|
|
2 lipca 2024, 9:09:38 - gabrielba
PGE zakończy sponsorowanie Stali Mielec
Polska Grupa Energetyczna z końcem lipca zakończy sponsorowanie Stali Mielec.
Logo PGE znajdowało się w centralnym miejscu na koszulkach zawodników.
|
źródło: Stal Mielec
Olgierd - 2 lipca 2024, 9:10:56 - *.net.tylda.net
No to w Listopadzie kapusniaki wycofuja sie z rozgrywek
SteFan - 2 lipca 2024, 9:12:24 - *.109.33.86
Zaczęły się "porządki" uśmiechniętej , teraz do Gdańska wspierać Donaldowych ?
hihi - 2 lipca 2024, 9:15:50 - *.30.96.254
W końcu teraz pewnie upadek jak GKS Bełchatów, do którego doprowdził pewien politykier-kibic Stali Mielec przenosząc kasę z PGE z Bełchatowa do Mielca. Karma wraca
Edi1998 - 2 lipca 2024, 9:16:06 - *.bumar.gliwice.pl
Karma wraca. Prezesunio nie zgodził się przełożyć meczu z ruchem, który wtedy miał problemy z skompletowaniem kadry. Dziś to on ma problem
SiarTar - 2 lipca 2024, 9:17:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
I dobrze najwyższa pora.W końcu koniec tego marnego klubu bez sukcesów i kibiców.
Bazyli K. - 2 lipca 2024, 9:18:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze. Pieniądz e z PGE powinny zasilać GKS Bełchatów, bo to tamtejsi kibice wypracowują zysk tej spółki, a zostali okradzeni w imię jakichś paskudnych deali politycznych. Poręba odwdzięczał się Mielcowi za głosy na swoją partię. Chore.
P - 2 lipca 2024, 9:20:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W końcu może wystarczy tego antyfutbolu,grają najbrzydszą piłkę,ich meczów poprostu nie da się oglądać,katorga dla oczu a do tego już od kilku lat jakimś cudem co sezon się utrzymują,to w końcu może sprawiedliwości stanie się zadość bo ile to można utrzymywać za publiczne pieniądze.
RudyRydz - 2 lipca 2024, 9:21:10 - *.24.145.23.ipv4.supernova.orange.pl
Wkrótce ze sponsorowania polskiej piłki wycofa się też Orzełen i nie będzie transmisji ekstraklasy w tvp.
olo - 2 lipca 2024, 9:21:34 - *.dynamic.mm.pl
niech idą w uj haha Mielec będzie mial nowego sponsora to co dawało PGE to niecala 1/4 budrzetu.Po drugie miasto może wykupic czesc udziałow i pokryje ew.straty.Za wczesnie sie cieszycie hejterzy Stal nie upadnie.
Mmm - 2 lipca 2024, 9:21:45 - *.centertel.pl
Na ten sezon Stal jest przygotowana finansowo, o czym już w zimie mówiono.ponadto mniejsze firmy które już przedłużały umowy,rozszerzyly pakiety sponsorskie.6 mln to jest dziura do załatania,chociazby wynikiem sportowym...niemniej szkoda
John - 2 lipca 2024, 9:23:06 - *.9.137.9
@SteFan jakoś ci nie przeszkadzało, że pewien europoseł z pis-mafii "fan" mieleckich kopaczy załatwił politycznie kilka lat temu, żeby PGE porzuciła finansowanie GKS Bełchatów i zaczęła wspierać na bogato po partyjnym uważaniu Stal? Gdzie wtedy były twoje łzawe komentarze nad losem GKS Bełchatów, który przez ten ruch popadł w niebyt? A może PGE przeniosła elektrownię z Bełchatowa do Mielca?
2xMP - 2 lipca 2024, 9:24:35 - *.wdm.pl
ta... zanim Stal spadnie, lub się "wycofa", prędzej wy od tej napinki zejdziecie na pęknięcie żyłki lub eksplozję zwieracza
fks - 2 lipca 2024, 9:26:58 - *.dynamic.mm.pl
juz dawno byli chetni sponsorzy to nie weszli wlasnie przez PGE a prezes powinien sam im umowe wypowiedziec,no to teraz prezes dzialaj a miasto obwiescilo że moze wykupic czesc udziałow,mysle że bedzie jeszcze lepiej,po drugie straci tez mielecka mlodziez bo czesc kasy wlasnie z PGE szla na mlodziez.
olo - 2 lipca 2024, 9:30:50 - *.dynamic.mm.pl
@John a jak pół podkarpacia przestanie prąd kupować od PGE to komu oni będą go sprzedawać?i cyk zaraz masowe zwolnienia w Belchatowie.pomysl co piszesz,ten co towar produkuje musi go sprzedawac bo jak nie to upada,to takie proste.
ZagłebieLu - 2 lipca 2024, 9:37:24 - *.244.154.85.omantel.net.om
PGE powinno sponsorować Bełchatów. Niech Stal.Mielec poszula sobie sponsora w regionie. Wtedy to jest zdrowe i normalne.
John - 2 lipca 2024, 9:38:34 - *.9.137.9
@olo ubawiłeś mnie... naprawdę, myślę, że jesteś łebski biznesmen skoro wieszczysz upadek monopolisty i protesty w postaci niekupowania prądu. A swoją drogą złośliwi mówią, że na podkarpaciu i tak jest ciemno... ale to pewnie tylko plotki ;-)
jqs - 2 lipca 2024, 9:39:47 - *.centertel.pl
Następny Radomiak w kolejce z Eneą
qwe - 2 lipca 2024, 9:40:57 - *.dynamic.chello.pl
Ogólna zasada - ratuj się kto może! Stal skończy sezon w drugiej połowie tabeli, ale czy spadnie, ciężko powiedzieć? Jeśli się utrzyma teraz, to w kolejnym sezonie pewny spadek
olo - 2 lipca 2024, 9:48:00 - *.dynamic.mm.pl
@gwe jak spadna to myslisz że przez pge?to czemu nawet 3 razy bogadsi ostatnie lata spadali z es?jak masz madrych ludzi w klubie to dasz rade.wazny jest zespol a nie mnostwo kasy i zero pomyslu na niego
Zacc - 2 lipca 2024, 9:50:40 - *.44.217.196
Żadna SSP nie powinna pakować pieniędzy w jeden klub. Jak bardzo chcą to niech dadzą określoną pulę na ligę po równo dla każdego
Kubik - 2 lipca 2024, 9:53:47 - *.centertel.pl
Uśmiechnięta Polska! Kolejny klub
Fks - 2 lipca 2024, 9:53:49 - *.centertel.pl
To teraz wg.logiki Nitrasa:KGHM odchodzi z Lubina,Enea z Radomia,Kielc i Gdańska,Piast z Gliwic a PGE jako sponsor tytularny z Narodowego,itp.Nitras czekamy na twoje decyzje...
MazL - 2 lipca 2024, 9:57:31 - *.dynamic.chello.pl (*.176.69.57)
Żeby tak wzięli się za to, coby gminy nie były właścicielami klubów piłkarskich, to byłoby dobrze. Taki bankrut z Zabrza od razu ląduje w B klasie. Co do Stali to samo, ten klubik jest zbudowany na państowym hajsie poleci szybko tam skąd przyszedł czyli do 3 ligi.
JSz - 2 lipca 2024, 9:58:59 - *.centertel.pl
Wreszcie. Żaden podmiot państwowy, samorządowy czy też budżetowy nie ma prawa finansować mafii piłkarskiej. I grona nierobów z tym związanych.
:) - 2 lipca 2024, 9:59:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brawo, wreszcie, 8 ponurych lat na to czekałem.
SiarTar - 2 lipca 2024, 9:59:13 - *.166.146.84
Słuszna i mądra decyzja. Witamy mielcoki w 4 lidze
Badzior - 2 lipca 2024, 10:04:24 - *.147.13.194.mobile.internet.t-mobile.pl
I prawidłowo. Co ma wspólnego PGE z Mielcem? Inaczej dojdzie do parodii, przyjdzie polityk np z Mrągowa i każe tam przesunąć kasę np z Orlenu. Jeśli Mielec chce mieć Extraklase, niech znajdzie sponsora z okolic... Z resztą miejsce takiej małej miejscowości jest max w II lidze... Spadną w kolejnym sezonie ( w tym będzie jeszcze kasa z Szkurina i Kochalskiego).
skuter - 2 lipca 2024, 10:05:11 - *.146.96.82.mobile.internet.t-mobile.pl
SSP wycofują się ze sponsorowania polskiego sportu, ale mimo wszystko - uśmiechajmy się.
SiarTar - 2 lipca 2024, 10:09:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zlikwidować ten klubik z Podkarpacia ze wsi mielec i będzie super.Bo po co i dla kogo to gra.Najbrzydszy futbol bo taka prawda.
@ - 2 lipca 2024, 10:12:05 - *.stark-industries.solutions
@mazlPrzede wszystkim mają skończyć że sponsorowaniem barutow z Chorzowa i z Gliwic podrobo udająca kibica legii, w takim Chorzowie muszą płacić za niszczenie Śląskiego przez niebieska hołotę i co roku dawać miliony na batutą bo prezydent kibol.
MazL - 2 lipca 2024, 10:17:28 - *.dynamic.chello.pl (*.176.69.57)
Zobaczcie na Legię. Budżet 400 mln bez hajsu państowego, tylko prywatni inwestorzy. Bankrut Zabrze minus 200 mln pasożytnictwa z gminy.
Phiii - 2 lipca 2024, 10:21:11 - *.play-internet.pl
@SiarTar, bez obaw po ten twój w stalowej wólce też przyjdą
StalM - 2 lipca 2024, 10:24:51 - *.flash-net.pl
Tak wielu sie cieszy,ze Stal traci sponsora,firme panstwowa.Ale, nie przeszkadza wam,ze Ekstraklasa nazywa sie PKO BP Ekstraklasa i POLSKI BANK co rok wyklada grube miliony na utrzymanie waszych klubow.Obecnie placi 14 milinow za sezon
iksde - 2 lipca 2024, 10:27:05 - *.159.8.150
@StalM. Tak samo przeszkadza. Tak samo przeszkadza mi mój klub sponsoruje Enea, więc nie próbuj tu implikować innym co myślą.
StalM - 2 lipca 2024, 10:27:34 - *.flash-net.pl
Stal nie otrzymuje od miasta Mielca zadnych pieniedzy.A wasze kluby sa na garnuszku miast w ktorych mieszkacie lub ich okolicach.
StalM - 2 lipca 2024, 10:36:12 - *.flash-net.pl
iksde.Masz racje,ze panstwowe firmy nie powinny sponsorowac klubow.Ale,czy PKO BP wycowfa sie ze sponsorowania ekstraklasy?NIE.A dlaczego?Bo w innych klubach jest wielu wyborcow,a ze Stali ktora jest w malym miescie robia kozla ofiarnego.
staryslowa - 2 lipca 2024, 10:37:57 - *.111.166.137
Czym różni sponsorowanie przez SSP a miasto ? Jedno i drugie powinno być zakazane. Ciągle gdzieś czytam, ile miasta ładują w zawodowy sport. Np Kielce - w klubie zatrudnionych chyba z 40 osób, Zabrze - skrajna patologia, Gliwice - to samo, i tak można w kółko.
@ - 2 lipca 2024, 10:43:49 - *.49.190.237.ipv4.supernova.orange.pl
Mąż i znów gliwicka obsesją na Górnika, 400 milionów to legia ma długów, koniec z dotacjami i sztucznymi poszezeniami akcji przez gminę Chorzów a bankrut Ruch bez stadionu do okręgówki.
StalM - 2 lipca 2024, 10:51:06 - *.flash-net.pl
Jest taka roznica,ze teoretycznie firma sponsoruje z zysku ktory wykazuje.Miasto placi bezposrednio z tego co sciagnie ze swoich mieszkancow.
matrix - 2 lipca 2024, 11:04:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Moje zdanie jest takie STAL MIELEC BYLA JEST I BĘDZIE ale bez sukcesów sportowych może mieć bezprzerwy problemy.Więc piłkarzyki STALI do roboty i 30 sezonie w ekstraklasie 2024/2025 walczymy o 5 miejsce . WALCZYĆ TRENOWAĆ STAL MIELEC MUSI PANOWAĆ A PRZECIWNIKOM STALI MOWIE WYPAD OD STALI MIELEC WYPAD .
olo - 2 lipca 2024, 11:16:55 - *.dynamic.mm.pl
hejterow doli pewna tylna czesc to wam powiem Stal w ostatnim sezonie wypracowala 10 milionow zysku na plus,do tego sprzedajdzą Szkurina i Kochalskiego i wplynie kolejne minimum 12-14 polskich baniek plus kasa od kilkunastu mieleckich przedsiebiorcow wzrosla plus prawa telewizyjne.A wy dalej bredzcie że PGE dawalo całą kase.Teraz sciagnac takich żeby za rok ich sprzedać plus zyski wlasne,od sponsorow itp.i jedziemy dalej STAL MIELEC auuuu
Wowowow - 2 lipca 2024, 11:19:09 - *.play-internet.pl
Świetnie, to teraz radźcie sobie same i nie skomlej więcej po państwowe
sag - 2 lipca 2024, 11:21:21 - *.mtm-info.pl
Jak samorządy lub spółki skarbu państwa przestaną sponsorować w Polsce sport i kluby to nie zostanie kamień na kamieniu. Każdy wisi u klamki po publiczną kasę bo bez tego ani rusz, zaczynając od miejskich stadionów bo przecież swój własny stadion na poziomie centralnym to chyba ma tylko Raków i Nieciecza, kończąc na dotacjach lub udziałach we własności. Tak więc lepiej, żeby jednak sponsoring trwał ale może powinien wymagać od klubów innej polityki kadrowej i transferowej - więcej swoich i wychowanków, mniej zrzutów od menadżerów
Wowowow - 2 lipca 2024, 11:21:21 - *.play-internet.pl
Ps. A skoro już, to wypadałoby zwrócić to na czym się za wspólne dorobiliście albo podzielić się zyskami bo wszyscy dołożyliśmy w to to wkład własny :D
Luka - 2 lipca 2024, 11:29:48 - *.centertel.pl
Największa grupa energetyczna. Oczywiście do czasu. Bełchatów do końca 2029 roku będzie wygaszony. Przestanie istnieć największy dostawca energii a co za tym idzie większą część Bełchatowa sama będzie wymagała sponsoringu. Ale za to będą uśmiechnięci.
Rzeszowiak - 2 lipca 2024, 12:02:16 - *.ntlworld.ie
Klasa 0 czeka.
dfg - 2 lipca 2024, 12:16:54 - *.238.219.57.hotsplots.de
Nigdy nie spadnie, Stal Mielec nigdy nie spadnie!
Bolek - 2 lipca 2024, 12:37:10 - *.play-internet.pl
I bardzo dobrze. Dość marnowania publicznych pieniędzy przez miernoty
Tak tak - 2 lipca 2024, 12:54:45 - *.87.3.247
@ John. Bardzo lubię Twoje biznesowe analizy. Zasługą Twoją i mieszkańcow Bełchatowa jest nietylko elektrownia ale i złoża węgla. Gość Ci grzecznie tłumaczy, że biznes to sprzedaż a nie produkcja a T dalej swoje. Otóż, cały region wschodni ze wzgl. na wcześniejsze podziały rynku między spółki energetyczne porzypadł PGE. Tyle, że dzisiaj to ciemne wg Ciebie podkarpcie z dużym potencjałem przemysłowym (skąd Ty możesz o tym wiedzieć jak ten tegion Ci się tylko z "zabraną" kasą z Bełchatowa kojarzy) może za chwilę proąd kupować od kogo zechce. Zmieniło się prawo , to nie elektrownia jak Ci się ciągle zdaje, sprzedaje prąd. Najsmutniejsze jest to, że władza, która ku Twojej radości zabiera PGE z Mielca i przeniesie do swoich, za chwilę razem ze swoimi sojusznikami marksistami w EU uwali Twój region. Twoja radość będzie taka jak mieleckich lemingów. Niedawno się cieszyli, że kaczor przegrał a dzisiaj zdziwieni, że Stal traci ważnego sponsora. Czekam która spółka SP zazna wyróżnienia sponsorowania Lechii Gdańsk!
olo - 2 lipca 2024, 13:01:44 - *.dynamic.mm.pl
@Tak tak wlasnie to pisalem to dostalem kontre,jak widac u wielu ekonomia to wielka dziura w mozgu.Masz racje bo nie tylko pge padnie ale i kghm,orlen itp.a ci nadal niech sie ciesza ze ten paskudny jarek nie rządzi,dopkoki w krotkim czasie szparagi czekają/W Mielcu tez sa mega firmy prywatne co tu ludzie pracuja i co z tego?w Mielcu tego nie sprzedaja to i nie sponsoruja bo po co
mick - 2 lipca 2024, 13:11:16 - *.piaseczno.vectranet.pl
Do wszystkich cieszących się z wycofania się PGE i PZU ze sponsorowania Stali Mielec: Stal Mielec nawet grając w latach 90-ych w V lidze albo tylko w rozgrywkach juniorskich pozostała Klubem - Legendą. Wy sobie możecie tylko pomarzyć, że wasze klubiki takimi kiedykolwiek będą.
matrix - 2 lipca 2024, 13:12:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Rzeszowiak popatrz na swoje kluby w rzeszowie ebac resovie i stal rzeszów
Tfusk - 2 lipca 2024, 13:24:22 - *.dynamic.mm.pl
W marnowaniu i okradaniu wszystkich Polaków to mistrzem jest ten z Sopotu !! 53 mld w ciągu pięciu miesięcy deficytu rekordzik jak tralala hehe
Musztarda - 2 lipca 2024, 13:29:22 - *.play-internet.pl
No tak ciągną za prąd z biednych ludzi i firm, aby szastać milionami. To jest chore... W tych czasach mogliby zminimalizować zyski. Pisze o tych złodziejskich filmach energetycznych.
!!! - 2 lipca 2024, 13:31:52 - *.234.88.96
przecież siwy mafioso nie jest z Sopotu
Tak tak - 2 lipca 2024, 13:48:21 - *.87.3.247
@ Musztarda Mam małą podpowiedź, która być może choć trochę pomoże Ci lepiej zrozumieć swiat. Prąd był w Polsce tani dopóki niejaka premier Kopacz pod naciskiem niejakiej Angeli nie zgodziła się na zmianę zasad handlu ETSami, czego efektem był wzrost ceny ETS z 5 EUR na prawie 100. Miało to pomoć niemiekiemu biznesowi OZE o czym owtarcie mówili niemieccy przesiębiorcy namawiając w niemieckich mediach do tego Angelę. Zatem wytworzenie prądu nie zdrożało ale wzrósł podatek ETS. Następnie UE wprowadziła kolejny podatek na transformację energetyczną , czyli podatek OZE i jeszcze kilka innych. Drugim elementem wzrostowym jest wojna wywołana przez durną politykę tych co chcieli robić interesy z Rosją taką jaka ona jest i dali jej zarobić tyle kasy, że jeszcze na conajmniej 3 lata wojny wystarczy. Węgiel na świecie tanieje i można tamni prąd wytwarzac. Dlaczego zatem Donek podnióśł Ci ceny??? Będziesz za prąd i gaz i inne surowce płacił krocie bo tak jest w czasie wojny, tak jest jak się zamiast biznesu promuje chore ideologie. Tyle, że wojny i chore ideologie nie spadają z kosmosu tylko ktoś je wywołuje bo ktoś mu w tym sprzyja. Nawet jak jest nieświadomym pożytecznym idiotą...
adamo33 - 2 lipca 2024, 14:31:14 - *.mf.gov.pl
PGE przykręciło też kurek z pieniędzmi koszykarzom ze Stargardu. Czyżby kończył się sponsoring Spółek Skarbu Państwa? W sumie to dobrze. Jak chcesz się bawić w profesjonalny sport, to rób to za swoje pieniądze.
Cracus - 2 lipca 2024, 15:52:49 - *.meganet.com.pl
Spółki Skarbu Państwa powinny jedynie wspierać Reprezentacje Polski w różnych dyscyplinach a Kluby powinny działać na wrunkach rynkowych. Jesteś "obrotny" robisz wyniki masz sponsorów. Dość dojenia Państwa i Samorządów przez marnych sportowców.
Tak tak - 2 lipca 2024, 16:18:18 - *.87.3.247
@ Cracus Zgadza się. Mam takie samo zdanie. Problem z PGE i Stalą polega na tym, że najglosniej krzyczą lemingi, że pisiorski klub itp. , że żyje z kasy panstwowej, ale jakoś za poprzednich rządów im to nie przeszkadzało jak spółki państwowe sponsorowały ich ulubione kluby i nie będzie przeszkadzać za chwilę jak się okaże, kto będzie sponsorował ukochany klub rudego. Jest jednak mały szkopół. Otóż nie jest tak , że w innych krajach tylko biznes prywatny sponsoruje sport. Taki Wolfsburg sponsorowany przez VW, który wcale nie jest prywatną firmą. Do tego VW delikatnie "motywuje" dostawców aby też sponsorowali klub. A już Schalke z kasą od gazpromu to szczyt. Oczywiśce robota Schroedera. Do tego dołoż kasę z ropy w Anglii czy Francji i konkuruj z nimi w pucharach czy w wyścigu o młodych zdolnych, nawet z Twojego regionu.
kibic - 2 lipca 2024, 16:22:14 - *.225.206.122 (*.0.1.139)
Sponsorowanie Stali przez PGE nie miało żadnego uzasadnienia. To trochę tak, jakby Stocznia Gdańska sponsorowała Sandecję Nowy Sącz. PGE powinno sponsorować kluby z regionów, gdzie są elektrownie. W Bełchatowie sponsorują siatkówkę, w Turowie koszykówkę, więc zostaje Opole i piłka nożna. Ale tak podpowiadałaby logika, a jak wiemy to nie zależy od logiki, tylko od partyjnej nominacji.
ziuk - 2 lipca 2024, 18:22:19 - *.res.spectrum.com
nie bardzo rozumiem pisanie o politykierach w kontekscie sponsoringu sportu przez spolki skarbu panstwa. tak zawsze bylo, jest i bedzie. chyba ze sie zakaze tego typu zabawy. co do problemow finansowych Mielca to gruba przesada bo kasa jaka sie pompuje z Canal+ i innych sponsorow w kluby Ekstraklasy jest tak duza ze Stal nie powinna miec zadnego problemu ze spinaniem budzetu. w tym tylko roku dostali 12 baniek. w przyszlym bedzie pewnie nie mmniej jak nie wiecej.
Eye - 2 lipca 2024, 18:38:02 - *.dynamic.mm.pl
Przecież od momentu pogonienia pewnego europosła spod marynarki prezesa to było oczywiste, a porażka wiadomej partii w wyborach tylko ten proces lekko przyspieszyła. To żadne zaskoczenie, w Mielcu od dawna byli na to przygotowani
patyk111 - 2 lipca 2024, 18:59:42 - *.dynamic.mm.pl
się tak podniecacie, a nie wiecie nawet ile procent budżetu Stali Mielec stanowi kasa od PGE... Typowe internetowe kłapanie dziobem... Zazdrość aż kipi, szczególnie tych których Większość z Was nawet nie wie ile procent budżetu Stali Mielec stanowi kasa od PGE...a Najbardziej napinają się Ci, których kuby nic nigdy nie osiągnęły i tkwią w marazmie od zawsze... ...a drugą grupę znawców stanowią Ci których kluby jedą wiecznie na kreskę i oszukują swoich kibiców, że zależy im na czymś innym niż tylko na obrocie kasy pod biurkami...
Parasol - 2 lipca 2024, 19:36:02 - *.226.50.202 (*.182.150.27)
@Fks - co to ma znaczyc "Piast odejdzie z Gliwic. Gwoli objasnienia Piast to nie browar ale nazwa klubu.
axxb - 2 lipca 2024, 20:09:03 - *.centertel.pl
@patyk111 "Większość z Was nawet nie wie ile procent budżetu Stali Mielec stanowi kasa od PGE" ... Czy mógłbyś nas poinformować ile procent budżetu Stali Mielec stanowi kasa od PGE?
Kibic - 2 lipca 2024, 21:39:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Canal Plus, PGE, miasto i jakieś zaskórniaki od „mniejszych sponsorów”, które wysuwa się na piedestał, żeby stworzyć fałszywe wrażenie, że jest duże grono ludzi, którzy chcą sponsorować Stal. A fakt jest taki, że te 5 mln robi tu robotę i bez tej kasy Stal będzie biedować, nawet jeżeli robią tak dobrą minę do złej gry.
matrix - 2 lipca 2024, 21:55:51 - *.30.99.248
W Mielcu jest sse i tyle firm i żadna dupy nie ruszy aby sponsorować sport w Mielcu tak samo jak pisowski urząd miasta w mielcu do lansowania tak jak poręba i leyko to są pierwsi UM WSTYD UM WSTYD
Kibic - 3 lipca 2024, 8:22:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Canal Plus, PGE, miasto i jakieś zaskórniaki od „mniejszych sponsorów”, które wysuwa się na piedestał, żeby stworzyć fałszywe wrażenie, że jest duże grono ludzi, którzy chcą sponsorować Stal. A fakt jest taki, że te 5 mln robi tu robotę i bez tej kasy Stal będzie biedować, nawet jeżeli robią tak dobrą minę do złej gry.
LACROIX - 8 lipca 2024, 15:27:45 - *.piaseczno.vectranet.pl
Jak prowadzili mądrą politykę finansową to kasa z PGE wystarczy na co najmniej pół roku
|
|