[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 sierpnia 2006, 14:38:00 - prof
Tyskie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski

Zarząd Kompanii Piwowarskiej podpisał umowę sponsorską na mocy której marka Tyskie otrzymała prawa m.in. do umieszczania reklam podczas wszystkich meczów wyjazdowych reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Tym samym Tyskie zostało oficjalnym sponsorem biało-czerwonych. Umowa obowiązuje przez najbliższe 4 lata, do lipca 2010 roku. Umowa sponsorska obejmuje dwa okresy eliminacyjne, tzn. mecze kwalifikacyjne reprezentacji Polski do mistrzostw Europy w 2008 roku oraz do mistrzostw świata w 2010 roku.

W zamian za swoje zaangażowanie, marka Tyskie uzyskała prawo do posługiwania się tytułem oficjalnego sponsora reprezentacji Polski oraz prawo do umieszczenia logo na bandach reklamowych wokół boiska podczas wszystkich meczów biało-czerwonych. Ponadto Tyskie będzie mogło umieszczać identyfikację wizualną marki na stadionach na których grać będą Polacy, prowadzić własne akcje marketingowe a także - w ramach obowiązującego prawa - wykorzystywać wizerunek drużyny do celów reklamowych i promocyjnych. Podpisana umowa sponsoringowa jest kontynuacją działań marki Tyskie wspierających polską piłkę nożną. Wcześniej marka udzieliła finansowego wsparcia Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej, umożliwiającym tym samym zatrudnienie zagranicznego selekcjonera reprezentacji narodowej - Leo Beenhakkera.


źródło: Interia.pl

prokurator - 11 sierpnia 2006, 14:44:36 - *.adsl.inetia.pl
Finansowe wsparcie czyli łapówa?

Pseudonim - 11 sierpnia 2006, 14:48:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
hehe, dobre panie prokuratorze ...

AAAAA - 11 sierpnia 2006, 14:57:43 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.0.200)
Prawie jak Zywiec....

lukanio - 11 sierpnia 2006, 15:20:26 - *.153.254.189
to se chlopaki popiją

olo - 11 sierpnia 2006, 15:38:39 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.9.14)
jak dla mnie to na używki nie ma miejsca w sporcie ... browary i inne wytwornie srodkow odurzajacych niepowinny angazowac sie w sport... za chwile będziemy świadkami druzyn typu... Colombia Cartel Kraków :]

Żelisławic - 11 sierpnia 2006, 15:48:08 - *.devs.futuro.pl
do Olo: czemu u nas nie można ? w Niemczech od dawna sponsorem w sporcie są browary i nie tylko i nikt nie robi z tego problemu. poza tym reklama nie zmusza do kupownia czy spożywania ;)

cent - 11 sierpnia 2006, 16:19:47 - *.uznam.net.pl (*.245.178.159)
olo moze słuchasz radia maryja ? chłopie biznes to biznes , dobrze ze wogule ktoś chciał sponsorować leo

guzik - 11 sierpnia 2006, 16:23:18 - *.bielsko.dialog.net.pl
Olo - a Twoim zdaniem kto w tym kraju wyłoży takie pieniądze jakie wykładają Kompanie Piwowarskie? Mają kase i chcą dawać więc nie ma co biadolić tylko przyklasnąć!!!

Gregor - 11 sierpnia 2006, 16:40:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
guzik ma rację, sam chciałem to napisać ale mnie uprzedził, dodam tylko, że kiedyś jak nasi wielcu "osłowie" wprowadzili zakaz sponsoringu browarów w sporcie to większość klubów zwłaszcza piłkarskich niemogła się pozbierać. Kiedyś sponsoring browarów był bardzo mocnym pkt. bydżetu klubów miejmy nadzieję że do tego wróci.

oreł - 11 sierpnia 2006, 17:41:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.6.82)
Tyskie-Ponad wszystkie!!!
Najlepsze piwo w Polsce a nie jakieś gorolskie królewskie czy żubr :D

ss - 11 sierpnia 2006, 17:43:08 - *.153.254.189
Górny Ślonsk!!!!!!

m - 11 sierpnia 2006, 22:12:22 - *.microchip.net.pl (*.25.139.18)
Tyskie to szczyny, ja tam lubie Harnasia :D

Pablo - 11 sierpnia 2006, 22:49:04 - *.chello.pl
Tyskim to ja myje kufle po Zywcu

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas