[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 kwietnia 2016, 23:46:23 - mogiel
Analiza Ekstraklasy po 29. kolejce

Na kolejkę przed końcem fazy zasadniczej Ekstraklasy wciąż znamy tylko sześciu uczestników grupy mistrzowskiej. W walce o pozostałe dwa miejsca pozostaje siedem zespołów. W naszej analizie przedstawiamy ich szanse.

30. kolejka - 9 kwietnia, 18:00

Piast Gliwice - Jagiellonia Białystok                         78% 14%  8%
Wisła Kraków - Zagłębie Lubin                                 33% 30% 37%
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Termalica Bruk-Bet Nieciecza     43% 27% 30%
Korona Kielce - Górnik Zabrze                                 31% 26% 43%
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów                                  58% 24% 18%
Śląsk Wrocław - Cracovia                                      28% 30% 42%
Pogoń Szczecin - Legia Warszawa                               22% 23% 55%
Górnik Łęczna - Lech Poznań                                   36% 25% 39%


Przypominamy, że prowizoryczny terminarz kolejek 31-37 można śledzić w naszym serwisie TUTAJ [KLIKNIJ!] i ów terminarz jest automatycznie aktualizowany po każdym rozegranym meczu i ewentualnych zmianach w tabeli.



RUCH awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- wygra
LUB
- zremisuje
LUB
- Wisła i Jagiellonia nie wygrają

RUCH nie awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli przegra oraz:

- Jagiellonia wygra
LUB
- Wisła wygra



LECHIA awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- wygra
LUB
- zremisuje, a Wisła, Podbeskidzie, Jagiellonia i Korona nie wygrają

LECHIA nie awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- przegra
LUB
- zremisuje, a Wisła, Podbeskidzie, Jagiellonia lub Korona wygra



WISŁA awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- wygra
LUB
- zremisuje, Lechia przegra, a Podbeskidzie, Jagiellonia i Korona nie wygrają

WISŁA nie awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- przegra
LUB
- zremisuje, a Lechia nie przegra
LUB
- zremisuje, a Podbeskidzie, Jagiellonia lub Korona wygra



PODBESKIDZIE awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- wygra
ORAZ
- Wisła nie wygra
ORAZ
- Jagiellonia wygra (sic!) LUB Lechia nie wygra

LUB

- zremisuje
ORAZ
- Jagiellonia i Korona nie wygrają
ORAZ
- Lechia i Wisła przegrają

PODBESKIDZIE nie awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- przegra

LUB w wypadku remisu:

- Jagiellonia lub Korona wygra
LUB
- Lechia lub Wisła nie przegra

LUB w wypadku zwycięstwa:

- Wisła wygra
LUB
- Lechia wygra, a Jagiellonia nie wygra



JAGIELLONIA awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- wygra
ORAZ
- Wisła nie wygra
ORAZ
- Podbeskidzie nie wygra

JAGIELLONIA nie awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- nie wygra
LUB
- Wisła wygra
LUB
- Podbeskidzie wygra



KORONA awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- wygra
ORAZ
- Lechia nie wygra
ORAZ
- Wisła nie wygra
ORAZ
- Podbeskidzie nie wygra
ORAZ
- Jagiellonia nie wygra

KORONA nie awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- nie wygra
LUB
- Lechia, Wisła, Podbeskidzie lub Jagiellonia wygra



TERMALICA BRUK-BET awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- wygra
ORAZ
- Jagiellonia i Korona nie wygrają
ORAZ
- Lechia i Wisła przegrają

TERMALICA BRUK-BET nie awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli:

- nie wygra
LUB
- Jagiellonia lub Korona wygra
LUB
- Lechia lub Wisła nie przegra



Tabela wariantów

======================================================
PIAJAG WISZAG PODTBB KORGZA LGDRCH   AWANS
======================================================
                              X2     Ruch
  1X     X2                          Ruch
------------------------------------------------------
                               1     Lechia
  1X     X2     X2     X2      X     Lechia
------------------------------------------------------
          1                          Wisła
  1X      X     X2     X2      2     Wisła
------------------------------------------------------
   2     X2      1                   Podbeskidzie
         X2      1            X2     Podbeskidzie
  1X      2      X     X2      2     Podbeskidzie
------------------------------------------------------
   2     X2     X2                   Jagiellonia
------------------------------------------------------
  1X     X2     X2      1     X2     Korona
------------------------------------------------------
  1X      2      2     X2      2     Termalica Bruk-Bet
======================================================
PIAJAG WISZAG PODTBB KORGZA LGDRCH   AWANS
======================================================
  1X     X2     X2     X2      X     Ruch, Lechia     
  1X     X2                    1     Ruch, Lechia
          1                   X2     Ruch, Wisła
  1X      X     X2     X2      2     Ruch, Wisła
         X2      1            X2     Ruch, Podbeskidzie
  1X      2      X     X2      2     Ruch, Podbeskidzie
   2     X2     X2            X2     Ruch, Jagiellonia
  1X     X2     X2      1     X2     Ruch, Korona
  1X      2      2     X2      2     Ruch, Termalica Bruk-Bet
          1                    1     Lechia, Wisła
   2     X2      1             1     Lechia, Podbeskidzie
   2     X2     X2             1     Lechia, Jagiellonia
======================================================



Szanse poszczególnych zespołów na poszczególne miejsca

=====================================================================
             1  2  3  4  5  6  7  8  9 10 11 12 13 14 15 16  gr.mist.
=====================================================================
Legia      100  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -    100
Piast        -100  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -    100
Cracovia     -  - 62 27 11  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -    100
Zagłębie     -  - 22 21 58  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -    100
Pogoń        -  - 17 52 31  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -    100
Lech         -  -  -  -  - 93  7  -  -  -  -  -  -  -  -  -    100
Ruch         -  -  -  -  -  7 36 35 19  2  1  -  -  -  -  -     78
Lechia       -  -  -  -  -  - 57  6 14 15  6  2  -  -  -  -     63
Wisła        -  -  -  -  -  -  - 35 11 32 18  3  -  -  -  -     35
Podbeskidzie -  -  -  -  -  -  - 15 30 20 20 12  3  -  -  -     15
Korona       -  -  -  -  -  -  -  5 13 11 12 33 16  8  2  -      5
Jagiellonia  -  -  -  -  -  -  -  3  5  6 37 36 13  -  -  -      3
Termalica    -  -  -  -  -  -  -  1  9 14  6  3 38 25  4  -      1
Górnik Ł.    -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  8 11 24 57  -      -
Śląsk        -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  3 18 43 36  -      -
Górnik Z.    -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -100      -
=====================================================================

Podano procent szans na zajęcie danego miejsca przez dany zespół.
Wartości procentowe zostały zaokrąglone do liczb całkowitych.
Znak "-" oznacza zdarzenie niemożliwe.



Kto z kim w fazie finałowej i gdzie

W poniższej tabeli przedstawiamy procentowe szanse na odbycie się danego meczu. W poziomie podano gospodarzy spotkań, zaś w pionie gości. Szanse te są podane w zaokrągleniu do pełnych punktów procentowych i bez rozróżnienia na grupę mistrzowską i spadkową.

===========================================================================
            CRA GZA GLE JAG KOR LPO LGD LEG PIA POD POG RCH SLA TBB WIS ZAG
===========================================================================
Cracovia    xxx   0   0   3   4  96  27  27   0  12  64  50   0   1  35  70
Górnik Z.     0 xxx  11  24  40   0  29   0   0  53   0  21  18  60  44   0
Górnik Ł.     0  89 xxx  31  30   0  17   0   0  37   0  13  38  28  25   0
Jagiellonia   0  73  66 xxx  57   0   9   3   3  24   2   9  71  55  10   1
Korona        1  56  66  35 xxx   0  16   5   5  28   2   8  69  53  24   2
Lech          4   0   0   3   5 xxx  63   7  93  15   1  71   0   1  35   1
Lechia       36   8  20  28  16   0 xxx  63   6  13  12  35  23  25  36  15
Legia        73   0   0   0   0  93   0 xxx 100   0  48   7   0   0   0  79
Piast       100   0   0   0   0   7  57   0 xxx   0 100  36   0   0   0 100
Podbeskidzie  2  32  48  58  52   0  12  15  15 xxx   7   3  58  48  25   5
Pogoń        36   0   0   2   3  99  51  52   0   8 xxx  56   0   0  34  29
Ruch         28   1   9  13  18   7   6  71  42  31  23 xxx  13  21  19  21
Sląsk         0  82  62  26  26   0  14   0   0  27   0   9 xxx  32  25   0
Termalica     0  38  71  41  41   0  10   1   1  36   1   2  67 xxx  22   0
Wisła         0  22  40  52  36   0   3  35  35  25   0   0  40  42 xxx  34
Zagłębie     30   0   0   2   3  99  49  21   0  10  71  57   0   1   1 xxx
===========================================================================



Wybrane wnioski

- Legia zagra z Piastem w 35. kolejce u siebie
- Piast będzie gościł Cracovię, Pogoń i Zagłębie
- Lech na 99% rozegra mecze na wyjeździe z Pogonią i Zagłębiem

Opracował: Paweł Mogielnicki



super_anal - 4 kwietnia 2016, 23:50:54 - *.156.225.91.bielskobiala.net.pl
świetna robota, czekałem na tą analizę.

temporary - 4 kwietnia 2016, 23:51:26 - *.dynamic.chello.pl
Multiliga będzie mega, ale ja na stadionie ! Wisełka do ósemki !

kura - 4 kwietnia 2016, 23:57:59 - *.bb.sky.com
nie ma wisly w 8 tylko kghm zaglebie lubin

ziomus - 4 kwietnia 2016, 23:58:30 - *.krt.net.pl
blad jest
nie moze byc tak ze ktoras z druzyn wisla albo lechia (raczej wisła) awansuje pomimo zwyciestwa bez zadnego warunku (powinno byc ze awansuje jesli wygra ORAZ cos tam)

kubaTSW - 4 kwietnia 2016, 23:58:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisła zagra w grupie mistrzowskiej

BI - 5 kwietnia 2016, 0:00:11 - *.static.ip.netia.com.pl
Ze statystyki na studiach orłem nie byłem, a były to studia informatyczne, ale powyższa symulacja za cholerę nie uwzględnia tzw. czynników pozamatematycznych, takich jak olewczy stosunek piłkarzy Piasta Gliwice, ich formę lub motywację do gry w meczach wiosennych.
Przewrotnie uważam, że Jaga ma większe szanse na zwycięstwo w Gliwicach, niż w dzisiejszym meczu z TS PB-B.

do kura - 5 kwietnia 2016, 0:01:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kghm musi miedź sprzedawać, bo cienko przędzie, a na kable miedź jest potrzebna. Będzie deal. Nie wierz w zwycięstwo Lubina

lucek - 5 kwietnia 2016, 0:06:11 - *.internetia.net.pl
@ziomus jeśli wisła i lechia wygrają, to bez względu na inne wyniki, zawsze zajmą odpowiednio 7 i 8 miejsce - niezależnie od tego, czy 38 pkt będą mieć tylko we trójkę z ruchem, czy dołączy ktoś z duetu PBB/Jaga, czy może nawet obie (czyli 5 drużyn mających 38pkt) - zawsze wejdzie lechia i wisła - tak więc błędu nie ma

lucek - 5 kwietnia 2016, 0:07:31 - *.internetia.net.pl
sorry, zajmą odpowiednio 8 i 7 miejsce - nie popatrzyłem, kogo napisałem w pierwszej linijce najpierw :P

duch - 5 kwietnia 2016, 0:07:31 - *.dynamic.chello.pl
@ziomus, dobrze jest. Wisła ma dodatni bilans bezpośrednich spotkań z ruchem, podb. i jagiellonią ale ujemny z lechią. Wobec tego jeśli wisła wygra a lechia przegra lub zremisuje to wskakuje nad nią. Jeśli lechia wygra to wisła ma tyle samo pkt co ruch i lepszy z nimi bilans.

kivi - 5 kwietnia 2016, 0:10:16 - *.178.24.10
@ziomus Jesli Wisla wygra to niezaleznie od meczu Ruch-Lechia awansuje (ma gorszy bilans tylko z Lechia). Tak samo Lechia - jak wygra mija Ruch i ma lepszy bilans z Wisla (i ponizej).

Krakus - 5 kwietnia 2016, 0:11:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wisla bez względu na inne wyniki jak wygra to awansuje do ósemki???

Fiflak - 5 kwietnia 2016, 0:13:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czekam na spinę Jagiellonii, że redakcja opcję jej zwycięstwa w Gliwicach podaje pogrubioną czcionką z dopiskiem ,,sic!" jak sensację XXI wieku ;)

Krakus - 5 kwietnia 2016, 0:14:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ok przeczytałem powyższe i teraz kumam!

duch - 5 kwietnia 2016, 0:19:23 - *.dynamic.chello.pl
bo podbeskidzie potrzebuje zwycięstwa jagielloni do awansu. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Dlatego (sic!) w komentarzu od redakcji

Fiflak - 5 kwietnia 2016, 0:28:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeczywiście, nie ogarnąłem w pierwszym momencie. Lechia spadek, pewne info!

antek - 5 kwietnia 2016, 0:43:02 - *.adsl.inetia.pl
szacunek dla redakcji!!!!!!!!!!!!!!!

oic. - 5 kwietnia 2016, 0:46:34 - *.dynamic.chello.pl
Jak będzie wyglądała tabela jeśli Jaga, PBB, Wisła i Lechia wygrają?

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 0:52:50 - *.150.156.163
@oic.
7. LGD 38 pkt, bezp. 17 pkt
8. WIS 38 pkt, bezp. 11 pkt
9. POD 38 pkt, bezp. 10 pkt, br. –7
10. JAG 38 pkt, bezp. 10 pkt, br. –12
11. RCH 38 pkt, bezp. 6 pkt

pan piotr - 5 kwietnia 2016, 1:04:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Piast - Jagiellonia X
Wisła - Zagłębie 1
Podbeskidzie - Termalica 1
Korona - Górnik Z. 1
Lechia - Ruch 1
Śląsk-Cracovia X
Pogoń - Legia X
Górnik Ł. - Lech 2

wsh - 5 kwietnia 2016, 1:42:17 - *.dynamic.chello.pl
Wisła wygra. Po 2 coś % na mecz Wisła - Zagłębie nie za bardzo bo bukmacherowie ustalili kursy odpowiednio: 2.00 - 3.25 - 3.30 co oznacza że Wisła jest dużo większym faworytem. Ale to pokażemy na boisku w sobotę

mat123 - 5 kwietnia 2016, 1:49:43 - *.dynamic.chello.pl
Brakuje jeszcze opcji awansu Podbeskidzia w przypadku kiedy Ruch przegra 0-2, Podbeskidzie wygra 2-0 i brak wygranej Wisły. Wtedy zgodnie z regulaminem Ekstraklasy będzie miał znaczenie punkt: f. przy dalszej równości, wyższe miejsce w klasyfikacji Fair Play po rundzie zasadniczej danego sezonu. Na te chwilę wyżej jest Podbeskidzie, ale tylko o 0,019, więc może się to zmienić.
Również w sytuacji kiedy suma bramek na niekorzyść Ruchu i korzyść Podbeskidzia będzie większa lub równa 5 i Wisła nie wygra. To Podbeskidzie awansuje do 8. Np.Ruch przegrywa 1-3. Pobeskidzie wygrywa 3-0.

mogiel - 5 kwietnia 2016, 2:46:45 - REDAKCJA
mat123 - wtedy będzie tabelka meczów bezpośrednich, a nie Fair Play. I w zależności od wyniku Jagiellonii:
Lechia 7, Ruch 5, Podbeskidzie 3 (jeśli Jaga nie wygra)
lub
Lechia 13, Podbeskidzie 7, Jagiellonia 7, Ruch 5 (jeśli wygra)

Kazik - 5 kwietnia 2016, 3:19:25 - *.146.128.179.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Piast - Jagiellonia 1
Wisła - Zagłębie 2
Podbeskidzie - Termalica 1
Korona - Górnik Z. 1
Lechia - Ruch 1
Śląsk-Cracovia 2
Pogoń - Legia 2
Górnik Ł. - Lech X
Potwierdzone info

Na Wałka - 5 kwietnia 2016, 4:00:46 - *.176.112.17
Gdybym miał postawić na czyjeś pewne zwycięstwo w ostatniej kolejce, to wybrałbym Lechię. Ruch przyjeżdża do Gdańska osłabiony brakiem Koja i Stępińskiego, czyli bez podstawowego stopera i jedynego prawdziwego napastnika. To dla nich ogromne osłabienie. W innych meczach nie ma pewniaków. Może ewentualnie jeszcze postawiłbym na Legię.

Beret - 5 kwietnia 2016, 7:32:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wisła i Lechia awansują na 100%

WigryF - 5 kwietnia 2016, 7:34:45 - *.centertel.pl
Panie Pawle, klasa robota 😀!
Dzięki.

ja - 5 kwietnia 2016, 8:23:49 - *.adsl.inetia.pl
fajnie że są te dodatkowe kolejki i podział punktów dzieki temu są takie emocje

do REDAKCJ - 5 kwietnia 2016, 8:37:13 - *.kalisz.mm.pl
Do REDAKCJI: wprowdzicie tabele do Ektra, I i II ligii uwzgledniajace gre chlopakow mlodziezowych co wprowadzilo PZPN i bedzie wyplacac za to ekwiwalent. Fajnie by bylo patrzec na to. Szczegolnie na ostatnie kolejki gdzie ktos bedzie gral o pietruszke i bedzie wystawial mlodziez liczac na spora kase.

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 8:43:44 - *.150.156.163
@do REDAKCJ
Jest tylko jeden zasadniczy problem – ten program rusza od sezonu 2016/2017...

koziol - 5 kwietnia 2016, 8:45:26 - *.gazeta.pl
a co z Lechią przy analizie szans Jagielloni?

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 8:52:02 - *.150.156.163
@koziol
Jagiellonia wyprzedzić Lechii nie może, taki ma układ wszystkich możliwych tabelek bezpośrednich. Głównie dzięki łomotowi w obu meczach między nimi. Lechia zatem od Jagiellonii nie zależy wcale.

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 8:54:19 - *.150.156.163
@kozioł
Przepraszam, jeszcze inaczej. Jagiellonia może Lechię wyprzedzić, ale przy równej liczbie punktów każdy wariant jest dla białostoczan niekorzystny.

jjo - 5 kwietnia 2016, 8:54:23 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Stawiałem że Jaga znajdzie się w górnej ósemce. Nie widziałem takiego cudactwa od lat. Jak można przegrywać mecz jeżeli przeciwnik nie oddał celnego strzału w światło bramki (do przerwy i 0-2). Inna sprawa że 75 % kopnięć (bo nie podań) było przypadkowych, w tym te co wpadły do bramki do przerwy. Jeżeli piłkarz albo kopacz kopie piłkę w kierunku a nie do konkretnej osoby czy bramki, to tak wychodzi. Dotyczy to również Podbeskidzia, które w tym meczu miało wyjątkowego farta. Innymi słowy to była gra w piłkarzyki stołowe gdzie piłka tacza się przypadkowo i wpadła do sieci też przypadkowo. Od lat obserwuję dzieci na treningach i twierdzę że błędy popełnia się na samym początku szkolenia. Ta przypadkowość nie bierze się znikąd. Otóż nie przykłada się uwagi do zagrań młodych adeptów piłki nożnej. Nie kształtuje się automatyzmu uderzenia piłki. W młodych grupach wiekowych presja wyniku (JEST TAKA) dominuje nad wyszkoleniem. Mecze rozgrywa się na orliku a potem już w 4 klasie podstawówki przechodzi się na duże boisko i jest problem. Zawodnicy gubią się w przestrzeni. Całe szkolenie z orlika wyrzuca się do kosza bo trzeba inaczej grać. Piłka skacze na trawie (nierównościach i kępach) i zawodnik wali ją z dużego palca do przodu byle dalej od siebie. To samo mamy potem w ekstraklasie. Uważam że orliki nic kompletnie nie dają- wyrzucone pieniądze w śmierdzący gumą plastik. Powinno się wydać te pieniądze na boiska trawiaste i od początku uczyć piłkarzy grac na trawie - dobrej trawie. Orliki budowano przed 2012 rokiem . Mamy dziś 2016 r. Niektóre Orliki mają już 6 i 7 lat. Czy mamy piłkarza Juniora wychowanego na orliku , o którego zabijają się Barcelona Real , lub choćby Legia ? Niech mi ktoś podpowie. Mamy za to kopaczy bez techniki, którzy patrzą na piłkę aby w nią trafić przy kopnięciu , którzy jednocześnie nie patrzą do kogo zagrać. Ot i cała nasza liga - silne chłopy bez pomyślunku i techniki.

abc - 5 kwietnia 2016, 8:58:02 - *.233.60.65.static.msgaz.pl
analiza jest błęda jeśli chodzi a Jagiellonie, powino być że Lechia tez nie może wygrać !!!!

CK_MKS - 5 kwietnia 2016, 8:59:52 - *.play-internet.pl
Piast - Jagiellonia 1
Wisła - Zagłębie 2
Podbeskidzie - Termalica X
Korona - Górnik Z. 1
Lechia - Ruch 2
Śląsk-Cracovia 2
Pogoń - Legia 2
Górnik Ł. - Lech 2

aaa - 5 kwietnia 2016, 9:02:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe czy Darek W. załatwi czwartą wygraną. "Specjalista" haha

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 9:04:40 - *.150.156.163
@abc
Dobrze jest. Jeśli wygrają Jagiellonia i Lechia oraz przegrają Wisła i Podbeskidzie, to przecież obie wyprzedzą Ruch!
7. LGD 38, bezp. 9
8. JAG 38, bezp. 6
9. RCH 38, bezp. 3

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 9:06:02 - *.150.156.163
@abc
Tak samo, jeśli Wisła i Podbeskidzie nie wygrają, bo i tak będą miały mniej od tej trójki.

GRYKS76 - 5 kwietnia 2016, 9:12:13 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
nie moge sie doczekac tej kolejki mam nadzieje ze wszystko bedzie zalatwiane na boisku ciekawy mecz wisla - zaglebie nie wierze zeby moja ukochana druzyna odpupscila przy remisach pogoni cracowi 3 miejsce walka o puchary ta runda jest wspaniala w ich wykonaniu zapowiada sie spanialy mecz wisla sie przelamala choc w meczu z ruchem malo brakowalo a by zremisowala stawiam na zaglebie

Wheeler - 5 kwietnia 2016, 9:37:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W tym miejscu apel do piłkarzy Zagłębia. Udowodnijcie, że nie ma już układów, spółdzielni czy innych zobowiązań. Przypomnę tylko jak to Wisła za bardzo nie przeszkadzała Śląskowi w zdobyciu tytułu. Więc niech teraz naprawdę powalczą w grupie spadkowej.

wodnikDLU - 5 kwietnia 2016, 9:39:21 - *.dynamic.chello.pl
Tylko zwycięstwo Zagłębie tylko zwycięstwo... jak można awansować do 8 grając piach przez większość sezonu...

@tych wyze - 5 kwietnia 2016, 9:42:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
trzy wpisy wyżej (GRYKS76, wheeler i wodnikDLU) i podobne stawiające na zwycięstwo Zagłębia można skomentować jednym:
"oj naiwni, naiwni, naiwni - jak dzieci we mgle"

Krakus - 5 kwietnia 2016, 9:43:43 - *.dynamic.chello.pl
Tylko zwycięstwo Wisła tylko zwycięstwo! Prawdziwego faceta poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po tym jak kończy!!!

Makaveli - 5 kwietnia 2016, 9:45:39 - *.centertel.pl
Mecze z kilkunastu lat w których Wisła była gospodarzem , więc można powiedzieć że Zagłębie leży Wiśle na R22, choć trzeba przyznać że w ostatnich meczach wszystko było na styku, więc pewnie i teraz tak będzie.
26.10.13 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 1 : 0
02.06.13 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 0 : 1
13.08.11 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 1 : 0
21.11.10 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 1 : 0
11.12.09 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 1 : 0
09.12.07 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 2 : 1
09.05.07 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 0 : 0
15.04.06 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 2 : 0
02.05.05 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 6 : 0
22.03.03 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 4 : 1
26.08.01 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 4 : 0
13.06.01 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 3 : 0
24.10.99 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 4 : 0
18.11.98 Wisła Kraków Zagłębie Lubin 0 : 1

GRYKS76 - 5 kwietnia 2016, 9:50:14 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
wheeler jako kibic zaglebia wierze ze wszysto co zle nie wlasciwe poza boiskiem i chlopaki pokaza ze wiosna do nich nalerzy i ze to ze sa rycerzami wiosny to nie przypadek ze powalcza jak odpuszcza to znak ze nie maja ambicji ..... co do wodnika taka pilka obudzili sie wykorzystali swoja sytuacjie nie moc nie ktorych druzyn hehe pozdrawiam

Op - 5 kwietnia 2016, 9:51:52 - *.adsl.inetia.pl
Dlaczego Podbeskidzie potrzebuje zwycięstwa Jagiellonii?

mogiel - 5 kwietnia 2016, 10:15:36 - REDAKCJA
Op - ma z nimi korzystny bilans. W tym konkretnym wariancie polepszy to sytuację w tabeli meczów bezpośrednich.

wini - 5 kwietnia 2016, 10:23:08 - *.166.202.28
Moim zdaniem w analizie jest błąd:
RUCH nie awansuje do grupy mistrzowskiej, jeśli przegra oraz:
- Jagiellonia wygra
LUB
- Wisła wygra
Przecież przy spełnieniu tylko jednego z powyższych (Jaga lub Wisła wygra), to Ruch będzie na 8 miejscu i też awansuje

wsh - 5 kwietnia 2016, 10:26:06 - *.dynamic.chello.pl
Coś nie takie procenty podaliscie w meczu Wisła - Zagłębie ( 33% 30% 37%)
Kursy Bukmacherów:
2.00 - 3.1 - 3.4

Berni - 5 kwietnia 2016, 10:31:50 - *.dynamic.chello.pl
@wini
Ruch przegrywa ma 38 ptk
Lechia wtedy też ma 38 ptk
Wisła/Jaga wygrywa też ma 38 ptk
W małej tabelce zawsze Ruch jest najgorszy.

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 10:31:54 - *.150.156.163
@wini
Dlatego przecież jest napisane LUB. ;)

ppspike - 5 kwietnia 2016, 10:36:22 - *.160.172.70
Chyba cały Szczecin trzyma kciuki za Wdowczyka i "Małego".

wsh - 5 kwietnia 2016, 10:40:13 - *.dynamic.chello.pl
@ppspike Dzięki Rozniesiemy Zagłębie i gramy w mistrzowskiej!

a - 5 kwietnia 2016, 10:43:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wini nie będzie bo Lechia Ruch też przeskoczy

do jjo - 5 kwietnia 2016, 10:46:20 - *.adsl.inetia.pl
cały Twój elaborat o szkoleniu polskiej młodzieży bierze w łeb....bo samobója walnał sobie nie - Polak, więc szkolony nie był u nas

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 10:46:37 - *.146.69.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
7 Lechia Gdańsk
8 Termalica Nieciecza
9 Jagiellonia Białystok
10 Ruch Chorzów
11 Podbeskidzie Bielsko - Biała
12 Korona Kielce
13 Wisła Kraków

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 10:47:06 - *.146.155.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
7 Lechia Gdańsk
8 Termalica Nieciecza
9 Jagiellonia Białystok
10 Ruch Chorzów
11 Podbeskidzie Bielsko - Biała
12 Korona Kielce
13 Wisła Kraków

do REDAKCJ - 5 kwietnia 2016, 10:48:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziękuje za ciekawą analizę.
W ostatniej tabelce jest błąd. Istnieje bowiem prawdopodobieństwo meczu Wisła - Cracovia na Reymonta w 34 kolejce (wtedy gdy Cracovia zajmie 5 miejsce na co ma 11 procent szans)

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 10:53:36 - *.146.155.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wisła jest w tym roku fatalna i nie awansuje do mistrzowskiej i będzie liczyć się do I ligi

ksruuch - 5 kwietnia 2016, 10:54:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeśli Ruch przegra z Lechią np. 3-4 to też awansuje...kosztem Lechii

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 10:56:08 - *.146.155.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A z I ligi awansuje nareszcie Arka Gdynia, Zagłębie Sosnowiec. A z ekstraklasy spadnie Wisła i Górnik Zabrze

Makaveli - 5 kwietnia 2016, 10:58:40 - *.centertel.pl
Ciekawie będzie jakby Wisła zajęła 8 miejsce a Cracovia 3 , w tedy w 36 kolejce grają obie drużyny u siebie o tej samej porze już widzę jak policja się na to zgodzi;) Ale pewnie pozmieniają ten "sztywny" terminarz w takim wypadku

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 11:02:38 - *.146.155.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Piast wygra z Jagiellonią i Jaga straci szanse
Zagłębie przejedzie się po Wiśle 3 - 0
Termalica wygra z Podbeskidziem i Termalica czeka
Korona zremisuje z Zabrzem i Korona nie awansuje
Śląsk 1 Ruch 1 i Termalica w mistrzowskiej

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 11:05:10 - *.146.155.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Termalica Bruk Bet Nieciecza i Lechia Gdańsk

do Sergius - 5 kwietnia 2016, 11:05:34 - *.dynamic.chello.pl
Człowieku.. ile ty masz lat? po mailu sądzę, że 16 bo rocznik 99. Jak możesz pisać, że jest słaba o drużynie która ostatnie 3 mecze wygrała strzelając w sumie 12 bramek? I jeszcze w dodatku że spadek :D Jeśli nie uda się do mistrzowskiej to 9 miejsce Wisła zajmie bez problemu. Pozdrawiam

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 11:14:48 - *.146.69.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nie 16 tylko 9 lat a mi chodziło o Górnik Zabrze i Łęczna Górnik

TomiKSG - 5 kwietnia 2016, 11:15:16 - *.128.229.8
SUPER czyli znowu WDŚ ze śmierdzielami

do Sergius - 5 kwietnia 2016, 11:16:47 - *.dynamic.chello.pl
To czemu napisałeś tak, a teraz mówisz że inaczej było
"Wisła jest w tym roku fatalna i nie awansuje do mistrzowskiej i będzie liczyć się do I ligi"

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 11:18:19 - *.146.69.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bo mi się pomyliło przepraszam

TO JEST PR - 5 kwietnia 2016, 11:26:54 - *.4-1.cable.virginm.net
Wisła- Zagłębie 1:3

do TO JEST - 5 kwietnia 2016, 11:29:49 - *.146.69.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zgadzam się z tobą

qqryq - 5 kwietnia 2016, 11:35:11 - *.dynamic.chello.pl
Nieciecza powinna grać pod szyldem klubu TARNOVIA 1909 Tarnów zaś Łęczna pod szyldem MOTOR Lublin.
A w obecnym sezonie spadną do 1 LIGI Nieciecza i Łęczna. Awans ARKA Gdynia i WISŁA Płock.

Amrial - 5 kwietnia 2016, 11:35:29 - *.petitforestier.fr
Dwa najważniejsze mecze tej kolejki:
1)Lechia-Ruch,zdecydowanie. Wygrana Lechii.
2)Wisla-Zaglebie. Wisła mimo wszystko da rade.

Sergiusz - 5 kwietnia 2016, 11:45:01 - *.146.69.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Termalica się utrzyma a ty qqryq do I ligi spadną oba Górnicy Zabrze, Łęczna

do redakcj - 5 kwietnia 2016, 11:45:13 - *.233.60.65.static.msgaz.pl
przy Jagiellonii jest duży bład. Nie tylko Podbeskidzie i Wisla nie mogą wygrać ale TAKŻE LECHIA !!!!

zaxx - 5 kwietnia 2016, 11:47:24 - *.dynamic.chello.pl
Gdzie nie popatrzysz tam kibicie Wisły pewni pierwszej ósemki, chyba zapominają że przed nimi mega trudny mecz i coś czuje że po meczu bedzie płacz i wyzwiska.

qqryq - 5 kwietnia 2016, 11:49:51 - *.146.69.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
7. Ruch Chorzów pkt. 41
8. Termalica Nieciecza 36
9. Wisła Kraków 45

do zaxx - 5 kwietnia 2016, 12:23:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@zaxx
oni nie zapominają, oni WIEDZĄ. Nie po to były ostatnio zmiany w zatrudnieniu aby się to nie "udało"

mhd - 5 kwietnia 2016, 12:46:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A tutaj symulacja pisala że Wisla nie ma szans na ósemkę

zzz - 5 kwietnia 2016, 12:46:59 - *.tktelekom.pl
Do "do REDAKCJI": Masz racje, istnieje możliwość meczu Wisła - Cracovia przy ul. R22 ale tylko wtedy jeżeli Wisła zremisuje z Zagłębiem jednocześnie awansując na 8 miejsce oraz jeżeli Pogoń nie przegra ostatniego meczu i Cracovia ostatni mecz przegra. Wtedy Pasy będą na 5 miejscu (gorszy bilans od Zagłębia), a Wisła na 8. Prawdopodobieństwo tego zdarzenia jest jednak bliskie 0 procent (Wisła musiałaby awansować z 36 pkt!), więc w tabelce jest 0.

tomco23 - 5 kwietnia 2016, 12:47:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
troche spaczone te prawdopodobienstwa .bo to ze ruch bedzie 9 to uwazam ze jest duzo wiecej niz 19 powiedzial bym nawet prawie 50 bo to ze lechia i wisla wygra wydaje sie wielce prawdopodobne. tak samo zwyciestwo wisly na r22 wydaje sie znacznie bardziej prawdopodobne niz wygrana zaglebia.to ze te statystyki z 90minut biora w leb przypomne row rybnik w zeszlym roku to ze awansuje bezposrednio bylo 93 % z bedzie w grac w barazach 4 %. 3 % ze nie awansuje i wlasnie nie awansowal. pozdrawiam

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 12:50:43 - *.uoks.uj.edu.pl
@do REDAKCJ
Nie, niemożliwy jest scenariusz, w którym Cracovia jest piąta, a Wisła ósma. Cracovia może spaść na piąte tylko wtedy, gdy wygra Zagłębie. Wtedy jednak Wisła nie ma szans na ósme miejsce, bo musi zdobyć punkty z... Zagłębiem.

Witkowski - 5 kwietnia 2016, 12:53:09 - *.uoks.uj.edu.pl
@do REDAKCJ
Przepraszam, w sumie w skrajnie niewiarygodnym przypadku jest jakiś promil szansy na to. Ale musi się ułożyć pod to chyba siedem spotkań, więc 0 jest w zaokrągleniu.

MM. - 5 kwietnia 2016, 12:53:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisla jak zagra w grupie mistrzowskiej to będzie jej taki terminarz:
31 kolejka: Cracovia/Pogon-Wisla
32 kolejka: Wisla-Legia
33 kolejka: Cracovia/Pogon-Wisla
34 kolejka: Wisla-Zaglebie
35 kolejka: Lech/Ruch/Lechia-Wisla
36 kolejka: Wisla-Piast
37 kolejka: Lech/Ruch/Lechia-Wisla

needle - 5 kwietnia 2016, 13:02:08 - *.adsl.inetia.pl
A Wy narzekacie, że liga mało ciekawa... :/
Ech...
IGła

daxto - 5 kwietnia 2016, 13:05:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego tak myślicie w bezpośrednim meczu Zagłębie zdobyło 6 punktów z Cracovia - Pogoń nie przegrywa z Legia, Cracovia przegrywa z Slaskiem, Zaglebie zremisuje z Wisla, Lechia przegrywa z Ruchem, Podbeskidzie, Jagiellonia, Korona nie wygrywają Derby Krakowa przy R22!

tomco23 - 5 kwietnia 2016, 13:20:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
korcze wisly nie ma w pirwszej 8 a kombinujacie jak derby na r22

pewniak - 5 kwietnia 2016, 13:40:13 - *.play-internet.pl
Wisła na pewno nie wygra z Zagłębiem

LEO - 5 kwietnia 2016, 14:15:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Świetna robota panowie jak zawsze
liczę na to że Termalica sprawi jednak niespodziankę

do pewniak - 5 kwietnia 2016, 15:24:59 - *.dynamic.chello.pl
Na pewno to umarł Kopernik a w polskiej piłce wszystko jest możliwe

ZyLeta - 5 kwietnia 2016, 15:28:06 - *.dynamic.chello.pl
Nie ważne analizy ,Mistrzem Polski w nastepnym sezonie KGHM ZAGŁĘBIE LUBIN,a teraz nie ma niestety innej opcji jak "Legia-100(L)at-Media"...

or - 5 kwietnia 2016, 15:56:47 - *.rev.pro-internet.pl
W Lechii powzięli odpowiednie dzialania aby znależć się w grupie mistrzowskiej!!.

Kristo90 - 5 kwietnia 2016, 17:09:03 - *.197.44.205
Nie wiem czemu ale moim zdaniem Ruch i Podbeskidzie w ósemce-nie śmiać się, tak mi podpowiada nieprzewidywalność polskiej ligi. Wisła moim zdaniem mimo wszystko dostanie od Zagłębia, Lechia Ruch typuje remis, Podbeskidzie ma Termalicę, której wszystko jedno-1% szans mówi sam za siebie, Piast pomimo dostania czterech goli raczej upora się z Jagiellonią(tylko moje typy, przestawiać też swoje :D)

arczi - 5 kwietnia 2016, 17:39:27 - *.google.com (*.79.0.51)
Lechia-Ruch X
Wisła-Zagłębie 1
Podbeskidzie 1
Piast Jaga 1

mic - 5 kwietnia 2016, 18:04:58 - *.dynamic.chello.pl
Od soboty zastanawiałem się, czy będzie analiza przed ostatnią kolejką. No i jest! Dzięki Panie Pawle! Świetna robota ;)

dhj - 5 kwietnia 2016, 18:35:52 - *.opera-mini.net (*.96.37.1)
no to 20 kwiecień Wisla-Legia

fofek - 5 kwietnia 2016, 18:39:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Moim zdaniem Podbeskidzie i ruch w pierwszej ósemce będzie

Jam - 5 kwietnia 2016, 19:53:26 - *.93.182.133
Jeżeil Ruch Chorzów nie przegra swojego następnego meczu, to zakwalifikuje się do następnej rundy turnieju, bez względu na wyniki pozostałych meczów.

nikt - 5 kwietnia 2016, 20:09:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do fofek Ruch pewnie będzie w 8 ale Podbeskidzie przy takiej grze jak z Jagą nie będzie bo takiego farta nie można mieć 2 razy pod rząd

do or - 5 kwietnia 2016, 20:17:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
or.
Lechia ZAWSZE psim swędem wchodzi do "8" w ostatniej kolejce. Już dwa razy tak było, będzie trzeci. Na trzy lata "ósemek"
a kto bogatemu zabroni

@witkowski - 5 kwietnia 2016, 23:57:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@witkowski
Zagłębie ma PUNKT mniej od Cracovii i lepszy bilans. Wisła remisuje z Zagłębiem, Lechia nie przegrywa z Ruchem, Cracovia przegrywa ze Śląskiem, Pogoń nie przegrywa z Legią - na taki układ jest w/g powyższych wyliczeń aż 31 % szans (a to trochę więcej niż promil, nespa?)
wtedy
3. Pogoń
4. Zagłębie
5. Cracovia
8. Wisła
i derby na Reymonta

gt - 6 kwietnia 2016, 2:41:59 - *.dynamic.chello.pl
Żeby derby były na Reymonta to jeszcze kilka warunków jest potrzebne. Po kolei:
Wisła - Zagłębie X
Lechia - Ruch 2
Piast - Jagiellonia 1X
Podbeskidzie - Termalica X2
Korona - Górnik X2
Śląsk - Cracovia 1
Pogoń - Legia 1X

Gabriel - 6 kwietnia 2016, 4:53:50 - *.google.com (*.254.129.46)
Nie kloćcie się z Mogielem, bo i tak on ma racje. Tak jest od lat.
Lekcje lepiej odróbcie ;))

pewniak - 6 kwietnia 2016, 6:19:31 - *.play-internet.pl
Nie wiem czy Kopernik umarł ciała nie widziałem Wisła nie wygra bo Zagłębie gra najlepszą piłkę obecnie

areq - 6 kwietnia 2016, 7:12:01 - *.60.80.61
Klubowi matematycy Lechii już dobrze obliczyli co trzeba zrobić by wejść do 8 i nie martwić się o spadek.Z takim składem to Lechia powinna być z dwa punkty za Legią i teraz zastanawiać się czy przeskoczy ich w tabeli w ostatniej kolejce.Wisła? Nie zasługiwała na tak niskie miejsce w tabeli,nie z tym składem.Ruch spadnie do dolnej połówki,z grajkami pokroju Koja czy Grodzickiego (teraz-z 10 lat temu przyzwoity gracz) to i tak wynik ponad stan, Mazek,Lipski i Stępiński to niezłe kąski na giełdzie transferowej. Podbeskidzie,Jaga,Termalica- bez jaj,zasługują na łatwe utrzymanie w lidze ale nic więcej.Moim zdaniem spadnie Korona i Termalica niestety,w Łęcznej też świetnie liczą lub inaczej dogadują się o punkty

Witkowski - 6 kwietnia 2016, 8:22:50 - *.150.156.163
@witkowski
No jednak nie jest to 31% ni w cholerę. W takim układzie Lechia musi przegrać, a nie przegrać lub zremisować (jeśli zremisuje, to Wisła będzie za nią, czyli dziewiąta! – przecież ma gorszy bilans bezpośredni).
Sam Mogiel napisał później o takim wariancie na Twitterze i szanse na to wyliczył na... 0,25%. Czyli byłem jednak dość blisko. ;)

Witkowski - 6 kwietnia 2016, 8:30:58 - *.150.156.163
A przede wszystkim Wisła w ogóle nie wejdzie do grupy A, jeśli sama zremisuje, a Lechia zdobędzie jakiekolwiek punkty, więc całe takie wyliczenia z derbami przy Reymonta można wyrzucić do kosza od razu. Wisła przy remisie może wyprzedzić jedynie Ruch!

Witkowski - 6 kwietnia 2016, 8:32:34 - *.150.156.163
Tfu, zbyt wcześnie przycisnąłem. Wisła może przy remisie wyprzedzić jedynie Lechię, ale tylko wtedy, gdy ta przegra!

Kultura - 6 kwietnia 2016, 8:45:12 - *.31.217.210
Tak oto zmieniły się szanse zespołów na czołową 8 po 28 kolejce:
Ruch z 87% na 78%
Lechia z 28% na 63%
Wisła z 19% na 35%
Podbeskidzie z 12% na 15%
Korona z 3% na 5%
Jagiellonia z 38% na 3%
Termalica z 13% na 1%

Kultura - 6 kwietnia 2016, 8:54:10 - *.31.217.210
Remis w Warszawie dał Lechii ogromny bonus - podwojenie szans na grupę mistrzowską.
Ruchowi porażka niewiele zepsuła.
Za to Jagiellonia przez porażkę straciła prawie wszystko z i tak nie największych szans, podczas gdy Podbeskidzie w tym meczu znacząco ich nie zwiększyło.
Tak samo porażka bardzo zaszkodziła Termalice a nie bardzo pomogła Koronie.

MM. - 6 kwietnia 2016, 11:06:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kultura: Dlaczego stawiasz że Wisla szansę 35% że awansuje? Wystarczy że wygra to awansuhe

Witkowski - 6 kwietnia 2016, 14:20:09 - *.150.156.163
@MM.
Czasem nie tylko ręce opadają, ale i nogi, choć wydaje się, że to niemożliwe. Przecież Kultura przepisał wyłącznie dane z tabelek Mogiela. ;p

Doping - 6 kwietnia 2016, 17:26:58 - *.mannet.pl
Podbeskidzie potrzebuje zwycięstwa z Termalicą plus zwycięstwa Lechii i porażki Jagielonii
Przy takim układzie wyników mecz Wisły z Zagłębiem
bez znaczenia =D

Sheva - 6 kwietnia 2016, 17:29:53 - *.centertel.pl
Tu nie ma co trenować tu trzeba dzwonic. Wisla wygra a potem odda Lubinianom wygrana w grupie mistrzowskiej 1.5 punktu za 3. Tak samo Lech odda punkty Cracovii. Wspomniecie moje słowa.Wisła i Lechia w sobotę pewne. Za 100 zl okolo 350 bedzie

Witkowski - 6 kwietnia 2016, 19:05:30 - *.150.156.163
@Doping
Kolejny „analityk” się znalazł. ;)
Owszem, Podbeskidziu to wystarczy, ale... na grupę B. Przecież jeśli Lechia wygra z Ruchem, ale i Wisła wygra z Zagłębiem, to w tabeli meczów bezpośrednich LGD-WIS-RCH-POD bielszczanie będą na ostatnim miejscu, czyli ogólnie na dziesiątym.
Nie ma żadnego scenariusza korzystnego dla Podbeskidzia, jeśli wygrają i Lechia, i Wisła.

MM. - 6 kwietnia 2016, 21:59:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bo ta symulacja nie zna się na piłce - nie wierzą że za zwycięstwa są przyznawane 3 punkty, w przypadku gdy Lechia i Wisla wygraja to zagrają w grupie mistrzowskiej, a tutaj jest w tabelce że największe szanse na to ma Ruch, potem Lechia i na końcu Wisla! To znaczy że symulacja nie wie ze wystarczy wisle zwycięstwo nie patrzysz na inne wyniki.
Przy założeniu że Wisla wygra i Lechia zwycięża to obie drużyny grają w mistrzowskiej, Ruch nie przegrywa to gra Ruch i Wisła - czy symulacja wie że Wisla ma tylko szansę by znaleźć się w pierwszej osemce tylko zamykająca grupę mistrzowską?

miki - 6 kwietnia 2016, 22:54:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
miło jest przeczytac co symulacja wie a czego nie wie.....
Mogiel jak zwykle zachęcam do dalszej zabawy.... mimo tekstow wv stylu jak MM......
chcę tylko przypomnieć rożnym specom, że do obsadzenia są dwa miejsca.
Na 100% (czyli połowę z 200%) awansuje Ruch lub Lechia - po meczu między sobą.
Jak rozumiem spora część z was by te 200% zastapiła wlasnym wskażnikiem np. 300%.....
no i przyznam, ze tego symulacja nie przewiduje, bo się nie zna na piłce.

jackowy - 7 kwietnia 2016, 19:28:10 - *.unity-media.net
@do MM.
tez zwrocilem na to uwage, ale liczby nie klamia. Nawet sam fakt, ze Lechia ma 58% szans na zwyciestwo z Ruchem, a wiec wiecej niz Wisla z Zaglebiem, nie wplywa bezposrednio na to kto awansuje. Owszem, na 58% Lechia bedzie przed Ruchem w tabeli, ale moze sie zdarzyc, ze Ruch awansuje do osemki mimo porazki. A szanse takie to, liczac 73% w sumie, musimy uwzglednic 42% na korzystny wynik dajacy awans, a pozostale 31% podzielic przez warunkowe 0,58 - czyli 53%. Chociaz osobiscie uwazam, ze 33% szans Wisly na pokonanie Zaglebia jest bardzo zanizone, szanse Lechii tez nieco zanizone, zwlaszcza bez Stepinskiego w skladzie.

miki - 8 kwietnia 2016, 10:57:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@jackowy.
model przyjmuje takie załózenia i ich nie zmienisz. nie twierdzę, ze są idealne - ale są ZOBIEKTYWIZOWANE.
I odpowiadają na pytanie: co by było gdyby zespoły grały jak dotychczas (w zasadzie strzelały).
Szanse Wisły to 35% (za wygranie z Zagłebiem 33%), a w przypadku remisu - jest tez szansa choć minimalna

dastin - 8 kwietnia 2016, 18:45:14 - *.centertel.pl
Po oddaniu punktu Lechii i wynikach
Podbeskidzie-termalica 2-0
Lechia - Ruch 2-0 na koniec sezonu
Podbeskidzie i Ruch mają bilans dokładnie identyczny po 38 punktów bramki 37-46 i mecze bezposrednir dwa razy remis 1-1 kto bedzie 8 a kto 9 ?

szymon - 8 kwietnia 2016, 19:45:14 - *.proxnet.pl
@dastin - ten kto jest wyżej w klasyfikacji Fair Play, Podbeskidzie jest lepsze od Ruchu

PYTAJNIK - 9 kwietnia 2016, 18:12:31 - *.dynamic.chello.pl
W Gliwicach Kręcina w Krakowie Wdowczyk i "nagle" wszystko zaczyna się kręcić. wISŁA wygrywa kolejne mecze a Kurczaki w czubie tabeli. Zastanawiające...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas