[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


18 czerwca 2013, 17:54:49 - mogiel
Decyzje Komisji Odwoławczej w sprawie licencji

We wtorek w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej obradowała Komisja Odwoławcza, która rozpatrywała odwołania klubów I i II Ligi od decyzji Komisji ds. Licencji Klubowych z dni 4-5 czerwca. Bez licencji na grę w II lidze pozostały Tur Turek, Resovia i Unia Tarnów. Najprawdopodobnie zostaną zastąpione na tym szczeblu przez spadkowiczów - Ruch Zdzieszowice, Świt Nowy Dwór Mazowiecki i Concordię Elbląg.

Postanowienia Komisji Odwoławczej ds. Licencji Klubowych:

1. Zawisza Bydgoszcz

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach Ekstraklasy
- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach I ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci ostrzeżenia

2. Termalica Bruk-Bet Nieciecza

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach Ekstraklasy
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci ostrzeżenia

3. Flota Świnoujście

- klub wycofał złożone odwołanie

4. GKS Katowice

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach I ligi
- nałożyć na klub nadzór finansowy
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci zakazu transferów
- nałożyć na klub ograniczenie wynagrodzenia nowych kontraktów zawodników do kwoty 5000 zł brutto miesięcznie

5. Okocimski KS Brzesko

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach I ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 5000 zł

6. Polonia Bytom

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach I ligi
- nałożyć na klub nadzór finansowy
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci zakazu transferów
- nałożyć na klub ograniczenie wynagrodzenia nowych kontraktów zawodników do kwoty 5000 zł brutto miesięcznie

7. Garbarnia Kraków

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub nadzór prawny
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci ostrzeżenia

8. Świt Nowy Dwór Mazowiecki

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 2000 zł

9. Gryf Wejherowo

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 5000 zł
- nałożyć na klub nadzór infrastrukturalny

10. MKS Oława

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 2000 zł

11. Ruch Zdzieszowice

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 2000 zł

12. Raków Częstochowa

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 2000 zł

13. Stal Stalowa Wola

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 1000 zł
- nałożyć na klub nadzór infrastrukturalny oraz finansowy

14. Stal Rzeszów

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 1000 zł
- nałożyć na klub nadzór prawny oraz finansowy

15. Siarka Tarnobrzeg

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 2000 zł

16. Motor Lublin

- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach II ligi
- nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej w wysokości 5000 zł
- nałożyć na klub nadzór finansowy

17. Unia Tarnów

- utrzymać w mocy decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych odmawiającą przyznania licencji do udziału w rozgrywkach II ligi

18. Resovia

- utrzymać w mocy decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych odmawiającą przyznania licencji do udziału w rozgrywkach II ligi

19. Tur Turek

- utrzymać w mocy decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych odmawiającą przyznania licencji do udziału w rozgrywkach II ligi

20. Elana Toruń

- utrzymać w mocy decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych odmawiającą przyznania licencji do udziału w rozgrywkach II ligi

21. Warta Poznań

Klub nie odwołał się od decyzji Komisji ds. Licencji Klubowych


źródło: własne / PZPN

andrzej - 18 czerwca 2013, 17:56:50 - *.222.74.158
czy ja dobrze widzę Flota w II lidze?

Kapi - 18 czerwca 2013, 17:58:07 - *.play-internet.pl
Grubo, 4 kluby bez licencji, nie spodziewałem się. Niby Termalica miałaby nie dostać licencje na ex a dostała Szkoda tylko, że sportowo sie nie udało

Didier Mes - 18 czerwca 2013, 17:58:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pewnie chodzi o ich licencje na gre w ekstraklasie.

Totss - 18 czerwca 2013, 17:58:21 - *.zvid.net
andrzej właśnie to samo się zastanawiam.

daro43 - 18 czerwca 2013, 17:58:40 - *.uznam.net.pl
Flota odwołała odwołanie dotyczące Ekstraklasy. Na 1 ligę dostali licencję za 1 razem.

@andrzej - 18 czerwca 2013, 17:59:11 - *.play-internet.pl
Flota będzie grać w 1 lidze, dostali poprzednio licencje na tą klase rozgrywek. Nie dostali na Ekstraklase i sie nawet nie odwoływali, bo nie było potrzeby.

kibic - 18 czerwca 2013, 17:59:20 - *.rzeszow.mm.pl
Proszę redakcje o jakąś informację - co z klubami, które nie dostały dziś licencji? Czy mogą się jeszcze odwołać czy to już koniec? Np. co z Unią i Resovią?

andrzej - 18 czerwca 2013, 17:59:31 - *.222.74.158
Czyli Polonia Bytom zostaje... A Flota leci...
Szkoda Floty...

qaz - 18 czerwca 2013, 18:00:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@andrzej
Flota o ile pamiętam nie dostała licencji na e-klase i jak nie awansowali to wycofali odwołanie

adam093 - 18 czerwca 2013, 18:00:42 - *.devs.futuro.pl
poco Termalica licenji na gre w Ekstraklasy jak nie
awansowała przecież gra zawisza i cracovia

andrzej - 18 czerwca 2013, 18:00:52 - *.222.74.158
A to przepraszam.

heinz - 18 czerwca 2013, 18:01:34 - *.dynamic.chello.pl
na to wygląda,że Flota leci.I całe szczęście,wolę Polonię Bytom w I lidze

rezultat - 18 czerwca 2013, 18:03:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli Świt i Concordia utrzymują sie w II lidze wschodniej a Zdzieszowice i Oława utrzymują sie w zachodniej.

bartek - 18 czerwca 2013, 18:04:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dołączam się do pytania kibica ,co z Unią i Resovią ?

buba - 18 czerwca 2013, 18:05:24 - *.adsl.inetia.pl
Decyzja Komisji Odwoławczej jest ostateczna i oznacza, że pomimo utrzymania się w klasie rozgrywkowej w sportowej walce, klub(y) muszą opuścić szczebel rozgrywek piłkarskich w Polsce. Flota nie leci po oni starali sie o licencje na eklase, na pierwsza lige maja.

Kaka` - 18 czerwca 2013, 18:06:23 - *.dynamic.chello.pl
moze mi ktos wytłumaczyć po co te kary finansowe? klub nie mogl dostac licencji z racji ze ma kłopoty finansowe wiec jeszcze musi zapłacic, chore troche

zizi - 18 czerwca 2013, 18:08:20 - *.euro-net.pl
Szkoda że takie miasta jak Toruń,Tarnów i Rzeszów (choć tu jest jeszcze jedna drużyna na poziomie II ligi) nie potrafią zbudować piłki przynajmniej na 1-ligowym poziomie.
Zapewne zupełnie przypadkiem, we wszystkich tych miastach główny (duży) nacisk idzie na żużel (ewentualnie siatkówkę w Rzeszowie).

kibic - 18 czerwca 2013, 18:08:32 - *.182.115.255.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Decyzja Komisji Odwoławczej jest ostateczna i oznacza to ze Unia i Resovia zagraja w 3 lidze;/

jozek - 18 czerwca 2013, 18:10:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest jeszcze Trybunał ale nie wiem czy się odwołają.

eeee - 18 czerwca 2013, 18:10:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Resovia leci w dół ??!!

kibic - 18 czerwca 2013, 18:10:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sami "eksperci". Flota OTRZYMAŁA LICENCJĘ NA GRĘ W I LIDZE! Odwoływać się mogła od nieprzyznania licencji na grę w Ekstraklasie. Więc normalnie spadają Warta i Polonia.

, - 18 czerwca 2013, 18:13:05 - *.dynamic.chello.pl
Tym samym jesli nic nie wymysla to Siarka i Concordia zostaja w 2 lidze.

- 18 czerwca 2013, 18:13:15 - *.dynamic.chello.pl
Zamiast kar finansowych powinny być ujemne punkty. To bardziej mobilizuje

kaka - 18 czerwca 2013, 18:15:48 - *.adsl.inetia.pl
smiesza mnie kary dla klubow w wysokosci 2000 zeta , bo niby czego by ich mialy nauczyc? i gdzie sa fani gieksy co miala byc ekstraklasa, ciekawe z kim ta ekstraklase zwojujecie na pozomie takich kontraktow

Misiek - 18 czerwca 2013, 18:20:11 - *.net133.okay.pl
Teraz polecą pisma o ujawnienie wszelkich danych, gdyż były kluby bardziej zadłużone od Unii, a otrzymały licencję z nadzorem. Może po prostu ujawnić na jakiej podstawie odmówili licencji, a jeśli nie to prokuratura.

heinz - 18 czerwca 2013, 18:20:50 - *.dynamic.chello.pl
@kibic masz rację,szkoda Polonii walczącej do końca zamiast Floty co sezon oddającej punkty na lewo i prawo...

zr - 18 czerwca 2013, 18:23:18 - *.static.espol.com.pl
zamiast tych co niedostały wejdą rezerwy np Korony, Lecha, czy Zagłebia więc nie się niektórzy nie cieszą bo to nie koniec tego kto gdzie gra z wyjątkiem Ekstraklasy bo to już od dziś wiadomo ale I i II jeszcze sobie poczeka na ostateczny skład ja do bym skrócił do 12 drużyn w każdej z grup i wtedy były by dopiero rozgrywki

Polak - 18 czerwca 2013, 18:24:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ rezultat
Świt utrzymał się już tym ze Polonia zacznie od 3 Ligi , utrzymają się Concordia i Siarka kosztem Resovi oraz Unii Tarnów

UniaiReso - 18 czerwca 2013, 18:26:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Unia i Resovia nie dostały licencji na grę w 2 lidze. Grają w 3 od następnego sezonu.

miki - 18 czerwca 2013, 18:30:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jęśli Tur Turek nie za gra w lidze zachodniej to raczej utrzymaja się zdzieszowice

Art - 18 czerwca 2013, 18:30:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli gdzie Warta Poznań zagra w przyszłym sezonie?

DARO - 18 czerwca 2013, 18:36:17 - *.215.200.89.otvk.pl
MKS Oława nie spadnie jeśli Calisia Kalisz wycofa się z rozgrywek ,a ma taki zamiar !

Fabian - 18 czerwca 2013, 18:36:45 - *.tktelekom.pl
Decyzja jest "ostateczna". Resovia, Unia i Tur niestety ... zagrają ligę niżej. Na oficjalnej stronie internetowej Unii Tarnów pisze, "Jaskółki" zagrają w III lidze małopolsko-świętokrzyskiej. Szkoda tych klubów, no ale niestety. Takie są realia.

Gryfita - 18 czerwca 2013, 18:38:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Flota nigdzie nie leci, bo dostała licencję na I ligę, a nie dostała na ekstraklasę. Gdy już odpuściła awans... przepraszam, nic nie odpuściła, walczyła zaciekle w każdym meczu, zwłaszcza w tych przegranych u siebie z najsłabszymi drużynami ligi... i nie dała rady to odpuściła odwołanie.

Daniel - 18 czerwca 2013, 18:38:14 - *.adsl.inetia.pl
@Art w Poznaniu...

Poland - 18 czerwca 2013, 18:39:11 - *.tktelekom.pl
Ciekawe co z Wartą Poznań. Jedno jest pewne. Od sezonu 2013/2014 rezerwy Lech Poznań kosztem Młodej Ekstraklasy zaczyna rozgrywki w II lidze zachodniej.

pinki - 18 czerwca 2013, 18:40:35 - *.212.200.89.otvk.pl
To z 2 ligi zachodniej kto spada??? Elana i Lech? Plus Tur i Warta poznań wycofane?

poziom - 18 czerwca 2013, 18:42:15 - *.tktelekom.pl
Poziom polskiej piłki zamiast podnosić, to wciąż zaniżają. Zamiast liczniejszych kibiców dużych miast (Tarnów, Rzeszów,...?) będziemy mieli Stróże, Nieciecze, Niepołomice i frekwencje po 50 ludka na drewnianych ławeczkach tych śmiesznych klubików... ręce opadają.

polonista - 18 czerwca 2013, 18:44:30 - *.impact2.3s.pl
a co z polonią warszawską od krola ,gdzie zagra

Pseudonim - 18 czerwca 2013, 18:46:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co niby tym klubom brakuje, np. Resovii, jakoś ciągnęła w tym roku ligę i nie było problemów. Czyżby dalej rząd kolesi?

@polonista - 18 czerwca 2013, 18:52:02 - *.dynamic.chello.pl
Groclin zagra co najwyżej w III lidze...

smyk - 18 czerwca 2013, 18:53:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z II ligi spada tylko siarka??

daw - 18 czerwca 2013, 18:54:53 - *.ip.telfort.nl
Siarka też nie spada bo Polonia W-wa zacznie od IV lub B klasy nie ma jeszcze informacji

Alf - 18 czerwca 2013, 18:55:31 - *.31.30.181.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Te licencje to jakieś draństwo. Jedni dostają, mimo że nie mają gdzie grać, a drudzy nie, bo finansowo gorzej stoją.

rafal - 18 czerwca 2013, 18:55:31 - *.play-internet.pl
Gdyby rządził Lato wszyscy by mówili jak bardzo "kochają" PZPN....Sami to oceńcie.Przed ostatnią kolejką 1 Ligi nie otrzymały licencji Flota i Termalica,więc mecze po prostu odpuściły,Zawisza zaś i Crcovia musiały po prostu zapłacić by wejść do Ekstraklasy.Ile? Po prostu więcej..

kop - 18 czerwca 2013, 18:55:35 - *.5.ftth.classcom.pl
Jeśli nie wstawią rezerw Legii i Korony to Siarka też się utrzymuje bo spadają dwa zespoły z II wschodniej.

radomiak - 18 czerwca 2013, 19:02:41 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
glupota resowia i unia mialy caly sezon licencje sowia walczyla o awans a tu nagle brak licencji ispadek paranoja

alex - 18 czerwca 2013, 19:04:30 - *.dynamic.chello.pl
Nieciecza ma licencję na Ekstraklasę - to oznacza że za rok wchodzą

??? - 18 czerwca 2013, 19:08:50 - *.47.226.19.colo-static.hosted-by.axigy.net
Jaka część tych pieniędzy zebranych przez kibiców Gryfa Wejherowo na jego dalszą egzystencję pójdzie teraz na skromną premię dla jakiegoś działacza PZPN? I co zmieniło się za Bońka? Nic. Wszystkie te przepisy, regulaminy kompletnie nie są przystosowane do polskich realiów. Karać, wyrzucać, degradować, a broń boże pomagać. Quo vadis panie Boniek? A myślałem, że PZPN z pozycji stania na głowie stanie nogami na ziemi.

h - 18 czerwca 2013, 19:13:11 - *.play-internet.pl
Czy to oznacza, że Warta nie wystąpi w II lidze? Czy termin składania wniosków licencyjnych dla spadkowiczów jest inny?

ffdaf - 18 czerwca 2013, 19:23:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kiedy licencje dla zespołów które wywalczyły awans z 3 ligi?

Gucio - 18 czerwca 2013, 19:25:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czyli gdyby nie przegrana w ostatnim meczu to Nieciecza grałaby w ekstraklasie?
Ale jaja - to by Cracovia nie awansowała!

kyniass - 18 czerwca 2013, 19:26:55 - *.4-1.cable.virginmedia.com
A co z Widzewem? Z tego co pamiętam, to się mieli odwoływać od tego nadzoru finansowego i max pensji 5tysi.

dadas - 18 czerwca 2013, 19:27:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibicPL nadzór nad druga liga sprawuje pzpn więc niestety mają do gadania

Radomiak R - 18 czerwca 2013, 19:31:33 - *.radom.vectranet.pl
Dumom Rzeszowa Stal Dumom Rzeszowa jest co opijać dziś w Rzeszowie

Bolek - 18 czerwca 2013, 19:31:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jakim cudem Nieciecza może miec licencję na ekstraklasę skoro nie ma stadionu ze sztucznym oświetleniem i podgrzewaną murawą? A to przecież podstawa.

h - 18 czerwca 2013, 19:33:38 - *.play-internet.pl
Epitety powinniście kierować do działaczy klubów, które licencji nie dostały, a nie pod adresem PZPN. Wszyscy od dawna wiedzieli, jakie są kryteria - było dużo czasu na dostosowanie się. Większość klubów dała radę, tylko czarne owce nie...

woj - 18 czerwca 2013, 19:38:59 - *.centertel.pl
i z trzeciej ligi tez poleca "niewinni" za nich

1@1 - 18 czerwca 2013, 19:43:03 - *.165.enf.pl
Czy jest jeszcze możliwość odwołań wg. regulaminu PZPN?

takaprawda - 18 czerwca 2013, 19:44:47 - *.31.93.81.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ h - Nie mów nam o PZPN, wszyscy dobrze ich znamy, od dziesiątków lat, nic się tam nie zmieniło, ci sami są, tylko prezesa zmienili.I więcej kasy mają njiż kiedyś. A licencje są po to, żeby mogli na nich zarabiać.

Amiral - 18 czerwca 2013, 19:51:43 - *.215.80.23
Jak by Termalika wczesniej o tym wiedziala to by noe odpuscila szkoda, ale trzeba bylo sztucznie promowac Cracovie.

h - 18 czerwca 2013, 19:54:00 - *.play-internet.pl
Taaa, jasne. Spiseg! Nic to się nie zmienia w takich klubikach, które myślą, że za nazwę i historię będzie im się wszystko należało, przejdą wszystkie machloje i organizacyjna indolencja.

siarka - 18 czerwca 2013, 19:58:02 - *.opera-mini.net (*.23.95.155, 212.2.96.15)
2 Liga ole! 2liga ole! 2 liga olee! oooo oo oo oo 2 liga ole! 2 liga ole!.. No to jest cd. Kabaretu pod nazwa '' wszyscy pomagaja siarce'' :D

Zibi - 18 czerwca 2013, 19:58:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda derbów Rzeszowa, tego klimatu i atmosfery... ale możne przynajmniej to zmotywuje działaczy Stali żeby pokusić się o awans do 1 ligi. Może jakieś pieniądze z miasta by przyszły a nie ciągle pierniczenie że nie ma kasy na 2 kluby w Rzeszowie. Na tej decyzji niewątpliwie może skorzystać Stal, ale czy skorzysta ? Szczerze to nie wiem czy się cieszyć czy co. Bo zalet i plusów tej decyzji jest chyba po równo.

miki - 18 czerwca 2013, 20:04:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co z Polonią Wawa?
Bo chyba tydzień od końca rozgrywek minął

łdz - 18 czerwca 2013, 20:05:37 - *.toya.net.pl
Rzeszowia out?

do redakcj - 18 czerwca 2013, 20:06:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdzie zagra Warta Poznań??? W 2 lidze czy jeszcze niżej? Jestem ciekaw czy MKS Oława ma szansę na utrzymanie.

EKW - 18 czerwca 2013, 20:07:38 - *.238.17.130
A na jakiej podstawie Siarka ma sie utrzymac?

KSG - 18 czerwca 2013, 20:11:46 - *.tktelekom.pl
do do redakcji
Calisia też się wycofuje, więc Oława utrzymanie ma pewne(z resztą to byo wiadome od dłuższego czasu).
Tylko teraz dodadzą jakąś dróżynę, czy w 2 zachodniej będzie 17 zespołów w przyszłym sezonie?

hahaha - 18 czerwca 2013, 20:13:36 - *.rz.izeto.pl
Czekam na post resoviaka 100% jak to leciało resovia w sezonie 2013/14 w I lidze, Stal w III lidze, to jest prawda 100 %

Boro - 18 czerwca 2013, 20:16:14 - *.nidzica.vectranet.pl
a kiedy będzie wiadomo czy beniaminkowie 1 ligi dostaną licencję ?

garnek - 18 czerwca 2013, 20:17:28 - *.85-237-178.tkchopin.pl
Te @h:
Jakie epitety? Rozróżniaj uwagi od epitetów. A tak a'propos dostosowywania się, to nasz kraj (PZPN) miał tez dość duzo czasu (dziesiątki lat), aby dostosować poziom naszej narodowej kopanej do poziomu zachodnioeuropejskiego. Państwa zachodnie (i nie tylko) dały radę, tylko czarne owce nie. Popatrz na ranking FIFA.

a - 18 czerwca 2013, 20:22:55 - *.dynamic.mm.pl
Na układy nie ma rady!
Nigdy nie zginie Resovia nigdy nie zginie !!!

kiki - 18 czerwca 2013, 20:29:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Biorąc pod uwagę reorganizację rozgrywek to chyba lepiej spaść teraz i wejść na luzie za rok (resowia, unia) niż walczyć o utrzymanie gdy 10 zespołów leci...
Jestem Stalowcem i jakoś się nie cieszę...
Zobaczę za rok....

h - 18 czerwca 2013, 20:29:50 - *.play-internet.pl
Epitety, które są w tym wątku licznie powypisywane. Co ma PZPN do poziomu piłkarzy? Ma zmienić mentalność Polaków, którzy zamiast pracować, wolą zrzucać winę za własne niepowodzenia na sędziego, deszcz, murawę, mecze za rzadko, mecze za często, itd....

ppp - 18 czerwca 2013, 20:31:06 - *.free.aero2.net.pl
Puszcza Nipołomice ktoś mi mi powie co z nią?
z tego co ostatnio kojarzę nie dostała licencji na grę w II lidze a awansowała do pierwszej

Wiślak - 18 czerwca 2013, 20:32:25 - *.61.79.214
Jeśli Resovia i Unia spadaja piętro niżej, to co 3 zespoły awansuja z III ligi Małopolskiej? A jak tak to co jesli te z trzeciej ligii nie maja kasy na gre w II giej lidze, tzn tez musza sie starac o locencje. He he, wzystko to jakoś skomplikowane. Ale jestet wyjscie: ZROBIĆ 3 LIGII ZAWODOWE I GOTOWE. Czas sam pokaże ,że dla biednych nie mam miejsca w teraźniejszym futbolu...

Karol542 - 18 czerwca 2013, 20:36:21 - *.adsl.inetia.pl
Ruch Zdzieszowice utrzymał się jednak w 2 lidze, więc na nowy sezon MKS Kluczbork, Ruch Zdzieszowice i Odra Opole będą reprezentantami województwa Opolskiego w tej lidze ;)

anton - 18 czerwca 2013, 20:38:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Termalica Bruk-Bet Nieciecza
- zmienić decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych i przyznać licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach Ekstraklasy"
KABARET - to mało powiedziane

gregor - 18 czerwca 2013, 20:39:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
unia T. sprzedawczyki - dobrze wam tak...

travia - 18 czerwca 2013, 20:43:52 - *.opera-mini.net (*.184.217.103)
Do Wislak to bardzo proste poprostu w 3 lidze bd kĺuby po 20 zespolow w 1 przypadku bd 22 tylko powiekszy sie liczba spadkowiczow od nowego sezonu a tych teraz nieruszamy

Dark - 18 czerwca 2013, 20:45:47 - *.dynamic.chello.pl
Wiślak - Tak, trzy zawodowe klasy rozgrywkowe po 16 zespołów (Ekstraklasa, 1 Liga oraz 2 Liga). Dalej ligi (makro)regionalne, ligi wojewódzkie, ligi okręgowe no i A-C Klasy.

artson - 18 czerwca 2013, 20:56:45 - *.centertel.pl
Co do Zetki to licencja była kwestią czasu i nie trzeba było być wielkim znawcą żeby o tym wiedzieć. Co do Termalici to po co komisja przyznała klubowi licencje na gre w EX skoro wiadomo że Słonie zostają w 1 lidze. Śmieszne. Co do kar finansowych to śmiało można przyznać że kiedyś jak chciało się mieć pozytywną opinie komisji to szło się z kopertą i pozytywna decyzja była. Dziś w dobie napiętych kontrol antykorupcyjnych nazywa się to "nałożyć na klub karę regulaminową w postaci kary finansowej" i tez jest kasiora ale tak jakby bardziej czysta... ciekawe czy jak ktoś nie zapłaci to za kare decyzja zostanie cofnięta

90 - 18 czerwca 2013, 21:07:03 - *.dynamic.chello.pl
Dziękuje PZPN'owi za poprawę humoru, a kibicom z mościc życzę miłych wycieczek do Bodzentynia, Połańca i Muszyny
KSC&KKS

do 90: - 18 czerwca 2013, 21:21:29 - *.dynamic.chello.pl
"Bo w Poznaniu takie obyczaje są, że cracovię, którą starą ... " resztę znasz... :]

korba - 18 czerwca 2013, 21:23:34 - *.res.pl
A gdzie jest napisane, że Unia i Resovia spadną do III ligi??? Nie dostali licencji na grę w II lidze, to nie znaczy, że będą grać w III lidze.

kibic - 18 czerwca 2013, 21:35:29 - *.adsl.inetia.pl
papa resovia...hahaha Tylko Motor RKS!

red - 18 czerwca 2013, 21:54:45 - *.is.net.pl
Byla bedzie jest Unia ZKS !!! JŻS !!

kuna - 18 czerwca 2013, 21:55:32 - *.adsl.net.t-com.hr
PZPN dał licencję Termalice na ex??? hahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhah
ahahahahhahahahah widać, ze nikt z tej instytucji nie był w Niecieczy na stadionie hahahhahah

ten z Reso - 18 czerwca 2013, 22:02:00 - *.31.8.91.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Resa nie dostała licencji! ok! a Stróże, Naciecze, Niepołomice oni dostają haha brecha na mecze tych klubów przychodzi góra 100 osób i oni dostają licencje po co????? Żeby narzreć się chipsów?! Resa(kibice) w III lidze zrobi r********l!! Nigdy nie zginie Resovia nigdy nie zginie!

marek42 - 18 czerwca 2013, 22:02:26 - *.satkol.pl
brawo sovia jestescie wielcy a klasa tam wasze miejsce

kibic2 - 18 czerwca 2013, 22:02:39 - *.tktelekom.pl
To siara zostaje w 2 lidze czy w trzeciej.odp!

apotix - 18 czerwca 2013, 22:04:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z II ligi wschodniej spadają Siarka i Concordia. Resovia, jak i Unia zostaną.

ten z Reso - 18 czerwca 2013, 22:04:56 - *.31.8.91.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nadal w Rzeszowie Tylko Sovia!!

m@ss - 18 czerwca 2013, 22:06:25 - *.wist.com.pl
RESOVIA i UNIA NIE PŁACĄ ZAWODNIKOM, więc jakim cudem mają dostać licencję, gdy piłkarze nie dostali kasy za zeszły rok! Płynność finansowa się liczy, koledzy ultrasi, a nie widownia na meczu!

max poke - 18 czerwca 2013, 22:10:47 - *.centertel.pl
Ekstraklapa i 1 liga tylko dla miast od 100 tys. mieszkańców moim zdaniem powinny być.

gold - 18 czerwca 2013, 22:11:09 - *.tktelekom.pl
ja się pytam kto dostanie licencję na grę w dębickiej okręgówce!!! kto awansuje a kto spadnie się pytam!!!

mme - 18 czerwca 2013, 22:19:33 - *.dip0.t-ipconnect.de
To po co grac caly rok?
Wystarczy ustalic kto po sezonie leci i nie ma sie co martwic meczami

bartek - 18 czerwca 2013, 22:19:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i co z tego ,że nie dostają kasy ,w takiej Unii Tarnów gra przynajmniej w pierwszej jedenastce 6-8 wychowanków , w niecieczy -0 ? ... a do tego frekwencją biją połowę 1 ligi . Do wszystkich wieśniaków mających "wielkie firmy" ,nie tędy droga panowie ,przez wasze wiejskie klubiki ,kluby - miasta ,które zasługują przynajmniej na 1 ligę ,będą miały 3 ... a za 10 lat piłka nożna w Polsce przestanie istnieć ,bo kto będzie oglądał ekstraklasę w której grać będą kluby takie jak np. nieciecza ,stróże ,ząbki ,brzesko ,niepołomice itp.

Unia na za - 18 czerwca 2013, 22:21:40 - *.zicom.pl
Kolejny sukces Tarnowa i Azotów - największej firmy chemicznej w Europie! C@#%#$# Marciniakowi! który najpierw doprowadził klub do upadku, a potem podpisał "umowę sponsorską". I Azoty, "główny patner Unii", mając przez ostatnie 2 lata ponad MILARD złotych zysku na czysto, zasponsorowały Unię tak, że nie starczyło na spłatę długów zaciągniętych przez ostatnie 2 lata przez pseudoprezesa z... Azotów. Taki cyrk tylko w Tarnowie! Trzeba więcej zapłacić zagranicznym i polskim gwiazdorom, którzy jeżdżą na motorkach po 4 kółka! Tam milion na zawodnika jest!

bart - 18 czerwca 2013, 22:33:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziękujemy Azotom i Ścigale. Brawo! Stadion ruina, hala ruina, na nic nie ma pieniędzy. Przepraszam dla "gwiazdorow" na przeplacone zuzlowe kontrakty zawsze sie znajdzie. Kontrakt juniora wystarczylby na utrzymanie przez rok calej druzyny pilkarskiej. Brak slow

do m@ss - 18 czerwca 2013, 22:41:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cieciu nie że Resovia nie płaci zawodnikom, bo PŁACI IM !!!
Nie ukrywam, że są zaległości, ale te pieniądze mamy i zaświadczenie będzie lada dzień. W ciągu tych czterech dni na pewno się wyrobimy i prześlemy brakujące dokumenty do PZPN-u. Liczyliśmy, że dostaniemy licencję. Widzę jednak, że komisja trochę rygorystycznie podeszła do tych spraw. Z drugiej strony może to i lepiej, bo w końcu może będzie normalnie - mówił wówczas prezes sekcji piłki nożnej Resovii Wojciech Zając, który dziś musiał przełknąć gorzką pigułkę. Komisja Odwoławcza utrzymała decyzję z pierwszego terminu i nie przyznała bowiem licencji "pasiakom"

Sprawiedli - 18 czerwca 2013, 22:42:39 - *.ds.pk.edu.pl
Jak się nie płaciło zawodnikom napinało budżet, a pieniądze przejadał przerośnięty sztab szkoleniowy i zarząd to teraz nie płakać, że PZPN zły;D. Pompowane gamonie z Rzeszowa było robić jak u was Stal, która wydawała pieniądze rozsądnie, a teraz zwalacie winę na jakieś układy;D hahhaha wiecznie gadacie głupoty na wszystkich forach. O Rzeszowskiej piłce było głośno jak Stal zdobywała puchary, anie o was nie macie pokory i rozsądku to wam się dostaje. W Mielcu zapowiada się na awans nie ma lata klub kwitnie

Assass - 18 czerwca 2013, 22:47:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To po co takie kluby jak Siarka czy Concordia zdobywały w ogóle punkty?! Jak mogli przegrać wszystko co się dało i utrzymać się w lidze. To jest właśnie chore, że licencje mają wpływ na to, że ktoś ze zdegradowanych sportowo drużyn może się utrzymać. Np. to, że licencji nie otrzymała Polonia W. nie powinno oznaczać, że utrzymał się Ruch Ch. (choć zagrożony Ruch pewnie by wygrał w Białymstoku i spadłby kto inny). Lepiej promować drużyny z niższych lig, ewentualnie drużyna miej w lidze. Współczucia dla tych co nie otrzymali, choć z drugiej strony jak ktoś ma problemy finansowe, to danie licencji na kolejny sezon tylko te problemy powiększy.

nyrol - 18 czerwca 2013, 22:49:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wilda nawet mozemy być w B klasie a i tak Warta Rodowici kroimy lecha z szali!!!!Warta Made In Wilda Styl Nadchodzi!!!!!!!!!!!!!

nyrol - 18 czerwca 2013, 22:54:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Warta Zagra Rezerwami w 4 lidze i już Gra Zapraszam na Mecz Wełna Skoki -Warta 2 Poznań godzina 17 niezły Wyjazd 22.06.2013 Sobota Warciarze Najazd na Skoki 4 liga też Dobrze !!!Warta Każdej Ligi Znam Smak !!!Pozdro ZS Sosnowiec Boys!!!!

Toni13 - 18 czerwca 2013, 23:45:32 - *.dynamic.chello.pl
Powiem wam wszystkim co myślę o tych naszych rozgrywkach. To wszystko jest ch.. warte. Ludzie chodzą na mecze emocjonują się czy drużyna się utrzyma, grają mecze ostatniej szansy, a na koniec i tak kur.. się decyduje przy zielonym stoliku praktycznie w ostatniej chwili przed nowym sezonem. Przecież to jest kur.. zupełnie bez sensu po co chodzić w ogóle na mecze.

Toni13 - 19 czerwca 2013, 0:17:16 - *.dynamic.chello.pl
Trochę się rozgadam. Licencja takiej Polonii Wwa skutkuje kur.. na wszystkie rozgrywki aż do spadku z A-klasy. Najpierw utrzyma się Okocimski ,potem Świt ND ,potem np.Zawisza Rzgów itd. Jeśli idę na mecz ostatniej kolejki to chcę wiedzieć czy moja drużyna gra o utrzymanie czy o pietruszkę, czy i tak spadnie bo trzeba zrobić miejsce dla zasłużonego bankruta, który zasłużył się tym że kupił wszystkie mecze by zostać mistrzem. Jaki to wszystko ma sens.

FortArt - 19 czerwca 2013, 0:23:49 - *.dynamic.chello.pl
Dobrze, że PZPN przestał tolerować dziadostwo organizacyjne i finansowe.

dfdfdf - 19 czerwca 2013, 0:32:02 - *.adsl.inetia.pl
Skończy się płakanie że Nieciecza nie ma o co grać bo licencji nie dostanie.

wltt - 19 czerwca 2013, 0:49:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Siarka najpewniej też pozostanie w II lidze, gdy ostatecznie potwierdzony zostanie udział Okocimskiego KS w I lidze w sezonie 13/14.

tomco23 - 19 czerwca 2013, 0:49:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ludzie czym sie przejmujecie Unia tarnow leci ,ale co z tego skoro LKS Nieciecza wchłania Unie Tarnow . I w sezonie 2013/14 po raz trzeci przepuszcza atak na extraklase juz jako Unia Tarnów

@tomco23 - 19 czerwca 2013, 1:13:40 - *.is.net.pl
Odstaw to co bierzesz. Nie ma takiej opcji...

emigrant - 19 czerwca 2013, 1:23:58 - *.range86-186.btcentralplus.com
Czy Polonia Warszawa bedzie grac w I lidze czy nizej?

Ricardo - 19 czerwca 2013, 1:46:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest jeszcze teoretycznie możliwość że Unia Tarnów zagra na licencji Okocimskiego Brzesko z racji wspólnego sponsora (Browar Okocim) który to sponsor nir ukrywa że widzi w Unii lepszy od Okocimskiego nośnik reklamowy
Ale zobaczymy czy zdecydują się na taki ktok, z kibicowskiego punktu widzenia na pewno nie byłoby to dobre rozwiązanie...

fAn - 19 czerwca 2013, 3:58:37 - *.range86-128.btcentralplus.com
Bójcie się chamy, do trzeciej ligi wracamy=)

max - 19 czerwca 2013, 5:17:57 - *.153.102.202
Resovia wyslala 2 pisma z zusu do komisji odwoławczej czyli jak widać jakieś inne względy decydowały

Azotek - 19 czerwca 2013, 5:35:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na motorki w Tarnowie przychodzi 15 tysięcy ludzi i Unia jest mistrzem a na kopaczy przychodzi 150 ludzi.

DP - 19 czerwca 2013, 6:28:29 - *.154.147.128
Widać, że wreszcie zaczęto poważnie podchodzić do spraw licencyjnych. Dość już tej amatorki w polskiej lidze.

tony - 19 czerwca 2013, 7:31:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To w takim razie co będzie w II gr. zachodniej bo skoro nie ma : Lecha R; z braku kasy z rozgrywek rezygnują zespoły które się utrzymały czyli Tur i Calisia; Elana nie dostała licencji na II ligę, na dziś nie wiadomo co z Wartą Poznań /duży problem z kasą i prawdopodobne że w ogóle nie będą grali w II lidze/. To już na dzień dobry jest -5 zespołów; czyli mimo tego że utrzymają się tegoroczni spadkowicze /Ruch Z, Oława/ to nadal brak 1 zespołu.

abraxas - 19 czerwca 2013, 8:30:14 - *.tktelekom.pl
Licencje powinny obowiązywać na Ekstraklasę i 1 ligę (2 ligi zawodowe), wszystko w dół to powinna być amatorska piłka bez licencji.

smyk - 19 czerwca 2013, 8:43:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeszcze nie byc taki pewny ze 3 liga bo moze byc nizej

Wit - 19 czerwca 2013, 8:45:42 - *.domtel.ptc.pl
Licencje powinny być tylko dla kiboli po konsultacji z psychiatrą.

xxx - 19 czerwca 2013, 10:19:49 - *.play-internet.pl
Panowie w pzpnie mają swoje przepisy i sami sobie je interpretują jak chca. Taka specyfika związku.
Przepisy odnośnie licencji z roku na rok są bardziej rygorystyczne, zwłaszcza co do finansów.
Klub to jest jednak jakiś zakład pracy, który zatrudnia do 30 osób, czasami więcej- zawodnicy,lekarz,trenerzy...
Płacić trzeba zarówno pracownikom jak i państwu-ZUS, skarbowy.
Np w Rzeszowie przez kilka lat były pieniądze, nawet duże jak na tą ligę, niestety je roztrwoniono. Ściągali Piechniaków i innych za ogromną kasę jak na tą ligę, menagery, kilka osób w zarządzie itd. Życie ponad stan wychodzi teraz bokiem.

rand - 19 czerwca 2013, 10:39:52 - *.play-internet.pl
Oczekiwałbym, że Redakcja wkrótce ogarnie to zamieszanie i poda nam, czy te decyzje są ostateczne i czy można już powiedzieć, kto gdzie nie zagra i jaki jest końcowy termin tych przepychanek. Dziękuję.

Funn - 19 czerwca 2013, 10:51:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Alternatywą może być "załatanie dziur" rezerwami klubów ekstraklasy. Może to lepsze rozwiązanie niż pozostawienie w II lidze zespołów z ostatnich miejsc.

dlnoślązak - 19 czerwca 2013, 10:57:19 - *.ssp.dialog.net.pl
Jakim cudem Arka Gdynia otrzymała licencje skoro zalega z pieniędzmi za transfery przeprowadzone zimą z klubom 2 i 3 ligowym ??

Zulu Gula - 19 czerwca 2013, 11:11:55 - *.222.27.120
Licencje-kabaret
Jak poziom moze się poprawić jak o wszystkim decyduje się przy stoliku.Nigdy nie wyjdziemy z tego marazmu ...bo jakiś jeden z drugim zadecyduje o nieprzyznaniu licencji(przkł.Polonia W.)dzięki temu utrzyma się ktoś kto na spadek zasłużył.
W trakcie rozgrywek już wiadomo kto licencji nie otrzyma.Zwykłe szachrajstwo i kolesiostwo.
Wygląda to wszystko jak w obecnym rządzie.Rządzą ludzie którzy są bez pojęcia wprowadzają głupie przepisy powodujące coraz większy bałagan.
PO - PZPN 0:0 (wynik:kompletne zero)

tellchar - 19 czerwca 2013, 11:21:35 - *.futuroexito.pl
Nie wiem ludzie jak wam dogodzić
- licencje w trakcie sezonu - źle, bo się odbiera motywację zawodnikom i kibicom
- licencje po sezonie - źle, bo decyduje się o spadku przy zielonym stoliku.
To może zrezygnujmy z licencji! Tak, tolerujmy dziadostwo i bankrutów w lidze, a potem drżyjmy w pucharach przed potęgami z Azerbejdżanu czy Kazachstanu.
Piłka to biznes, niech grają ci, których na to stać, a nie "bo mi się należy"

Ryszard57 - 19 czerwca 2013, 12:15:57 - *.196.153.2
A co z drużynami Młodej Ekstraklasy

saaadfg - 19 czerwca 2013, 13:22:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda Tura Turek Może da się jeszcze coś zrobić ???

ups - 19 czerwca 2013, 13:48:36 - *.swiatowid.elblag.pl
czyzbysmy tego jeszcze nie wiedziali ? Nieciecza w ekstraklasie ?

jjo - 19 czerwca 2013, 14:01:56 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
oprócz tego,że piłkarze biegają po boisku na jakimś poziomie- nazwijmy to przyzwoitym i walczą o awans i utrzymanie się w lidze, to jeszcze działacze i kluby organizacyjnie muszą reprezentować jakiś poziom. Myślę,że za lat 10, a może ciut wcześniej, wszystko się unormuje i nie będzie problemu z tymi licencjami - bo się nauczą. Gdyby z tymi licencjami od samego początku było tak jak w regulaminie stoi, bez nacisków ze strony kibiców, ale także dziennikarzy i środowiska piłkarskiego to pewnie już dziś mielibyśmy problem Polonii W-wa czy ŁKS oraz Resovii i innych rozpatrywany w innych kategoriach. Na przykład w NBA płacisz ogromne milionowe wpisowe i grasz. U nas do lig wyższych pchają się kluby, których generalnie na to nie stać i nie są do tego przygotowane, np nie maja podgrzewanej płyty oświetlenia itp nie mówiąc o przyzwoitej szatni dla piłkarzy czy podstawowych sprawach jak kibel dla kibiców (rozwiązaniem jest ToyToy- żal. Najpierw awans, a potem problem co dalej. I dotychczas było tak,że Komisja dawała czas na załatwianie formalności po awansie. A moim zdaniem zarząd każdego klubu powinien wyznaczać cele: Awans-ok, ale jak awans to musimy mieć to to i to i dopiero walczymy o wyższe cele a nie odwrotnie. Potem jest rozczarowanie i pretensje do Komisji, odwołania i jakieś awaryjne rozwiązania, które bardziej śmieszą niż rozwiązują problem jak chociażby zadaszenia na niektórych obiektach w Polsce. Jest $ i trzeba go wypełnić, nic na ładne oczy, historię, zasługi itp.

~ - 19 czerwca 2013, 14:16:24 - *.wmbp.edu.pl
chyba jak ktos ma licencje na ekstraklase to na wszystkie ligi

Chmielu - 19 czerwca 2013, 14:27:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie ma co się dziwić, że spadają kluby z miast w których jest żużel. Ten sport to studnia bez dna. Za taką kasę można zbudować drużyne na ekstraklasę a nie płacić jakimś duńczykom i szwedom

adeos75 - 19 czerwca 2013, 14:37:15 - *.play-internet.pl
jetem ciekaw za co Rakow dostal 2000 zl. kary? czyzby to byla lapowka dla pzpn!panie Boniek ogarnij sie pan !

LK - 19 czerwca 2013, 15:22:28 - *.ip.netia.com.pl
A dlaczego Stalowej Woli w końcu przyznano licencje - czyżby nagle z dnia na dzień pojawił się tam sektor gości, bo przez dwa lata się nie dało, chociaż prace budowlane nie były prowadzone w miejscu sektora gości.

kibolek - 19 czerwca 2013, 15:33:36 - *.204.60.105.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
czyli Siara zostaje w II lidze?

tellchar - 19 czerwca 2013, 16:12:44 - *.futuroexito.pl
Stalowa ma nadzór infrastrukturalny, więc pewnei zapewnili, że sektor zbudują.
A Siara zostaje, jeżeli potwierdzi się oficjalnie, że Polonia Warszawa trafia do III ligi lub niższej. Wtedy w I lidze utrzyma się Okocimski, a w II Siarka

zks - 19 czerwca 2013, 16:13:24 - *.dynamic.mm.pl
Wstyd żeby tak słaba Siarka znów grała w 2 lidze przecież to co oni pokazywali na boisku to śmiech i błazenada !!

Viking - 19 czerwca 2013, 16:43:11 - *.158.61.2
Nie jestem msciwy, ale Ciesze sie, ze klub z Rzeszowa nie dostal licencji. Mysle, ze jest to kara za zaklamanie swojej historii. Wszyscy w Polsce o tym wiedza, ze sa klamcami.

kibic - 19 czerwca 2013, 16:44:51 - *.xdsl.centertel.pl
Polonia już drugi sezon powinna spaść a dalej sie utrzymuje.
Szkoda Resovii...

Pumpum - 19 czerwca 2013, 17:43:56 - *.180.231.98
Za to piłkarki Resovii będą grać w 2 lidze...

adaś - 19 czerwca 2013, 18:25:08 - *.tvk.torun.pl
Jak to się dzieje, że pomimo nadzoru licencji co roku ktoś nie kończy rundy? Coś mi się zdaje, że weksel in blanco wydany przez prezesa byłby skuteczniejszy od tych wszystkich badań audytow.

Dr Dree - 19 czerwca 2013, 18:31:40 - *.244.139.241
Oficjalne info - Siarka zostaje w II lidze

NIK - 19 czerwca 2013, 18:33:52 - *.dip0.t-ipconnect.de
Szczerze to kluby typu jak Siarka duzo przerastaja wiekszosc klubow w 2 lidze pod wzgledem finansowymi organizacyjnym w polskiej lidze. A jesli chodzi o poziom pilkarski to faktycznie klapa po calosci chociaz poczatek rundy zapowiadal co innego ale pozniejsze kombinacje trenera w skladzie i taki efekt gry. Mysle ze jak w tym klubie bedzie trener na poziomie to i Siarka bedzie w pierwszej 10 2 ligi wschodniej w nastepnym sezonie zobaczyci. Szkoda Resovii bo takie kluby z tak dluga tradycja pilkarska powinny byc ostoja polskiej pilki !

ptr - 19 czerwca 2013, 19:25:07 - *.dip0.t-ipconnect.de
jak mozna prawie do konca sezonu aspirowac do gry szczebel wyzej a na koncu nie dostac licencji na ten na ktorym sie jest?

zoledz - 19 czerwca 2013, 19:56:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakoś Resovia dokończyła sezon i spokojnie powinna dostać licencję, albo warunkową przynajmniej. Szkoda jej jak i Unii Tarnów bo to duże miasta i tam kluby, a tak to lipa..
Bez sensu taka Nieciecza,Stróże,Niepołomice w I lidze jak tu wogóle nie ma kibiców..
Szkoda ich..

fryzjer - 19 czerwca 2013, 22:55:04 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Zadna druzyna po nie otrzymaniu licencji nie powinna bys zdegradowana,jezeli sportowo utrzymala sie w lidze,przeciez to kara dla pilkarzy,ktorzy niczemu nie sa winni.Szkoda Polonii W-wa,Resovii,Unii,bo przeciez nie wlascicieli tych klubow,ktorzy sie tym nie przejmowali.Do takich klubow powinien byc wprowadzany zarzad komisaryczny,nadzorujacy cala dzialalnosc klubu,szukajacy nowych sponsorow czy wlascicieli.Wprowadzic wpisowe w wysokosci sredniego rocznego budzetu w lidze,moze nawet wprowadzic limit budzetowy,po przekroczeniu ktorego, nalezalo by wplacic ekstra kaucje,zabezpieczajace budzet.Nie ma co narzekac na kluby z malych miasteczek,ze graja w I lub II lidze bo w tych klubach,nie ma tzw dzialaczy sportowych,ktorzy potrafia roztrwonic kazde pieniadze.Mozliwosci na naprawe jest naprawde wiele,tylko nie karzcie pilkarzy prosze.

Ricardo - 20 czerwca 2013, 3:14:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Robi się ciekawie
http://www.zksunia.tarnow.pl/index.php?kat=full&tm
=2013-06-19_20:00
Czyżby jednak Unia Tarnów nadal w II lidze ?

benko - 20 czerwca 2013, 7:05:41 - *.e-wro.net.pl
Tak na szybko policzyłem to jeszcze brakuje 123 tys. zł na pensję za czerwiec dla Fornalika ; )

do Vikinga - 20 czerwca 2013, 8:24:07 - *.29.133.109
Viking - 19 czerwca 2013, 16:43:11 - 66.158.61.2
Nie jestem msciwy, ale Ciesze sie, ze klub z Rzeszowa nie dostal licencji. Mysle, ze jest to kara za zaklamanie swojej historii. Wszyscy w Polsce o tym wiedza, ze sa klamcami.
Mysle, ze twoj mozg zostal wiele razy poobijany. Powiedz komu kibicujesz, to wszyscy sie posmiejemy. Co do falszowania historii to sie grubo mylisz. Podobnie jak w cenzurze. Zainteresowani wiedza. Ale co ty zakompleksiony smarku mozesz wiedziec... Wg tych kryteriow, ktorymi oskarza sie Resovie o falszowanie daty powstania, to Pogon (zaznaczam, wg. tych samych kryteriow) nie jest najstarszym klubem utworzonym na polskich ziemiach. Ale o tym ci, ktorzy maja monopol na "prawdziwa" historie juz nie wspominaja.

Boniek=Lat - 20 czerwca 2013, 10:13:24 - *.in.net.pl
PZPN tak "wspiera" polską piłkę, że kluby takie jak Unia Tarnów, które grają w 90% swoimi wychowankami są wyrzucane z rozgrywek centralnych. Lepiej promować w II lidze zespoły gdzie połowa to armia zaciężna z zagranicy, która przyjeżdża tu tylko dorobić. Róbcie tak dalej, to za 5 lat będziemy walczyć w eliminacjach do mistrzostw świata/Europy o to, żeby nie zająć ostatniego miejsca.

papa - 20 czerwca 2013, 11:58:06 - *.dynamic.dsl.as9105.com
@do Vikinga.....najstarszym klubem na ziemiach polskich zalozonym przez Polakow jest lwowska Lechia, przez wiele lat uwazano, ze to Czarni Lwow, jednak Lechia zostala zalozona kilka dni wczesniej. Pogon powstala rok pozniej.

do papa - 20 czerwca 2013, 13:02:07 - *.29.133.109
Masz racje, nie mniej jednak nie zmienia to faktu, ze nikt nie czepia sie daty powstania Pogoni Lwow, ale Resovii juz tak. I wiadomo kto sie najwiecej czepia i komu najbardziej zalezy na takiej "prawdzie".

obserwator - 20 czerwca 2013, 14:33:17 - *.50.128.106
Czy ktoś może wie, co na to wszystko jaśnie panujący na Podkarpaciu i w PZPN K. Greń? Czy aby przypadkiem chcąc pomóc Siarce (nagroda za zajęcie ostatniego miejsca w tabeli) poświęca Resovię na tę okoliczność. Tak czy siak zalatuje tutaj ukłądami z dawnych czasów, kiedy decyzje kto gra w jakiej lidze zapadały przy "zielonym" stoliku.

kibic - 20 czerwca 2013, 14:42:35 - *.pppoe.covernet.pl
Z 2 ligi wschodniej spadaja : Resovia, Unia i siarka.

smyk - 20 czerwca 2013, 15:37:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibic ty spadasz a nie siarka

pol - 20 czerwca 2013, 16:24:03 - *.77.124.128
A co z licencją dla Pelikana Łowicz? Wczoraj miała być decyzja.

ziutek - 20 czerwca 2013, 18:40:16 - *.dynamic.chello.pl
Jakim cudem Termalica dostała licencję na ex? Przecież jeszcze dwa tygodniu PZPN zarzucał klubowi brak odpowiedniego stadionu... W dwa tygodnie zrobili dobudówkę?

do ksg - 20 czerwca 2013, 18:52:59 - *.kalisz.mm.pl
cyt: ..."Calisia też się wycofuje, więc Oława utrzymanie ma pewne"... skąd wziąłeś te njusy ? z brawo gerl?

Wiosna - 20 czerwca 2013, 20:32:56 - *.dynamic.chello.pl
Ale wały. za odpuszczenie licencja tylko po co?.Jaja na całego. Ten cały sport jest chory. A układy i przekupstwo zawsze są.Gdzie jest ta wrocławska prokuratura?

fan - 21 czerwca 2013, 10:45:11 - *.net131.okay.pl
Unia i Resovia zostały oszukane!

ktos - 23 czerwca 2013, 19:03:20 - *.244.213.40
jeszcze troche to zaplecze ekstraklasy(hi hi coz za nazwa)to bedzie liga wiosek -stroze niepolomice nieciecza itd fajne

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas