[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 lipca 2014, 16:15:58 - maciejko
Nowe logo Zawiszy

Zawisza Bydgoszcz zmienia logo. W stosunku do poprzedniego emblematu zmieniło się tło - z białego na żółte.

Prawa do znaku z białym tłem ma Stowarzyszenie Piłkarskie Zawisza. Dotychczas bezpłatnie użyczało go spółce, której jest mniejszościowym udziałowcem.


źródło: własne / Sport.pl

o.0 - 11 lipca 2014, 16:18:13 - *.podkarpacki.net
a co to?

ygly - 11 lipca 2014, 16:18:13 - *.dynamic.mm.pl
Faktycznie dużo się zmieniło.;)

Pan Zenio - 11 lipca 2014, 16:18:18 - *.dynamic.chello.pl
gruby mocno przesadza...

OsuchCw - 11 lipca 2014, 16:18:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hydrobudowa Pojednania nie będzie.

mama - 11 lipca 2014, 16:19:01 - *.dynamic.mm.pl
hahahahahahhaah.

123 - 11 lipca 2014, 16:19:34 - *.telbeskid.com.pl
Co to jest? :O

kibic - 11 lipca 2014, 16:20:36 - *.dynamic.chello.pl
Dlaczego nie napisaliście,że to herb piłkarski hydrobudowy!

Molenda - 11 lipca 2014, 16:22:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zażądali kasy od Osucha a on im nie będzie płacił za te krzywe akcje. Proste

Gołębski - 11 lipca 2014, 16:23:31 - *.dynamic.chello.pl
Taki herb ostatnio miało Tworobudowa Kujawiak Bydgoszcz pod wodzą Baniaka w roku 2006.

cytryniak - 11 lipca 2014, 16:24:09 - *.dynamic.chello.pl
Logo to tylko logo, a nie herb właściwy.

kjjh - 11 lipca 2014, 16:25:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze, chciały cwaniaczki kasę wyłudzić ... to guzik dostaną.

bromberg - 11 lipca 2014, 16:25:50 - *.158.216.142.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To jest prawdziwy herb Zawiszy ze złotym tłem z takim wyWalczyli awans w latach 90

dzon - 11 lipca 2014, 16:26:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gruby Radzio szykuj się na odszkodowanie za plagiat. Poza tym pewnie ktoś przytulił niezłą sumkę za projekt i być może jeszcze tantiemy będzie inkasował. Znamy te zagrywki Radzia. Nadal jego spółka placi pensje zawodnikom a nie klub? Wałki na potęgę.

ja - 11 lipca 2014, 16:26:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
logo to tylko logo madrego to i milo posluchac smiech na sali - to logo bedzie pokazywane wszedzie

hjk777 - 11 lipca 2014, 16:27:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@molenda za jakie krzywe akcje?o czym smutny człowieczku piszesz?

Logo - 11 lipca 2014, 16:28:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę, że dla prawdziwego kibica "zetki" te logo jest bardziej haniebne niż mieli by się nim szczycić! Ps. Nie lubię Zawiszy, ale szacunek dla kibiców! Trzymajcie się!

rycyna(Z) - 11 lipca 2014, 16:28:22 - *.free.aero2.net.pl
Z tego co wiem tego śmiesznego stowarzyszenia już nie ma na obiektach Zawiszy. Za spiskowanie z kibolami i cichą akceptację ich występków (R, Osuch zapłacił w poprzednim sezonie ponad 100.000zł kar za naruszanie ustawy o imprezach masowych) zostało raz na zawsze usunięte ze stadionu na Gdańskiej!! Cieszę się że Zawisza wraca po latach do swojego prawdziwego logo(logo ze złotym tłem było od lat 50-tych do 2003 roku)! Brawo Radek Osuch brawo Zawisza dziękujemy za zdobycie w sezonie dwóch z trzech skalpów które były do zdobycia! Dla takich chwil warto żyć!!

red - 11 lipca 2014, 16:30:08 - *.180.232.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
buhjahahahahahaahaha

kujawiak - 11 lipca 2014, 16:31:48 - *.opera-mini.net (*.77.124.180)
Proponuje trochę poczytać informacji prasowy w netcie z przełomu roku 2005,06 wtedy dowiecie się w jakim celu Osuch wprowadza to logo i co ma zamiar tym osiągnąć

znawca - 11 lipca 2014, 16:33:01 - *.play-internet.pl
O co niektórym chodzi? To prawdziwe logo Zawiszy, przed przyjściem ekipy ze Stowarzyszenia.
Nie byłoby tej zmiany, gdyby nie FAKT, ŻE STOWARZYSZENIE zażądało pieniędzy za dalsze użyczanie ich loga.
Mam wrażenie, że ludzie już z góry są na nie jeski chodzi o każdą decyzję klubu Zawisza. Patrzysz na to z boku i żal Cie ogarnia, bo klub się rozwija i idzie w górę.
Logo historyczne i bdb ze wbrew kolejnemu pomysłowi SP.

AntyTroll - 11 lipca 2014, 16:33:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co by nie mówić Osuch w 2 lata zbudował drużynę która zrobiła awans do Ekstraklasy, awans do mistrzowskiej 8, wygrał puchar i superpuchar Polski a teraz zagra w el. LE. I to wszystko z 11-12 budżetem w lidze. Jeśli chodzi o sprawy sportowe to Osuch zrobił COŚ w bardzo krótkim czasie. To tylko pokazuje jak słabo zarządzaną mamy piłkę. Wystarczy tylko trochę ogłady, znajomości rynku i można zdobywać trofea.

hjk777 - 11 lipca 2014, 16:33:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kujawiak no to napisz o co chodzi

xamp - 11 lipca 2014, 16:34:15 - *.siec.alfa.pl
@Gołębski - taki herb miał Zawisza od 1976 do 2003 r. Ale jaki mamy poziom, takie skojarzenia.

0xManiekx0 - 11 lipca 2014, 16:36:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bardzo ładnie mi się podoba a durne się z tego się smieją i po co puknijcie się dobrze w łepetyne

aaaaa - 11 lipca 2014, 16:37:02 - *.dynamic.chello.pl
no, frekwencja po takich sukcesach też wam dopisuje, hehe. Śmieszne jest to, że się cieszycie z tej walki z kibolami, a bez nich nie potraficie wypełnić stadionu w 10%

PawelZ - 11 lipca 2014, 16:50:33 - *.dynamic.chello.pl
Stowarzyszenie cały czas mąci. Chcą kasy za logo a więc Osuch powrócił do loga prawidłowego obowiązującego od czasu powstania a więc 1946r. Kibole pod postacią SP znowu dostali kopa.

... - 11 lipca 2014, 16:50:38 - *.szczecin.mm.pl
To jest Skandal!!!!!

llllllll - 11 lipca 2014, 16:54:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gruby won!

xamp - 11 lipca 2014, 16:55:24 - *.siec.alfa.pl
Nie wyszedł biznes z kiełbaskami, chciało się zarobić na logo... Liczy się kasa, a frajerzy w dresach myślą, że to ideologia. Cóż za przykry zonkk...

vito - 11 lipca 2014, 16:57:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo! Wszystkie sekcje Zawiszy funkcjonują pod tymi kolorami. Takie kolory są również na stadionie Teraz wszystko będzie się zgadzało Mówie to jako stary Zawiszak , zawodnik sekcji wioślarskiej z przełomu lat 80 i 90 tych ( z sukcesami - żeby nie było )> Pozdr dla prawdziwych kibiców , a nie idiotów mącicieli!!!

llllllll - 11 lipca 2014, 16:59:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Molenda @znawca @PawelZ
skąd ta nieprawdziwa informacja? SP nie chciało żadnej kasy, bo jest udziałowcem spółki...
gruby definitywnie przegiął

brejvik - 11 lipca 2014, 17:00:25 - *.centertel.pl
Nie nowe logo Tylko historyczne Orginalne Logo !!!!Nie hydro bo to 1957rok !!!!!Troche Historii I bez fermentu!!!

vito - 11 lipca 2014, 17:13:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@lllllll , w którejś z gazet jest skan pisma SP do Ekstraklasy w żądaniem opłat za logo... gruby nie przegiął tym razem - przegięli kibole i Bigalke. A szkoda... jak ktoś pisze ,że to logo hydrobudowy , to znaczy ,że nie jest prawdziwym zawiszakiem ... historii należy się poduczyć panowie szlachta!!! To jest historyczny herb Zawiszy założonego w 1946 roku

hhj - 11 lipca 2014, 17:16:35 - *.opera-mini.net (*.238.67.146)
Kujawiak Bydgoszcz. oby tylko znowu nie handlowali.

Maksiu - 11 lipca 2014, 17:20:29 - *.dynamic.chello.pl
Ten skan pisma jest w gazecie wyborczej Bydgoszcz.SP przegina i dąży do konfliktu. Nie zależy im na dobrej piłce w Bydgoszczy.

f - 11 lipca 2014, 17:26:46 - *.dynamic.chello.pl
Ale z was debile !!!!!!!!! To jest oryginale logo Zawiszy, wracamy po latach do swoich korzeni . To białe to logo SP czyli bandytów. Złote tło zawsze miało logo Zawiszy aż do 2006 roku !!! Wtedy SP przejeło klub i zmieniło logo na białe. To SP pomiatało oryginalnym logiem Zawiszy

kibic - 11 lipca 2014, 17:31:41 - *.dynamic.chello.pl
@vito
znawco historii widziałeś kiedyś,żeby piłkarze Zawiszy(nie hydrobudowy)grali z żółtym herbem na koszulkach!Radzę nie pisać na temat historii jak się jej nie zna a coś tam słyszało a nie wiedzieć do końca co.Owszem w klubie był używany herb na żółtym tle przez inne sekcje w klubie ale nie piłkarską!

remek - 11 lipca 2014, 17:38:14 - *.adsl.inetia.pl
zgadzam się z poprzednikami, mam stare proporczyki i odznaki, wszędzie jest żółte (złote?)tło

artus1906 - 11 lipca 2014, 17:39:21 - *.as13285.net
bicie piany, nie wiem o co
przecież wiele spółek piłkarskich korzysta z własnego logo, które różni się od tego historycznego, oficjalnego.
pierwszy przykład z brzegu to najstarsze polskie kluby - Cracovia i Wisła.

ja - 11 lipca 2014, 17:45:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drużyna piłkarska korzystała z herbu z białym tłem na zasadzie użyczenia, a Stowarzyszenie, jako właściciel, zabroniło używania tego logo Ekstraklasie SA. Herb z białym tłem został zarejestrowany dopiero bodajże 8 lat temu właśnie przez Stowarzyszenie Piłkarskie. Skoro jednak ta organizacja nie utożsamia się już z drużyną grającą w ekstraklasie, to najlepszym rozwiązaniem jest powrót do wcześniejszego logo. Trenowałem i grałem w Zawiszy od 1977 roku i herb miał Z na żółtym (złotym) tle; (wcześniej przez pewien czas herbem była tarcza w kolorze zielonym z przechodzącą ukośnie biało-czerwoną wstęgą i czarną literą „Z” na złotym tle). Głupoty o przejęciu przez Osucha logo Hydrobudowy to zwykłe brednie niedouczonego kibolstwa. Kolejny "strzał w kolano" jaki zafundowało sobie Stowarzyszenie.

sexter - 11 lipca 2014, 17:51:15 - *.b-ras1.lmk.limerick.eircom.net
No i super!! Wracamy do tradycyjnego herbu.Taki byl jak zaczynalem kibicowac w latach 80-tych. Ci ktorym kojarzy sie z hydrobudowa... no coz widac jak dlugo jestescie "kibicami" Zawiszy. Brawo! Szantazysci z SP nic nie dostana haha

ja - 11 lipca 2014, 17:57:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@dzon
Ty to dopiero bredzisz. Masakra.

zz - 11 lipca 2014, 18:01:23 - *.adsl.inetia.pl
zawisza wypad do koszalina .

ueo - 11 lipca 2014, 18:30:30 - *.78.4.127
Rycyna za co Ty osuchowi bawo bijesz. I druga sprawa jaki radek osuch zaplacil kary. czlowieku Ty wiesz co sie w twoim klubie w ogole dzieje I kto wyklada kase?

Ps - 11 lipca 2014, 18:38:29 - *.play-internet.pl
Ma ktoś może szalik Zawiszy w niebiesko-żółto-czarnych barwach.Chętnie odkupię do mojej kolekcji.Kibole i Osuch robią ferment i zamieszanie.Nie ma bata że w konflikcie chodzi o kase.Kibole chcieli by przytulić troche grosza,ale Radek jest pazerny.Także kompromisu nie będzie chyba że pier-nie jakaś bomba!

zeta - 11 lipca 2014, 18:50:53 - *.15.209.43
i git czyli jeden herb maja teraz wszyscy członkowie CWZS ZAWISZA DOBRE POSUNIECIE ! HERB jest tutaj http://www.zawisza.bydgoszcz.pl/i to jest prawdziwy herb Zawiszy

FZG - 11 lipca 2014, 18:53:25 - *.static.oc3.zagan.visnet.pl
Zawisza ma dobrych kibiców ale na ich miejscu bym zrobił drugi klub swój własny tak jak zrobili kibice Górnik Łączna pozdro dla PRAWDZIWYCH KIBICÓW ZAWISZY!

walka - 11 lipca 2014, 18:56:44 - *.126.79.78
skretynienie i odejście od zmysłów polskich kibiców,osiągnęłoby niebotyczne rozmiary gdyby polskie niemoty jakimś cudem przeszły zulte waregem,tak więc w interesie polskiej piłki jest aby jednak polska drużyna zawisza bydgoszcz odpadła z hukiem w tym dwumeczu,ponieważ każdy suksces polskich pokrak jest gwoździem wbitym w serce polskiej piłki

kibol - 11 lipca 2014, 19:08:15 - *.9.139.98
pozdr kibole ZETKI

rebus - 11 lipca 2014, 19:12:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powodzenia dla kiboli Zetki w walce z Osuchem, herb rzecz święta! Legionista

ja - 11 lipca 2014, 19:13:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Ps
Szaliki są niebiesko-biało-czarne tak jak kolory flagi. Biały, wąski pasek na fladze jedynie oddziela dwa pozostałe kolory, bo barwy są oczywiście niebiesko-czarne. Przed tym jak Stowarzyszenie zmodyfikowało tło herbu, "Z" było na żółtym (złotym) tle.

ozo - 11 lipca 2014, 19:32:30 - *.man.bydgoszcz.pl
SP też ma dwa herby i jest tam zetka na złotym tle , czyżby nie Panowie kłamczuchy ze stowarzyszenia ????

maxiking - 11 lipca 2014, 20:00:02 - *.netpoint.pl
a tak na poważnie to miałem kiedyś pasiak Zawiszy z 93-4 roku i był w barwach niebiesko czarno białych.ktoś mi wyjaśni!!kupiłem go na pomorskiej!!!

znaffca - 11 lipca 2014, 20:48:45 - *.icpnet.pl
To nie jest "nowe" a stare logo, prawdziwe logo pod, którym Zawisza grał przez 90% swoich lat, zanim łapy na klubie nie położyli Kibice i go nie zmienili.
Brawo za odwagę dla Osucha, też bym tym bandytom wolał nie płacić

DENIS - 11 lipca 2014, 21:22:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przypominają się czasy kiedy były dwie Zawisze ;)

rycyna(Z) - 11 lipca 2014, 21:59:52 - *.free.aero2.net.pl
Kibolstwo Zawiszy odzyskało wreszcie swój herb i będą mogli zarejestrować swój zespół w lidze kiboli. Słyszałem że mogą wam użyczyć obiekt milicyjny na sportowej, tam będziecie mogli robić bez przeszkód biznesy szalikowo-kiełbaskowe.
A wszyscy normalni kibice Zawiszy meldują się 20 lipca o 15.30 na Gdańskiej 163 na meczu z Koroną! Pokażemy Tarasiowi siłę ofensywną Zawiszy pod wodzą trenera Paixao!!!! Zawisza - Korona 5:1

KING KONG - 11 lipca 2014, 22:02:02 - *.172.252.168
Kolega "ja" wszystko pięknie wyjaśnia. Tak właśnie było z logiem ZAWISZY. Mam znaczki gdzie litera Z jest na złotym tle. Herb klubowy z białym tłem dla litery Z był fajny i podobał mi się ale dzisiaj jest on tylko kartą przetargową i powodem do konfliktu dla niektórych. Osuch (święty nie jest) wypiął się na właścicieli tego herbu i tyle. Kibole czy SP nie dali mu zgody na używanie tego herbu i sami ukręcili na siebie bata. Wypisują teraz swoje oburzenie. Tracą jednak całkowicie wiarygodność...Szkoda dalej pisać o zakłamaniu kiboli. Szkoda że jest kolejny powód do gnoju wokół ZAWISZY do niszczenia atmosfery wokół piłki w Bydgoszczy...

KING KONG - 11 lipca 2014, 22:10:37 - *.172.252.168
Na stronie kibiców w necie jest taki jakby baner że pewni piłkarze nie są godni miana piłkarza, że grają tylko dla pieniędzy...itd...inne bzdury. JEST TO WYJĄTKOWO OHYDNE...Potrafią autorzy obrzydzić życie...a potem pokazać że czczą papieża...To ma być uczciwość Zawiszaka.

bb - 11 lipca 2014, 22:37:27 - *.dip0.t-ipconnect.de
czas tą patologie SP odizolować na zawsze

kutas - 11 lipca 2014, 22:42:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podziwiam Radka Osucha !!!! I nie rozumiem ludzi ktorzy sa z bydgoszczy i wypinaja sie na swój klub...kibice maja kibicowac a nie wpier....ala..ć sie w kierowanie klubem Osucha klub a kibice jak niechca dopingowac to nie musza won dla takich kibiców !

Jachu - 11 lipca 2014, 22:47:27 - *.adsl.inetia.pl
King Kong nie trać czasu na czytanie "ZF". U kiboli aspekt sportowy w tym konflikcie naprawdę nie istnieje. Zauważ: nie zakazali używania herbu, ale chcą gratyfikacji finansowej za jego używanie. Tym głupim ruchem tylko ułatwili Osuchowi sprzedaż gadżetów i pamiątek.

Wladek - 11 lipca 2014, 22:59:25 - *.dsl-dynamic9.newtel.je
Kolejne upokorzenie I prztyczek w nos kiboli:-):-D

sam - 11 lipca 2014, 23:03:33 - *.191.163.188
Samo pismo odpowiada, że znak Z na białym tle SP zarejestrowało 10 października 2006 roku Czyli zrobili swój herb, skoro nie pozwalają z niego korzystać co przeszkadza używać herbu CWZS Zawisza o ile oni wyrazili na to zgodę.

KING KONG - 11 lipca 2014, 23:07:50 - *.172.252.90
Do "Jachu"...Spoko stary...Zaglądam tam sporadycznie. Tak dla zapoznania się ze zdaniem wszystkich stron konfliktu...I zgadzam się z Tobą...Pozdro.

Prawda - 12 lipca 2014, 0:58:52 - *.icpnet.pl
wreszcie Zawisza odciął się zupełnie od tego bandyckiego stowarzyszenia gdzie każdy jest nikim więc żerują na klubie by doić ile się tylko da pieniędzy.... brawo brawo i jeszcze raz brawo, aha tak jak kibole się szczycą, ze to Osuch im ten klub prędzej czy później odda to mi się wydaje, że raczej ich czas przemija NA DOBRE

paflo - 12 lipca 2014, 1:32:27 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Prawdziwi fani są na meczu ze swoją drużynom a nie poddają się presji odstawionych od koryta .

Mati - 12 lipca 2014, 1:34:12 - *.dynamic.chello.pl
@bb Sprawiedliwa Polska ???

Wanit - 12 lipca 2014, 2:36:46 - *.play-internet.pl
Skreślę parę słów. W wieku lat 15-stu zacząłem chodzić na mecze Zawiszy od 1986 roku. Klub grywał wtedy w ówczesnej II lidze. Pamiętam "Z"etkę na żółtym polu i jedną z piosenek kibicowskich "niebiesko czarne na złotym się mieni, to Zawiszy z Bydgoszczy znak...". Nie utożsamiajmy więc tej dzisiejszej zmiany Zawiszy S.A. tylko i wyłącznie z hydrotworem. To nieuczciwe i bardzo nie w porządku.
Wiedzą też i o tym starzy ...kibole jednak pewien kierunek działania przesłonił im dobro klubu. Smutne to. Sądzę też,że część z nich w sercu wie ,że ta wojna nie jest dobra. Jak można zatracić w sobie taki klub, taką miłość. Nie do wytłumaczenia.
Nie wysławiam i nie wielbię Osucha - by to było jasne. Jego "niewyparzony" język nieraz stanowił zapłonową iskrę do kolejnych nieporozumień,ale czy kiedykolwiek kibole zrobią własny rachunek sumienia?! Naprawdę nie są bez winy! No i zatracili się w nienawiści zasłaniając twarze ... papieżem,pomocą społeczną i Kościołem. Sorry za te słowa- uwierzcie ,że sam jestem rozdarty.

Dexter - 12 lipca 2014, 6:38:27 - *.18-3.cable.virginm.net
Prosty parapecie jakie łapy położyli Kibice?!To Oni te "bandyckie" łapy wyciągnęli w stronę upadającego Klubu kiedy Ten znajdował się na dnie!To Oni(zjeżdżając większość okolicznych wiosek i pastwisk)trwali przy tym Klubie aż po 1-lige i wtedy właśnie swe łapska na Klubie położył grubas,mydlący perfekcyjnie oczy każdemu dookoła(również prawdziwym Kibicom)wyczekał aż dostanie to czego chce i wraz z takimi bałwanami jak wy pseudo-pikniki zrobił bezczelnie stadion milicyjny ale Tu u Nas w Naszym gnieżdzie po czym wraz z tą milicyjną bandą do której się zaliczacie,zrujnował wszystkie te lata kombinacji i walki o upragnioną 1-ligę(zapisując sobie nijako wszystkie laury ot tak to moje i już!)Prawda jest taka że wpadł na gotowe beszczeszcząc to co Nasze od podstaw!!!Panosząc się jak lord,kłamiąc i matacząc ubija swe biznesy na oczach Kochających Nad życie Swój Klub Kibiców!Więc jaki szanujący Kibic udostępnił by LOGO(ukochane)takiemu szydercy i manipulantowi(niestety tacy żądzą),wiedząc że daje na policji jak mało kto!!!Gdzie ty wioślarz byłeś jak Zawisza nie miał na autokar aby w 4-lidze pograć,kiedy trzeba było wśród maleńkich firm szukać pomocy bo każdy grosik był na wagę złota(a większość Nas skreśliła!)Dobra sukcesy jakich nie było dotąd są! Tylko jakim kosztem,bez honoru i dumy wpychając się z pomocą "niebieskich" tam gdzie nie jego miejsce!!!Panosząc się jak panisko dziś udaje szefuńcia z klasą a jak tylko coś pójdzie nie tak zawinie zabawki i zniknie jakby nigdy nic goniąc dalej tanie żarty a Klub zostawi z długami twierdząc z pewnością że to Nasza wszystko wina a on był gość"samo dobro" jak nikt dotąd w Klubie!

Dexter - 12 lipca 2014, 6:41:16 - *.18-3.cable.virginm.net
Lecz chodzi o to iż kłamstwo ma krótkie nogi a i Wy znikniecie zaślepieni bajkami bo takimi jesteście kibicami!-siano jest puchar jest to i wy jesteście udający wielkich mądrali co kibicami się sami nazwali!!!Nic nie wiecie o Sercach oddanych temu Wspaniałemu Klubowi nic a nic ani kszty w was pokory!Wstydzcie się już teraz bo szacunek-do was (choćby za takie wypisywanie bzdur) i jakiekolwiek zrozumienie znikną wraz z tym panem O i miejmy nadzieję że również z wami wszystkimi amatorami bez pojęcia co to jest Klub dla Prawdziwego czasem wręcz fanatycznego Kibica bo Klub"wie"czym właśnie tacy Kibice są dla Klubu,Kibice którzy kochają barwy Klubowe Nad Życie a są zawsze tam gdzie ICH WKS gra i nie ważne czy wygrywa czy też nie ONI właśnie oddając Życie i Serce swe pozostaną przy Zawiszy na dobre i na złe i nie dziwcie jap że odcinają się od takiego kogoś jak ten wasz dobroczyńca z długachnym kiniolem lecz pamiętajcie

Dexter - 12 lipca 2014, 6:42:43 - *.18-3.cable.virginm.net
=pieniądze to nic w porównaniu do Miłości do tego Klubu i jego "świętych" barw-jeśli ktoś kocha pieniądze zawsze odda im serce a Klub zostawi jak rzecz którą posłużyć się dało tylko po to aby wypromować siebie a i przy okazji kilku grajków puścić z zyskiem.Przecież każdy to wie że Klub bez Zawiszaków nie ujedzie za daleko a już na pewno wie to biznesman kalkulujący tylko kiedy i gzie zwinąć kasę oby tylko nie stracić!!!Biznesman dla którego bezzasadne strzelanie do bezbronnych ludzi jest aktem wspaniałej organizacji jego" kolesi " a przyjażń na dobre i na złe to dla niego bandytyzm i rodzaj wandalizmu to jest właśnie człowiek którego akceptować nie można i jeśli ma się choćby malusieńką miarkę Uczucia Miłości do tego Klubu wręcz trzeba trzymać z dala,nie akceptować i jak najszybciej spakować tego...(wielu epitetów trzeba by użyć)"dżentelmena" aby wiódł swe dwa lica innymi ścieżkami niż te NASZE

Dexter - 12 lipca 2014, 6:43:48 - *.18-3.cable.virginm.net
I oby jak najdalej stąd!!!Miejmy tylko nadzieje że hipokryzja nie zwycięży powtórnie a Zawisza będzie wielki z wielkimi Kibicami ale również ze sternikiem o cechach godnych samego ZAWISZY!!!A ludzie uwierzcie im prędzej przejrzycie na oczęta tym lepiej dla wasI nikt nigdy kto ma w Serduchu WKS nie wypina się na Klub(broń Boże)lecz ma na tyle w głowie że nigdy ale to przenigdy nie wsiądzie na okręt którego kapitanem okazuje się osoba która wartości naprawdę ważne dla dobrego i szanującego się Człowieka ma za nic!!!My kochamy ten Klub NAD Życie i aż łza się ciśnie jak czyta się brednie wypisywane tu przez co niektórych"profesorów"!Okulistą i tak okaże się być dla Was ten który wam te kolorowe okulary na nos założył a wy z uporem maniaka zdejmować nie będziecie-szkoda!Boże chroń NAS przed zarazą zła i daj nam Wiarę oraz Siłę!!!!

Dexter - 12 lipca 2014, 6:54:02 - *.18-3.cable.virginm.net
ZAWISZACY ZAWSZE RAZEM!!!AŻ do grobowej ....

bromberg - 12 lipca 2014, 9:25:05 - *.30.71.197.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Logo takie było i już!! W domu nawet koszulke z takim i znaczki wpinki z Z na złotym tle, ale kolor zółty nie pojawiał sie na flagach kibiców nigdy, czasami piłkarze mieli komplet strojów : Koszulka : niebieska, spodenki: czarne, getry: zółte, ale szale były czarno- niebieskie.
Pamietam nawet jak gralismy w czerwonych strojach albo w takich koszulkach jak ma celtic - biało zielone poprzeczne pasy.
Jeżeli ktoś twierdzi że to hydro, to od razu widac ile ma lat i nie wie do czego jest net.

bromberg - 12 lipca 2014, 9:35:12 - *.30.71.197.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dexter a gdzie byliśie jak Zawiszę wycofywano z rozgrywek, wtedy nie mieliście pomysłu na zrzutkę i uratowanie klubu, dobrze się pamięta tylko co sami zrobiliście.
Traktujesz Zawiszę jak własne dziecko - prawda?, Po co pytam to oczywiste, ale to dziecko osiągneło pełnoletność i zaczyna swoje ŻYCIE na CHWAŁE ZAWISZY I BYDGOSZCZY.
Wiem że trudno rodzicom się pogodzić że dziecko wyfrunęło z domu i chcą je non stop kontrolować, ale co to za kibic i rodzic który nie pozwala się rozwijać własnemu klubowi.

jaras - 12 lipca 2014, 10:01:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Zagłębie Lubin!

zx - 12 lipca 2014, 10:34:14 - *.dynamic.chello.pl
Dajcie spokój... pisanie z kibolami Zawiszy to jak rozmowa z niższą formą życia. Coś tam przeczyta, zrobi jakąś minę, niby to zrozumie, a w prawdzie myśli tylko jak tu dowalić trzeźwo myślącym. Zero pokory, honoru i obiektywizmu.

pinokio - 12 lipca 2014, 10:36:53 - *.77.124.107
Wojna ! Biali kontra żółci ! Dopiero się zaczyna

[Z] - 12 lipca 2014, 10:47:29 - *.adsl.inetia.pl
wam pikole nawet osucha zdjecie w herbie by nie przeszkadzało ,byście sie modlili do niego -jest waszym ''guru'' i tyle w temacie.......takich zaślepieńców jak wy na oszusta to powojenna Polska jeszcze nie widziala...[R.O] ;nowe logo Zawiszy!

do dexter - 12 lipca 2014, 12:08:58 - *.centertel.pl
Nie podniecaj sobie gęby sloganami o honorze i wierze bo to śmieszne. Wybijanie w nocy szyb Osuchowi nazywasz honorem? Kradzież dresów dziewczynkom z Widzewa wiara? Wyrzucanie z sektora ludzi w tym dzieci na kordon policji żeby przebić się do braci z ŁKS pewnie nazwiesz walka o niepodległość! Jesteście żałośnymi glupkami sterowanymi przez grupkę bandytów. Zawisze ratowało kilku z Was i nie oni rządzą. szkoda ze tej grupki która dobro klubu ma w dupie słuchacała reszta.

bromberg - 12 lipca 2014, 12:38:07 - *.30.69.205.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Co do LOGO to dodam jeszcze ze mam w domu proporzec z meczu Zawiszy z Rapidem Wiedeń w Pucharze INTERTOTO z 1993 i tam jest logo ze złotym tłem, więc dzieci które myślą że to hydro lepiej się już nie kompromitujcie.
Rośnie pokolenie multmedilanych baławnów którzy nie potrafią z netu korzytsać, żeby poszukac prawdy. Szkoda że dajecie się tak manipulować i nie uczestniczycie w najwiekszych sukscesach naszego Zawiszy!!! SP przejeło tradycje i chwaliło się 4 miejscem w I lidze w sezonie 89/90. PRZYPOMINAM ze wówczas chłopacy zdobyli to miejsce ze złotym tłem w herbie a nie z białym.
Ktoś dobrze napisał "kto nie zna historii własnego klubu nie może byc Zawiszakiem"

moxami - 12 lipca 2014, 12:46:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
bromberg: wrzuciłbyś fotkę jak można.

moxami - 12 lipca 2014, 12:48:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
bromberg: ok nie trzeba na allegro można nawet kupić

bromberg - 12 lipca 2014, 12:53:22 - *.30.69.205.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ja mam prawdziwy nie z allegro.
Wracając z do tematów prawdziwych z SP, wiejecie jak chorągiewka zawieje. Kto to widział żeby na swój sektor wpuszczać przeszczepy z Amici pod szyldem Kolojerzo, wtedy było ok? Prawda!
Bo na Osucha nadawali, ale układ na ten mecz z Przefarbowanymi lisami był ok dla Prawdziwych.
HIPOKRYCi

ueo - 12 lipca 2014, 14:22:53 - *.wlan.chf.cork.eircom.net
Ja nie rozumiem teraz. kibole Nie chodza macie spokoj, namawiajcie innych do kupowania karnetow I chodzenia na mecze. widze tu tylko placze. problem jest taki ze canal+ nie bardzo chce pokazywac mecze sparingowe. zapelnijcie stadionie I sie cieszcie wynikami. byli kibole zle, nie ma kiboli zle. Tak tak chodzi tylko o kase bo tej brak I ile mozna dawac bilety za darmo albo za poldarmo. pozdrawiam fanow Zawiszy I zycze cierpliwosci.

[Z] - 12 lipca 2014, 15:11:47 - *.adsl.inetia.pl
panowie z redakcji troszke sie pospieszyli z tym ukazaniem sie nowego logo,nie jest to zgodne z prawem i radzio nie bedzie mógł z niego korzystać ,no ale nie tylko was on oszukuje.....!

pultas - 12 lipca 2014, 15:31:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gruby pinokio musi otrzymać zgodę stowarzyszenia na zmianę logo. Takiej zgody klamczuch nie otrzyma ! Hipopotam chciał zrobić hajs na nowych gadżetach z żółtym tłem ale to mu się nie uda. Słoniku WON

Zawiszak - 12 lipca 2014, 22:01:46 - *.dynamic.chello.pl
Co ty Dexter piszesz za głupoty,ogarnij się chłopie,masz zero pojęcia o Zawiszy,jestem obecnie trenerem jednej z sekcji na Zawiszy,historie klubu znam od podszewki,żółty kolor był zawsze,dla Ciebie może nie ,bo się urodziłeś 15 lat temu

gj.hvbjhvj - 13 lipca 2014, 2:08:38 - *.dynamic.chello.pl
jak ełksa z tychami tak zetka z nami

Czesiu - 13 lipca 2014, 15:48:58 - *.tychy.vectranet.pl
W takim razie żeby nie było tak rażącej różnicy zróbcie połyskliwy srebrny być może będzie wyglądał lepiej od białego

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas