[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 lutego 2012, 22:38:48 - euzi
Remis na otwarcie

W pierwszym spotkaniu na Stadionie Narodowym, na którym zostanie rozegrany mecz otwarcia Euro 2012, reprezentacja Polski zremisowała bezbramkowo w meczu towarzyskim z Portugalią.

Od samego początku widać było dużą różnicę pomiędzy obiema drużynami. W 4. minucie Hugo Almeida zgrał głową piłkę do Naniego, a ten uderzył bez zastanowienia, zmuszając do interwencji Wojciecha Szczęsnego. Skrzydłowy Manchester United ponownie sprawdził naszego bramkarza w 17. minucie. Najpierw przedarł się przez dwójkę naszych defensorów, tuż przed uderzeniem mijając Damiena Perquisa, i strzelił w kierunku bliższego słupka. Na szczęście Szczęsny zdołał wybić piłkę na rzut rożny. Polacy w ataku głównie próbowali ataków pozycyjnych i strzałów sprzed pola karnego, ale zastępujący Roberta Lewandowskiego Ireneusz Jeleń nie miał wielu okazji do zdobycia gola. W 39. minucie w końcu pokazał się Cristiano Ronaldo. Napastnik Realu otrzymał z prawej strony prostopadłe podanie od Naniego i od razu uderzył mocno na naszą bramkę, jednak Szczęsny w pierwszej połowie był bardzo pewny i obronił ten strzał. Zdecydowanie najlepszą okazję w pierwszych 45 minutach mieli niespodziewanie "biało-czerwoni". Fatalny błąd przy próbie przyjęcia piłki popełnił Bruno Alves, futbolówkę przejął Jeleń, w polu karnym minął Pepe, ale w sytuacji sam na sam z Rui Patrício posłał piłkę obok bramki. W ostatniej akcji przed przerwą niewiele gorszą sytuację mieli Portugalczycy. Prawą stroną popędził bardzo dobrze grający Nani, wyszedł na wolne pole, jednak zamiast podawać do lepiej ustawionych kolegów z zespołu uderzył podobnie jak polski napastnik - obok bramki.

Już trzy minuty po wznowieniu gry przed świetną szansą stanął Ludovic Obraniak. Z prawej strony płaskie dośrodkowanie posłał Łukasz Piszczek, a pomocnik naszej reprezentacji natychmiast z kilkunastu metrów uderzył wysoko nad bramką. W 51. minucie ponownie w natarciu byli nasi reprezentanci. Z piłką na bramkę Portugalii ruszył Obraniak, przełożył piłkę na lewą nogę i z linii pola karnego mocno uderzył w światło bramki, jednak Rui Patrício poradził sobie i odbił futbolówkę na rzut rożny. W posiadaniu piłki dominowali goście i to oni dyktowali tempo gry. Polacy próbowali też ataków skrzydłami, ale nie były one dobrze zaplanowane i często do uderzenia głową musiał zwykle skakać Jakub Błaszczykowski. Po okresie dominacji Portugalczyków pod koniec podobnie jak w pierwszej połowie świetną okazję mieli nasi reprezentanci. Po podaniu wprowadzonego wcześniej Adriana Mierzejewskiego dużo problemów portugalskiemu golkiperowi sprawił Sławomir Peszko. Jeszcze jedną szansę miał sam Mierzejewski, znów jednak dobrze obronił Rui Patrício.

29 lutego 2012, 20:45 - Warszawa (Stadion Narodowy)
Polska 0-0 Portugalia

Polska: 1. Wojciech Szczęsny - 26. Łukasz Piszczek, 27. Marcin Wasilewski, 24. Damien Perquis, 14. Jakub Wawrzyniak (85, 2. Sebastian Boenisch) - 16. Jakub Błaszczykowski (90, 20. Sebastian Mila), 5. Dariusz Dudka, 7. Eugen Polanski (81, 6. Adam Matuszczyk), 10. Ludovic Obraniak (82, 18. Adrian Mierzejewski), 8. Maciej Rybus (77, 17. Sławomir Peszko) - 21. Ireneusz Jeleń (67, 25. Kamil Grosicki).

Portugalia: 12. Rui Patrício - 11. João Pereira, 3. Pepe (67, 14. Rolando), 2. Bruno Alves, 5. Fábio Coentrão (21, 6. Nélson) - 16. Raul Meireles, 8. João Moutinho (46, 10. Manuel Fernandes), 4. Miguel Veloso - 17. Nani (82, 21. Nélson Oliveira), 9. Hugo Almeida (66, 23. Hélder Postiga), 7. Cristiano Ronaldo (76, 19. Quaresma).

żółta kartka: Miguel Veloso.

sędziował: Alon Yefet (Izrael).
widzów: 53 179.

siwewlosy - 29 lutego 2012, 22:39:12 - *.internetia.net.pl
Inauguracja Stadionu Narodowego za nami. Kadra Smudy może dopisać sobie punkt. Czy będzie klapa na Euro przekonamy się już za 100dni. Byłem na meczu z Przemkiem, mały niepocieszony bo nic nie zarobił.

trololo - 29 lutego 2012, 22:39:14 - *.dynamic.chello.pl
Dobry mecz w wykonaniu Polaków, brakuje troche dokładności ale ogólnie na plus. Linia obrony poprawnie chociaż dobrze że nie gramy z Portugalczykami na Euro w grupie bo na turnieju byłoby znacznie trudniej o zachowanie czystego konta. Co do Irka Jelenia nie jestem zaskoczony tzn. nie ta szybkość (jest szybki ale może niektórzy pamiętają np. MŚ 2006 to widać), no i uwielbiane słowo Mateusza Borka "tajming". Każda piłka grana przez Szczęsnego na Jelenia kończyła się stratą, on nie potrafi obliczyć lotu piłki na 5m (mózg 10-latka?). Może troche przesadziłem z krytyką ale moim zdaniem brakowało nam napastnika (Lewy).

Junior - 29 lutego 2012, 22:39:18 - *.play-internet.pl
ahahahhahahahahhahahahahha

KSD - 29 lutego 2012, 22:39:18 - *.eltronik.net.pl
brawo

bobo - 29 lutego 2012, 22:39:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szpakowski o Boenischu: Te pierwsze przebieżki świadczą o dobrze przepracowanych ostatnich 14-tu miesiącach” loOol

Michal - 29 lutego 2012, 22:39:21 - *.hari.cable.virginmedia.com
Nie pozostaje nic innego jak liczyc na kontuzje by ta zbieranina pzpn-u calkowicie sie rozleciala. Przestepcy i lisy.. Dramat!

d - 29 lutego 2012, 22:39:22 - *.warszawa.vectranet.pl
nikt nie komentuje?

shaer - 29 lutego 2012, 22:39:22 - *.toya.net.pl
Najs

rechol - 29 lutego 2012, 22:39:27 - *.lublin.mm.pl
Pozdrawiam dzieki za kupon

twardy - 29 lutego 2012, 22:39:29 - *.dynamic.chello.pl
dobry mecz. szkoda sytuacji, szkoda ze be Lewego

oe - 29 lutego 2012, 22:39:31 - *.ssp.dialog.net.pl
Nedza ta kadra :/

Robertinio - 29 lutego 2012, 22:39:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szpakowski musi odejść J On był najsłabszy L

krzychu92 - 29 lutego 2012, 22:39:41 - *.bielskpodlaski.mm.pl
slabo, chcialem bramki ;(

Radas - 29 lutego 2012, 22:39:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz bez fajerwerków, ale i bez wstydu na otwarcie.

szymsik - 29 lutego 2012, 22:39:44 - *.160.115.59
Perquis dobry jest

Sopot - 29 lutego 2012, 22:39:46 - *.dynamic.chello.pl
doping miazga aż musiałem TV wyciszyc

p[fk - 29 lutego 2012, 22:39:50 - *.clubnet.pl (*.168.2.245)
nawet niezle

kw2 - 29 lutego 2012, 22:39:52 - *.range86-179.btcentralplus.com
Niezły mecz na inaugurację. Brawo!

dgs - 29 lutego 2012, 22:40:15 - *.50.54.34
chryste, co za atmosfera. padaka straszna. cichosza ze slychac bylo slonecznik jedzony przez goscia z krzeselka nr 600.

kolaborant - 29 lutego 2012, 22:40:27 - *.hsd1.il.comcast.net
stadion piekny,
doping zenujacy,
jelen tragiczny
reprezentacja porazka,
smuda padaka.

KAPITAN - 29 lutego 2012, 22:40:33 - *.ip.netia.com.pl
Wiecie może kto przejął opaskę kapitana od C. Ronaldo?

m0dy_PB - 29 lutego 2012, 22:40:40 - *.183.148.122.dsl.dynamic.t-mobile.pl
ino Gorny Slonsk !!!

Jakar - 29 lutego 2012, 22:40:44 - *.play-internet.pl
do kadry go !!

Gregor - 29 lutego 2012, 22:41:01 - *.gl.digi.pl
Ale gdzie doping????? Czy tam byli kibice???
Może to był jakiś protest??

lucho_83 - 29 lutego 2012, 22:41:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz beznadziejny, a "doping" jak na Odrze Wodzisław....

1908 - 29 lutego 2012, 22:42:08 - *.lodz.mm.pl
Nie pamietam nicka kolegi co tak przekonywal mnie ze Mierzejewski jest bez formy, chyba musisz zmienic swoj poglad, bo jak na tyle minut zaprezentowal sie swietnie, dalej optuje za obydwowa w pierwszym skladzie na Euro, no i pozdro dla Juskowiaka ktory w bodajze 62 minucie poczul chyba "miete"

ŁKS/IRLAND - 29 lutego 2012, 22:42:22 - *.mysmart.ie
Darek Szpakowski czesc 1856, mamy kraj zrabany jesli taki gosc jest komentatorem ponad 30 lat... myli nazwiska, np na Rolando mowi Ronaldo, albo dzis tekst dnia: to nie jest spalony, to jest pozycja spalona. ja nie moge, Darek idz na emeryture.

asd - 29 lutego 2012, 22:42:32 - *.tel.tkb.net.pl
Grosik powinien grac od 1min zamiast Jelenia !! Najlepszy na boisku byli Perquis i Piszczek

mi - 29 lutego 2012, 22:42:38 - *.adsl.inetia.pl
Mecz o Superpuchar to była by inauguracja !!! A nie 50k+ pikników.

abc - 29 lutego 2012, 22:42:58 - *.dynamic.chello.pl
KAPITAN - chyba Rolando, jak wszedł za Pepe

Patriot - 29 lutego 2012, 22:43:00 - *.ip.netia.com.pl
OBIEKTYWNE OCENY:
Wojciech Szczęsny- 10
Łukasz Piszczek- 3
Marcin Wasilewski- 3
Damien Perquis- 3
Jakub Wawrzyniak- 2
(85, Sebastian Boenisch)- za krotko
Jakub Błaszczykowski- 3
(90, Sebastian Mila)- za krotko
Dariusz Dudka- 2
Eugen Polanski- 2
(81, Adam Matuszczyk)- za krotko
Ludovic Obraniak- 3
(82, Adrian Mierzejewski)- za krotko
Maciej Rybus- 3
(77, Sławomir Peszko)- za ktotko
Ireneusz Jeleń- 2
(67, Kamil Grosicki)- 2
Ogolnie mecz strasznie slaby, bez walki.
Doping pozostawie bez komentarza.

s.zgc - 29 lutego 2012, 22:43:16 - *.w83-195.abo.wanadoo.fr
gdy by nie bramkarze byly by bramki-szpakowski na koniec meczu

adam666 - 29 lutego 2012, 22:43:28 - *.play-internet.pl
Otwarcie nowego stadionu = mecz ustawiony na remis. Dziękuje

Bartek - 29 lutego 2012, 22:44:07 - *.sileman.net.pl
Gdzie ten doping?

pancer - 29 lutego 2012, 22:44:09 - *.internetia.net.pl
czterech obcokrajowców w polskiej kadrze - ŻAŁOSNE

do0303 - 29 lutego 2012, 22:44:26 - *.glinik.pl
lepszy doping na meczach Major League Soccer ;D nie wiedziałem że doczekam takiego dnia ...

34grosze - 29 lutego 2012, 22:44:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
coście tak cicho janusze coście tak cicho?!
a repertuar przyśpiewek baaaaardzo szeroki...

AS - 29 lutego 2012, 22:44:40 - *.opera-mini.net (*.17.222.47, 212.2.96.15)
Juskowiak mowi - Brakowalo Blaszczykowskiemu centymetrow do wygrania glowki, a Szpakowski dodaje zabraklo mu wzrostu! Szpakowski koncz Wasc Pan wstydu oszczedz! Mecz ogolnie na plus, oczywiscie gdyby nie Szczesny przegralibysmy conajmniej 0:2. Widac, ze brakowalo Lewandowskiego. Licze, ze po kontuzji powolanie otrzyma Sobiech. Sory, ale nie moge pisac polskich znakow...

kibiczwysp - 29 lutego 2012, 22:44:41 - *.uznam.net.pl
Stadion piękny , dużo ludzi , ale gdzie kibice ? doping na żenującym poziomie-piłka nożna schodzi na psy i jeszcze ten komentator ! To był teatr a nie mecz piłkarski !

luz - 29 lutego 2012, 22:44:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
krawatów nasadzali to doping sztywny.

Irtysz - 29 lutego 2012, 22:45:09 - *.elpos.net
Ronaldo wygwizdany, wstyd na całą Europę.

Hanys - 29 lutego 2012, 22:45:14 - *.dynamic.chello.pl
Gwizdy przy zejściu C.Ronaldo czysta wiocha!!Mecz taki byle jaki!!Doping fatalny!!

Chrobry - 29 lutego 2012, 22:45:32 - *.ssp.dialog.net.pl
Dobry mecz , dobry sprawdzian .

Moussa Sow - 29 lutego 2012, 22:45:47 - *.ghnet.pl
Szpaku ogarnij sie,juz nie blokuję miejsca Irkowi...

lui - 29 lutego 2012, 22:45:48 - *.olsztyn.vectranet.pl
Patriot-> haha, świetne są Twoje noty jeżeli Perqusisowi, Błaszczykowskiemu i Piszczkowi dajesz 3 ;] naprawdę brawa dla Ciebie ;]

Maarten - 29 lutego 2012, 22:45:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak jeszcze raz usłyszę że "SZPAKOWSKI ROBI ŚWIETNĄ ATMOSFERĘ" to go chyba trzepnę. Swoim ględzeniem z przeciętnego meczu zrobił papkę nie do strawienia.

kibolskapo - 29 lutego 2012, 22:46:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie było "kiboli" był klub kibica RP i wszyscy widzieli jak się to skończyło ... dzięki Bogu stadion wytrzymał próbę tylu decybeli:D

Kamil - 29 lutego 2012, 22:46:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widzów: 55 000
Kibiców: ?

oczko1908 - 29 lutego 2012, 22:47:19 - *.lodz.mm.pl
tragedia!!!!!ogladałem reprezentację pierwszy raz chyba od trzech lat.szkoda prądu.kibice też. za to służby spisały się na medal!!!!!

mi - 29 lutego 2012, 22:47:30 - *.adsl.inetia.pl
DO ŁKS?IRLAND - Szpakowski jest beznadziejny, ale piłkarz nie biorący udziału w akcji może być na pozycji spalonej a spalonego nie ma bo zagranie jest dedykowane dla innego gracza.

Patriot - 29 lutego 2012, 22:47:37 - *.ip.netia.com.pl
@ lui no dobra, 4

kolaborant - 29 lutego 2012, 22:47:42 - *.hsd1.il.comcast.net
Damien Perquis,Piszczek Kuba Grosicki to jest podstawa kadry . Portugalia odpuscila ten mecz w obawie na kontuzje a nasi bez pomyslu i polotu.
Polska pilka nozna jest tak samo toporna jak wypowiedzi Smudy bes skladu i ladu.
Mamy 100 dni.
powodzenia

kibiczwysp - 29 lutego 2012, 22:48:14 - *.uznam.net.pl
Brak Lewego na murawie ! ...cały stadion pikników ! Mecz bez kibiców nie ma sensu !

hehe - 29 lutego 2012, 22:48:33 - *.internetia.net.pl
doping miazga

konkret - 29 lutego 2012, 22:48:34 - *.adsl.inetia.pl
Kibice żenada.

MG-42 - 29 lutego 2012, 22:49:06 - *.devs.futuro.pl
Jeleń bardzo przeciętnie, żeby nie powiedzieć słabo - Waldek Sobota wykorzystałby takie sytuacje, jak to już zrobił w swoim debiucie przeciwko Bośni...

1908 - 29 lutego 2012, 22:49:13 - *.lodz.mm.pl
Ta dokladnie zenada to gwizdanie na Ronaldo, gwizdac to nalezy na Messiego gwiazdorka wielkiego ktory to w derbach z Espanyolem strzela bramke reka i bezczelnie lga w oczy sedziemu, ze tego nie uczynil, gwiazdorek bez honoru.

Piotrek - 29 lutego 2012, 22:49:20 - *.ssp.dialog.net.pl
Spodziewałem sie więcej po naszych. Niestety wyszło słabo

Wolska - 29 lutego 2012, 22:49:54 - *.dynamic.chello.pl
Kilkadziesiąt tysięcy ludzi na trybunach, rodziny z dziećmi, piękny stadion, do tego gratis absolutne ZERO atmosfery i dopingu. I co, było źle na Stadionie Śląskim?

amica - 29 lutego 2012, 22:50:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie byłem, nie widziałem, nie słyszałem ale o co chodzi??

kibic - 29 lutego 2012, 22:51:05 - *.172.rev.vline.pl
Primo.
Brakowało mi pi........cia POLSKA!!! POLSKA!!! POLSKA!!! prawie 60000 ludzi. Nie po "Kto wygra mecz...". Tak po prostu POLSKA!!! pare(naście) razy. Chociażby dla testu akustyki na stadionie.
Secundo.
Po jaki wafel był wygwizdywany Krystyna?!!
Przecież nawet swojego wyuczonego grymasu twarzy (zbitego dziecka) nie pokazał! WTF?!
Podsumowując:
Ech... kibole:/

ZKS - 29 lutego 2012, 22:51:06 - *.tktelekom.pl
jak się nie da meczu wygrać trzeba go zremisować... ale ogólnie myślę że nie było tak źle szkoda okazji ale miejmy nadzieje że 8 czerwca bd lepiej ;)

Misio - 29 lutego 2012, 22:51:07 - *.9.155.38
Ach ten doping. Trzy przyśpiewki na krzyż plus raz hymn. Szaleństwo, co to się działo. Nigdy nie widziałem tak szalonej atmosfery na trybunach.

kibic - 29 lutego 2012, 22:51:10 - *.ip.netia.com.pl
stadion narodowy TYLKO W CHORZOWIE!!!

kibic - 29 lutego 2012, 22:51:42 - *.opera-mini.net (*.233.184.2)
ale jestescie zalosni ci co wyzywaja reprezentacje,ci co tak gadaja niech sami pojda i niech lepiej zagraja.. ;/ a jak to ktos wczesniej pisal ze bez walki,wlasnie polacy walczyli o kazda pilke jedyne z czym moge sie zgodzic to doping to byla zenada... ale gra zespolu solidna i nie ma wstydu na swiat a ronaldo za duzo sobie nie pogral ;)

maras2002 - 29 lutego 2012, 22:51:43 - *.eimperium.pl
Po pierwsze do PATRIOT: typowe polskie oceny, typowy polski bur.., ktory nei potrafi docenic wlasnego. Szczerze watpie czy ogladales mecz.
OBIEKTYWNE OCENY:
Wojciech Szczęsny- 10 - dzis bardzo pewny punkt, bronil jak na jesieni
Łukasz Piszczek- 7 -bez szalu z przodu, ale tez dobrze z tylu
Marcin Wasilewski- 7 - jak na portugalskich czarodziei bardzo dobrze
Damien Perquis- 7 - jak na portugalskich czarodziei bardzo dobrze
Jakub Wawrzyniak- 6 - dwojki Boenisch i on wole na dzien dziiejszy jego, benisz niewiadoma
(85, Sebastian Boenisch)- za krotko
Jakub Błaszczykowski- 5 - szarpal jak zwykle, ale pierwsza polowa to klapa, duzo strat
(90, Sebastian Mila)- za krotko
Dariusz Dudka- 7 - jak na DM poprawnie
Eugen Polanski- 5 - no nie wiem
(81, Adam Matuszczyk)- za krotko
Ludovic Obraniak- 8 - szarpal, strzelal, probowal, zasluzyl na wyroznienie
(82, Adrian Mierzejewski)- za krotko, aczkowliek pokazal kilka bardzo fajnych akcji
Maciej Rybus- 8 - 1 polowa bardzo dobra,portugalcy mieli problem
(77, Sławomir Peszko)- za krotko
Ireneusz Jeleń- 1 - T R A G E D I A, nie nadaje sie, cien pilkarza sprzed kilku(nastu) miesiecy
(67, Kamil Grosicki)- 3 - malo widoczny

tykwa - 29 lutego 2012, 22:52:31 - *.is.net.pl
No i zaczęły się jęki malkontentów. Ludzie Wam to nigdy nie dogodzi. Do boju Polska. Będzie dobrze na Euro! Pozdrowienia dla normalnych kibiców.

kolaborany - 29 lutego 2012, 22:52:31 - *.hsd1.il.comcast.net
komentarz dnia........................................
Widzow 55.000
KIBICOW???????
i co tutaj wiecej napisac.............
zegar tyka mamy 100 dni a padake gramy dalej..

klondike - 29 lutego 2012, 22:52:37 - *.yt.northwestel.net
Zastanawia mnie , jaki sens mialy zmiany dokonywane pod koniec meczu . Czyzby chodzilo o utrzymanie korzystnego rezultatu . Taka strategia ma sens , gdy sie prowadzi przynajmniej jedna bramka . Wiekszosc druzyn grajacych dzisiejsze mecze wprowadzala 5-6 nowych zawodnikow na poczatku drugiej polowy . Pozdro dla polskich kibicow .

1908 - 29 lutego 2012, 22:53:11 - *.lodz.mm.pl
Gwizdali na pewno ci, co face to face nie mieliby nic do powiedzenia, tyle.

khris - 29 lutego 2012, 22:53:31 - *.elk.mm.pl
Krystyna prócz żelu nic nie pokazała.I to ma być ten najlepszy?Do Iniesty,Xaviego i superpiłkarza Messiego to mu sporo brakuje.A gwizdy na niego to za całokształt.Aktorstwo,gwiazdorstwo i pozerstwo!

yatamako - 29 lutego 2012, 22:53:54 - *.133.211.165
Polacy przeciętnie, z dobrej strony pokzał się Perquis, z innej beczki chyba jednak trochę wstyd za kibiców...dużo gwizdów, zwłaszcza na Ronaldo, chyba jednak nie tego chcemy na arenach Euro. Osobiście spodziewałem się czegoś na styl meczu towarzyskiego bodajże z Irlandią kiedy to nawet ułożona z kartek została ich flaga na trybunach, a sama reprezentacja została przywitana owacją...

pablo - 29 lutego 2012, 22:54:05 - *.ip.netia.com.pl
absolutnie wyróżnił się Perquis, bardzo solidnie zagrał, Wasilewski się nie motał w środku obrony, Piszczek na swoim stałym poziomie. Ogólnie obrona na duży plus. W drugiej linni Dudka solidny w odbiorze, reszta w środku mierna...boki już lepiej, Błaszczykowski i Rybus grali fajnie, Peszko za krótko. Jeleń w nie gra regularnie w klubie i to widać.
A co do dopingu, piłka nożna jest dla piłkarzy, bo to oni w nią grają, nie dla kibiców, jak kibice chcą mieć piłkę nożną dla siebie, to niech sobie własne kluby pozakładają i się kopią po czołach.

rossini - 29 lutego 2012, 22:54:25 - *.birkbeck-7-8-17.resnet.strath.ac.uk
sumujac: zenujace tempo, strach przed przeciwnikiem/przesadna ostroznosc, ogromna niedokladnosc. czarno widze to Euro jesli tego nie zmienia. trzema remisami nie wyjda z grupy

ff - 29 lutego 2012, 22:55:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5 nie polaków + BANDYTA Piszczek.. Wstyd ;//

Xisco - 29 lutego 2012, 22:55:45 - *.nowysacz.vectranet.pl
Na plus: Szczęsny, Perquis, Piszczek, Obraniak. Bez szału ale poprawnie: Wasilewski, Dudka, Rybus, Błaszczykowski
Słabo: Polanski, Wawrzyniak
Dramat: Jeleń

Dubczykij - 29 lutego 2012, 22:56:08 - *.play-internet.pl
Perquis Brawo!

t. - 29 lutego 2012, 22:56:34 - *.141.117.206
Doping pozostawia wiele do życzenia. Momentami tylko było słychać "Polska Biało-Czerwoni" i tyle. Świadczy to o tym, że pikniki zamiast dopingować i oglądać, tylko oglądają.

Mądry - 29 lutego 2012, 22:56:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nie stracili gola,zagrali kilka fajnych akcji.
Wynik dobry,gra jak na środek sezonu dobra.
Ogólnie fajnie i optymistycznie.

Hulit - 29 lutego 2012, 22:57:00 - *.zdnet.com.pl
Szkoda, ze mecz odbył się bez dopingu. Troche nudno ogladać takie mecze.

Wiara - 29 lutego 2012, 22:57:27 - *.stansat.pl
Tu nie chodzi o miejsce rozgrywania meczu bo to samo było we Wrocławiu czy Gdańsku ale o to, że pzpn chce konsumentów, którzy podpiszą lojalkę ( kartę kibica ) i będą się zachwycać nowymi multipleksami.

Emilo1910 - 29 lutego 2012, 22:57:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
C.Ronaldo wygwizdany nie potrzebnie kibiców nie było praktycznie ciekawy mecz ale niestety bez bramek najlepszy na boisku nasz bramkarz niestety no i jak zwykle zresztą!!!!!!

portugal89 - 29 lutego 2012, 22:58:03 - *.toya.net.pl
haha cienko polaczki ,zero kultury jak portugalczyk bym przy pilce to odrazu gwizdy haha z taka gra to moga sobie grac na podworku cieniasy a smuda niech wypierdziela na bialorus pajac

hehe - 29 lutego 2012, 22:58:06 - *.ip.netia.com.pl
najlepsze, ze szpakowski nie przeglada internetu i mysli ze jest najlepszym komentatorem w polsce, a na stadion obecnie przychodza kibice i jest swietna atmosfera.

Patriot - 29 lutego 2012, 22:58:16 - *.ip.netia.com.pl
@ maras2002 fakt, zanizylem oceny ale z powodu ogolnej postawy calej druzyny, zabraklo jaj w dzisiejszym meczu. Nie wiem czy taka byla taktyka Smudy ale pomimo ze byl to mecz towarzyski to oczekiwalem wiecej. Granie jednym napastnikiem to nieporozumienie. Widac brak Lewandowskiego i od razu caly plan bierze w leb. Nie nazywaj mnie bur... bo na meczu nie bylem! A tam wlasnie bylo 50 tys. bur...Twoje "7" i "8" tez nie wiem skad sie wziely...

Rafał - 29 lutego 2012, 22:59:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słaby mecz w 1 połowie portugalczycy grali z nami jak na treningu 2 połówkę olali grali na stojąco. Nasi nic nie potrafili zrobic poza jakimiś szarpanymi akcjami na afere. Osobny temat to kibice którzy zachowali sie żenującą gwiżdząc na Ronaldo a nie potrafiąc dopingować swojej drużyny bo atmosfera generalnie była jak na pikniku.

wtawcie br - 29 lutego 2012, 22:59:26 - *.ip.netia.com.pl
SElekcjoner po meczu powiedziała że nie było bramek nasz super sprawozdawca też chwilę później też to potwierdził to jak do jasnej ciasnej miały padać gole następna fuszerka przy budowie

adam81w - 29 lutego 2012, 23:00:13 - *.free.aero2.net.pl
yatamako, że co polscy kibice mają układac flagi obcych narodów na swoich trybunach? na głowę upadłeś? Nie przesadzajmy z tą przyjemnością dla przeciwników.

no nie - 29 lutego 2012, 23:00:38 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Smuda,Lato i Szpakowski.Co slownictwo ograniczone.

dzejkob - 29 lutego 2012, 23:01:11 - *.adsl.inetia.pl
Grosicki mógł zagrać od początku zamiast Jelenia!!

kalarepa - 29 lutego 2012, 23:01:51 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
niech ktos wrescie zlikwiduje ten caly PZPN

VARDAR - 29 lutego 2012, 23:02:39 - *.lublin.mm.pl
Dogadali się na remis , było to widać .
Doliczony czas gry , 3 rogi dla nas i spacerkiem idzie po piłkę zamiast się spieszyć

zawierciok - 29 lutego 2012, 23:02:42 - *.181.41.132.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
SMAUUUUUUUDA, a gdzie Adamiakowa z siatką, z taką grą to z Grekami 0-3

adam81w - 29 lutego 2012, 23:02:56 - *.free.aero2.net.pl
Portugal nie płacz dziecko. To mecz a nie teatr.

xol - 29 lutego 2012, 23:02:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepszy zawodnik wg mnie Błaszczykowski.

1962 - 29 lutego 2012, 23:02:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może być ale mecz do wygrania! Portugalia lepsza technicznie i nic poza tym. C.Ronaldo dno
Coraz lepiej radzi sobie Perquis. Myślę że Wasyl pokazał Smudzie że stworzy z Damiankiem długo szukaną parę stoperów! Obraniak na duży plus widać po nim że gra w klubie. Grosicki, Peszko, Mierzejewski wnieśli coś do gry.

omc - 29 lutego 2012, 23:03:41 - *.opera-mini.net (*.207.182.86)
PO 1
doping byl zalosny jak na taka frekwencje i okazje - otwarcie stadionu. cala europa patrzyla
PO 2
pilkarsko slabiutko. nie mam zamiaru sie pastwic nad umiejetnosciami grajkow bo nie one byly najgorsze. najgorsze jest to ze nie mamy druzyny a tylko grupke sredniej klasy pilkarzy. niestety Smuda jako selekcjoner sie nie sprawdza... chlopaki nie wiedza co maja grac. pomijajac roznice poziomow to troche podobnie jak z druzyna Anglii indywidualnie ok ale jako druzyna slabo.
PO 3
stadion 10/10, szpakowski, engel zal x2

1922-2004 - 29 lutego 2012, 23:04:32 - *.44.163.76
A mnie się podobała gra Polaków.Poważnie!

seba - 29 lutego 2012, 23:04:34 - *.155.191.92
Do tych co narzekają na doping - to czemu nie było Was na stadionie?
Poza tym mam nadzieję, że mimo iż farbowany Polak, to jednak dojdzie do formy Boenisch, bo nie mogę dłużej patrzeć na Wawrzyniaka. Każda interwencja nie pewna lub chaotyczna, zawsze spóźniony i ogólnie zero pomysłu na grę. Typowe wybijanko - nędza!

lm - 29 lutego 2012, 23:06:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla mnie w drugiej połowie dobra gra naszych. zero sytuacji praktycznie portugalczyków, dobre kontry od nas. pozdro dla normalnych

we - 29 lutego 2012, 23:08:09 - *.ip.netia.com.pl
jak mieli być kibice na stadionie jak bilety zostały przekazane vipom wielkim kibicom

gege - 29 lutego 2012, 23:08:51 - *.warszawa.vectranet.pl
Szpakowski się nie nadaje

CRACOVIA - 29 lutego 2012, 23:09:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
źle nie było.

rafi - 29 lutego 2012, 23:09:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakie to smutne- mieliśmy jeden z najlepszych dopingów w Europie a dzięki oszolomom z wyborczej, rządu Tuska i pzpn mamy bandę januszów w kozich rogach nie potrafiacych odroznic Ronaldo od Obraniaka

do seba - 29 lutego 2012, 23:09:48 - *.ip.netia.com.pl
bo prawdziwy kibic olewa takie mecze i jezdzi za swoim klubem wspierajac go na 100%. na takie festyny jak dzis przychodza same pajace z wymalowanymi gebami i czapkami jak klauny. zorganizowane ekipy nie prowadza dopingu i wyglada to tak jak wyglada. wszystko przez cala medialna nagonke na kibicow i ograniczanie ich dzialan(kilka lat temu na takim meczu napewno byla by dobra oprawa i doping prowadzony przez mlyn)

Emilo1910 - 29 lutego 2012, 23:09:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kurde ale mnie wkurzacie a co by było gdyby... lewy nie mógł grać to musiał wystawić jelenia jak na euro lewy dostanie kontuzje to trzeba grać piłkarzami jakimi sie ma a nie polegać tylko na jednym zawodniku w ataku!!! ale niestety co prawda tylko jednego mamy!!!

Hulit - 29 lutego 2012, 23:10:32 - *.zdnet.com.pl
do Sey. Nie byłem na stadionie, bo nie należe do elity typu Komorowski i Drzewiecki i nie stać mnie było na taką imprezę.

Rafał - 29 lutego 2012, 23:10:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak się pastwicie nad Wawrzyniakiem a to wasz ulubieniec Boenisch wszedł na 3 minuty machnął się nie wcelował w piłke i portugalczycy mieli okazję. Ludzie troche obiektywizmu.

ziolo_lecz - 29 lutego 2012, 23:10:50 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
byli widzowie,an ie kibice.I tak bedzie na euro i nie iwem co wy tacy w szoku ze taki byl''doping'? Mysleliscie ze sie zjadą prawdziwi kibice z calego kraju by bylic za bilety slono i sie drzec przez caly mecz? hahahaah

omc - 29 lutego 2012, 23:11:17 - *.opera-mini.net (*.207.182.86)
PO 4
jak zawsze musieli sie znalezc wiesniaki gwizdajacy podczas hymnu przeciwnika...

store - 29 lutego 2012, 23:12:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma Lewandowskiego, nie ma bramek.

maras2002 - 29 lutego 2012, 23:12:41 - *.eimperium.pl
@PATRIOT: co do kibicow to fakt, poziom sredni, zreszta czego sie spodziewac po piknikach, to nie sa klubowi kibice (na chorzowskim jednak jakos nawet ci reprezentacyjni inaczej kibicuja). Dajesz ocene 2 jeleniowi i 2,3 perquisowi, obraniakowi etc. Jesli ktokolwiek mi powie, ze Jelen byl tylko odrobine gorszy od reszty to poklony! Co do grania jednym napastnikiem, to chyba nie mamy wyboru przeciez nie mamy ich wiecej hah. Tak czy siak, wstydu nie bylo, i nie, nie jestem niepoprawnym optymista.

dede - 29 lutego 2012, 23:13:12 - *.elwico.pl
Najważniejsze że stolica może się podniecać nowym stadionem, jak to powiedział mistrz mikrofonu 'piłkarski teatr narodowy", szkoda tylko że wystawiono dziady.

adam81w - 29 lutego 2012, 23:13:17 - *.free.aero2.net.pl
Piękny stadion narodowy zdał egzamin ale powinien go zdać już przy meczu o Superpuchar (swoją drogą bedzie ten mecz jeszcze za 2011 rok? Powinien być!). Nasi w pierwszej połowie zbyt bojaźliwie. W drugiej lepiej. Można to było wygrać ale dobrze, że nie było przegranej. Nie graliśmy z ogórkami. Było jednak widać brak Lewego. Jeleń zmarnował świetną sytuację. Szczęsny klasa najwyższa. Obrona nawet na plus.

z - 29 lutego 2012, 23:14:35 - *.ssp.dialog.net.pl
Szpak daj już sobie spokój z tym komentarzem idź już na emeryturę.. Polacy wcale nie byli gorsi od Portugalczyków. Powiem więcej mieliśmy więcej sytuacji do zdobycia bramki.

seba - 29 lutego 2012, 23:14:42 - *.155.191.92
To skoro "prawdziwy kibic" olewa takie mecze, to po co je ogląda, a już w ogóle po co komentuje?!
Przypominam, że nagonka nie była na kibiców, tylko idiotów - bandytów. Jeżdże za swoim klubem i jestem kibicem śpiewającym od 1 do 95 minuty, ale mimo tego jestem za wypier... na zbity pysk chołoty ze stadionów. Wolę rodziny niż nakoksowane i naładowane złością półgłówki na stadionie.

LEGIA - 29 lutego 2012, 23:16:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pikniki won ze stadionów!!!

vicek - 29 lutego 2012, 23:16:12 - *.opera-mini.net (*.25.228.254)
Mecz mogl sie podobac,ale doping kompletne dno!!!!!Na slaskim to byl kociol,a na narodowym byl kociol ale chyba z zupa!!!Jestem zawiedziony kibicami!!!!!

Aga - 29 lutego 2012, 23:16:40 - *.ssp.dialog.net.pl
Tylko Czarni!!!!

jens hanse - 29 lutego 2012, 23:17:20 - *.246.1.228
Szpakowski - "to był ostry faul, ale jednak był" nie rozumie jego słowotwórstwa...:DDD

kibic - 29 lutego 2012, 23:17:38 - *.217.146.194.generacja.pl
W dzisiejszym meczu można wyróżnić dwie porażki mianowicie: postawa Irka Jelenia po drugie komentarz Szpakowskiego myli Rybusa z Błaszczykowskim, Polańskiego z Rybusem twierdzi że Moussa Sow gra w Lille klapa. Zejdź pan ze sceny póki się pan do końca nie ośmieszyłeś

arekw - 29 lutego 2012, 23:17:55 - *.net.aduro.pl
Rozumiem, że to mecz towarzyski itd ale żałuję że nie zagraliśmy bardziej agresywnie. Mogliśmy to wygrać

rafi - 29 lutego 2012, 23:19:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
seba- a nie dotarlo do ciebie ze takich troglodytow robiacych dym jest zawsze kilkunastu (tak jak w Bydzi na PP) a karani sa wszyscy ? Poza tym jakbys sie tam dzisiaj czul wsrod osob ktorzy nie wiedza kto to Nani a przyszli bo. a).ich stac i trzeba sie lansowac b) wujek dzialacz zalatwil wejsciowki c) firma ufundowala bilety !!

Hulit - 29 lutego 2012, 23:19:22 - *.zdnet.com.pl
Seba nagonka była na kibiców, zamknięto stadiony na których było bezpiecznie. Wprowadzano kary za transparenty. Na stadion przychodzą kibice i widzowie. widzowie przychodzą najczęściej z rodzinami. Kibice przychodza na mecz by skandować i dopingować, tak by na następny dzień mieć problemy z mówieniem.

omc - 29 lutego 2012, 23:19:25 - *.opera-mini.net (*.207.182.86)
ci co pisza ze bylo ok chyba nie zauwazyli ze portugalczycy grali delikatnie mowiac ba rdzo oszczednie... w meczu o stawke nie byloby tak ladnie...

Fat - 29 lutego 2012, 23:20:41 - *.dzierzoniow.vectranet.pl
Mnie już nie denerwują, mnie po prostu rozśmieszają komentarze hejtów, którzy wszędzie i we wszystkim widzą tylko negatywy. "Gdyby nie Szczęsny to byśmy przegrali (...)" i tym podobne wypowiedzi. Ręce opadają. Należy się cieszyć z remisu, grała wszak 70. z 6. drużyną świata i remis powinien być traktowany bardziej w kategoriach sukcesu, aniżeli porażki. Oczywiście mecz meczowi nierówny, ale Portugalia nie tak dawno także w SPARINGU rozbiła Hiszpanów, ale nad tym jeden z drugim się nie zastanowi, tylko pisze bezwiednie, aby tylko pisać. Osobiście jestem zadowolony i z pełnym optymizmem patrzę na to zbliżające się Euro. Osobną sprawą są biadolenia niektórych o "obcokrajowcach". Puknijcie się w czoło i spójrzcie na inne reprezentacje. Cieszę się, że mamy takiego Obraniaka, który chciał grać dla Polski i w każdym meczu się stara, czego nie można powiedzieć o niektórych POLAKACH. Przestańcie w końcu myśleć zaściankowymi kategoriami i wyjdźcie do ludzi, bo Wasze rozumowanie poraża. Pozdrawiam i miłej nocy :]

do dede - 29 lutego 2012, 23:20:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie kazałem ci sie urodzic na wsi!!!

adam81w - 29 lutego 2012, 23:22:59 - *.free.aero2.net.pl
Do seba, Prawdziwy kibic nie olewa takich meczów bo to są mecze najważniejszej drużyny czyli kadry Polski. Piszcie prawdę, tak PZPN zarządza reprezentacją, że tych zagorzałych kibiców klubowych, polskich patriotów, do chodzenia na stadion repry zniechęca. Dlatego ich tam mało.

do fat - 29 lutego 2012, 23:23:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam podobnie:D biadolenie w tym kraju to sport narodowy. pozdro

LoLo - 29 lutego 2012, 23:24:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To w ogóle był jakiś mecz?!

do seba - 29 lutego 2012, 23:24:03 - *.ip.netia.com.pl
Nagonka jest na wszystkich co chodza na mecze, kibicow i chuliganow. media wszystkich pakuja do jednego wora przez co nawet jak nosze w pracy smycz z nazwa klubu to niektorzy patrza na mnie jak na bandziora bo sie w faktach nasluchali... Wolisz rodziny na meczach? To bedziesz mial taki klimat jak dzis. Dopoki rzad nie dogada sie ze stowarzyszeniami kibicow z calej Polski dopoty na stadionach bedzie tylko gorzej(mam na mysli brak opraw, brak flag, kary za niecenzuralne slowa itp.) A fakty mowia same za siebie, na stadionach juz prawie nie ma zadym, media szukaja sie tylko sensacji zeby na sile wyeliminowac ruch kibicowski w Polsce co prowadzi do takich scen jak dzis na otwarciu "Narodowego". Gwarantuje Ci ze te stowarzyszenia sa w stanie rozmawiac ale rzad na sile chce sie wykazac ze walczy ze "stadionowym chuliganstwem" zeby zdobyc POparcie...

Devil - 29 lutego 2012, 23:24:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polska! Brawo Szczęsny! Gdyby Jeleń strzelił sam na sam to mielibyśmy ciekawszy meczyk. Ale nie ma co narzekać. Zaje*isty mecz. Myślałem, że będzie z 3:0 po dupie na lekko, a tutaj taka miła niespodzianka. Gratulacje i Euro2012 należy do nas!

do omc - 29 lutego 2012, 23:25:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to zobacz chłopie jakie wyniki miała portugalia ostatnio o stawkę. oni nie grają ostatnio za dobrze, zremisowali nawet z islandią u siebie bodajże, w grupie byli na 2 miejscu, za danią.

Repcak - 29 lutego 2012, 23:25:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fanatycy wracajcie na trybuny! Będę oprawy, doping z prawdziwego zdarzenia. Janusze przed telewizory albo na siatkę!

1909-2009 - 29 lutego 2012, 23:26:31 - *.172.rev.vline.pl
Ja bym kszyknoł z chłopakami od nas z galery głośniej ot tych psełdo kibiców co byli na stadionie, ale zrzuta wystarczyła tylko dla mnie na bileta.

Seba - 29 lutego 2012, 23:27:07 - *.155.191.92
@rafi,Hulit: a czy ja twierdzę, że każdy kto chodzi na mecze klubowe to bandyta?! Dokładnie, jest garstka, ale jakoś nikt nie umiał sobie z tym skutecznie poradzić. I dobrze, że w końcu ktoś się tym zajął, bo było tego już zdecydowanie za dużo. Nie będę sypał przykładami, bo tekstu by zabrakło. Zgadzam się, że pomysł z zamykaniem stadionów nie był idealny, ale to wynikało z bezradności, ale mimo tego dobrych chęci, które doceniam. To było oczywiste, że jakikolwiek ruch w kierunku walki z problemami stadionowymi na kilka dobrych lat zabije doping, dopóki naturalnie nie narodzi się wśród młodych ludzi. Kwestia czasu. Najprościej jednak na wszystko i na wszystkich narzekać...

Krystian17 - 29 lutego 2012, 23:28:24 - *.uddi.cable.virginmedia.com
Atmosfera ludzie co to ma być w kościele głośniej jest ;) !

adam81w - 29 lutego 2012, 23:30:33 - *.free.aero2.net.pl
PS Ale też nie popadajcie w przesadę. Na meczu, także reprezentacji, jest miejsce i dla ultrasów i dla zwykłych kibiców.

PIKOL - 29 lutego 2012, 23:31:31 - *.wroclaw.vectranet.pl
Czy TVN podała już ilu było prawdziwych "kibiców" POlski?

seba - 29 lutego 2012, 23:33:21 - *.155.191.92
A o czym są stowarzyszenia w stanie rozmawiać? "Będziemy kibicować, ale pozwólcie nam bluzgać na przeciwnika?" Czy może "wypuśccie tego czy owego, to będzie doping?" Stowarzyszenie kibicowskie kiedyś były wokół dopingu, a teraz są wokół polityki. Co to za negocjacje?! Nie widzę problemu, chcesz kibicować - kibicuj!

tadzio - 29 lutego 2012, 23:36:17 - *.elomza.pl
Mila dal slaba zmiane hehe,pikniki won ze stadionow

lechita - 29 lutego 2012, 23:36:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1909-2009-akurat galera to nie najlepszy przyklad- ratujecie niby klub a na meczach 2 tys osob..

Kibic - 29 lutego 2012, 23:41:32 - *.dynamic.chello.pl
obrona niezła, atak... , no tego elementu brakowało. moim zdaniem bez sensu grać jednym napadziorem, bo brakuje zawodnika typu Smolarek, który potrafi wjechać do przodu i celnie strzelić. tak naprawdę, gra na dwóch defensywnych pomocników wcale nic dobrego nie wnosi. przykład ostatnia akcje 1 połowy.brawo Wojtek ocena 10.

fan - 29 lutego 2012, 23:43:47 - *.grybow.net.pl
Szpakowki to już się tak myli że nie można tego słuchać.... tak jak na koniec meczu akcje robił Grosicki strzelał mierzejewski to pomylił obydwu graczy i nawet nie poprawiając się wyszło z akcji że mamy na murawie dwóch mierzejewskich bo jeden drugiemu podawał (przynajmniej zaliczyłby od razu asyste i gola jakby trafił :P hehee ) ale naprawde dziwie się że tvp nie potrafi znaleźć kogoś odpowiedniego na komentatora....

rafi - 29 lutego 2012, 23:45:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
seba - naczytales sie Steca czy Zycinskiego i brniesz w to!Bluzgi ci przeszkadzaja? To idz do opery!

mietek - 29 lutego 2012, 23:48:39 - *.dynamic.chello.pl
stadion ekstra, zespół grał dobrze, doping słaby, a płemieł i pzpn no cóż

darek - 29 lutego 2012, 23:50:52 - *.34.220.96
nudne spotkanie slabe zero gry smiech nuda i tyle

JARO ZE ŚL - 29 lutego 2012, 23:51:02 - *.238.64.16.ip.abpl.pl (*.13.106.138)
No i się potwierdziło.PRAWDZIWY doping to był tylko na ŚLĄSKIM. Dziś cisza jak w kościele

witoss - 29 lutego 2012, 23:54:25 - *.hsi14.kabel-badenwuerttemberg.de
Za 100 dni będzie mecz prawdy, jak sobie nie poradzą z Grekami, to z kim?

Jarosław K - 1 marca 2012, 0:01:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdybym ja był premierem to Polska by wygrała

rara - 1 marca 2012, 0:03:49 - *.play-internet.pl
żenująco wyglądała gra zespołowa, 37% w posiadaniu piłki to mówi kto się pozbywał byle dalej ale parę okazji było tylko trzeba jeszcze trafić w piłkę

dean - 1 marca 2012, 0:07:40 - *.17.156.96
siema hejterzy

Old Jaga - 1 marca 2012, 0:18:53 - *.bialystok.vectranet.pl
No coz,ale druzyny,to my nie mamy! Kocham Polske!

przemek, w - 1 marca 2012, 0:19:20 - *.centertel.pl
wracam wlasnie z meczu na ktorym bylem z dziadkiem. Bramek nie widzialem ale chociaz zalivzylem nowy stadion i to taki ale i tak na legii jest fajniejszy. Co do kadry smudy nie rozumiem dlaczego wygwizdano franza jak spiker czytal jego nazwisko.

marco - 1 marca 2012, 0:24:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
doping faktycznie jakiś dziwny, atmosfera jak na stypie..

Rafał - 1 marca 2012, 0:25:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy tylko mi przeszkadzała żenująca realizacja TVP ? czyli ustawienie kamer jakoś na maksa wysoko przez co słabo było widać grających zawodników mega daleko żenada. Jak takie ma być ustawienie kamer na euro to ja oglądam mecze na ARD i ZDF.

ANTY - 1 marca 2012, 0:25:47 - *.play-internet.pl
ALE DOPING KONKRETNY hahah co to mialo byc

gold - 1 marca 2012, 0:26:04 - *.szybszyinternet.pl
jsk na ojro bedzie taki poziom to wole chyba zeby z grupy nie wyszli... niestety niwiele z meczu zostało (choc nie piłem tylko nuda)... kibice to u nas na Okręgówce jest głośniej... a piłkarze i ten żałosny zadowolony trener... jak nie lubie ronaldo to mu współczuję że musiał brac udział w tak żałosnym widowisku

jaro71 - 1 marca 2012, 0:35:32 - *.ssp.dialog.net.pl
Słaabiznaa...

M.Rej - 1 marca 2012, 0:38:15 - *.susi.pl (*.142.115.165)
ogolnie nieźle to wyglądało, no może poza warzywniakiem i dopingiem.
ale gwizdy na Portugalczyków, a zwłaszcza na CR to już nawet nie tylko wiocha (w końcu mecz we warszawie czyli zbiorowisku wieśmenów) a objaw choroby psychicznej.

Krulec - 1 marca 2012, 0:42:51 - *.dynamic.chello.pl
Doping strasznie słaby, po części to wina tego, że większość to ludzie, którzy przyszli na otwarcie stadionu a nie na reprezentację, ale tak naprawdę to niestety ale akustyka jest najgorsza z możliwych jak na taki obiekt. Miałem okazję zwiedzić kilka większych obiektów piłkarskich i tu niestety jest prawdziwe dno;/

iga - 1 marca 2012, 0:54:07 - *.dsl.bell.ca
oglądałam mecz na żywo no i musze powiedzieć , że żadnych fajerwerków nie było. krystian wyraznie sie oszczedzał i ani razu nie oszukał skutecznie polskiej obrony , a u nas własnie zabrakło "7"-(Lewy) no i cieżko bylo wykosić potomków ferdka magellana i vasco da gama .
żadnych przeciwników nie ma sie co bać tylko czeba na murawie ofiarnie i ambitnie grać tak jak pokazali jankesi w genui i ograli makaroniarzy do zera. remis nie krzywdzi nikogo choć szkoda że na inauguracje nie było wygranej.

mkspogon - 1 marca 2012, 1:01:28 - *.bb.sky.com
ja apeluje do wszystkich januszy zostancie w domach i watch mecz w tv,a miejsce zrobcie dla prawdziwych kibicow z oprawami i spiewami.polska zawsze byla jest i bedzie najlepsza w ultras,dopingu i hooligance. dlatego jaankii zostancie w domachhhhhh

adiunkt - 1 marca 2012, 1:04:27 - *.cm-6-4a.dynamic.ziggo.nl
Doping masakryczny. Ale raz poleciał psalm do PZPN-u

ziolo_lecz - 1 marca 2012, 1:11:12 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
wiadomo bylo ze nie bedzie dopingu/Przyszli pazie w kapeluszach bialo-czerownych jak na adama malysza.Tak bedzie na uero i kazdy normalny kibic oym wie juz od dluzszego czasu

Karol - 1 marca 2012, 1:21:14 - *.play-internet.pl
Cieniutka gra polaków.Doping widzów beznadziejny,jak tak mają wyglądać przyszłe mistrzostwa,to chyba lepiej je sobie darować.Te gamonie mieniący się kibicami,nie potrafili nawet zagłuszyć portugalskiego hymnu gwizdami.Jedynie za wygwizdanie panienki o nazwie Ronaldo należy się gamoniom plus.

kolaborant - 1 marca 2012, 1:42:12 - *.hsd1.il.comcast.net
za 100 dni beda trzy mecze
1-mecz otwarcia.
2-mecz o wszystko
3- mecz o honor.
za 105 dni smuda out.
tutaj nie trzeba proroka my te mecze mamy we krwi.

Kibic król - 1 marca 2012, 3:34:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto mówi o beznadziejnym dopingu i wylewa swoje żale, niech się chowa. Kupiłem bilet w wolnej sprzedaży. Nie poperam idei Klubu kibica RP. Jednak zależy mi na występach reprezentacji i nabyłem te bilety, wyczekując w nocy rozpoczęcia sprzedaży. Zdarłem gardło do tego stopnia, że nie mogę mówić. ZGADZAM SIĘ. Doping był słaby. Przyczyny: bierność i nieśmiałość widzów (ludzie miast i miasteczek, gdzie nie ma tradycji dopingu lokalnej drużyny lub co gorsza pikniki, które nie interesują się piłką, a przyszły tu robić ładne i snobistyczne fotki, które wrzucą potem na Face'a), brak prowadzących, zorganizowanych grup kibiców (myślę tu u fanach Legii i Polonii) wskutek beznadziejnej polityki odpowiednich organów oragizatora, czyli PZPN. I inne, o których nie mam siły już pisać. OGÓLNIE TO ŻAL DU*Ę ŚCISKA, że wyglądało i brzmiało to tak, jak było. Trudno jest kilku-, może trochę więcej, tysiącom zrobić robotę, od której ugną się doświadczeni rywale. LUDZIE! Odwagi i śmiałości. Wszyscy, a wierzę w to głeboko, przyszli, by wziąć udział w widowisku piłkarskim. A składa się na nie, nie tylko oglądanie, ale i, może i przede wszystkim wspieranie zawodników i dobra zabawa, czyli ogónie znane jako doping. Poczujmy jedność. Amen.

haha - 1 marca 2012, 5:17:42 - *.leon.com.pl
Irtysz wstyd to twój kometarz Polscy kibice to dno dawno prestalem kibicowac polsce

Nędza - 1 marca 2012, 5:57:06 - *.opera-mini.net (*.63.64.232)
Zamiast jelenia postawilbym na swierczoka lub sobiecha

70 miejsce - 1 marca 2012, 6:49:02 - *.internetia.net.pl
Polska liga jest o niebo ciekawsza ! Kto nie był niech zobaczy jaka atmosfera panuje na lidze ! Narodowy na 4 pseudo publika od Hanki GW i Kaplerów cienka !!

Napinacze - 1 marca 2012, 7:01:12 - *.radom.vectranet.pl
Gdzie doping ? Napinacie się ze nie było dopingu jak byście chcieli to sami byscie pojechali. poZDRo

POW - 1 marca 2012, 7:01:12 - *.dolsatbelchatow.pl
serce mi biło mocniej gdy pilka zmierzała do bramki portugali...naszczęscie nie wpadła!!! Dopóki F.S bedzie trenejro a G.L bedzie prezesure odwalał to przeciwnik jest mi bliższy! A doping?? Kto bywał na Śląskim ten wie co to znaczy doping na kadrze!!!
Boniek na prezesa....

abc - 1 marca 2012, 7:17:12 - *.160.240.64
Moja ocena:
Stoperzy nadspodziewanie dobrze ale chcialbym zauwazyć że w pierwszej minucie zrobili juniorski błąd w ustawieniu i tylko dzieki Wawrzyniakowi który zszedł do srodka nie stracilismy gola. Piłka przeszła na lewą stronę i Portugalczycy mieli dobrą sytuację (Szczęsny obronił) ale jakby piłke dostał na środku inny zawodnik to miałby łatwiejsza sytuację. (pewnie jakby goscie strzelili ta bramke to wszyscy jechaliby po Wawrzyniaku) który moim zdanie zachował sie optymalnie w tej sytuacji

damian - 1 marca 2012, 7:19:11 - *.beskidmedia.pl
haha i macie swego Ireneuszka haha!!! drewno jakich malo... a jakiego napastnika brakowalo to wszyscy wiedza, oczywiscie ze Brozka bo dla reprezentacjii to on gra lepiej nawet od Lewego nie mowiac juz o Jeleniu, Smuda gdzie jest BROZEK???!!!

jojo - 1 marca 2012, 7:23:41 - *.susi.pl (*.142.115.165)
brożek? siedzi na ławie w Glasgow i podaje pilki prawdziwym pilkarzom. Przestańcie juz z tym drewnem!!!

cd abc - 1 marca 2012, 7:25:41 - *.160.240.64
Personalnie ten mecz pokazał trzy-cztery rzeczy:
1) Rybus jest pewniakiem do pierwszej jedynastki
2) Jeleń sie do niczego nie nadaje. Biega bez ładu i składu, nie potrafi się ustawić a jak górna pilka do niego leci (mimo ze jest dobrze ustawiony) to jakimś dziwnym zbiegiem okolcznosci albo skacze za wcześnie albo przeciwnik go przesuwa 2 m do przodu.
3) Murawski jest nadal niezastąpiony. Dudek od wielkiej biedy moze grać w srodku pomocy natomiast Polański jest totalnym zerem.
4) Wawrzyniak moze nie jest idealnym obrońcą ale obecnie nie ma konkurencji w Polsce- dobrze gra w ataku pozycyjnym, ma technikę a to jest bardzo ważne (zdrowy Beanisch nie jest żadna alternatywa jak dla mnie- ew. postawiłbym na tej pozycji na Rzeźniczaka).
Reasumujac: szukamy srodkowych pomocników i dajemy szanse w ataku Sobiechowi lub Kucharczykowi bo Jeleń jest beznadzejny a Brożek jest tylko opcja rezerwową. Co do stoperów to juz chyba za póxno na zmiany więc trzeba zgrywac tych co mamy

Mądry - 1 marca 2012, 7:28:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zagrał Jeleń i bardzo dobrze że zagrał i był gotowy do gry !!!
Tym co czepiają się że doping był za słaby przypominam że to mecz towarzyski.
Towarzyski !!! - mistrzowie dopingu.
A tym co czepiają się gry, przypominam że mamy środek sezonu ligowego.
Pozdrawiam Nieczepialskich.

jojo - 1 marca 2012, 7:31:09 - *.susi.pl (*.142.115.165)
"Warzywniak nie jest obrońcą idealnym" - dobree
on nie jest ŻADNYM obrońcą Ńani na luziku mijał go jak tyczkę wbitą w murawę, a w ataku nie wiem, bo go tam nigdy nie było.
W porównaniu z drugim bocznym obrońcą Piszczkiem - klasa światowa, Warzywniak to podwórkowiec.

Dror - 1 marca 2012, 7:45:31 - *.dynamic.mm.pl
Może by już Pan Szpakowski dał sobie spokój z komentowaniem przed EURO?! Ileż można tego słuchać...

a - 1 marca 2012, 7:49:19 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
"doping" taki a nie inny , podziękujmy PZPNowi że mamy taką "atmosfere" a nie inną...

do Jojo - 1 marca 2012, 7:52:17 - *.160.240.64
to pokarz mi lepszego lewego obrońcę??? tylko nie pisz mi o Beanisch bo on jest tak samo mało zwrotny a do tego słaby technicznie. co do Piszczka do zgoda to klasa światowa podobnie jak Rzeźniczak (na prawej obronie) więc może ten drugi dałby sobie rade także na lewej? Skorża robi mu krzywde wystawiając w pomocy

cd - 1 marca 2012, 7:53:55 - *.160.240.64
...oczywiście POKAŻ...SORKI ZA "rz"

ejoł - 1 marca 2012, 7:56:57 - *.229.249.104
W Kielcach na Koronie zawsze jest dobry doping i fajne oprawy na meczach kadry.

arti - 1 marca 2012, 8:03:16 - *.wroclaw.vectranet.pl
Na meczach nie ma fanatyków więc i dopingu nie ma. Karta kibica zrobiła swoje: ciuszki, kapelutki są, ale paszczy nie chce się otworzyć.

jjo - 1 marca 2012, 8:12:52 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
do @cd abc , Polański wymiatał w środku bardzo dobrze, zawsze jet taka szara eminencja, której nie widać a ciężko pracuje na drużynę. Graliśmy na 2 defensywnych pomocników Dudka i Polański, którzy mieli za zadanie niszczyc rozgrywanie piłki przez Portugalczyków i tak było , dlatego mecz był mało widowiskowy, czyli dobrze. Perquis w tej chwili jest pewniakiem, Wasyl przykryl Krystynę i tylko dwa razy Krysia miała okazję , czyli poprawnie, gorzej lewa flanka, Nani parę razy wjechał i mógł skończyć akcję. Obraniak Murawski czy Mierzejewski , zależeć będzie od formy dnia. Bez Lewego w ataku nic. Błaszczykowski wczoraj się troszkę gubił , Rybus ok, koniec dyskusji na temat Boruca! , coś już jest zbudowanego, ale jak wyjdziemy z grupy to będzie 150 % normy. Najważniejsze będzie wygrać z Grecją, bez tego będzie po Euro.

zed - 1 marca 2012, 8:20:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szpakowski to nic. Wczoraj podawali, że jednym z komentatorów na Euro będzie JACEK JOŃCA. To jest dopiero padaka. Będziemy przy nim zasypiali po pięciu minutach meczu

oko - 1 marca 2012, 8:22:33 - *.huxnet.pl
Na tym Stadionie Narodowym trybuny są tak daleko od boiska że tam swobodnie można zmieścic bieżnię,skocznie i rzutnie dla lekkoatletów.

Nero - 1 marca 2012, 8:31:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczesny

Perquis Wasyl
Piszczek Wawrzyniak
Polanski Mierzejewski
Kuba Grosicki
Obraniak
Lewy

do jjo - 1 marca 2012, 8:33:42 - *.160.240.64
ja tam nie widziałem zeby Polański wymiatał. Jak na mój gust to za niego piwinen grać Murawski który nie tylko "czyści" ale i rozegrać potrafi, przytrzymać piłkę, kiwnąć....co do Boruca to zgoda- koniec dyskusji natomiast wawrzyniak tak obiektywnie, zagrał wczoraj poprawnie a zadanie miał trudne bo Nani był najlepszy na boisku. Beanisch z jego zwrotnoscia miały większe problemy a do tego jest duzo słabszy technicznie.

cd - 1 marca 2012, 8:35:10 - *.160.240.64
Szczęsny, Rybus i Piszczek byłi najlepsi w reprezentacji Polski

Kibic - 1 marca 2012, 8:49:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wawrzyniak nawet nie popełniłprawie błędu ,Grosicki znowu zapomniał że sam jest na Boisku nadał nie gra zespołowo.
Błaszczykowski przecietny. Jeleń nie porozumienie poco w składzie sa tacy piłkarze co nie grają Jak Jeleń i Brożek powołania powinien dostać grajacy Piech i Sobiech i oni tez bramki strzelają Najlepsi Perquis , Szczęsny , Piszczek ,Obraniak ,Polański
Wasil pozytywnie Dutka choć krótko dobrze zagrał Mierzejewski i Matuszczak A Rybusem nie podniecajcie się zagrał przecietnie gorzej niż KUBA

old kibic - 1 marca 2012, 8:59:27 - *.tktelekom.pl
Byłem na meczu z Niemcami i od tamtej pory wstydzę się nazywać kibicem reprezentacji. Mecz z Portugalią potwierdził tylko to "nowe" zjawisko. Na mecze chodzą pikniki (są jeszcze słoneczniki,kibice i kibole), którzy traktują stadion jak teatr. Cicho siedzą i idą 10min przed końcem pierwszej połowy do kolejki po kiełbasę i sok. Gdzie doping? Szaleństwo? Zabawa? GDZIE SĄ KIBICE?

alkimson - 1 marca 2012, 9:03:33 - *.cluster-e.websense.net (*.190.43.42)
Dopingujacy nie chodza bo:
- Smuda gada glupoty w kazdym wywiadzie i dopisuje sobie zaslugi, ktorych nie ma (vide ostatni wywiad dla PAP i budowanie swojej "legendy").
- Smuda doradza Piszczkowi na lamach prasy, by ten klamal w sprawie korupcji
- Pilkarze Smudy kupili mecz, a on nie widzi nawet najmniejszego powodu, by oddac premie/przekazac na cele dorboczynne
- Wprowadzono Karty Kibica - fajnie tylko nie wiadomo kto przytula pieniadze (fundusz na Cyprze o niejasnej strukturze wlascicielskiej) i za co.
- Dystrybucja biletow na EURO to zart - 2 proc dla Polonii? Po co? Zeby Lato byl wciaz witany w USA jak bohater? Dodatkowo dostaje "teren"!
- Lato ("trojka na setke")jest prezesem ("bede droga JPII szedl") i razem ze swoja Olejkowska doprowadzaja kibicow do szewskiej pasji. Dodajmy, ze do niedawna byl tam Krecina!
- Znika Orzel z koszulek (slowa PZPN " bo nie mozna go zastrzec")i pilkarze sobie z tym nic nie robia. A sorry kapitan twierdzi, ze jest dynamicznie
- Rzad robi nagonke na kibicow (flagi, final SP). Dodajmy do tego debilnych dzialaczy oceniajacych flagi (polecam You Tube), ktorzy oczywiscie bilety dostana

do do jjo - 1 marca 2012, 9:10:05 - *.238.64.16.ip.abpl.pl (*.13.106.138)
Chłopie ty to byś całą Legię wystawił-kibicu Legii. Więc daruj sobie

do do jjo - 1 marca 2012, 9:12:02 - *.160.240.64
nie jestem kibicem Legii tylko Jagiellonii a to jest zasadnicza róznica nie uważasz????

do do jjo - 1 marca 2012, 9:18:03 - *.238.64.16.ip.abpl.pl (*.13.106.138)
No to chyba nie widziałeś meczu. Przecież Wawrzyniak najgorszy na boisku a Polański wykonał kawał czarnej roboty. Dlatego mam nadzieję, że Murawski nie wróci a wróci Boenisch

lion - 1 marca 2012, 9:23:23 - *.xdsl.centertel.pl
Gra reprezentacji tak jak trzy lata temu gdy Smuda zaczął prace z reprezentacją.Wychwalany Błaszczykowski grał najsłabiej bezproduktywne kiwki i straty piłki.Jedyne plusy to bramkarz i postęp w obronie.Doping a właściwie jego brak, za komuny był lepszy.Stadion jako bryła ok ,ale na dolnej trybunie bram i brameczek wyjazdowych za duzo.Trzeba szybko zlikwidować te bramki zostawić co najwyżej trzy.Żaden na świecie stadion nie ma tyle bram wjazdowych.te trzy wyjścia szerokie na dolnej trybunie też do likwidacji ,bo jak oglądam mecz to widzę beton zamiast kibiców.TVP1 realizacja i pokazywanie meczu masakra ,za wysoko kamery są ustawione -narazie tyle.

pietia89 - 1 marca 2012, 9:23:42 - *.legnica.vectranet.pl
portugalia zagrała stojanowa kadra pzpn była zesrana ,a gawiedz tzw janusze szcesliwa

ko(L)o - 1 marca 2012, 9:29:20 - *.61.77.102
Dlaczego kibice ŁKS-u zbierali wczoraj kasę pod stadionem do puszek czy oni nie maja wstydu?

Marcin - 1 marca 2012, 9:32:15 - *.kalisz.mm.pl
Niestety już wczoraj potwierdziło się, że będziemy mieć bardzo słaby doping na Euro. Dlaczego? Powodów jest kilka. Przede wszystkim bilety w zdecydowanej większości rozdysponowane będą między ludźmi, którzy na co dzień nie mają zbyt wiele wspólnego z kibicowaniem. Było to widoczne i słychalne już wczoraj. Prezesi, panie w pięknych kreacjach, pozerstwo nowobogackie itd, etc. Prawdziwemu kibicowi ciężko zdobyć bilet, a poza tym wiadomo, że wielu z nas brzydzi się "warszawską śmietanką kulturalno-towarzyską" Potem mamy rezultat taki jak wczoraj - przez 90% czasu gry totalna cisza, a dopingiem podnieca się chyba tylko oderwany od rzeczywistości Pan Szpakowski. Po drugie zdecydowana większość kibiców w Polsce ma już dość propagandy warszawskich mediów mówiącej o wspaniałym stadionie, kibicach i stołecznej atmosferze. W ostatnich dniach prym w tejże propagandzie wiedzie TVP z TVN24 na czele,jesteśmy zalewani informacjami o stadionie narodowym, natomiast o Wrocławiu, Poznaniu i zdecydowanie najpiękniejszym boisku w Gdańsku - kompletna cisza. Ja się pytam - czy Polska to tylko Warszawa? Mam już dość żenujących wypowiedzi polityków o pięknie warszawskiego stadionu, którzy z dnia na dzień stali się znawcami kopanej dyscypliny. Mam już dość informacji i reportaży jaka ulica jest zamknięta, gdzie stoi radiowóz i w jakiej cenie można kupić hamburgera. Chciałbym więcej usłyszeć o przygotowaniach w pozostałych trzech miastach a nie ciągle Warszawa, Warszawa, Warszawa... Powoli to wszystko coraz bardziej irytyje i stąd tak "wspaniały" doping jak wczoraj. I jeszcze tak na marginesie - czy w mediach zalewano nas również informacjami o miejscach parkingowych czy sposobie dojechania, cenach biletów, itd, itp. na Woodstock, gdzie mimo wszystko było 5-krotnie więcej ludzi niż wczoraj na meczu...? No tak, ale tamta impreza nie odbywała się w pępku świata, w Warszawie. Pozdrawiam prawdziwych kibiców a przede wszystkim Poznań, Wrocław i Trójmiasto.

Zhdan - 1 marca 2012, 9:37:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ŁKS/Irland: Niby pozycja spalona i spalony to to samo, ale akurat w tym wypadku Szpakowskiemu chodziło o co innego. Ze "stricte" spalonym masz do czynienia, kiedy odgwizda go sędzia. A na pozycji spalonej możesz pozostawać przez cały mecz i ani razu nie musi to być odgwizdane, jeżeli nie masz styczności z piłką.
Dlatego właśnie powiedział, że Almeida był na pozycji spalonej, ale że nie dotknął piłki, tylko ją przepuścił, SPALONEGO nie było. Wszystko wynika z nowych przepisów dotyczących pozycji spalonej.

Dormi - 1 marca 2012, 9:45:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uwazam ze obecność na takich wydarzeniach jest dla prawdziwego kibica powodem do wstydu ! Żalosne spektakle "modernfootbalowe" .Ci co tam chodza to kibice z Biedronki

gumis - 1 marca 2012, 9:45:38 - *.1000lecie.pl (*.168.0.55)
Widać że bez Lewego nie mamy ataku, Jelen-widać brak gry,słaby występ. Trzeba szukać drugiego atakującego i to szybko
Dobrze że Głowackiego nie było-jakoś nie przekonuje mnie ten grajek (mógłyby miec kontuzje do Euro)

winiarex - 1 marca 2012, 9:49:52 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
doping masakra momentami mialem wrarzenie ze ze na stadionie nikogo nie ma a tak po zatym gral wygladala calkiem niezle.

jjo - 1 marca 2012, 9:52:19 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
nie twierdzę że Polański jest lepszy od Murawskiego, ale cieszy fakt, że na tej pozycji można wybierać i zadecyduje dyspozycja dnia oraz humor Frania. Najgorzej jest na lewej obronie , ale z każdym meczem Warzywniak gra lepiej, może to jest kwestia ilości występów (już 25). Dodatkowo grał rok w Grecji więc może nawet ich rozumiec co oni mówią w trakcie gry. Boenisch jak nie będzie grał to należy dać sobie z nim spokój. Chłopak młody więc przyda się na eliminacje MŚ czy później. A może alternatywą jest Dudka, on może grac wszędzie poza atakiem . Niech Smuda wybiera w końcu on jest trenerem , a my możemy sobie pogdybać

Kenni - 1 marca 2012, 9:53:53 - *.play-internet.pl
Wojciech Szczęsny- Bardzo dobrze bronił, świetne spotkanie w jego wykonaniu.
Łukasz Piszczek- Coś tam próbował skrzydłami, ale bez rewelacji.
Marcin Wasilewski- Całkiem dobrze, zatrzymał parę razy portugalczyków.
Damien Perquis- Najlepszy obrońca we wczorajszym spotkaniu.
Jakub Wawrzyniak- Za dużo razy przepuścił skrzydłowych przeciwnika, słabo.
(85, Sebastian Boenisch)- za krótko
Jakub Błaszczykowski- Zawiódł mnie. Za dużo kiwał przy linii, ogólnie się jakoś motał.
(90, Sebastian Mila)- za krótko.
Dariusz Dudka- Całkiem nieźle.
Eugen Polanski- Gdyby nie jeden tragiczny strzał, to nawet nie zauważyłbym, że biega po boisku. Bardzo słabo.
(81, Adam Matuszczyk)-za krótko.
Ludovic Obraniak- Dobrze grał. Próbował, dogrywał, strzelał, podobała mi się jego gra.
(82, Adrian Mierzejewski)-Może grał krótko, ale po swoim wejściu pokazał bardzo dobrą grę, szkoda ,że nie grał od 1 minuty.Dobre 8 minut.
Maciej Rybus- Przyzwoicie, aczkolwiek stać go na trochę więcej. Ogólnie działał, walczył i mi się to podobało.
(77, Sławomir Peszko)- Grał 13 minut, oddał jeden strzał i grał te ostatnie minuty całkiem dobrze.
Ireneusz Jeleń- Fatalnie.
(67, Kamil Grosicki)- Coś tam próbował, może bez powodzenia, ale oceniam go pozytywnie.
Widać było brak Lewandowskiego.Portugalczycy przeważali.Mieliśmy parę okazji, szczególnie Irek Jeleń, ale niestety ich nie wykorzystaliśmy. No,zobaczymy w czerwcu jak nasi się pokażą.

Marcin - 1 marca 2012, 9:59:52 - *.kalisz.mm.pl
- Wiadomo, że wielu kibiców przyszło na mecz z Portugalią, żeby zobaczyć stadion. Było dużo rodzin, itd. Miejmy nadzieję, że na następnych spotkaniach atmosfera będzie typowo zagrzewająca do walki - mówi Adrian Mierzejewski.
Cytat z wp. Tyle w temacie.

hopek - 1 marca 2012, 10:11:30 - *.kwsa.pl
Against modern football

Rafał - 1 marca 2012, 10:26:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powtarzam czy tylko mi przeszkadzały te fatalnie ustawione wysoko kamery TVP przez co nie szło oglądać meczu. No i pytanie czemu na początku drugiej połowy na trybunach były takie pustki. Polacy to najlepsi kibice? chyba kiedyś bo na pewno nie obecnie atmosfera była jak na pikniku.

Laguna - 1 marca 2012, 10:29:18 - *.ssp.dialog.net.pl
Mecz ogólnie na 1pkt. Na + Szczęsny, obrona oprócz Wawrzyniaka ale to nie nowość. Piszczek jak idzie szybko do przodu to tak samo szybko wraca ! Jeleń masakra. Dlaczego nie gra Wilk tylko jakiś Eugen? Szpakowkiego widze że już większość nie może słuchać i wychwycono najgorsze wpadki. Smuda gdzie te cuda?
Mamy się cieszyć z takich upitolonych remisów.?
Stadion piękny murawa zielona tylko grać tylko...
to nie stadion a biurowiec i zaraz zwiną dywan i zaczną handlować ten tym krawiaciarski.

olo - 1 marca 2012, 10:50:11 - *.dynamic.chello.pl
a kibice kłębili się do wejścia i wyjścia od mostu Poniatowskiego,tymczasem vipy wyjeżdzali bezproblemo, im otwarto bodajże trzy wyjazdy,piesza wędrówka ludu trwała do dobrze po północy,kto tak organizuje?wstyd i kpina z kibica !!!
ps.tymczasem w newsach pani z zarządu miasta opowiada o sukcesie organizacyjnym i mówi że na euro będzie tak samo,może dojdzie jeszcze jedno wejście od Zielenieckiej

sebucha - 1 marca 2012, 10:53:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale akustyka na tym stadionie jest fatalna, jak hymn śpiewali to trudno było rozpoznać czyj to hymn. Jednak 1-kondygnacyjny stadion (jak we Wrocławiu) to inna bajka.

Nieszczesn - 1 marca 2012, 11:01:47 - *.centertel.pl
jest wreszcie obrona, pomocnicy ka ta stro fa

aro - 1 marca 2012, 11:14:12 - *.146.78.117.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Stadion tragedia !trybuny daleko od boiska jak na Wschodzie Europy !cofamy sie w cywilizacji !a doping ?slaby,bd trzeba na Euro go wypelinic kibicami Legii aby cos sie dzialo :D

czk - 1 marca 2012, 11:16:19 - *.centertel.pl
W Chorzowie i Gdansku na stadionach sa razem 4 kondygnaje , z narodowym zupełnie nowa baśń (2)

abc - 1 marca 2012, 11:17:18 - *.160.240.64
Jak ktoś wyzej napisał "zeby nie jeden fatalny strzał to nikt nie zauważyłby Polańskiego na boisku" i ja sie z tym zgadzam w 100%. tego "tyrania w obronie" tez nie widziałem. Prosze tylko nie wyskakujcie z tym Wilkiem z Wisły bo gościu gra padake (w rewanzu ze Standartem grał tylko do tyłu wstrzymując wszystkie dobrze zapowiadajace się akcje). Murawski w formie jest niezastąpiony podobnie jak Szczesny i Lewandowski. Bardzo dobrze zagrał Rybus i z tego trzeba się cieszyć bo widac ze z Błaszczykowskim tworzą ciekawy duet skrzydłowych. O dziwo bardzo poprawnie zagrał Obraniak z Perqisem a takze Wasilewski. Widac ze "francuzi" cos wnosza w przeciwieństwie do "niemców". Dajcie tez juz spokuj Wawrzyniakowi bo gra coraz lepiej a potencjał ma wiekszy niz Beanisch

Ząbkowice - 1 marca 2012, 11:24:39 - *.xdsl.centertel.pl
Coraz bardziej żałuje, że dostaliśmy to euro, pamiętam jak na Śląskim ze Szwecją machałem flagą trochę już czasu temu ale jednak, a teraz zero flag gdzieś tam zobaczyłem Mielec czy Bobrowniki? ale to tylko powieszone gdzieś nad wejściem czy tak że widać było tylko jak kamera zrobiła zbliżenie gdy był aut, doping słabo, mówiąc krótko szału nie było, jak tak będzie na euro 2012 to żenua, tylko oczywiście panowie w garniakach z rządu i lanserzy polscy pseudo celebryci będą się bawić na stadionie za conajmniej 2 mld zł bo koszty budowy nadal rosną.
Piłkarsko jak na Reprezentacje to postawe oceniam w miarę dobrze ale poczekajmy na mecze o stawkę.Pozdrawiam

pimpek - 1 marca 2012, 11:34:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz na bardzo wysokim poziomie na euro duzo bramek niebedzie ale jelen zrobil wszystko bo perfekcji oprocz wykonczenia lewy by to strzelil ale polska z szansa na euro polfinal w zasiegu

cordo - 1 marca 2012, 11:37:17 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
atmosfera przypominała bardziej jakieś dożynki niż mecz reprezentacji, banda wymalowanych pikoli dostających kiślotoku w majtkach gdy się na telebimie zobaczyli a w drużynie farbowane lisy co się dopiero hymnu uczą. obraz nędzy i rozpaczy.

rob - 1 marca 2012, 11:44:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
będzie doping jak nie będzie Smudy

Boro - 1 marca 2012, 11:45:01 - *.182.136.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
co za buraki wygwizdały najlepszego piłkarza świata wstyd !

CK73 - 1 marca 2012, 11:46:10 - *.229.249.104
Cytat ze strony pzpnu:
"Warto dodać, że spotkanie na nowym Stadionie Narodowym obserwowało ponad 50 tysięcy kibiców, którzy żywiołowo dopingowali naszą reprezentację."
Chyba są zadowoleni z takiego "dopingu" ;P

PB_MCH - 1 marca 2012, 11:52:38 - *.dynamic.chello.pl
Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o doping. Z jednej strony żal, że doczekałem takiej żenady na trybunach. Z drugiej zaś strony uśmiech nie znikał mi z twarzy przez całe 90 minut, janusze nie zdali testu. Bez pozdrowień dla tych co do tego doprowadzili, oby na euro nie było lepiej!

polo - 1 marca 2012, 12:08:30 - *.adsl.inetia.pl
Prawdę o Smudzie i jego sztabie tzw.analitykow to piszą na Weszlo.pl.Jeżeli tacy analitycy jak H.Malowiejski,który nie grał w piłkę i jego ojciec,który nic nie osiągnął/przykleił się do PZPN/mają analizować-przygotowywać materiały o przeciwnikach na Euro to będzie papa.Jak była rozpracowana Portugalia?Oni grali jak na treningu,bawili się,wciągali nas w swoje boczne przygotowane wolne sektory,skąd szło największe zagrozenie,a polska nic,zmasowany środek,panika.Gdyby Nani i Ronaldo nie grali pod siebie to by nam wbili 3 bramki.Ciemno to widzę na EURO.

afgan - 1 marca 2012, 12:24:52 - *.glinik.pl
amerykanie mają lepszy doping od nas :P wstyd JANUSZE wstyd

do patataj - 1 marca 2012, 12:25:24 - *.160.240.64
Czemu obrażasz ludzi??? ja nie pracuję na budowie i zaroabiam "trochę wiecej niz 1500 zł" ale mam szacunek do innych bo róznie w życiu bywa. Zgadzam się z wczesniejszymi wpisami ze doping była słaby bo rzeczywiscie taki był. Pamietasz jak na MS w Niemczech w meczu z gospodarzami czy Kostaryka nasi kibice zrobili doping??? to było kibicowanie przez duże K!!! tak samo jak w meczu z Norwegią w eliminacjaich (u siebie i na wyjezdzie). Dodam tylko że jak załatwię sobie bilety na euro to będę dopingował z całych sił!!! bo na meczach ligowych zaliczam się do tzw. pikników. trochę kulutry celebryto!!!

oferma - 1 marca 2012, 12:32:16 - *.1.81.90
gdzie jest zewlakow i boruc

bezdomny - 1 marca 2012, 12:40:33 - *.dip.t-dialin.net
Mecz nie stal na najwyrzszym poziomie Portugalia moim skromnym zdaniem testowala nowe zalorzenia taktyczne grala spokojnie i bez wiekszego polotu odsuwajac nie jednokrotnie noge gdy by grala na maksimum swoich mozliwosci zmiarzdzyla by
Polske dobry wynik zaangarzowanie polskich grajkow dobre walczyli probowali bylo w miare ok tylko jak bedzie jak przyjdzie grac o wysokie cele - oby dobrze
druga rzecz to teraz trzeba sie modlic zeby lewy nie mial kontuzji badz np. kartki czerwonej po 1 szym meczu na euro bo nie widze nikogo kto by go zastapil no moze Obraniak ale on ma inne zadania w druzynie

fan - 1 marca 2012, 12:45:31 - *.180.140.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I po co komu ten stadion?? Finału LM nie będzie bo w klasie elit min 60 tys. widzów. We Wrocławiu, Gdańsku stadiony są zdecydowanie za duże, nawet na takim meczu jak Śląsk-Legia nie było kompletu!!! Zamiast zrobić stadion na 80-90 tys. pewnie wtedy by wyszło ze to najdroższy stadion świata! I byłby wtedy POWER!!! Wyobraźcie sobie te 90 tys. milczących pikników z pomalowanymi twarzami i w cylindrach, lub małyszówkach...!!! PIŁKA NOŻNA DLA PIKINIKÓW !!!!!!!!!!

jajko - 1 marca 2012, 12:48:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę rze z takom formą Portugalia nie ma szans na wygranie euro, dla mnie faworytem euro na dzin dzisdiejszy jest Brazylia.

janusz - 1 marca 2012, 12:57:47 - *.93.222.86
Brawo Polska, ogólnie mecz niezły, poprawic lewą strone i atak i jest cool, wynik sprawiedliwy, 1 i 2 druzyna miała swoje sytuacje

Kenni - 1 marca 2012, 12:57:58 - *.play-internet.pl
Dokładnie, dlaczego wygwizdany był Ronadlo? Co on im takiego zrobił? Symulował, faulował, udawał ? Nie! Więc się pytam za co?
@jajko Brazylia nie gra na Euro

afdsg - 1 marca 2012, 13:14:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
bojkto kadry ,a tu 58 tys ludzi,skad oni sie urwali

do redakcj - 1 marca 2012, 13:14:35 - *.ip.netia.com.pl
!!!Wasilewski dostał równiez zolta kartke !!!

fan - 1 marca 2012, 13:20:15 - *.158.216.32.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@jajko. Brazylia nie ma na euro żadnych szans, zdecydowanie tylko ARGENTYNA !!!

afsdg - 1 marca 2012, 13:24:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
aha @ Kenni
Jak bys chcial wiedziec i bys ogladal lige hiszpanska lub lige mistrzow to tam tez gwizdaja nie tylko na CR7 ale i na real. Oczywiscie CR7 jest obok messiego najlepszym pilkarzem tego mu nie odbieram, a kibice gwizdaja po to by zdeprymowac przeciwnika zmusic go do bledu a nie dlatego ze uwazaja go za nieudacznika wiec.. nie weim czy nie byles nigdy an meczu czy jak

Skorek - 1 marca 2012, 13:45:33 - *.devs.futuro.pl
Na chwilę obecną nie mamy klasowego lewego obrońcy, bo Wawrzyniak i Boenisch byli wkręcani jak dzieci.
Z defensywnych pomocników niemiecki zaciąg (Polanski i Matuszczyk) jest nieporozumieniem - Dudka i Murawski w formie oraz Cezary Wilk jako zmiennik, a nawet Gol, są o klasę lepsi.
W ataku Jeleń to nieporozumienie, a Grosicki grał za bardzo pod siebie. Może jak zacznie się rozglądać, to będzie lepiej. Brożek, gdyby grał, byłby solidnym zmiennikiem.
Uważam też, że warto postawić na WALDKA SOBOTĘ, który mógłby być wzorem dla Jelenia, jak wykorzystywać stuprocentowe sytuacje. Ponadto jest bardzo uniwersalnym i doskonałym technicznie piłkarzem - może grać zarówno w ataku, jak i na obu skrzydłach.

Mądry - 1 marca 2012, 13:48:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A gdzie jest napisane że na jakimkolwiek meczu ma być doping ?????
Sam jestem około 120 godz. rocznie na różnego rodzaju zawodach sportowych ( kosz,ręczna,nożna) i nie dopinguję tylko oglądam w skupieniu bo tak chcę.
Wczoraj była środa,wielu dojechało po ośmiu albo i więcej godz pracy.
Pracowali,jechali,może wielu jeszcze musiało zakupy zrobić i dywan odkurzyć...
Mieli jeszcze na meczu szaleć na maxa?

do Skorka - 1 marca 2012, 13:54:51 - *.160.240.64
prawie się z Toba zgadzam odnośnie środkowych pomocników ale nie pisz mi tu o Wilku bo to baaaardzo słaby pomocnik, grający tylko do tyłu. juz wole zeby grali: Jodłowiec, Salomon, Borysiuk, Grzyb z Jagiellonii czy Tymiński....jak juz ma byc ktos z Wisły to raczej Sobolewski.

Mądry - 1 marca 2012, 13:56:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Janek mówi "Od roku czasu nie oglądam kadry"
A wystarczy "Od roku" bo wiadomo że CZASU.
Wstyd !!!!!

DENIS - 1 marca 2012, 14:10:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cytując naszą panią minister kto zdecydował że w tym meczu będzie remis;) a tak na serio to całkiem niezły mecz

J - 1 marca 2012, 14:13:35 - *.petrus.pl
Jelen , katastrofa.. Lewandowski to wiadome, nasz teraz czołowy napastnik , ale trzeba znaleźć jakiegoś zmiennika dla niego . a Jeleń , grał strasznie. Wdg. mnie Smuda powinien dać szanse np Świerczokowi , który jest zwinny a nie tak drewniany jak Jeleń.

Skorek - 1 marca 2012, 14:13:39 - *.devs.futuro.pl
Zgadza się co do Salamona i Sobolewskiego, ale ten drugi obecnie nie gra, a Borysiuk ma trochę "gorącą" głowę, a podczas turnieju czerwona kartka byłaby tragedią. Jodłowiec w formie też mógłby być zmiennikiem, natomiast dla Mili, jako zmiennika, alternatywą mógłby być Garguła. Wiele obiecuję sobie też po Wolskim, choć na Euro chyba jeszcze za wcześnie. Oby tylko dobrze się rozwijał, bez "sodówy".

arti - 1 marca 2012, 14:23:58 - *.g-net.pl
stadion to porazka sto razy aldniejszy jest w gdansku bedzie ladny niewypal na euro

do Skorka - 1 marca 2012, 14:24:07 - *.160.240.64
ja uważam że Jodłowiec z Murawski to optymalne ustawienie. co do Borysiuk to się zgadzam ale mimo wszystko uważam że mimo tej "głowy" ma umiejetnosci. (wiecznie też wariowac nie będzie). Salomona biore troche na wyrost bo za mało go widziałem ale wydaj mi się że gorszy od Matuszczyka nie jest a Polański nie jest żadnym wzmocnieniem....co do Mili to dla mnie ten grajek jest totalna pomyłką. poza tym to jest inna pozycja. Wczoraj przyzwoicie zagrał na niej Obraniak, Mierzejewski i Wolski sa też duzo lepsi. Duzy potencjał ma tez Plizga (jak wyleczy kontuzje) więc Milę mozna sobie darować (predzej już dałbym szansę Gargule)

Kibol - 1 marca 2012, 14:24:50 - *.sileman.net.pl
Piękna cisza na stadionie, przerywana od czasu do czasu gwizdami i niemrawymi okrzykami nielicznej części publiczności.
Premier donald tusk osiągnął co chciał, teraz może spać spokojnie.

do J - 1 marca 2012, 14:27:45 - *.160.240.64
alternatywą dla Lewandowskiego jest tylko Sobiech....od biedy jeszcze Kucharczyk może być.

znawca - 1 marca 2012, 14:31:14 - *.play-internet.pl
mecz był ładny,szkoda że stadion taki sobie, to charakterystyczne,że o tym stadionie wyrażają się w superlatywach tylko ci którzy go budowali, czyli Niemcy, niemiecka firma nam to zaprojektowała i wybudowała, innym np Ukraińcom nie podoba się,polski inżynier i architekt Edmund Obiała z Australii proponował swoje usługi i to taniej, ale Urząd Miasta zadecydował że kto inny nam to zrobi,pewnie ze względów politycznych, a może dlatego że pan inż.Edmund Obiała nie pozwoliłby na żadne przekręty podczas tego projektu.

Corsar - 1 marca 2012, 14:32:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Juz nie wrócą te czasy, gdy na kadrze doping z trybun miażdżył wszystko i wszystkich. Zgraja pikników protuskowo-pzpnowskie zasiadaja na stadionie i przynoszą Nam, prawdziwym kibicom wstyd i hańbę. Co do meczu się nie wypowiem. Jeleń po raz kolejny udowadnia, że jest słaby....już nie raz pisał tu, że wolę Brożka w kadrze, nawet gdy nie gra w klubie, niz Irka. Brożek jest typowym snajperem, który potrafi takie okazje wykorzystac.

szakal - 1 marca 2012, 14:52:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Załosny ten doping w Warszawie!100 razy lepszy był w Chorzowie;)smutne ale prawdzie!
KKS<3

do szakala - 1 marca 2012, 14:58:03 - *.160.240.64
tylko że w Chorzowie nie ma stadionu tylko jakas rudera do rozbiórki idealna na kolejny "Bazar Europa"

Kenni - 1 marca 2012, 14:59:07 - *.play-internet.pl
@afsdg
Skoro chcieli rozproszyć rywala, to czemu gwizdali tylko na niego? Inni Portugalczycy też dobrze grają i mogli nam zagrozić... a mecze oglądam i jakoś aż tak natarczywie nie gwiżdżą na rywala...

vuko - 1 marca 2012, 15:00:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeleń powiedział że nie gra w klubie to i nie ma takiego czucia a ja się pytam to po co Jeleń przyjechał na kadre skoro jest nie przygotowany??Biegał po boisku jak błędna owca,chyba ani jednego strzału nie oddał w światło bramki, wszystkie wykopy Szczęsnego przegrywał w powietrzu, miał 100 to zmarnował. Po co takiego do kadry który jestem już cieniem samego siebie a ciągle jedzie na nie nazwisku a nazwie klubu bo gra w Lille. W lille zastanawiają się jak się go pozbyć bo lepszych mają młodych zawodników. Teraz już wiem dlaczego do Poloni Wawa nie chciał przyjść bo na tą chwilę Cani jest 2 razy lepszy. Trzeba było brać bo jest w gazie Arek Piech, z Ruchu Jankowski, Świerczok w Kaiserslautern a nie Jelenia.

xavi78 - 1 marca 2012, 15:45:02 - *.rzeszow.mm.pl
Większosc komentarzy jest tu zalosna,wieczne narzekanie,od jakiegos czasu mamy druzyne jaka mamy,a wy piszecie lisy ,przestepcy itd.nie podoba sie to nie ogladajcie i glupio nie komentujcie,znawcy sie znalezli.pozdro dla normalnych!

pirx - 1 marca 2012, 15:59:26 - *.kalisz.mm.pl
kto zdobędzie Mistrzostwo Europy???
http://www.ebadania.pl/ee3ca9c589f61f67

iskra - 1 marca 2012, 16:02:35 - *.cdma.centertel.pl
Stadion piękny doping żenada gra Reprezentacji niezła

remes - 1 marca 2012, 16:16:21 - *.217.146.194.generacja.pl
żenada ten mecz, szkoda okazji jelenia ,szczęsny dla mnie piłkarz meczu

Mądry - 1 marca 2012, 16:45:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Co robili ci co tak doping krytykują,gdzie byli?
Następnym razem przyjdźcie i pokażcie jak należy dopingować.
Co do Jelenia to super posunięcie Smudy.Wyciąga rękę do gracza który mało gra żeby...grał.
Oby był zdrowy bo chyba na treningi w klubie przychodzi.
Jelenia skreślać nie wolno,nie przesadzajcie z tym drewnem.
Z tą krytyką.

joker - 1 marca 2012, 17:07:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
mecz niezły mieliśmy okazje portugalczycy też nie zapominajmy o ich miejscu w rankingu słaby doping ale gwizdy dla żelaldo - bezcenne!!!!!!!!!

kiboL - 1 marca 2012, 17:23:34 - *.cdma.centertel.pl
Grali fatalnie niech Smuda się zwolni.Panie Trenerze prosimy o dymisji taką grą nie wygramy Euro a i nawet nie wyjdziemy z grupy.

JaroHouse - 1 marca 2012, 17:44:10 - *.ip.netia.com.pl
Jezu ale doping tragedia! ;/ masakra i wstyd na całą Europe. normalnie jakbym jakieś jarmark słuchał. Mam nadzieję że na Euro chociaż będzie to inaczej wyglądać. A gra dla mnie na 50% obu drużyn, wiadomo że to sparing no ale troszkę mocniej mogło to wyglądać.

cygan - 1 marca 2012, 18:00:19 - *.dynamic.chello.pl
-
-Stadion na pewno robi wrażeni.
-Drużyna trudno powiedzieć.
-Brak młodych chłopaków.
-Brak Boruca.
-Smuda jakoś mniej odważny nie chce ryzykować.
-Jeleń bez klubu słaby.
-Doping na 4
-Portugalczycy widać oszczędnie aby bez kontuzji.
Za duża podnieta jak nam to wszystko dobrze wyszło organizacyjnie.

gv - 1 marca 2012, 18:52:33 - *.adsl.inetia.pl
powiedzcie mi co daje kibicowanie?
nawet jak np.Polska wygra Euro to nic wam to nie daje tylko daje piłkarzom miliony
a wam stratę kasy na mecze

POGOŃ FSW - 1 marca 2012, 19:02:51 - *.swiebodzin.vectranet.pl
Ja Was nie rozumiem. mnie się mecz podobał w naszym wykonaniu. Zagraliśmy o wiele lepiej jak w meczu z Włochami. Nie było tylu głupio straconych piłek jak w meczu opisanym wyżej. bałem się, że bez lewego bedzie gorzej jednak myliłem się ;) Irek trafiłby to jakby grał regularnie w klubie bo byłby "wstrzelany" wg mnie bardzo dobry mecz w wykonaniu polskiej ekipy, a kadrę naprawdę mamy dobrą. Więc nie wiem po co niektórzy się spinają jakby byli najważniejsi na świecie -.-

smutnaMina - 1 marca 2012, 19:06:37 - *.centertel.pl
To pierwszy mecz na narodowym , a dziewicze spotkania zawsze sa najlepsze do kolejnego (przewaznie). Następne w Wawie bezbolesne

stary - 1 marca 2012, 19:36:53 - *.bielskobiala.vectranet.pl
ale ten Jeleń to jest ŁoŚ ...

żenada - 1 marca 2012, 19:50:32 - *.play-internet.pl
żal mi tych ludzi co gwizdali na C.Ronaldo po prostu buraki mu zazdroszczą jego talentu i tego że coś osiągnął w piłce i z niejednego z tych ludzi mógł by zrobić swojego paroba który by mu lizał dupę za marną pensję którą zarabia w swojej pracy. Pozdro dla tych debili pogwizdajcie sobie w kanikułach a nie na stadionach O_o

Andre - 1 marca 2012, 21:38:06 - *.174.75.96
piłka nożna nie dla jeleni...

Andre - 1 marca 2012, 21:43:49 - *.174.75.96
W obronie tych kibiców, którzy byli wczoraj na meczu...akustyka tego stadionu jest FATALNA. Kompletnie niezrozumiałe było to co druga strona śpiewała/odpowiadała. Naprawdę nie wyglądało to kolorowo

11 znakow - 2 marca 2012, 0:04:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
W marcowym rankingu fify czeka na nas najgorsze miejsce w historii. Austria, Gruzja, Uzbekistan, Chiny i Haiti będą przed nami.

syf - 2 marca 2012, 1:59:08 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
dno dno i dno

kibol - 2 marca 2012, 5:14:03 - *.play-internet.pl
Doping dno totalne.Na meczu były same wąsy,odpały,dziewczyny,janusze ,trębacze,krawaciarze,małyszofani itd.z takimi to nawet wstyd dopingować.Dopóki na mecze reprezentacji nie wrócą prawdziwi kibice i nie przepędzą ze stadionów tych żałosnych gamoni,przestaję kibicować Polskiej Reprezentacji.

kokokinel - 2 marca 2012, 6:46:00 - *.toya.net.pl
Szpakowski musi odejść !!!

wiesiek - 2 marca 2012, 7:13:47 - *.mac.edu.pl
Napiszę bez napinki
Na Legię chodzę od lat wyjazdy to samo , na ten mecz poszedłem tylko i wyłącznie by zrobić ojcu prezent i to co zobaczyłem to dramat.pl
Tak właśnie państwo Polskie traktuje obywateli 2 bramy wejściowe i wyjściowe dla 57tys ludzi ? po meczu nie dość że wyjście zajmowało z 30min to jeszcze żadnego autobusu czy trajtka w żadnym kierunku ,a przecież to prawie centrum Warszawy !!! na Legii w porównaniu odjeżdża autobus za autobusem i raz dwa się wszystko rozchodzi ,ale oczywiście nasze media trąbią że sukces a policja chwali się że wszystko pięknie obstawiła i jacy to oni nie są wspaniali,ale jak trzeba było obstawić mecz o superpuchar gdzie już są kibice gości to sobie wymyślili brak łączności a tak naprawdę nie chciało im się tego obstawiać bo tutaj pikników się zeszło i wystarczyło tylko pilnować żeby w krzakach w skaryszaku nie pili wódy... a co do kibiców to każdy kumaty wie że jak pzpn sobie zrobił klub kibica to niech oni sobie dopingują z jakim skutkiem wszyscy widzą rząd tępił fanatyków to teraz ma kibiców o jakich marzyli... może na Euro prezydent z premierem doping będa prowadzić ;)

resoviak - 2 marca 2012, 7:32:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeszów,02.03.2012 rok
W środę 29.02.2012 rok odbyła się inauguracja meczu no nowym Stadionie X - lecia a nie na Narodowym Stadionie w Warszawie, Stadion Narodowy jest w Chorzowie na stadionie Śląskim to jest prawda 100 % bo jestem starej daty pokoleń kibiców Reprezentacji Polski.
Panie kokokinel Szpakowski musi zostać.

hałupnik - 2 marca 2012, 8:23:09 - *.centertel.pl
Na euro wszyscy sie zdziwimy jak w 1972 kiedy nikt sie nie spodziewal , ze znikad pilkarze zdobeda medal, ogrywajac lepszych od siebie, ogarnie kraj totalna piłkomania, dla reprezentacji powstanie stutysiecznik może w Olsztynie sponsorzy zaczną sie sami pchać, znajdą sie pieniądze na premie i dla minister Muchy... , albo bedzie klapa , nie wyjdziemy z grupy i nie bedzie już ważny PZPN do końca roku, te ich wszytkie głupawe paragrafy wek, nowy związek będzie miał siedzibe na stadionie , a nie w jakiejś piętrowej chatce, Polskie kluby po roku zawieszenia wrócą do pucharów i zkwalifikują się do ligi mistrzów !

znawca - 2 marca 2012, 9:08:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uwazam ze przy kontuzji Piszczka ,Błaszczykowskiego i Lewandowskiego ta reprezentacja nie istnieje ...jej sila spadnie o 60%

Polik - 2 marca 2012, 9:42:30 - *.tbcn.telia.com
Szkoda ze Portugalia wyszla bez zaangazowania.. jak by chcieli to by strzelili z 5 bramek.. przyjechai, zrobili swoje w atmoswerze piknikowej, kase zgarneli i bez kontuzji wrocili do domu.. a my jak zwykle nic nie pokazalismy.. i teraz co nie ktorzy beda pisac ze juz wygralismy grupe.. smiech...

xy - 2 marca 2012, 11:25:31 - *.centertel.pl
@vuko: Co ty chrzanisz, że jakiś Cani (kto to?) jest 2 razy lepszy od Jelenia. Nie wyszedł mu strzał i wszyscy po nim jadą. Chyba zapomnieliście ile sytuacji marnował Lewandowski jeszcze niedawno. Dziś jest bohaterem. Pewnie, że Jeleń powinien to strzelić (a najlepiej podać, bo bodajże Obraniak był na lepszej pozycji), ale to nie znaczy, że po jednym nieudanym strzale trzeba go skreślać.

kibic - 2 marca 2012, 12:08:42 - *.72.225.84
Z grupy na euro powinniśmy wyjść.

jacky - 2 marca 2012, 12:28:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze w życiu nie oglądałem meczu,żeby kamery były tak wysoko ustawione,zawodnicy wyglądali jak jakieś kropki.mam dosyć duży tv,czy Wam to nie przeszkadzało?jeden poprzedników napisał też ,że nie szło oglądać..o zobaczeniu nr.zawodnika to nawet nie było mowt..masakra jakaś ta realizacja,żeby z tak wysoka kamerować,przecież nawet trybuny po drugiej stronie nie było widać,tylkio jakiś beton.jesli tak ma wyglądać realizacja na Euro to ja dziękuje.podejżewam że dla tv to też był jakiś test.

xy - 2 marca 2012, 12:52:06 - *.centertel.pl
No właśnie ja niedawno kupiłem 40-calowy tv, a teraz patrzę, że to jeszcze mało :-(

asysta - 2 marca 2012, 14:29:47 - *.swiatowid.elblag.pl
robi sie to co w Korei, dzialacze z PZPN beda chcieli zabrac za zaslugi tych co kiedys dobrze zagrali chociaz na koncowki , dopiero w ostatnim meczu Franek wystawi tych ktorzy sa w formie i wygramy o nic zawodnikami Legii (Komorowski, Wolski,Gol...)

zczuba - 2 marca 2012, 18:08:30 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
zero

Darodjj7 - 2 marca 2012, 18:15:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Adamiakowa dostała zakaz stadionowy, bo przyniosła flagę na mecz. Nowy wzór kibica na narodowym, kibicujemy na "syrenkę". W jednej ręce kiełbasa w drugiej buła a Polska gooola między kęsami.

cwaniakuje - 2 marca 2012, 20:04:34 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
okragle zero

FTP - 3 marca 2012, 9:19:44 - *.tktelekom.pl
wstyd i hanba, zeby na takim stadionie, na ktory zreszta tyle musielismy czekac byl tak zenujacy doping. w pale sienie miesci jaka cisza byla. 57k ludzi i tego nie wykorzystac... no ale coz tak to jest jak sie prawdziwi kibice wypieli na PZPN (co zreszta popieram, bdb zrobili) a na stadionie same janusze i pikniki niczym na Santiago Bernabeu czy innym Camp Nou:/ szkoda, niewykorzystany potencjal stadionu. mam nadzieje ze final PP rowniez sie tam odbedzie i dojdzie do meczu chocby Legia - Lech czy nawet Legia - Wisla jak to mialo byc 11 lutego, to wtedy kibice obu klubow pokaza jak sie prowadzi doping, z ktorego polski swiat kibicowski slynie.

Palbow - 3 marca 2012, 9:55:00 - *.home.aster.pl
Do FTP
Jak normalni ludzie idą na stadion, i nie martwią się tym, że ktoś im przyp... i mogą obejrzeć widowisko sportowe - w tym przypadku mecz to jest źle? Jak kibicują i nie wyśpiewują chamskich piosenek to jest źle? Jak ojciec z synem może pójść albo cała rodzina to jest źle? Jak mogą coś na stadionie przekąsić to jest źle? Jak przyjeżdża Portugalia do Polski to jest źle? A co ludzie mają robić, biegać po stadionie w kominiarkach i próbować wyrywać krzesełka? Rozwijać flagi i odpalać race? Człowiek weź i nie odzywaj się więcej...

Palbow - 3 marca 2012, 10:23:12 - *.home.aster.pl
Tylda.
Piłka dla normalnych, a nie elementu społecznego. Mam nadzieję, że w końcu wezmą się za tę bandę bandytów i nie zobaczymy ich już na żadnym ze stadionów...

rafi - 4 marca 2012, 11:42:39 - *.eurotel.cz
do asysta
z tymi zawodnikami Legii nie przesadzaj,to ze im kibicujesz nie znaczy ze sa najlepsi.we wczorajszym meczu z ŁKSem niczym sie nie wyrozniali.Smiac mi sie chce jak slysze jaka to Legia jest dobra,nawet komentatorzy nie wiedza co to bezstronne komentowanie...pewnie gdyby sedziowie nie pomagali im to zajmowali by srodkowa czesc tabeli.bez pozdrowien

rafi - 4 marca 2012, 11:45:01 - *.eurotel.cz
a co do euro to kazdy z naszej grupy moze wyjsc,beda super ciekawe mecze.juz widze kibicow Grecji ,beda mieli ciezko za Jagiellonie

jasio865 - 4 marca 2012, 17:04:23 - *.play-internet.pl
P. Franiu!!!Byłerm całym sercen za tym by to Pan rządził kadrą naszą .Ale widzę ,że ustawił Pan kadre na niestrzelanie bramek a przeciesz w pilce o to chodzi.W obronie nieżle ale atak do kitu, a właściwie to go brak.Jeśli w Lewego wejdą parę razy ostrzej i go ostudzą albo wyeliminują to kto ma bramki strzelać?Nie ma napastników?Są ,przeciesz w lidze jest 16 drużyn!!Mam nadzieję ,że pan to widzi,bo niesposób tego nie widzieć .Może te sugestie ktoś Panu przekarze.Może..Bo inaczej z grupy nie wyjdziemy napewno.Tu nie ma dwóch zdań ,reprezentacja musi grać odważniej i do przodu.Panie!!Weż Pan te słowa sobie do serca!!!

4tee - 11 marca 2013, 12:54:13 - *.ssp.dialog.net.pl
hue hue

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas