródło: własne / Polonia Bytom / Głos Pomorza
|
koala - 23 września 2009, 18:05:11 - *.220.34.230
bardzo miło
Sweep - 23 września 2009, 18:05:11 - *.uznam.net.pl
Tego jeszcze nie grali.... xDD
Bart - 23 września 2009, 18:05:17 - *.adsl.inetia.pl
Doje !! :D
VV - 23 września 2009, 18:05:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak zwykle Puchar Polski odpuszczony... ehh...
znawca - 23 września 2009, 18:05:31 - *.chello.pl
Masakra... Dobra ta Bytovia.
... - 23 września 2009, 18:05:33 - *.117.130.111
Drutex-Bytovia II heheh
Maxel - 23 września 2009, 18:05:35 - *.sileman.net.pl
Polonię Bytom II :D Gratulacje dla nich;) bo jak dla mnie to z rezerwami nawet nie powinni sobie poradzic pozdrawiam
... - 23 września 2009, 18:05:36 - *.elwico.pl
poprostu nie mam slow na gre naszych pilkarzy !!! co mecz PP z jakimis nizszymi klubami to porazka !! nie rozumie tego . . . POLONIA GRAC !! nie tyklko liga sie liczy
majon_pb - 23 września 2009, 18:05:37 - *.chello.pl
o żal cała polska w brecht :/
Gruby - 23 września 2009, 18:05:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Haha
ale numer - 23 września 2009, 18:05:56 - *.netia.com.pl
wstyd! jak można rezerwami promować piłkę w Polsce przez klub ekstraklasy?
Buziaczek - 23 września 2009, 18:06:00 - *.interpc.pl
Ha Ha Ha Gratulacje dla Bytovii II ;)
Obiektywny - 23 września 2009, 18:06:10 - *.sileman.net.pl
To juz bylo wiadome jak jechało 3 graczy z podstawowego składu, reszta młoda ekstraklasa i rezerwy..
olo - 23 września 2009, 18:07:15 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
ale jaja - drużyna z okręgówki pokonała ekstraklasowy team. Mega sensacja
hehe - 23 września 2009, 18:08:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cala pilkarska Polska sie w tym momencie turla ze smiechu....XD
lol - 23 września 2009, 18:09:42 - *.29.140.187
co za kompromitacja
arczi - 23 września 2009, 18:09:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaka, to liga czyżby okręgówka ?
REMI WWO - 23 września 2009, 18:10:06 - *.85-237-185.tkchopin.pl
Siara. Mój Gryf Wejherowo wygrał 1:0 z Bytovią Bytów (pierwszą, a nie drugą)
Chorzowian - 23 września 2009, 18:10:22 - *.52.63.236
Nie do wiary. Szkoda Polonii, ale jest sensacja kolejki. Polonisci nie martwcie sie w lidze jestescie i tak bardzo wysoko, patrzcie na lige olejcie puchar. OBERSCHLESIEN !
LOL - 23 września 2009, 18:10:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Porazka Bytomia...BY..TOVIA II BYTÓW-Wielki szacun za zaangazowanie i wole walki!
@@@ - 23 września 2009, 18:10:46 - *.138.241.180
Takie przekręty powinny być zabronione. Choćby ze względu na tą calą "Bytovie" PZPN powinien wprowadzić poprawki do przepisow. Niech w pucharze obowiązuje kadra tych samych zawodników, która została zgłoszona w lidze. I niech teraz Bytovia w lidze sobie gra rezerwami xD
mikser - 23 września 2009, 18:11:49 - *.radom.vectranet.pl
Bytovia grała składem z 3 ligi, tak a Polonia rezerwami tak że nie jest to taka sensacja.
Kozak - 23 września 2009, 18:12:07 - *.eltronik.net.pl
brawo!! postawiłem na Bytovie w bukmaharce i opłaciło sie 7,5 współczynnik DZIEKI
polak2110 - 23 września 2009, 18:12:20 - *.cable.smsnet.pl
buhahaha!!! super wiadomosc!
pb - 23 września 2009, 18:13:18 - *.centertel.pl
Gratulacje dla zawodników Bytovi! Mimo iż Polonia grała rezerwowym składem to Ci zawodnicy powinni się wykazać. Lecz wiadomo że liga jest najważniejsza. Polonia 1920 Bytom!
bkk - 23 września 2009, 18:13:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem gdzie wy widzicie tą sensację czy kompromitację, Polonia rozsądnie odpuszcza PP. Nie ma się co oszukiwać - nie wygraliby go, więc warto dać szansę rezerwowym.
waldiAG - 23 września 2009, 18:13:41 - *.gdynia.mm.pl
Bytovia II to tylko z nazwy, bo pod szyldem rezerw graja piłkarze którzy na co dzień graja w III lidze bałtyckiej
Proste - 23 września 2009, 18:13:50 - *.sileman.net.pl
up popieram... wg mnie tylko liga sie liczy.
stp - 23 września 2009, 18:14:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zawsze ten puchar odpuszcza ;/ Ale Liga Najważniejsza !!
Mariusz - 23 września 2009, 18:15:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ha ha ha ha ha Polonia dała jak zwykle ciała!!!!Pozdrowienia dla Bytowa prosto z Sosnowca:P
polonista - 23 września 2009, 18:16:11 - *.adsl.inetia.pl
Wstyd!! Znowu pozostaje nam tylko liga
Dog57 - 23 września 2009, 18:20:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Game Over PB ;/
arczi - 23 września 2009, 18:20:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przynajmniej chłopaki zarobili .
BIZZBUSTER - 23 września 2009, 18:20:57 - *.wroclaw.mm.pl
zobaczcie kto na bramce stal w polonii?? i chyba juz jasne czemu odpadli z pucharu
pav - 23 września 2009, 18:22:00 - *.chello.pl
Tyko jakby jeszcze Piast Kobylin wygrał w regulaminowym:-( a tak po kuponie...
znawca - 23 września 2009, 18:22:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
BytoviA!!1 Puchar polski zdobędzie a Słupska liga okręgowo jest o wiele lepsza od ekstraklasy hiszpanskiej i to o ile
macc - 23 września 2009, 18:22:23 - *.compnet.pl
Olszewski na bramce..to wiele wyjaśnia
Wacek - 23 września 2009, 18:23:05 - *.220.140.106
Gratulacje co jak co ale zawsze zwyciestwo pozatym bytom niech sie skupi na lidze bo remis z wisla nie znaczy ze maja osiasc na laurach pozdro z Sanoka
kibic - 23 września 2009, 18:23:43 - *.icpnet.pl
jak gra w PP,PL drużyn z ekstraklasy taka gra w eliminacjach LM, czy Pucharze UEFA - wstyd
Corsar - 23 września 2009, 18:23:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bytovia idzie śladami Piasta Kobylin....ale puchar nam sie zrodził:D:D:D Kto by pomyslał, żeby dwa kluby z okręgówek dokopywały EXTRAklasowiczom....hahahahaha!!!!
up - 23 września 2009, 18:24:04 - *.sileman.net.pl
do "BIZZBUSTER" dla mnie jak maja grac rezerwamni to niech wcale nie graja, trzeba sie na lidze skupic bo moze byc grubo!!!
ddd - 23 września 2009, 18:24:09 - *.mobile.playmobile.pl
Zagłębie Sosnowiec - Górnik Zabrze transmisja w Orange sport Info! dostępny na satelicie Hold bilt za darmo! kana w tv N na 180 kanale
ddd - 23 września 2009, 18:26:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kobylin i bytów rulessssssssss-pozdro dla lubinków
gfljd - 23 września 2009, 18:27:41 - *.toya.net.pl
Ek, I, II, III, IV, okr Bytovia II Bytów Szósty poziom rozgrywek W 1/8 finału PP będzie podział na rozstawione i nierozstawione kluby?
miku - 23 września 2009, 18:30:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zremisowali z wisłą i te wpisy co to oni nie są, na ziemie pajace.Rezerwy bytowii skopały polonie. Śmiech na sali.
ori - 23 września 2009, 18:31:59 - *.100.foxnet.com.pl
DRUTEX-BYTOVIA: M. Oszmaniec - D. Kasperowicz, T. Cierson, K. Sadzik (69 K. Markowski), M. Wirkus (61 G. Kraska), P. Łapigrowski, S. Pufelski (77 T. Ciemniewski), K. Paraficz, M. Maciejewski (69 K. Stanios), P. Jóźwiak, K. Bryndal. oto sklad bytovii wystepujacej w 3 lidze ;) w ostatnim meczu. proponuje porownac z tym w ktorym wyszly te niby ich rezerwy ;)
Sopot - 23 września 2009, 18:33:56 - *.chello.pl
jak rozlosowali pary to ile kibice z Bytomia mowili 0-5 ?? hehe brawo Bytovia :D
Durex_man - 23 września 2009, 18:34:54 - *.rzeszow.vectranet.pl
po tym meczu zapewne wpłynie nowa oferta sponsorska do bytovii i zespół będzie występował już pod nazwą Durex-Bytovia ;)
PS - 23 września 2009, 18:36:08 - *.chello.pl
Widać że Polonia Bytom nie idzie po puchar co było do przewidzenia. I tak nie mieli szans na wygraną więc sobie odpuszczają.
MKS - 23 września 2009, 18:37:03 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
i przez polonie kupon szlag trafil :/ a 2 tys bylo do wygrania:/
machiavell - 23 września 2009, 18:38:51 - *.adsl.inetia.pl
ori masz racje ....cała Polska zwraca honor,przegraliście z 3 ligą nie okręgówką ...hahahah
fantulipan - 23 września 2009, 18:40:03 - *.chello.pl
derby dla rezerw Bytovii
ndl - 23 września 2009, 18:51:32 - *.r-ce.pl
Moim zdaniem rezerwy nie powinny w ogóle grać w pucharze polski to jakby ta bytovia miałą dwie szanse w pucharze bo przeciez teraz w rezerwach beda grac wszyscy gracze z pierwszego składu a brawa za wygraną
gfeyiqgfdy - 23 września 2009, 18:52:05 - *.netis.net.pl
Bytovia BRAWO to pokazuje jaka jest polska ekstraklasa
slaw - 23 września 2009, 18:55:06 - *.3s.pl
Zawsze będe powtarzał że polonia to druzyna bez charakteru
Malan - 23 września 2009, 18:58:05 - *.opera-mini.net (*.158.199.197)
niezła niespodzianka. i w końcu P.Kulpaka zadebiutował teraz czes na debiut w ekstraklasie.
1945 - 23 września 2009, 18:58:43 - *.gl.digi.pl
nie można inaczej skomentować tego niż :buahahahahahhahaha
do slaw - 23 września 2009, 19:00:23 - *.adsl.inetia.pl
harakteru to ty niemasz ,nikt niegral z pierwszej jedenastki i wszystko jasne to byla zbieranina z mlodej ekstraklasy, i paru rezerwowych,gratki dla bytovii
TGZ - 23 września 2009, 19:04:23 - *.microchip.net.pl
Kompromitacja Bytomskich. Kero to liga tyn Bytów 5??
Maja - 23 września 2009, 19:05:30 - *.as.kn.pl
Brawo Bytowia!Wyeliminowali druzyne z extraklasy.Szok!!
Rtp - 23 września 2009, 19:07:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rozumiem nasz zespół że nie zalezy im na PP, ale zeby przegrac z taką drużyną ? to kompromitacja !!!
KSRR - 23 września 2009, 19:08:23 - *.agh.edu.pl (*.168.18.49)
Zawsze będę powtarzał, że Polonia B. gra antyfutbol i w ekstraklasie po prostu w każdym meczu przeszkadza drugiej drużynie w graniu, z tym, że tak fartownie, iż uda im się w ciągu meczu strzelić bramkę i później jeszcze bardziej przeszkadzając dowieźć wynik do końca. Tym razem role się odmieniły, bo Polonia trafiła na jeszcze większych kelnerów niż oni i są efekty. W tym meczu to Bytomianie musieli prowadzić grę, gdyż przeszkadzającym na boisku z założenia miała być Bytovia. Okazuje się jednak, że Polonia gry prowadzić nie umie. I tylko nie mówcie, że bytomscy grali rezerwowym składem, bo z taką Bytovią to powinni młodą ekstraklasą wygrać. Wstyd na całego!
Michał - 23 września 2009, 19:09:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przecież to pierwsza drużyna bytowi grała z 3 ligi na młodą ekstraklasę poloni która jest na poziomie 3 ligi
slaw - 23 września 2009, 19:09:33 - *.3s.pl
Nie Ja mam charakter a Polonia to zawsze bedzie drużyna z przypadku i jeszcze ten marny stadion
degede - 23 września 2009, 19:10:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i co z tego że w naszej Bytovii II grali zawodnicy III ligowi? Polonia nawet rezerwami powinna wygrać!!! Wstyd jest dla Polonii ale cóż taka jest piłka!!! Bytovia Pany!!! BYTOVIA GOL!!! PUCHAR JEST NASY PUCHAR DO NAS NALEŻY NIE DAMY NIKOMU NIKOMU NIEDAMY BO PUCHAR DO NAS NALEŻY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bytovia - 23 września 2009, 19:11:59 - *.petrus.pl
a radzewicz , trzeciak to co ? rezerwy rezerw napewno.wasi kibice w przerwie wyzwali waszych zawodników a 20 minut przed końcem opuścili stadion bo nie mogli patrzeć na tą nędzę w waszym wykonaniu.
BYTOVIA - 23 września 2009, 19:13:41 - *.xdsl.centertel.pl
BYTOVIA NAJLEPSZA pojechała z Polonia Jak z Psami ! haha
do ksrr - 23 września 2009, 19:23:49 - *.adsl.inetia.pl
ciesz sie ty cidroku, idz z nieszczesnym komentowac ty znawco futbolu.i wybuduj se stadion bo zawsze gracie na wyjazdach a my bedziemy po 9 kolejkach na 2 miejscu i gramy najladniejsza pilke(1 druzyna)
PBfan - 23 września 2009, 19:24:54 - *.mobile.playmobile.pl
Czytam te Wasze wpisy i powiem tak.Nawet tym składem powinni rozjechać Bytovie z całym szacunkiem dla tej drużyny choć wcale jej nieznam.Jestem zły bo co roku to samo.Pierwszy mecz i Polonia odpada a pewnie w niedziele wyjdą najlepsi i bedzie 3:0 z Areczką
JastaBB - 23 września 2009, 19:27:32 - *.centertel.pl
Kochana Bytovia pokazała klasę!
Adios - 23 września 2009, 19:28:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nic mowi sie trudno i zyje sie dalej!!!! cidroki Kompleksy!!!!
lolek - 23 września 2009, 19:29:10 - *.petrus.pl
NO. bytovia to jest zespół,tak dalej trymać . i zadna okręgówka a 3 liga bałtycka :d// a polonia ekstraklasa i przegrywa z 3 liga... o zal!! BYTOVIA!!!!
marco - 23 września 2009, 19:29:11 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda,że w weekend i tak dostaną od Chojniczanki niezłe bęcki;o)
lolek - 23 września 2009, 19:31:44 - *.petrus.pl
no i co że dostaną, nawet jakby,, ale chojniczanka to nie gra w 1/8 pucharu polski...:P:P
marco - 23 września 2009, 19:36:10 - *.adsl.inetia.pl
do lolek: na wszystko przyjdzie czas, przed Chojną zapowiadają się tłuściutkie lata! A dla Bytovii gratulacje.
Żurek - 23 września 2009, 19:40:32 - *.chello.pl
To było 8 zawodników kadry ekstraklasy!!!!!!! Hahahahaha
BG - 23 września 2009, 19:43:43 - *.gdynia.mm.pl
Jedno małe wyjaśnienie. BYTOVIA II gra pierwszym składem pod szyldem rezerw, co nie zmienia faktu że jest to sensacja ( nawet jak 3-ligowiec wygrywa z e-klasą ). Bytovia od kilku sezonów gra w PP stosując ten manewr po to, aby prawie wszystkie mecze grac u siebie. I od razu mówię że nie ma w tym nic złego. Koszty w postaci rozegrania większej ilości meczów w sezonie zwracają się wspaniałym sukcesem jakim jest awans kaszubskiej ekipy do 1/8 PP. Gratulacje dla Bytovii od kibica Bałtyku !!!
Micha l - 23 września 2009, 19:52:44 - *.petrus.pl
Tylko zapewne w Bytovi grali piłkarze III ligowi
dede - 23 września 2009, 19:53:43 - *.devs.futuro.pl
Co to za zespól ekstraklasowy któremu ciężko zagrać I składem co trzy dni? Brak kondycji czy brak dobrych piłkarzy. Nędzny stadion, nędzna drużyna oto nasza nędzna ekstraklasa.
maxLG - 23 września 2009, 19:56:38 - *.petrus.pl
najlepsi byli kibice przyjezdnych...pojechać na chatę 20min prędzej...normalnie bk...żal im było patrzeć jak Polonia ten mecz gra... gratulacje dla Bytovii z Gdańska...
oli - 23 września 2009, 20:01:06 - *.system-net.pl
i tak Bytovia teraz odpadnie w 1/8 bo są dwa mecze u siebie moga wygrac ale na wyjezdzie dostaną baty !!
lolek - 23 września 2009, 20:03:53 - *.petrus.pl
a skad wiesz?? Nikt przeciez prawie nie sądził że pokonają polonię. a tu wygrali, więc na wyjeezdzie wszystko moze sie zdarzyc BYTOVIA!!!
kyniass - 23 września 2009, 20:04:10 - *.zone11.bethere.co.uk
Kupon mi umoczyli
Pangia - 23 września 2009, 20:09:43 - *.38.160.60.resman.pl (*.4.37.33)
Hahaha \o/ hahahaha ale jaja, nie mogę, hehehehe
jacekpcp1 - 23 września 2009, 20:11:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty oli - jak nie znasz regulaminu rozgrywek PP to się nie odzywaj!!! Dwa mecze są w ćwierćfianłach, czyli 1/4 oraz w półfinałach, czyli w 1/2 pucharu, a nie w 1/8.
aurer - 23 września 2009, 20:14:55 - *.77.41.185
buahahahahahaa jo sie wos pytom co to je polonia bytom?
Śląsk&Lech - 23 września 2009, 20:15:37 - *.petrus.pl
powiem tak...może niby to nie jest megasensacja jak Bytovia pokonała Polonię Bytom w której grało kilku zawodników z podstawowego składu..no ale cóż zawsze przegrany ma najwięcej do powiedzenia...ja radzę patrzeć na to że Bytovia ma kilkanaście razy mniejsze dochody niż Polonia ,piłkarze Bytovii codziennie chodzą do pracy a grę w piłkę powiedzmy trochę inaczej niż klasowe drużyny których piłkarze tylko grają aby żyć z tego, piłka to ich życie...Wielki Szacun i Graty...Śląśk i Gdańsk śle gratulacje!!!
Obiektywny - 23 września 2009, 20:19:56 - *.sileman.net.pl
omg obudzcie sie coniektorzy!!! to jest puchar polski ktory Polonia odpuszcza i dobrze!!! trzeba oszczedzac pilkarzy na lige, bylo tylko 3 z podstawowego skladu, nie tak jak ktos wyzej pisal 8 POZDRO DLA NORMALNYCH
artikks - 23 września 2009, 20:21:23 - *.254.231.227
super wynik. polonia bytom na tydzien do kopaini.---moze uszanuja to co maja. jurij to nie opaienica......
nyrolo - 23 września 2009, 20:27:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byli Kibice Polonii w Bytowie?
Misiek - 23 września 2009, 20:27:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwszy skład pod szyldem rezerw. Liczy się wynik.
3 - 23 września 2009, 20:28:45 - *.nycmny.east.verizon.net
w anglii. holandii, danii zespol z ligi okregowej dostaje 7-0, 8-0, 9-0 i sa tego przykladem dzisiejsze mecze a u nas dzieja sie takie rzeczy. to nie jest zasluga zespolu z bytowa tylko braku umiejetnosci zespolu z bytomia. polska liga to dno, trzeba sobie wrescie zdac z tego sprawe.
Śląsk&Lech - 23 września 2009, 20:30:55 - *.petrus.pl
nyrolo...było kilka albo kilkanaście osób z Bytomia...dokładnie to nie wiem ile...
boobass - 23 września 2009, 20:36:39 - *.173.6.1.tesatnet.pl
Wielkie graty dla Bytovii ale tak poza tym jako niezależny kibic (nie jestem ani z Bytowa ani z Bytomia) pytam się jak kibice Polonii tłumaczą swoich zawodników że PP mozna odpuścić a skupić się tylko na lidze? Przecież chyba w zadnej zachodniej lidze nie ma czegoś takiego jak odpuszczanie pucharu mocniejszym klubom. Gdzie tu profesjonalizm, gdzie tu prawdziwe podejście do zawodu, gdzie serce do gry? Zdażają się tam też wpadki I ligowców z drużynami z niższych lig ale są to porażki po walce a wtedy kibice nie moga mieć pretensji do swoich zawodników że odpadli. A wy co? Tłumaczycie swoich pupili z porażki i to jeszcze porażki w marnym stylu i z lekceważeniem przeciwnika bo jak inaczej wytłumaczyć II skład Polonii.
lilo - 23 września 2009, 20:39:36 - *.tvkdiana.pl
Ten wynik to tylko potwierdzenie żenującego poziomu naszej piłki.Ale zaczną zaraz mówić że to tylko ppuchar dla nas liga się liczy itd. Tylko wystarczy wejść na stronę livescore i zobaczyć np liga holenderska ktoś-twente 0-8, ktoś-hereenwen 0-7.Z naszej ligi kto wygrywa przekonująco? tylko wisła reszta się męczy dogrywki karne śmiech na sali.No i efekt jest jaki jest nie ma nas na mapie europy i długo jeszcze nie będzie.
LukiPB - 23 września 2009, 20:42:39 - *.devs.futuro.pl
Jak czytam te komentarze od dzieci którzy mają kompleksy to aż żal ze wam się aż tak nudzi lepiej do nauki się przyłóżcie anie bzdety tu piszecie A co do Śląsk&Lech to Śląsk pokazał klasę z Żabkami haha Pozdrawiam normalnych!!!
pablo5 - 23 września 2009, 20:45:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pierw piast kobylin zagłebie lubin teraz bytowia II polonie bytom ;)
LJ - 23 września 2009, 20:47:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.120)
hehe Piast gra a reszta ma po prostu wielkiego fuksa szczególnie Cracovia
wislakohol - 23 września 2009, 20:50:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
ale beka buahaha to był pierwszy skład Polonii Bytom no co nie wykręcajcie się zmęczeni po meczu z Wisłą nawet rezerwy jakiegos piątoligowego klubiku was rozjechały a cała polska smiała sie z nasz po levadiii buahaha wicelider tabeli buhahahahahahahah nie mogę bąki zrywam
STALRAKOWR - 23 września 2009, 20:52:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje Bytovia !!! Pozdro od Stali St. Wola
Śląsk&Wroc - 23 września 2009, 20:52:40 - *.petrus.pl
LukiPB Śląsk&Lechia koleś...każdy może się przejęzyczyć...a co do Śląska zagrali słabą piłkę no i odpadli, mówi się trudno...Pozdro dla Wszystkich!!! Wylosowania Lecha, Legii lub Arki życzę ;)
Adios - 23 września 2009, 20:56:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bylo lacznie 200 80 Polonii i 120 Arki !!!!
kuba - 23 września 2009, 20:57:44 - *.adsl.inetia.pl
Za takie coś powinna być automatyczna degradacja !! ośmieszenie!!
kibic - 23 września 2009, 20:59:18 - *.petrus.pl
to ,co sie działo dzisiaj na stadionie w Bytowie było bezcenne;)takie emocje ,taka gra i takie zwyciestwo tylko w wykonaniu BytoviiGRatulacje...
pretender - 23 września 2009, 21:04:28 - *.ssp.dialog.net.pl
e tam sensacja. Widzę że nikt się nie interesuje pucharami w takich krajach jak Niemcy, Anglia, Hiszpania. Real Madryt odpadł 2-3 lata temu z 3 albo 4 ligową drużyną. W Angli 4,5 liga eliminuje kluby PremierShip
fanTS - 23 września 2009, 21:08:30 - *.bielskobiala.vectranet.pl
panie trenerze z EKSTRAKLASY...żal i brak słów....
kibic - 23 września 2009, 21:17:56 - *.petrus.pl
to ,co sie działo dzisiaj na stadionie w Bytowie było bezcenne;)takie emocje ,taka gra i takie zwyciestwo tylko w wykonaniu BytoviiGRatulacje...
Ciderland - 23 września 2009, 21:18:21 - *.chello.pl
Bo niby Polonia przegrała... Niby ,bo napewno olali sobie puchar bo to kasa w błoto , żadnych większych profitów i koszty. A wiadomo że Polonia kasą nie śmierdzi, dla niej pozbyć się pucharu to w pewnym sensie konieczność by "wyżyć" w ekstraklasie. Nie wiem czym wy się napalacie tym że zamiast PB grała PBII ?!
szczerbate - 23 września 2009, 21:18:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no nie z okęgówką przegrać na pewno w ligach zachodnich bądż tudżież innych nie odnotowuje sie takich wynikow żeby 5 klas róznicy dzieliło te zespoły i przegrać sa przypadki ze zastawi sie ekipa i bronia sie 12 chłopami ale tu grały dwie równorzędne druzyny tak jak by odbywała sie 8 kolejka klasy okęgowej normalnie to samo Powinni zamienić sie koszulkami i Bytowia 2 normalnie Srodek Ekstraklasy ☺
Bartt - 23 września 2009, 21:18:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Spoko spoko, to wszystko było zaplanowane. Polonia specjalnie odpuściła PP bo chce całą swoją uwagę skoncentrować na walce o mistrza. Nie chcą powtórzyć błędu Lecha z ubiegłego sezonu.
Widget PB - 23 września 2009, 21:22:50 - *.silesiamultimedia.com.pl
Jo sie tam ciesza, nasi piłkarze na takie rozgrywki sie zbytnio nie mobilizuja i dobrze. Niepotrzebne nam dodatkowe mecze w ktorych możemy nabawić sie kontuzji co utrudni grę w Ekstraklasie. Choć wkurza mnie nasza postawa w tych rozgrywkach PP i zarządzenie że wysyłamy głównie młody skład i rezerwy... Nic się nie stało ;) Niech się chłopaki z Bytovii chociaż cieszą, będą mieli niedala atrakcje. My takie mecze mamy co tydzień ;) Pozdrowienia dla kumatych ;)
BukU - 23 września 2009, 21:26:25 - *.petrus.pl
Spoko Spoko tak powtórzą że ani w pierwszej piątce nie bd na koniec sezonu, jeden mecz Polonii się udał i zaraz wielka sensacja Remis w Krakowie. Jak jedni się cieszyli z tamtego rezultatu to niech dziś dadzą tą szansę radości wszystkim sympatykom piłki z Bytowa. Dla nich to wielki sukces, kogo obchodzi że połowa Polonii to drudzy zawodnicy, liczy się wynik i ślad pozostawiony w dniu dzisiejszym który stworzy historię. No i Bytovia jest w 1/8 a nie Polonia a to już jest coś...
Wisełka&Kr - 23 września 2009, 21:30:32 - *.petrus.pl
ach PB i reszta...nie mogę Was pojąć...jestem ciekaw gdyby Polonia np wygrała powiedzmy 5:0 to było by wielkie zadowolenie że ograli III Ligowca,bez wysiłku, rezerwami, nie tłumaczcie się że oszczędzacie piłkarzy i kasę że niby mało macie itdliczy się wynik i porażka waszego klubu...no cóż niektórzy nie umieją pogodzić się z porażką.
Antoś - 23 września 2009, 21:38:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz Antoni Piechniczek znajdzie w składzie Bytowi 5-ciu nieuprawnionych do gry, da cynk do WD PZPN i najdroższa Polonia wejdzie do kolejnej rundy. Znaczy W.O.
pb_fann - 23 września 2009, 21:39:13 - *.220.70.169
Czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cie W moim sercu Polonia! Na dobre i na złe
slavi - 23 września 2009, 21:41:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bez przesady jako Bytovia II wychodzi w PP zawsze pierwsza drużyna trzecioligowa. Taką maja obsraną taktykę. Dlatego nikt ich nie lubi na Pomorzu, bo przez to grają wszystkie mecze PP na własnym boisku
Diraks - 23 września 2009, 21:45:45 - *.static.akk.net.pl
No to teraz skupiamy się na lidze ;)
Filipsen - 23 września 2009, 21:47:07 - *.chello.pl
A niedawno w finale KP Sopot ich pojechało :D
BTW - 23 września 2009, 21:50:18 - *.petrus.pl
Z tego wszystkiego najlepsze jest tłumaczenie ze nie zalezało Polonii itd.. To po co przyjechali Ci kibice?przejechac cały kraj by w nerwach opuscic stadion w 75 minucie i odjechac bez ani be ani me?ogolnie jesli o kibiców chodzi to spodziewałem sie znacznie lepszego kibicowania jak na fanów z ekstraklasy a tu pare okrzyków i wyzwiska swoich piłkarzy no i jak juz napisałem wyzej ucieczka ze wstydu za piłkarzy do domu..
buczek - 23 września 2009, 21:50:55 - *.dsi.3s.pl
Huehuehuehueuheuhue xD Ciekawe na kogo trafią w 1/8 finału ;d Może na Zagłębie które prowadzi z Górnikiem 2:0 xD ?
elinio - 23 września 2009, 22:02:22 - *.dream.net.pl
Śląsk ! Co ? Dolcan hehehe,a spinają się na Zagłębie że z Kobylinem przegrało,a Kobylin dopiero po karnych przegrał z Cracovią,pokory dziewczyny z wrocka...
LukiPB - 23 września 2009, 22:08:12 - *.devs.futuro.pl
Jak czytam te komentarze od dzieci którzy mają kompleksy to aż żal ze wam się aż tak nudzi lepiej do nauki się przyłóżcie anie bzdety tu piszecie A co do Śląsk&Lech to Śląsk pokazał klasę z Żabkami haha Pozdrawiam normalnych!!!
marci - 23 września 2009, 22:17:06 - *.17.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Fajnie że drużyna z Bytowa awansowała do 1/8 PP jestem ciekawy na kogo trafią WISŁA,RUCH,CRACOVIA,ARKA,ODRA,JAGELLONIA,DOLCAN, START OTWOCK będzie ciekawie caym sercem kibicuje Bytovii Bytovia pasy !!!!!!!
marci - 23 września 2009, 22:28:32 - *.17.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Napinacze z Bytomia porażka to porażka ja się pytam czy na bramce stał junior czy doswiadczony bramkarz? Bytom dał plamę i już
monia - 23 września 2009, 22:32:27 - *.220.120.173.dsl.dynamic.eranet.pl
szkoda .... pozdRawiam
Rafał - 23 września 2009, 22:42:21 - *.microchip.net.pl
Witam , sensacja to jest , ale na 90 minut jak Polonia nieżle gra w lidze to wpisów jest 20 jak przegrywa (rezerwami)jest 200 to widać tych życzliwych co Polonii nie lubią.
Piotrek - 23 września 2009, 23:00:34 - *.snopkowska6.lublin.pl
Kolejny raz mówię to nie są żadne rezerwy. To drużyna III ligowa, która gra tylko jako rezerwy.
LukiPB - 23 września 2009, 23:10:40 - *.devs.futuro.pl
Do Adiii aż tak Cię to boli ze w lidze nam dobrze idzie a w pucharze przegraliśmy Idz już spać bo już dawno po bajce Widać ze tylko bazgroły umiesz pisać i nic więcej !!!!Pozdro dla normalnych!!!
OLI - 23 września 2009, 23:50:11 - *.238.33.107
Nieważne ilu w Poloni grało z pierwszego składu.Reprezentowali ekstraklasę i ośmieszyli Bytom! Po co trzymać a tym bardziej wystawiać się takich GRAJKÓW . Mieli okazję udowodnić , że jest jakiś sens im płacić. BRAWO Bytowia !!!!
szu - 23 września 2009, 23:52:01 - *.nplay.net.pl
lol, piąta siła ekstraklasy :D
TOTTENHAM - 24 września 2009, 0:05:03 - *.chello.pl
Pajace z Bytomia.....
dlugi ksg - 24 września 2009, 0:12:31 - *.33.71.196
Dla Kibiców Polonii ... Ten Sie Śmiej Kto Sie Śmieje Ostatni..... Tylee na temat. NArKA
TylkoŚląsk - 24 września 2009, 1:34:34 - *.lanet.net.pl
LukiPB a ty co tak szybko wróciłes ? Lepiej sam się przestań tu napinać i następnym razem pojedz na wyjazd bo chłopaki sobie bez ciebie nie radzą na trasie.
M@$SA - 24 września 2009, 8:25:40 - *.netia.com.pl
Ale wiecie co wam powiem? Od jakiegoś czasu własnie ekstraklasa sobie odpuszcza PP i dlatego są takie niespodzianki że Bytovia Bytów jedzie Polonię bytom, a nie odwrotnie tak samo z Cracowią
idol - 24 września 2009, 10:08:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to świadczy o poziomie naszej piłki (ekstraklasy) kobylin też był blisko
lipniczank - 24 września 2009, 10:26:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
skoro grały rezerwy Polonii i dostały w tyłek, to niech złożą oferty transferowe do Bytovii, wielu na pewno nie odmówi grania w ekstraklasie
LechiaGDA - 24 września 2009, 10:29:40 - *.petrus.pl
Do kilku kibiców którzy sądzą że Ekstraklasa sobie odpuszcza PP. To ja Was się pytam po jakiego grzyba grają w tych pucharach, i po co wogóle płaci się ogromne pieniądzę tym zawodnikom. Akurat jeśli chodzi o PP to drużynom z niższych lig nie zależy tylko na pieniądzach, chcą być gdzieś usłyszani, znani. A Ekstraklasa??? Niektórzy piłkarze mają gdzieś czy wygrają czy nie, swoją pensję muszą dostać, także nie tłumaczcie mi tu że sobie odpuszczają mecze,bo jak by sobie odpuszczali to by wogóle nie przyjechali albo przyjechali młodą ekstraklasą albo juniorami!!!
stigi - 24 września 2009, 10:32:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
winni sie tlumacza. Bytomianie nic nie odpuszczali tylko normalnie dostali w plecy i do domu. puchar polski wazniejszy niz liga i nie prawda ze ktos odpuszcza puchar, tak sie tlumaczcie słabi jesteście i tyle ale prawda jest jedna tylko Bytovia Bytów
GAŃBA - 24 września 2009, 12:24:06 - *.telpol.net.pl
Lwowioki ...... Gańba!!
AreN btw - 24 września 2009, 12:35:05 - *.cdma.centertel.pl
rezerwy czy nie to i tak sukces! Bytovia zagrała lepiej,bo na własnym stadionie. Podobnie dostała Wisła w plecy w LM...
GKSzombry - 24 września 2009, 12:43:17 - *.bimsplus.com.pl (*.194.36.199)
no cóz w tym pucharze takie cuda sie zdarzają i nie ma się co napinać. w zeszłym roku popłyneła przecież legia a jak sięgnąć dalej to druzyny z niższych lig często robiły niespodzianki
Pablo - 24 września 2009, 13:01:47 - *.metrolink.pl
Polonia Bytom zostala trafiona przez polaczone sily Slaska i Lechii Gdansk.Wygrana Ś&L.
nik - 24 września 2009, 13:11:33 - *.adsl.inetia.pl
kino,do ukarania
saasdad - 24 września 2009, 14:21:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
polonia grała w rezerwowym składzie
Stomil - 24 września 2009, 16:05:46 - *.olsztyn.vectranet.pl
niedługo się okaże,że odpaliśmy po meczu z przyszłym mistrzem Polski, w 3 kolejnych meczach Bytovia przecież nie była faworytem, zobaczymy co będzie w 1/8 finału
bibby - 24 września 2009, 16:17:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to,ze Bytovia gra składem 3-ligowym nie jest żadną tajemnicą,ale jakie to ma znaczenie? jakim by składem polonia nie przyjechała to i tak wstyd dla E-klasy a szacunek dla Bytovii..a poza tym:Olszewski,Kulpaka,Basta,Kowalski,Trzeciak,Toma sik,Luksys,Prodanovic-czy tak na pewno to głębokie rezerrwy albo Młoda Ekstraklasa?
qnik75 - 24 września 2009, 16:23:44 - *.static.hnet.pl
brawo bytovia 2 teraz może wisła legia albo lech lub lechia i arka
PBfan - 24 września 2009, 16:43:10 - *.108.203.239
Koledzy i koleżanki z Bytomia.Wkurzaja mnie niektore Wasze wpisy typu koncentrujmy sie na lidze...niewiem co Wy myslicie że Polonia bedzie walczyc o lige mistrzow że odpuszcza PP?? moim zdaniem wlasnie przez PP najłatwiej dostac sie do europejskich pucharow bo walka o utrzymanie raczej w tym roku nam nie grozi.odpadliśmy bo mamy marne rezerwy i rezerwy rezerw
Duszek - 24 września 2009, 16:53:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bytovia II Bytów jest wygrać....brawo!!!!!
lukasz_238 - 24 września 2009, 17:24:17 - *.75.59.238.brzesko59.ptc.pl
hahahaha podobno polonia bytom miała wiele okazji by wygrać z Wisłą śmiech i żal i płacz, przezież to Wisła miażdżyła te sierotki ze śląska, nawet Wiśle nie uznali słusznie zdobytej bramki, a tu patrz dostali od drużyny rezerw, kótra gra w klasie okręgowej, ale pajace WISŁA ŚLĄSK LECHIA UNIA TARNÓW !!!!
MKS 1946 B - 24 września 2009, 18:31:36 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
co do niektórych tutaj, jeśli nie byliście na meczu to po co wogle sie wypowiadacie? prawda jest taka, Polonia starała się ,stwarzała groźne sytuacje podbramkowe lecz nasz bramkarz,M.Oszmaniec jak widać jest utalentowanym golkiperem. Bytovia II zawsze gra w PP pierwszym składem dlatego że raczej zawsze mecze odbywać będą się w Bytowie. Z tego co wiem to było ok.150 kibiców Polonii i Arki. Polonia dopiero w ostatnich 20-15 minutach gry pokazywała jakim jest groźnym przeciwnikiem lecz kilku piłkarzy(Maciejewski, Jóźwiak jak i właściwie cała 11) zatrzymywali ataki Bytomian choć 1 bramka wpadła. PZDR dla Gdańska, Wrocławia i Wisły Kraków jak i podziękowania dla Bytomian za dobrą grę i wymagającego przeciwnika .Bytovia, dziękujęmy za wspaniałą grę we wczorajszym meczu .
BG - 24 września 2009, 19:11:09 - *.gdynia.mm.pl
Wyjaśnienie. BYTOVIA II gra pierwszym składem pod szyldem rezerw, co nie zmienia faktu że jest to sensacja ( nawet jak 3-ligowiec wygrywa z e-klasą ). Bytovia od kilku sezonów gra w PP stosując ten manewr po to, aby prawie wszystkie mecze grac u siebie. I od razu mówię że nie ma w tym nic złego. Koszty w postaci rozegrania większej ilości meczów w sezonie zwracają się wspaniałym sukcesem jakim jest awans kaszubskiej ekipy do 1/8 PP. Gratulacje dla Bytovii od kibica Bałtyku Gdynia !!!
kibic - 24 września 2009, 20:08:50 - *.adsl.inetia.pl
Czy Polonia nie rozumie, że podchodząc do takiego meczu rezerwami i przegrywając z zespołem kilka klas słabszym traci szacunek kibiców? PP też jest ważny, a o co walczy Polonia w lidze? O mistrzostwo? Bo spadek im raczej nie grozi. Co gwiazdeczki z Ekstraklasy już nie mogą zagrać meczu co 3 dni bo się przemęczą? Niedawno była przerwa na reprezentacje, zaraz znowu będzie, a gwiazdeczki są zmęczone. Wstyd i żenada!
Michu - 24 września 2009, 23:07:33 - *.galileusz.3s.pl
Polonia grała w rezerwie oni zawsze Puchar odpuszczają w tym sezonie bedą w pierwszej piątce i na tym sie skupiają
PBfan - 25 września 2009, 8:05:10 - *.33.1.100
Michu i co z tego że będą załużmy na 5 miejscu? Da nam to puchary?PP to jedyna póki co przepustka do europy którą co roku Polonia kończy w pierwszym meczu
woocasch - 25 września 2009, 8:48:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tyle porażek Polonii w jednym dniu ....trochę dużo ;-DDD
gipsik1550 - 25 września 2009, 12:56:48 - *.adsl.inetia.pl
do kibic - masz rację tylko myślę, że karą dla takich "gwiazdorów " byłby spadek do niższej klasy rozgrywek.Wtedy nabraliby szacunku do innych drużyn ,a szczegulnie do kibiców z mniejszych miejscowości.Wedłg mnie cała drużyna Poloni Bytom dzień wcześniej zagrała u bukmacherów na swoją przegraną bo płaczą ,że mało zarabiają biedaczki.Dotyczy to i innych drużyn z wyższych lig.Bytovi życzę dalszych sukcesów w pucharach.
xD - 25 września 2009, 15:07:50 - *.173.8.37.tesatnet.pl
dobrze w kit.. xD
zagłębiak - 25 września 2009, 16:01:42 - *.cable.smsnet.pl
bravo Bytowia. Już Was nie będą lekceważyć. Szacunek. Pozdro z Sosnowca
Zenon - 25 września 2009, 16:20:51 - *.e-wro.net.pl
Polonia bytom przegrala z szóstą ligą ,a to jest Totalna kompromitacja i nie ważne w jakim składzie. Niech mi ktoś pokaże zespól walczący o pierwszą piątke ,odpuszczający sobie drugą droge do Pucharów. O co walczy Polonia , o miszcza ! , a co potem ,tylko liga? PS: Raczej tą polonie ,czeka dramatyczna walka o utrzymanie.
Ujek z G.K - 25 września 2009, 23:55:13 - *.pogodanet.pl
Nie ma się czym przejmować.Nie ma co się napinać.Ani nie była to pierwsza drużyna Polonii,ani nie były to rezerwy Bytovii.
Mastah - 26 września 2009, 18:23:50 - *.nwrknj.fios.verizon.net
Ta Bytovia to jeden wielki przekret. W Bytovi II graja zawodnicy z pierwszej druzyny(3 liga). Zaszli tak daleko bo kazdy mecz graja u siebie. Ale teraz koniec z tym. Teraz mecz i rewanz. Zobaczymy czy tez beda tacy dobrzy. PZPN zrobcie cos z tym bo to jest obled. Jezeli zawodnicy graja w rezerwach to w lidze takze tam powinni grac.
a - 26 września 2009, 18:57:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to ktoś u bukmachera wygrał niezłą kasę, stawiam że włodarze klubu?
DePalmez - 26 września 2009, 19:29:13 - *.173.28.143.tesatnet.pl
Wiadomo, że to był prezent dla grających u bukmachera. Polska piłka to skorumpowany syf. Finał PP: Bytovia II Bytów - Piast Kobylin.
BaryłKSG - 27 września 2009, 0:37:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahahahahahahahahaa
|
|