[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 listopada 2015, 13:54:12 - Jacek
II liga: Puszcza 0-0 Stal M.

29 listopada 2015, 12:00 - Niepołomice (Stadion Miejski)
Puszcza Niepołomice 0-0 Stal Mielec

Puszcza: 22. Andrzej Sobieszczyk - 4. Łukasz Furtak, 3. Michał Czarny, 18. Damian Lepiarz, 28. Michał Mikołajczyk - 16. Dominik Maluga, 7. Marcel Kotwica, 17. Dariusz Gawęcki, 11. Dawid Sojda (58, 8. Longinus Uwakwe), 19. Dawid Abramowicz - 21. Mateusz Broź (80, 9. Adrian Gębalski).

Stal: 12. Tomasz Libera - 21. Robert Sulewski, 2. Sebastian Zalepa, 3. Michał Bierzało, 23. Krystian Getinger - 15. Tomasz Prejs (13, 22. Łukasz Żegleń; 88, 13. Damian Bożek), 5. Sebastian Duda, 8. Jakub Żubrowski, 10. Bartosz Nowak (78, 6. Piotr Marciniec), 9. Mateusz Cholewiak - 17. Andreja Prokić.

żółte kartki: Lepiarz, Uwakwe, Broź, Czarny - Żubrowski, Sulewski.

sędziował: Jacek Lis (Katowice).
widzów: 650.

Jatu - 29 listopada 2015, 13:57:57 - *.dynamic.chello.pl
Pytanie do kibiców Stali, jak grał przez całą rundę Sulewski? Bo z tego co dzisiaj oglądałem to raczej słabo to wyglądało...

ffff - 29 listopada 2015, 13:58:35 - *.pro4net.pl
puszcza mistrz stalych fragmentow hahahahahaha smiech na sali

zły - 29 listopada 2015, 14:00:30 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
I po ch.. wy się pchacie do pierwszej ligi, jak nawet takiego meczu nie potraficie wygrać?

Raków 1921 - 29 listopada 2015, 14:05:41 - *.opera-mini.net (*.146.1.232)
I tak was wiosną wyprzedzimy .Raków Rks

/// - 29 listopada 2015, 14:08:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Puszcza nie jest słabą drużyną...Miała słaby początek rundy,ale potem było całkiem nieźle.Jest niedosyt,bo druga połowa należała do Stali,chociaż Puszcza też miała swoje okazje."zły"współczuję ludziom w Twoim otoczeniu.Widać odsetek ludzi zakompleksionych w społeczeństwie nie zmaleje."Takiego meczu nie potraficie wygrać"?A Twoja drużyna to która?Zwróć uwagę na tabelę i bilans wygranych spotkań

jookkk - 29 listopada 2015, 14:24:00 - *.mielec.mm.pl
Postawa stali dno. Nawet nie potrafia dośrodkować a biegali jak muchy w smole

Eddie - 29 listopada 2015, 14:27:38 - *.dynamic.mm.pl
Przed nami zima. Piłkarze zrobili swoje, teraz kolej na działaczy. Oby tego nie spierd..., bo lepszej szansy już może nie być.

Eddie - 29 listopada 2015, 14:30:09 - *.dynamic.mm.pl
Przed nami zima. Piłkarze zrobili swoje, teraz kolej na działaczy. Oby tego nie spierd..., bo lepszej szansy już może nie być.

bolo - 29 listopada 2015, 14:35:24 - *.231.12.251
Brawo Puszcza mieliscie szansę...a Stal..lider..słabiaki...

??? - 29 listopada 2015, 14:37:17 - *.mielec.mm.pl
@bolo - jaki lider taka liga

kibic - 29 listopada 2015, 14:38:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stal słabo, ale mądrze i rozsądnie grała o punkty. Na wyjeździe remis też jest cenny. Boisko jak łąka w PGR-ze. Brutalna gra Puszczy. Frekwencja 650 osób, w tym 300 z Mielca.

Kolbuszowi - 29 listopada 2015, 14:39:55 - *.adsl.inetia.pl
Bardzo słaby mecz Stali. Bardzo! Rozczarował mnie Getinger. Nie wiem co mu się stało, że ani rożnego ani wolnego nie potrafił podnieśc tylko jakieś takie płaski piłki bił.
Z taką grą Stal nie ma co myśleć o I lidze a i o awans może być trudno na wiosnę.
Jeżdżę do Mielca na mecze od dawna, jeszcze zarażony Stalą przez ojca. Pamiętam piękne mecze w ekstraklasie jak stal gromiła Wisłę 4:0 jak potrafiła z 0:2 na 2:4 wyciągnąć za sprawą Cygana i spółki. I bardzo chciałbym aby wróciła do Mielca piłka na najwyższym poziomie. Jest ku temu okazja ale drużynę trzeba wzmocnić.
Po raz kolejny Żegleń nie potrafi utrzymać poziomu przez godzinę, Obrońcy zagubieni zupełnie. Duda lepszy jest na stoperze niż w środku pomocy. a napastnika nie ma ta drużyna odkąd Łętocha wypadł ze składu. Zresztą jak był to też raz szarpał a raz sapał.
Marzy mi się te awans i życzę tego Stali i chciałbym aby mieleckie firmy poczuły chęć sponsorowania tej drużyny. Brakuje w Mielcu takiego zapaleńca jak w Niecieczy czy np Góral z Asseco w Rzeszowie którzy mają już takie pieniądze, że ich nie wydadzą a mogą pozwolić sobie na zabawę w sport.
Białek ma rację, ta drużyna zapunktowała ponad swój stan. Co na to działacze? co na to prezydent miasta? Co na to sponsorzy?

Puszczzs - 29 listopada 2015, 14:47:22 - *.pl35.fiberway.pl
Owszem 650 widzów ale 140 ze Stali,

postronny - 29 listopada 2015, 14:59:01 - *.opera-mini.net (*.9.118.179)
te niepolomice to co to takiego jest ?gorsza wiocha od niecieczy,a kibice?stare dziadki,zero dopingu tylko lamenty emerytow.
Kolbuszowi-a co powiesz o swoim kks ?tam nie zarazony nie zostales???
zgadzam sie,postawa stali dzis slaba ,lider0to tylko swiadczy o calej tej lidzena jakim jest poziomie.
rakow w pierwszym meczu byl faworytem a jaki byl wynik tego meczu?z tak slaba stala?dlatego nie podniecaj sie kibicu slaba postawa stali nie tylko dzis to fakt,popatrz na swoja druzyne i powiedz czemu sa nizej w tabeli

Sokol_KLB - 29 listopada 2015, 15:05:12 - *.13-1.cable.virginm.net
pamietam ten mecz 4:2 z Ruchem i piekna bramka Janusza Kaczowki. to byla fajna druzyna, charakterna, moze te czasy kiedys wroca.

Kibolstal - 29 listopada 2015, 15:15:22 - *.centertel.pl
Sulewski cała rundę zagrał solidna duzo dawał jakości w ofensywie i w defensywę sie poprawił . Jestesmy zadowoleni z niego transfer na plus

kolombo - 29 listopada 2015, 15:19:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
puszcza zdecydowanie lepsza od stali

Stalfks - 29 listopada 2015, 15:19:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
JATU- uważam ze Sulewski fajnie gra dawno nie mieliśmy tak dobrego obrońcy. Duzo sie włącza i duzo szumu robi po swoich dośrodkowaniach dziwie sie ze Arka go tak puściła . Dzisiaj tez solidnie grał moze nie rewelacyjnie ale cały zespół u nas zagrał marnie . Liczę ze napewno awansujemy !

Mac - 29 listopada 2015, 15:19:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mecz powinna wygrać 3 do 1. Już w pierwszej połowie powinni wygrywać 3 do 0. Sędzia bardzo chciał pomóc Stali, nawet 2 razy nie ogwizdał ewidentnych zagrań ręką w polu karnym przez obrońców Stali. BRAWO PUSZCZA !!!

joka - 29 listopada 2015, 15:48:29 - *.186.109.142
ja bym śię stali nieczepiał bez podpalania grała swoje punkt dziśiaj traktuje jako zdobycz pozdrawiam kibiców oprawa super doping cały mecz tak trzymać.

fks - 29 listopada 2015, 15:58:27 - *.mielec.mm.pl
batom nigdy nie dogodzisz.goscie koncza runde na pierwszym miejscu a baranom ciagle malo.nawet real wszystkiego nie wygrywa.pod wzgledem budzetu zajmujemy 3 miejsce od konca wiec radze wyluzowac.

StalM71 - 29 listopada 2015, 16:10:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkim "ekspertom" przypomnę, że już kilka meczów temu pisałem, że Puszcza poprawi się i zbliży się do drużyn z czuba tabeli. Przed sezonem mówiono w Niepołomicach nawet o walce o awans. Zaczęli fatalnie, bo to dopiero zlepek zawodników był a nie drużyna. Gra coraz lepiej i jeszcze sporo punktów uzbiera kosztem drużyn z czołówki. W/s Sulewskiego to wolałbym na prawej stronie Papkę, który ma dużo większy potencjał techniki,szybkości, celności podań i jest bardziej waleczny. Koniec gry na boisku, teraz zaczną się czary w budżetach klubowych i okaże się kto gra o awans. Do wiosny!!!

Kibic - 29 listopada 2015, 16:41:08 - *.play-internet.pl
Moim zdaniem Papka w ogole nie dorównuje Sulewskiemu wglądem szybkości i walki . Ty człowieku chyba na inne mecze chodzisz . Getinger strasznie słabo Nowak tez . Mam nadzieje ze bedzie awans !

obserwator - 29 listopada 2015, 16:49:39 - *.fiberway.pl
Puszcza z meczu na mecz coraz lepsza.Dziś dobry mecz.Stal z przebiegu meczu można powiedzieć ze uratowała 1 punkt.Mocnym punktem Stali byli kibice,którzy bardzo pięknie się prezentowali. Herb klubu oraz flagi i doping na dobrym poziomie.

z - 29 listopada 2015, 17:13:38 - *.pl35.fiberway.pl
Niepolomice to nie wiocha tylko miasteczko 11 tys mieszkancow. A malo kibicow chodzi bo puszcza grala zawsze a a klasie czy okregowce i teraz tyle samo ludzi chodzi, nigdy nie bylo tu jakiegos ruchu kibicowskiego na puszczy a ze do crakowa 20 km to wiadomo gdzie sie jezfzi na mecze

elo - 29 listopada 2015, 17:22:31 - *.146.65.143.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W ciemno tu można było stawiać remis ;). Cała runda Stali jeżeli chodzi o grę wyglądała w miarę podobnie i raczej nie były to fajerwerki, ale to my jesteśmy liderami, bo najlepiej gramy z konkurentami do awansu. Śmiać mi się chce z tych haseł typu "słaby" lider . Ból tylnej części ciała to rzecz uciążliwa.

elo - 29 listopada 2015, 17:30:28 - *.146.65.143.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I jeszcze jedno, takie ekipy jak nasza słabej prezentują się na kretowiskach, bo trudno operować piłką, a im bliżej końca roku, tym gorzej wyglądają murawy prawie wszystkich II ligowych klubów. Różnica pomiędzy tym co mają w domu, a wyjazdami to przepaść. Piłka po stronie zarządu, kasa, kosmetyka personalna i maszerujemy na "stare śmieci", które temu klubowi i temu miastu należą się jak psu zupa ;).

pynek444 - 29 listopada 2015, 18:01:26 - *.255.235.214
Nic się nikomu nie należy za zasługi czy historię, trzeba to wypracować! Nie takie kluby są nieobecne na najwyższych szczeblach. I lepiej dobrze przepracujcie zimę, wzmocnienie też nie zaszkodzi,

OldSchool - 29 listopada 2015, 18:02:09 - *.dynamic.mm.pl
Co do Sulewskiego-oceniając go za całokształt,to na pewno na plus.
Co do stanu muraw na niektórych"boiskach" w II lidze-faktem jest,że na kretowiskach i pastwiskach Stali nie idzie gra,bo oni chcą i wolą grać technicznie,a do tego potrzeba takich muraw jak ta w Mielcu.
Co do zazdrosnych z innych "potęg" piłkarskich typu Raków(ha,ha,ha,ha,ha :D)-macie problem z liderem?Że "tylko" 41 punktów Stal zdobyła?Że jest liderem?Jest liderem,bo w przekroju tych 19 kolejek była zespołem zdecydowanie najrówniej grającym i punktującym.Dlatego jest Stal liderem.Teraz-jak to już pisali powyżej inni-czas na klubowych działaczy w Mielcu,na prezydenta miasta,na sponsorów.To od tych ludzi w dużej mierze zależy,czy na wiosnę Stal będzie grała o awans,czy też będzie oddawać punkty w celu zajęcia"bezpiecznej" od awansu pozycji w tabeli...Mam nadzieję,że coś się w końcu ruszy w Mielcu w tym temacie i ruszymy do przodu :D

IQ2500 - 29 listopada 2015, 18:23:51 - *.fiberway.pl
Kibice Stali nie zawiedli. Bardzo dobry doping przez całe spotkanie. Prezesa Bońka (oglądał mecz z trybun) ubawiło zwłaszcza dawno niesłyszane "PZPN, PZPN ....ć, ....ć PZPN." Pan redaktor Niemiec z pewnością nie wziął tego do siebie a chyba powinien. Puszcza była dzisiaj lepszym zespołem. Miała więcej okazji i powinna wygrać. Ps. Nie wiem kim jest ten łysy z transparentu: "Chłopcy ze Stali". Jeśli chłopiec ze stali to Stalin, to ten akurat jest bardziej podobny do Lenina niż do Stalina. Pozdrowienia z Niepołomic dla najbardziej utytułowanego klubu w II lidze.

Klops - 29 listopada 2015, 19:33:21 - *.adsl.inetia.pl
Rzeszowa nie stać na I ligę i nie zdziwię się jak Mielec odpuści walkę z braku środków. Stal ma młodą ekipę, ale czy na takich młodzikach można oprzeć grę o awans?
41 punktów to niezły wynik. W 19 meczach tylko dwie porażki. Ok, można czepiać się stylu tych zwycięstw i zastanawiać czemu porażki przyszły z takimi ekipami jam ROW czy Kotwica a nie Raków czy Znicz, Wisła? Młodzież nie gra równo ale mając Łętochę i Raduljiego to już byłaby ciut mocniejsza ekipa.
Wzmocnienia konieczne.
PS. przeczytajcie ciekawy artykuł na gazeta.pl czemu w Rzeszowie nie dobrej drużyny piłkarskiej. http://www.rzeszow.sport.pl/sport-rzeszow/1,136689
,19254909,po-derbach-dla-kogo-ta-pilka-w-rzeszowie
.html#indeks_news

ksS - 29 listopada 2015, 19:40:02 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
Co rok to samo gęganie, kto z czym do ludzi? Recepta to robić swoje i nie oglądać się za siebie.

Klops - 29 listopada 2015, 19:50:04 - *.adsl.inetia.pl
Rzeszowa nie stać na I ligę i nie zdziwię się jak Mielec odpuści walkę z braku środków. Stal ma młodą ekipę, ale czy na takich młodzikach można oprzeć grę o awans?
41 punktów to niezły wynik. W 19 meczach tylko dwie porażki. Ok, można czepiać się stylu tych zwycięstw i zastanawiać czemu porażki przyszły z takimi ekipami jam ROW czy Kotwica a nie Raków czy Znicz, Wisła? Młodzież nie gra równo ale mając Łętochę i Raduljiego to już byłaby ciut mocniejsza ekipa.
Wzmocnienia konieczne.
PS. przeczytajcie ciekawy artykuł na gazeta.pl czemu w Rzeszowie nie dobrej drużyny piłkarskiej. http://www.rzeszow.sport.pl/sport-rzeszow/1,136689
,19254909,po-derbach-dla-kogo-ta-pilka-w-rzeszowie
.html#indeks_news

OldSchool - 29 listopada 2015, 20:17:35 - *.dynamic.mm.pl
do @klops-bez napinki,ale nie porównuj Rzeszowa do Mielca,bo Mielec ma tradycje i duże sukcesy w polskiej ekstraklasie ,a Rzeszów nie ma żadnych.Po drugie-rozumiem,że chodzi Ci o potencjalnych sponsorów i wzmocnienia Stali-paradoks polega na tym,że w Mielcu jest więcej dużych i średnich firm niż w Rzeszowie,ale nie ma choćby tej jednej,która w sposób znaczący mogłaby sponsorować piłkę,tak jak Asseco siatkę czy Marma(kiedyś)żużel w Rzeszowie.I dlatego Mielec jest w II,a Rzeszów w III lidze...Chcąc awansować do I ligi,Mielec musi się wzmocnić finansowo i kadrowo.PS.Co do tego artykułu-tak jak napisałem wyżej-Rzeszów to nie Mielec.W Rzeszowie nie ma takich tradycji piłkarskich jak w Mielcu,nie było sukcesów,nie ma takiego potencjału kibicowskiego,jak w Mielcu.A gadanie o tym,że w Rzeszowie byłyby mecze ekstraklasy,tak jak Termaliki w Mielcu,jest gadaniem od rzeczy,bo stadion Stali Rzeszów nie naddaje się do rozgrywania meczów ekstraklasowych z uwagi chociażby na brak oświetlenia...

OldSchool - 29 listopada 2015, 20:31:04 - *.dynamic.mm.pl
do @IQ2500-dzięki za podro Tak dla ścisłości,to Stal Mielec jest najbardziej utytułowanym klubem wśród wszystkich obecnych klubów naszej I i II ligi-sprawdziłem ;)

Eddie - 29 listopada 2015, 20:35:38 - *.dynamic.mm.pl
Jeżeli pomimo rewelacyjnego wyniku i sytuacji wyjściowej przed wiosną, drużyna odpuści awans, to trzeba sobie zadać pytanie czy to wszystko ma sens. Trudno będzie się emocjonować i kibicować drużynie, dla której głównym celem będzie uzyskanie max 5 miejsca w lidze, a. Ie awans sportowy. Jak znajdą się kiedyś pieniądz i w pewnym momencie postanowimy awansować to może być różnie. Przykład Tychów to pokazuje, gdzie założyli sobie awans a narazie jest jak jest. Trzeba awansować i wykorzystać możliwość, bo nawet jeśliby miało to trwać tylko sezon to i tak warto.

Klops - 29 listopada 2015, 21:57:47 - *.adsl.inetia.pl
A co ma historia i tradycja do realiow? Czy dziś 20 latka obchodzi że stal była mistrzem Polski w okresie międzywojennym???????
Liczy się TU i TERAZ. I Rzeszów ma kilka duzych firm i ciągle wchodzą nowe. Mielec mając takie firmy jak BRW, LEAR, KRONOSPAN, czy nawet ciut mniejsze jak Termoorganika, Onduline, Sanglass itp.śmiało mógłby walczyć na zapleczu ekstraklasy. Ok niektóre firmy nie maja polskiego właściciela ale nie chce mi się wierzyć że żadna z nich nie byłaby w stanie wspomóc klubu. Może to nieudolność działaczy? Może marketing kuleje? Plakaty z zaproszeniami na mecze powinny wisieć we wszystkich ościennych powiatach a nie samym Mielcu. Powinna zapanować moda na Stal w okolicy.

Lch - 29 listopada 2015, 22:17:18 - *.dynamic.chello.pl
@OldSchool - kto z Rakowa ma problem, że jesteście liderem? Ja osobiście żadnej zazdrości nie czuję. Pamiętam mecz w Częstochowie z tego sezonu, byliście lepsi, my graliśmy padakę. Ale pamiętam też, że rewanż w Mielcu ciągle przed nami. PS. Najbardziej utytułowana w tej lidze jest Polonia Bytom.

Lego - 29 listopada 2015, 22:41:22 - *.mielec.mm.pl
Do lch...ty pajacu stał i polonia mają po dwa mistrzowskie tytuły ale stał grała w ćwierćfinale pucharu uefa była vice mistrzem i I dwa razy brąz pajacu z Rakowa i nie siej tu zamętu

Lch - 29 listopada 2015, 23:04:58 - *.dynamic.chello.pl
Pajaca to w lustrze szukaj. Wystarczy otworzyć tabelę wszechczasów ekstraklasy, porównać ile macie wicemistrzostw, która drużyna wygrała jakiś europejski puchar i wszystko jest jasne. Daleko mi do Polonii, ale takie są fakty. Więcej już nie będę pisał bo się zapienisz chłoptasiu.

IQ2500 - 30 listopada 2015, 6:54:30 - *.fiberway.pl
Panowie, nie bądźcie aroganccy. Klopsie ... prawda jest taka, że nie ma przyszłości bez przeszłości a jeśli nie będziesz pamiętał co było, to nie będziesz też wiedział co masz zrobić. Tak też się ma historia i tradycja do realiów.

klops - 30 listopada 2015, 9:47:31 - *.223.72.125
Pamiętasz jak w 1983 roku Piast Gliwice grał w finale Pucharu Zdobywców Pucharów? Pamiętasz jak Nieciecza w 1992 ograła w grupie Samprorie Genua 4:0??
Nie pamiętasz? No nie możesz, bo takich historii nie było.
dziś Piast lideruje ekstraklasie a Nieciecza jest ligowym średniakom - kluby bez historii.
Nie podniecajmy się historią Mielca, tylko żyjmy realnym, dzisiejszym światem. Ja wolę iść na Solskiego na dobry mecz dziś niż oglądać czarno białą powtórkę z meczu z Realem na TVP Historia.
Życzę władzom Stali owocnych rozmów z potencjalnymi sponsorami, nie tylko z Mielca ale i z Rzeszowa i innych miast Podkarpacia.

pynek444 - 30 listopada 2015, 13:15:38 - *.255.232.137
Nie można żyć historią, jak wielu kibiców z Mielca i innych tu czytam. Historia to nauczycielka życia, ale matematyka rządzi! Tabele wszechczasów można sobie odtwarzać przy wodzie ognistej a jak wytrzeźwiejesz to włącz tą realną. Stali życzę spokojnej zimy dobrych ruchów kadrowych i sponsorskich. Radomiak Radom!

ver - 30 listopada 2015, 13:32:28 - *.248.246.118.skyware.pl
Tułacz zrobił dobrą robotę w Puszczy jak tak dalej pójdzie to wiosna bedzie dla Puszczy wyjątkowo udana

beern - 30 listopada 2015, 14:42:21 - *.static.chello.pl
Dobry mecze Puszczy. Szkoda niewykorzystanych sytuacji. Po Stali liderze spodziewałem się czegoś więcej. Momentami Stal zamknięta na swojej połowie, dużo strat, problemy z wyprowadzeniem piłki. Jednak generalnie mecz na remis z delikatnym wskazaniem na Puszczę. Pozdrowienia dla przyjezdnych Kibiców z miasta Mielec od Kibica z miasta Niepołomice. Bardzo fajną oprawę zrobiliście.

sm - 30 listopada 2015, 17:15:47 - *.87.0.1
I po co ta napinka ? Historia historią, liczy się to co jest teraz. A teraz jest szansa na awans, a patrząc na finanse klubu to tylko szansa. Pamietajcie, że na wiosnę na pewno pocisną Tychy (i pewnie awansują), Raków ma wg mnie większe szanse jak Stal, nie odpuszczą Puławy, jest jeszcze nieobliczalny Radomiak. Ze Stali na pewno odejdą Nowak i Prejs, Prokic też, jeśli tylko zgłosi się po niego ktoś z wyższej ligi. Z tymi finansami nie mamy czego szukać w I lidze. Taka jest prawda. Awana - Tychy, Raków. Chciałbym, by jeszcze była to Stal, ale jak nie ma miedzi...

Stal - 30 listopada 2015, 17:44:04 - *.dynamic.chello.pl
Co do budżetu to Mielec nie ma jednej z niższych bo jest to około 1.3 mln zł. Na I ligę potrzeba około 2 mln. Jest szansa na sponsoring ze strony zakładów lotniczych przejętych przez amerykańską firmę. Kasa za mecze Niecieczy zakryły dziury w budżecie. Teraz czekać na rozsądne transfery.
Łęti, Radulj WRACAJCIE DO ZDROWIA!
Co do awansu warto zauważyć który zespół spełnia wymogi (oświetlenie?). Tychy, Wisła, Stal, Znicz to są dla mnie zespoły do awansu.
Na historię nie ma co się oglądać tylko na to co jest teraz.
Pozdro!

Stal - 30 listopada 2015, 17:46:21 - *.dynamic.chello.pl
I dodając miasto zgłosiło chęć podniesienia pensji płacenia piłkarzą w przypadku awansu. Pozdro

S-1919-N - 30 listopada 2015, 21:51:52 - *.42.25.136
OldSchool - 29 listopada 2015, 20:17:35 - host-31-6-160-14.dynamic.mm.pl
do @klops-bez napinki,ale nie porównuj Rzeszowa do Mielca,bo Mielec ma tradycje i duże sukcesy w polskiej ekstraklasie ,a Rzeszów nie ma żadnych.Po drugie-rozumiem,że chodzi Ci o potencjalnych sponsorów i wzmocnienia Stali-paradoks polega na tym,że w Mielcu jest więcej dużych i średnich firm niż w Rzeszowie,ale nie ma choćby tej jednej,która w sposób znaczący mogłaby sponsorować piłkę,tak jak Asseco siatkę czy Marma(kiedyś)żużel w Rzeszowie.I dlatego Mielec jest w II,a Rzeszów w III lidze...Chcąc awansować do I ligi,Mielec musi się wzmocnić finansowo i kadrowo.PS.Co do tego artykułu-tak jak napisałem wyżej-Rzeszów to nie Mielec.W Rzeszowie nie ma takich tradycji piłkarskich jak w Mielcu,nie było sukcesów,nie ma takiego potencjału kibicowskiego,jak w Mielcu.A gadanie o tym,że w Rzeszowie byłyby mecze ekstraklasy,tak jak Termaliki w Mielcu,jest gadaniem od rzeczy,bo stadion Stali Rzeszów nie naddaje się do rozgrywania meczów ekstraklasowych z uwagi chociażby na brak oświetlenia .......... Chlopcze MIELEC GRA W 3 LIDZE A RZESZOW W 4 LIDZE JESLI JUZ SMIESZNA PSEUDO 2 CZY 3 LIGA

klops - 30 listopada 2015, 22:47:19 - *.adsl.inetia.pl
Skoro żużlowcy mogą jeździć w Rzeszowie w nocy to kopacze mogą kopać.
Ale do rzeczy: Zrozum chłopaku, że ludzie w d.... mają tą całą historię i tradycję!!!! zrozum wreszcie że to dziś nic nie znaczy!!!!!! zaraz zaczniesz się chwalić że grał tu LATO a jego nikt nie trawi w Polsce.
Marzy mi się I liga w Mielcu ale... śledzę piłkę od lat chociaż na mecze drużyny w moim mieście nie chodzę, wsiadam w samochód i jadę do Was do Mielca. Jednak mam wiele uwag co do działalności klubu.
Nie umieją sprzedawać biletów. Nie mają dobrej promocji. Nie zachęcają do udziału w meczu.
Z tego co dziś się dowiedziałem to w planach jest wzmocnienie składu i oby tak się stało. Chciałbym również wzmocnienia składu trenerskiego. Z całym szacunkiem dla Janusza Białka ale ta gra z kontry mnie irytuje. To tak samo do bani jak to co robi Chelsea pod wodzą Józka Murinio. W którymś wywiadzie Białek porównywał się do Arsenalu ale oni grają piłkę z wysokim pressingiem i dużą ilością podań a Stal skrzydłami i wrzutka, wrzutka..

Stal - 1 grudnia 2015, 11:29:38 - *.play-internet.pl
@do klops
Dlatego potrzebny dobry napastnik grajacy glowa.

omar77 - 1 grudnia 2015, 19:59:32 - *.play-internet.pl
Irytuje was taktyka Białka i gra z kontry ale to my mamy 41 pkt i 1 miejsce.

klops - 2 grudnia 2015, 11:31:12 - *.223.72.125
Tak, irytuje ta gra. I jestem kibicem Stali i wiem że mamy 41 pkt i 1 miejsce. Kumasz?

klops - 2 grudnia 2015, 11:31:12 - *.223.72.125
Tak, irytuje ta gra. I jestem kibicem Stali i wiem że mamy 41 pkt i 1 miejsce. Kumasz?

omar77 - 2 grudnia 2015, 14:12:42 - *.play-internet.pl
to zostań kibicem rybnika albo błekitnych stargard. Grają piękną dla oka piłkę ale są na końcu. Nie będziesz się irytował :D

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas