[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


3 listopada 2011, 22:55:35 - MichalMKS
Andy Johnson katem Wisły

Wisła Kraków przegrała w meczu 4. kolejki Ligi Europy z Fulham FC 1-4 (1-2). Katem krakowian okazał się Andy Johnson, który zdobył dwie bramki oraz asystował przy golu Damiena Duffa, czwarte trafienie dla Anglików dołożył Steve Sidwell. Honorową bramkę dla Wisły zdobył Andraž Kirm.

Spotkanie z animuszem rozpoczęli piłkarze Fulham FC. Już w 3. minucie strzał Damiena Duffa obronił Sergei Pareiko. Dwie minuty później pomocnik angielskiego klubu pokonał golkipera krakowian. Andy Johnson zagrał piłkę z prawej strony boiska do wbiegającego w pole karne Duffa, który ładnym strzałem umieścił futbolówkę w bramce. Odpowiedź Wisły była bardzo szybka. W 9. minucie Dudu Biton podał do Łukasza Garguły, ten odegrał do Andraža Kirma, który strzałem z dziesięciu metrów pokonał Marka Schwarzera. Pięć minut później tuż obok bramki uderzał piłkę głową Clint Dempsey. W 30. minucie Danny Murphy dograł futbolówkę z prawej strony boiska do niepilnowanego w polu karnym Johnsona, który pięknym strzałem z woleja umieścił ją w bramce strzeżonej przez Pareikę. Cztery minuty później golkiper gospodarzy pewnie obronił uderzenie Kirma. W 42. minucie Dempsey ograł Júniora Díaza, uderzył na bramkę krakowian, ale piłka odbiła się od poprzeczki i wyleciała poza boisko. Tuż przed końcem pierwszej połowy Schwarzera próbował pokonać strzałem zza pola karnego Dudu Biton.

W 49. minucie Gervasio Núñez uderzył zza "szesnastki" i po rykoszecie bramkarz gospodarzy wybił piłkę na rzut rożny. Cztery minuty później Bobby Zamora podał do Duffa, którego strzał pewnie obronił Pareiko. W 56. minucie Schwarzer w dobrym stylu interweniował po uderzeniu Garguły z rzutu wolnego. Minutę później po rzucie wolnym Anglicy całkowicie rozmontowali obronę Wisły i strzelili trzeciego gola. Murphy zagrał z rzutu wolnego do Zamory, ten z pierwszej piłki odegrał do Johnsona, który pewnym strzałem umieścił futbolówkę nad wychodzącym z bramki Pareiką. W 71. minucie minimalnie nad bramką strzelał głową Cwetan Genkow. Osiem minut później Fulham FC zdobył czwartego gola. Duff dośrodkował z prawej strony boiska do Steva Sidwella, jego uderzenie głową na poprzeczkę sparował Pareiko, ale przy dobitce był już bezradny. W odpowiedzi dwie minuty później futbolówka uderzona głową przez Kew Jaliensa trafiła w słupek. W 90. minucie Pareiko w dobry stylu obronił uderzenie głową Pajtima Kasamiego.

3 listopada 2011, 21:05 - Londyn (Craven Cottage)
Fulham FC 4-1 Wisła Kraków
Damien Duff 5, Andy Johnson 30, 57, Steve Sidwell 79 - Andraž Kirm 9

Fulham: 1. Mark Schwarzer - 2. Stephen Kelly, 6. Chris Baird, 5. Brede Hangeland, 3. John Arne Riise - 16. Damien Duff, 20. Dickson Etuhu, 13. Danny Murphy (64, 4. Steve Sidwell), 23. Clint Dempsey - 8. Andy Johnson (77, 10. Pajtim Kasami), 25. Bobby Zamora (72, 21. Kerim Frei).

Wisła: 25. Sergei Pareiko - 31. Michael Lamey, 2. Kew Jaliens, 15. Júnior Díaz, 13. Dragan Paljić - 17. Andraž Kirm, 28. Cezary Wilk, 45. Daniel Brud (61, 77. Ivica Iliev), 10. Łukasz Garguła (61, 18. Cwetan Genkow), 11. Gervasio Núñez - 20. Dudu Biton (88, 22. Marko Jovanović).

żółte kartki: Zamora, Etuhu - Jaliens, Paljić, Díaz.

sędziował: Halis Özkahya (Turcja).
widzów: 20 319.

1 grudnia Wisła zagra na wyjeździe z Odense Boldklub.

Tabela grupy K:

1. FC Twente        4  10  12- 5
2. Fulham FC        4   7   7- 3
3. Odense Boldklub  4   3   6-10
4. Wisła Kraków     4   3   4-11


Liga Europy 2011/12 - terminarz, wyniki, strzelcy

amsn - 3 listopada 2011, 22:56:02 - *.adsl.inetia.pl
buahahaha

Ustaritz - 3 listopada 2011, 22:56:11 - *.ar.wroc.pl
Szkoda.

TAG - 3 listopada 2011, 22:56:11 - *.koscierzyna.vectranet.pl
hahahaahahaha

Mehdi - 3 listopada 2011, 22:56:12 - *.159.153.182
polaczek...

Ekspert - 3 listopada 2011, 22:56:15 - *.105.144.8
Uuu sukces Wisły, że przegrali tylko 4:1. Myślałem, że będzie z 6, 7... Ile jeszcze oni będą nas kompromitować w Europie? Powinni dostać zakaz wyjazdu poza granice Polski...

a - 3 listopada 2011, 22:56:18 - *.debica.mm.pl
szkoda..troszke

sheller - 3 listopada 2011, 22:56:18 - *.dynamic.chello.pl
haha szkoda

grotek78 - 3 listopada 2011, 22:56:18 - *.adsl.inetia.pl
kolejna kompromitacja najemników, żenada

dabol - 3 listopada 2011, 22:56:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
słabo

o23 - 3 listopada 2011, 22:56:24 - *.ennet.pl
haha zenada wisla

LECHITA - 3 listopada 2011, 22:56:27 - *.icpnet.pl
hahahahaha

t. - 3 listopada 2011, 22:56:31 - *.255.245.83
wstyd!! I to jest mistrz Polski?!

grzybek - 3 listopada 2011, 22:56:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
śmiech!

Amunike - 3 listopada 2011, 22:56:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obrona na poziomie okregowki Jedynie Biton cos gra.

LP - 3 listopada 2011, 22:56:41 - *.ssp.dialog.net.pl
WISŁA !!!! co to jest ??????? hahahahahahahaha

chonw - 3 listopada 2011, 22:56:41 - *.ssnet.pl
Brawo wisla to jest to :D

ciechan - 3 listopada 2011, 22:56:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i bardzo dobrze wywalic trenera i 3/4 skladu zostawic bitona perejko meliksona maleckiego ilieva i wilka dziekuje dobranoc

adi - 3 listopada 2011, 22:56:44 - *.24-128-109.adsl-dyn.isp.belgacom.be
gratki od JAGI

dotcom - 3 listopada 2011, 22:56:46 - *.adsl.inetia.pl
Maaskant, złotousty księciu, wynocha z Wisły... 11 bramek straconych w 3 meczach, co za wstyd...

pyjter92 - 3 listopada 2011, 22:56:47 - *.xdsl.centertel.pl
jak dobrze że wisła się nie dostała do LM bo była by MEGA kompromitacja

Legia - 3 listopada 2011, 22:56:58 - *.dynamic.chello.pl
brawo wisła!!!daliscie rade utrzymac miano europejskiego pośmiewiska antypozdrowienia z Warszawy...TYLKO LEGIA

maxim - 3 listopada 2011, 22:57:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wisła jest śmieszna z tym swoim zagranicznym szrotem.a cupiałowi radzę,aby jak najszybciej kopnął w d.... tą bandę wyrobników,diazów,nunezów,jaliensów,oni za wisłę umierać nie będą napewno,a fazę grupową ligi mistrzów będziecie mogli dalej w tv oglądać,przez następną dekadę.zacznijcie szkolić polską młodzież!!!

Ketald - 3 listopada 2011, 22:57:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sędzia nie pomaga to są porażki, Wisła w tym sezonie 5 miejsce w lidze!

dgdsg - 3 listopada 2011, 22:57:26 - *.50.54.34
remis spokojnie do wyciągnięcia, ale nie z taką obroną Wisły... głupi mecz, za sprawą obrońców.

zix - 3 listopada 2011, 22:57:28 - *.zax.pl
Dziękujemy Ci Legio za lekcje futbolu i pokory krakowianie

Brawo! - 3 listopada 2011, 22:57:36 - *.gress.pl
Brawo! Gratulacje WISŁA!
Coś Pięknego!
Większego Wstydu Nie Idzie Robić?

MaRiusz - 3 listopada 2011, 22:57:38 - *.dynamic.chello.pl
Tutaj widać różnica szkolenia Legii i Wisły, ta pierwsza preferuje młodych polaków co przynosi sukcesy, ta druga bierze emerytów z każdego kraju na darmowe kontrakty... I z kim ma grać Polska reprezentacja? Zawsze nie lubiłem Legii a bardzo podoba mi się ten system szkolenia młodych zawodników. Niebieskie Katowice - Wszystkie Dzielnice Ruch!

asw - 3 listopada 2011, 22:57:44 - *.skawsoft.com.pl
Nie zagrali źle jak sugeruje wynik, 18 strzałów w tym 7 celnych

g point - 3 listopada 2011, 22:57:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Polski zespół? 9/11 to obcokrajowcy!

robert - 3 listopada 2011, 22:57:53 - *.elblag.vectranet.pl
1 2 3 4 mmmmaaaaaaaaałłłłłłłłoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

asd - 3 listopada 2011, 22:57:54 - *.debica.mm.pl
wolalbym zeby przegralo 11 mlodych polakow.. niz ...

JTG14 - 3 listopada 2011, 22:58:02 - *.ust.vectranet.pl
hehe, nic więcej.

bv - 3 listopada 2011, 22:58:05 - *.sieradz.vectranet.pl
polityka Wisły - sprzedaż Marcelo, Głowackiego, Brożka,oddanie Alvareza. wziecie Lamyea, Jaliensa, HAHAHAHAAHHA

grzybek - 3 listopada 2011, 22:58:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
modle się żeby wisła nie miała pucharów w tym roku

lechu - 3 listopada 2011, 22:58:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda ale doping kibiców wisły dziś bardziej mi się podobał (nie chodzi o race) niż ten na legii.
LECH POZnań.

Golbi - 3 listopada 2011, 22:58:53 - *.czeladz.vectranet.pl
Trudna grupa i tyle nie zostaje nic innego jak walczyć o trzecie miejsce

Lędzic - 3 listopada 2011, 22:59:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JEST, JEST, JEST!!!
Za mało obcokrajowców, więcej ich, więcej!!! Oby ktoś tam poszedł po rozum do głowy i zaczął stawiać na Polaków, jak w Legii.
Rok temu Maaskant uratował się fartownym triumfem z Cracovią. Po roku historia zatoczy koło i wyleci na kopach po przegranych derbach?

as - 3 listopada 2011, 22:59:45 - *.28.40.56
zalosny klubik

zaak - 3 listopada 2011, 22:59:49 - *.186.102.243
Słaby mecz. Były chwile przebłysków ale ogólnie cieżko się to oglądało. Szkoda. Jedyne co pozostało to może jeszcze o jakieś punkty do rankingu powalczyć...

grzybek - 3 listopada 2011, 22:59:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@maxim - zgadzam się w 100%

. - 3 listopada 2011, 23:00:00 - *.dynamic.chello.pl
Autorom komentarzy typu "buahashas" oby pyski wykrzywiło
I nie piszę tego jako tylko fan Wisł, bo Wy pajace pod każdą porażką polskiego zespołu takie komentarze piszecie. Ja się tylko dziwie tej super redakcji 90minut, która potrafi banować osoby, które potrafią coś od siebie napisać czy też wyrazić jakąś opinię, a tamtych buraków promują (no bo jak nazwać to, że nic im nie robią, ani nawet nie usuwają tych głupich NIC NIE WNOSZĄCYCH komentarzy).

ateista - 3 listopada 2011, 23:00:32 - *.adsl.inetia.pl
brawo dla Wilka za walecznośc a to co grali Holendrzy to jakaś paranoja wyrzuciić tego Jaliensa i Lameya i dać polaków Brud się lepiej prezentował niż 6 obcokrajowców razem wziętych (Jaliens Lamey Diaz Plajić Iliev Nunez) jak świciliśmy świeczke przed PZPNtak zaświęcmy bnad Wisłą [*] a z Sarasossą przegrywali w dwumeczu już 1:5 i potrafili wygrać pamiętam jak byłem mały i biegłem na ten mecz a teraz mi się nie spieszy na Wisłę

zaq - 3 listopada 2011, 23:00:48 - *.adsl.inetia.pl
Ale za to doping fajny Wisła prowadziła

KamykTSW - 3 listopada 2011, 23:00:55 - *.100.cpartner.pl
Obrona Wisły to dramat. Jaliens spaceruje po boisku.. i to chłop który rozegrał 300 meczów w Eredivisi! Przód całkiem całkiem. Chcecie? napinajcie sie. większość z was pucharów na oczy nie widziała. PS. Gratuluje Legii

FRED - 3 listopada 2011, 23:01:01 - *.12-3.cable.virginmedia.com
kolejna kompromitacja !!!! buhahahaa NADCHODZI ERA LEGII !!!!!! i pogudzcie sie z tym krakusy !!! TYLKO LEGIA !!!!!!!!!!

oo - 3 listopada 2011, 23:01:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z czym do Ligi Mistrzów? Cypryjczycy pokazują, jak powinno się tam grać

PB - 3 listopada 2011, 23:01:47 - *.zvid.net
Od 61 minuty w składzie nie było ani jednego Polaka. WSTYD.

robson - 3 listopada 2011, 23:01:56 - *.aster.pl
W Wiśle nie grało 6 kluczowych zawodnikow a dwoch weszło na ostatnie minuty.Grał poł rezerwowy skład.

kissmebaby - 3 listopada 2011, 23:02:02 - *.1.199.216
mozna przegrac ale trzeba cos pokazac... dramat...

Golbi - 3 listopada 2011, 23:02:19 - *.czeladz.vectranet.pl
Ludzie to finalista LE sprzed 2 lat. Jakby nie było wygrali z nimi w Krakowie no i na razie Wisła jako jedyna pokonała APOEL. Żaden Polskie zespól bez szans w takiej grupie

m28 - 3 listopada 2011, 23:02:40 - *.wroclaw.mm.pl
nie ma małka nie ma wałka

WIslak - 3 listopada 2011, 23:02:54 - *.tepsanet.com
piękny wyjazd Wiślacy. Szacun za liczbę i doping

gizmo - 3 listopada 2011, 23:03:30 - *.swietochlowice.vectranet.pl
rzeka powinna przestać być polskim klubem aby utrzymać choć trochę honoru

grzybek - 3 listopada 2011, 23:03:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co z tego że kibice tak głośni byli jak Ci "nasi" piłkarze nic z tego nie rozumieli? Wstyd! Wstydźcie się, Wisła prze tyle lat rządziła i dzieliła w E-klasie, w pucharach tez powalczyli, szczególnie w latach 98 - 05 a teraz? Wieża Babel

TJfafd - 3 listopada 2011, 23:03:45 - *.254.72.33
jestem kibicem Wisly juz od wielu lat ale to co oni graja od momentu porazki z Apoelem jest dla mnie totalnym dnem. Wygrywaja wtedy tylko kiedy sedziowie im pomagaja a nawet jak wygrywaja to graja jak zespol z 3 ligi.Lamey,Jaliens,Diaz,Paljic itp wszyscy pieprzeni najemnicy co nie pokazuja nic co moglo by wniesc do druzyny.Szanse na wyjsie z grupy?0 %.tylko kompromituje sie wisla przez to polityke Holendrow.Nie wiem co z Maaskantem dac mu czas do konca rundy jesli nic z ta druzyna nie zrobi to wyrzucic go z klubu.Jeszcze niedawno kibice smiali sie ze Legia ma samych obcokrajowcow a teraz co? legia wiecej obcokrajowcow w 1 skladzie niz wisla w calej druzynie i maja awanas a my jestesm w d****.Spojrzcie na to obiektywnie bo tak niestety jest...

ateista - 3 listopada 2011, 23:03:59 - *.adsl.inetia.pl
a i jeszcze jedno polaków można kupić z każedego klubu żuraw przeszedł do wisły z Lecha to co nie można by kupić z Poznania czy Legiii można ale po co ?? lepiej mieć piłkarzy gorszych w pucharach od Shamrock pewnie od Irlandczyków by dostali z 3 jak nic

WisłaNH - 3 listopada 2011, 23:04:05 - *.tepsanet.com
PB: a Wilk kim jest idioto?

Elana - 3 listopada 2011, 23:04:18 - *.centertel.pl
Świetny mecz Anglików nie wkładając w ten mecz więcej niż połowę sił ośmieszyła tymi czterema bramkami polska drużyne co tylko pokazuje jak slaba jest obecnie Wisła a Jaliensowi ja już dziękuje mam dość oglądania tego pseudo grajka ogólnie bardzo zła postawcie linii obronnej, nie łudźmy sie ale Wisła już odpadka z LE

. - 3 listopada 2011, 23:04:22 - *.dynamic.chello.pl
do kissmebaby
Można pisać takie komentarze, ale trzeba obejrzeć mecz! Akurat w tym meczu Wisła "coś" pokazała, w obronie tragedia, ale ofensywa jako tako wyglądała, nie to co z Twente...

mmnz - 3 listopada 2011, 23:05:07 - *.adsl.inetia.pl
no i najwaznziejsze Wisla wygrala z Lechem w Poznaniu co nie udalo sie Juventusowi i Manchesterowi City dlatego na kolana kibice i podziwiajcie mistrzow futbolu spod Wawelu

MM - 3 listopada 2011, 23:05:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Świetny doping, gra w obronie dramat... pozdro (L)

jojcio - 3 listopada 2011, 23:06:10 - *.cdma.centertel.pl
myślę że Maskant już wie że wyleci chyba że zaczną tam grać Polacy

Arni - 3 listopada 2011, 23:06:29 - *.tepsanet.com
a w Fulham było dwóch Anglikow w podstawowej "11" i nic nie gadacie napinacze

TP - 3 listopada 2011, 23:07:01 - *.home.aster.pl
No i prawidłowo Fulham, szkoda, że nie padł piąty gol, ale lanie dostali. Kolejna porażka w derbach :D

FRED - 3 listopada 2011, 23:09:21 - *.12-3.cable.virginmedia.com
LEGIA PANY !!!!!!!!!!!!!!!!!!! CRACOCIA zrobcie to co fulham, prosze was

a - 3 listopada 2011, 23:10:05 - *.adsl.inetia.pl
a bylo postawic na polska mlodziez - jak Legia? a nie grac zgaslymi gwiazdami z ktorych zadna sie nie lapie do swojej repki! a ten Pareiko -to Pawelek byl lepszy o niebo!

Golbi - 3 listopada 2011, 23:10:37 - *.czeladz.vectranet.pl
Nie wiem co lepsze wyjść z grupy z drużynami z Izraela i Rumuni czy odpaść z grupy lepszej niż APOEL ma w LM. Siłę Legii zobaczymy w następnej rundzie

Derby Blis - 3 listopada 2011, 23:10:52 - *.szczecinek.vectranet.pl
Tak się bawi,tak się bawi wielka!
Tak się bawi,tak się bawi wiselka!
To ma być mistrz?To jakaś popierdółka jest,a nie mistrz.

mca L - 3 listopada 2011, 23:11:00 - *.aster.pl
I co się cieszycie ??? Ludzie .... jestescie normalni czy NIE? ... to dramat Pisze to jako legionista! To dramat Polskiej skopanej piłki - nie ma puntów nie ma w sumie Wisły - jak by nie było Mistrza Polski! K. Mać z czego wy się cieszycie z porażki Polski nie tych pseudo pajaców co graja w Wiśle i mają to w d..e że przynoszą wstyd tak zasłużonemu klubow???!!!...
Matko do czego to doszło...

krasty - 3 listopada 2011, 23:11:15 - *.aon.edu.pl
Brawa dla kibiców Wisły. Doping na europejskim poziomie. Zagłuszyli gospodarzy.
Gra Jaliensa przerażająco słaba. Zesłać go do rezerw, obciąć zarobki. Zero zaangażowania, spóźniony w każdej akcji. Tak ma wyglądać zawodnik Mistrza Polski? Powinien "gryźć trawę" za drużynę. Diaz, Lamey nie byli lepsi.

ivan - 3 listopada 2011, 23:11:29 - *.elk.mm.pl
rykoszetem schwarzera,rykoszetem...haha

ateista - 3 listopada 2011, 23:11:55 - *.adsl.inetia.pl
@robson i co z tego Porto wygrało Le w tamtym sezonie a przegrywają z cypryjczykami rezerwowy skład też może grać dobrze ale trzeba mieć dwie w miare równe 11-stki czego Wiśle brakuje od kilku lat gdy odeszli z klubu Omeonu Uche Kosowski Frankowski Żurawski Kuźba i inni przedstawiciele sukcesów krakowskiego klubu

q - 3 listopada 2011, 23:12:24 - *.adsl.inetia.pl
z jakim Lechem? bez Lewego i Peszki? i z Bakero co ty porownujesz?

ja Jan Jan - 3 listopada 2011, 23:12:34 - *.dynamic.chello.pl
Do kadry go!

talles1234 - 3 listopada 2011, 23:15:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem kibicem Wisły ale to co dzis pokazali niektorzy piłkarze to prawidziwy kryminał. Zaczne od Nuneza. Co robi ten gosc w pierwszej jedenastce? Jest tak słaby, że szkoda słow na niego i dzis to pokazał. Miał byc argentynskim Maorem a jest strasznie słaby. Zamiast niego z powodzeniem mogl zagrac Jirsak bo to gosc ktory umie isc do przodu, cofnąc sie po piłe, jakos mądrze ją rozegrac a Nunez? Co on dzis pozytywnego pokazał? Żal. Nastepny piłkarz to Jaliens. Co miał piłke to piłkarze Fulham zaraz mu odbierali. Najsłabsze ogniwo w obronie, nawet mało doswiadczony Brud pokazał sie z lepszej strony niz ten cały Jaliens. Nie dziwi mnie porazka jak takie marne podbeskidzie potrafiło wygrac w krakowie. Nie wiem co bedzie w niedziele ale jak Wisła nie da rady Cracovii to chyba Maskant od poniedziałku bedzie musiał chyba szukac sobie nowego klubu. Obym sie mylił, obym sie cieszył w niedziele po godz.19...

justin81 - 3 listopada 2011, 23:15:23 - *.134.163.8
słabo, jak zwykle... Z gry nie ma nic, jak sędzia nie pomoże to nic nie zdziałają.

robrep - 3 listopada 2011, 23:16:51 - *.zone2.bethere.co.uk
Buahahahhahah
Ja takie piszę tylko pod Wisłą. Bo teraz to jest klub który sędziowie ciągną w górę tabeli. Inaczej to by pucharów nie mieli. Jeszcze 10 lat temu to była Wisła. Wygrywała na krajowym podwórku jak chciała i pięknie grała w piłkę. W Europie też było na co popatrzeć, tylko pseudo znawcy zniszczyli to wszystko. A wy kibice popieracie ich.

wkurrrrrrr - 3 listopada 2011, 23:16:57 - *.ols.ec.pl
trzeba było jednak wygrać z tym odense u siebie... w tamtym roku lech też dostał wkalkulowane baty w manchesterze ale wygrywał z takimi średniakami jak salzburg czy odense i dla tego awansował...

PB - 3 listopada 2011, 23:18:09 - *.zvid.net
do wisłanh: zwierzęta się nie liczą.

Golbi - 3 listopada 2011, 23:20:28 - *.czeladz.vectranet.pl
Bez kasy nie ma zawodników cala obrona to piłkarze brani z karta w reku. Czekam w końcu na parę Chavez, Jovanovic w środku obrony.

a - 3 listopada 2011, 23:21:46 - *.adsl.inetia.pl
a czego wy sie spodziewaliscie? 2 ostatnie mecze wygrane dzieki sedziom , 1-0 z jakas Limanovia przeciez zal patrzec na ta druzyne - i niech sie nie waza glosno mowic ze sa MP - bo wstyd calemu krajowi zrobia !!!

Tomek - 3 listopada 2011, 23:22:45 - *.jmdi.pl
@mca L
Jeżeli w tym co piszesz nie ma szydery, to szacun. Jako kibic Śląska bardzo cieszyłem się dzisiejszym zwycięstwem (L)egii i tym bardziej wkur*ia mnie porażka Wisły. Prawda jest taka, że cała defensywa jest do wymiany. No, może Jovanović mógłby zostać.
Pozdro dla normalnych. Bez napinki.

kuki - 3 listopada 2011, 23:23:17 - *.150.147.73.internetia.net.pl
Pamiętacie jak pan Ptak sprowadzał Brazylijczyków? Podobną politykę prowadzi "Holenderska Wisła". Też jest przesyt cudzoziemców. W naszej lidze to jakoś jeszcze idzie bo sędziowie czasem pomogą a w rozgrywkach europejskich już nie ma tak dobrze...

100% Biała - 3 listopada 2011, 23:23:20 - *.dynamic.chello.pl
panie Maaskant czas już opuśić Kraków..zero pomysłu na ustawienie,na grę, na styl...i nawet kontuzje tego nie tłumaczą..nie ma tego w słabej polskiej lidze,jeszcze słabszym Pucharze Polski a co dopiero w LE..na jednym i tym samym nic nikt nigdy nie ugrał..fakt faktem,że 3/4 drużyny jest do wymiany..na czele z Jaliensem,Diazem i Lameyem..jest mi strasznie przykro,bo tak słabej Wisły nie widziałem od 13 lat..wierzę,że w przerwie zimowej zarząd się ogarnie i poczyn odpowiednie kroki..narazie należy pogratulować Legii(mimo,że nienawidzę tego zespołu) drużyny i pomysłu na grę..doskonałe połączenie doświadzczenia i młodości..życzę dalszych sukcesów w pucharach,bo stać ich na osiągnięcie dobrego wyniku...a ja mogę się jedynie pytać: QUO VADIS WISEŁKO???

Simsu - 3 listopada 2011, 23:24:29 - *.adsl.inetia.pl
Brak polskich zawodników z kadrze to jak widać brak sukcesów.Wisła w takim skladzie po raz kolejny przynosi wstyd. 1:4...

Golbi - 3 listopada 2011, 23:24:48 - *.czeladz.vectranet.pl
@a
Jak już zaczynasz temat sędziów dlaczego Rybus nie wyleciał za łokcie w meczu z Lechem?

tak - 3 listopada 2011, 23:25:00 - *.dynamic.chello.pl
@agora : to czemu nie lejesz starego?

mcxa L - 3 listopada 2011, 23:25:46 - *.aster.pl
Tomek
widzisz szyderę - litości - jestem jako kibic Legii załamany!
ja cię żesz p...

CRACOVIA - 3 listopada 2011, 23:26:42 - *.ip.netia.com.pl
w niedziele powtórka z rozrywki i Maaskant wraca na rowerze do Holandii a taki był pewny siebie po fuksiarsko wygranym pierwszym meczu z APOELEM już sprzedawali wejściówki na LM hehe a teraz w LE od każdego w zęby po 1-4... upadła gwiazda - to cieszy! oooleee

a - 3 listopada 2011, 23:27:55 - *.adsl.inetia.pl
polska -mlodziezowa Legia - brawo ! bierzcie przyklad!

asd - 3 listopada 2011, 23:31:26 - *.adsl.inetia.pl
Tylko (L)egiunia !
Wisło , Śląsku patrzcie jak się gra !

jjo - 3 listopada 2011, 23:32:23 - *.adsl.inetia.pl
wisłą przegrała wysoko , ale kto przypuszczał że będzie inny wynik ? Nie wyglądało tak źle jak sugeruje wynik. Przecież ten Fulham to finalista LE z ubiegłego roku i najlepsza liga świata , czrgoście chcieli ? Wygrać z nimi ? Ludzie opamiętajcie się. To nie jest dla mnie żadne rozczarowanie, można było w ciemno obstawiać u buków porażkę Wisły. Jeżeli piszecie o swoim rozczarowaniu to jesteście bandą głupców.

Golbi - 3 listopada 2011, 23:32:49 - *.czeladz.vectranet.pl
Cracovię to Wisła zmiażdży jak pluskwę przecież tam ani obrony ani ataku nie ma w Wiśle chociaż atak jest
@Simsu
Lech w Anglii chyba wcale nie lepiej 1:3. Jak na razie Wisła najbliższa awansu do LM tyle w temacie.

Tomek - 3 listopada 2011, 23:33:22 - *.jmdi.pl
@mca L
No przecież napisałem, że jak bez szydery to tym bardziej szacun. Tak jak Ty napisałeś - pie*rzyć najemników, szkoda klubu i kibiców.
BTW - flaga na Ł3 na początku drugiej połowy - zajefajna
Pozdro

aah - 3 listopada 2011, 23:33:22 - *.tvkstella.pl
Super Legia wygrała wisła przegrała kilka innych meczy też weszło i jutro do stsa po wygraną ;D

do a - 3 listopada 2011, 23:35:12 - *.t-mont.net.pl
Nie, nam nie jest wstyd, że jesteśmy MP. Polskie drużynki zostają MP tylko wtedy, gdy nie idzie Wiśle... taka bolesna (nie dla nas) prawda - dostajecie ochłapy z naszego stołu.

Golbi - 3 listopada 2011, 23:37:58 - *.czeladz.vectranet.pl
@asd
Człowieku na Boga Izrael i Rumunia przy Anglii i Holandii. Skorża mistrz defensywy

mca L - 3 listopada 2011, 23:38:40 - *.aster.pl
Tomek luzzz,
idę się przespać bo liczyłem na sukces a tu takie baty. Mam gdzieś jakies podziały i zgody - Wisła przegrała przegrała Polska piłka - ot tyle w temacie- ale znajdą się pajace z cracovi co się cieszą - ciekawe z czego - dobre co? z czego oni się cieszą te ostatki niczego w szarej skopanej lidze...

CRACOVIA - 3 listopada 2011, 23:39:49 - *.ip.netia.com.pl
Aaaa co do dopingu - w pierwszej połowie widać, że towarzysze bez nas żyć nie mogą z każdą kolejną bramką o ton niżej, po 4 - zero dopingu... Szkoda mimo wszystko tych wielu zmywaków (z Gdańska czy Wrocławia) co siedzieli na trybunie za bramką. Musieli zapłacić za bilet często swoją dniówką i jutro będą odrabiać 16 godzin nad zlewem w jakiejś ciawaresowej knajpie wspominając ten piękny występ gwiazdorów rodem z cyrku. Współczuję

anderw - 3 listopada 2011, 23:42:54 - *.adsl.inetia.pl
Jestem pełen podziwu dla ,,wyjazdowiczów,, blaueul gwizdy. Sami się zatracacie. Wróćcie do tradycji, niech gra 2-3-4 obcokrajowców. Śmialiście się z Jopa, że pozbawił was mistrzostwa Polski- ale tylko wy. Teraz cała Polska śmieje się z was.

mca L - 3 listopada 2011, 23:43:49 - *.aster.pl
Golbi zluzuj
- nazwy krajówe nie grają, Rapid to wbrew pozorom bardzo trudny przeciwnik i myślę że Fulham mogło by spokojnie nie dać im rady, choć Twente w porównaniu do PSV na dziś to jednak PSV ma znacznie więcej do powiedzenia i w przeszłości również.
Z resztą co tu porównywać. Wisła to dziś niestety cień .. Mistrza Polski

wls - 3 listopada 2011, 23:44:18 - *.adsl.inetia.pl
jakie idzie? piszesz o dwoch wydrukowanych ostatnio meczach? obudz sie !

Golbi - 3 listopada 2011, 23:44:32 - *.czeladz.vectranet.pl
Najwięcej do powadzenie maja chyba kibice Cracovii
zdobywcy 6 punktów w ekstraklasie żadnego zwycięstwa na własnym boisku 1 remis z zaprzyjaźniona Polonia Warszawa

Hattric - 3 listopada 2011, 23:46:59 - *.as13285.net
Mimo wysiłku Legii Polska spada na 23 miejsce w rankingu...

mca L - 3 listopada 2011, 23:48:34 - *.aster.pl
teee Cracovia
a kiedy wy gracie w LM, wróć w Lidze Europy? jak tak punkty w waszej grupie?
Wisła ma przynajmniej kibiców w Londynie, a ile wy byście mieli?... Polska mentalność menndy...

jaca - 3 listopada 2011, 23:48:56 - *.dynamic.chello.pl
fajny wynik

CRACOVIA - 3 listopada 2011, 23:51:55 - *.ip.netia.com.pl
@Golbi - w niedziele punktów będziemy mieć już 9 Dziękuję. Dobranoc. Pa

bolek1975 - 3 listopada 2011, 23:54:05 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Podbeskidzie pozdrawia słabą Wisłę Kraków choć żałujemy kolejnych straconych przez Wisłę punktów do rankingu.

wks - 3 listopada 2011, 23:54:28 - *.adsl.inetia.pl
to nie Wisla ma tam kibicow - bo zaden nawet szala nie mial! tylko polski klub Polakow w Londynie - wiec sobie nie dodawajcie

VanBastek - 3 listopada 2011, 23:54:35 - *.b-ras1.wtd.waterford.eircom.net
lubię to...

Golbi - 3 listopada 2011, 23:54:39 - *.czeladz.vectranet.pl
@mca L
napisz jeszcze że Rapid lepszy od Fulham z którym jednak u siebie Wisła wygrała, ogranie APOELu dziś lidera grupy LM. Sorry ale najbliższy awansu do LM był własnie ten mistrz. A dziś bez Meliksona, Małeckiego, Sobolewskiego i Chaveza. W pierwszej połowie właściwie rezerwami z pozycjami na boisku tez dziwnymi i bez Ilieva. Znajdziesz mi mecz Wisły w którym Jaliens grał w środku z Diazem? Dodajmy jeszcze problemy z serbskimi piłkarzami na lotnisku

robrep - 3 listopada 2011, 23:56:15 - *.zone2.bethere.co.uk
jjo lepiej dziecko sprawdź kto grał w finale LE w ubiegłym roku.

wks - 3 listopada 2011, 23:56:39 - *.adsl.inetia.pl
nie porownujcie tych swoich Fulhamow bez zadnej gwiazdy do Man City czy Juve! jestescie poprostu lebiody! na LE na Lecha cala Polska przyjezdzala i stadion pekal w szwach

anderw - 4 listopada 2011, 0:00:26 - *.adsl.inetia.pl
Hattric-nie przepadam za Legią, ale tam grają Polacy i strzelaja brameczki.A vesle kraukl (myślę,że tak większość zaciągu kopaczy wymawia nazwę,,swojego,,obecnego,, klubu) po co maja strzelać , jak kasiora na koncie się zgadza- dla kogo?- na pewno nie dla kibiców, no, ale nie jestem ,,centusiem,, to już milcze.

kibic - 4 listopada 2011, 0:02:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
ile kibicow wisly mniej wiecej??

Golbi - 4 listopada 2011, 0:02:58 - *.czeladz.vectranet.pl
@wks
Człowieku to żeś dowalił dwa zespoły dla których liczy się LM a nie LE. Zawsze olewały tego typu rozgrywki wystarczy zobaczyć kto wygrywa czy gra w finale LE. Siła Lecha to Sparta Praga

roldy - 4 listopada 2011, 0:03:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisla dno.Jaliens dno i 10km mułu,nie wiem co on tam robi,lepiej jakby czekaja wystawił.Oby przebudzenie przyszło w derbach.

Brutus - 4 listopada 2011, 0:04:21 - *.adsl.inetia.pl
Jest rozczarowanie, bo Fulham grało słabo. Przed angielskimi zespołami pada na kolana nie wiedzieć czemu większość klubów Europy i w tym meczu pokazali, że mogą wyglądać słabo, ale potrafią wygrywać. My mieliśmy z Anglikami bardzo korzystny bilans od czasu sukcesu Groclinu, a Fulham to tylko średniak angielski. Po pierwszych minutach było dobre wrażenie i 0-1 po pierwszej akcji. 1-1 znowu się wydaje, że są spokojnie do ogrania i 1-2. Druga połowa, przewaga Wisły i 1-3 po pierwszym zagrożeniu. Po 1-4 stwierdziłem, że co wchodzą nam na połowę to pada gol i ogólne wrażenie zrobiło się fatalne. Słuszne kpiny wszystkich komentatorów z Jaliensa spowodowały, że ta obrona wydaje się być nie tyle słaba co śmieszna. Z przodu też nie było zawodników z ikrą. Niby łatwo można było podejść pod pole karne, ale nie było kreatywności, szybkości, energii, brawury. Do Legii tej drużyny nie da się nawet porównywać, bo brakuje skali. Tam Komorowski i Żewłakow, tu Jaliens i Diaz i tu można skończyć porównania, bo to jest porównanie początku kręgosłupa, który decyduje, że Legia jest zespołem grającym pewnie, a Wisła zbieraniną. Dalej na każdej pozycji Legia jest mocniejsza i jedynie Biton jeszcze się broni. Maaskant chyba do zwolnienia. Po dosyć długim okresie widać wyraźnie, że nie udało mu się stworzyć drużyny.

needle - 4 listopada 2011, 0:06:54 - *.adsl.inetia.pl
Nie ma co się nabijać z WISŁY!!!
Pierwsza akcja bramkowa przeciwników to
===> stadiony świata
druga bramka to majstrsztyk, nie do obrony itd
Pamiętajcie sklerotycy, że APOEL przegrał do tej pory własnie tylko z WISŁĄ, która wygrała pierwszych 5 meczów ===> dokładając sporo pkt do wspólnego ranku.
No dobra, klub nie zachwyca grą, i robią wrażenie jakby zeszli się przypadkiem, ale to WISŁA wygrywa większośc mistrzostw naszego kraju w ostatniej dekadzie.
Jak sie to zmieni to pogadamy, wówczas mozecie psioczyć;-)
Jestem przekonany, że będzie miała w tym roku olbrzymi kłopot aby znaleźć się na podium krajowym i może w pucharach na przyszły sezon; nie wykluczam, że wyleci trener i sporo się w Zarządzie zmieni...
...ale na razie to urzedujący MP
tzn lepszy niz pozostali więc nie podskakujcie;)
---
podobnie ma sie rzecz z JAGĄ
jedna przypadkowa bramka i klub poza pucharami...
...a już nie pamiętacie jak rok wcześniej wypadł najlepiej ze wszystkich...?

mca L - 4 listopada 2011, 0:08:05 - *.aster.pl
Golbi
znam Cie z rozmów na portalach Legii. Nie chce mi sie dyskutować o skaładach i kto czy co tam mógł ale nie dał rady. I Legio i Wisła miały pod górkę, ot co...
Prawda jest smutna - polegliście i tyle.
Nikt Legii nie dawał ŻADNNYCH szans z kebabami a tym bardziej ze Spartakiem, a tu .... wyszli z grupy w LE.
Nie będę tego komentował - byłem szczęśliwy, do momentu gdy Wisła zaczęła grać, potem było już tylko gorzej. Co tu powiedzieć - nie pomogliście Polskiej Piłce - właśnie spadliśmy w rankingu i kropka! Żal dupsko ściska - pozdrawiam. Oby juto było lepsze bez lamejów i holendrów którzy za Polsę nie odadzą ostatniego tchnienia.
Z kibicowskim pozdrowieniem dla Krakowa z Warszawy!

Wiesiek - 4 listopada 2011, 0:11:07 - *.centertel.pl
Banda najemnikow znowu zbiera lomot. Mieli szczescie, ze wpadl ten fuksiarski gol Kirma, bo byloby lanie do zera.

Golbi - 4 listopada 2011, 0:12:20 - *.czeladz.vectranet.pl
Cień szansy jeszcze jest Odense lepiej sobie radzi na wyjazdach 5 z 6 bramek na wyjazdach. Twente może przyjechać rezerwami. Chyba wróci Melikson

west - 4 listopada 2011, 0:12:29 - *.proxy.aol.com
Czy Andy Johnson nie jest przypadkiem piłkarzem, który miał być przed paroma laty naturalizowany do reprezentacji Polski?

GKS B - 4 listopada 2011, 0:15:48 - *.toya.net.pl
holenderskie uklady dają o sobie znac. Po raz kolejny zapytam, po co nam zawodnik z 3 ligi angielskiej co rozegrał tam raptem 4 mecze?! mowa o Lameyu. Nastepny Jaliens, co pewnie nie lapalby sie do skladu AZ trafil do mistrza Polski... Paljic nie zlapal sie w skladzie 1.FCK, beniaminku bundesligi, i gdzie idzie? - do mistrza Polski walczyc o lige mistrzów. Dlaczego nie grał Jovanovic od 1szych minut ? gośc jest mlody, byl waznym ogniwem niezlego Partizana. Wole zeby przegrywali mlodymi Polakami niz najemnikami w podeszlym wieku z zagranicy.

Golbi - 4 listopada 2011, 0:17:27 - *.czeladz.vectranet.pl
@mca L
Sorry może się nie znam ale punktów chyba Wisła wywalczyła więcej 6 zwycięstw Wisły w Pucharach 5 Legii i 2 remisy

GKS B - 4 listopada 2011, 0:21:00 - *.toya.net.pl
a i jeszcze mlodego perspektywicznego, reprezentanta Slowacji Cikosa trzeba bylo oddac Slovanowi, bo by sie "nie przydal" ;/ ale Lamey jest lepszy...

kibic 7 - 4 listopada 2011, 0:22:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i sędzia nie pomógł ?

mca L - 4 listopada 2011, 0:23:18 - *.aster.pl
Golbi
sprawdź jeszcze raz macie o połowę mniej punktów niz Legia w tych rozgrywkach - mimo eleiminacji które są znacznie słabiej punktowane - znacznie!

bigos - 4 listopada 2011, 0:23:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@Ekspert:A Tobie to powinni zabronic uzywania internetu.Nie ma co wieszac psów na Wisle,zagrali na takim poziomie na jakim zagrali.Fulham bylo lepsze i nie ma co sie oszukiwac,chociaz wynik chyba mimo wszystko za wysoki.Gra Wisly nie byla az taka zła,ale w okienku transerowym wlodarze klubu powinni pomyslec o zainwestowaniu w zawodnikow formnacji obronnych,bo gra obroncow wola o pomste do nieba.A wy jeden z drugim zajmijcie sie lepiej swoimi klubami zamiast znecac sie tutaj nad Wisłą!Ogolnie czas na zmiany personalne i to dobrze przemyslane w Wisle jesli chcemy sie liczyc bardziej w Europie niz tylko wywalczewnie fazy grupowej LE.

mca L - 4 listopada 2011, 0:28:04 - *.aster.pl
Generalnie spadamy w rankingu po dzisiejszych meczach i to jest smutne!
Była szansa i okazje ... ale poszła się gonić
:-(
Zresztą poczekam jeszcze na speców liczących punkty, wg. mnie jest (dup,)pupa

mati - 4 listopada 2011, 0:29:33 - *.play-internet.pl
Obrona Wisły to dramat,może powinniśmy pisać po angielsku lub po niderlandzku może wtedy Maskant się o tyk dowie że obrona w Wiśle nie istnieje,a on dalej stawia na tego Jaliensa czy Lameya....chcę nowego trenera w Wiśle,i wypieprzyć dziadków z Wisły

starykibic - 4 listopada 2011, 0:34:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak to jest, gdy piłkarska kultura spotka się z brakiem piłkarskiej kultury, a sędzia nie wypaczy meczu. Wisła ma jednak ważny argument na obronę swej wielkości - idzie jej lepiej w lidze Europy niż drużynie Shamrock Rovers. Nie tylko ma więcej punktów, ale także ma lepszy bilans bramek: 4-11, a Irlandczycy 3-11. Po porażce w Warszawie trener Robert powiedział, że z taką grą to ho ho, reszta października ich. I faktycznie - oprócz wpadki z Podbeskidziem, dotrzymał słowa. Klęska z Fulham się nie liczy - to już przecież listopad. Gratulacje dla Białej Gwiazdy.

lechu - 4 listopada 2011, 0:39:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@CRACOVIA-w niedziele punktów będziemy mieć już 9 Dziękuję. Dobranoc. Pa
Przypomnę ci to w niedzielę.

drogi need - 4 listopada 2011, 0:39:19 - *.szczecinek.vectranet.pl
@needle propo tych mistrzostw,nie dziwi Cię to?
Wisła na własnym podwórku wygrywa rok po roku,a w pucharach klapa za klapą?Ostatnie mecze pokazały kto tak naprawde dał Wiśle mistrzostwa,jeśli jeszce się nie domyśliłeś podpowiem,TAK TO SĘDZIOWIE i nie mówcie mi,że nie mam racji etc.Bo w meczach takich jak z ŁKS'em gdyby nie pan z chorągiewką nie było by 3pkt,a takich meczy bylo multum.
Dziękuję dobranoc

Golbi - 4 listopada 2011, 0:48:51 - *.czeladz.vectranet.pl
Pareiko - Lamey, Chavez, Jaliens, Pajlić - Sobolewski, Nunzez - Iliev, Melikson, Małecki - Biton
podstawowa 11 Wisły porównajcie z ta z Fulham.
Wyobraźcie sobie Legie bez Rado, Vrdoljaka i Żewłakowa czy Lecha bez Stilicia, Wojtkowiaka i Murawskiego

Jack - 4 listopada 2011, 0:56:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żebym w tym momencie miał zastąpić Maaskanta, to moja jedenastka wyglądała by następująco: Pareiko (dobry bramkarz, ale widać że nie grał za dużo na międzynarodowym poziomie) - Jovanović (grał w Partizanie, więc coś musi umieć, a nie ma nikogo innego), Czekaj, Chavez (może i drewniany, ale moim zdaniem najlepszy ze wszystkich stoperów Wisły) i Paljić / Diaz (bez przekonania) - Sobolewski, Wilk, Małecki, Melikson, Iliew/ Kirm - Biton.
Wywalić do klubu holendra? - Jaliens, Lamey (dawno nie widziałem tak beznadziejnych obrońców, Bunoza, Nunes (mam do niego jakieś uprzedzenie, ale wg mnie poza strzałem to nie ma atutów), Jovanić, no i może Jirsak, ale jemu czasami wychodzą mecze.

needle - 4 listopada 2011, 0:57:44 - *.adsl.inetia.pl
Wiesz, ja tego o czym piszesz wykluczyć nie mogę, ale przez ile lat mógłby istnieć taki proceder...?
Jak dla mnie zbyt grubą nicia szyte...:/
To w tym sezonie tak podejrzanie wszystko wygląda (nie tylko mecze WISŁY) i w większości przypadków kibice mają rację. Sytuacje są tak ewidentne, że nawet stosowne władze zawiesiły kilku sędziów. I teraz to nie wiadomo czy cieszyc się że tak szybko reagują i martwić że kibice maja rację czy smucić...
Ja zastanawiałem się jak ŚLĄSK w ubiegłym sezonie z 14 miejsca wyszedł na 2, gdy inni nie spali...?
Zmiana trenera i to wszystko...?
A przeciez gdzie indziej Go przeciez zwolnili, to co słaby czy dobry...??
Pamiętam 11 lat wstecz to samo było w GROCLINIE, -inny klub, inny czas, inny trener -i później wyszło szydło z worka
PS "drogi needle" to tylko jedna osoba się do mnie zwraca na stronach MONEY.pl
czyżby to ta sama;)

Emilian - 4 listopada 2011, 1:02:00 - *.adsl.inetia.pl
Bardzo źle to wyglądało. Dzięki przynajmniej za podjęcie walki.

hvj - 4 listopada 2011, 1:12:34 - *.range86-178.btcentralplus.com
brawo za doping za bramka :D stworzylismy lepszy jak wisla ! ale fajna mobilizacja z caleo londynu sie zebrali jestem z plocka a zdarlem garslo na wisle krakow to jest to ! POLSKA !!

rice - 4 listopada 2011, 1:15:10 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
tak slabo to jeszcze niebylo w pcharach maskant OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@mca l - 4 listopada 2011, 2:04:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wyprzedzili nas rumuni, ale oni mają jeszcze 4 zespoły więc nic dziwnego, tego należało się spodziewać. natomiast dzięki legii przybliżyliśmy się do białorusi i chorwacji, realne jest, że na koniec sezonu będziemy przed nimi - rumunów będzie ciężko pojechać tak czy siak w tym sezonie.

stachu - 4 listopada 2011, 2:26:54 - *.london.02.net (*.85.148.129)
A ja stawiam, ze Wisla i tak wygra lige. fakt ze potrzebuja zastapic holenderskich cieniasow w obronie, a do zdrowia musi wrocic Malecki z Meliksonem, ale to i tak najbardziej konkretna druzyna w Polsce. Legii gratuluje, ale w grupie Wisly mogliby najwyzej ograc Odense.

ksgfun - 4 listopada 2011, 6:04:23 - *.252.52.97.internetia.net.pl
Jeżeli Wisła ma nas kompromitować w pucharach to sie ciesze że graja w niej tylko obcokrajowcy

rtb - 4 listopada 2011, 6:51:12 - *.217.146.194.generacja.pl
wielka szkoda wisły

gol - 4 listopada 2011, 7:11:03 - *.play-internet.pl
Ufff bałem się że koło 10 bram Angole zakończą spotkanie.......

BKS - 4 listopada 2011, 7:12:18 - *.160.240.64
obrona rodem z paraolimpiady do tego bardzo przecietny bramkarz. Brakowołao przewde wszystkim 3 najwiekszych gwiazd. Meliksona, Małeckiego i Lyczmańskiego. z Obcokrajowców nadaja sie tylko jeszcze Biton i Iliev- reszta do odstzału....Diaz i Jaliens przewracaja sie o wlasne nogi, jeszcze kiedyś zrobia sobie krzywdę grając w piłkę. co do Fulham to jest to jednak słaby zespół (mimo że z Anglii) i nikt mi dzisiaj nie powie że Legia miała łatwiejsza grupę bo taki PSV jest lepszy o dwie klasy od Twente i Fuhlam razem wzięte

kopacz - 4 listopada 2011, 7:38:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
To co gra obrona Wisły to woła o pomstę do nieba!

Polkowice - 4 listopada 2011, 7:44:42 - *.polkowice.vectranet.pl
Jak mi przykro haha, brawo Legia.

DZL - 4 listopada 2011, 7:51:57 - *.play-internet.pl
Wielka szkoda do budy!

lukasz - 4 listopada 2011, 7:54:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.73)
Fulham broni się przed spadkiem w lidze a w LE pokazuje jak się gra w piłkę.

lukasz - 4 listopada 2011, 7:57:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.73)
Zbieranina Wisły jest dobra na Skonto, Lewski ale szczerze za słaba na LE.
Wisła wszystko przegrywa przez swoją kiepską od zawsze obronę

krakus - 4 listopada 2011, 8:02:31 - *.1.81.90
wstyd i hanba

Łks - 4 listopada 2011, 8:06:42 - *.play-internet.pl
wisła musi kupić kilku obcokrajowców "na wagę" bo sami Polacy grają u nich

wiślak - 4 listopada 2011, 8:10:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ci co się nabijają z wisły niech zerkną na swoje kluby.. wczoraj nie grał 4 podstawowych piłkarzy.
niech legia wyjdzie bez radovića , ljuboji i żewłakowa to zobaczymy wtedy

P(L) - 4 listopada 2011, 8:12:00 - *.ip.netia.com.pl
Wisełka popłynęła ... szkoda dla Polski jeśli chodzi o ranking UEFA

krakus - 4 listopada 2011, 8:15:35 - *.1.81.90
wisla fulham 4:1 obraz nedzy i rozpaczy

winiarex - 4 listopada 2011, 8:42:56 - *.204.101.68.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jaliens and Lamey 4 - 1 Wisla Kraków

janpolak - 4 listopada 2011, 8:43:26 - *.rko.no
Wisla powinna zmienic nazwe na KABEL Krakow...to profanacja naszej Wisly !!! Taki przecietniak Fulham pokazal jakie to beznadzieje...szybkosc i gra do przodu - tego "polacy" nie potrafia..kapitan Wilk biegac sie juz w zyciu nie nauczy chyba ze do fryzjera lub do kasy...dreptanina i podania do tylu - asekuracja..
brak woli walki..po co..albo nie potrafia..albo trener tego nie wymaga..ale kasa sie zgadza..pozal sie Boze "ZAWODOWCY" rozgonic do hal i zaczac z mlodymi NA POWAZNIE p.Cupial !!!
Janpolak z WISLA od dziecka

baba53 - 4 listopada 2011, 8:55:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Toć to widać jak gra niepolska druzyna !Niech właściel zmieni nazwę !!!!!!!!!!!!!!

baba_jaga - 4 listopada 2011, 9:02:41 - *.internetia.net.pl
A co ... sędzia nie pomógł?

marcin28ma - 4 listopada 2011, 9:25:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Witam! "eksperci" czy oglądaliście mecz? kto oglądał to widział iż Wisła wcale źle nie grała i równie dobrze gdyby wykorzystali swoje sytuacji to mogliby i wygrać. Po co tak się napinacie i komentujecie w stlu "buhaha itp."? a jakby wygrali to co byście napisali? że super i wogóle? fakt też jestem przeciwny sprowadzaniu obcokrajowców bo to POLSKA drużyna i większość grających w niej to powinni być Polacy. Zaznaczam nie jestem kibicem Wisły tylko postronnym obserwatorem. Pozdrawiam normalnych kibiców.

robrep - 4 listopada 2011, 9:32:16 - *.zone2.bethere.co.uk
Needle jeśli chodzi o sędziów to nie twierdzę, że sędziowie biorą pieniądze, tylko od kilku lat sędziowie pomagają Wiśle, Lechowi i Legii w zdobywaniu punktów. I każdy klub może powiedzieć że przez pomyłki sędziów z tymi drużynami tracili punkty. Sytuacje odwrotne są sporadyczne. Epageum "pomyłek" jest w tym sezonie bo Wisła jest najsłabsza od lat. Przecież wszyscy podreślają że jak punkty straci średniak to nic się nie stanie, a jak Wisła czy Lech to może to zdecydować o mistrzu. Przypomnę Ci sezon gdy Lech zdobył mistrza i ile było potem kontrowersji. Ale nikt nie sili się na przypomnienie pomyłek sędziów które dawały punkty Wiśle czy Lechowi ale doprowadziły do spadku takiego Piasta. Bo jak Piast przegrał 4:2 to sędziowie dali Wiśle 2 bramki ze spalonych, a potem mu 1 punktu brakło do utrzymania. A w meczu z Koroną sędzia nie widział jak Brożek łokciem obronił strzał który byłby bramką. Albo w meczu z Zagłębiem gol padł z 3m spalonego i też sędziowie nie widzieli. Takich sytuacji było mnóstwo. Nawet dla Legii strzelone nieprawidłowo bramki mogę podać. Chociażby w meczu z Koroną wygranym 1:0 półtora roku temu Wawrzyniak strzelił ramieniem i ten kuriozalny wolny pośredni za przedłużanie meczu. W drugą stronę żaden sędzia by tego nie podyktował.

WKS ŚLĄSK - 4 listopada 2011, 9:46:25 - *.ssp.dialog.net.pl
ahhahahhahahhahahahhah

Murphy - 4 listopada 2011, 9:47:46 - *.nplay.net.pl
Wisła zagrała dobry mecz, ale jedynie z przodu i w drugiej linii. Nawet przy 3-1 ciągle jeszcze grała do przodu. Dopiero 4 bramka ich rozłożyła.
Niestety to czego nie wykorzystywali piłkarze Wisły. Wykorzystywali piłkarze Fulham. Czyli okazje które sobie stworzyli.
Wynik, jak na przebieg spotkania jest za wysoki. Choć niewątpliwie Fulham było lepsze i na zwycięstwo zasłużyło.

PL - 4 listopada 2011, 10:00:07 - *.ip.netia.com.pl
Zgadzam się z Murphym, Wisła ma obronę do wymiany! i nie ma co dłużej panie trenerze Maaskant mydlić oczu że jest dobrze, bo każdy widzi jak jest. Wiślacy prezentowali się nienajgorzej w ofensywie, a trzeba pamiętać że nie ma na boisku np. Meliksona, który mógłby zrobić różnicę. Natomiast w obronie błąd za błędem, nie pilnują dość agresywnie, odpuszczają krycie, nie wracają, pozwalają przeciwnikowi rozgrywać w polu karnym - lista grzechów jest długa.
Poza wszystkim nie zapominajmy w jakiej lidze gra Fulham. Legia też by im nie dała rady, mistrz Rumunii to jednak nie to samo co drużyna z czołówki Premier League. Fulham ma lepszych zawodników po prostu i wygrał zasłużenie. Chociaż rozmiary tej porażki są za duże.

Rosso - 4 listopada 2011, 10:32:15 - *.devs.futuro.pl
Wisła rozegrała przyzwoity mecz w linii pomocy i ataku obrona to już recydywa (Jaliens, Lamey, Paljic) liczę na ruchy transferowe w zimie bo w lecie może być za późno. Szanse na awans 10% ale trzeba walczyć i nabijać punkty do rankingu UEFA.
Z żalem muszę stwierdzić, że czytając komentarze niektórych osób zniechęcam się do wypowiadania się są obraźliwe,prześmiewcze albo nic nie wnoszą jak cytowane już buahaha... czasami naprawdę mam wrażenie, że internet powinien być reglamentowany. Ktoś kto twierdzi, że PSV jest 2 klasy lepsze od Fulham i Twente chyba się nie wyspał takie twierdzenie nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości (takie jest moje zdanie)

Polak - 4 listopada 2011, 10:36:38 - *.knc.pl
Hahahahahahah zal x2 przegrana i 2 polakow w skladzie zaaaaaaaaaaaaaaaaaal . Moze wisla zmiencie lige ?

Adam1981 - 4 listopada 2011, 10:37:26 - *.150.155.76.internetia.net.pl
@Murphy.
Co nie zmienia faktu, że cała defensywa jest do wymiany, bez wyjątku. Pareiko w swoich interwencjach też nie był za pewny, i to nie tylko w tym meczu. Wystarczy przejrzeć jego występy na boiskach ligowych. Bilans 4-11 w bramkach mówi wszystko. W tym międzynarodowym towarzystwie nie ma chemii! Zobacz, że Skorża nie boi się stawiać na młodych. Wolski wszedł w końcówce meczu z Rapidem i spełnił swoją rolę aż miło (asysta przy bramce Kucharczyka). Ja odnoszę takie wrażenie, że całe nieszczęście wzięło się od rewanżu w Nikozji. APOEL pokazał Wiśle, ile jeszcze brakuje do miana średniaka europejskiego, a Ligę Europejską traktują jak zło konieczne.

boobass - 4 listopada 2011, 10:43:42 - *.173.29.62.tesatnet.pl
proponuję p.Cupiałowi zmianę nazwy na Pośmiewisko Całej Europy "International Schroth" Kraków

mario - 4 listopada 2011, 10:45:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda Wisły, oby się pozbierali po tychwszystkich bólach z Ligi Europejskiej

HAHAHA - 4 listopada 2011, 10:54:42 - *.aster.pl
Ojejej ... niedobrzy sedziowie nie wygrali im meczu
ale moze sedziowie znowu zdobeda im mistrza to bedzie chociaz z kogo sie posmiac w europejskich pucharach jak niedaj Boze trafia na jakas potege swiatowego football-u z karabachu albi inna levadie czy valerenge !!
oczywiscie bez pozdrowien kibic Warszawskiej (POLSKIEJ) (L)egiunii !!

Bylo - 4 listopada 2011, 10:57:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak to jest jak się gra pół rezerwowym składem, a nie ma w nim Meliksona, Małeckiego, Sobola, Chaveza, Ilieva, Jovanovicia, do tego jeszcze odpadł Jirsak i Bunoza, no ale chłopaki grali co mogli jakby nie ten Q z tyłu to nie byłoby tak źle, ciekawe co by Legiunia grała bez Rado, Rybusa, Ljuboji, Wawrzyniaka czy Borysiuka...

Bylo - 4 listopada 2011, 11:00:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ty hahaha o ile mnie pamięć nie myli to największą porażkę w Europie zafundowała nam właśnie legiunia 1-5 czy 1-6 było z Valencią nie pamiętasz? Więc jak na razie jesteście nie pobici w tym...

HAHAHA - 4 listopada 2011, 11:01:52 - *.aster.pl
do Bydło :
hahaha nie no tak oczywiscie!! a w meczu z podbeskidziem lks-em jaga czy ruchem kiedy sedziowie wam wygrywali mecze (oprocz podbeskidzia) to co tez tylko rezerwowi zawodnicy ??
musicie sie pogodzic ze i tak i tak jestescie kiepska ekipa !! za slaba nawet na levadie i valerenge !!

Bylo - 4 listopada 2011, 11:04:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahaha wy za słabi byliście na Stal Sanok więc o czym Ty do mnie rozmawiasz?? tylko że my bez tych wyżej wymienionych zawodników oprócz Ilieva Jirsaka no i Bunozy gramy od jakiegoś już czasu, ciekawe jakby Legia grała bez 3 Rado Luboja Rybus no i Zewłakow oj myśle że mizeria by była...

Bylo - 4 listopada 2011, 11:06:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aha i sędziów się czepiasz, a Wam nie pomogli w Eurpopie, karny ze Spartakim, później z Rapidem w Bukareszcie oba vide Wawrzyniak bodajże... Karny z Widzewam ręka Żewłakowa, ja nie lubie tych wygranych z Jagą czy ŁKS-em wolałbym przegrać, ale co ja mogę każdemu sędziowie coś pomogą a jęczy się tylko na Wisłę...

klondike - 4 listopada 2011, 11:18:14 - *.yt.northwestel.net
@ Arnie
Dlatego Anglia , jak rowniez Portugalia nie odnosza sukcesow w rozgrywkach miedzynarodowych . Wystarczy spojrzec na druzyny z Hiszpanii , Niemiec czy z Rosji , gdzie w skladzie jest zawsze wiekszosc zawodnikow z kraju , w ktorym graja .. Pochodze z Warszawy , ale zawsze kibicowalem Wisle , poniewaz Wisla jest polska rzeka , .. i teraz widzac tych nie polskich graczy , grajacych w polskich klubach , to az wstydze sie za kierownictwo calego klubu Wisly . .. Won !!!!!!

Pepo - 4 listopada 2011, 11:25:41 - *.aster.pl
No cóż, chyba nikt się nie spodziewał cudów w tym meczu.
Pytanie tylko co dalej z Wisłą- na dziś wygląda na to, że ma 4-5 piłkarzy w miarę na poziomie i jakiś 3-4 w miarę zmienników a dobrych kopaczy powinno być z 18... Ciekawe co zrobi Cupiał, czy po raz kolejny będzie chciał sypnąć groszem biorąc pod uwagę jakie tuzy były sprowadzane przez holenderski złoty duet, sporo Euro kosztują ich kontrtakty.
Warto przypomnieć głosy gdy ściagano tych stranieri że nie ma sensu kupować Polaków bo są słabi i przepłacani i jaki zachwyt był nad tym Jaelinsem i jemu podobynymi.
w miarę prosto kopiący piłkę grajek z polskiej ligi to cena min. 1 mln pln, ci lepsi to 2-3 a za dużo ich nie ma. Trzeba będzie naprawdę sporo wydać by przebudować tą drużynę a pamiętajmy, że trzeba będzie wyłożyć 1,6 mln Euro za Bitona, dla Wisły to obowiązek po tym jak się pokazał.
Wygląda na to, że po pięknym Robercie zostaną zgliszcza ale co tam- w CV mistrz dopisany :-)

needle - 4 listopada 2011, 11:47:12 - *.adsl.inetia.pl
@robrep
Takiego rozumowania nie da się obronić bo nie tylko te 3 kluby walczą o MP, zapewne tez nie obejrzałes wszystkich meczów tych drużyn po 2 x aby stwierdzić z cała pewnością, ze tak jest...
@Rosso
Zgadzam się w obu wątkach które zahaczyłeś; ale drobny niuans dodam: PSV troszke silniejsze od obu klubów obecnie, ale wyraźnie silnuiejsze w okresie kilku lat minionych i stąd tak wysoki ranking tego klubu
~~
Obu Was pozdrawiam
@Bylo
Argumenty masz nienajmocniejsze i sie powtarzasz. Wyluzuj człowieku, nie zauważasz, że piszesz sam do siebie...??

york - 4 listopada 2011, 12:26:46 - *.223.55.17
Jak nie pomagają esbeckiej Wisełce polscy lub nawet zagraniczni (ale zawsze beznadziejni) sędziowie to niewiadomą przed jej meczem jest jedynie wysokość porażki (a zagadka brzmi: będzie kolejna kompromitacja czy nie ?). Każdy fart kiedyś musi się skończyć i mam nadzieję, iż po weekendzie nikt nie będzie miał wątpliwości że "Cracovia rządzi w Krakowie"

Mr.X - 4 listopada 2011, 12:50:11 - *.dynamic.chello.pl
Czepiacie się Wisły że same obcokrajowce a choćby taki APOEL to co ?
Połowa składu brazyle i portugalczycy, tylko 1 cypryjczyk w podstawowym składzie bodaj.W innych zespołach to samo.

amaral - 4 listopada 2011, 12:57:19 - *.goleniow.vectranet.pl
tak ale w APOELu grają nieźli zawodnicy, lepsi od Cypryjczyków a w Wiśle... równie dobrze możnaby do LE wystawić Termalikę Bruk Bet. Na pewno wyniki nie byłyby gorsze.

xew - 4 listopada 2011, 13:03:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zalosna druzyna...naprawde...obrona...to dramat-Lamey?skad oni go wyrwali?jest przesłaby...reszta zblizony poziom....Wilk...chodzil i pkakal caly mecz,ze go kopia....tak sie gra w pile syneczku!!!Biton jeszcze dawał rade...reszta to skandal!!!mistrz Polski...wstyd!!!!!i nie tlumaczcie sobie, ze tego czy tamtego brakowalo...a co oni grali z Barcelona??bez ambicji pilkarzyki...powinni swoje pensje oddac na Domy Dziecka...jak mozna im tyle placic???

Bronek - 4 listopada 2011, 13:16:04 - *.mofnet.gov.pl
ALE BY ICH LALI W LIDZE MISTRZÓW!
Dzięki Bogu nie awansowali i nie ma MEGAWSTYDU tylko zwykły polski piłkarski WSTYD, że mistrz gra tak żałośnie...

DENIS - 4 listopada 2011, 13:29:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To ma być mistrz Polski!? WSTYD!

jjo - 4 listopada 2011, 13:42:42 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
@ robrep
to sobie sprawdź w 2010 roku kto grał w finale LE , Ja napisałem w ubiegłym roku tz 2010, a nie sezonie. Chcesz mnie obrażać ? Mam trochę więcej lat niż ty (43) Czytanie ze zrozumieniem w podstawowce klasy 1-3!!!. Podaję link do twojej wiadomości "znafco" - doucz się . Nie zmienia to faktu, że rozbita Wisła kontuzjami i celnikami nie miała żadnych szans na wygraną z SILNĄ drużyną jaka jest Fulham i nie było to dla mnie żadne rozczarowanie ! Pewniak u buków. http://www.90minut.pl/liga/0/liga4377.html

Adamsky - 4 listopada 2011, 14:04:16 - *.bielskobiala.vectranet.pl
GRATULACJE DLA KIBICÓW WISŁY!!! Super oprawa, śpiewy było słychać tylko Wisłę. Co do kopaczy, SZKODA GADAĆ, MASKANT DO WYMIANY i tyle. Z Cracovią też pewnie dostaniecie po d...
TYLKO KIBICÓW ŻAL...

qali - 4 listopada 2011, 14:05:32 - *.100.foxnet.com.pl
"Czepiacie się Wisły że same obcokrajowce a choćby taki APOEL to co ?"
Sprobuj wystawic sklad zlozony z polskich pilkarzy z samego Krakowa to wtedy zrozumiesz jaki potencjal ludnosciowy ma Cypr...

Adamsky - 4 listopada 2011, 14:39:40 - *.bielskobiala.vectranet.pl
@qali/ tylko że Apoel Nikozja wali wszysztkich w Champions Ligue jak chce, a Wisła gdzie jest ze swoimi obcokrajowcami? 1-4 z Fulham, 1-3 z Odense, 1-4 z holendrami.... itd Jak obcokrajowcy nie podnoszą poziomu sportowego (a nie podnoszą, no, może Biton i Melikson kontuzjowany obecnie) to po kiego grzyba ich trzymać? Może niech juz lepiej z takim Fulham ogrywają się polscy 18-20 latkowie (nie koniecznie z Krakowa) zamiast 35-38 letnie Lameye czy Genkowy? A jaką mamy później reprezentację przy takiej chorej polityce władz np właśnie Wisły? Żadnej!

Torcida - 4 listopada 2011, 15:30:39 - *.rudaslaska.vectranet.pl
Polska piła zaczyna staczać sie niżej niż dno ! Katowice są za GieKSą!

iskra - 4 listopada 2011, 15:46:02 - *.cdma.centertel.pl
Obrona to tragedia !

netson - 4 listopada 2011, 15:51:24 - *.96.70.146
Dobra Wisła jest na dnie ale nie linczujmy ich do końca. Klub ten należy czy to się niektórym podoba do "mocnej 4" czyli Legii,Lecha i Śląska. Pan Cupiał zgłupiał i musi zrozumieć że należy wierzyć w Polaków. Ale nie dziwię mu się po ostatnich latach że stracił wiarę.
Tak więc na Europę musimy wystawiać pewne kluby finansowo i z doświadczeniem. W tym sezonie najlepiej jak Mistrzem zostanie Legia. Śląsk niech okrzepnie w pucharach czyli pierw niech awansuje do grupy LE(co nie jest jak sami wiedzą łatwe) i tam nabierze doświadczenia. Oczywiście Lech i Wisła(po zmianach) ponownie LE.
--------------------------------------------------

Reszta niech się nie pcha do pucharów dla ich dobra, to nie ma sensu. Rozumiem że to "przygoda" dla niektórych ale teraz nie czas na takie bzdety tylko na konkrety czyli podnoszenie nas z kolan.

majki - 4 listopada 2011, 15:54:22 - *.138.242.169
żenada od 61 minuty w Wisle tylko JEDEN POLAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SKANDAL!!!!!!!!!!!

Robinson - 4 listopada 2011, 16:06:58 - *.net.stream.pl
Oglądałem oba wczorajsze spotkania i Wisła zagrała lepiej niż Legia, ale przegrała. Czasem tak bywa.

ks śwarni - 4 listopada 2011, 16:23:46 - *.28.176.30
a my w "C ' klasie gromy i dobrze sie momy

bigos - 4 listopada 2011, 16:57:06 - *.play-internet.pl
Wisła!!!! Co!!!!!!! Fulham !!!!!!! pozdro z Elbląga

lol - 4 listopada 2011, 17:13:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.173)
żenada, PZPN powinna wykluczyc Wisłę z gry w LE,żeby więcej kompromitacji nie było, bo to co oni grają to pośmiewisko w całej Europie, i do tego kibice nieumiejący się zachowac na stadionie po prostu bydło i tyle

LM - 4 listopada 2011, 17:15:49 - *.wmbp.edu.pl
Wisła na mistrza , XD

Daniello - 4 listopada 2011, 18:25:49 - *.adsl.inetia.pl
Więcej szrotu z zagranicy!! Grupa Wisły słabsza od legijnej , do Lecha nie porównując a wyniki..Co to ma być wogóle?Tam nie ma kto strzelać bramek o podstawowej sprawie czyli zgraniu nie wspominając. Ktoś wprowadza złą atmosfere w Wiśle chyba.

fis - 4 listopada 2011, 18:31:01 - *.opera-mini.net (*.100.120.254)
nie mozna bylo wydrukowac i baty

WidzewCHN - 4 listopada 2011, 18:41:13 - *.play-internet.pl
Mecz wisły na nie najgorszym poziomie jeśli by porównać go z innymi meczami w tym sezonie na,ale cóż widać jaka różnica jest miedzy polską ligą a ang. Zawsze nie lubiłem legi i nie będę lubił, ale musze przyznać że aktualnie jest to najlepszy polski klub i przede wszystkim najbardziej przypominający polską drużyne (Polscy zawodnicy)
Szacun dla kibiców z krakowa miałem nawet wrażenie że było was tam więcej niż kibiców fulham
Przynajmniej w kibolstwie jesteśmy w czołówce
PozdRowienia z CzeRwonej Łodzi
A legi życzę dalszych sukcesów
W Łodzi bez zmiany WIDZEW PANY !

qali - 4 listopada 2011, 19:39:46 - *.100.foxnet.com.pl
Czas na troche statystyki ;)
Z ciekawosci podliczylem wartosci grup oraz mediany w oparciu o transfermarkt. Za kazda ze statystyk przyznalem od 12pkt do 1pkt w zaleznosci od miejsca (1 miejsce=12pkt, 12miejsce=1pkt)
Dalo to nastepujace wyniki:
gr. A 434 775 000 € / 78 550 000 € =22pkt
gr. B 168 775 000 € / 40 562 500 € =9pkt
gr. C 133 800 000 € / 23 500 000 € =3pkt
gr. D 270 475 000 € / 64 175 000 € =16pkt
gr. E 336 400 000 € / 102 250 000 € =21pkt
gr. F 354 975 000 € / 76 187 500 € =19pkt
gr. G 139 750 000 € / 30 450 000 € =5pkt
gr. H 146 700 000 € / 38 962 500 € =7pkt
gr. I 432 650 000 € / 92 250 000 € =22pkt
gr. J 181 500 000 € / 20 850 000 € =6pkt
gr. K 219 200 000 € / 44 625 000 € =13pkt
gr. L 188 500 000 € / 50 625 000 € =13pkt
-------------------------------------------
Podsumowanie:
1. =22pkt A (Tottenham, Rubin, PAOK, Shamrock)
1. =22pkt I (Atletico, Udinese, Celtic, Rennes)
3. =21pkt E (Stoke, Besiktas, Dynamo, Maccabi T.A)
4. =19pkt F (Bilbao, PSG, Salzburg, Slovan)
5. =16pkt D (Sporitng, Lazio, Zurich, Vaslui)
6. =13pkt K (Twente, Fulham, Odense, Wisla)
6. =13pkt L (Anderlecht, Lokomotiv, AEK, Sturm)
8. =9pkt B (Standard, H96, Kopenhaga, Worskla)
9. =7pkt H (Brugia, Birmingham, Braga, Maribor)
10.=6pkt J (Schalke, Hajfa, Steaua, AEK Larnaka)
11.=5pkt G (Metalist, Alkmaar, Austria, Malmo FF)
12.=3pkt C (PSV, Legia, Rapid, Hapoel)

z - 5 listopada 2011, 7:20:37 - *.ssp.dialog.net.pl
a wiecie ze andy johnson chcial grac dla kadry naszej jak jeszcze tak dobrze nie gral ale co zrobil pzpn chyba mowic nie musze

apom - 5 listopada 2011, 10:15:36 - *.dynamic.chello.pl
Aleeeeeeeeeeee się cieszę.Za taki wynik trzymałem kciuki.

needle - 6 listopada 2011, 10:53:21 - *.adsl.inetia.pl
Popatrzyłem na to co się dzieje w pucharach i wygląda mi na to, że gdyby zamiast WISŁY występowało tam ZAGŁĘBIE czy WIDZEW to wyniki byłyby porównywalne...
Uważam, że WISŁA jest w słabszej formie..., bardzo słabej.
Ale to się zmieni...
może za rok, może za dwa, ale się zmieni:-)

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas