[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


7 lipca 2010, 8:15:34 - koofel
Dawid Nowak będzie piłkarzem Polonii Warszawa

Polonia Warszawa ma napastnika GKS-u Bełchatów. Dawid Nowak podpisał we wtorek trzyletni kontrakt z warszawskim klubem. Będzie zarabiał 380 tysięcy euro brutto rocznie.

Nie wiadomo tylko, czy zmieni barwy w tym, czy następnym okienku transferowym, bo Bełchatów nadal nie chce przyjąć oferty warszawskiego klubu i puścić zawodnika pół roku przed wygaśnięciem kontraktu. Upiera się przy sumie odstępnego zapisanej w kontrakcie zawodnika, wynoszącej 700 tysięcy euro, mimo że zimą będzie on do wzięcia za darmo. Władze GKS-u Bełchatów stwierdziły, że jeśli teraz nie dostaną tej sumy, to wolą zesłać Nowaka do Młodej Ekstraklasy i za sześć miesięcy nie dostać ani grosza.

- Próbujemy się z nimi dogadać, w poniedziałek był u nich Paweł Janas i zaoferował 200 tys. euro. Dla nich to jednak za mało - mówi właściciel warszawskiego klubu Józef Wojciechowski zdenerwowany postępowaniem działaczy GKS. - To bardzo niepoważne z ich strony. Szacunek do pieniądza nie jest u nich zbyt wielki, marnują finanse podatników - irytuje się właściciel JW Construction na poczynania klubu z Bełchatowa, sponsorowanego przez spółkę skarbu państwa.

Nowak to nie pierwszy przykład gracza, którego Bełchatów może stracić za darmo. Wcześniej klub nie zarobił nic na transferze Łukasza Garguły do Wisły Kraków czy ostatnio na Dariuszu Pietrasiaku, Jakubie Tosiku i Patryku Rachwale, którzy również za darmo trafili do Polonii Warszawa. Najwięcej GKS potencjalnie stracił na Gargule, który był wyceniany nawet na 1,5 mln euro.

- To straszne, jak tam się gospodaruje pieniędzmi. My więcej nie zaoferujemy, oni muszą zgodzić się na naszą propozycję - stawia sprawę jasno Wojciechowski, który ma jednak nadzieję, że podstawieni pod ścianą bełchatowianie przyjmą tę ofertę i Dawid Nowak już jesienią będzie mógł występować w Polonii, zamiast trenować z Młodą Ekstraklasą Bełchatowa.


źródło: Przegląd Sportowy

wdz - 7 lipca 2010, 8:18:26 - *.opera-mini.net (*.40.153.78)
1 liga 1 liga GKS ! Ulga

ŁKSPOLSKA - 7 lipca 2010, 8:27:12 - *.p.lodz.pl
Wojciechowski szanuje ;D . Nowak nie grając rundy w Ex dużo straci, on i Bełchatów. Dla mnie nadzieja euro2012. Jelen Lewandowski Nowak

green gang - 7 lipca 2010, 8:27:43 - *.96.21.196
mam nadzieje, ze Polonia spadnie :D no zaśmiałbym się na śmierć! Nowak za pazerność będzie teraz trenował zamiast grać :]

max - 7 lipca 2010, 8:28:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie lubie wojciechowskiego ale powiedział święte zdanie-"to straszne,jak nie szanuje się tam pieniędzy" w tym bełchatowie to kupa baranów

podatek va - 7 lipca 2010, 8:30:48 - *.radom.vectranet.pl
jak tam można szanować pieniądze jak to kasa państwa

ziom - 7 lipca 2010, 8:32:09 - *.net-com.net.pl
700tyś. euro to chyba jakiś żart

3 - 7 lipca 2010, 8:32:23 - *.aster.pl
chryste panie, 380 tysiecy euro za takiego przecietniaka. jak zlapie kontuzje, a wiem ze zlapie, to skonczy jak chalbinski i wielu innych.

Taka_prawd - 7 lipca 2010, 8:32:51 - *.adsl.inetia.pl
Na zachodzie tacy zawodnicy jak Nowak nie są wiele warci. Chlopak ma talent, ale zdrowia za grosz. W cenie są twardziele na których zawsze można liczyć, Nowak to człowiek szkło.

piszczel - 7 lipca 2010, 8:38:11 - *.play-internet.pl
to po co napisali ze bedzie grał w PW, jak nic jeszcze nie wiadomo. Teraz klub moze nie dostać nic kasy, ale moze zyskac kilkanaście pkt w rundzie jesiennej. Gdyby sie okazało ze oddali Nowaka, i to zaważyło a spadku do 1 ligi, wtedy byli by stratni. Nie oddawać Wojciechowskiemu, niech sie nauczy że nie wszystko można mieć.

Sim1 - 7 lipca 2010, 8:41:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokładnie taka kasa za Nowaka?? 700 tyś euro?? z całym szacunkiem dla niego ale nie jest wart połowy, 380 tyś euro rocznie to już całkowita przesada. Ilu naprawdę zdolnych dobrych piłkarzy mogliby mieć za tą kasę.

iakos - 7 lipca 2010, 8:42:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
380 tyś euro to " nie za niego" ale roczny kontrakt!!!!!!!! TO SZOK...
takeimu Glikowi Palermo proponuje np. 200 tyś euro rocznie, Lewandowski w Borussi ma 420 tyś euro rocznie, Wasilewski w Anderlechcie 320 tyś euro tyle samo ma Dudka w Auxere......
te 380 tys euro to chyba nie jest prawdą

stefan - 7 lipca 2010, 8:47:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piszczel: bo podpisał kontrakt i będzie grał w KSP - najwyżej dopiero od wiosny.

arczi - 7 lipca 2010, 8:47:31 - *.adsl.inetia.pl
Jaki kontrakt... koleś strzelił raz w sezonie 10 bramek i dostaje taką kasę? Długo pan Wojciechowski nie ujedzie z taką polityką transferową.

bartek - 7 lipca 2010, 8:49:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
w bełchatowie dostawał 300 tys na rok.. nie zgodził się więc niech nie gra... albo niech dają 700tyś za niego. Może to coś nauczy te nasze polskie "gwiazdki"

cepr - 7 lipca 2010, 8:54:34 - *.acn.waw.pl
piszczel wielki zakompleksiony zazdrośnik i zakała wszystkich forów tu też nadaje.

r - 7 lipca 2010, 8:55:07 - *.ists.pl
Kasa za nowaka taka jaką mi wpisaną w klauzulę, lub jaką życzy sobie właściciel. To, że Wojciechowski krzyczy w mediach jak to bełchatów nie szanuje pieniędzy to niech se krzyczy - taki urok. Bełchatów ma atuty i czas na podbicie stawki. Nowaka zawsze mogą oddać do Polonii, bo ta go potrzebuje, a po drugie zimą dostaną zawodnika który ma 0,5 roku przerwy...co więcej Nowak pewnie też chciałby grać bo nie wychodząc na mecze też nie zarabia.
Myślę, że w okolicach 0,5 - 0,4 eur. się dogadają

mietek - 7 lipca 2010, 8:56:50 - *.142.184.179
@bartek: O czym bredzisz? Nie chciał przedłużać kontraktu z obecnym klubem i miał do tego święte prawo. Do wygaśnięcia umowy zostało mniej niż pół roku, więc Wojciechowski (tfu) miał prawo zaoferować mu przejście do Warszawy. A to, że jego obecny klub ma niemyślących działaczy, to już całkiem inna para kaloszy. Mam nadzieję, że po takiej polityce zaprezentowanej w ostatnich kilku miesiącach Bełchatów spadnie z hukiem z ligi.

bartek - 7 lipca 2010, 9:01:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
oczywiście, że miał prawo przejść do polonii ale nie za 200tyś. Jak Panu W. zależy na zawodniku to niech zapłaci tyle ile klub chce... i koniec.. ale jak ktoś jest pazerny na kase i chce zarabiać wiecej o 80 tyś w klubie który nie koniecznie jest sportowo wyżej... to trudno... ława...

luka(sz) - 7 lipca 2010, 9:22:05 - *.9.84.177
Polonia bedzie mocna. Wisła. Legia i Lech niech plują sobie w brodę że tego piłkarza nie kupili, bo to było na 99,9 % że Nowak odejdzie z Bełchatowa.

kspfan - 7 lipca 2010, 9:22:39 - *.ip.netia.com.pl
Oby przeszedł jak najszybciej.
Bełchatów albo pójdzie po rozum do głowy i sprzeda go za te 200-300 tyś., albo za pół roku nie dostanie za niego złamanego grosza (pożytku i tak z niego mieć nie będą bo już zapowiedzieli że w lidze nie zagra tylko w młodej esktraklasie).
Do boju Czarne Koszule!!!!

silvo - 7 lipca 2010, 9:32:26 - *.dolsatbelchatow.pl
nie da wojciechowski kaski więcej to niech nowak siedzi na ławie... to tylko następny gwaiazdorzyna który odejdzie za darmo za pół roku... tylko ile on sam na tym straci nie grając nawet w młodej ekst.! bo pajacyk wojciechowski euraczami mu przed nosem pomachał!!! jeszcze będą płakac piłkarzyki poloni jak im pierwsze mecze nie wyjdą!

luka(sz) - 7 lipca 2010, 9:37:18 - *.9.84.177
Gorsza sytuacja będzie w Bełchatowie - połowa drużyny odchodzi + terener i o 5 miejscu mogą zapomnieć.

Jack - 7 lipca 2010, 9:40:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wojciechowski ma chyba za dużo zer na koncie... Ja do dzisiaj nie zrozumiem czemu taki przciętny piłkarz jak Nowak zarabia być może najwięcej w lidze, i gra w reprezentacji, choć nie potrafił strzlić bramki nawet Singapurowi...

Gabro - 7 lipca 2010, 9:47:06 - *.aster.pl
380k euro??!! Na takie zarobki to mogli ściągnać 2 klasy lepszego gracza np z Bałkanów! Szok! Od dziś najbardziej przepłacany zawodnik Ekstraklasy.

pavel - 7 lipca 2010, 9:49:48 - *.nplay.net.pl
Bełchatów, Polonia Bytom, Lechia - w tej trójce upatruje spadkowiczów

mks - 7 lipca 2010, 9:49:58 - *.chello.pl
Majdan na prezesa ole ole ole ola i tylko Pogon Pogon Szczecimska

ww - 7 lipca 2010, 9:52:25 - *.238.5.206 (*.36.41.110)
W Bełchatowie zero profesjonalizmu...Ale to kolejny przykład na to jak zarządzane są spółki Skarbu Państwa....Najlepiej jak robi sie co chce i nie bierze się za to żadnej odpowiedzialności ...Bełchatów i Polonia bytom pierwsze do spadku.Dobrze ,że spadły Odra i Piast ... Kończy się era komunistycznego myslenia...

andy222 - 7 lipca 2010, 9:58:51 - *.opera-mini.net (*.189.220.2)
@iakos
Pogrzało Cię? Ile zarabia Wasilewski to nie wiem, ale Lewandowski to kosi w Borussi około 1 mln euro za sezon, także nie rozpowiadaj tu takich pierdół.
A co do Nowaka to szkoda, że Polonia, ale chociażby dla dobra reprezentacji Bełchatów powinien go puścić za jakąś rozsądną kwotę (300-400 tys.)

gonti - 7 lipca 2010, 10:03:26 - *.iqs-quant.com.pl (*.168.1.58)
Tych 380 tyś. euro również bym nie traktował jako pewnik, na różnych portalach pojawiają się kwoty od 200 do 400 tyś. euro rocznie

Hrub - 7 lipca 2010, 10:16:43 - *.217.146.194.generacja.pl
Smuda Franku, pogadaj w PZPNIE z leśnymi dziadkami co by Dawidka nie trzymali bez gry przed EURO. Chłopak się na pewno przyda Polsce...

euro - 7 lipca 2010, 10:28:36 - *.eimperium.pl
Atak na euro to Lewandowski z Sobota(Slask Wrocław) , Jelen sie wypali i bd za stary do biegania i walczenia. Wspomnicie moja slowa odnosnie Soboty

;d - 7 lipca 2010, 10:30:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak się odpłaca chłopak za wypromowanie go ; ) Niech siedzi pół roku , albo wyłożą 500 tys euro Dobre postępowanie GKS-u a Wojciechowski niech stuli morde. Bo on w ogóle nie przepłaca i nie szanuję pieniędzy. W Bełchatowie liczy się każdy grosz ale kto by sprzedawał reprezentanta polski za 200 tys euro.. bez przesady ! Brawo działacze Bełchatowa ! Do Młodej Ekstraklasy z tą ciotą!

zawisza - 7 lipca 2010, 10:34:37 - *.152.134.73
W zawiszy na testach z bełchatowa są: Mariusz Ujek
Robert Kaczmarek

Cola - 7 lipca 2010, 10:37:23 - *.belchatow.msk.pl
I w tej chwili straciłem cały szacunek dla Dawidka. To jest dla niego awans finansowy, ale nie sportowy. Poszedł tam tylko dla kasy (tak jakby miał jej mało...)

koral45 - 7 lipca 2010, 10:45:23 - *.kwbbelchatow.bot.pl (*.168.165.70)
Pan Wojciechowski ma tylko szacunek do pieniądza a to już rządza Belchatów dobry przykład daje niech zawodnicy i działacze się uczą. Placić za mizerie takie pieniadze najwyższa głupaota
Po czterech meczch zobaczymy 2 remisy 1 zw. 1 porażka wtedy się zacznie hahha furia p. Wojciechowskiego a i zawodnicy oddczują co znaczy wlaściciel prywatny

ah - 7 lipca 2010, 10:55:41 - *.webair.com
380 tysięcy euro to Cristiano Ronaldo na fryzjera wydaje rocznie

K2 - 7 lipca 2010, 11:06:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Bełchatowie drużyna się spie , w Polonii się buduje i widać ,gdzie jest awans sportowy ,a w dodatku finansowy.Co do pieniędzy JW to on daje swoje prywatne pieniądze ,więc może robić co chce !!

yogi - 7 lipca 2010, 11:17:48 - *.belchatow.vectranet.pl
GKS wyciągnął chłopaka z bagna, inwestował w niego przez lata, opłacali rehabilitacje bo chorował często, wprowadził go do reprezentacji!
I za to wszystko ma dostać 200 tyś, no chyba kogoś w Polonii poje....!!
Brawo dla zarządu który wreszcie ma jaja.

Carhartt - 7 lipca 2010, 11:19:48 - *.ust.tke.pl
Oba kluby zreszta juz jakis czas daja przyklad jak nie nalezy prowadzic profesjonalnego klubu! GKS jest zle zarzadzany -jak co drugie panstwowe przedsiebiorstwo, brak w nim strategii, biznes planu checi zwyciestw-czysto sportowych-kilku panow chce zarobic szybko duze pieniadze-kazdego roku niemal-tam nikt nie mysli o kibicach czy pilkarzach oraz jakichkolwiek sukcesach na powaznie. Co do Wojciechowskiego to czlowieka mozna ze wsi wyciagnac ale wies z czlowieka juz nie-on traktuje KSP jak swoja budke z piwem, ma sie za wszystkowiedzacego-juz od kilku lat udowadnia ze nie zna sie na prowadzeniu klubu pilkarskiego ale i tak nie odpuszcza wtracajac sie do wszystkiego-niestety moze nie brakuje mu kasy ale klasy na pewno! Polonia=wieczny balagan pseudobiznesmena z przerostem ambicji w kiepskim garniturze...

Wisła Krak - 7 lipca 2010, 11:23:10 - *.chello.pl
I skończy się tak jak z Gargułą... kontuzja i rok bez grania ;/ Nie dość że blokują rozwój to jeszcze kariery psują.. 200tyś ojro + kasa z kontraktu ... czyli na +400tyś ojro wyjdą... ale wolą od tej kasy nie mieć nic i kontuzjowanego Nowaka oddać ;/ ten GKS... do 1 ligi sie nadaje kadrowo i 3 organizacyjnie... żadnego szacunku dla piłkarzy i innych klubów... a ja go jeszcze sponsoruje płacąc za opłaty w domu ;/ ŻAL

nieKłam - 7 lipca 2010, 11:26:26 - *.chello.pl
"GKS wyciągnął chłopaka z bagna, inwestował w niego przez lata, opłacali rehabilitacje bo chorował często, wprowadził go do reprezentacji!
I za to wszystko ma dostać 200 tyś, no chyba kogoś w Polonii poje....!!
Brawo dla zarządu który wreszcie ma jaja. "
A Ty gdzie masz swoje pisząc takie teksty? Wiesz co to piłka nożna i transfery? Swoje w GKS ugrał i starczy... miał kontrakt taki i tego nie zmienią. Ale żeby specjalnie blokować karierę to łajzy z niech nie z tej ziemi...

yogi - 7 lipca 2010, 11:29:08 - *.belchatow.vectranet.pl
Ty najwięcej go sponsorujesz:/ siedzisz i kopiesz węgiel dzień w dzień koleżko? Zrozum, że GKS za dużo w niego włożył aby sprzedać go za 200 tyś!! DLA PRZYKŁADU: Twoja Wisła sprzeda Polonii za tyle np. Brożka gdyby pan Wojciechowski tyle oferował?

\G/liwice - 7 lipca 2010, 11:29:55 - *.mysmart.ie
Czemu Lech go nie chcial?

yogi - 7 lipca 2010, 11:34:48 - *.belchatow.vectranet.pl
"..miał kontrakt taki i tego nie zmienią."
-W kontrakcie ma 700 tyś euro, tego nie zmienimy i koniec.
"Ale żeby specjalnie blokować karierę to łajzy z niech nie z tej ziemi..."
-Nikt nie blokuje mu kariery, Polonia płaci tyle ile zapisane w kontrakcie i Nowak się rozwija

- 7 lipca 2010, 11:38:57 - *.aster.pl
Cahratt - sporo racji. Ale to wszystko nie jest takie biało-czarne. Wojciechowski trochę rozruszał ligę i przypływ pieniędzy nie zaszkodzi polskim drużynom. Nie wiem, czy gdyby nie jego "psucie rynku" Legia i Lech odważyłyby się na przeglądanie rynku światowego i wydawanie większych sum.
A i taki gość jak Bakero to jednak nowa jakość. Trzymam za niego kciuki, bo inne słabe ligi zaczęły podnosić poziom dopiero gdy zatrudniały trenerów z zachodu. Żałuję, że w L i W są Skorża z Kasperczakiem gdy można było parę zwyczajów z zachodu zaadaptować.

Artur - 7 lipca 2010, 11:42:44 - *.warszawa.mm.pl
dobra wiadomość, dla Nowaka to krok w rozwoju i inne perspektywy. A GKSowi Nowak nie jest nic winny Nowak strzelał dla GKS bramki to dzięki niemu GKS był tak wysoko (a jak wiemy każde miejsce wyżej w tabeli to zysk kilkuset tyś. zł od sponsora) a propozycja by wykupić za 200.000 euro (czyli prawie 1 mln zł ) piłkarza któremu za 5,5 miesiąca kończy się umowa...to dobra oferta. Na miejscu JW podpisałbym umowę z Nowakiem już teraz, 20.000 euro wydałbym na jakiegoś trenera który by go w te pół roku dodatkowo utrzymywał w formie (analiza treningów, diet, wyniki wydolnościowe, rozpisywanie przyszłych celów treningowych) i wziąłbym go za pół roku za darmo. Wiadomo że bez granych meczy ta forma troszkę spadnie ale przy odpowiednim prowadzeniu nie aż tak bardzo i w 3-4 tygodnie wróci do formy ma luty....i gks nie zobaczy ani złotówki, może wtedy zmądrzeją....pytanie tylko jaki młody i zdolny piłkarz będzie chciał grać w klubie gdzie tak traktuje się największych gwiazdorów.

yogi - 7 lipca 2010, 11:50:03 - *.belchatow.vectranet.pl
Musze w inny sposób wyjaśnić bo widzę nie wszyscy kumają:
Przykładowo chcesz sprzedać auto wycenione na 700 tyś(GKS)...
-ja ci oferuje za nie 200 tyś(KSP)..
-ty się oczywiście nie zgadzasz(GKS) bo frajer(KSP) chce ci zapłacić 500 tyś mniej niż ty(GKS) żądasz,
-ja(KSP)się wku..rzam bo nie chcesz przyjąć tyle ile mi się podoba i wyzywam Cię(GKS) od frajerów bo nie dałeś się zrobić na 500 tyś:/

- 7 lipca 2010, 11:54:38 - *.aster.pl
ROTFL! Yogi, aż się przypomina taki żarcik-powiedzonko:
- Jesteś autem?
- Nie, człowiekiem.
Dziękujmy Bogu, że prawo odziedziczyliśmy od Rzymian. :-D

Artur - 7 lipca 2010, 11:54:44 - *.warszawa.mm.pl
Yogi to nie do konca tak jest...bo auto możesz sprzedawać tak długo jak masz ochotę...a oni już nie mogą nikomu sprzedać Nowaka (bo podpisał umowę z KSP) więc jedyną opcją zyskania na Nowaku jest dogadanie się z Polonią....a co do ceny Nowaka...to ona zapewne jest na poziomie 800tyś- 1mln euro...ale wtedy gdy ma wieloletnią umowę.

Smart - 7 lipca 2010, 11:56:46 - *.171.24.2.static.crowley.pl
Po pierwsze primo: Nikt nie broni Polonii wykupić Nowaka z GKS. Ma on w kontrakcie sumę odstępnego. Nr konta bankowego znają a jak nie znają to niech zadzwonią do księgowej. Wpłacają i Nowak ich.
Po drugie: To nie my chcemy wam go sprzedać, tylko wy od nas kupić, więc to my mamy więcej do gadania podczas negocjacji.
Po trzecie: To wy i Nowak również stracicie. Wy dostając gracza, który przez pół roku jedynie trenuję i sam zainteresowany, który może zapomnieć o kadrze (Smuda jasno określił - dostaje ten powołanie, który regularnie gra)
I po 4: Pare słów do Wisła Krak: Nie będę Ci tłumaczył tych wszystkich spraw związanych z finansowaniem GKS itd. Ale za to mam dla Ciebie rade: Albo zmień dostawcę albo kup sobie agregat prądotwórczy i sprawa załatwiona.
Pozdrawiam Zieloną Brać

aaaa - 7 lipca 2010, 12:12:22 - *.realitypump.pl
Smart, ale Ty jesteś mondry! Tak samo jak Wasi działacze. Wyrwaliście się z prowincji na salony i zamiast choć trochę mieć otwarty umysł, to za cudze pieniądze staracie się pokazać, że TU jest Wasze miejsce. Stać Was, więc kto Wam zabroni- oczywiście, ale jak widać doświadczenia z przeszłości nic Was nie nauczyły. Wasi działacze w ogóle chcą dać Nowakowi nowy kontrakt, czy trzymają go w tej ME za sam fakt podpisania kontraktu z nowym klubem? A Wojciechowski też mądrością nie błyszczy- w Bełchatowie nie szanują pieniędzy, a on płaci wiecznie połamanemu, strzelającemu po 10 goli na sezon Nowakowi 400 000 €. :D Podsumowując- są siebie warci- i Bełchatowianie i działacze Dysko Polo i Dawid Nowak.

Artur - 7 lipca 2010, 12:16:49 - *.warszawa.mm.pl
dokładnie...Smart jest taki mądry bo to nie jego kasa, tak jak i nie kasa zarządu...kasą podatników łatwo się dysponuje. Między innymi dlatego wolałbym żeby Wojciechowski zatrudnił jakiegoś obecnie wolnego trenera (może np. Chrobak lub Motyka)...w tym celu by co pare dni doglądał "prywatnie" (po treningach ME) Nowaka...pomagał mu ustalać treningi, diety itd. Wtedy Nowak wcale aż tak dużo nie straci i w ciągu paru tygodni w styczniu wróci do fomy i będzie strzelał bramki...i na dodatek GKS nie zobaczy ani złotówki za niego...no może złotówkę zobaczy po meczu Polonia-GKS jak Wojciechowski dla zabawy rzuci im monetą w twarz...;)

Smart - 7 lipca 2010, 12:33:03 - *.171.24.2.static.crowley.pl
aaaaa - po pierwsze to mĄdry a nie mondry. To już pokazuję ktoś się wyrwał z prowincji (choć nie sądze, abyś ty tego dokonał. Wydaje mi się, że nadal tam siedzisz).
Artur - jeśli sądzisz, że pół roku trenowania diametralnie nie spowoduję spadku formy piłkarza, tzn. że znasz się na piłce tak samo jak twój pseudowłaściciel. Tak jak już kiedyś pisałem: Nadejdzie taki moment, że on kopnie was w 4 litery i będzie wielki płacz.
A teraz do was obu: W 2009 roku pracownicy PGE Elektrownii Bełchatów wypracowali zysk dla Państwa rzędu 1,7 mld zł. Pracownicy PGE Kopalnia Bełchatów wypracowali zysk rzędu 84,6 mln zł. Bezpodstawnie zostali pozbawieni wypłaty tych dywidend.
To są kwoty, które wasze ograniczone umysły nie są w stanie ogarnąć.
Jeśli sądzicie nadal, że to podatnicy dokładają do PGE Kopalnii oraz Elektrowni a nie odwrotnie to daję waszym umysłom już (i tu uwaga trudne dla was słowo) iluzoryczne szanse na jakikolwiek przełom.

jw - 7 lipca 2010, 12:36:40 - *.ssp.dialog.net.pl
chcialem napisac ze wojciechowski robi to samo w swoim klubie,ze nie szanuje ludzi a teraz on sie wypowiada ze jak ktos gospodaruje pieniedzmi

ds - 7 lipca 2010, 12:37:04 - *.adsl.inetia.pl
pewnie nei pozwola mu nawet trenowac z mloda ekstraklasa belchatowa...zale...>!!

Artur - 7 lipca 2010, 12:43:59 - *.warszawa.mm.pl
Smart...po pierwsze pracownikami PGE to sobie mordy nie wycieraj bo oni wcale nie koniecznie chcą by z ich ciężkiej pracy sponsorowani byli piłkarze zarabiający 30-50 x tyle co oni. (Przecież taki Nowak będzie w GKS ME zarabiał 35.000zł więc "troszkę" więcej niż pracownicy PGE za ciężką pracę) Co do Wojciechowskiego to widać że nie znasz specyfiki Polonii ale nikt tu nie obawia się o stratę inwestora ...po pierwsze dlatego że JW nie odejdzie, po drugie dlatego że Polonia nigdy kłopotów z inwestorami nie miała, a po trzecie że jest pewien inwestor który od wielu lat planował kupno Polonii i jeśli nikt inny nie zechce...to on zechce a jest to jeden z najbardziej znanych piłkarskich agentów na świecie.
do DS. dobrze by było jakby nie pozwolili mu trenować w ME...wtedy mógłby rozwiązać kontrakt z winy klubu i odejść za darmo już teraz ;) pamiętaj że on nie ma podpisanej umowy niewolniczej z GKS , tylko ..kontrakt PIŁKARSKI

rozdziel - 7 lipca 2010, 12:50:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Awans sportowy??? o czym wy piszecie!! polonia nigdy nie bedzie powaznym klubem!!! tego klubu nie da sie tak nazwac, gdyz nie ma kibicow!!! 3tys na mecz???smiech!!! fundamentem funkcjonowania klubu sa wplywy z biletow!! ino czekac az pan Wojciechowski wycofie sie z sponsorowania tego prowincionalnego klubu! a wtedy pseudo pilkarzyki beda bardzo plakac!

haha - 7 lipca 2010, 12:50:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DO KIBICÓW Z BEŁCHATOWWA !! Nowak za pół roku przejdzie do Polonii tak czy inaczej ,więc dla Bełchatowa to ostatnia szansa na zdobycie za niego pieniędzy ,który jak mówicie należą mu się za to ,że wyciągnał go z jakiejś wioski.Jeśli go nie oddadzą to każdy na tym straci - GKS będzie musiał płacić mu pensje ,a Polonia dostanie piłkarza bez formy za pół roku.Więc zastanówcie się trochę !! A co do tego ile ma dostawać to co was to obchodzi ? WY za to płacicie ? Nie

- 7 lipca 2010, 12:52:10 - *.aster.pl
Ustalmy sobie parę rzeczy:
- 380 tys. brutto = 250 tys. netto. Milion złotych za rok mówiąc inaczej. Jak niektórzy piszą o 400 tys. euro "dla Nowaka" to widać mylą się całkiem nieźle. O jakieś 600 tys złotych.
- Człowiek różni się od auta ;-D m. in. tym, że ma prawo do rozwoju zawodowego. Bełchatów tego ostatniego nie gwarantuje, wręcz przeciwnie. W dowolnej firmie, pracownik będąc w tej sytuacji rozwiązuje kontrakt, a przedsiębiorstwo zaoszczędzone pieniądze (tudzież otrzymane za wyszkolenie) przeznacza na kogoś nowego i perspektywicznego. Ew. pozostawia się pracownika przy obowiązkach dotychczasowych, a na koniec obie strony podają sobie dłonie. GKS wychodzi z założenia, że zablokuje rozwój pracownika i sam już nie będzie miał z niego korzyści. Jeśli to jest logika - gratulacje.
- Kol. Smart - prowincja czasem nie rozumie konwencji i przenośni.

Warszawiak - 7 lipca 2010, 12:58:21 - *.adsl.inetia.pl
tak, "wycofie sie" :>

sterlecki - 7 lipca 2010, 13:22:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda tylko, że szary obywatel taki jak ja musi przepłacać za prąd niemal tak jak Wojciechowski za Nowaka /kontrakt nieadekwatny do umiejętności zawodnika /.Yogi twój przykład z samochodem jest delikatnie mówiąc do kitu.Jak nie sprzedasz auta dziś to będziesz mógł go sprzedać za pół roku, dalej będzie to twoje auto, za które weźmiesz kasę. Nowak tymczasem za pół roku odejdzie do innego klubu i GKS nie dostanie nawet złotówki. Gdyby GKS chciał przez ten czas korzystac z umiejętności Nowaka i podnieść swoją pozycję w tabeli / zarobić większą kasę np. z C+ / to byłoby rozsądne, ale odesłać jednego z czołowych piłkarzy do ME i jednak mu sporą część kasy płacić, nie korzystając z jego umiejętności, a potem oddać go za darmo to głupota.

Kris - 7 lipca 2010, 13:23:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To za Wojciechowskiego trzeba się wziąźć a nie Bełchatow. Tylko idiota może płacić 380.000 euro rocznie za takiego przecietnego pilkarza. Bełchatow też przesadził z kwotą 700.000 euro odstępnego. Czy ci ludzie mają olej w głowie deprawując finansowo przecietnych polskich grajków.
Oby się nie okazało,że Wojciechowski i jego JW Construction pójdą na dno przez swoja rozrzutność finansową.
Życzę Polonii w lidze jak najgorzej za demoralizującą polityke transferow.

kris - 7 lipca 2010, 13:49:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co tak najeżdżacie na Bełchatów!!! Nie jestem kibicem GKS ale umów trzeba dotrzymywać a jesli Wojciechowski chce go mieć wczesniej to niech zapłaci odstepne które powinno być wpisane do kontraktu miedzy Nowakiem a GKS.I tyle w tej tym temacie. Inna sprawa,że Nowak podobnie jak wcześniej Janas lecą na kasiorę. Nic dodać nic ująć.

Artur - 7 lipca 2010, 13:54:11 - *.warszawa.mm.pl
oczywiście że jest to awans sportowy ...wystarczy popatrzeć sobie z jakimi klubami Polonia w ciągu ostatnich 10lat grała w eliminacjach. Są praktycznie tylko 2 zespoły które grały częsciej i miały lepszych rywali...Legia i Wisła. Z kim grał GKS Bełchatów....w czasie gdy Polonia grała w el.LM z Panathinaikosem (remisując w jednym meczu i przegrywając 1 bramką w drugim) ? Z kim grał GKS Bełchatów w czasie gdy Polonia podejmowała Dinamo Bukareszt? Aalborg? NAC Breda? SC Heevenren? Dynamo Moskwa? FC Kopenhaga? FC Metz? Udinese? Twente Enschede? z kim grał GKS Bełchatów w czasie gdy do Polski przyjechał taki trener..może znacie....Jose Mourinho z zespołem FC Porto...przyjechał zmierzyć się z GKS Bełchatów?...nie....przyjechał zmierzyć się z Polonią Warszawa (Polonia wygrała ten mecz, ale w pierwszym zdecydowanie przegrała z FC Porto) ...tak więc wyniki ewidentnie wskazują że prócz Legii i Wisły jest to zespół który na tle reszty ekstraklasy prezentuje się ponad przeciętnie..więc dla Nowaka jest to sportowy awans. A o JW obawiać się nie musisz....mieszkania w Wawie mają taką cenę że JW stać na takie warunki finansowe dla piłkarzy (z resztą piłkarze też nie obawiają się niewypłacalności...bo przecież jak nie będzie płacił to mogą rozwiązać umowę i odejść za darmo za granicę )

Artur - 7 lipca 2010, 14:10:00 - *.warszawa.mm.pl
odniosę się jeszcze do zdania "rozdziel" cytuję...."fundamentem funkcjonowania klubu są wpływy z biletów"....przeanalizujmy to zatem na przykładzie Nowaka i GKS Bełchatów... w.g. tego co podali miał on zarabiać 100.000zł miesiecznie (aktualnie zarabia ok 70.000zł) ile kosztuje bilet na mecz w Bełchatowie? 20zł?...więc liczmy że średnio na te 2 mecze w miesiącu przyjdzie po 5000 osób x 2, oczywiście mecz kosztuje...więc koszty ochrony, oświetlenia, podgrzewania murawy,pracowników porządkowych, sprzątaczy itd...no i oczywiście opłacenie podatku od sprzedaży biletów...łączny obrót miesięczny z biletów przy 5000 widzów i cenach średnich 20zł (niezaleznie czy emeryt,dziecki czy kobieta...a te grupy na ogół mają zniżki) to 200.000zł...minus te czynniki wypisane powyżej to maksymalnie połowa tej sumy...więc jaki z tego wniosek? przy 5000 widowni na każdym meczu GKS byłby w stanie co najwyżej opłacić miesięczną pensję dla Dawida Nowaka, przytaczam jeszcze raz cytat z górnej części wypowiedzi "fundamentem funkcjonowania klubu są wpływy z biletów" i radzę zaopatrzyć się w kalkulator zanim się coś tak zabawnego napisze (a fundamentem to bilety były ale za czasów zatęchłej komuny)

mikstur - 7 lipca 2010, 14:10:01 - *.79.71.40
do wszystkich ktorzy mysla ze 700.000 sie nalezy za Nowaka i basta;
przejrzyjcie rynek w Anglii - za kazdym razem kiedy kupowany jest zawodnik ktoremu w ciagu pol roku konczy sie kontrakt (vide: taki ktory ma prawo negocjowac kontrakt z nowym klubem z data rozpoczecia po tymze pol roku, jego cena rynkowa spada ponizej polowy; jak sie udaje komus dostac polowe wartosci zawodnika (badz kwoty odstepnego z kontraktu), to juz dobrze; i kazdy sredniej klasy dyrektor sportowy/prezes czy ktokolwiek kto podejmuje finalna decyzje o sprzedazy, wie ze jak mozna cos stracic za darmoza 6 miesiecy to lepiej puscic teraz za 30-50% ceny;
no ale w Belchatowie juz po raz kolejny wola innym (i sobie przy okazji) robic na zlosc;
mam nadzieje ze sie sptkaja w pol drogi moze;

rap - 7 lipca 2010, 14:15:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zarząd GKS to idioci i tyle w tym temacie. Zamiast go puścić wkońcu i sprawić że każda ze stron zyska na tym oni wolą go ukarać. Zapomniali tylko że nie wyrządzają krzywdy tylko jemu ale także sobie ;)

Artur - 7 lipca 2010, 14:28:28 - *.warszawa.mm.pl
niestety dokładnie tak...zarząd GKS przypomina troszkę takie zachowanie 5latka...który "na złość mamie odmrożę sobie uszy"

Wrobel - 7 lipca 2010, 14:42:06 - *.dolsatbelchatow.pl
A co to was wszystkich obchodzi co zarzad GKSu zrobi.Wasz klub ciszaaaaa.A i jeszcze jedno GKS nie jest sponsorowany za wasze pieniadze zal dupe sciska ,ze mamy w malym miescie kluB co ?Pozdro dla Kumatych

ktosiu79 - 7 lipca 2010, 15:24:01 - *.dolsatbelchatow.pl
WŁAŚĆICIELEM GKSu jest Bełchatowsko-Kleszczowski Park Technologiczny a sponsorem PGE .To samo mozna powiedziec o stadionie w Gdańsku ze sa to pieniadze podatników bo stadion będzie nosił nazwe PGE ARENA....

Artur - 7 lipca 2010, 15:31:24 - *.warszawa.mm.pl
jeżeli sponsoruje ich Spółka Skarbu Państwa to klub jest sponsorowany za nasze pieniądze. Bo tereny na których znajduje się PGE są Państwa = dzierżawione są za zgodą podatników, dla dobra "Narodu"...jak widać dobro te polega na tym żeby PGE płaciło Nowakowi 35.000zł za grę w młodej ekstraklasie. (bo tyle wynosi sucha pensja bez wyjściówek w meczach ekstraklasy)

Shrek - 7 lipca 2010, 15:35:15 - *.adsl.inetia.pl
Tak się zastanawiam, jakie echo pójdzie w świat, za działaczami z Bełchatowa - nie chce przedłużyć kontraktu, my nie chcemy go sprzedać po cenie niższej, niż ta w kontrakcie, to nie będzie u Nas grał. To po co młodzi, zdolni, pewni siebie zawodnicy mają tam podpisywać długoletnie umowy ?? Po to żeby po 3 , 4 latach gry na wysokim jak na dany klub poziomie być traktowany jak persona non grata ? To lepiej podpisać kontrakt na 2 sezony, zagrać 1,5 sezonu rewelacyjnie i starać się o przeprowadzkę, w końcu z niewolnika nie ma pracownika.
Już odnośnie Śląska Wrocław, który zaczynał wprowadzać takie "porachunki" coraz rzadziej młodzi przyjezdni chcą się wiązać z klubem na dłużej niż 3 lata.

ktosiu79 - 7 lipca 2010, 15:54:52 - *.dolsatbelchatow.pl
Artur Kopalnia sprzedała GKS ŁACZNIE Z TERENAMI I STADIONEM.... to po pierwsze a po drugie czemu nie odniosłes sie do nazwy stadionu w Gdansku ??Wiec prosze Cie nie pisz bzdór jak nie wiesz......

ktosiu79 - 7 lipca 2010, 15:56:51 - *.dolsatbelchatow.pl
Bzdur oczywiscie ;-))

Artur - 7 lipca 2010, 16:00:50 - *.warszawa.mm.pl
ktosu79 Ty mnie chyba nie zrozumiałeś...ja nie mówię o terenach GKS tylko o terenach należących do PGE np. kopalnia....to nie są tereny PGE tylko nasze = podatników , gdyby było inaczej byłaby to prywatna spółka a nie Spółka Skarbu Państwa to chyba oczywiste. Co do Gdańska mam taką samą opinię...czyli nie godzę się na to by grono zarządu dysponowało moimi podatkami na takie cele jak sponsorowanie bogatych piłkarzy i stadionów, niech lepiej dadzą na wdowy po górnikach albo edukację w biednych rodzinach mających górnicze tradycje.

yogi - 7 lipca 2010, 16:15:16 - *.belchatow.vectranet.pl
Arturze sponsorowanie GKSu przez PGE odbywa się zgodnie z prawem więc nie wiem o czym tu gadka:/ Mnie nie interesuje czy tobie się to podoba czy nie..takie prawo.

tom - 7 lipca 2010, 16:21:03 - *.play-internet.pl
Wojciechowski tak samo blokowałeś Jodłowca jak chciał grać w Lechu a teraz płaczesz...?

psina - 7 lipca 2010, 16:22:59 - *.chello.pl
Brawo Polonia.Bardzo dobry wybór.DlaBełchatowa znaczna korzyść.Zastanówcie się,za pół roku nie dostaniecie nic!

muszu - 7 lipca 2010, 16:45:59 - *.belchatow.vectranet.pl
tereny pod elektrownie i kopalnie naleza do gminy Kleszczow,ktora bierze za to kase zgodnie z prawem. A Wojciechowski na czyjich plecach dorobil sie kasy?jesli pytacie dlaczego taki drogi prad ,to spytajcie dlaczego takie drogie sa mieszkania ktore buduje firma Wojciechowskiego ,ktory defacto jest oszustem i wyzyskiwaczem robotnikow. jesli chodzi o GKS to zarzad dziala na prawie i nie ma co dyskutowac!!!!!!!!chcesz? plac! nie chcesz ?nie kupuj!!

Artur - 7 lipca 2010, 17:06:18 - *.warszawa.mm.pl
tom ...o ile mi wiadomo to transfer Jodłowca do Lecha to były spekulacje medialne i Jodłowiec sam powiedział że na własne życzenie przedłuża umowę z Polonią by pokazać wszystkim że nie zamierza nigdzie przechodzić. (pomijając fakt że Jodłowiec nie miał pół roku ważnego kontraktu tylko 2lata ) A jeśli chodzi o porównywanie prywatnego sponsora ze sponsorem który płaci na lewo i prawo z pieniędzy podatników. To na szczęście takie kluby owszem mają kasę ale zawsze kończy się to płaczem i zgrzytaniem zębów bo co zmiana w rządach to i w zarządach takich spółek nikt tam długo prezesem nie jest , nie był i nie będzie. Tak więc sponsoring PGE skończy się tak samo jak Orlenu w Wiśle Płock. Za pare sezonów będziecie grać z nimi mecze w 2 lidze...na co z resztą sumiennie pracuje zarząd GKSu ...nie czas żałować Tosika i Nowaka...bo przecież już za rok kolejnym 6-7 piłkarzom kończą się umowy , i już w styczniu będą mogli podpisywać umowy za darmo. Tak więc za 5,5 miesiąca będziecie tak samo płakać jak jakiś klub "kupi" za darmo Sapele, Drzymonta, Gola, Późniaka, Janusa, Wróbla i Gregorka. Jestem pewien że wielu z nich również nie zdecyduje się przedłużyć umowy i znając profesjonalizm zarządu oddadzą ich za darmo...bo jakby mieli ich sprzedać to właśnie to letnie okno to ostatni dzwonek by osiągnąć za nich w miarę godziwe pieniądze, za pół roku tylko grosze.

brat_prezy - 7 lipca 2010, 17:08:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widać, że lubi grać przy "dużej" publice...

Artur - 7 lipca 2010, 17:11:17 - *.warszawa.mm.pl
jedno jest pewne...jeśli za pół roku GKS kolejnych 7 piłkarzy przesunie do rezerw za to że nie podpisali umowy (swoją drogą za pół roku Gol mógłby podpisać umowę z Polonią ) ale jedno jest pewne...jak tak dalej pójdzie to GKS wygra ekstraklasę ME bez problemu ;)

NRF - 7 lipca 2010, 18:11:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ww. Koleś coś ci się pomyliło GKS Bełchatów nie jest spółka skarbu państwa. Ogarnij się troche i nie wypisuj głupot.

OSD - 7 lipca 2010, 18:19:01 - *.dolsatbelchatow.pl
niech siedzi na lawie i koniec

Zdrowy roz - 7 lipca 2010, 18:31:51 - *.56.54.137
Ta kwota to chyba jakiś żart!!! 380 tyś euro rocznie??? Przecież ci ludzie pracują od 1,5h do 3h (jak są dwa treningi - zazwyczaj w okresie przygotowawczym) dziennie!!! W czym on jest lepszy od górnika, który naprawde ciężko pracuje???

MARCO - 7 lipca 2010, 19:17:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak narzazie Józek królem polowania

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas