[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 września 2010, 16:50:21 - MichalMKS
Ligowe zwycięstwo Juventus FC

Juventus FC, rywal Lecha Poznań w rozgrywkach Ligi Europy, wygrał w meczu 3. kolejki włoskiej Serie A z Udinese Calcio 4-0 (3-0).

19 września 2010, 15:00 - Udine (Stadio Friuli)
Udinese Calcio 0-4 Juventus FC
Leonardo Bonucci 18, Fabio Quagliarella 24, Claudio Marchisio 43, Vincenzo Iaquinta 77

Juventus: 30. Marco Storari - 2. Marco Motta (76, 33. Nicola Legrottaglie), 19. Leonardo Bonucci, 3. Giorgio Chiellini, 21. Zdeněk Grygera - 27. Miloš Krasić, 4. Felipe Melo (71, 5. Mohamed Laminé Sissoko Gillan), 8. Claudio Marchisio, 23. Simone Pepe - 18. Fabio Quagliarella, 10. Alessandro Del Piero (52, 9. Vincenzo Iaquinta).

żółte kartki: Simone Pepe, Claudio Marchisio, Felipe Melo, Vincenzo Iaquinta.

sędziował: Mauro Bergonzi.

KSZO - 19 września 2010, 16:52:11 - *.adsl.inetia.pl
Chyba znow kupuja mecze bo we wloszech to tylko sa machlojki

aaa - 19 września 2010, 16:52:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lol

ADR - 19 września 2010, 16:57:24 - *.ssp.dialog.net.pl
Ten wynik pokazuje potęgę Lecha Po ciężkich bojach w europejskich pucharach z Lechem, Juve mogło się zrelaksować łatwym meczem w seriea :D

Maxi(L) - 19 września 2010, 17:00:33 - *.chello.pl
w pyrkach tak samo będzie! LEGIA & JUVE !!!

bart - 19 września 2010, 17:01:05 - *.67.149.115
Zobaczcie na sklad Juve i porownajcie go z tym, ktory gral z Lechem. Jak w rewanzu w Poznaniu zagra Juve z dzisiejszego meczu, to i wynik bedzie podobny do dzisiejszego.

Lędzic - 19 września 2010, 17:02:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do bart: Quagliarella i tak nie zagra

ADR - 19 września 2010, 17:05:34 - *.ssp.dialog.net.pl
@bart: porównuje: zagrał Storari zamiast Manningera. Quagliarella zamiast Iaquinty (ale Quagliarella i tak nie będzie mógł zagrać ani w meczu z Lechem ani żadnym innym w grupie), Pepe zamiast Lanzafame (ale w końcu i tak wszedł) i Bonucci z Marchisio zamiast Larottaglie i Sissoko. Ogólnie 5 zmian, ale w meczu z Lechem Juve i tak nie będzie mogło użyć Quagliarelli. W tym jedna w bramce, czyli w polu możliwe są 3 zmiany w porównaniu do pierwszego meczu z Lechem. Do tego przypominam ci, że w Lechu nie mógł zagrać Bosacki, Bandrowski, Kiełb i Burić- wszyscy by się Lechowi bardzo przydali.

Lędzic - 19 września 2010, 17:07:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ;): Raczej to ty jesteś słabo poinformowany. Quagliarella w grupie nie zagra - nie został zgłoszony do pucharów.

qali - 19 września 2010, 17:09:40 - *.centertel.pl
Manniger - Grygera Chiellini Legrottaglie De Ceglie-
Sissoko Melo Krasic Lanzafame - Iaquinta Del Piero
z lawy motta pepe marchisio
a dzis w ligowym calkiem inna bajka bo w lidze Storari broni Bonucci to podstawowy obronca a De Ceglie i Lanzafame to nawet na lawce ich dzis nie bylo...a Del Neri mowi ze oni serio traktuja Lige Europy bueheh...

tarantulus - 19 września 2010, 17:12:28 - *.range86-165.btcentralplus.com
a dlaczego nie zglosili tego Quagliarelle?

LUKI17 - 19 września 2010, 17:13:21 - *.50.134.230
Lech zlekceważyli i wyszli w pół rezerwowym składzie, bo dla nich liga najważniejsza.

ADR - 19 września 2010, 17:13:22 - *.ssp.dialog.net.pl
@qali: dla twojej wiadomości De Ceglie jest podstawowym obrońcą Juventusu w tym sezonie. W meczu z Lechem doznał kontuzji i ten mecz dzisiaj był pierwszym, w którym nie zagrał. De Ceglie grał 90 minut w ostatnim meczu z Sampdorią.

qali - 19 września 2010, 17:16:20 - *.centertel.pl
a co do Quagliareli to nie moze grac w grupie bo gral w Napoli w 4 rundzie eliminacji LE

LUKI17 - 19 września 2010, 17:24:18 - *.50.134.230
Tak, tak ADR jeszcze się popłacz zaraz ;D
Manninger - Storari
De Ceglie - Motta
Legrottaglie - Bonucci
Sissoko - Marchisio
Lanzafeme - Pepe
Iaquinta - Quagiarella
Tylko i wyłącznie to 6 różnych piłkarzy, czyli jedynie ponad pół drużyny rezerwowej. No gdzie to można nazwać rezerwami, no nie? To przecież na Udienese wyszły rezerwy he he ADR dzień w dzień wchodzę tutaj poczytać jak się rozpływasz i jak się gorączkujesz jak ktoś coś napisze złego na tego twojego wspaniałego lecha.

tarantulus - 19 września 2010, 17:30:34 - *.range86-165.btcentralplus.com
qali:
Rudnevs tez gral w Zalagerszegi (czy jakos tak), w 1 rundzie eLE. Wiec jak to jest Rudnevs moze grac a Quagliarella nie?

ADR - 19 września 2010, 17:31:01 - *.ssp.dialog.net.pl
@LUKI: czy ty w ogóle wiesz co to są rezerwy??? Wszyscy piłkarze, o których piszesz, to zawodnicy pierwszego zespołu Juventusu. ŻADEN z nich nie jest graczem rezerw. Rezerwy Juventusu nie grają w SerieA. A może chcesz powiedzieć, że któryś z tych piłkarzy jest etatowym zawodnikiem Campionato Primavery (wiesz co to jest w ogóle?). A De Ceglie jest KONTUZJOWANY. Zainteresuj się trochę.

LUKI17 - 19 września 2010, 17:34:48 - *.50.134.230
Rezerwy w sensie grają ci co siedzą na ławie, a nie podstawowa jedenastka. Nie mówię, że grały dosłownie piłkarze z rezerw, czyli Primavery tylko ci, którzy siedzą w lidze na ławie i wchodzą jako rezerwowi, czyli to w połowie skład stworzony z REZERWOWYCH

ADR - 19 września 2010, 17:37:46 - *.ssp.dialog.net.pl
I dla Twojej informacji- nie jestem fanem Lecha Nie przepadam nawet za tą drużyną. Zwracam jedynie uwagę, że Juventus zagrał z Lechem w silnym składzie. Motta, Marchsio i Pepe pojawili się na placu, a de Ceglie zagrałby dziś, gdyby nie kontuzja w meczu z Lechem. Musisz się z tym pogodzić, że Juve zremisowało z Lechem w silnym składzie. Nie najsilniejszym, ale zbliżonym do najmocniejszego, jaki mogli wystawić. Lech też nie grał w najsilniejszym składzie, o czym już napisałem.

brylant - 19 września 2010, 17:44:28 - *.38.103.176.internetia.net.pl
Tylko dlaczego Juve mogło zagrać mecz ligowy i jeszcze wygrać , a polscy "zawodowcy" prosili o przełożenie meczu ligowego. Zmęczeni ?

LUKI17 - 19 września 2010, 17:47:39 - *.50.134.230
Jak już weszli ci rezerwowi (podstawowi) to z 0-2 zrobiło się 3-2... i oprócz strzału Rudnevsa i akcji Stilica nic Lech nie pokazał w ofensywie w drugiej połowie. Nie umiejszam tego zwycięstwa, bo raczej żadna polska drużyna nie wywiozłaby takiego wyniku i patrząc na mecze z Azerami to świetny rezultat. Jednak nie przesadzajmy z tymi zachwytami, bo teraz przez 5 lat będziecie się tym szczycić. Juve to teraz tylko wielka nazwa i tyle. 7 miejsce w lidze, całkowicie przebudowany skład i nie wiem czy na lepsze? Do tego w pół rezerwy, bo Juve traktuje LE jako bardziej karę i stawia na ligę. Zreszta tak samo jak i inne włoskie kluby np. Palermo. Od degradacji to już nie jest ten sam klub z najwyższej półki.

zimnylech - 19 września 2010, 17:51:49 - *.centertel.pl
Lech z Udinese też grał i przegrał ;p

ADR - 19 września 2010, 17:54:04 - *.ssp.dialog.net.pl
LUKI: twój podział na rezerwowych i podstawowych jest zbyt bezwzględny. Juventus nie ma jednej, żelaznej jedenastki. Prawie żaden klub takiej nie ma. Sissoko i Iaquinta to gwiazdy i zawsze mogą grać w pierwszym składzie. Lanzafame był na wypożyczeniu w Parmie rewelacją seriea. De Ceglie, Motta, Grygera- wszyscy są w równym stopniu brani pod uwagę w ustalaniu składu. W Juve nie ma jedenastu podstawowych gracz i grupy rezerwowych. Juve nie zagrało jeszcze dwóch meczy w tym samym składzie w tym sezonie, więc nie bądź taki bezwzględny w swojej opinii. Juve też miało szczęście, bo co najmniej dwa gole mogły by nie paść, gdyby bronił Burić. Kotorowski mógł zachować się lepiej przy dwócj ostatnich bramakach dla Juventusu. Wtedy nawet strzał Rudnevsa nie byłby potrzebny.

chomiczek - 19 września 2010, 17:55:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@tarantulus Bo Quagliarella zagrał w IV rundzie el.LE, a to wyklucza już na cały sezon z pucharów.

tarantulus - 19 września 2010, 18:01:33 - *.range86-165.btcentralplus.com
dzieki chomiczek, jesli koles zagra do 3 rundy i zmieni klub moze grac dalej,w 4 play-off jesliby zagralk eliminuje go na reszte sezonu. Czy wlasnie tak?

LUKI17 - 19 września 2010, 18:03:32 - *.50.134.230
yyy skoro na Sampę i Bari wychodzą w takim samym składzie tydzień temu tylko zamiast Grygery grał De Ceglie (który jest kontuzjowany jak to cały czas podkreślasz) i dzisiaj tak samo grają z Udinese, a w tygodniu zmieniają pół składu to chyba to jednak rezerwowy? I jak nigdy nie zagrali jeszcze w takim samym składzie jak od początku ligi tylko De Ceglie dzisiaj nie zagrał? Po co się pogrążasz i ośmieszasz jak i tak wszyscy wiedzą (i ty też) jaka jest prawda. Tak samo jak i w Palermo zagrał Glik, a dzisiaj nawet na ławkę się nie załapał.
Przyjeżdża jakiś Lech co z Azerami przegrywał, a tu nagle tak z niczego robi się 0-2 potem nerwowe odrabianie strat i robi się 3-2 po czym cofają się do defensywy. Jak już witają się z gąską nagle strzał życia Rudnevsa w ostatniej akcji.

as - 19 września 2010, 18:03:34 - *.client.duna.pl
mecz ligowy Lecha przełożony, a Juve swój grało

qali - 19 września 2010, 18:17:33 - *.centertel.pl
quagliarela moze byc zgloszony na wiosne jesli juventus wyjdzie z grupy ;]

ADR - 19 września 2010, 18:19:44 - *.ssp.dialog.net.pl
"Strzał życia" Genialne określenie braki, którą zdobył 22-letni, bardzo utalentowany napastnik. On takich "strzałów życia" jeszcze cały wór zanotuje. Poza tym nie rozumiem czemu z taką pewnością wypowiadasz się na temat personaliów Juve, skoro to trener decyduje o składzie i może obiecał niektórym zawodnikom grę w Lidze Europy? Nie wiemy tego. poza tym deprecjonujesz takich graczy jak Lanzafame, Sissoko czy Iaquinta. Chcesz bardzo mocno udowodnić, że Lech w ogóle jest całe lata świetlne za całą seriea, a jako argument czemu Juve nie wygrał podajesz, że zagrał Iaquinta z Sissoko. Przcież to gwiazdy!!! Jeśli Lech jest zespołem, który ledwo wygrywa z Azerami, to taki Iaquinta powinien nam co najmniej ze 3 bramki wlepić. Ale jakoś mu się ta sztuka nie udała....

LUKI17 - 19 września 2010, 18:35:03 - *.50.134.230
Wiesz co to jest metafora, czy jeszcze cię tego w gimnazjum nie nauczyli? Ja ci tylko udowadniam, że Juve nie wyszło w najmocniejszym składzie, czyli olało ten mecz tak jak nasze kluby robią to np. w meczach pucharu Polski. Chociaż ty to tam sobie myślisz, że specjalnie tylko na Lecha pół składu się przygotowywało? Kto jest najlepszy to chyba gra w lidze, a to najważniejsze rozgrywki dla Juve? Może dla ciebie lech to klub na poziomie Serie A to już twoja sprawa nie będę ci psuł marzeń... Chce ci tylko udowodnić, że znowu na tej stronie lamentujesz i czepiasz się chociaż nie masz racji.

ADR - 19 września 2010, 18:36:03 - *.ssp.dialog.net.pl
Wiem co to jest metafor. Wiem także, co to jest nietrafiona metafora

LUKI17 - 19 września 2010, 18:36:30 - *.50.134.230
Aaa i Juve u siebie Sturm ograło szczęśliwie 1-0 to Sturm też jest na poziomie Serie? ;D Maribor nawet wygrał z Palermo! To co? Też walczyłby o 4 miejsce?

ADR - 19 września 2010, 18:38:50 - *.ssp.dialog.net.pl
Ja się czepiam? Nie masz zielonego pojęcia (ja zresztą też) jakie było naprawdę podejście Juventusu i jego graczy a także trenera do tego meczu. Tylko oni to wiedzą. Nie zgrywaj eksperta. bo skupiasz się głównie na obrażaniu, a nawet sobie nie zdajesz sprawy jak bardzo twoje docinku są nietrafione (dokładnie zresztą jak ta twoja bzdurna, usłyszana od kogoś innego, szablonowa metafora komentatorów, którzy nie mają nic ciekawego do powiedzenia typu Szpakowski).

ADR - 19 września 2010, 18:43:52 - *.ssp.dialog.net.pl
Każdy mecz jest inny i nie można ich tak prosto porównać. Nie mówię, że Juventus nie jest lepszym klubem niż Lech, ale jakby mogli, to by wygrali ten mecz. 3:3 chwały ani im ani trenerowi nie przynosi. Ale nie udało im się wygrać. Może następnym razem. Jakby to wszystko było tak proste jak ci się wydaje, to bukmacherzy by splajtowali, bo wszyscy by wygrywali. Wystarczy odpowiednia taktyka, nastawienie, dyspozycja dnia, by pokonać zespół teoretycznie mocniejsza. A seriea naprawdę nie jest taka mocna. Wciąż dużo lepsza niż np. polska liga, ale t już od dłuższego czasu nic specjalnego. Nie zmienia tego nawet zwycięstwo Interu w LM. Nawet włoska prasa pisze o ogromnej degradacji poziomu ligi włoskiej.

LUKI17 - 19 września 2010, 18:49:13 - *.50.134.230
Piszesz, że to wcale nie były rezerwy. Podałem ci dokładnie 6 różnych nazwisk (nawet rozpisałem). Potem piszesz, że Juve nie grało jeszcze takim samym składem w żadnym meczu. Wielka bzdura, bo od początku ligi grają DOKŁADNIE tym samym. Teraz twoim argumentem jest, że trener im może obiecał grę w LE. No i co to zmienia? Rezerwowy to rezerwowy. Słuchałeś wypowiedzi Bońka po meczu? Orientujesz się bardziej od niego co się tam dzieje, tak? Wisła wygrała z Barceloną, która potem wygrała wszystko czy to oznacza, że Wisła jest czołowym klubem Europy? Podaj jakiś rzeczowy argument tylko, żeby to znowu nie było głupstwo.

ADR - 19 września 2010, 18:52:26 - *.ssp.dialog.net.pl
Ale jakie 6 nazwisk, skoro napisałem ci już sto razy, że De Ceglie nie zagrał dziś z powodu kontuzji??? Poza tym bramkarz nie ma znacznego wpływu na ofensywną siłę zespołu, ani na koszmarne błędy stoperów. W Lechu też brakowało 4 zawodników. A Iaquinta i Sissoka nie są gorsi ani mniej znani od swoich zamienników.

^^ - 19 września 2010, 18:53:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Juve ma długą i wyrównaną ławkę rezerwowych jeśli jeden ma gorszy dzień gra kto inny a mówienie że grał rezerwami z Lechem to jakaś zazdrość przemawia bo w Juve każdy zawodnik w zespole prezentuje zbliżony poziom równie dobrze może zagrać lepszy mecz składem co miał na Lecha niż tym co wygrał Udinese.

^^ - 19 września 2010, 18:55:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Aha i jestem ze Szczecina a Kolejorzowi życzę sukcesów w LE!!

ADR - 19 września 2010, 18:55:32 - *.8.103.111
Tak, słyszałem wypowiedź Bońka. Mówił, że spodziewał się, że może dojść do niespodzianki, że Juve to nie ta sama drużyna co kiedyś, że jest w przebudowie, ich defensywa gra słabo i Lech nie jest bez szans.

krakus - 19 września 2010, 19:45:04 - *.chello.pl
masakra, w czasach gdy polskie drużyny odpadają nie mając nic do powiedzenia z drużynami z Azerbejdżanu czy Austrii, nie potrafią co niektórzy docenić sukcesu Lecha.. to chyba już taka wrodzona polska zawiść..no albo poprostu jak jest dobrze to należy i tak znaleźć sobie powód do narzekania. Juve zagrało rezerwami w takim samym stopniu jak Lech, który ma problemy z kontuzjami. Zagrali świetny mecz przeciwko świetnej ekipie i ja bym nie umniejszczał tego sukcesu. Oby tak dalej w kolejnych meczach!

DEXTER - 19 września 2010, 20:13:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie mamy sie czego bać rewanż dopiero za kilka tygodni do tego czasu może sie sporo wydarzyć dla nas dobrego oczywiście

kibic lech - 19 września 2010, 20:18:26 - *.54.0.182 (*.116.228.60)
na przykladzie rudnevsa---( zagral w wegierskim klubie w 1 rundzie elim, wiec lechowi pomoc nie mogl w jakikolwiek eliminacjach, w grupie lm, czy le zagrac juz moze ), zas pilkarz pozyskany przez jakis klub, ktory w poprzednim gral w 4rundzie eliminacji obecnemu klubowi pomoc w fazie grupowej nie moze (F.Quagliarella )

Płock - 19 września 2010, 22:29:53 - *.olsztyn.vectranet.pl
Zawsze twierdziłem, że Juve w tym sezonie potrzebuje czasu, żeby "zaskoczyć" I chyba to nastąpiło, ale czekam na potwierdzenie rosnącej formy w meczu z Palermo za tydzień. Jak forma będzie szła w górę, to sorry ale Lech nie pierdnie w Poznaniu.

Ares - 20 września 2010, 10:58:31 - *.leon.com.pl
Że Quagliarella jest tylko wypozyczony datego mogł zostać nie zgłoszony

LeGia - 20 września 2010, 14:55:32 - *.56.164.111
tylko ze leszek oddal 2 strzaly a zdobyl 3 gole i myslicie ze bedzie mial takiego fdarta w poznaniu ? chyba smiesnze...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas