|
|
26 kwietnia 2011, 18:47:17 - stankabat
Piłkarze GKP wyrazili chęć gry do końca sezonu
Pierwszoligowi piłkarze GKP Gorzów Wielkopolski chcą grać do końca sezonu. Taką decyzję drużyna podjęła podczas dzisiejszego spotkania. Zawodnicy rozmawiali z trenerem Krzysztofem Pawlakiem, a także dyrektorem Mariuszem Niewiadomskim i przedstawicielami Stowarzyszenia "Niebiesko-Biali". Na spotkaniu zabrakło kuratora klubu Janusza Szczepanowskiego.
- Zagramy za darmo. Niczego nie oczekujemy. Chcielibyśmy tylko, aby klub zebrał pieniądze na organizację meczów - mówi napastnik GKP Maciej Górski.
W najbliższą sobotę GKP w ramach 26. kolejki I ligi podejmie u siebie KSZO Ostrowiec Świętokrzyski. - Piłkarze czekają na to, co się wydarzy. Na dzisiaj nie mamy żadnych pieniędzy. Spróbujemy zorganizować coś na sobotę - informuje dyrektor klubu Mariusz Niewiadomski.
|
źródło: własne / Radio Zachód
jogi - 26 kwietnia 2011, 18:49:42 - *.szczecin.mm.pl
Szacunek dla was,Bravo.
sandecja - 26 kwietnia 2011, 18:53:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wielki szacun!!!
ŁKS/IRLAND - 26 kwietnia 2011, 18:55:06 - *.mysmart.ie
pozdro dla najbardziej pokrzywdzonych - kibicow pilki w Gorzowie.
ŁKS Łysy - 26 kwietnia 2011, 18:58:01 - *.play-internet.pl
Studiowałem w Gorzowie i zawsze będę miał sentyment do tego miasta i klubu ( pozdro dla Grubego i spółki ). Życze wam stabilizacji w klubie, sukcesów sportowych i kibicowskich .Szacun dla zawodników którzy chcą PRACOWAĆ za darmo....
Pogoń - 26 kwietnia 2011, 19:00:59 - *.szczecin.mm.pl
Przykre...
miodzik - 26 kwietnia 2011, 19:03:39 - *.range109-157.btcentralplus.com
no to teraz bedą mogli dostawać pieniądze od kierowników drużyn przeciwnych A tak serio to jedyne co mogą zrobić to grać na 100% swoich umiejętności, żeby za dwa miesiące nie mieć problemów ze znalezieniem nowego pracodawcy. Powodzenia. CŻPG!!
OE - 26 kwietnia 2011, 19:04:39 - *.8.27.177
Szacunek
Rafał - 26 kwietnia 2011, 19:06:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie jaki szacunek to jest cyrk a nie szacunek.
do miodzik - 26 kwietnia 2011, 19:07:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
miodzik, a może to co już (od kierownika?) ostatnio dostali wystarczy im na granie "za darmo"?
młody - 26 kwietnia 2011, 19:07:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie rozumiem.. ŁKS dostał za darmo 3 pkt a oni dalej zamierzają grać.. Hah i może być tak że Bielsko straci z nimi punkty w co nie wierzę
ed - 26 kwietnia 2011, 19:08:35 - *.cable.smsnet.pl
szad ma racje, ile srednio kibicow przychodzi na mecze GKP ? klub max na 2 ligę
zxc - 26 kwietnia 2011, 19:12:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zajmijcie się Frekwencją we własnych klubach ! To problem całego kraju a nie tylko klubu z Gorzowa.
ks - 26 kwietnia 2011, 19:19:28 - *.CNet.Gawex.PL
Szacunek 100%
Stilon!!! - 26 kwietnia 2011, 19:20:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pzrychodzi sporo bo chlopaki daja z siebie maxa!!! mamy tradycje wlasnie zaplecza ekstraklasy chyba z 20 sezonow wiec nie pieprz głupot. jak gorski po switach zastanawia sie gdzie bedzie spał to jest dramat !! rozwaza spanie w sztani klubowej. wiec pomimo takich wARUNKOW GRAJA NA MAXA. I TO JEST WIELKI SZACUN!!!!!! podniesiemy sie na pewno!!!!
sko@op.pl - 26 kwietnia 2011, 19:21:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam, oni będą grać za darmo żeby po sezonie poprzechodzić bez problemu do innych klubów Dobrze rozkminiają ;] Emil Drozdowicz pójdzie do Sandecji - już się dogadał z klubem
Bolo - 26 kwietnia 2011, 19:29:38 - *.adsl.inetia.pl
Dogadali się z eŁKSą i tyle w temacie...
Feanor82 - 26 kwietnia 2011, 19:30:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No tak Raków Częstochowa to kawał historii polskiej piłki;)Akurat te dwie ekipy można spokojnie porównać.
krzys - 26 kwietnia 2011, 19:36:04 - *.olsztyn.vectranet.pl
Czy mają teraz kibiców czy nie... Nie wiem, ale Gorzów to duże miasto z perspektywami na dużą piłkę, w dużym mieście zawsze się opłaca budować drużynę, a nie w jakimś Bełchatowie, Wodzisławiu, Grodzisku czy Wronkach gdzie przychodzi(ła) garstka...
dg13 - 26 kwietnia 2011, 19:40:12 - *.bkl-bng-011.adsl.virginmedia.net
zorganizujcie kase ale na nastepny mecz odpuscie sobie to chociarz chlopaki z ostrowca zdobeda 3pkt a tak to za darmo jeszcze wam sie pofarci i jeszcze wygracie a po tym meczu znowu bedziecie oddawac walkowery
dg13 - 26 kwietnia 2011, 19:42:54 - *.bkl-bng-011.adsl.virginmedia.net
Do dzialaczy KSZO; dajcie chlopaka z GKP po pare groszy za rozegranie meczu bez kontucji wiec moze w koncu przywieziecie 3pkt z wyjazdu potrzebne do utrzymania
1910 - 26 kwietnia 2011, 19:42:57 - *.smrw.lodz.pl
Wielki Szacunek!!
BMC - 26 kwietnia 2011, 19:54:00 - *.cable.smsnet.pl
Postawa godna profesjonalistów. Pozdr. z Sosnowca.
tajemniczy - 26 kwietnia 2011, 19:54:16 - *.miechow.com (*.168.16.100)
gkp nie upadnie w przyszłym sezonie walczymy o ekstraklase ja gotowy jestem pomóc 3 miliony dać
murukami - 26 kwietnia 2011, 19:59:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słuszna decyzja. Brawo dla tych zawodników. Moim zdaniem niektórzy piłkarze z naszej "ekstraklasy też by mogli grać za friko....... życzę utrzymania w I lidze ;)
? - 26 kwietnia 2011, 20:05:35 - *.59.114.1
Zobaczymy jak będzie mecz wyjazdowy,znowu walkower bo niema na podróż?To istny cyrk!!!
BMC - 26 kwietnia 2011, 20:10:23 - *.cable.smsnet.pl
tajemniczy- Cały Miechów z przyległościami i Twoją Mućką jest wart max 3 melony. Nie rób sobie jaj z pogrzebu...
DRI - 26 kwietnia 2011, 20:13:39 - *.197.41.228
Czarni Żagań trzymają kciuki za Stilon.
alt - 26 kwietnia 2011, 20:14:51 - *.net.stream.pl
No i wygląda na to że Skwara przez przypadek zrobił Rakowowi przysługę. Bo gdyby 14 czerwca 2008 roku wygrali ostatni mecz sezonu (prowadzili 0:2) to byli by w I lidze zamiast Stilonu. I skończyło by się tak samo (Raków ledwo ma wiąże koniec z końcem w II lidze)
DENIS - 26 kwietnia 2011, 20:17:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko was podziwiać panowie
Tajemniczy - 26 kwietnia 2011, 20:21:14 - *.miechow.com (*.168.16.100)
rysiu tarasiewicz na trenera i walczymy o ekstraklase dam pięć milionów niech stracę szkoda zeby taki klub upadł
lutas - 26 kwietnia 2011, 20:21:41 - *.adsl.inetia.pl
bo w Gorzowie jest żużel ,nie wiem co ci ludzie widzą w tym sporcie ,który wygryza piłkę to samo jest w Toruniu, Bydgoszczy ,Częstochowie
bary - 26 kwietnia 2011, 20:27:18 - *.gorzow.mm.pl
Paranoja. To znaczy, ze klub z miesiaca na miesiac bedzie sie zadluzal. Bo przeciez pilkarze nie beda jak mowia grac za darmo (bo maja kontrakty) tylko poczekaja na pieniadze i czekajac beda grac do konca sezonu. Ciekawe kto odpowie za rosnace z miesiaca na miesiac zadluzenie (ok. 100 tys. zl m-cznie)? Kurator, a moze byly Prezes. Smiech. Nie podejmowanie decyzji w takiej sytuacji to jest dopiero dzialanie na szkode klubu, zreszta juz upadajacego niestety. Taka jest prawda. Szkoda GKP, ale mowmy sobie prawde.
raftuch - 26 kwietnia 2011, 20:29:04 - *.toya.net.pl
szacunek dla GKP, ale smutne że w tym naszym kraju brak sponsorów. kibicuje Łksie i widze mimo dużych zmian na lepsze jak trudno o strategicznego sponsora. Może ktoś zatrybi że to opłaca się klubom, miastom, kibicom i SPONSOROM
Skorpion - 26 kwietnia 2011, 20:29:29 - *.dynamic.chello.pl
a Kaziu Marcinkiewicz nie może pomóc rodakom???
Jan - 26 kwietnia 2011, 20:37:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@krzys: Wodzisław Ślaski to nie Wronki, Grodzisk Wielkopolski czy Bełchatów a miasto jest porównywalne z Gorzowem Wielkopolskim
sphinx - 26 kwietnia 2011, 20:38:43 - *.play-internet.pl
lutas zgadzam się w 100% dorzuc do tego jeszcze Zieloną Górę, Leszno i Tarnów, to też nie są małe miasta, jest potencjał kibicowski, a piłka odgrywa niszową role :/
kl. - 26 kwietnia 2011, 20:42:48 - *.aster.pl
Brawo chłopkai pokazujecie że nie tylko pieniądze się liczą w Polsce i pozdrwoienia od KSP
jozel - 26 kwietnia 2011, 20:51:05 - *.dynamic.chello.pl
Tomaszewski i co? nie widzisz, że Twój ŁKS gra nieczesto? zobaczymy co będzie dalej-ale my wiemy Gorzów za czapkę gruszek będzie szarpał dla was pokona Podbeskidzie i Piasta!! MAM NADZIEJĘ, ŻE CBA NIE JEST TAKIE GŁUPIE I BĘDZIE CZUJNE!!
Olo - 26 kwietnia 2011, 20:53:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WIELKI< WIELKI szacunek nawet jak spadną to chylę b . nisko się tym zawodnikom . rafale cyrk to ty tu robisz . Śmigaj lepiej na zawarcie i kręć się w lewo niż tu głupie teksty wypisujesz. Pieniądze to nie wszystko pajacu. To są prawdziwi faceci- może jakiś sponosr to zauważy. TYLKO STILON ZKS. Szkoda tylko 3 punktów z ŁODZI ,
aq - 26 kwietnia 2011, 20:54:38 - *.range86-147.btcentralplus.com
bolo taak ? a skad ty dzieciatko takie rzeczy mozesz wiedziec?
antypzpn - 26 kwietnia 2011, 20:55:41 - *.toya.net.pl
Przykre jest to ze w Polsce kazdy klub, ktory chce a nie moze jest pietnowany przez pzpn. W innych krajach wszystkie zwiazki pilkarskie wspieraja kluby w kryzysach z pieniedzy, ktorymi sa sponsorowane poprzez wykorzystywanie nazwy klubu i wizerunku w swoim interesie. U nas pzpn nie daje grosza na pilke nozna a wymaga od wszystkich stadionow za 300 milionow zl, i kilku druzyn mlodziezowych, ktore tez nie sa tanie w utrzymaniu. Wlasciciele klubow w Polsce powinny sie zbuntowac i zadac od pzpn kasy za wykorzystywanie wizerunku dla wlasnych interesow
STOMIL ! - 26 kwietnia 2011, 21:10:44 - *.olsztyn.mm.pl
Szacun !! TYLKO STILON !!! Pozdro z Biało-Niebie(S)kiego OLSZTYNA !! STOMIL OLSZTYN POZDRAWIA !
pRotoss - 26 kwietnia 2011, 21:13:24 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Diety radnym obciac to zaroz cos wpadnie!
KK - 26 kwietnia 2011, 21:15:24 - *.kielce.vectranet.pl
Brawo! Wziąłbym wszystkich tych chłopaków zamiast pseudogwiazdek z Korony, które robią sobie jaja z kibiców! Szacun!
Jepek - 26 kwietnia 2011, 21:16:05 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
A ja uwazam ze PZPN z Pieniadze z kar nalozonych na klubu powinien za ta kase wspomagac inne kluby tak jak Stilon w tym przypadku aby mogly przynajmniej spokojnie do konca sezonu dograc. ale to niestety tylko marzenie. ..
Piast G-ce - 26 kwietnia 2011, 21:32:21 - *.c34.178.msk.pl
co wy odpie*** tu walkowery mecz z ŁKS sie konczy i wam sie chce grac do konca sezonu ?
1964 - 26 kwietnia 2011, 21:33:13 - *.tychy.vectranet.pl
Szacun !!!!!!!!!!!!!! My powstaliśmy z kolan i wam się uda !!!!!!!!!!! Pozdro z Katowic
Marko - 26 kwietnia 2011, 21:33:40 - *.opera-mini.net (*.134.120.94)
Brawo!
janecek - 26 kwietnia 2011, 21:35:26 - *.ssp.dialog.net.pl
Ludzie!!!!!!!!!!!!!!!!!Jaki szacun??? Goście patrzą komu można oddać walkowera (ŁKS),a nikt za darmo nie gra. Maja kontrakty więc po sezonie każdy w sądzie będzie egzekwował swoje prawa i Gorzów popłynie. Oddać walkowera w Swieta bo się na mecz nie chciało jechać???? Jak najszybciej z takimi klubami z polskiej piłki bo to własnie takie kluby wprowadzaja korupcję. Ciekawe czym sie teraz będa kierowac w rozdawnictwie punktów???? Pseudoklub od lat!!!!
xxx - 26 kwietnia 2011, 21:38:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jozel pryszczaty oszołomie ciekawe skąd miał ŁKS kasę zdobyć jak sami nie mają hehehe wez idz krowe wydoj lepiej
S1947 - 26 kwietnia 2011, 21:45:28 - *.hsd1.co.comcast.net
Szacun dla Was chlopaki !!! Jak macie jakies dowody to do prokuratury z tym idzcie a nie wypisujecie jakies przemyslenia .Widac niektorym nie na reke . Nigdy nie zginie Stilonek nigdy nie zginie !!!!
do xxx - 26 kwietnia 2011, 21:50:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
xxx, mają, mają np. za "czysty interes" z Orlikami. I od Gortata melon mają. I od miasta za "promocję" i niepłacenie za stadion mają. A co sie z tymi pieniędzmi stało - wie spocony Jasiu - bojownik o czystość polskiej piłki ;). A może i zawodnicy kilku klubów I ligi też.
cris - 26 kwietnia 2011, 21:54:47 - *.204.120.97.nat.umts.dynamic.eranet.pl
szczeze mowiac to mam wielki szacunek do tych ludzi! spojrzcie tylko, oni chca grac mimo braku pieniedzy, chca grac bo kochaja to - a spojrzcie na Kokosinskiego, Straka, Gorawskeigo , ludzi bez ambicji dla ktorych licza sie tylko pieniadze . Szacunek GKP ! Zamość
ZeteS - 26 kwietnia 2011, 22:00:31 - *.telpol.net.pl
ale naiwni jesteście!! Zagrają za darmo bo będą mogli mecze Stilonu obstawiać u buków... Myślcie-to nie boli-kto normalny pracuje za darmo? hahhahaa
KolejarzSt - 26 kwietnia 2011, 22:02:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda że tak wyszło ale naprawde wielki szacunek. To co zrobili piłkarze to rzadkość, pokazali że piłka to nie tylko pieniądze oni chcą zagrać dla swojego klubu i dla kibiców. Brawo!
MinguS - 26 kwietnia 2011, 22:12:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla takich pilkarzy jakich mamy na olimpijskiej to az warto przychodzic na mecze i ich dopingowac brawo chlopaki.
wiem - 26 kwietnia 2011, 22:16:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak czytam te wypowiedzi w temacie GKP Gorzów iśmiać mi się chce .Otóż: 1/zawodnicy GKP mają NA PIŚMIE obietice/zobowiązanie/ze po dograniu ligi do konca i utrzymaniu 1 ligi otrzymują swoje karty zawodnicze do ręki. 2/ Po wtóre otrzymaja wszystkie zaległe kwoty kontraktowe oraz premie za punkty od : -Zawisza Bydgoszcz- 800 ooo złotych,lub, Miedż Legnica -785 000 złotych ,lub -Chojniczanka Chojnice -860 000 złotych ,lub -Wisła Płock - na ta chwile kwota "odstępnego " jest dogadywana. Jeden z w/w klubów od nowego sezonu przejmuje klub sportowy GKP Gorzów w ten sposób że przenosi siedzibe klubu do swojej miejscowości i pod starą nazwą gra w 1 lidze.Dodaje 2 człon nazwy ze swojego klubu i w ten sposób pogrywa sobie w 1 lidze.Zawodnicy GKP wyrazili na to zgode juz przed świętami.Teraz jest wszystko tylko przetargiem która z w/ w druzyn zaoferuje najwiecej.Podobno dzisiaj byli w Gorzowie przedstawiciele jednego miasta którzy dają okrągły 1 mln. złotych.Wiem jaki to klub ale na razie cicho -sza.
Assass - 26 kwietnia 2011, 22:19:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Klub z takimi problemami finansowymi... a ma licencję na grę w tej lidze... przecież temu klubowi robi się tylko krzywdę pozwalając mu grać (długi i jeszcze raz długi)! Już trochę tych klubów po tej ostatniej reorganizacji upadło... ale to tylko jak widać działacze zamiast kierować się realiami to kierują się oczekiwaniami kibiców. Nie masz pieniędzy na grę na danym poziomie, grasz poziom niżej, tym bardziej, iż proces licencyjny umożliwia spadek o I poziom, a nie o II jak w przypadku wycofania się z rozgrywek.
bb - 26 kwietnia 2011, 22:21:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
czyli wszystko jasne. od ŁKS-u dostali jakieś pieniądze...
AdamL - 26 kwietnia 2011, 22:21:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szacunek dla Górala i innych zawodników GKP. Pozdro od Legii
neutral - 26 kwietnia 2011, 22:42:44 - *.play-internet.pl
W Szczakowiance Jaworzno piłkarze grali za darmo w II i III LIDZE... Wielki szacunek dla takich zawodników, którzy grają dla pasji i kibiców a nie tylko dla kasy!!!!!
Ben 10 - 26 kwietnia 2011, 22:45:49 - *.static.akk.net.pl
Wielki mega szacunek - kopacz zgodził się kopnąć piłkę - iście heroiczny gest!
marq - 26 kwietnia 2011, 22:50:59 - *.range109-158.btcentralplus.com
szacun i juz.....chociaż mieszkam po drugiej stronie Polski to wiem co to znaczy kiedy kub sie rozlatuje...pozdro dla kibiców KARPAT KROSNO.
kubaTSP - 26 kwietnia 2011, 22:57:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda klubu ;/ Nie gadajcie, że Stilon ma kibiców na II ligę ! Właśnie mają bardzo dobrych kibiców, ale większość ludzi z Gorzowa chodzi na żużel.
Pavlacz - 26 kwietnia 2011, 23:10:44 - *.rudaslaska.vectranet.pl
Cała polska teraz trzyma za was kciuki , powodzenia! Nie jeden na pewno się wybije !
TB zZabrza - 26 kwietnia 2011, 23:36:52 - *.unknown.vectranet.pl
Jaki szacunek? Oni robią to dla swojego dobra. Muszą się wypromować, by znaleźć klub który ich przyjmie i zeby nie stracić ogrania ligowego. Gdyby naprawdę chcieli grać to nie oddaliby meczu z ŁKS-em. Po prostu myśleli, że jak powiedzą że za darmo grać nie będą to znajdą się nagle pieniądze (jak w wielu klubach, które takie sytuacje z piłkarzami miały). A ze plan nie wyszedł to trzeba było przystać na grę za free, tylko jak mówię w celu promocji i znalezienia w przyszłym sezonie innego pracodawcy.
kristof - 26 kwietnia 2011, 23:53:00 - *.41.6.124.threembb.co.uk
jeszcze bedzie tak ze lks powtorzy wyczyn Widzewa i wygra 1 lige 2 razy pod rzad
sw - 27 kwietnia 2011, 0:11:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
jestemz zielonej gory ale to dramat corobi miasto na zuzel miliony wala nie zaluja a na pilke nic mam nadzieje ze urzad skarbowy i inne instytucje zajma sie tym
xs - 27 kwietnia 2011, 1:20:57 - *.adsl.inetia.pl
S Z A C U N E K D L A W A S
stilonFORE - 27 kwietnia 2011, 1:59:42 - *.barn.cable.virginmedia.com
BRAWO dla nich ! "Zawodnicy Się Zmieniają, Ale Klub To Kibice. Nie Wstydziliśmy Się STILONU Nawet w V Lidze!" STILON FOREVER ! I TAK OD 1947 ROKU !!!
oks - 27 kwietnia 2011, 6:55:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w otwocku identyczna sytuacja!
szakal - 27 kwietnia 2011, 8:09:42 - *.dip0.t-ipconnect.de
Pochwalam decyzje pilkarzy, widac ze im zalezy na graniu, pochwalam tez kibicow zbierajacych grosz do grosza by zapewnic druzynie wyjazd. Gardze miastem ktore za paredziesiat tysiecy otwiera z wielka pompa stadion Stali a Stilonem pomiata. Ale to chyba cale wojewodztwo jest takie walniete. W Zielonej Gorze tez miasto tylko do Falubazu doklada a Lechia pomiata. Ja sie pytam co marszalek wojewodztwa na to, ze najlepsza druzyna lubuska ma takie klopoty? Stilon, po tym wszystkim polubilem Was, oby sie Wam znow poukladalo.
FZG - 27 kwietnia 2011, 8:29:27 - *.static.oc3.zagan.visnet.pl
Stilon trzymaj się dacie rade z takimi kibicami to możecie się utrzymać pozdrowienia Żagania.
Rafał - 27 kwietnia 2011, 8:39:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale wy jesteście głupi jaki szacunek. Myslicie że po sezonie gracze GKP odpuszczą tą niewypłaconą kase otóz nie. Poza tym jak mają się wypromować do innego klubu jak nie przez gre. Zacznijcie myśleć zanim będziecie wypisywać te swoje frazesy. Myślenie nie boli.
szakal - 27 kwietnia 2011, 8:55:27 - *.dip0.t-ipconnect.de
Rafal, fakt jest taki ze oni teraz graja za darmo i za to szacunek. A ty TB zZabrza wnet to wasi grajkowie tez beda grac za darmo, ciekawe co wtedy powiesz. Dlug Gornika przekracza juz 30 milionow Zloty i dzialacze nie wiedza jak tu udobruchac komisje licencyjna, a ty jeszcze na ten biedny Stilon jedziesz? Za takich kibicow jak ty, zle zycacych innym klubom to twoj klub powinnien byc zdegradowany za dlug. Bedziecie jeszcze zaczynac w Zabrzu od B-klasy, a nie przepraszam, od A-klasy bo Strak Gorawski i Karwan w tym roku wywalcza awans.
sssssss - 27 kwietnia 2011, 9:02:51 - *.freehost.com.ua
i dobrze niech graja ,tylko w tym kraju takie wynalazki ze wsi jak nieciecza,stroze moga grac na zapleczu ekstraklasy,bez kibiców nie jeżdzą na wyjazdy mecze są w niedziela jak jakiś festyn piękna jest ta nasza 1 liga \" buraczana \" oni powinni wylecieć od razu.Za to kluby jak GKP z kibicami przede wszystkim są na skraju bankructwa takich klubów jest bardzo dużo .PZPN pcha na siłę wsie tylko po co ? nic dziwnego ze klubu z historią z kibicami w polsce grają w niższych ligach ledwo wiążą koniec z koncem za to mamy super wynalazki wiejskie.Patologia
oxauuuuu - 27 kwietnia 2011, 9:37:23 - *.dynamic.chello.pl
Dla mnie ten Stilionek mógł by nie istnieć ! nIe trzymam kciuków i nie pozdrawiam
tomech - 27 kwietnia 2011, 12:04:57 - *.247.70.smslowianin.pl
jednym słowem dzieki GKP szykuja sie niezłe jaja jesli chodzi o spadki awanse czy utrzymanie. Jednak do pełni szczescia brakuje jeszcze jednego moze dwóch, braku licencji łks na e-klase zakonczenie sezonu w tym krztałcie jak obecnie.Wtedy kibice Piasta mogli by sie juz cieszyc z awansu oczywiscie mam nadzieje sie nie zawiesc ze w e-klasie tez przy stołku kogos uratuja tak jak w 1wszej lidze. oxauu... nie zycz komus co tobie nie miłe,dzieki nim utrzymacie sie na zapleczu e-klasy.
quest1990 - 27 kwietnia 2011, 12:16:43 - *.dynamic.chello.pl
Wielki szacun za to co robicie. PAmietajcie nie ma sytuacji z której nie ma wyjscia. GieKSa tez w takich tarapatach była i wyszlismy z tego obronną ręką. A mówiło się ze klub w ogole przestanie istniej. NIGDY NIE ZGINIE STILON NIGDY NIE ZGINIE Podro z Katowic Trzymajcie sie!!
Adam1981 - 27 kwietnia 2011, 12:31:39 - *.150.155.230.internetia.net.pl
Przestańcie już pisać o cyrkach i tym podobnych rzeczach ! Mam znajomego w Gorzowie i sprawa frekwencji to nie wina klubu, a nie ustępującej miłości obecnie im tam panującego prezydenta do żużla, który nakłania sponsorów do promowania czarnego sportu ! Niestety, ale kasa jest pompowana w Stal Gorzów, a nie Stilon i stąd słaba, żeby nie powiedzieć, beznadziejna sytuacja finansowa klubu i chociażby walkower dla ŁKSu. Do wszystkich malkontentów. Wczujcie się w rolę , że jesteście prezesem klubu piłki nożnej, który pozyskuje sponsorów, oni są już gotowi z wami podpisać umowę, aż tu nagle, ni stąd ni zowąd prezydent miasta przeciąga ich na swoją stronę, mowiąc wprost, że piłka nożna to sport niszowy, lepszy jest żużel. Tak w telegraficznym skrócie wygląda faworyzowanie przez prezydenta jednego sportu nad innymi w tym mieście, choć zapewne rodowici Gorzowianie mają coś więcej do powiedzenia. Szacunek dla Stilonowskiego Księstwa Gorzowskiego.
harry - 27 kwietnia 2011, 12:55:49 - *.dip.t-dialin.net
łza sie w oku kreci po tym jak miasta pomagaja klubom kolejny przykład bezsilności
<U: - 27 kwietnia 2011, 13:03:35 - *.dynamic.chello.pl
jaki szacunek że za darmo będą grać ? to jest paranoja frajerska sytuacja i dramat zawodników zawodnicy podjęli tylko najlepszą dla siebie decyzję ciekaw jestem tylko na jakim poziomie będą teraz grać;)
Olo - 27 kwietnia 2011, 13:07:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ADAM 1981 - Masz rację !!!! a pro po kibiców to naprawdę mimo że nie należymy do czołówki na mecze chodzi naprawdę sporo kibiców !!!!
adin - 27 kwietnia 2011, 13:28:52 - *.radom.vectranet.pl
a Wy też chcielibyście pracować za darmo? chora sytuacja...
SeBa - 27 kwietnia 2011, 13:29:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak trzymac chlopaki zycze wam rownowagi chociaz na 1 lige pozdrowienia z Katowic
Adam1981 - 27 kwietnia 2011, 13:58:20 - *.150.155.230.internetia.net.pl
OLO, mimo, że nie należycie do czołówki receptą na uzdrowienie gorzowskiej piłki jest zmiana władz miejskich na człowieka, który po równo podzieli pieniądze na żużel, piłkę nożną, siatkówkę, koszykówę itp.. Pozdrowienia z Tychów.
stilon - 27 kwietnia 2011, 14:30:20 - *.gorzow.mm.pl
Przegląd Sportowy napisał http://www.sports.pl/Pilka-nozna/Upadek-GKP-Gorzow -Wielkopolski,artykul,106013,1,359.html
kuki - 27 kwietnia 2011, 14:34:37 - *.150.155.88.internetia.net.pl
Po sezonie rozwiążą kontrakty z winy klubu i odejdą w większości gdzie indziej. Przez ta kilka meczy będą się promowali.
a-be-ce - 27 kwietnia 2011, 15:28:24 - *.range86-164.btcentralplus.com
do wszystkich tych co obwiniaja zuzel: w zuzlu jestesmy swiatowa potega, juniorzy sa rownie mocni jak nasi mistrzowie, mamy najlepsza lige swiata i najwieksza frekwencje na meczach. Pilka nozna sama jest sobie winna, lata korupcji, zupelny brak sukcesow miedzynarodowych i wszechobecne chuliganstwo zwlaszcza w nizszych ligach. Lubie pilke nozna ale nie mozna obwiniac miasto za upadek klubu bo przeciez klub sam musi sie postarac przyciagnac kibicow i postarac sie o sponsorow, a z punktu widzenia ekonomicznego po prostu nie oplaca sie pompowac pieniedzy w pilke w tej chwili. Smutne lecz to prawda.
ja - 27 kwietnia 2011, 16:30:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba zacząc od tego, że w ogóle sport nie powinien być finansowany z pieniędzy podatników, dlaczego ktoś ma dopłacać do cudzych rozrywek? Może zainwestujmy w wyścigi rydwanów? Ja lubię, a Wy?
hjkg - 27 kwietnia 2011, 16:55:05 - *.beskidmedia.pl
gdyby przez dodanie tych trzech pkt. któryś zespół miałby ucierpieć na koniec sezonu to aby było sprawiedliwiej powinni zagrać z ŁKS'em
XXX - 27 kwietnia 2011, 17:43:55 - *.lublin.mm.pl
Szacunek dla zawodników GKP!Pokazujecie że szanujecie własnych kibiców!MOTOR LUBLIN
hash - 27 kwietnia 2011, 17:45:39 - *.saite.com.pl
a wedlug mnie nie powinni dostac pozwolenia na gre nie moze byc tak ze jak nie maja kasy nie graja wycofuja sie a za chwile chca grac a po sezonie co? znow sie wycofaja?... powinni zaczac od najnizszej klasy..
(S) - 27 kwietnia 2011, 19:09:51 - *.tgo.pl
Do a-be-ce korupcja to sie zgodze...ale w zuzlu tez był jeden przypadaek stosowania dopingu..poszukaj troche w necie i nie cwaniakuj pokaz ze potrafisz sie wykazac surfowaniem...Ameryka nie jest wcale taka mocna
fax - 27 kwietnia 2011, 21:31:10 - *.icpnet.pl
Ty abece czy jak Ci tam. CZłowieku komu ty chcesz zamydlić oczy? Światowa potęga? w żużlu są TRZY poważne ligi (polska szwedzka i anglieksa) w Danii jeszcze jakotako to wygląda. Australia=Crump. to ja zorganizuje w Polsce wyścigi rowerowe po dziurawych chodnikach i tez powiem ze jestesmy swiatową potega.
masakRa - 27 kwietnia 2011, 22:05:34 - *.dip.t-dialin.net
W zuzlu to kochalem Slask Swietochlowice, ale juz ich nie ma
a-be-ce - 27 kwietnia 2011, 22:13:13 - *.range86-164.btcentralplus.com
Jestesmy swiatowa potega bo po prostu wygrywamy wiecej niz inni. A to ze niewiele krajów ma zaplecze zuzlowe to mam to gdzies, Litwini sie nie przejmuja ze koszykowka nie jest az tak popularna, kandyjczycy ze hokej na lodzie sie ogranicza tez do niewielu panstw tak naprawde, juz nie mowiac o rugby league czy futbolu amerykanskim. Jezeli jestesmy w czyms dobrzy to ludzie beda na to stawiac, bo to jest po prostu mniej wysilku i przynosi wieksze zadowolenie. Gdyby Stilon regularnie gral w LM to by byla inna sytuacja, a ze najlepsze polskie druzyny nie moga nawet wygrac z przecietnymi klubami z Azerbejdzanu lub Kazachstanu to nikt nie bedzie finansowal tej padaki bez konca. Ja to mowie z wielka przykroscia, nie mowie ze nie powinno sie stawiac na pilke ale na razie jest to inwestycja bez zadnego zwrotu.
ff - 28 kwietnia 2011, 8:16:38 - *.opera-mini.net (*.160.57.94)
Goście grają bo chcą zarobic a i tak zlecą. Wazne tylko kto ile da. ŁKS już ma 3 punkty bez wysiłku. Kto następny ??? Tylko bez walkowerów bo wtedy dyskwalifikacja i dwie klasy nizej. GKP otwarty na wszystkie propozycje. Śmiać mi się chce z tych bredni !!
fax - 28 kwietnia 2011, 9:21:59 - *.icpnet.pl
Człowieku, porównując żużel do hokeja czy koszykówki się OŚMIESZYŁEŚ. Bez odbioru
dude - 28 kwietnia 2011, 14:56:35 - *.class147.petrotel.pl
Niespodziewana sytuacja, żeby piłkarze chcieli grać za darmo. Szacun.
skuter - 28 kwietnia 2011, 16:29:42 - *.gorzow.insant.pl
A co mnie obchodzą głosy fanów żużla , gadają gadją i gadją dla mnie liczy się tylko STILON i takie mam prawo i nikt mi nie musi gadać gdzie ten STILON ma grać, niech zajmie swoją drużyną STILON STILON STILON CHŁOPAKI JESTEŚCIE WIELCY WIELKI SZACUN
skuter - 28 kwietnia 2011, 16:34:24 - *.gorzow.insant.pl
sorki za błędy gadają gadają
skuter - 28 kwietnia 2011, 16:42:34 - *.gorzow.insant.pl
a i jeszcze jedno ktoś tu pisze że żużel to sport światowy - bez komentarza
op - 28 kwietnia 2011, 18:08:11 - *.sabaservice.com.pl
uwazam ze wszyscy pilkarze w polskich ligach powinni grac za darmo
antystilon - 28 kwietnia 2011, 21:13:18 - *.swinoujscie.vectranet.pl
czy robić dla was zrzutkę w bilonie ? weźcie albo rozgońcie towarzystwo albo nie płaczcie w necie . To są wasze problemy i sobie radźcie sami
szacun - 29 kwietnia 2011, 1:41:32 - *.gorzow.mm.pl
- Chcielibyśmy tylko, aby klub zebrał pieniądze na organizację meczów . Ja wraz z Kamilem Ulmanem przebyliśmy drogę 500 km nie po to, aby zaraz wracać z powrotem . Potrzebujemy także ok. 1.5 tys. zł, aby opłacić internat. Sam nie wiem, gdzie będę dziś spał. Rozważam możliwość spędzenia nocy na karimacie w budynku klubowym. Mimo wszystko nie poddajemy się. Podjęliśmy decyzję, że chcemy ambitnie dograć sezon do końca - powiedział Maciej Górski.
futbolista - 29 kwietnia 2011, 19:14:23 - *.cpe.cableone.net
PZPNie bardzo dobrze ingerujesz w sprawy karania klubow za wyglupy "kibicow".to +,ale chcemy tez [my normalni kibice] bys PZPNie takze wsadzil swoj nos w taki balagan,jaki jest z tym gorzowskim klubem.by nie wybierali z kim chca grac,a z kim nie[walkowery].to nie jest fer wobec calej I ligowej tabeli,tak na dole jaki i na jej gorze.z wyrazem szacunku,prosze wescie sie i za to.nawet sama czystosc rywalizacji sportowej sie tego domaga.zaskarbicie tym sobie duzy szacunek.
|
|