[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


3 marca 2004, 7:50:38 - jerres
Widzew w strojach Tico

W czwartek widzewiacy wezmą udział w sesji fotograficznej. Po raz pierwszy zaprezentują się w strojach firmy Tico. - Wzorem zachodnich firm będzie to niepowtarzalny model koszulek - zapewnia Tomasz Kaczmarczyk, właściciel Tico.

Jego firma istnieje od sześciu lat i ubiera pięć innych zespołów z ekstraklasy - Polonię Warszawa, Wisłę Płock, Odrę Wodzisław, Górnika Łęczna i Górnika Zabrze.

Widzewiacy będą mieli do dyspozycji trzy komplety strojów: podstawowy - czyli czerwone koszulki, białe spodenki i czerwone getry, drugi komplet w odwrotnej kolorystyce, a także w barwach żółto-czarnych. - Niewykluczone jednak, że podstawowy komplet będzie cały czerwony. Ale to już zależy od Widzewa - powiedział "Gazecie" właściciel łódzkiej firmy.

Działacze łódzkiego klubu mają też zdecydować czy nad numerem ma się znaleźć nazwa klubu, czy nazwisko piłkarza. Jedynym zawodnikiem, który nie będzie występował w strojach Tico, będzie Norbert Tyrajski, który jest jednym z kilku bramkarzy w polskiej lidze, mający indywidualny kontrakt z niemiecką firmą Jako. - Ubiór bramkarski jest bardzo drogi i klub nie musi się już o to martwić. Czekam na przesyłkę z Niemiec, bo mam otrzymać kompletny strój - mówi Tyrajski.

Tico dostarczy Widzewowi nie tylko sprzęt meczowy, ale także treningowy i tzw. hotelowy, czyli m.in. koszulki polo, klapki i dresy. Właściciel firmy Tico zapewnił też, że przygotowywany jest model strojów dla kibiców.

Po raz pierwszy od kilkunastu lat na koszulkach łodzian nie będzie nazwy żadnego sponsora. Nie wynika to jednak - jak w Barcelonie - z przywiązania do tradycji, ale z braku chętnych. - Przestaję się temu dziwić, bo po takiej nagonce, jaka spotykała ostatnio Widzew w gazetach, sponsorzy nie pchają się do klubu drzwiami i oknami - żali się Andrzej Grajewski, menedżer generalny klubu. - Wszyscy zapomnieli o Widzewie. Gdzie są ci wielcy biznesmeni, którzy na koszt klubu latali samolotami po Europie? Pojawią się pewnie wtedy, jak będą chcieli darmowe karnety na stadion. Ja sam wszystkiego dla Widzewa nie załatwię, bo już nikogo oprócz mnie ten klub nie obchodzi.

Kto z jakim numerem

Wiadomo już, jakie numery na koszulkach będą mieć piłkarze Widzewa w rundzie wiosennej. "Dziewiątkę" po Piotrze Włodarczyku, który przeszedł do Legii Warszawa, przejmie Bartosz Ława, a z "czwórką", z którą kibice oglądali ostatnio Michała Stasiaka, zagra Marcin Drajer. Za to "dziesiątkę", która nie była używana od czasu odejścia z Widzew Jerzego Podbrożnego, przejmie Adam Cichon.

Bramkarze: 1. Norbert Tyrajski, 12. Michał Kula.

Obrońcy: 2. Arkadiusz Kaliszan, 3. Bruno, 4. Marcin Drajer, 7. Jakub Rzeźniczak, 18. Radosław Becalik, 19. Marek Walburg, 22 Artur Szymczyk.

Pomocnicy: 5. dos Santos Junior, 8. Damian Seweryn, 9. Bartosz Ława, 10. Adam Cichon, 11. Rafał Pawlak, 13. Sławomir Nazaruk, 15. Juliano, 17. Bartosz Partyka, 20. Patryk Rachwał.

Napastnicy: 6. Łukasz Masłowski, 14. Andrzej Rybski, 16. de Lira Ferro "Lelo".


źródło: Gazeta.pl

pulpecjan - 3 marca 2004, 8:28:55 - *.imz.gliwice.pl
Każda wypowiedź Grajewskiego brzmi jak dąsy przedszkolaka: "...i nikt się mną nie interesuje beeee..", "...a gdzie są teraz moi koledzy z piaskownicy błeeee...", "...bawili się ze mną, jak miałem samolocik a teraz to buuuuueee...", "...dajcie mnie pienionszków a ja dam je klubowi błeee..."
Istota menedżerstwa.

andrzej - 3 marca 2004, 10:47:01 - *.zetosa.com.pl (*.168.8.131)
"koszulki polo, klapki i dresy" - to raczej stroj lazienkowy ;)

Marcin - 3 marca 2004, 15:09:04 - *.p.lodz.pl
jak się do łazienki idzie też trzeba wyglądać

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas