[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 sierpnia 2019, 22:39:51 - dagazka
Legia odpadła z Ligi Europy

W rewanżowym spotkaniu IV rundy eliminacyjnej Ligi Europy Legia Warszawa przegrała 0-1 (0-0) z Rangers FC, co przy bezbramkowym remisie w pierwszym spotkaniu oznacza odpadnięcie wicemistrzów Polski z rozgrywek. Jedyną bramkę w spotkaniu zdobył w 90. minucie Alfredo Morelos.

Od początku spotkania obie drużyny grały ofensywnie. Już w pierwszych minutach dwukrotnie na bramkę gospodarzy uderzał Sandro Kulenović, a Radosława Majeckiego próbował zaskoczyć Sheyi Ojo. Jednak zarówno strzały Serba, jak i Anglika były zbyt niedokładne, by mogły skutkować golem. W 10. minucie pierwszą dobrą okazję na objęcie prowadzenia miał zespół ze Szkocji. Ryan Jack dośrodkował w pole karne, a tam błąd popełnił Igor Lewczuk, który nie upilnował Alfredo Morelosa, pozwalając mu na oddanie strzału głową. Kolumbijczyk uderzył jednak niecelnie i piłka wypadła poza boisko. W 24. minucie, po szybkiej kontrze gospodarzy, Morelos kopnął mocno zza pola karnego, ale dobrze ustawiony Majecki pewnie złapał futbolówkę. Dziesięć minut później, z drugiej strony boiska, Luquinhas wymanewrował dwóch obrońców i stanął w polu karnym przed szansą na oddanie uderzenia, ale poślizgnął się w decydującym momencie, przez co jego próba była bardzo słaba i Allan McGregor z łatwością chwycił piłkę. Pod koniec połowy Legia miała jeszcze jedną sytuację bramkową. Dobre dośrodkowanie z rzutu rożnego wykończył strzałem głową Cafú, ale jego próba była minimalnie niecelna.

Druga połowa rozpoczęła się od ataków gospodarzy, ale defensywa Legii spisywała się bardzo dobrze i nie pozwalała na realne zagrożenie bramki strzeżonej przez Majeckiego. W końcu, w 70. minucie, zza pola karnego techniczne, dokładne uderzenie oddał Ojo, ale Majecki sparował piłkę na bok. Chwilę później dwukrotnie uderzał Morelos, ale piłka najpierw poleciała obok słupka, a przy drugiej próbie została wyłapana przez bramkarza Legii.

W kolejnych minutach walka toczyła się głównie w środku pola, a obie drużyny nie potrafiły stworzyć sobie dogodnych sytuacji. W 83. minucie po dość przypadkowym uderzeniu Jarosława Niezgody bramkarz Rangers wypiąstkował piłkę poza boisko. Walerian Gwilia dośrodkował z rzutu rożnego, po którym strzelał André Martins, ale bardzo niecelnie. Trzy minuty później podobnie niedokładne uderzenie zanotował Niezgoda. W 89. minucie po raz kolejny mocno zza pola karnego kopnął Ojo, Majecki zaś wykazał się dobrą interwencją, łapiąc futbolówkę. W 90. minucie oglądaliśmy akcję bramkową. Morelos znalazł się w polu karnym i wykończył głową dośrodkowanie Ojo, nie dając najmniejszych szans Majeckiemu.

29 sierpnia 2019, 20:45 - Glasgow (Ibrox Stadium)
Rangers FC 1-0 Legia Warszawa
Alfredo Morelos 90

Rangers: 1. Allan McGregor - 2. James Tavernier, 6. Connor Goldson, 19. Nikola Katić, 31. Borna Barišić (64, 15. Jon Flanagan) - 37. Scott Arfield (72, 22. Jordan Jones), 8. Ryan Jack, 10. Steven Davis, 17. Joe Aribo, 11. Sheyi Ojo (90, 18. Glen Kamara) - 20. Alfredo Morelos.

Legia: 1. Radosław Majecki - 41. Paweł Stolarski (73, 21. Dominik Nagy), 5. Igor Lewczuk, 55. Artur Jędrzejczyk, 16. Luís Rocha - 29. Marko Vešović, 26. Cafú, 24. André Martins, 8. Walerian Gwilia, 82. Luquinhas - 99. Sandro Kulenović (56, 11. Jarosław Niezgoda).

żółte kartki: Barišić, Tavernier, Katić, Jones, Kamara - Stolarski, Lewczuk, Vešović.

sędziował: Slavko Vinčić (Słowenia).
widzów: 45 463.

Liga Europy 2019/2020

wo(L)a - 29 sierpnia 2019, 22:40:10 - *.116.103.90
Legia miala pecha...... byla szansa na LE a nawet na 1/8 przy sprzyjajacym losowaniu

Mike - 29 sierpnia 2019, 22:40:13 - *.centertel.pl
BUahha

zeno - 29 sierpnia 2019, 22:40:14 - *.icpnet.pl
Niebywały sukces Legii w pucharach europejskich. W całych rozgrywkach LE straciła tylko 1 bramkę. Gratulujemy!

trau - 29 sierpnia 2019, 22:40:18 - *.jmdi.pl
hahahahahhaa

Tetle - 29 sierpnia 2019, 22:40:23 - *.dynamic.chello.pl
Gdzie Carlitość çwoki

r - 29 sierpnia 2019, 22:40:26 - *.dynamic.chello.pl
Wygrała zasłużenie piłka do przodu, futbol na "tak", a nie kunktatorstwo, murowanie bramki, drewniany futbol. I bardzo dobrze.

Arnold Boc - 29 sierpnia 2019, 22:40:29 - *.ip-point.pl
Chryste, dlaczego my kórła nie umiemy grać w piłkę ?

Justdanone - 29 sierpnia 2019, 22:40:30 - *.97.198.36
Lel

Hanior - 29 sierpnia 2019, 22:40:38 - *.dynamic.chello.pl
trochę wstyd Rangers tak długo się męczyć ze słabeuszem

hahaha - 29 sierpnia 2019, 22:40:39 - *.dip0.t-ipconnect.de
Do konca wierzylem w Rangersow ze pokonaja komunistow i sie udalo

Fans - 29 sierpnia 2019, 22:40:40 - *.239.93.209.dyn.plus.net
I po szmaciance

Ja - 29 sierpnia 2019, 22:40:44 - *.play-internet.pl
Pewny sposób żeby Legia coś znaczyła w europie:
Każdy jej mecz w europie musi sędziować sędzia VARciniak lub inny polski sędzia
To w ekstraklasie się sprawdza to w europie też się sprawdz

kupa - 29 sierpnia 2019, 22:40:44 - *.centertel.pl
Wreszcie!!!

## - 29 sierpnia 2019, 22:40:49 - *.adsl.inetia.pl
Typowa frajernia.

europafc - 29 sierpnia 2019, 22:40:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ha ha bylo trzymac kulenovicia na placu niezgoda chucherko nie potrafil sie zastawic i poszla piekna brameczka

Rolnik - 29 sierpnia 2019, 22:40:52 - *.centertel.pl
Zgodnie z tradycją

lolek - 29 sierpnia 2019, 22:40:55 - *.253.206.148
Jednym napastnikiem, bez pomysły, licząc na cud i może karne... obraz Polskiej piłki jest przykry...

adi - 29 sierpnia 2019, 22:40:58 - *.netdrive.pl
Sandro Kulenović dno

nietop - 29 sierpnia 2019, 22:41:03 - *.dynamic.chello.pl
Nie z Ligii, a z eliminacji.

glasgow - 29 sierpnia 2019, 22:41:05 - *.adsl.inetia.pl
Jestescie naszą prowincją!!!

Wuj - 29 sierpnia 2019, 22:41:06 - *.96.166.17.ipv4.supernova.orange.pl
Jeeeest! Legia już nigdy nie awansuje do LE.

MAX - 29 sierpnia 2019, 22:41:08 - *.static.ip.netia.com.pl
#vukovicOUT#

Ltsk - 29 sierpnia 2019, 22:41:14 - *.opera-mini.net (*.64.60.153)
Brawo Rangers!
Wszyscy Polacy dziś kibicowali szkockiej drużynie

legia - 29 sierpnia 2019, 22:41:15 - *.3-1.cable.virginm.net
co to k.... ma byc ??

adams32 - 29 sierpnia 2019, 22:41:19 - *.96.141.117.ipv4.supernova.orange.pl
Vukovic i Kalikovic - papa

JaśzPoznan - 29 sierpnia 2019, 22:41:22 - *.146.102.97.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szkoda, bo zawsze kibicuję naszym.
Ale z drugiej strony dobrze, bo wstyd byłoby mi za takich kibiców. WSTYD !!!
Pozdro dla piłkarz.

Bonus - 29 sierpnia 2019, 22:41:31 - *.play-internet.pl
W tytule jest błąd,Legia nie odpadła z Ligi Europa ponieważ nie przeszła nawet eliminacji.

Adi - 29 sierpnia 2019, 22:41:31 - *.static.ip.netia.com.pl
Szkoda że lepszy odpadł - szczęście nie było przy Legii niestety, a sport nie zawsze bywa uczciwy

Liss8434 - 29 sierpnia 2019, 22:41:34 - *.tel.tkb.net.pl
Szansa była. Ale jak się gra bez napastnika i nastawionym jest na rzuty karne to tak to się kończy.

Wałbrzysza - 29 sierpnia 2019, 22:41:36 - *.9.136.3
Mieli napastnika skubani

Farid Ali - 29 sierpnia 2019, 22:41:39 - *.dynamic.chello.pl
Polska piłka to dno.

IPN - 29 sierpnia 2019, 22:41:42 - *.dynamic.chello.pl
brawo Rangers za wygraną z klubem spod komunistycznego znaku CWKS

Super - 29 sierpnia 2019, 22:41:46 - *.dynamic.mm.pl
Cafu drewno.Legia 1 liga polska.

AZARIASZ - 29 sierpnia 2019, 22:41:46 - *.dynamic.mm.pl
Rangersi średnim nakładem sił eliminują Legię z awansu do LE. Cóż mówić. Czy można zawojować Europę broniąc się dramatycznie , polegając na bohaterstwie Majeckiego i z atakiem Kulenović - Niezgoda ? Dziękuję dobranoc , gaśmy światło. Sezon 2019/2020 uważam za zakończony...

... - 29 sierpnia 2019, 22:41:51 - *.146.98.104.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tyle się natyrać - i tak się dać załatwić... W sumie typowe dla polskiej ligi FRAJERSTWO.
A ci Rangersi to przereklamowany przeciętniak.

BI - 29 sierpnia 2019, 22:41:51 - *.centertel.pl
W końcu! Starczy tego farta. Nie dla psa kiełbasa.

EPD - 29 sierpnia 2019, 22:41:52 - *.dynamic.mm.pl
Koniec wakacji pora wrócić do polskiej młócki

rafalski - 29 sierpnia 2019, 22:41:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobry mecz mimo ze 0-0 do 90 minuty mógł się podobać i kibicowsko 45 tyś widzów to dużo teraz Legia w lidze podejmie Raków Nie ma już ekipy z Polski w pucharach Nie dla psa kiełbasa uciekło od UEFA 6 milionów euro

lgbt+ - 29 sierpnia 2019, 22:42:02 - *.centertel.pl
Brawo Morelos, Brawo Rangersi! Tak się odprawia ogórasów👍

Nx - 29 sierpnia 2019, 22:42:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze...najmniejszy wymiar kary jak się gra antyfutbol z obroną Częstochowy i lata do przodu to dowidzenia

123 - 29 sierpnia 2019, 22:42:14 - *.play-internet.pl
Polska piłka to bagno... Szkoda czasu na oglądanie tego. Zmarnowane 2 godziny życia 😣

patryki - 29 sierpnia 2019, 22:42:17 - *.147.39.0.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szpakowski nie wiele brakowało slepy c.... złota polska jesień bez polskich drużyn vukovic out Carlitos gdzie ?

xxx - 29 sierpnia 2019, 22:42:18 - *.dynamic.chello.pl
No to co, teraz to już Kulenović będzie grał do końca sezonu bez zmian, bo trzeba kogoś sprzedać, żeby się kasa zgadzała, nie?
Tak przy okazji, kibole swoją oprawą w najlepszym możliwym momencie dali możliwość zresetowania się Legii i wyjścia z trybu obrony Częstochowy. Wyjątkowo dobre posunięcie ze strony sektora gości, ale nie podejrzewam, żeby to wyczucie czasu było czymś więcej niż tylko czystym przypadkiem.

widz - 29 sierpnia 2019, 22:42:20 - *.centertel.pl
Dopóki Dariusz "troszeczkę" Szpakowski będzie komentował to awansu nie będzie...a poważnie to szkoda gadać. Ta polska piłka to poza pralnią kasy to nic nie oferuje.

Fryzjer - 29 sierpnia 2019, 22:42:25 - *.play-internet.pl
Tak się goli frajerow

MałpkaKoko - 29 sierpnia 2019, 22:42:26 - *.centertel.pl
Pechowe było losowanie. Gdyby w czwartej rundzie trafili na Czerwonych Cewków albo Błyskawicę Kupiatycze to przeszliby dalej.

dupa - 29 sierpnia 2019, 22:42:28 - *.centertel.pl
haha

Messssssss - 29 sierpnia 2019, 22:42:32 - *.42.22.193
Pieknie

Jondek - 29 sierpnia 2019, 22:42:34 - *.centertel.pl
Liga Europy,Liga mistrzów rusza we Wrześniu hahahaha,hahahaha hahahaha,hahahaha,hahahaha,hahahaha,hahahaha,hahah
aha,hahahaha,hahahaha hahahaha,hahahaha

hmm - 29 sierpnia 2019, 22:42:38 - *.dynamic.mm.pl
z czym do ludzi hahahahahaha

Majk - 29 sierpnia 2019, 22:42:38 - *.dynamic.mm.pl
"ukochana ma" jest wyr.... 😀

Pl - 29 sierpnia 2019, 22:42:42 - *.dynamic.chello.pl
Wola
Taa może od razu finał, zwłaszcza z taką grą.

KrisNS - 29 sierpnia 2019, 22:42:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No to pa pa... Najbardziej boli brak zaangażowania bo umiejętności to wiadomo ze marne. Może za rok👎

hmmm - 29 sierpnia 2019, 22:42:47 - *.215.207.163-internet.zabrze.debacom.pl
bb judasze

Dars123 - 29 sierpnia 2019, 22:42:48 - *.unknown.vectranet.pl
Kulenowic załatwił Szkotom awans, w przekroju dwumeczu bardzo słaby... Niezgoda w 20 minut zrobił więcej... Vukovic won!

kibol - 29 sierpnia 2019, 22:42:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze sierpień a tu po pucharach

Kame - 29 sierpnia 2019, 22:42:54 - *.dynamic.chello.pl
Hahah jak mogli sie obroncy tak zagapić w w ostatnich minutach... Słaby mecz w ofensywie Legii i pachniało bramką dla Rangers. Vukovic sam do tego doprowadził nie stawiając na Carlitosa.

Waw - 29 sierpnia 2019, 22:42:57 - *.centertel.pl
Jestesmy zawsze tam!!! gdzie nasza legia gra!!! Kto gra? xD

BobiSzu - 29 sierpnia 2019, 22:43:03 - *.telpol.net.pl
Polska piłka to pomyłka

Rodowity_1 - 29 sierpnia 2019, 22:43:15 - *.184.208.161.ipv4.supernova.orange.pl
Gdzie jest ta legia,do...... gdzie jest ta legia ?
hahahahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahaha!!!!

Syberka L - 29 sierpnia 2019, 22:43:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda szansy Legii...

Erxes - 29 sierpnia 2019, 22:43:16 - *.dynamic.chello.pl
Trzeba było wystawić Stefańskiego, a tak żaden sędzia nie pomógł.

stachu - 29 sierpnia 2019, 22:43:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedy dymisja tego trenera z bożej łaski Vukovica ?

... - 29 sierpnia 2019, 22:43:28 - *.146.98.104.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ale skąd tu brać gole - jak na boisku zamiast napastnika MUSI GRAĆ DREWNIANY PUPILEK pseudotrenera.

Bolo - 29 sierpnia 2019, 22:43:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O co chodzi z tym Carlitosem? Najlepszy piłkarz ekstraklasy w ostatnich trzech sezonach, a nawet nie wącha trawy. Czy ta Legia to jakiś Real?

kęsik - 29 sierpnia 2019, 22:43:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I tak długo wytrzymali. Szkoci byli pewni przed dwumeczem że pójdzie im łatwiej niż w poprzedniej rundzie. Patrząc pod tym względem wynik Legii to wielkie osiągnięcie

Jondek - 29 sierpnia 2019, 22:43:54 - *.dynamic.chello.pl
jakby nie ten polski szrot typu Majecki Lewczuk Jędrzejczyk to by to lepiej wyglądało

ZeteL - 29 sierpnia 2019, 22:43:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Co by nie mówić to klimat GLASGOWski lekko Legii nie służy. Wcześniej Celtic , teraz Rangers.

RR - 29 sierpnia 2019, 22:44:03 - *.dynamic.telkab.pl
No, to drużyna z Warszawy ma już puchary z głowy, a my czekamy na jutrzejsze losowanie. Ciekawe, gdzie tym razem rzuci nas los?
Mam nadzieję na grupę z Barcelono, Reale i Liwerpóle. Widzę wtedy reale szanse na 15-18 pkt.
Wszyscy razem!
OOOOo to nasz Piastuneczek, ooooooo Gliwicki jest!

19tsp95 - 29 sierpnia 2019, 22:44:06 - *.beskidmedia.pl
trener-Kulenovic. DREWNO jakich mało

jedrzej201 - 29 sierpnia 2019, 22:44:11 - *.smgr.pl
Ale było blisko dogrywki i karnych. Dobrze, że tylko jednym golem porażka, a dopiero co Vuković w niedzielę miał 40.urodziny. Rangersi tak jak Legia przegrała z Luksemburgiem kiedyś. Tyle, że Rangersi nie z F91 Dudelange, tylko z Progresem Niederkorn.

yakto - 29 sierpnia 2019, 22:44:12 - *.static.ip.netia.com.pl
Dudelange z awansem do LE

Adi - 29 sierpnia 2019, 22:44:18 - *.static.ip.netia.com.pl
@AZARIUSZ dla Rangersów to był najtrudniejszy mecz dotychczas w sezonie i włożyli 100% sił żeby wygrać ten pojedynek. Przy średnim nakładzie sił dostali by w obu meczach na lekko.

grigor81 - 29 sierpnia 2019, 22:44:33 - *.dynamic.mm.pl
Obiektywnie patrząc Rangersi dużo lepsi i to ich minus że przy tylu okazjach tylko 1 bramkę strzelili

Jarek - 29 sierpnia 2019, 22:44:37 - *.centertel.pl
Bez napastnika meczu nie wygramy. Kulenović to dno i tyle. Vuković go promuje bo ma tym interes a Carlitos czy Niezgoda na ławce...

barti - 29 sierpnia 2019, 22:44:45 - *.25.247.49.ipv4.supernova.orange.pl
Szpakowski wykrakał a może 6minut a może 8minut a może 15minut niech już skończy to komentowanie i przestanie się zadręczać szkoda że zamiast Kulenovicia nie wystawił Carlitosa i Niezgody do ataka od pierwszych minut ale widać że trener zdobywa dopiero doświadczenie brawo R.Majecki ma predyspozycje chłopak do gry w reprze może w pzyszłości zadebiutuje

legia - 29 sierpnia 2019, 22:44:52 - *.3-1.cable.virginm.net
co to k.... ma byc ??

zsz - 29 sierpnia 2019, 22:44:52 - *.122.232.6
Prymitywna piłka preferowana przez trenera przegrała. Tacy trenerzy jak Vukowić po kursach PZPN-owskich nie są w stanie nic nowego świeżego, innowacyjnego wnieść do piłki.

@BobiSzu - 29 sierpnia 2019, 22:44:57 - *.dynamic.chello.pl
Grali polską piłka?
Nie sądzę

rafi - 29 sierpnia 2019, 22:45:06 - *.47.24.221.ipv4.supernova.orange.pl
Vuko mega trener- 90 minut wywalajmy piłke po autach albo ne tego Drevnopulosa z przodu

nietop - 29 sierpnia 2019, 22:45:08 - *.dynamic.chello.pl
Dudelange znów lepszy od Legii.

Rozpoznawa - 29 sierpnia 2019, 22:45:22 - *.dynamic.mm.pl
Do Adi. Chyba kolego oglądałeś inny mecz. Jesteś pewny że oglądałeś Glasgow Rangers Legia Warszawa?

Wawe - 29 sierpnia 2019, 22:45:24 - *.centertel.pl
A gdzie Carlitos? Mowilem chlopie trzeba bylo zostac w Plocku albo isc do Lecha i bys byl tam gwiazda to zrobili z Ciebie tak jak i z reszta koniec kariery w polskiej lidze bay

BARTEK - 29 sierpnia 2019, 22:45:50 - *.dynamic-ww-01.vectranet.pl
Aleksandar Vukowić do dymisji!

SkinCWKS - 29 sierpnia 2019, 22:46:01 - *.dynamic.chello.pl
Vukovic nigdy nie bedziesz polakiem !!!

Janusz - 29 sierpnia 2019, 22:46:04 - *.play-internet.pl
Fajna ta Legia taka nie za mocna

Barça - 29 sierpnia 2019, 22:46:04 - *.dynamic.mm.pl
Legia zasłużenie odpadła, była tłem dla rengers, piłkarze Legii opaski z sił w pierwszej połowie, żal patrzeć na tą bezradność, cieszę się że nie będę musiał oglądać kolejnego żałosnego meczu legii w pucharach, nie wspominając o lidze. Legia aut!!! hi hi hi :-) pozdro dla pozostałych klubów w kraju:-)

TRX - 29 sierpnia 2019, 22:46:15 - *.static.ip.netia.com.pl
Szkoda, że maja tak ultra nowoczesne stadiony nie można się nimi pochwalić w rozgrykach europejskich. Nie mówię że polska piłka powinna dorównać poziomie infrastrukturze bo wtedy były TOP 5 Europy ale naprawdę powinno być lepiej.

Szymek - 29 sierpnia 2019, 22:46:20 - *.play-internet.pl
Rangers to trzecia liga Europejska,a Legia przy nich wyglądała jak amatorzy😀😀😀😀ԅ
12;😀

TSK 1910 - 29 sierpnia 2019, 22:46:21 - *.centertel.pl
To szambo co wlewa się do Wisły powinno płynąć na Ł3.Amen.

Mafiozo - 29 sierpnia 2019, 22:46:28 - *.58.137.63
Jesli polska druzyna chce wygrac cokolwiek w europejskich puchar to proponuje wyrzucenie wszystkich zagranicznych darmozjadow z klubu i tych ktorzy musza grac bo menago daje w kieszen trenerowi...vuko jestes zwykla parowa i Ty masz Legie w sercu? Kim Ty grasz? Co robi Nagy przebywajacy 20 minut na boisku przy drugiej bramce?

Tsv_1860 - 29 sierpnia 2019, 22:46:37 - *.web.vodafone.de
Ten drewniak Kulenovic to jednak musi mieć dobrego menagera. Przecież gość na 3 ligę polska a nie na europejskie puchary. Brawa dla Rangersow za wyeliminowanie tego bractwa. Dobrze, że wygrał futbol na tak.

Sdf - 29 sierpnia 2019, 22:47:00 - *.play-internet.pl
Tutaj sędziowie nie pomagają ??
Ojej jak mi przykro 😂😂😂

Kaak - 29 sierpnia 2019, 22:47:04 - *.30.26.250.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pasterze z Kazachstanu czekają. Ci rangersi mimo 50 tysięcy kibiców i mega budżetu to takie samo drewno i dno jak Polska liga.

europafc - 29 sierpnia 2019, 22:47:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niezgoda naucz sie zastawiac naucz sie zastawiac naucz sie zastawiac naucz sie zastawiac naucz sie zastawiac

Piast Żmig - 29 sierpnia 2019, 22:47:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wypożyczajcie nam Kulenovića! My mamy 5 lepszych napastników, a nie mamy drużyny rezerw, więc gdzie go mamy ogrywać?

Lin - 29 sierpnia 2019, 22:47:27 - *.play-internet.pl
Tym razem blamazu nie było. Nie zmienia to jednak faktu, ze kolejny, trzeci już sezon z rzędu LE przechodzi koło nosa

1920 - 29 sierpnia 2019, 22:47:35 - *.sileman.net.pl
naRa...leglo

stella44 - 29 sierpnia 2019, 22:47:58 - *.tvkstella.pl
No to kolejny rok kończymy europejskie puchary już pod koniec sierpnia. Zespoły z Luksemburga , Azerbejdżanu , Kazachstanu , Szwecji , Serbii , Słowacji , Węgier i Bułgarii mają chociaż jednego przedstawiciela w Lidze Europy. Dramat. Polska liga to dno i kawał mułu. Dymisja Bońka natychmiastowa. Ligę zrobić na wzór angielskiej , dodać puchary.Regulamin Ligi stworzyć pod regulaminy europejskich pucharów. Dzielić pulę z praw przez zdobyte punkty w europejskich pucharach.Nie będzie wyprzedaży po sezonie.

Susłoń - 29 sierpnia 2019, 22:48:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bez przerwy spowodowanej zadymieniem, mecz skończyłby się przed bramką Morelosa. Tępa dzicz z racami sama wydmuchała swoją drużynę z dalszych rozgrywek.

Pytajnik - 29 sierpnia 2019, 22:48:08 - *.146.224.71.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Vuko woli Kalekovicia, coś w ni widzi. To czego nie zauważam. Ile goli w lidze strzelił Kaleković, a ile Niezgoda czy Carlitos?
Vuko out!

Musial - 29 sierpnia 2019, 22:48:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
To byl pogrom.Kolejna wtopa azjatyckiej druzyny po remisie z Europa oraz kleskach z Astana,Sheriffem,Sparta i Dundelange.I jeszcze to warszawskie bydlo z racami.Oby Uefa ich wycofala dożywotnio z rozgrywek!Wstyd za was!!!

wodzu - 29 sierpnia 2019, 22:48:21 - *.strong-pc.com
jest awans i 12 melonów

Luxemburg - 29 sierpnia 2019, 22:48:23 - *.0.216.60
A Dudelange znow w grupie!!!
Polska Liga daleko za Luxemburska !!!
nawet Armenska!!!!!

Max - 29 sierpnia 2019, 22:48:24 - *.netcity.pl
Power Rangers 😁

... - 29 sierpnia 2019, 22:48:31 - *.146.98.104.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ten co "krył" dośrodkowującego przy golu, powinien do końca sezonu grać za darmo. Yełop tylko się przyglądał jak Szkot podprowadza sobie piłkę pod pole karne i swobodnie wymierza asystę.
Przeklęte nawyki z eksteaklaPy - nie do wyplenienia...

Kibic KSP - 29 sierpnia 2019, 22:48:31 - *.net.upcbroadband.cz
Chtel jsem lomot bylo jenom 1:0 skoda pro polsky fotbal, dobre pro Varšavu. Otazka pro vas. Proc wladze Varsavy uprednostnuji Legii pred Polonií? Wielkie dzięki Rangers👍

cPjŚ - 29 sierpnia 2019, 22:48:32 - *.dynamic.chello.pl
Dudelange zawsze nad Legią

Florek - 29 sierpnia 2019, 22:48:45 - *.centertel.pl
Fansport dudelange awansował!

xd - 29 sierpnia 2019, 22:48:55 - *.13.106.231
Najlepsze to te gnojenie Legii bo odpadli to można szydere kręcić. I to są tacy kibice Widzewa Łódź czy innego drewna na zime co potrafi przegrać z jakąś Skrą Częstochowa, no ale co porażka Legii to wysyp beki w komentarzu po robocie na magazynie biedronki w Pabianicach

Klm - 29 sierpnia 2019, 22:48:56 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl

LEGIA HONOR OJCZYZNA. A gdzie piast Cracovia lechia na DNIE. Tylko głupy są głosicielami nieslawy

kapa - 29 sierpnia 2019, 22:49:02 - *.179.69.101
No to teraz szybko sprzedać co tam jeszcze zostało do sprzedania i można dalej bawić się w hobby futbol na własnym podwórku w super hiper ekstra klasie.

obserwator - 29 sierpnia 2019, 22:49:03 - *.224.183.185.Tele-Necik.PL
Szczerze to muszę ich pochwalić. Rangersi oczywiście lepsi i zasłużenie awansowali, ale ekipa loczka wstydu nie przyniosła. Przy odrobinie szczęścia to oni mogli nawet awansować.
Spodziewałem się różnicy klas(3:0,4:0) ale jak widać szkockie ekipy nam leżą.

kaszub1991 - 29 sierpnia 2019, 22:49:11 - *.dynamic.mm.pl
Od przyszłego sezonu Polska Extraklasa będzie na 31 miejscu w Europie

LuckyKSG - 29 sierpnia 2019, 22:49:14 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
Brawo Glasgow, brawo Szkoci, "baby" w kieckach zlały waszą legie. Dobrze, że to nie nasza stolica!

FANatyk - 29 sierpnia 2019, 22:49:16 - *.212.155.6
hihihi

Marek - 29 sierpnia 2019, 22:49:22 - *.centertel.pl
Kulenović to faktycznie kuleje. Kiepski napadzior z niego o ale Vuko go lubi i promuje jak może.

dudelange - 29 sierpnia 2019, 22:49:33 - *.092.073.pools.vodafone-ip.de
Dudelange, Astana, Slovan a nawet Ferencvaros w Lidze Europy a my? Wracamy na stare smieci

asd - 29 sierpnia 2019, 22:49:49 - *.icpnet.pl
Straszna kopanina a do tego wszystkiego poziomem dopasował się arbiter. Rangersom to tez nie wróże sukcesów w fazie grupowej.

Maślana - 29 sierpnia 2019, 22:49:51 - *.play-internet.pl
Ten dzień nie mógł sie dla mnie lepiej zakończyć😊

Obiektywny - 29 sierpnia 2019, 22:49:53 - *.centertel.pl
To byl mecz drewniakow z kelnerami...sklad drewna okazał się jednak silniejszy. Najwieksza siła rangersow jest nazwa. Ja tam sie cieze, kuponu mi nie sp....li a do tego nie było pogromu wiec podawacz bidonow powinien jeszcze trochę popracować.

Pisior - 29 sierpnia 2019, 22:49:59 - *.201.55.20
Szkoda Legii, jestem dumny że mamy takich kibiców brawa piękny doping race trochę nie potrzebnie ale aż miło się patrzalo pozdro z Żar

Berlin - 29 sierpnia 2019, 22:50:04 - *.146.224.36.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Koniec polskiej pilki w Europie.
Została 27 liga Europy, zaścianek i prowincja.
Te flagi sztandary śpiewy w opakowaniu Canal plus zasciankowej ectraklasy.
Te tłumy na wiejskiej lidze.
Znowu tlumy na 27 lidze Europy....reklama szuka prymitywnych naiwniakow na karnety.

24piast - 29 sierpnia 2019, 22:50:05 - *.14.112.201.static.alkom.info
oooooooleeee

Dudlągłe - 29 sierpnia 2019, 22:50:11 - *.243.127.7
Dudelange ogrywa Ararat-Armenie po karnych i po raz drugi pod rząd zagra w fazie grupowej LE.Gratulejszyn.

Sito Riera - 29 sierpnia 2019, 22:50:13 - *.146.162.99.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jak to???

hhaha - 29 sierpnia 2019, 22:50:24 - *.30.35.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dzięki za poprawę humoru na koniec dnia. Cała Polska śmieje się z tego śmiesznego klubiku, ale spoko, żyjcie sobie w przekonaniu że tylko widzew was nie lubi xD

Pionio - 29 sierpnia 2019, 22:50:29 - *.dynamic.chello.pl
No to banda wieśniaków spod Warszawy pokazała jak się dopinguje. 5 przyśpiewek przez cały mecz race choć ciekawe ile kasy poszło żeby wnieść A na deser eleganckie podwarszawskie jurne chłopaki po 40 + pokazali klaty trochę zjeżdżające na brzuch. Kaszana kicha i wiele innych niezjadliwych wędlin!A co do meczu to ten Rangers to w naszej śmiesznej lidze pewnie z trzecie miejsce by miał.Dobranoc.

Aa - 29 sierpnia 2019, 22:50:35 - *.centertel.pl
O skonczylo się wakacyjne granie polskich druzyn. Teraz czas na naukę w ekstraklasie sponsorowanej przez państwowy bank, bo pewnie nikt inny nie chciał łożyć na taką mizerię. Polskie druYny skończyły, gdy wielu jeszcze nie zaczęło...

Prymula - 29 sierpnia 2019, 22:50:54 - *.dynamic.chello.pl
Narzekaczom chciałem przypomnieć że Niezgoda jest po problemach kardiologicznych i w jakimś stopniu go to usprawiedliwia, a porównując to co grali w tym sezonie a sezon czy 2 sezony temu to jest różnica niebo a ziemia. Choć jedynie nie usprawiedliwiałbym polityki transferowej władz Legii.

Mejade - 29 sierpnia 2019, 22:51:10 - *.play-internet.pl
Bydło na trybunach w Szkocji... Polski zaścianek nie lepszy, który nigdy ognia i światła nie widział. Końcówka już dla Rangers należała, więc fizycznie w ewentualnej dogrywce była by przepaść między tymi klubami. Przynajmniej nie było wstydu jak z innymi drużynami z polski. Trolle Dudelange znowu w lidze europy będzie grać, więc nazywanie ich amatorami to była obraza dla zawodowych piłkarzy.

123 - 29 sierpnia 2019, 22:51:20 - *.centertel.pl
Coście tak cicho słoiki coście tak cicho super Rangers!

kaszub1991 - 29 sierpnia 2019, 22:51:31 - *.dynamic.mm.pl
Dudelange w Lidze Europy

D... - 29 sierpnia 2019, 22:51:43 - *.airmax.pl
Szambo wywaliło w Warszawie wczoraj, kto by to pomyślał, że dzisiaj już do Szkocji dopłynie...? 😝 🤣 😝

Bo - 29 sierpnia 2019, 22:51:50 - *.146.64.237.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tydzień temu pisałem że jeśli nie będzie cudu to Legia spokojnie odpadnie. Tak się stało. Flegmatyczna gra Legii z dennej eklapy to za mało na Szkotow którzy do potęg nie należą. Szkoda że kasa przeszła koło nosa. No ale czy to po raz pierwszy. Pochwała tylko dla bramkarza.Reszta padaka.

24piast - 29 sierpnia 2019, 22:52:11 - *.14.112.201.static.alkom.info
PIAST TO WASZ MISTRZ A WY jesteście naszą prowincją słoiczki

Macu - 29 sierpnia 2019, 22:52:23 - *.unknown.vectranet.pl
Kibicowałem Legii, ale jak zobaczyłem tych łysoli, którzy zdjęli koszulki na łuku, to w sumie po bramce Rangersów nie poczułem szczególnego żalu. Oprawę z Janem Pawłem przemilczę.

wnuk - 29 sierpnia 2019, 22:52:41 - *.dynamic.chello.pl
Carlitos nie istniał

AZARIASZ - 29 sierpnia 2019, 22:53:14 - *.dynamic.mm.pl
Podtytułem powinno być ADIOS FRAJEROS i tyle... okazało się że gdyby nie zadyma ultarsów Legii to ta nawet tych kliku minut doliczonych by nie miała jako nadziei... co za żenada...

goral - 29 sierpnia 2019, 22:54:02 - *.150.173.213
Grając 10 obrońcami i jednym bramkarzem, można grać z średniakiem z Grecji lub jeszcze słabszym.
Poziom kibiców Legi - dno albo i niżej.
Kibice Legii bardziej przypominali jakieś dzikie stado z kraju gdzie niedźwiedzie chodzą ulicami.
Różnica cywilizacyjna aż bije po oczach.

kaszub1991 - 29 sierpnia 2019, 22:54:10 - *.dynamic.mm.pl
liga Luksemburska 33 może wyprzedzić ligę Polską 31

Bolo - 29 sierpnia 2019, 22:54:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyżby kolejny "Janas" co pcha Rasiaka przed Franka? Kulenović-Carlitos.

x. - 29 sierpnia 2019, 22:54:56 - *.027.c92.petrotel.pl
Walczyć cały mecz, żeby w doliczonym czasie gry odwalić taką fuszerkę. Daliście sobie łatwo dośrodkować w pole karne, a tam napastnik sobie wyskakuje do główki, robi co chcę i strzela jak chcę. Gratulacje!

out vuco! - 29 sierpnia 2019, 22:55:08 - *.dynamic.chello.pl
Vucovic out!!!
gdzie ? ofensywa ? gdzie carlitos ?
precz ! nieudaczniku!!
precz!!

Prymula - 29 sierpnia 2019, 22:55:12 - *.dynamic.chello.pl
Inaczej jest odpaść z klubem z Luksemburga,Kazachstanu czy Mołdawii a inaczej z utytułowanym klubem ze Szkocji. poza tym taka Cracovia straciła więcej goli w dwóch meczach niż Legia w 6 meczach.

PW - 29 sierpnia 2019, 22:55:25 - *.dynamic-ra-01.vectranet.pl
Dosyć wiochy z grójców otwocków w Europie.

sto(L)ec - 29 sierpnia 2019, 22:56:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje Rangers cala Polska wam kibicowala wygraliscie ze zlodziejami i oszustami

j pis - 29 sierpnia 2019, 22:56:10 - *.play-internet.pl
nie podawaj sie ogurkon szpakowskien zwelakon i do dom warszawscy obsrancy

ŁKS łodz - 29 sierpnia 2019, 22:56:49 - *.play-internet.pl
Legło Warszawa gdzie wy do ligi Europy tymi drewniakami grać nie ma szans Rangersi pokazali gdzie wasze miejsce

Faflun - 29 sierpnia 2019, 22:57:04 - *.adsl.inetia.pl
Moim zdaniem znowu ogromny błąd Vukovicia,gdyż za Stolarskiego nie powinien wchodzić Nagy,bo nie było go wcale widać na boisku.Powinien wejść Jodłowiec,albo Wieteska.No cóż,znowu Polska piłka jest w du...

matadoR - 29 sierpnia 2019, 22:57:10 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
Mam tak samo jak ty, europejskie puchary w TV!

karol - 29 sierpnia 2019, 22:57:30 - *.146.197.36.internetia.net.pl
Niezgoda lepszy niż ten cały Kulenovic

zz - 29 sierpnia 2019, 22:57:57 - *.play-internet.pl
Legia się do żadnej Ligi Europy nie zakwalifikowała, więc pisanie, że z niej odpadła jest sporym nadużyciem.

Bolo - 29 sierpnia 2019, 22:57:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hierarchia napastników wg Vukovića:
1. Teodorczyk
2. Niezgoda
3. Messi

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 22:58:03 - *.243.127.7
Nieważne w jakim stylu,ważne że zakończyli sezon polskich drużyn klubowych w europucharach w sezonie 2019/2020 i dzięki propaganda nie będzie miała żadnych argumentów żeby żeby siać propagande sukcesu o wiele gorszą niż za gierka.

Stanny83!? - 29 sierpnia 2019, 22:58:26 - *.dynamic.chello.pl
Tak to Jest jak się gra do 55 minuty drewnem typu Kulenovic. Nie wiem po co Vukovic zabierał Carlitosa do Glasgow. Jestem przekonany że grając Carlitosem z przodu te dwu mecz inaczej by wyglądał. Vuko frajer

kaszub1991 - 29 sierpnia 2019, 22:58:45 - *.dynamic.mm.pl
Legia Straciła 1 gola w eliminacjach i odpadła .W następnym sezonie Legia już nie będą rozstawione. Napewno odpadli by z Duńczykami i Białorusinami a remis 0-0 z Europa FC też zostanie długo w pamięci. Przynajmniej Finał LE będzie w Gdańsku.

BOT - 29 sierpnia 2019, 22:58:50 - *.30.22.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ojej, któż mógłby to przewidzieć...

lolson - 29 sierpnia 2019, 22:59:05 - *.90.160.140
Żal było patrzeć na nieporadność Legii. Rangersi nic wielkiego nie pokazali a i tak, zwłaszcza w 2 połowie, przechodzili przez nich z piłką jak przez jakichś trampkarzy. Legia bez szybkości, bez pomysłu, jakby na mecz wyszło 11 przypadkowo zebranych gości.

matadoR - 29 sierpnia 2019, 22:59:27 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
Szpakowski, przestan mowic o tym klubiku w transmisji per "nasi" bo to nie reprezentacja i miliony ludzi w tym kraju sie z tym czyms nie utozsamiaja.

orandżino - 29 sierpnia 2019, 22:59:40 - *.centertel.pl
Radosne uniesienie , jakby to byl ,,Real Warszawski .
ale nie dziwie sie im , bo nawet kibicki to ,,Barcelońska,,Legia poprostu .

/o/ - 29 sierpnia 2019, 22:59:45 - *.play-internet.pl
A kibole juz ubrali sie?

Oto - 29 sierpnia 2019, 22:59:48 - *.146.224.36.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
ŁKS na was wystarczyły rezerwy Legii z 3 ligi.

Daro - 29 sierpnia 2019, 23:00:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem Lecha i napiszę tak. Czego my oczekujemy jak sprzedajemy piłkarzy chcąc mieć wynik w pucharach? Osłabiamy się na puchary. Carlitos też by nie pomógł, dlatego też tych lamentów nie rozumiem. Legia nie ma rasowego napastnika, który sobie krzywdy nie zrobi oddając strzał. Przykro bo była szansa na grupę.

Piotr - 29 sierpnia 2019, 23:00:48 - *.dynamic.chello.pl
No to rekord pkt z tamtego sezony pobity. 4 dziesiątka rankingu UEFA pewna.

realista - 29 sierpnia 2019, 23:00:52 - *.friendlyexitnode.com
trudno o lepszy dowód, że tzw. polska ekstraklasa, to... europejski odpad

LeGEJa - 29 sierpnia 2019, 23:01:09 - *.235.197.215 (*.146.171.246)
Game Over

barti - 29 sierpnia 2019, 23:01:22 - *.25.247.49.ipv4.supernova.orange.pl
@zeno to nie rozgrywki tylko eliminacje w grupowych by więcej potracili

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:01:41 - *.243.127.7
Propaganda sukcesu po raz kolejny napompowała balonik do niebotycznych rozmiarów i jak to zwykle w polsce bywa(a nawet to już jest tradycja)balonik z potężnym hukiem pękł i wylał hektolitry pomyji i szamba na kibiców którzy jak zwykle zostali zrobieni w bambuko.

Lechia - 29 sierpnia 2019, 23:02:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szacunek się należy. Pozdrawiam.

vuvo out! - 29 sierpnia 2019, 23:02:31 - *.dynamic.chello.pl
wywalic vuco gdzie ofensywa?,napatrzyl sie na bieganie kule....yo niech z nim kul...leje gdzie indziej..precz!!

kaszub1991 - 29 sierpnia 2019, 23:02:49 - *.dynamic.mm.pl
Legia w rankingu klubowym jest na 75. FC Rangers 137 miejsce

Kibic1910 - 29 sierpnia 2019, 23:04:31 - *.146.224.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ci co szczekają, niech powiedzą gdzie są ich klubiki. Jakimi trzeba być debilami żeby nie wspierać polskiej drużyny, która może dać do rankingu uefa cenne punkty naszej rodzimej lidze. Jak Legia utrzyma taką grę w obronie i dołoży trochę skuteczności, to wciągnie lige nosem.
Radomiak&Legia!!!

kibic - 29 sierpnia 2019, 23:04:57 - *.dynamic.mm.pl
Śmiali się z Morelosa w TVP że to taki Ptyś. No to mają ptysia z makiem

/o/ - 29 sierpnia 2019, 23:05:20 - *.play-internet.pl
Moze zakłady ile karkówki zatrzyma szkocka policja?😀😀

ju madavfa - 29 sierpnia 2019, 23:05:36 - *.dynamic.mm.pl
Legia najdalej zaszla_ reszta to ogóry

Bogdan - 29 sierpnia 2019, 23:05:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy aż tak słaby jest Carlitos, że musi grać Kaleković czy jak mu tam?

Daro - 29 sierpnia 2019, 23:05:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uzupełnienie. Nie mam nic do Carlitosa, ale drużyna która chce być uważana za poważną powinna mieć poważnego rasowego napastnika, którego piłka szuka. Żal wszystkich w tej naszej całej piłce...

kaszub1991 - 29 sierpnia 2019, 23:05:59 - *.dynamic.mm.pl
Pamiętam jak kibice mówili kto awansuje do LM ten odjedzie całej lidze na długie lata .Teraz to wszystko zostało zmarnowane.

Paolo KKS - 29 sierpnia 2019, 23:06:07 - *.centertel.pl
Mamy sierpień. I nie mamy żadnego klubu w europejskich rozgrywkach. Panie Boniek, tylko nie bredz Pan o profesjonalnych klubach w Polsce. Takich nie ma.

RTSiak - 29 sierpnia 2019, 23:06:11 - *.adsl.inetia.pl
Lagio ... jak tam puchary hahahahaahaha?

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:06:17 - *.243.127.7
Jak to było pięknie oglądać ten mecz po chorwacku a nie z polskojęzycznym,skrajnie nieobiektywnym,tendencyjnym,poprawnym politycznie komentarzu.

rotfl - 29 sierpnia 2019, 23:06:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Buhahahaha wakacje się jeszcze nie skończyły a potęg z ekstraklapy już nie ma w europejskich rzogrywkach.
Za rok ektraklapa w czwartej dziesiątce lig europejskich buhahahahahaha

ąćóś pąćóś - 29 sierpnia 2019, 23:06:31 - *.147.101.65.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
i szambo wybiło po raz kolejny :D :D :D

Kks - 29 sierpnia 2019, 23:06:50 - *.centertel.pl
Pora na dobrą zmianę. Prezesa klubu. Trenera.Zenada ta Polska klubowa piłka. Boniek nie udawaj że to nie twoja sprawa. Jeżeli nic nie możesz to podaj się do dymisji.

Kibic - 29 sierpnia 2019, 23:07:35 - *.as13285.net
Każda drużyna ma swojego Kolewa. W Legii Kolewem jest Kulasović. Odpadnięcie z LM to kara dla Vukovicia za promowanie szrotu zamiast granie Niezgodą czy Carlitosem

Rapek - 29 sierpnia 2019, 23:07:53 - *.236.150.185.ip4.akomp.com.pl
Nie piszcie że jesteśmy 27 ligą w Europie, w tym roku nie będzie już punktów, przyszły sezon zaczynamy z 31 miejsca, chyba że Ferencvaros nastuka trochę punktów, to spadniemy na 32 miejsce tuż przed Liechtenstein, Litwę i Łotwę, tragedia...

GORVOROTH - 29 sierpnia 2019, 23:07:58 - *.111.236.206
Legia przegrała.Trudno.Napiszcie kochani krytykanci co wywalczyły wasze perełki Piast.,Lechia,Cracovia?Można Legię lubić lub nie ale to jedyny klub który dla Polski ugrał coś w pucharach.To wasze kluby ślizgają się na współczyniku wypracowanym przez Legię.Ile wasze kluby wypracowały punktów w Europie odpowiedzcie sobie sami a potem możecie siać nienawieścią.

Jaga - 29 sierpnia 2019, 23:08:02 - *.centertel.pl
Zapłać za Novikovas bankrucie z Warszawy!!!

zs06 - 29 sierpnia 2019, 23:08:10 - *.telpol.net.pl
Legia miala jeeden gigantyczny problem we wszystkich rundach.....Kalekovic...z takim napastnikiem mozna kopac na podworku a nie grac,strzelac bramki i awansowac do rundy grupowej!!!!!Pan Vuko i Pan M maja albo zbyt wysokie ego albo poprostu sa tak gl...i ze nie widzieli od tylu meczy problemu z gosciem ktory notorycznie potyka sie o wlasne nogi tyle w temacie.

/o/ - 29 sierpnia 2019, 23:09:04 - *.play-internet.pl
Jaki kibice taka drużyna

Tomek - 29 sierpnia 2019, 23:10:24 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Gdyby dzis sedziowal jakis sedzia z Polski to legia bybyla pociagnieta tradycyjnie za uszy i by dostala karnego z kapelusza a tak to Legia robila obrone Czestochowy. Zenada.

jamal - 29 sierpnia 2019, 23:10:44 - *.net.brewet.pl
Pograli, postawili kolejny autobus , i myśleli że to wystarczy, a tu guma pękła w 91 minucie i po herbacie,i co teraz piłkarzyki za 200 tysięcy na miesiąc? wracacie do ligi która was zweryfikuje, na początek waleczny Raków.

Bo - 29 sierpnia 2019, 23:10:51 - *.146.64.237.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Do piast 24
Legia słaba bo sama eklapa to ogon Europy. Zaś fr...rzy z Gliwic to dno dna i najsłabszy mistrz ligi w historii.

Trsaskoś+& - 29 sierpnia 2019, 23:11:08 - *.centertel.pl
Fekalia i szambo od trzaskosia+ nawet dopłynelo do Glasgow w postaci tych ćwierćinteligentów co zakopcili cały stadion. Prowincja i słoma z gumofilców.

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:11:24 - *.243.127.7
Właśnie klęski polskich drużyn w pucharach powinny cieszyć tych co mają polską piłkę w sercu i chcą jej dobra bo te klęski to jedyny sposób żeby to dziadostwo zaorać i zbudować coś z niczego i zdrowego od samego początku,od podstaw na zgliszczach tego dziadostwa.

Als - 29 sierpnia 2019, 23:12:27 - *.play-internet.pl
Gratulacje dla Rangersow, trzymałem kciuki za was!

Abs - 29 sierpnia 2019, 23:13:41 - *.centertel.pl
Mówią że z legii moze odejść 2 zawodnikow, jeden to pewnie carlintos a drugi??? Pewnie Małecki bo reszta sie do niczego nie nadaje.

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:14:34 - *.243.127.7
Permanentne,systematyczne klęski w pucharach mogą rodzić frustracje,gniew,oburzenie a jak się tego nazbiera pare lat pod rząd i jak się to skumuluje to może potem to wybuchnąć jak bomba atomowa i wtedy jedynie co pozostanie takim bońkom to uciekać do rajchu zbierać szparagi.

/o/ - 29 sierpnia 2019, 23:14:37 - *.play-internet.pl
Hej zaspiewajcie sen o Warszawie tonacej w fekalich

Rapek - 29 sierpnia 2019, 23:14:57 - *.236.150.185.ip4.akomp.com.pl
@GORVOROTH, żadne kluby polskie nie ślizgają się na punktach Legii, bazują tylko na punktach zdobytych przez siebie, punkty krajowe mają tylko znaczenie ile klubów reprezentuje dany kraj, od której rundy zaczynają oto, jak się nie znaczy to nie siej zamętu

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:17:19 - *.243.127.7
Chociaż to co pisze o "pospolitym ruszeniu" narodu kibicowskiego jest chyba troche naiwne bo naród polski jest tępy i głupi jak but i pod tym względme dorównują amerykanom i angolom czyli najgłupszym i najprymitywniejszym narodom cywilizacji zachodniej.

zsz - 29 sierpnia 2019, 23:17:30 - *.122.232.6
Co zbudujesz ??? Polska piłka jest spaprana na lata. Bezwartościowe kursy PZPN pozwoliły zostać trenerem każdemu, idiocie, analfabecie itp. W latach 60, 70, 80, 90 -siątych trenerami zostawali tylko najlepsi intelektualnie piłkarze zdolni do tego aby ukończyć AWF czy zdać egzamin. Podobnie było z nauczycielami wf. Teraz gdy patrzę jacy ludzie są prezesami, działaczami czy trenerami oraz nauczycielami wf widzę zapaść na następne 10 lat

24piast - 29 sierpnia 2019, 23:17:47 - *.14.112.201.static.alkom.info
a tak na marginesie vukowic w dresie to następny obciach

kaszub1991 - 29 sierpnia 2019, 23:18:03 - *.dynamic.mm.pl
Ciekawe ilu zawodników odejdzie Carlitos ,Niezgoda Kulenovic, Lewczuk, Jodłowiec do Piasta zpowrotem. Przecież Budżet trzeba dopiąć.Czy ktoś wie jak w przyszłym roku będą wyglądać rozgrywki LE2 jaki będzie to format ligi dwumecze czy faze grupową. LE bez polskich klubów to nudy i kaszanka ciekawie jest dopiero od fazy play-off 1/8 LM 1/16 LE

kiako@op.p - 29 sierpnia 2019, 23:19:49 - *.dynamic.chello.pl
Jak wchodził Nagy, to wiedziałem, że za chwilę coś odwali - bramka ewidentnie jego, po co wpuszczać takiego gościa, nie lepiej Antolicia było?

Dudelengoż - 29 sierpnia 2019, 23:20:11 - *.243.127.7
Tak,przed 30-stoma laty naród polski stał na wyższym poziomie intelektualnym,psycho-fizycznym od narodu amerykańskiego a dzisiaj już praktycznie dorównuje tym swiatowym amebom umysłowym i kalekom fizycznym.

Marco - 29 sierpnia 2019, 23:20:14 - *.76.81.27.ipv4.supernova.orange.pl
Brawo Legia zdecydowanie najlepszy polski klub....hahaha

lymdzio - 29 sierpnia 2019, 23:20:16 - *.146.102.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
ale za to by weszła do Ligi Europy 2.Legia od 2021 w LE ubogich, ale to też nie takie pewno,bo małe wpływy z pucharów EU i z rok na rok będzie gorzej.

skins - 29 sierpnia 2019, 23:22:03 - *.centertel.pl
Bez pomocy sędziego się nie da A najlepszy jest Stefański tylko że odpoczywa na urlopie zbiera siły na ekstraklase.

lob - 29 sierpnia 2019, 23:22:28 - *.cpe.net.cable.rogers.com
Tych gnojow-kibicow Legi nigdzie nie powinno sie wpuszczac , na zadne stadiony

Marco - 29 sierpnia 2019, 23:23:58 - *.76.81.27.ipv4.supernova.orange.pl
Brawo Legia ,zdecydowanie najlepszy polski klub....hahaha ...gra na zero zero....może karne hahaha ....

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:24:48 - *.243.127.7
Oczywiście polska piłka klubowa i reprezentacja nigdy nie dorówna tej przed 1989 bo komuna już nigdy nie powróci a amerykanie,izrael i zachodnia cywilizacja traktuje polske i polaków jak rezerwuar taniej siły niewolniczej i będą dążyć z całych sił by polacy byli jak najgłupsi bo takimi łątwo sterować i zapinać do homonta.

Bulwar - 29 sierpnia 2019, 23:25:13 - *.30.34.48.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A więc polska liga spada na 31 miejsce w rankingu. Na 32 pozycji są Węgrzy, którzy mają przedstawiciela w grupie LE w postaci Ferencvarosu, 35 miejsce zajmuje Luksemburg z Dudelange w fazie grupowej (drugi rok z rzędu!!!). Nawet kraj z 30 miejsca (Słowacja) nadal ma klub w Lidze Europy (Slowan Bratysława). A Polska? Możemy spaść jeszcze niżej, czemu by tego nie zrobić? Następna szansa już za rok, może przynajmniej w tej kwestii sobie poradzą i tego nie spartolą...
Jezu, gdzie my jesteśmy w europejskim futbolu, przecież tu już jest poziom prawie półprofesjonalny!!!!!!

paker - 29 sierpnia 2019, 23:25:24 - *.146.229.181.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
brawo legia haha żarty takie, jest wielka radość bo mój ukochany klub Glasgow Rangers zagra w fazie grupowe LE.

Thrud - 29 sierpnia 2019, 23:26:40 - *.215.198.170-internet.zabrze.debacom.pl
Tylko Majeckiego szkoda. I może Gwilii - strasznie go faulowali. Choć pewnie młody bramkarz pójdzie gdzieś na ławę za 2-3 mln euro, żeby dopiąć budżet. Ech, polska piłka... :-(

24piast - 29 sierpnia 2019, 23:27:40 - *.14.112.201.static.alkom.info
do bo jeśli my jesteśmy dno dna to wy pukacie od spodu a jeśli chodzi o naszą ekstraklapę to zgoda

alfik - 29 sierpnia 2019, 23:29:12 - *.umradom.pl
a juz sie balem ze awansuja swieto polskiej pilki
a teraz 6 miejsce w lidze

kkk - 29 sierpnia 2019, 23:29:24 - *.dynamic.chello.pl
Ekstraklasa jest beznadziejna.

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:29:43 - *.243.127.7
Myślę że ruski mieli polaków za coś bardziej wartościowego niż zaczipowane,prymitywne,bezwolne bydło niewolnicze i dlatego tak polski nie drenowali,nie gnoili,nie doprowadzali jej do celowego bankructwa i upadku jak teraz robią amerykanie i w ogóle zachód co przekłada sie na wszystkie dziedziny życia w polsce w tym piłke nożną i w ogóle cały sport w polsce.

kawon - 29 sierpnia 2019, 23:33:51 - *.centertel.pl
APEL DO TZW.KIBICÓW ANTY-Legia: Panowie wasze kibicowanie Rangersom to taka żenada, jak wy sami. Wy karzełeczki z ogromnymi kompleksami, życiowi nieudacznicy z typową polską mentalnością "sąsiad jest od nas bogatszy? To podpalmy dobytek sąsiada". Nasza liga, ale i polityka jest skrojona dokładnie pod was. Czyli nie do podrobienia w żadnym cywilizowanym kraju. Życzę wytrwałości i konsekwencji w nienawidzeniu Legii, ktora zawsze będzie was bolała do żywego.

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:34:18 - *.243.127.7
Polityka czy tam geopolityka mo ogromny wpływ na wszystkie aspekty życia w danym kraju i dla polski ważna data to 1991 czyli wielkie,przzełomowe zmiany w geopolityce bo akurat niedługo pózniej powstała liga mistrzów i zaczął się powolny rozkład,gangrena polskiej piłki klubowej która trwa do dziś i być może jest w fazie finalizacji.

futbolista - 29 sierpnia 2019, 23:36:22 - *.bois.qwest.net
Dudelongez --- to nie zachodu wina, tylko, jezeli chodzi opodejscie do sportu [ szczegolnie finansowe ], to wina po stronie wschodniej mentalnosci, ktora z koncem wojny opanowala kraj i dominuje. to jest mentalnosc, ktora Polacy zyli za Bugiem i nadal po calym kraju to krzewia.
jezeli chodzi zas o inne dziedziny, to pasuja one do znakow dla koncowego czasu Kosciola na ziemi i praktycznie wystepuja wszedzie po krajach [ po tych biedniejszych to bardziej odczuwalne ].
dlatego tez milo, ze polskie kluby juz odpadly [ bylo im to potrzeba jak woda rybie ]. teraz moga w spokoju, sie przygotowywac do kolejnej przyszlorocznej batalii o Europejskie Puchary !!!

Mi(L)ik - 29 sierpnia 2019, 23:39:18 - *.host.pobb.as13285.net
Nie pokonane miasto, nie pokonany....

tristan07 - 29 sierpnia 2019, 23:40:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Należało się Legii za sektorówkę z JPII.

x. - 29 sierpnia 2019, 23:41:13 - *.027.c92.petrotel.pl
@Prymula, i co z tego? I jednym i drugim pozostała Ekstraklasa i Puchar Polski.

Pyra - 29 sierpnia 2019, 23:42:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kawon
Wielkopolska dzisiaj za Rangersami!

Sevco - 29 sierpnia 2019, 23:42:28 - *.play-internet.pl
Walić rangirls ZOMIES !

ŁKS Łódź - 29 sierpnia 2019, 23:42:37 - *.adsl.inetia.pl
Pozdrawiam serdecznie cwaniaczków z Warszawy, zwłaszcza Lewczuka i Cafu, którzy tak kozaczyli i pokazywali swą wielką klasę podczas ostatniego meczu w Łodzi prowokując notorycznie kibiców ŁKS-u. Karma wróciła szybciej niż by się wydawało. I napiszę więcej - zawsze kibicowałem polskim drużynom grającym w europejskich pucharach w tym Legii, ale po ostatnich chamskich wyczynach i kozaczeniu w Łodzi w ogóle mi was nie żal.

x. - 29 sierpnia 2019, 23:46:32 - *.027.c92.petrotel.pl
@kawon, a nie pomyślałeś karzełeczku dlaczego tak jest i dlaczego się po prostu w Polsce Legii nie lubi? Chociażby gdyby Legii tak bezczelnie nie pomagali sędziowie w lidze, to byłoby inaczej. No ale w Warszawie nie widzą w tym problemu i potem się dziwisz? Naprawdę? ;)

tristan07 - 29 sierpnia 2019, 23:48:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Bulwar Ciekawe. A był niedawno sezon że mistrz Węgier przegrał w 2. r. el. LM z wicemistrzem Albanii, bo mistrz został zdyskwalifikowany z pucharów. Raz na wozie... I też Węgrzy dawno nie mieli klubu w grupie LM a Legia jednak była. Ale jednak Polska coraz niżej. Czemu? Chyba inne ligi idą szybciej do przodu, czytaj jest tam coraz więcej pieniędzy, np. taki Azerbejdżan gdzie nie ma kibiców w porównaniu do Polski. Bo też futbol to finansowa studnia bez dna z punktu widzenia właścicieli klubów.

fart - 29 sierpnia 2019, 23:49:10 - *.centertel.pl
Piast odpada po karnych z Romą wychodząc z grupy lig mistrzów.
Cracovia w dopiero w siedmiu przegrywa po kontuzjach oraz wykluczeniu przez sedziow i zajmuje 4 mijsce w lidze Europy .
A Lechia nie miała szans z pucharowiczem Olimpią . A Elblążanie polegli 2 z Interem Mediolan 5:4 4:3.
W taikm zestawie ostatni Legionisci ten swoj bolid obronny moga wkoncu oddac na złom.
Polska liga traci miejce w rankngu z dodatkowym klubem .
Ale jesli tego w ogole nie bylo to nie ma żenady.
Gliwice i Kraków w pierwszej czworce extraklasy i idziem w gore.

Dudelogeż - 29 sierpnia 2019, 23:51:36 - *.243.127.7
No dobra,koniec tego piepszenia o polskiej piłce bo już wszystko powiedziałem co myśle a teraz czas się skupić na tym kogo wylosuje rangers w fazie grupowej i co w nie zdziała także trzeba śledzić wyniki drużyn z krajów które permanentnie i konsekwetnie lekceważą,wyśmiewają,mają za nic i uważają za porażke z nimi za hańbe,wstyd i kompromitacje czyli karabach i astane czy tam nul-sultan bo jeszcze się okaże że te drużyny wyjdą z grupy i zagrają w 1/16 czyli po raz kolejny powtórzą osiagnięcia polskiej piłki klubowej z lepszych czasów(legia 2016/2017,lech 2010/2011 i sezon w którym legia wyeliminowała spartaka)

kibic - 29 sierpnia 2019, 23:54:17 - *.dynamic.mm.pl
Teraz trzeba ratować budżet i sprzedać Majeckiego, Carlitosa i Gwilię pozostałych nikt nie zechce.

dominho - 29 sierpnia 2019, 23:54:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W polskiej syfiastej piłce klubowej nigdy nie będzie normalnie. Tutaj zawodnicy którzy robią różnicę (Carlitos) są gnojeni, a forowani są drewniane beztalencia (Kulawynović). A klubami rządzą idioci nie znający się na piłce kompletnie i patrzący tylko na pieniądze. Niech ten imbecyl Vuković zabiera swoich bałkańskich patałachów i pakuje walizę razem z pudlem.

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:56:42 - *.243.127.7
Bo akurat astana i karabach mają porywnywalne osiągnięcia w pucharach ze szczytowych sezonów lecha,legi i innych w ostatnich 10-ciu latach czyli udział w lm,regularne uczestnictwo w fazie grupowej LE i od czasu do czasu wychodzenie z grupy LE.

kaszub1991 - 29 sierpnia 2019, 23:57:50 - *.dynamic.mm.pl
Polska Extraklasa jest wyceniana na 225 mln Euro
Czeska jest warta tyle samo. Czyli u nas marnuje się pieniądze na prowizje pensje dla piłkarzy kibiców traktuje się jak klientów Galeri Handlowej
Na meczach nie ma żadnego widowiska akcji na które czeka się tydzień . Polskie kluby działają tylko dzięki wsparciu miast tylko Legia i Lech mają prywatnych właścicieli.

Leon - 29 sierpnia 2019, 23:59:20 - *.201.55.83
Tak to jest jak sie nie ma trenera. Ten serbski amator dawno powinien wylecieć.

Dudelongeż - 29 sierpnia 2019, 23:59:37 - *.243.127.7
Czemu czerwona gwiazda z Belgradu zagra po raz drugi pod rząd w fazie grupowej LM?Bo w serbi takich ogorów i patałachów jak vukuvić usuwają w czystkach,skazują na banicje i ostracyzm.

racja - 29 sierpnia 2019, 23:59:47 - *.97.93.192.ipv4.supernova.orange.pl
gracze legii zarabiają po 100k, genua

Dudelongeż - 30 sierpnia 2019, 0:04:46 - *.243.127.7
Azerbejdżańska liga jest oceniana na 65 milionów euro a eksportowy Karabach na 16 milionów(i do tego bazuje na kopaczach którzy w ekstraklapie niczym się nie wyróżniali)czyli dwa razy mniej niż Legia a osiągają porównywalne wyniki do polskich klubów i Legi w pucharach.

Miodzik - 30 sierpnia 2019, 0:07:06 - *.184.79.154.ipv4.supernova.orange.pl
Jak najszybciej zmienić system na wiosna jesień. Inaczej nigdy nie dogonimy LM i LE. PS. Tego ułoma fansporta zbanowali czy znowu jest na wakacjach u babci i nie może nic mądrego napisać?

Rodowity08 - 30 sierpnia 2019, 0:08:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
buahahahahahaha no i gitara :D :D :D . jeszcze wincyj luquinasow rochy martinsow cafow nie cafow a na pewno bedzie dobrze powodzenia :D. ale jaja 3 sezon z rzedu bez pucharow na jesien legia z mega budzetem jak na nasze polskie warunki i ogolnie cala nasza ekstraklapa znowu osmieszona w eliminacjach do pucharachow hehe , jak tam bonius co teraz powiesz ze to wina pogody bo tam bylo chlodno a u nas sa upaly i to byl szok termiczny dla legii, ale ogolnie to wszystko jest ok ??? :D. jestesmy teraz w rankingu na 28 miejscu ja nie moge wszechbeka poprostu :D. najbardziej przeplacona i to w fatalny sposob liga w europie a moze nawet i na swiecie w stosunku do jej poziomu sportowego czyli polska ekstraklasa znowu nie zawiodla :D. no coz czas wrocic do esktraklapy i walczyc zazarcie puchary na sezon 20/21 :D. eheheehehehe :D. jaja jak berety :D :P . hehe :P.

Rodowity08 - 30 sierpnia 2019, 0:16:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stella44- serbia oprocz partizana w grupie le ma jeszcze crvene w lm co obecnie dla wszystkich ogórkow z naszej ligi jest teraz juz wogole jakims kosmosem ogolnie mowiac :D

Daro - 30 sierpnia 2019, 0:18:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uzupełnienie. Nie mam nic do Carlitosa, ale drużyna która chce być uważana za poważną powinna mieć poważnego rasowego napastnika, którego piłka szuka. Żal wszystkich w tej naszej całej piłce...

Ksg - 30 sierpnia 2019, 0:19:49 - *.sub-174-198-21.myvzw.com
Jak mozna przez caly mecz kryc na radar najlepszego strzelca Rangers???
Triumf futbolu

zsz - 30 sierpnia 2019, 0:22:15 - *.122.232.6
Miasto Wrocław -18 milionów złotych. Miasto Gliwice 12 mln. złotych. Miasto Warszawa 20 mln. złotych dopłacają do budżetów klubów czyli fundują "fury" panom piłkarzom z pieniędzy podatników. Za te pieniądze, gdyby je rozsądnie zainwestować w sport i szkolenia to w Legii, Śląsku i Piaście grali by Polacy a do polskiej ligi nie trafiałby szrot z zagranicy a tylko tacy piłkarze co coś wniosą.

Buntum - 30 sierpnia 2019, 0:23:32 - *.243.127.7
A do fazy grupowej awansowała Braga która podobno była w zasięgu Lechi i ogóle taka cienka jest cytując fachowców z polski.

Zajmon Leg - 30 sierpnia 2019, 0:23:43 - *.146.98.185.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mozna nie lubic Legii i nienawidzić. . A gdzie sa wasze kluby pytam??!!!

Daro - 30 sierpnia 2019, 0:23:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem Lecha i napiszę tak. Czego my oczekujemy jak sprzedajemy piłkarzy chcąc mieć wynik w pucharach? Osłabiamy się na puchary. Carlitos też by nie pomógł, dlatego też tych lamentów nie rozumiem. Legia nie ma rasowego napastnika, który sobie krzywdy nie zrobi oddając strzał. Przykro bo była szansa na grupę.

Buntum - 30 sierpnia 2019, 0:27:03 - *.243.127.7
A wielka firma Spartak z potężnymi możliwościami finansowymi zalicza kolejny koszmarny i kompromitujący sezon w pucharach pod rząd zupełnie jak polskie kluby.

Buntum - 30 sierpnia 2019, 0:29:21 - *.243.127.7
A Rangers znowu odpadnie ze śmiesznej i słabej grupy jak w poprzednim sezonie.

botemara@f - 30 sierpnia 2019, 0:31:19 - *.243.127.7
A może jednak to nie Sa Pinto zniszczył Legie tylko Sa Pinto zniszczyła polska mentalność.

forza2liga - 30 sierpnia 2019, 0:42:10 - *.centertel.pl
teraz to chyba Bayern jako 3 w LM przejdzie do LE mocniejszy wtedy moze w Gdansku zagraja nasi .
Moze z Milamem i nawet wtopic.
Do tegp czasu pewnie to tam polskich trenerow mogloby byc nie 1.
Kasa je

jataman - 30 sierpnia 2019, 0:48:12 - *.dynamic.chello.pl
Tymczasem DUDELANGE drugi raz z rzędu w fazie grupowej. Dziękuję, dobranoc. Nasza liga to dno.

Dno - 30 sierpnia 2019, 1:09:57 - *.dynamic.chello.pl
Brawa dla wspaniałego reprezentanta Polski w europejskich pucharach! Jetseście tak wspaniali jak IQ Jedrzejczyka!

Jaro_KSG - 30 sierpnia 2019, 1:21:46 - *.98.143.44
Nie ma sedziow nie ma wynikow

Krzychu - 30 sierpnia 2019, 1:24:42 - *.10.204.248
Vuko to nie powiem kto bo mnie zablokuja w komentarzach ale jak można wygrać grając bez napastnika..mamy Carlito a gra jakiś dzieciak i do tego drewnopulos jak ich mały.. bałkańska krew pokazała że czas się spakować i wracać do domku..żegnam ozięble

Rodowity08 - 30 sierpnia 2019, 2:41:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a, no i ten smieszny kulenovic znowu w 1 skladzie a niezgoda na ławce przez godzine czasu a carlitos nawet na sekunde nie wszedl :D. takie jaja tylko w klubach z naszej ekstraklapy :D. hehe :D. :P.

starotyski - 30 sierpnia 2019, 4:10:28 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Kulaunogi'ć trochę mnie przeraża. aż się wysiliłem i ksywkę mu wymyśliłem.

Ko - 30 sierpnia 2019, 4:45:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Koniec farsy

Ko - 30 sierpnia 2019, 4:47:27 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Czas najwyższy

Kibic - 30 sierpnia 2019, 4:49:25 - *.dynamic.chello.pl
Pudel, i co teraz?

Trytytka - 30 sierpnia 2019, 5:26:49 - *.146.224.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kulenovic 😉😉😉

Janusz - 30 sierpnia 2019, 6:05:20 - *.centertel.pl
Okropnie zadufany w sobie "trener". Najważniejszy mecz sezonu, a on przedkłada sympatie i antypatie nad zdrowy rozsądek. Paskudna sprawa. Wystawianie tego drewna to jawne działanie na szkodę klubu.

Łubu_Dubu - 30 sierpnia 2019, 6:17:09 - *.centertel.pl
Agent z Barnsley wyszedł że stadoinu po 10 minutach.

Klops - 30 sierpnia 2019, 6:23:29 - *.136.247.172
Gwilia skąd wy tego gościa żeście wzięli. Ten gość potrafił tylko kopać się po czole.

or - 30 sierpnia 2019, 6:26:44 - *.dynamic.chello.pl
No cóż Legia odpadła sprawiedliwie bo jak zabrakło sił to stracili bramkę.Poza tym Legia cały czas się bronił niekiedy nie potrafili przejść na drugą połowę boiska.Widać było że kopacze Legii nie mają dużych umiejętności grania w gałę no i bez prawdziwego napastnika nie ma co szukać w eliminacjach do LE czy LM.

JR - 30 sierpnia 2019, 6:32:59 - *.30.18.175.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A Świderski w PAOKu pyk brameczka

Mg-42 - 30 sierpnia 2019, 6:34:26 - *.play-internet.pl
Gra drewnem jakim jest Kulenowicz mogła tylko tak się zakończyć.Niezgoda mimo że wszedł na końcówkę bardziej był groźny ale brakło do pary Carlitosa .Druga połowa to gra rangersów piłką między kołkami .Legia ograniczała się do desperackich wykopów.Nie potrafili wykonać więcej niż jednego celnego podania .To co to za piłka ?Jakaś 5 liga?Nadzieją dla Legii i jej kibiców jest tylko to że dzisiaj rano wywalą Vuko z roboty🤦 😳

Morek - 30 sierpnia 2019, 6:45:41 - *.netcity.pl
Jak to mówił trener vokovic karma wraca. I wróciła legia przegrała po golu e doliczonym czasie gry. Tak samo jak wygrala w Kielcach po golu nieprawidłowo strzelonym. Sprawiedliwość wraca szkoda że w Europie tylko bo w ekstraklasie jeszcze są sędziowie którzy jej zawsze pomoga

barti - 30 sierpnia 2019, 7:01:14 - *.25.247.49.ipv4.supernova.orange.pl
Majecki
Stolarski-Nagy-Lewczuk-Wieteska
Rocha-Cafu-Luguinhas-Gwilla
Niezgoda
Carlitos
Miejmy nadzieję że trener Vukovic poda sie do dymisji R>Majecki bohaterem Szpakowski kończ waść wstydu oszczędż

tempy - 30 sierpnia 2019, 7:38:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wielka szkoda, bo jak się okazało, szanse na awans były i to nie takie małe. Ale niestety brak wygranej z I meczu był kluczowy w tym przypadku...
Ale niech tam Szkoci mają te swoje 5 minut w Pucharach, choć tyle, bo kadrę to mają taką bidną, że pewnie ze 20 lat nie grali na imprezach mistrzowskich typu ME / MŚ. To niech tym się trochę nacieszą!

cool_Andri - 30 sierpnia 2019, 7:39:43 - *.dolsat.pl
Ja pierdziele czy ten VUKO jest ślepy ? najwyraźniej tak, to jakaś masakra ... ten Kulenović to co najwyżej w rezerwach może występować ... Na własnie życzenie odpadli, gdyby już w Warszawie postawili na innego napastnika pewnie było by po zawodach a tak mają to co mają.... Słaby zespół bez pomysłu, bez formy ...

Kamilo - 30 sierpnia 2019, 7:45:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Karma wróciła, okażcie serca jesli jesteście Polakami a nie kibolami !!!!

Domi - 30 sierpnia 2019, 7:51:44 - *.207.242.128
Szkoda, że odpadł ostatni polski klub w europejskich rozgrywkach, jednak zespół Rangers był lepszy. Rangers grali w piłkę - konstruowali akcje, próbowali zrobić coś konstruktywnego, a Legia grała antyfutbol. Piłka nożna powinna cieszyć, powinna przyciągać. A co przyciąga w przypadku polskich drużyn w pucharach? Tempo meczu, styl, ciekawe akcje? Już wolałem Legię Magiery, gdzie przynajmniej zagrali otwarty futbol z Borussią, czy Realem. Nie wierzę w to, że jest to kwestia tylko i wyłącznie potencjału. Teraz też w Legii są wartościowi gracze.

paulp - 30 sierpnia 2019, 7:53:38 - *.134.89.182
A z Dudelange się śmiali a oni drugi rok z rzędu zagrają w LE to chyba nie są takimi amatorami co ?

amaral - 30 sierpnia 2019, 7:54:27 - *.dynamic.chello.pl
Do żadnego pucharu nie awansowała nie tylko żadna polska drużyna, ale też żaden z pogromców polskich drużyn. O czymś to świadczy.

Polak - 30 sierpnia 2019, 7:57:38 - *.87.184.218
Ludność: Szkocja 5,4 mln vs. Polska 37 38,0 mln; Glasgow 0,63 mln vs Warszawa 1,77 mln; Rangers vs. Legia 1:0 ... Arytmetyka podpowiada mi, że coś jest nie tak z polską piłką. Może to przez to, ze nie jest dotowana przez UE. XD

Roler - 30 sierpnia 2019, 7:59:13 - *.dynamic.chello.pl
Jeden Morel wystarczył na Legię...

Polak - 30 sierpnia 2019, 7:59:52 - *.87.184.218
Przepraszam za błędy w powyższym komentarzu. *38 mln; *że.

Janusz Nos - 30 sierpnia 2019, 8:07:48 - *.icpnet.pl
Niby człowiek wiedzioł, a jednak się łudził hyh

M9 - 30 sierpnia 2019, 8:12:15 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
5/8 meczów bez zdobytego gola I tak daleko zaszli ;)

teo - 30 sierpnia 2019, 8:18:19 - *.play-internet.pl
DREWNO NA SZPICY SMUTEK W STOLICY
zawazył pierwszy mecz i brak zwyciestwa niestety

Pl - 30 sierpnia 2019, 8:18:26 - *.dynamic.chello.pl
Buntum
Większe śmiechy były z trenera Sa Pinto. Jak pracował w legii to chciano się go pozbyć, bo był beznadziejny, poszedł do Bragi i cyk od razu LE. No ale zapomniano o jednym. W Bradze ma piłkarzy, a w legii miał parodystów.

Kris - 30 sierpnia 2019, 8:29:09 - *.41.95.132
Tylko legia może godnie reprezentować polskie kluby w europejskich pucharach... tfu... eliminacjach do europejskich pucharów ;)

Ganter - 30 sierpnia 2019, 8:37:12 - *.play-internet.pl
Żal i szkoda że się nie udało. Tylko Legia miała z polskich drużyn szanse na grę w fazie grupowej. Żaden inny polski klub na to nie zasługuje w tej chwili. To kwestia budżetu, organizacji, składu personalnego drużyny i kilku innych czynników. Smutne ale taka jest rzeczywistość. Przed Euro2012 pisano że nowoczesne stadiony pociągną w górę całą ligę w górę tymczasem obserwujemy systematyczny zjazd. Stadiony i opakowanie Canal+ to pierwsza ósemka Europy a poziom ligi to już chyba czwarta dziesiątka. Ta rozbieżność jest zbyt duża i czasami wręcz śmieszna. Profesjonalne analizy, spełniające wszelkie standardy obiekty przeznaczone na mecze których poziom sportowy jest żenujący. To tak jak gdyby największe sławy kulinarne w ekskluzywnej restauracji analizowali dania ze stołówki zakładowej. Przykre

do Ganter - 30 sierpnia 2019, 8:52:41 - *.8.101.92
żadne z tych co startowały ale Legia wcale nie była dużo lepsza od Piasta, Cracovii a przede wszystkim Lechii (tutaj uważam że Lechii zabrakło doświadczenia i takiego wyrachowania, poza tym Brendby to dużo mocniejszy zespół od Rangersów)....Na mój gust to z takimi Szkotami to Lechia Lech czy Jagiellonia by sobie poradzili. Uważam że Legia też powinna sobie poradzić ale nie z takim trenerem, z Rangersami trzeba było grać normalnie, ale nie postawić autobus w 2 meczach i liczyć na karne.

mag - 30 sierpnia 2019, 8:53:26 - *.multinet24.pl
Zabrakło jednego. Musiała lub kogokolwiek z naszej ligi. Awans byłby pewny

adam - 30 sierpnia 2019, 9:05:25 - *.122.232.6
Miasto Gliwice - 12 mln złotych. Miasto Wrocław 18 mln złotych. Miasto Warszawa - 25 mln złotych,. Miasto Opole - 10 mln. złotych. Miasto Nowy Sącz -5 mln. złotych. itp. Tak polski podatnik funduje "fury dla "polskiego i bałkańskiego szrotu" jaki gra w I lidze i Ekstraklasie. Większość samorządów wrzuca do tzw zawodowej piłki ogromne pieniądze utrzymując kiepskich piłkarzy, marnych działaczy i trenerów. Gdyby te pieniądze zainwestować tak aby w szkołach pojawił się wf z prawdziwego zdarzenia, klasy sportowe i akademię z prawdziwego zdarzenia to nie musielibyśmy się wstydzić. Niestety tak jak PO zepsuła system edukacji na lata tak samo zrobił to Boniek z w polskiej piłce. Gdy Polska osiągała sukcesy nauczycieli wf i trenerów kształciło 7 AWF w kraju co powodowało, że do nauczania sportu trafiali ludzie odpowiednio przygotowani. Dziś nauczycieli kształci 77 różnych podmiotów a trenerzy są po PZPN-owskich kursach gdzie nierzadko wykładają przypadkowi ludzie a często zdarza się, że są to byli piłkarze "półanalfabeci" uczący innych na zasadzie "wicie rozumicie"

lolo - 30 sierpnia 2019, 9:16:32 - *.pl
Bilans Legii w Eliminacjach Ligi Europy 2019/2020 :
4 remisy 0:0
3 zwycięstwa: 3:0,2:0,1:0
1 porażka 0:1
Bilans bramkowy 6 : 1 !!! Legia nie dość że grała piach od pierwszych meczy eliminacji jak reszta klubów to nie potrafiła ogrywać kelnerów na swojej drodze :D Niech dziękują Bogu za to że Rangers wygrali tylko 1:0
Adijjosss Ekstraklaso

Namor - 30 sierpnia 2019, 9:21:22 - *.193.cpe.marton.net.pl
Legia odpadła przez głupotę i upór trenera, ponieważ mając stosunkowo dobrych napastników w osobach Carlitosa i Niezgody, wystawił w ataku piłkarza całkowicie bez formy Kulenowica. Drużyna walczyła na całym boisku prawie przez cały mecz, za co brawa, ale jak się gra w 10 to w końcu Szkotom coś wpadło. Może w końcu ten Vukowic zmądrzeje.

do ganter - 30 sierpnia 2019, 9:22:36 - *.play-internet.pl
Hmmm ciekawa teoria ze broendby mocniejsze od rangersow... w poprzedniej rundzie rangersi odprawiaja bez wiekszych problemow midtjylland w dwumeczu 7:3. W poprzednim sezonie Midtjylland sporo mocniejsze od broendby w obecnym po 7 kolejkach Midtjylland 19 ptk (bez porazki w lidze) broendby 13 ptk (dwie porazki) ale tak tak broendby duuuzo lepsze od rangersow

infoPewne - 30 sierpnia 2019, 9:30:45 - *.centertel.pl
Ja tam Wole Vuko , ktory traci bramki niz,
kiedy bez gola dla siebie i niewyttzymuja asystenci do 90 minuty,
z ostatnia zmiana przy 0:1 zas o jednym w przodzie to niewspominajac .
Alek nie jest nowy w sztabie i lepiej zeby zostal do konca poki Legia moze zajac w lidze minimum na puchary.
Pozniej pan prezes niech wybierze .
Zaiste Warszawa to nie male miasto , mnostwo domokrążców , managementu na Lige 3 .
Raczej nawet szejkiwie po zainwestowaniu w takie nedzne ukladziki nic by nie wypozyczyli nawet na mecz decydujacy o awansie .
O ile zrozumiałe , ze rezerwowi zawodnicy zeby zarabiali mniej to nie weszliby do pierwszej òsemki extraklasowej.
Natomiast mianowicie no co tyle formacji trzymac dzis jak mozna i lepsze i moze tansi .
Mistrzostwo po sezonie to jeszcze mogliby trenowac dalej.
Na jutro niech ogrywaja sie w jakies lidze z kwartal w kazdej chwili do powrotu ,a nie reputacje zanizaja bardziej .

zdzich659 - 30 sierpnia 2019, 9:36:04 - *.adsl.inetia.pl
Zapamietane Legii ztego meczu to że kibole Legii zostali wygwizdani i zabuczeni za race

macky - 30 sierpnia 2019, 9:54:19 - *.178.009.pools.vodafone-ip.de
i teraz Legia ma obowiazek na takiej intensywnosci, jaka pokazali w dwumeczu ze Szkotami, zagrac sezon ligowy, zaden zespol w Polsce poza Legia nie jest w stanie tak zagrac na dluzszym dystansie

19PG45 - 30 sierpnia 2019, 9:59:07 - *.static.ssm.silesia.pl
Co ten vuko ma z tym kulenovicem. Wygląda to jak dywersja. Szkoda że polskie drużyny promują na siłę takie drewno jak on przez co tracą szansę na dobry wynik.

Peter(L) - 30 sierpnia 2019, 10:02:49 - *.unknown.vectranet.pl
Macie teraz pożywkę. Ale pamiętajcie jedno: wasze kluby nigdy nie zagrają na takim poziomie rozgrywek i z takimi rywalami. Cóż, zdobywamy MP i próbujemy znów za rok.

Pl - 30 sierpnia 2019, 10:08:20 - *.dynamic.chello.pl
Peter(L)
Nie tylko legia grała z dobrymi zespołami więc przestań śnić.

dory - 30 sierpnia 2019, 10:15:22 - *.146.46.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I dobrze bo się śmiali z Piasta Lechii Craxy Legia nie lepszą

kakaes - 30 sierpnia 2019, 10:58:55 - *.ncbj.gov.pl
gdyby Legia grała w elimin. w grupie mistrzowskiej to by awansowała. Ale w sumie dramat: Piast w ostatnich 10 minutach 2 razy odpada, Lechia po dogrywce, Cracovia po dogrywce, Legia w 90 minucie. Jakieś fatum ciąży na naszych klubach !!!!!

kibic - 30 sierpnia 2019, 11:00:45 - *.play-internet.pl
peter przykro mi

Hanys - 30 sierpnia 2019, 11:27:02 - *.dynamic.chello.pl
Luxemburg,Kazachstan,Słowacja ,Czechy, Węgry, Azerbejdżan , Serbia mają puchary co rok a Polska trzeci rok z rzędu bez a zarobki w naszej lidze coraz większe. Może to problem trenerów bo wszystko kręci się w kółko tych samych osób a jak jakiś zagraniczny trener przyjedzie to ciężko ma rok popracować bo go zwalniają a w Legii to już ewenement bo każdy trener ma sprowadzanych piłkarzy jakich chce a potem odpadają z pucharów a gra fatalna na dodatek , Mioduski nie nadaje się do prowadzenia klubu.

(J) BOMBA - 30 sierpnia 2019, 11:30:21 - *.bialystok.vectranet.pl
Szkoci w przekroju wczorajszego meczu byli lepsi. Środek Legii nie był tak dobry jak w Warszawie (grali za długo a Szkoci atakowali piłkarza piłką dwoma albo nawet trzema zawodnikami). Vuko karając Carlitosa chciał pokazać że nie ma świętych krów i to zadziałało na piłkarzy. Osiągnął swój cel ale nie zmodyfikował i nie postawił jego. Carlitos mógł zrobić tą jedną akcję i strzelić bramkę. Nie wiem dlaczego nadal nie ma Novikovasa (jego kontuzja była na dwa tygodnie). a on również mógł szarpnąć w końcówce. Legia przegrała choć w sumie dobrze się pokazała i miała naprawdę szansę na awans. Ta porażka oczywiście nie martwi mnie.

mat - 30 sierpnia 2019, 11:36:12 - *.dynamic-ww-03.vectranet.pl
legia to typowy odpowiednik piłkarskiego nieudacznictwa. Poziom tego klubiku na tle europejskich słabeuszy jest porównywalny do prowincjonalnych lzs-ów :-0

... - 30 sierpnia 2019, 11:48:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po co wystawiać napastnika - jak się ma w drużynie PUPILKA - betonowy kloc.
Prawda, Vuko?...

Piotrek - 30 sierpnia 2019, 11:49:18 - *.play-internet.pl
Dudelange i cały Luksemburg śmieje się z polskiej ekstraklasy. Pokazuje jak bez kasy kwalifikowac się do fazy grupowej ligi Europy.

Piotrek - 30 sierpnia 2019, 11:51:25 - *.play-internet.pl
Całe szczęście że UEFA o nas myśli i niedługo będzie liga Europy bis.

Wuj - 30 sierpnia 2019, 12:02:55 - *.promax.media.pl
Dla mnie nie miało to wielkiego znaczenia, czy Legia wyeliminuje Rangersów czy też nie... Kiedy jednak gospodarze strzelili gola, to naprawdę spadł mi z serca przysłowiowy kamień. Ktoś zapyta dlaczego? Ano dlatego, że "kibice" stołecznego klubu znów dali "popis" na trybunach. Obserwowałem reakcję szkockich fanów i nie dało się nie zauważyć na ich twarzach wyrazu dezaprobaty do tego, co zrobili w momencie odpalenia rac tzw. kibole. Bez wątpienia, że dzięki temu, że Legia nie zgra w Lidze Europy , wszyscy potencjalni rywale odetchnęli z ulgą...!

Ajwaj - 30 sierpnia 2019, 12:05:10 - *.centertel.pl
Widać Bozia woli Rangersów,bo legjóni nie pomógł nawet transparent ze świętym Karolkiem

onlyKSG - 30 sierpnia 2019, 12:11:08 - *.dynamic-ww-03.vectranet.pl
Polska Eksraklapa znajduje się na 27 miejscu w rankingu UEFA, w tym m.in. za takimi "potęgami europejskiego football'u" jak Azerbejdżan, Kazachstan, Białoruś, Izrael, czy Cypr. Siąść tylko i płakać!!! Takie są efekty "trzęsienia" klubami przez kiboli, permanentnych - co kilka meczy - karuzel trenerów, chorego systemu wynagradzania oraz premiowania zawodników niesamowitymi apanażami za byle-jakość i sprowadzania do Polski nieudaczników z zagranicznych lig. Gdzie te czasy, w których Górnik awansował do finału Pucharu Zdobywców Pucharów UEFA, a Legia do 1/2 finału Pucharu Mistrzów Krajowych ??? Polska Ekstraklapa to kompletne dno, a zarazem szambo. Niestety ...

viking - 30 sierpnia 2019, 12:11:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ostatni mecz polskiego klubu w europejskich pucharach to był mecz Legii w Amsterdamie w 2017 roku. Wszystkie kolejne były jedynie w ELIMINACJACH. Więc nie odpadła z ligi europy tylko do niej nie awansowała.

fakt - 30 sierpnia 2019, 12:15:55 - *.28.176.30
No cóż polski piłkarz gra dla obcego zamiast dla swojego bo sie liczy szmal miliony setki milionow
ma miliony a później trzeba to wszystko zostawić

mica - 30 sierpnia 2019, 12:20:43 - *.dynamic.chello.pl
Czyli przez to że Legia odpadła nie będzie żadnego meczu LE na otwartym kanale bo zakładam że gdyby awansowali to by pokazywali dzięki Legio!

edek - 30 sierpnia 2019, 12:32:38 - *.135.202.67
mam tak samo jak ty.... LE w tv

tańczymy t - 30 sierpnia 2019, 13:04:05 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
Gości ilu 800-900szala ?
Pamiętam jak WKS grał z Dundee United cała prosta kibicami z Dolnego Śląska ok 4-4,5 tys , Szkoci nie słyszalni .

marcin - 30 sierpnia 2019, 13:13:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nasza liga to potęga !
Legia stała się zwykłym klubem, z którym może wygrac każdy.. "mit" legii dobiegł końca
Teraz niech walczy o pierwszą trójkę w lidze :D

rafalski - 30 sierpnia 2019, 13:15:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Vukovica nie ma co zwalniać Wiadomo było że stawką meczu z Rangersami jest aw do fazy grupowej Popatrzeć proszę w którym roku powstał klub z Glasgow i kto miał awansować Wiadomo było od początku Jak już zwalniać chcą trenera to niech zostanie w klubie a Okuka jako 1 trener i tyle ...

uhahany - 30 sierpnia 2019, 13:33:44 - *.131.94.218
Do Ligi Europy to trzeba najpierw awamsowac by moc z niej odpasc ...

Laik - 30 sierpnia 2019, 14:01:42 - *.static.ip.netia.com.pl
Dzisiaj z Legii będą szły skargi, że inne kluby nie wspierają Legii i nie oddają za darmo swoich najlepszych graczy. Dlatego tak źle im poszło i że od przyszłego sezonu każdy klub ma oddawać do Warszawy dziesięcinę w postaci 2-3 zawodników, żeby ta ich sprzedawała z zyskiem, bo lepiej jakby zawodnik został sprzedany z Legii niż z innego klubu... :D :D :D Bo Legia na tym się wzbogaci i będzie mogła kupić klasowych zawodników zza granicy :D :D

Q.Jegomać - 30 sierpnia 2019, 14:07:16 - *.dynamic.chello.pl
Legia walczyła na całego.Ale była tylko walka bez jakiejkolwiek myśli .Vukovic znowu na 3/4 meczu wystawił protegowanego łamagę i atak nie istniał.Obrona większość piłek wywalała na oślep.Atak ruszył się ,jak wszedł Niezgoda.Liczenie na karne,to poroniony pomysł 'udającego trenera" z Bałkanów.Glasgow rangers to tylko nazwa i grają jak osiłki z Wysp.

TylkoLegia - 30 sierpnia 2019, 14:10:32 - *.quintex.com
Lepiej przegrac z Rangersami po golu w 91 minucie, niz z FC Ryga, z Broendby, z Dunajska Streda, które to drużyny po pokonaniu dennych klubików z obciachowa zaduPIASTego, same szybko odpadły z rozgrywek i już ich nie ma.

Jaś Niepan - 30 sierpnia 2019, 14:12:50 - *.dynamic.chello.pl
Koniec sierpnia i polskiej piłki brak w Europie.Jesteśmy obok Albanii i Wysp Owczych potęgą niedorajdów.Brawo Panie Prezesie Tysiąclecia Boniek!Polska piłka nożna - skonać można!

VAR - 30 sierpnia 2019, 14:22:36 - *.free.aero2.net.pl
Było oczywiste, że te drewna odpadną. Kwestią było w której minucie stracą bramkę. Trzeba jednak przyznać, że poprawili grę w obronie.

kumaty - 30 sierpnia 2019, 14:28:20 - *.toya.net.pl
hahaha Panie Morelas że tak powiem

Riposta - 30 sierpnia 2019, 14:30:29 - *.ip-158-69-192.net
Byłbym niepocieszony, żeby nie to, że jeszcze większe drewna odpadły dużo wcześniej z pucharów z zespołami, które też już odpadły, z Rygą, Dunajską Stredą i z Broendby i tym się różni Legia od innych polskich klubów, które odpadają szybciej i z byle kim i nie ma już w pucharach ani ich, ani tamtych.

uhahany - 30 sierpnia 2019, 14:31:17 - *.243.243.250
mioduski do tej pory zbiera same gongi w twarz. Leśny może i zgarnął cały hajs z LM ale potrafił kręcić niezłe wyniki. Pudel na razie dostaje same ciosy.

... - 30 sierpnia 2019, 14:33:44 - *.146.97.164.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No tak - Boniek winny, że kluby w tym kraju prowadzą nieudacznicy o mentalności drobnych straganiarzy... Brawo znaFFFcy.

Ty - 30 sierpnia 2019, 14:36:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze ze nie doszło do dogrywki,bo 40 mogło być !

Kotozbik - 30 sierpnia 2019, 14:41:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Amatorzy Vukovic dostanie 15% od transferu Kulenovica dlatego go wystawia czy wy ślepi jestescie,w innym zespole by w ogole na lawce nie siedział.pozdrawia menadzer z woj.Mazowieckiego.

Adam - 30 sierpnia 2019, 15:19:54 - *.146.98.218.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Hehe... drużyna z Luksemburga zagra w fazie grupowej a Polska nie ;p

Pl - 30 sierpnia 2019, 15:37:14 - *.dynamic.chello.pl
Adam
Szkoda gadać nawet. Mnie najbardziej śmieszy mówienie o tym, że legia najpóżniej odpadła ze wszytkich, tylko co z tego jak nie awansowali do LE? Taka Austria by ten nasz wynik wyśmiała, ale ich nie interesują jakieś ogórkowe drużyny z Polski, bo mają klub w LM i 2 kluby w LE.

Zatok - 30 sierpnia 2019, 15:44:32 - *.dd-dns.de
To wstyd żeby nie było żadnego polskiego zespołu w grupie nawet takiego pucharu jak LIGA EUROPY a najlepsze jest to,że jest nawet zespół z Luksemburga.

Qvist - 30 sierpnia 2019, 15:48:34 - *.dynamic.chello.pl
Legia obnażona na boisku i na trybunie

Jaś Niepan - 30 sierpnia 2019, 15:51:27 - *.dynamic.chello.pl
Odpowiedź do ...No tak - Boniek winny, że kluby w tym kraju prowadzą nieudacznicy o mentalności drobnych straganiarzy... Brawo znaFFFcy.
W PZPN-ie jest Wydział Szkolenia.Szefem tego Wydziału jest S.Majewski (ziomek Bońka).W drużynie Legii zagrało w wyjściowej 11-tce 4 krajowych.Trenerem jest Vukovic.Polska piłka idzie na dno mi są to dowody wymierzalne.Pytanie : od czego jest Boniek?

Ty - 30 sierpnia 2019, 15:53:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia jednak obroniła honor polskiej piłki, nie pamiętam by któraś polska drużyna w historii straciła tylko jednego gola w 8 meczach.

jo - 30 sierpnia 2019, 15:56:15 - *.dynamic-ww-03.vectranet.pl
Jak chcecie kasę, to proponuję złożyć wniosek o dofinansowanie obszarów wiejskich - będzie łatwiej i szybciej :-0

Paolo KKS - 30 sierpnia 2019, 15:57:37 - *.centertel.pl
Tradycyjnie. Nikt nie dotrwał września.

Tytus - 30 sierpnia 2019, 16:22:45 - *.228.139.74
Odpadła w eliminacjach do Ligi Europy!!!

fun fun tu - 30 sierpnia 2019, 16:38:05 - *.unknown.vectranet.pl
Grali jak nigdy skończyło się jak zawsze
Błoto ale Glasgow to drużyna z wyższej półki

Ma-kum-ba - 30 sierpnia 2019, 17:00:46 - *.opera-mini.net (*.68.158.232)
Cóż, sensacji nie było. Blamażu na szczęście też nie. Pora wracać do szarej ligowej rzeczywistości. Europejskie puchary nie dla kopaczy z E-klapy. To i tak niespodzianka, że Legioniści w ogóle do ostatniej rundy kwalifikacji dotarli i wstydu tam nie przynieśli.

mick - 30 sierpnia 2019, 17:29:01 - *.120.122.187.telemedia.pl
Panowie i byś może Panie a czego się spodziewaliście. W Polsce nie było, nie ma i nie będzie piłkarstwa. A historyczne skoki którymi się zachwycamy są niczym skoki ciśnienia, cukru, czy temperatury. Czyli okresowe i czymś podyktowane. Za rok będzie to samo. Uprzedzam. Piłkarsko wyprzedza nas już Luksemburg, Armenia czy Azerbejdżan. Pogódzcie sie z tym bez względu na to komu kibicujecie. Kto by nie był MP ma w czape. Śmieszne ? Napewno. Ale prawdziwe. Czy wczorajszy ewentualny awans coś by zmienił ? Absolutnie nic !! Pogódzcie się z tym.

Bogusław - 30 sierpnia 2019, 17:29:48 - *.retsat1.com.pl
FC Porto, BSC Young Boys Berno, Feyenoord Rotterdam - z każdym z tych klubów byłyby porażki. Legia nie zdobyłaby nawet puktu. To z czym do gości ? Może nawet i lepiej że odpadli.

Szczery - 30 sierpnia 2019, 17:36:53 - *.dynamic.chello.pl
W Polsce nie ma piłki nożnej, jest siatkówka, lekkoatletyka, skoki narciarskie, a z piłką nożną należy dać sobie spokój, bo w tej dyscyplinie tylko działacze mają dobrze i z pewnością się śmieją z naiwności kibiców, wierność kibica nie ma żadnych podstaw, bo działacze piłkarscy w Polsce działają tak, że kibice mogą z czystym sumieniem przestać być wierni i zapełniać stadiony, w ten sposób nabijając kasę działaczom, ktorzy siedzą na stołkach i tylko siedzą, nic nie robią, kasę i tak mają, więc po co mają coś robić.

Wisła K. - 30 sierpnia 2019, 17:37:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jak już wszyscy wypowiedzieli się to ja chce dodać tylko że jestem bardzo zrozpaczony i zawiedziony to zawsze nie Luksemburg i była nadzieja

Koksow - 30 sierpnia 2019, 17:38:07 - *.16.66.45
w azerbejdżanie były największe złoża ropy naftowej w ZSRR i zdaje się w europie i mają potężne korporacje jak SOCAR i Azerbaijan Airlaines co sponsorują kluby w europie więc możliwości finansowe są tam przeogomne a Kazachstan się dosyć dynamicznie rozwija gospodarczo i finansowo więc kto wie czy za pare,pare naście lat na jakimś 10-13 miejscu w europie w rankingu ligowym za kilka,kilkanaście lat.

Koksow - 30 sierpnia 2019, 17:42:08 - *.16.66.45
Zresztą chyba kazachstan się starał o zimowe igrzyska olimpijskie kiedy inni nie chcieli więc chyba możliwości tam mają ale rząd tam strasznie jest za hokejem i inne dyscypliny ma głęboko w poważaniu a przynajmniej są dla niego mniej ważne i dopiero któreś tam w kolejce więc może to można tłumaczyć tym że w piłce kazachstan nie za dobrze przędzie.

Koksow - 30 sierpnia 2019, 17:45:13 - *.16.66.45
Podejrzewam że chinole wolą inwestować w piłke nożną w czechach niż w polsce ponieważ czesi mają zupełnie inną mentalność mimo tego że są słowianami jak polacy i z nimi prędzej można coś zdziałać i stworzyć niż z polakami.

Koksow - 30 sierpnia 2019, 17:47:08 - *.16.66.45
I nie tylko w piłke tam kitajce inwestują bo drużyna z chin ma zagrać w trzeciej lidze czeskiej w hokeju więc to może oznaczać początek ekspansji chin na rynek czeski.

ESA - 30 sierpnia 2019, 17:49:06 - *.centertel.pl
za rok bedzie mozna przeczytac tytul na reszte klubow:
" odpadli z eliminacji do europejskich lig 2 .
Troche prowizorka jak w czasach gdzie numery na koszulkach przyszywane z ceraty wycietej na pieńku z przed II wojny swiatowej .
Chyba im wieksze exclusiv pieniadze trybun tym gorzej dla ludzi pracy .
Polska bez kibiców bylaby masowymi mistrzami w celowaniu podkową oraz tymi podobne strugania Jarząbka .

Koksow - 30 sierpnia 2019, 17:51:06 - *.16.66.45
Zresztą jakby polacy byli inni i normalni to nawiązaliby normalne stosunki z rosją i firmy rosyjskie takie jak gazprom łądowałyby szmal w polskie kluby tak jak gazprom ładuje w Crvene Zvezde bo ruskie mają chrapke na polski rynek i chętnie by się tam zadomowili ale taka a nie inna postawa polaków wobec nich przekreśla cokolwiek.

Wiślak - 30 sierpnia 2019, 17:56:51 - *.dynamic.chello.pl
Cóż powiedzieć odpadli w eliminacjach,chociaż w tym roku się nie skompromitowali(tak jak Piast,Cracovia i Lechia,które to nie przeszły choćby jednego rywala)to brak awansu w przypadku silnej kadrowo Legii(jak na Polskie warunki) jest porażka.
Trzy lata kompromitacji można sobie i całej piłkarskiej Polsce życzyć by to był ostatni tak słaby rok w wykonaniu naszych zespołów klubowych.
Właściciele,prezesi i trenerzy niech się zastanowią co robią źle skoro mają takie słabe wyniki w meczach europejskich.Bo piłkarze którzy u nas grają nie mają wyników po czym idą do innych klubów i osiągają lepsze wyniki.Może problem polega na tym że za mało się od nich wymaga,za mało trenuje itp.,itd.?Pozdrawiam.

dariusd - 30 sierpnia 2019, 18:04:47 - *.unknown.vectranet.pl
Dlaczego meczu nie sędziował DanieL Stefański?
Z nim Legia ma zawsze szczęście...

... - 30 sierpnia 2019, 18:09:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, że sobie na transparencie jędraszewskiego nie wywiesili - to dziś gwiazda nr1.
"Patron dzieci" porównywany przez koleżków do Popiełuszki...

... - 30 sierpnia 2019, 18:13:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaś Niepan - ochłoń i zastanów się, od ilu lat Boniek jest prezesem, że na niego zrzucasz brak dorosłych klasowych zawodników dzisiaj.

F - 30 sierpnia 2019, 18:14:27 - *.play-internet.pl
Daleko mi do Warszawy bo mieszkam po drugiej stronie kraju, ale póki co Legia przez ostatnie lata najwięcej uzbierała punktów Polsce do rankingu i jako ostatnia odpadła z rozgrywek. Gdzie Piast, Lechia, Cracovia?
Gdzie duże ośrodki jak Lech Poznań, Śląsk Wrocław?
Nie rozśmieszajcie mnie swoimi kpinami.

Koślawy - 30 sierpnia 2019, 18:24:27 - *.16.66.45
Tyle nabili punktów że nigdy nawet się ekstraklapa nie zbliżyła do miejsca w rankingu które daje dwa miejsca w eliminacjach LM a czesi,rumuni,duńczycy,cypr to zrobili więc polscy kibice bujają w obłokach.

obiektywny - 30 sierpnia 2019, 18:25:40 - *.elpos.net
Cala polska liga podworkowa to szkolka juniorow dla europy! kazdy zawodnik ktory zaczyna cos znaczyc spi... z pajacklasy! Smiejecie sie z legi?? Wasze druzyny sa na takim samym poziomie co legia albo i gorszym to trzeba plakac ze tak naprawde te sezony polskich lig sa rozgrywane o nic! Bo jak byscie sie nie obrazali to od lat ani legia ani lech ani jaga czy piast czy tam kto jeszcze po prostu wszystkie polskie kluby sa dnem europy ludzie obudzcie sie i sie zastanowcie nad swoimi komentarzami typu buhaaaa pomysl co twoja druzyna osiagnela ja mam odp gów... bo mistrz polski czy puchar to jest nic nie znaczace gów... a pseudo kibole tez wsie takie same stworzcie sobie lige i lejcie sie po gebach palcie race ale nie mieszajcie w to pilki noznej. bo tylko psujecie i tak upadly wizerunek pol pilki jesli wogle jest co psuc!!! Bo prawdziwy kibic jesli chodzi o rywalizacje europejska nie zwarza na barwy tylko sie cieszy ze pol klub cos osiaga lub smuci jak nie... zreszta mądry wie o co chodzi a duren to duren...

Koślawy - 30 sierpnia 2019, 18:28:26 - *.16.66.45
Awans do fazy grupowej lm to żadne osiągnięcie bo robiły to węgry,azerbejdżan,słowacja,kazachstan blabla a robienie wiekompomnego sukcesu z awansu do 1/16 LE niczym zdobycie mistrzostwa świata to już w ogóle kpina z ludzkiej inteligencji bo w w 1/16 grał byle kto a w 1/8 był ludogorec i dynamo zagrzeb a slawia i sparta w 1/4.

Koślawy - 30 sierpnia 2019, 18:34:48 - *.16.66.45
Ja samobójczego romantycznego patriotyzmu który stworzył jakiś mickiewicz czy inny sienkiewicz i wdrukował,wpisał w dysk twardy polaków i który wyłącza myślenie,zdrowy rozsądek i prowadzi do zatracenia nie wyznaje i dlatego tego syfu nie legalizuje,nie finansuje i nie wspieram tych którzy polską piłke niszczą sukcesywnie od dziesiątek lat.

F - 30 sierpnia 2019, 18:36:50 - *.play-internet.pl
Nie finansujesz, a wielkie G robisz dla futbolu. Kupiłeś koszulki lokalnym chłopakom co mają naście lat?

Koślawy - 30 sierpnia 2019, 18:41:30 - *.16.66.45
Manipulują(system,matrix,cwaniaczki,marionetki,pis
maki,celebryci,biznesmeni spod ciemnej gwiazdy,janusze biznesu)i grają uczuciami patriotycznymi polaków,na ich emocjach i wyłączają samodzielne,trzezwe myślenie,rozsądek a w emocjach nie da się myśleć,stąd takie nadzieje u polaków na to że będzie dobrze chociaż od wielu,wielu lat jest totalnie kaszanowo i kijowo.

F - 30 sierpnia 2019, 18:51:01 - *.play-internet.pl
My mamy matrix a ty masz szambo w głowie, co to ma do tematu? xD

jokar - 30 sierpnia 2019, 18:51:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
obiektywny tak własnie jest, jesteśmy tylko szkółką do produkowania materiału na piłkarzy, jak z mistrza Polski odchodzi najlepszy zawodnik do jakiejś angielskiej drugoligowej dziury to jest dramat, najgorsze że to już nikogo nie dziwi, gów..a liga opakowana w sreberka nc plus i mamienie gawiedzi gramy o mistrzostwo gramy o puchary, byle hajs się zgadzał na koncie prezesów i pseudopiłkarzy.

TSV_1860 - 30 sierpnia 2019, 18:56:26 - *.web.vodafone.de
Kibice Legii, weźcie się w końcu garść i pogońcie z klubu to kalectwo - Kulenovica. Już lepiej stawiać na Niezgodę, przynajmniej Polak.

prawda - 30 sierpnia 2019, 19:04:03 - *.146.224.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
o mizerocie polskiej piłki świadczy to , że z pogromców naszych drużyn tylko jedna awansowała do fazy grupowej LM / LE - właśnie Glasgow Rangers
a więc jesteśmy w tej chwili już w IV lidze europejskiej niestety

Kibiccc - 30 sierpnia 2019, 19:42:18 - *.146.161.176.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo Legia.

futbolista - 30 sierpnia 2019, 19:42:43 - *.bois.qwest.net
Ej, pajace kibolskie. Pilka Norna, jak i caly sport, to tylko zabawa po trudach codziennosci, majaca wartosc w oczach Bozych. kibic tylko od tego, by pojawial sie na meczu z biletem w zebach i do tego jeszcze z kultura dopingowal i to obydwie grajace druzyny. zadnego, podworkowego nacjonalizmu, bo to chore. takze nic kibolstwu do polityki klubowej oraz wplywu na pobyt danego pilkarza w klubie. trzasnijcie sie we wasze lby, aby olej do nich z waszych nog powrocil.

Magistersk - 30 sierpnia 2019, 20:00:29 - *.16.66.45
Polska to ogólnie producent taniej,niewolniczej siły roboczej dla zachodu i nie chodzi tu tu tylko o kopaczy ale także zwykłych zjadaczy chleba i dlatego polske celowo trzyma się w zacofaniu i mentalnym szambie i temu celowi służy min. też 500 plus żeby kraje zachodnie miały kolejną horde niewolników,zresztą lokalni zarządcy w polsce też.

Magistersk - 30 sierpnia 2019, 20:01:59 - *.16.66.45
Właśnie UEFA potrzebuje kiboli bo ma łatwy szmal,pewny biznes i może za ten hajs może balować tygodniami.

fansport - 30 sierpnia 2019, 20:05:34 - *.dynamic.chello.pl
nie macie moralnego prawa krytykować legii, skoro wasze kluby poodpadały wcześniej i to z kimś, kto też już odpadł.

Pl - 30 sierpnia 2019, 21:46:14 - *.dynamic.chello.pl
A dlaczego nie mamy prawa? Przecież podobno legia odjechała lidze na lata, to chyba od legii trzeba wymagać więcej nieprawdaż? Przecież to podobno legia jest naj a inni to dno dna. To od kogo więcej trzeba wymagać? A licytowanie się na to kto wcześniej odpadł jest po prostu śmieszne bo wszystkie odpadły przed FG. To tak jakby cieszyć się z tego, że narobiło się w gacie po zjedzeniu 10 hamburgerów a inni narobili już po zjedzeniu 3.

rynkowo - 30 sierpnia 2019, 22:21:32 - *.bois.qwest.net
tylko futbolista pisze do rzeczy i to ZAWSZE ! [ patrz: wyzej ].

Martin - 30 sierpnia 2019, 22:36:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W niedzielę Raków dobije Legię.
Jedziemy po swoje!

F - 31 sierpnia 2019, 9:05:22 - *.play-internet.pl
Trybuny zawsze były miejscem politycznej manifestacji, a futbolista niech przerzuci się na tenis i to kobiecy.

@F - 31 sierpnia 2019, 9:08:35 - *.dynamic.chello.pl
i kibice Legii do dziś manifestują politycznie nadanie im przez komunistów w latach 50-tych ub. wieku nazwy CWKS

fansport - 31 sierpnia 2019, 9:30:38 - *.dynamic.chello.pl
to są puchary, a nie liga i nie macie prawa krytykować legii, póki wasze kluby nie zaczną dochodzić do fazy grupowej, skoro odpadacie wcześniej, znaczy że jak twierdzicie że legia to dno, to wasze kluby są poniżej dna, a ten kto jest poniżej dna, nie ma prawa krytykować tego, co jest wyżej w pucharach od nich.

@fansport - 31 sierpnia 2019, 9:54:30 - *.dynamic.chello.pl
Legia to dno

Pl - 31 sierpnia 2019, 10:05:23 - *.dynamic.chello.pl
fansport
ty za to nie masz prawa krytykować Lewandowskiego dopóki nie osiągniesz podobnych wynkiów prawda czy nie? A wracając do tematu to my kibice mamy prawo krytykować każdy Polski zespół, bo one nas reprezentują w Europie. I nie ineteresuje nas czy to legia, Wisła czy inne. A najbardziej śmieszy mnie twoja teza o tym, że legia najdalej dochodzi ze wszystkich zespołów, to jest prawda tylko co z tego jeżeli nie awansuje do FG? Eliminacje są drogą do celu, a wszystkie drużyny odpadły w eliminacjach, czyli żadna nie osiągneła celu. To tak jak w maratonie co kogo obchodzi że ktoś padł na 10 km albo na 20 km liczy się to kto dotarł do mety, a tego nie zrobiła żadna Polska drużyna i to od paru lat.

yeety - 31 sierpnia 2019, 10:31:08 - *.static.ip.netia.com.pl
Jest chyba jakaś zmowa klubów z ekstraklasy, bo co roku (oprócz Legii) mamy inne kluby w pucharach. Prześledźcie sobie ostatnie kilka lat. 3/4 klubów brało udział w pucharach.
Brak doświadczenia sprawia, że poziom się obniża. W przyszłym roku kolej na Pogoń Szczecin w pucharach. Kto wie, może za parę lat zespół z II ligi będzie w pucharach.
Taka teoria spiskowa, ale zastanówcie się.

Leo - 31 sierpnia 2019, 11:30:28 - *.centertel.pl
Carlitos- gdyby zagrał cały mecz z Niezgodą - kto wie, awans mógłby być.

Riposta - 31 sierpnia 2019, 11:44:21 - *.dfri.se
pl, nie mądrzyj się, ten twój lewandowski niech idzie na emeryturę, każdy ma święte prawo go krytykować, po tym co on wystawił na mistrzostwach świata, tej kompromitacji normalni kibice nigdy mu nie zapomną, niech idzie na emeryturę, emeryta nie będziemy krytykować, kibic nie ma obowiązku osiągać lepsze wyniki od piłkarza na którego oglądanie płaci nie małe pieniądzę, kibice wydali krocie, by go oglądać na mundialu, a wy nie macie prawa krytykować legii, póki wasze kluby nie będą osiągać lepszych wyników, a nie ty, pseudokibicu, ty sobie możesz być amator, ale od naszej Legii wara ci.

Riposta - 31 sierpnia 2019, 11:48:55 - *.dfri.se
Kibic reprezentacji Polski ma prawo krytykować lewandowskiego, bo każdy prawdziwy Polak ma to prawo, a kibice innych drużyn nie mają prawa krytykować Legii, bo te wasze denne kluby są nic nie warte i to nimi się zajmujcie, a od Legii wara wam, jesteście dnem, dna, a nawet jeszcze niżej, bez punktów Legii w pucharach, Polska byłaby na 40 miejscu w rankingu UEFA, bo wasze kluby ściągają na dno całą naszą piłkę.

Pl - 31 sierpnia 2019, 12:50:48 - *.dynamic.chello.pl
Riposta
Nie czytałeś wypocin fansporta to się nie wypowiadaj. Lewandowski zagrał guano to słusznie się go wini i fansport wylewał swoje żale, ale jak legia gra guano i się ma słusznie do niej pretensje to wielce oburzeni, że inni mają czelność zwrócić na to uwagę. A z tymi wynikami to mnie nie rozśmieszaj, bo ta podobno wielka legia po kasie z LM miała odjechać reszcie i grać w pucharach, a tymczasem po LM 3 sezony pod rząd brak awansu chociażby do LE i jeszcze straciła mistrzostwo na rzecz Piasta. Wszystkie Polskie kluby kompromitują się co roku, bo dla nas LE to powinno być minimum, a skoro legia jest super a reszta dno to od kogo należy więcej wymagać? Gdyby Europa śledziła tak eliminacje jak my to by się z nas śmiała, że cieszymy się z tego kto odpadł najpóżniej w eliminacjach. A co do rankingu to dobry przykład był na MS, że rankingi nie grają i można być nisko, ale na boisku wygrać. Zresztą legia też miała z tym do czynienia będąc ponad 100 miejsc nad Dudelange, a na boisku mieli niewiele do powiedzenia.

Neutral60 - 31 sierpnia 2019, 13:29:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W dwumeczu faworytem zdecydowanym byli Szkoci . To co pokazali w rewanżu to przyćmiło dobrą grę stolicznych piłkarzy. Tylko poprzez seryjnie marnowane sytuacje w Glasgow gospodarze utrzymywali w legiowych piłkarzach i kibicach cień nadziei na dalszy awans. Dobrze grająca legia była za słaba na Szkotów.

Mg-42 - 31 sierpnia 2019, 14:32:34 - *.play-internet.pl
Vuko palną sobie w kolano ,pierwszy czy ostatni raz?A myślałem ucieszony że nazajutrz wywalą go z roboty!! I nic się nie stało !Naprawdę?😳

Mg-42 - 31 sierpnia 2019, 15:11:08 - *.play-internet.pl
Vuko palną sobie w kolano ,pierwszy czy ostatni raz?A myślałem ucieszony że nazajutrz wywalą go z roboty!! I nic się nie stało !Naprawdę?😳

@Mg-42 - 31 sierpnia 2019, 16:03:13 - *.dynamic.chello.pl
Nie Vuko palną tylko Vuki palną

Kropidło - 31 sierpnia 2019, 16:41:04 - *.236.195.72
Z tym pompowaniem kasy przez chinoli w czechów zamiast w polske to jest troche jak z podejściem niemców w czasie II wojny do polski i czech czyli czechów traktowali całkiem dobrze a polaków jak ostatnie zwierze i psa bo czesi mentalnie to są o lata świetlne do przodu od polaków i w porównaniu do polakow to tam jest pełna profeska i kulturka a polacy to mentalne dno i wodorosty i nikt poważny nie chce tam inwestować a co najwyżej drenować polske i polaków.

Kropidło - 31 sierpnia 2019, 16:43:51 - *.236.195.72
Zresztą finansowo na węgrzech w piłce klubowej też coś się zaczyna dziać bo robią tam ciekawe transfery piłkarzy które w polsce każdy przyjąłby z pocałowaniem ręki.

Kropidło - 31 sierpnia 2019, 16:48:27 - *.236.195.72
Spotkały się dwie drużyny które grają antyfutbol i wygrała ta co grała typowy,siermiężny,drwalniczy,rzemieślniczym futbol typowy dla niższych lig angielskich i zadupia brytyjskiego.

Kropidło - 31 sierpnia 2019, 16:50:12 - *.236.195.72
I trafili do grupy gdzie każdy gra futbol techniczny i taktyczny i tam dostaną oklep od każdego i zajmą zasłużone ostatnie miejsce.

redzinski - 31 sierpnia 2019, 18:22:56 - *.147.39.142.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Och jak mi przykro ;~)

Kroczym - 31 sierpnia 2019, 18:27:23 - *.236.195.72
Inteligentni ludzie się cieszą że ta mizeria pucharowa dla paljaków się skończyła i to totalną klapą a chorągiewki krzyczą "nic się nie stało,za rok będzie lepiej,nie martwcie się bo my zawsze będziemy was wspierać i włazić w tyłek bez wazeliny bo tak was kochamy i takimi patriotami jesteśmy"

Kroczym - 31 sierpnia 2019, 18:31:05 - *.236.195.72
Może te klęski i kompromitacje w pucharach nie spowodują tąpnięcia,rewolucji bo polacy są zbyt tępi i beznadziejni jako naród ale przynajmniej można się pośmiać z tych pajaców co zawsze są na dobre i złe z tymi kalekami z ekstraklapy i kierują się błędnie rozumianym patriotyzmem.

Kroczym - 31 sierpnia 2019, 18:33:39 - *.236.195.72
Pewnie ci działacze,prezesi,trenerzy i kopacze to się smieją i robią beke z tego dorabiania ideologi przez lemingów i naiwniaków żyjących w innym wymiarze i alternatywnej rzeczywistości do tego bubla biznesowo-polityczno-propagandowego.

Kroczym - 31 sierpnia 2019, 18:40:04 - *.236.195.72
Dla mnie zresztą też to jest czysta przyjemność oglądania jak fekalia wylewają się na te ofiary losu zwane kibicami polskimi po pęknięciu pompowanego przez propagande sukcesu balonu i ta brutalna weryfikacja twardej rzeczywistości z którą alternatywna rzeczywistość wytwarzana w tych nieszczęsnikach przez media polskojęzyczne i przeróznej maści tanich propagandystów nie ma szans.

Kroczym - 31 sierpnia 2019, 18:44:14 - *.236.195.72
Przynajmniej przez chwile moge zobaczyć jak burzona jest w umysłach ludzi poddanych propagandzie ta wirtualna idealna sielanka usłana różami wytworzona przez tego czy innego propagandyste i tą czy inną tube propagandową i jak ci ludzie przez moment,dosłownie chwile cierpią i muszą zmierzyć się z tym czym od małego jest im skuteczne wyrzucane ze świadomości by potem znowu wrócili na właściwą drogę prania mózgu.

Okij - 1 września 2019, 15:04:01 - *.243.246.160
Czemu Celtik nie grał z legią zamiast rangersów bo by był udany rewanż za to uporzenie sprzed paru lat patrząc po tym jak Celtowie łatwo ograli Rangersów dzisiaj na ich stadionie.

Przimek - 1 września 2019, 23:34:14 - *.dynamic.chello.pl
Hejterom zagranicznego szrotu w polskich klubach chciałbym uświadomić że nie mamy na tyle zdolnej młodzieży w klubach jeszcze (i szybko na to się nie zanosi), żeby móc grać całą 11-nastką Polakami, klub taki jak Legia,Piast czy Lechia jakby miał tak grać,przegrałby nie tylko mistrza ale może i top3 z Kretesem.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas