[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


27 maja 2013, 11:38:56 - mogiel
Analiza I ligi po 31. kolejce

Na trzy kolejki przed końcem rozgrywek I ligi wciąż cztery zespoły walczą o awans do T-Mobile Ekstraklasy, natomiast nie poznaliśmy jeszcze dwóch spadkowiczów. W naszym artykule analizujemy sytuację przed środową 32. kolejką.

AWANS TERMALIKI BRUK-BETU

1. Termalica Bruk-Bet   31  62   xxx  ---  4-0  2-0
2. Zawisza              31  59   1-1  xxx  ---  3-1  
3. Flota                31  59   ---  0-3  xxx  1-2
4. Cracovia             31  58   2-1  3-1  1-1  xxx


32. kolejka - 29 maja (środa)

17:00 FLOTA - Kolejarz
17:30 TERMALICA BRUK-BET - ZAWISZA
19:00 Sandecja - CRACOVIA

W środę awans do T-Mobile Ekstraklasy może świętować tylko jedna drużyna i jest nią aktualny lider - Termalica Bruk-Bet Nieciecza. Właśnie piłkarze z Małopolski zmierzą się w środę w niezwykle atrakcyjnie zapowiadającym się meczu z bezpośrednim rywalem do awansu - Zawiszą Bydgoszcz (mecz będzie transmitowany przez stację Orange Sport).

Warunkami koniecznymi dla awansu Termaliki Bruk-Betu już w środę są po pierwsze wygrana tego zespołu, a po drugie brak wygranej Cracovii. W przypadku niezachowania któregokolwiek z powyższych warunków zespół z Niecieczy będzie mógł być wyprzedzony na finiszu rozgrywek zarówno przez Flotę, jak i Cracovię.

Przy założeniu spełnienia obu warunków koniecznych Termalica Bruk-Bet może być prawie pewna awansu, ale w jednym przypadku nie będzie to stuprocentowa pewność. Jeżeli Flota wygra w środę, a Cracovia zremisuje, wówczas będzie możliwa jeszcze sytuacja, w której na koniec sezonu wszystkie cztery zespoły zrównają się liczbą 65 pkt. i Termalica Bruk-Bet zajmie dopiero trzecie miejsce. W takim przypadku tabela meczów bezpośrednich wyglądałaby następująco:

1. Zawisza              6  10
2. Cracovia             6  10
3. Termalica Bruk-Bet   6  10
4. Flota                6   4


Taki wariant byłby możliwy w przypadku zajścia wszystkich spośród następujących dodatkowych zdarzeń w 33. i w 34. kolejce i wydaje się wyjątkowo nieprawdopodobny, ale teoretycznie możliwy:

1) wygrana Zawiszy z Flotą (33. kolejka)
2) porażka Termaliki Bruk-Betu z Olimpią (33. kolejka)
3) wygrana Cracovii z Tychami (33. kolejka)
4) wygrana Cracovii z Miedzią (34. kolejka)
5) wygrana Floty z Termalicą Bruk-Betem różnicą co najmniej sześciu bramek (!) (34. kolejka)
6) wygrana Zawiszy z Polonią (34. kolejka)

Reasumując, Termalica Bruk-Bet wywalczy awans w środę, jeśli:
a) wygra, a Cracovia przegra
LUB:
b) wygra, Cracovia zremisuje i Flota nie wygra

Natomiast w praktyce Termalica Bruk-Bet może być niemal pewna awansu już w środę, jeśli:
a) wygra
ORAZ:
b) Cracovia nie wygra

SPADEK OKOCIMSKIEGO KS-U

Okocimski KS ma osiem punktów straty do Stomilu na trzy kolejki przed końcem i dodatni bilans meczów bezpośrednich, zatem pożegna się z I ligą już w środę, jeżeli zajdzie któryś z przypadków:

a) remis Okocimskiego KS-u (z Dolcanem u siebie o 17:00)
LUB:
b) porażka Okocimskiego KS-u
LUB:
c) wygrana Stomilu (z Arką na wyjeździe o 19:00)

SPADEK WARTY

Warta ma sześć punktów straty do Stomilu i dodatni bilans meczów bezpośrednich, zatem pożegna się z I ligą już w środę, jeśli Stomil powiększy przewagę o chociaż jeden punkt. W takim przypadku Warta straci też szansę na dogonienie Sandecji. Podsumowując, Warta spadnie z I ligi w środę, jeśli:

a) Stomil wygra, a Warta nie wygra (z Tychami na wyjeździe o 17:30)
LUB:
b) Stomil zremisuje, a Warta przegra

Matt - 27 maja 2013, 11:44:43 - *.204.26.80
Nie mogę się już doczekać analizy T-M EX

forza - 27 maja 2013, 11:46:02 - *.xdsl.centertel.pl
Cracovia nigdy nie spadnie! Cracovia nigdy nie spadnie ;-)

prawilniak - 27 maja 2013, 11:46:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super sprawa, świetna analiza.
Bruk-Bet coś zapowiadał się w sprawie awansu?

OKS - 27 maja 2013, 11:47:59 - *.16.116.250
tylko STOMIL !!!

Kapi - 27 maja 2013, 11:49:28 - *.play-internet.pl
Coraz ciekawiej w czubie tabeli. Aczkolwiek uważam, że z rywalizacji o awans odpadnie Flota. Jest chyba najsłabsza z przytoczonych czterech zespołów. Osobiście sądzę, że miejsca premiowanego awansem nie odpusci Termalica i awansuje. Wbrew pozorom kłopotów z licencja nie będzie. Pieniądze są, można grać na stadionie w Tarnowie, poza tym właściciel zadeklarował rozbudowę stadionu w razie awansu. Drugie miejsce do sprawa otwarta między Craxą a Zawiszą. Zdecydowanie lepszy terminarz ma Cracovia i sądzę, że to ona awansuje. W dole obędzie się bez zmian, żegnamy Brzesko i Poznań.

Damian - 27 maja 2013, 11:52:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Może, jeszcze nie w tej kolejce, ale po meczu z Olimpią, Nieciecza awansuje do ekstraklasy. Jak się im uda z licencją to jadę z Zabrza na ich 1 mecz u siebie, nie ważne czy to będzie Nieciecza, Tarnów, Mielec, Kraków, będzie fajnie

Marcin - 27 maja 2013, 11:52:12 - *.dynamic.chello.pl
Jak Polonia Warszawa nie dostanie licencji na Ekstraklasę, to nie przystapi też do I ligi. 15 miejsce raczej pozostanie w lidze, stąd cudowne ożywienie Brzeska - nagle zdali sobie sprawę, że o coś grają.

Hans - 27 maja 2013, 11:57:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Na Termalicę może sporo ludzi chodzić w Tarnowie. Gdyby tak sam zespół jeszcze był z Tarnowa, to szczerze życzyłbym im awansu.

Trex - 27 maja 2013, 11:59:46 - *.ssp.dialog.net.pl
Cracovia nie wejdzie bo nie wygra ostatniego meczu w Legnicy. Jeszcze dobrze pamiętamy dzikie zachowanie kiboli Craxy w czasie mczu listopadowego z Miedzią w Krakowie. Nie trzeba było obrażac Miedzi a 8 czerwca byłoby lekko i przyjemnie w Legnicy.

iknow - 27 maja 2013, 12:03:28 - *.abhsia.telus.net
Unia do Niecieczy a Termalica w Tarnowie.

orka - 27 maja 2013, 12:04:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prywatnie nie miałbym nic przeciwko liderowi I ligi aby awansowali do ekstraklasy gdyby nie ta parszywa, żałosna nazwa klubu... Nawet taki szarpaniec jak Wojciechowski nie zmienił nazwy klubu na Polonia JW Construction Warszawa... Jakoś Cupiał nie zmienił nazwy na Wisła TeleFonika Kable Kraków... W gorącej wodzie kąpani a nawet oni na to się nie szarpnęli... Żenujące...

Ebdus - 27 maja 2013, 12:05:42 - *.adsl.inetia.pl
A co na takie awanse powie komisja licencyjna?

Hans - 27 maja 2013, 12:10:15 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Pod względem kibicowskim oczywiście najlepiej byłoby zobaczyć w Ekstraklasie Zawiszę i Cracovię. Pod względem sportowym najmocniejsze wydają się Termalica i Zawisza. Flota na pewno jest zdecydowanie najsłabsza pod każdym względem z tych drużyn. Organizacyjnie nie dorasta powyższej trójce do pięt. W zasadzie uważam, że najlepiej dla naszej piłki byłoby, gdyby awansowały kluby z Małopolski. Dlaczego? Termalica i Cracovia mają stałych sponsorów, którzy naprawdę zaangażowali się w budowę tych drużyn. Taki Zawisza działa sprawnie, ale czy tak będzie przez dłuższy czas? Ciężko powiedzieć. A Flota to już w ogóle zdecydowanie nie ten poziom.

jasio - 27 maja 2013, 12:13:48 - *.180.138.154.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Świetna robota! PS. Co za dzień na 90minut.pl! Trzy newsy na niebiesko. Stępinski, Analiza 1.ligi i wieczorny mecz Ekstraklasy. Chyba nigdy tak nie było

Futi - 27 maja 2013, 12:18:34 - *.rzeszow.vectranet.pl
Awanse wg lig:
- do Ekstraklasy: Zawisza, Cracovia
- do I ligi: Bytovia, ROW, Wisła Płock, Pelikan
- do II ligi zachodniej: Lechia ZG, Ostrovia, Odra Opole, Kotwica
- do II ligi wschodniej: Stal Mielec, Legionovia, Limanovia, Mrągowia

h - 27 maja 2013, 12:20:06 - *.play-internet.pl
Orka, wolałbyś żeby nazywali się LKS Nieciecza, tak jak przez kilkadziesiąt lat? To by było bardziej nobilitujące? Szukanie na siłę jakiejś nazwy i wymyślanie jakichś Orłów, Koron, Piastów czy Polonii nie ma sensu... Nazwa, jak nazwa, ich sprawa jaką chcą mieć. Trzymam kciuki za ich awans. I za Flotę. Zawisza się za bardzo napina i jakoś nie mam do nich sympatii, a Cracovia była nie do oglądania przez kilka sezonów E-klasy i nie mam ochoty, żeby znów męczyli oczy kibiców na najwyższym szczeblu.

majster - 27 maja 2013, 12:21:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wg mnie na dole juz wszystko jasne :P no ale góra ciekawie ciekawie :P

orka - 27 maja 2013, 12:27:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiście że to ich sprawa. Dlatego mówię że to moje prywatne zdanie. Osobiście z tego powodu życzyłbym sobie aby nie awansowali. Są rzeczy które powinny być święte i niezmienne, za żadne pieniądze. Jedną z nich dla mnie jest nazwa klubu. Sponsorzy są różni. Ale żeby nazwę zmieniać... Dzięki Bogu nie mieliśmy w ekstraklasie pojedynków typu TeleFonika - JW Construction... Ani jeden klub w E-klasie nie ma zmienionej nazwy z powodu sponsora. Dla mnie to będzie terma cośtam-cośtam

Soul - 27 maja 2013, 12:31:46 - *.dynamic.chello.pl
Jestem kibicem Slaska ,ale zycze awansu Cracovii i Zawiszy.

czesiek - 27 maja 2013, 12:36:14 - *.dynamic.mm.pl
jasno i przejrzyście, nic dodać nic ująć. brawa dla autora/

h - 27 maja 2013, 12:37:17 - *.play-internet.pl
Futi, Pelikan nie awansuje, bo zdecydowanie odpuścił. Ja raczej spodziewam się awansu: Termaliki i Floty (do E-klasy), Bytovii, Chojniczanki, Wisły Płock i Puszczy (do I ligi), Stelmetu UKP Zielona Góra (tak się teraz ten klub nazywa), Sokoła Kleczew, Przyszłości Rogów i Błękitnych Stargard Szcz. (do II ligi zach.), Izolatora Boguchwała, Legionovii, Limanovii i... tu jest wielka zagadka, bo dwukrotnie zwycięzca ligi i tak zrezygnował z awansu, więc licho wie, kto awansuje jeszcze do II ligi wsch.

h - 27 maja 2013, 12:40:09 - *.play-internet.pl
Orka, nazwa nie została zmieniona. Klub bez nazwy dostał nazwę sponsora, po prostu. Ja też nie chciałbym, żeby sponsor zmieniał nazwę klubu, jeśli jest to element jego tradycji, ale w przypadku klubów takich jak Nieciecza sytuacja jest inna - po prostu po raz pierwszy w historii dostali nazwę. Zresztą, nie widzę w tym nic strasznego, w siatkówce czy koszykówce to dopiero jest plaga nazwa odsponsorskich...

czerkasow - 27 maja 2013, 12:54:24 - *.olsztyn.vectranet.pl
h - nie znasz się ... Nazwą klubu z Zielonej Góry jest Uczniowski Klub Piłkarski - UKP (patrz: ŁKS - Łódzki Klub Sportowy) ...

kibicmks - 27 maja 2013, 12:56:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chciałbym żeby awansowała Flota. Niesamowite derby by były. Ale patrząc na obecny stan tabeli to życzę awansu Zawiszy i Cracovii. Dwie konkretne marki a mecze z nimi zawsze elektryzowały całą Polske. Flota nie ma stadionu,szkoda. Termalica jak dla mnie to jakis ponury żart jak to coś awansuje do e-klasy to poziom naszej ligii jeszcze bardziej spadnie.

piotrek - 27 maja 2013, 13:05:06 - *.play-internet.pl
Awans lig :
-do Ekstraklasy: Termalica,Zawisza lub Cracovia
-do I Ligi: Wisła,Puszcza,ROW,Bytovia
-do II Ligi zachodniej: Lechia ZG,Ostrovia,Odra Opole,błękitna stargard szczeciński
-do II Ligi wschodniej: Stal Mielec,Legionovia, Limanovia,Mrągowia
Spadek lig :
Ekstraklasy: Podbeskidzie,PGE GKS Bełchatów lub Ruch Chorzów
I ligi: Polonia Bytom,Okocimski,Warta
II Ligi: Elana,MKS Oława,Siarka,Świt,Motor

artson - 27 maja 2013, 13:07:20 - *.centertel.pl
Ja tam myślę (I TO JEST MOJE ZDANIE !!)że Nieciecza dalej będzie grała tam gdzie gra.Czyli w Niecieczy w jakieś A-klasie.Myśle że może być tak iż na prawie gry w EX skorzysta Polonia Warszawa.Piłka nożna to biznes!Prezesi i właściciele Niecieczy mieli prosty plan.Zbudować drużyne na wiosce po taniości na EX i czekać na okazje.W zeszłym sezonie jej nie mieli to odpuścili a w tym mają i grają do końca.Klub sprzeda licencje Poloni a jak Polonia nieda kasy bo niema to włodarze Bruk-Betu przejmą klub od Króla.Co z tego że z długami.Mają na nie kaske.I prosze.Nasza firma dotąd kojarzona z wiochą nagle znajduje się bądz co bądz w Stolicy.A tam to już kaska leci.Cała Warszawa będzie w kostce z Bruk-Betu bo Hanka będzie wdzięczna za uratowanie stołecznego klubu i zleconka same sie znajdą.Nic tylko biznes.A Nieciecze dostanie Sołtys i rób z tym chłopie co chcesz.PS. co do nazywania klubów przez firmy też jestem przeciw.jest tysiąc innych miejsc żeby równie dobrze promować swoją firmę. A szczytem wszystkiego było jak jakiś czas temu otwieram gazete(to było akurat na temat siatkówki)i czytam że UWAGA: "Węgiel wygrał z Efectorem"...Kto z Kim? Pozdrawiam.

piotrek - 27 maja 2013, 13:11:28 - *.play-internet.pl
Awans lig :
-do Ekstraklasy: Termalica,Zawisza lub Cracovia
-do I Ligi: Wisła,Puszcza,ROW,Bytovia
-do II Ligi zachodniej: Lechia ZG,Ostrovia,Odra Opole,błękitna stargard szczeciński
-do II Ligi wschodniej: Stal Mielec,Legionovia, Limanovia,Mrągowia
Spadek lig :
Ekstraklasy: Podbeskidzie,PGE GKS Bełchatów lub Ruch Chorzów
I ligi: Polonia Bytom,Okocimski,Warta
II Ligi: Elana,MKS Oława,Siarka,Świt,Concordia Elbląg

ROW Rybnik - 27 maja 2013, 13:15:11 - *.internetia.net.pl
Zawisza do T-Mobile Ekstraklasy tam jest wasze miejsce
Tylko Torcida!

do h - 27 maja 2013, 13:23:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
h,
trzymasz kciuki za Flotę? Czyli chcesz, aby 1/3 ekstraklasowców podzieliła los Maćka Korzyma?
Przecież te drewniaki wygrywają wyłącznie dlatego, że kopią na potęgę. Może nie ze złej woli, ale z braku techniki i umiejętności. Gdyby w 1. lidze sędziowali arbitrzy, a nie niedouczeni praktykanci - Flota nie skończyła by żadnego meczu, bo wcześniej by ich 7 na boisku zostało.
a "ekstraklasowcy" mają słabsze kości niż 1 ligowcy. Przekonał się o tym już Śląsk w Pucharze

Kat - 27 maja 2013, 13:24:19 - *.mmpnet215.tnp.pl
Okocimski nie wystartuje nawet w II lidze. To pewna informacja potwierdzona przez osoby działające w klubie.

Borek - 27 maja 2013, 13:25:39 - *.ip.netia.com.pl
ANALIZUJAC :
Zawisza wygra lub maksymalnie zremisuje z Nieciecza obstawiam wygrana Zawiszy w 90%..
Cracovia wygra ledwo co z Sandecja 0-1,2-1 cos takiego.
Flota-Kolejarz,wygrana lub zremisuje obstawialbym remis ..
___
kolejka przedostatnia
ZAWISZA-FLOTA, wygrana Zawiszy na wlasnym boisku sa naprawde mocni ..
Nieciecza-Grudziadz, wygrana Niecieczy lub remis obstawialbym bardziej ze wskazaniem na remis.
Cracovia-GKS Tychy -wygrana Cracovi lub remis .. bardziej ku wygranej Craxy.
_____
Kolejka ostatnia
Bytom-Zawisza, wygrana Bydgoszczan
Miedz-Cracovia, remis
Flota-Termalika remis
___ podsumowanie
Zawisza 7-9pkt -- 59 {66-68pkt}
Cracovia 5-7pkt--58 {63-65pkt}
Termalika 2-5pkt--62 {64-67pkt}
Flota 2-4pkt--58 {60-62pkt}
AWANS: ZAWISZA (1-2 MIEJSCE,zalezy od ilosci zdobytych pkt, a o druga lokate powalczy Cracovia z Nieciecza, gdyz Flota odpadnie bo zabraknie im minimum 2 pkt (64pkt < Nieciecza). Cracovia musi zdobyc co najmniej 64 pkt.))

JC - 27 maja 2013, 13:26:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Termalica Bruk Bet to jest praktycznie pierwsza nazwa własna klubu. LSZ czy LKS to nie jest nazwa klubu a określenie swoistej przynalezności organizacyjnej. Unia Tarnów nazywała się początkowo "Tarnoazot" a następnie TS Mościce. Dopiero komuniści wymusili zmianę nazwy z "sanacyjnej" na Unia. Ale się przyjęła i mimo, że zawsze byłem antykomunistyczny nie uwazam, że nalezy wracać do pierwotnej, choć nie mam nic na przeciwko .

SJZ - 27 maja 2013, 13:27:18 - *.dynamic.chello.pl
Jeśli Nieciecza awansuje a co jest bardzo prawdopodobne to bedziemy mieli pokskie hofenheim

M. - 27 maja 2013, 13:27:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pelikan odpuści ostatnie ich 5 meczów 2 wygrane 2 przegrane i remis. Natomiast Puszcza 4 wygrane i remis.Ale nie wykluczałbym jeszcze Rzeszowskiej Resovii walce o awans do 1ligi . w 2 lidze wsch. pozostało jeszcze 4 kolejki w tym Resovia podejmuje leadera płock i w tym Resovia ma 3 mecze u Siebie jeden na wyjeżdzie z ostatnim Tarnobrzegiem.
Wracając do puszczy pod względem kibicowskim to TRAGEDIA więc według mnie awans do1 ligi Wisła Płock i Resovia Rzeszów

buha_jucha - 27 maja 2013, 13:29:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data założenia klubu... 1922r. Szczerze ale myślałem że to jakiś ludowy klub założony po wojnie a tu taka długa historia.

ro - 27 maja 2013, 13:30:26 - *.icpnet.pl
W ekstraklasie Nieciecza wróci do nazwy "LZS Nieciecza"

burakino - 27 maja 2013, 13:43:07 - *.par.clearwire-wmx.net
Analiza dobra ale malo dokladna,ja widze to troche inaczej.
Zetka--68 pkt
Craxsa-65 pkt
Orka,n--65 pkt
Flota---65
Prawdo podobiesto "jles" tam procent
Z-jazda do konca
C- Niewygra w Legnicy
O-Wygra w Grudzjadzu anie wygra Z Zawisza ani Flota.

Piechnik - 27 maja 2013, 13:45:52 - *.prox.pl
Termalica powinna odstąpić W IMIĘ DOBRA POLSKIEJ PIŁKI I JEJ TRADYCJI licencję na Ekstraklasę Polonii Warszawa. Ten klub nie może zginąć!!

h - 27 maja 2013, 14:01:14 - *.play-internet.pl
W imię dobra polskiej piłki, to niech Polonia i inne wielce zasłużone kluby posprzątają po sobie syf, uporządkują sytuację finansowo-organizacyjną i wrócą do E-klasy w drodze wygrania sportowej rywalizacji. Bo utrzymywanie prowizorki, chociaż w Polsce wyjątkowo modne, prędzej czy później musi skończyć się katastrofą. Póki co niech w E-klasie gra Nieciecza.
PS. Tak, trzymam kciuki za Flotę. Tekst o słabszych kościach piłkarzy E-klasy jest śmieszny...

Bart - 27 maja 2013, 14:04:43 - *.bb.sky.com
Masakra...klub ze wsi ze stadionem choćby z pola zagra w ekstraklasie...co to sie porobiło :/

FortArt - 27 maja 2013, 14:07:19 - *.opera-mini.net (*.30.101.66)
Fajne. Ale obcojęzyczne. c przy odmianie przechodzi w piśmie w k. Czyli z Termaliką nie Termalicą, z Amiką, nie z Amicą.

Dark - 27 maja 2013, 14:08:30 - *.dynamic.chello.pl
orka - Zgadzam się z Tobą. Jakby się jeszcze nazywali np. Słonie Nieciecza albo Słoń Nieciecza (wiadomo, czemu akurat ten zwierz) to no dobra, może być. Albo gdyby obok tej nazwy jedna nazwa sponsora (jak w Lubinie i Bełchatowie) to już tak mniej, ale niech będzie. Ale jak już dwie nazwy sponsorów są w nazwie klubu PIŁKI NOŻNEJ to wg mnie już przesada.

kibicPL - 27 maja 2013, 14:10:19 - *.182.101.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeśli Nieciecza awansuje do Ekstraklasy, takiej nazwy nie ma nawet w moim poprawiaczu błędów pisowni, a są w nim miliony wyrazów, to moim obiektywnym zdaniem powinna zmienić nazwę na Ekstrawiocha.

FortArt - 27 maja 2013, 14:17:17 - *.opera-mini.net (*.30.101.66)
Pojdzcie do Stomilu, Stilonu, Elany i Garbarni i kazcie im zmienic nazwe bo od fabryki

Sandecja - 27 maja 2013, 14:25:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Termalica nie zapewni awansu w środę bo Cracovia mam nadzieję jako kibic Sandecji wygra z Sandecją(my i tak już nie spadniemy)

TLG - 27 maja 2013, 14:39:43 - *.dynamic.chello.pl
Arka albo Dolcan już nie mają szans na awans, nawet jak Termalica wygra z Zawiszą i Flotą, a Flota z Zawiszą zremisuje? Oczywiście Arka lub Dolcan też musiałyby wygrać wszystkie swoje 3 mecze, a Zawisza z Polonią i Flota z Kolejarzem przegrać

mogiel - 27 maja 2013, 14:47:27 - REDAKCJA
FortArt - taka zmiana w pisowni jest wtedy, gdy jest zmiana brzmienia głoski kończącej temat wyrazu. Np. Celtic -> Celtikiem, Amica -> Amiki, Ajax -> Ajaksie. W tych przypadkach twarde "k" zmienia brzmienie na miękkie "k" lub "s" na "ś" itp. Czyli - Termaliki, ale Termalicą.

kibic - 27 maja 2013, 15:09:44 - *.static.system77.pl
W Niecieczy awansu chcą, nie kryją tego, ale wiadomo, w mediach nikt nie powie: "Awansujemy !!". Jedyne co martwi to lekka zadycha, u siebie są bardzo mocni, w środe bedzie najciekawszy mecz rundy.

JC - 27 maja 2013, 15:17:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla tych co ich dziwi nazwa klubu Termalica Bruk Bet, to wyszukałem nazwy klubów z wyższych lig które tez wywodzą się od produktu, profesji czy przedsiębiorstwa: Górnik (2 kluby), Zagłębie (2 kluby), GKS (3 kluby), Flota, Miedź, Kolejarz, Stomil, Okocimski, Energetyk ROW, Elana. Od II ligi jest kilkanaście takich klubów. Klub z Niecieczy jest natomiast pierwszym związanym z betonem, a nie z energią, węglem, stalą, chemią czy transportem. .

@piechbik - 27 maja 2013, 15:40:19 - *.opera-mini.net (*.205.61.235)
niby czemu? sprzedali sie raz to mają cały czas,taka to historia?

Realista - 27 maja 2013, 15:48:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice z Niecieczy od lat posługują się nazwą klubu sportowego Bruk Bet Nieciecza. Termalica to tylko nazwa w mediach tak jak np Vive Targi itp. Bruk Bet od początku swoje istnienia działał wraz z tamtejszym klubem sportowym czy to w A klasie czy w 1 lidze. Bruk Bet to firma założona przez mieszkańców tej wioski a całym organizatorem był Witkowski. To nie jest zwykły sponsor tak jak Wojciechowski czy inni. To jest po prostu część tamtejszego życia i tamtejszych realiów. Zresztą mamy klika przykładów klubów działającej na podobnym przykłady Stomilu czy Stilonu lub Iglopolu Dębica z kombinatu rolniczego. Nic nowego panowie.

40stopni - 27 maja 2013, 15:49:05 - *.uoks.uj.edu.pl
Przecież wiadomo, że Cracovia awansuje - w środę i sobotę hołd naszych lenników - Sandecji i Tychów. W Legnicy tylko przypieczętowanie awansu.

[Z] - 27 maja 2013, 16:00:13 - *.adsl.inetia.pl
Niebiesko-Czarna szarańcza się szykuje na nieciecze także.............gramy u siebie Zawiszo gramy u siebie.............awans Zawisza i Cracovia,amen!

Ojgen - 27 maja 2013, 16:04:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znakomicie że do Niecieczy przyjedzie dużo kibiców z Bydgoszczy. Zapowiada się mecz godny Ekstraklasy!. Z pewnością będzie to ciekawe widowisko.

Ketald - 27 maja 2013, 16:28:52 - *.108.97.19
To moje typy na spadki i awanse:
-ekstraklasa: awans: Termalica, Zawisza
spadek: Polonia(niestety i to spadek pewnie od razu do 4 ligi, dlatego spadną wg mnie tylko 3 drużyny z 1 ligi) i Podbeskidzie.
- 1 liga: awans: Bytovia, ROW Rybnik, Wisła Płock, Puszcza
spadek: ŁKS, Polonia Bytom, Okocimski
- 2 liga zachodnia: awans: Błękitni, Sokół Kleczew, Odra Opole, UKP Zielona Góra
spadek: Rypin, Elana, Ruch Zdzieszowice
- 2 liga wschodnia: awans: Legionovia, Limanovia, Stal Mielec, Mrągovia
spadek: Świt, Concordia, Siarka

zora - 27 maja 2013, 16:41:47 - *.wmbp.edu.pl
ktos kto to robi to jacyś rycerze dżedaj. A najlepsze zestawienia są podsumowujące , chyba nikt tego tak nie robi w calym internecie.

vazan - 27 maja 2013, 16:48:09 - *.interq.pl
http://www.ermail.pl/klik/VXdRYWcC

kibic z PO - 27 maja 2013, 16:50:30 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A co ma do rzeczy że Klub wiejski,miejski czy podmiejski? Piłkarze grają tam gdzie są dobre warunki do grania i Klub jest wstanie opłacić Piłkarza za dobrą grę Nikt Mi nie powie że wszyscy Piłkarze to Mieszczuchy Dziś na Wsi żyje się tak samo jak w Mieście a może i lepiej Nikomu nie można zabronić grać wyższej Lidze jeżeli spełnia warunki Już tylko cztery Kluby mają szansę na awans ale według Mnie to Termalica i Cracovia mają duże szansę na awans gdzie w tej sytuacji Termalica mogła by rozegrywac mecze w Krakowie a gdyby awansowała Flota to w Szczecinie

kpt Wagner - 27 maja 2013, 16:55:18 - *.adsl.inetia.pl
@40stopni
wali od Ciebie prowokacją na kilometr ale ok miej swoje 5 minut
Chociaż serce krwawi na biało-czerwono to muszę przyznać że tylko cudem Cracovia może awansować do EX , a żę od posadzenia "Fryzjera"cudów jakby mniej więc w EX zamelduje się Termalica z Zetką a Pasiasty zarząd jak zwykle będzie zdziwiony tym co się stało

jj - 27 maja 2013, 17:06:27 - *.icpnet.pl
wy sie martwicie że termalica nie ma kibiców ale przecież wszystko można kupić Zbudować mały stadionik można w jeden sezon jeśli są pieniądze, nie musi to trwać tyle co w Białymstoku.Jeśli oglądaliście taki film skrzydlate świn.. to tu będzie tak samo. Kupią kibiców z trąbkami i będą skrzydlate słonie.Podobieństwo jest.

kris-usa - 27 maja 2013, 17:07:13 - *.hsd1.il.comcast.net
niech awansuja najlepsi,w moim sercu na zawsze ZAWISZA,powodzenia!

leon - 27 maja 2013, 17:19:18 - *.231.23.122.koba.pl
@Mogiel. Czyli jakbym chciał pogratulowac drugiej drużynie w tabeli wicemistrzostwa, to musiałbym pogratulowac Amice Wronki? Poprawna odmiana?

leon - 27 maja 2013, 17:21:45 - *.231.23.122.koba.pl
W Białymstoku powiedziałoby się "dla Amici Wronki" i to też jest poprawnie.

mdl - 27 maja 2013, 17:29:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
leon - Zgodnie z tym co napisał mogiel: "zmiana w pisowni jest wtedy, gdy jest zmiana brzmienia głoski kończącej temat wyrazu". W tym konkretnym przypadku w dopełniaczu będzie Amiki, Termaliki, itd.

mdl - 27 maja 2013, 17:30:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co nie zmienia faktu, że forma "Amici" jest powszechna.

mdl - 27 maja 2013, 17:32:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
leon - A poprawna odmiana w celowniku to tak jak Ty napisałeś "Amice Wronki".

[Z] - 27 maja 2013, 17:35:44 - *.adsl.inetia.pl
Niebiesko-Czarna szarańcza się szykuje na nieciecze także.............gramy u siebie Zawiszo gramy u siebie.............awans Zawisza i Cracovia,amen!

ekstraklas - 27 maja 2013, 17:39:36 - *.pool85-51-192.dynamic.orange.es
Do ekstraklasy awansuje przede wszystkim bydgoski Zawisza, a kto drugi to los pokaże.. Cracovia lub Termalica. Osobiście wolałabym zobaczyć obok Zawiszy w ekstraklasie Cracovie, aczkolwiek to kto drugi już mnie tak nie interesuje. TYLKO WKS ZAWISZA!!! Trzymamy kciuki wszyscy! Teraz będą trzy wygrane; z Termalicą, z Flotą i z Polonią i EKSTRAKLASA! WKS!!

he-man - 27 maja 2013, 17:44:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JC mnie ubiegł. Czepiacie się nazwy Termaliki a oni tak sie od samego początku nazywają. Kibice walczą/walczyli niejednokrotnie o "jedyną słuszną nazwę". Najczęściej jednak nie była to pierwsza nazwa klubu tylko ta, pod którą zespól ten odnosił największe sukcesy. Nie wiem, czy kibice na stadionie śpiewają "LKS wygra mecz", "Termalica wygra mecz" czy "Bruk-Bet wygra mecz" ale jak by nie było to jest ich nazwa, z nią się utożsamiają i trzeba to uszanować.

kiepski - 27 maja 2013, 17:47:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawisza? z czym do ludzi?! Cracovia i Nieciecza mają bazę finansową, Cracovia ma też tradycję, kibiców i infrastrukturę1 A wy? Prezesa hochsztaplera i trochę długów!
Nieciecza finansowo by was czapką przykryła!

blady - 27 maja 2013, 17:48:25 - *.182.101.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
zawisza i cracovia w ekstraklasie

1921 - 27 maja 2013, 17:50:40 - *.7-1.cable.virginmedia.com
z jednego punktu widzenia pod wzgledem kibicowskim widze w ekstralidze tylko dwie druzyny Zawisze i Cracovie

Adi - 27 maja 2013, 17:55:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kurde niech skombinują hd na mecz Termaliki z Zawiszą :D bo Orange Sport - słaba gra słaba jakość

jb - 27 maja 2013, 18:01:54 - *.19.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Przecież z I ligi spada tylko JEDNA drużyna i jest nią Polonia Bytom. Miały spaść4, ale ŁKS się już wycofał. Polonia Warszawa nie dostanie licencji na I ligę, więc zostają już tylko 2 miejsca spadkowe. Warta Poznań też ma minimalne szanse na licencję na przyszły sezon, więc zostanie zdegradowana, niezależnie od miejsca, które zajmie. Czyli formalnie spadają ŁKS, Polonia Bytom i Warta Poznań, a jedno miejsce zostaje wolne dzięki Polonii Warszawa. W ten sposób Okocimski ma już niemal pewne utrzymanie.

bob - 27 maja 2013, 18:06:06 - *.147.150.183.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wielki klub, wielkie tradycje piłkarskie, zasłużony klub dla polskiej piłki od lat,
wielcy kibice i wreszcie wielki sponsor na lata...
cudowny stadion...tylko czekamy na Barcelonę.
Oto chluba całej Polski-tylko Nieciecza.
Gdzież tam Cracovii i Zawiszy do klasy Termalicy...ole , ole ,ole awans tuż,tuż.

Lolek - 27 maja 2013, 18:18:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cracovia spokojnie awansuje bo we środe Sandecja już potwierdziła, że meczu nie wygra. Pozostaje tylko pytanie ile Sandecja przegra. Jeżeli Sandecja nie będzie chciała przegrać to Cracovia nie wygra bo poziom gry Cracovii jest żenujący. Tychy też będą mikołajem wiec pozostaje na poważnie zagrać tylko z Miedzią. No i właśnie - czy Cracovia jest w stanie wygrać z Miedzią? retoryczne pytanie bo nie sądze

Kibicol - 27 maja 2013, 18:22:24 - *.cheeloo.net
Od kiedy punkt widzenia kibicowskiego decyduje o awansie drużyny do wyższej ligi ? Po to jest tabela, a nie jakieś rankingi kibicowskie. Termalica może mieć 100 kibiców, a i tak awansuje, bo tak chce prezes firmy Bruk-Bet. Argumenty kibicowskie w sytuacji, gdy właściciel jest bogaty i stać go na taki dodatkowy biznes, w ogóle nie mają znaczenia.

mjj - 27 maja 2013, 18:53:53 - *.gl.digi.pl
@js gks w przypadku piasta to gliwicki kkub sportowy, a nie gorniczy

kos - 27 maja 2013, 19:04:55 - *.play-internet.pl
Jak Termalica awansuje to będzie na mecze przychodzic grubo ponad dwa tysiące,a na Legie nawet trzy!!

knot - 27 maja 2013, 19:08:47 - *.opera-mini.net (*.77.89.24)
Kurde ale jedziecie po tej cieczce.Co ex.klasa to tylko wielkie miasta?Okazuje sie że nie. Zazdrościcie wiosce kasy i sportowych wyników. Widzę że najwięcej tu (Z) w pory robi hyhyhyhy..Też na początku nie pasiły mi wioski wyżej niż 3 liga ale teraz bardzo mnie się podoba. Awans kukurydza i craksa :-D

. - 27 maja 2013, 19:51:30 - *.hostgator.com
z punkty widzenia kibice jest to żecz normalna ze mecz pomiędzy Sandecją i Cracovią gdzie mają ze sobą zgodę od 30 lat po prostu się odbędzie i na pewno Sandecja krzywdy Craxie nie zrobi ,nie dziwcie się bo wszędzie tak jest z zaprzyjaźnionymi klubami tak się sytuacja zrobiła na koniec a nie inna gdyby to Sandecja grała o awans a Cracovia o pietruszkę też by tak było !.Inna sytuacja jest z Tychami oni i mają zgodę z Sączersami z Cracovią i z Zawiszą gdzie, Craxa i (Z) walczą o awans .Moim zdaniem Termalica albo pokona albo zremisuje w środę z Zawiszą, Flota pokona kogutów a Sandecja nie zrobi krzywdy braciom z Krakowa i ostatnie kolejki będą mega ciekawe.Tak to sobie rozkminiłem bo jestem net hools :D

Tylko Stom - 27 maja 2013, 21:03:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Warta i okocimski spadną do 2 ligi
Za rok w ekstraklasie zagra Flota i Bruk-Bet

cewu - 27 maja 2013, 21:33:51 - *.dynamic.chello.pl
Po raz pierwszy w historii polskiej piłki nożnej , tej przedwojennej też, klub z wioski znajdzie się w ekstraklasie. Czy to Nieciecza jest tak silna , czy ekstraklasa taka kiepska?

123 - 27 maja 2013, 21:39:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cracovia jedzie na fuksie.Zobaczcie liczby strzelonych i wpuszczonych goli.Myślę że awansuje Termalica z Zawiszą.

DENIS - 27 maja 2013, 22:18:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super robota chłopakico do Niecieczy to musiał by się wydarzyć nie lada kataklizm żeby nie awansowała czy jutro czy za kilka dni

ppp - 27 maja 2013, 22:37:10 - *.dynamic.chello.pl
Jeśli chodzi o Zawiszę - znajdźcie taki drugi klub w I lidze poza GieKSą, którego kibice pojadą w przynajmniej 100-200 chłopa na drugi koniec Polski w pole kukurydzy za swoją drużyną, do tego w środku tygodnia. Ja nie widzę. Dlatego poziom poziem, ale klimat panowie, klimat się liczy!

do ppp - 28 maja 2013, 0:37:08 - *.gdynia.mm.pl
Fajnie że GieKSa Pojedzie przez pół Polski hahaha jak z Katowic do Niecieczy jest nie wiele ponad 100 km Pozdrawiam

kris-usa - 28 maja 2013, 6:04:15 - *.hsd1.il.comcast.net
moze po 22 latach emigracji znowu ujrze mojego ZAWISZE w najwyzszej klasie rozgrywkowej,oby spelnily sie w koncu moje marzenia i tego zycze ZAWISZY oraz sobie,do boju WKS!!!POWODZENIA!!!

aw - 28 maja 2013, 7:01:23 - *.play-internet.pl
Żeby nie było powtórki z zeszłego sezonu jak Zawisza w decydującym meczu z Piastem zaprzepaścił szanse awansu.

L - 28 maja 2013, 7:52:42 - *.dynamic.mm.pl
Zawisza zobaczy awans jak Lech mistrzostwo.. Na szczęście to nie kibicowskie krzyki decydują o awansach, a poziom sportowy.. Także, jako że do Stolicy przyjeżdża wiocha na zarobek , tak do polskiej elity piłkarskiej awansują Nieciecza i Świnoujście!

L - 28 maja 2013, 8:01:07 - *.dynamic.mm.pl
Swoją drogą jeśli mają wejść Nieciecza i Flota z małymi stadionami i bez kibiców, a będą lały wszystkich po 5-0 to wolę tak, niż ma wejść Zawisza z Cracovią i dostawać wpierdziel od każdego przy stadionach wypełnionych po brzegi..

Leon - 28 maja 2013, 8:07:28 - *.239.125.190
Zawisza wygra z Niecieczą i Flotą. Do Ekstraklasy awansuje Zawisza i Cracovia. Inne rozwiązanie byłoby mniej ciekawe dla kibiców aktywnie kibicujących. Kibice wolą Zawiszę i Cracovię.

andrzej - 28 maja 2013, 8:17:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oj zablokowali wam możliwość pisania na kłamcach.net, to płaczecie tutaj. oj dzieci, dzieci

L - 28 maja 2013, 8:29:30 - *.dynamic.mm.pl
Awansuje ten, kto zasłuży na to postawą sportową..

test - 28 maja 2013, 9:19:38 - *.039-2-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
test

niezle - 28 maja 2013, 9:28:30 - *.play-internet.pl
Slonie w ex to byłoby coś

pon - 28 maja 2013, 9:29:51 - *.play-internet.pl
Życzę termie awansu!

ghgf - 28 maja 2013, 9:33:39 - *.hostgator.com
najbardziej tutaj boli kibiców zawiszy to że mogą nie awansować ,wszędzie widać ich napinki typu " w środę zaoramy to pole kukurydzy, wybijemy niecieczy awans itp itd a to moze nieciecza wam wybije awans ,i was zaora co ? !!!napinacze z zawiszy ? trochę pokory bo jestescie mega powtarzam mega napinaczami ,umiecie się tylko spinac co wy to nie jestescie a tak na prawde za wyjatkiem duzej liczby wyjazdowej nic nie pokazujecie nie mówiac o waszym śpiewaniu gdzie mniejsza ilosc gości bije was w dopingu.W ekstraklasie zaraz was sprowadzą na ziemie inne ekipy .Zeby nie było jestem z duzego miasta ale rozwalają mnie wpisy tych dzieciaków z bydgoszczy co sie tak spinaja na innych nie mówiąć o spamowaniiu klubowych forach dlatego będe trzymał kciuki za te pola kukurydzy w środę aby wam wybili awans raz na zawsze !!!!!!!

Kraków - 28 maja 2013, 9:44:08 - *.174.38.191
Termalica wygra z Zawiszą!!!
Zobaczymy co będą napinacze po meczu pisali!!! Haha.
Nieciecza pozbawi Zawisze! Ole Ola!!!!

KibicPiast - 28 maja 2013, 10:13:01 - *.dynamic.chello.pl
Pan Hubert Kostka w filmie dokumentalnym o Szombierkach Bytom powiedział takie słowa: "robić piłkę dla 2-3 tysięcy (kibiców)jest bez sensu". Wypowiedź dotyczy dawnej I ligi.
Zakładając awans Termaliki rodzi się pytanie o sens gry tego klubu w extra-klasie.

kks194 - 28 maja 2013, 10:33:50 - *.grybow.net.pl
Zobaczycie CRACOVIA I ZAWISZA do ekstraklasy awansują ......

JC - 28 maja 2013, 12:02:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KibicPiast idąc twoim tropem czyli zainteresowaniem aktualnym to EX powinna liczyć max 10 zespołów + może Górnik Zabrze i może Jagielonia, bo tam buduje się stadiony i pewnie dlatego jest tak mało widzów. Jaka taka widowania czyli ok. 5 tys (i to nie na wszystkich meczach) jest: Lech, Lechia, Widzew, Wisła, Zagłebie, Korona, Legia, Śląsk, Cracovia i Piast.

Kibicol - 28 maja 2013, 14:28:41 - *.multinet24.pl
Widzę, że niektórzy mają jakieś kompleksy. A gdzie jest powiedziane, że na wiosce nie może być zarejestrowany klub, który walczy o ekstraklasę ? Jeżeli do tej pory nie było takiego przypadku, to tym bardziej zależy właścicielom, aby zaistnieć w pamięci kibiców i statystykach. Zauważcie tutaj cel biznesowo-marketingowy. Zamiast wydawać niewiadomo jak wielkie sumy na reklamy w TV, prasie czy banerach, stwierdzili, że wybiorą inną strategię. Nikt im nie zabroni utrzymywać drużyny w zamian za reklamę firmy.

Z - 28 maja 2013, 15:39:22 - *.play-internet.pl
ghgf-wole sie napinać niż wypinać tak jak ty poeto z dużego miasta!

eddy - 28 maja 2013, 18:46:55 - *.ssp.dialog.net.pl
zawisza zmiecie wioske i pilkarsko i kibicowsko

needle - 29 maja 2013, 2:49:40 - *.adsl.inetia.pl
@majster
Było by tak jak piszesz, gdybyśmy zapomnieli, że POLONIA nie dostanie licencji nawet na zaplecze ekstraklasy niesłusznie nazywane I ligą choć to przecież druga...
Teraz okazuje się to pewniakiem (chyba, że dojdzie fuzja z DOLCANEM, ale to nic nie zmienia!)i wówczas zastanawiamy się która z drużyn na tym skorzysta.
W mojej ocenie OKOCIMSKI Brzesko ma większe szanse niż WARTA Poznań i nie tylko o to chodzi, że ostatni mecz między zainteresowanymi jest w Brzesku. W WARCIE p. Prezes czy może jej następcy/poplecznicy/ podwładni/ robi swoje porządki i klub się spuszcza coraz niżej; w dodatku karuzela z trenerami nie sprzyja poprawianiu wyników.
W Brzesku wygląda to racjonalniej, ale przecież wszystko jest możliwe...wiecie jak to jest ?!? Wystarczy jeden gol po obcierce, podyktowany naciągany karny albo go brak i wszystko idzie w drugą stronę...
IGła
PS Odnośnie sportowego awansu to TERMALIKI nie da się wypchnąc z wygrywającego porządku. Albo inaczej: będzie szalenie trudno, bo inni też sobie punkty będa odbierać.
Ale czy będzie licencja...? Wg mnie na 100% nie będzie, a przynajmniej nie będzie miejsca dla klubu grającego w Niecieczy! i dalej; warto pamiętać o wytycznych,
"Od sezonu 2015/16 każdy pierwszoligowiec będzie musiał posiadać na swoim stadionie sztuczne oświetlenie, a od sezonu 2016/17 zainstalowaną podgrzewaną murawę".
Po pierwsze- czy dadzą radę?, po drugie-czy warto?
Powiem tyle; marnie to widzę. Multimilionerom wolno niemal wszystko, ale gdyby grali np. w Tarnowie to 8000 ludzi na meczu by było; zakładam, że więcej by przyszło, ale na UNII tylko tyle miejsc jest.
Najwyżej jakaś premia dla mnie jak wszystko wypali

Niklan - 29 maja 2013, 17:46:00 - *.play-internet.pl
Zawisza prowadzi z Termalicą!!!

ralf - 30 maja 2013, 15:41:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czy fakt, że z Ekstraklasy spadnie do I ligi tylko JEDEN zespół, zmieni liczbę spadkowiczów z I ligi?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas