[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 listopada 2014, 19:50:32 - elenril
T-Mobile Ekstraklasa: Bełchatów 1-1 Cracovia

8 listopada 2014, 18:00 - Bełchatów (GIEKSA Arena)
GKS Bełchatów 1-1 Cracovia
Adam Mójta 86 (k) - Bartosz Kapustka 90

Bełchatów: 1. Arkadiusz Malarz - 17. Adrian Basta, 5. Paweł Baranowski, 66. Błażej Telichowski, 15. Adam Mójta - 11. Łukasz Wroński (17, 8. Andreja Prokić), 20. Patryk Rachwał (74, 30. Kamil Wacławczyk), 4. Damian Szymański, 10. Pawieł Komołow (55, 3. Grzegorz Baran), 9. Michał Mak - 18. Bartosz Ślusarski.

Cracovia: 80. Krzysztof Pilarz - 25. Bartosz Rymaniak, 4. Mateusz Żytko, 6. Adam Marciniak - 8. Krzysztof Nykiel (74, 26. Deleu), 14. Damian Dąbrowski, 21. Sławomir Szeliga (57, 5. Miroslav Čovilo), 27. Marcin Budziński, 7. Boubacar Dialiba - 92. Deniss Rakels, 18. Przemysław Kita (63, 67. Bartosz Kapustka).

żółte kartki: Żytko, Čovilo, Kita, Budziński, Rymaniak.
czerwona kartka: Mateusz Żytko (85. minuta, Cracovia, za drugą żółtą).

sędziował: Bartosz Frankowski (Toruń).
widzów: 2670.

aspen - 8 listopada 2014, 19:51:28 - *.dynamic.chello.pl
frajerzy z Bełchatowa

Pasy - 8 listopada 2014, 19:51:53 - *.dynamic.chello.pl
żytko WON

Taiczo - 8 listopada 2014, 19:52:27 - *.dynamic.chello.pl
Ahh jak dobrze że postanowiłem obejrzeć jedynie ostatnie 10 minut bo po tym co mówili komentatorzy to reszta była kolejną żenadą.

itoksynato - 8 listopada 2014, 19:53:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pokazała klase brawo cracovia !!! a sędzia do 5 ligi .

cracfan - 8 listopada 2014, 19:54:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co za pajac z tego sędziego... jakby był chory na autyzm czy coś. Po każdej skończonej akcji podbiega podniecony 50 metrów, staje w miejscu i pokazuje piątke, albo aut. Co za clown...

tomek - 8 listopada 2014, 19:54:35 - *.tvk.torun.pl
Po co ten Bełchatów pcha się do Ekstraklasy z taką widownią na takie miasteczko wystarczy siatkówka, niech PGE lepiej w Widzew zainwestuje.

obserwator - 8 listopada 2014, 19:54:42 - *.dynamic.chello.pl
Karny z kapelusza. Sarenka jak zawsze dał popis fenomenalny sędzia

Raxer - 8 listopada 2014, 19:54:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Frankowski ty kur** sprzedawczyk, Cracovia o wiele lepsza braklo szczescia.

czarnaMafi - 8 listopada 2014, 19:55:11 - *.115.167.10
frankowski do wrocławia!!!
ZŁODZIEJU!!!

Irecki - 8 listopada 2014, 19:55:18 - *.jjs.pl
Co za drukarz !!!!
Takich sędziów powinno się zsyłać na Haiti.

Bolo - 8 listopada 2014, 19:56:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem z Białegostoku, ale GKS Bełchatów to jest jakaś pomyłka. W naszym kraju nie ma miejsca na takie drużyny. Anty 1)futbol 2)miasto 3)stadion!!! Won do 1 ligi!!!!!

rys - 8 listopada 2014, 19:57:07 - *.skleporion.net
Ładnie sędzia chciał przekręcić Crakovie. Remis sprawiedliwy choć Crakowia miała więcej z gry i powinna mieć 3 punkty

asfan - 8 listopada 2014, 19:58:32 - *.finemedia.pl
Gdyby Bełchatów wygrał ten mecz to oznaczałoby,że mają więcej szczęścia niż statystycznie przypada na rundę :-P . Zero celnych strzałów (oprócz karnego). Remis to właściwy wynik - ale jeśli remis to 0:0.

gość - 8 listopada 2014, 19:59:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bełchatów znów zdobył punkty po karnym z kapelusza (już piąty raz!). Ciekawe ile to kosztuje, i kiedy się wreszcie sprawą zajmą odpowiednie organy

hardkor - 8 listopada 2014, 20:00:08 - *.cdma.centertel.pl
bardzo dobry wynik gks wiecej szczescia ma niz czego super ze nie wygrali superrrrrrr

bolo...pa. - 8 listopada 2014, 20:00:45 - *.hsi14.kabel-badenwuerttemberg.de
bolo pora spac...mamcia kaszke podgrzała..? pajcau w kalesonaz z bialego stoka

gość - 8 listopada 2014, 20:03:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Siemion, jeśli znów zaśpisz jak w przypadku "sędziego" kwiatkowskiego i nie załatwisz aby ten frankowski nigdy w życiu nie prowadził już meczów Cracovii - to ci publicznie powiem co sądzę o twoich kwalifikacjach na pełnienie funkcji kierownika drużyny. W poniedziałek wniosek o odsunięcie tego osobnika od prowadzenia meczów Cracovii ma być w pzpn.
Inaczej Siemion się nasłuchasz.

damian - 8 listopada 2014, 20:03:30 - *.tvk.torun.pl
miasto, stadion, gra, no i oczywiście frekwencja w sam raz na 1 ligę

o - 8 listopada 2014, 20:04:09 - *.hsi14.kabel-badenwuerttemberg.de
w widzew to społem może zainwestować co najwyrzej..

Anka - 8 listopada 2014, 20:05:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Frankowski wypaczył wynik. Taka sytuacja.

bobr - 8 listopada 2014, 20:06:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego Cracovia nigdy nie wygrała w Bełchatowie? Kolejną ilustracje mieliśmy dziś! Działacze dobrze o to zadbali, aby sedzia wyjechał z pełną ... kieszenią!

o - 8 listopada 2014, 20:08:15 - *.hsi14.kabel-badenwuerttemberg.de
anka ty se lepiej chłopa znajdz a nie się piłką interere.. :D albo dobre wibro...boś pusta jak pustak na ten temat.. eloszka

zeus - 8 listopada 2014, 20:09:14 - *.man.tk-internet.pl
Widzę, że wielu kibiców powinno się udać do okulisty. Koszulka Ślusarskiego pewnie sama się ciągnęła, a później go jeszcze przewróciła... a to bydle :-D

kk - 8 listopada 2014, 20:11:04 - *.toya.net.pl
Sedzia Frankowski - bardzo dobrze. W końcu ktoś gwizdał uczciwie i w końcu nie podkładał się pod ten klub z Krakowa. Trzeba było tak na Gila krzyczeć krakowscy hipokryci jak wam trzy punkty podarował w meczu w którym okradliście Koronę. Dziś mielibyście 16 pkt... wiec całować PZPN w stópki a nie wykrzykiwać tutaj. Podolińskiego miejsce jest na trybunach.

gośc byleś - 8 listopada 2014, 20:11:21 - *.hsi14.kabel-badenwuerttemberg.de
fleku nie liczą sie kibice,miasto i stadion....chodzi kto gra lepiej w tej grze paja..c.u...szkoda mi takich jak Ty co tak mówią bo znaczy to że mają małe iQ...elo

ckk - 8 listopada 2014, 20:13:01 - *.toya.net.pl
Siemion dodam do tego co mówi gość... załatw Gila na wszystkie mecze. Będziecie mieć mistrza. Raz jeszcze: cracovia to hipokryci!!! Brawo GKS.

wawrzek - 8 listopada 2014, 20:13:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Cracowi na meczu zachowywali się jak bydło. Poza wyzwiskami nie mieli nic do zaprezentować. Jak tacy ludzie mogą mieć prawo wchodzić na stadiony ? Wynik sprawiedliwy . Cracowia miała więcej z gry i nie zasłużyła na porażkę.

jajcarz - 8 listopada 2014, 20:13:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a jak Gil wydrukował przeciwko Koronie to było OK ?!

wawrzek - 8 listopada 2014, 20:15:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tomek z torunia martw sie o własny kurnik. A od Bełchatowa wara , bo nie ty będziesz ustawiał jaki sport ma być w tym mieście.

ckk - 8 listopada 2014, 20:16:29 - *.toya.net.pl
Po tej akcji w 90 min Cracovia zdobyła 3 pkt.
Wiec nie płakać krakusy. Co to liczycliście, ze mikołajki i gwiazdka będą trwały cały rok?
https://www.facebook.com/koronews/photos/a.5349722
56617297.1073741828.517427205038469/62350418443077
0/?type=1

o - 8 listopada 2014, 20:19:32 - *.hsi14.kabel-badenwuerttemberg.de
skraksa a maczety zabraliscie ze sobą...pajace co na kosy potrafią tylko bo rąk nie mają...kaleki z cracowa..srakowo crakowo...tyle w temacie kaleki bez rąk...bic sie to potraficie ale na kosy...może wezmiecie teraz ak.47..? albo c4..?

dobranasza - 8 listopada 2014, 20:20:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ślusarski to symulant! Bełty faulowali bezkarnie, Covilo też był łapany za koszulkę i jakoś sedzia nie dopatrzył sie karnego! Kita faulowany trzykrotnie na granicy pola karnego i w polu karnym, ale gwizdek milczał. nikt mi nie powie, że Bartosz F nie jest drukarzem!

Anka - 8 listopada 2014, 20:20:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do redakcji: Ja wiem, że kibicowanie i komentowanie meczów to nie teatr dla dzieci, ale bardzo proszę o banowanie takich typków jak 'o'. Nie dość, że nie na temat, to jeszcze chamsko i wulgarnie odnosi się do kobiety. Wirtualny damski bokser.

quentin - 8 listopada 2014, 20:21:05 - *.dynamic.chello.pl
cos ci peknie w glowce gamoniu wiec wyluzuj, nie masz sie z kim bic w Polsce ze do Krakowa podbijasz?

do jajcarz - 8 listopada 2014, 20:22:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gil drukował w obie strony; Korona strzeliła bramkę po faulu swojego zawodnika, a nie Cracovii!

Maxi - 8 listopada 2014, 20:25:30 - *.dynamic.chello.pl
@dobranasza
To ja ci mówię, że Bartosz F. nie jest drukarzem

o - 8 listopada 2014, 20:26:03 - *.hsi14.kabel-badenwuerttemberg.de
anko cracovianko...prawda w oko kole..? huehuehue...chyba tak..."bez maczety nie podbijaj" pozdrawiam :*aneczko crakowianeczko maczetko".....

gość - 8 listopada 2014, 20:28:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Parę lat temu był prawie identyczny mecz (tyle, że z innymi "aktorami")
przypadkiem zupełnym z Cracovią wtedy też grał bogaty klub finansowany z naszych podatków - KGHM Lubin. I "sędzia" kręcił podobnie jak tu - włącznie z lewym karnym, czerwoną kartką i odsyłaniem na trybuny.
"Sędzia" R.T. już siedzi. Niedługo pewnie będzie miał towarzysza - "sędziego" B.F.

ksc - 8 listopada 2014, 20:30:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sądzie podyktował karnego z dupy i ukradł nam 2 punkty.

do Maxi - 8 listopada 2014, 20:33:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty nie jesteś Maxi, ty jesteś Mini.

lesaux76 - 8 listopada 2014, 20:35:25 - *.2-4.cable.virginm.net
Witam,kibic Cracovii.Nie ogladalem meczu,wiec nie powiem czy był karny czy nie,ale jak już kiedyś tu pisałem,raz gwizdnę dla nas,raz dla nich.Takie jest zycie,w którym suma zlego rowna się sumie dobrego.Zawsze wyjdzie na zero.Co do Belchwtowa to zgadzam się z wiekszoscia kibicow.Ten klub powinien grac w 1 lub 2 lidze.Stadion tragedia i ilość ludzi na meczach jest tam porazajaca.PGE powinno pojsc do Widzewa lub ŁKS-u.Szkoda pieniędzy na takie "cos" jak Belchatow.To samo dotyczy się Gornika Leczna.Bogdanka powinna zacząć sponsorować Motor Lublin.Pozdrawiam wszystkich kibicow Cracovii!!!

Hary - 8 listopada 2014, 20:37:03 - *.87.246.20
Cuda.cuda.sie.zdarzaja....Tyle.ale.aktualane

wawrzek - 8 listopada 2014, 20:44:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lesaux, a niby dlaczego PGE miało by iść do bankrutów Widzewa czy ŁKS-u ? PGE ma najwieksze firmy w Bełchatowie i będzie sponsorować piłkę w Bełchatowie , czy to sie pseudokibicom podoba czy nie . Wara wam od decydowania kogo ma sponsorować PGE. Wara wam od tego w której lidze Ma grać GKS , bo o tym decyduje poziom sportowy , a nie widzimisie pseudokibiców.

aldek - 8 listopada 2014, 20:47:09 - *.142.citypartner.pl
do wawrzek
czasami decyduje widzimisie pseudokibiców, czasami sędziego

normallny - 8 listopada 2014, 20:48:00 - *.access.telenet.be
a kibice z belchatowa byli obecni na stadione? bo ja tam slyszalem tylko kibicow cracovii

lesaux76 - 8 listopada 2014, 20:56:03 - *.2-4.cable.virginm.net
Do Wawrzek.Po pierwsze nie jestem pseudokibicem,po drugie,kazdy chce ogladac stadiony pelne kibicow,jakas atmosferę,a w co jest w Belchatowie?Jak mam ogladac mecz z Belchatowa to glowa mnie boli,dlatego tez,zeby mnie nie bolała to nogdy nie oglądam mecz z Belchatowa.Wyjatkiem jest Cracovia.W Belchatowie nigdy nie będzie pilki!!!Po trzecie PGE sponsoruje zuzel w Rzeszowie,siatkowke kobiet w Sopocie,to dlaczego nie ma sponsorować Widzewa lub ŁKS-u?Mam nadzieje,ze Belchatow nie będzie gral w "8",a popodziale punktów będzie miał spadek formy i spadnie!!!

a - 8 listopada 2014, 20:57:33 - *.dynamic.chello.pl
wawrzek: "Wara wam od decydowania kogo ma sponsorować PGE." - nie wara nam od tego, bo PGE jest utrzymywane z pieniędzy podatników i ja sobie nie życzę, by z moich pieniędzy był utrzymywany klub piłkarski. Jakby był prywatny sponsor, to co innego. Tym bardziej, gdy widać przekręty... Z karnego sędzia by się wytłumaczył, bo rzeczywiście było trzymanie za koszulkę, inna rzecz, że nic by z tego nie było i w co najmniej 9 sytuacjach na 10 sędziowie za to nie gwiżdżą karnego. Postawiłbym dolary przeciw orzechom, że w analogicznej sytuacji po przeciwnej stronie sędzia F. by nie gwizdnął... Zresztą było kilka co najmniej podobnych jesli nie gorszych wejśc piłkarzy klubu utrzymywanego za nasze pieniądze, choć my tego nie chcemy. Ale karny karnym, a za co druga kartka? Za to się kartek nie daje gdy jest karny... Aha, pewnie po to by Cracovia grała w 10 i nie miała szans nic strzelić, bo bez tego Bełchatów grając 11 na 11 nie oddał - prócz karnego - ani jednego celnego strzału...

o - 8 listopada 2014, 20:57:52 - *.hsi14.kabel-badenwuerttemberg.de
normalny chyba oglądałeś lige angielsską i za dużo browarków poszło.....

siwy - 8 listopada 2014, 21:02:55 - *.as13285.net
Pozdro dla kibiców GKS-u z Londynu. Nie przejmujcie się szczekaniem piesków. Psy szczekają, karawana idzie dalej. A kibice Craxy niech sobie przypomną jak sędzia Gil okradł Koronę z punktów na korzyść Craxy. Umiecie wytykać błędy tylko na waszą niekorzyść, cwaniaki. A karny był dyskusyjny i można się spierać czy był słuszny. Dziennikarze w studiu na pewno będą to oceniać. Do boju GKS!

zeus - 8 listopada 2014, 21:03:02 - *.man.tk-internet.pl
Racja, wywalić GKS i kilka innych klubów. Tylko kluby z dużych miast w ekstraklasie, ale jak to liczyć? Po jednym z każdego miasta? To wywlić Cracovię czy Wisłę? Przywrócić ŁKS czy Widzew? Wrócić powinny Raków Częstochowa (13. miasto w PL), Radomiak Radom (14. miasto w PL), Zagłębie Sosnowiec (15. miasto w PL) i Elana Toruń (16. miasto w PL).
Śmieszni jesteście! Sprawa jest prosta: jak klub wygrywa, to nikt nie patrzy skąd jest. A niech nawet Huragan Bożków (lider B klasy, grupy Kłodzko I) gra w ekstraklasie, jeśli tylko będą dobrze grali.

do boju - 8 listopada 2014, 21:04:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeżeli gwiżdże się takie karne, jak ten na
Ślusarskim, to nam też należał się karny za
faul na Covilo w 89. minucie.

aldek - 8 listopada 2014, 21:07:39 - *.142.citypartner.pl
do zeus
masz rację, mało brakowało, a Bełchatów wygrałby

FortArt - 8 listopada 2014, 21:09:39 - *.dynamic.chello.pl
A moim zdaniem karny słuszny. Niech się piłkarze nauczą trzymać łapy przy sobie. To wieczne ciągnięcie się za koszulki czy podtrzymywanie jest już irytujące.
Brawa dla Kapustki. Fajnie się młody rozwija, będzie miała Cracovia z niego pociechę.

artus1906 - 8 listopada 2014, 21:09:55 - *.as13285.net
smieszą wpisy hipokrytów z Kielc.
zgadza się, że gol na 2:1 dla Cracovii ze spalonego.
dlaczego nie zająkniecie się, na temat bramki dla Korony. to był dopiero popis drukarstwa pseudosędziego Gila.

normallny - 8 listopada 2014, 21:11:18 - *.access.telenet.be
o: dobry mecz ogladalem belchatow z taka publika i frekwencja to do 3 ligi sie nadaje. cracovia dzieki dopingowi czula sie jak u siebie i dlatego tak cisneli ich

dyl - 8 listopada 2014, 21:14:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
zgadzam się z przedmówcą ("wawrzek"). Oponenci gry Bełchatowa w EKStraklasie niech najpierw policzą sobie UCZCIWIE odsetek w stosunku do ilości mieszkańców kibiców klubów turlającyh kulę w DUŻYCH miastach i na NOWOCZESNYCH STADIONACH...
TEN % WAS PORAZI...
A tak na marginesie, ktoś w ogóle bierze pod uwagę tzw. kibiców mieszkających z musu poza granicami kraju...

wawrzek - 8 listopada 2014, 21:16:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lesaux76, PGE nie będzie sponsorować klubów z Łodzi bo nie ma tam praktycznie swoich spółek i interesu w tym. Rzeszów , Sopot, Lublin , Zgorzelec, sponsoruje kluby , bo ma tam swoje znaczące spółki lub chce w przyszłości robić interesy. A na pewno nie będzie sponsorować bankruta Widzewa z Łodzi.

aldek - 8 listopada 2014, 21:18:48 - *.142.citypartner.pl
co by nie mówić, Cracovia zagrała bardzo dobry mecz!

dyl - 8 listopada 2014, 21:28:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Naprawdę fajniutko wygląda 8~9 tysiaczków np. na stadionie w DUŻYM MIEŚCIE - GDAŃSKU...
I jeszcze jedno na zakończenie, bo jak czytam niektóre komentarze, to widzę, że przez ostatnie lata w "Polsce" zaplęgło nam się piewców PRYWATY(ciarzy)...!!! Jak byś chłopie jeden z drugim trochę znał historię Polski z przed tych ponad 25 lat wstecz - to byś wiedział, że tzw. KAPITAŁ (naszych polskojęzycznych biznesmenów Z NICZEGO) powstał na bazie ogólnopolskiego SZABRU I ZŁODZIEJSTWA...!!!

siwy - 8 listopada 2014, 21:31:44 - *.as13285.net
PGE sponsoruje stadion w Gdańsku, żużel w Rzeszowie, siatkówkę kobiet w Sopocie, koszykówkę mężczyzn w Zgorzelcu, piłkę ręczną kobiet w Lublinie, piłkę ręczną meżczyzn w Mielcu, siatkówkę mężczyzn w Bełchatowie i piłkę nożną w Bełchatowie. Oprócz tego sponsoruje Bieg Piastów w Jakuszycach, Tour de Pologne, Konkurs Chopinowski, remontuje kamienice przy Piotrkowskiej w Łodzi i wiele innych inicjatyw. PGE sponsoruje połowę tego kraju, a wśród beneficjentów znalazły się również 2 kluby z Bełchatowa. Ale nie jest to dziwne, bo bez bełchatowskich zakładów: kopalni i elektrowni, PGE by nie istniało. Nie zapominajcie, że Bełchatów jest siedzibą spółki: PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A.

kleksiki13 - 8 listopada 2014, 21:39:09 - *.jeleniagora.vectranet.pl
Stalowe nerwy piękny gol gratulacje Adaś szkoda że nie wygrana ,ale bedzie lepiej. Jelenia Góra trzyma kciuki.Pozdrawiamy

wawel - 8 listopada 2014, 21:49:45 - *.dynamic.chello.pl
chwila po i tyle wypocin, kazdy wie ze Craxe chca wydymac, ale My sie nie damy Cracovia Pany!!!

wawrzek - 8 listopada 2014, 21:50:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzięki takim komuchom i socjalisom jak ty dyl, mamy ten bajzel w Polsce.

siwy - 8 listopada 2014, 22:11:46 - *.as13285.net
Na powtórce, na której piłkarze są pokazywani od tyłu nie widać, ale jak obejrzycie powtórkę od przodu, to widać wyraźnie jak Żytko powala Ślusarskiego na ziemię, ciągnąc go za rękaw. Moim zdaniem, po obejrzeniu powtórek, karny całkowicie słuszny. Sedzia nie popełnił błedu. Jeden konkurencyjny portal dobrze to podsumował: Jak ktoś wystawia w obronie takiego geniusza futbolu, jak Żytko, to musi się liczyć z tym, że ten zawsze coś spie...

aldek - 8 listopada 2014, 22:15:02 - *.142.citypartner.pl
gdyby sędzia nie podyktował karnego nikt nie miałby pretensji

dyl - 8 listopada 2014, 22:25:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@wawrzek, to chyba w ogóle nie zauważa, jak Polska przez ostatnie 25 lat nam się zmieniła... Przecież to kraj dziś zupełnie WOLNY na wszelkie możliwe przekręty. Gdzie nie spojrzeć - to tylko HANDELEK, MAMON, ZYSK, WOLNY RYNEK I PRZEDE WSZYSTKIM LICHWA. NA KAŻDYM KROKU, na ulicy, w prasie, mediach... innymi słowy KULT ŻYDA bez żydów. Również w PIŁCE SKOPANEJ. Zaś ci wzmiankowani wyżej komuniści czy socjaliści - z tym właśnie z założenia WALCZYLI. IDEĄ KOMUNIZMU BYŁA W MIARĘ SPRAWIEDLIWA DYSTRYBUCJA DÓBR, USŁUG. WIĘC POMYŚL KOLEŻKO, KOMU ZAWDZIĘCZAMY TO CO MAMY? Komuchom czy może liberałom, prywaciarzom o charakterystyce przypominającej NOWOTWÓR ZŁOŚLIWY...

wawrzek - 8 listopada 2014, 22:36:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolego dyl, ja pamiętam czasy komuny i pamiętam jak było w latach 90-tych, i wiem jak jest teraz. A TY nie musisz krzyczeć. Więc nie pisz dyrdymałów. Komuchy chciały stworzyć świat doskonały. Zapomnieli tylko, ze ludzie to nie roboty i nie sa doskonali. A tobie wydaje się, że jak ktoś dziś robi źle , to cały system jest do kitu. Zacznij myśleć , bo zazdrość cie zeżre.

parada78 - 8 listopada 2014, 22:45:31 - *.dynamic.chello.pl
Najgorsze że to wszystko za nasze pieniądze!!!!!!.Won Sędzia

do siwy - 8 listopada 2014, 22:46:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
siwy, wyraźnie to ty widzisz te garnki co zmywasz. Wracaj już do roboty, bo szef się denerwuje. Żytko niemądrze zrobił ruch ręką w kierunku ślusarskiego, który nota bene się na nim opierał, ale widząc, że sędzia blisko - rękę cofnął. Zbyt gwałtownie, aby uszło to uwadze pseudosędziego. Wykorzystał to cwaniak ślusarski nurkując. Nie było kontaktu.
Zresztą nie o tylko karny chodzi, a o to, że zmotywowany frankowski - widząc, że Cracovia jest lepsza gnoił ich cały czas w II połowie (ławki nie wyłączając). u-BOT-y mogły bezkarnie kopać Budzińskiego w plecy, ściągać Covilo w wyskoku na polu karnym - zaś najmniejszy faul Cracovii karany był wolnym. A gdy trenerzy zaprotestowali to ten p"sędzia" o przerośniętym ego i psychice przedszkolaka wysłał ich na trybuny. Zresztą najlepiej o kręceniu świadczą statystyki:
Cracovia 5 fauli - 7 kartek. SIEDEM. Więcej niż fauli - to chyba ewenement w historii futbolu,
uBOT (najostrzej grająca drużyna TMEX- 16 fauli - 0 kartek)
Cracovia 9 celnych strzałów z akcji - uBOT - ZERO
w bramkach 1:1

Oczywiście - widząc co się dzieje od 65 minuty - Żytko mógł się zachować inaczej, zwłaszcza że nurek nie miał szans dojścia do centry.
W 1998 roku uBOT wygrał z Cracovią w bardzo podobnych okolicznościach. Sędzia tamtego meczu niejaki wolak został wkrótce potem zdegradowany w hierachii o 2 lub 3 ligi, czego i frankowskiemu serdecznie życzę.

Radek34 - 8 listopada 2014, 22:51:45 - *.play-internet.pl
Bolo kozaku z Białegostoku już wam nie dawno wasze miejsce w szeregu pokazała Legia jak w 20 wpadli do waszej klatki i 300osób od was uciekało tak że gubiliście.Moja rada dla ciebie nie pisz tutaj banialuk na temat wielkości miasta i tego ze kto i gdzie ma grac.Sportowo Bełchatów wam pokazał miejsce w szeregu 4 dni temu.

abcd - 8 listopada 2014, 23:00:07 - *.dynamic.chello.pl
Do siwego i wielu innych, którzy tu wypominają bramkę dla Cracovii z Koroną na 2:1 i jeszcze "przytykają" że się tu o tym golu nie pisze, parę słów.
Po pierwsze, tu jest mowa o INNYM meczu.
Po drugie, istotnie bramka dla Cracovii z Koroną na 2:1 padła po spalonym. Ale pisząc o tym trzeba pamiętać, że wcześniej bramka dla Korony na 1:1 padła po ewidentnym faulu na zawodniku Cracovii. To oczywiście nie jest żadne usprawiedliwienie, ale refleksja, że wynik nie został wypaczony.
A po trzecie, ze znacznie większych i bardziej wyrazistych spalonych niż dla Cracovii z Koroną padły bramki dla przeciwników Cracovii w dwóch ostatnich meczach wyjazdowych, przegranych przez Cracovię JEDNĄ bramką: z Lechią i z Pogonią.
Po czwarte, prosze mi wytłumaczyć ten grad kartek (za co Żytko wyleciał z boiska? nawet jeśli gwizdnąć karnego, co jest w pewnym sensie uzasadnione, choć dziwne, że z drugiej strony w takiej sytuacji - Covillo - gwizdek milczy - to za co druga kartka? Po to, by Cracovia nie miała szansy wyrównać?) w porównaniu z brakiem reakcji kartkowej na na przykład skok Bełchatowianina na plecy Budzińskiego i staranowanie go...

dyl - 8 listopada 2014, 23:14:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kolego wawrzek, na gdańskim Przymorzu, przed kilku laty na pamiątkę transformacji zdrowo rozsądkowego systemu socjalistycznego (z ang. common sense tj. zdrowy rozsądek) w ten powszechnie obecnie nam miłościwie panujący nowo-tworowy system liberalny (tak w ekonomii jak i w kulturze) postawiono pomnik przedstawiający dwójkę głównych (anty)bohaterów - aktorów tamtych pamiętnych czasów przełomu lat 80 i 90-tych... Regana i "naszego" JP2. Zadaniem obu panów, zakulisowo rozgrywanych przez "siły Kapitału", było zrobić ludowi miazgę z mózgu... KOMUNIZM nie powstał po to aby tworzyć RAJ NA ZIEMI - tylko po to, aby odciąć, UNIEMOŻLIWIĆ KAPITALISTYCZNYM (z łac. caputo znaczy głowa) PASOŻYTOM bezwysiłkową wegetację kosztem właśnie ludzi pracy. I przewrotność histori polega na tym, że to dzisiaj Naród Polski pracująć często ponad 8 godzin na swe utrzymanie - przypomina coraz bardziej światłoczułą termitierę nie mając czasu (ani pieniędzy) na nic. Choćby na to - aby zapełnieć przynajmniej w 50% gdsański stadion...

wawrzek - 8 listopada 2014, 23:32:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdrawiam komucha dyl-a. Cześć komuchu dyl-u. Tacy jak Ty czerwone komuchu już nie będą decydować o tym kraju. Na szczęście dla tego kraju.

wawrzek - 8 listopada 2014, 23:36:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Człowieku podpisujący sie "dosiwy". Czy tu w ogóle potrafisz się podpisać ? Jeżeli nie daruj sobie wypocin na temat BOT-u , bo cos takiego nie istniej imbecylu !

Hg - 8 listopada 2014, 23:41:10 - *.77.124.42
Czy mozna racjonalnie kibicowac druzynom w polskiej lidze? Jak jest mozliwe ze nie oddaje sie ani jednego celnego strzalu przez caly mecz i mozna go wygrac? Jaki jest sens poprawy taktyki I motoryki jesli w kazdym meczu o wyniku decyduje nie poziom sportowy lecz wizja rozjemcy sedziego. Mnie to drze. Cracovia bialo czerwone ojczyste barwy, nigdy I nikomu sie nie sprzedala.Tylko Pasy- Tylko Cracovia! !!

Nero - 8 listopada 2014, 23:48:01 - *.jmdi.pl
Oj tam, oj tam. Przywalacie się jak zwykle frekwencji, żadne konkretnej polemiki. Rozumiem żeby na każdy stadion w Polsce przychodziło po 30 tys kibiców, a na GKS skromne 2000 to ok. Wszędzie jest lipa. A co do stadionu, to zwrócić trzeba uwagę, że remontowali go prawie dekadę temu. A co do meczu, to zagrali lipe jakich mało, ale taki mecz ma prawo się zdarzyć. Trzeba docenić, że promują rodzimych grajkow i mimo wszystko jakoś im się udaje. Wolę GKS z tym stadionem i z tą frekwencją niż ekipy z grające przy ogromnej ilości kibiców, które w składach mają szkot z zagranicy i robią pośmiewisko w Europie.

gf - 9 listopada 2014, 0:30:19 - *.toya.net.pl
z tym, ze nawet jeśli sędzia popełnił błąd na korzyść Korony, to potem miał szanse się Cracovii odpłacić, co zrobił zresztą dość skutecznie bo po golu dla Cracovii nie raczył już rozpocząć gry. Gwizdnął koniec i złodziejskie trzy punkty powędrowały do Krakowa. Wiec nie płakać płaczki.
Nawiasem mówiąc Frankowski nie popełnił dzisiaj żadnych błędów.
Natomiast wszyscy pamiętają czasy Wojtusia Stawowego w III lidze..

do gf - 9 listopada 2014, 0:52:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
adwokacie frankowskiego;
jeśli za "niepopełnienie błędu" uważasz:
- nieodgwizdanie faulu w polu karnym na Kicie (i żółtą kartkę dla Kity za pytanie czemu nie zagwizdał tego faulu
- nieodgwizdanie faulu na wyskakującym Covilo (też w polu karnym)
- nieodgwizdanie faulu i brak kartki dla Mójty za kopnięcie Budzińskiego w plecy
- szermowanie kartkami w celu pobicia rekordu Guinessa (więcej kartek niż fauli)
- karanie tylko jednej drużyny, choć ta druga faulowała 3 razy częściej
to faktycznie frankowski błędu nie popełnił

do gf - 9 listopada 2014, 0:57:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no właśnie , pamiętam z tego okresu np. taki mecz: Cracovia - Kolporter 0:1, i późniejsze zeznania niejakiego Bilskiego przed prokuraturą wrocławską na temat przedmeczowych spotkań z arbitrem tego meczu ;)
Pamiętam także, że to nie Cracovii, a właśnie Kolporterowi coś udowodniono.
zanim scyzorze zaczniesz wytykać komuś źdbło w oku, stań przed lustrem i zobacz czy tam nie ma belki

sory - 9 listopada 2014, 7:01:12 - *.160.125.44
szkoda Bełchatowa przecież mieli już wygrany mecz z taką cienką cracovią tylko remis w dodatku u siebie

lido - 9 listopada 2014, 11:42:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ok, można przyjąć, że karny na Ślusarskim był do gwizdnięcia, sędzia się wybroni, ale:
jeżeli sędzia gwiżdże tego karnego, to Cracovii należały się 2 karne: w 1. połowie za faul na Kicie i za faul 89. minucie na Covilo.
Co więcej żółte kartki dla zawodników Cracovii, wiele z nich, bardzo wątpliwych.
Żeby było śmieszniej, sędzia oceniony jest bardzo dobrze.
Tragikomedia.

obiektyw - 9 listopada 2014, 13:20:43 - *.klodzko.vectranet.pl
belchatow to wogle jest jaka smieszna druzyna, zastanawia mnie co oni robia w ekstraklasie?? stadion na 5 000 gdzie frekwencja wynosi w kazdym meczu ok 1500 osob w porywach 2 000 z sektorem rodzinnym ... nazbierali juz pkt wiec teraz skupiaja sie tylko na utrzymaniu w lidze i prawidlowo... mam nadzieje ze nie wejda do pierwszej 8 bo bylby to wielki wstyd dla polskiej ligi jakby taka druzyna z "wioski" bila sie o puchary a nie daj Bog grala by w europie
teraz wyszlo prawdziwe oblicze druyzny z belchaotowa

do obiekty - 9 listopada 2014, 15:55:47 - *.as13285.net
Wieś człowieku to ty masz w głowie i za swoim oknem, bo póki co Bełchatów jest ponad 2 razy większy od Kłodzka, więc się nie ośmieszaj. Kłodzko 28 tys., Bełchatów 65 tys. A tu masz zestawienie klubów z małych miast w Polsce i Europie i dokształć się trochę na temat futbolu, bo nic o nim nie wiesz. Bełchatów (65 tys.), kluby europejskie: Chievo (10 tys.), Hoffenhaim (15 tys.), FC Sochaux - klub powstały z połączenia klubów z miasteczek: Sochaux (4,5 tys.) i Montbeliard (29 tys.), Lens (40 tys.), Łowecz (40 tys.), Valenciennes (42 tys.), Bastia (43 tys.), Villareal (51 tys.), Ajaccio (54 tys.), Lorient (59 tys.), Genk (64 tys.). Kluby polskie: Nieciecza (700 mieszkańców), Kolejarz Stróże (2,5 tys.) Sokół Pniewy (8 tys.), Amica Wronki (11 tys.), Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski (14 tys.), Ruch Radzionków (17 tys.), Górnik Radlin (18 tys.), Górnik Łęczna (21 tys.), KS Polkowice (22 tys.), Ceramika Opoczno (23 tys.), Świt Nowy Dwór Mazowiecki (28 tys.), Flota Świnoujście (40 tys.), Igloopol Dębica (47 tys.), Siarka Tarnobrzeg (49 tys.), Odra Wodzisław (49 tys.), RKS Radomsko (52 tys.), Unia Racibórz (56 tys.), Śląsk Świętochłowice (54 tys.), Stal Mielec (61 tys.) i Stal Stalowa Wola (63 tys.), KSZO Ostrowiec Św. (71 tys.), Zagłębie Lubin (74 tys.), Piotrcovia Piotrków Tryb. (76 tys.), Wisła Płock (100 tys.).

kibic - 9 listopada 2014, 17:07:53 - *.dynamic.chello.pl
,,w mojej opinii co niektórzy sędziowie nigdy nie powinni sędziować,, to tragiczna pomyłka i wypaczanie sensu sporu,, niestety tych panów broni PZPN i to jest najgorsze !!!,, dlatego przestałem oglądać nasza ligę .. bo to co wyprawiają tzwn sędziowie na boiskach jest wypaczeniem sportu,, chyba że ja naczytałem się innych przepisów o grze w piłkę nożną???

GieKSiarz - 9 listopada 2014, 19:13:20 - *.google.com (*.183.128.122)
Cieszę się z kolejnych punktów GKS. 26 pkt. po 15 kolejkach i wysoka pozycja w górnej części tabeli muszą budzić szacunek. Ale osobiście jestem mocno zaniepokojony stylem gry GKSu. Torfiorze przestali grać ładną piłkę. Wyniki są wymeczone, często na dużym fuksie. Brakuje składanych akcji, organizacja gry leży i kwiczy. Dzisiaj gdyby nie Malarz w bramce, Cracovia by nas wciągnęła nosem. Słabo to wygląda. Daleko tak nie zajedziemy. Drużyna wymaga wzmocnień.

bobr - 10 listopada 2014, 10:44:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedno jest pewne: sędziowie lubią przyjeżdżać do Bełchatowa, bo się im opłaca!!!!!!!!!!!

do bobr - 10 listopada 2014, 19:46:49 - *.as43234.net
Jedno jest pewne: Jesteś oszołomem. Karny na
Ślusarskim ewidentny. Szarpnięty za koszulkę przez Żytkę i powalony na ziemię. To, że ostatnio było głośno o dawnych grzechach korupcyjnych w GKS-ie, to jeszcze nie znaczy, że korupcja w futbolu była tylko w Bełchatowie. Nie ma nawet jednego klubu piłkarskiego w Polsce, który miałby czyste sumienie. Wszyscy sa umoczeni. Co? Moża Cracovia nigdy nie była umoczona w korupcji? Weź mnie nie rozśmieszaj. Dziki korupcji przeskoczyła 3 ligi w górę. Nie ma w Polsce klubu piłkarskiego, który mógłby powiedzieć, że jest czysty i nigdy nie było u niego korupcji! Rozumiesz to? Kiedyś były takie czasy, że sędzia targował się o stawkę nawet do 70 min. meczu. Biegał za kapitanem druzyny i krzyczał: "Albo dacie mi tyle, ile chcę, albo zaraz zobaczysz jaki będzie wynik tego meczu". Takie były wtedy chore czasy i wszystkie kluby sa umoczone. Nie ma sprawiedliwych, wszyscy mają coś na sumieniu.

ksc - 11 listopada 2014, 10:43:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GKS-owi na nic więcej nie pozwoliła Cracovia, a gra się tak jak przeciwnik pozwala. A że Cracovia nie pozwoliła Bełchatom na nic - to musieli szukać pomocy u sędziego.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas