[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 maja 2010, 13:26:07 - prof
Wojewoda zamknął stadion Zagłębia Sosnowiec do końca sezonu

Wojewoda Śląski poinformował dziś, że stadion Zagłębia Sosnowiec zostanie zamknięty dla publiczności do końca sezonu - czytamy w "Gazecie Wyborczej". To efekt zaniedbań, do których na stadionie w Sosnowcu doszło w czasie pucharowego meczu z Pogonią Szczecin.

16 marca kibice na stadion wnieśli kilkadziesiąt rac, które odpalili na początku spotkania. Odłamki jednej z nich trafiły w oko 12-letniego trampkarza Górnika Piaski.


źródło: Gazeta.pl

s - 11 maja 2010, 13:27:48 - *.228.118.56
parodja

b - 11 maja 2010, 13:29:12 - *.228.118.56
parodia*

ik - 11 maja 2010, 13:29:19 - *.chello.pl
Brawo!
Gdzie PZPN nie może tak Wojewodę pośle...

Suaveg - 11 maja 2010, 13:31:19 - *.3s.pl
to już jest draństwo....

PB - 11 maja 2010, 13:32:01 - *.zvid.net
Piłka nożna dla kibiców!!!

bart - 11 maja 2010, 13:36:08 - *.106.84.11
chyba komuś zależy na tym żeby Zagłębie zostało dłużej w 2 lidze...

rr - 11 maja 2010, 13:37:08 - *.121.belbone.be
Niezle, po 2 miesiacach sie obudzil....

Poss - 11 maja 2010, 13:37:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Przeczytajcie sobie ostatnie zdanie. Jprdl.

ebdus - 11 maja 2010, 13:37:44 - *.adsl.inetia.pl
Oczywiście że zamykać, stadiony dla normalnych kibiców nie dla idiotów i pseudokiboli, którzy udają twardzieli jak są w grupie):

kibic z dg - 11 maja 2010, 13:37:50 - *.chello.pl
Wojewoda nie chce by ZS awansowało. Trochę mnie wku..ił tą decyzją. Wszyscy w środę pod stadion.

Zagłębie - 11 maja 2010, 13:40:05 - *.imp.sosnowiec.pl
Zygmunt Łukaszczyk - Platforma Obywatelska, zapamiętamy przy wyborach

KSGW - 11 maja 2010, 13:41:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ebdus idź już lepiej czytać Wyborczą lub oglądać TVN a nie się na 90minut udzielasz Takie wypadki się zdarzają, a decyzja o zamknięciu stadionu to czysty debilizm.

Cizik - 11 maja 2010, 13:43:45 - *.chello.pl
No to pooglądali sobie mecze kto wie czy nie oddali od awansu taka gra w ciszy..

bazyl75 - 11 maja 2010, 13:44:36 - *.chello.pl
Karać dwa razy za to samo...???? Chba że kara z Bałtykiem była za coś innego!!!! ZAGŁĘBIE!!!

preceptor - 11 maja 2010, 13:46:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl
niestety, ale należy uznać decyzję wojewody za uzasadnioną. Obawiam się, że to nie koniec - jeśli faktycznie organizatorzy uniemożliwili lekarzowi opatrzenie rannego, to osoby za to odpowiedzialne powinny być pozbawione prawa zajmowania swoich stanowisk, klub (nie słychać o dyscyplinarkach dla "organizatorów") dostanie wysoką karę, a prokuratura (zagrożenie zdrowia, bo chyba nie życia) dorzuci swoje. Oko dzieciak jest warte więcej niż awans bądź nie Zagłębia.

mateo_ZS - 11 maja 2010, 13:48:10 - *.kimsufi.com
Pogon zrobila ostatnio to samo. Tez poparzyli goscia racami. Dostala smieszna kare pieniezna i tyle. Widze,ze PZPN chce bezposredniej wojny z kibicami Zaglebia gdyz rzuca klody pod nogi ciagle,a z takimi Polkowicami ciagle uklady.
W SRODE ZAGLEBIACY WSZYSCY NA LUDOWY!!

tomek - 11 maja 2010, 13:55:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Właśnie piłka nożna dla KIBICÓW a nie dla idiotów. Dobrze się stało bo w naszym kraju więcej e niż normalnych ludzi. Dlatego w barach czy pabach są telewizory i większość z obawy przed idiotami woli tam oglądać mecz i płacić za piwo niż za bilet na mecz. Niestety to nie jedyny klub I POWINNI SIĘ ZA TO ZABRAĆ JESZCZE MOCNIEJ MOŻE TO ICH CZEGOŚ NAUCZY - choć wątpie.

ZVT - 11 maja 2010, 13:56:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
to jest paranoja.. jak można karać klub dwa razy i to zamknięciem stadionu na 1 dzień przed meczem (w tym wypadku mecz najważniejszy w sezonie) komuś wyraźnie zależy żeby Zagłębie nie awansowało w tym sezonie... banda złodziei i nic więcej... Zagłębie do końca sezonu pozostało 5 meczy, mimo wszystko pokażcie charakter i dajcie nierobom do zrozumienia, że nawet idiotyczne decyzje nie odbiorą nam awansu... Do Boju Zagłębie.!!!

sc - 11 maja 2010, 13:57:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zagrożenie życia, kiedy chłopiec wrócił do domu, poszedł normalnie do szkoły itd. trochę przesadzasz

Zagłębie - 11 maja 2010, 13:57:32 - *.243.150.195
po takim czymś powinni stadion zamknąć na cały sezon a nie 5 meczy.Najważniejsze jest zdrowie i życie ludzi!!!!Bardzo dobra decyzja.

zs1906 - 11 maja 2010, 13:57:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wszyscy na Ludowy bracia!!!

FABIANO - 11 maja 2010, 13:57:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to się porobiło.....

mateo_ZS - 11 maja 2010, 14:02:31 - *.kimsufi.com
Trzeba sie zjednoczyc Zaglebiacy. PZPN chce wojny...beda ja mieli. Wszyscy w srode pod Ludowy!!

flex - 11 maja 2010, 14:02:36 - *.upc.com.pl
Jeśli panowie preceptor i tomek sądzą, że odpowiedzialność zbiorowa w tym przypadku się sprawdzi to jesteście w dużym błędzie.
Taka decyzja jak widać po wpisach powyżej dodatkowo zmobilizuje "najprzykładniejszych" kibiców i narobi się z tego jeszcze więcej kłopotu niż przez tą racę.

tomek - 11 maja 2010, 14:04:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak opdróżnić KIBICA od IDIOTY???Dlatego przez takich jak oni(idioci) cierpią wszyscy. Własne śropdowiska powinny ich wyeliminować a nie AKCEPTOWAĆ.

KGHM - 11 maja 2010, 14:09:36 - *.ssp.dialog.net.pl
nie odroznisz ,,wszyscy kibice to iidioci,,A POLKOWICOM GRATULUJEMY AWANSU

Z - 11 maja 2010, 14:10:36 - *.243.220.178
wszystkie chwyty dozwolone by za uszy Polkowice wciągnąć do awansu!Na mecz z Zawiszą ok,bo Zagłębie zabierze punkty Zetce a na Górnik już bez kibiców.I tak oto dwie pieczenie na jednym ogniu!Zawisza i Zagłębie out!Tak jak bramka w 94minucie dla Górnika z Zawiszą i koniec meczu!A doliczone 2minuty...

sendar - 11 maja 2010, 14:13:41 - *.148.246.94.ip4.artcom.pl
@ flex
a niech ich mobilizuje, klub dostanie kolejną karę, to może idioci zrozumieją, że działają przeciw własnej drużynie
nie powinno karać sie dwa razy za to samo, ale może w końcu ktos zrozumie, że nie jest sam na stadionie, i że trzeba uważać i odpowiadać za to co się robi, i ponosić konsekwencje za brak wyobraźni (a może mózgu) - i to tak po stronie kibuców jak i organizatorów
Zagłebiu życze awansu, a klubom mniej problemow z tymi garstkami "prawdziwych" kibicow

leszekj - 11 maja 2010, 14:14:13 - *.chello.pl
świetna decyzja.

Znicz - 11 maja 2010, 14:14:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zagłębie,nie dajcie sie politrukom!!!!

sagi - 11 maja 2010, 14:14:38 - *.chello.pl
ale dlaczego nie pozwolili udzielić pomocy !!
Karać idiotów !!

do Z - 11 maja 2010, 14:14:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bramka padła w 95 minucie
jeszcze liniowy podniósł chorągiewke a główny nic
w woli wyjaśnienia
przykład z ostatniego meczu ELana-Górnik również bramka z spalonego uznana i dzięki temu Górnik kolejne 3 pkt dopisał do swojej zdobyczy punktówej
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW !!

ZAGŁĘBIAK - 11 maja 2010, 14:16:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Proponuje odwiedzic szanownego w urzedzie zobaczymy jak bedzie spiewał ZAGŁĘBIE NIGDY NIE ZGINIE w środe pod LUDOWY wszyscy!!!!!!!!!!!!!!!!!

bbbb - 11 maja 2010, 14:16:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
" Trzeba sie zjednoczyc Zaglebiacy. PZPN chce wojny...beda ja mieli. Wszyscy w srode pod Ludowy!! "
I co, bedziesz stal pod brama w grupie 100 osob i przez godzine darl jape wyzywajac PZPN i late ? Jak zwierzeta sie zachowujecie.

wojteck - 11 maja 2010, 14:16:28 - *.chello.pl
to pLATFORMA oBYWATELSKA ma pozamiatane w wyborach w sosnowcu, dabrowie gorniczej, bedzinie i czeladzi!!!!!

przemi91 - 11 maja 2010, 14:17:20 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.140.32.7)
A co z chłopakiem , nie stracił wzroku chociaż?

Kibic1929 - 11 maja 2010, 14:19:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!
W Ostrowcu od początku rundy mamy pełną obstawe MILICII z prezentacją siły!!!Każdy mecz jest meczem podwyższonego ryzyka a stadion jest zamknięty dla przyjezdnych!!

zAWERE - 11 maja 2010, 14:20:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polkowice na siłe chcą wepchnąć do 1 ligi.Jednak całe zamieszanie wykożysta Wielki Zawisza i awansuje.CAŁA POLSKA NIECH USŁYSZY 1 LIGA DLA ZAWISZY!!!

aaaaaaa - 11 maja 2010, 14:23:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do incydentu doszło przed rozpoczęciem spotkania, podczas odpalenia rac. Poszkodowany młody człowiek, wraz z ojcem, na własne życzenie, przy pomocy ochrony, opuścił teren imprezy masowej, gdzie trafił na policjantów i poinformował ich o wydarzeniu,
Pragniemy poinformować, iż Policja podała mylącą informacje, gdyż karetka pogotowia, która przebywa na obiekcie, nie jest przeznaczona dla piłkarzy, jak zdaniem policji przekazał organizator.
ze strony zaglebia z archiwum

stefan m. - 11 maja 2010, 14:25:02 - *.akron.net.pl
ja tego wojewode to bardzo dobrze znam.

antypzpn - 11 maja 2010, 14:25:04 - *.33.92.72
juz nigdy nie oddam glosu na Po w wyborach prezydenckich bede glosowal na kaczynskiego a to tylko przez tego wojewode tylko dlatego!!!!

hak - 11 maja 2010, 14:25:18 - *.chello.pl
chłopak jest cały i zdrowy!!! polkowice mają już nawet wtyki u wojewody śląskiego! złodzieje!!!!

Sestak - 11 maja 2010, 14:25:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokąd my zmierzamy to ja nie rozumiem. Polska piłka to JEDNO WIELKIE DNO przez tych co nad nią stoją. Najgorsze co mogło się stać, to beznadziejne i żenujące. Na prawdę niewiele mnie obchodzi że ktoś tam komuś kiedyś gdzieś coś zrobił, skoro ja mam na tym teraz cierpieć Ja dziecku wybiłem oko? Ja odpaliłem racę? BEZ SENSU!!!!

mateo_ZS - 11 maja 2010, 14:27:30 - *.kimsufi.com
bbbb Zwierzeta ta chca pozbawic Zaglebia awansu i na sile wepchnac Polkowice do I ligi,ktore w 6 meczach wygrywalo podczas blednych decyzji sedziow typu spalone,bramki ze spalonych bez konsultacji z sedziami liniowymi i karne z kapelusza. Gdzie kara dla Pogoni Szczecin za podobne zajscie ?
Chlopcowi nic nie jest...a problem z karetka to przestrzeganie przepisow nalozonych przez PZPN. Skandal + korupcja w PZPN...obraz polskiej pilki. Wala z nas robic nie bedziecie...!

kolo87 - 11 maja 2010, 14:28:30 - *.telpol.net.pl
To jest sprawa polkowic zapewne przycisły pzpn zeby nam kara zrobilic ich Awans jest grubymi nicmi szyty to widac !!!!

1916 - 11 maja 2010, 14:29:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piłka nozna dla kibiców! czy jesli ktos na dyskotece wyrwie w pape to powinno sie zamknąc tą dyskoteke na kilka imprez??? Ten wojewoda to zwykły pajac... Pozdrawiam braci z Sosonowca

Euvekre - 11 maja 2010, 14:30:08 - *.adsl.inetia.pl
UKARAC WINNYCH !!!!!!!!!
ale najlepiej pojsc na latwizne i zamknac stadion=ukarac wszystkich
FUTBOL TO KIBICE Jedno bez drugiego nei ma szans by instniec !

wks - 11 maja 2010, 14:30:14 - *.chello.pl
widac ze komus zlesnych zalezy zeby żałosne polkowice awansowalo ;/ jezeli my nie awansujemy to niech awansuje Zagłebie im to sie nalezy maja kibicow a te polkowice zenada !! PIŁKA NOZNA DLA KIBICÓW ! a nie dla frajerskich polkowic ;/

ech - 11 maja 2010, 14:30:30 - *.karoo.KCOM.COM
Zagłębie Sosnowiec ... jest chyba najbardziej krzywdzone przez tych zlodziej w calej POLSCE!

ZabrzeKing - 11 maja 2010, 14:31:33 - *.dip.t-dialin.net
Wreszcie Pan Wojewoda zrobił cos pozytywnego. Dziekujemy.

gilty - 11 maja 2010, 14:36:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja by proponował żeby szanowny pan wojewoda się nie przejmował zbytnio i zamknął stadion Ludowy... dożywotnio! ;-)

aaaaaa - 11 maja 2010, 14:37:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pewnie jakby nawet zajęli 2 miejsce w lidze to się przypomni komuś, że zapomnieli kary punktowej dać. Co za wieś z tego wojewody i pzpn-u

camel - 11 maja 2010, 14:39:03 - *.ip.telfort.nl
jasne zamknac stadion ZAGLEBIA bo to polkowice maja awansowac tak bedzie im latwiej parodia futbolu. POZDRO Z HOLANDII OD OLIMPII. TAKICH BRACI SIE NIE TRACI

zs - 11 maja 2010, 14:39:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zabrzeking Ty ped.., wsadz ryj w ten swoj smierdzacy gornik kormelu niemyty!

Tylko Zagł - 11 maja 2010, 14:39:42 - *.chello.pl
Je***e urzedasy, a tak czekalem na mecz z polkowicami, sorda WSZYSCY NA LUDOWY !!!!!!!!! POKAZMY HANYSOM !!!

Grchw1916 - 11 maja 2010, 14:40:35 - *.chello.pl
Pan Zygmunt Łukaszczyk Wojewoda Śląski jest z Platformy Obywatelskiej jak by co. Ja już wiem na kogo bede głosował. Legia i Zagłębie.

WZL - 11 maja 2010, 14:45:01 - *.ssp.dialog.net.pl
To dla was jest ważniejsze rzucanie racami niż zdrowie tego dzieciaka? Hehe kmioty bez uczuć.

car - 11 maja 2010, 14:45:40 - *.chello.pl
To jakaś PARANOJA!!!
Jak można karac dwa razy za to samo i to jeszcze przed tak ważnym meczem.
Kto się interesuje Zagłębiem, wie że mieliśmy już z Polkowicami dziwne przypadki.

Tylko Zagł - 11 maja 2010, 14:46:50 - *.chello.pl
łebkowi nie sie nie stalo ! z igly widly !!!!!!

tyski - 11 maja 2010, 14:52:43 - *.chello.pl
Powiem tak. Jestem z Tychów i jak za Zagłębiem nie przepadam, tak jestem po Waszej (kibiców) stronie. To rzeczywiście jest paranoja, z tym co się dzieje. Powiem tylko jedno: PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW! WIELKIE NIE DLA ZAMYKANIA STADIONÓW!

zs - 11 maja 2010, 14:55:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
Będą telebimy pod stadionem (pewne info)

zs - 11 maja 2010, 14:56:30 - *.cable.smsnet.pl
wsadz sobie ten telebim w cztery litery

kriss - 11 maja 2010, 14:57:01 - *.chello.pl
Dzieciakowi nic się nie stało, a zrobiono z tego wielkie halo.
W dodatku to jego tatuś odpali racę, a potem był posrany ze go żona zatłucze.
Dla osób z dziećmi jest sektor rodzinny ale "troskliwemu" tatusiowi żal było kasy, lepiej kupić browar.

zs - 11 maja 2010, 14:57:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lepsze to niż nic !!

Sestak - 11 maja 2010, 14:58:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Są dwie informacje łagodzące gotującą się głowę przed meczem.
- Włodarze Zagłębia wystawią telebim na bocznym (ziemnym) boisku, by każdy kto przyjdzie mógł ten mecz obejrzeć.
- Prezydent Górski wraz z kimś tam już jedzie do Wojewody by wyjaśnić kwestię kwestię zamknięcia stadionu (Zamknięcia po raz drugi).
Może się uda, wiem że jedne info wyklucza drugie, ale na tym drugim zależy nam przede wszystkim.

pop - 11 maja 2010, 15:01:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
omg...

lok - 11 maja 2010, 15:04:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WZL - 11 maja 2010, 14:45:01 - dynamic-78-8-75-91.ssp.dialog.net.pl
To dla was jest ważniejsze rzucanie racami niż zdrowie tego dzieciaka? Hehe kmioty bez uczuć.
To ty chyba na meczu nie byles.

conti - 11 maja 2010, 15:06:48 - *.ip.netia.com.pl
Dziekujemy Ci Panie , tylko szkoda że do końca sezonu. Proponuje go zamknąć na zawsze taka jest wola wiekszości.Dziadostwo trzeba tępic w zarodku.
19R20

pps - 11 maja 2010, 15:07:02 - *.chello.pl
Temu chłopaszkowi nic się nie stało, z resztą co to za powód, tak to jest jak Gebels zarządza również Zagłębiem. Gebelsy za Brynicą niech rządzą, przecież to ewidentny wał. ZAGŁĘBIACY, JUTRO WSZYSCY NA LUDOWY!!

niema - 11 maja 2010, 15:07:54 - *.adsl.inetia.pl
Zygmunt Łukaszczyk - Platforma Obywatelska, zapamiętamy przy wyborach ! (piszmy to wszyscy!) Koniec z Wojewodą!

antypzpn - 11 maja 2010, 15:11:16 - *.33.92.72
PO takze poniesie odpowiedzialnoc zbiorowa za ta decyzje miejmy nadzieje ze Gorski cos zalatwi

Sestak - 11 maja 2010, 15:13:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ogarnijmy się trochę, już trwają negocjacje, możlwie że dzisiaj lub jutro rano obudzimy się, włączymy kompy i pojawi się info o cofnięciu decyzji o zamknięciu stadionu. Wtedy kamień spadnie nam z serca. Naprawdę żyjemy w tak dziwnym kraju i świecie, że wszystko się zmienia w 3 minuty!

maniek - 11 maja 2010, 15:18:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze !
Piłka nożna dla kibiców a nie pseudokibiców !

do maniek - 11 maja 2010, 15:21:43 - *.karoo.KCOM.COM
co Ty wogule wypisujesz , wiesz wogule o co chodzi? umiesz czytac ze zrozumieniem czy zostales na poziomie zerowki ??? ... żaden pseudokibic nie bral w tym udzialu zwykly wypadek i przpadek ze ten maly akurat tam stał , a tak naprawde nic mu sie nie stalo

ToLo - 11 maja 2010, 15:26:35 - *.lo18.wroc.pl
No dzieciak powinien uważać... ;/ Pozdro dla Zagłębia od Kibiców Śląska ;)

TYSKI_FAN - 11 maja 2010, 15:27:41 - *.210.27.101
i odpada nam mecz Zagłębie - GKS Tychy :/

jedrus - 11 maja 2010, 15:32:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
skandal!!!! przed najważnieszym meczem sezonu to śmierdzi na odległosc....

FC OLKUSZ - 11 maja 2010, 15:34:12 - *.ip.netia.com.pl
Zygmunt Łukaszczyk - Platforma Obywatelska, OLKUSZ zapamięta przy wyborach.

Zagłębiak - 11 maja 2010, 15:36:19 - *.chello.pl
Zygmunt Łukaszczyk - Ślązak zapamiętajcie Zagłębiacy nic dobregio nie spotka nas w tym województwie "śląskim" Zagłębioe Dąbrowskie do małopolskiego!

adi1906fan - 11 maja 2010, 15:36:27 - *.cable.smsnet.pl
chlopak zostal ranny, wygoil buzie i chce znowu przyjsc na mecz z ojcem! nikt nie bedzie decydowal czy on moze ogladac czy nie (oprocz taty oczywiscie) wojewoda SLASKI i wszystko jasne to pies pie...lony wie ze Polkowice kupily mecz i boi sie o jutrzejsze spotkanie. ty smieciu zobacz ile pirotechniki bylo na GKS Katowice w tym sezonie, co zamkniesz im stadion na 15 lat?! szujo, padako?! a co z chlopakiem ktory wpadl pod auto i niestety nie zyje? (poprzedni rok okolice oriona) ty przeklety dretwusie co ulice tez zamkniesz bo sa niebezpieczne?!ciebie trzeba zamknac ale w Lublincu tam sa dobrzy lekarze moze ci pomoga

Sestak - 11 maja 2010, 15:37:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Decyzja o 900 widzach i odwołaniu decyzji w razie braku ekscesów to tylko przypieczętowanie i utwierdzenie decyzji Łukaszczyka. Górski nic nie osiągnął i nic nie pomyślał. Będzie większy dym niż w przypadku nie wpuszczeniu całkowitym widowni. TO ŻENADA ALE TAKI DZIKI KRAJ :/

ehh - 11 maja 2010, 15:38:33 - *.chello.pl
Jakie te Polkowice mają wielkie plecy. Masakra.

antypzpn - 11 maja 2010, 15:42:34 - *.33.92.72
wiemy na kogo oddamy swoj glos w wyborach

f@n - 11 maja 2010, 15:42:40 - *.tomaszow.mm.pl
Nie głosujemy na PO! Dziad jeden! Piłka nożna dla kibiców!

miku - 11 maja 2010, 15:44:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
łukaszczyk i PO to faszystowskie skur...syny!!!!!!

adi1906fan - 11 maja 2010, 15:49:24 - *.cable.smsnet.pl
zdecydowanie nalezy odwiedzic pana wojewode! zdecydowanie ludzie nie wierze co pisze ale mam takie zdanie ze nawet GIEKSA raczej nie bedzie nam przeszkadzala a budynkowi urzedu slaskiego i tak przydalby sie "maly" remoncik

czarny5688 - 11 maja 2010, 15:51:32 - *.adsl.inetia.pl
Leśny dziadek zapomniał o sprawie ktoś mu przypomniał no nic takie życie. Pewnie zbierał dowody 2 miechy.
Zielony stoliczek i wszystko jasne:P
...współczuje Zagłębiaczki i to bardzo.

.aaa - 11 maja 2010, 15:51:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tacy z was kibice ! prawdziwi kibice z wszystkich klubów przy takim zajściu jednoczą się !

voytech - 11 maja 2010, 15:52:02 - *.klk.com.pl
PZPR, PZPN, KGHM, PO, NSDAP. Niech szczezną!

ZS - 11 maja 2010, 15:52:56 - *.fucio.net
Polkowice powinny zmienic nazwę na Złodziejowice

Mario.G - 11 maja 2010, 15:55:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak dla mnie ewidentnie chamskie zachowanie.
Obawiam się jednak,że Polkowice awansują. Na układy nie ma rady. Są ewidentnie wyciągani za uszy. Nikt z Polkowic nie ma układów w Urzędzie Marszałkowskim tylko w PZPN-ie a tam przecież siedzie połowa mafii śląskiej, której aż palce świerzbią do utrącenia Zagłębia.Pracowałem tam to wiem. Może nie na wysokim stanowisku ale dużo człowiek wie. Tylko nikt nie odważy się tam zeznawać. Uwierzcie mi Zagłębiacy. Noc cudów jutro czeka. Po wygranej z Bydgoszczą mocno w Polkowicach spanikowali. Będę licytował się ile bramek nie uznają Zagłębiu. Ja mam propozycję żeby zrobić prowokację. O dużą bańkę założę się ,ze Polkowice umoczą.

ZS06 - 11 maja 2010, 15:58:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kpina hahaahhaha !!!!!! Jak mozna tak ewidentnie usiłowac zabranie awansu Zagłębiu...? Wierze z całego serca ze to nie przeszkodzi w drodze do awansu

Mario.G - 11 maja 2010, 15:58:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
W piłce nożnej nie ma przypadków. Są tylko interesy i plecy. Ekstraklasa też od tego wolna nie jest. Kto ma układy i siłe przebicia w PZPN ten ma wiatr w żagle. Dopóki nie będą młodzi ludzie w PZPN,menadżerowie. Nie ma mowy o zdrowej piłce nożnej. Nikt nie zdaje nawet sobie sprawy jaka tam jest komuna. To są głębokie lata 50 - te.

1910 - 11 maja 2010, 16:02:05 - *.182.37.5.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Piłka nożna dla kibiców a nie pseudokibiców !
Co wam ten dzieciak zrobił

PIASKI - 11 maja 2010, 16:09:35 - *.chello.pl
Ten dzieckak ma sie dobrze i nic mu nie jest , ani nie było.

lonod - 11 maja 2010, 16:11:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1910 - dysleksja postępuje? Przeczytaj najpierw uważnie tekst a potem pisz!

Mario.G - 11 maja 2010, 16:15:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
100% informacja. Na Stadion może wejść 900 osób reszta obejrzy na telebimach. Jak się nic nie wydarzy na meczu ( choć trudno powiedzieć co mogą uznać władze za wydarzenie) to stadion do końca sezonu będzie otwarty. Ale na mecz na szczycie i tak Zagłębie zostało utrącone. Cel osiągnięty w 50%. Drugie 50% zrobi sędzia.
Idę dzisiaj do bukmachera obstawić awans Ruchu i Polkowic. Nie ma się co czarować. Nawet jak wygramy( w co szczerze nie wierzę) to przy zielonym zrobią,że nie awansujemy. Decyzja już zapadła. Polkowice wchodzą. Po trupach ale wchodzą. Znam gorsze ekscesy na wielu innych stadionach i nie ma mowy o tego typu sytuacjach.

castro - 11 maja 2010, 16:42:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byłem na meczu Zagłębie Lubin -Śląsk Wrocław , palono flagi , rac było więcej niż ochroniarzy ,dotkliwie pobito Prezesa Śląska , wulgarne przyśpiewki śpiewali wszyscy pseudo Vipowie ,i Stadionu nie zamknięto , a kibice Lubina są wynagradzani przez klub .Koniec fan klubów jest bliski

Sosnowicza - 11 maja 2010, 17:32:19 - *.106.84.11
To co się dziś stało, to nie do uwierzenia...
Kocham Zagłębie i nie chce, żeby było ono traktowane, jak ,,psa,,.
Jutro , wszyscy pod stadion, przed 20 ! ZAGŁĘBIE!

Marcin - 11 maja 2010, 18:00:18 - *.chello.pl
jeden wielki smutek i bezsilnośc!!!
Zaglebie to Polska B
niestety ale trzeba sie przyznac, jestesmy polakami 2 kategorii- dla nas telebim a dla innych piekne stadiony nawet po dwa na miasto.
Czuje sie jak szmata bo dobrze wiem ze moje ukochane zaglebie nigdy nic nie osiagnie
Jutro ide na mecz, moze po raz ostatni po 30 latach, pewnie przyjdzie sporo ludzi,beda zadymy
odbiora nam licencje i...znowu zaczniemy od zera, ale i tak jutro wszyscy razem krzykniemy BYŁO JEST I BEDZIE ZAWSZE ZAGLEBIE

gregor - 11 maja 2010, 18:16:23 - *.243.51.180
Damy radę ... Polkowice pokonamy ... Bójcie się chamy do 1 ligi wracamy ...

kibic - 11 maja 2010, 18:30:14 - *.chello.pl
brawo Panie Wojewodo...Sosnowcowi już dawno się to należało...

tyszanin - 11 maja 2010, 18:33:40 - *.chello.pl
A jeżeli na kopalni bedzie wypadek i zginie górnik, to wojewoda śląski też będzie zamykał kopalnie?

tyszanin - 11 maja 2010, 18:37:06 - *.chello.pl
Idąc tym tropem myślenia, to jeżeli ktoś wniesie i odpali racę w kinie czy w teatrze(zakładając hipotetycznie) to należało by wtedy pozamykać kina i teatry.

m06 - 11 maja 2010, 19:20:31 - *.dsl.krak.bdi.inetia.pl
-> Marcin: mam to samo odczucie. Ktoś za wszelką cenę chce uniemożliwić nam odrodzenie - przecież ten awans jest jedną z ostatnich szans przy kształtującej się już mapie "wielkich i małych" polskiej skopanej. Niezależnie co się może zdarzyć przyjście jutro pod Ludowy jest naszym obowiązkiem! Do zobaczenia Bracia!

adi1906fan - 11 maja 2010, 19:37:01 - *.cable.smsnet.pl
do m06 do zobaczenia! az sie boje tam isc...tak wscieklosc mnie rozsadza

miro - 11 maja 2010, 19:42:48 - *.internetia.net.pl
Chlopaki z Sosnowca ..przeciez wojewoda jest z ...Żor !!! a tam jest fanclub najwiekszych przekretow na Ślasku!!! nas tak samo upokorzyli kilka dni temu!!! pozdro z Jastrzebia i trzymajcie sie!!!

rot - 11 maja 2010, 20:00:57 - *.chello.pl
A co z tym zającem z soboty?

Gucio-s - 11 maja 2010, 20:15:38 - *.172.178.174
Trzeba zrobić drugą "Grecję"!!!

kolarz - 11 maja 2010, 20:43:36 - *.113.240.36
troche goscia poniosło!!!no cóz teraz sie okaze jaki charakter i potencjał dzemał w tej drużynie od czasu objecia posady przez pana pierscionka.....a tak bardziej z jajem to dla mnie spiker przez całe spotkanie powinien puscic nagranie z dopingiem sosnowiczan a sedziów i obserwatora pzpru skontrolowac jak to sie kontrolowało pasazerów po 11 wrzesnia ...ciekaw jestem jak wtedy zareagował by pzpn

marcin - 11 maja 2010, 21:34:46 - *.73.109.226
http://www.zaglebie.sosnowiec.pl/5010,1,apel_kibic
ow_wszyscy_na_patelnie.html

marcin - 11 maja 2010, 21:41:07 - *.chello.pl
http://www.zaglebie.sosnowiec.pl/5010,1,apel_kibic
ow_wszyscy_na_patelnie.html

gto123 - 11 maja 2010, 22:09:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie głosować na złodzieji z PO !! A kto głosować bedzie w piekle skończy !!

adi1906fan - 11 maja 2010, 22:15:17 - *.cable.smsnet.pl
pyszor a tobie to widocznie i tak obojetne co sie stalo, nie? i tak by Cie w Sosnowcu nie bylo... nigdy Cie nie bylo, i czy awansujecie czy nie, tak naprawde masz to gdzies... wygladasz mi na takich podobnych do Wronek, Grodziska, co tata z pracy przyniosl bilet na mecz bo (kopalnia, huta, elektrownia) daje je swoim pracownikom (no bo pula biletow sie nalezy co jak najbardziej popieram) ale gdybys bidoku mial 5 stacji kolejowych do przejechania i jeszcze mialbys za bilet na Polkowice zaplacic powiedzmy 20 zl... chyba by cie tam nie bylo co? myle sie?

szybki1906 - 11 maja 2010, 22:17:22 - *.duonet.via.zamek.net.pl
Wszyscy jutro na PATELNI o 18:30 !! Pozniej przemarsz pod stadion !!!

pyszor - 11 maja 2010, 22:25:45 - *.ssp.dialog.net.pl
bilet na Górnika P-ce kosztuje dyszkę...mamy monitoring,sztuczne światełko,i kompletnie brakuje trzody dzięki której zamykają stadiony...a ja oszczędzę sobie wypowiedzi na kogo ty mi wyglądasz adi1906fan

KING S-C - 11 maja 2010, 22:26:25 - *.chello.pl
Klikanaście? Zagłębie to 700 tys ludzi - kibice przyjeżdżają z Będzina, Czeladzi, Dąbrowy Górniczej, Wojkowic aż po Zawiercie. I mam nadzieję że PO za to oberwie. Sam głupi byłem że poparłem listę Komorowskiemu. W wyborach tego błędu 2 raz nie popełnię!!! A Ty śląski judaszu za pieniądze z Polkowic mam nadzieję że skończyłem właśnie swoją karierę polityczną. Ah Grzesiu Dolniak to się chyba przewraca w grobie że on za kraj pod Smoleńskiem życie oddał a tacy debile z partii w najlepsze funkcjonują!

pyszor - 11 maja 2010, 22:30:55 - *.ssp.dialog.net.pl
czytam w waszych myślach

adi1906fan - 11 maja 2010, 22:36:10 - *.cable.smsnet.pl
do pyszor: no i gratuluje! tanie bilety, monitoring( to to my mamy akurat na kazdej wiekszej ulicy fe!) i...no wlasnie, brakuje wam trzody! no, moze jeszcze podgrzewanej murawy, krytej trybuny na 1000 trzody, i takich mi podobnych co ze swoimi prosietami (no bo dzieci trzody to prosieta chyba? nie pamietam juz ze szkoly...) chcialby znowu isc na mecz! moja corka o malo sie nie poplakala jak powiedzialem ze nie ma jutro meczu, przeciez bylismy wczoraj po bilety! co ja mam powiedziec dziecku? ze co? ma dzieciuch 5 latek a ja mu musze powiedziec ze meczu nie ma! bo tak sobie ktos wymyslil...

pyszor - 11 maja 2010, 22:43:01 - *.ssp.dialog.net.pl
no i widzisz adi1906fan bidoku....ktoś ci spłatał figla...mój syn ma 19 lat i rozumie co dzieje się na polskich stadionach...ja uważam się za kibica..a stadion zamkneli wam za incydent jakiegoś pseudokibola z którego racy wpadło coś tam dziecku w oko....dziś jakieś dziecko....jutro twoja pięcioletnia córka

sanszajn - 11 maja 2010, 22:52:13 - *.kraknet.net
KING S-C, byl inny temat na 90minut, ale okazal sie zwyczajnie nieaktualny (to o 900 kibicach jutro na stadionie to byla bzdura), wiec go zamkneli. Nie wyszukujcie juz kolejnych teorii spiskowych. Jutro nie ma innego wyjscia, jak 3 pkt zostaja w Sosnowcu! Pozdro!

adi1906fan - 11 maja 2010, 22:53:50 - *.cable.smsnet.pl
jasne pyszor a jak tfutfu wybiegnie na ulice i potraci ja samochod to ulice zamknie Gornik Polkowice. hahaa przestan smucic, mecz nie teatr ,po to sa sektory rodzinne gdzie flar nikt nie odpala, no ale przeklenstw nie unikniesz i tylko to jest niedobre, ale jak juz wspominalem to mecz a nie teatr kukielek, kiedys podrosnie moze pojdzie na dyskoteke, haha na razie uwielbia mecze! a ja nie moge jej jutro zabrac, sam pojde oczywiscie, ale jutro dziecka nie zabiore zgadnij dlaczego?

pyszor - 11 maja 2010, 23:01:48 - *.ssp.dialog.net.pl
nie muszę zgadywać...wyobrażam sobie wasz upust delikatnie ujmując niezadowolenia...szkoda,że nie stać was na obiektywne wypowiedzi..tylko swoje frustracje kierujecie przeciwko waszym najbliższym boiskowym przeciwnikom...czyli akurat w tym przypadku nam?

do ebdus - 11 maja 2010, 23:04:00 - *.telpol.net.pl
zamknij mor...e dzieciaku jak nieiwesz oi co chodzi!!!tu niechodzi o rzadne dymy podczas meczu bo ich wogule niebylo szkoda ze ten portal dopouszcza takich idi..ow do komenmtarzy czlowieku zeby sie wypowiadac trzeba wiedziec oco chodzi!!!a co do zamkniecia stadionu to poprostu jest kpina i skandal!!!!kare juz odbylismy podczas meczu z Baltykiem rozumiem wszytsko ale zamykac stadion do konca sezonu t ojest PARODIA!!na stadionach byly zadymy i kluby byly slabo karane a tu na stadionie procz 1 incydentu z raca niebylo?to ze karetka nbieudzilila pomocy to wina klubu?to wina lekarzy ktorzy oidmowili pomocy i trzebab ylo wzywac z pogotiwia debilizm

uwaga Zagł - 11 maja 2010, 23:05:17 - *.chello.pl
Zagłębiacy! Niestety najprawdopodobniej niektórym środowiskom bardzo zależy na tym aby rywalizacja o awans Zagłębia Sosnowiec nie rozstrzygała się na sportowej arenie ale przy zielonym stoliku. Powiązany z Platformą Obywatelską zarząd klubu z Polkowic rękami Wojewody -Ślązaka próbują okraść z marzeń w skrajnie bezczelny sposób naszą zagłębiowską dumę i nasz ukochany klub. Dodatkowo Platforma Obywatelska kosztem naszego klubu realizuje swoje polityczne interesy gdyż gościem klubu i miasta miał być kandydat na prezydenta z opozycyjnej partii. Nie dajmy sobie pluć w twarz! Zbieramy się przed meczem o godzinie 18:30 na sosnowieckiej patelni! Przekazujcie informację dalej!

zs - 11 maja 2010, 23:08:17 - *.telpol.net.pl
co do tego mlodego czlowieka race z tego co widzialem trzyma sie bardzo wysoko nad glowa wiec w jaki sposob mu sie stala krzywda...?zaznaczmy na poczatek ze bylk ze swoim Ojcem i to on powinien go pilnowac!!a raca sama z siebie chyba mu krzrwdy nierobila musial patrzec w nia od dolu!!!Tatus nie dopilnowal dziecka i caly Sosnowiec i okolice cierpia!!>>??chyba jakies jaja!!jak byly przytpoadki zasztyletowania kibicow jakos kuwa niebylo tak surowych kar dlaczego..?jaja i parodia kibice Zaglebia niemozna tak tego zostawic...!!!a dla kibicow ktorzy pisza ze niema u nas obiektywizmu jest owszem kara byla juz odbyta mozna doidac ewentualnie 1 mecz ale nie wszystkie mecze do konca sezonu o jeden incydent!!!!!tylko debile pisza takie rzeczy...

pyszor - 11 maja 2010, 23:10:41 - *.ssp.dialog.net.pl
do uwaga Zagł a widziałeś ich książeczki partyjne?

do pyszor - 11 maja 2010, 23:15:27 - *.chello.pl
Prezes Zarządu Polkowic Sławomir Tarnowski należy do Rady Regionu Dolnośląskiego Platformy Obywatelskiej a członek zarządu Jerzy Serafin wchodzi w skład KW Platformy Obywatelskiej w Polkowicach

pyszor - 11 maja 2010, 23:15:37 - *.ssp.dialog.net.pl
do kibiców ZS..walczcie o otwarte bramy stadionu...na boisku niech wygra lepszy...pozdro dla normalnych kibiców

adi1906fan - 11 maja 2010, 23:20:53 - *.cable.smsnet.pl
frustracje? to swietnie ujales, tylko ze ta frustracja przechodzi na bardzo mocne w..rwienie, a to bardzo mocna, szybko rozprzestrzeniajaca sie choroba" w tlumie nie da sie jej powstrzymac. Przekonali sie o tym komunisci, a jesli jutro wladze naszego klubu oraz miasta nie dojda do porozumienia na temat naszej obecnosci na Stadionie Ludowym przekona sie PO. a zlosc na wasz klub z czego sie wziela? co, bo napadl nas ktos z waszych kiboli? zbil ze "sprzetem?" nie, wasze garnitury kupili duzo meczy, w tym ten na ktorym niestety bylem obecny i wierzylem ze uda sie zremisowac chocby przeciez doprowadzilismy juz do 3:2 damy rade chlopki grac! okazuje sie teraz ze nie bylo o co grac... ale nie przejmuj sie, twoj syn jest dorosly swoje wie, ja moim dzieciom tego meczu nigdy nie bede opowiadal, bylo minelo ale chcialbym zeby chocby one dozyly czasow bez przekretasow! a to sie wciaz dzieje! ciagle!

pffff - 11 maja 2010, 23:45:16 - *.dyn.optonline.net
parodia to ten smieszny klub.

mietek - 12 maja 2010, 4:56:07 - *.chello.pl
III Liga max

hans - 12 maja 2010, 5:37:03 - *.hsd1.nj.comcast.net
Znow blokujecie ,daj znac na jaki czas POZDRO!

pps - 12 maja 2010, 8:31:47 - *.chello.pl
Członkowie zarządu Górnika Polkowice są związani z PO, wszystko jasne. To pewnie była kwestia jednego telefonu do wojewody śląskiego, kolegi partyjnego. Przy pustych trybunach łatwiej wydrukować.

tork - 12 maja 2010, 8:47:42 - *.adsl.inetia.pl
Marionetka z Katowic pożałuje swojej decyzji. A koledzy odPOwiednio mu podziękują- już niedługo.
Wszyscy pod Ludowy- nie damy się stłamsić.

X - 12 maja 2010, 8:49:38 - *.opera-mini.net (*.41.208.88)
Zaglebiacy nieszukajcie wymowki bo to Wasza sprawa ze Wam stadion zamkneli a nie Gornika. I niegadajcie ze gornik kupuje awans bo to Wasz klub kombinuje jak tu punkty zyskac wywierajac nacisk na pzpn w sprawie meczu z Jarota zapomnieliscie juz ze Wasz zarzad chcial zdobyc pkt przy stoliku? No tak ale wlasnych bledow nie widzicie bo macie kompleks ze mniejsze miasto awansuje zamiast Was. No ale trudno my sie nie przejmujemy i po awans jedziemy

legalis - 12 maja 2010, 8:54:20 - *.233.153.227 (*.168.100.157)
A może zamiast psioczyć na wojewodę, policję i polityków trzeba przyjrzeć się działaniom naszego klubu?
Powodem zakazu nie było zachowanie kibiców, czy stan stadionu, ale nie spełnienie WYMOGÓW USTAWOWYCH przez ORGANIZATORA. TAK, nasze ukochane ZAGŁĘBIE, które przepisy prawa ma...
Proste, szkolne błędy: brak łączności pomiędzy Policją, Pogotowiem i Strażą Pożarną - bo po co im radiostacje. Nie mieli nawet numeru telefonu od lekarza, który był na stadionie! A jakby coś się stało poważnego, a nie tylko poparzenie jednego kibica?
Obecność karetki tylko na meczu, a nie, jak trzeba na całej imprezie, żeby zabezpieczyć KIBICÓW a nie tylko piłkarzy - szkoda było wydać dodatkowe dwie stówy na ratowników.
Race - wiadomo są zabronione przez PZPN. Są race + służbista delegat = kara dla klubu.
Kolejny powód: nie wprowadzenie kart kibica... Ile lat już o tym słyszymy?
W końcu Policja się... zdenerwowała.
A co miał zrobić wojewoda? Przymknąć oczy? Pochwalić?
To nie kibice mają się dobrze zachowywać, żeby Zagłębie grało następne mecze z kibicami, ale ZAGŁĘBIE ma spełnić SWOJE OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE Z PRAWA. Polecam (przed pisaniem kolejnych bredni):
http://www.katowice.uw.gov.pl/urzad/aktualnosci_ur
zedu/st:1/idn:3578.html
Powodzenia na boisku!
Pozdrav!

zagłębiak - 12 maja 2010, 9:12:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
http://i39.tinypic.com/fa7n6g.jpg

zs - 12 maja 2010, 9:17:37 - *.telpol.net.pl
do legalis -czlowieku swoje madrosci idz wyglaszaj w inne miejsce tu niechodzi tylko oto ze akurat na mecz z Polkowicami nam zamkneli stadion chodz jest to conajmniej dziwne!!!tutaj chodzi oto ze kara jest zasurowa!!widziales zeby komus w ostatnim czasie zamkneli stadion na tyle meczy do konca sezonu na dodatek druzynie ktora walczy o szczytny cel czyli awans?!!konsekwencje powinny byc 1 mecz jzu kary mielismy dodatkowo powinna byc kara finansowa ale niezamykanie stadionu dla kibicow dzieciaku!!gdie indziej sztyletoiali kibicow i bylo tak surowo?to jest parodia!za burdy iowszem mozna zamykac pochwalam to jak najbarzdiej ale to ze lakrze nieudzielili pomocy bo to bo tmato to niejets wina pilakrzy ani kibicow a synek ktorego niestetyy to dotknelo byl z Ojcem!!!i to on jako opiekun powinien rowniez zwrocic uwage jesli idzie z syne mna taki mecz!!niema co szukac na sile winnych kara juz byla a dodano zasurowa wersje!!poza tym kto widzial zebym az 2 mieisace po meczu nagle przezd najwazniejszym meczem w sezonie dzien przed zam,yakc stadion?to jets poiprostu chore i conajmniej podejrzane!!

legalis - 12 maja 2010, 9:52:54 - *.233.240.103 (*.168.100.157, 192.168.100.4)
Kolego,
Z całym szacunkiem, niestety nie masz racji.
Prawo administracyjne nie rozróżnia drużyn na które chcą (czy nawet powinny ;) awansować od innych, nie rozróżnia też meczów ważnych i "o pietruszkę" - liczy się TYLKO stan faktyczny. Zakaz wojewody to nie kara, ale środek przymuszenia ORGANIZATORA do spełnienia wymogów bezpieczeństwa DLA NAS, KIBICÓW. Póki kluby tego nie pojmą, niestety zdarzać się będą takie sytuacje. Wojewoda nie miał wyjścia.
Niestety nie mógł zamknąć tylko na jeden mecz. No bo co, na kolejnym byłoby tak samo, czyli KLUB nie przestrzega PRAWA?
Sądzę, tak jak było z Polonią kilka lat temu, że jeżeli KLUB spełni wymagania, to będzie można wejść na kolejne mecze, czego sobie życzmy.
A jak zerkniemy do ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych (polecam lekturę), to jest to NAJŁAGODNIEJSZY środek. W najgorszym przypadku wojewoda mógł W OGÓLE zakazać Zagłębiu rozgrywania meczów... Walkowery... Strach myśleć.
A może pora, abyśmy wreszcie MY KIBICE zaczęli wymagać od KLUBÓW normalnych warunków na meczach, przestrzegania prawa, itp.
Ciekawostka: wprowadzenie pod koniec lat 90-tych tzw. "ustaw teacher'owskich" w ciągu 10 lat skutkowało wzrostem liczby sprzedanych biletów o 9 mln! Wniosek jest prosty: przestrzeganie prawa i bezpieczeństwo na stadionie to przypływ kasy dla klubu: nowi zawodnicy, lepszy stadion, ale też lepszy monitoring, lepsza promocja... I tak to się kręci.
Jeszcze raz powodzenia na boisku. Trzymam kciuki!
Pozdrav.

paweł - 12 maja 2010, 10:20:49 - *.zamek.net.pl
legalis, Swoje akademickie wywody zatrzymaj dla siebie, bo mam dosyć tego typu podobnych bełkotów co tydzień. Kara mogłaby być "w zawieszeniu" i w przypadku stwierdzenia, że nie udało się spełnić wymagań mogłaby zostać wykonana. Gdyby wojewoda przekazał wcześniej informacje o swojej decyzji, klub miałby czas nawet na przeniesienie meczu na inny stadion. Dziwi też fakt, iż decyzja wypłynęła po meczu z Zawiszą. Powiedz czemu ten Twój prawy wojewoda nie podjął tej decyzji o jeden mecz później lub o jeden mecz wcześniej? Przecież miał na decyzję ponad miesiąc! Dla mnie to jest przykład albo próby dyskryminacji regionu ZD albo przykład tego co od wielu lat kręciło polską piłką i obawiam się, że najbardziej prawdopodobna jest ta druga opcja.

Sosnowicza - 12 maja 2010, 10:24:23 - *.chello.pl
Prezes Zarządu Polkowic Sławomir Tarnowski należy do Rady Regionu Dolnośląskiego Platformy Obywatelskiej a członek zarządu Jerzy Serafin wchodzi w skład KW Platformy Obywatelskiej w Polkowicach
Moje miasto tylko granicy ze śląskiem moje miasto leży w ZAGŁĘBIU DĄBROWSKIM!
dzis Zagłębie a przy następnej dordze do awansu kto stanie? też znajdą sposób aby załatwić awans...
kiedy zrobią porządek ztym złodziejstwem...

Ksg bolo - 12 maja 2010, 10:26:31 - *.2.83.71
Do psełdo kibiców- jesteście żałośni szkoda mi WAS wszystko jest na przecw Wam PZPN Wojewoda I Cały świat a wszystko to za sprawą Górnika ale jak ktoś jest burakiem to zawsze narzeka trzeba płakać jak Górnik wygra to będzie korupcja a jak przegra Górnik to dopiero będzie napinka ze PZPN nie pomógł ale zabezpieczenie zawsze musi być Kibice Górnika zawsze szanują przeciwnika pozdrowienia dla normalnych kibiców Zagłębia a wygra lepszy!!!

arczi.78 - 12 maja 2010, 10:38:33 - *.centertel.pl
Zygmunt Łukaszczyk swoją decyzją o zamknięciu stadionu zrobił antyreklamę Platformie Obywatelskiej. Mój głos właśnie stracili co i wam polecam. Platforma - zero szacunku w Zagłębiu Dąbrowskim !!!!!!!!!!

ksg - 12 maja 2010, 10:40:54 - *.polkowice.vectranet.pl
Zalosne gadanie pseudo kibicow Zaglebia, wiekszosc tych co tu pisze chyba nawet na mecze nie chodzi bo niewieze ze to prawdziwi kibice pisza te bzdury. Moze jeszcze fifa i uefa jest przeciwko Wam naprawde zalosne gadanie. Co jak co ale piepszenie ze Gornik Wam stadion zamknal to juz naprawde przesada myslalem ze sa granice ludzkiej glupoty ale teraz widze ze wszystko potraficie sobie wmowic, ale tak jak mowilem to pewnie falszywi kibice. Cala ta Wasza gadka jest poprostu ZALOSNA

Mario.G - 12 maja 2010, 10:52:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
W Lubinie pobili prezesa i stadionu nie zamknęli.
Są równi i równiejsi. Nie ma Cię odszukiwać. Ja to bym zadymę zrobił nie na Stadionie tylko pod Urzędem Marszałkowskim i wojewodzie przez tydzien nie dał wyjść z Urzędu.

Ksg - 12 maja 2010, 10:56:11 - *.polkowice.vectranet.pl
Moze sa rowni i rowniejsi ale w takim razie to Zaglebie Lubin jest rowniejsze i ma wtyki w pzpn, a Wy piszecie o Gorniku. Gdyby Gornik mial takie wplywy zeby Wam stadion zamknac to niespadlby do 4 ligi...

Mario.G - 12 maja 2010, 11:07:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Ksg.
Mi chodzi o interpretacja prawa i jego jednolitość. A skoro Lubin załatwił to i Polkowice sobie mogły to załatwić. Nikt w 100% głowy nie da sobie uciąć ale za dużo "cudów" , "przypadków" , "szczęścia" towarzyszy Waszemu klubowi. Nie mam nic wobec awansu Polkowic ale po sportowej Walce. Przez takie zachowanie prezesa tylko po raz drugi zarzyna swój klub. Jeżeli przezes chce walki Fair-play to jeśli zobaczy bład sędziego w swoich meczach to niech odda punkty. W/g zasady fair - play. Nie odda. Bo ja za mały. A łatwo jest przekręcić mecz bez świadków.

sk - 12 maja 2010, 11:12:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie ma co dyskutować z osobami pokroju Ksg i innymi.
W takich sytuacjach powinna decydować solidarność kibicowska bo dziś MY jutro WY. Ale co niektórzy patrzą tylko na czubek swojego nosa i nie widzą w tym przypadku ewidentnego zagrania politycznego.
Bo jak polityka wkracza do sportu to jest to największy dramat. Dlatego mówię NIE dla jakichkolwiek układów politycznych w klubach (patrz Lubin, Bełchatów).

lynx - 12 maja 2010, 11:13:09 - *.111-245-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be
voytech - 11 maja 2010, 15:52:02 - z-atman.klk.com.pl
PZPR, PZPN, KGHM, PO, NSDAP. Niech szczezną!
90minut.pl to bardzo dobra strona, dba o rzetelność informacji, krytykuje chuliganów i zwalcza nienawiść. Dlatego nie usuwa takich wpisów jak ten powyżej, a usuwa każdy, w którym jest krytyka kibolstwa.

Ksg - 12 maja 2010, 11:22:36 - *.polkowice.vectranet.pl
Niemowie o innych przypadkach tylko o zamknieciu Waszego stadionu i mowie ze jesli Gornik bylby w stanie zamknac Wam stadion zeby zrobic przekret to nie zostalby zdegradowany o 2 ligi, tym bardziej ze pierw mial byc zdegradowany o 1 lige a dobiero po odwolaniu dodano nam degradacje o jeszcze jedna lige. A po drugie jesli juz wspomniales o fair - play to czy kombinowanie Waszego klubu z pzpn i wywolywanie nacisku , aby nam zabrac pkt bylo fair - play? Nawet Jarota specjalnie sie nieskarzyla na decyzje chociaz to Oni stracili pkt. Chociaz prawda jest, ze te nierowne decyzje miedzy Wami, a Lubinem spowodowane sa miedzy innymi bajzlem w pzpn, ale to sie niezmieni juz chyba nigdy...

Ksg - 12 maja 2010, 11:22:36 - *.polkowice.vectranet.pl
Niemowie o innych przypadkach tylko o zamknieciu Waszego stadionu i mowie ze jesli Gornik bylby w stanie zamknac Wam stadion zeby zrobic przekret to nie zostalby zdegradowany o 2 ligi, tym bardziej ze pierw mial byc zdegradowany o 1 lige a dobiero po odwolaniu dodano nam degradacje o jeszcze jedna lige. A po drugie jesli juz wspomniales o fair - play to czy kombinowanie Waszego klubu z pzpn i wywolywanie nacisku , aby nam zabrac pkt bylo fair - play? Nawet Jarota specjalnie sie nieskarzyla na decyzje chociaz to Oni stracili pkt. Chociaz prawda jest, ze te nierowne decyzje miedzy Wami, a Lubinem spowodowane sa miedzy innymi bajzlem w pzpn, ale to sie niezmieni juz chyba nigdy...

ksg bolo - 12 maja 2010, 11:29:30 - *.2.83.71
W Górniku ma czterech grać z Platwormy powinno starczyć na Was hehe

miro - 12 maja 2010, 11:43:13 - *.internetia.net.pl
ksg bolo...patrz lepiej swoich zaboli bo dzisiaj wam Pogon zakonczy marzenia o ekstralidze!!! pozdro. dla Zagłebia od kibica GKS J.

Elana - 12 maja 2010, 12:25:49 - *.5.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
W Toruniu Górnik strzelił bramkę z ewidentnego spalonego,ale sędzie uznał.Wygląda na to ,że oni "muszą" wejść.

pps - 12 maja 2010, 12:30:38 - *.chello.pl
TUTAJ NIE MA CO WIĘCEJ TŁUMACZYĆ, SPRAWA JEST JASNA JAK SŁOŃCE - Prezes Zarządu Polkowic Sławomir Tarnowski należy do Rady Regionu Dolnośląskiego Platformy Obywatelskiej a członek zarządu Jerzy Serafin wchodzi w skład KW Platformy Obywatelskiej w Polkowicach. I JESZCZE W OŚWIADCZENIU PISAŁ, ŻE CEL NIE UŚWIĘCA ŚRODKÓW, KRĘTACZ.

wroci - 12 maja 2010, 12:35:45 - *.telpol.net.pl
to kolejny cios dla zaglebiakow czy dlugo jeszcze slask bedzie niszczyl zaglebie????panie wojewodo dupnij sobie w koncu bo ci sperma na leb bije kocham tylko zagłebie za nie oddam zycie swe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S
ZAGŁEBIE-GKS KATOWICE
ZAGŁEBIE-GORNIK
ZAGŁEBIE-PIAST
ZAGŁEBIE -ARKA
DLA TAKICH MECZOW WARTO ZYC Z SZACUNKEM DO TYCH DRUZYN NIECH SIE UTRZYMAJA LUB AWANSUJA ALE W POLSKIEJ PILCE SA ROZNE JAJA JAK WIDAC

Zielony - 12 maja 2010, 13:02:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A może kundelku przestań podszywać sie pod kibica Zagłębia. Twoje IP jasno
pokazuje ze jesteś przydupasem łukaszczyka, który kazał ci powklejać ten tekścik
na wszystkich możliwych forach. Zadanie wykonałeś więc leć teraz prędziutko do
swojego pana który da Ci kość i pogłaszcze za uchem.
Dla niezorientowanych IP tego głupka należy do:
inetnum: 62.233.153.224 - 62.233.153.231
netname: UW-KATOWICE
descr: Slaski Urzad Wojewodzki w Katowicach
descr: ul. Jagiellonska 25
descr: Katowice

wroci - 12 maja 2010, 13:07:27 - *.telpol.net.pl
zielony jak to piszesz do mnie to chyba cie poje... calkiej ja od 33lat mieszkam w sosnowcu i kibicuje zaglebiu wiec je... sie w leb jak ja z wara budnym i torello jezdzilem na mecze to ciebie kogut po podwurki za pitola ciagnal

Zks! - 12 maja 2010, 13:34:24 - *.133.148.88
@wroci
On pisał to do @legalis, a nie do ciebie ;)

pps - 12 maja 2010, 13:44:31 - *.chello.pl
Ładnie Zielony;)

wroci - 12 maja 2010, 13:47:46 - *.telpol.net.pl
ok to sorki zielony

legalis - 12 maja 2010, 14:02:20 - *.233.153.227 (*.168.100.157)
Stary,
A gdzie jest napisane, że nie mogę być kibicem? Śmieszne. Przecież chyba wiem, że IP są na stronie. :-) Ile Ci zajęło sprawdzenie? 2 sekundy? Podałem przecież link do serwera urzędu. :-) Ja nie nadaję z anonimowego konta plus gsm. :-)
Wpisałem się z własnej woli, tak jak dzisiaj odpowiadałem telefonicznie na pytania kibiców, którzy zadzwonili do urzędu. Jeżeli jesteście zainteresowany RZETELNYMI informacjami, to służę, np. przez system zapytań na stronie urzędu, jest już kilka. Poza tym KAŻDY może złożyć wniosek o dostęp do informacji publicznej w postaci materiałów postępowania administracyjnego. Formularz na BIP urzędu.
do pawła: prawo administracyjne to nie regulamin rozgrywkowy PZPN, tu nie ma "zawieszeń". Z drugiej strony: jeżeli ustawa obowiązuje od 1 sierpnia 2009 r. to ile potrzebuje klub na spełnienie wymogów ustawowych?
Jeżeli chodzi o termin wydania decyzji, to rozstrzygnięcie wydaje się wtedy kiedy zakończy się postępowanie dowodowe i strona zostanie zapoznana z aktami. Jeżeli chodzi o informację, kiedy Zagłębie znało wynik postępowania (przeglądało akta) to proszę o wypełnienie stosownego wniosku (jw.). Zresztą strona także wnioskowała o czynności i ich realizacja skutkowała przedłużeniem postępowania.
Proszę zerknąć do ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
Negatywną ocenę stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego formułuje Policja, a decyzja wojewody to jej skutek (art. 34 ustawy) w przypadku potwierdzenia się zarzutów.
Jeszcze raz powodzenia na boisku i powrotu na trybuny.
Pozdrav.

paweł - 12 maja 2010, 14:07:45 - *.zamek.net.pl
Dobre, Zielony szczerze mówiąc też miałem zamiar zobaczyć co się kryję pod jego IP, ale mnie ubiegłeś.
Co do samego pisania postów o dobroduszności wojewody przez jego pracowników, to już jest poziom dna. Żenująca propaganda, szkoda słów, gdzie ten kraj zmierza?

ZAGŁĘBIE - 12 maja 2010, 14:28:58 - *.chello.pl
CAŁĘ ZAGŁĘBIE DĄBROWSKIE POD PATELNIA !!
18;30!
Pozdro BKS , Olimpia , Legia

pps - 12 maja 2010, 14:53:43 - *.chello.pl
To, że gość odpowiada na telefony kibiców, to jest jedna sprawa, ale że zgadza się personalnie z decyzją szefa, to jest już masakra. Nie rozumiesz stary, że to była decyzja polityczna, termin egzekwowania kary cię nie dziwi? Za nasze pieniądze sobie latasz po stronach kibicowskich, piszesz elaboraty, a masz pracować, jeszcze dzisiaj napiszę na ciebie ziomku skargę. Zgodnie z KPA będziesz mi tu jeszcze na to musiał odpowiadać;)

pRotoss - 12 maja 2010, 15:17:15 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
ojej juz niedlugo wybory mam nadzieje ze smiegielskiemu czy jak mu tam leci podzienkujemy za jego troske o nasze stadiony Ruch Chorzów, Polonii Bytom (+jaja za bufor ze nas niby wpuscili), teraz jakas 'petardka' na Zaglebiu ;)
Czorno na bialym musi byc i sie kojarzyc jego kandyncja smigielski to tyn od zamykania stadionow !

pRotoss - 12 maja 2010, 15:22:53 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Kiedys bylo bardziej normalniej nawet na murawa mozna bylo wleciec by sie cieszyc a teraz yno karac i placic teroz nawet browara w parku nie mozna sie napic

ed - 12 maja 2010, 15:52:37 - *.chello.pl
mecz jest na trojce regionalnej o 20

zs_fi - 12 maja 2010, 16:38:18 - *.106.84.11
nie ma nic na żadnej trójce... wszyscy na patelnie !

eSDe - 12 maja 2010, 17:11:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Unia Janikowo – Górnik Polkowice 0:1 (0:0)
0:1 – Sierpina 86’
Po wyrównanej pierwszej połowie, w drugiej polkowiczanie uzyskali wyraźną przewagę. Długo nie mogli jednak pokonać dobrze dysponowanego tego dnia bramkarza Unii, aż wreszcie nadeszła 86. minuta, o której tak w relacji live pisała strona mlksunia.futbolowo.pl: „Sierpina dostał piłkę z lewej strony na szósty metr. Położył na ziemię niezdecydowanego bramkarza i posłał piłkę do siatki strzałem w krótki słupek. Według niektórych piłkarz gości był na pozycji spalonej.”

eSDe - 12 maja 2010, 17:18:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Elana Toruń – Górnik Polkowice 0:1 (0:0)
0:1 – Piotrowski 82’
No i najświeższa sprawa z ostatniej kolejki. Długo zanosiło się na remis w meczu Górnika z walczącą o utrzymanie Elaną. Zacytujmy, co o sytuacji z 82. minuty napisała Gazeta Pomorska: „Gdy wydawało się, że spotkanie zakończy się podziałem punktów, po akcji Wacławczyka, Piotrowski - stojąc na linii bramkowej - wepchnął piłkę do siatki. Sędzia Szrek, który był oddalony od akcji, nawet nie skonsultował sytuacji z asystentem. Spalony był ewidentny, lecz to gospodarze wznawiali grę ze środka. Draństwo! krzyczeli kibice i trudno odmówić im racji. Tym sposobem wicelider otrzymał od arbitra bramkowy prezent, a walcząca o utrzymanie Elana straciła bezcenny punkt. Na który w pełni zasłużyła.”

eSDe - 12 maja 2010, 17:19:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
zostawie to bez komentarza,bez odbioru

Weeky - 12 maja 2010, 18:25:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bart - 11 maja 2010, 13:36:08 - 193.106.84.11
chyba komuś zależy na tym żeby Zagłębie zostało dłużej w 2 lidze...
dokładnie bart dokładnie! PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW

Ksg - 12 maja 2010, 18:37:38 - *.polkowice.vectranet.pl
Jestem kibicem Gornika i po zastanowieniu sie przyznam Wam, ze cos tu jest nie tak. Faktycznie zaduzo "przypadkow" i chociaz niemozliwym mi sie wydaje, ze Gornik znowu pcha sie w to samo bagno, bo wiadome jest, ze za jakis czas wszystko sie wyda i tym razem kara moze byc tylko jedna i to juz nie bedzie degradacja dlatego nie wydaje mi sie, aby Gornik kupowal mecze, ale faktem jest, ze cos jest nie tak i chcialbym, aby ktos przyjzal sie tej sprawie, bo jezeli w tym klubie dalej jest korupcja to dla mnie przestanie on istniec.

przemi - 12 maja 2010, 21:36:16 - *.chello.pl
fajnie że ktoś broni hanysowskiego wojewodę i wieśniacką policję.Wolność słowa!!!Ale wy przecież niepiśmienni,i kasuje się wpisy bo wielkim zerem są kieleccy policjanci i śląskie hanysy

arczi - 13 maja 2010, 10:10:29 - *.220.36.170
Jestem oburzony decyzją wojewody harcerza z PO. Długo bardzo dojrzewał do tej oburzającej decyzji i postanowił pobić rekord głupoty Wydziału dyscypliny
PZPN który już wcześniej ukarał Zagłębie meczem bez publiczności i dołożył jeszcze sześć. W tym celu wysłał specjalnie gońca do klubu i postraszył sekretarkę - brawo wojewodo za determinację w walce z racowymi bandytami. Łatwiej ukarać klub i parę tysięcy kibiców niż złapać kilkunastu chłopców? Kluby Ekstraklasy karane są kwotą kilku tysięcy zł za podobne wybryki. Dlatego chyba nasza dzielna Policja sporządziła ten raport - zawsze to łatwiejsze niż ruszenie dupy i złapanie tych "stadionowych bandytów". Panie harcerzu wojewodo - Twoi partyjni koledzy z Górnika Polkowice muszą być z Ciebie dumni

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas