[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


3 sierpnia 2005, 3:53:20 - mogiel
Dziurowicz odsłonił kulisy polskiej piłki

To prezes GKS Katowice Piotr Dziurowicz jest informatorem, dzięki któremu policja aresztowała za korupcję dwóch sędziów piłkarskich! Kupił awans do ekstraklasy, przekupywał sędziów i rywali, by zająć w niej trzecie miejsce, a potem, by nie spaść do drugiej ligi. - W tym sezonie powiedziałem dość i poszedłem na policję - mówi "Gazecie" Dziurowicz.

Po raz pierwszy wysoki rangą działacz piłkarski przełamuje zmowę milczenia i opowiada pod nazwiskiem ze szczegółami, jak kupuje się mecze.

- Jedną kolejkę ligową układa się na trzy, cztery sposoby - mówi prezes klubu, który właśnie spadł z ekstraklasy. - Sztab ludzi robi tabelki, patrzy, z kim grają inni, który mecz trzeba obstawić. Analizuje się obsadę sędziowską - którego arbitra weźmiemy na swój mecz, a kogo wyślemy, by "skręcił" rywala. Podchodzi się pod konkretnych zawodników.

Ostatni sezon - pełen korupcyjnych afer - nie był wyjątkowy. Według Dziurowicza handlowanie punktami to jedyny sposób na przetrwanie w polskiej piłce. - To, że Zagłębie Lubin i Pogoń Szczecin przy wchodzeniu do I ligi kupowały mecze, nie ulega wątpliwości. Pięć lat temu, gdy Katowice, Śląsk, Łęczna i Bełchatów walczyły o awans, wszyscy robiliśmy to samo. Tak jest co roku. Wcześniej mistrzostwa Polski też się robiło. Tylko teraz Wisła Kraków jest taka mocna, że mistrzostwo może sobie wygrać normalnie - mówi prezes.

To Dziurowicz pół roku temu zgłosił się na policję. - Chciałem zakończyć pewien etap w swoim życiu. Żeby złe rzeczy, które robiłem, nie mogły mi zaszkodzić w przyszłości. Wierzę, że stwarzam niepowtarzalną szansę na oczyszczenie naszej piłki - opowiada Dziurowicz.

To on w maju pomógł w prowokacji, po której do aresztu trafił Antoni F. Sędzia wziął 100 tys. zł za ustawienie wyniku meczu. Potem pod tym samym zarzutem zatrzymano arbitra Krzysztofa Z.

- W Łęcznej z Górnikiem graliśmy dobrze, ale przegraliśmy z sędzią Cwaliną, który wyrzucił nam z boiska dwóch graczy. Ulegliśmy 2-4, coś we mnie pękło. Zgłosiłem się na policję, opowiedziałem, co wiem - mówi Dziurowicz. - Ustaliliśmy, że najlepszym kandydatem do prowokacji będzie sędzia F. Zaproponowałem, by pomógł mojemu klubowi wygrać z Cracovią. W lesie pod Kielcami dałem mu 100 tys. zł policyjnych pieniędzy, schował je w kole zapasowym w bagażniku i wtedy nas zatrzymano. W kajdankach trafiliśmy do aresztu. On siedzi do dziś i chyba nie domyśla się, że współpracuję z policją.

Dlaczego F.? Bo załatwił mi kiedyś utrzymanie w ekstraklasie... Wiosną 2004 roku Świt i Polkowice, które po rundzie jesiennej wydawały się pewnymi spadkowiczami, niebezpiecznie nas doganiały. Spytałem F., czy może pomóc. Już pierwszy mecz z Amiką się udał, choć wyznaczyli sędziego ze Słowacji. F. załatwił do niego telefon. Zadzwoniliśmy, a on już wiedział, o co chodzi. Daliśmy 25 tys. zł. Ponieważ tylko zremisowaliśmy, oddał nam 10 tysięcy. W 2003 roku F. pomógł mi zająć trzecie miejsce w lidze, a poznałem go w 2000 roku, gdy pomógł wygrać walkę o awans do I ligi ze Śląskiem Wrocław, GKS Bełchatów i Górnikiem Łęczna - mówi Dziurowicz.

Prezes wymienia fachowców od "załatwiania" - Mieczysława Broniszewskiego (obecnie trener w drugoligowym Radomiaku), Bogusława Baniaka (drugoligowy Kujawiak Włocławek) i Pawła Kowalskiego (właśnie wprowadził do II ligi Heko Czermno, ale stracił pracę).

- Kowalski miał zeszyt z nazwiskami piłkarzy. Gdy np. graliśmy z Myszkowem, otwierał zeszyt na rozdziale Myszków i wiedział, do kogo zadzwonić, żeby kupić mecz.


źródło: Gazeta.pl

ben - 3 sierpnia 2005, 3:54:08 - *.160.122.222
Mogiel, jest taki moment gdy śpisz?

gutek - 3 sierpnia 2005, 4:14:19 - *.home.cgocable.net
"Dlaczego F.? Bo załatwił mi kiedyś utrzymanie w ekstraklasie... "
to sie nazywa wdziecznosc;-))

Lechista - 3 sierpnia 2005, 5:43:00 - *.devs.futuro.pl (*.168.16.9)
na pewno większość atykułu jest prawdziwa,
tylko, że to tak wygląda, ze dopóki były pieniądze w gks kupował na lewno i prawo prawie w każdym sezonie, a jak się skończyły i nie ma za co kupować to nagle staje się on i klaruje na zbawcę polskiej piłki i jeszcze gks dali grać od 4 ligi, a my musieliśmy zaczynac od początku to jest chore, pewnie będą mieli pieniądze to znów będą kupować

aju - 3 sierpnia 2005, 6:30:14 - *.7a69.org (unknown)
A ja byłem kibicem, ekscytowalem sie kazdym meczem jak dziecko, skakalem po pokoju jak strzeli gola i zamartwialem sie jak moja druzyna go stracila.... a to wszystko to teatr byl/jest , gdyby kluby na swoich stronach internetowych pisaly wynik przed meczem, ile by to nerwow zaoszczedzilo, ile burd kibicow by sie nie odbylo a ludzie na mecze by i tak chodzili, gdyz tak jak w teatrze - widzow zawsze duzo, chociaz kazdy wie jak sie skonczy sztuka... Ja proponuje od nastepnego sezonu wprowadzenie zasady - wynik meczu podawany jest na 24h przed meczem wraz z obsada sedziowska :D PZPN do boju....

aju - 3 sierpnia 2005, 6:35:48 - *.7a69.org (unknown)
ahhha i teraz juz wiem czemu komentatorzy telewizyji przy przedstawianiu zawodnikow czesto mowia "oto aktorzy dzisiejszego pojedynku" ... i wszystko jasne

kkk - 3 sierpnia 2005, 7:06:12 - *.adsl.inetia.pl
No to teraz juz wiadomo dlaczego GKS nie dostal licencji.

micho - 3 sierpnia 2005, 7:10:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.15.0.7)
A Szpakowski zawsze wrzeszczy: "ale spektakl nam sie zrobił!!!!!!!" I wszystko jasne! buhahahaha!!!!!!!!!!!!!!!

Władek - 3 sierpnia 2005, 7:28:05 - *.chello.pl
Pajac ten Dziurowicz. To znaczy, gdyby nie spadł z ligi to nadal dopuszczałby sie krętactw. Dlaczego nie siedzi, skoro wręczał łapówy! Zeby ktos wziął, najpierw musi ktoś dać. Tak więc nie winiłbym sędziów. Nie trzeba nim byc , aby skusic sie na propozycje otrzymania 100 000 zł.

GKS_fan - 3 sierpnia 2005, 7:53:14 - *.205.139.130
brawo dziura!!! co prawda nie bylem zwolennikiem twojego kierowania druzyna ale za to co zrobiles nalezy ci sie szacunek.Malo ludzi odwazylo by sie na taki krok.

Grzdylinho - 3 sierpnia 2005, 8:00:22 - *.tvk.torun.pl
Dziś wycofałem swoje drużyny w Piłkarzykach.
Nie będę obstawiał skorumpowanej ligi, w której z góry wiadomo ile będzie karnych, żółtych i czerwonych kartek.
Proponuję, aby wszyscy grający w Piłkarzyki i dotychczas oszukiwani gracze zrobili podobnie.
Wyborcza powinna zawiesić całe rozgrywki. Raczej tego nie zrobi ze względu na zawarte ze sponsorami umowy.
Ja nie gram już obstawiając tę sprzedajna ligę. zbyt długo byłem oszukiwany.
Pozdrawiam.

MarPod - 3 sierpnia 2005, 8:04:53 - *.netia.com.pl
Ciekawe co zrobi z GKS-em PZPN, po ujawnieniu rewelacji prezesa Dziurowicza w "Gazecie Wyborczej"!!!???. Niech im dają w nagrodę zgodę na grę w 4 lidze... Tam z nimi do Bklasy!!!! albo wogóle wykluczyć ze struktur PZPN-u. Dla sprzedawczyków nie może być miejsca w piłce i w sporcie. Ludzie mylą, że o wszystkim decyduje forma piłkarzy a tymczasem już przed startem ligi wszystko jest wiadome (kto mistrzem, kto spada).Polska Piłka jest chora i tylgo gwałtowne cięcia mogą ją uzdrowić (patrz afera w lidze włoskiej - tam sie nikt z nikim nie patyczkuje).Panowie z PZPN-u więcej odwagi w swoich działaniach.Macie poparcie prawdziwych kibiców!!!

ZDEGUSTOWA - 3 sierpnia 2005, 8:11:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.2.4.49)
MarPod a ty komu kibicujesz moze ciebie spuscimy do b klasy ,najzabawniejsze jest to ze nawet niewiesz jakie ma grzechy twoj klub.Ja jestem w szoku po tym co przeczytalem i szczerze powiedziawszy odechciewa mi sie polskiej pilki coraz bardziej.

paczek - 3 sierpnia 2005, 8:41:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czemu GKS spuscic do b-klasy,a reszte nie? Przeciez Dziurowicz wyraznie mowi, ze wszyscy kupuja, to co cala lige poza Wisla i moze Legia i Groclinem spuscic, a w I PKS Ziomki? Bez sensu. W kazdym badz razie jedno nie ulega watpliwosci, polska liga to bagno, Dziurowicz dostanie dozywotni zakaz prezesowania, a PZPN, ktorego tu niektorzy, nie wiadomo dlaczego popieraja dlaej sobie bedzie kupczyl. 1 uczciwy czlowiek - Andzrej Strejlau nie wystarczy. Trzeba wywalic Kolatoro,, Listkiewiczow, wszystkie okregowe poprzekrecac do gory nogami i wtedy moze cos nam Strejlau pomoze.

lopez - 3 sierpnia 2005, 8:41:44 - *.adsl.inetia.pl
brawo Dziurowicz.Przyznac sie do czegos takiego to nie lada sztuka,ale to i tak pikuś w porównaniu z tym co wyprawiał ojciec.
Swoja drogą mam nadzieję ze ktoś "upupi" te Kowalskiego-wredny typ.

Orzeł_Wałc - 3 sierpnia 2005, 9:03:21 - *.asta-net.com.pl
Paczek a co myślisz że Groclin nie kupował meczy swego czasu jak grali z Orłem Wałcz o 2 lige kupowali i ustawiali mecze całej 3 ligi.
Heh nie bez przyczyny Prezes Drzymała zapraszał sędziów na obiadki do Grodziska.

tom - 3 sierpnia 2005, 9:08:52 - *.chello.pl
No to wiadomo dlaczego Katowice spotkał taki los.
PS> Nie szkoda mi kręciarzy. A ty motor zanim coś mądrego napiszesz przeczytaj dokładnie.

lublin - 3 sierpnia 2005, 9:10:48 - *.devs.futuro.pl
Akurat obie kartki w Łęcznej były jak najbardziej słuszne!!!
P.S. Zabrakło kasy to stał się uczciwy.

Stefan - 3 sierpnia 2005, 9:17:24 - *.pam.szczecin.pl
BRECHT, gość pewnie wiele razy kupował i sprzedawał mecze, teraz kiedy GKS się nie utrzymał, to mu się nagle sumienie odezwało! Za to co wcześniej robił, to też go powinno się zapuszkować!!!!!

styqs - 3 sierpnia 2005, 9:23:36 - *.telpol.net.pl
Może to wszystko początek końca... tego całego syfu. Brawa dla Dziurowicza. A tak na marginesie czytałem z Drzymałą z Dyskobolii wywiad jakiś czas temu i sam oficjalnie przyznał, że kupował mecze w niższych ligach - " nie jeden sędzia zjadł dobry obiad w Groclinie".

GKSPiast - 3 sierpnia 2005, 9:27:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bravo panie Dziurowicz Jestem teraz ciekaw co podejmnie PZPN w sprawie Piasta :D jak wszyscy kupuja :>

Tymi - 3 sierpnia 2005, 9:33:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.65)
Broniszewski-zwany strażakiem pyt czemu ?, KOwalski i Baniak- specjalisci od awansow, pyt czemu :/

szymon - 3 sierpnia 2005, 9:35:49 - *.pulsnet.pl
Powinna byc jawnosc! Taki przetarg przed meczem: daje 100, a ja 120 - przynajmniej bylyby jakies emocje.
Chociaz moze to i jest lepiej zorganizowane - jak nie wiesz, jaki jest wynik przetargu, to sie emocjonujesz do ostatniej chwili...

moder - 3 sierpnia 2005, 9:42:08 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.152)
zamykamy 90.minut, teraz to juz nie ma sensu

Branko - 3 sierpnia 2005, 9:48:14 - *.satfilm.pl (*.136.222.35)
Nie chciał Pan pomocy Bogusława Baniaka?
- To trener takiego samego typu jak Broniszewski. Ma swoje układy, współpracuje z "Fryzjerem". Tyle razy już to robił, że w tej chwili sam już może ustawiać pewne rzeczy. Wiem to na przykładzie trenera Pawła Kowalskiego [w ostatnim sezonie wprowadził do II ligi Heko Czermno - red.], który miał zeszyt z nazwiskami drugoligowych piłkarzy. Gdy na przykład graliśmy z Myszkowem, otwierał zeszyt na rozdziale "Myszków" i wiedział, do kogo zadzwonić, żeby kupić mecz. no to Baniak juz ma pozamiatane .

kibic - 3 sierpnia 2005, 9:58:15 - *.icpnet.pl (*.21.114.105)
To bardzo smutne

matt - 3 sierpnia 2005, 9:58:23 - *.7.34.195
Czas na Pilkarski Poker 2

szallik - 3 sierpnia 2005, 10:04:05 - *.153.80.131
niestety korupcji w poprzednich latach już nie cofniemy, ale widzimy że obecny zarząd nie jest w stanie dalej z nią walczyć tylko robi pokazówki. mamy przykład piasta, w którym udowodniono i nic nie zrobiono. czytałem cały wywiad w gazecie wyborczej i nie wiem tylko dlaczego dziura tak bardzo obawia się wymieniać nazw dużych klubów i innych klubów śląskich. pisze o jednej drużynie, a nagle potem, że reszty nie pamięta.

AA - 3 sierpnia 2005, 10:14:39 - *.asta-net.com.pl
Także czytałem najlepsze jest dzielenie się kosztami ze Ślązkiem Wrocław przy wejściu do 1 ligi.

master - 3 sierpnia 2005, 10:40:31 - *.kosa.net.pl (*.168.1.189)
na miejscu pzpn bym sie chyba od dymisi podal.....bo oni napewno wszystko wiedzieli ,jak zawsze,

Kargool - 3 sierpnia 2005, 10:40:59 - *.crowley.pl
1. dziurowicz poszedl na policje jak jescze GKS nie spadal, ale gral, tak wiec argument ze jak braklo kasy, to stal sie uczciwy jest bez sensu, bo kasa by sie znalazla.
2. zrobil dobrze i co do tego nie ma watpliwosci. jesli beda jakies konsekwencje tego wywyaidu to powinny dosiegnac wszystkich zamieszanych i tyle.
3. w katowicach juz dziury nie bedzie, beda nowi zarzadcy, kibice, ktorzy jak my wszyscy byli oszukiwani, to przykre bo jako kibic GieKSy troszke sie glupio czuje...

pawel - 3 sierpnia 2005, 10:42:06 - *.force9.co.uk
jestem kibicem gornika, ale wiem ze gornik tez kiedys kupowal(m.in remis z gks w ost. kolejce kilka lat temu) i wiem ze tez sprzedawal. ale coz zrobic, raz sie jest na wozie raz pod, raz mozna sprzedac raz trzeba kupic

brembor - 3 sierpnia 2005, 10:42:56 - *.51.51.30
zachęcam wszystkich do przeczytania pełego wywiadu w Gazecie Wyborczej lub na portalu Gazeta.pl - tutaj mamy tylko fragment, a całość jest wielce ciekawa, chociaż dla ludzi "siedzących w piłce od wewnątrz" nie ma tu nic, o czym by nie wiedzieli, może tylko kilka szczegółów
http://sport.gazeta.pl/sport/1,35335,2852654.html

kfiat - 3 sierpnia 2005, 10:44:18 - *.echo.com.pl
sumienie czy rozgorycenie - mnie to obojętne. moze wreszcie mafia piłkarska sie posypie od srodka, jak misio z kolegami nie umie jej ugryźć? a swoja drogą o baniaku czy broniszewskim pierwszy głsno powiedział to co wszyscy po kątach szepczą od wielu lat. mam nadzieję, ze w sądzie nie dopadnie go amnezja i co poniektórzy zaczna srac w gacie ze strachu czy sobie czegos o nich nie przypomni

EKO - 3 sierpnia 2005, 10:55:21 - *.net (*.10.10.57)
Nasuwa się smutny wniosek - kupują wszędzie i wszyscy,gdzie się tylko da. Polską od dawna tak naprawdę rządzi pieniądz i większość się do niego modli jak do boga.Każdy kibic się łudzi "moja drużyna jest inna" dotąd aż się sprawa nie sypnie - wtedy wszyscy są zdziwieni - niemożliwe.A gdyby tak zapytać kibiców czy zrobili by przekręt gdyby to pomogło ich klubowi?A może lepiej nie pytać!Gdyby tak nie robić lig i /co jest absurdem/ wszyscy chętni grali w piłkę w swoich klubach nigdzie nie spadając i nigdzie nie awansując,czyli przestały by być w obrocie ogromne pieniądze/niewspółmierne z poziomem/to zobaczylibyśmy jak znikło by plemię "działaczy".Ale to utopia.

tony - 3 sierpnia 2005, 11:01:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
A ja mam iść na niedzielny mecz pogonii szczecin...

AdiC - 3 sierpnia 2005, 11:02:50 - *.67.16.50
Do Gorola
Poziom Twojej wypowiedzi świadczy o Tobie. Czyżbyś miał jakiś kompleks Śląska? Nie jestem fanem gieksy ani Dziurowicza i nie mam zamiaru go bronić. Mam nadzieję, że to początek rozpieprzania kolejnego typowego dla polski bagna - aferzyści i złodzieje są niestety wszędzie (Orlen, PZU, PZPN) co widać dookoła. Takie Państwo jacy obywatele. Od najmłodszych lat uczy się dzieci kombinatorstwa, cwaniactwa, ściągania w szkole, przekrętów to i potem mamy takie chore państwo.

widzewiak - 3 sierpnia 2005, 11:03:19 - *.toya.net.pl
Teraz wszystko jasne. W PZPN-ie wiedzieli kto sypie i trzeba się go było pozbyć, nie przewidzieli tylko, że upubliczni te informacje, a jak sam Dziurowicz mówi to tylko 10% całej prawdy. Troszke żal GKS-u, ale cała polska piłka to jedno wielkie bagno.
Jak w tym kontekście wygląda pan Wit Żelasko, który w canal+ tłumaczy śedziów z "popełnionych" błędów haha

strzalas - 3 sierpnia 2005, 11:04:06 - *.chomiczowka.waw.pl
LISTKIEWICZ do DYMISJI(i cala wierchuszka pzpn)!!!!!jasno widac ze prezio z pzpn, jezeli sam nie uczestniczyl w kupowaniu/sprzedawaniu meczy, to musial o tym procederze dobrze wiedziec!!!!!!!nic dziwnego ze zaglosowalo na niego w ostatnich wyborach prawie 100% delegatow, po prostu swoj(mafii) czlowiek

tony - 3 sierpnia 2005, 11:05:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
do strzalas
don listek?;D

kibic3 - 3 sierpnia 2005, 11:09:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.136)
caly czas mowimy o pierwszej lidze,co zrozumiale bo tam sa duze pieniadze,ale trzeba pamietac o tym, ze najwieksze bagno jest w nizszych ligach a wszystko za sprawa ludzi ,ktorzy rzadza OZPN-mi.To oni de facto wybieraja prezesa PZPZ i decyduja o tm jak wyglada nasza pilka nozna.Zainteresujcie sie kto zasiada we wladzach waszych okregow, same odpady z PZPR,milicji,SB.Jak tacy ludzie moga uczciwie prowadzic rozgrywki!

wołodja - 3 sierpnia 2005, 11:10:17 - *.netia.com.pl
Stare układy pilnowane są na samej górze władz państwowych, nic sie nie zmieni dopóki prezio się nie zmieni

matt - 3 sierpnia 2005, 11:17:14 - *.7.34.195
ZAWIESIC ROZGRYWKI LIGOWE
na czas nieokreslony ...
zapalcie swieczke ;p [`]

only ŁTS - 3 sierpnia 2005, 11:41:02 - *.238.95.40
jakos nie wierze w to ze go sumienie ruszyło
giekso witaj w 4 lidze beda derby
TYLKO ŁTS
Jesli wiara czyni cuda,to ja wierze ze sie uda !

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 11:42:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jestem GieKSiarzem i niejedno na GieKSie widziałem (szczególnie za "starego").Nigdy nie byłem zwolennikiem młodego Dziury ale teraz mam do niego szacunek za odwagę że podpisał to wszystko swoim nazwiskiem.Mam nadzieję,że kiedy GieKSa uwolni się od niego to będzie to klub uczciwie grający bez względu na całą resztę.
P.S.
Przypomnijcie sobie oburzenie na kibiców GKS-u za łomot swoich piłkarzy - wiedzieli co było grane.

piotrm - 3 sierpnia 2005, 11:47:54 - *.160.121.2
nie rozumiem dlaczego wszyscy tak chwala postawe dziurowicza?on ma byc zbawca polskiej ligi?najpierw ustawia mecze, przekupuje sedziów i wchodzi w nieczyste układy a teraz nagle mu sie odmieniło.mysle ze gdyby w gksie nie skonczyly sie pieniadze on dalej robił by to dalej.dziurowicz to zwykla szuja.Przypomnijmy sobie jak sprawował rzady jego tata sp Marian.tak wiedz widac jaki jest ten informator zmienia poglady jak choragiewka jak mu wierzyc???????

Sylwas - 3 sierpnia 2005, 11:49:52 - *.lodz.msk.pl
do znawca z K .. zapomniałeś uwzględnić Wisły Kraków, jesteś co najmniej śmieszny to co może Widzew i Legia kupiły awans do LM ? cytuje"wszystkie sukcesy zdobyte od 1990) w tych latach co piszesz to pewnie jeszcze w kołysce się przewracałeś. Pozdrawiam wszystkich obiektywnych kibiców.

chudy - 3 sierpnia 2005, 11:51:48 - *.mikolow.net
Ludzie, czy wy nie wiecie że każda drużyna kupuje i sprzedaje mecze!!! Takie rzeczy nawet sie dzieja w 4- 5 lidze! GKS jako pierwszy przyznał sie a wy ich chcecie wyrzucic z 4 ligi!! Jakby mieli wyrzucic kluby handlujace meczami to nie wiem czy by była choc jedna druzyna z 1 i 2 ligi

Skalpel - 3 sierpnia 2005, 11:59:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Gorola
Jeżeli jesteś tak bardzo źle nastawiony do Ślązaków to zobacz z kąd wywodzą się korzenie pseudo-prezesa Piotra Dziurowicza (SO)
Ps. Gorol- człowiek nie urodzony na Śląsku , jest nim już np. mieszkaniec województwa Śląskiego z miasta Sosnowca !!! ...z "czerwonego" miasta , gdzie ludzie przyjeżdzali z całej polski(głównie z Kielecczyzny) , i szkoleni byli na obejmowanie stanowisk kierowniczych i dyrektorskich we wszystkich zakładach , hutach i kopalniach , miast Górnego Śląska.

Kujawiakaf - 3 sierpnia 2005, 11:59:31 - *.satfilm.pl (*.136.219.190)
a dziś wstawając byłem podekscytowany że już w niedziele inauguracja II ligi we Włocławku... odłożyłem wyjazd przez to... a tu taki prezent... i teraz pytanie iść na mecz?? czy może dać sobie spokój i chodzić na mecze ANWILU może tam jest czyściej??

pawel - 3 sierpnia 2005, 12:01:46 - *.force9.co.uk
chudy masz racje. wszyscy kupuja a jak w jakiejs kolejce nie kupi to sprzedaje(ew na remis sie ugaduje) kibice nieswiadomi ida na mecz i ogladaja co ustalono wczesniej

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 12:09:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do piotrm
Chwalą postawę Dziury ,bo pierwszy z imienia i nazwiska mówi o tym całym syfie (do tej pory to ktoś,gdzieś,coś,o kimś słyszał, itp.).On napewno nie będzie zbawcą polskiej piłki, ale może ruszył lawinę (mam nadzieję że tak).Gdybyś przeczytał cały artykuł to byś wiedział,że inaczej funkcjonować się w lidze(obojętnie której)nie da i dlatego robił to co robił.A co do jego ojca to zmarłych może lepiej zostawić w (s)pokoju.

piotrm - 3 sierpnia 2005, 12:11:07 - *.160.121.2
Do Skalpel.
Nie chodzi tu o złe nastawienie do mieszkanców Slaka to akurat przypadek ze ten czlowiek tam sie iuodzil i mieszka.Krytykuje jego tylko i wylacznie cyniczna postawe!!!!!

Wembley - 3 sierpnia 2005, 12:12:36 - *.zacisze.zgora.pl (unknown)
1.Rozwiązać PZPN i związki okręgowe.
2.Powołać nowy związek.
3.Nawiązać współpracę z organami ścigania w celu wyeliminowania ludzi skorumpowanych.
4.Wprowadzić play-off w ligach.

males66 - 3 sierpnia 2005, 12:13:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
To nasuwa sie pytanie. Po co druzyny robia wielkie transfery pilakrzy skoro mecze kupuja;]

jaca - 3 sierpnia 2005, 12:16:57 - *.bpsc.com.pl
Nie najeżdżajmy na siebie szanowni kibice, tylko pomyślmy wspólnie co zrobić żeby to bagno wysadzic w powietrze, chcemy piłki dla kibiców nie działaczy !

piotrm - 3 sierpnia 2005, 12:17:54 - *.160.121.2
do Wiki 1964
czesciowo sie z toba zgadzam.dobrze ze to ujawnił lecz moim zdaniem to powinien byc jego koniec w polskiej pilce dla takich skompromitowanych osob nie ma juz miejsca.nie zapominajmy ze popelnial przestepstwa, a czczegos takiego nie mozna pochwalac.Czyzby przestepstwo w dobrej wierze?nie sadze

Vami - 3 sierpnia 2005, 12:33:09 - *.osiedle.net.pl
I teraz niedlugo go pewnie ktos "przypadkiem" zabije...

M4JKI - 3 sierpnia 2005, 12:35:56 - *.chello.pl
http://sport.gazeta.pl/sport/1,35335,2852654.html

Kolo - 3 sierpnia 2005, 12:38:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie można obarczać winą tylko GKS-u ale zapewne w kupowaniu, sprzedawaniu maczała ręce cała piłkarska polska od B-klasy do ekstraklasy, może teraz kiedy będzie się o tym mówić głośno wszystko sie zmieni, nie ma co rozwalać tego towarzystwa, trzeba wprowadzić takie przepisy (surowe) żeby wszyscy sędziowie i prezesi od ekstraklasy do B-klasy bali się kupowac i sprzedawać, mało tego, zeby nawet prezesi do sędziów a sędziowie do prezesów bali się podejść na bliżej niż na 100m

hespoo - 3 sierpnia 2005, 12:42:01 - *.metronet.chelm.pl (*.25.84.196)
dlaczego dziurowicz wczesniej nie ujawnił tego faktu, tylko po degradacji gks do b-klasy?gdyby nie został zdegradowany walczyłby o awans do ekstraklasy znanym sposobem.dziurowicz nie zna sie na zarzadzaniu klubem piłkarskim, tych wszystkich przekrętów nauczył sie od swojego śp. ojca, który miał szerokie znajomości.ciekw jestem co zrobi teraz Listkiewicz i co powie Tomaszewski.człowiek stoi w kolejce po bilety, wydaje 20 zł a i tak wynik jest ustawiony.możliwe, że dziurowicz współpracował także z bukmaherami obstawiając spotkania.niech to wyjaśni wymiar srawiedliwości!

pzpn - 3 sierpnia 2005, 12:45:54 - *.univ.gda.pl
Ukazujące się w ostatnim czasie na łamach "Gazety Wyborczej" artykuły poświęcone nieprawidłowościom w polskim futbolu, w bardzo negatywnym świetle przedstawiają podejmowane przez PZPN działania zmierzające do eliminowania patologii ze środowiska piłkarskiego. Chciałbym zaprotestować przeciwko tendencyjnemu i nieobiektywnemu opisywaniu inicjatyw i decyzji Związku w sprawach korupcyjnych. Wywołany do tablicy przez autora tekstu "PZPN kłamie w aferze korupcyjnej" (Gazeta Wyborcza, 23-24 lipca 2005) czuję się w obowiązku udzielenia odpowiedzi na sformułowane przy okazji publikacji tego artykułu pytania kierowane pod adresem PZPN.

piotrm - 3 sierpnia 2005, 12:49:02 - *.160.121.2
piotr dziurowicz=jarosław s. psudonim masa.obaj chcieli un iknac odpowiedzialnosci i tyle!

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 12:54:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do piotrm
Nigdy nie pochwaliłem i nie będę chwalił Dziury, bo uważam że to on doprowadził GKS do ruiny.Sam traciłem głos i zdrowie na niejednym meczu GKS-u, a teraz zastanawiam się czy mecz był ustawiony czy nie.Mam natomiast szacunek,że podpisał się swoim imieniem i nazwiskiem.Po takim artykule on jest skończony nie tylko w polskiej piłce.Kto będzie chciał robić interesy z gościem do którego nie można mieć zaufania?Zobacz co mówi Tomaszewski "ja wiedziałem,ale...", "99% sędziów jest nieuczciwych..."itp.Tylko dlaczego nic nie zrobił żeby to oczyścić(komisja"etyki"-ha,ha)i nie mówi z imienia i nazwiska kto i gdzie za ile?

GuCiU - 3 sierpnia 2005, 12:56:01 - *.softpro2.pl
Teraz pzpn (jak znam zycie) w wyniku przyznania się Dziurowicza do kupienia 3miejsca - zabierze im ten tytół - bo tak zazwyczaj postępuje pzpn - ŻAŁOSNE!!! A p.Dziurowicza zostawcie(też za nim nie przepadam) i nie wygadujcie mu że dopiero powiedział jak nie miał kasy, bo inni mają kase, kupują, nie mają 0- spadają i dalej milczą - dlatego tak właśnei jest(zdaja sobie sprawe ze jak coś ujawnią to niedostana licencji albo pzpn inaczej ich "udup...") więc brawa dla tego pana - tym bardziej że ceną tego jest "niebyt"(nie ma życia) w katowicach... a przecież on tego nie wymiślił - to było od zawsze!!! !pozdro dla wszystkich;)

Lolek - 3 sierpnia 2005, 13:01:06 - *.mm.msk.pl (*.59.1.212)
Kasa się skończyła wiec Dziura zaczął sypać. Gdyby Gieksa miała kase to nadal grałaby co roku w pucharach, kupując mecze u Antka F. Zachował się jak pies ogrodnika, skoro ja nie moge kupić (brak kasy)to niech inni tez nie kupują, a przy okazji może zostne bohaterem. Nie wierze że Dziura zaczął sypać bo chciał oczyscić polską piłke. Niemniej dobrze się stało.

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 13:05:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Porównanie Dziury do Masy to absurd.Masa ma status "świadka koronnego",ma ochronę i uniknął odpowiedzialności.A Dziura?Jak chcesz to możesz mu obić michę na Bukowej lub gdzieś w Katowicach,a co do odpowiedzialności- to wszystko przed nim (łącznie z tym,że może być oskarżonym i/lub iść siedzieć).

piotrm - 3 sierpnia 2005, 13:23:29 - *.160.121.2
do wik 1964
osoba ktora powiadomi organy scigania o sprawach korupcyjnych przed wykryciem sprawy przez owe organy unika odpowiedzialnosci.dziurowicz po wezwaniu czerwca prawdopodobnie poczul ze pali mu sie grunt pod nogami i dlatego zaczol wspolpracowac.

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 13:31:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wezwanie dla Czerwca dotyczyło innego meczu i klubu!Dlaczego miałby mu się palić grunt pod nogami jak przeciwko GKS-owi ani w sprawie GKS-u nie toczyło się (i narazie nie toczy) żadne postępowanie?

no1 - 3 sierpnia 2005, 13:39:23 - *.wnc.katowice.pl
Dziura duzo wczesniej sypał na innych jak jeszcze GKS gral w 1 lidze PZPN skumal o co biega i masz 4 liga.. wiec dziura sie wkurzyl i prosze....
caly PZPN trzeba wywalic )chcialbym widziec mine Listkiewicza jak przeczytal co Dziura powiedzial
wywalic PZPN wszystkich to jedyne rozwiazanie aby moglo cos sie zmienic w Polskiej pilce noznej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i surowe kary za sprzedawanie bo jak ich nie bedzie to dalej bedzie to samo

Radzio - 3 sierpnia 2005, 13:46:27 - *.cable.quicknet.nl
Panowie(i Panie) kibice,sympatycy pilki noznej.Wszyscy ktorzy masowo przynosza po kilka i kilkanascie zlotych za wstep na mecz.A moze by tak zrobic STRAJK .Olejmy dzialaczy i ich kukielki na boisku.Jesliby w nadchodzacej kolejce na mecze kazdej ligi na zaden mecz nie przyszli kibice bylby to niezly zimny prysznic i ostrzezenie.Przeciez bez widowni ten cyrk nie ruszy,wplywy z biletow,bez widowni wycofaja sie sponsorzy,tv nie bedzie zainteresowana transmisja.To My kibice jestesmy woda napedzajaca to bagno i to my mamy prawo ogladac uczciwe rozgrywki.Tylko ciekawe czy mozliwy bylby OGOLNOPOLSKI STRAJK KIBICOW.Moze wlasnie to bedzie lekarstwem na nasza pilke.Mamy prawo protestowac wobec tego co sie dzieje.

boba - 3 sierpnia 2005, 13:47:00 - *.51.236.122
kibic15 dzieki a ja ide zaraz do STS-a po zwrot kasy albo niech mi odda Listkiewicz!!! ci to musieli zarobic !!!!!!!!pozdrawiam Górny Ślask

bartolomeo - 3 sierpnia 2005, 13:50:24 - *.turek.sdi.tpnet.pl
listkiewic tchorzu i klamco twoj czas powoli dobiega do konca poczekaj jak skoncza sie jeszcze twoje uklady na gorze a premierem zosanie Kaczynski albo Rokita wtedy wyfruniesz z miodoej w kajdankach.JUZ NIKOGO NIE NABIERZESZ.JASIEM.T SIE NIE ZASLONISZ.Polecam wszystkim artykuly w onet.kiosku z 'Gazety Polskiej 'dotyczace listkiewicza i jego zachowan jak byl jeszcze sedzia

piotrm - 3 sierpnia 2005, 13:59:45 - *.160.121.2
do Wik 1964
przeczytalem artykul w gazecie.zapewne pan czerwiec zostal wezwany za sprawa szczkowianki.pan dziurowicz kierowal soe podwujna moralnoscia.jak on kupowal wszystko bylo dobrze jak kto inny to nie dobrze.dla mnie mozna mierzyc go równa miarka ze z panem f, z, d i innymi sorumpowanymi ludzmi w polskim futbolu.mam juz naparwde tego dosyc chodze na mecze od ponad 10 lat i zawsze nie bylo czysto i ludzie skorumpowani smiali sie w twarz kibica.dlatego gardze ludzmi pokroju dziurowicz.nie wiem na co on liczyl ujawniajac to eszystko.sam nie byl czysty i chcial sie ratowac.zwykly tchorz z niego.szkoda mi bylo gksu ze tak marnie skonczyl.sam jestem kibicem 2 ligowego klubu i chciaialem zobaczyc giekse w akcji.jednak teraz mysle ze moze wyszlo dobrze.

piotrm - 3 sierpnia 2005, 14:03:06 - *.160.121.2
dziurowicz-kupowalem ale w zyciu nie sprzedalem.co to za roznica.oszukiwal kibicow.a teraz sie jeszcze usprawiedliwia.Moge powiedziec kradlem ale nie dalem ukrasc.swiat zariowal

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 14:23:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dziura nie powiedział,że jak kupował to było dobrze a jak kto inny to nie - cyt."złe rzeczy które robiłem...".Pomijam już go i tak marnie skończył.Chciałbym żeby do tego dołączyli ludzie związani z piłką i nie tylko, którzy są "czyści" - może udałoby się rozpieprzyć to towarzystwo (zauważcie "grubą kreskę" Tomaszewskiego-reakcja pzpn).Nie widzę innej możliwośći na taką mafię jak "sypanie" kogoś kto siedzi w tym i wie gdzie,kto z kim i za ile.

ScyZoR - 3 sierpnia 2005, 14:27:42 - *.devs.futuro.pl
Wszyscy kupują i sprzedają - bez wyjątku
Może teraz coś się zmieni...

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 14:29:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jestem pewny,że GKS-owi wyjdzie na dobre to że pozbył się Dziury.My od dawna chcieliśmy-przynajmniej większość z nas- żeby dał sobie spokój z prowadzeniem klubu.Teraz mimo że 4 liga(a może b-klasa?) wierzę,że będzie dobrze poukładane w GieKSie.Co do ligi- mam wątpliwości.

piotrm - 3 sierpnia 2005, 14:31:22 - *.160.121.2
zgadzam sie z toba wik 1964.ale nie da rady rozwalic calego pzpn.mysle ze bedzie lepiej swiadczy o tym ujawnienie tych afer.do niedawna tylko glosno sie o tym mówilo a niestety nic nie robilo.jednak minie troche czsu zanim wszystko bedzie wporzadku!kto mial by pelnic kluczowe role w zwiazku ja narazie takich osob nie widze

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 14:47:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
A dlaczego nie rozwalić?Czasami lepiej jest zburzyć wszystko i zacząć od nowa ( patrz budowa stadionów)- nawet kosztem np.wykluczenia z rozgrywek pucharowych lub innych.A co do osób to może nieśmiało zaproponuje Kasperczaka(?!) na prezesa nowego nie PZPN-u tylko Związku Piłki Nożnej.

Adams - 3 sierpnia 2005, 14:51:58 - *.mm.msk.pl (*.50.173.87)
Dziurowicz zaczal "sypac" juz pol roku temu wiec nie mozna mowic odgryza sie PZPN-owi za degradacje klubu. Przeciez GKS pol roku temu gral w pierwszej lidze i mial szanse w niej pozostac. Co prawda minimalna, ale mial. Sadze ze to PZPN odgryza sie na GKS-ie i Dziurowiczu za naglosnienie calego procederu. Przeciez wszyscy zainteresowani o nim wiedzieli tylko nie mowili o nim glosno. Prawdopodobnie zarzad PZPN dostawal procent od kazdej tranzakcji (ciekawe ile). A teraz zostal odciety od "dojnej krowy". To co sie stalo z Piastem i Widzewem to: po pierwsze mydlenie oczy ze PZPN cos robi w sprawie korupcji, a po drugie: straszenie innych klubow ze jak cos pisna to pujda w slady GKS-u. Caly PZPN teraz sie trzesie na stolkach zeby prokuratura nie zaczela w tym za bardzo kopac bo polska pilka znowu stanie sie slynna w swiecie. I to na pewno nie z powodu umiejetnosci pilkarskich naszych zawodnikow.

Wik 1964 - 3 sierpnia 2005, 14:55:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Adams
BRAWO!Dlatego jestem za rozpieprzeniem pzpn-u!I to zanim Tomcio postawi "grubą kreskę".

piotrm - 3 sierpnia 2005, 15:14:09 - *.160.121.2
kasperczak jest to jakas alternatywa jednak nie sadze by chcial wskoczyc w te bagno z pzpnu wszyscy nie odejda.a mniby kto by mial rozwalic ta organizacje??to nie takie latwe

Lubin - 3 sierpnia 2005, 15:24:14 - *.dialog.net.pl (*.168.162.57)
Ale wałek!

JA - 3 sierpnia 2005, 15:35:21 - *.gazeta.pl
!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZA PAP: "Prezes GKS przyznał, że nawiązał współpracę z policją w maju i
ponieważ ujawnił szczegóły nieznane organom ścigania, MOŻE LICZYĆ NA TO, ŻE NIE ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO ODPOWIEDZIALNOSCI KARNEJ" I wszystko jasne!! Przykro mi GKS-ie, że miałaes takiego prezesa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adams - 3 sierpnia 2005, 15:41:10 - *.mm.msk.pl (*.50.173.87)
Do JA
GKS Katowice powinien byc dumny za ma prezesa ktory jako pierszy powiedzial glosno, wyraznie, otwarcie, wszem i wobec jak wyglada prawdziwa polska pilka nozna. W wiekszosci reszta prezesow sie trzesie przed ujawnieniam ich przekretow. Bo tez poleca a ich upadek bedzie bardzo bolesny!!

kibic Go - 3 sierpnia 2005, 15:43:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bojkotujmy 3 i 4 kolejke Ekstraklasy!
Nie idziemy na stadiony, niech wszyscy dzialacze i pilkarze zobacza co my kibice o tym wszystkim sadzimy.

1945 - 3 sierpnia 2005, 15:46:55 - *.chello.pl
100% poparcia dla "kibic Go" !!

5-ty - 3 sierpnia 2005, 15:47:39 - *.broker.com.pl
W takiej sytuacji to PIASTOWI pzpn powinien oddać 10 punktów.

no1 - 3 sierpnia 2005, 15:50:46 - *.wnc.katowice.pl
do "JA" a sluchaj mistrzu a jakby Dziurowicz sie nie przyznal i nic nie ujwanil dalej bys chodzil na mecze i nic nie kumał a teraz przynajmniej wiesz na czym stoisz nie bronie Go bo robil zle ale dobrze sie stalo ze przyczynil sie do tego oto kroku i zaczal sypać pozdr.

Adams - 3 sierpnia 2005, 15:53:57 - *.mm.msk.pl (*.50.173.87)
Do RKS 1910
A co? Boisz sie ze twoj klub tez poleci przez to poleci na dol (jak mniema Radomiak Radom). Trzeba miec odwage zeby sie przyznac do bledu. Nie to co reszta prezesow. Patrz wyzej

Bojkot kol - 3 sierpnia 2005, 16:14:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bojkot kolejki

Adams - 3 sierpnia 2005, 16:16:07 - *.mm.msk.pl (*.50.173.87)
PZPN ma wszystkich kibicow gleboko w .... (wszyscy wiedza gdzie). Zaby go zmusic do dzialania nalezalo by sie zachowac jak gornicy w stalicy!

1945 - 3 sierpnia 2005, 16:45:04 - *.chello.pl
nie wszystkich bo tych swoich to szanują buhahahhahaha....... brak szacunku dla tych *** facecików, wielkich działaczy. Jak to pisze prasa, to Wisła Kraków jedynie jest porządną ekipą, no i prosze, po uczciwemy mają sukces, a te gamonie reszta to tylko korupcja i na tym polega dla nich piłka nożna! Powybijać!
to jak, robimy ten bojkot/protest??

pzpn@pzpn. - 3 sierpnia 2005, 16:47:31 - *.nhs.uk (unknown)

Do Prezesa Dz.
Piotrus glowa do gory, nie ustepuj ze stanowiska.
Moja mala rada: Jesli mozesz zatrudnij trenera o pseudonimie "kasa, misiu kasa...", a powroca piekne czasy i wroci GKS w szeregi ekstraklasy...

Mis - 3 sierpnia 2005, 16:49:32 - *.nhs.uk (unknown)

Do Prezesa Dz.
Piotrus glowa do gory, nie ustepuj ze stanowiska.
Moja mala rada: Jesli mozesz zatrudnij trenera o pseudonimie "kasa, misiu kasa...", a powroca piekne czasy i wroci GKS w szeregi ekstraklasy...
Do Prezesa Dz.
Piotrus glowa do gory, nie ustepuj ze stanowiska.
Moja mala rada: Jesli mozesz zatrudnij trenera o pseudonimie "kasa, misiu kasa...", a powroca piekne czasy i wroci GKS w szeregi ekstraklasy...

MIs2 - 3 sierpnia 2005, 17:00:03 - *.crowley.pl
do Misia
Pan DZiurano nie ma juz druzyny.

onyx - 3 sierpnia 2005, 17:44:37 - *.tm.net.my (*.234.52.57)
ponoc cale zlo polskiej pilki to Szczakowianka. dziwne, hipokryci, gdzie nie spojrzec tam wielkie firmy, tylko jakos o klubie z jaworzna nikt nie mowi....

Cosik - 3 sierpnia 2005, 17:52:48 - *.crowley.pl
Brawo. Lubię taką postawę. Zobaczcie jak kanalie typu Broniszewskiego myślą: sam brał, teraz spad to kapuje.
Na naprawę polskiej piłki nigdy nie jest zapóżno, ale nie może być żadnej opcji zerowej. Chwasty trzeba wyrywać i palić, bo inaczej się rozplenią.

Torcida - 3 sierpnia 2005, 17:57:30 - *.51.236.154
LISTKIEWICZ za wszystkie te afery i całe bagno w jakie utopił polską piłke musi pójść siedzieć.Paka to jedyne odpowiednie miejsce dla takiego krętacza.I tutaj jest pole do popisu dla prokuratury.LISTKA nie może ominąc kara!!!To co wyprawia MISIU to kpina z nas KIBICÓW!!!A ON nadal jest prezesem PZPN.SSKKAANNDDAALL!!!Gdyby miał za grosz honoru to by się sam podał do dymisji.Ale LISTEK nic o niczym nie wie i dalej nas kibiców ma głęboko w poważniu...Dla niego liczy się tylko KASA KASA i jeszcze raz KASA i dalej bedzie sie trzymał stołka.A nas kibiców bedzie dalej robił w konia że on nic o niczym nie wie.Do paki z nim i basta!!!pozdro dla wszystkich kibiców.

~beri - 3 sierpnia 2005, 18:00:08 - *.bater.net.pl
W świetle powyższych faktów , to Legii rzeczywiście nalezałoby zwrócić odebrany tytuł , a i ten mecz , w którym Redziński przekręcił Górnika ,żeby Legia mogła zdobyć mistrzostwo odbył sie w majestacie prawa .Forza Górnik !!!

jacek - 3 sierpnia 2005, 18:06:53 - *.acn.waw.pl
beri - kiedy przekręcił? Uznając gola Szemońskiego po półmetrowym aucie? Czy wtedy, gdy nie pokazał czerwonej Mielcarskiemu po łokciu w Jałochę w parterze?

mietek - 3 sierpnia 2005, 18:16:01 - *.dsl.mindspring.com
Dziurowicz sie w przeszlosci zeszmacil, ale robil to dla gieksy. Gdyby myslal tylko o wlasnym tylku to by siedzial cicho i napewno znalazla by sie dla niego jakas ciepla posadka w innym klubie. Mlody byl a juz doswiadczony, na pewno ktos by go zatrudnil. On jednak postanowil skonczyc z tym i chwala mu za to. Z niektorych szowinistycznych wypowiedzi wnioskuje, ze wolelibyscie zeby siedzial cicho???? Lepiej ze powiedzial... lepiej dla nas wszystkich. Troche obiektywizmu szmacili sie wszyscy i musicie sie z tym pogodzic mimo swojej milosci do swojego klubu

kibic - 3 sierpnia 2005, 18:31:51 - *.witominska.net (*.168.1.31)
na najbliższą kolejke transparent na kazdym meczu w polsce:
ROZWIĄZAĆ PZPN

dario - 3 sierpnia 2005, 18:46:34 - *.tvsat364.lodz.pl
... a stary Dziurowicz się w grobie przewraca, jak widzi co młody wywija!!!

~beri - 3 sierpnia 2005, 18:56:27 - *.bater.net.pl
@jacek ! Oczywiście masz ten mecz na pewno na video ! Co do Szemońskiego to rzeczywiście puścił akcję , ale jakby nie był pewny ,że piłka jest w polu to raczej by na pewno gwizdał .Hmmm, Mielczarskiemu czerwoną kartkę , no cóż aż tak daleko chyba niechciał przekręcać , bo wtedy musiałby odgwizdać walkowera dla Legii ze względu na zbyt małą ilość piłkarzy Górnika na boisku .Miałem niebywałą (nie)przyjemność być na tym meczu w Warszawie i wierz mi ,że wielu twoich ziomoli cieszyło się ze zwycięstwa jednocześnie otwarcie mówiąc komu je zawdzięczają .Forza Górnik !

kibic - 3 sierpnia 2005, 19:02:12 - *.51.236.154
Transparent na najbliższą kolejke:LISTKIEWICZ TY ALBO MY!!!

vist - 3 sierpnia 2005, 19:03:55 - *.186.77.90 (*.186.78.106)
Dziurowicz zrobił to tylko i wyłącznie aby ochronić własną d...-grozi za korupcję przynajmniej do 8 lat pierdelka!
no i kasa z PZPN- u nie wpłynie już do klubu - jeżeli jest w IV lidze,
a on za swoje nie kupował --- tylko za klubowe !!! ciekawe na ile oszwabił Gieksę ???

ryb3n - 3 sierpnia 2005, 19:17:09 - *.elektron.com.pl
Ale nam się zrobił kogiel-mogiel Za to że Dziurowicz przyznał się że kupywał mecze powinien iść siedzieć, ale za to że się przyznał powinnien dostać zawiasy. Heko Czermno tez jest cfane - jak się zczaili że trener kupuje mecze to zrezygnowali z niego. Wszystkie kluby wysłać do klasy B i zlikwidowac wszystkie wyższe ligi niech się biją o awans od 7 ligi Wstyd i hańba dla polskiej piłki

kibic - 3 sierpnia 2005, 19:21:08 - *.51.236.154
Jak LISTKIEWICZ dotrwa na stołku prezesa PZPN do meczo POLSKA:AUSTRIA to mu zgotujemy owacyjne przyjecie na takie jakie zasluguje!!!

fan - 3 sierpnia 2005, 19:29:59 - *.51.224.202
niech lepiej opowie co wyprawiał jego św.pamięci tata.ten to dopiero kupczył polską ligą

Falco - 3 sierpnia 2005, 20:27:33 - *.satfilm.pl (*.0.18.26)
To, że Kujawiak ma trenera "specjalistę" to żadna nowość zawsze takich miał. No ale ten jest wyjątkowy. Wszyscy to wiedzieli tyle, że głośno mówić nie chcieli.
Byliśmy , jestesmy, będziemy Włocłavia !

PoWa - 3 sierpnia 2005, 20:30:35 - *.153.80.131
A czemuż prezes L. się jeszcze nie wypowiedział w tej sprawie?? Przecież sprawa dotyczy jego podwórka. Ciekawe co usłyszymy, że kolejna czaarna owca, czy, że on o niczym nie wiedział

Polaczek - 3 sierpnia 2005, 20:32:49 - *.51.180.238
Można zaczać pisac jakies petycje o rozwiązanie PZPN tylko do kogo ???? Jak cały kraj jest taki sam heh zostaje nam tylko porobic osiedlowe ligi .

Adams - 3 sierpnia 2005, 20:40:45 - *.mm.msk.pl (*.50.173.87)
Na pewno nic nie wiedzial ani o GKS, ani o innych przekretach. Listkiewicz nigdy nic nie wie. Wszystko dzieje sie bez jego wiedzy. A on na pewno jest tylko marionetka w zarzadzie. Wszyscy do okola niego sa czarnymi owcami, a on jest jak niewinna biala owieczka na ktora wszyscy czychaja. A pieniazki same mu wplywaja niewiadomo skad do kieszeni. Pewnie z datkow typu "co laska, a jak nie dasz to nie zagrasz".

Adams - 3 sierpnia 2005, 20:46:22 - *.mm.msk.pl (*.50.173.87)
Jak rozwiazac PZPN? jest tylko jeden skuteczny sposob. Wystrzelac! Jak jednego z drugim wywalisz drzwiami, to wejda oknem, a jak oknem wyrzucisz, to przez komin wlaza. I tak w kolo. Dorwali sie do cieplych posadek i musla ze do konca zycia tam beda siedziec i dostawac kase. Nie dosc ze "legalna" pensja to jeszcze procent kupowanych meczy. Dlatego teraz za wszelka cene beda probowali zeby ten temat rozszedl sie po kosciach cicho i spokojnie.

boobass - 3 sierpnia 2005, 21:02:30 - *.icpnet.pl
wszyscy tu ładnie piszą o nie najeżdżaniu kibiców na siebie ale ci co to po jednej stronie stronie barykady są jeśli chodzi o PZPN to w ostatniej kolejce dali przykład debilizmu na meczu Lechia - Jagiellonia .... ludzie najpierw dajcie coś od siebie a później wymagajcie od innych takim zachowaniem tylko jeszcze bardziej zniechęcacie prawdziwych kibiców do przychodzenia na stadiony a ci ludzie chodzą na mecze od wojny lub jeszcze wcześniej ( osobiście znam paru takich a jeden z nich ma 95 lat ) ale nie mogą patrzeć na te bandy zwyrodnialców którzy nie wiadomo dlaczego nazywają siebie kibicami??????????????

lutek - 3 sierpnia 2005, 21:36:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Piotr Dziurowicz to student prawa wiedział co mu grozi to sypie . Jako kibic GEKSY to jest mi b.wstyd, że kapuje , ale korupcja była od zawsze pamiętam jak grając kiedyś przedmecze A-klasy jako junior byliśmy oszukiwani przez sędziów (np. kary minutowe "ala hokej")na kożyść klubów które miały kase i chciały miec drużyne w Śląskiej Lidze Juniorów.

GLIWICE - 3 sierpnia 2005, 21:39:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeździcie po Dziurowiczu jak ścierce może i źle robił ale popatrzcie na to że on ma 29 lat jest młody i kto z was miałby tyle odwagi żeby to powiedzieć co się dzieje w piłce w naszym kraju ? kto? mało który piszących tutaj na to by się zdecydował może i zrobił to żeby uchronić swój "tyłek" od odsiadki ale powiedzmy sobie szczerze ta jego spowiedz może tylko doprowadzić do tego że jak pódziemy teraz na mecz to będziemy oglądać mecz a nie wyreżyserowany spektakl w którym już wszystko jest poukładane!!!!!!!

maly - 3 sierpnia 2005, 21:50:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
w ramach protestu kibie w calej polsce powinni sie zjednoczyc i nie pujsc na najblizsza kolejke.
a zreszta czy chodzenie teraz na mecze ma sens jak co 2 mecz jest juz jest rozegrany przed pierwszym gwizdkiem.
jest mi bardzo smutno bo jestem kibicem GieKSy ze takie mecze tez i ukochany klum ma na liscie

szallik - 3 sierpnia 2005, 22:30:21 - *.153.80.131
jestem ciekaw co teraz pzpn na to odpowie. brawo dziurowicz za odwagę. i od dnia dzisiejszego szanowni kibice nikt już nie może napisać na drugą drużynę sprzedawczyki. i to wszystko dzięki dziurowiczowi. teraz wystarczy, że pokażemy pzpn, że kibice są razem.

abc - 3 sierpnia 2005, 22:40:40 - *.eltronik.net.pl (*.17.249.254)
I co sędziego Tomasza Cwaline zdegradowano do sędziowania II ligi i według mnie dalej bierze "w łape" (ostatni mecz DRWĘCY NML z Górnikiem Polkowice gdy sędzia zobaczył obrót sytuacji - prowadzenie DRWĘCY 2:0 - zaczoł sędziować ewidentnie dla Polkowic :-( Przenoszenie do niższych lig nic nie daje, powinni go wywalić na zbity pysk!!!
NIECH PZPN SIĘ WEZMIE ZA SĘDZIÓW!!!!!!!!!!!!!!

hierbatnik - 3 sierpnia 2005, 22:49:59 - *.szczecin.sdi.tpnet.pl
Jest taka pewna opowieść o biednym szewcu i królu: otóż król przebrany za żebraka chodził o chaty do chaty prosząc o kawałek chleba, wszyscy go przeganiali natychmiast. Jedyną osobą która go poczęstowała szklanicą wody i kawałeczkiem suchego chleba był ów biedny szewc. I co? następnego dnia go powiesili.... Tak więc nie ważne kto co robi, ważne pod kogo się jest podwieszonym. Tyle

zgredal - 3 sierpnia 2005, 22:52:45 - *.adsl.inetia.pl
A tak wszyscy pluli na Szczakse.Gdzie są dzisiaj ci nieomylni,z czystymi rękami co ją skazali? A gdzie będą jutro???????

Łuki - 3 sierpnia 2005, 23:32:38 - *.leczna.enterpol.pl
Dziurowicz do więzienia !!!!!

kibic - 3 sierpnia 2005, 23:42:57 - *.witominska.net (*.168.1.31)
Jeśli ta cała korupcja okazała by się prawdą(formalnie) UEFA może nas zdyskwalifikować i nie dopuścić do udziału MŚ 2006, i wcale by sie to nie okazało dziwne. I wtedy Listkiewicz i premier do więzienia.

yakto - 4 sierpnia 2005, 6:34:23 - *.com.pl (*.168.132.103)
Należy się szacunek dla Pana Dziurowicza. Nie nazywałbym go zbawcą polskiej piłki, ale zrobił jakiś pierwszy krok - pokazał Listkiewiczowi i innym z układu, że nie ma tylko pojedyńczych czarnych owiec, że ten układ da się rozmontować, jeśli tylko się chce.
A to, że mecze są kupowane/sprzedawane to chyba nie nowość - kto myślał, że jest inaczej był po prostu naiwny. To się zdarza nie tylko w I czy II lidze, nie tylko nawet w 4 i 5 jak tu ktoś napisał. Takie rzeczy mają miejsce nawet w C klasie! Wiem, bo kiedyś sobie pogrywałem w takiej amatorkiej drużynce. W ostatniej kolejce naszemu rywalowi potrzebne było zwycięstwo aby awansował do B-klasy. Trener powiedział, że "gramy normalnie" (czyli o zwycięstwo), a jeśli ktoś od nich coś zaproponuje to się podkładamy. Nikt nie podszedł, więc graliśmy na całego i wygraliśmy 2:1 (jedna bramka moja ;-)). Ale po meczu "oni" i "my" podeszli do sędziego z "prośbą" aby wynik do sprawozdania wpisać 2:1 dla tamtych. I tak też się stało! Mecz był rozgrywany u nich - a to taka wiocha, że hej, boisko gdzieś w polach, 15 "kibiców". Sędzia coś tam dostał, a gospodarze dali nam 2 kraty piwa i kiłbaski z grilla.
No cóż... Nie pochwalałem tego, ale machnęliśmy na to ręką. Teraz się z tego śmieję, bo już nie gram w piłkę. Ale skoro takie przekręty wychodzą za browara i "wurszta" to co można zrobić za 100 000zł...
Smutne, ale prawdziwe. I nie łudźmy się, że od teraz wszystko będzie cacy! Korupcja była, jest i będzie.
Pozdrawiam kibiców wszystkich klubów, zamieszanych w łapówkarstwo i tych czystych. To nie nasza wina, że tak się dzieje...

Adams - 4 sierpnia 2005, 8:22:04 - *.mm.msk.pl (*.50.173.87)
LUDZIE
Dalsza czesc wywiadu z Dziurowiczem
Wszystkiemy jest winny Listkiewicz (wypowiedz listkiewicza tez znalazlem: on o niczym nie wiedzial jak zawsze)
Link dla leniwych:-)
http://sport.gazeta.pl/sport/1,35335,28542565.html

Gks_fan - 4 sierpnia 2005, 9:01:58 - *.205.139.130
ciekawy jestem jak łks zrobil mistrza a rok pozniej spadl.hmmm przypadek?czy analogia do gieksy.

kiler - 4 sierpnia 2005, 13:43:50 - *.zory.eu.org (*.168.1.18)
pani Dziurowicz gratuluje pomyslu!!! na pana miejscu kupił bym sobie jakąś wyspe na oceanie spokojnym(z wiadomych względów) kapuś!!!!

kiler - 4 sierpnia 2005, 13:52:53 - *.zory.eu.org (*.168.1.18)
w każdej rodzinie trafi się jakaś czarna owca ale takiego BARANA o imienu Piotr rodzinie Dziurowiczów należy wspólczuć! konfident

uczci - 4 sierpnia 2005, 14:34:30 - *.193.181.219
kiler to ty jestes baranem jescze wiekszym niz on napewno w tym uczestkiczyles skonczy sie kasa co baraaaan

szmi - 4 sierpnia 2005, 14:35:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
ale kujawiak się wje... z tym baniakiem. baniak straszy w tv mecenasem. znajdzie się ze 100 świadków na baniakowe przekręty. mecenas nie pomoże. baniak będzie prowadził zespół z wolnej stopy.podobnie zresztą jak broniszewski.

andrzej300 - 4 sierpnia 2005, 16:02:17 - *.bielan.com.pl
Nie ma co się dziwić że mamy takie ligi skoro na mecze I-ej przychodzi 1000 widzów (Polonia,Odra)lub jeszcze mniej a na II-gą ledwie kilkaset lub kilkudziesięciu a utrzymanie druzyny i stadionu kosztuje, pieniądze sponsora jeżeli jest nie załatwią wszystkiego, to mecze są sprzedawane przez działaczy,sędziów,piłkarzy. Tylko jak długo to będzie trwało bo musi przecież przyjść taki czas w którym wszuscy mecze będą chcieli sprzedać tylko chętnych na kupno może zabraknąć.

kibic 11 - 4 sierpnia 2005, 20:52:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
popieram tych co mówią precz z listkiewiczem gdy by miał troszkę honoru to by już dawno zrezygnował bo się do tej roboty nie nadaje ale wysoka zapłata plus duże pieniądze lewe (łapówki robią swoje ),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, jaki sędzia taki prezes ........

ruch - 5 stycznia 2010, 13:24:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy to dalej trwa? wspomnijcie sobie te komentarze...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas