[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


15 sierpnia 2010, 17:58:17 - nitek91
I liga: Nieciecza 0-5 Podbeskidzie

15 sierpnia 2010, 16:00 - Nieciecza (stadion Termaliki Bruk-Betu)
LKS Nieciecza 0-5 Podbeskidzie Bielsko-Biała
Maciej Rogalski 47, Adam Cieśliński 61 (k), Sławomir Cienciała 77, Róbert Demjan 87, Sylwester Patejuk 90

LKS: 1. Maciej Budka - 6. Radosław Jacek, 13. Michał Czarny, 14. Bartłomiej Piszczek, 4. Andrzej Wójcik - 21. Daniel Mąka, 20. Karol Piątek, 8. Tomasz Metz (46, 26. Damian Jędryka), 16. Marcin Szałęga (56, 17. Adrian Fedoruk) - 23. Łukasz Szczoczarz (71, 9. Sebastian Ryguła), 27. Łukasz Cichos.

Podbeskidzie: 1. Richard Zajac - 18. Sławomir Cienciała, 6. Jacek Broniewicz, 26. Bartłomiej Konieczny, 17. Michał Osiński - 20. Maciej Rogalski, 21. Piotr Koman (80, 9. Łukasz Matusiak), 10. Dariusz Kołodziej (46, 28. Dariusz Łatka), 11. Sebastian Ziajka - 16. Adam Cieśliński (66, 13. Sylwester Patejuk), 23. Róbert Demjan.

żółte kartki: Tomasz Metz, Andrzej Wójcik, Michał Czarny.

sędziował: Jacek Walczyński (Lublin).
widzów: 1700.


źródło: własne / LKS Nieciecza / Podbeskidzie Bielsko-Biała

Marcin - 15 sierpnia 2010, 17:58:51 - *.adsl.inetia.pl
Wyniki pokazują, że 1 liga to już za duże wyzwanie dla trenera Jałochy. Sponsor jest, ładny stadion jest, kilku dobrych zawodników jest ... a wyników nie ma, ba nawet bramek nie ma ... Bilans 0:6 mówi sam za siebie, no i to lanie 0:5 w meczu z Podbeskidziem u siebie - wstyd. Warto pomyśleć nad zmianą szkoleniowca. Owszem przez kilka lat wykonał świetną pracę, ale jego era w Niecieczy chyba dobiegła końca.

tsp - 15 sierpnia 2010, 17:59:02 - *.c198.msk.pl
Ganialnie!! BRAWOO!!!

tjuj - 15 sierpnia 2010, 17:59:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo, Brawo!!!

tsfun - 15 sierpnia 2010, 17:59:14 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Podbeskidzie!!!!

olimpijska - 15 sierpnia 2010, 17:59:20 - *.gorzow.mm.pl
Jezu!

adr - 15 sierpnia 2010, 17:59:21 - *.8.107.193
Wiedziałem, że będą trzy punkty, także nawet mnie to jakoś nie cieszy Gratuluje ale szkoda konutzji Kołodzieja

ooooo - 15 sierpnia 2010, 17:59:34 - *.adsl.inetia.pl
Fajny wynik , albo nieciecza taka słaba lub podbeskidzie takie mocne.... czemu niegrał cantoro ???

Oktober - 15 sierpnia 2010, 17:59:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo TSP!!! Lider! Szkoda pecha Darka, wracaj do zdrowia!!!

pepe - 15 sierpnia 2010, 17:59:59 - *.bielskobiala.vectranet.pl
to nieźle Bielsko tak trzymać mamy lidera

Mati - 15 sierpnia 2010, 18:00:08 - *.play-internet.pl
Nie wiadomo czy Podbeskidzie takie mocne czy Nieciecza taka słaba...

Sestak - 15 sierpnia 2010, 18:00:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciężkie lanie, szkoda Niecieczy, nie chcę nic przesądzać po 3 kolejkach ale to chyba początek końca snu o wielkiej piłce. Przypomina mi się sytuacja Heko Czermno :/

mati89 - 15 sierpnia 2010, 18:00:32 - *.ssp.dialog.net.pl
Super Górale oby tak dalej w piątak mecz z Odrą i kolejne 3 Punkty mamy Lidera hej Bielsko Mamy Lidera !!!!!!

KKS - 15 sierpnia 2010, 18:00:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podbeskidzie i Piast awans? Narazie te 2 kluby na czele i życzę im tego awansu!

Jupcio - 15 sierpnia 2010, 18:01:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mamy lidera, Hej Bielsko mamy lidera!!!!!! Pięknie pięknie pięknie. Osobiście przeprosze Pana Kasperczyka za to co na niego mówiłem. Demjan to geniusz. Wraca stare kochane PODBESKIDZIE!!!

adr - 15 sierpnia 2010, 18:01:01 - *.8.107.193
oooooo- Cantoro nie grał, bo nie jest piłkarzem Niecierzy, to jak miał niby grać

Tylko - 15 sierpnia 2010, 18:01:03 - *.chello.pl
i tak Piast awansuje

Poss - 15 sierpnia 2010, 18:01:19 - *.as43234.net
Ciekawe ilu widzów.

kubaTSP - 15 sierpnia 2010, 18:01:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podbeskidzie lider Ekstraklasy !!!!!
Brawo TSP ;)
Nieciecza do II ligi marsz !!!

z ^g^ó^r^ - 15 sierpnia 2010, 18:02:02 - *.anonymizer.ccc.de
___B I E L S K I___T S___ bielska duma bielska chwała Podbeskidzie Bielsko Biała.

patas - 15 sierpnia 2010, 18:02:09 - *.adsl.inetia.pl
To gdzie jest cantoro wszedzie pisze ze przybył do LKS NIECIECZA :/

fred - 15 sierpnia 2010, 18:02:12 - *.cyberczad.pl
To jest największe wyjazdowe zwycięstwo Podbeskidzia na poziomie tych rozgrywek.Gratulacje ,świetnie wypaliły transfery brawo

TSP&Rts - 15 sierpnia 2010, 18:02:19 - *.netpower.pl
Darek Darek 3maj się .Mamy Lidera

abc - 15 sierpnia 2010, 18:03:00 - *.w.zabrzu.pl
Teraz czekamy na wpisy proroków, że Podbeskidzie na awans ;)

znafca - 15 sierpnia 2010, 18:03:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Awansuje sie generalnie po 34 kolejce, i kto to bedzie to czas pokaze. Ale na razie warto sie cieszyc z malych sukcesow. Szkoda Darka, zycze zdrowia!!!!

tsp - 15 sierpnia 2010, 18:03:31 - *.c198.msk.pl
do redakcji mamy 1 miejsce a nie 3!

aaron82 - 15 sierpnia 2010, 18:03:39 - *.lanok.pl
Raczej nie trener Jałocha, a formuła się wyczerpała. Najsłabsza 1 liga od lat jak sie okazuje. Najlepsi poszli wyżej, spadli ci, którzy nic nie wnoszą. A z II weszły też niemedialne zespoły. Niczego im nie ujmując, bo jednak awans wywalczyły na boisku [mam nadzieję/// ;-]

x10 - 15 sierpnia 2010, 18:04:00 - *.icpnet.pl
Się Podbeskidzie rozstrzelało. Mam nadzieję, że w końcu w tym sezonie uda Wam się awansować. Przecież ile można grać na zapleczu ekstraklasy? Pozdrowienia z Poznania!

bielsko - 15 sierpnia 2010, 18:04:05 - *.36.euro-lan.pl
GRATULACJE DLA TSP, Darek wracaj do zdrowia. Bielsko juz czeka na Twój powrót, powodzenia

doabc - 15 sierpnia 2010, 18:04:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
na razie widać samych proroków z Gliwic...Brawo TSP!!

Iskar - 15 sierpnia 2010, 18:04:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratki TSP ! Może z tej mąki będzie chleb i będziemy walczyć o najwyższe cele . Kołek trzymaj się , zdrowiej szybko!

olek - 15 sierpnia 2010, 18:05:10 - *.adsl.inetia.pl
bbbbbbbbbbrrrrrrrraaaaaaaaawwwwwwwwwooooooooooo

Mati - 15 sierpnia 2010, 18:06:21 - *.play-internet.pl
Jak na razie to widać, że sporo osób pojechało na wyjazd do Niecieczy

Petrazks - 15 sierpnia 2010, 18:06:45 - *.adsl.inetia.pl
podbeskidzie nie jest liderem:
1-piast
2-łks
3-podbeskidzie ale i tak zycze awansu podbeskidzie

pop - 15 sierpnia 2010, 18:08:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bravo panowie! Na wyjezdzie wbic 5 bramek to juz cos. Najwazniejsze, ze ofensywa jest na dobrym poziomie. Mamy napastnika, a jest nim Demjan. Na ta chwile mamy lidera, jednak na razie nie ma sie czym podniecac. Tylko Podbeskidzie!!!

kibic - 15 sierpnia 2010, 18:08:08 - *.tvtom.pl
Do @ Szestak
Owszem HEniek KOnieczny (stąd nazwa HEKO)też miał mocarstwowe plany, ale nie wyszło. Też były pieniądze, ładny stadion a dziś drużyna gra w A albo B klasie. Nie mam nic do Niecieczy niech grają jak najlepiej, niech wygrywają b to jest sport i niech walczą. Ktoś wyżej napisał, że era pana Marcina Jałochy dobiegła końca w Niecieczy - wiele prawdy jest w tym stwierdzeniu ponieważ 1 liga to już inny poziom i niestety tej ligi spacerkiem się nie przejdzie. Coś mi się wydaje, że w Niecieczy dojdzie do zmiany trenera.

Jupcio - 15 sierpnia 2010, 18:08:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Droga redakcjo GKP przegrywa z Kolejarzem więc zmieńcie ten błąd w tabeli bo Podbeskidzie po tej kolejce będzie pierwsze i tak zostanie! :>

Bartek - 15 sierpnia 2010, 18:08:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podbeskidzie jest liderem!
W przypadku tej samej ilości punktów liczy się bilans bramkowy, a ten Podbeskidzie ma najlepszy!

look - 15 sierpnia 2010, 18:08:42 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Tabele mi poprawić !
Bielsko ma więcej bramek i lepsza różnicę!!!
TYLKO TSP !!!

shellerTSP - 15 sierpnia 2010, 18:08:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
buraki z 90 minut sie nie znaja... mamy lepszy bilans bramkowy a jako ze nie gralismy meczu bezposredniego z PG jestesmy liderem

adr - 15 sierpnia 2010, 18:08:55 - *.8.107.193
Petrazks- mylisz się. To Podbeskidzie jest liderem. Jeśli 90minut dało TSP na trzecie to popełniło błąd. TSP ma najlepszy bilans, najwięcej strzelonych i najmniej straconych goli, a bezpośrednio z Piastem i ŁKS-em nie grał, także Bielsko pierwsze.

stary_kibi - 15 sierpnia 2010, 18:09:08 - *.adsl.inetia.pl
Gratulacje dla Podbeskidzia z Nowiaka !!!!!
Pozdro dla kibiców!!!!

tsp - 15 sierpnia 2010, 18:09:31 - *.netpower.pl
KKKKKKKKOOOOOOOŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁOOOODDDDDZZZZZIIIIEEEEJJ 3 majsię
jesteśmy z tobą

bbb - 15 sierpnia 2010, 18:10:54 - *.nidzica.vectranet.pl
i po co się pchać do I ligi ?

Rafał - 15 sierpnia 2010, 18:11:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Boze czym sie podniecacie awansuje ktos z trojki Odra ŁKS Piast

burak - 15 sierpnia 2010, 18:11:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co sie stalo z tymi ludzmi ktorzy po 1 meczu juz wiedzieli ze Podbeskidzie bedzie gralo slabo?

fred - 15 sierpnia 2010, 18:11:51 - *.cyberczad.pl
Oczywiście ,że nie ma co się podniecać.Niech chłopaki grają jak najlepiej a na koniec rundy jesiennej będzie można określić cele.Niech się stresują inni i tyle w temacie

PZPN - 15 sierpnia 2010, 18:12:31 - *.adsl.inetia.pl
1.Piast
2.Łks
18.Podbeskidzie -5 punktow bo dzis zdobyli 5 bramek to kara wymierzona przez WD PZPN ile bramek zdobedzie podbeskidzie w niecieczy tyle ma minusowanych punktow ...

sprinter - 15 sierpnia 2010, 18:12:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I gitarra!!!

Torfiorz - 15 sierpnia 2010, 18:13:05 - *.cdma.centertel.pl
A co się stało z Kołodziejem??

benfa - 15 sierpnia 2010, 18:13:49 - *.177.133.10
nie no sporo tej niecieczy, 800 osób? przeciez ta wioska ma 750 mieszkańców, pewnei zjechały się wszystkie wioski

adr - 15 sierpnia 2010, 18:14:42 - *.8.107.193
@Rafał; Odra???????????:D Jak lubisz Odrę to trzymaj kciuki, żeby nie spadła. Walka o utrzymanie będzie wyrównana....

Romario - 15 sierpnia 2010, 18:16:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje z Nowego Sącza - bravo

banan1908 - 15 sierpnia 2010, 18:17:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a gkp baty ze storzami narazie xD

guraal-TS - 15 sierpnia 2010, 18:17:56 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Brawo guuraalee!! tak trzymać !!!
w następnych meczach życzę powtórki powodzenia !!
FORZA TSP NAPRZÓD GUURAALE !!

Lolo - 15 sierpnia 2010, 18:23:11 - *.zabkowice.connectit.pl
Klub z Niecieczy na tym poziomie rozgrywek to nieporozumienie. Proponuję przenieśc ten klub do pobliskiego Tarnowa i niech występuje pod szyldem TARNOVII lub UNII - dwóch znanych klubów z tego miasta. Nawiasem mówiąc gdzieś czytałem, że są plany budowy dla tego klubu stadionu piłkarskiego, właśnie w Tarnowie. Tak więc czym szybciej przeniosą ten klub do Tarnowa to tym lepiej dla niego. Podobnie rzecz ma się z Dolcanem i z Kolejarzem.

Lolo - 15 sierpnia 2010, 18:24:56 - *.zabkowice.connectit.pl
Klub z Niecieczy na tym poziomie rozgrywek to nieporozumienie. Proponuję przenieśc ten klub do pobliskiego Tarnowa i niech występuje pod szyldem TARNOVII lub UNII - dwóch znanych klubów z tego miasta. Nawiasem mówiąc gdzieś czytałem, że są plany budowy dla tego klubu stadionu piłkarskiego, właśnie w Tarnowie. Tak więc czym szybciej przeniosą ten klub do Tarnowa to tym lepiej dla niego. Podobnie rzecz ma się z Dolcanem i z Kolejarzem.

100%BB - 15 sierpnia 2010, 18:25:47 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Ciesze sie z wygranej, ale wiem ze aby zyczenia stały sie faktem..... droga jeszcze bardzo daleka. Wiec spokojnie patrze na tabele, gre i poszczególne wyniki.

lolo - 15 sierpnia 2010, 18:26:56 - *.182.134.37.nat.umts.dynamic.eranet.pl
kiedy gracie z cyganami? mam nadzieje ze tez im piatke wrzucicie!gratulacje

Milosević - 15 sierpnia 2010, 18:26:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dolcan Warszawa i Kolejarz Nowy Sącz XD. Do redakcji, zadzwońcie do dziadków z PZPNu to może oni wam wytłumaczą ŻE PODBESKIDZIE JEST PIERWSZE!!!!!!!!!!!

gje - 15 sierpnia 2010, 18:28:02 - *.145.45.91
@Lolo - rzekł gość z Ząbkowic w których mieszka niewiele więcej osób niż w Stróżach czy Niecieczy.
W BIELSKU TYLKO TSP! Pozdro z Anglii.

LGFT - 15 sierpnia 2010, 18:30:06 - *.uk2net.com
Awans dla Bielska? Raczej poczekałbym z tym do wybudowania stadionu spełniającego choćby w stopniu minimalnym wymogi Ekstraklasy. Przykro patrzeć na obiekt, na którym mecze rozgrywa Podbeskidzie, nie wspominając o nie wpuszczaniu kibiców przyjezdnych od bodajże 2 sezonów. Stanowcze NIE dla takich klubów w Ekstraklasie!!!

bielsko - 15 sierpnia 2010, 18:31:12 - *.c198.msk.pl
nie trzeba wiele kalkulować bo oczywiste jest że podbeskidzie powinno być na pierwszym miejscu w tabeli ... więc nie rozumie dlaczego tak nie jest...

ju - 15 sierpnia 2010, 18:32:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co się stało w Stróżach?

G-Polk - 15 sierpnia 2010, 18:33:18 - *.ssp.dialog.net.pl
Podobno Nieciecza licząca tyle typa co mój blok chce być w czubie tabeli. Owszem, ale 2 ligi po spadku.

SFFS - 15 sierpnia 2010, 18:34:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
...nie chcą się przyznać do błędu...nie skomentują dlaczego taka tabela a nie inna. Błąd i tyle w temacie.

LKS'iak - 15 sierpnia 2010, 18:35:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
800 ludzi?? Redakcjo byłem na meczu jak to możliwe skoro 3/4 stadionu było pełne a stadion ma pojemność 2500?? ludzi było około 1600-1700??

tsp - 15 sierpnia 2010, 18:36:29 - *.c198.msk.pl
W Stróżach ulewa a Kołodziej raczej nie zagra już w tym roku

ADR - 15 sierpnia 2010, 18:36:43 - *.8.107.193
LGFT- masz rację, musi stanąć nowy stadion. Są zaawansowane plany i projekty stadionu miejskiego- nowego, ale na ten moment nie wyjaśniło się to do końca. Szkoda, bo w Bielsku generalnie dużo się inwestuje. Właściwie wszystko jest odnawiane; wszystkie drogi, nowe ronda, objazdy, obiekty- pod tym względem Bielsko dystansuje chyba wszystkie miasta w okolicy. W porównaniu do Bytomia czy Zabrza Bielsko wygląda jak nie z Polski tylko z zachodniej granicy Tylko stadionu brak...

PG13 - 15 sierpnia 2010, 18:37:34 - *.net.brewet.pl
Bardzo zagmatwany ten regulamin jak Podbeskidzie jest na trzecim miejscu, ale w redakcji chyba znają się na rzeczy.

...k - 15 sierpnia 2010, 18:38:43 - *.36.euro-lan.pl
ale z Was buraki!napinka na glupią tabele po trzecim meczu! kretyni, poczekajcie z tym awansem... PRAWDZIWI KIBICE PYTAJA CO JEST Z KOLKIEM a nie o awans po 3 meczu... hehehe

znafca - 15 sierpnia 2010, 18:38:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
90.minut stosuje zasady z regulaminu PZPN, a ten mówi tylko o sytuacji po 34 kolejkach. Dlatego tez założyli, ze w meczach bezpośrednich liczą sie mecze między zainteresowanymi drużynami a w takich TSP zdobyło 0 pkt.
Bez sensu ale 90.minut stosuje tą zasadę od dawna i jest konsekwentne. A to kto jest teraz pierwszy nie ma zadnego znaczenia, trzeba jeszcze poczekac 31 kolejki.

tsp - 15 sierpnia 2010, 18:39:20 - *.c198.msk.pl
PG13
My mamy pierwsze miejsce, drugie Piast ŁKS trzecie.
A to,że redakcja tak dała to tylko i wyłącznie jej błąd

dede - 15 sierpnia 2010, 18:39:46 - *.wic0m.net.pl
Do redakcji widzów na meczu było 1700 a nie 700 byłem widziałem ...

jol - 15 sierpnia 2010, 18:40:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To nie musi być błąd, jeśli drużyny mają tyle samo punktów to ważniejszy jest bilan bezpośrednich spotkań. ŁKS grał z Piastem, więc mają po jednym spotkaniu wewnątrz prowadzącej trójki. Podbeskidzie z żadnym z nich nie grało, więc wewnątrz trójki ma zero rozegranych meczów.

kolec - 15 sierpnia 2010, 18:41:54 - *.range81-129.btcentralplus.com
Ktos sie chyba porwal z kostka na swiat.

xyz - 15 sierpnia 2010, 18:42:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I prawidłowo. Wiejskie drużyny powinny grać w max II lub III lidze. Na przykład wprowadzić zasadę, że wygranie przez klub ze wsi II ligi nie skutkowałoby awansem tylko tytułem "mistrza Polski drużyn wiejskich" i załatwione.
Dolcan zostaje w Ząbkach, to przecież jednak miasto jest.

wierny kib - 15 sierpnia 2010, 18:42:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
pod koniec to ja już miałem wołać 'Jeszcze jeden!!'

debiec - 15 sierpnia 2010, 18:43:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podsumowując mecz: dużo walki, słaba gra do przerwy obu ekip. Po przerwie Podbeskidzie siadło, bo golu Nieciecza próbowała zaatakować a potem to już kontra z kontra gole dla TSP. W Niecieczy atmosfera święta piłkarskiego jednak piłkarze rozczarowali, kibiców około 1700 gdyż jak ktoś dobrze napisał stadion był w dużej części pełny. kibiców gości około 80 na oko

do gje - 15 sierpnia 2010, 18:44:06 - *.adsl.inetia.pl
"W BIELSKU TYLKO TSP! Pozdro z Anglii."
rzekł jakis ciec z Anglii co pewnie nigdy na meczu nie byl i nie wie jak wyglada sytuacja w miescie

gje - 15 sierpnia 2010, 18:45:58 - *.145.45.91
Cieciu, byłem na wszystkich meczach oprócz tego i 2 następnych bo jestem na wakacjach. Wiem jak wygląda sytuacja w mieście. Ostatnio?? Nijak.

galon - 15 sierpnia 2010, 18:46:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Jałocha winszuję składu!!!!!A gdzie pan zgubił tych z zeszłej rundy????

relacja - 15 sierpnia 2010, 18:46:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drużyna z Niecieczy z wielkimi nadziejami podchodziła do meczu z Podbeskidziem. Na stadionie zjawiło się około 1500 widzów, co zważywszy na zbiżającą się burzę było frekwencją dobrą. A Marcin Jałocha zarządził w swoim zespole kilka roszad.
Niestety ani kibice nie ustrzegli się burzy, ani Bruk-Bet błędów. Deszcz nad stadionem zaczął padać w Niecieczy już w pierwszej połowie, a grad bramek spadł na beniaminka I ligi w drugiej. Podbeskidzie strzeliło ich aż 5, pokazując bardzo dobry futbol. Zwycięstwo było jak najbardziej zasłużone, choć rozmiary zaskoczyły nawet Górali.

xyz - 15 sierpnia 2010, 18:46:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
debiec... Na oko tylu ile wasza klateczka mieści... Więcej się nie dało.

kibic.pl - 15 sierpnia 2010, 18:48:17 - *.net81.citysat.com.pl
Zabrać licencje klubą o liczbie mieszkańców poniżej 20 tysięcy!!! Piłka nożna dla kibiców! Nie dla krów i świń na pastwiskach.

xyz - 15 sierpnia 2010, 18:48:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
debiec... "Na oko" to tylu ile wasza klateczka mieści... Więcej się nie dało.

znaFca - 15 sierpnia 2010, 18:51:52 - *.68.76.127.brzesko76.tnp.pl
wynik a juz jego rozmiary to sensacja ale wsumie nlezalo im sie bo sa wioska i musza poznac miejsce w szeregu i wiedziec ze to nie takie proste ze nie sama kasa wystarczy ..ale rozmiary zadziwiajace porazki hehe no i na in minus frekfencja w Niecieczy iauguracja 1 ligi a tu 8 setek tylko malooooo

wierny kib - 15 sierpnia 2010, 18:53:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co wy chcenie mojej kochanej niecieczy odebrać licencje a po co niech reszta klubów dzięki niecieczy zbiera sobie kolejne punkty.

kibicLkS - 15 sierpnia 2010, 18:53:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem Niecieczy, widać w naszej drużynie brak zagrania, za dużo nowych twarzy. Szkoda że taki wynik natomiast Podbeskidzie pokazało doświadczenie i wypunktowało beniaminka. Gratuluje. Myślę jednak że Nieciecza przezwycięży kryzys tak jak to bywało i pokarz jeszcze dobry futbol. W woli ścisłości kibiców 1700, wiadomość oficjalna ze strony Niecieczy. Dużo osób przybyło do nas na mecz biorąc pod uwagę ulewę... pzdr.

wierny kib - 15 sierpnia 2010, 18:55:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co wy chcenie mojej kochanej niecieczy odebrać licencje a po co niech reszta klubów dzięki niecieczy zbiera sobie kolejne punkty.

debiec - 15 sierpnia 2010, 18:57:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
xyz: no to pisze właśnie, klatka 100 osób a Podbeskidzia około 80 choć podobno autokar zawrócono??. Nie wiem w każdym razie klatka prawie pełna:] Gratulacje dla Podbeskidzia. Nieciecza zbyt dużo nowych zawodników, zero zgrania. Gdzie ten złoty skład z tamtych sezonów panie trenerze...??

aaa - 15 sierpnia 2010, 18:57:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ci co mówią ze piłka nie dla wioch - to pewnie zakompleksiali mieszczuchy ! Pilka nozna dla poziomu !

Świt - 15 sierpnia 2010, 18:58:16 - *.play-internet.pl
bielska duma bielska chwała Podbeskidzie Bielsko Biała
gratulacje od kibica Świtu

rolekx - 15 sierpnia 2010, 19:03:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale wy jesteście tępi niektórzy, jak można wprowadzić limit mieszkańców?? Co to liga zamknięta jak NBA. Sport stracił by sens wtedy. To jest własnie najlepsze że mały może rozwalić dużego i na odwrót tak jak dziś. Nie wiem komu to może przesadzać, chyba tym tylko którzy okazali się gorsi od klubów tego typu

joker - 15 sierpnia 2010, 19:07:15 - *.chello.pl
Gratki dla Podbeskidzia z Otwocka! Już się nie możemy doczekać na Was na mecz w PP! Będzie się działo!

szymson - 15 sierpnia 2010, 19:12:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no Ładnie tylko teraz pojazdy na nieciecze że skąd oni się tu wzięli itp.ŻAL a poza tym mój ŁKS 1926 Łomża wygrał na wyjeździe 0-8 pozdro

guraal-TS - 15 sierpnia 2010, 19:14:19 - *.bielskobiala.vectranet.pl
dla pytających;
Darek Kołodziej zaznaczam,że są to wstępne informacje na podstawie obserwacji masażysty klubowego- złamał obojczyk i zerwał wiązadła ale dopiero po wizycie w szpitalu będzie można coś więcej powiedzieć...
Darku wracaj nam jak najszybciej do zdrówka klub i kibice trzymają za Ciebie kciuki !!!!
FORZA TSP !!

100%BB - 15 sierpnia 2010, 19:15:27 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Jestem mieszkancem BB i nie mam nic przeciwko, ze Nieciecza czy Stróże graja w 1 lidze, zasłużyliście na awans to jest wasze, jak wasze wyniki i co bedziecie tutaj prezentować.
Natomiast do 90 minut, nie musicie byc złośliwi, ze wpiszecie TSP BB na pierwszym miejscu w tabeli. Nie macie prawa do dzielenia drużyn na równych i równiejszych wg. nazwy klubu. Co prawda TSP BB ma tyle samo punktów co Gliwice i Łódź, ale lepszy bilans bramkowy, tak po stronie goli strzelonych i goli straconych. Stąd byłoby pozytywnym abyście poprawili tabele 1 ligi. Czy to sie komuś podoba czy nie!

znafca - 15 sierpnia 2010, 19:22:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
100%BB, 90.minut nie jest złośliwe tylko konsekwentnie stosuje zasady PZPN i tyle, nie ma o czym pisać tylko trzeba wygrywać kolejne mecze. Poczytaj sobie regulamin rozgrywek PZPN, to zrozumiesz

Kolejarz - 15 sierpnia 2010, 19:25:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Buahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
5-0 o ja pier%^le! Brawo PODBESKIDZIE!

konus - 15 sierpnia 2010, 19:28:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
90 minut jest bardzo złośliwe i wydaje opinie jak dana drużyna ma się zachować w pewnych sytuacjach

kibic - 15 sierpnia 2010, 19:33:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik robi wrazenie , czyzby LKS tylko statystowal?za duzo nowych twarzy, p. Jalocha za duzo nakombinowal i ma tego wyniki , nasciagal swoich grajkow co jeden to lepszy

topuzakov - 15 sierpnia 2010, 19:34:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzów: 1700 redakcjo. Podbeskidzie wypunktowało Nieciecze jak bokser.

kolo - 15 sierpnia 2010, 19:42:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe co zrobi trener LKS????

śląsk ko - 15 sierpnia 2010, 19:45:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
miał pan panie jałocha tak poukładany skład który zrobił awans pomieszał pan zgraną ekipę, która by na pewno grała swoje. a teraz wstyd.

śląsk ko - 15 sierpnia 2010, 19:50:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
albo się poda do dymisji albo pogodzi się ze starą ekipą.

bodek - 15 sierpnia 2010, 20:02:34 - *.252.190.126
do wszystkich co rozdzierają szaty z powodu tabeli:
a co to za znaczenie czy Podbeskidzie jest na 1 czy 3 miejscu? mamy 7 punktów i tego raczej nic nie zmieni, prawdziwy stan naszego posiadania to okaże się za kilka kolejek, teraz wygrać z Odrą i za dwa tygodnie chyba pierwszy poważny egzamin GKS, wtedy będziemy dopiero widzieć na co nas naprawdę stać;
pozdrowienia dla normalnych

robson - 15 sierpnia 2010, 20:17:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przeciez w tym "klubie" trener nie ma nic do powiedzenia sklad ustala slaba pani prezes ktora poza pieniedzmi nie ma pojecia o prowadzeniu zespolu wystarczy popatrzec na sklad, gdzie sa podstawowi zawodnicy np. kubowicz szkoda tylko paru chlopakow ktorzy zamiast grac w normalnym klubie spedzaja czas na obserwowaniu zalosnych poczynan boiskowych pupili prezesowej.

Julla - 15 sierpnia 2010, 20:19:35 - *.toya.net.pl
Podbeskidzie liderem ;)

luksTS - 15 sierpnia 2010, 20:20:39 - *.ssp.dialog.net.pl
Ludzie coście się tak uwzieli tego 1 miejsca.
Nie uważacie że lepiej bedzie grać choćby z Odra z pozycji 3. Mniejsza presja i do tego niepotrzebna. Po co te nerwy.
Co do tematu wioch. To Bielsko Biała do tego okreslenia pasuje bardziej niz Nieciecza czy Stróze NIE MAMY KLATKI TO JEST WIOCHA.

Maxi kaz - 15 sierpnia 2010, 20:24:45 - *.cdma.centertel.pl
I dobrze się stało

Unia Tarnó - 15 sierpnia 2010, 20:26:00 - *.star.net.pl
Widzow bylo moze 900 i to maksymalnie. Nie wyszla inauguracja, a Nieciecza zebrala bęcki ąz miło.
Zreszta szacunek dla Podbeskidzia, bo pokazali jak sie dopinguje Przyznam, ze bylo was calkiem dobrze slychac.

Lolo - 15 sierpnia 2010, 20:26:51 - *.zabkowice.connectit.pl
Hej gje, słuchaj no paneczku,
My swojej drużyny w I lidze, czy w II nie mamy, ale kibicujemy Zagłębiu, a to już jest jakaś marka w polskiej piłce. Nie to co tam jakaś Nieciecza. Wiochy tylko blokują miejsce w Ekstraklasie i w I Lidze znanym markom piłkarskim takim jak np. Zawisza, Bałtyk GKS Tychy, GKS Katowice, Stomil, Zagłębie Sosnowiec, Warta, Odra Opole, Resovia, Stal Mielec, Motor, Miedź, Elana, Stal Rzeszów, Raków, ROW, Pogoń Szczecin, Calisia, ŁKS itd.. Można by tu jeszcze sporo wymieniac. W tych klubach przynajmniej są zorganizowane grupy kibiców, a w wioskach co jest. No chyba nic. Osobiście nie mam nic przeciwko takim klubom jak Nieciecza, Stróże, czy Ząbki, ale wolałbym jakiś klub w I lidze z pobliskiego Tarnowa, np. Unię, czy Tarnovię bo byłaby wtedy przynajmniej jakaś nadzieja na zbudowanie solidnego klubu i zainteresowanie nim władz miasta i sponsorów z Tarnowa i oklic

ksg - 15 sierpnia 2010, 20:30:00 - *.56.133.238
taka nieciecza co ma 700mieszkancow a stadion na 2500 i przychodzi prawi dwojka a na "wasze" duze miasta po ile przychodzi? a na to je...e podbeskidzie przyjdzie raptem 3 tys i sie buraki podniecacie.

ckm - 15 sierpnia 2010, 20:32:52 - *.218.97.110
"90minut" to jedyny portal,który prawidłowo pokazuje tabele wszystkich lig (patrz reg.PZPN)
Lubie was górale z BB ale już nie piszcie że "idzie idzie" to takie stare i wyświechtane.

ksg - 15 sierpnia 2010, 20:33:51 - *.56.133.238
lolo to niech sie naucza grac i wygrajcie z wioskami to moze im sie uda wejsc gdzies wyzej.

do lolka g - 15 sierpnia 2010, 20:36:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
lolo!!!!!!!!! ty sam nie rozumiesz co piszesz. nie wiem czy czytałeś swój tekst jak go napisałeś odnośnie wiochy niecieczy,że coś tam blokują itp.. a ty nic nie masz osobiście przeciwko...ha ha ha

007 - 15 sierpnia 2010, 20:40:03 - *.56.133.238
przyczepiliscie sie tak do tego 1 miejsca bo wiecie ze juz nigdy na nim nie bedziecie. od 4 kolejki zacznie sie systematyczny spadek!!!!!!!!! najlepiej az do 2 ligi

koszęci - 15 sierpnia 2010, 20:42:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
nieciecza!!!!!!!!!! pozbierajcie się!!!!!!!! cały Śląsk na was patrzy . górnik Zabrze jest z wami. Zontek na boisko!!!!

df - 15 sierpnia 2010, 20:43:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nic nie blokują- awans wywalczyły więc grają, każdy miał równe szanse.Nie chcecie wiosek w Ekstraklasie i w I lidze to wygrywajcie z nimi jak macie do tego okazje i nie jęczcie później na necie.

do redakcj - 15 sierpnia 2010, 20:45:07 - *.adsl.inetia.pl
Prosze mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie ustalana jest kolejność tabeli 1. ligi. Wg przepisów pzpn jeśli trzy drużyny mają tyle samo punktów, a nie wszystkie z nich grały ze sobą decyduje wyłącznie różnica bramek.

aspius - 15 sierpnia 2010, 20:49:54 - *.bielsat.com.pl
Do ksg. uwazaj co piszeesz. stadion w Bielsku w remoncie. a to co piszesz to rzeczywiscie jestes BURAK do kwadratu ze swoimi pogladami na sport. czytam wypowiedzi podobne do twoich i sie smieje .To żenada co niektórzy pisza, widac braki z gimnazjum.

das - 15 sierpnia 2010, 20:55:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do pana pod szyldem Unii: Czyż by kibic Unii uczęszczał na mecze Niecieczy..??haha sam piszesz że cieszysz się że zebrała bęcki a na mecze chodzisz. Może cie do klatki Podbeskidzia wpuścili?? Myślałem że kibice Tarnovii czy Unii chodzą na mecze własnych drużyn a nie do wyśmiewanej Niecieczy... Kibiców było tyle ile podaje oficjalna strona Niecieczy czyli 1700.

ckm - 15 sierpnia 2010, 20:59:52 - *.218.97.110
do redakcj - 15 sierpnia 2010, 20:45:07 - 77-253-15-125.adsl.inetia.pl
Prosze mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie ustalana jest kolejność tabeli 1. ligi. Wg przepisów pzpn jeśli trzy drużyny mają tyle samo punktów, a nie wszystkie z nich grały ze sobą decyduje wyłącznie różnica bramek
Czytaj ze zrozumieniem "nie wszystkie z nich grały ze sobą" grały, ŁKS grał z Piastem i to te kluby są brane pod uwagę w pierwszej kolejnosci.

EDDY - 15 sierpnia 2010, 21:04:21 - *.is.net.pl
das - i co z tego że uczęszcza na mecze innej drużyny? Tym bardziej, że Unia dziś nie grała bo mecz z Dalinem został przełożony na inny termin. A ty pewnie jesteś tym słynnym dziennikarzem kapusiem z Tarnowa.

ckm - 15 sierpnia 2010, 21:05:02 - *.218.97.110
do redakcj - 15 sierpnia 2010, 20:45:07 - 77-253-15-125.adsl.inetia.pl
Prosze mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie ustalana jest kolejność tabeli 1. ligi. Wg przepisów pzpn jeśli trzy drużyny mają tyle samo punktów, a nie wszystkie z nich grały ze sobą decyduje wyłącznie różnica bramek
Czytaj ze zrozumieniem "nie wszystkie z nich grały ze sobą" grały, ŁKS grał z Piastem i to te kluby są brane pod uwagę w pierwszej kolejnosci.

aspius - 15 sierpnia 2010, 21:05:27 - *.bielsat.com.pl
Pojedynki bezposrednie licza sie pozakonczeniu rundy, a w trakcie, bilans bramkowy .Na bank. 90 min pl MILCZY.

DARIO - 15 sierpnia 2010, 21:11:24 - *.230.98.128
do lolo; coś tak uparł na tą NIECIECZE.KLUBU DO TARNOWA nie przeniosą na unie czy tarnowie bo po pierwsze własciciel jest z niecieczy a po drugie na unii czy tarnowii juz wszystko rozkradli i co nastepny klub by zgnoili a pan witkowski nie robi tego dla zysku tylko dla własnej satysfakcji.

DARIO - 15 sierpnia 2010, 21:13:54 - *.230.98.128
do lolo; coś tak uparł na tą NIECIECZE.KLUBU DO TARNOWA nie przeniosą na unie czy tarnowie bo po pierwsze własciciel jest z niecieczy a po drugie na unii czy tarnowii juz wszystko rozkradli i co nastepny klub by zgnoili a pan witkowski nie robi tego dla zysku tylko dla własnej satysfakcji.

DARIO - 15 sierpnia 2010, 21:16:20 - *.230.98.128
do lolo; coś tak uparł na tą NIECIECZE.KLUBU DO TARNOWA nie przeniosą na unie czy tarnowie bo po pierwsze własciciel jest z niecieczy a po drugie na unii czy tarnowii juz wszystko rozkradli i co nastepny klub by zgnoili a pan witkowski nie robi tego dla zysku tylko dla własnej satysfakcji.

do DARIO - 15 sierpnia 2010, 21:23:27 - *.147.79.55
DARIO, jeszcze ze dwa razy to napisz

szajanek - 15 sierpnia 2010, 21:23:44 - *.129.81.32
witam jak zagral ziajka z Podbeskidzia,pozdrawiam ze swinoujscia

kubaTSP - 15 sierpnia 2010, 21:26:35 - *.191.248.184
Poprawna tabela jest na www.sport.tvp.pl

DARIO - 15 sierpnia 2010, 21:31:26 - *.tarnow.mm.pl
a moge

fgsg - 15 sierpnia 2010, 21:43:14 - *.22.240.82
Brawo, brawo TSP brawo piłkarze - macie charakter!Oby tak dalej!

dokładny - 15 sierpnia 2010, 21:44:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Termalica Bruk-Bet Nieciecza KS - Podbeskidzie Bielsko-Biała 0-5(0-0)
Maciej Rogalski 47, Adam Cieśliński 61 (k), Sławomir Cienciała 77, Róbert Demjan 87, Sylwester Patejuk 90
żółte kartki: Tomasz Metz, Andrzej Wójcik, Michał Czarny.
sędziował: Jacek Walczyński (Lublin).
widzów: 1700.

miras - 15 sierpnia 2010, 21:46:37 - *.prz.edu.pl
DO kibicow Podbeskidzia, jak tak "wyliscie" ze jestescie u siebie to gdzie wasz katering jak tak umieraliscie z glodu:P

kibic 001 - 15 sierpnia 2010, 21:57:21 - *.56.133.238
do tych wszystkich co sie nabijaja z niecieczy!!! JESTESCIE ZALOSNI!!!!!!! nie wiem gdzie to jest i skąd wzial sie ten klub ale gosciu ma kase i chce sie w to bawic i to jest najwarzniejsze a ze przychodzi 1700 ludzi na 1 lige to jest malo??/ dla kogo malo to malo!!!! taka polonia-stolica i co 5tys. slask- chorzow 6000.. polonia b. 2500. Bielsko Biala 5000 to jest MAŁO!!!!!!!!! na wioske przychodzi wiecej i to normalnych kibicow!!

obiektywny - 15 sierpnia 2010, 22:02:45 - *.centertel.pl
Zontek Smółka Kubowicz na boisko...koniec z odpierdzielaniem jakichś pożal się Boże Cichowsów czy Wójcików...

kibic - 15 sierpnia 2010, 22:07:49 - *.perr.cable.virginmedia.com
Nie lubie taki stworow jednego sponsora!!!Gdzie macie kibica???no pytam sie gdzie macie kibica???800 ludzi na 1 lidze wstyd precz z takimi klubami na 3 sezony zrobione przez bogatego czlowieka .Psuja tlyko nasza pilke.

obiektywny - 15 sierpnia 2010, 22:10:46 - *.centertel.pl
a tak poza tym to sędziowie pokazali się z dobrej strony dzisiaj jestem z was dumny panowie naprawde chyba pierwszy raz widziałem cos takiego żeby boczni bali się głównego i czekali na jego decyzje albo udawali ze nie widzą fauli na zawodnikach z Niecieczy...za to zawodnicy podbeskidzia w niektórych sytuacjach bardziej przypominali urażone kobiety niż piłkarzy. P.S. wasze laski z klatki były twardsze od was a Nieciecza jeszcze pokaże na co ją stać !!

luksTS - 15 sierpnia 2010, 22:10:59 - *.ssp.dialog.net.pl
@dokładny ciekawe na czym redakcja opiera swoje dane i co im daje taki tendencyjny wpis.
Potem tysiac bezmozgow pisze po co w 1 lidze taka wieś. No a po to że Pan na włościach ma pieniądze i się nimi bawi inwestuje w football dla własnej przyjemności a nie dla Waszej.

obiektywny - 15 sierpnia 2010, 22:12:02 - *.centertel.pl
do kibic kolego było 1700 ludzi jak nie więcej...800 to może u ciebie na wiosce mieszka

Taliniak - 15 sierpnia 2010, 22:16:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ulewa nad stadionem a ludzi było 1700, widać że w tamtych rejonach jest spore zainteresowanie Niecieczą
http://www.termalica.brukbet.com/index.php?strona=
aktualnosci&id=982

do ckm - 15 sierpnia 2010, 22:17:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Różnie to mozna interpretować tak jak napisałes "nie wszystkie z nich grały ze sobą" Podbeskidzie nie gralo z żadnym z nich czyli "nie wszystkie z nich graly ze sobą" czyli wazny jest stosunek bramek

MKS ŚWIT - 15 sierpnia 2010, 22:23:43 - *.adsl.inetia.pl
GRATULACJE dla Podbeskidzia od kibica Świtu NDM. Zwycięstwo tym bardziej znaczące, że z naszym niedawnym konkurentem do awansu

yamayka - 15 sierpnia 2010, 22:53:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wypowiedzi trenerów:
http://www.termalica.brukbet.com/index.php?strona=
aktualnosci&id=983

tom - 15 sierpnia 2010, 22:56:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Wie ktoś może, jakie więzadła(prawdopodobnie)zerwał Kołodziej? Mam nadzieję, że nie kolanowe...?

suhy - 15 sierpnia 2010, 23:53:08 - *.54.87.43
niech daje kotka cygnara smule to sa chlopy do gry z charakterem a nie swoich pilkarzynow ile mu daja zeby grali?

MKS ODRA - 16 sierpnia 2010, 0:10:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawdziwy sprawdzian to mecz ze znaną marką jaką jest ODRA WODZISŁAW .Na teraz Jesteśmy słabi jak nigdy ,ale zaskakujemy wszystkich jak ZAWSZE !

stefan-woj - 16 sierpnia 2010, 0:21:26 - *.dip.osnanet.de
To tylko w polskiej lidze jest przyjęty taki nonsens,że drużyna z najlepszym kontem bramkowym jest ostatnia(Podbeskidzie, w tym przypadku trzecia)....stwierdzam to to jako kibic piłki nożnej!!!...dlaczego ?????

tom - 16 sierpnia 2010, 0:51:25 - *.ssp.dialog.net.pl
Do Odra: pojedziemy was tak jak na sparingu hehehe.

dudus - 16 sierpnia 2010, 1:31:18 - *.adsl.inetia.pl
ale i tak Piast Liderem A Odry się nie obawiajcie! Mała tabelka z ŁKSem, Podbeskidziem i Piastem - 1 pkt Piasta i lepszy od ŁKSu stosunek goli. Pozdrawiam

hattric - 16 sierpnia 2010, 1:34:41 - *.24.120.12
Jestem w SZO KU :D Brawo TSP !!!

Lolo - 16 sierpnia 2010, 2:41:56 - *.zabkowice.connectit.pl
Do DARIO:
Na Niecieczę może przyjśc max 1000 kibola, w tym 3/4 z pobliskiego Tarnowa, na Tarnovię, czy Unię gdyby grały na tym szczeblu rozgrywek nawet minimum 5 tys. kibica. Wystarczy popatrzec na to ile osób chodziło na żużlową Unię gdy walczyła o mistrza. Podobnie byłoby z piłką. TARNOVIA już nawet kiedyś grała w dawnej I lidze (dzisiaj Ekstraklasie), Unia przez wiele lat grała na zapleczu d. I ligi. Dzisiaj oba kluby są klubami typowo amatorskimi, ale w oparciu o jaki klub można byłoby zbudowac solidną piłkę dla Tarnowa. Są co prawda jeszcze Błękitni i Metal, ale to Tarnovia i Unia najwięcej w tym mieście znaczą.

Otwock - 16 sierpnia 2010, 6:05:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będzie Ciężko 25 w PP w Otwocku . Pytanie do TSP . Wybieracie się jakąś zoorganizowaną grupką do Otwocka! 300/400 łba klatka pomieści :D

B-B - 16 sierpnia 2010, 9:01:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To mój drugi mecz na którym byłem (oczywiście byłem więcej nie 2razy)i było takie wielkie lanie
1.TS Podbeskidzie B-B 9-0 Tur Turek
2.Brux Bet Termalica LKS Nieciecza 0-5 TS Podbeskidzie B-B
Wracaj do Zdrowia Daruś ;(
SZYBKO górale cię potrzebują ;)

kibic - 16 sierpnia 2010, 11:47:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
widzów byłó 1400

D-Dubz - 16 sierpnia 2010, 12:50:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego redakcja 90minut podaje nie prawdę. Kibiców było 1700 czyli tyle ile podała oficjalna strona gospodarzy meczu. Poprawcie to bo nie jesteście obiektywni, tak samo jak z tabelą

kibic - 16 sierpnia 2010, 14:04:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Redakcja 90minut nie czytała chyba gazet. W Przeglądzie Sportowym pisze jak byk:
1. Podbeskidzie
2. Piast
3. ŁKS
Według Przeglądu widzów było 1500, w każdym razie było kibiców było znacznie więcej niż redakcja tego portalu pisze.

Mati - 16 sierpnia 2010, 14:50:14 - *.play-internet.pl
Ło matko PBB zagra z Odrą i zobaczymy czy będą liderem. Jak wy się podniecacie, wygrana z prawdopodobną czerwoną latarnią rozgrywek. Mogliście 2 razy awansować ale wasi działacze tego nie chcą, więc po co się tak spinacie?

Gawron - 16 sierpnia 2010, 15:10:21 - *.adsl.inetia.pl
Do kibiców Podbeskidzia.
Z czym do ludzi. Nie wstyd wam sie pchać Do Ekstraklasy ze stadionikiem na 5 tys? W sytuacji gdzie prawie wszędzie powstają noweczesne obiekty? Nawet licensji wam nie dadzą, tylko bedziecie gdzies grać jak Piast. A skład typowy do robienia punktów, może lepiej sobie grac w 1 lidze jak ośmieszać sie w Ekstraklasie?

l.gd - 16 sierpnia 2010, 15:24:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o Tsp to Ty sie nie martw, zeby kazdy klub byl tak poukladany jak Podbeskidzie to by bylo dobrze...

omd - 16 sierpnia 2010, 16:32:37 - *.StrefaWiFi.kolnet.eu
Odra pokazcie temu calemu Podbeskidziu miejsce w szeregu wygrali z beniaminkiem mecz i wielkie halo liderzy juz awans pewny smiechu warci

pablo - 16 sierpnia 2010, 16:41:22 - *.adsl.inetia.pl
poprawcie tabele bo to Podbeskidzie jest liderem a nie Piast !!!

max72 - 16 sierpnia 2010, 17:12:59 - *.17.138.126
wg. strony PZPN
16.08.2010
I liga: Podbeskidzie rozbiło beniaminka
Podbeskidzie Bielsko-Biała pokonało 5:0 LKS Nieciecza w niedzielnym meczu 3. kolejki 1. ligi. Zwycięstwo odnotował także Kolejarz Stróże, który przed własną publicznością pokonał GKP Gorzów Wielkopolski 2:1. Bezbramkowym remisem zakończyło się natomiast spotkanie Ruchu Radzionków z Sandecją Nowy Sącz.
Po 3. kolejkach 1. ligi liderem tabeli jest Podbeskidzie Bielsko-Biała, które zgromadziło na swoim koncie siedem punktów. Tyle samo punktów, ale gorsze bilansy bramkowe mają Piast Gliwice i ŁKS.
Tabelę zaplecza polskiej Ekstraklasy zamyka beniaminek, LKS Nieciecza.

fred - 16 sierpnia 2010, 17:46:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakie to ma znaczenie z tą tabelą .Ważne ,że mamy 7pkt i tyle a za dwie kolejki nikt o tym nie będzie myślał .Ciągłe wypominanie tej sprawy robi się obciachowe dajcie sobie już z tym spokój bo to nie ma na tą chwilę żadnego znaczenia.

max72 - 16 sierpnia 2010, 17:54:27 - *.17.138.126
Do Fred:
To nie chodzi o miejsce w tabeli pierwsze czy też trzecie tylko o rzetelność portalu www.90minut.pl, który uważam za najlepszy portal o tematyce piłkarskiej w Polsce. Z resztą jak najbardziej się zgadzam z Tobą.

gdynia - 16 sierpnia 2010, 20:55:56 - *.190.111.162
Chciałby się powiedziec ... idzie, idzie Podbeskidzie ..do ekstraklasy

... - 16 sierpnia 2010, 21:08:18 - *.bielsat.com.pl
po co się teraz podniecać 1 miejscem? najważniejsze aby po 34 kolejce być na 1 lu 2 miejscu!! BEZ PODNIETY

kibic - 17 sierpnia 2010, 7:10:17 - *.zicom.pl
Wójcik do a klasy sie nadaje, a nie na 1lige!!!!!

bebek - 17 sierpnia 2010, 10:26:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
OOO redakcja poprawiła ilość widzów na meczu, tym samym przyznając się do błędu. Brawa dla redakcji jesteście ludźmi honoru. POZDRO, TYLKO TA TABELKA JESZCZE =/

luckBks - 17 sierpnia 2010, 17:28:40 - *.chello.pl
szacunek za frekfencje niektore kluby w oe maja taka publike

burak - 17 sierpnia 2010, 18:42:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A na mecz finalu Ebsfleet vs. Torquay bylo ponad 40.000 kibicow a to liga 5 byla ;]

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas