[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


14 lipca 2016, 22:32:38 - Adrian10
Katorga z zespołem z Göteborga

W pierwszym meczu drugiej rundy eliminacyjnej Ligi Europy Piast Gliwice przegrał ze szwedzkim IFK Göteborg 0-3 (0-2). Bramki dla przyjezdnych zdobywali Mattias Bjärsmyr, Tobias Hysén oraz Gustav Engvall.

Mecz rozpoczął się fatalnie dla gospodarzy - już w 2. minucie piłkę do bramki rywala skierował Mattias Bjärsmyr po dośrodkowaniu Sørena Rieksa z rzutu rożnego. Piast odpowiedział próbą Sašy Živca, po której musiał interweniować golkiper gości - John Alvbåge. Niecelnie z rzutu wolnego strzelał także Patrik Mráz. Szansę miał również napastnik gości Tobias Hysén, jednak piłka po jego strzale głową nie trafiła w światło bramki. W 35. minucie szwedzki klub podwyższył swoje prowadzenie - Hysén dopadł do piłki po dośrodkowaniu Haitama Aleesamiego i plasowanym strzałem pokonał Jakuba Szmatułę. Jeszcze przed końcem pierwszej połowy swoich sił zza pola karnego spróbował Radosław Murawski, lecz bez rezultatu.

Drugą połowę Piast rozpoczął od niecelnego strzału Mráza. Groźnie było także po uderzeniu Živca, lecz dobrze interweniował Alvbåge. W odpowiedzi dogodną sytuację zmarnował Hysén. Szmatuła świetnie interweniował również po strzale Rieksa z rzutu wolnego. Bramkarza rywala nie pokonał za to Josip Barišić, który strzelał głową po dośrodkowaniu Mráza z rzutu rożnego. Aktywny dziś Hysén ponownie spróbował swoich sił w 69. minucie rywalizacji, lecz nie zmusił Szmatuły do interwencji - podobnie jak Mráz po kolejnej niecelnej próbie z rzutu wolnego. W 86. minucie goście zdobyli trzecią bramkę - wprowadzony na boisko w drugiej części gry Gustav Engvall wykorzystał sytuację sam na sam ze Szmatułą.

14 lipca 2016, 20:45 - Gliwice (Stadion Miejski)
Piast Gliwice 0-3 IFK Göteborg
Mattias Bjärsmyr 2, Tobias Hysén 35, Gustav Engvall 86

Piast: 1. Jakub Szmatuła - 22. Tomasz Mokwa (46, 15. Michał Masłowski), 93. Edvinas Girdvainis, 91. Hebert, 2. Patrik Mráz - 82. Martin Bukata, 5. Marcin Pietrowski, 9. Radosław Murawski, 26. Bartosz Szeliga (61, 7. Maciej Jankowski), 12. Saša Živec - 10. Josip Barišić (72, 19. Mateusz Mak).

Göteborg: 1. John Alvbåge - 2. Emil Salomonsson, 30. Mattias Bjärsmyr, 28. Thomas Rogne, 4. Haitam Aleesami - 9. Jakob Ankersen (82, 11. Martin Smedberg-Dalence), 7. Mads Albæk, 6. Sebastian Eriksson, 8. Søren Rieks - 16. Mikael Boman (86, 24. Tom Pettersson), 10. Tobias Hysén (80, 19. Gustav Engvall).

żółte kartki: Masłowski, Mak, Girdvainis - Eriksson.

sędziował: Manuel Schüttengruber (Austria).
widzów: 5629.

Rewanż zostanie rozegrany 21 lipca o godzinie 19:00 w Göteborgu.

Liga Europy 2016/2017


źródło: własne / Piast Gliwice

ASH - 14 lipca 2016, 22:33:06 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Ja powiem tak...
To co zaprezentowało dziś Zagłębie go jest porażka,dno i dramat, jakim cudem Ci amatorzy nie przegrali z 3:0?
Piast standardowo 0:3 i na tym zakończyła się kariera w pucharach tej wspaniałej drużyny słowacko-czesko-polskiej.
Kiedy ludzie w końcu zrozumiecie ze mamy slabsza lige od Azerbejdżanu czy Kazachstanu, po prostu mamy ladniejsze stadiony i otoczke, a poziom gorszy. Widzieliscie jacy w ich lidze graja pilkarze i jak ich kluby graja w pucharach?
Tylko Legia ma szanse cos ugrac w Europie choc tez swietni nie sa, reszta.to zera nawet moj klub z Ekstraklasy.

asdad - 14 lipca 2016, 22:33:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niektórzy chcieli Piasta na mistrza :D

sds - 14 lipca 2016, 22:33:19 - *.dynamic.chello.pl
Rewanz pokaze szwedzka tv

Fradi - 14 lipca 2016, 22:33:32 - *.broadband.nucleus.com
Bo trzeba bylo puscic Lechie i nie byloby kaszany. Lechijko, zrob to w tym roku, i pokaz na co sie stac.

kokosk - 14 lipca 2016, 22:33:37 - *.syriusz.net.pl
banda idiotow

piastunki - 14 lipca 2016, 22:33:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
-15 na starcie ekstraklasy ...po kiego się pchaja do pucharów??? KOMPROMITACJA

babajaga - 14 lipca 2016, 22:34:12 - *.ssp.dialog.net.pl
a smiali sie ze śląska pozdrawiam z Wrocławia

kibic - 14 lipca 2016, 22:34:13 - *.mlawa.vectranet.pl
Legia też nie ma szansy

r777 - 14 lipca 2016, 22:34:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahahahahaha
a wyobrazacie jakby piast zdobyl mistrza i gral w 2 rundzie el.lm bez rozstawienia?
lanie od jakiegos rosenborga albo salzburga i to z 5-0

mike - 14 lipca 2016, 22:34:24 - *.5-3.cable.virginm.net
Brawo Piast!!!! Puchar jest wasz>

ciekawostk - 14 lipca 2016, 22:34:44 - *.215.35.206
Warto dodać, iż NIKT INNY w dzisiejszych ponad 30 pojedynkach eliminacyjnych nie przegrał U SIEBIE tak haniebnym stosunkiem bramek. Na etapie, gdzie poziom drużyn powinien być teoretycznie wyrównany.

Julani - 14 lipca 2016, 22:34:56 - *.146.8.221.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wstyd poprostu wstyd.

Xas - 14 lipca 2016, 22:35:11 - *.146.187.185.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W zeszłym sezonie IFK nie dało rady Belenenses, które dwókrotnie zremisowało z Lechem oówczesnym mistrzem Polski. Haha to tak się ma poziom ligi polskiej.

Arczi - 14 lipca 2016, 22:35:15 - *.toya.net.pl
Cały Piast, dobrze, że nie przeszli do następnej rundy bo pewnie jakby trafili na zespół z górnej półki to dwucyfrowy wynik gwarantowany.
DNO, Dno, dno
Cała Polska śmieje się z Piasta

Bolo - 14 lipca 2016, 22:35:22 - *.static.chello.pl
Piast to taki roczny wynalazek, w tym sezonie to będzie rozpaczliwa walka o utrzymanie.

G(L)iwice - 14 lipca 2016, 22:35:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie pchajcie się więcej do pucharów dziady z gliwic marna drużynko jednosezonowa. Legia mistrz a wy krowy doić na pole!!!!

@Fradi - 14 lipca 2016, 22:35:29 - *.dynamic.chello.pl
o jałmużnę prosisz? kto piłkarzom Lechii bronił zostać vicemistrzem?

picasso - 14 lipca 2016, 22:35:43 - *.116.237.10
piast mistrz...litosci 2 runda i do domu legia w 3 tyle pucharow w tym roku buhaha zaglebie tez oklep zbierze...

a - 14 lipca 2016, 22:35:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Może w końcu zaczniecie doceniać Legię za jej postawę w pucharach w ostatnich latach?

first - 14 lipca 2016, 22:36:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
juz po wyjsciowym skladzie gdzie w obronie widze jakiegos grizdanisa czy mokwe wiedzialem ze kilka bramek dostaną bankowo

Mario - 14 lipca 2016, 22:36:15 - *.lubin.vectranet.pl
Twoja Lechia niedawno baciki dostala od Partizana. Nie kompromituj sie tymi wpisami.

zl - 14 lipca 2016, 22:36:21 - *.dynamic.chello.pl
Kibice Piasta muszą czuć się podle, patrząc jak ich piłkarzyki przechodzą obok meczu.
Na szczęście moje ukochane Zagłębie pokazało charakter i wolę walki.
Będziemy godnie reprezentować polską ligę w Europie

IR - 14 lipca 2016, 22:36:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Masłowski tego nie pociągnął? Zaskoczka.

Anton - 14 lipca 2016, 22:36:23 - *.dynamic.chello.pl
Tak się „goli ogórki:, czyli polskie kluby. Gdzie teraz ci naiwni co sądzili, że „Piast powalczy z Goteborgiem”. Szwedzka liga jest o klasę lepsza od naszej. Szwedzkie kluby regularnie spuszczają solidny łomot naszym klubom (Śląsk, Lech). Dziś nie było inaczej. Taki poziom naszej ligi. Jak równy z równym to możemy sobie pograć z Estończykami, Kazachami, Litwinami, Bułgarami, a nie ze Szwedami.

wstydpiast - 14 lipca 2016, 22:36:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PZPN powinien zabrać głos---kary za kompromitowanie Polski w pucharach(eliminacjach)...po co oni się pchali jak nie mają jaj do walki?? ŻEŃADA

Łukasz - 14 lipca 2016, 22:36:38 - *.nowaruda.mm.pl
Pisałem że dla nas najważniejszy jest ranking klubowy Legii a nie krajowy. Co to za różnica czy jesteśmy na 20, 30 czy 40 miejscu.
---
Potop szwedzki: Helsingborg, AIK, IFK Goteborg x 2. I co mówi ranking krajowy ? Szwecja od lat w rankingu za nami a ogrywają nas jak amatorów. Tak więc nie ścierpię tego jak ktoś w tym sezonie będzie jeszcze liczył ranking krajowy.
---
2 klubów w LM nie będziemy mieć. Szybciej nas Azerbejdżan wyprzedzi niż my bedziemy mieć 2 kluby w LM.

prośba - 14 lipca 2016, 22:36:52 - *.bialnet.pl
skończycie z tymi rymowankami w tytułach? trochę to dziecinne a mniemam że jesteście już dorosłymi ludźmi..

Zaki - 14 lipca 2016, 22:36:56 - *.dynamic-ww-11.vectranet.pl
Ale łomot... I to u siebie... Ale nic. Lech też kiedyś chciał grać w LM i też dostał u siebie od Szwedów trzy do kółka.

kghm - 14 lipca 2016, 22:37:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lechia, lech wiecej by ugrał niz ten piast czy cracovia.wstyd.z czym do europy.gdzie ten piast sie pchał na mistrza chcieli.pff zdegradowac ich o 2 ligi niżej

dangen - 14 lipca 2016, 22:38:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cudownie, rewelacja jak takie kluby mogą nas w Europie reprezentować. W tym roku pewnie będą w środku stawki ekstraklasy nic dwa razy sie nie zdarza, przeraza fakt ze tak gładko ci Szwedzi sie z nimi uporali (pokazuje to gdzie jestesmy w Europie)

ASH - 14 lipca 2016, 22:38:09 - *.bielskpodlaski.mm.pl
ja tylko uprzejmie przypominam iż w tym sezonie mniej punktów od naszych drużyn pucharowych zdobyły tylko drużyny reprezentujące San Marino, Andora oraz Wyspy Owcze. Przypominam również że Zagłebie oraz Piast już odpadły bo to co dziś pokazali to jakaś potwarz. To obrazuje gdzie znajduje się nasza piłka klubowa.

gienek75 - 14 lipca 2016, 22:38:20 - *.internetia.net.pl
puchary, puchary i po pucharach... ale nasza ekstraklasa to przecież same gwiazdy...

Karibu - 14 lipca 2016, 22:38:29 - *.37.euro-lan.pl
I pomysleć że to "coś" mogło byc mistrzem polski. Niestety ale po zakończeniu ligi od razu było wiadomo że wiele sie nie możemy spodziewać po tegorocznych pucharach ale jest jeszcze gorzej niż myślełem...

bytom - 14 lipca 2016, 22:38:37 - *.static.chello.pl
odpuscili puchary bo walcza o majstra......tym razem 2 miejsce nie zadowoli wlodarzy Piasta....

@prośba - 14 lipca 2016, 22:38:45 - *.dynamic.chello.pl
nie

holi - 14 lipca 2016, 22:38:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Kongo - 14 lipca 2016, 22:38:59 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Banicja na puchary przez 10 lat ew wiecej

Nic - 14 lipca 2016, 22:39:04 - *.55.65.175
Poziom piłki nożnej bardzo się ostatnio wyrównał. Niestety nie dotyczy to polskich klubów. Ale na szczęście kasa się zgadza, a po meczu jest jeszcze końcówka weekendu.

Anton - 14 lipca 2016, 22:39:11 - *.dynamic.chello.pl
Jedyny plus tego wyniku to to, że w rewanżu Goteborg może wystawi rezerwy, bo po co męczyć podstawowych piłkarzy na mecz z ogórkami, jak 3 dni później jest trudny mecz ligowy. Wtedy może Piast jakieś punkty zdobędzie do rankingu.

WZL - 14 lipca 2016, 22:39:31 - *.188.101.pools.vodafone-ip.de
tylko pozdrowienia do kibla

@Zaki - 14 lipca 2016, 22:39:40 - *.dynamic.chello.pl
Chyba zlały Ci się dwie różne rzeczy: porażka Śląska z Helsingsborgiem (czy jakoś tak) w el. LM oraz porażka Lecha z AIK Solna w el. LE (przy okazji, w nocy przed meczem w Szwecji Lechitom zorganizowano ewakuację hotelu), chyba rzeczywiście obie po 0:3

jgdhcf - 14 lipca 2016, 22:39:43 - *.syriusz.net.pl
wprowadzic kary finansowe , zakazy gry w puchorach i pucharze krajowym , i punkty ujemne na start w lidze za takie posmiewisko polskiej pilki ..., moj dziadek walczyl i umarl za Polske, a taka banda kmiotow dzis osmiesza moja ojczyzne

papo - 14 lipca 2016, 22:40:27 - *.215.35.206
Niestety to jest zatrważające... liga szwedzka naprawdę za mocną nie uchodzi, taka sobie, Malmo jak grało w LM to zawsze zbierało baty. A nasza liga? Szkoda gadać, naprawdę nie liczcie na Zagłębie że zwojuje Europę, choć za dzisiejszy wynik należy im się szacunek. A Legia? Remisu na wyjeździe z naprawdę przeciętnym Mostarem nie można usprawiedliwiać "bo był upał"... Dobrze że chociaż nasi za granicą i reprezentacja (co jeszcze 2-3 lata temu był nie do pomyślenia) ratują honor polskiej piłki.

Kolo - 14 lipca 2016, 22:40:48 - *.waldex.3s.pl
Masakra....Wstyd mi za Piasta. Kocham ten klub ale po takim meczu musze przyznać że wolałbym żeby miejsce w pucharach oddali choćby Wiśle, Lechowi...komuś kto ma doswiadczenie w pucharach.

piotras by - 14 lipca 2016, 22:40:53 - *.awacom.net
mamy polskie dno klubowe , teraz pojadą sobie na wycieczkę ...

Baca - 14 lipca 2016, 22:41:16 - *.bb.sky.com
Polskie kluby nie przeprowadziły praktycznie żadnych transferów a jeszcze się osłabili (Vacek,Nespor). Czechów i Słowaków co maja dwie nogi to nabrali juz wczesniej. Nowa reforma z limitami graczy z poza Unii robi swoje. Początek lipca a naszych w pucharach juz nie bedzie...

maxu - 14 lipca 2016, 22:41:17 - *.174.27.222
Wstyd i chała - drużyna latala ogólnie powinien Boniek zrobić jakiś przepis -10 dla drużyny ktora w 1-3 Rundzie eliminacji przegra mecz powyżej 2:0 z kimś poniżej top 150 światowego... To by masowo z pucharów cieniasy kroju craxy i piasta rezygnowały.

Adek567 - 14 lipca 2016, 22:41:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Every fuc**ng year!!!! .... 😥

1212 - 14 lipca 2016, 22:41:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ktos sie spodziewał czegos innego?

Tomek - 14 lipca 2016, 22:42:00 - *.dynamic.chello.pl
Dramat... Piast i Cracovia pokazały, że na puchary nie zasłużyły. Po tym, co zaprezentowały życzyć im wypada, by prędko nie zapukały ponownie do bram europejskich pucharów. Dla dobra swojego i Polski.
Ranking dzięki tym wyczynom mamy w tym momencie na 36 miejscu w Europie. Wyprzedzają nas niemal wszyscy. Jeśli Legia nie zapunktuje to będzie dramat w tym roku, taki jakiego nie było od sezonów 2009/2010 i 2012/2013. Boję się, że będzie wynik, jak z sezonu 2005/06 - 1,125... Na razie zamiast punktować najsłabszych teoretycznie przeciwników, sami jesteśmy goleni za frajer...

Koks - 14 lipca 2016, 22:42:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech PZPN nałoży kary finansowe na Piasta,Cracowie za antyfudbol jaki pokazały w eliminacjach. To hańba wstyd zenada oraz brak szacunku dla polskich kibiców.

Arti(L) - 14 lipca 2016, 22:42:50 - *.gorlice.zicom.pl
haha kto się śmiał z Legii wczoraj ma powody do dumy dziś :D

Sopot - 14 lipca 2016, 22:43:00 - *.146.133.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Prezes Piasta wina zapowiadał grę w Lidze Mistrzów
Chyba podwórkowych
Górny Śląsk od 20 lat kompromituje Polskę w Europie
Ale to dla Slazakow normalność
Tacy juz są

fssfa - 14 lipca 2016, 22:43:57 - *.189.142.160 (*.246.158.50)
HAHAHA dno żenada niczym Cracovia, z czym do ludzi ;( ;(

bura suka - 14 lipca 2016, 22:43:59 - *.tvk-net.pl
żenada, co rok to samo, kompromitacja za kompromitacją, żygać mi się chce, jak patrze na wyniki a ból głowy dostaję, jak czytam, że w Pucharach będzie jakiś Piast, zagłębie, cracovia, ruch itp przecież to beznadziejne i dziadowskie poziomem klubiki z nędznymi piłkarzami. Sram na was.

Nash77 - 14 lipca 2016, 22:44:02 - *.static.korbank.pl
czy Śląsk Wrocław nie zremisował czasami z IFK Goteborg 0:0 we Wrocławiu, a w Szwecji przegrał minimalnie 0:2 ? Jak obstawiacie, jaki będzie wynik Piasta na wyjeździe ?

FATUM - 14 lipca 2016, 22:44:07 - *.kalisz.mm.pl
Kiedy te cio...przestan przynosic wstyd Polsce,w tym sezonoe zdobedziemy punktow do rankingu od cholery

honys - 14 lipca 2016, 22:44:09 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Ujawnijcie swoje zarobki dziady piłkarzyki -pajacyki do kopalni!!!

picasso - 14 lipca 2016, 22:44:20 - *.116.237.10
znowu wiocha na caly swiat legia w 3 rundzie do domu piast juz odpadl crakowia wiadomo wstyd hanba i zaglebie za tydzien odpada....tyle pucharow piast mistrz...ja papiez.

Hhh - 14 lipca 2016, 22:45:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polak nie potrafi rządzić i tyle. Zadnych wzmocnien i liczenie na cud ze uda sie przecietnym skladem przeslizgnac do fazy grupowej.

kalbaro74 - 14 lipca 2016, 22:45:44 - *.dynamic.chello.pl
W zeszłym sezonie niektórzy chcieli aby Piast był Mistrzem Polski,piali z zachwytu nad grą tej drużyny,a dzisiaj dostali odpowiedź że to była tylko jedna runda.

do Xas - 14 lipca 2016, 22:45:57 - *.173.3.21.tesatnet.pl
Z tym samym Lechem który jako ostatni zespół Ekstraklasy pokonał we Florencji wtedy jeszcze lidera Serie A? Tak wiem głupie porównanie podobnie jak twoje.

Leon Cios - 14 lipca 2016, 22:46:00 - *.unregistered.net.exatel.pl
Liczyłem że Mokwa umieści coś z dystansu a tu taki klops

Kolo - 14 lipca 2016, 22:46:14 - *.waldex.3s.pl
Sopot...napisz kiedy pomorze zrobiło wynik dla Polski....prosze Cie napisz mi to zanim zasne Jesteś rasistą we własnym kraju...

zenada - 14 lipca 2016, 22:46:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PZPN - kiedy jakaś reakcja i kary dla tych pseudo klubów za ten popis w eliminacjach LE??
bez walki,bez zaangażowania ze strachem w oczach...po co się tam pchali??(klubikz gliwic i krakowa) KOMPROMITACJA -musza byćminusowe punkty na starcie extraklasy

alexinho - 14 lipca 2016, 22:46:25 - *.134.65.246
To naprawdę jest jakieś nieporozumienie, że takie drużyny typu Cracovia, Piast dostają się do pucharów. Te drużyny powinny wrócić na swoje miejsce ( czyt. walka o utrzymanie ) a miejsce w pucharach oddać ambitnym zespołom. Nie dość, że nasza liga poza paroma klubami jest naprawdę przeciętna to jeszcze mentalność polskich trenerów, działaczy ją dobija. Ale o tym można pisać godzinami...

kibic - 14 lipca 2016, 22:46:35 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
ASH dlaczego wyzywasz Polskie kluby.

pwls - 14 lipca 2016, 22:46:50 - *.euro-net.pl
Piast kadrowo najsłabszy uczestnik pucharów europejskich z Polski w tym sezonie więc porażka nie jest niespodzianką, choć nie sądziłem, że u siebie aż tak polegną. Był kiedyś sezon, że dwa polskie zespoły ugrały okrągłe "0" do rankingu?

papo - 14 lipca 2016, 22:46:53 - *.215.35.206
Mówicie -15pkt w lidze? Nie, po prostu w ramach kary nie przyznawać takim licencji na europejskie puchary przez jakieś 5-10 lat. Co z tego że teraz dostaną ujemne punkty, po czym za 2-3 lata znów "wrócą w chwale" na podium ekstraklasy i odpadną w pierwszych rundach z jakimiś Luksemburczykami, Azerami, Bułgarami czy Wyspiarzami Owczymi...

Mg - 14 lipca 2016, 22:48:30 - *.157.70.10.e-plan.pl
Piast na mistrza szedł. Pajace. 3/4 tej ligi to amatorzy i ogółu. Tylko Legia daje radę. Od lat tak jest i jest powtarzalność. Nawet jakby teraz odpadli to i tak jako jedyni zbierają punkty i przechodzą rundy wstępne i grają w grupach. Reszta to dziady i frajerzy.

## - 14 lipca 2016, 22:48:31 - *.adsl.inetia.pl
Trzeba przyznać, że stacje telewizyjne zrobiły nam przysługę, bo pokazywanie tej piłkarskiej padaki w wykonaniu Piasta i Cracovii na pewno doprowadziłoby niejednego kibica do szału i niejeden odbirnik telewizyjny solidnie by ucierpiał.

mj - 14 lipca 2016, 22:48:49 - *.dyn.optonline.net
Uwazam ze pzpn powinien karac ze nie przejscie 1 rundy.

Huawei - 14 lipca 2016, 22:48:58 - *.customers.d1-online.com
Brak słów ......

Zaki - 14 lipca 2016, 22:50:02 - *.dynamic-ww-11.vectranet.pl
Już ja lepiej pamiętam "wyniki" naszych ekip w Pucharach jak widzę co po niektórzy... Lech Poznań w latach 90-tych też grał z IFK Goeteborg w eliminacjach LM i dostał bęcki 0:1 i 0:3... Tylko Legii się udało 1:0 i 2:1. Co po niektórzy trochę zacofani w historii niech se to sprawdzą...

alexinho - 14 lipca 2016, 22:50:10 - *.134.65.246
Poza tym zgadzam się z wami, że te -15 pkt na początek sezonu by po części naprawiło problem minimalizmu ale trzeba naprawić tego przyczynę, nie skutek

Jarek - 14 lipca 2016, 22:50:56 - *.dynamic.chello.pl
Dziękuje, po stokroć 2800zł na moim koncie. Tylko Piast tak musice grać.

Szymon - 14 lipca 2016, 22:51:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wstyd!!!Oby spadli do 1 ligi.

ASH - 14 lipca 2016, 22:51:11 - *.bielskpodlaski.mm.pl
@KIBIC
Nie wyzywam żadnych polskich klubów, siedze w tym wszystkim już od kilkunastu lat, widze ze nie zmienia sie to ani troche, dalej sie kompromitujemy, dalej Ci amatorzy zarabiają taką forse, którą ty zarobisz przez rok albo i więcej.

Boris - 14 lipca 2016, 22:52:26 - *.centertel.pl
Piast - czyli niedoszły "Mistrz" Polski. Całe szczęście że jednak nim nie jest.
Nie sądziłem że będzie aż tak źle, szczególnie dlatego że Śląsk w zeszłym roku u siebie zremisował z Göteborgiem 0:0. Na wyjeździe też nie było najgorzej aż do drugiej połowy kiedy 2 proste błędy skończyły się dwoma bramkami dla szwedów.
Smutne ale prawdziwe. Zostało Zagłębie z małymi szansami na awans i Legia

do ASH - 14 lipca 2016, 22:52:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no niestety tak jest jak sie pochwala miernosc jak robi to weszlo. Jaranie sie pilkarzami typu maczynski itd. Liga jest gorsza od azerskiej i kazachskiej zgodze sie, moim zdaniem bedzeimy spadac i spadac. Niedlugo przegonia nas gruzini

dobranasza - 14 lipca 2016, 22:54:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zrobili to co Cracovia: olali, żeby nie było pocałunku śmierci.

ariel - 14 lipca 2016, 22:54:08 - *.dynamic.chello.pl
Poziom naszej "EXTRAKLASY" jest rewelacyjny. Tylko dziennikarze pompuja ten balon.

kris - 14 lipca 2016, 22:55:03 - *.dynamic.chello.pl
Tylko Legia od lat nie przynosi wstydu w pucharach i to jest mimo wszystko bardzo przykre

bob - 14 lipca 2016, 22:55:05 - *.adsl.inetia.pl
tak wysoko to juz druzyny z malty,giblartaru 0-1 z Aik !,łotwy,czy armeni nie przegrywaja.Zaglebie to cud ze 0-0 niestety jakas reforma albo po polskiej piłce

kibic - 14 lipca 2016, 22:55:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ludzie spokojnie jak można grać bez napastnika ( bariśić to nie napastnik ) mieli przegrać 0:1 ale szwedzi się rozpędzili. W kuluarach mówiono o przegranej ale taki wstyd to przesada!

Karabachu - 14 lipca 2016, 22:55:49 - *.centertel.pl
Spacerek dla IFK z wice ogorasami. Szwedzi maja farta w losowaniu.

mozil - 14 lipca 2016, 22:55:53 - *.43.137.26
a w lidze Piast będzie mocarny. żal dawać mi te 15 złotych na bilet żeby patrzeć na tą naszą ligę

Buka - 14 lipca 2016, 22:56:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kogoś ten wynik dziwi? Nasi "pucharowicze" w tym sezonie to totalne dno. Zestaw Piast, Zagłębie, Cracovia, od poczatku nie miał szans nic ugrać i tylko cudem zagłębie przeszło 1 rundę kwalifikacji. Nistety jak ogórki trafiaja do pucharów, bo teoretycznie "silniejsi, z większym potencjałem" zawalają sezon, jak np. Lech, to tak to się kończy.

Zerro - 14 lipca 2016, 22:56:50 - *.dynamic-ww-11.vectranet.pl
Cracovia kompromitująco odpadła, teraz nie ma wątpliwości Piast... Wstyd!!!! I to już w lipcu....!!!???

XXXXxxxx - 14 lipca 2016, 22:57:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
cuuuudnie... Craxa dno piast to samo legia z LM w 3 rundzie odpadnie i baraży o LE pewnie też nie przejdzie. A to jak grało zagłębie to lepiej tego nie komentować a piast no cóż, szwedzka liga rozpoczęta z tego co wiem chyba już dawno temu więc są w biegu. Tak czy inaczej w pucharach polskiej drużyny w tym roku nie będzie, cudownie zawsze jak coś idzie dobrze to trza to s*****olić i rozwalić drużynę jak to zrobił lech i legia. Panie Boniek zrób coś z tym...

ASH - 14 lipca 2016, 22:57:46 - *.bielskpodlaski.mm.pl
No tak, masz racje promowanie jakiś Cetnarskich bez obrazy i innych "wielkich amatorów", którzy nigdy nic nie osiągneli prócz pare bramek w naszej lidze, w naszej lidze, tej która nic nie znaczy w Europie i są już tutaj wielkimi gwiazdeczkami.
Kluby z Kazachstanu np Kairat Ałmaty ma w swoim składzie Arshavina,Tymoschuka i reszte, my nie mamy takich piłkarzy bo nas na nich NIE STAĆ.
Azerowie to samo, mam nadzieje że Legia trafi na Qarabag to wzsyscy zobaczą jakie byłyby męczarnie, i jeśli Legia by ich przeszła to szacun.

Boa - 14 lipca 2016, 22:58:22 - *.itsa.net.pl
Mecz jak codzień, polska drużyna poza Legią vs totalny europejski średniak = wyrazna porażka.

eros - 14 lipca 2016, 22:58:37 - *.centertel.pl
Ogórasy ogolone i bardzo dobrze. Pomyślą dwa razy zanim zbliżą się do pucharów, oby nigdy więcej.

jAA - 14 lipca 2016, 22:58:41 - *.149.17.27
Do ASH: 100% poparcia dla twego komentarza. Otoczka ligi pierwsza 10-tka europy,stadiony i frekwencja pierwsza 10-tka europy, pensje grajków pierwsza 15-tka europy, ale poziom grajków...miejsca w rankingu 30-35. Jak narazie jedyna Legia hańby i wstydu nie przynosi nie nie znaczy że robi show...

JNM - 14 lipca 2016, 22:59:16 - *.play-internet.pl
do Fradi i innych co tak uważają ,że trzeba było puscic Lechię do pucharów , puścic tzn co ? podłozyc sie ? to wina Craxy ,że Lechia w decydującym meczu nie miała sił grac , bo wolała wygrac w prestizowym meczu z Legią? , tak samo by sie nadawała na puchary skoro po ligowym meczu się nie nadaje do gry , a to wina Piasta ,że zdeklasował Lechię,Lecha i Wisłę w zeszłym sezonie ? Niech sie wykażą w lidze te potęgi ,to się wykażą w eliminacjach do pucharów

alexinho - 14 lipca 2016, 22:59:39 - *.134.65.246
Nie powiedziałbym, że będziemy wiecznie spadać ( myślę, że dalej niż 23-24 nie ma szans ) ale póki nie będziemy mieć stałych reprezentantów tylko takich cudaków to nadal będziemy oglądać taką kaszanę

Boni - 14 lipca 2016, 22:59:53 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Piastunki, pokonać IFK to duży sukces!!!
3-0 dla Piasta. Kto teraz odważy się krytykować nas, do boju hejtowcy. Tylko Piast!!!

100%BB - 14 lipca 2016, 22:59:59 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Ma PZPN i Ekstraklasa to na co zasłużyli! Skoro w naszej kopanej Trybunał Arbitrażowy z PZPN, mogą sobie kazdy na swój sposób ustawiać tabelę rozgrywek po 29 i 30 kolejce spotkań.
To taka ekstraklasa nigdy nie bedzie ligą w której gra się poważnie. Ponieważ jedynym miejscem gdzie przyjmuje się ostateczną wersję rozgrywek jest...stolik!
Po co grać, po co się starać, jak układ tabeli można weryfikować w dowolny sposób.
To potem wychodzą takie niespodzianki w pucharach gdzie gra się już na poważnie.
NAGRODA za całokształt ekstraklasy S.A
Ale za to Lotto, sypnie na kluby kasę, możny sponsor po 350 tys pln do podziału sumy podstawowej na 16 klubów, resztki na inne bonusy-SZOK!

futbolista - 14 lipca 2016, 23:00:02 - *.bois.qwest.net
wasted,to dopiero nadchodzi.....od Legiuni ! a wszystko przez pazernosc wlascicieli polskich klubow,ktorzy tylko patrza na gruby
osobisty portfel,pozbywajac sie co sezon grajkow.bo oto w tym kraju chodzi KAZDEMU,tylko o szybkie sie dorobienie,bez podchodzenia do tego dorobienia latami.nic sie wiec nie zmieni,pilka w tym kraju bedzie bagnem i jest gitara !!!

fan - 14 lipca 2016, 23:00:06 - *.dynamic-ra-07.vectranet.pl
Zagłebie zremisowało na ciezkim terenie maja rewanz u siebie a wy płaczecie.Szkoda gadac

Jaro - 14 lipca 2016, 23:01:30 - *.leon.com.pl
piast odpuścił puchary w tym roku, aby dobrze przygotować się do ligi i walczyć o miejsca dające walkę w pucharach. Chyba to proste

Dario - 14 lipca 2016, 23:02:03 - *.dynamic.chello.pl
Nasza liga to chlew z pięknymi firankami w oknach. Co roku syf w pucharach.Kupa przepłacanych grajków funta kłaków nie warta.

MISZCZ - 14 lipca 2016, 23:03:53 - *.hsi5.kabel-badenwuerttemberg.de
Wazne, ze kibice beda sie ekscytowac wystepami Lewandowskiego w Bayern München, Milika w Ajax Amsterdam, Piszczka w BVB 09, Glika w AS Monaco czy Krychowiaka w PSG.

ordon - 14 lipca 2016, 23:04:54 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Mysleli ze jak w cienkoklasie bez biegania na stojaco sie uda! Ruszacie sie jak muchy w smole. Zero wybiegania. Dno pilkarzyki pajacyki

Boni - 14 lipca 2016, 23:05:11 - *.dynamic.chello.pl
O co wam chodzi, przecież wygraliśmy mecz 3-0. Piast jest WIELKI.

Dario - 14 lipca 2016, 23:05:22 - *.dynamic.chello.pl
@fan. Ty widziałeś ten mecz? Człowieku! Partizan mógł nastrzelać z 5 bramek. Zagłębie grało piach.

Huawei - 14 lipca 2016, 23:06:38 - *.customers.d1-online.com
Limity na graczy z afryki i ameryki poludniowej robia swoje .........kibicu kiedy zobaczysz kolumbijczyka , argentynczyka , chilijczyka , boliwijczyka , ekwadorczyka , paragwajczyka......nie no lepsi kopacze z bałtyckich krajow gdzie poziom ligowy jest zacofany....to wina zibiego ....prezeso walnol limitem i mamy slabych graczy a ci bez paszportow unijnych graja w innych ligach.......masakra do czego doprowadzily te limity

ASH - 14 lipca 2016, 23:08:27 - *.bielskpodlaski.mm.pl
jAAA
Nie chcesz pogadać gdzieś? razem porozmawiać o tym całym syfie?

marcinn - 14 lipca 2016, 23:10:56 - *.dynamic.mm.pl
No to pograli w pucharach

ryba - 14 lipca 2016, 23:11:27 - *.53.155.248
Spadek

Deny - 14 lipca 2016, 23:13:30 - *.248.56.178
Tak myślałem jednosezonowce w tym roku walka o utrzymanie. Bo cóż innego można było się spodziewać.

pelek - 14 lipca 2016, 23:15:33 - *.ssp.dialog.net.pl
mam nadzieje że PZPN jakoś na to zareaguje bo takiej kompromitacji nie było od lat.Tylko San Marino,Andora i Wyspy Owcze zdobyły mniej punktów od nas.Cracovi i Piastowi przez najbliższych kilka sezonów nie powinno się przyznawać licencji na grę w europejskich pucharach oraz zastanowić się nad jeszcze innymi karami za działalność na szkodę państwa.

jAA - 14 lipca 2016, 23:17:34 - *.149.17.27
Sluchaj ASH, ja chetnie bym pogadal o tym syfie ale wlasnie my mozemy TLKO pogadac...a to nie my mamy o tym gadac tylko prezesi klubów,działacze, przedstawiciele PZPN, itd. Poziom ligi strasznie mizerny, każdy kto ledwo kopnie lepiej piłkę mysli tylko o odejsciu! Gdzie te czasy kiedy mielismy np. Wisłę w której piłakrze tacy jak Baszczynski,Kosowski,Żurawski,Szymkowiak,Cantoro,i
td, albo Widzew czy Legie gdzie np. Majak,Siadaczka,Lapinski,Koniarek,Pisz i wieeeelu innych któzy zamiast chciec odejsc siedzieli po kilka lat w najlepszych klubach kraju bez jakiegos parcia na sile na zachód? Ojjj wiele jest do zrobienia w naszej ligowej kopanej oj...wiele...

Rafał - 14 lipca 2016, 23:17:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak pisałem pare dni temu że szwedzi rozjadą piast to atak na mnie. Jak zwykle wychodzi na moje. Nie macie pojęcia o piłce tylko wierzycie w te brednie wciskane przez dziennikarzy z kanalu plus i im podobnych.

... - 14 lipca 2016, 23:19:43 - *.185-18-141.tkchopin.pl
A teraz policz ilu graczy spoza UE jest w tym szwedzkim zespole. Szukasz winnych? Winne są polskie kluby i mentalność polskiej kopanej.

ASH - 14 lipca 2016, 23:20:27 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Najgorsze, że mija tak kolejne 10 lat i jest dalej to samo, a drużyny żadnej w LM jak nie było tak nie ma, już niech ta Legia w końcu awansuje, to chociaż odskoczy od tych patologicznych drużyn finansowo i zarazem piłkarsko, i będziemy mieli wtedy chociaż w Europie jedną konkretną drużyne.

Piotrek_S - 14 lipca 2016, 23:22:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przestałem oglądać polską ligę kilka lat temu. Tu już nic się nie zmieni i nie ma na to nawet nadziei. Polska liga skończyła się wraz ze skończeniem się Wisły Kraków Frankowskiego i Żurawskiego. Została nam tylko reprezentacja.

a - 14 lipca 2016, 23:25:15 - *.dynamic.chello.pl
Ale was to boli. Dostali to dostali i tyle. Z resztą, lepiej brzmi porażka z Goeteborgiem niż z klubem, którego nawet na trzeźwo nie jestem w stanie wymówić (pozdrawiamy Cracovię)... tak w ogóle to właśnie Cracovia była dużo bardziej chwalona za styl w tamtym sezonie, zwłaszcza w rundzie rewanżowej, a skompromitowali się bardziej niż Piast.

asd - 14 lipca 2016, 23:26:21 - *.173.3.21.tesatnet.pl
Zaki. Tylko ze Goteborg z końcówki lat 80tych i początku lat 90tych należał do czołówki europejskiej.

asd - 14 lipca 2016, 23:29:03 - *.173.3.21.tesatnet.pl
Rafał tak wychodzi jak zwykle na twoje jak np. z reprezentacja na Euro

Atol - 14 lipca 2016, 23:35:31 - *.dynamic-ra-12.vectranet.pl
Juz po zakonczeniu sezonu mialem obawy przed pucharami ale mimo wszystko wierzylem ze za 2 lata 2 ekipy beda w LM a tu taki walek Boniek zrob cos ! Jakas kara, cokolwiek. Canal+ nie kupuj meczow tych ligowych partaczy bo nas osmieszyli ! Bez wplywow za transmisje niech leca na zbity pysk ! Za co ja place ? Ale jestem zly.

5-ty - 14 lipca 2016, 23:35:39 - *.dynamic.chello.pl
Oglądając dzisiejszy mecz uważam że IFK również poradziłoby sobie z Legią

JanCor - 14 lipca 2016, 23:36:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po meczu: wynik za wysoki z przebiegu gry. Piast operował dłużej piłką ale do 20 metra, potem ....była pustka. A Szwedzi zdobywali bramki. 3 typowa kontra.
Było to jednak solidne szwedzkie rzemiosło a Piast bez rytmu meczowego i bez ataku.

Piotrek_S - 14 lipca 2016, 23:41:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nie podniecajmy się, bo ewidentnie polskim klubom nie zależy na europejskich pucharach...Jak sie uda to spoko, jak nie to trudno. Takie jest podejście. Nasze kluby nie stać na grę na kilku frontach. Finansowo taka LE tez nie jest atrakcyjna...

morbus5 - 14 lipca 2016, 23:51:40 - *.bb.sky.com
30 meczow eliminacyjnych LE i jako gospodarz przegrywa tylko Piast....i to 0-3.ZENADA I WSTYD BUUUUUU

axson - 14 lipca 2016, 23:56:09 - *.dynamic.chello.pl
Kilka zdań o meczu, gra Piasta lepsza od wyniku, mecz ustawiony już 2 min po stracie bramki Piast przeważał a Goteborg strzelał bramki z kontry tu nie było czego bronić.W Piaście widać było brak Neszpora, IFK grało bardzo mądrze ale i tak uważam że nie była to kompromitacja naszej drużyny.Myślę że większość tu znawców powinna j.......nąć się w łeb mówiąc o karaniu Piasta czy Cracovii , pytam się was kto zabronił Lechii Lechowi, Wiśle grać w pucharach te drużyny były po prostu słabsze od nas a jeżeli mówicie o kompromitacji to proszę zerknąć w historię pucharów z jakimi drużynami dostawały w dumę nasze eksportowe zespoły

waldek - 15 lipca 2016, 0:04:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest powtórka z rozrywki, piszę o tym od dawna. Szwedzka Alksveskan bije na głowe EKSTRAKLASE, jest dwa poziomy nad naszą kopaną. Malmoe gra w LM, przeciętne zespoły takie jak Helsinborg i AIK niszczą Lecha i Śląsk w pucharach(przypomnijcie sobie te żałosne z naszej strony dwumecze sprzed kilku lat), w tym roku kolejne potwierdzenie: wicemistrz zbiera u siebie łupnia 0-3 od szwedzkiego przeciętniaka. Ale Polscy kibice żyją w przekonaniu że Szwedzka liga to dno i 3 m mułu. To samo Norweska i Duńska, białoruska słabsza, czeska, bułgarska słabsza, a jak przychodzi co do czego to goli nas zespół ze Szwecji, a Cracovię z Macedonii :D :D :D :D :D

axson - 15 lipca 2016, 0:05:44 - *.dynamic.chello.pl
Kilka zdań o meczu, gra Piasta lepsza od wyniku, mecz ustawiony już 2 min po stracie bramki Piast przeważał a Goteborg strzelał bramki z kontry tu nie było czego bronić.W Piaście widać było brak Neszpora, IFK grało bardzo mądrze ale i tak uważam że nie była to kompromitacja naszej drużyny.Myślę że większość tu znawców powinna j.......nąć się w łeb mówiąc o karaniu Piasta czy Cracovii , pytam się was kto zabronił Lechii Lechowi, Wiśle grać w pucharach te drużyny były po prostu słabsze od nas a jeżeli mówicie o kompromitacji to proszę zerknąć w historię pucharów z jakimi drużynami dostawały w dumę nasze eksportowe zespoły

Ligażenada - 15 lipca 2016, 0:06:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Litości cracovia, piast...dno!

Oburzony k - 15 lipca 2016, 0:07:23 - *.play-internet.pl
Kompromitacje Cracovii oraz Piasta pokazują dobitnie jak mocno przepłacani są nasi ligowcy. Poziom płac polskich kopaczy jest kompletnie nieadekwatny do poziomu ich gry. To jest szokujące, że piłkarze zarabiający tak ogromne pieniądze w stosunku do reszty społeczeństwa, nie potrafią przebrnąć I-II rundy kwalifikacyjnej. I nie miałbym nic przeciwko, gdyby płacili im prywatni sponsorzy. To byłaby ich sprawa. Tymczasem na tych skórokopów łożone są publiczne pieniądze. Wiele klubów bez państwowej kroplówki w ogóle przestałoby istnieć. I dobrze! Zaorać tę całą ekstraklapę i zrobić ligę zawodową w 100% finansowaną przez prywatny kapitał i skończmy ten piłkarski kabaret za nasze pieniądze. Jak chcą odpadać w rundach kwalifikacyjnych, to przynajmniej nie za moje pieniądze.

antopol16 - 15 lipca 2016, 0:21:19 - *.centertel.pl
Gra na remis. Piast nawet przeważał, ale IFK skuteczne do bólu.

Tomek - 15 lipca 2016, 0:36:07 - *.telekomunikacjawschod.pl
Levadia wygrała ze Slavią Praga 3-1 na pocieszenie

kibic - 15 lipca 2016, 0:37:45 - *.as13285.net
Celtic przegrał z kelnerami,policjantem i inymi amatorami z Giblartaru, to jest wstyd dopiero. Piast,no cóż... taki klub nigdy nie powinien grać w pucharach to nie ich wina że w lidze polskiej jest taki marny amatorski poziom

eeh - 15 lipca 2016, 1:01:21 - *.shamm.as
Po co takie klubiki pchają się do czołówki? A w ogóle to wstyd straszny. Nasze kluby wypadają póki co prawie najgorzej w Europie...

enKage - 15 lipca 2016, 1:17:49 - *.toya.net.pl
Przypominam, że poprzednią przygodę Piast równiez zakńczył po pierwszym dwumeczu z ogórkami, a mimo to kapitan, trener i chyba prezes zgodnie stwierdzili, że nie przynieśli wstydu, bo była walka. Całe szczęście, że i tym razem wstydu nie ma, prawda Piaście?
Weźmy tez poprawkę na przemęczenie materiału. Nikt z Goeteborga nie był na mistrzostwach, a z Piasta przecież połowa podstawowego składu pojawiła się we Francji, więc nie mieli czasu na odpoczynek

judasz - 15 lipca 2016, 1:24:05 - *.opera-mini.net (*.137.1.196)
szwedzi w pelni sezonu i do tego ich poziom ligi jest ciut wyzszy od ekstraklapy choc w innych parach eleminacji tez zdazaly sie niespodzianki

as - 15 lipca 2016, 1:31:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zakaz powinni mieć na grę w pucharach na 15 lat

zaglebiak - 15 lipca 2016, 2:11:29 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
juz lepiej grały kiedyś w pucharach wiejskie wynalazki typu Amica Wronki i Groclin Grodzisk Maz. wstyd Piascie że tak wysoko przegraliście i punktów do rankingu nie bedzie w dwumeczu a co by bylo jakby Bayern z wami grał hmm dwu cyfrówka chyba

üäöß niemc - 15 lipca 2016, 2:20:46 - *.dyn.telefonica.de
-20 punktow , do kopalni tych grajkow i 5 lige niech kapia kompromitujä Polske , zäl patrzec po euro

Baron - 15 lipca 2016, 2:29:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
To nie ma nic do rzeczy jeżeli chodzi o limit graczy z poza uni bo jak nie było limitu to co lepsze wyniki w pucharach były? Liga jest słaba a trenerzy nie potrafią przygotować drużyn do pucharów. Pensje to powinni obciąć do minimum. Pseudo piłkarze Piasta i Cracovi powinni wyjść na rynek i przepraszać kibiców za dziadostwo i prosić aby na ligę przychodziło chociaż po 500 osób.

rafalski - 15 lipca 2016, 2:35:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia nie odpadnie w trzeciej rundzie ludzie co wy wypisujecie taka szanse jak stworzyła u.e.f.a. teraz w tym roku i za rok to większej nie będzie Legia jest w losowaniu nie rozstawiona

Zdzichu - 15 lipca 2016, 2:58:56 - *.hsd1.pa.comcast.net
To nie Piast przegral mecz a zarzad z amatorem Sarkiewiczem na czele, co by nie bylo rok temu byl dyrektorem szkoly,dzis jest prezesem? i tych ludzi nalezy odsowac i miec do nich pretensje za wyniki .obiecal wzmocnienie klubu a co zrobil znacznie klub oslabil,w tamtym roku wicemistrzostwo to zasluga glownie trenera Latala ,widac ze trener ma juz dosc ,pracowac z amatorami z zarzadu Piasta bo z pustego salomon nawet nie naleje i tu jest najwiekrzy problem ,za durzo amatorow i kolesi co z pilka nie maja nic wspolnego siedzi w zarzadach i ma wiecej do powiedzenia po prostu pijawy

cc - 15 lipca 2016, 3:33:18 - *.53.235.37.in-addr.arpa
Piast to jest kompletne dno. Teraz wymówką piasta będzie "Niepotrzebne są nam puchary. Wystarczy byt ligowy i pewne utrzymanie się." Tak kończy drużynka jednego sezonu... ale żeby przegrać aż tak wysoko ? WSTYD I HANBA!!!

barti - 15 lipca 2016, 3:57:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze że chociaż reper mamy na europejskim poziomie w zeszłym roku Śląsk, dzisiaj Piast dobrze że Piast nas nie reprezentuje w LM

qara - 15 lipca 2016, 4:59:15 - *.dynamic.chello.pl
W ostatnim czasie bez wpadki to chyba był tylko Ruch Chorzów, który przynajmniej w I i II rundzie tracił minimalną ilość punktów do rankingu, a w III (Austra, Victoria) czy IV (Metalist minimalnie) owszem przegrywał, ale już z bardzo mocnymi drużynami.
Na plus oczywiście Legia.
A reszta to jakaś paranoja o ile jeszcze Lech, Śląsk, Wisła w kratkę i po za słabym sezonem i odpadnięciu z "kelnerami" mieli też dobry wynik, o tyle Jagiellonia i jak widać Piast czy Cracovia same wpadki.

Rekin - 15 lipca 2016, 5:10:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma drużyn słabych , nie potraficie tego zrozumieć ? W Europejskich pucharach skala trudności jest dwa razy wyższa niż w lidze. Nasz poziom na każdy sezon to maks 1 ekipa w fazie grupowej LE

cc - 15 lipca 2016, 5:35:42 - *.236.39.174
Nie ma żadnego wytłumaczenia dla pseudo piłkarzyków z Piasta. Przegrać u siebie 0:3 to jest kompromitacja i drwienie sobie z kibiców, którzy przyszli na stadion. Rozumiem porażkę 0:1, ale nie 0:3. Dali się ograć jak frajerzy.
Przynajmniej Jagiellonia i Śląsk rok temu nie dali pupy jak te paralityki z Gliwic... Jaga i Śląsk rok temu o tej porze zainkasowały 4 zwycięstwa i remis, a teraz to jest jakaś paranoja co Cracovia i Piast wyprawiają. Jedynie Legia i Zagłębie nie hańbi nas w Europie.

pl - 15 lipca 2016, 6:31:29 - *.play-internet.pl
Nie ma się co napinac Czy to Piast czy Śląsk czy Wisła czy Lech to nie jest istotne Istotne jest to że Żenujący jest poziom polskiej ligi W naszej lidze utrzymalby się nawet Frydek Mistek a może i by ugral miejsce w pucharach

BRR - 15 lipca 2016, 6:56:15 - *.static.akk.net.pl
Polskie drużyny powinny płacić kare za to jak nas reprezentują w pucharach. Oraz powinny dostawać zakaz występu w przyszłym roku. Kasy niema zamiast sie wzmacniać to sie osłabiają - więc po co wogule grają.

malami - 15 lipca 2016, 7:00:55 - *.hsd1.il.comcast.net
Wy miernoty bez honoru, idzcie orac pole a nie do pilki sie zabieracie. Wstyd i hanba- poziom San Marino. I wy chcecie zeby na stadiony ludzie szli? po co sie pytam? zeby takie ogory ogladac jak wy? to jest wasz zawod- to tak jakby jedyna fryzura jaka potrafi wykonac fryzjer bylo ogolenie na lyso. Jestescie tak zenujacy ze mam nadzieje ze czytacie te komenty i sie czerwienicie- miernoty.

rudikon - 15 lipca 2016, 7:28:22 - *.unregistered.net.exatel.pl
Wyniki szwedzkich drużyn: AIK - College Europa (Giblartar) 1:0 - gol w 89 min.
Hacken - Cork City (IRL) 1:1
Piast - IFK 0:3 hahahahahah
Nawet kelnerzy i półamatorzy wypadli lepiej niż nasi "zawodowcy".

Kowol - 15 lipca 2016, 7:34:38 - *.109.160.173.dolnet.pl
Uff... Jednak nie było niespodzianki. A tak się bałem

Neon - 15 lipca 2016, 7:35:31 - *.dynamic.chello.pl
Masakra wstyd zero punktów do rankingu i właśnie takie padliny się pchają do pucharów jeszcze jeden mecz i będą rozgrywać całe dwa mecze więcej niż w zeszłym sezonie i znów buraki się skupia na lidze a Polska przez takie drużyny będzie zaczynała od coraz niższych rund brawo Piast

Mądry - 15 lipca 2016, 7:37:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szkoda że takie cyrki mają miejsce...
Polska na to nie zasługuje.
Polską ligę stać na STWORZENIE klubów co godnie nas będą reprezentować w Europie !!!
Lech,Lechia...pewnie lepiej by wypadły,ale nie one grają w pucharach.
Trzeba ZLIKWIDOWAĆ te zimowe latania po klubach !!!
Piłkarz NIE może zaczynać sezonu np.w Lechii a kończyć w Lechu czy Legii..
To NIE ma sensu !!!!!!!!!!

Mądry - 15 lipca 2016, 7:42:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jeżeli nic się nie zmieni to będziemy oglądać odpadanie polskich klubów w ŚRODKU WAKACJI !!!
Mamy stadiony,mamy PIŁKARZY !!!
REP.Polski poczyniła postępy.
Tu też trzeba się zastanowić...

Leszek - 15 lipca 2016, 7:51:48 - *.centertel.pl
Nie winię słabego Piasta, chłopaki grali jak umieli.
Przyczyny tego dramatu są znacznie głębsze. Po prostu polska Ekstraklasa ma bardzo niski poziom, czego dowodem jest to - że jej wicemistrz jest deklasowany u siebie z przedstawicielem bardzo przeciętnej ligi szwedzkiej.
To jest dramat PZPN-u , Ekstraklasy i wszystkich kochających futbol kibiców w Polsce.
Oczekuję odzewu ze strony PZPN. Niech nie chowają głowy w piasek jak struś. Tu trzeba reform.

Kuba - 15 lipca 2016, 7:53:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie może być repra dobra i kluby dobre. Za dobrze by było Przecież ligę zreformowano nie pod puchary tylko właśnie pod brak pucharów by emocjonować sie ligą a nie pucharami Nie widzicie tego. I tak każdy wie, że do grupy może dojść tylko Legia to po co się męczyć. Craxa i Piast wyszli z założenia, że jak najmniejszym nakładem odpaść. A po co grali o puchary? Bo dostaje się medal za miejsca 1-3 i premie finansowe. To wystarczy. W pucharach nie trzeba już nic osiągać. Liczy się byt ligowy. I taka jest prawda i nie ma co obrażać Piasta

anx - 15 lipca 2016, 8:03:51 - *.dynamic-ra-06.vectranet.pl
Piast najgorsza druzyna rundy eliminacyjnej Ligi Europy - kurczaki hodować a nie w piłkę grać

zestan - 15 lipca 2016, 8:17:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeżeli dalej w Polsce będzie się płacić za to że się jest. Nikt nie wypleni lenistwa, cwaniactwa i poczucia że cały świat powinien leżeć u stóp bo się jest piłkarzem to nasze kluby będą dalej tak wyglądać na arenie międzynarodowej. Całe szczęście że Lincoln Red Imps FC warszawska Legia nie wylosowała.

Szorstki - 15 lipca 2016, 8:19:49 - *.static.ip.netia.com.pl
Zakaz gry w pucharach dla Piasta i Cracovii które skompromitował polska piłkę nożną.

trotwood - 15 lipca 2016, 8:25:35 - *.177.11.2
Co wy wszyscy z tym pchaniem się na mistrza/do pucharów/do czołówki? Piast się nigdzie nie pchał! Przez większość sezonu nie było żadnego innego kandydata na mistrza, nikt nie chciał się schylić po tytuł. Dopiero pod koniec Legia raczyła zawalczyć. Innych kandydatów na miejsca medalowe w ogóle nie było, Piast zajął 2. miejsce w cuglach. Pomyślcie, zanim napiszecie. Niestety, taki mamy poziom ligi, że obrywa ze słabiutkimi Szwedami.
P.S.
Mecz ułożył się bardzo nieszczęśliwie. Trudno powiedzieć co by było, gdyby nie ta 2. minuta. IFK nic nie grał, po prostu czyhał na kontry, które nastąpiły. Druga bramka niestety po podaniu Mraza... Wynik kompromitujący, tym bardziej, że rywal jak najbardziej w zasięgu Piasta.

Sopot - 15 lipca 2016, 8:30:48 - *.146.186.87.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I teraz Spójrzcie te tłumy kibiców np w porównaniu z Czechami czy Słowacja te oprawy te spiewy te młyny itd to wielka komedia .
My kibice wpływami na to ,ze te miernoty z Cracovii Piasta i innych klubów dostają po 100 /200 tys euro rocznie.
Miasto dało 20 mln zł Piastowie zamiast remontować ulice parki skwery dopłaca do przedszkoli żłobków itd
Te miernoty biorą kasę kontrakt się kończy i przenoszą się z Gliwic do np Zabrza .
Jakbyśmy zbojkotowali ich i nie chodzili na mecze to mogłoby się to zmienić

znawca - 15 lipca 2016, 8:31:54 - *.tktelekom.pl
Kolejny przedstawiciel extraklapy się skompromitował.Ale najbardziej żałosne jest to że po każdym losowaniu udzielają się tu fachowcy że liga szwedzka to dno ,ze jesteśmy faworytami i takie tam brednie.

PL - 15 lipca 2016, 8:39:53 - *.193.181.43
Byłem na meczu, widziałem. Pewnie wieszałbym psy jakbym nie widział. Wynik ewidentnie gorszy niż gra. Piast przeważał większość meczu. Gra się nawet kleiła. Brakło doświadczenia, Nespora i jakości w defensywie. Szwedzi byli niezwykle skuteczni. Pierwszy gol trochę przypadkowy ustawił trochę mecz, Piast wyszedł przestraszony na boisko. 3 gol typowa kontra po odkryciu się Piasta. Na plus Mraz, Żivec, Bukata. Na minus Mokwa (totalna porażka), Hebert (zawsze spóźniony, truchtal zamisat begać). Litwin też taki trochę niepewny, chociaż niby widocznych błędów nie popełnił. Murawski na początku trochę wystraszony później dobrze przecinał akcje Szwedów w środku i wyprowadzał piłkę. Masłowski nic nie pokazał, spowalniał trochę akcje. Barisić pokazał że bez Nespora nic nie znaczy. Piast ładne akcje konstruował ale brakowało wykończenia, Nespora który by się zastawił w polu karnym czy odegrał do Barisicia.

Piotr - 15 lipca 2016, 8:53:04 - *.icpnet.pl
Nie wierzę, Gibraltar ma lepszy współczynnik w tym sezonie niż Polska

lolek - 15 lipca 2016, 9:16:36 - *.centertel.pl
Czas napisać petycje do Sejmu niech w końcu coś zrobią z Extraklapa bo to już przestało być śmieszne .Pieniądze z samorządów idą na farsę a kopacze mają to gdzieś ,ani ambicji ani chęci podnoszenia poziomu sportowego co rok to gorzej a w klubach i PZPN zachłysneli się chyba reprezentacją że troche zaczeła lepiej grać.W klubach po staremu wypłata co miesiąc jest i to się liczy.

jasnowidz - 15 lipca 2016, 9:29:04 - *.uznam.net.pl
http://www.polskieradio.pl/42/3146/Artykul/1643386
,Polskie-kluby-pilkarskie-zarobily-prawie-05-mld-z
l-Najmniej-z-biletow
Przyczyna takich wyników

Almix - 15 lipca 2016, 9:37:36 - *.satfilm.com.pl
WSTYD i CHAŃBA dla polskiej piłki nożnej. Jako kibic m.in. Legii wolę żeby w przyszłym sezonie o europejskie puchary walczyli Legia i Lech, bo to co wyprawiają inne nasze "czołowe" drużyny to jest dramat. Mam nadzieję, że jeszcze Zagłębie da radę.

Gadochan - 15 lipca 2016, 9:42:12 - *.uznam.net.pl
Jak mogło być inaczej, jeżeli skład KAŻDEGO z polskich klubów jest po zakończeniu ligi demontowany, a do pucharów kluby przystępują rozurlopowane, roztrenowane i w atmosferze totalnej fiesty? Połowa składów wraca do drużyn z kurortów niedostępnych dla przeciętnego zjadacza chleba i czuje się pokrzywdzona, że znowu coś musi. Taki np. Stępiński, który na Euro nie zagrał (niestety) ani minuty i tak skorzystał z dwutygodniowego urlopu zagwarantowanego mu przez UEFA. Gdyby chciał podbijać świat, to urlop po takim wysiłku, jak ława na Euro miałby w d...

lajkonik22 - 15 lipca 2016, 9:51:53 - *.dynamic.chello.pl
Trzeba bylo grac w lidze to by i puchary byly. Ale wasze klubiki gorsze od pucharowych.to o co chodzi? Glupole i lysole.myslcie co piszecie.żenada.

Brutus - 15 lipca 2016, 9:52:59 - *.play-internet.pl
Tak czytam o tym karaniu za fatalną grę w europejskich pucharach i w sumie byłoby to do zrobienia. -5 pkt w następnym sezonie za nie przejście ani jednego rywala w europejskich pucharach. Jak się nie podoba zawsze można zrezygnować ze startu na rzecz klubu, który zajął piąte miejsce w lidze. Tylko ciekawe co na takie karanie UEFA by powiedziała. Karanie z przegranie meczu byłoby niezłym ewenementem.

Gadochan - 15 lipca 2016, 10:02:51 - *.uznam.net.pl
A tych, którzy w związku z klapą pucharową tradycyjnie bredzą o reformie ligi pytam grzecznie, czy widzieli gdzieś inny system rozgrywek skutkujący sukcesami? Gdzie? W Hiszpanii? W Niemczech? W Anglii? We Włoszech, Francji, Portugalii...? Gramy, szanowni państwo, systemem takim, jak cały piłkarski świat, tylko wychodzi na to, że kapitał, "menedżerów" i "ekspertów" mamy cwanych, ale za głupich. Na długo przed pucharami mówiłem, że polskie kluby nie potrzebują żadnych wzmocnień - wystarczy, żeby po sezonie przestano je rozbierać i budować od nowa. Bo na dzisiaj sytuacja jest taka, że drużyn, które zdobyły trofea w poprzedniej edycji ligi już nie ma, a nowych nie ma jeszcze.

@Almix - 15 lipca 2016, 10:05:05 - *.play-internet.pl
Ale hańba nie pisz przez CH, jeszcze z Capsem, bo oczy bolą człowieku. Podkreśla na czerwono, więc dziś nawet półanalfabeta nie musi robić błędów.

Balcer - 15 lipca 2016, 10:12:36 - *.235.154.77 (*.115.108.55)
A może to jest tak że ani Piast ani Cracovia w pucharach nie chciały grać? I jeżeli tak jest to te pseudograjki nie maja za grosz honoru.

amaral - 15 lipca 2016, 10:25:31 - *.179.139.118
Ja rozumiem, że nasza liga jest na poziomie San Marino czy Andory. Ok, nie każdy musi być silny. Ale pytanie jest jedno: dlaczego tak słabi zawodnicy jak w naszej lidze zarabiają takie pieniądze nic nie potrafiąc, i to często dostają pieniądze od miast czyli nas wszystkich?????!!!!! Powinni max mieć stypendia 500 zł i tyle. I to też nie od miast tylko od kogoś kto chce im płacić.

Wampir - 15 lipca 2016, 10:27:08 - *.dynamic.chello.pl
Gańba to jest Panie i Panowie i tyle Pozdrawiam

qwe - 15 lipca 2016, 10:28:56 - *.static.ip.netia.com.pl
Jak porównać te kluby z tym co pokazał ostatnio Ruch Chorzów w eliminacjach do LE?

@Leszek - 15 lipca 2016, 10:29:52 - *.179.139.118
Dobrze mówisz. Nie można mieć pretensji do zawodników polskich klubów, bo oni grają jak umieją. To ktoś ich wybiera, ktoś ich zatrudnia i ktoś im płaci fortunę jaka dla nas jest nieosiągalna, a przy tym w swoich pracach musimy robić wszystko dobrze. I to z naszych często - miejskich - pieniędzy płaci się klubom, czyli też zawodnikom. Dlatego mamy prawo wymagać pewnego poziomu. Przegrać też można i w 1 rundzie, ale reprezentując pewien poziom, po walce.

Kibic - 15 lipca 2016, 10:40:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wg. mnie powinny być kary dla takich klubów co się pchają na miejsca pucharowe a tylko przynoszą pośmiewisko w Europie. Kiedy w końcu działacze zrozumieją, że nasza liga nigdy nie będzie silna ani prestiżowa jak nie dojdziemy gdzieś wysoko w pucharach. Włodarzom powinno zależeć na Europie a nie być "wielkim" na własnym podwórku. Bez tego nigdy nie będziemy silną ligą. Wstyd i tyle, ja rozumiem, żeby przegrać po walce jak Polska z Portugalią, ale w ten sposób na własnym boisku to wstyd. Dotyczy się to też Cracovii i Zagłębia. Legia też powinna się wzmocnić a nie osłabiać.

t - 15 lipca 2016, 10:50:12 - *.dynamic-ww-06.vectranet.pl
i na co taki klubik w pucharach?

v - 15 lipca 2016, 11:09:01 - *.146.187.242.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Poza reprezentacją taki mamy właśnie futbol.
Ligowe kopaniny nie kłamią.

- 15 lipca 2016, 11:09:55 - *.dynamic.chello.pl
szkoda że to Sosnowiec nie grał było by 0-12

lechXVI - 15 lipca 2016, 11:34:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To taki tradycyjny wynik w konfrontacjach polsko-szwedzkich w pucharach. 1992 Lech - IFK Goeteborg 0-3, nie tak dawno z AIK Solną też 0-3, tyle że w Szwecji. Ponadto Śląsk Wrocław w 2012 z Helsingborgsem 0-3. I teraz Piast 0-3. Słowem Polska - Szwecja 0-3, gdyby nie Legia, która ciut poprawiła statystkę w 1995 z IFK Goeteborg i w 2001 z Elfsborgiem.

Tomek - 15 lipca 2016, 12:06:28 - *.opera-mini.net (*.47.99.69)
Cracowia piast spadek z ligi.zawisza tez raz zagrała w pucharze i znikneła z mapy piłkarskiej po co pchaja sie do pucharôw wstyd dla polski robia w geteborgu wynik dwucyfrowy będzie to pewne

bis - 15 lipca 2016, 13:06:37 - *.146.37.131.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Panowie. Nie ma znaczenia czy gra Piast czy inny zraz/ za rok może to być mistrz e-klapy/. Po prostu nasza liga od 20 lat, to ogon Europy.
Prawdziwi kibice powinni sobie odpuścić, te denne rozgrywki. Szkoda czasu i nerwów na padakę.
Biorą niezłą kasę od pseudo-sponsorów, to niech popychają tę żenującą piłkę, podczas gdy Polacy muszą szukać pracy za granicą.

WIDZEW - 15 lipca 2016, 13:34:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Trzeba poczekać jeszcze jakiś czas na WIDZEW.Jedyny klub który się nie kompromituje w pucharach.

Warszawiak - 15 lipca 2016, 15:10:03 - *.warszawa.vectranet.pl
Takie drużyny jak Piast czy Cracovia powinny mieć zakaz występowania w pucharach za taką grę. Wstyd i kompromitacja!

fritz - 15 lipca 2016, 15:44:45 - *.204.139.82
Jak co roku nie wiem czy smiac sie czy plakac podczas rund kwalifikacyjnych polskich poteg ligowych w europejskich pucharach. Stan rzeczy na dzis wyglada w ten sposób, iz w tegorocznym rankingu krajowym, do którego Cracovia, a chyba równiez i Piast nie wniosa juz raczej nic, wyprzedzaja nas (z dorobkiem: 0,500 pkt) w chwili obecnej nastepujacy potentaci europejskiego futbolu ligowego: Bulgaria, Slowenia, Slowacja, Gruzja, Lotwa, Macedonia, Estonia, Finlandia, Islandia, Walia, Luksemburg, Wegry, Moldawia, Albania, Armenia, Irlandia, Czarnogóra, Gibraltar i Malta.
Wyprzedzamy obecnie jedynie: San Marino, Andorre i Wyspy Owcze...
Czy dodac cos jeszcze na temat poziomu polskiej pilki klubowej?...

yoz - 15 lipca 2016, 16:05:50 - *.tel.tkb.net.pl
obserwując lige szwedzką troche meczów ich ogladałem naprawde oglądam sporo meczów od ponad 20 lat - ogladajac lige szwedzką - ich liga jest szczebel wyzej - niestety - mamy jednaze słabszych lig w Europie - zbyt słabe szkolenie piłkarzy robi swoje.Natomiast najlepiej szkolą piłkarzy w Krakowie w ostatnich czasach Wisła i tylko tyle.. nic poza tym - Jeszcze Jagiellonia ma w sobie coś.. Szkoleniowcy Legii sa dość słabi oprocz Dowhania co widac po stylu gry - mozna sobie porównac Wisłe za Kasperczaka a dzisiaj Legie - jesli chodzi o styl diametralna róznica - Nie wiem co ten Boniek robi zeby ten poziom poszedł w góre - efektów nie widać.
Tylu piłkarzy biega dobrych i tanich w Bułgarii czy Macedonii naprawde spoglądajac np na Shkendije - gdzie polscy działacze maja oczy - nie mam pojęcia.

yoz - 15 lipca 2016, 16:10:49 - *.tel.tkb.net.pl
Natomiast Legia ma zawyżone aspiracje europejskie
kupują dość drogo graczy jak na polskie warunki a ci gracze nie sa tacy super - obecnie skład Legii jest dość dobry porównywalny z Wisłą za Kasperczaka natomiast szkoleniowcy dzisiejsi którzy siedzą w Legii cały sztab ewidętnie do wymiany - Wisełka miała hokejowe wyniki w pucharach a Legia ledwo ledwo sobie radzi - a piłkarzy maja naprawde zblizonych - sprawa lezy w sztabie szkoleniowym - najlepszy z tego sztabu to tylko i wyłącznie pan Dowhań.
Co widać po Fabiańskim i reszcie br.

LEO - 15 lipca 2016, 18:08:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze że wynik nie był większy

Cosell - 15 lipca 2016, 19:50:21 - *.radom.vectranet.pl
W rankingu pucharowym UEFA Polska traci. Niedługo wyprzedzi nas Azerbejdżan, Izrael i Kazachstan. Naciska Liechtenstein. Spadamy do futbolowego trzeciego świata.

nikt - 15 lipca 2016, 21:23:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiecie że w IFK grali Szwedzi, Norwegowie, Duńczycy i Boliwijczyk ze Szweckim obywatelstwem. Jedyne co może uratować takich od kompromitacji to wymyślić mecz o puchar tolerancji grany w tym samym dniu co Puchar Polski a grałyby w nim zespoły Polskie z najwyższymi rankingami UEFA poza tymi co grają w PP a wygrany tego meczu grałby w LE zamiast 3/4 z ligi. Puchar ten można by rozgrywać w Białymstoku temu że od wieków w Podlaskim oprócz Polaków żyją Białorusini, Litwini, Ukraińcy, Romowie, Tatarzy (nigdzie indziej nie znajdziecie takiej mozaiki narodowej).
To nie dopuściłoby Craxy do pucharów a kto wie czy Lech zamiast grać z Legią w finale PP nie wolałby w tym meczu zagrać o puchary bo tu łatwiej.

kali - 16 lipca 2016, 10:45:32 - *.adsl.inetia.pl
Latal podał się do dymisji. Jeszcze powinni razem z nim ci nieudacznicy kierujący PIASTEM iść w (...). Nic (...) nie potrafią. Szkoda na takie zera nafty.

kibica wol - 16 lipca 2016, 14:00:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kompromitacja z frekwencja kompromitacja z dopingiem i kompromitacja 0 - 3 .Trener od razu dał se spokój bo z tego już nic nie będzie.

matadoR - 6 sierpnia 2016, 18:31:09 - *.centertel.pl
Nie widze komentarza tego kargula niejakiego bar pulpeta.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas