[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 sierpnia 2014, 13:11:22 - koofel
LE: Aktobie - Legia

Legia Warszawa w IV rundzie eliminacyjnej Ligi Europy trafiła na kazachski FK Aktobie. "Wojskowi" pierwszy mecz rozegrają na wyjeździe.

Mecze tej fazy odbędą się 21 i 28 sierpnia.

Aktobie to obecny mistrz Kazachstanu. W trwających rozgrywkach zakończył sezon regularny na pierwszym miejscu w tabeli. W 22 kolejkach rywal Legii zgromadził 43 punkty (12 zwycięstw, 7 remisów, 3 porażki). Kazachowie zmagania w pucharach rozpoczęli od II rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów, ogrywając gruzińskie Dinamo Tbilisi (1-0, 3-0). W kolejnej fazie odpadli ze Steauą Bukareszt (2-2, 1-2). Piłkarzem Aktobie jest były zawodnik Jagiellonii Białystok Robert Arzumanjan.

Liga Europy 2014/15

Futbolnyj Kłub Aktobie

Rok założenia: 1967
Barwy: niebiesko-czerwone
www: http://www.fc-aktobe.kz
Trener: Władimir Gazzajew (Rosja)
Stadion: Kobyłandy batyr atyndagy ortałyk stadion (12805 miejsc)

Sukcesy:

mistrzostwo Kazachstanu - (5x) - 2005, 2007, 2008, 2009, 2013
Puchar Kazachstanu - 2008
Superpuchar Kazachstanu - (3x) - 2008, 2010, 2014

Kadra:

Bramkarze: 40. Ałmat Biekbajew (14.07.84), 35. Stanisław Pawłow (30.05.94), 55. Andriej Sidielnikow (08.03.80, Kazachstan/Rosja), 1. Igor Trofimiec (20.08.96).

Obrońcy: 70. Ânderson Mineiro (24.04.86, Brazylia), 16. Robert Arzumanjan (24.07.85, Armenia), 5. Piotr Badło (24.05.76, Kazachstan/Ukraina), 23. Jurij Łogwinienko (22.07.88), 7. Dmitrij Miroszniczenko (26.02.92), 3. Aleksiej Mułdarow (24.04.84, Kazachstan/Rosja), 12. Robert Primus (10.11.90, Trynidad i Tobago), 25. Sajat Żumagali (25.04.95).

Pomocnicy: 6. Taras Carikajew (17.06.89, Rosja), 10. Marat Chajrullin (26.04.84, Kazachstan/Rosja), 80. Timur Kapadze (05.09.81, Uzbekistan/Gruzja), 21. Walerij Korobkin (02.07.84, Kazachstan/Rosja), 20. Jewgienij Lowin (12.07.92), 9. Marcos Pizzelli (03.10.84, Armenia/Brazylia), 96. Anuarbiek Sadykow (04.02.96), 18. Pawieł Szabalin (23.10.88), 17. Aschat Tagybiergien (09.08.90), 73. Didar Żałmukan (22.05.96).

Napastnicy: 95. Abat Ajmbietow (07.08.95), 86. Ołeksij Antonow (08.05.86, Ukraina), 11. Danilo Neco (27.01.86, Brazylia), 78. Igor Zieńkowicz (17.09.87, Białoruś/Kazachstan).

Historia meczów polsko-kazachskich w europejskich pucharach:

2007/08 - PUEFA - E2 - Toboł Kostanaj - Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski - 0-1, 0-2
2010/11 - LE - E1 - Szachtior Karaganda - Ruch Chorzów - 1-2, 0-1
2011/12 - LE - E1 - Jagiellonia Białystok - Irtysz Pawłodar - 1-0, 0-2
2012/13 - LE - E1 - Lech Poznań - Żetysu Tałdykorgan - 2-0, 1-1

Bilans: cztery starcia - trzy wygrane rywalizacje polskich drużyn.

wefefw - 8 sierpnia 2014, 13:12:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Liga Mistrzów o krok!

Katalonia9 - 8 sierpnia 2014, 13:12:06 - *.adsl.inetia.pl
Siedemdziesiąty ósmy.
Mają Pecha

speedy gon - 8 sierpnia 2014, 13:12:14 - *.dynamic.chello.pl
nie wiem czy to dobry przeciwnik dla legii- daleki wyjazd

Bartas - 8 sierpnia 2014, 13:12:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Daleka podróż, ale chyba najlepsze losowanie z możliwych

PP - 8 sierpnia 2014, 13:12:24 - *.ustka.vectranet.pl
trzeci!!

puk puk - 8 sierpnia 2014, 13:12:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i pozamiatane

RaV - 8 sierpnia 2014, 13:12:37 - *.175.66.206
W Kazachstanie Legia nie wygra

Paq - 8 sierpnia 2014, 13:12:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
tylko Lokeren bylo w miare ok... szczerze powiedziawszy, to latwiej by im bylo chyba do lm sie dostc niz tutaj...

:D - 8 sierpnia 2014, 13:13:11 - *.181.171.195.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
najlepsze losowanie LE dali pod Polskę

A.c.q. - 8 sierpnia 2014, 13:13:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobre losowanie, rewanż u siebie, nie wiem, na co narzekać.

ojej - 8 sierpnia 2014, 13:13:38 - *.enn.lu
Najpierw wywalenie z LM, teraz zsyłka do Kazachstanu - limit upokorzeń Legii zdaje się nie mieć końca

ga - 8 sierpnia 2014, 13:13:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Wisla Krakow!

Ehh - 8 sierpnia 2014, 13:13:44 - *.dynamic.chello.pl
Sram na ta lige europy uefa mafia

sz - 8 sierpnia 2014, 13:13:52 - *.adsl.inetia.pl
Co mnie liga europy obchodzi jak legia gra w lidze mistrzów

SenSei - 8 sierpnia 2014, 13:14:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zielony stolik znów rządzi xd

miki - 8 sierpnia 2014, 13:14:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
W rewanżu na zmianę taktyczną dajcie Bereszyńskiego. PS. Pozdrowienia dla Marty Ostrowskiej i Ivicy Vrdoljaka Szczerze wam gratuluję!! Jestem na maxa wku....

gft - 8 sierpnia 2014, 13:15:00 - *.master.pl
ciekawe czy wizy dostaną

ml - 8 sierpnia 2014, 13:15:37 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawe kogo legia wywali za celtic blondyne magiere

D.S. - 8 sierpnia 2014, 13:15:46 - *.adsl.inetia.pl
wefefw
To jest ironia z twojej strony?
Legia powinna sobie poradzić, chociaż z Kazachami/Azerami itp gra sie cieżko nie tylko polskim klubom. Oni bodajze wygrali u siebie pierwszy mecz z RB Salzburg 2-1. W rewanżu Austriacy 2-0 wygrali.

Rodowity - 8 sierpnia 2014, 13:15:50 - *.dynamic.chello.pl
Tylko Polonia w Warszawie Tylko Polonia

k - 8 sierpnia 2014, 13:15:54 - *.27.193.254
Warszawianki - 2 mecze i Liga Mistrzów wita ;)

Kola - 8 sierpnia 2014, 13:16:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakiego pecha? Dobre losowanie, szczerze powiedziawszy ze wszystkimi tymi drużynami Legia byłaby faworytem

pipip - 8 sierpnia 2014, 13:16:31 - *.static.ip.netia.com.pl
Legia ma trenera a nie Rumaka wiec awans pewny.

jarek_amar - 8 sierpnia 2014, 13:16:39 - *.internetia.net.pl
Zamiast lecieć bliziutko do Słoweni walczyć o LM to polecą gdzieś do Kazakchstanu ...

ciekawy - 8 sierpnia 2014, 13:16:40 - *.177.118.254 (unknown)
Czy Bereszyński ma wciąż jeszcze 2 mecze zawieszenia czy może tylko jeden?
Jest ktoś wstanie to sprecyzować?

Anton - 8 sierpnia 2014, 13:18:01 - *.chrobry.pl
Uważajcie kazaska lige jest LEPSZA od polskiej. Aktobe to silny zespół. Szanse są 50-50.

xd - 8 sierpnia 2014, 13:18:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to chyba wszystko przez jacka magiere!

greg - 8 sierpnia 2014, 13:18:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najgorsze losowanie daleka podróż i mistrz kazachstanu który stawił opór Steule

gdd - 8 sierpnia 2014, 13:18:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
należała się IV eliminacji LM może jakoś się z odwołanie się uda ale jak coś to jest rywal do przejścia wszystko przez to że legendarny celtic trzeba ratować i uefa pomaga jak może alby nie było jak w przypadku rengers

Jak - 8 sierpnia 2014, 13:19:05 - *.adsl.inetia.pl
Ładna wycieczka do Kazachstanu i naprawdę trudny rywal który nie znacznie odpadł z Rumunami
Chyba nie jest to najszczęśliwszy dzień Lesnego i spółki
Hahahahah beLeś hahah dzięki chłopie

@jarek_ama - 8 sierpnia 2014, 13:19:07 - *.dynamic.chello.pl
a co Słowenia ma z tym wspólnego?

Marios - 8 sierpnia 2014, 13:19:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@D.s Przegrali ze Steuą.
@Wszyscy - nawet jakby Legia wygrała 10-0 to i tak by nie przeszła z powodu walkoweru, więc nie ma się co na Vrdoljaka wkurzać.

Jozin - 8 sierpnia 2014, 13:19:13 - *.182.176.132.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Podziekowax temu panu co nie strzelil dwoch karnych w 1 meczu tak bybmogli sobie dac walkower

Kit - 8 sierpnia 2014, 13:19:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe, czy w pierwszym meczu zaryzykuja i wystawia Beresia .

bolo - 8 sierpnia 2014, 13:19:22 - *.mycingular.net
karne Vrdoljaka nie maja tu znaczenia, walkower jest za caly dwumecz, przestancie robic z Ivicy kozla ofiarnego.

Pery - 8 sierpnia 2014, 13:19:37 - *.dynamic.chello.pl
Aktobe2:2Steaua
Steaua2:1Aktobe

do ciekawy - 8 sierpnia 2014, 13:19:40 - *.nplay.net.pl
Teraz ma trzy. UEFA dołożyła jeszcze jeden.

k - 8 sierpnia 2014, 13:19:48 - *.27.193.254
Legia! CO? 3:0 ;)

porto - 8 sierpnia 2014, 13:19:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kola z Astra Giurgiu odpadliby. Obecnie są silniejsi od Steaua ;) z resztą by dali rade;p.

alibaba - 8 sierpnia 2014, 13:20:01 - *.dynamic.chello.pl
@ciekawy, wg tego co pisze UEFA wciąż ma trzy, bo ten jeden dodatkowy to element kary

m=mc2 - 8 sierpnia 2014, 13:20:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jak legia ich przejdzie a Celtic odpadnie z Mariborem to jest szansa że w grupie LE się znowu spotkają !!!

lateks - 8 sierpnia 2014, 13:20:10 - *.opera-mini.net (*.41.65.82)
Złe losowanie. Nie będzie fazy grupowej.

@Marios - 8 sierpnia 2014, 13:20:10 - *.dynamic.chello.pl
przeszłaby. Jeśli znasz angielski to poczytaj na UEFA.com

melon - 8 sierpnia 2014, 13:20:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wyjazd do Kazachstanu!!! Za błędy trzeba płacić-dosłownie.

ministrant - 8 sierpnia 2014, 13:20:25 - *.tvk-net.pl
co to za parodia losowania, korupcjai tyle, jedną karteczką ułożone pięc par. jajaja

kolo - 8 sierpnia 2014, 13:20:48 - *.sileman.net.pl
@bolo; Weź doczytaj, a potem pisz.

Murphy - 8 sierpnia 2014, 13:21:43 - *.nplay.net.pl
@Marios
Już to było wielokrotnie tłumaczone, ale należy jak widać powtózyć.
As a consequence, Celtic have qualified for the UEFA Champions League play-offs on away goals (agg: 4-4) and Legia will compete in the UEFA Europa League play-offs.
Celtic przeszedł dzieki bramce strzelonej na wyjeździe. Krótko mówiąc wszystko nie pieprz głupot.

hehe - 8 sierpnia 2014, 13:21:54 - *.wroclaw.mm.pl
nie dla legii LE, zreszta po takiej kompromitacji ze szkotami nie powinni wogole wychodzic na boisko . dosc kompromitacji polskiej piłki

pundu - 8 sierpnia 2014, 13:22:09 - *.cat.com
@gdd
przestań, Pani Marta dała ciała...koniec tematu
Jak się zatrudnia niekompetetne osoby, żeby było cool i nowocześnie (bo kobieta) to trzeba za to płacić.

@Anton - 8 sierpnia 2014, 13:22:30 - *.limes.com.pl
Dobra trollu. Ostatnio zapowiadałeś że będziemy cię przepraszać, ale jak rewanże nie poszły po twojej myśli nie pojawiłeś się. Szczyt tchórzostwa.

lk - 8 sierpnia 2014, 13:22:33 - *.play-internet.pl
legia nie jest faworytem tego meczu oni walczyli jak rowny z rownym z steaua przegrali minimalnie

grgtr - 8 sierpnia 2014, 13:22:54 - *.29.13.97
Najlepszy hit: Zorja Ługańsk - Feyenoord Roterdam

toruniak - 8 sierpnia 2014, 13:23:09 - *.torun.mm.pl
Obawiam się mocno o należytą motywację i koncentrację warszawian, bo tylko z takowymi wyostrzonymi cechami jest szansa ograć Kazachów, którzy wbrew pozorom będą bardzo ciężkim rywalem....

ad - 8 sierpnia 2014, 13:23:23 - *.dynamic.chello.pl
Wynik Dwumeczu jest 4:4 więc jakby strzelił karnego.. to Legia by grała dalej.. Walkower jest tylko za 2 mecz.

jaco - 8 sierpnia 2014, 13:25:00 - *.static.ip.netia.com.pl
Aktobe jest mocne. Ze steaua wyniki 1:2 i 2:2, wiec nie bedzie łatwo jak wszyscy mowią.

Jk1j - 8 sierpnia 2014, 13:25:13 - *.ostrowmaz.mm.pl
Najlepsze z mozliwych losowanie Legii a i Ruch w takiej formie pucharowej nie jest bez szans z Metalistem.Jest sznsa że obydwie przejdą o ile Legia nie zagra jeszcze po odwołaniu z Mariborem o Ligę Mistrzów

melon - 8 sierpnia 2014, 13:25:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wyjazd do Kazachstanu!!! Za błędy trzeba płacić-dosłownie.

Leon - 8 sierpnia 2014, 13:25:40 - *.239.125.190
Na pocieszenie Legia wylosowała najłatwiejszego rywala...
Powinni spokojnie przejść i natrzaskać w grupie LE pełno punktów by zapracować na rozstawienie w LM w przyszłym roku.

kibolek - 8 sierpnia 2014, 13:26:10 - *.deblin.vectranet.pl
Nie zawracajcie sobie gitary z tą LE skoro z Champions League wyrzucili nas to po co męczyć się w tych śmiesznych rozgrywkach. Zbojkotujcie ten dwumecz!!!

Anton - 8 sierpnia 2014, 13:26:25 - *.chrobry.pl
@@Anton: Stjaran pokazał, że mam rację :P Poziom polskie piłki to żenua.

FTP - 8 sierpnia 2014, 13:26:44 - *.248.246.4.skyware.pl
bojkotowac to!

marcin - 8 sierpnia 2014, 13:28:13 - *.30.169.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Uważam, że lepsi jacyś Kazachowie, niż lokeren.
Pytanie jest tylko takie czy Legii będzie się chciało. Mleko zostało rozlane przez nieudolność działaczy, którzy przy krzcie honoru sami powinni podać się do dymisji. W sumie z tym honorem to w polskiej piłce i polityce marnie - prawda Rumaku?
Niemniej jednak Legia powinna chcieć awansować. Tak naprawdę to nie ma pewności, że weszliby do LM, a tutaj kasa leży i czeka do podziału dla nich czy to z reklam, biletów czy tv. Powiem wam więcej Warszawiaki. Sam jestem z Wrocławia, ale za rok, dwa na pewno awansujecie do LM. Po pierwsze dlatego, że macie świetną akademię, a po drugie dlatego, że sporo wpływów i kasy od sponsorów. Jednak, aby tam na pewno awansować potrzeba wam jeszcze dwóch czynników. Wyrzucenia na zbity pysk ignorantów od spraw technicznych oraz jak najlepszej gry w LE celem łapania punktów do rankingów. Niektórzy piszą, że walkowera dostaliśmy, bo z Polski. Nie ma się co obrażać. Przypomnijcie sobie co było w skokach przed erą Małysza. Niepoważne państwa w danej dziedzinie zawsze muszą starać się 2x mocniej od tych możnych. Renomę buduje się latami.

paco - 8 sierpnia 2014, 13:28:22 - *.play-internet.pl
Kazachowie lepiej nie mogli trafić. Odpadli po bardzo dobrych meczach ze Steaua Bukareszt. W składzie mają Brazylijczyków, Armeńców, Uzbeków, Ukraińców i Rosjan i reprezentantów Kazachstanu o wynik dwumeczu jestem spokojny Ciekawe czy będzie 15 tysi na meczu w Warszawie. Może...

stats - 8 sierpnia 2014, 13:28:39 - *.internetia.net.pl
Bilans ostatnich sparingów z drużyną kazachską:
2004/05 Jagiellonia Białystok - FK Aktobie 4:0
2004/05 Zagłębie Lubin - FK Aktobie 1:1
2007/08 Dyskobolia Grodzisk - FK Aktobie 2:1
2009/10 Odra Wodzisław - FK Aktobie 0:1
2010/11 GKS Katowice - FK Aktobie 1:2
Łącznie: 2 zwycięstwa 1 remis 2 porażki
Bramki: 8-5

KOLEJORZ - 8 sierpnia 2014, 13:28:57 - *.master.pl
A Stjarnan wpadł na... INTER MEDIOLAN

kibic1 - 8 sierpnia 2014, 13:29:08 - *.konin.mm.pl
jeszcze zielony stolik został jakby co

dan - 8 sierpnia 2014, 13:29:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może i lepiej. W LE nastukają więcej punktów do rankingu niż w LM.

??? - 8 sierpnia 2014, 13:30:53 - *.dynamic.chello.pl
jarek_amar
Legia nie jechałaby na Słowenię, tylko na Białoruś.. Trafiliby na BATE.. Sprawdź dokładnie..

Anton - 8 sierpnia 2014, 13:31:16 - *.chrobry.pl
@marcin: Kasa leży do podziału pod warunkiem, że kibole znów nie pokażą co potrafią. Ostatni sezon w LE był dla Legii STRATNY.

L.G. - 8 sierpnia 2014, 13:32:02 - *.58.148.253.bredband.tre.se
Legia daswidanija buachchahahahaha !!!

toćchiba - 8 sierpnia 2014, 13:32:18 - *.dynamic.chello.pl
przykładowo polska druzyna w pucharze przegrywa 5:0 to wpuszczamy niezgłoszonego gracza i mamy walkower tylko 3:0 to samo w eliminacjach z Niemcami mamy bęcki 6:0 to wpuszczamy niezgłoszonego juniora itp. i tylko porażka walkowerem 3:0 ahha zawsze to lepszy wynik..

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 13:34:32 - *.dab.02.net (*.144.177.79)
Dla sprecyzowania faktow bo co niektorzy tu pisza ze karne vrdoljaka nie mialy znaczenia - na stronie uefy pisze wyraznie ze walkower jest za drugi mecz i celtic wygral dwumecz na zasadzie gola strzelonego na wyjezdzie wiec te dwa zmarnowane karne maja kolosalne znaczenie!

Zbyszek - 8 sierpnia 2014, 13:34:41 - *.195.106.50
W tej sytuacji to ja bałbym się samolotem lecieć na wschód

Nursułtan - 8 sierpnia 2014, 13:34:54 - *.internetia.net.pl
Czy to Aktobe to ten sam Aktiubiniec Aktiubińsk, w którym grał Michalczuk?

Wizair - 8 sierpnia 2014, 13:35:54 - *.ssp.dialog.net.pl
Derby Azji Przyjemnego lotu nad Ukrainą i Rosją

mmpp - 8 sierpnia 2014, 13:36:24 - *.adsl.inetia.pl
Jakby udało się odwołanie to jak już to Legia będzie grać Steauą (bo Bułagarzy byli rozstawieni i to oni powinni zająć miejsce celticu) a Legia w miejsce Bułgarów.

kubson - 8 sierpnia 2014, 13:37:32 - *.derkom.net.pl
Przestancie przeżywać to LM jak się nie czyta regulaminu to tak się konczy właśnie. Jak Legia dzisiaj Aktobe może namieszać i to sporo.

abg - 8 sierpnia 2014, 13:38:07 - *.play-internet.pl
Kowalczyk miał racje

lol - 8 sierpnia 2014, 13:38:16 - *.in-addr.btopenworld.com
@stats - no faktycznie, jest sens porównywania druzyny z 2004 roku z ta z 2014... Tamci pilkarze z 2004 juz maja brzuszki i pija piwo w barach kazachskich...

Stefan - 8 sierpnia 2014, 13:38:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Może Pani Kierowniczka nie zapomni wystawić Bereszyńskiego do szerokiego składu.

bambus - 8 sierpnia 2014, 13:40:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
vrdoljak do karnych a bereszynski pod koniec meczu zeby zagrac na czas i wygrają wkońcu z ceticiem właśnie ta taktyka sie powiodła hehehehe

mmpp1 - 8 sierpnia 2014, 13:40:41 - *.adsl.inetia.pl
toćchiba: Przepisy mówią wyraźnie że jak na boisku jest wynik korzystniejszy od 3:0 to w wypadku walkowera pozostawia się ten korzystniejszy... a jak jest np drużyna wygra 5:2 to w wypadku walkowera dla niej pozostawia się liczbę strzelonych goli a pozbawia się goli drużynę ukaraną - wtedy wynik po walkowerze jest 5:0

Murphy - 8 sierpnia 2014, 13:40:57 - *.nplay.net.pl
@toćchiba
W takich sytuacjach liczy się wynik z boiska.

Piotrek - 8 sierpnia 2014, 13:41:14 - *.warszawa.vectranet.pl
Legia będzie podłamana tą sytuację i odpadnie. Ruch tak samo i to by było na tyle jeśli chodzi o europejskie pucharu w tym roku.

bambus - 8 sierpnia 2014, 13:45:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to czyli walkower legi w drugim meczu powinien wynosic 0-0 ?

D.S. - 8 sierpnia 2014, 13:45:27 - *.adsl.inetia.pl
Marios-racja.
Pomyliłem kazachów z Azerami ;). Co nie zmienia faktu, ze i z tymi i z tamtymi gra się ciezko

okocha - 8 sierpnia 2014, 13:46:14 - *.net.hawetelekom.pl
Ja od dzisiaj nie oglądam w tv, nie sprawdzam w internecie ani nigdzie indziej rozgrywek pod patronatem uefa. Zwyczajnie nie moge. (Kibicem Legii nie jestem). Mam dosyc

fd - 8 sierpnia 2014, 13:46:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
UEFA na swojej stronie się myli! Nie nazwali tego jak trzeba, jakiś nieuk to napisał.
Inaczej Legia mogłaby wystawić reprezentację Brazylii w drugim meczu - aby nie szło takiej nieuprawnionej Legii ograć wysoko, albo w ogóle nie przyjechać na drugi mecz przy wysokim zwycięstwie u siebie np. 5:1 i co biedny Celtic by miał zrobić?

ueo - 8 sierpnia 2014, 13:47:47 - *.97.237.34
ja bym sie wycofał z tych rozgrywek na ich miejscu.

Kola - 8 sierpnia 2014, 13:47:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powinni teraz wejść do Ligi Europy i zapracować na rozstawienie w najbliższych latach, myślę że z taką grą jak z Celtikiem mogą spokojnie wyjść z grupy.

D.S. - 8 sierpnia 2014, 13:48:47 - *.adsl.inetia.pl
Mam pytanie-czy bedzie transmisja w TVP z tym meczów i ewentualnie w fazie grupowej ? (rok temu nie buło-chodzi mi o TVP).
I jaki mecz w takim razie pokażą z tej IV rundy el. LM? Arsenal z Besiktasem czy inny?

@jozin - 8 sierpnia 2014, 13:49:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
idź się lecz jaki myślisz, że jakby strzelił pierwszego to wypadki potoczyłyby się tak, że byłby kolejne gole i byłby też drugi karny...gimbaza jest naiwna

kghm - 8 sierpnia 2014, 13:49:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a celtic gra z mariborem.zeby nie ta głupota jaka zrobili to Legia by grała z mariborem i liga mistrzow nasza a tak trzeba czekac i szukac szansy na lm za rok

obiektywny - 8 sierpnia 2014, 13:49:41 - *.60.133.148
Co wy za farmazony piszecie. Zatrudniają takich nieuków a później płacz. Za głupotę się płaci i tyle w temacie Żadna mafia..

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 13:51:11 - *.dab.02.net (*.145.26.7)
@fd: nieuk pisal na stronie uefy a ty uczony piszesz tutaj. Ogranij sie chlopie. Za celowe przegranie meczu to by ich wyrzucili a dostali walkower za wystawienie nieuprawnionego gracza. Nawet w okregowce jest walkower w takiej sytuacji. Pozdro dla kumatych

greg - 8 sierpnia 2014, 13:53:08 - *.219.51.243.static.nsti.pl
Nie grałaby z Mariborem, bo Maribor był nie rozstawiony, podobnie jak Legia. Celtic dołączył do rozstawionych i się przemieszało nieco.

Olo - 8 sierpnia 2014, 13:54:00 - *.ssp.dialog.net.pl
Legia nie trafiła by na Maribor,nie był w jej koszyku,Bate,Salsburg,Ludgorets,Steua,itp to rywale Legii na których mogliśmy trafić.

sv zoltan - 8 sierpnia 2014, 13:55:01 - *.33.86.180
miało być San Francisco, a jest 3metrowe rżysko

D.S. - 8 sierpnia 2014, 13:55:17 - *.adsl.inetia.pl
kghm Legia nie grałaby z Mariborem, bo byłaby nierozstawiona i Maribor też. Mogłaby trafić na RB Salzburg. Steauę, APOEL,BATE albo Ługogorec

Wojtek - 8 sierpnia 2014, 13:57:17 - *.174.122.65
Niech w Kazachstanie zostawią prezesa i kierowniczke

wer - 8 sierpnia 2014, 14:03:41 - *.warszawa.vectranet.pl
Jak będzie karny to dajcie strzelać Vdroljakowi.
Pani kierownik Ostrowskiej zalecam kontakt z Aktobe aby umówiła się z Kazachami jak tu wyeliminować Legię.

- - 8 sierpnia 2014, 14:06:08 - *.rzeszow.mm.pl
walkower jest w jednym meczu 3-0. wiec 5-1 dalby awans legii w pierwszym meczu

Leon - 8 sierpnia 2014, 14:08:59 - *.play-internet.pl
Do Kazachstanu polecą przez Ukrainę

gringo - 8 sierpnia 2014, 14:09:38 - *.dynamic.vectranet.pl
Pier.... tą całą piłkę. Na stronie UEFA zamiast o skandalu z walkowerem piszą o spreju! Nikogo nasze rozgoryczenie nawet nie rusza.Na Celticu lepiej zarobią niż na Legii.Pewnie tenMaribor też im załatwili byle tylko w LM zagrali. BONIEK TERAZ POKAŻ CZY JESTEŚ KOZAK a jak nie to też się PIERD..

ueo - 8 sierpnia 2014, 14:21:37 - *.97.237.34
tak sie dyma tuskland na zachodzie. Jakiemu to klubowi anulowali zakaz transferowy za wałki z nieletnimi bo juz nie pamietam. Najlepsze ze mozna w mediach usyszec ze to wina kibicow, ze ten walkower. Szkoda no ale co zrobic jak my leszczami jestesmy w europie. A jak jeszcze czytam tuska albo sikorski w europarlamencie to czekam kiedy o smokach bedzie relacji w tv

marta - 8 sierpnia 2014, 14:21:47 - *.trol.pl
Kierowniczkę za ten błąd Legia powinna powiesić za...jaja!

D4 - 8 sierpnia 2014, 14:27:26 - *.dynamic.chello.pl
nie ma co legii załowac bo tylko buta i pycha u nich - odpadną jestem pewny bedzie bach bach i brak nawet kasy z LE

Skorump - 8 sierpnia 2014, 14:28:39 - *.play-internet.pl
To pewnie za tą flagę z serduszkiem i napisem UEFA (z zeszłego roku). Tak oto wszechwładna organizacja odwzajemnia miłość kibiców.

L - 8 sierpnia 2014, 14:34:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak się kończą marzenia i wysiłek piłkarzy jeśli w klubie zatrudnia się dyletantów i matołów którzy nie potrafią poprawnie czytać i egzekwować regulaminów. Bereszyńskiego spędzona na boisku minuta kosztowała Legię (ewentualnie) ok.11 mln.zł.Rozrzutnie jak na polski klub.

fggfg - 8 sierpnia 2014, 14:34:01 - *.95.31.30
Legia uczciwie powinna awansować do kolejnej rundy grając na boisku a celtic nie uczciwie awansował

andy66 - 8 sierpnia 2014, 14:35:28 - *.dynamic.chello.pl
Panowie hurraoptymiści,opamiętajcie się!
Może wcale nie być tak łatwo.....

kghm - 8 sierpnia 2014, 14:37:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak czy siak rywale byli do przejscia.w lm beda moze bułgarzy, rumuny, słowacy, białorusini gdzie poziom piłkarski napewno nie jest lepszy niz w polsce ale my lm nie bedziemy mieli przez taka glupote, gdzie ten Bereszynski nie miał wpływu na wynik spotkania.co innego jakby grał cały mecz a to tylko 5 minut.

bolo - 8 sierpnia 2014, 14:37:53 - *.179.210.71
W maju final LE na narodowym Legia-Celtic. Pewne info od łysego z uefa!!!!!!

wojto - 8 sierpnia 2014, 14:42:56 - *.218.68.239
Leśniodorski, Ostrowska, Bereszyński, Vrdoljak... Nie ma co mieć żalu do UEFA że egzekwuje swój regulamin, tylko do Legii za to że szczyt amatorszczyzny w tym klubie sięgnął kupy ptasiej na wieży Pałacu Kultury.

frank - 8 sierpnia 2014, 14:43:42 - *.dynamic.mm.pl
@kghm: taki pewny jestes ze poziom u nich nie jest lepszy niz w Polszy?

wakar - 8 sierpnia 2014, 14:45:13 - *.auto.m2m.net.pl
Nie jestem kibicem Legii, ale w pucharach kibicuje wszystkim polskim druzynom.
Od rana czekalem z komorka w reka i czytalem relacje live z tego calego procederu.
Do tej pory chodze wkurzony i zal mi Legii, polskiej pilki, mozliwosci ogladaia polskiej druzyny w LM. Nie wiem jakbym sie czul, gdybym byl fanem Legii.
Tym bardziej szkoda, ze Vrdoljak nie strzelil chocby jednego karnego, na przyzlosc w takiej sytuacji trzeba cisnac i wygrywac roznica 4 bramek. Zal, ze druzyna, ktora przegrywa 6-1 w dwumeczu idzie dalej i jeszcze jest rozstawiona.
Chodzi o kase, Celtic z taka gra pewnie do LE by sie nie zakwalifikowal, a tak dostanie sporo kasy i ma w najgorszym wypadku faze grupowa LE, a my musimy telepac sie d Kazachstanu i walczyc.
NIe ma co bojkotowac rozgrywek, bo jakas kasa tez w LE jest do podniesienia.
Szukajac pozytywow napisze, ze moze Legia bedzie sobie lepiej radzic w LE i zdobedzie wiecej punktow do rankingu i odniesie wiecej zwyciestw (moze dotrwa do wiosny).
NA dobra sprawe, Legia nie miala jeszcze pewnego awansu do LM, obawiam sie, ze w LM moglaby dostac baty, aczkolwiek po grze z elticiem bylem optymista, choc faktem jest, ze Celtic byl slaby i w fazie grupowej Ligi Mistrzow mogloby byc gorzej.
Coz Celtic byl pewny ze odrobi starte i odrobil, zal nie wykorzystanych sytuacji i tych karnych. Licze, ze Legia wygra z Kazachami i w gruie bedzie Celtic, ktory jednak przegra z Mariborem i dolozymy im 10 - 0.
A swoja droga niedopatrzenie ogromne, a kara surowa, kibice Legii podpadli UEFA'ie i tyle, klubu z innego kraju by to nie spotkalo.

hahahahah - 8 sierpnia 2014, 14:46:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Warszawiaki słabo do trzech liczą,i ligi mistrzów nie mają

rafalski - 8 sierpnia 2014, 14:47:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawinili po trochu wszyscy i trener też Co on z uefa raportu nie czytał po angielsku grzmi spocony Legendarny bramkarz na wp.pl To tylko Dmoszyński może uzdrowić piłke w tym kraju klubową żeby takie jaja nie wychodziły On by dopilnował tego a jak nie to na kierownika Nazaruka z Łęcznej i tyle!

adfg - 8 sierpnia 2014, 14:52:13 - *.adsl.inetia.pl
beleszynski jak by cały mecz siedział na ławie też mogli dać im walkowera bo piłkarz nie był uprawniony do gry a został wpisany do protokółu meczowego dlatego nie przeżywajcie tak że Judaszek zagrał 5 minut
chyba była to kara Boża za Judaszowską postawę tego zdrajcy

tedniebies - 8 sierpnia 2014, 14:53:43 - *.153.84.154
Zycze tylko Legii aby sie nie podlamala i nie odpuscila ligi europejskiej tak jak w zeszlym sezonie, wspolczuje kibicom legii sam mialem nadzieje ze zobaczymy w koncu pl klub w lidze mistrzow.... zycze zeby pilkarze grali z takim samym zacieciem jak z celtikiem w kazdym meczu.

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 14:53:47 - *.dab.02.net (*.145.109.132)
@fd: nieuk pisal na stronie uefy a ty uczony piszesz tutaj. Ogranij sie chlopie. Za celowe przegranie meczu to by ich wyrzucili a dostali walkower za wystawienie nieuprawnionego gracza. Nawet w okregowce jest walkower w takiej sytuacji. Pozdro dla kumatych

Tachibana - 8 sierpnia 2014, 15:11:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O mecz domowy nie ma sie co martwic, zeby tylko na wyjezdzie chociaz zremisowac. A transmisji pewnie i tak nigdzie nie bedzie...

Przełom - 8 sierpnia 2014, 15:12:40 - *.51.188.9
Oj w Kazachstanie będzie ciężko,ale dadzą rady,a propo gdyby tak uefa przestrzegała przepisów to by kilka znanych firm nie grało w pucharach i dla porównania kiedyś Baggio dostał w głowę na Wiśle i Wisła miała wykluczenie z rozgrywek i karę finansową z 2 lata pózniej włoski kibic rzucił w sędziego też dostał w głowę to obeszło się tylko na marnej karze finansowej

vxz - 8 sierpnia 2014, 15:20:10 - *.jawor.vectranet.pl
Bedzie bardzo ciezko !!! jezeli ktos stawia na legie to moze soe pomylic !!!

TheKontakt - 8 sierpnia 2014, 15:20:27 - *.adsl.inetia.pl
Kadra zarządzająca Legii do Aktobi na piechotę ! Już możecie się pakować. AMATORSTWO .

Dzarek - 8 sierpnia 2014, 15:21:58 - *.220.75.3
albo racą jak bramkarz Milanu dostał w derbach z Interem w ćwierćfinale LM (jeśli dobrze pamiętam) to jakąś śmieszną kare finansową dostali i chyba 1 mecz bez publiczności. Wiadomo że nie będą wykluczać najlepszych, a nad Legią nie będą się litować. Właśnie tym bardziej działacze, prezesi po 3 razy wszystko sprawdzać, żeby nie mieli się do czego przyczepić.

rave24688 - 8 sierpnia 2014, 15:22:24 - *.dynamic.chello.pl
Karne jednak miały znaczenie. Chociaż osobiście uważam,że gdyby było nawet 6:1 w Wawie to by wymyślili dyskwalifikację i przepuścili Celtic (uznaną firmę, która boryka się z problemami finansowymi...gdyby zbankrutowali to Szkocja nie ma piłki ligowej). Na stronie UEFY napisano,że jest walkower 3:0 i bramka na wyjeździe miała znaczenie.
Po drugie kiepski mają w Legii menagment Co do losowania? Niezłe. Legia ma szansę, Ruch trochę mniejszą choć nie skreślałbym.
Po trzecie UEFA nie wykluczyła Legii tylko dała jej szansę zagrać na Stadionie Narodowym w finale LE

Pielgrzym - 8 sierpnia 2014, 15:25:42 - *.adsl.inetia.pl
Legia powinna zbojkotować Ligę Europy.Niech UEFA wyśle tam Celtic.UEFA=BANDA ZŁODZIEJ.

famagusta - 8 sierpnia 2014, 15:33:52 - *.dynamic.chello.pl
Ciężko będzie z Mistrzem Kazachstanu. W tym kraju poziom kopanej się podnosi, a nasza liga.
Zielony stolik "wola£" bogatszy Celtic.
Antyuefa

klioo - 8 sierpnia 2014, 15:38:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tachibana jesli chodzi ostanie fazy play off. w LE i w LM to prawa do transmijsi sa obligatoryjnie sprzedawane przez ueffe. W naszym kraju wylacznosc d pokazywania tych ostatnich rund eliminacji posiada platforma NC+
wiec i mecze ruchu i mecze legi beda na nc+

ssw - 8 sierpnia 2014, 15:53:42 - *.xdsl.centertel.pl
tylko jak Legia będzie lecieć na ten Kazachstan niech uważają na BUKi a jak lądować to na brzozy bo będzie mgła

zamsz - 8 sierpnia 2014, 15:56:43 - *.awacom.net
@Pielgrzym - niestety nie zrobią tego, bo kasa z LE też jest. Poza tym zbojkotowaliby głównie własną głupotę i niedopatrzenia więc to bez sensu :P

wielki.szu - 8 sierpnia 2014, 15:56:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak licząc zysk za IV rundę i ewentualny start w rozgrywkach grupowych LM lekką ręką to 25-30 milionów euro od sierpnia do grudnia Już ze wszystkim a jak jeszcze jakiś piłkarz wpadł by w oko skautom możnych europy to ... Aj poszło w polske jak to było zorganizowane autobusy jakieś popodstawiali czy co

J.N - 8 sierpnia 2014, 15:59:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zapamiętajcie sobie. Z Aktobe będzie trudniej niż z Celtikiem.

rafalski - 8 sierpnia 2014, 16:02:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kosecki-Nantes,Sevilla,Ajax (6mln.e) Duda-Anderlecht,Milan,Inter,Fiorentina,Arsenal,Sch
alke04 (8 mnl.e) Piech-Kubań.Krasnodar,Southampton,Koln (2.5 mln.e) Kuciak-Lazio,Hertha,Fulham,Anderlecht (3mln.e) Jodłowiec-Spartak,Moskwa,Rubin.Kazań,Newcastle,Wol
fsburg (4mln.e) Żyro-PSG,Real,Barcelona,Schalke,BvB,Ajax,Man.City,
Chelsea,Milan,Inter(8-10mln.e)

ASSA - 8 sierpnia 2014, 16:11:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@bolo
Nie trzeba robić z Vrdoljaka kozła ofiarnego,wystarczy że jest ofiarą losu.

kibic - 8 sierpnia 2014, 16:15:39 - *.ap-media.pl
Niech Legia uważa z Berszyńskim bo ma teraz 4 mecze do odsiatki w pucharach. 3 za czerwień z poprzedniego sezonu plus jeden za gre z Celtikiem ale zgłosic go do rozgrywek i tak Legia musi by wczyscił konto.

redziński - 8 sierpnia 2014, 16:29:08 - *.leon.com.pl
Czytam , że Panu Koseckiemu Romanowi ,,chce się rzygać z tą UEFĄ całą''. Ciekawe, że Panu Koseckiemu Romanowi nie chciało się rzygać jak Legia przekręcała Górnika w 1994 roku w ostatnim meczu sezonu decydującym o tytule mistrzowskim

mad - 8 sierpnia 2014, 16:40:09 - *.dynamic.chello.pl
mam takie pytanie, gdyby to była prawda ze gdyby 5-1 legia np wygrała to walkower i tak by nie miał znaczenia, to idąc tym tokiem wszystkie drożyny które w pierwszym meczu wygrywały by po 5-1, 4-0 i więcej nie przyjeżdżały by na rewanż bo mogły by np przegrać wyżej tylko dostawały by walkower i przechodziły dalej? dobrze ja myśle?

:-) - 8 sierpnia 2014, 16:44:16 - *.centertel.pl
Wycieczka do Kazachstanu to nagroda dla kierownictwa cwksu za dobrze wykonana prace.

Pyra - 8 sierpnia 2014, 16:44:23 - *.53.207.141
do @mad- dokładnie tak. Gdyby Legia wygrała w Warszawie 10:0 (jak kiedyś Polska z San Marino), to byłby walkower 11:0 dla Celtiku...

mad - 8 sierpnia 2014, 16:47:37 - *.dynamic.chello.pl
Tak Pyra, ale czemu na stronce uEFY piszę że cELTIC przeszedł dzięki strzelonej bramce na wyjeździe?

Ktosik - 8 sierpnia 2014, 16:51:28 - *.adsl.inetia.pl
Legia powinna porozumiec sie z Bulgarskim klubem(niepamietam nazwy) ktory zostal skrzywdzony takze poprzez awans Celticu poniewaz trafil do zespolow nierozstawionych.

grzechoo - 8 sierpnia 2014, 17:10:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=201
5/matches/round=2000545/match=2014144/prematch/pla
yer-lists/index.html
Dlaczego Bereszyński jest na tej liście skoro niby nie był zgłoszony ? -_-

berti - 8 sierpnia 2014, 17:12:07 - *.police.vectranet.pl
legia ma pozamiatane, bo Kazachowie to solidna firma, oni nawet w dziesiątke napędzili strachu Rumunom, z którymi legia nie miała szans

ja - 8 sierpnia 2014, 17:17:35 - *.toya.net.pl
legia frajerzy roku!!jak nie kibice to dzialacze,smiac mi sie chce ze celti choc przegral to ma w swoich szeregach profesjonalistow!!a ,kowalczyk mial racje ze celtik zgwalci legie,ale nie myslalem ze zrobi to przy stoliku...

WheelerZL - 8 sierpnia 2014, 17:18:56 - *.ssp.dialog.net.pl
I poLegli

mp - 8 sierpnia 2014, 17:32:50 - *.extreme-net.one.pl
a mnie sie wydaje ze w dwumeczu walkower dotyczy obydwu spotkan. wyobrazmy sobie sytuacje ze jest ostatnia runda eliminacji LM i jakis zespol wygra u siebie 4:0. W takiej sytuacji dzialacze mogli by dojsc do wniosku ze lepiej nie jechac na rewanz i dostac walkower, zaplacic ewentualna kare, niz ryzykowac ze mecz sie nie ulorzy i rywal odrobi straty. Albo jeszcze lepej wziasc sobie na lawke rezerwowych nieuprawnionego do gry zawodnika i jak przeciwnik odrobi strate to sru wpuszczamy takiego i przegrywamy walkowerem 3:0

wariat_nl - 8 sierpnia 2014, 17:37:29 - *.ip.telfort.nl
To, ze ktos w Legii dał du..y to pewne. Jednak jesli UEFA
jest taka surowa i na sztywnym prawie, to jaki zapis pozwolił im przesunąć Legie do IV rundy kwalifikacji LE?? Przecież przegrany z trzeciej rundy w LM odpada z pucharów!na miejscu Legii dociekałbym jak UEFA tego dokonała skoro weryfikowala tylko drugi mecz z celticem???uwazam, ze gdyby walkower nic nie zmieniał, to decyzja byłaby inna, dyskwalifikacja Legii.

Giovanni - 8 sierpnia 2014, 17:48:00 - *.play-internet.pl
Ja czułem że te 2 zmarnowane karne Vrdoljaka się zemszczą
To na bank nie jest wina Marty Ostrowskiej
Ona jest od czego innego a nie od pilnowania kto ma grać a kto nie
To jest indolencja i nieudacznictwo działaczy

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 17:54:35 - *.39.7.253
Dla sprecyzowania faktow bo co niektorzy tu pisza ze karne vrdoljaka nie mialy znaczenia - na stronie uefy pisze wyraznie ze walkower jest za drugi mecz i celtic wygral dwumecz na zasadzie gola strzelonego na wyjezdzie wiec te dwa zmarnowane karne maja kolosalne znaczenie!

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 17:57:56 - *.55.63.252
@wariat_nl Przegrany z 3 rundy kwalifikacji LM wchodzi do 4 rundy kw. Ligi Europejskiej a przegrany z 4 rundy kw. LM wchodzi do fazy grupowej LM. Poczytaj troche kolego zanim napiszesz nieprawde.

David - 8 sierpnia 2014, 17:58:54 - *.219.96.243 (unknown)
Ludzie ogarnijcie jest napisane, że walkower za drugi mecz bo akurat i tak Celtic przeszedł, gdyby Legia wygrała pierwszy mecz 5:1 to by napisali, że walkower za dwumecz i Celtic przeszedł.

@Giovanni - 8 sierpnia 2014, 18:21:51 - *.dynamic.chello.pl
działacze to byli w poprzednim systemie

Wheeler ZL - 8 sierpnia 2014, 18:25:11 - *.ssp.dialog.net.pl
Do Giovanni - od czego w takim razie jest Marta Ostrowska, aż się wstydzę pomyśleć.

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 18:27:21 - *.144.245.113
@David Chlopie to ty sie ogarnij. Walkowerem przegrali mecz w ktorym wystawili nieuprawnionego zawodnika. Kto w I meczu byl nieuprawniony do gry ze mieliby niby dostac walkower? Gdyby wygrali 5:1 w pierwszym to by przeszli 5:4. UEFA wyraznie pisze na swojej stronie ze przeszli zasada goli na wyjezdzie przy stanie 4:4. Oni musza walkower uzasadnic. Podaj jedna zasade na ktora uefa moglaby sie powolac przyznajac walkower w I meczu?

futbolista - 8 sierpnia 2014, 18:30:32 - *.bois.qwest.net
to jest dobra nauczka dla calego kraju i jego mieszkancow obojetnie kim sa i gdzie pracuja.niech w koncu ten kraj,skoro uwaza sie za kapitalistyczny,
wezmie kazde stanowisko pracy powaznie[i to nie ma znaczenia nawet ile kasy z tej pracy ma].brawo UEFA.
a nie najezdzac na UEFA,poniewaz jakby to Legia byla
w sytuacji Celtiku,i by UEFA nie podjela takiej decyzji jak przeciwko Legii,to dopiero bylby rwetes,
jak to by Legie oszukano.wiec porzadek byc musi i tego sie trzymajmy i praktykujmy na codzien.i tak niech postepuje KAZDY mieszkaniec POLSKI.

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 18:34:23 - *.144.245.113
Licze ze Celtic zagra tak slabo z Mariborem jak z Legia, odpadna i przy zwyciestwie Legii trafia do tej samej grupy LE. I ich znowu pocisnac 6:1 minimum w dwumeczu...

susi - 8 sierpnia 2014, 18:38:01 - *.galas.net.pl
heh żal czytać ludzi z prymitywnej Polski po prostu, cóż ma pani Marta Ostrowska do odpadnięcia z pucharów ? a no to , że może paść ofiarą korporacji, bo tam ani właściciele ani dyrektorzy ani żadne osoby z górnych stanowisk głowy nie tracą tylko Ci co są najniżej w hierarchii,bo przecież zmiany zarządza trener, który mógł nie wiedzieć o karze Beresia, ale ludzie , którzy owszem wiedzieli o tym i nie schodzili z pierwszych stron gazet po sukcesie z Warszawy głowy nie straca, takie patrzenie Warszawiakóków z góry na innych.Wszyscy pracują na sukces , więc wszystkich trzeba wziąć za dupę. Odnośnie Lecha to kibice powinni spotkać się z działaczami i zarządem i piłkarzami i oczywiście rumak out i uzgodnić pewne kwestie a nia bojkotować meczów, bojkotować można jeśli zarząd nie ustąpi, a piłkarze powinni zarabiać najniższą krajową i dostać premie za przyszłoroczny awans minimum do fazy grupowej ligi Europy

@Yoooz - 8 sierpnia 2014, 18:49:25 - *.219.96.243 (unknown)
Wyobraź wiec sobie sytuację, że w pierwszym meczu jest 3:0 dla Legii, a w drugim walkower 3:0 dla Celticu. Co wtedy? Jasne jest, że drużyna która złamała przepisy nie może przejść dalej. Uważasz, że graliby wtedy dogrywkę w innym terminie, a UEFA czekałaby z losowaniem?

sloik - 8 sierpnia 2014, 18:49:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przyjme prace w legii.umie liczyc do 3

fiflak - 8 sierpnia 2014, 18:49:53 - *.151.137.219
boli ? ma boleć !

Tobi - 8 sierpnia 2014, 18:50:32 - *.cdma.centertel.pl
Niestety piłkarsko lepsza w spotkaniu z Celtikiem był Legia i to pod uwagę powinna wziąść UEFA.
Chodźby patrząc na poxiom sportowy.
Osobiście byłbym za tym by Legioniści zostali surowo ukarani ale nie zdegradowani, bo piłkarze nie zawinili a przeciez tu chodzi o poxiom piłkarzy a nie działaczy

Wheeler ZL - 8 sierpnia 2014, 18:52:38 - *.ssp.dialog.net.pl
Do Susi - nie wiem na ile znasz się na piłce ale za takie rzeczy odpowiada kierownik drużyny czyli Blondi. Pozdro.

ori - 8 sierpnia 2014, 18:53:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kto jest mengo beresia.

Mikołaj - 8 sierpnia 2014, 19:07:13 - *.175.241.176
Bereszyński Ty "HAŁO" !,przez ciebie LEGIA "UPOKORZONA W CAŁEJ EUROPIE "!!!.Pseudo"działacze",to cimne byki(prawniki):D

fan - 8 sierpnia 2014, 19:15:12 - *.183.250.142.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Legia wygra z Aktobe a Celtic dostanie baty z Mariborem i niech trafią na siebie w grupie LE

wuwuzela - 8 sierpnia 2014, 19:17:48 - *.play-internet.pl
Na finale LE w Warszawie będzie cała góra z uEFY ,liczę że fani Legii ciepło ich przywitają.

kolekar - 8 sierpnia 2014, 19:29:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mistrzowie drugiego sortu grają w drugorzędnej Lidze Europejskieej. Musi tak być bo w LM trzeba trzymać miejsca dla klubów które mistrzostwa swoich krajów nie powąchały od ładnych kilku lub kilkunastu. Ale grać MUSZĄ bo są z pierwszego sortu. Zgniły zachód.

tomektsp - 8 sierpnia 2014, 19:33:26 - *.compute-1.amazonaws.com (*.77.124.69)
Wg mnie osoba odpowiedzialna w legii powinna poniesc konsekwencje powiedziec trenerowi : niemozesz wystawic do skladu bereszynskiego bo calej kary nieodpokutowal lub cos w tym stylu. Legia zawalila sprawe. Moze cos da odwolanie

paco - 8 sierpnia 2014, 19:33:49 - *.play-internet.pl
w Warszawie lubią zatrudniać odmieńców: niezrównoważony psychicznie pokurcz Hadaj, Pani kierownik drużyny o twarzy nie skażonej inteligencją. Jak popełnia się błędy personalne to trzeba za nie płacić wcześniej czy później..
Mam tak samo jak Ty
Ligę Mistrzów w TV

antyHydro - 8 sierpnia 2014, 19:53:39 - *.play-internet.pl
Legia. Co was nie zabije to was wzmocni. Na przekor mafii z uefa rozwalcie tych kazachow, grupe i mnimum 1/4 lub 1/2 LE lub final w Warszawie. Forma pierwszego skladu bardzo dobra i gorujaca. Jazda z k wszelkimi i tyle w temacie. A celtikowi smary do LM i potem w grupie LE na czele od was. Co za czasy, zero honoru i twarzy tylko smieszne regulaminki od uefa po co tylko sie czlowiek chwyci, tylko regulaminy i szmalec. Mieli by te ciotki ze szkocji jaja to by przynajmniej cos napisali w stylu "ludzie, dostalismy 1:6 w papuche, nie robcie w tej uefie jaj" ale jak widac tam poziom radka pinokio osucha. Powodzenia dla Was i Ruchu. I NIE dla podroba z Wronek.

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 20:11:49 - *.144.245.113
Z jakim losowaniem by czekali? Przecierz Fenehrbace w 2011 wyrzucili z grupy ligi mistrzow i zastapili Trabzonsporem z tego co pamietam wiec gdyby w obu meczach bylo po 3:0 to albo wyzszy wspolczynnik by pewnie przeszedl, czytaj celtic ale nie dlatego ze legia zlamala przepisy. Pierwszy mecz 4:1 dla legii drugi 3:0 dla celticu i prosta sprawa - celtic przechodzi na zasadzie bramek na wyjezdzie...Gdyby w pierwszym meczu bylo 5:1 dla legii to ona nadal by grala w LM. I nikt by slowa nie wspomnial o pierwszym meczu bo uefa nie ma podstaw zmienic wynik z tego meczu. Zastanow sie zanim zaczniesz pisac ze by pierwszy mecz zweryfikowali.Legia wystawila gracza ktory notabene pauzowal 3 mecze w 88 min i nie mial on wplywu na wynik dwumeczu dlatego tez mysle ze jesli legia dobrze uzasadni odwolanie, powolujac sie na przyklad debreczynu z 2010r uefa bedzie sie musiala wytlumaczyc z subiektywnego potraktowania dwoch druzyn w tej samej sytuacji...
Pozdro

paco - 8 sierpnia 2014, 20:34:13 - *.play-internet.pl
@Yoooz przykład Debreczyna nie jest taki sam hehe W Debreczynie zagrał zawodnik uprawniony do gry a nie wpisany do protokółu meczowego dlatego tylko karę finansową dostali wiec bez podniet i tak odwołanie nic nie da Może trzeba z Sachsem pogadać on tak świetnie żongluje licencjami w Polsce komu dać a komu nie i na jakich zasadach. Kogo spuścić a kogo nie? Czy dać Legii licencję czy nie bo przecież oni kiedyś spłacą swoje długi i w ogóle to im trzeba dać zawsze i Górnikowi też. Legie w Polsce ciągną za uszy: sędziowie PZPN media a w Europie jak kończy się pomaganie to i nic ugrać nie mogą hahaha

roro - 8 sierpnia 2014, 20:46:00 - *.icpnet.pl
Nie martw się Drogi Kibicu Legii:
"Mam, tak samo jak ty,
Ligę Mistrzów w TV:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni."

futbolista - 8 sierpnia 2014, 21:10:09 - *.bois.qwest.net
odpowiedzialnosc ciazy na nikim innym,jak tylko na
glownym prezesie[czy jaki tam ma tytul]Legii.bo to on ma moralna odpwiedzialnosc za caly calokrztalt i zatrudnienia[tylko w polskiej mentalnosci cos takiego nie przejdzie].a bezposredni winowajca powinien poniesc kare wymierzona dopiero przez nowe
szefostwo.na takich zasadach dziala caly zachod i jezeli chcemy byc jego czescia to nasladujmy wszystko[dla dobra i porzadku],a nie tylko EURO-many

DENIS - 8 sierpnia 2014, 21:12:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Często mówią że gra w LE Jest za kare
w tym przypadku Legia rzeczywiście jeśli przejdzie Aktobie będzie mogła traktować grę w LE Jako kare

Yoooz - 8 sierpnia 2014, 21:30:00 - *.144.245.113
@paco
Cytuje uzasadnienie uefy z 2010 w sprawie wystawionego w koncowce meczu z Litexem przez Debreczyn Mate, ktory nie byl zgloszony do rozgrywek: ``Debrecen had no interest in fielding this player for the three last minutes of additional time, when the score was so clearly in its favour."
Czyli sytuacja identyczna jak tutaj. Legia nie wystawila bereszynskiego wiedzac ze nadal jest zawieszony. Uznali ze odsiedzial 3 mecze myslac ze nie musial byc zgloszony z St. Patrick. Jest to niedopatrzenie podobne do tamtej sytuacji z 2010 i nie mialo wplywu na wynik dwumeczu podobnie jak w przypadku klubu z Wegier. Legia przy odwolaniu powinna powolac sie na ten precedens.

susi - 8 sierpnia 2014, 21:31:34 - *.galas.net.pl
do wheeler ZL czyli według Ciebie blondi robi zmiany czy trener Berg ? tu doszło do ewidentnego przeoczenia oczywistej rzeczy, której wszyscy powinni dopilnować a nie tylko ona. Choć swoja drogą przypomina ona ministre Muchę zapytaną o 3 ligę hokeja przez dziennikarza

kolo - 8 sierpnia 2014, 21:39:33 - *.play-internet.pl
Co tu się dziwić Celtic po odpadnięciu przez najbliższe lata nie grałby w LM i dlatego ped... z UEFA musieli coś wymyślić i odpalili Legię a jak np. byłby to Salzburg dostałby karę finansową i pewnie grał dalej szkoda gadać.

mars - 8 sierpnia 2014, 21:58:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hey tam potracic dla administratorow ,a pilkarzom zaplacic za wygrane dwa mecze z celtikiem,Niech Maribor rozjedzie ten celtik i zagra w grupie z legia celtik ,to moze w warszawie w finale zagra legia.czas wygrac puchar pocieszenia czyli le.

łańcut - 8 sierpnia 2014, 22:02:18 - *.116.72.158
jak drużyna wygra pierwszy mecz np 4-0 i w rewanżu przegrywa 0-5 ,wpuszczając nieuprawnionego zawodnika nie może liczyć na walkower 0-3 tylko jako walkower zalicza się wynik z boiska do zera czyli w tym wypadku 0-5 czyli taki wałek nie przechodzi jak tu niektórzy pytają

mars - 8 sierpnia 2014, 22:04:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pamietajcie ze w lidze europejskiej nie beda graly czwarte druzyny z ligi mistrzow ,lecz trzecie druzyny ,czyli w lidze europejskiej tez nie jest latwo jak sie wydaje.Ostatnio przeciez mistrz wloch juventus turyn nie wszedl do finalu po porazce z benfica i nie zagral w finale w turynie a tak bardzo chcial.

mars - 8 sierpnia 2014, 22:09:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A skad do diabla bereszynski wiedzial czy jest wpisany czy nie ,zawinila kierowniczka legii i wszystko na ten temat ,on jest od wykonywania polecen a nie wydawnia rozkazow ,z warszawy a takie ciemniaki jestescie.

vxz - 8 sierpnia 2014, 22:21:10 - *.jawor.vectranet.pl
nfo@scottishfa.co.uk sszkocka federacja

mars - 8 sierpnia 2014, 22:32:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie denerwujcie sie bo aktobe w zwyciestwie nad aktobe moga przeszkodzic ,baddzcie rozsadni ,jak lapowke dzialaczbierze zawodnik tez nie jest winny nieraz bo tak wychodzi i juz ,francuzki PSG z Paryza tez mial taki problem ,przeoczenia i nie wpisania zawodnika ,ale to bylo w pierwszym meczu ,ale w drugim 50 rozbili rywala.Czyli nie tylko w Warszawie to zrobiono ale tez w wielkim Paryzu ,dobranoc.

he - 8 sierpnia 2014, 22:35:45 - *.as13285.net
i dobre teraz klapsy albo ich zestrzela nie dla psa kielbasa

theo - 8 sierpnia 2014, 22:35:47 - *.smgr.pl
polecam poszukać konferencję Platiniego, Legia w LM ;)

wheeler ZL - 8 sierpnia 2014, 22:36:53 - *.ssp.dialog.net.pl
Do susi - fajnie mi się z tobą gada więc odpowiem.Trener Berg reaguje na sytuację na boisku,więc kiedy ma dobry wynik wzmacnia obronę.Rolą kierownika drużyny jest aby trener w ferworze walki nie popełnił błędu,nie trener jest od liczenia kartek.

Mach - 8 sierpnia 2014, 22:50:31 - *.94.213.11
Tak teraz zacznie sie pozowanie Legii i calej polskiej pilki na wielka ofiare. Jakos 99,99 % klubów nie ma problemow zeby dobrze wypelnic wymagane dokumenty, tylko akurat Legia w sezonie, kiedy dobrze gra i ma niepowtarzalna szanse na LM nie jest w stanie dopilnowac prostej rzeczy. Wystarczy przeczytac: Article 18 of the UEFA Champions League regulations – Player Eligibility
In order to be eligible to participate in the UEFA club competitions, players must be registered with UEFA within the requested deadlines to play for a
club and fulfil all the conditions set out in the following provisions. Only eligible players can serve pending suspensions.
Article 21 of the Disciplinary Regulations - Forfeit
A match is declared forfeit if a player who has been suspended following a disciplinary decision participates in the match.
Bereszynski nie mial prawa byc w kadrze meczowej nie mowiac o wejsciu na boisko. Walkower nalezal sie Celtikowi za samo obecnosc Bereszynskiego na lawce. Tylko Legia jest tu winna. Przyklad debreczyna jak juz bylo pisane wczesniej jest nieadekwatny. Ich zawodnik nie byl zawieszony za kartki, a jedynie nie zostal zgloszony do rozgrywek. Bereszynski nie zostal zgloszony do rozgrywek i dodatkowo musial pauzowac za kartki. Gdyby zostal zgloszony, musialby byc poza kadra meczowa w 3 meczach na ktore mial zgloszenie. Zostal dopiero zgloszony na rewanz z Celtikiem. Zgodnie z regulaminem byl to 1 mecz jego karencji. Rzeczywiscie Legia to ofiara, ale nie UEFA tylko wlasnej glupoty.

antek - 8 sierpnia 2014, 23:22:28 - *.10.81.58
UEFA jest całkowicie niewinna. przepisy są i trzeba się do nich stosować.

Maryjan - 8 sierpnia 2014, 23:54:00 - *.static.espol.com.pl
Moje zdanie jest takie ze powinni zbojkotowac te rozgrywki

Ropa - 9 sierpnia 2014, 0:04:25 - *.dynamic.chello.pl
@Mach - mylisz się, bo chodzi o to że właśnie Bereszyński powinien być zgłoszony w szerokiej kadrze meczowej, ale w nim nie zagrać. A wcześniej w dwóch meczach nie był zgłoszony , więc tym samym kara nawet się nie rozpoczęła. Bo będąc nawet w szerokiej kadrze 18 zawodników bez możliwości zagrania w meczu, zabrał by jedno miejsce komuś to mógł by ewnetualnie zagrać, przez co trener miał by mniejsze pole manewru , bo mógł by mieć tylko 17 zawodników gotowych do gry. Ale tak to jest jak kierownikiem drużyny jest baba która nie ma zielonego pojęcia o piłce. Równie dobrze mogi tam zatrudnić ministre Muchę ;)

Mach - 9 sierpnia 2014, 0:54:12 - *.1-4.cable.virginm.net
Zawodnik powinien być zgłoszony na listę A do UEFA. Do protokołu nie mógł być wpisany jako pauzujacy za kartki. Niestety Legia nie zgłosiła go na listę A w 3 pierwszych meczach pucharowych. Zrobiła to dopiero przed rewanżem z Celtikiem. Myśląc, że odbył karę legioniści włączyli do do kadry meczowej. Tymczasem był to 1 mecz w którym zgodnie z regulaminem odbywał karencję.

susi - 9 sierpnia 2014, 6:37:23 - *.galas.net.pl
do wheeler ZL , oczywiście masz rację, po prostu miałem na myśli fakt iż w Legii nie tylko jest Marta Ostrowska za to odpowiedzialna, ale również wiele innych, tylko nikt oficjalnie winy na siebie nie weżnie tylko każdy zrzuca winę na innego. Gdy jest sukces to wtedy działacze wypinają klaty po odznaki , że to ich tylko zasługa a nie całej drużyny, całego sztabu. Tutaj nikt nie potrafi wziąć odpowiedzialności na swoje barki i przyznać się do błędu przed ludżmi

bdg - 9 sierpnia 2014, 6:42:34 - *.adsl.inetia.pl
mam nadzieje ze przygotujecie godną oprawe co o uefa sadzicie ...a potraficie!

kkk - 9 sierpnia 2014, 8:38:18 - *.subscribers.sferia.net
powinni walkowerem oddać ten mecz , nie chca polskich drużyn w lm to niech do kazachstanu jeżdzą super zespoły jak celtic itp

natermater - 9 sierpnia 2014, 8:42:56 - *.e-wro.net.pl
Przecież PZPN podejumuje pododne decyzje co UEFA.

vxz - 9 sierpnia 2014, 10:11:26 - *.jawor.vectranet.pl
Uwazam ze nie powinni przystopic do meczow 4 rundy !!

vxz - 9 sierpnia 2014, 10:13:31 - *.jawor.vectranet.pl
A co do oprawy to na kazdym ligowym meczu powinnien byc napis UEFA IS NOT FAIR PLAY

vxz - 9 sierpnia 2014, 10:17:13 - *.jawor.vectranet.pl
Oczywiscie kara jest za duza .Powinna byc w formie pienieznej .Zawodnik zagrał ale kilka ostatnich minut kiedy zespoł przeciwnika nie miał najmniejszych szans wiec - UEFA is not fair play !!!

calaPolska - 9 sierpnia 2014, 10:34:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam tak samo jak Ty,lige mistrzow w TV HAHAHA

dag - 9 sierpnia 2014, 10:57:49 - *.dynamic.vectranet.pl
za kare wyjazd do Kazachstanu

vxz - 9 sierpnia 2014, 11:03:58 - *.jawor.vectranet.pl
Bedzie ciezko z kazachami BARDZO CIEZKO !!!

roro - 9 sierpnia 2014, 12:09:11 - *.icpnet.pl
A Medyk Konin gra w fazie grupowej Ligi Mistrzów i radzi sobie bardzo dobrze, wygrywa w pierwszym meczu w Sarajewie.

Kuba - 9 sierpnia 2014, 12:56:07 - *.free.clues.ro
Legia została wykopana z europejskiej LM do azjatyckiej LM

kibic - 9 sierpnia 2014, 13:18:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
@ Kuba
Kolega leczy kompleksy za pomocą internetu ?

Kuba - 9 sierpnia 2014, 13:33:49 - *.free.clues.ro
kibic nie. Tylko to jest wszystko tak żałosne że pozostaje tylko żartować z tego.

kude - 9 sierpnia 2014, 14:25:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale dobrze ze Aktobie bo jak wy grali LM to mogli z steua albo kopenhaaga i trudno a steua wygrała z Aktobie a tera lepsza jest Kopenhaga a Steua ale w miare i dobrze bynajmniej ze Liga Europejska i z Aktobie sobie poradzą na wyjezdzie i w naszej stolicy

dam - 9 sierpnia 2014, 15:22:16 - *.dynamic.vectranet.pl
Odpowiedni poziom dla legii ha ha

kiako - 9 sierpnia 2014, 16:33:23 - *.dynamic.chello.pl
Wklejam jako ciekawostkę:
Tak wyglądały by pary play-off LM gdyby zachowano Legię w losowaniu (przełożenie faktycznego losowania według współczynników):
Legia - Bate
Red Bull - Malmo
Aalborg - Apoel
Steaua - Maribor
Slovan - Ludgorec

riddick - 9 sierpnia 2014, 17:53:17 - *.wtvk.pl
kocham UEFA podziękowania od kibiców Lecha trolololo

fumfel fum - 9 sierpnia 2014, 18:10:49 - *.bois.qwest.net
teraz sie nie srakac tylko organizowac wyjazd do Kazachstanu[ladna wycieczka]pod wodza Starucha i beda tam krecic mlyny,i jeszcze niech z nimi jedzie ten pan Lesnodorski[bedzie do mlyna pasowal jak ulal].i bedzie gitara,w morde jeza.

mario - 9 sierpnia 2014, 18:22:58 - *.97.62.154
Coto jest LE??? g..no i tyle, oddac to walkowerem i juz albo znowu wpusisc jakiegos Bereszynskiego niech sie UEFA wypcha, LM to jest cos, a LE obejdzie sie !!!

@fumfel fu - 9 sierpnia 2014, 18:26:46 - *.adsl.inetia.pl
Drogi futbolisto, zgłoś się do lekarza dyżurującego po dzisiejszą dawke!

maniek79ru - 9 sierpnia 2014, 19:08:50 - *.246.159.217.rev.vline.pl
Mam tak samo jak Ty,LM w TV!

tom - 9 sierpnia 2014, 21:26:01 - *.51.94.194
Do Macha.
A myslisz ze Celic by dostał taka kare jakby tak było nich?
Jesli tak to jestes naiwny.
Szukali dziury i znaleźli. Gdyby tak było w celticu albo MU to by była tylko kara finansowa.

kuna - 9 sierpnia 2014, 23:32:22 - *.internetia.net.pl
Losowanie zdecydowanie pod Legie.Legia ma chyba jakies układy w UEfa.Kazachowie bez szans.Legia w cuglach awansuje do fazy grupowej LE.Pozdrowienia dla Pani Marty Ostrowskiej.

kibic z po - 11 sierpnia 2014, 8:56:29 - *.dynamic.mm.pl
Zgadzam się z tym że np. ten celtic zrobiłby taki błąd to nie dostaliby walkowera . Moje wnioski są takie;
1. Legia powinna wyciągnąć konsekwencje za taką głupotę
2. UEFA zrobiła sobie jaja z Polski (Legii) zresztą jak zwykle bo to był pogrom i taka zmiana nie miała wpływu na nic
3. celtic - rozumioem dobra kasa ale honoru brak i wszyscy związani z tym klubem mam nadzieję że będą się wstydzić tego kroku przez długi czas.
4. Legia przewyższyła ten klubik ze szkocji pod każdym wzgledem ale to celtic przeszedł i zarobi

Dexx - 11 sierpnia 2014, 17:54:17 - *.cable.net-inotel.pl
Żeby tylko się nie przeliczyli. Kazachski futbol trochę się rozwinął od ostatnich paru lat..

TG1 Dudek2 - 13 sierpnia 2014, 16:51:25 - *.231.41.143.koba.pl
Jest szansa że Legia Warszawa zagra w 4 rundzie ligi mistrzów kwalifikacji na stronie UEFY niema zapisanego meczu Celticu Glasgow z Mariborem jeżeli niema to znaczy że uefa rozpatrza mecz Legi Warszawy decyzja dziś wieczorem lub jutro rano i jest szansa że Legia zagra ostatnią runde kwalifikacji do Ligi Mistrzów

pasikonik - 13 sierpnia 2014, 18:41:18 - *.lvpshosting.com
Jak nie ma jak jest:'http://www.uefa.com/uefachampionsleague/sea
son=2015/matches/index.html'

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas