[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


13 stycznia 2010, 21:24:32 - euzi
ŁKS musi zapłacić około 183 tys. zł Opsenicy

FIFA nakazała ŁKS-owi w ciągu 30 dni zapłacić ok. 183 tys. zł odszkodowania Miroslavowi Opsenicy - poinformowała "Gazeta Wyborcza".

To kolejne z zaległości, które trzeba uregulować, by PZPN zgodził się na przejęcie drużyny przez nową spółkę. Jeżeli klub nie zareaguje, FIFA ukarze PZPN.

To jednak nie jest jedyny problem łódzkiego klubu. Przed wyjazdem z Łodzi Gábor Vayer (PZPN rozwiązał jego kontrakt z ŁKS-em) nie ukrywał, że będzie domagać się wypłaty należnych pieniędzy.

Podobne wnioski mają wkrótce złożyć Dejan Ognjanović, Dejan Đenić i Nerijus Radžius. - Nie chcemy ćwiczyć z rezerwami - zdradził wczoraj Ognjanović. Menedżer piłkarzy już teraz zapowiada, że jego zawodnicy będą domagać się odszkodowań.

- Gdybym musiał wypłacić wszystkie zaległe pobory, już na starcie nowa spółka musiałaby ogłosić upadłość - mówi Dariusz Gałązka, prezes ŁKS-u PSS. Wiceprezydent Łodzi Włodzimierz Tomaszewski i szef komisji sportu Witold Skrzydlewskiego twierdzą jednak, że długi spłaci nowy właściciel klubu.


źródło: Gazeta.pl

widzewiak - 13 stycznia 2010, 21:27:17 - *.toya.net.pl
na was nie starczy ej elksa na was nie starczy!!! w lodzi tylko widzew\!!

magyar - 13 stycznia 2010, 21:29:50 - *.pai.net.pl
Vayer újabb próbajátékra utazik... EMBERI beteg

magyar - 13 stycznia 2010, 21:33:33 - *.pai.net.pl
CSAK AZ A város W I D Z E W ! ! !

max - 13 stycznia 2010, 21:33:54 - *.wroclaw.mm.pl
17 stycznia jest w Łodzi referendum co do odwołania prezydenta i jego pachołków dlatego Włodek i Witek wmawiają przygłupawym kibicom ŁKSy takie bajki tajemniczy inwestor przyjdzie i spłaci z 15 000 000 długu

ss - 13 stycznia 2010, 21:36:02 - *.csk.pl
[']

leszek - 13 stycznia 2010, 21:38:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A wy chcieliście biedaki grać w Eklasie!!!

anb - 13 stycznia 2010, 21:40:50 - *.toya.net.pl
bardzo mi przykro, ale takich kwiatków będzie jeszcze kilka a miało być tak pięknie i łatwo

Greg - 13 stycznia 2010, 21:43:45 - *.adsl.inetia.pl
Klubem łodzi jes ŁKS!!!!! Tylko Łodzki Klub Sportowy!!!

maestro - 13 stycznia 2010, 21:44:08 - *.xdsl.centertel.pl
Jestem za Widzewem, nie chcę obrażać kibiców klubu zza miedzy, ale czy wy naprawdę nie widzicie co się dzieje w klubie?????Czy wy naprawdę wierzycie we władze miasta Łodzi??????????

piszczel - 13 stycznia 2010, 21:45:53 - *.254.188.137
cały ten PSS, to słomiany ogień. Nowy właściciel, a mecenas cos wspominał ze jest ich już trzech. życzę wam żebyście dotrwali do derbów, chcemy uprawomocnić nasze ostatnie zwycięstwo i zakończyć rozdział "Derby Łodzi", niech to beda te ostatnie, niech ŁKS zniknie z mapy Łodzi.

hulk - 13 stycznia 2010, 21:52:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jeszcze to pss społem sie nie zaczęlo a juz sie skończyło hehe. cały żks jak za dawnych lat.

maestro - 13 stycznia 2010, 21:59:25 - *.xdsl.centertel.pl
Nowa spółka musi spłacić wszystkie długi wobec członków PZPN, a zatem m.in. wobec Chojnackiego. Breikstas swoich praw będzie musiał dochodzić przed sądem. Udowodnienie, że ŁKS PSS jest następcą prawnym ŁKS SSA nie przyjdzie Litwinowi łatwo. Prawdopodobnie będzie się sądził z obecnymi właścicielami ŁKS SSA, choć ich skład jest trudny do ustalenia........to ja już nie rozumiem nic.......z tego wynika że łks pss jest nowym klubem????Jak to jest????

piszczel - 13 stycznia 2010, 22:16:30 - *.254.188.137
Kilka tygodniu po przeprowadzeniu audytu, mecenac stwierdził ze po 49,5% akcji mają Gosz. i Klej. Teraz gdy Klej. nie zgodził sie na oddanie swoich akcji mecenas stwierdził ze 99% akcji nalezy do Goszcza. Klejman okazał pokwitowanie przelewu na kwote 2,5mln. zł,na rzecz pani Goszcz.(co opublikowały gazety), dalej Breiksaitis stwierdził ze Klejman odkupił od niego akcje. Więc Klejman powinien miec 99% udzialów, a dzis okazuje sie ze nie ma nic. Nie wiem jak misto moze pakowac sie w taki groch z kapustą, przecież jesli sąd uzna ze klejman jest udziałowcem to naraża sie na ogromne odszkodowanie. Najlepszy rozwiązaniem było by zlikwidowanie ŁKS i piłke nozną zostawić na Widzewie.

do piszcze - 13 stycznia 2010, 22:29:54 - *.pres.cable.virginmedia.com
ale derbow Tobie niebedzie szkoda?

Ważny - 13 stycznia 2010, 22:30:54 - *.devs.futuro.pl
Piszczel jeżeli nie wiesz ŁKS nie zginie. Tyle ci powiem . Ok organizacyjnie jesteście w duzo lepszej sytuacji niż my ale spojrz na to z innej strony. O Ten klub ile ludzi walczy? a myślisz ze o wasz klub by walczyli ? co Myslisz ze Boniek by wrócił i dał kase na wszystko i odrazu kupił pare rzeczy które dla normalnego człowieka nie są do kupienia? Myślisz ze tak by to wyglądało ? Mylisz sie... Widzew nie ma takich ludzi i nie będzie miał bo na widzewie chcą zarobic kase a nie zrobić coś dla kibiców. Smiejesz sie ze piłkarze ŁKSu grali za Darmo ok dla mnie tez jest to śmieszne ale wasi piłkarze by grali? nie wierze w to...Mówisz ze Tomek to Tomek tamto pokaż mi 1 piłkarza w twojej drużynie który ma taki charakter ? Ze Gra za darmo i walczy o klub narażając sie wysoko postawionym urzedniką w PZPNie... Śmiej sie dalej... ale jeszcze zobaczysz i sie zdziwisz jak na ŁKS będzie przychodzić po 30 tys widzów do was po 5tys... Jeszcze sie zdziwisz jak przez najbliższe 15 lat to ŁKS bedzie wygrywał derby(jeżeli bedziecie w tej samej lidze co ŁKS).Jeszcze sie zdziwisz...

Mati - 13 stycznia 2010, 22:33:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dokładnie, ilu piłkarzy zagrałoby dla Wielkiego Widzewa za darmo? Robak, Mielcarz, Dudu? Pieniądze to nie wszystko (choć wszystko bez pieniędzy to ...

as - 13 stycznia 2010, 22:38:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
placi dlugu placic!!

mmm - 13 stycznia 2010, 22:42:42 - *.chello.pl
przeciez bez konca tak nie beda grac bez kasy. ilez tak mozna. to sie wreszcie skonczy kiedys

FANatyk - 13 stycznia 2010, 22:47:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
pewnie sięgną po pieniądze z budżetu miasta!!

kostkałksa - 13 stycznia 2010, 22:55:30 - *.xdsl.centertel.pl
Jesteście śmieszni. Dzisiaj My, a za chwile Wy, bo łódzkim władzom nie zależy ani na nas, ani na Was. I zrobią wszystko żeby Was zlikwidować, bo po co na Was łożyć co roku? Kasa jest miastu potrzebna na inne, bardziej wzniosłe cele. A sponsor raz jest, a raz go nie ma.

macko34 - 13 stycznia 2010, 23:06:15 - *.toya.net.pl
Witam tak czytam te wypociny zwłaszcza Piszczela.Kolego nie tak dawno to wasz Widzew miał problemy z wypłacalnością( tajemnicze teczki z kasą przywożone przez Grajka)to po pierwsze a po drugie czy pan Boniek z panem Szymańskim przejmując klub spłacili długi Grajka i Pawelca nigdy w życiu ,odcieli się od starej spółki bardzo szybciutko więc kolego niedziw się że w ŁKS PSS nikt nie chce spłacać długów poprzedników .
PS. Do wszystkich mieniących się kibicami piłkarskimi(zwłaszcza Widzewiaków) EŁKSA nigdy nie zginie.

Meister - 13 stycznia 2010, 23:09:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
CZĘŚĆ PIERWSZA @Ważny,
to miłe, że podchodzisz do naszego pupilka walczaka Piszczelka bez agresji. Dla takich fighterów jak on ważna jest sama walka dla walki... To taki nasz oficer polityczny; ideowiec, rozumiesz
Pierwsza sprawa, jesteś pewien, że Hajto, Adamski i Bodzio graja za darmo, z miłości do klubu, do herbu i historii? Ja natomiast jestem przekonany, że nęcą ich możliwości jakie daje pozycja dyżurnych domorosłych autorytetów, etosowców i weteranów walki o... (wpisz co chcesz). Kiedy ŁKS stanie na nogi, oni razem z Kłosem zyskają możliwość wpływania na politykę finansową, transferową itd. Zresztą przedsmak już mieliście - ostatni podział kasy przez Wesołowskiego pod dyktando Hajty i Adamskiego, prawda? Ile pogra na przyzwoitym poziomie jeszcze Hajto??? Rok? Później będzie chciał dywidendy. On, Bodzio, Adamski, może ktoś jeszcze, kto wejdzie w układ. Jakieś posadki, synekury, rączka rączkę... Zresztą nawet, myślę, że Hajto przeczuwa, iż z powodu rozmaitych przyczyn: usterek charakteru, wieku, zatargów z prawem itd. ŁKS to może być jego ostatni w miarę spokojny port. Do III ligi grać nie pójdzie, zdaje się, że nic prócz gry w piłkę i musztrowania młodszych kolegów na boisku nie potrafi. Oczywiście, że Robak, Dudu i inni by nie zostali, by grać za darmo. Ale to zawodowcy, którzy JESZCZE MOGĄ zarobić spore pieniądze na grze w piłkę w innych, dobrych klubach. Masz odpowiedź - także co do pozostałych.

RTS-Pogonk - 13 stycznia 2010, 23:10:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kostkałksa
może i łódzkim władzom nie zalezy na nas i na was, ale różni nas to, że nam nie zalezy na łódzkiej władzy, a wam zalezy bardzo, bo wam naobiecywali gruszek na wierzbie.
Kto zapłaci te długi? odłączyć to zoombi od respiratora. Dobić żks.

Meister - 13 stycznia 2010, 23:11:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
CZĘŚĆ DRUGA @Ważny
Po drugie, piszesz, że Boniek nie przyjdzie, nie kupi... A kto uratował drużynę po erze Grajewskiego i Pawelca??? Boniek, przy pomocy Skrzydlewskiego i Szymańskiego. I zrobił to dla Widzewa, nie dla kasy. Nie możesz temu zaprzeczyć i żadne fakty z kapelusza, pomówienia i oszczerstwa nie są w stanie tego zmienić. Jestem pewien, że zrobiłby to kolejny raz, gdyby zaszła potrzeba. I nie tylko on.
Po trzecie, nie możesz mieć wątpliwości, że większość działań podejmowanych przez przez znakomitą większość ludzi w Łodzi (nazwiska pojawiają się codziennie w prasie) ma charakter stricte polityczny i tylko polityczny, nie miej żadnych złudzeń, że miasto samo z siebie wybuduje wam stadion na 30 tyś ludzi. Nie w Łodzi, gdzie trzeba schlebiać dwóm wielkim kibicowskim frakcjom, żeby balansować na stołku i nie spaść jak teraz Kropa (spadnie na 90%). Pozdrawiam Cię kulturalny adwersarzu i choć nie życzę wam dobrze, masz mój szacun, za rzeczową refleksję.

widzew wlk - 13 stycznia 2010, 23:13:33 - *.33.47.63
To juz chyba koniec tego Klubu.
czy Hajto i Adamski graja za darmo? chyba nie !

w - 13 stycznia 2010, 23:18:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Ważny...przejrzyj na oczy...ilu tych waszych wielkich piłkarzy przed rundą jesienną wybrało ŁKS, MIMO że mieli propozycję z lepszych, bogatszych klubów? Po prostu nikt ich wtedy nie chciał, albo do końca liczyli na ekstraklasę...PROSTE!!!...Zagrali swietną rundę...PRZYZNAJĘ...i dopiero teraz się przekonamy ilu Z NICH, JEŚLI DOSTANIE LEPSZE, KONKRETNE PROPOZYCJE zostanie z wami...
Przykład Gikiewicz...teraz podobno jest nim jakieś zainteresowanie...a latem?... przypomnij mi, czy postawił on ŁKS ponad inny klub, czy może innej alternatywy nie było;) ?...Wasz idol...Tomasz H. kto tak usilnie o niego zabiegał latem ? Tez sobie nie przypominam wielu chętnych...i tak razy jedenaście...Chłopie...zejdź na ziemię...
Pochwal się jeśli ktoś POMIMO lepszej propozycji wybierze ŁKS z MIŁOŚCI...póki co ja takich nie znam...ps. Wydaje ci się, że o WIDZEW swego czasu walczyło mniej osób? hehe...dobre...

AudiFan - 13 stycznia 2010, 23:37:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Łks'acy bedziecie chodzić na Widzew. A tak poważnie to niedobrze ze w Polsce upada klub za klubem... Zacznijcie wszystko od zera bedzie szybciej i pewniej.

J1938 - 13 stycznia 2010, 23:40:48 - *.147.242.194.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Przykre że, tak się w Polskich klubach dzieje ale jeżeli to nie zostanie oczyszczone to tak jeszcze będzie długo . Patrząc inaczej jeżeli zawiera się umowę z zawodnikiem a w następstwie nie wywiązuje się z niej pracodawca nie jest dziwnym że , dochodzi od swoich praw zawodnik i takie są realia . Jaki ma sens pchanie do przodu wozu który ma już bardzo ale to bardzo powyginane osie pozbawione kół ( konie już dawno padły ) .Może lepiej jest zamknąć pewien etap i ruszyć powoli od nowa . Powodzenia

Trynik - 14 stycznia 2010, 0:00:09 - *.toya.net.pl
Jak byście nie wiedzieli to sam ŁKS ogłosił by wierzyciele się zgłaszali,ma byc wyjaśnione ile ŁKS ma długów by inwestor wiedział ile pieniędzy jest potrzebnych...

Tylko GKS - 14 stycznia 2010, 0:36:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdrowienia dla ŁKS-u od kibica GKS-u Bełchatów. Trzymajcie się. Jedyny prawowity klub Łodzi nigdy nie przestanie istnieć. W ŁODZI TYLKO ŁKS! W BEŁCHATOWIE TYLKO GKS!

RF08 - 14 stycznia 2010, 0:52:40 - *.toya.net.pl
wiecie co mówicie o tym naszym (ŁKS) końcu, nakręcacie propagande straszną i musze przyznac skuteczną ,pod każdą wiadomościa na temat Naszego klubu na 10 komentarzy 8 nazezy do kibiców z za miedzy ktorzy o to szumnie głoszą Nasz upadek koniec i inne takie duperele,a na dobrą sprawe o Naszym końcu możecie sobie pomarzyć ,Fakt w Klubie jest tragedia na kółkach ale niezapominajcie że ŁKS to My Kibice ,My niezbankrutujemy i nas sie niepozbędziecie więc w ŁODZI bez zmiany
...wiadomo kto pany
bez pozdrowień

javamdam - 14 stycznia 2010, 0:57:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
niewiarygodne jak mozna nie ustalic kto ile ma procent akcji ale niestety jak sie robi wszystko pod stolami to tak pozniej jest niestety nie wszystkim lezy dobro klubu i tu uklon w strone hajto i spolka szukaja wiecej korzysci dla siebie niz dla klubu ustawili wszystich wokol siebie i dzielili kasa jak chcieli ale jak jest"krowa" to sie ja doi a jak daje malo mleka to trzeba ja sprzedac...tylko ze do tej pory nie wiadomo kto ja kupil...

KONRAD - 14 stycznia 2010, 0:59:17 - *.ssp.dialog.net.pl
I tak Łódź ma szczęście,że oba kluby w dołku finansowym są teraz.W Wałbrzychu na początku lat 90. XX wieku m.in. władze miejskie wymyśliły taki patent,że z dwóch klubów o odrębnej tradycji i historii : Zagłębia i Górnika stworzono jeden klub KP Wałbrzych.Wyobraźcie to sobie,że nagle na bazie dwóch zasłużonych łódzkich klubów powstaje jeden KP Łódź...Tego oczywiście Wam nie życzę.Pozdrawiam Wszystkich!

javamdam - 14 stycznia 2010, 0:59:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
.....uklon w strone Meister.......

Tylko GKS - 14 stycznia 2010, 1:13:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cały Bełchatów trzyma kciuki za ŁKS i życzy jak najszybszego wygrzebania się z tarapatów finansowych. W ŁODZI BEZ ZMIANY, ŁKS PANY! W BEŁCHATOWIE BEZ ZMIANY, GKS PANY!

Silesia - 14 stycznia 2010, 2:59:38 - *.129.94.247
Szkoda Lks-u Dobra ekipa.
zreszta jedyna chonorowa w Lodzi.
Pozdro LKS
ŚLĄSK WROCŁAW

blackhawsk - 14 stycznia 2010, 5:25:23 - *.hsd1.il.comcast.net
Wydaje sie ze nowa spolka sobie poradzi,wbrew wszystkim czarnym scenariuszom wydaje sie miasto Lodz zasluguje na ekstraklase i chwala wszystkim ktorzy nie chca dopuscic by w polskiej pilce kopanej zabraklo klubu z miasta Lodzi (jak to niektorzy tu wieszcza)i tak w dziwnych co najmniej okolicznsciach Lodz zostala pozbawiona ekstraklasy w zeszlym sezonie ale wszyscy tu wierzymy ze jednak nie na dlugo !!!

lewicki - 14 stycznia 2010, 9:02:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co za obora.... przecież ci co zarządzali lks-em powinni iść do paki -to jakiś absurd!!!!
teraz widać ze licencja dla lks-u to byłby skandal a nie tak jak do tej pory sie sugeruje ze brak licencji to jakiś przekręt.

m - 14 stycznia 2010, 9:13:08 - *.83.30.153
"Jeżeli klub nie zareaguje, FIFA ukarze PZPN. "
po co płacić? PZPN zapłaci! Kolejny przekręt kolesi z łks. Ciekawe kto tym razem chce was przekręcić?

intercity - 14 stycznia 2010, 9:19:13 - *.skorpio.net.pl
choć kibicuję odrze wodzisław szacun dla widzewa i łks wracajcie do ekstraklasy widzew już tam powinien grać bo nie udowodniono im korupcji natomiast w łks kilku ludzi chciało rozwalić ten klub to było widać i tych osobników powinno się z tego publicznie rozliczyć życzę wygrzebania się z tarapatów pozdro

n - 14 stycznia 2010, 9:20:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Silesia
''chonorowa'' owszem

gORZEJ - 14 stycznia 2010, 9:35:45 - *.adsl.inetia.pl
Klubem Łodzi jest ŁKS

zohan - 14 stycznia 2010, 10:03:41 - *.toya.net.pl
jest na to sposób, stary i wypróbowany już dawno przez widzzew, który spłacił wszystkich swoich wierzycieli?

loop - 14 stycznia 2010, 10:13:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Smutnym faktem jest to, że ludzie zarządzający klubem/klubami nie potrafią/nie chcą zbilansować sezonowych przychodów i wydatków.
Niekiedy też górę nad zdrowym rozsądkiem i wyliczeniami, kalkulacjami finansowymi biorą własne ambicje i kozaczenie. W takim przypadku klub, który za wszelką cenę chce się utrzymać w danej klasie rozgrywkowej, podpisuje z zawodnikami wysokie kontrakty opiewające powiedzmy na 40-50 tys. zł miesięcznie aby tylko zatrzymać tychże zawodników w klubie. Tak naprawdę są w stanie utrzymać zawodników o umowach zawartych na kwoty rzędu 10-13 tys. zł.
Między innymi tak powstają długi. Kwestii związanych z innymi rodzajami niegospodarności nie poruszam... Cieszy tylko, że pod tym względem w Polskich klubach ekstraklasy czy I ligi jest co raz lepiej.

Marceli - 14 stycznia 2010, 10:34:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wytłumaczcie mi, bo może jestem zbyt tępy, żeby to pojąć: dlaczego wielu ludzi wykształconych, solidnie pracujących, rzetelnych i przynoszącym firmom zyski zarabiają miesięcznie netto (czyli na rękę) 1200-1800 zł, w porywach 2000 zł, harując w pocie czoła kosztem własnego zdrowia i zaniedbując rodzinę, podczas gdy przeciętny KOPACZYNA z ekstraklasy, prezentując mierny poziom jak cała polska liga, pracując, jeśli to można nazwać pracą, dwie-trzy godziny dziennie, a dostaje min. 12 tys. zł na miesiąc??? Za co??? Czy czasem prezesi klubów i menadżerowie nazbyt nie rozpieszczają KOPACZY, strzelając sobie samobój za samobójem??? Czy nie nastał czas drastycznych obniżek zarobków piłkarzyków, którzy nie są wstanie pod względem sportowym dorównać Litwinom czy Cypryjczykom?

anb - 14 stycznia 2010, 10:43:53 - *.toya.net.pl
eŁKaeSiaki, nie martwcie się. Pan Prezydent na pewno zapłaci prywatne długi Goszczyńskeigo i Klejmana pieniędzmi z kasy miejskiej.
i jeszcze odda za darmo gigantyczne tereny z nową halą! wybory idą

fiacik - 14 stycznia 2010, 11:23:53 - *.uni.lodz.pl (*.16.1.93)
Ważny, weź człowieku przestań ćpać, bo mi żal... Wy macie ludzi, którzy za wami stoja i walczą o was?? hahaha to wszytko są tylko zagrywki polityczne dwóch panów, no i dokładnie wytłumaczył to jeden przedmówca. Piszesz, że u nas nie ma kto walczyć o klub?? A kto u was walczył?? Jedynie zwykłe krzyki Hajty i Adamskiego i to wszystko. Dpiero miasto wyłożyło kase, miejską kase. My mieliśmy i mamy nadal Bońka, któremu zależy bardziej na dobru klubu, a nie na zysku. Ot tak my nie mamy nikogo, kto by walczył o Widzew, a Wy macie wielką rzeszę... w urzędzie miasta przed wyborami.

Wro - 14 stycznia 2010, 11:25:19 - *.centertel.pl
To już koniec marzeń ŁKS o ekstraklasie.
Szkoda. Marzeniem byłoby gdyby spadły 2 najgorsze drużyny (Odra + Piast )+ zdegradować Koronę za udowodnione przekręty a awans należy się Widzewowi, Pogoni i Górnikowi.

fiacik - 14 stycznia 2010, 11:27:24 - *.uni.lodz.pl (*.16.1.93)
Awans należy się temu, kto zajmie czysto pierwsze dwa miejsca. Jak na razie Widzew jest największym pewniakiem, później Pogoń, chociaż tutaj już różnica punktowa jest znikoma.

RODOWITY - 14 stycznia 2010, 11:35:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ś.Ż.K.

fiacik - 14 stycznia 2010, 11:44:14 - *.uni.lodz.pl (*.16.1.93)
nie no, ale żeby obrażać własny klub ??

Zagłębie L - 14 stycznia 2010, 12:15:02 - *.opera-mini.net (*.41.104.158)
Widzewiaczki jestescie smieszni. Nie lubie Was ani ŁKS-u ale mam nadzieje ze wyjda z tego. Macie wg mnie najlepsze derby i na Waszym miejscu bym ich szanowal i chcial zeby w tej samej lidze grali. Sam bym chcial zeby na Dolnym Śląsku byl taki przeciwnik jak Widzew albo ŁKS. Bo ze slaskiem to nie derby, oni nie czuja tego klimatu i maja kibicow sukcesu. Takze podejrzewam ze Chrobry by do tego lepiej podszedl niz oni. Powodzenia Łodzianie. Duma Dolnego Śląska - ZAGŁĘBIE LUBIN !

AntyRTS - 14 stycznia 2010, 12:17:28 - *.toya.net.pl
@Piszczel
Obudz sie Plx :/
ŚŻK
damy rade ; )

Pasiasty - 14 stycznia 2010, 12:31:35 - *.cityconnect.pl
Oczywiscie to wina Cracovii - zalatwilismy wam kare w FIFA.........

piszczel - 14 stycznia 2010, 12:55:53 - *.centertel.pl
http://www.sports.pl/Pilka-nozna/Motor-Lublin-GKS-
Katowice-i-LKS-Lodz-moga-zostac-zdegradowane,artyk
ul,66406,1,359.html
AMEN

Marko - 14 stycznia 2010, 13:20:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
łks [*] i tyle w tym temacie

imejl - 14 stycznia 2010, 13:55:35 - *.bm.cm-uj.krakow.pl (*.168.11.59)
Wyobraźmy sobie firmy, które produkują ten sam asortyment towarów. Jedna z nich opłaca sumiennie swoich pracowników, druga nie, obniżając koszty produkcji lub w ogóle nie płaci, jak w chińskim obozie pracy. Czy mogą uczciwie ze sobą rywalizować? Chyba nie. To samo tyczy klubów sportowych. Co więcej, można zakładać, że nie opłacani zawodnicy bardziej narażeni są na korupcję i będą „odpuszczać” mecze z rywalami walczącymi o miejsce w pucharach, mistrzostwo lub utrzymanie, przegrywając ważne mecze np. po 0-4. Tak krawiec kraje, jak materii staje – tak być powinno moim zdaniem. Lepszy niższy budzet niż wydumany. Niestety.

fiacik - 14 stycznia 2010, 14:00:10 - *.math.uni.lodz.pl (*.1.203.12)
Zaglebie L - sam jestes smieszny. masz zero pojecia o tym co sie dzieje w samym miescie, a sie wypowiadasz. Ty nie masz zielonego pojecia co to znaczy miec dwa kluby, z czego jeden zyje ciagle propaganda, ktora glosi wszem i w obec.

Betheley - 14 stycznia 2010, 14:14:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ŁKSiaki się trzymać!!!
[Z]eta z Wami na zawsze!!

lajt - 14 stycznia 2010, 14:20:49 - *.147.87.111.nat.umts.dynamic.eranet.pl
sporo tego

pablo - 14 stycznia 2010, 15:10:27 - *.chello.pl
piszczel chyba zapomniał jak to widzew dołował.. dla mnie jako Warszawiaka ważniejszym i bardziej zasłużonym klubem jest wielosekcyjny Łódzki Klub Sportowy(chociażby dlatego że rozegrał ponad 2 razy więcej sezonów w ekstraklasie) a nie wiejski widzew (była to wieś jak ursus pod Warszawą) gdzie chodzi mi również o powstanie dzielnicy historię i włączenie jej w granice miasta Łodzi.. piszczel złośliwie domaga się zlikwidowania ŁKS ale jak już napisałem zapomniał jak to widzew miał kłopoty i z HUKIEM poleciał do 2. ligi zaliczając przykrą porażkę 0:6 przy Łazienkowskiej tego już się nie pamięta? a likwidować to można ale kluby które nie były wyżej niż 4. liga a nie te zasłużone każdy klub miał gorsze i lepsze chwile i niejeden jeszcze będzie miał dlatego nienawistni widzewiacy kubeł zimnej wody na głowę tylko żeby się do uszu nie nalała... znowu..

do pablo - 14 stycznia 2010, 15:20:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
do pablo:
1. Koniarek i Szarpak
2. Majak, Gęsior i Michalczuk
nie pozdrawiam

rts_fan - 14 stycznia 2010, 15:23:17 - *.opoczno.mm.pl
a mi szczerze szkoda łksu...a konkretnie szkoda derbow...

marek łks - 14 stycznia 2010, 15:34:33 - *.bmly.adsl.virginmedia.com
J.Ż.Ś.

pablo - 14 stycznia 2010, 15:49:53 - *.chello.pl
do do pablo
widzę małą złośliwość ale masz rację tak przykre to było choć punkt 2. to chyba nie do końca uczciwe było.. a punkt 1. żałowałem że nie poszedłem na mecz 2. ligi Hutnik Warszawa-Unia Tarnów rozgrywany o tej samej porze przynajmniej było 3:3 .. tak poza tym ja podałem tylko przykład względem widzewa bo łatwo jest wytykać komuś a dla widzewiaków spadek był dość przykry i myślę że podwójnie przez tą porażkę z Legią patrząc przez pryzmat wzajemnej "sympatii" także nie jedźcie po ŁKS bo mimo wszystko są Wam potrzebni..

ktos - 14 stycznia 2010, 16:06:40 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
do tego kolegi z Warszawy" kolego, a Ty kibicując Legii chciałbyś, aby z Twoich podatków kasa szła na Polonię, ich wzmocnienia, zgrupowania oraz na spłatę długów, które narobił prywatny właściciel Polonii? Stop płaceniu na Łks i bajońskie kontrakty Hajty i Adamskiego z kasy miasta w którym brakuje na przedszkola, żłobki, obiady dla dzieci, pomoc społeczną, opiekę zdrowotną, a nawet odśnieżanie ulic o mieszkaniach Tbs nawet nie wspomnę. Chcecie pomóc klubowi to kupujcie karnety, a nie włazicie na mecze przez płot.

Vrego - 14 stycznia 2010, 16:07:20 - *.98.30.26.meganet.net.pl
Do Pablo.
1. Koniarek i Szarpak
2. Majak, Gęsior i Michalczuk
Dla mnie Widzew może przegrać na Łazienkowskiej z 6-0 jeszcze nie raz , bo i tak nie wymażecie z pamięci waszych min po wyzej wymienionych spotkaniach. Bezcenne !!!
PS. Wielkie kluby mają kibiców w całej Polsce. A klubiki wylko rodowitych i nic więcej.
nie pozdrawiam.
Vrego from Krosno

fiacik - 14 stycznia 2010, 16:19:18 - *.uni.lodz.pl (*.16.1.93)
pablo, błagam, jeżeli nie znasz histori Łodzi, nie wypowiadaj się bo mnie od śmiechu łzy popłyneły ;) i nic tego nie zmieni, od połowy lat 80 jesteście ośmieszani przez RedBullsów. Macie pod nosem fanclub Widzewa od tylu lat i nic z nim nie udało wam się zrobić. Wiem, ze wielu z was ma ostro zryta psychikę przez ten pamietny mecz i jak napisał Vrego ;)

are76 - 14 stycznia 2010, 16:31:13 - *.centertel.pl
No i koniec łks ! W Łodzi tylko WIDZEW.

pablo - 14 stycznia 2010, 16:59:54 - *.chello.pl
do fiacik
w jakim sensie nie znam historii Łodzi? może zaprzeczysz że widzew był wsią z której zrobiono część fabryczną i dołączono do Łodzi? poza tym nie mam zrytej psychiki po meczach 95/96 i 96/97 trzeba umieć przyjąć porażkę nie zawsze się wygrywa i nie napawam się tą wygraną 6:0 podałem ją jako przykład w kontekście spadku dziwi mnie brak umiejętności normalnej rozmowy bez złośliwości
do ktoś
oczywiście nie byłbym zadowolony gdyby podatki szły tylko na Polonię ale akurat tak się dzieje że miasto stawia stadion Legii co wielu podatnikom się nie podoba w momencie budowy Narodowego ale pieniądze z miasta idą także na infrastrukturę Polonii także sport jako taki jest potrzebny w każdym mieście więc jak teraz Łódź wykłada jakieś pieniądze na ŁKS to skąd wiecie czy nie dofinansuje częściowo budowy nowego stadionu widzewa?z czego bylibyście dumni gdyby ŁKS zniknął i nie mielibyście tej radości jak widzew wygra derby?

pozytywny - 14 stycznia 2010, 17:12:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Płaciliście na ŁKS,płacicie i będziecie płacić.
Tak było, jest i będzie. Silny zawsze wykorzystuje słabego.

rad - 14 stycznia 2010, 17:47:46 - *.146.38.121.nat.umts.dynamic.eranet.pl
@ pablo nie wypowiadaj się na temat "wiejskości " Widzewa skoro nie masz pojęcia o historii miasta i klubu.Jeżeli zgłębisz dane adresowe i mapy miasta 1906,1910,1912 to zrozumiesz o czym piszę.Warszawiakiem jesteś w którym pokoleniu,dziadek przyjechał odbudowywać stolicę? A twoja Legia powstała gdzie?We wsi KOŚCIUCHNIÓWCE na Wołyniu w marcu 1916(obecnie Ukraina)
I kto tu jest wiejski?A co do sezonów w ekstraklasie to liczy się jakość a nie ilość.Widzew rozegrał 31 sezonów-4 x mistrz,7 x vice,3 x 3 miejsce czyli wychodzi podium co 2.21 sezonu.ŁKS rozegrał 64 sezony-2 x mistrz,1 x vice,2 x 3 miejsce czyli wychodzi podium co 12.8 sezonu. cdn

rad - 14 stycznia 2010, 18:08:39 - *.146.57.107.nat.umts.dynamic.eranet.pl
CD. Legia-72 sezony,8 x mistrz,11 x vice,13 razy 3 miejsce czyli podium wychodzi co 2.25 sezonu.Czyli nawet od was jesteśmy efektywniejsi pomimo tego ze przez dziesiątki lat nie braliśmy silą zawodników z innych klubów wcielając ich do wojska.Plus do tego sezon bez przegranego meczu,półfinał pucharów europejskich i wychodzi różnica między nami a ŁKS-em.nie porównuj gó..a z czekoladą.

yoda - 14 stycznia 2010, 18:11:12 - *.toya.net.pl
a mnie ich wcale a wcale nie zal,bo pamietam jak smiali sie z NAS jak po uszy siedzielismy w gnoju przez panow AA.dlatego teraz ja tak jak kkiedys oni(dziergali okolicznosciowe szaliki z napisem R.I.P WIDZEW)wbije wam T (gwozdz)do trumny i powiem the end

a - 14 stycznia 2010, 20:24:17 - *.adsl.inetia.pl
Piszczel ty ch...u!!!!!!!!!!!!!
Do wiadomości podmiejskich: Łódź w 1948 roku kończyła się na ul:Niciarnianej- dalej psy dupami szczekały i pola z żytem były.Dopiero towarzyszka Tatarkówna w 58 wydała decyzję na budowę stadionu dla fidsefa!

pablo - 15 stycznia 2010, 2:09:57 - *.chello.pl
do rad
koleżko sympatyczny bez obrażania rodziny jak chcesz wiedzieć pochodzę z z rodziny warszawiaków z dziada pradziada więc się opanuj troszkę
co do wiejskości widzewa - wiek XIV-XIX , 1905 , 1915 ,1946 tyle w tym temacie..
a ŁKS - owi powodzenia koniec mojego wątku

ktos - 15 stycznia 2010, 11:57:47 - *.33.135.166
tak. Łksowi powodzenia, ale za pieniadze ich kibicow placacych za bilety i sponsorow. A Warszawa niech oplaca z podatkow Polonie Warszawa i wtedy zobaczymy co beda mieli do powiedzenia kibice Legii.

ktos - 15 stycznia 2010, 12:01:57 - *.33.135.166
do Pozytywnego - tak masz rację! Wykorzystujecie słabszych, biednych Łodzian, dla części których nie ma pieniędzy z opieki społecznej bo w budżecie miasta kasy nie ma. Wykorzystujecie matki, które nie mogą zostawić swoich dzieci w żłobkach i przedszkolach bo miejsc nie ma i same nie mogę pracować. Tak, wykorzystujecie ludzi, którzy mieszkają gożej niż zwierzęta bo miasto nie ma kasy na mieszkania socjalne. Nie ma kasy nawet na odśnieżanie ulic, natomiast dla Hajty, Adamskiego i Wesołowskiego oraz wzmocnienia ma być i już. Jeśli to jest ta siła i honor to gratuluję samopoczucia.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas