[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 marca 2018, 19:58:34 - mistico
Komisja Ligi ukarała Piasta i Górnika

Na dzisiejszym posiedzeniu Komisji Ligi podjęto decyzje dotyczące przerwanego spotkania 26. kolejki Ekstraklasy Piast Gliwice - Górnik Zabrze. Mecz został zweryfikowany jako walkower na niekorzyść gospodarzy, ale jednocześnie trzy punkty zostały odjęte Górnikowi.

Komunikat Komisji Ligi:

Zgodnie z par. 7.6.17. przepisów PZPN w sprawie organizacji rozgrywek w piłkę nożną zawody zostały zweryfikowane jako walkower 0:3 na niekorzyść klubu Piast Gliwice w związku z zachowaniem kibiców, którzy spowodowali przerwanie meczu. Z tego powodu zawody zostały zakończone przez sędziego przed upływem ustalonego czasu gry. Komisja oparła swoje orzeczenie na podstawie oficjalnego raportu sędziego zawodów oraz delegata meczowego PZPN oraz po wysłuchaniu przedstawicieli obydwu stron.

Piast Gliwice poinformował Komisję Ligi o podjętych działaniach, w wyniku których zidentyfikowano już kilkadziesiąt osób biorących udział w zajściu. Dodatkowo dopuściły się one zniszczenia mienia na stadionie. Na osoby te zostaną nałożone klubowe zakazy wstępu na imprezy masowe oraz będą wobec nich złożone pozwy o naprawienie szkód. Klub podjął decyzję, że do zakończenia sezonu 2017/2018 zamknięte zostaną znajdujące się za bramką sektory O, P, R, S. Z kolei osoby, które zajmowały miejsca w sektorach P i R na meczu z Górnikiem Zabrze, nie będą mogły zakupić biletu do zakończenia rundy zasadniczej na żadną trybunę.

Komisja Ligi postanowiła wymierzyć karę uwzględniającą działania i publiczne deklaracje klubu. Dodatkowo na Piast Gliwice nałożono karę zakazu organizacji wyjazdu grupy kibiców na sześć kolejnych meczów oraz na dwa kolejne mecze z Górnikiem w Zabrzu, a także karę finansową w wysokości 80 tysięcy złotych.

Jednocześnie klub Górnik Zabrze został ukarany zakazem organizacji wyjazdu grupy kibiców gości na sześć kolejnych meczów i na dwa kolejne mecze z Piastem w Gliwicach oraz karą finansową w wysokości 40 tysięcy złotych. Kibice, którzy podczas meczu z Piastem znajdowali się w sektorze gości, nie będą mogli wejść na trzy kolejne mecze domowe Górnika. Dodatkowo klub Górnik Zabrze został ukarany odjęciem trzech punktów.


- Według raportu sędziego oraz delegata zawodów bezpośrednim powodem przerwania meczu w Gliwicach i braku możliwości jego kontynuowania przez sędziego było zachowanie kibiców Piasta. W związku z tym odpowiedzialność za to, że mecz nie mógł zostać dokończony, spoczywa na organizatorze meczu. Decyzja Komisji została podjęta na podstawie przepisów, które w takim przypadku przewidują obligatoryjną weryfikację zawodów jako walkower. Komisja dostrzegła jednak, że zachowanie kibiców Piasta nastąpiło na skutek prowokacji ze strony kibiców gości. Orzeczona kara o docelowym odjęciu trzech punktów ma mieć skutek prewencyjny i ma to być wyraźny sygnał, że Komisja Ligi nie będzie tolerować prowokacyjnych, zachowań chuligańskich, ani takich, które miałyby na celu wypaczenie wyniku sportowego - powiedział przewodniczący Komisji Ligi Zbigniew Mrowiec.


źródło: Ekstraklasa SA

ksg - 5 marca 2018, 19:59:16 - *.146.193.3.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
kabaret...

Gliwice - 5 marca 2018, 19:59:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Beka z górnika

Daw - 5 marca 2018, 20:00:36 - *.centertel.pl
Kpina

dddd - 5 marca 2018, 20:00:39 - *.dynamic.chello.pl
hahahhahahahahahahaha wał roku wszystko pod Legie

pralka - 5 marca 2018, 20:01:44 - *.76.86.168.ipv4.supernova.orange.pl
Czyli walkower, ale jednak nie.

1906 - 5 marca 2018, 20:02:11 - *.cable.smsnet.pl
Odpowiedzialność zbiorowa dalej w cenie

adam81w - 5 marca 2018, 20:02:16 - *.dynamic.chello.pl
skandal, to jest chore. Co Górnik zawinił że Piast nie potrafi meczu zorganizować ani zadbać o bezpieczeństwo.

D - 5 marca 2018, 20:02:25 - *.249.223.63
szczewa hehehe....mocie swój walkower -3

ikar - 5 marca 2018, 20:02:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skandal, kolesiostwo.
Warszawa boi się Górnika, ale tu już punkty zabrane więc mają luźniej.
Zaraz na Jagę się coś znajdzie, a i na Lecha pewnie też.

PePe - 5 marca 2018, 20:02:59 - *.dynamic-zab-06.vectranet.pl
+3 -3 brawo

zz - 5 marca 2018, 20:03:14 - *.228.245.66
Pięknie, -3 do Górnika za "sprowokowanie". Proponuję zatem wszyscy, którzy nie chcą by rywal zdobył żadnych punktów by wyszli na boisko po jakiejkolwiek "prowokacyjnej przyśpiewce". Piękne przekręty. -3pkt za spalenie flagi...

WojtusCWKS - 5 marca 2018, 20:03:28 - *.252.10.206.internetia.net.pl
-3 dla GryffiGórnika za spalenie flagi xD

Kibic - 5 marca 2018, 20:05:18 - *.play-internet.pl
A co tu Gornik jest winny ? Rownie dobrze w tych 9 minutach mogl 2 gole strzelic gdyby nie bydlo z piasta . Czy to Gornik zabezpieczal mecz ? SKANDAL

Xzx - 5 marca 2018, 20:05:42 - *.static.surfer.at
Kolego, wały to dopiero będą jak na 2-3 kolejki przed końcem Jaga bądż inny klub będzie przed Pzpn Legią Var.

mj23 - 5 marca 2018, 20:05:50 - *.piekary.net
Górnik powinien się odwołać. postawili znak równości pomiędzy spaleniem flagi a zdemolowaniem stadionu i przerwaniem meczu. to jakaś kpina.

Obiektywny - 5 marca 2018, 20:05:57 - *.dynamic.mm.pl
Bardzo dobra decyzja biorąc pod uwagę wynik meczu do 81minuty. Chore by było gdyby Górnik dostał 3 pkt za darmo. Piast stracił 3 pkt, Górnik nic nie zyskał. Sprawiedliwie.

Waldek-Łaz - 5 marca 2018, 20:06:09 - *.212.46.121-internet.zabrze.debacom.pl
Górnik minus trzy punkty... Niech PiS się weźnie zatych komunistów z PZPNu. Cyrk na kołkach. Wał roku

dex - 5 marca 2018, 20:06:30 - *.play-internet.pl
Walkower dla Górnika a następnie odebrane mu 3 pkt. Hahahahahaha. Czegoś takiego to jeszcze nie widziałem. Hahahahahaha.

legia mist - 5 marca 2018, 20:06:31 - *.215.200.191-internet.zabrze.debacom.pl
czyli wczoraj skasowano Lecha,dzisiaj Górnika jeszcze Jagiellonie trzeba przypilnować

Hw - 5 marca 2018, 20:07:09 - *.10.208.41
Ikar na Lecha już znaleźli Marciniak się nazywa

Kalbaro.74 - 5 marca 2018, 20:07:10 - *.dynamic.chello.pl
Ukarani po równo, a już dopisywali trzy punkty Górnikowi.

SO 1906 - 5 marca 2018, 20:07:18 - *.dynamic.chello.pl
O jakże mi przykro

kakaes - 5 marca 2018, 20:07:29 - *.play-internet.pl
sprawiedliwe!

Klasyk - 5 marca 2018, 20:07:29 - *.172.86.174
Czyli moje przypuszczenia się sprawdzily pamiętacie mecz Rosji z Serbią podobna kara.

Borubar - 5 marca 2018, 20:07:33 - *.146.110.20.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Komisja Legii orzekła jedyny możliwy werdykt, który nie zaszkodzi Legii. To jest kpina z kibiców innych klubów, niż Legia. Wszystkie kluby powinny bojkotować mecze przeciwko Legii. Ta liga nie ma najmniejszego sensu, dopóki będą rządzić układy.

WuWu - 5 marca 2018, 20:07:49 - *.sileman.net.pl
Pieprzyć tę waszą ligę leśne dziady!

Edvardo - 5 marca 2018, 20:07:59 - *.215.200.146-internet.zabrze.debacom.pl
SKANDAL !
-3 pkt za ???? No właśnie ? Nie wiedzieli jak z tego wyjść. Teraz każdy mecz na którym cokolwiek się stanie powinno być traktowane jako -3 pkt. W ogole niech nie graja !
CHORE GÓRNIK POWINIEN SIE OD TEGO ODWOLYWAC

Szczewiani - 5 marca 2018, 20:08:08 - *.dynamic.chello.pl
Kręcina zadziałał. Leśne dziadki w formie. Uwalili Lecha, teraz Górnika...przyjdzie czas na Jagiellonię... niestety!

figa i mak - 5 marca 2018, 20:08:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Więc jednak obustronny walkower. Górnik brawo ty!

Anonim - 5 marca 2018, 20:08:45 - *.dynamic.chello.pl
Wszystko pod Legię... Tragedia!
Proponuję jeszcze -3 dla Jagielonii i +9 dla Legii

Pep - 5 marca 2018, 20:08:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Trzeba było pazie te flagi spalić w przerwie meczu a nie kombinowac

mlody - 5 marca 2018, 20:09:30 - *.grakom.pl
tak tak Warszawa boi się Górnika :D :D Tego Górnika który dostaje lanie od Piasta tułającego się w dole tabeli , który z Pogonią u siebie celnego strzału nie potrafi oddac. Wy w tym Zabrzu to już kompletnie postradaliscie zmysły , kompletny odlot :D

Tomi - 5 marca 2018, 20:09:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Prowokacja udała się zabolom, werdykt sprawiedliwy jeszcze kara dla ochrony za pozwolenie wniesienia flag Piasta i ich spalenie

xxx - 5 marca 2018, 20:09:52 - *.dynamic.chello.pl
haha niezłe jajca...to teraz reszta klubów za piro dostanie -3 punkty (w tym Wisełka za spalenia flag) i wszyscy wyjdą na swoje :P

PYX - 5 marca 2018, 20:11:46 - *.dynamic-zab-07.vectranet.pl
Redakcjo bardzo proszę o odpowiedni art. regulaminu, który daje podstawy do odjęcia punktów Górnikowi. Bardzo mnie to ciekawi. Z góry dziękuję

sas - 5 marca 2018, 20:12:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Werdykt Komisji ewidentnie pod Lecha, widac ze juz sie Rutkowskiemu lampka zapaliła że ich Górnik przegoni hahah

kibic - 5 marca 2018, 20:12:35 - *.leon.com.pl
Ha Ha Ha czyli Jaki związek taka Liga hahahahahh

SGL - 5 marca 2018, 20:12:39 - *.net.brewet.pl
A co chcielibyście dostać za frajer 5 pkt, 2 już otrzymaliście po padolino anhulo i wybitnym przekręcie Lasyka, teraz palicie skradzione flagi, heh, ta wasza 500-setka nie wejdzie nawet na krykiet trzytrybunowy, trudno nie ma powtórki meczu, Piast dalej powalczy o utrzymanie, i zostaniemy w lidze.STOP bandytom stadionowym.

atris - 5 marca 2018, 20:12:41 - *.tktelekom.pl
Trzeba było grać, a nie liczyć na punkty z zielonego stolika.
Liczę, że te bydlaki spłacą wszystko co do złotówki.

figa - 5 marca 2018, 20:13:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A mówili mądrzy ludzie, żeby się nie bawić zapałkami na stadionie!

kibic - 5 marca 2018, 20:13:55 - *.syrion.pl
Boniek panu już dziekujemy dzisejsza decyzja tylko potwierdza ze ten cały twój pzpn, z ta całą komisja to jest Kabaret jakich nawet za kreciny nie było.

Chet - 5 marca 2018, 20:14:14 - *.dynamic.chello.pl
Jak by to nie interpretować nie kibicując żadnej z tych drużyn to na tą chwilę jedyne rozsądne rozwiazanie. Niesprawiedliwym pozostaje fakt, iż za taką sprawą stoją niedorozwinięci umysłowo ludzie, którzy podają się za kibiców swojej druzyny, a działają tak na jej szkodę.

Tt - 5 marca 2018, 20:14:26 - *.centertel.pl
To legia powinna co drugi mecz mieć odjete punkty idąc takim tokiem myślenia

Znawca - 5 marca 2018, 20:14:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli co do punktów status quo zostało zachowane

Piast - 5 marca 2018, 20:14:58 - *.wieszowanet.pl
Wszystko pod Legie haha. W Zabrzu to już chyba całkiem odlecieli. Niech to Zabrze się w ósemce utrzyma wtedy będą mogli ogłosić sukces. Podium im się marzy, śmiechu warte haha.

rjk - 5 marca 2018, 20:15:39 - *.play-internet.pl
szczewa mysleli ze za darmo punkty rozdawajom

andy - 5 marca 2018, 20:15:52 - *.jmdi.pl
a kiedy werdykt w sprawie Antolicia z Legii, który w meczu z Jagiellonią chciał Frankowskiemu nogę połamać ??? tu powinno być przynajmniej ze 4 mecze kary !!!

szam0t - 5 marca 2018, 20:15:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górnik z taką grą jak ostatnio to nie jest zagrożeniem dla nikogo.

nowy - 5 marca 2018, 20:16:00 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
Komisja legi działa

zz - 5 marca 2018, 20:16:15 - *.228.245.66
@PYX - nie ma takiego punktu w regulaminie. Pojechali "na czuja" z tymi punktami, czyt. żeby Górnik czasem za dużo pkt w tabeli nie miał.

babangida - 5 marca 2018, 20:16:30 - *.101.79.148
Tylko Legia VARszawa może zdobyć mistrzostwo.

wer - 5 marca 2018, 20:16:38 - *.eimperium.pl
najlepsza decyzja z możliwych.

zeno - 5 marca 2018, 20:17:24 - *.icpnet.pl
Tak sie zastanawialem wlasnie co biedna komisja legii postanowi, bo niby walkower a z drugiej strony nie chcą, żeby Górnik sie zbliżył punktowo do nich. No i prosze, da się?

PYX - 5 marca 2018, 20:17:34 - *.dynamic-zab-07.vectranet.pl
@zz - czyli wystarczy się odwołać

adi - 5 marca 2018, 20:17:39 - *.49.253.141.ipv4.supernova.orange.pl
KABARET w wykonaniu PZPN

lolz - 5 marca 2018, 20:17:44 - *.skylab.vsif.ca
I oczywiście tłumaczenia, że wszystko pod Legię XDDDDD. I jeszcze będą przekonywać, że faktycznie tak jest. Biedny Górnik, zabrali mu punkty z walkowera, żeby pomóc Legii. Tyle drużyn w tabeli przed Górnikiem, ale to oczywiście Legii pomagają. Ciekawe że ta sama komisja Ligi kilka lat temu ukarała nikogo innego jak Legię walczącą o mistrzostwo z Lechem walkowerem za mecz z Jagiellonią. To pod kogo to wtedy było? Też pod Legię? Nie no, o co tu w ogóle pytać. Przecież to oczywiste!

abc123 - 5 marca 2018, 20:18:21 - *.suwalki.vectranet.pl
Kibice, którzy podczas meczu z Piastem znajdowali się w sektorze gości, nie będą mogli wejść na trzy kolejne mecze domowe Górnika. <<<<< CZY ONI SIĘ DOBRZE CZUJĄ??? SKANDAL

Kowal - 5 marca 2018, 20:18:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli ukarać oba kluby to obustronnym walkowerem,nie byłoby cyrku,że Górnik ma odjęte punkty za ten mecz,tylko oba zespoły ten mecz przegrałyby.

Max - 5 marca 2018, 20:18:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Piaaaast coo?!! Spadek 1 ligo ooo!

das - 5 marca 2018, 20:19:12 - *.215.200.146-internet.zabrze.debacom.pl
K A B A R E T !
Spalenie flagi (które to już bylo na nie jednym meczu!) zrownane do rozwalenia stadionu, biegania po murawie, rzucaniem rac na murawe !!!
TERAZ jeśli twoja druzyna przegrywa wystarczy przerwać mecz i zwalić na prowokacje. A tym samym jakby mecz sie nei odbył.
Teraz jeżeli ktoś uzyje przeklenstwa, spali flage lub szalik GÓRNIK powinien sie domagać -3pkt od kazdego nastepnego rywala ktory to zrobi. Przeciez przeklenstwa to rowniez porwokacja, pilkarze czuja sie zagrozeni i nie graja na 100% a tym samym nalezy sie walkower.

as - 5 marca 2018, 20:19:15 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
złodzieje

jacekM - 5 marca 2018, 20:19:16 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Już myślałem że jak w PRL-u prowokacja się uda i pomoc dla kupionych 14 MP, ale nie. Doskonała decyzja KL. Najbardziej szkoda że Piast nie ma 3 pkt. Oby się utrzymali.

Dzidek - 5 marca 2018, 20:19:19 - *.suwalki.vectranet.pl
Gdzie odjęcie 3 punktów dla jagiellonii za mecz w Warszawie z Legią w 2014 roku?

CŻPG - 5 marca 2018, 20:19:39 - *.dynamic.chello.pl
W sumie werdykt sprawiedliwy. Szkoda straconych 3 punktów ale na patologię z Gliwic i Zabrza trudno było znaleźć receptę. Jedynym minusem werdyktu jest sprawiedliwość zbiorowa. Na tych sektorach ok. 80% ludzi nie brało udziału w tej burdzie i oni są najbardziej pokrzywdzeni. Co Nas nie zabije to Nas wzmocni. Teraz tylko utrzymac ten styl gry w następnych meczach a utrzymanie nie będzie trudne, tylko czy piłkarze jeszcze teraz znajda motywacje i czy trener dalej bedzie chciał ? W następnym sezonie sie zrewanzujemy. Pozdr. dla normalnych.
PS.
Pomysł prof. Filipiaka by na mecze chodzili tylko Ci co wykupia karnety na cały sezon uważam za słuszny. Wiekszość tej patologii co zdemolowała płot przyszła tylko na ten mecz, na poprzednichh ich nie było.

Steffen - 5 marca 2018, 20:20:17 - *.adsl.inetia.pl
Czy pomimo zweryfikowaniu wyniku meczu jako walkower dla gości, to czy mimo to bramka Szczepaniaka nadal się liczy w statystykach sezonu?

ZS1906 - 5 marca 2018, 20:20:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zabole przypomnijcie sobie w jaki sposob awansowaliscie do extraklasy w czerwcu 2017r.Jak potraktowaliscie kibicow Zagłebia u siebie.Szkoda Piasta ze tak głupio stracił prawie pewne 3 punkty.

TomToja - 5 marca 2018, 20:20:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brawo komisja!Bydło w Gliwicach, bydło w Zabrzu.Zero kibolską.Liczymy się My!!!Piknik Gliwice!

Obrzydliwy - 5 marca 2018, 20:20:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Elita z klubu kibica Piasta ok. 25 osób przebywała w dniu meczu w Karpaczu donosi Pan Zbigniew. Podobno młodzi wzięli sprawy w swoje ręce. To dopiero cyrk !!! Obopólny walkower to śmieszny werdykt, biorąc pod uwagę argumentacje. Jak zaczniemy zmieniać tabele sugerując się prowokacjami, wywrócimy ją do góry nogami, a Termalica miałaby realne szanse na eliminacje LM.
Na miejscu Komisji Ligi wybrnąłbym z sytuacji ustanawiając : Piast - kara walkowera za zajścia, Górnik - kara walkowera za antyfutbol.
W innym wypadku dzisiejszy werdykt spowoduje, że w decydującym meczu Ekstraklasy dany zespół, który przed spotkaniem będzie wyżej w tabeli zainicjuje podobny scenariusz w bezpośredniej konfrontacji, w efekcie spowoduje, że rywal ich nie prześcignie. Decyzja z prawnego punktu widzenia irracjonalna, z mojego zaś śmieszna. Wreszcie ta liga nabiera kolorów, zaczyna być tak samo popieprzona jak austriacka jak kibic przerywa akcje fioletowych w derbach Wiednia.

Kibic - 5 marca 2018, 20:21:06 - *.as13285.net
Ale jaja! To wymyślili... nie ma co. Nawet układy Zdziśka nie pomogły. Na całej akcji tylko piłkarze Piasta stratni są bo nie dostaną premii za 3 punkty. Ja bym na ich miejscu zastrajkował i sprzedał mecz,wszystkie mecze i zmienił klub. Jesli kibicom nie zależy na klubie to im ma? Z jakiej paki?

a legia - 5 marca 2018, 20:21:18 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
Czyli Legii też zabiorą 3 punkty za palenie flag Sandecji i prowokowanie? Ile razy na meczach były palone flagi.... A tu teraz z kapelusza pierwszy klub ukarany.. Na prawdę ten kraj robi się coraz bardziej dziwny...

Qlfon - 5 marca 2018, 20:22:08 - *.16-1.cable.virginm.net
Ciekawa , nieodwolana decyzja komisji ligi,. Szkoda tylko ze na te chwile cierpia kluby a prawdziwych winnych zaistnialych zdarzen niema,. Wylapac bydlo i powlepiac nieodwolalne zakazy stadionowo plus dotkliwe kary finansowe ,. Banda kretynow egoistow bez wyobrazni

Kibic - 5 marca 2018, 20:22:11 - *.play-internet.pl
A jaki według was górniczki powinien być sprawiedliwy werdykt ? Może taki gdzie górniczek za podpalenie szalików Piasta nic by nie dostał kary a Piast najcięższe jakie mogą być? Wiecie co by było jakby nie dali takiego werdyktu ? Co i rusz szczeniackie mordy podpalały szaliki drużyny przeciwnej śmieszy mnie że każdy jedzie na Legie a z tego co pamiętam to oprócz pirotechniki dawno nic nie było więc może za każdy mecz najlepiej za to że Legia wyszła na murawę dostawała walkower co myślicie? Śmieszą mnie wasze wpisy ale cóż powiedzieć dupy was bolą i tyle.

Led - 5 marca 2018, 20:22:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Piast Spaaadek 1LIGAAA! !

jan - 5 marca 2018, 20:22:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A więc obustronny walkower, czego należało się spodziewać.

xxx - 5 marca 2018, 20:22:16 - *.152.50.33
sprawiedliwości stała się zadość
próbowali "kibice" Górnika wymusić walkower, jak ich drużynka dostawała od Piasta i się nie doczekali darmowych punktów
bardzo dobra decyzja - ale na przyszłość powinno się po prostu wyprowadzić wszystkich kibiców ze stadionu i zakończyć mecz bez publiczności, ponieważ przez d.e.b.i.l.i tracą tylko piłkarze i kluby

Torcida - 5 marca 2018, 20:22:17 - *.215.207.39-internet.zabrze.debacom.pl
Panie boniek masz większy syf niż lato

Chłop - 5 marca 2018, 20:22:33 - *.bb.sky.com
Do tych którzy śmieją się z Górnika że z darmo nie ma punktów. Gdyby to dotyczyło waszej drużyny też nie moglibyście pogodzić z tą decyzją.

max - 5 marca 2018, 20:23:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Piast Spadek 1 liga!

fansport - 5 marca 2018, 20:23:48 - *.dynamic.chello.pl
brawo, jedyne sprawiedliwe wyjście z całej sytuacji.

cinu - 5 marca 2018, 20:24:11 - *.dynamic-zab-02.vectranet.pl
Uważam, że jeszcze za małe te kary, a zakazy stadionowe dla chuliganów powinny być przynajmniej na 5 albo 10 lat i to na wszystkie stadiony, gdzie są imprezy masowe.

ksg - 5 marca 2018, 20:24:15 - *.90.148.46.multiplay.pl
czyli nie dość, że piastowskie bydło odebrało Górnikowi możliwość odrobienia strat i wygrania meczu, to jeszcze komisja legii uznała, że Górnik był współorganizatorem tego meczu - bo kary praktycznie dla obu klubów takie same...

aaa - 5 marca 2018, 20:24:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli jak będzie mecz w ostatniej kolejce Jaga - Legia, gdzie ci pierwsi przystąpią do spotkania z 1 punktem przewagi wystarczy, że podczas niekorzystnego rezultatu uniemożliwią kontynuowanie spotkania, by zapewnić sobie mistrzostwo?

Rafi - 5 marca 2018, 20:24:49 - *.146.99.91.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Obu druzynom dac minus 10punktow w tym i nastepnym sezonie.tyle w temacie.

jo - 5 marca 2018, 20:25:06 - *.dynamic-zab-06.vectranet.pl
Kuriozum na skalę światową. Mam nadzieję, że Górnik odwoła się prosto do UEFA. Tam już nie ma prezesowego kolesia.

edws - 5 marca 2018, 20:25:17 - *.dynamic.chello.pl
BOJKOT W 27 kolejce nikt na stadiony i tak będzie Legia mistrzem to po co chodzić

timon - 5 marca 2018, 20:26:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu nie napisano ze komisja przyznala obustronny walkower?

zdzich659 - 5 marca 2018, 20:26:02 - *.adsl.inetia.pl
Już pisałem przedtem 100tys dla Piasta i 50 tys dla Górnika i po 0 punktów do kwoty duzo sie nie pomyliłem, 70 chuliganów złapali to wyrównaja strate dla Piasta, i zamkniecie sektora i nie wpuszenie tych co tam byli na kilka meczy,

Jaś Niepan - 5 marca 2018, 20:27:42 - *.dynamic.chello.pl
Normalne decyzje PZPN.Drużyny ukarano czyli piłkarzy.Chuligani bez konsekwencji.
Mecz należało powtórzyć bez publiczności.Stadiony w Gliwicach i Zabrzu-zamknięte,bo z nich wywodza się chuligani.PS.Karny dla Legii-słuszny.

lechita - 5 marca 2018, 20:27:49 - *.wist.com.pl
do lolz ,a czy Jagielonii odebrano te 3punkty NIE więc rombnij się łbem w drzewo, a najlepiej w mur!!!!!

Adi - 5 marca 2018, 20:28:04 - *.95.31.34
Bardzo dobra i co najważniejsze zdrowa decycja. Byłoby nie do pomyślenia, żeby Górnik dostał przy zielonym stoliku 3 pkt. Bardzo dobra kara!

Jojo - 5 marca 2018, 20:28:11 - *.221.79.77.bartkom.net
W Gliwicach nie było kibiców Górnika tylko zadymiarze z Katowic a ci co siedzieli jako fani Piasta to w rzeczywistości kibole Ruchu Chorzów. I wszystko jasne!

amigo - 5 marca 2018, 20:28:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piłkarski Poker trwa nadal rozgrywki właśnie zostały ustawione!!! Nie można legii krzywdy robić!!!

Ptaszek - 5 marca 2018, 20:29:45 - *.centertel.pl
Zobaczyli żabole 3 punkty jak prosiaczek niebo. Zobaczycie puchary tak samo jak w zeszłym roku Lechia. TAG ! Pozdrawiam Angelike i Marka z pięknej Gdyni. Arka Gdynia niby taka KŚ a Puchar Polski zdobyła !

gunfire - 5 marca 2018, 20:29:51 - *.158.94.20
.Historia ponownie zatoczyła koło.Prowokacja Gliwicka z 31.08.1939-tam szkopy przebrane w polskie mundury zfingowały napad na radiostacje.Propaganda niemiecka nazajutrz trąbiła o napaści Polaków na przygraniczny obiekt.To samo stało sie przedwczoraj-przebrani w barwy Piasta folksdojcze z Sośnicy i Łabęd sprowokowali zajscia na obiekcie sportowym.Przewrócono przęsło płotu,na murawę wbiegły 3 konie,4 psy i jeden debil.Wszystkie media o tym trąbią jakby doszło do tego co swego czasu na Haysel w Brukseli.Normalne jaja.

m - 5 marca 2018, 20:29:59 - *.play-internet.pl
"Kibice, którzy podczas meczu z Piastem znajdowali się w sektorze gości, nie będą mogli wejść na trzy kolejne mecze domowe Górnika. "
Czyli jeżeli jadąc tramwajem ktoś, zaciągnie ręczny hamulec to kazdy kto w nim jest powinien być spisany i mieć zakaz jazdy tramwajem!!!
KPINA!!!!!!!!!

InoR - 5 marca 2018, 20:30:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brawo za rozsądną decyzję.
Punkty się zdobywa na boisku a nie przy zielonym stoliku.
No chyba że się jest kibicem tęczowych albo borubarem, to wtedy nie wiadomo co to honor

koment - 5 marca 2018, 20:31:25 - *.bialnet.pl
Piłkarskie jaja

PG1945GKS - 5 marca 2018, 20:31:33 - *.95.94.128.milenium.jotanet.pl
do maxa chyba ty

Zajmon Leg - 5 marca 2018, 20:31:36 - *.146.107.0.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Żeby reszta była zadowolona proponuje odjąć punkty Legii gdyż to jej większość nie lubi .

Zabol48 - 5 marca 2018, 20:32:11 - *.play-internet.pl
Prowokacyjna decyzja lesnych dziadkow

Tomek - 5 marca 2018, 20:32:38 - *.toya.net.pl
O ile pamiec mnie nie myli to bylo wiele przypadkow palenia ( niestety nie pochwalam tego) flag lub szalikow na trybunach ale walkowera za to zaden klub nie wylapal.....pamietam np spalenie podczas meczu kultowej flagi RTS ''Robotnicze...'' podczas derbow Łodzi i ŁKS nie nie dostal kary walkowera,zreszta przykladow znacie wiele.. Albo jest rowne traktowanie wszystkich albo kryminal...Panie Prezesie Boniek i Pan na to patrzy ze spokojem?

JohnyKSG - 5 marca 2018, 20:33:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
SKANDAL.Powinno być jutro zaraz odwołanie,w sumie,to Górnik za spalenie dwóch szmat otrzymuje 6 meczó zakazu wyjazdów czyli do końca sezonu,a piast za zdemolowanie stadionu,przerwanie meczu i bezpośrednie zagrożenie zycia dla osób obecnych na stadionie otrzymuje 80 tysięcy kary,które i tak zapłąci..miasto,czyli przekręt jakiego Polska jeszcze nie widzialą.Żadamy odwołania w ustawowym terminie,przeznania punktów oraz zniesienia zakazów wyjazdowych,bo niby za co? Czy tu najważniejsza jest prowokacja,czy przerwanie meczu i jego przerwanie.Panie Boniek-wstyd mi za Pana,że jest prezesem.Wstyd mi za Komisję Ligi i jej bezsensowna decyzję! Hańba!Ciekawe,co by było,gdyby to chodziło o Legię!? Cha,cha,żebyście kurczaki spadli!! Jutro odwołanie z uzasadnieniem.Tego nikt nie rozumie!

Roman - 5 marca 2018, 20:34:03 - *.dynamic.mm.pl
Kary to jest jakies maslo maslane bo jak sie daje walkower dla Gornika to nie odejmuje sie trzy punkty bo wtedy bilans wychodzi na zero to tylko tak moze byc w takim kraju jak Polska.Zgodzilbym sie z tym jak by te trzy punkty odjeliby Piastunkom to mialo by sens, a tak to nie ma zadnego sensu

BartX - 5 marca 2018, 20:34:06 - *.icpnet.pl
Jedyna słuszna decyzja. Bardzo dobrze. Gdyby Górnik dostał 3 pkt. To potem na każdym meczu kibice by palili flagi aby prowokować kibiców i licząc na walkower. Brawo PZPN!!!!

ggg - 5 marca 2018, 20:34:07 - *.dynamic-zab-08.vectranet.pl
to jest po prostu skandal. Palenie flag jest nagminne i za to daja karę pienieżną, na derbach Krakowa do siebie strzelali i tez nie było minusów, Piast u nas palił flagi i rzucał racami i też bez minusów.
Legia się boi że Górnik się zbliży, skandal, mam nadzieję , że odwołanie przejdzie

A - 5 marca 2018, 20:34:17 - *.play-internet.pl
Sraczka pod legie sie zaczyna 😉

yogi - 5 marca 2018, 20:34:33 - *.adsl.inetia.pl
Tak sobie myślę, że na takie rozwiązanie to chyba by nie wpadł nawet sędzia Laguna z "Piłkarskiego Pokera"

M. - 5 marca 2018, 20:34:53 - *.adsl.inetia.pl
@ obiektywny
Zmień nick bo z obiektywizmem nie masz nic wspólnego. I co z tego, że Górnik przegrywał? Równie dobrze mógł w te 10 minut strzelić 2 bramki bo nie takie rzeczy piłka widziała a tym bardziej w derbach. To Piast źle zabezpieczył mecz, to kibice Piasta doprowadzili do tego, że mecz nie mógł być kontynuowany. Ile razy flagi płonęły na stadionach? Ile jest prowokacji? I co? Za każdą prowokację karzemy -3 punktami? Jakoś wcześniej tego nie było. I niech mi tylko jakiś łeboń jeden z drugim napisze, że Górnik ma plecy itd. Odwoływać się bo to jest jakaś kompletnie abstrakcyjna decyzja.

zxc. - 5 marca 2018, 20:35:13 - *.dynamic.chello.pl
Górnik zbyt blisko Legii w tabeli i dlatego taka kuriozalna decyzja.

MichałKSG - 5 marca 2018, 20:35:17 - *.adsl.inetia.pl
Zobaczcie co dzieje się na meczach ruchu. Tam na każdym meczu są palone flagi i nic - vide mecz np z Rakowem Częstochowa. Jesienią w trakcie meczu legia - Górnik mecz zostaje przerwany 2 razy na 15 minut z powodu odpalenia rac w ilości hurtowych i nic. Ludzie - gdzie my żyjemy?

indy - 5 marca 2018, 20:35:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, brawo PZPN, wreszcie coś mądrego, obustronny walkower!, dzicz trzeba wytępić raz na zawsze, brawo i jeszcze raz brawo.

drex - 5 marca 2018, 20:35:28 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
A tak tylko czekałem na to co wymyśla byłem pewny że coś się stanie Polska piłka jest beznadziejna wiecie dlaczego? Bo decyzje podejmują ludzie niekompetentni uwikłani w układy widać ze na dłoni ze gliwiczanie mają plecy

Republika - 5 marca 2018, 20:35:45 - *.bb.sky.com
Górnik -3 za palenie flagi. Bardzo dobrze :D

herhor - 5 marca 2018, 20:36:05 - *.odramedia.pl
Prewencyjne odjęcie 3 punktów ma na celu zapobieżenie zbliżenia się Górnika do legii

on - 5 marca 2018, 20:36:12 - *.dip0.t-ipconnect.de
Brawo za decyzje, bydło Z górnika trzeba tepic...

asdf - 5 marca 2018, 20:36:12 - *.dynamic-zab-08.vectranet.pl
czyli komisja zabrała Górnikowi szansę walczyć nawet o remis bo Piast przerwał mecz ? , skoro zabrała 3 punkty. Przecież to jakiś idiotyzm

dziadek51 - 5 marca 2018, 20:38:04 - *.dynamic.chello.pl
Pod Legię? Chyba sobie żartujecie. Co tu jest pod Legię??? Ja rozumiem, że ten wczorajszy karny mógł wzbudzić emocje (ja bym nie gwizdnął, ale Marciniak bez problemu się wybroni - "winne" są przepisy dot. zagrania ręką).
Ale tutaj? Przecież Górnik od kilku meczów gra taką padakę, że nie zagraża zupełnie nikomu. Nawet Lechowi w walce o puchary.
A co dopiero Legii, która będzie się biła o mistrza z Jagą.
Dobra decyzja. W kuriozalnym oświadczeniu Piasta wyszła jedna prawdziwa rzecz. Sam walkower stworzyłby niebezpieczny precedens. W grupach kibicowskich mogłyby się pojawić "krety", których jedynym zadaniem byłoby prowokowanie w nadziei na rozstrzygnięcia przy zielonym stoliku.
Rozwiązanie komisji oceniłbym jako salomonowe.

bolos - 5 marca 2018, 20:38:52 - *.dynamic.chello.pl
Piast Gliwice i Lechia gdańsk kilkakrotnie obdzielały się nawzajem punktami ratującymi je od spadku z Ekstraklasy, pogrążając w ten sposób inne kluby.
Więc Piast ma za swoje, w ogóle ich nie żałuję a nawet cieszę się, że tak się stało. A na ten drugi klub też przyjdzie czas. Może już w tym roku.

CY_nick - 5 marca 2018, 20:38:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To że Górnikowi punkty się nie należały bo grał piach to jedna rzecz ale jaka była podstawa prawna odjęcia trzech punktów Górnikowi to nie rozumiem. Do tej pory miałem wrażenie, że jeżeli jakakolwiek Komisja, Związek czy Sąd wydaje jakieś wyroki, opinie, orzeczenia to powinien podeprzeć to jakimkolwiek paragrafem. W wymienionym natomiast paragrafie nie ma ani słowa o możliwości odebrania punktów którejkolwiek z drużyn.

Do wszystk - 5 marca 2018, 20:39:09 - *.centertel.pl
Nie jestem kibicem żadnej z drużyn, i uważam że decyzja komisji ligi jest całkowicie SPRAWIEDLIWA. Niech wszyscy ci co mówią tutaj o skandale, czy tam podobnych, niech pomyślą sobie do czego by to doprowadziło w przyszłości. Nie można kogoś prowokować bez konsekwencji i nie ponieść z tego tytułu kary.

lajkonik - 5 marca 2018, 20:39:14 - *.dynamic.chello.pl
Co komisja, tym więksi idioci - co za Kraj

kmnds - 5 marca 2018, 20:39:45 - *.dynamic.chello.pl
Tu widać jak w Polsce jest stosowane prawo. Jeśli w przepisach jest zapis o odejmowaniu punktów za prowokowanie i palenie flagi to ok w takim razie odejmujemy -3 Legii za mecz z Sandecją, odejmujemy -12 Ruchowi za 4krotne palenie flagi GieKSy, odejmujemy Piastowi za rzucanie petard hukowych i rac na sektor rodzinny w Zabrzu, odejmujemy Cracovii za wyrzutnie rac w meczu derbowym z Wisłą i pewnie jeszcze trochę się tego znajdzie. Natomiast jeśli takiego przepisu nie ma to mimo, że przyznanie Górnikowi 3 ptk z aspektu sportowego jest nie fair to zgodnie z zasadami się należały. Wybiórczo stosowane prawo? Specjalność w tym państwie.

jackowy - 5 marca 2018, 20:39:52 - *.hsi09.unitymediagroup.de
Tych 3 punktow ukradzionych nikt juz nie odda. Serbom po meczu z Albania UEFA tez nie oddala.

gostek - 5 marca 2018, 20:40:44 - *.38.98.8.internetia.net.pl
To i tak sprawiedliwa kara,ja bym zamknąłPiasta stadion na 5 lat i posadził na nim pomidory pod folią,a kibole z Zabrza zakaz wstepu na stadion Górnika na 7 lat.Kary powinne być skuteczne,ale do tej pory są minimalne kary i nie ma winowajców,zwlaszcza że jest monitoring i sprzedaż bilet identyfigowana

yyy - 5 marca 2018, 20:42:35 - *.dynamic.chello.pl
Jak co artykuł na 90minut nt. kary jeden wielki rakcontent

Kwiatek - 5 marca 2018, 20:43:04 - *.stansat.pl
Słuszna decyzja. Górnik w 81 min meczu miał 0 punktów i teraz też ma 0 za to spotkanie. Wielu wypowiadających się tu chciałoby 3 punkty dla Górnika przy zielonym stoliku. Hipokryci.

baa - 5 marca 2018, 20:43:15 - *.dynamic.chello.pl
W zasadzie jest to obustronny walkower. Górnik sprowokował Piasta paleniem flagi. Gdyby dali tylko walkower dla Piasta to potem kibice innych drużyn specjalnie by prowokowali kibiców drugiej drużyny do rozrób.

lechita - 5 marca 2018, 20:43:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moze ktos z obecnych na stadionie wytlumaczyc dlaczego policja zamiast za bramka stała jak słupy na 16 metrze boiska mimo ze nic sie juz od 15 minut na trybunach nie działo?

antyszczew - 5 marca 2018, 20:43:26 - *.eimperium.pl
Czy kibice gornika juz nie mówią nic ze podstawili swoje słupy w szeregch Piasta zeby zaczeli demolke jak żabole beda przegrywać ? Do momentu tego newsa takie informacje szczewa podawały, a teraz jak sie okazało ze z walkowera nie ma nic , to nagle - odwoływać sie ? Za co ? za to ze przegrywaliscie mecz do 80 minuty ? za to chcecie 3 pkt ? ze szczewa to złodzieje ktorzy kradna flagi i potem je palą ? powinni Wam z 6 uwalić za to ze jesteście z zabrza

lechita - 5 marca 2018, 20:43:36 - *.wist.com.pl
To ile walkowerów należało sie Legii patrząc na zajsćia na ich stadionie podczaz rozgrywanych tam wześniej meczów w tym zadymy choćiażby podczas ostatniego meczu z GÓRNIKIEM!!!!!!Całe to PZPN panie Boniek to w dalszym ciągu jedno wielkie bagno ,a tak wiele Pan obiecywał i co??????!!!!!

jackowy - 5 marca 2018, 20:43:41 - *.hsi09.unitymediagroup.de
@bolos Piast-Lechia 0:2 . Pamietamy.

tw.bolek - 5 marca 2018, 20:43:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
skandal, decyzja bezprawna o odjęciu punktów !!!

Kuba - 5 marca 2018, 20:44:04 - *.oxylion.net.pl
Sprawiedliwie a nie jakieś palenie flag! bydło było i z Piasta i z Górnika więc nikogo mi nie żal pomimo, że jestem kibicem Piasta.

Rysiu - 5 marca 2018, 20:45:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
80 tysi, hehehe
chyba powinno być 800
żenada!!!

yyy - 5 marca 2018, 20:45:31 - *.dynamic.chello.pl
Jak zwykle wszystko pod Legię, pod Legię i jeszcze raz pod Legię. A nie przypadkiem pod Lecha? W końcu Górnik traci do nich 2 punkty, gdyby nie odjęto im punktów wyprzedziliby klub z Poznania. Logika antylegijnych trolli jest porażająca

Zajmon Leg - 5 marca 2018, 20:46:20 - *.146.107.0.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Żeby reszta była zadowolona proponuje odjąć punkty Legii gdyż to jej większość nie lubi .

Kibic_z_Gl - 5 marca 2018, 20:47:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Haha jacy z Zabrza oburzeni, że nie dostali 3 punktów za frajer. Górnik już się wyszalał jak każdy beniaminek na początku, a teraz już słabo gracie. Marzy im się Mistrzostwo hahaha...

Wiślak - 5 marca 2018, 20:48:09 - *.dynamic.chello.pl
Czekam na podobne kary wymierzone w inne kluby zobaczymy czy komisja będzie konsekwentna.
A nie,nie inne mecze będą dokańczane tak jakby tego meczu nie było można dokończyć.

koko - 5 marca 2018, 20:48:20 - *.dynamic-ra-08.vectranet.pl
Trzy zespoły przed Górnikiem,a niedorozwinięte dzieci piszą że wszystko pod Legie . Hehe oj kompleksiarze

JanCor - 5 marca 2018, 20:48:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwsi i drudzy czy jak to chce drudzy czy pierwsi, przyczynili się do tych decyzji.
Ot taka zbiorowa sprawiedliwość.

KSG - 5 marca 2018, 20:49:12 - *.dynamic.chello.pl
OK. Jako że przegrywaliśmy na boisku 1-0 moralnie należy się 0 punktów, ale działacze teraz powinni powołać się na podobne przypadki np. Legia-Sandecja i odebranie 3 pkt. Legii i mecz Ruch-Raków i odebranie Ruchowi również 3 pkt. Jeżeli to nie pomoże odwołać się do Trybunału Arbitrażowego w Lozannie który zweryfikował walkower 3-0 dla Serbii na 0-3 dla Albanii.

abc - 5 marca 2018, 20:50:21 - *.252.23.212.internetia.net.pl
7.6.17 - nie ma takiego paragrafu w tym regulaminie

MichałKSG - 5 marca 2018, 20:50:57 - *.adsl.inetia.pl
Ostatnie decyzje PZPN pokazują tylko jakie ,, plecy '' mają tam ruch i piast. Ten pierwszy twór od lat leci na samych wałkach , nie reguluje swoich zobowiązań , wybryki kiboli są bezkarne. A piast - no cóż , w końcu za coś towarzysz Kręcina brał tam niemałe , miejskie pieniążki.

cz Wy... - 5 marca 2018, 20:52:20 - *.bb.sky.com
Czy Wy rozumiecie wogole co oni napisali? Gornik dostal walkowera, ale go anulowali, czyli nie przyznali im 3 pkt. To nie ze odejma I'm dodatkowe 3pkt. Ave

Ko Rrrro N - 5 marca 2018, 20:52:40 - *.197.121.61.threembb.co.uk
Zamknac pyszczki znaffcy. Cudowali wiec obu ukarali. Sprawiedliwie. I tyle

malopolska - 5 marca 2018, 20:53:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
To już jest kabaret.to ma być komisja ligi czy komisja legi?Rozgrywki właśnie w ten weekend zostały wypaczone..Legla miszcz☺

cz Wy... - 5 marca 2018, 20:53:50 - *.bb.sky.com
Nietorzy to tu sa naprawde tuki.

abc - 5 marca 2018, 20:54:00 - *.252.23.212.internetia.net.pl
https://www.pzpn.pl/public/system/files/site_conte
nt/635/265-organizacja_rozgrywek(2).pdf

Bayerkol - 5 marca 2018, 20:54:18 - *.cgn1.cld.meteor.ie
Śmieszna decyzja skorumpowanych "leśnych dziadów" z PZPN

Esx - 5 marca 2018, 20:54:44 - *.play-internet.pl
Obie drużyny 0 punktów i to jest sprawiedliwe zgodne z "duchem gry".

M - 5 marca 2018, 20:54:49 - *.adsl.inetia.pl
dziadek51 co ty bajdurzysz gościu o precedensach. Pierwszy przykład z brzegu - Śląsk jakiś czas temu pali flagę jakiegoś FC Hajduka, zgody Górnika. ewidentna prowokacja. Dostali -3 punkty? Nie. I co teraz? Nie dostali ich tylko dlatego, że kibice Górnika nie wybiegli na murawę a gdyby w wyniku tego wybiegli to już Śląskowi należałyby się -3 punkty? To dopiero jest precedens - wbiegnij na boisko a drużyna przeciwna dostani -3 punkty. Twój post z logiką ma niewiele wspólnego.

kibic - 5 marca 2018, 20:55:26 - *.212-91-26-0.dynamic.chello.pl
skoro górnikowi zabrali 3pkt to i piastowi powinni co najmniej 3 zabrać i to nie te których teoretycznie jeszcze nie miał przecież zostało jeszcze minimum 9 minut meczu i różnie mogło by do końca być - generalnie dla mnie piast poza walkowerem nie został ukarany ...............

MichuTHM - 5 marca 2018, 20:56:38 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jakie "pod Legię", proszę Was... Górnik będzie walczył o grupę mistrzowską

Słabe kary - 5 marca 2018, 20:56:43 - *.dynamic-zab-08.vectranet.pl
Słabo to wyglada kara dla Górnika jest ok. ale Piastowi powinni zabrać -6 pkt .
a dla oburzających sie tutaj tymi karami zdradze wam jeden prosty sposób na ich uniknięcie
ZACHOWUJCIE SIE JAK LUDZIE A NIE BYDLĘTA
Jakim trzeba być debilem aby przerwać mecz gdy swoja drużyna wygrywa i walczy o utrzymanie :d

KSG - 5 marca 2018, 20:57:21 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Złodzieje. Nam zabrali punkty a Piastowi nie dobry kabaret.

ololo - 5 marca 2018, 20:57:49 - *.dynamic.chello.pl
Dajcie od razu tytuł mistrza Polski legii.
Najpierw próby oszustwa w meczu legii z Jagiellonią. Nie udało się bo legia grała beznadziejnie i podjęte działania przez sędziego nic nie dały.
Potem ewidentny wałek, bezczelny i perfidny w meczu z Lechem.
Teraz zabrali 3 punkty ewentualnemu konkurentowi.
To na razie, dalsze działania, jeżeli tylko będą potrzebne, zostaną wdrożone.
Mówię jeszcze raz, dajcie od razu tytuł legii.

kmnds - 5 marca 2018, 20:59:50 - *.dynamic.chello.pl
Jak może być 0:0 sprawiedliwe zgodnie z duchem gry jak tą decyzją pomimo, że to kibole Piasta na swoim stadionie nawywijali i to ich zachowanie spowodowało przerwanie meczu to Górnik jest poszkodowany. Gra była biedna ale zostało 10-12 min gry i równie dobrze mogło się skończyć 4:0 jak i 1:4. Robiąc z tego mecz z cyklu "nie odbył się" Górnik pomimo, że był pokrzywdzony został skrzywdzony podwójnie odbierając im szansę na remis?! Czyli co w takim razie następnym razem organizator meczu jak ich drużyna będzie przegrywać to powyrywa krzesełka i zrobimy mecz nie odbył się przez co drużyna przeciwna nie zyska 3 ptk a my i tak i tak mamy 0. Parodia? Ten mecz zgodnie z zasadami ligi kończy się zwycięstwem 0:3 dla Górnika, zgodnie z duchem gry należy go powtórzyć bez kibiców a to co jest teraz to jest kabaret.

erni - 5 marca 2018, 20:59:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty KSG jakie punkty wam zabrali? wygraliście jakiś mecz czy coś przeoczyłem?, dzizass co za pały tu piszą, macie co chcieliście.

malopolska - 5 marca 2018, 21:01:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Normalny "kurczaku"w sobotę wypusciliscie koguta po wcześniejszym zdemolowaniu kurnika tylko kury nie wiedziały co zrobić..nie obrażaj tutaj ludzi bo opinie każdy może tutaj wyrazić na ta skrajnie dziwna decyzje.

mksiak - 5 marca 2018, 21:01:41 - *.netcity.pl
walkower bez odjęcia pkt dla górnika to byłaby kara dla zespołów walczących z Górnikiem o lokaty, czyli dla dwóch Wiseł, Korony, Lecha i Zagłębia, bo Legia i jagiellonia poza ich zasięgiem.
Bardzo słuszna decyzja komisji, teraz jeszcze tylko indywidualne kary dla bandytów z obu klubów.

taki jeden - 5 marca 2018, 21:02:57 - *.dynamic.chello.pl
Górnik nie dostał 3 punktów przy zielonym stoliku? Wina Legii...
Górnik ostatni tytuł mistrzowski zdobył w 1988 - widać tęsknią za tamtymi czasami i rozwiązaniami...

ZabaGieKSa - 5 marca 2018, 21:03:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Decyzja kuriozum!kabaret jak cala ta liga rozgrywki o dzisiejsze czasy

Tilu - 5 marca 2018, 21:05:30 - *.static.chello.pl
Większej bzdury nie mogli wymyślić. Mecz nie został dokończony. Zostało 9 minut regulaminowego czasu plus 3,4 minuty doliczonego, w tym czasie mogło wszystko się odwrócić. Piast mógł strzelić na 2:0, Górnik mógłby wyrównać, czy nawet wygrać. Nie zależnie od wyniku mecz został przerwany z winy gospodarza. Nawet jeżeli była prowokacja to i tak gospodarz jest winien że dal się wyprowadzić z równowagi. Abstrakcja Piast gra u siebie i przegrywa 0:3 kibice przyjezdni krzyczą Piast to... wtedy kibice wpadają na murawę i nikt nie ma punktów. Była prowokacja była. Ta decyzja jest chora. Juz trzeba było dac dokończyć grac te minuty.

Zoom - 5 marca 2018, 21:06:32 - *.play-internet.pl
Boją się komisarze od siedmiu boleści bandytów i tyle jak by to dotyczyło legii to zaraz by mieli kiboli legii pod siedzibą a że Ślązacy to można robić co się chce nie ważne regulaminy przepisy

Piast - 5 marca 2018, 21:07:45 - *.dynamic.chello.pl
Bardzo dobrze, żę Górnik nie dostał za darmo 3 punktów. Bo niby za co? Za to,że płot po ich stronie był bardziej wytrzymały? Obie grupy kibiców są winne

Tomek - 5 marca 2018, 21:08:59 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Legia zalatwila wczoraj Lecha a dzis Gornika.
To juz nie jest sport a blazenada.

erni - 5 marca 2018, 21:09:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piękny sprawiedliwy wyrok, wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy, od teraz każdy wyskok kibolstwa rozumiem będzie tak samo traktowany?, pożyjemy zobaczymy, mądra decyzja ligi.

Chybie - 5 marca 2018, 21:09:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No wreszcie sprawiedliwe kary. Tępic bandytyzm.

quintaro - 5 marca 2018, 21:11:38 - *.dynamic-zab-04.vectranet.pl
Ciul w łeb tym punktom ale zobaczymy co z konsekwencją.

miki - 5 marca 2018, 21:11:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Tilu..... chłopie - sprawa dotyczyło kilkunastu idiotów. Jak krzyczeli kibice Piasta : DEBILI.

hrafn - 5 marca 2018, 21:11:46 - *.85-237-175.tkchopin.pl
Obie drużyny zrobili w ... pomagając ~ Lechowi i Lechii O_o ? Jedna drużyna wygrywa na boisku druga przez walkower a tu się okazuje że nikt . To jest piłkarski poker, kawałek jak z nieprawidłową bramką.

Wqrwiony - 5 marca 2018, 21:11:54 - *.play-internet.pl
Odjecie 3 punktow Gornikowi nielegalne. Bedzie dobiesienie do prokuratury o przestepstwie popelnionym przez komisje ligii oraz istnienje zorganixowsnej grupy przestepczej ( piast)

janCor - 5 marca 2018, 21:12:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do kmnds : Piast chciał i pokrywał wszystkie koszy związku z organizacją meczu, przejazdu, czy to nowego czy aby mecz dokończono.
Zero odzewu z Zabrza. Tam 3 pkt były po prostu dopisane.

Gliwice - 5 marca 2018, 21:13:46 - *.play-internet.pl
Jakby ruscy palili flagę w Polsce biało czerwoną też byście nie reagowali ? Tak samo barwy klubowe są swietoscią każdego kibica, więc nie dziwmy się reakcji kibiców

PL - 5 marca 2018, 21:16:21 - *.centertel.pl
Do Gliwice: Ale na czym polegala ta reakacja? Na rozwaleniu plotu i koniec? To mialo ugasic albo odzyskac flage?

KKIK - 5 marca 2018, 21:16:56 - *.stansat.pl
Kibice Górnika niech jeszcze raz przeczytają orzeczenie komisji zwłaszcza ostatni fragment o wypaczeniu wyniku sportowego, a nie piszą, że to za spalenie flagi.

big mac - 5 marca 2018, 21:17:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
sorry ...zapomnieliście ..to nie byli chuligani ani bandyci bo to były armie żołnierzy wyklętych z zabrza i gliwic...pozatym to wina tuska ...a Kaczyński za namową swojej partyjnej koleżanki (która jest przyjaciółką największego warszawskiego kibica) ustalił iż mistrzem będzie legia a jej prezesem CZARNECKI .KONIEC I KROPKA.
P.S. BO TAK WYBRALI POLACY

Zoom - 5 marca 2018, 21:21:30 - *.play-internet.pl
Palenie szalików 14.10.2017r mecz Śląsk-Wisla kibice Wisły palą szale Śląska 20.09.2017 Korona -Wisla i gdzie tu były odebrane punkty i tak można przeczytać i ciekaw jestem tego paragrafu o odebraniu pkt ,.. nauka Ziobry

olo - 5 marca 2018, 21:22:19 - *.218.237.46
spalili flagi i co z tego kara pieniezna powinna byc i zakaz wyjazdow a nie odejmowanie punktownikt idiotom z piasta nie kazał rozwalac stadionu

warszawiak - 5 marca 2018, 21:22:59 - *.50.132.58
Górnikowi nie mogli dodać 3 punktów, bo zbliżyłby się na 4 punkty do Legii. Legia ma tak silną pozycję w spółce Ekstraklasa i w PZPN, więc czemu się dziwić, że sędzia międzynarodowy Marciniak dyktuje karnego za muśnięcie piłki ręką, choć przepisy mówią że karane jest „zagranie piłki ręką". Legii powinno się przyznać z góry mistrzostwo Polski, a pozostałe kluby powinny walczyć o miejsca 2-16.

. - 5 marca 2018, 21:28:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A wczoraj połowa pisała o tym, że to Górnik ich sprowokował... Natomiast dziś, przy takiej decyzji, od razu klasyk ultrasów z 90minut, tzw. "komisja Legii". A tego to już nie pamiętacie?: http://www.90minut.pl/news/229/news2292645-Legia-u
karana-walkowerem-za-mecz-z-Jagiellonia.html

Ś(L)ąskie - 5 marca 2018, 21:28:31 - *.150.246.94.ip4.artcom.pl
Górnicy, jako słabszy zespół z gry mieliście zero punktów. Na prawdę przyjęlibyście 3 pkt zdobyte przy zielonym stoliku? No chyba, że był przygotowany karny z kapelusza jak w poprzednim meczu z Piastem, to wtedy ok.

Gliwice - 5 marca 2018, 21:30:08 - *.play-internet.pl
Górnik chce się odwoływać ok niech wnioskują o powtórzenie meczu wtedy będzie to honorowe wyjście

SA - 5 marca 2018, 21:31:14 - *.dynamic.chello.pl
Bardzo dobra decyzja.

kk - 5 marca 2018, 21:35:58 - *.dynamic-zab-08.vectranet.pl
Kwiatek ale nie Górnika wina, że Piast przerwał mecz, a mieli jeszcze kilkanaście minut na choćby remis. Jakim prawem im się to odbiera ?
A jak ktoś pisał o prowokacji, to ja powiem, że do spalenia flagi prowokowali cały czas Ci z Piasta śpiewając "wy jesteście ku... z Zabrza"
Tłumaczeni jak u przedszkolaka.
Zabrze nie wybiegło na murawę, Piast tak. Koniec

Oks Odra - 5 marca 2018, 21:36:11 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
News o Piascie i Gorniku a ci znowu o Legii.Pod każdym newsem o niej piszecie.co Legie Gornik obchodzi jak oni w pierwszej osemce nawet nie beda.Tak jak pisalem przed rozpoczeciem ze osemka pierwsza to bedzie sukces.Zreszta do 80 minuty było 1:0 dla Piasta to za co Gornik chce punkty???

Znawca - 5 marca 2018, 21:37:29 - *.opera-mini.net (*.13.106.205)
Obustronny walkower sprawiedliwy wyrok gdyz mozna bylo dokonczyc derby ale wiecie spekana druzyna gosci w czasie przerwy w szatni sie zabarykadowala i nie chciala wyjsc na murawe a dzisiaj tak samo postapila dlatego werdykt nie mogl byc inny tylko szkoda gospodarzy ktorym wystarczylo dowiezc do konca korzystny rezultat i ugrac cenne 3 punkty na wage utrzymania.

Gal anonim - 5 marca 2018, 21:38:11 - *.dynamic.mm.pl
Hahaha w pierwszej chwili pomyślałem że cyrk, ale po głębszym zastanowieniu bardzo dobrze że ukarali też Górnika. Nie dla prowokacji! Myśleli że 3 pkt za przegrany mecz dostaną to jeszcze będą się śmiać z Piasta, nie ma nic za darmo.

JohnyKSG - 5 marca 2018, 21:38:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Cha,cha,jeszcze zobaczycie jaka bedzie ostateczna decyzja po uzyskanii uzasadnienia i odwołaniu do najwyższej komisji odwoławczej,w tym do sądu przy UEFA,jak trzeba bedzie...Spokojnie kurczaczki...zamkna 70 sób minimu,czyli...caly wasz mlyn z dziewczynami! pozdrowienia dla Kibiców Lecha,ale wczoraj Was Marciniak załatwil!
Piłkarze Górnika-Apel=pokażcie ząb i jak sie gra w kolejnych meczcach! gońcie Lehie i wygrajcie mecze pucharowe!

Kibic(L) - 5 marca 2018, 21:39:40 - *.play-internet.pl
W kilku punktach do wielu poprzednich komentarzy.
1. Karny w meczu Legia-Lech był prawidłowy niezależnie co tam sobie uważacie. Ukrainiec robił jakieś jezioro łabędzie, wskoczył na plecy Legionisty i ręce miał ponad głowami swoją i przeciwnika. Nie rozumiem zdziwienia,że za zagranie ręką podyktowano rzut karny.
2. O czym Wy piszecie, że decyzja o podjęciu punktów Gornikowi to dbanie o Legie... A dlaczego nie.piszecie, że to pod Jagiellonię???? Przecież to ona prowadzi w tabeli!!!
3. Górnik przegrywał z Piastem i po tym co widziałem w meczu to miał marne szanse żeby chociaż ten mecz zremisował!!!
4. Skoro to kibice Górnika sprowokowali takie sceny na stadionie to dlaczego nie.mozna kara Górnika?
5. I wszyscy, którzy wypowiadają się o nieuczciwości to proponuję sobie przypomnieć największe zeszmacenie się w.historii polskiej piłki i wystawienie rezerwowego składu przez Górnika w meczu z Lechem żeby tylko Legia mistrzostwa nie zdobyła. Cała Polska to widziała!

quintaro - 5 marca 2018, 21:43:45 - *.dynamic-zab-04.vectranet.pl
Kibice Górnika zostali sprowokowani bluzgami Piasta i dlatego spalili flagi, które przywieźli żeby oddać Piastowi. Dlatego Piast powinien mieć jeszcze odjęte 3 pkt za prowokowanie oczywiście zapobiegawczo.

BigWizard - 5 marca 2018, 21:46:46 - *.elblag.vectranet.pl
Za niedlugo w całej Europie zacznie dzialac pewien portal internerowy - własciciel w razie powodzenia biznesu planuje przejecie pakietu akcji Górnika i przywrócenie świetności klubu.
Jesli calosc operacji przebiegnie pomyslnie to za pare lat bedzimy walczyc w LM o najwyższe cele
Trzymajcie kściuki
Pozdrawiam

Filip - 5 marca 2018, 21:50:06 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Legiuni powinni juz dawno dac mistrza Polski.

DEGOL - 5 marca 2018, 21:51:41 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Górnik w meczu z Piastem , moim zdaniem, nie zasłużył na punkty . W aktualnej sytuacji punkty są bardziej potrzebne Piastowi i ta strata 3 punktów przy wyrównanej stawce dolnej części tabeli będzie nie do odrobienia , a to spowoduje moją dużą radość.
Dla mnie najważniejsze mecze odbędą się w kwietniu w PP. Niestety Centrala prawdopodobnie zadba o "odpowiednią" obsadę sędziowską tzn w Zabrzu będzie najlepszy europejski Sędzia Pan Marciniak /nowy pseudonim : " co napiszą jutro warszawskie gazety"/ , a na rewanż w Warszawie najwłaściwszy będzie Międzynarodowy Sędzia Pan Paweł Raczkowski.

Kossa - 5 marca 2018, 21:52:21 - *.146.64.72.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mam gdzieś Górnika ale decyzja o nieprzyznania mu punktów za walkowera jest kuriozalna, bezprawna i bezsensowna. Nie da się jej prawnie w żaden sposób obronić.
Patrząc obiektywnie z boku: co normalnego porządnego kibica obchodzi spalenie flag? Kibica takiego, o jak ten, o którego chodzi Ekstraklasie SA ? No mało, bardzo mało, bo to palenie świadczy tylko o idiotyźmie i głupocie tych, którzy te flagi palą.
Więc spalenie flag nie może być uznane za podstawę do jakichkolwiek działań odwetowych. Tak na marginesie to Komisja Ligi oficjalnie uznała, że spalenie flag na płocie jest uzasadnioną podstawą do wtargnięcia kibiców przeciwnych na boisko i przerwanie meczu. To jest kompletny absurd !
I dalej - uznając że spalenie flag usprawiedliwia wtargnięcia na boisko Komisja Ligi zaczęła zaczęła posługiwać się tymi samymi kategoriami myślowymi co chuligani. To w kolejnym podobnym przypadku wtargnięcia kibiców na boisko Komisja Ligi będzie oceniać czy powieszenie flagi do góry nogami jest już taką podstawą, a może wyjątkowe obelgi pod adresem przeciwnika ??? Przykładów można mnożyć wiele. Komisja Ligi musi w takim razie zapoznać się z kodeksem honorowym chuliganów /a jak to nie ma to stworzyć/ i to stosować w praktyce. Bo przecież dla normalnego kibica palenie flagi w żadnym wypadku nie jest podstawą do wtargnięcia na boisko.
Można wymyślać wiele scenariuszy różnych prowokacji i zachowań kibiców. I co, Komisja Ligi orzeknie na przykład, że w bójce na trasie dojazdu jedni kibice wystąpili że sprzętem a inni nie, więc ci drudzy zostali sprowokowani i na stadionie mieli prawo się odegrać ???
Normalnego, porządnego kibica takie bzdury nie obchodzą i nie powinny też obchodzić Komisji Ligi a już na pewno nie powinny stanowić podstawy orzeczeń.
A więc: walkower dla gości, kary finansowe dla obydwu klubów i wszelkiego rodzaju zakazy wyjazdowe dla grup kibiców uczestniczących w zajściach.

do JohnyKS - 5 marca 2018, 21:53:00 - *.2.multiplay.pl
Gornik prowokuje pozniej placze zauwasz ze to kibice Gornika tu najbardziej placza chodz sami zaczeli tak samo bylo w Zabrzu i kto tu jest dartemny palic flagi w 81 minucie przy stanie 1:0 i bez pomyslu na gre oczywiscie jest przypadkiem nie da sie na boisku trzeba po za

Pl - 5 marca 2018, 21:53:12 - *.play-internet.pl
Bo całe zdarzenie to jakiś wałek i bezpieczne rozwiązanie to nie dawać darmowych punktów. Sprawiedliwe rozwiązanie to degradacja obu klubów.

PRO100 - 5 marca 2018, 21:54:43 - *.49.248.17.ipv4.supernova.orange.pl
Panie Przewodniczący Mrowcu, schowaj się pan lepiej w mrowisku, bo to co zostało podjęte przez Panśką Komisję Ligi jest wielką paranoją, istny kabaret!

PRO100 - 5 marca 2018, 21:57:31 - *.49.248.17.ipv4.supernova.orange.pl
Panie Przewodniczący Mrowcu, schowaj się pan lepiej w mrowisku, bo to co zostało podjęte przez Panśką Komisję Ligi jest wielką paranoją, istny kabaret!

maxx - 5 marca 2018, 21:58:37 - *.adsl.inetia.pl
Obustronny walkower to nie jest. Po walkowerze dla Zabrza 0:3 Piast ma gorszy stosunek bramek i spadł oczko niżej.

xyz - 5 marca 2018, 21:58:50 - *.centertel.pl
Powinni jednoznacznie napisać w regulaminie że padłej za porażkę należy się 3 punkty, za remis 4 a za wygraną 6. Wtedy może by sędziowie nie musieli przekręcać wynikow a dzialacze tworzyc werdyktow pod jednorazowe przypadki. W poprzednich latach ile było przypadków, że bydło ze wsi prowokowało rozróby na wyjazdach i nigdy im punktów nie odebrano.

m - 5 marca 2018, 22:00:18 - *.play-internet.pl
do tych z Piasta
Ludzie kto tu mówi że Gónik chce punkty przy zielonym stoliku??? Jakby jeden i drugi imbecyl nie walczył z płotem i rzucał kiblami to pewnie wygralibyście na boisku. Teraz cieszycie się że komisja ligi to takie same pały bez szkoły jak wy!

ksg - 5 marca 2018, 22:01:35 - *.90.148.46.multiplay.pl
Górnik teraz się odwoła, i zamienią -3 pkt na -1 lub zawieszą wykonanie tej kary do końca sezonu. Następny mecz pomiędzy tymi dwoma drużynami nastąpi za jakieś 35 lat, bo piast już nie wróci do ekstraklasy, która chce się rozwijać marketingowo, a takie kluby jak brukbet, piast czy lks kozie wólki po prostu do niej nie pasują.

zz - 5 marca 2018, 22:03:02 - *.228.245.66
@Kibic(L)
te Wasze farmazony o podkładaniu się przez Górnika już się nudne robią. W tamtym sezonie graliśmy kompletny piach i chwilę później zasłużenie spadliśmy z ligi - o tym fakcie zawsze jest cicho. Tylko cały czas gadka o podkładaniu. Zlaliśmy Was u siebie przy ostatnich dwóch wizytach na Roosevelta, Lecha też pokonaliśmy 3-1.
Teraz odbiję piłeczkę i napiszę Twoimi słowami:
1. Karny w meczu Legia-Lech NIE był prawidłowy niezależnie co sobie tam w Warszawie uważacie. A jak faktycznie uważasz że karny jest dobry to czemu nie odgwizdano karnego dla Górnika w Warszawie po takiej samej ręce Hlouszka?
2. Jagiellonia nie dostaje z czapy punktów po błędnych decyzjach sędziowskich, więc nie ma hejtu. Są liderem, bo grają najlepszą piłkę.
3. Co ma wynik meczu do decyzji o walkowerze? Myślisz, że jakby Górnik wygrywał w tym meczu to byśmy nie dostali po tej idiotycznej decyzji -3?
4. Ile wyście razy już prowokowali paleniem, racami i okrzykami na stadionie? Jakby ta cała komisja karała za każdy taki wybryk, to Legia cały sezon by była na minusie. A te Twoje gadki o "szansach" to sobie wsadź wiesz gdzie. Na pewno jak z Widzewem dostaliście 2:3 to też tam mieli "marne szanse" na 5 minut przed końcem, nie?
Wam jak się pluje w twarz to mówicie że deszcz leci. Największy wał w historii polskiej piłki nazywacie niesprawiedliwością i dopominacie się o odzyskanie tytułu.

KR - 5 marca 2018, 22:04:42 - *.play-internet.pl
Bardzo dobry werdykt i nie przyjmować żadnych odwołań. Patologii z obu stron -STOP

hans - 5 marca 2018, 22:06:22 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Niektórzy piszą że powinien być stadion zamknięty dla kibiców. Ale czemu mają cierpieć normalni kibice przez garstke chuliganów ?

SGL - 5 marca 2018, 22:06:33 - *.net.brewet.pl
Przytaczacie tu wiele meczy na których palono flagi czy szaliki, czas już z tym skończyć, i Komisja Ligi robi właśnie milowy krok ku temu, teraz każdy który odważy się to zrobić pomyśli [idiota , debil pewnie nie] to jest najlepsza decyzja na przyszłość, eliminujmy bandytów i prowokatorów ze stadionów. Jestem kibicem Piasta, wygrany mecz, bo Górnik nie istniał, a tu taki kloc, trudno, ale takie właśnie werdykty przywracają nadzieję że na stadionach będzie jeszcze normalnie, hejterom typu Johny-kalesony się to nie podoba, trudno, ptasi móżdżek.

s - 5 marca 2018, 22:07:53 - *.dip0.t-ipconnect.de
Lech załatwione Górnik to samo teraz kolej na Jage !!! Ta liga to sloikowy kabaret

RS - 5 marca 2018, 22:09:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gorzej jak sprawdzą dokładnie tych zadymiarzy i okaże się, że np. któryś z nich mieszka albo urodził się albo przynajmniej był raz w Białymstoku. Wtedy Jadze też zabiorą 3 punktu jakimś specjalnym aneksem do tej decyzji.

Malopolska - 5 marca 2018, 22:09:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Może w końcu ze zrozumieniem przeczytacie decyzje komisji☺ przecież Monty Python sie umywa!

MichałKSG - 5 marca 2018, 22:09:45 - *.adsl.inetia.pl
Kibic(L) - największe zeszmacenie polskiej piłki nożnej i kibiców to było skręcenie Górnika na waszym stadionie przez osobnika w czerni o nazwisku redziński. Wtedy nawet nie byliście w stanie wygrać z Górnikiem , który grał w 8. To tak na marginesie garść prawdziwej historii o twoim klubie dlatego zamilcz lepiej.

Bolonia - 5 marca 2018, 22:10:53 - *.centertel.pl
Mecz powinien byc przerwany w momencie zapalenia czegokolwiek na staduonie. Reszta to konsekwrncja biernosci na pierwsze zdarzenia. Po grzyba jest ochrona i policja jak na stadion mozna wniesc i nie swoje flagi i piro i jeszcze w sekunde byc na murawie. Dobra decyzjaz ta kara obustronna.

BigWizard - 5 marca 2018, 22:11:21 - *.elblag.vectranet.pl
Za niedlugo w całej Europie zacznie dzialac pewien portal internerowy - własciciel w razie powodzenia biznesu planuje przejecie pakietu akcji Górnika i przywrócenie świetności klubu.
Jesli calosc operacji przebiegnie pomyslnie to za pare lat bedzimy walczyc w LM o najwyższe cele
Trzymajcie kściuki
Pozdrawiam

max - 5 marca 2018, 22:11:40 - *.centertel.pl
Ale jaja !!!!smiech na sali Tak jak wczoraj z tym karnym dla Legi,gość po prostu był w powietrzu i ratował się przed jakimś upadkiem i bezwładnie a piłka trafiła akurat w jego ręke bo była nad głową.
Wcale się nie dziwię że są takie przyśpiewki w strone działaczy ekstraklapy

artekketra - 5 marca 2018, 22:12:12 - *.dynamic.chello.pl
Przyznam - nie spodziewałem się. Brawo komisja ligi, po raz pierwszy zgadzam się z waszą decyzją w całości, dodatkowo gratuluję tego że mi takie rozwiązanie nie przyszło do głowy. Chapeau bas!

boomer - 5 marca 2018, 22:12:23 - *.146.128.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
jak widac patologia w komisji ligi wieksza niz w gliwicach na stadionie

KSG - 5 marca 2018, 22:13:16 - *.dynamic.chello.pl
A wczoraj połowa pisała o tym, że to Górnik ich sprowokował... Natomiast dziś, przy takiej decyzji, od razu klasyk ultrasów z 90minut, tzw. "komisja Legii". A tego to już nie pamiętacie?: http://www.90minut.pl/news/229/news2292645-Legia-u

karana-walkowerem-za-mecz-z-Jagiellonia.html
To dlaczego wtedy nie odjęto 3 punktów Jadze skoro w uzasadnieniu też było napisane o prowokacjach ze strony kibiców gości(rzucanie rac)?

max - 5 marca 2018, 22:17:19 - *.centertel.pl
Najlepsze by było powtórzenie meczu bo termin na pewno by się znalazł ,nałożyć jakieś tam kary na kluby finansowe i zakazy dla "kiboli" ale nie odjęcie jednym i drugim pkt lepiej żeby to się odbyło w sportowej walce a nie że leśne dziadki decydują komu pkt dodać a innym odjąć.Naprawde śmiech na sali i parodia kabaret

m - 5 marca 2018, 22:21:22 - *.play-internet.pl
skoro delegat nie przerwał meczu przy paleniu flag Piasta, tzn. że wszystko było zgodne regulaminem rozgrywek. Teraz nagle okazuje się że nie było, skoro ukarano także Górnika. SKoro coś takiego można cofnąć, to można i cofnąć/ ukarać kluby które w tym sezonie spaliły flagi rywali, rzucały racami, prowokowały.

do bigwiza - 5 marca 2018, 22:21:47 - *.net.brewet.pl
o świetności klubu mówisz? to komuna wraca? jest to możliwe, tylko teraz w Polsce więcej węgla się kupuje z zagranicy niż sprzedaje Polskiego, to za co będziecie żyli ? z biedaszybów mieszkając w familokach, kolejne marzenie jak o walkowerze i darmowych punktach.

klaus79 - 5 marca 2018, 22:21:54 - *.play-internet.pl
Bardzo sprawiedliwe i nie wiem o co ten płacz???

KSG - 5 marca 2018, 22:26:59 - *.dynamic.chello.pl
"Płacz" jest o to że komisja odebrała Górnikowi punkty za nic. Tzn. podjęli decyzję o regulamin który dopiero ma być po tym meczu.

SGL - 5 marca 2018, 22:29:09 - *.net.brewet.pl
Wychodzą kolejne kwiatki z tego meczu, pisane na Twitterze,zaraz po zejściu piłkarzy z murawy, zawodnikom gości wystarczyło 10 minut aby być już wykąpanym i przygotowanym do wyjazdu, więc........byli już pewni że mecz się nie zakończy na boisku, wewnętrzne porozumienie z gangiem torcida o sprowokowaniu zadymy + porozrzucane stójki po sektorach w czarnych kurtkach i czapkach, piszących co chwile sms o sytuacji w młynie, kilku swoich w młynie Piasta, na dodatek komendant tej brygady policji jest fanem górnika, poskładać to logicznie to wychodzi przekręt dekady, klubem z Zabrza rządzą kibole, mają poparcie, i to był ostatni dzwonek aby coś skręcić bo grają słabo, a tu Komisja Ligi postąpiła z duchem czasu.

Pielgrzym - 5 marca 2018, 22:29:34 - *.adsl.inetia.pl
BUCHA,cha,ha. TO jest KPINA.Komisja nie wie co to sprawiedliwość . KUMOTERSTWO.Za co ukarano Górnika?Tak przy zielonym stoliku się załatwia AWANSE.

RS - 5 marca 2018, 22:30:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@klaus79 - pytasz o co płacz? To może spróbuję wyjaśnić. Jak na przykład przyjedzie jakiś cwaniaczek z Warszawy powiedzmy do Poznania i tam przekupi kilkunastu żulików aby poszli na mecz i spalili flagi Legii to taki Lech czy dowolny inny klub też będzie miał zabrane 3 punkty bez względu na wynik. I to w dodatku uznaniowo, a nie na podstawie jakiegokolwiek przepisu. Takiej chcesz ligi? Bo ja nie.

artekketra - 5 marca 2018, 22:32:33 - *.dynamic.chello.pl
Jedyną akceptowalną, alternatywną decyzją, byłoby dokończenie tego meczu w innym terminie + inne sankcje finansowo - kibolskie. Ale imo to by zbyt bardzo faworyzowało Piasta, a i kara dla Górnika mogłaby być zbyt mała...

KSG - 5 marca 2018, 22:32:38 - *.dynamic.chello.pl
„W naszej ocenie wdarcie się kibiców gospodarzy na trybunę gości bezpośrednio wpłynęło na przerwanie meczu. Oczywiście kibice Jagiellonii też mieli swój udział w tych wydarzeniach, jak np. rzucanie petard. To nie mogło spotkać się z akceptacją. Mam nadzieję, że kary pozwolą na pewne refleksje” – uzasadnił Jakubowicz.
Moje pytanie czemu nie zabrano wtedy punktów Jadze?

Gryfita - 5 marca 2018, 22:38:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli w istocie walkower obustronny, tylko w tym przypadku się to trochę inaczej nazywa. Bo przy prawdziwym obustronnym oba kluby by miały bramki 0:3. Ale generalnie jest to jakaś metoda. Piast dobrze wie, za co dostał karę. A Górnik się nie ma o co obrażać, bo za frajer by 3 punkty dostał, za to, że jego kibole flagi podpalili. Jeszcze czego!

Fun fun tu - 5 marca 2018, 22:51:17 - *.play-internet.pl
Jak chcesz by drużyna przeciwna zostala ukarana zakazem stadionowym dajmy na to hipotetycznie na mecz np Arki Gdynia z Lechem jadą kibice Legii przebieraja sie za Lecha robią burde i Lech ma zakaz stadionowy dla kibicow i -3 pkt. Nie ma co komentowac decyzji ligi jest poprostu skandal fest nie ma wogole zasad fair play ktos powinien za to polecieć...

Jastrzębie - 5 marca 2018, 22:51:33 - *.internetia.net.pl
Gliwice - Jastrzębie !

Tomek - 5 marca 2018, 22:54:21 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Lech i Gornik zostali ukarani wiec teraz musi uwazac Jaga bo gra ostatnio zbyt dobrze.

Życzę zdow - 5 marca 2018, 22:55:53 - *.adsl.inetia.pl
1. JAGIELONIA MISTRZEM
2. LEGIA
3. GÓRNIK
PUCHARY DLA Korony Kielce
W finale wygrają z Górnikiem.
Sezon 2017 / 2018

sbhnbs - 5 marca 2018, 23:02:32 - *.adsl.inetia.pl
w dwa dni, dzięki sędziemu i komisji Legii ubyło dwóch rywali do mistrza...

Gryfita - 5 marca 2018, 23:03:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Fun fun tu - a może zauważyłbyś, że flagi Piasta spalili ludzie, którzy siedzieli w sektorze kibiców Górnika i którzy bilety na mecz kupili z puli Górnika, rozprowadzanej dla kibiców gości? Jeśli ktoś siedzi w takim sektorze, to wiadomo, że bilet dostał w swoim klubie. Nie udawaj więc, że nie wiesz, o co chodzi. Gdyby ten numer ze spaleniem flagi wycięli ludzie siedzący poza sektorem gości, to miałbyś prawo narzekać, że ktoś Górnika wrabia. A jak kibile Legii będą chcieli pojechać na mecz Arki z Lechem, to przecież biletów na sektor Kolejorza nie kupią i mogą sobie udawać Lechitów ile chcą, a i tak będzie wiadomo, że nie są z Poznania.

Judasz - 5 marca 2018, 23:04:49 - *.dynamic.chello.pl
Świetna wiadomość, nie myślałem że będzie sprawiedliwość i zespół który nic nie grał plus kibole podpalali sektor dostaną w nagrodę 3 pnk.

antek - 5 marca 2018, 23:05:00 - *.nycmny.fios.verizon.net
to legia za wszystkie zadymy powinna grac w treciel lidze panie BONIEK

pp - 5 marca 2018, 23:11:09 - *.centertel.pl
najpierw Górnik wywiesil flagi Piasta. Następnie Piast przerwał mecz. Później Górnik podpalił flagi. Spalenie flag nie było przyczyną przerwanua meczu

Yasiu - 5 marca 2018, 23:22:28 - *.dynamic.chello.pl
Jawna kpina z logiki.

Sławomir - 5 marca 2018, 23:28:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żabole wezcie już przestańcie beczeć, jak wam ktoś ukradł punkty?, nie można ukraść czegoś czego niema i nigdy nie było, nawarzyliście piwa to pijcie, nie będzie walkowera, nie będzie mistrza, nie umiecie grać, a do tego nie potraficie się zachować w gościach, paaszli spać dobranoc.

wawel - 5 marca 2018, 23:29:52 - *.dynamic.chello.pl
mecz na remis jak nic

eeee - 5 marca 2018, 23:36:40 - *.dynamic.chello.pl
@dddd wszystko pod Legię?
Porównaj ilość pkt zdobytych przez Górnika w ostatnich 15 kolejkach do pkt zdobytych przez Jagiellonię czy Pogoń.
Bez czynnego Angulo Górnik gra piach i padakę. Ale oczywiście "hurr durr, zielony stolik i sędziowie sprzedajni"

prawnik - 5 marca 2018, 23:38:21 - *.centertel.pl
Pytanie:Ile punktów odjęto Legii za prowokowanie przez ich kibiców działaczy UEFA, Żydów itd. itp.
Odpowiedź: ZERO!
I tyle w tym temacie. Inteligentni wiedzą o co chodzi.

Mat - 5 marca 2018, 23:40:51 - *.dynamic-ww-08.vectranet.pl
Jedziesz autobusem a kierowca spowodował wypadek śmiertelny. Zgodnie z decyzją PZPN idziesz do więzienia razem z kierowcą.

olaf - 5 marca 2018, 23:44:43 - *.play-internet.pl
haha. Jednak jest sprawiedliwość. Tak samo powinni odjąć 3 punkty Jadze kilka lat temu za zadyme w Warszawie. A był tylko walkower

falo - 5 marca 2018, 23:59:05 - *.dynamic.chello.pl
cytując Kozackiego:
Trochę zwariowałem no ale tak jest. Kibice Górnika oburzają sie, że nie dostaną punktów przy zielonym stoliku (!), które sami sobie juz dopisali (!!) i obarczają całą winą Legie (!!!), jakby ktokolwiek w Warszawie traktował Górnika jako poważnego kontr-kandydata do MP.

jla - 6 marca 2018, 0:09:03 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
To są jajka... Czyli jak teraz źle zagramy robimy rozwałkę na stadionie i mówimy że rywale nas sprowokowali bo zapalili czerwoną racę w barwach naszego klubu... Cyrk

13sektor - 6 marca 2018, 0:43:46 - *.proxnet.pl
Absurdalna decyzja Komisji Ligi. Uzasadnienie tego werdyktu nie jest poparte w żaden sposób paragrafami, które obowiązują w regulaminie rozgrywek. Moje pytanie brzmi: na jakiej więc podstawie odjęto 3 punkty Górnikowi?
Inną kwestią jest fakt, że nikt z normalnych kibiców Górnika nie domagał się walkoweru dla naszego zespołu. Taką opinię według przepisów sugerowali eksperci i komentatorzy sportowi.
Należało powtórzyć całe spotkanie i uwzględnić wynik w tabeli. Wówczas decyzja Komisji Ligi spotkałaby się z większym zrozumieniem.
Piszę to z pełną odpowiedzialnością jako kibic Górnika Zabrze.

Judasz - 6 marca 2018, 1:28:22 - *.dynamic.chello.pl
O Jezu, jak mnie cieszy ta decyzja. Kibole two liczyło na darmowe punkty przy zielonym stoliku a tu zonk. Przecież nie o sprawiedliwość im chodzi tylko o punkcik i to za darmo

sprawiedli - 6 marca 2018, 2:07:55 - *.dynamic.chello.pl
jak żabola płacz ucieszyło mnie hehe, ale mecz powinien zostać dokończony ale dobre i to że PZPN poznał się na prowokatorach

Tup - 6 marca 2018, 5:06:55 - *.adsl.inetia.pl
Czyli o tym czy drużyna przyjezdna dostaje -3 punkty jest uzależnione od tego czy kibice gospodarzy wybiegną na boisko i przerwą mecz? Super. Flagi i szaliko płoną na wielu polskich stadionach ale nigdy -3 za prowokacje nikt nie dostał. Decyzja wzięta z dolnej części pleców.

starotyski - 6 marca 2018, 5:24:53 - *.dynamic.dsl.as9105.com
nie kumam argumentu, ze to Piast zle zabezpieczył mecz, chyba Policja dała ciała.

bolo - 6 marca 2018, 5:25:40 - *.protonet.pl
bardzo dobra decyzja i sprawiedliwa brawo panie Boniek

ds - 6 marca 2018, 5:47:46 - *.alba.com.pl
prokuratorzy zajmijcie sie w koncu tym

XD - 6 marca 2018, 6:10:05 - *.146.41.66.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pierwszy raz można być zadowolonym z decyzji PZPN że zabrali Górnikowi 3 pkt. za prowokację tej chołoty a już Ci z Górnika odpisywał sobie 3 pkt. Komuna się skończyła i wasze przywileje

kawulok - 6 marca 2018, 7:02:25 - *.centertel.pl
Legia wam wszystkim jeszcze dowali!!!

Ja - 6 marca 2018, 7:06:26 - *.dolsat.pl
No ktoś chyba emocji nie opanował przy podjęciu decyzji.... Przestaje wierzys w jaka kolwiek sprawiedliwośc w naszej piłce...

JohnyKSG - 6 marca 2018, 7:39:53 - *.1.31-144.dynamic.gprs.plus.pl
Prosimy o konkretna wypowiedz pana Prezesa Bońka w przedmiotowej sprawie,ciekawe co wymysli..przygotowac sie na interwencje i odwołania do Komisji UEFA oraz FIFA,jakby coś..To jest po prostu SKANDAL! Oscar dla p.Bonka! Dodatkowy,ten skradziony...Walkower i nikt nie ma punktów! Yakie jaja tylko w polskiej LIDZE! Ale JAJA,może to w zwiazku ze bliżającymi sie Świetami?! Mowie wam,że 3 punkty będa dla Górnika!Kwestia czasu! Oby Piastuchy przegraly w Niecieczy i brakło im potem punktów!! Bardzo prawdopodobne!

Bob - 6 marca 2018, 7:56:29 - *.multimetro.pl
Tylko Górników szkoda. Za słabi na boisku i myśleli, że przy zielonym stoliku coś załatwią. Biednemu zawsze wiatr w oczy.

Kaszub - 6 marca 2018, 7:56:59 - *.centertel.pl
Trochę niesprawiedliwe. Na boisku Piast wygrał 1-0. Gdyby patrzeć na sprawiedliwość, to powinno się uznać wynik 1-0 dla Piasta jako końcowy i ukarać obydwa kluby odjęciem 3 punktów. Bo tak Górnik nie poniósł żadnej kary. Piast owszem, bo odebrano mu zwycięstwo. Ale Górnik i tak by przegrał, zatem odjęcie 3 punktów to żadna kara. Co by było gdyby Górnik na boisku wygrywał 1-0? Wtedy też byłby walkower dla Górnika i odjęcie punktów?
Po prostu. Powinno się utrzymać boiskowy wynik 1-0 dla Piasta i za chamstwo kibiców obydwa zespoły ukarać odjęciem 3 punktów.

Rafel - 6 marca 2018, 8:03:38 - *.telbeskid.com.pl
No dobrze ukarani organizatorzy w pierwszej kolejności za niedopilnowanie porządku i Piast stracił pkt na rzecz gości a że goście to dzicz to pkt z walkoweru zabierają.

Piwczak - 6 marca 2018, 8:13:27 - *.dynamic.mm.pl
Obustronny walkower i to jedyna i słuszna decyzja! Brawo Panowie i jeszcze pomyślcie czy takiego bydła nie karać np. - 10 pkt od nowego sezonu. Wtedy może śmieszni prezesi klubowi wezmą się za trzodę co to się niby utożsamia ze swoim ukochanym klubem. Trzeba powiedzieć jasno nikt Was na stadionach nie chce! Te Wasze żałosne teksty Piast to My, Górnik to My, Legia to My itp. to zwykły śmiech. Gdyby tych klubów nie było nikt nie wiedziałby o Waszym istnieniu. Jesteście zwykłymi matołami w kominiarkach!

Glforum - 6 marca 2018, 8:22:18 - *.play-internet.pl
Komisja uznała prowokację że strony kibiców Górnika a czy zainteresowała się co się dzieje przed meczem odpaleniem rac kominiarkami na głowach kiboli Piasta gdzie mają odwrócony herb Górnika do góry nogami czy to nie sprowokowało kibiców Górnika do spalania flag a tak czy dobrze obejrzała film z zajściem gdzie wyraźnie widać że najpierw został zniszczony płot a potem spalona flaga co w tym czasie robiły służby ....uciekali jak zające szanowna komisyjio nie idźcie drogą bandytów stadionowych kiboli

Jaga - 6 marca 2018, 8:28:32 - *.elpos.net
Mam pytanie ile spotkań pauzuje Antolic za faul na Frankowskim ?

Do Komisji - 6 marca 2018, 8:29:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Proponuje odjąć Jagieloni 6 pkt i dodać Legi !!!!! PILKARSKI POKER !!!!!!

LuckyKSG - 6 marca 2018, 8:33:45 - *.sileman.net.pl
@slawomir, ale nas za to Żony nie zdradzają!

Bubu - 6 marca 2018, 8:34:43 - *.arp.com.pl
Tzn. ze Górnik dopisze sobie 3 gole nie strzelając żadnego, to chybna nie najgorzej

rez - 6 marca 2018, 8:37:30 - *.wask.wroc.pl
kurnik to jeden wielki przekręt i kombinatorstwo. Nie da RADY NA BOISKU to sędzia podyktuje karnago z kapelusza(z Piastem), to może da się coś wyrwać przy zielonym stoliku. zapomniały płazy jak rzucały zwierzętami podczas meczu z Piastem i próbowały dostać się do ich klatki, rozwalając wszystko co było po drodze, to nie był powód do walkowera? Szczyt hipokryzji i jeszcze to wołanie do sędziego o zakończenie meczu.

aa - 6 marca 2018, 8:41:03 - *.212.223.20 (*.2.20.137)
I słusznie, gdyby Górnik nie dostał kary to zachęciłoby do prowokowania kibiców drużyny przeciwnej.

stara gwar - 6 marca 2018, 8:44:49 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
kibice Lecha Gonika Arki Cracovi ,Gieksy Łks,powiny sie zjednoczyc bo co tzn prowokacyjne zachowanie gdy legia na kazdym meczu prowokuje to ile powinna dostac walkowerów co tzn prowokacja gdy piastole rzuczali w dzieci i kobiety oraz osoby na wózkach inwalidzkich czy piastowi odjeli punkty bo to byla pradziwa prowokacja atakowac matki z dzieci z sektora rodzinnego oraz inwalidów najlepiej podjechac pod pzpn i pokazac im ze w ext nie gra tylko legia i nie mozna ja wieczne faworyzowac bo to klub z warszawy chociaz i z warszawy zniszcono Polonie a dlaczego bo to by legi nie przeszkadzala

mj23 - 6 marca 2018, 8:51:06 - *.piekary.net
Ja mogę się nawet zgodzić na odebranie punktów Górnikowi bo w meczu przegrywali i nic nie wskazywało że mogli choć punkt wyrwać natomiast nie mogę pojąc dlaczego ukarano za palenie tylko Górnik przecież w sezonie takich sytuacji na meczach jest mnóstwo i na 1 lidze tak samo dlaczego nagle tylko Górnik ma być karany. Flagi , szale są palone na wszystkich stadionach i nie było problemu teraz nagle się mądrale z komisji obudzili?! Ukarali KSG za prowokacje ? masakra . To tak jakby ktoś zaparkował na zakazie a inny jechał przez miasto 160 km/h pod wpływem i obaj dostana ten sam mandat . Dlaczego za przerwany mecz za zadymianie na legii nie było walkowera dla Górnika? A czy wulgarne przyśpiewki nie są prowokacja . To piast był organizatorem więc jak kibice Górnika te flagi wnieśli , gdzie kontrola. a jak na jesiennym meczu kibice piasta obrzucili sektory rodzinne petardami i racami to jakoś kibice Górnika nie zdemolowali ogrodzenia i nie weszli na murawę a piast nie został ukarany odjęciem punktów. Niestety są równi i równiejsi w naszej lidze. Dla mnie ten werdykt to paranoja. ale czytałem że Górnik czeka na uzasadnienie i będzie się odwoływał i słusznie.Bo już nie chodzi o punkty ale o równe traktowanie

kibic - 6 marca 2018, 8:55:24 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Piastole wy pokazali się fair play gdy Górnik spadał daliście mecz lechi a potem była godzina uczta na waszym kurniku i w szatni i przyśpiewki na Górnika to było fair tak ? A wy szukacie teraz ratunku by powtórne mecz i by Górnik się na to zgodził to jest kpina porostu

Kk - 6 marca 2018, 9:03:34 - *.centertel.pl
Co się tak ślązaczki burzycie? I tak za małe kary dostaliście. Górnik przegrywał więc i tak nic nie stracił. Za darmo to każdy chciałby punkty.

kibic - 6 marca 2018, 9:08:34 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Gornik przegrywał ale nie przegrał ile bramek piast tracił w końcówkach przeanalizuj to to wtedy zauważysz ze szansa nawet na wygraną bbyła duża

dddd - 6 marca 2018, 9:11:36 - *.215.197.243-internet.zabrze.debacom.pl
mam nadzieje ze zagramy z Jaga i Lechem w ostatnich kolejkach, jesli nie bedzie szans na puchary to nie widze innej opcji niz ogrywanie w tych meczach zabrzanskich 17 latkow ;))) punktow nie bedzie ale co nabeda doswiadczenia to ich ;)))

Kibic - 6 marca 2018, 9:16:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wyrok sprawiedliwy. Piast musiał dostać walkower, to jasne. Ale Górnik to sprowokował i chodzi prawdopodobnie o to, że gdyby nie ukarał Górnika, to byłby jasny sygnał dla wszystkich kibiców przegrywajacych drużyn, że warto zakombinowac.

LuckyKSG - 6 marca 2018, 9:19:18 - *.sileman.net.pl
Za co 40 tys kary???? Za co odjęte punkty Górnikowi??? "Za prowokacje??? A gdzie odjęte wobec tego punkty Cracovii za mecz w derbach z Wisłą Kraków???? Tam rzucano rozpalonymi racami w ludzi, podobnie zresztą jak w Zabrzu na meczu z Piastem!!!!! A GDZIE ODJĘTE PUNKTY LEGII, KTÓRA WYWIESZA FLAGI" ŁOWCY HANYSOW ", TO NIE JEST PROWOKACJA???? WSTYD I HAŃBA PAŃSTWO Z KOMISJI!!!!

tomi - 6 marca 2018, 9:34:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nikt tu tego nie pisze, ale fakty są takie, że Górnik kategorycznie odmówił dogrania tych 10 min. - a gdyby się zgodził, to tak by było. Liczyli na łatwe 3 punkty przy zielonym stoliku. Przypominam, Piast prowadził 1:0 i był lepszy. Fair play i honor typowe dla klubu z takimi korzeniami. Myślę, że to też miało wpływ na decyzję komisji (postawa fair play a nie korzenie oczywiście). Górnik już zdobył jesienią "lewe" punkty z Piastem (absurdalny karny i czerwona kartka dla bramkarza Piasta). Kibice Górnika twierdzili, ze im się należało, teraz tez 3 punkty przy zielonym stoliku im się należą....

Macisław - 6 marca 2018, 9:46:39 - *.adsl.inetia.pl
Taką piłkę ,gdzie Komisja ustala wynik ,to Olewam Ciepłym Moczem. Szkoda kasy,lepiej wypić browara. PZPN to KLIKA Kolesi.

Ck - 6 marca 2018, 9:54:13 - *.59.9.40
Sprawiedliwie mimo wszystko.podpalenie flagi jeszcze podniosło i tak gorącą atmosferę.piłkarze niech zdobywają punkty na boisku.a kibice jak nie chcą oglądać to na grzyby razem z drużyną przeciwną i PZPN nie zarobi za kary

dratwa - 6 marca 2018, 10:00:45 - *.dynamic-zab-08.vectranet.pl
Ha ha ha brawo PZPN Legia Warszawa - Czemu od razu nie zaniesiecie tego dzbanka za mistrzostwo na Łazienkowską ?

kamstu - 6 marca 2018, 10:05:16 - *.242.61.4
Życzę Piastowi spadku, bo historia (być może) zatacza koło. Kiedyś Górnik potrzebował jak powietrza punktów i ich im brakło – wiadomo z własnej winy, bo grali straszną bryndzę za Kasperczaka, ale równie dobrze Lechia Gdańsk mogła polecieć w sezonie 2008/2009, a ułożyli sobie z Piastem mecz i wygrali z nimi u nich pewnie (ku zaskoczeniu wszystkich) 0:2. Taniec jaki wtedy odstawiali „piłkarze” Piasta na boisku po przegranym meczu i słabym sezonie był porównywalny do tego jakby mieli zdobyć MP. A radość była po spadku Górnika. Także Wy teraz zdziwieni jesteście, że Górnik nie chciał z Wami grać?? Kto chciałby grać z kimś, kto nie ma honoru? Szkoda tylko Fornalika, trzymam kciuki za spadek.

kawulok - 6 marca 2018, 10:11:29 - *.centertel.pl
Powtarzam jeszcze raz: Legia i tak wam wszystkim wp...i!!!! Wszystkim i po co te płacze i żale?

japado - 6 marca 2018, 10:21:30 - *.rev.snt.net.pl
Za spalenie flagi karać odjęciem punktów? Jaja jakieś.

Gliwiczani - 6 marca 2018, 10:31:58 - *.104.45.15 (*.13.16.104)
@kamstu Dużo gadasz o honorze, a pamiętasz już w jaki sposób wygraliście poprzedni mecz? W dwumeczu fair play jest tak:
Piast : 4 punkty, bilans bramek 1:0
Górnik : 1 punkt, bilans bramek 0:0.
Co jest poza tym honorowego, we włamaniu z kradzieżą oraz spaleniu skradzinych flag?
Poza tym nie tylko bandyci z Piasta wbiegli na murawę, jeden z waszych też po niej biegał.

maxi - 6 marca 2018, 10:39:10 - *.33.78.152
Górnik nie zagraża ani Legii ani Jagiellonii i decyzja komisji jest jak najbardziej sprawiedliwa. Górnik jakby miał honor to by się nawet nie odwoływał ale już są informacje na innych portalach że się jednak odwoła. Szkoda, przegrał na boisku a swoich kibiców też powinien się wstydzić. Palenie flag jakiegokolwiek klubu to jedno wielkie bydło.
Nie jestem kibicem Piasta i nie mam z nim nic wspólnego

JohnyKSG - 6 marca 2018, 10:41:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Póki co,to Komisja Ligi kradnie punkty i sprzeniwiwerza przepisy,naginajac je do granic ABSURDU! To nie kibice Górnika przerwali mecz,nie ma usprawiedliwienia tego w żaden sposób! Przyznaja Nam walkower i zabieraja punkty! Cha,cha,żenada i rzecz niemozliwa! Oddawajcie 3 punkty lesne dziadki! Układy,precedensy,kombinajcie,naginanie.Do sie nadaje do Siedziby UEFA i FIFA! Wyłacznie.Boniek musi sie tego powstydzic i pożałować! Damy rade!

tomi - 6 marca 2018, 10:45:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Johny - weź stoperan. Po płycie biegało 3 kibiców Piasta i jeden Górnika. Górnik chciał być cwany i nie zgodził się na dogranie meczu - chciał przy zielonym stoliku ukraść punkty. Piast prowadził i był lepszy - piłka nożna to sport - a co miałyby wspólnego ze sportem 3 punkty dla Górnika w tym meczu? Już i tak w tym sezonie w Zabrzu nas wspólnie z kolega Brosza okradliście.

Gliwiczani - 6 marca 2018, 10:46:37 - *.104.45.15 (*.13.16.104)
@JohnyKSG, piszesz "Oddawajcie 3 punkty", nie zdobyliście punktów, gdyby nie przerwany mecz, najprawdopodobniej wrócilibyście do Zabrza bez punktów. Nikt wam nic więc nie zabrał. Póki co to Angulo zabrał Piastowi punkt w poprzednim meczu cyrkową zagrywką. Chcecie mistrzostwa Polski? Zdobądzcie je uczciwą grą i walką na boisku.

maxi - 6 marca 2018, 10:51:45 - *.33.78.152
Johny zacznij od ortografii Ha ha
Komu zostały skradzione punkty? Górnikowi? Miał 41 pkt przed meczem. Mecz przegrał i ma dalej 41 pkt
A siedziba UEFA i FIFA to co najwyżej dorzucą zamknięcie obu stadionów i nie wiem czy to nie byłoby dobre rozwiązanie

van_janek - 6 marca 2018, 10:53:50 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
żenada, ciekawe jak Jagiellonię wykolegują ?
Sędziowie? he he he

kibic - 6 marca 2018, 10:55:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A Boniek wlazł do szafy żeby przeczekać aż przycichnie ta kompromitacja.

kibic - 6 marca 2018, 10:58:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedynym rozsądnym rozstrzygnięciem tej sprawy była decyzja o powtórzeniu tego meczu bez publiczności.
Ale widocznie komisja lotto-ekstraklasy składa się z takich samych prawników, jak ci, co reprywatyzowali warszawski majątek.

kamstu - 6 marca 2018, 10:59:42 - *.242.61.4
do Gliwiczanin: Was boli, że Angulo symulkę zrobił, ok. Nas boli, że puściliście mecz z Lechią jak Górnik leciał. Wiesz, można kopać głębiej, ale fakty są niestety takie, że kary są nierównomierne z odpałami kibiców innych drużyn.

Kysiu10 - 6 marca 2018, 11:04:10 - *.25.97.194
Czego sie nie robi, by Górnika uwalić. Pomimo, że nie jestem kibicem tego klubu, to wyraźnie widać, że "dziadki" ustawiają ligę tak, by Górnik nie grał w pucharach.

Roter - 6 marca 2018, 11:06:18 - *.dynamic.chello.pl
Jak to co ma do tego Górnik ? Gdyby nie prowokacja zfrustrowanych kiboli Górnika z paleniem flag mecz byłby normalnie dograny a i tak Górnik by przegrał bo był po prostu słabszy...

Aywen - 6 marca 2018, 11:10:18 - *.dynamic.chello.pl
Znamienne, że akurat zaczęli palić flagi ok 75-80 minuty gdy widzieli, że są marne szanse na zwycięstwo czy remis....

KW - 6 marca 2018, 11:19:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
kara sprawiedliwa ...gornik i tak by tego nie wygrał a piast za to że mają jednego debila musi płacić ....

Aldi - 6 marca 2018, 11:23:34 - *.cm-28.dynamic.ziggo.nl
Idąc tokiem rozumowania komisji, proponuję zweryfikować mecz Legia -Jaga , zwycięstwo w Warszawie było straszna prowokacja ze strony zawodników Jagi, a radość kibiców mogła spowodować zamieszki na trybunach, Do tego te spalone papierosy przez sympatyków przyczółek. Proponuję -10 dla Jagi i zakaz wyjazdów dla kibiców do końca 2020.

Kołodziey - 6 marca 2018, 11:33:31 - *.dynamic.chello.pl
@Aldi, nie improwizuj....

Bagiel - 6 marca 2018, 11:40:14 - *.dynamic.chello.pl
Piast chciał ten mecz dograć ale Górnik zwietrzył szansę w walkowerze ( na boisku był o wiele słabszy) i tu się złapał we własne sidła, nieładnie...

tak widzę - 6 marca 2018, 11:40:37 - *.28.176.30
Trzeba budować stadiony na których murawa będzie odgrodzona kratami z twardego metalu zaopatrzonymi zbrojonymi szybami.Zrobić sektory w formie opancerzonych klatek z monitoringiem i z natryskami wodnymi potrzebnymi do temperowania nastrojów w klatkach. To jest jedyny sposób na spokój na meczach.

DEGOL - 6 marca 2018, 11:50:56 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Moim zdaniem , sportowo w tym akurat meczu Górnik nie zasłużył na jakiekolwiek punkty.
Co innego strona stricte prawna , bowiem to gospodarz odpowiada za bezpieczną organizację meczu.
Jestem przekonany , że odwołanie spowoduje zmianę postanowienia " Komisji".
Efekt tego będzie taki , że na skutek walkoweru w wygrywanym meczu Piastowi na koniec sezonu zabraknie 1 punktu do utrzymania w w EK.

M. - 6 marca 2018, 12:08:26 - *.play-internet.pl
@maksi
Nie. Myslisz sie. Górnik nie przegrał tego meczu. On przegrywał ale mecz został przerwany z powodu kibiców Piasta i niedograny! Górnik nie przegrał tego meczu. Takie są fakty.

Tom - 6 marca 2018, 12:27:41 - *.play-internet.pl
Proszę bardzo.. Można??, można!! Świetna decyzja!! TRZEBA TĘPIĆ BYDŁO NA STADIONACH ! ! !

dzida - 6 marca 2018, 12:49:25 - *.go-net.org
Pewnie, że można!!!Dodaj, że tępić bydło z katowic na stadionach!!!

Knur - 6 marca 2018, 12:53:07 - *.play-internet.pl
Dobra decyzja i zgadzam się z odebraniem punktów górnikom.Palenie flag kibiców innego klubu to tak jakby ktoś podpalił sztandar soldarnosci i na to zgody nie ma i nie będzie.😯

Champion@G - 6 marca 2018, 12:56:20 - *.jotanet.eu
A czemu Piast nie zaproponował rozegrania całego meczu tylko te 10 minut?.

zag26 - 6 marca 2018, 13:23:59 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Wychodzi na to że jesli twoja druzyna przegrywa na wyjeżdzie i spalisz flage przeciwnika a gospodarze sie wkurza i rozwalą siatke i wyjada na murawę spowoduje to że przegrają mecz...chore to jest...mój wniosek: kibice Piasta nie zrobili by demolki gdyby nie zostali sprowokowani bo taka jest prawda i wygrali by mecz 1:0, w dodatku byla 81 min meczu. Ja bym dokończył ten mecz bez udziału kibiców od 81 min zwłaszcza że obie druzyny nie maja daleko do siebie.

tomi - 6 marca 2018, 13:26:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Rzecz właśnie w tym, że Górnik się nie zgodził na dogranie meczu. Sami są sobie teraz winni. Nie chcieli fair play - to czego teraz oczekują?

żorż - 6 marca 2018, 13:30:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dzisiaj w nocy będzie ciemno i według napinaczy i spiskowcó będzie to też wina Legii.Wysyp parodystów.

carlos - 6 marca 2018, 14:04:47 - *.lasypanstwowe.gov.pl
Widzę pełno zakompleksionych fanów Lecha, Górnika i Jagi. Ha ha ha i tak Legia będzie mistrz!!!!! I napewno nie przy pomocy sędziów, gdyż w tym sezonie już nie raz skrzywdzili Legię.

olo - 6 marca 2018, 14:47:46 - *.dynamic.mm.pl
Gdyby Legii odejmowano punkty za zachowanie kibiców to każdą rundę kończyłaby z głębokim minusem! Piłkarski poker się nie skończył. PRL-bis - brawo prezes PZPN!

irecki - 6 marca 2018, 14:56:30 - *.centertel.pl
Słuszna decyzja. Walkower bezdyskusyjny. Nie ma żadnego uzasadnienia by promować przygłupów z drugiej strony 3 punktami, których nie mieli. Czas już skończyć z układzikami pomiędzy klubami i kibolami. Jeśli klub organizuje wyjazdy to bierze pełną odpowiedzialność za zwierzęta które wysyła w transporcie.
Niech stowarzyszenia kibiców same wysyłają kibiców i za nich prawnie i finansowo odpowiadają a nie kluby, które nie mają w tym żadnego interesu a tylko tracą pieniądze za kary bo debile nie jadą na mecz tylko się ponaparzać, bluzgać i popalić co się da.
Przez takich kretynów potem stadiony dla normalnych ludzi są zamknięte.

Hananek - 6 marca 2018, 15:29:38 - *.play-internet.pl
Na meczu z Zagłebiem spalić dwie majty jedne z napisem pzpn drugie kl
Ile za tą prowokacje dostaniemy?
PS na boisku już jesteście panowie...

Hananek - 6 marca 2018, 15:37:23 - *.play-internet.pl
zag26 -> a kto 80 minut bluzgał zamias kibicować?
To nie prowokacja? W domu do dzici i żony to normalne rozumiem...

Ff - 6 marca 2018, 15:50:43 - *.206.204.21
No i bardzo dobrze brawo dla komisji.

krokodyl - 6 marca 2018, 16:07:56 - *.play-internet.pl
johnyks9 czyli dziony bodziony ks9 hała ju tudej? To nic innego jak sfrustrowany zabrski gimbus który wypisuje bzdety w necie. Kiedyś takimi słynnymi trollami byli kraku1 fanboj wisełki,fanboj widzewa musztarda, fanboj jagi leon a teraz jest dzionyks9, do tego gremium dorzuciłbym fanboja ze Szczecina borubara. Zróbcie kiedyś gimbusy wspólny zlot fanbojów trolli internetowych na pewno będziecie mieli dużo do pogadania

ukradli sz - 6 marca 2018, 16:09:54 - *.centertel.pl
Ale cyrk Kibice zobaczą, że jak chcą, to mogą wbiec na murawę. Co z tego, że ich klub zostanie ukarany. Ważniejsze, że przeciwników (wrogów) również...

Glit - 6 marca 2018, 16:27:43 - *.dynamic.chello.pl
Flaga, flagą a czy to nie kibol Górnika ganiał się po boisku z Policjantami...?? Tak więc żabolki trochę obiektywizmu a wasi piłkarzyki dokończyć meczu nie chcieli licząc na darmowe punkty...

WKS - 6 marca 2018, 16:37:28 - *.play-internet.pl
Trzeba i tak łapać punkty, bo taki mój Śląsk skończy sezon przed Piastem z dwoma punktami przewagi, a leśne dziadki oddadzą im po odwołaniu i będziemy za nimi. To są jaja.

pp - 6 marca 2018, 20:51:12 - *.14.86.30.static.3s.pl
@glit to byl kibol z Piasta. zobacz sobie film jak idzie przez nikogo nie zatrzymywany pod s3ktor gości, wtedy dopiero wkroczyła policja i ten uciekał do swoich

pp - 6 marca 2018, 20:58:01 - *.14.86.30.static.3s.pl
najpierw kibole Piasta rozwalił ogrodzenie a później Górnik spalił flagi. Piast wyleciał bo Górnik powiesił flagi do góry nogami ale one się jeszcze nie paliły więc argument że Górnik spalił flagi co sprowokowało Piasta jest nieprawdziwy

marian0$ - 6 marca 2018, 21:38:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest skandal że nie zamknęli stadionu!

AdoDenHaag - 6 marca 2018, 21:49:32 - *.cm-7-2a.dynamic.ziggo.nl
Dopóki nie będzie kar indywidualnych dla kiboli będzie odpowiedzialność grupowa, zdjęcia papilarne , zakaz zakrywania twarzy doprowadziłyby do większej frekwencji- przyszliby ci którzy w tej chwili nie przychodzą na stadion przez tych wszystkich debili. Kary na pewno nie tak wysokie finansowo jak w tej chwili w Holandii (aktualnie za wtargnięcie na murawę 10 lat zakazu stadionowego i 15000 € mandatu) ale zakaz stadionowy i np 10000 zł kolegium nie jednemu odebrało by chęci wbiegania na murawę. Podobnie z racami-zakazy stadionowe i komisję ligi można zlikwidować. Pozdro dla normalnych

damiano - 7 marca 2018, 0:38:18 - *.dynamic.telkab.pl
Gdyby Górnik nie został ukarany można by wnioskować, że jak moja drużyna przegrywa to warto sprowokować przeciwnika. A nuż kibice wylecą na murawę i 3 punkty dla nas. Jak dla mnie decyzja właściwa.

pp - 7 marca 2018, 0:57:23 - *.centertel.pl
Górnik przegrywał jedna bramka a Piast traci mnóstwo bramek w ostatnich minutach także wynik był otwarty. Skoro Górnik dostał-3 punkty, to adekwatna kara dla Piasta byłoby również-3 punkty albo nawet -6 punktów. a walkower to osobną sprawa bo tu nikt nie ma wątpliwości kto był organizatorem i kto s sposób bezpośredni uniemożliwił dokończenie meczu

LEON - 7 marca 2018, 4:57:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z Szoku nie moge nic powiedzieć

mj23 - 7 marca 2018, 9:27:27 - *.piekary.net
Szacunek dla Prezesa Bońka za określenie - zabranie punktów Górnikowi to SKANDAL. Co tez bardzo ciekawe w komisji ligi są działacze sekcji koszykówki legii w-wa ?!!! . To wiele wyjaśnia. Nie dość że o piłce nożnej guzik wiedzą to jeszcze legia . i wszystko jasne.

Zoom - 7 marca 2018, 9:57:05 - *.play-internet.pl
Napiszę przykład do przemyślenia dajmy na to pierwszy zespół ma tyle samo pkt co drugi mają równe szanse na mistrza pierwszy zespół gra z ostatnim zespołem prowadzi 3:0 i w 87 minucie sędzia kończy mecz ponieważ kibice gospodarzy wybiegli na murawę i nie pozwolili dokończyć meczu zostali sprowokowani przez kibiców gości - czyli komisja ligi daje walkower dla gości a jednocześnie zabiera mu punkty czar o mistrzostwie prysł drugi zespół remisuje i się cieszy z mistrza czy to jest sprawiedliwe moim zdaniem komisja się ośmieszyła a tłumaczenie wodzą komisji to strona bzdur i klamstw i taki gość reprezentuje poważną kancelarię prawniczą , SZOK

kibic - 7 marca 2018, 10:14:29 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Wódz komisji to legionista wiec sprawa jest jasna a jego tłumaczenie ze Górnik przegrywał to nie znaczy ze przegrał było jeszcze 10 min na legi Górnik remisowal i po dwóch przerwach spowodowanych przez kibiców legii przegrał gdzie był pan mrówka wtedy walkower dla Górnika powinien być ale to była jego legia ten pan porostu się ośmieszyl teraz on powinien ponieść karę dać mu jeden dzień awans a na drugi dzień zwolnićgo z pracy

kibic - 7 marca 2018, 10:17:23 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Wódz komisji to legionista wiec sprawa jest jasna a jego tłumaczenie ze Górnik przegrywał to nie znaczy ze przegrał było jeszcze 10 min na legi Górnik remisowal i po dwóch przerwach spowodowanych przez kibiców legii przegrał gdzie był pan mrówka wtedy walkower dla Górnika powinien być ale to była jego legia ten pan porostu się ośmieszyl teraz on powinien ponieść karę dać mu jeden dzień awans a na drugi dzień zwolnićgo z pracy

kibic - 7 marca 2018, 10:28:50 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Wódz komisji to legionista wiec sprawa jest jasna a jego tłumaczenie ze Górnik przegrywał to nie znaczy ze przegrał było jeszcze 10 min na legi Górnik remisowal i po dwóch przerwach spowodowanych przez kibiców legii przegrał gdzie był pan mrówka wtedy walkower dla Górnika powinien być ale to była jego legia ten pan porostu się ośmieszyl teraz on powinien ponieść karę dać mu jeden dzień awans a na drugi dzień zwolnićgo z pracy

maxi - 7 marca 2018, 11:05:33 - *.33.78.152
ok to jeśli Górnik ma nie zostać ukarany odjęciem punktów to bardzo wysoka kara finansowa np 400 tys a nie 40 bo 40 tys to jest śmieszna kara. tyle to ja moge sam zapłacić

kibic - 7 marca 2018, 11:47:18 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
To jaka kara powinna być dla piasta gdy on był organizatorem 2 miliony nie róbcie tutaj parodii organizator odpowiada za bezpieczeństwo to teraz według niektórych palenie szali barw będzie kosztować klub 400 tys zł niech niektórzy w ogóle tutaj nie piszą gdy mają pisać bzdury

ds - 7 marca 2018, 11:57:19 - *.173.51.181.tesatnet.pl
Tak po prawdzie przyznanie walkowera Górnikowi przy przerwanym meczu w 80 minucie i 0-1 to tez byłby lekki absurd co nie zmienia faktu ze decyzja KL przedziwna.

tutuus - 7 marca 2018, 12:33:05 - *.dip0.t-ipconnect.de
Szkoda, ze nie bylo nikogo z PZPN przed meczem Rozwoj- Sandecja N.S., gdzie kibice GKS Tychy ("przyjaciele")Sandecji zrywali szaliki Rozwoju dzieciom z szyji, pluli na nie i rzucali kamieniami... Bydlo jest wszedzie i PZPN powinien wzmocnic powaznie SRODKI, by pilka nozna zostala dla KIBICOW a nie dla PSYCHOPATOW !!!

kibic - 7 marca 2018, 12:47:53 - *.play-internet.pl
Ale mecz był przerwany po burdach kibiców piasta wiec logika mówi sama za siebie 10 min gry różnie mogło wiec być a piast umie tracić głupie bramki na sam koniec wiec Gornil.meczu nie przegrał piłka yla w grze

żenada - 7 marca 2018, 13:49:11 - *.160.125.45
cała kara jest pod Legię - ludzie przecież Legia ma być mistrzem kumaci wiedzą o co chodzi czerwone kartki dla przeciwników karne dla Legii itd

tutuus - 7 marca 2018, 14:25:43 - *.dip0.t-ipconnect.de
@zenada- tys jest 200% "zenada" jak ty takie gupoty piszesz - co mo piernik z laitkurblom wspolnego ?!?!?!?.......

KR - 7 marca 2018, 15:20:59 - *.play-internet.pl
Pan prezes Boniek jest oburzony decyzją komisji ligi że ta ukarała też Górnika. A co komisja miała zrobić za spalenie barw Piasta? Bez reakcji, byłoby to przyzwolenie na palenie czegokolwiek na stadionach. Wiem że gospodarz odpowiada ale czy taka jawna prowokacja przy stanie 1-0 dla Piasta i 9min do końca ma być nagrodzona 3 punktami dla Górnika. To byłoby dopiero chore.

Retor - 7 marca 2018, 15:34:16 - *.dynamic.chello.pl
Jakby wam grupka gości na weselu ze strony waszych teściów podpaliła firany i zasłony w oknach to siedzielibyście cicho i dalej się bawili....??! Pewnie byłaby zadyma i kto by był winien...??!

Kopas - 7 marca 2018, 18:42:52 - *.rev.poneytelecom.eu
Przede wszystkim niech klub Piast zatrudni normalną firmę ochroniarską a nie co roku jakieś przetatrhi gdzie jedna ta sama firma wygrywa.Osoby odpowiedzialne w klubie za firmę ochroniarską sami sobie winni,nie pamiętacie rac podczas meczu z Legią gdzie mecz został przerwany ?

Zoom - 7 marca 2018, 21:35:13 - *.play-internet.pl
Proszę zobaczyć komentarze na tej stronie a zrozumiecie że Morawiec przewodniczacy jest za legią i zrozumiecie co mówi Boniek
http://weszlo.com/2018/03/07/tego-widzialem-plot-z
ostal-wyrwany-zanim-splonely-flagi/
Z tego, co widziałem, płot został wyrwany zanim ... - Weszlo.com

Zoom - 7 marca 2018, 21:38:56 - *.play-internet.pl
http://weszlo.com/2018/03/07/tego-widzialem-plot-z
ostal-wyrwany-zanim-splonely-flagi/
Z tego, co widziałem, płot został wyrwany zanim ... - Weszlo.com.

bolo - 8 marca 2018, 4:28:35 - *.protonet.pl
sprawiedliwy wyrok nie placzcie żabole bo tego czytać nie można prowokatorzy

kangur48 - 8 marca 2018, 7:33:21 - *.bpbn-r-035.cht.nsw.bigpond.net.au
WALDEK-LAZ ,po 50 lat po marzec'68, PiS niech sie wezmie nie tylko do tych komunistow w PZPN ale tez
do Zydow i Sionistow i Zionistow!

NKO - 8 marca 2018, 10:47:46 - *.117.146.205.static.3s.pl
Górnikowi oddamy 3 punkty niesłusznie zabrane

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas