[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 czerwca 2010, 23:31:13 - qmichal
Widzew pozyskał Rafała Grzelaka

Rafał Grzelak w najbliższym sezonie będzie grał w drużynie Widzewa. Łodzianom udało się wypożyczyć 28-letniego pomocnika ze AÓ Xánthi. W środę przed południem odbędzie się oficjalna prezentacja zawodnika.

Grzelak jest wychowankiem Widzewa, ale grał też w ŁKS. Ostatnie miesiące spędził w Steaua Bukareszt. Wiosną zagrał jednak tylko w sześciu spotkaniach.

Łodzianie w umowie z Grekami zagwarantowali sobie możliwość pierwokupu. Jeśli więc Grzelak okaże się wzmocnieniem beniaminka, to widzewiacy za rok prowadzić będą rozmowy z szefami Xánthi na temat transferu definitywnego.


źródło: Przegląd Sportowy

paw - 29 czerwca 2010, 23:33:50 - *.lodz.mm.pl
no i elegancko

Michał_AG - 29 czerwca 2010, 23:35:48 - *.gdynia.mm.pl
Ooo Proszę Widzę że Polska Liga Się nawet (w sumie według mnie) Wichniarek może w Lechu , Żurawski w Wiśle Teraz Rafał Grzelak w Widzewie , Mam nadzieje że Moja ARECZKA w końcu jakiś porządny transfer zrobi Pozdrawiam

Michał_AG - 29 czerwca 2010, 23:36:50 - *.gdynia.mm.pl
(w sumie według mnie) się umacnia zapomniałem dopisać

1948 - 29 czerwca 2010, 23:38:35 - *.opera-mini.net (*.115.127.185)
Rafał, Pogoń nie zapomni, trzymaj sie i wracaj do Szczecina jak najszybciej

Jack - 29 czerwca 2010, 23:40:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda tylko że Janas odszedł...

my opinion - 29 czerwca 2010, 23:47:08 - *.chello.pl
najlepsze transfery jak dotąd zrobiła Legia.
Manu, Mezenga i Vrdoljak pokazali w sparingu sporo ciekawych zagrań. Jak ojdzie jeszcze Cabral, to będzie w ogóle super.
Legia rośnie w siłę- najlepszy stadion w kraju (nie liczę tych na euro), teraz najlepsze zakupy. Jak przystało na najbardziej utytułowany polski klub na arenie europejskiej ( w kraju też licząc ilość mistrzost, PP, Superpucharów)

power - 29 czerwca 2010, 23:48:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najsilniejsza lewa strona w ekstraklasie

power - 29 czerwca 2010, 23:52:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lisowski grzelak dudu

bubu - 29 czerwca 2010, 23:56:43 - *.play-internet.pl
my opinion- chyba komiksów za duzo się naczytałeś o tej swojej legiuni
WIDZEW ŁÓDŹ!!!

asd - 30 czerwca 2010, 0:01:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ my opinion
Dobrze by było,żeby ci piłkarze mieli dla kogo grać na tym nowym stadionie

my opinion - 30 czerwca 2010, 0:06:31 - *.chello.pl
bubu nie muszę czytać komiksów w przeciwieństwie do ciebie i twoich snów o stadionie czy mistrzostwie.
Do Legii przyszli podstawowi piłkarze mistrzów swoich krajów (Partizan i Chorwacja). Ma przyjść zawodnik mistrza Argntyny.
Co do najbardziej utytułowanego klubu w Polsce- pokazują to występy w europejskich pucharach i ilośc wygranych w lidze (PP, mistrzostwa, superpuchary)
Stadion najlepszy dla mnie, bo nie ma tylu bubli co np w Poznaniu i Krakowie. Bardzo nowoczesny, z pięknym otoczeniem.
asd- grac będa mieli dla kogo, jak zakończy się konflikt. Nie bój się nic, pilnuj lepiej swojego podwórka. Jeden apel SKLW i trybuny się zapełnią (vide spotkanie ze Śląskiem)

m - 30 czerwca 2010, 0:13:04 - *.chello.pl
my opinion. no własnie pilnuj swojego podwórka. co mnie obchodzi twoj klubik. czas pokaze jacy bedziecie.

my opinion - 30 czerwca 2010, 0:29:55 - *.chello.pl
pilnuję swojego podwórka, czy narzekam na jakiś inny klub? Czytaj ze zrozumieniem.

Widzew_Eas - 30 czerwca 2010, 1:08:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ważne że są pierwsze poważne wzmocnienia oby tak dalej !
TYLKO WIDZEW ŁÓDŹ!

piszczel - 30 czerwca 2010, 2:47:08 - *.254.158.66
jakie to wzmocnienie?
lipa

lockk - 30 czerwca 2010, 6:26:53 - *.azoty.pulawy.pl
@my opinion - opowiedz mi o tych sukcesach na arenie międzynarodowej i popatrz na dokonania Widzewa. Głupio nie ?

Bue he he - 30 czerwca 2010, 7:13:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
my opinion ... się okaże !
Mistrzostwa długo nie zobaczycie.
I wyjdzie Wam Partizan, Jajgientyna ...

widzewdbwa - 30 czerwca 2010, 7:42:54 - *.toya.net.pl
do myopinion pozdrowienia od Vetry dla "najlepszejszego klubiku"

Dzidek - 30 czerwca 2010, 8:18:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia w 1970 roku zagrała w półfinale PEMK (czyli ówczesnej Ligi Mistrzów), oprócz tego w 1991 roku wystąpiła w półfinale Pucharu Zdobywców Pucharów i w 1996 roku w ćwierćfinale Ligi Mistrzów. Co Widzew osiągnął oprócz półfinału PEMK w 1983 roku?

pit - 30 czerwca 2010, 8:37:10 - *.toya.net.pl
Puchar pucharowi nie równy. My za to mamy zaliczonych takich rywali na plus. MU MC Juve Liverpool. Który z polskich klubów może się czymś takim pochwalić. No i L rozwalamy w 5 minut (2:3) mówi ci to coś. Po temacie

Dainty B. - 30 czerwca 2010, 8:42:54 - *.adsl.inetia.pl
Dzidek, półfinał pucharu europy to mało? I po zacietych bojach porazka z Juve...

Panik - 30 czerwca 2010, 8:42:58 - *.acx.pl
Do my opinion. Nie daj się prowokować tym napinaczom.

Do pit :) - 30 czerwca 2010, 8:59:10 - *.play-internet.pl
Dokładnie
Legła ' 97 , całkowite zaćmienie
tyle w temacie

piszczel - 30 czerwca 2010, 9:00:13 - *.play-internet.pl
super info. z rana

Dzidek - 30 czerwca 2010, 9:02:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dainty B., to nie jest mało, ale co oprócz tego? lockk napisał swój komentarz tak, jakby (w porównaniu do Legii) Widzew regularnie był potęgą w europejskich pucharach, a tymczasem oprócz tego półfinału w 1983 roku no i ewentualnie występu w Lidze Mistrzów w 1996 (bez sukcesu zresztą) nic więcej na arenie europejskiej nie osiągnął. Legia oprócz wymienionych przeze mnie wyników zaliczyła również 1/4 finału PZP w 1965 roku oraz 1/4 finału PEMK w 1971 roku. Nie mówię, że półfinał Widzewa z 1983 jest niczym, ale wkurza mnie, gdy ktoś pisze, że Widzew więcej osiągnął w Europie, niż Legia, bo to poprostu jest nieprawdą.
pit, Widzew wyeliminował z Pucharu UEFA Manchester United, by w późniejszej rundzie odpaść z Ispwich Town (po porażce 5-0). Nie świadczy to wg. Ciebie o tym, że ówczesny Manchester wcale nie był taką potęgą jaką jest teraz? A Manchester City wtedy też wtedy żadnym potentatem ligi angielskiej nie był, więc to że teraz gra tam Tevez i szejk jest właścicielem to nie znaczy, że 30 lat temu bała się ich cała Europa. Rozwalenie Legii w 5 minut nie jest niczym, ale 7 lat później Widzew dostał baty od Legii 6-0 i jeszcze bramkarz Wam gola strzelił. Swoją drogą od tamtej pory dwa razy spadliście z Ligi (2004, 2008), czego Legii nie udało się zrobić od 1948 roku (to tak skoro wchodzimy na porównanie dokonań na krajowym podwórku).

mic - 30 czerwca 2010, 9:03:48 - *.20.110.66
Widzew dokonał czegoś, w czym nawet Legia mu niedorównuję- dwukrotnie pod rząd wygrał pierwsża ligę

Dzidek - 30 czerwca 2010, 9:08:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia mistrz Polski 1955 i 1956 (pierwszy raz dwukrotnie pod rząd), 1969 i 1970 (drugi raz), 1994 i 1995 (trzeci raz). Rzeczywiście nie dorównuje Widzewowi - jemu udało się to zrobić aż RAZ, a Legii tylko trzy razy. Legia ma osiem mistrzostw Polski i trzynaście Pucharów Polski. A Widzew? Wiem, ale nie będę pisać. Liczę, że jakiś obiektywny Widzewiak napisze to za mnie i uczciwie porówna do wyników Legii.

1916 - 30 czerwca 2010, 9:11:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pit a mówi ci cos 6-0 i upokorzenie was przez Boruca strzelającego wam bramke?

-== - 30 czerwca 2010, 9:21:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przepraszam bylo oczywiscie 6-0 dla legii:P pozdrowienia dla kibicow widzewa od Artura B..:P

potreb - 30 czerwca 2010, 9:27:29 - *.microchip.net.pl
nie wiosną zagrał 6 meczów tylko w całym poprzednim sezonie tyle zagrał - na wiosnę 0 meczów

bandit - 30 czerwca 2010, 9:29:34 - *.toya.net.pl
jak kibice widzewa zapatrują się na to, że do ich drużyny wraca PRZERZUT?:D bo przecież Grzelak w ŁKSie grał

pimpek - 30 czerwca 2010, 9:34:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ej , ludziska jak wy się nakręcacie. Jeden drugiemu teraz będzie udowadniał. Głupio bo akurat Legia i Widzew to jedne z nielicznych polskich klubów które coś w pucharach pograły.
6:0 Legia wygrała w 2004r kiedy Widzew leciał na pysk z Extra. Wielka radocha Ale to samo można powiedzieć w drugą stronę. Przegrać Mistrza u siebie dwa razy pod rząd też trzeba umieć. I tu chylę czoła przed eLką A ogólnie to zieeeeew. Niewiem natomiast po co koleś w wątku o Widzewie robi wrzutki jaka to Legia jest wspaniała.

pimpek - 30 czerwca 2010, 9:40:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Widzewa na Bartka Grzelaka zapatrują się tak że mają go w .... głębokim poważaniu. W Widzewie też grał i z Widzewa odszedł do Legii a nie z ŁKSu.
Ale spoko, do Widzewa nie wróci. Barcelona chce go łyknąć Na Widzewie to najwyżej by wyłapał liścia. W ramach powitania i pokazywania Lki kciukiem i pierwszym paluszkiem.

Łowicz - 30 czerwca 2010, 9:52:10 - *.cleari.in
@pimpek
Tyle że mowa o Rafale nie o Bartku

Łowicz - 30 czerwca 2010, 10:11:41 - *.static.cloud-ips.com
Wszyscy kibice legii może pochwalicie historią swojego klubu i okolicznościami tych mistrzostw?
Każdy jeden zdolny młody chłopak miał wybór albo dwa latka wojska albo wasz klub!!!
Naprawdę jest się czym szczycić
Kiedy przyszło wam uczciwie zagrać o mistrza 96 97 Widzew sprowadził was na ziemie bardzo szybko
I tyle o waszej napince
Co do osiągnięć Widzewa to jeszcze dwa razy zdobyty puchar intertoto
O wypożyczeniu Rafała trudno coś napisać
W Rumunii mało grał, ale starsi pamiętają jego grę w Widzewie
Kręcił na lewej stronie całkiem fajnie i był jednym z lepszych młodych zawodników w extraklasie
Powodzenia Rafał

nn - 30 czerwca 2010, 10:15:18 - *.chello.pl
juz po pierwszym sparingu warszawski zespól jest cudownie zgrany i jakis zachwyt tu panuje. nie rozumiem tego.

Lędzic - 30 czerwca 2010, 10:17:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drogi my opinion: Chyba zapominasz, że to nie twoja legiunia zdobyła najwięcej MP, a Ruch i Górnik (14) i Wisła (12). Jeśli zaś chodzi o dokonania w pucharach, to wysatrczy spojrzeć na tabelę wszech czasów polskich drużyn w Europie:
1. Legia 183 pkt.
2. Wisła 120 pkt.
3. Górnik 77 pkt.
4. Widzew 67 pkt.
5. Lech 54 pkt.,
przy zaliczeniu do 1995 2 pkt. za zawycięstwo, a od 1995 3 pkt.

rebel - 30 czerwca 2010, 10:22:54 - *.range109-152.btcentralplus.com
wystarczy zobaczyc dla kogo te wszystkie zaszczyty Legia zdobyla... youtube.com/watch?v=DnUXdJYU_-I&

JWP87 - 30 czerwca 2010, 10:23:28 - *.231.48.80.ng.pl
Witaj Rafał w Widzewie !!!!!
Tylko WIDZEW !!!!!

VIS - 30 czerwca 2010, 10:36:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dot. Robaka - gdyby CCC Korona chciała na siłę wyrwać nam Robaka to my kibice Widzewa możemy nie kupować w sklepach CCC, jest nas blisko2 mln plus rodziny. Zobaczymy czy się CCC opłaci ten biznes.

tyran - 30 czerwca 2010, 10:39:42 - *.189.0.206
Gratulacje dla działaczy Widzewa za taki przemyślany ruch transferowy . Teraz tylko zatrzymać Robaka i walka o 4-5-6 miejsce na koniec sezonu .

OLB - 30 czerwca 2010, 10:45:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
My Oppinion:
"Jak przystało na najbardziej utytułowany polski klub na arenie europejskie"
Polemizowałbym.

Carlosmarc - 30 czerwca 2010, 10:48:47 - *.ssp.dialog.net.pl
Liga wszystko zweryfikuje i transfery Legii tez. Juz nieraz sprowadzali zawodnikow i okazywalo sie, ze to padlina. Tamte rynki sa przebrane i nie wierze w gwiazdy, ktore chca grac w Polsce.
Co do Rafala to jego forma to niewiadoma.
Natomiast Bartek to moze z ławki wchodzic i jak udowodni, ze zasluguje na I sklad to bedzie gral, bo na razie w ataku rzadzi Robak i Sernas.

ARO - 30 czerwca 2010, 10:53:45 - *.toya.net.pl
bardzo słaby transfer
TYLKO ŁKS!!!!!!!!!!!!!!

Jesteśśmie - 30 czerwca 2010, 11:04:08 - *.toya.net.pl
No tak ARO wy za to macie MEGA transfery

Łowicz - 30 czerwca 2010, 11:43:40 - *.static.cloud-ips.com
@Dzidek
Temat dotyczy transferu w Widzewie
Ty wyjeżdżasz z komentarzem jaka legia nie jest super i w ogóle czego ona nie osiągnęła
Ja napisałem Ci dlaczego to osiągnęła i że to nie było uczciwe
Wymieniając sukcesy Widzewa nie wymieniłeś wszystkich, a teraz jeszcze piszesz o donoszeniu w Wiśle sam donosząc
Ochłoń chłopie trochę

xD - 30 czerwca 2010, 11:51:41 - *.74.244.212.sta.gaja.net.pl
@my opinion
Gratki dl CIebie xDD może Legia i ma superancki stadion, ale z takimi powalonymi kibicami może nie być taki super :] (nie uwzględniam CIebie wśród tych "kibiców")Najwięcej osiągnięć ta? Hahahaha Xd dobry żart xDDDD o ile wiem to Górnik Zabrze i Ruch Chorzów mają najwięcej osiągnięć m.in mistrzostw kraju ;] a na arenie międzynarodowej nie wiem xD więc się nie wypowiadam :]
Widzew!! Gratuluję pozyskania bardzo dobrego zawodnika xDD pozdro dla normalnych kibiców. KSG!!!

AG - 30 czerwca 2010, 12:04:09 - *.rev.zagiel.com.pl (*.58.1.42)
Super gracz ;) dobre wzmocnienia pozdrowienia z Gdyni od Areczki do zobaczenia na meczu AG & RTS

dree - 30 czerwca 2010, 12:13:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jacy wy dziecinni jesteście

my opinion - 30 czerwca 2010, 12:19:41 - *.chello.pl
lockk
Legia:
PE/LM: półfinał 1970, ćwierćfinał 1971, 1996
PZP: półfinał 1991, ćwierćfinał 1962, 1982
o Pucharze Intertoto nie będę wspominał, bo i po co
Widzew:
PE/LM: półfinał 1983
i tylko tyle. No chyba, że sukcesem jest sam udział w LM, bo np Legia była w 1/4 przed Widzewem.
Ładnie się kolego wygłupiłeś, tylko pogratulować wiedzy. Mam nadzieję, że masz na tyle honoru, aby przyznać się do błędu.
Teraz pora na kolegę mic- co to za głupoty? Legia 3 razy wygrywała mistrzostwo Polski dwa razy pod rząd. Czy w Widzewie kibicami są dzieci, które nie myślą?
Piękne 6-0 na Ł3 i gol Boruca z karnego, które przypieczętowąły upadek Widzewa (spadek do 2 ligi)
Widzew nie dorównuje Legii sukcesami, tak na arenie międzynarodowej jak i na naszym podwórku (mistrzostwa, PP, Superpuchary).
Na przyszłośc prosiłbym kibiców Widzewa i innych ekip o jedno: zanim coś napiszecie, to sprawdzcie te informacje, bo się tlyko ośmieszacie niepotrzebnie.

my opinion - 30 czerwca 2010, 12:28:23 - *.chello.pl
'xD' kolego z Zabrza, napisałem przecież wyraźnie, że jesli brac pod uwagę nie tylko mistrzostwa Polski, ale równiez i inne trofea jak PP, Superpuchary(to też sa przecież polskie rozgrywki) to Legia ma ich w sumie najwięcej. Nigdzie nie napisałem, że Legia przewodzi w ilości mistrzostw. Napisałem, że jest najlepsza pod względem trofeów w naszym kraju i taka jest prawda. Policz sobie. Czytwnaie ze zrozumieniem naprawdę nie boli, ale za to bardzo pomaga w zyciu. Pozdrawiam.

hcld - 30 czerwca 2010, 12:54:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super, że Rafał Grzelak jest już z nami.
@my opinion - Ładnie piszesz ale zapomniałeś chyba dodać, że Legia podbierała innym najlepszych zawodników do wojska, dlatego zaczęła odnosić sukcesy.
Pozdrawiam.

MARCO - 30 czerwca 2010, 13:00:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
witamy ponowie

geo573 - 30 czerwca 2010, 13:02:51 - *.mofnet.gov.pl (*.1.63.131)
my opinion:Wszystko to prawda co napisałeś, jednak warto przypomnieć ,że jedyną polską drużyną, która zagrała w finale europejskich rozgrywek pucharowych jest Górnik Zabrze

ajajaj - 30 czerwca 2010, 13:26:31 - *.ssp.dialog.net.pl
my opinion - to Ty poznaj historie swojego WOJSKOWEGO klubu.... Jak byś nie wiedział to ta Twoja Legia zgarniala do siebie najlepszych graczy pod pretekstem pojscia do wojska przez długie lata... i stad te jej 'wielkie' sukcesy.... ale co ja bede z człowiekiem twojego pokroju gadał...

Łowicz - 30 czerwca 2010, 13:36:21 - *.static.cloud-ips.com
Masz rację ajajaj Jakieś cztery godziny temu o tym pisałem
Ten człowiek jest zaślepiony tak że na temat intertoto nie napisał nic
Wolał przemilczeć
Widzew dwukrotnie zdobywał ten puchar
Mistrzostwo dwa razy z rzędu też zdobył dwukrotnie, ale skąd on może o tym wiedzieć?
Poza tym jak wyżej
Temat dotyczy wypożyczenia Rafała a tu jakiś zaślepiony ktoś wypisuje o sukcesach legii
Sukcesach które z uczciwością nie mają nic wspólnego o czym każdy kibic w tym kraju doskonale wie

nn - 30 czerwca 2010, 13:54:17 - *.chello.pl
i po co tu ten warszawiak wypisuje jakies zachwyty jaki to jego zespół jest cudowny. kogo to obchodzi!! nasprowadzali samych obcokrajowców i juz sa w niebie . to jak jestescie juz tacy silni w sparingach to moze odrazu do ligi angielskiej sie przeniescie!

my opinion - 30 czerwca 2010, 13:58:46 - *.chello.pl
Legia podbierała piłkarzy. To fakt. Ale mieli wybór- iśc do wojska lub grać w piłkę. Sami wybierali granie w piłke i się im nie dziwię. Każdy obyatel musiał odbywać służbe wojskową, piłkarze niby mieli mieć jakieś przywileje?
Taki Deyna sam chciał zostac w Legii, nie chciał wracać do wojego poprzedniego klubu. Dziwne co nie? Nikt ich nie zmuszał do kopania piłki, mogli przecież biegać po koszarach.
Poza tym taki Górnik Zabrze miał za czasów komuny równie dobrze. Państwo na niego łożyło. Wystarczy zobaczyć, że sukcesy Ruchu Ch i Górnika skończyły się wraz z przemianą ustroju po 89 roku. Nagle te kluby przestały sie praktycznie liczyć. A Legia swoje sukcesy miała równiez po 89- jak (w sumie to 5) mistrzostwo Polski, 1/4 LM czy też 1/2 PZP. Więc takie gadanie że Legii nic by nie osiągneła bez podbierania piłkarzy można o kant tyłka rozbić. LEGIA WYGRAŁA WIECEJ MISTRZOSTW POLSKI PO 89 r niż przed.
Widzę , że kolejny kolega (pseudonim Łowicz) nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Czy ja gdzieś napisałem, że Widzew nie zdobył mistrzostwa Polski 2 razy pod rząd? Nie. Moja odpowiedz dotyczyła komentarza tego kolegi---mic - 30 czerwca 2010, 9:03:48 - 195.20.110.66
''Widzew dokonał czegoś, w czym nawet Legia mu niedorównuję- dwukrotnie pod rząd wygrał pierwsża ligę''. I ja opwoedziałem, że Legia trzy razy wygrywała ligę po dwa razy z rzędu. Tak torudno to zrozumieć? Przeprosisz za to czy nie masz jednak honoru? Schowasz się jak pozostali, któzy powypisywali głupoty?
Piszesz o Intertoto. Ale co to za puchar? Specjalnie pominąłem go w kontekście Legii, bo grały tam zespoły, które w swoich krajach były słabsze od innych- poza tym Legia w 68 wygrała grupę Intertoto i 2 razy była w niej druga. Więc tez miała sukcesy w intertoto, tyle, że dla mnie jest to puchar drugiej kategorii, nie miał nigdy większego prestiżu(mniej ważny niż puchar Uefa).
Masz honor to przeprosisz za te swoje bzdury. Ale nie spodziewam się tego po kibicu Widzewa.

pimpek - 30 czerwca 2010, 14:19:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
my opinion, po co ta napinka ? prynżysz się i prynżysz. Czy ten wątek ma temat Jaka wspaniała jest Legia ? Swoją doskonałość to niech grajki udowadniają na boisku a nie kibice w necie.
Jeśli chodzi o ścisłość to Legia brała w kamasze kogo chciała. Co tylko lepszego. A nie tak jak Ty piszesz że życie niektórym uratowała bo tak to by po poligonie latali a nie po boisku.

my opinion - 30 czerwca 2010, 14:20:48 - *.chello.pl
Wiedziałem, brak honoru. Typowe dla kibica Widzewa. Raz, że napisałeś nieprawdę o mnie z tym, że niby nie wiedziałem, że Widzew zdobył mistrzostwo 2 razy pod rząd. Dwa- po 89 roku Legia też miała sukcesy, a nie była to już komuna. Więc nie gadaj głupot o tym, że nie byłoby sukcesów, gdyby nie podbieranie piłkarzy. Bo lata 90 pokazują, że trofea i dobre występy w Europie były (np 1/2PZP czy 1/4 LM). No chyba ze ty sadzisz, że po 90 roku w Polsce byla komuna i dzialalo to w ten sam sposob, jak przed 89. Poza tym wole podpieranie tak zawodnikow, niz kupczenie meczami jak to robil Widzew. Brak argumentow i juz sie zwijasz, piszac bez odbioru. Jakie to typowe Jak tam uklad z Lechem? Polizaliscie sie przez chwile i juz wszysto wrocilo do normy? Gdzie tu wasz honor? I jak mozna trzymac zgode z Ruchem, ktory nie lubi Polaków? Gwizdze na nasz polski hymn. No chyba ze wy widzewiacy nie uwazacie sie za Polaków, to wam to wszystko jedno.

my opinion - 30 czerwca 2010, 14:23:43 - *.chello.pl
pimpek po 89 roku tez brala w kamasze kogo chciala? I sukcesy w latach 90 to tez zasluga podbierania pilkarzy? Nie musisz odpowiadac, pytanie retoryczne. Poza tym kilku zawodnikow wolalo isc do wojska, niz grac w Legii. Mozna? Jak sie chce to widac mozna bylo odmowic. Tyle. Poza tym czemu nikt nie przywala się do Slaska Wroclaw? To tez byl wojskowy klub. Ruch Ch i Gornik za komuny tez mialy bardzo dobrze, wszystko dla nich szlo.

Łowicz - 30 czerwca 2010, 14:28:49 - *.static.cloud-ips.com
my opinion ty naprawdę musisz być bardzo zaślepiony
Wytykasz Widzewowi kupione mecze?
Przecież to szczyt bezczelności
Przypomnieć ci 6:0 z Wisłą?
Ruch ci przeszkadza?
Może przeszkadza ci to że oni są przywiązani do Sląska i kultywują swoją tradycję?
To wy kibice legii przynosicie wstyd
Odwróciliście się od swojego klubu
To co zrobiliście w Wilnie to już w ogóle szczyt chamstwa i bydła
Nie będę z tobą dyskutował bo naprawdę nie mamy o czym

my opinion - 30 czerwca 2010, 14:46:10 - *.chello.pl
widzę, że jedka sie nie poddajesz. Więc jedziemy dalej- 6-0 z Wisłą. Ok. Ale gdzie dowody? Gdzie wyrok sądu? Żyjemy w państwie prawa czy w amazonii? Wyszedł Kulesza i powiedział, że Legia winna. I tyle. Żadnego procesu. Przypomina mi to sytuację z Ziobro i panem G. Ziobro ''nikt juz przez tego pana zycia pozbawiony nie bedzie''. I co sie okazalo? Doktor G- niewinny. A pan Ziobro mial potem klopty. WYROK WYROK i jeszcze raz WYROK niezawisłego sądu poprosze. Nie ma? O jak mi przykro. W ten sam sposob moge pisać, że Widzew sobie w 1994 roku kupił mecz. A co nie moge? I co z tego, ze nie ma wyroku?
Ruch mi jako Ruch nie przeszkadza, przeszkadzaja mi jego kibice, ktorzy opluwaja POLSKE, czyli moj kraj. Gwizdza na nasz hymn narodowy, robia jakies sektorowki z naszym ORLEM BIALYM(podpowiem, ze w zlym znaczeniu). Tobie to nie przeszkadza? Jestes Polakiem czy nie?
Nikt sie od klubu nie odwrocil, tylko od komunistycznego ITI. Ja rozumiem, ze kibice widzewa dawaliby sobie robic przez wlasciciela to co iti kibicom Legii? Szczerze, to nie sadze. O swoje trzeba walczyc. A to, ze nie odwrocilismy sie od naszego klubu, niech swiadcza nasze wyjazdy na zakazach. Gdzie Legia tam i my.
My zrobilismy bydlo w Wilnie, a wy widzewiacy co zrobiliscie w Warszawie? Juz zapomniales, jak wylamaliscie ogrodzenie i wbiegliscie na murawe wszystko dewastujac? Czym to sie roznilo od tego, jak Legia wybiegla w Wilnie? Tyle ze nie poszaleliscie sobie u nas, bo my to nie Vetra i zaraz uciekaliscie Dostrzegasz drzazgę w oku rywala a belki we wlasnym juz nie?
Tak, masz racje, nie mamy o czym dyskutowac, bo masz bardzo male pojecie o swiecie pilki noznej. Ale i tak pozdrawiam.

n - 30 czerwca 2010, 14:54:46 - *.chello.pl
skoncz juz to.

ajajaj - 30 czerwca 2010, 14:55:30 - *.ssp.dialog.net.pl
porownujesz wewnetrzne konflikty do awantury w Wilnie o ktorej usłyszala cala Europa....
Kolega wyzej pisal od zdobyciu dwa razy z rzedu mistrza I ligi a nie ekstraklasy... Czytaj ze zrozumieniem.... na maturze Ci się przyda...
co do sukcesow po 89 roku... Jak zaloze firme i zbuduje jej renome i potege na klamstwie i machlojkach,a pozniej jak juz bedzie dobrze rozwinieta zaczne prowadzic ja w sposob uczciwy to przeszlosc nie ma znaczenia? Otóż ma...
Poza tym po co się wpieprzasz w nieswoj temat... Gdzieś mam ta Twoja Legie. Wypominac mozesz nam brak honoru... nikt Ci nie zabroni, wszak kazdy wie ze najwiekszym honorem jest ublizanie ludziom w internecie... przeciez ekran nie odda;)

as - 30 czerwca 2010, 14:59:30 - *.adsl.inetia.pl
chyba powinni juz teraz zagwarantowac sobie ZA ILE moga meic pierwokup !!!!!!!!

dree - 30 czerwca 2010, 18:02:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
my opinion- piszesz sporo głupot ale to mnie nie obchodzi, jest jedna wielka niezgodność, mówisz że chcesz wyrok sądu e tamto 6:0 było kupione a na Widzew mówisz że kupował. Jaka hipokryzja, tak się składa że w tej sprawie nie ma również wyroku sądu, a co więcej nie jest nawet przez sąd rozpatrywana, więc na wyrok można trochę jeszcze poczekać jeśli takowy będzie.

Kokodzambo - 1 lipca 2010, 1:51:55 - *.lodz.mm.pl
@my opinion
Szanuję Twoją "opinię" ale mylisz się co do zajść na waszym stadionie. Jak ktoś nie był, niech się nie wypowiada.
Nie ma co rozprawiać, kto był lepszy. Suche statystyki wskazują na Legię, ale na zwycięstwa czy porażki, ogółem mówiąc - wynik sportowy, składa się mnóstwo czynników. Dla mnie, Widzew i Legia to jedne z najbardziej zasłużonych polskich klubów, a mecze między nimi zawsze elektryzowały całą Polskę. Prawdziwe derby kraju
Pozdro, bez napinki.

adam_widze - 1 lipca 2010, 14:48:21 - *.teosat.pl
jakie wy bzdury wypisujecie :D
owszem Legia miala i ma wiecej osiagniec od Widzewa ale mam nadzieje ze za te 20 lat sytuacja sie odmieni :P
ale jednym sukcesem Widzew wygrywa z calym wszechswiatem :D - zaden klub nie wygral 2 razy 1 ligi (starej 2 ligi :P)
co do transferu Grzelaka zobaczymy co pokaze - trzymam za niego kciuki
PS: bez napinki panowie, szanujmy sie i cieszmy ze w koncu bedziemy miec swietny klasyk w naszej przykrej ekstraklasie
TYLKO WIDZEW :D!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas