[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


18 listopada 2019, 22:38:21 - dagazka
Awans Danii do ME

Reprezentacja Danii zremisowała 1-1 (0-0) w wyjazdowym meczu grupy D eliminacji mistrzostw Europy przeciwko Irlandii i zapewniła sobie awans na przyszłoroczny turniej.

18 listopada 2019, 20:45 - Dublin (Aviva Stadium)
Irlandia 1-1 Dania
Matt Doherty 85 - Martin Braithwaite 73

żółte kartki: Glenn Whelan, James McClean - Lasse Schöne, Kasper Schmeichel.

sędziował: Felix Brych (Niemcy).

Christian Gytkjær z Lecha Poznań spędził mecz na ławce rezerwowych Duńczyków.

Tabela:

1. Szwajcaria  8 17 19- 6
2. Dania       8 16 23- 6
3. Irlandia    8 13  7- 5
4. Gruzja      8  8  7-11
5. Gibraltar   8  0  3-31

Duńczycy zagrają w grupie B z Rosją i rozegrają co najmniej dwa mecze grupowe w Kopenhadze. Dania jest dziewiętnastym krajem, który zapewnił sobie prawo gry na przyszłorocznych mistrzostwach. Pozostali uczestnicy ME to Belgia, Włochy, Rosja, Polska, Ukraina, Hiszpania, Turcja, Francja, Anglia, Czechy, Finlandia, Szwecja, Holandia, Chorwacja, Austria, Niemcy, Portugalia i Szwajcaria.

eliminacje do mistrzostw Europy 2020

Ffalen - 18 listopada 2019, 22:40:30 - *.dynamic.mm.pl
Dania już wie z kim zagra na turnieju :D

Paprykarz - 18 listopada 2019, 22:40:59 - *.19-2.cable.virginm.net
Ehh szkoda mi iroli. Wystarczylo TYLKO wygrac u siebie z dunczykami. Mieli niepowtarzalna szanze. To jest wlasnie kwintesencja futbolu Iraldnii. Zawsze wszystko zniszcza w ostatnim momencie.

jedrzej201 - 18 listopada 2019, 23:13:44 - *.smgr.pl
Jutro ostatni 20. bezpośredni awans. Będzie to ktoś z trójki, która walczy o 2.miejsce w grupie E. Węgry, Walia lub Słowacja. Istnieje możliwość, że Walia się nie zakwalifikuje na EURO przez baraże, bowiem ma obok Kosowa na chwilę obecną jeden z dwóch najsłabszych wyników z 3. miejsc, więc jest poza ósemką barażową.

znawca - 18 listopada 2019, 23:37:44 - *.icpnet.pl
przeciez trzecie miejsca nic nie dają, liczy sie wynik w lidze narodów i to na podstawie tego będą układane play-offy z druzyn ktore nie uzyskaly awansu w eliminacjach

szu - 18 listopada 2019, 23:38:29 - *.76.228.249
@jedrzej201
Co ma Kosowo do Walii? Walia ma zapewnione minimum baraże, w ścieżce A lub B.

manek1117 - 18 listopada 2019, 23:43:57 - *.sferanet.pl
DO REDAKCJI-
Jedna z zasad mówi że jeśli gospodarz turnieju awansuje to gra u siebie. Przykład: Hiszpania wiadomo ze zagra w grupie E w Bilbao.
Mamy też grupę B
Kopenhaga - Sankt Petersburg
Dania i Rosja awansowały, Dania i Rosja są gospodarzami. Gdzie więc odbędzie się mecz Dania-Rosja? W Petersburgu? Czy w Kopenhadze?

Rozbawiony - 18 listopada 2019, 23:47:29 - *.centertel.pl
Przecież Kosowo ma kryzys dyplomatyczny z Walią...

szu - 18 listopada 2019, 23:49:25 - *.76.228.249
@manek1117
W tym akurat przypadku zadecyduje losowanie, bo oba zespoły dostały się do finałów bezpośrednio (żaden poprzez baraże). Podobnie by było, gdyby oba dostały się poprzez baraże.
Gdyby jeden z nich awansował bezpośrednio, a drugi przez baraże, to mecz między gospodarzami odbyłby się u pierwszego z nich. Dlatego już wiemy, że wszystkie mecze u siebie (po 3) rozegrają Włosi, Holendrzy, Anglicy i Hiszpanie.
W gr. F (Niemcy i Węgry) wszystko zależy od tego, czy Węgrzy awansują jutro bezpośrednio. Jeśli tak - losowanie. Jeśli nie - 3 mecze u siebie grają Niemcy.

(L)egiónia - 18 listopada 2019, 23:54:56 - *.icpnet.pl
I co Amikorz, wasz Gytkjerek nawet murawy nie powonchał. Nasi Kante i Nowikowas strzelili w swoich reprach. A cieniutki Gutkierek z cieniutkiego Lecha nie zagrał w cieniutkiej Danji, rzenua

KKS - 19 listopada 2019, 1:23:06 - *.icpnet.pl
formula tych eliminacji to jakiś kabaret. Z tego co widzę to po barażach na ME mogą pojechać reprezentacje które w eliminacjach wygrają raptem jeden mecz (Bułgaria i Białoruś) no chyba ze coś mylę bo pogubić się można w tym wszystkim.

TOMNovy - 19 listopada 2019, 1:40:40 - *.play-internet.pl
Na 99,9% gruba B to Rosja Dania Belgia i Finlandia a Dunczycy 2 mecze u siebie więc i Rosją

TOMNovy - 19 listopada 2019, 1:41:42 - *.play-internet.pl
*3 mecze

BeeSKa - 19 listopada 2019, 3:08:25 - *.adsl.inetia.pl
@KKS, Masz rację bo te eliminacje są strasznie pogmatwane. Co do słabszych drużyn to na razie awansowała tylko Finlandia. Jeszcze wejdzie ktoś z trójki : Węgry,Walia,Słowacja. Awansuje na pewno ten kto wygra mecz Walia vs Węgry, jeśli zagrają na remis to wejdą Słowacy (zakładam, że wygrają z Azerbejdżanem)
Najgorsze są te awanse z grup LN, z grupy D play-offy wygra ktoś z czwórki : Gruzja,Białoruś,Kosowo,Macedonia.
_
Kiedyś awans Łotwy(2004),Rumunia,Polska(2008) to były autentyczne sukcesy. Teraz ME strasznie się zdewaluowały.

asd - 19 listopada 2019, 5:04:08 - *.internetia.net.pl
W grupie B będą losować kto zagra u siebie trzy mecze, bo obie ekipy (Rosja, Dania) weszły bezpośrednio.

eesti - 19 listopada 2019, 9:25:50 - *.tom-net.pl
Na jakiej podstawie Finlandia jest już wpakowana bez losowania do grupy ? Ani nie są gospodarzami ani nie mają konfliktów (w stylu Rosja - Armenia czy coś)
Prosiłbym mądrego o wytłumaczenie nieogarniętemu jak ja

szu - 19 listopada 2019, 10:24:29 - *.44.245.32
@eesti
Czy możesz podać jakieś źródło świadczące o przypisaniu Finlandii do którejkolwiek z grup? Bo to nieprawda. Finlandia znajdzie się w 4. KOSZYKU, a nie grupie i na chwilę obecną równie dobrze może trafić do gr. A z Włochami.
@TOMNovy
Nieprawda. W gr. B może się znaleźć Polska albo Francja. Z 4. koszyka może trafić dowolny zespół poza Kosowem. Gospodarz meczu pomiędzy Danią a Rosją będzie losowany. Dosłownie 2 posty nad Twoim wpisem to wyjaśniłem.
@KKS
Masz rację. Teoretycznie do baraży mógł trafić jakiś zespół, który w grupie przegrał wszystkie mecze. Nie zapominajmy jednak o tym, że warunkiem dostania się do baraży jest względnie dobry występ w Lidze Narodów - dlatego taka np. Słowenia przed weekendem miała już tylko teoretyczne szanse na awans bezpośredni z grupy, ale na baraże już żadnych.

KKS - 19 listopada 2019, 10:39:10 - *.10.208.33
@ hahahah Legiunia Ty porównujesz kadry Litwy i Gwinei do Danii?? buehehehehehehehe

Tn - 19 listopada 2019, 10:51:05 - *.opera-mini.net (*.60.123.188)
@eesti Finlandia nie koniecznie. Moga byc ktoś z dwoch jeśli awansuja Walia lub Słowacja a jak nie to np Czechy . Pewne jest tylko Belgia. Zastanawia mnie tylko jedno ze obie druzyny moga byc w koszyku 3 jako ze zajeli 2 miejsce w grupach wiec majac mniej pkt jedna z druzyn awansuje do koszyka 2 kosztem druzyn ktora zdobyla wiecej pkt (TURCJA,SZWECJA). A ztego co wiem to koszyk 1=6 najlep.z 1miejsc. Koszyk 2=4 najlep.z 1m.+2 najle.z 2 miejsc. Koszyk 3=6 z 2 miejsc od 3 do 8. Koszyk 4=2 najslabsze z 2 miejsc +4 z barazy. Jedna z druzyn Dania lub Ros.musza dorzucic do 2go a jedna do 3go.

szu - 19 listopada 2019, 11:07:41 - *.44.245.32
@Tn
Rosja będzie w koszyku 2, Dania w koszyku 3. Nie będzie tutaj zachodził konflikt "gospodarze jednej grupy w tym samym koszyku".
Szanse na koszyk 1 mają jeszcze: Francja, Niemcy, Polska, a nawet Holandia. Jest to spowodowane 2 zasadami: wspomnianą "gospodarze jednej grupy w różnych koszykach" oraz zabronionymi połączeniami drużyn w jednej grupie (w praktyce zachodzą 2 takie zestawy - Ukraina/Rosja i Kosowo/Rosja). Przed losowaniem mogą zostać właśnie przesunięte skrajne drużyny pomiędzy koszykami, co w teorii daje szanse na koszyk 1 wspomnianym przeze mnie drużynom.
Tak więc Belgia w gr. B wcale nie jest pewna, choć oczywiście to prawdopodobny wariant.

Tm - 19 listopada 2019, 14:16:30 - *.opera-mini.net (*.60.66.232)
@szu Polska nie ma szans na koszyk 1. Musialaby wygrac ze Słowenia min.9 bramkami zeby wyprzedzic Francje i liczyc na to ze Niemcy przegraja lub remis i Holandia nie wygra. Jesli Niem.zremisuja a Holandia wygra +3 bramki to Holand.wygrywa grupe i 1 koszyk.bo wyprzedza (19pkt)Fran(19pkt). Nawet zwyc.HOL.1-0 przy poraźce Niem.(18pkt)daje im 1koszyk. Wtedy Polacy musza wygrac min.7 bramkami. Na ta chwile Fra(19pkt).jest 7 ,CHOR.8(17pkt) A Polacy 9 (16pkt +ewet.3=19)i teoretycznie mozemy wyprzedzic tylko Chor.a praktycznie mozemy byc na 8miejscu bo tak wysoko nie wygrany aby wyprzedzic Fra. Niem.HOL.Ps. Gdyby Ang.Hisz Fra.zgubili pkt to Polacy mieliby wtedy szanse a tak realnie juz nie mamy. INFO wg.Telegazety Tvp. Niemcy nie moga nie wygrać z Irl.pln ale Hol w pyl rozniesie Est.zreszta majac nawet 2 koszyk mozemy trafić na Portug.i pozamiatane. Pol.w grupie B nie zagra na 100%.prawdop.grupa wloska.

szu - 19 listopada 2019, 15:44:19 - *.44.245.32
@Tm
Owszem, w praktyce ma niewielkie szanse, ale jednak, jak sam zauważyłeś, teoretyczne istnieją. Twierdzić więc, że "Pol.w grupie B nie zagra na 100%" jest zatem błędem logicznym.
"prawdop.grupa wloska" - tak samo jak "hiszpańska" albo "angielska".

Tm - 19 listopada 2019, 17:06:05 - *.opera-mini.net (*.40.132.248)
@szu dobra,niech bedzie 99.999% dajmy te 0.001% szans ze Pol zagra w B. Co do do grupy Euro to moze byc tak Hisz/WLO/ANG.POL.PORTU/SZWE.i ktoś z 4 koszyka. NAWET 1 koszyk Pol gdyby nawet niestracili pkt z Aus moze byc kiepski.. Pol.NIEM/HOL.PORT.Ja jednak wybieram wariant wloski.tak zreszta spekulowano. Pozdro.

Alraid - 19 listopada 2019, 17:45:55 - *.play-internet.pl
@Tm
No masz racje, a bo my Polacy to z większą prawdopodobnoscia bylibyśmy w tym 1.koszyku gdybyśmy dwa mecze wygrali że Słowenią, dzisiaj u siebie i wtedy w Lubljanie na wyjeździe, a jednocześnie musielibyśmy się nie nastawić na Łotwe, przegrywając z nią teoretycznie tylko jeden mecz lub nawet remisując gdyż ona tak jak już wiadomo będzie ostatnia w grupie.

Tm - 19 listopada 2019, 18:23:49 - *.opera-mini.net (*.41.145.218)
@Alraid wystarczylo tylko wygrac z Aust. wa Wawie. Mielibysmy wtedy "na czysto"21pkt. Francja ma 19 oczek a Hiszp.20pkt.wiec byśmy ich wyprzedzili. Ukraine(20pkt) tez bysmy wyprzedzili. Moglibysmy nawet Niemcy wyprzedzic(jesli dzisiaj wygraja-mieliby tez 21pkt-decydowaly by bramki). Bysmy byli na 4/5 miejscu w 1 koszyku. Bel.WLO.ANG.POL.(NIEM*jak wygraja*)HISZ lub UKR. Jak Nie.przegraja to HISZ i Ukr.razem

Tm - 19 listopada 2019, 18:32:05 - *.opera-mini.net (*.41.145.218)
Cd. Byloby tak. Bel.24pkt. Wloch.24pkt. Ang. 22pkt. Pol.21pkt. Hisz. 20pkt. Ukr. 20pkt. Niemcy w przypadku dzisiaj wygranej tez 21pkt.wtedy ktos z Hisz/UKR.spada do koszyka 2(decyduja bramki a Hisz.ma chyba gorsze niz Ukr)

TOMNovy - 20 listopada 2019, 23:02:48 - *.play-internet.pl
To co podałem są wyliczenia które nie ja sporządziłem. Jest na Twiterze kanał który to wszystko liczy i niestety ale jak popatrzysz na obecne koszyki wszystko się sprawdza

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas