[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


17 października 2012, 13:09:17 - MichalMKS
PZPN domaga się odszkodowania od Ministerstwa Sportu i Turystyki

Polski Związek Piłki Nożnej domaga się odszkodowania od Ministerstwa Sportu i Turystyki za poniesione straty spowodowane nieodbyciem się meczu pomiędzy reprezentacją Polski i Anglii.

Poniżej oficjalny komunikat PZPN w tej sprawie (zachowano oryginalną pisownię).

W związku z nienależytym wykonaniem umowy najmu stadionu Narodowego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, w tym niewłaściwym przygotowaniem płyty boiska oraz niewykonaniem polecenia komisarza meczowego FIFA dotyczącego zamknięcia dachu Stadionu, Polski Związek Piłki Nożnej poniósł szkodę majątkową oraz wizerunkową i stał się podmiotem nieuzasadnionej krytyki. Dlatego też, Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o wystąpieniu do Ministerstwa Sportu i Turystyki z roszczeniem o naprawienie poniesionych strat i wyrządzonych szkód.


źródło: PZPN

sss - 17 października 2012, 13:12:49 - *.internetia.net.pl
Nie wierzę............................................
............

feno - 17 października 2012, 13:13:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
PZPN powinien najpierw zapłacić odszkodowanie wszytskim kibicą za lata fuszerki, taśm, przekrętów itd...

Homer - 17 października 2012, 13:13:34 - *.toya.net.pl
Lato brzytwy się łapie (sorry wiosła)!!

znawca - 17 października 2012, 13:14:41 - *.icpnet.pl
widocznie byl w umowie jakis zapis ktory nie zostal wykonany, co sie tak spinacie dzieci

Mariusz - 17 października 2012, 13:15:25 - *.dynamic.chello.pl
No i słusznie PObudowali buble niech płacą Choć raz zgadzam się z PZPN-em

VIP - 17 października 2012, 13:19:29 - *.dynamic.chello.pl
Jedni drugich warci!!!Tam wałek goni wałek. :[[
Kompromitacja polityczna,gospodarcza,oby dziś nie sportowa...Dobry gospodarz za tą kasę w UE wybudowałby kilka stadionów.

max - 17 października 2012, 13:20:12 - *.191.152.40
Do puki w PZPNie będę tacy gamonie to zawsze Polska piłka będzie posmiewiskiem na arenie miedzynarodowej i to tyczy sie reprezentacji jak i druzyn ekstraklasy

Piter - 17 października 2012, 13:21:32 - *.static.chello.pl (*.22.252.224)
Jaką PZPN poniósł szkodę wizerunkową ?!!!?
To nasza piłka kopana ponosi szkodę na skutek działania PZPN

piszczel - 17 października 2012, 13:23:28 - *.play-internet.pl
W końcu dobry ruch Laty, na zakończenie kadencji. Szkoda, że tak późno. Brawo Lato.

leiter84 - 17 października 2012, 13:23:36 - *.srv.volvo.com
"Polski Związek Piłki Nożnej poniósł szkodę majątkową oraz wizerunkową".
Wizerunek stracili już dawno, ale komunikat jak najbardziej słuszny.

qwerty567 - 17 października 2012, 13:25:51 - *.ssp.dialog.net.pl
nie sądziłem że kiedyś to napiszę, ale brawo Lato! brawo PZPN!

Z bieguna - 17 października 2012, 13:28:53 - *.emouse.pl
@leiter84
Zgadzam się z Tobą

jjy - 17 października 2012, 13:29:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Z oburzeniem przyjmujemy sposób prowadzenia studia telewizyjnego w TVP w czasie przeznaczonym na transmisję meczu, podczas którego podano wiele nieprawdziwych i krzywdzących PZPN informacji.
Ze zdumieniem stwierdzamy, że niektórzy politycy różnych ugrupowań w swych publicznych wypowiedziach bezprawnie i nieodpowiedzialnie formułowali oceny negatywne wobec Polskiego Związku Piłki Nożnej bez należytych kompetencji i wiedzy co do stanu faktycznego." <-- niedługo będą karać wszystkich, którzy źle się wypowiedzą na temat PZPNu

marcin - 17 października 2012, 13:39:16 - *.man.olsztyn.pl
Dobre posunięcie PZPN-u, z tym się w 100% zgadzam.

nieLATOlub - 17 października 2012, 13:40:20 - *.net.pbthawe.eu
Lato sobie odprawę szykuje... ciekawe czy ministra Mucha będzie musiała przesłać pieniążki w kopercie czy przelewem...

dax - 17 października 2012, 13:41:12 - *.smtvsat.pl
PZPN nie zbudował tego bubla tylko Cudotwórca Słońce Peru (czyt. D. Tusk). Dlatego do dymisji Mucha !!!

pewny - 17 października 2012, 13:47:29 - *.dynamic.chello.pl
dobre posunięcie pzpn oczywiście jeżeli było tak jak mówili.

mat - 17 października 2012, 13:49:45 - *.rwd.prospect.pl
Za cała kandencje w koncu cos Lato zrobił trzeba mu chyba premie wypłacić

Xi - 17 października 2012, 13:51:47 - *.bfinv.de
Az ktos sie zdarzy do tej skargi ustosunkowac to bedzie juz po elekcji i szefem PZPN bedzie Romek z PO wiec skarge sie wycofa i po temacie.

Bolo - 17 października 2012, 14:00:07 - *.tvkdiana.pl
Jaki wizerunek??? Czy PZPN ma jakikolwiek pozytywny wizerunek??????

Morena - 17 października 2012, 14:01:03 - *.ip.jarsat.pl
Niech lepiej PZPN pomyśli o kibicach, którzy zjechali się na mecz z całej Polski i zwróci im kasę za noclegi, wyżywienie i bilety na przejazd PKP. Ludziom, którzy przylecieli z Anglii, powinni dodatkowo opłacić lot samolotem. Należałoby jeszcze zwrócić kasę za bilety wszystkim tym, którzy będą się tego domagać. Banda złodziei.. Chcą ściągnąć pieniądze i nie oddać ich kibicom..

uyt - 17 października 2012, 14:02:09 - *.telnet.net.pl
pani Mucha nie miała pojęcia że jest jakiś mecz
więc proszę się nie czepiać.

mama - 17 października 2012, 14:11:45 - *.sggw.waw.pl
nic im nie dawac, ewentualnie kopa w ...

Ziom - 17 października 2012, 14:19:50 - *.kielce.vectranet.pl
dymisja dla jednych i drugich, jedni i drudzy szafują naszymi pieniędzmi

PL - 17 października 2012, 14:21:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za to dziadostwo odpowiada ten czyj jest stadion. Stadion jest Ministerstwa Sportu i PZPN ma rację. Wszyscy w nich ciągle jadą ale moim zdaniem dają się wciągać w politykę. Czy to wina PZPN że mamy słabych piłkarzy, że mamy słabe kluby, że mamy słabych trenerów którzy szkolą młodzież? co ma Lato czy Zima do tego jak uczy grać w piłkę trener w małym miasteczku. Teraz polityka pcha na prezesa swojego gościa z PO po co? po to bo tam jest kasa do tego można swoim dać zarobić wsadzając ich na stołki.TO WSZYSTKO JEST ŻAŁOSNE jak ludzie dają sobą manipulować.Politycy wami manipulują jak w teatrze kukiełkowym. Nie wiem co jest w PZPN ale wiem jedno to że mamy słabą kadrę,słabych piłkarzy i kluby to na pewno nie ich wina.Nie oni kupują piłkarzy do klubów, nie oni szkolą młodych i nie oni powołują do kadry.

Leming - 17 października 2012, 14:30:21 - *.opera-mini.net (*.112.23.77)
Przecież premier Tusk powiedział, że jest to najnowocześniejszy stadion w Europie. Pan premier jak zawsze ma rację i nigdy się nie myli! To wina Kaczyńskiego, że nie wszedł na dach i nie zamknął tego dachu.

miron - 17 października 2012, 14:31:17 - *.zabrze.vectranet.pl
już wszyscy POzywają tych specjalistów od budowy Polskiego wizerunku w kraju i na świecie firmy budowlane o zamknięcie nie legalne budowy obwodnicy UE o budowę odcina A-2 bez przetargu a teraz PZPN o nie zrealizowanie usługi super a jeszcze tydzień wcześniej ten pan powiedział w swoim expose że autostrady i stadiony to jego największe osiągnięcie w 5 letniej kadencji na stołku premiera dobrze że nie podał innych osiągnięć ale te z czasem też wyjdą na jaw

ja - 17 października 2012, 14:32:50 - *.adsl.inetia.pl
Myślałem, że nie dożyje takiej chwili !
Chyba pierwszy raz się zgadzam z PZPN !
PZPN płaci za stadion i ma być on gotowy do meczu!
Ale coś czuje że Pani Minister Mucha stwierdzi że nie wiadomo kto wybrał te drużyny do grania w tym meczu

MRoot - 17 października 2012, 14:33:20 - *.85-237-188.tkchopin.pl
jak Pan Kosecki z PO zostanie bossem to wszystko pięknie będzie działać i współpracować i nikt nigdy nie pomyśli o jakiś odszkodowaniach, bądź kuratorach, bo to wszystko będzie nie potrzebne w cudownej krainie

Bul - 17 października 2012, 14:44:52 - *.opera-mini.net (*.112.23.77)
Woda ma to do siebie że się zbiera i stanowi zagrożenie a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku".
To ja, wasz ukochany prezydęt kraju! Bul.

Piotr - 17 października 2012, 14:50:03 - *.191.152.40
Jedyny ktory moze uratowac Polska piłke z tych kandydatow jest Boniek

NIE!POlak - 17 października 2012, 14:52:50 - *.opera-mini.net (*.112.23.77)
Ministra Mucha powie, że nie wie kto wybierał ten deszcz (miał być śnieg) do meczu i powie Rudemu, żeby poszczuł PZPN POlicją Obywatelską.

neutralnie - 17 października 2012, 14:53:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do PL. Nie, za cała wczorajsza farse odpowiada wyłącznie PZPN. Nie właściciel obiektu, nie TV, nie zielone ludki, ale wyłącznie PZPN. To do niego należał wybór obieku i jeżeli Stadion Narodowy nie spełniał warunków ogranizacji zawodów, PZPN mógł wybrać inny obiekt. Nie zrobił tego, akceptując tym samym warunki i możliwości techniczne/lub ich brak, Stadionu Narodowego.
PZPN był jedynym organizatorem wczorajszego wydarzenia i w związku z tym ponosi pełną odpowiedzialność.

ja - 17 października 2012, 14:55:26 - *.adsl.inetia.pl
Prawo Polskie powinno byc takie samo dla wszystkich obywateli - w związku z tym Wszyscy dzisiaj (dzwoniąc i pisząc maila) donosimy do odpowiednich organów Państwowych o próbie popełnienia przestępstwa przez organizatora spotkania Polska - Anglia oraz o nielegalnym zgromadzeniu na Stadionie Narodowym w Warszawie planowanym na godz. 17:00.
Zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprezach masowych, dzisiaj o godz. 17:00 na Stadionie Narodowym w Warszawie będzie miało miejsce nielegalne zgromadzanie: http://bit.ly/S3clQe

rts1988 - 17 października 2012, 14:56:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
"4. Komisarz meczowy FIFA w dniu meczu o godz. 20:00 podjął decyzję o zamknięciu dachu. Jednakże przedstawiciele operatora stadionu (Narodowego Centrum Sportu) poinformowali, że jest to niemożliwe z uwagi na mocno padający deszcz."
nie ma co się dziwić że nie zamknęli w czasie takiego deszczu. Warunki gwarancji ich odstraszyły pewnie

ba32sz - 17 października 2012, 15:07:57 - *.lan.gosk.pl
-Dla czego prezes Lato nie jeździ Kabrioletem ??
- Bo nie potrafi zamykać dachu

Kibicol - 17 października 2012, 15:08:23 - *.multinet24.pl
Jeżeli ja pożyczam samochód, to nie sprawdzam po ile metrach hamuje na suchej, a po ilu na mokrej nawierzchni. Czy działają wszystkie poduszki powietrzne, czy pasek rozrządu był wymieniony zgodnie z zaleceniami producenta.
Mnie to nie interesuje i nawet gdybym chciał, to tego nie mogę sprawdzić (może poza hamowaniem).
Ja wypożyczam samochód sprawny, za który gwarantuje firma od której go wypożyczam.
Tak samo jest z wypożyczeniem stadionu.
Jak wypożycza PZPN, to nie może sprawdzić czy są wszystkie gaśnice, czy działa system przeciwpożarowy, nie mówiąc o działaniu dachu czy właściwym drenażu. Za to odpowiada tylko o wyłącznie właściciel.
Akurat w tym przypadku PZPN o dziwo ma rację !

wierny1948 - 17 października 2012, 15:08:55 - *.dynamic.chello.pl
Wina leży po obu stronach NCS jak i PZPN.
Za przygotowanie instrumentów zarządzania kompleksem sportowo-biznesowym, odpowiada Narodowe Centrum Sportu, spółka Skarbu Państwa, powołana przez Ministra Sportu i Turystyki.

neu - 17 października 2012, 15:21:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Kibicol. Problem w tym, ze wypożyczając samochód nie wynajmujesz go na imprezę masową. Jeżeli miałbyś go to celu jednak użyc, musiałbyś sprawdzić jego działanie. Inaczej miałbyś problem w razie wypadku i ty jako ogranizator ponosiłbyś wszelkie tego konekwencje.
Z dzisiejszej konferencji prasowej: "Prezes Wojtaś wyjaśnił ostatecznie kwestię braku decyzji o zamknięciu dachu. - 15 października namawialiśmy organizatora spotkania, aby pozostawić zamknięty dach, aby w jak najlepszy sposób przygotować murawę do spotkania. Decyzja była jednak stanowcza - "proszę rozsunąć dach" - powiedział prezes NCS."
NCS tłumaczy się wg wzorka "nam nie kazano". I ma do tego prawo, bo nie oni byli organizatorem tej wczorajszej szopki. Czasu zamknięcia dachu powinień dopilnować PZPN. Nie zrobił tego.

do neu - 17 października 2012, 15:30:07 - *.mycingular.net
Skoro juz jestes taki madry i oddany PO to wytlumacz wszystkim kto poniosl by winne gdyby np. zawalila sie trybuna ? Organizator imprezy czy wlasciciel obiektu ??? Skoro PO tak bardzo chwalilo sie organizacja Euro ze to wszystkio ich zasluga to niech beda konsekwentni do konca hehehe

do neu - 17 października 2012, 15:31:43 - *.mycingular.net
Skoro juz jestes taki madry i oddany PO to wytlumacz wszystkim kto poniosl by winne gdyby np. zawalila sie trybuna ? Organizator imprezy czy wlasciciel obiektu ??? Skoro PO tak bardzo chwalilo sie organizacja Euro ze to wszystkio ich zasluga to niech beda konsekwentni do konca hehehe

jarek - 17 października 2012, 15:33:07 - *.adsl.inetia.pl
Lato ma rację Ja wynajmując Taxi z kierowcą mam pytać ociśnienie w oponach i sprawnym szyberdachu ?

Kibicol - 17 października 2012, 15:51:38 - *.multinet24.pl
do @neu
Ok, organizator ponosi odpowiedzialność, ale jak wypożycza obiekt, to z pewnością ma zapisy w umowie regulujące kwestie roszczeń związanych z takim obiektem. Bo nie ma możliwości sprawdzić wszystkiego.
I właśnie teraz PZPN z takich zapisów korzysta.
Jak może organizator odpowiadać, np. za to, że będzie przerwa w dostawie prądu na stadionie? Umowę z zakładem energetycznym na właściciel obiektu, a nie organizator.
Z tego co piszesz, to organizator (PZPN) nie byłby w stanie nic zorganizować mając do sprawdzenia wszystko na obiekcie i wokół niego.

Jondek - 17 października 2012, 15:51:42 - *.na5.pl
Zaplanowany na wtorek mecz Polski z Anglią na Stadionie Narodowym został przełożony na środę na godz. 17 z powodu opadów deszczu. Trwa szukanie winnych zaistniałej sytuacji. A może winna jest... natura, która chciała, żeby mecz z Anglikami został rozegrany w 39. rocznicę pamiętnego remisu na Wembley?

judasz - 17 października 2012, 16:08:43 - *.ip.netia.com.pl
Ministerstwo jest właścicielem, ale PZPN płaci za wynajem. Jak wynajmuje to chyba odpowiada za to co się dzieje na stadionie. Jak Lato wynajmuje pokój w luksusowym hotelu to kto zamyka okno jak pada deszcz????? Obsługa hotelu sprawdza w każdym pokoju oddzielnie czy czasem upośleddzony prezesina ma zamknięte okno, albo czy zakręcił wodę w łazience?????

Gibon - 17 października 2012, 16:11:44 - *.adsl.inetia.pl
Przecież pan Lato musi na koniec wypłacić swoim ludziom odpowiednie premie za kawał dobrej ściemy!!! A jest okazja wyrwać to się łapię

elloj - 17 października 2012, 16:37:12 - *.31.34.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pierwszy raz sie zgadzam z PZPN-em. BRAWO TAK TRZYMAĆ.

ziom - 17 października 2012, 16:41:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli to robota Donka i jego "ministrów" m.in. Muchy świetnego eksperta od hokeja czy też piłki nożnej. Piszcie co chcecie ale Grzesiu nie ma az takiej wladzy zeby powiedziec zamykamy dach a ludzie robia...

judasz - 17 października 2012, 17:47:08 - *.ip.netia.com.pl
@ziom - normalny to ty nie jesteś. Premier i ministrowie odpowiadają za zamknięcie dachu na meczu. Pewnie też powinien pilnować drzwi od twojego sracza.

do do neu - 17 października 2012, 17:56:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak to kto odpowiada za zawalenie się trybuny? Na pewno wiesz, że istnieje cos takiego jak prawo budowlane i kodeks karny? A głodne kawałki o "oddaniu PO" pozostaw dla siebie i swoich znajomych, bo najwyraźniej mylisz osoby. Czym innym jest ślepe łykanie kitu, który ciemnej masie funduje dzisiejszym oświadczeniem PZPN, a czym innym jest kolejna banda pasożytów ze stajni NCS/rząd. Mylisz pojęcia sympatyku dowolnej partii i dowolnej opcji politycznej.
@Kibicol - akurat sprawdzenie tak istotnego "szczególu" jak możliwości i warunki zamykania dachu na stadionie, który się wynajmuje na taka imprezę, jest podstawą czynności do sprawdzenia przez organizatora. Przecież nie rozmawiamy o automacie do kawy ale o kluczowym elemencie stadionu.
PZPN jeszcze nie korzysta z zapisów, wydał wyłącznie oświdczenie, które akurat dla mnie jest zwykłą manipulacją mająca na celu zrzucenia z siebie odpowiedzialności za brak profesjonalizmu i wczorajszą farsę. PZPN może sobie wyjaśniać z NCS-em wszystkie wątpliwości w sądzie, a nie za pomocą oświadczeń w mediach.

logiczny - 17 października 2012, 19:12:14 - *.dynamic.chello.pl
Kto w meczu eliminacji do MŚ odpowiada i podejmuje decyzję czy dach będzie zamknięty lub otwarty.
Proszę o odpowiedź zgodną z przepisami UEFA

Myk - 17 października 2012, 19:37:48 - *.231.5.176.koba.pl
W czasie rozgrzewki delegat UEFA kazał otworzyć dach ale to było według NCS niemożliwe - Okazuje się jednak, że o takim szczególe NCS zapomniało powiadomić delegata w czasie porannej odprawy .
NCS również zapomniało powiedzieć, że drenaż ułożony po występie Madonny ma 4-krotnie mniejszą wydajność niż na Euro .
Wychodzi na to, że PZPN ma dużo racji ale ostatecznie i tak zapłacimy my wszyscy z naszych podatków

logiczny - 17 października 2012, 19:54:07 - *.dynamic.chello.pl
Bzdura.
Wszyscy dyskutują a nikt nie wie jak wyglądają przepisy i procedury UEFA

DENIS - 17 października 2012, 20:05:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kto nam zapłaci!

crack - 17 października 2012, 20:46:56 - *.yt.northwestel.net
Kazdy odgradza sie tama przepisow prawnych i ugodowych , tak ze nawet potop ich nie zaleje, .. i co im zrobi jakas tam ulewa nad Stadionem Narodowym . .. Tylko, ze placacego podatki i kochajacego pilke nozna szarego obywatela - to krew zalewa !!! ..

ja - 17 października 2012, 21:03:27 - *.adsl.inetia.pl
wy się kłócicie kto jest winny, ale nikt nie mówi o tym że otwierany dach których ma chronić przed deszczem nie może zostać otwarty podczas meczu! to tak jakby mieć parasolkę i nie można jej otworzyć w czasie deszczu!
_________________________________
Więc pytam po co ten dach?!?!?!?

jb - 17 października 2012, 21:51:42 - *.dynamic.chello.pl
Drenaż i murawa na stadionie są odpowiednie do obiektu zamykanego i nie potrzeba wyrzucać więcej pieniędzy gdy jest to niepotrzebne. PZPN wynajmując obiekt powinien być zorientowany co wynajmuje jakie ma wady a jakie zalety - i jedynym winowajcą jest (są) ludzie z PZPN odpowiedzialni za organizację i to ich powinno się napiętnować

Mario - 17 października 2012, 22:41:01 - *.opera-mini.net (*.181.139.118)
Dalej więc głosujcie na PO "młodzi wyksztalceni". Dzieki nim dojdzie do tego ze mecz rozgrywany w południe zostanie odwołany z powodu awarii oświetlenia.

qaz - 17 października 2012, 23:46:31 - *.dynamic.chello.pl
Ja pierdziu! LUDZIE, czy Wy nie widzidzicie??? Czytam te wasze komentarze i normalnie jak by mnie prądem poraziło, gdzie brawa dla PZPN, tak samo spieprzyli temat jak wszyscy inni! Nie doszukujcie się polityki tam gdzie jej niema! Sprawa jest dość prosta, jest tyle osób decyzyjnych (a tak naprawdę ich niema) że wszyscy są mądrzy do momentu, ale kiedy należy coś przedsięwziąć, to wszyscy umawją ręce. SPYCHOLOGIA na MAXA.... I wiecie co???? Nieważne czy liga, czy reprezentacja, to jest poprostu że-na-da! TYLE!

Zagloba - 17 października 2012, 23:53:19 - *.40.170.233.threembb.co.uk
Mądralom proponuje wynajecie kabrioletu i zamkniecie dachu przy ulewie i 100/h . Napewno zniszczenie auta nie bedzie ich wina . Czasem umowa nie wszystko obbejmuje i wtedy potrzebne sa szare komorki aby przewidziec skutki .

Michał - 18 października 2012, 0:39:59 - *.kielce.vectranet.pl
A ja domagam się od PZPN oddania mi pieniędzy, które wydałem w środę na podróż z Kielc do Warszawy i z powrotem!!! Przez nich musiałem dwa razy jechać do Warszawy i wracać do domu!!!

Michał - 18 października 2012, 0:42:31 - *.kielce.vectranet.pl
Oczywiście na podróż do Warszawy na mecz.

Boss - 18 października 2012, 1:08:17 - *.as13285.net
Jak sie wynajmuje obiekt to sie sprawdza jego mozliwosci techniczne albo w umowie sie zastrzega ze ma byc zmodernizowane to czy tamto a nie zwala na wlasciciela. Najlepiej wynajac sobie od B-klasowej druzyny stadion i sie dziwic ze jest nieodpowiedni.

nik - 18 października 2012, 8:40:16 - *.31.200.51.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeżeli ten stadion B-klasowej drużyny miałby oświetlenie i dach to zapewne by go wynęli.

Antek - 19 października 2012, 10:33:40 - *.adsl.inetia.pl
PZPN to nie jest mój cyrk, nie moje małpy.
Ale w sytuacji tej żenady z boiskiem ABSOLUTNIE pełną odpowiedzialność winno ponosić Narodowe Centrum Sportu, czyli de facto Ministerstwo Sportu.
Pięknie wytłumaczył to Listkiewicz - jeśli przygotowujemy imprezę weselną, wynajmujemy dom weselny, katering w ramach tego, to nie my odpowiadamy za to, że zupa jest za słona i schabowe są zimne, a z dachu przecieka. To kwestie domu weselnego (czyt. NCS).

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas