[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


13 lipca 2007, 0:35:51 - p.obrocki
MŚ U-20: Polska wraca do domu

Reprezentacja Polski uległa drużynie Argentyny 1-3 (1-1) w meczu 1/8 finału mistrzostw świata do lat 20 i zakończyła tym samym swój udział w turnieju.

Podobnie jak w spotkaniu ze Stanami Zjednoczonymi, to Polacy zdobyli pierwszą bramkę. W 33. minucie prowadzenie dla "biało-czerwonych" uzyskał Dawid Janczyk, wykorzystując znakomite podanie Patryka Małeckiego. Jednak jeszcze przed przerwą Ángel Fabián Di Maria doprowadził do remisu po ładnej zespołowej akcji. Minęło zaledwie 36 sekund drugiej połowy, gdy Sergio Leonel Agüero del Castillo wyprowadził Argentyńczyków na prowadzenie. Ten sam piłkarz w 86. minucie zapewnił Argentynie zwycięstwo. W doliczonym czasie gry drugą żółtą i w konsekwencji czerwoną kartką został ukarany Dawid Janczyk.

12 lipca 2007, 22:45 - Toronto
Polska 1-3 Argentyna
Dawid Janczyk 33 - Angel Fabián Di Maria 40, Sergio Leonel Agüero del Castillo 46, 86

Polska: 1. Bartosz Białkowski - 2. Ben Starosta, 7. Adrian Marek (71, 13. Damian Rączka), 5. Krzysztof Strugarek, 4. Krzysztof Król - 8. Artur Marciniak (75, 18. Mariusz Sacha), 6. Adam Danch, 20. Tomasz Cywka (77, 10. Łukasz Janoszka), 16. Grzegorz Krychowiak, 9. Patryk Małecki - 11. Dawid Janczyk.

Argentyna: 1. Sergio Germán Romero - 4. Gabriel Iván Mercado, 2. Federico Julián Fazio, 6. Matías Cahais, 3. Emiliano Adrián Insua - 18. Ángel Fabián Di Maria (76, 20. Lautaro Germán Acosta), 7. Claudio Ariel Yacob, 5. Éver Maximiliano David Banega, 17. Maximiliano Nicolás Moralez (89, 16. Alejandro Darío Gómez), 19. Pablo Daniel Piatti (84, 15. Alejandro Ariel Cabral) - 10. Sergio Leonel Agüero del Castillo.

żółte kartki: Artur Marciniak, Tomasz Cywka, Dawid Janczyk - Federico Julián Fazio, Matías Cahais.
czerwona kartka: Dawid Janczyk (Polska, 90. minuta, za dwie żółte).

sędziował: Joel Aguilar (Salwador).

emte - 13 lipca 2007, 0:36:24 - *.media4.pl
tak czy siak - wielkie BRAWA!

asdad - 13 lipca 2007, 0:36:37 - *.toya.net.pl
Naprawde jestescie szybcy

Janne - 13 lipca 2007, 0:36:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
i nas pozamiatali.
strzelili nam na 2:1 i chłopaki skończyli grać

fire - 13 lipca 2007, 0:37:02 - *.telnet.krakow.pl
będzie rewanż...
na MŚ 2010 w RPA ;)))

prg - 13 lipca 2007, 0:37:05 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Małecki dobry grajek!

KaroleX - 13 lipca 2007, 0:37:26 - *.chello.pl
Janczyk w gębie jak Rooney ;) Fajnie, że pewnie jeszcze o bańke euro drożej pójdzie (no może pół, bo nie lubi przegrywać) ;)

youdeath - 13 lipca 2007, 0:37:53 - *.chello.pl
najlepszy nasz mecz, Wielkie Brawa
oby sie rozwineli chlopcy w seniorskiej pilce

asas - 13 lipca 2007, 0:38:28 - *.zlotniki.pl (*.171.22.154)
chcecie mieć hitttt? taaaaak :D POLSKA !! PEACE

bob - 13 lipca 2007, 0:38:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
JAK ZWYKLE THE BESCIAKI NAJSZYBCIEJ szkoda ze przegrali ale trzeba przyznac ze byli zdecydowanie lepsi ..... czerwona kartka no cóż .... ten klub i agresja z nim zwiazana to juz historia ...... nowy klub szybko nauczy go pokory ..... SZKODA ZE ODPADLI NAPRAWDE SZKODA

77 - 13 lipca 2007, 0:39:14 - *.adsl.inetia.pl
Jakimi slowami Dawid Janczyk oznajmil swoje niezadowolenie arbitrowi?

art - 13 lipca 2007, 0:39:45 - *.pl (*.1.1.91)
DO pgr co malecki dobry gracz widac ze jestes kibicem wisly !!! malecki to taki sobie gracz za duzo przetrzymuje pilke i malo widzi takie moje zdanie!!! dobry jest danch janczyk fojut krol

kurzi - 13 lipca 2007, 0:39:54 - *.gl.digi.pl
Białkowski, Danch i Janczyk można powiedzieć,że na tych MŚ sie pokazali - reszta niebardzo. Dziś mecz zycia zagrał STRUGAREK lekka żenada co zagrał. Ale ogolnie na + kadra.

DawidKSG - 13 lipca 2007, 0:40:08 - *.rudanet.pl
Bardzo dobry mecz !! Chodź niestety przegrany :/

zenek - 13 lipca 2007, 0:40:13 - *.tpnet.pl (*.7.40.48)
Moim zdaniem Polska zagrala fatalnie w calych mistrzostwach. We wszystkich meczach widac bylo ze sa pilkarsko duzo slabsi od rywali. Tylko fartem i dzieki umiejetnosciom Janczyka udalo sie kilka goli strzelic, a potem obrona Czestochowy i wybijanie pilki na pale... Z Argentyna to juz w ogole, boje sie pomyslec co za 10 lat bedzie w doroslej pilce.

obserwator - 13 lipca 2007, 0:40:38 - *.elsat.net.pl
Strugarek to cieniarz pasuje ale grac w okręgówce...

kris - 13 lipca 2007, 0:40:46 - *.kolornet.pl
Wstydu nie przyniesli ale stale fragmenty gry to ZENADA. Nie mozna grac tylko dlugimi pilkami do Janczyka.

alex - 13 lipca 2007, 0:41:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
występ w tym meczu i całych mistrzostwach przyzwoity i nic więcej. z 3-4 zawodników napewno sie w przyszłości przebije do kadry.

fan - 13 lipca 2007, 0:41:56 - *.51.222.242
no to mamy nową gwiazdeczke oczywiscie mowa o janczyku dobry moze jest ale w głowie nie za bardzo poukladane za nie długo sie z niego sypniewski zrobi :D

wakarpl - 13 lipca 2007, 0:42:33 - *.zamek.net.pl
W sumie ten mecz sie ogladalo calkiem dobrze, ale do 40 minuty.
W drugiej polowie Argentyna grala na luzie, bez napinki, podejrzewam, ze gdyby tak szybko tej 2 bramki nie strzelili, to pewnie graliby duzo lepeij.
Szkoda troche strat pilki, generalnie i tak bylo to do przewidzenia, ale ja jednak liczylem na zwyciestwo, ale coz zawsze licze.
Nie za bardzo dzis podobal mi sie Strugarek.
Mam nadzieje, ze Bialkowski zbyt dlugo w S-pton nie pogra, bo to dobry bramkarz.
A Janczyk w 90 minucie nie potrzebnie chcial sedziego glowa postraszyc...
Co ciekawe wszystkie bramki strzelalismy w 1 polowie i zawsze pierwsi.
Dzieki za emocje, szkoda, ze juz sie skonczyly.

Jure Anioł - 13 lipca 2007, 0:42:51 - *.espol.com.pl
sluchacie Engela? buhaha znakomicie, fantastycznie itd
to czemu do k... przegralismy 3:1

jońca - 13 lipca 2007, 0:44:06 - *.aster.pl
Zobaczmyyyyyyyyyyyyyy !!!!!!!!

Nuwanda - 13 lipca 2007, 0:44:32 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.229.91)
Ten Jońca to jednak kretyn. Brawo Janczyk

asd - 13 lipca 2007, 0:45:00 - *.gdynia.mm.pl
Mam dokladnie takie samo zdanie jak @zenek. Na plus zaliczylbym jeszcze wystep Bialkowskiego. Reszta bardzo slabo.

ttk - 13 lipca 2007, 0:48:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Podziękowania dla całej drużyny za możliwość przeżycia dreszczyka emocji podczas Mistrzostw Świata U-20 w Kanadzie.

wakarpl - 13 lipca 2007, 0:49:55 - *.zamek.net.pl
macie racje, ze generalnie slabo, ale jako Polacy jestesmy stronniczy, rzeczywiscie byla obrona Czestochowy, ale fajnie byloby jeszcze w tych mistrzostwach pograc. Grecja na euro tez grala slabo, a wygrala

ja 123 - 13 lipca 2007, 0:56:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
ciekawe czy w tym turnieju oddalismy chociaz 10 strzalow celnych? bo mi sie zdaje ze nie...

wakarpl - 13 lipca 2007, 0:58:03 - *.zamek.net.pl
chyba az tylu to nie, ale za to popatrz na to z drugiej strony jaka skutecznosc mielismy
(prawie kazdy celny strzal to gol)

kamilio - 13 lipca 2007, 1:00:00 - *.chello.pl
no trudno wygrał zespół o wiele lepszy...ale i tak chłopaki zaprezentowali się o wiele lepiej niż nasza seniorska reprezentacja na dwóch ostatnich mundialach pozdro chłopaki i dzięki za chwile emocji!!!

Ocelot - 13 lipca 2007, 1:03:03 - *.dip0.t-ipconnect.de
Zgadzam sie z Zenkiem. Ogladalem transmisje na Eurosporcie i komentowal to chyba Andrzej Iwan. Slusznie stwierdzil ze "maly pieniadz - mala pilka, duzy pieniadz - duza pilka"....Oby Janczyk sie w tej Moskwie nie pogubil, bo talent jakis tam ma.

Randy - 13 lipca 2007, 1:04:13 - *.unknown.vectranet.pl
Wyniki niestety nie adekwatne do gry. Już teraz widać duże różnice pomiędzy naszą reprezentacją a ich rówieśnikami. W każdym meczu byliśmy słabsi, posiadania piłki 40%-60% jeśli nie gorzej, a to znaczy już że technicznie jesteśmy słabsi i to widać gołym okiem. Ta różnica będzie się teraz coraz bardziej powiększać. Każda inna reprezentacja z którą graliśmy była lepiej wyszkolona technicznie, brakowało im tylko naszej skuteczności, ale to oni nabiorą z wiekiem, a nasi techniki się już nie nauczą, już jest za późno.Wielką karierę prognozuję Korei, zabrakło im tylko skuteczności, ale tego nauczą się później czy prędzej.

Randy - 13 lipca 2007, 1:07:52 - *.unknown.vectranet.pl
PS. Chciałem dodać że winą za złe wyszkolenie techniczne naszych zawodników obarczam ich trenerów, poczynając już od najmłodszych roczników. Zamiast w młodym wieku uczyć ich techniki, dryblingów czystej radości z gry to ci wręcz odradzają im gry 1 na 1, i
przytłaczają ich taktyką, a na to moim zdaniem jest za szybko, na tym powinni się skoncentrować trochę później. Bo jak ktoś za młodu nie nauczy się dobrze operować piłką to później już tego nie zrobi !

pogoniarz - 13 lipca 2007, 1:10:08 - *.chello.pl
Randy święte słowa...

Emilian - 13 lipca 2007, 1:12:19 - *.153.164.77
Dziękuje chłopaki za niezły turniej.Argentyna pewnie te mistrzostwa wygra, więc przegraliśmy ze świetną drużyną.Szkoda,że nie trafiliśmy na Austrię lub Nigerię, no ale cóż.Z Jańczyka jestem dumny(zarówno za bramki jak i za faul).Żałuję, że po meczu Polacy nie nakopali zarozumialcom argentyńskim.Powinni porządnie dostać po...... twarzach.

emte - 13 lipca 2007, 1:16:36 - *.media4.pl
Emilian, wypuscili Cie juz z Wilna?
Technicznie wlasnie nie jest zle! Technika to nie tylko gra jeden na jednego. Przypomnijcie sobie, jak Malecki potrafil podac na kilkadzisiat metrow. Jak umial przytrzymac pilke... Ten pilkarz bedzie niebawem rozgrywajacym pierwszej kadry. Byle tylko gral.

jwpns - 13 lipca 2007, 1:28:44 - *.hades.net.pl
byle by sie nie skonczylo tak ... ze mlodzi byli na MS u20 i przz pierwsze pare kolejek ( mowie o pilkarzach 1 ligii polskiej) beda "odpoczywac" po turnoeju ... i skonczy sie tak jak zawsze ze ... sluch o nich zaginie

fazi - 13 lipca 2007, 2:03:35 - *.dsl.emhril.ameritech.net
nasi dobrze grali?,tak to chyba moze napisac tylko ktos kto oprocz polskiej ligi zadnej innej nie oglada.ci goscie to taka sama tragedia jak i pierwsza repra.

mis-kolabo - 13 lipca 2007, 3:47:40 - *.dsl.emhril.ameritech.net
zgadzam sie z fazi to byla tragrdia.oprocz janczyka to nie widzialem zadnej gwiazduni .pod kazdym wzgledem bylismy slabsi od rywali nie mowiac juz o wytrzymalosci i technice wszystkie mecze gralismy od bramkarza do przodu bez obroncow i pomocnikow na hura .
dzieki strzalowi zycia w meczu z brazylja zaslismy tak daleko

mis-kolabo - 13 lipca 2007, 3:51:28 - *.dsl.emhril.ameritech.net
a marciniak to chyba za zaslugi dziadka w 2 wojnie swiatowej dostal sie do kadry .
marciniak najwieksze nieporozumienie jaki widzialem w pilce noznej to starajaca sie biegac porazka.daj sobie spokuj z pilka i zapisz sie na basen chlopie

Saperitosa - 13 lipca 2007, 4:18:55 - *.espol.com.pl
Janczyk jak Szewczenko - jak strzela to przegrywają

przem - 13 lipca 2007, 5:51:45 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.117.61.5)
No ale i tak gratulacje

kanonier - 13 lipca 2007, 6:10:41 - *.205.217.100 (*.70.4.222)
ludzie ludzie wezcie sie opamietajcie... ktos kto mowi ze mlodziezowka to taka sama tragedia co pierwsza repra tzn ze oglada chyba mecze ale reprezentacji azerbejdzanu. krytykowac kazdy umie bo to wcale trudne nie jest. wyjdz jeden z drugim na boisko i pokaz co potrafisz a nie bedziesz cwaniakowal na necie! uwazam ze zarowno pierwsza jak i mlodziezowka robia postepy i graja coraz lepiej. pewnie jak wygrywalismy z portugalia to sie cieszyli a teraz mowia ze tragedia! rece opadaja. u20 tez przez przypadek z brazylia nie wygrala a z usa byli wyczerpani po meczu bo wlozyli wszystkie sily i duzo serca! i chwala im za to ze nie musielismy sie wstydzic tak jak mo MŚ w korei czy w niemczech! ja jestem z chlop[akow dumny bo nie oceniam ich ze byli gorsi od argentynczykow... wielkie mi rzeczy, przegralismy z mistrzami świata ale tragedia! jak czytam te komentarze to az mnie telepie. ja jestem dumny z naszych kopaczy za to ze wlozyli cale serce w mecze i dali z siebie wszystko, widac bylo ze chlopaki gryzli trawe i to jest najwazniejsze. nie kazdy rodzi sie z umiejetnosciami maradonny pelego czy henry'ego! pozdro dla wszystkich cieszacych sie futbolem i znajacych sie na pilce!

pundu - 13 lipca 2007, 6:56:39 - *.chello.pl
Na początek gratulacje, za awans do 16stki. MŚ to jedno a europejskie eliminacje do nich też są bardzo trudne.
Tak naprawdę to do myślenia daje gra naszej obrony, cztery razy prowadziliśmy i tylko 1 zwycięstwo.
Hitem był występ Strugarka, typowa polska szkoła. Duży i bez pomyślunku. 1 połowa, nie udana pułapka ofsajdowa, po niej nie udany wślizg i Białkowski cudem nas ratuje. Potem Argentyńczyk goni piłkę do linii Strugarek z dużym spóźnieniem za nim, jak już dobiegł to dał się minąć, znów okazja. Wielkie moje zdziwienie wzbudził fakt jak zabrał się za egzekwowanie wolnego. Pomyślałem sobie, że to dziwne, skoro przez cały mecz nie wykonał ani jednego celnego podania do przodu, a próbował wiele razy, no i się nie pomyliłem od razu kontra Argentyny poszła. Wreszcie 3 gol dla Argentyny, najpierw koślawa główka wprost pod nogi Argentyńczyków, chwile potem asysta.
Jeżeli Janczyk dostał czerwoną kartkę za pyskówki, to Argentyńczyk w 1 połowie za faul bez piłki też powinien dostać.
Ogólnie to fajnie, że zagrali w ogóle na MŚ, Białkowski super, Janczyk obiecująco, środek obrony słabiutko.

areq - 13 lipca 2007, 8:27:33 - *.171.65.147.crowley.pl
:Pundu eliminacje w przypadku Polski to był delikatnie mówiąc "śmiech na sali" ,wygrali bodajże jeden mecz na ME do 19lat i to wystarczyło aby awansować.Ba! nie musieli nawet walczyć o udział w ME bo gospodarz gra z urzędu.
Całe gra w mistrzostwach w Wielkopolsce to był blamaż,dramat + jeszcze parę określeń.W Kanadzie chłopaki zagrali przyzwoicie..jakieś 30minut łącznie w 3 meczach,potem obrona Częstochowy...mówi się,że liczy się wynik,jednak niesprawiedliwością byłoby,gdyby wczoraj Polska ograła Argentynę.Nasi byli o 3klasy słabsi /wyjątek Strugarek 5 klas niżej i Damch+Janczyk klasę niżej/.Poza tym styl wygranych też się liczy,nikt nie chce pamiętać stylu gry Norwegów na początku lat 90-tych czy też Greków w ME 2004.Przecież na to nie szło patrzeć.Ktoś powie -no ale grecy zdobyli mistrza- i owszem,ale o wiele bardziej podobały mi się przegrane Czechy i to z nimi będę kojarzył tą imprezę.W futbolu tak naprawdę liczy się piękno gry,to jak z kinem czy też teatrem.To też spektakl,a wybijanie piłki na oślep to jak oglądanie Hamleta po Węgiersku...na początku to zawsze coś nowego ale po 10 minutach się zasypia.Chciałem pogratulować chłopakom,bo widać ,że dawali z siebie wszystko w każdym meczu oraz nie pogratulować trenerowi doboru takich grajków jak Strugarek.Zawalił 4 gole z USA tutaj jednego ale w sposób ośmieszający samego siebie ,oraz stworzył ze 3 sytuacje po swoich genialnych atakach "na raz" zawodnika atakującego

Polo - 13 lipca 2007, 8:29:12 - *.94.207.78 (*.0.0.1)
Najbardziej mnie smieszy wypowiedź Pana Globisza; na pytanie dlaczego nasi nie potrafią grać piłką; - odpowiada- słaba w Polsce infrastruktura, boiska,brak dobrych , równych boisk.
Jeśli idąć jego tokiem rozumowania to Niemcy powinni byc mistrzami techniki, bo w Niemczech nawet IV ligowy klub ma lepsza infrastrukturę niz polski I ligowiec.
Mieszkałem w Argentynie 6 lat.
I tam naprawdę dobra infrastrukture to ma 3-4 kluby!!!!!!!!!! BJ, INt, RP a II liga ma boiska kartofliska z kawałkami czasem trawy!!!!!!!!!!!!!
Boiska w Argentynie przy takiej suszy, klimacie jest naprawde trudno utrzymac w dobrym stanie.
Grają na betonie, plaży.
Problem jest w polskiej piłce w tym, że w młodzieżowych grupach chodzi tylko o wynik trenerom, nikt nie patrzy co będa grali za 4-5 lat!!!!! na chama robi się wyniki siłą, walką, bieganiem, wybiera sie na zasadzie jaki ma wzrost, jak jest silny ,nikt nie patrzy na to jaka szybkość ma młody chłopak!!!!!!!!!
Pokażcie mi poza Błaszczykowskim szybkiego młodego???????
Nasi nie tylko ustępują techniką ale szybością ; mecz z USA, Argentyną.
Brazylia gra prymitywnie po latynosku z lat 80-tych, kiwki,piętka ale bez szybkości!!!!!!!!
Stąd łatwo było ich kryć.

areq - 13 lipca 2007, 8:31:21 - *.171.65.147.crowley.pl
To jeszcze raz ja ...skrzywdziłem Białkowskiego mówiąc o 3 klasach niżej.Jedyny grajek na światowym - młodzieżowym poziomie.

PozdroJ - 13 lipca 2007, 8:43:36 - *.cnb.com.pl
Irek Jeleń!!!

były piłka - 13 lipca 2007, 10:11:43 - *.205.217.100 (*.70.4.222)
Polo zgadzam sie z Toba. sam kiedys kopalem w pilke w juniorach pewnej druzyny. trening wygladal tak ze trener dawal pilke juniorom na zasadzie "robcie co chcecie" a zajmowal sie seniorami... no czasami i nami sie zajmowal ale rzeadziej. do pierwszego skladu rzadko bylem wybierany bo bylem za maly. w skladzie byli Ci co byli ode mnie wieksi bardziej zbudowani etc. jak widzialem jednego kolesia w napadzie to az zal mi bylo. biegal po boisku taki kolek. w polsce powinno b yc wiecej szkolek i szkolenie juz od malego. tylko w tych wiekszych miastach ida grac dzieciaki od 5 roku zycia i to jest wlasnie probem naszej pilki... brak szolenia dzieci a co za tym idzie mlodziezy takze. sa traktowani jak seniorzy a przeciez dopiero sie ucza i najczesciej siedza na lawkach w swoich zespolach no i w taki sposob to nie wiem jak oni maja sie rozwijac!

Bojar - 13 lipca 2007, 10:33:36 - *.bsk.vectranet.pl
Byliśmy zespołem przynajmniej o dwie klasy gorszym. Argentyna wypunktowała jak rasowy bokser.

jac - 13 lipca 2007, 10:42:27 - *.233.197.20
Gratulacje!!!
Wiadomo,ze argentyna to swiatowy top.WIEC TE WSZYSTKIE NARZEKANIA PSEUDOFACHOWCOW W INTERNECIE MOZNA SOBIE DAROWAC.
moim zdaniem nasza repra zaprezentowala sie bardzo dobrze,jak na swoje mozliwosci(przypominam brazylia nigdy nie bedziemy)
kilku chlopakow ma papiery na granie,janczyk , bialkowski , krol , danch , malecki.
na pewno maja duze szanse zeby w przyszlosci stanowic trzon kadry.
w naszej reprze brakowalo skrzydel,wg mnie cywka do cyrku albo na hale sie nadaje,gdyby nie to wynik moglby byc jeszcze lepszy.
trener Globisz widac ze zna sie na swojej robocie i oby tak dalej bo rocznik 90 jest jeszcze bardziej utalentowany-szczesny,krychowiak,janota itd.
Jeszcze raz gratuluje udanego wystepu na MS.

lechia - 13 lipca 2007, 11:05:44 - *.icet.com
Legionista się pożegnał z MŚ jak na niego przystało. Brawo.
JAC to sie nie wypowiadaj, bo ty dopiero pokazałeś pseudofach nt. piłki nożnej. "przypominam brazylia nigdy nie bedziemy" itd. Wróżka się znalazła. Idź stąd.

lucash87 - 13 lipca 2007, 11:07:32 - *.adsl.inetia.pl
Nadal Polską piłke i Argentyńską dzieli jedna wielka przepaść. Fakt, zaprezentowaliśmy się całkiem przyzwoicie ale liczy sie wynik końcowy. Brakuje nam psychiki i determinacji gdy stracimy gola... Na tych MŚ z dobej strony pokazali się Białkowski Starosta Danch no i Janczyk. Ciekawe czy Legia podbije cenę po kolejnym golu???:-)

Fanka:P - 13 lipca 2007, 11:19:08 - *.crowley.pl
Czepiacie się;/
Cieszcie się,ze doszli tam gdzie doszli!Grali ładnie,Białkowski rewelacja!PO 2 bramce się troszke pogubili ale to normalne:/Ogólnie dobry występ w KanadzieBRAWO!

Wiślak - 13 lipca 2007, 11:47:36 - *.75.59.52.brzesko59.ptc.pl
Dobrze się zaprezentowaliśmy na MŚ U20 walczyliśmy do końca Bravo dla całej drużyny

x-men - 13 lipca 2007, 11:50:51 - *.cnet2.gawex.pl
To,że wyszliśmy z grupy należy uznać za sukces.Natomiast ogólnie jako zespół prezentowaliśmy się słabo. Niech świadczy fakt,że w każdym meczu od Brazylii począwszy aż po mecz z Argentyną procent posiadania piłki w naszym wydaniu nie przekraczał 40%, a to jest żenujące.Pochwałki ze strony pana Engela mocno przesadzone. Czsami odnosiłem wrażenie,że ta osoba nie zna się na piłce.

manager,.; - 13 lipca 2007, 12:01:34 - *.belchatow.msk.pl
na plus bialkowski,janczyk,danch,marciniak i krol.No i ze wzgledu na wiek(17 lat)krychowiak.reszta na minus.Na zero starosta ,malecki i fojut co o tym myslicie???!!!!

larry - 13 lipca 2007, 12:16:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.3.21)
Jak u nich Aguero gra to o czym my rozmawiamy w ogole?????????

Arek - 13 lipca 2007, 12:30:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polska Grała beznadziejnie w całych Mistrzostwach a cała Polska ich chwali za to że ambicją i typowym fuksem wyszliśmy z grupy, trener też jest słaby i nie kompetentny...Oto cała prawda o naszej reprezentacji...Praktycznie do 1/16 doszliśmy dzięki Jańczykowi i Białkowskiemu...Ale nasz kraj ma tendencje do zachwycania się wynikami mimo że gra jest słaba ale z tego wniosków nie wyciągniemy bo jak mówią nasi eksperci od Piłki nożnej..."Kto OTym
będzie pamiętał..."

fan - 13 lipca 2007, 12:39:46 - *.piekary.net
Danch był najlepszym zawodnikiem tej reprezentacji w tym turnieju.Teraz tylko w lidze musi potwierdzić klasę.A Cywka i Marciniak to było totalne nieporozumienie trenera.

obserwator - 13 lipca 2007, 12:42:16 - *.adsl.inetia.pl
Porażka z honorem...Tylko jak można stracić bramkę 30 sekund po wznowieniu gry w 2 połowie...??!Przeciez wydaje się,że w przerwie odpoczęli i zostali zmotywowani przez trenera..Po tym golu w 46min myślałem, że może powtórzyć sie wynik ze Stanami,ale na szczęście skończyło się szczęśliwie..ISTNĄ KATASTROFĄ były stałe fragmenty gry..Czy oni nie ćwiczą ich na treningach czy co do diabła..??!W 2 połowie była szansa na wyrównanie, ale jak można tego dokonać skoro po rzutach wolnych lub rożnych nie stwarza się nawet zagrożenia?I jeszcze komu dają je wykonywać-Strugarek?-nonsens..Czy dożyję jeszcze czasów kiedy Polscy piłkarze(obojętnie czy juniorzy czy seniorzy) będą dobrze grać w obronie..?WĄTPIĘ..W obronie brak szybkości i umiejetności przewidywania boiskowych wydarzeń..A Strugarek - chodząca kłoda,wspaniały statysta(3-4 bramki zawalone w meczu z USA..) i nie dziwię się,że wygonili go z Lecha..A jeśli chodzi o Janczyka to pomimo strzelonej bramki to tą niewykorzystaną setką z początku meczu(trampkarze takie strzelają!) i zachowaniem w końcówce udowodnił,że transfer do Mistrza Rosji,a przynajmniej jego wysokość to gruba przesada..MNIEJ HAŁASU KOŁO TEGO GWIAZDORA napewno wyjdzie mu na dobra..On myśli i uważa się za wielką gwiazdę..Wiecej pokory Panie Janczyk..Od takiego Aguero może się Pan jeszcze uczyć..A wogóle to jak mozna osiagnąć cokolwiek grając 1 napastnikiem - to musi być klasowa druzyna(jak Grecja na ME) by wygrywać mecze w takim ustawieniu(niby Małecki to 2 napastnik ale na boisku tego nie widać).No i na koniec prawda jest taka,że wygrany szczęśliwie mecz z Brazylia w którym wyszedł nam 1 strzał dał nam zasczyt zagrania z Argentyną..

ss - 13 lipca 2007, 13:03:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Obserwator Buhaha xD małecki grał wiekszosc trnieju na lewej pomocy?:>

Pikador - 13 lipca 2007, 13:07:22 - *.83.171.163.180.ip-pool.nefkom.net
Bez przesady przegralismy z klasowa druzyny,szczegolnie pierwsza polowa byla niezla a druga to jednak typowe polskie nastawienie wyszlo Globisz ich moze troche pochwalil i juz myslele ze jest dobrze.Polskich pilkarzy trzeba krotko trzymac -raz im popuscic i juz wiatr w glowie ale uwazam ze wlasnie z tej druzyny Janczyk,Danch,Bialkowski i moze dwoch innych wijda na ludzi.

Jacek - 13 lipca 2007, 13:07:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niestety jestesmy starsznie slabi, prosze zwrocic uwage jak malo oddalismy strzalow na bramke.Podejrzewam, ze najmniej z wszystkich druzyn ktore wyszly z grup.Nie zdiwie sie jesli wyjdzie srednia okolo 2(celnych moze jeszcze mniej).Technika kompromitujaca,fizycznie i wytrzymalosciowo slabiutko.I do tego znowu styl z jednym napastnikiem(nastawienie trenerow, ze moze sie uda 1-0 lub remis, a jesli przegramy to minimalnie i nie bedzie kompromitacji).Jedyny pozytyw to gra bramkarza, mogl puscic jeszcze kilka bramek i nikt nie moglby miec do niego pretensji.Na koniec stwierdzam, ze zawodnika klasy swiatowej ktory bedzie robil furore w swiecie nie bedziemy mieli dlugo.Chyba, ze bramkarza lub wychowanego i nauczonego gry zagranica.

KKS - 13 lipca 2007, 13:49:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Warto było ten mecz oglądać chociażby dla tej jednej interwencji Białkowskiego co rzucił się w nogi dwóch zawodników Argentyny !!!

iglaKSG - 13 lipca 2007, 14:16:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nailepszy na boisku Danch potem Małecki i Janczyk chociaz Janczyk pokazał z jakiej wsi przyjechał.Kopał chłopa po plecach,póżniej opluł sędziego.Chyba mu się żal zrobiło że nie był Wilnie.

kryniek - 13 lipca 2007, 14:39:19 - *.2.99.4
igla KSG
to z jakiej wsi przyjechał Janczyk?
Teraz będą sypały się na niego gromy bo dostał czerwień a tak naprawdę to tylko On stwarzał na tych MŚ jakieś zagrożenie rywalom.
Ponadto sam dostał w twarz i to wszyscy widzieli oprócz sędziego (notabene słabego jak święcona woda)
ale nie ma co płakać na rozlanym mlekiem.
Tak jak ktoś wyżej napisał graliśmy przez większość turnieju obronę Częstochowy plus dzida do przodu i może się uda.
Bardzo słaba obrona - najlepszy chyba z tej formacji Starosta, niezły ale momentami Krychowiak, Małecki i Marciniak techniczni ale z małą wiarą we własne umiejętności, niezły Król i bardzo nierówny ( może to niektórzy odbiorą jako niesprawiedliwą ocenę ) Białkowski, który albo broni to co niemożliwe albo niestety zawala bramki - straciliśmy ich bardzo dużo jak na cztery mecze.
Generalnie występ dobry ale ..... po pierwszym meczu z Brazylią po cichu liczyłem, że historia powtórzy się jak na IO w Barcelonie ( wtedy chyba na początek palnęliśmy na luzie pewnych siebie Włochów ) a później spacer po Australii, Katarze, bodajże Emiratach itd.
Jacek
strzały i ilość bramek zdobytych to złudne liczenie zobacz tak jak piszesz dalej przede wszystkim zawiodła siła, kondycja i wytrzymałość.
Nasz mecz z Brazylią można porównać do seniorskiej kompromitacji z Armenią ( chyba, że każdy mecz wygrywalibyśmy po 1:0 aż do finału ) ale to już melodia przyszłości....

caesare - 13 lipca 2007, 15:21:51 - *.chello.pl
Ludzie opamiętajcie się !
Wszystkie komentarze to jacy my słabi. A jak sobie wyobrażacie grę otwartą w grupie śmierci? Brazylia nic nie pokazała na MŚ ale technicznie są jednymi z najlepszych na świecie . USA to świetna mloda druzyna z wielka gwiazdą adu . Za pare lat bedą bardzo mocni w piłce seniorskiej a korea to jedna z najpiękniej grających druzyn na tegorocznym mundialu . Równiez w przyszłości będą bardzo dobrzy . Popatrzcie na inne grupy . Austria jest w 1/4 bo grała w słabej grupie a my trafiliśmy do najtrudniejszej grupy. Chcieliście pięknej gry- ofensywnej a umiecie myśleć? Interesuję się taktyką i wiem że skończyłoby się w każdym meczu 0 do 5. Taktykę trzeba dobierać do przeciwnika a byliśmy od nich wiele gorsi a trener Globisz dobierając odpowiednia taktyke potrafił pokazac ze umiemy grać w piłke . TAk umiemy. popatrzcie jak dobrze wyprowadzaliśmy kontry. Jak umiejętnie przeszkadzaliśmy rywalom . Prawda jest taka że powinniśmy zakończyć turniej z 3 porażkami a dzieki trenerowi doszlismy do 1/8 . W sporcie profesjonalnym nie liczy się piekno to nie jest łyżwiarstwo figurowe gdziesie przyznaje punkty za styl . Tu się liczą gole. Ja uważam że zagraliśmy swietnie na tych MŚ. A liczy się tez wola walki ambicja agresja determinacja a tego nasi chlopacy mieli bardzo dużo. I dzięki tym cechom mogą coś osiągąć. Podam przykład gennaro gatusso . Kto się zna na piłce wie że on nie ma wielkich umiejętności technicznych ale to jest walczak który nigdy nie odstawi nogi walczy do upadłego i na pozycji defensywnego pomocnika jest jednym z najlepszych na świecie . Kolejny Janczyk i Korzym . Janczyk ma charakter i coś osiągnie a przereklamowany Korzym nie ma ambicji i nigdy nie będzie wielkim piłkarzem . NAJWIĘKSZYMI I NAJLEPSZYMI ZOSTAJĄ TYLKO CI CO MAJĄ CHARAKTER.

caesare - 13 lipca 2007, 15:24:26 - *.chello.pl
Analiza zawodników
Białkowski to świetny bramkarz. Dziwię się że zaden z polskich trenerów nie dał mu szansy tylko musiał szukać klubu pół roku by znaleźć w anglii. Ze śr obrońców nadaje się tylko fojut i tak mu dużo brakuje do dobrego poziomu. Boczni obrońcy król i starosta mają potencjał . lepsi w ofensywie niż w defensywie ale tak grają dzisiejsi boczni obrońcy . Za granicą zostaną oszlifowani i za parę lat będą grali w 1 reprezentacji . Adam Danch grał swietnie na pozycji defensywnego pomocnika może go nie było widą ca le na tej pozycji zawodnika ma nie być widać . Czyścił aż miło patrzeć .Tomasz cywka mnie zawiódł . Grał słabo . Nie było z niego żadnego pożytku. Grzegorz krychowiak jeszcze za młody ale ma duży potencjał . We Francji go nie zmarnują i zobaczycie za 2 może 3 lata będzie grał w 1 składzie bordeaux . Krytykujecie marciniaka a on był jednym z najlepszych naszych graczy. Biegał walczyl podawał grał bardzo ładnie mi się podobał. Patryk Małecki jechał jako napastnik a w kanadzie pokazał ze to świetny materiał na rozgrywającego . Puszczał wspaniałe crosy do janczyka . Człowiek od ostatniego podania . Bardzo zdolny chłopak byle się nie zmarnował we wisle ale skorża go raczej nie zmarnuje . I wreszcie Dawid Janczyk . Pokazał ze ma duzy talent. Typowy egzekutor. Ale potrafi też swietnie wyłożyć piłkę . Przykład swietne podanie do marciniaka w 2 połowie z argentyna . Szybki silny ambitny i ma charakter . A tylko tacy zawodnicy coś mogą osiągnąć. Podsumowując zrobiliśmy wiele bo graliśmy ze świetnymi drużynami i każda by z nich mogła wygrać te MŚ. TO nie piłka seniorska gdzie korea czy amaryka to ciptoki bo w młodzieżowej są bardzo mocni . I osiągneliśmy bardzo wiele.
Chlopaki dziękuję wam !

ja123 - 13 lipca 2007, 18:01:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
caesare a Ty co ojciec jakiegos zawodnika czy jak? przeciez to co oni pokazali to jest parodia. i do wszytkich znawcow ja nie umiem nawet tak grac ale co z tego.widze ze do takiej nawet korei to my sie za kilkaset lat nie zblizymy.a zawodnicy hmmm janczyk danch i bialkowski cos pokazali. reszta sredni. na minus krol i marciniak. 1 to co podaje wzdluz boiska to nieporozumienie. toz to w trampkarzach ucza nie robic takich bledow. marciniak to juz totalna porazka.a myslalem ze kapitanem zostaje jakis dobry zawodnik.u nas byl nim najslabszy we wszystkich 4 meczach

mlody21 - 13 lipca 2007, 18:38:16 - *.50.235.198
Brawo POLSKA.Szkoda troszke chlopakow starali sie bardzo sedzia troszke malo obiektywny moze na EURO 2112 bedzie lepiej

caesare - 13 lipca 2007, 19:36:20 - *.chello.pl
NIE MAMY TRENERóW DOBRYCH CO POTRAFIĄ UCZYĆ MLODZIEZ
i z takim potencjałem osiągneli max co mogli . A z większości coś może być bo mają charakter czego brakuje wielu innym nawet zawodowym piłkarzom

HKS - 13 lipca 2007, 20:10:04 - *.2.101.20
najlepszym zawodnikiem meczu i jak i turnieju był niewątpliwie Adam Danch - ten spokój i opanowanie. czyścił przedpole aż miło było patrzeć. Jak dla mnie to objawienie polskiej piłki co na tle przereklamowanych gwiazdorów jak cywka czy fojut i król wypadł rewelacyjnie. Danchowi dorównywał tylko Jarczyk i Białkowski. Reszta niczym specjalny się w tym meczu i całym turnieju nie wyróżniła.

HKS - 13 lipca 2007, 20:11:54 - *.2.101.20
aha, gdzie gra Adam Danch i jaka jest jego obecna wartość rynkowa ?
pozdr

pogodnytyp - 13 lipca 2007, 22:41:58 - *.wyszkow.mm.pl
Uważam ,że mecz byśmy wygrali , gdyby NIE SKANDALICZNE sędziowanie przez salwadorczyka !!!!!
I tyle.
PS. Co najmniej karny dla Polski nie mówię o wielu kontrowersyjnych decyzjach arbitrów , którzy chcieli wyprowadzić polskich piłkarzy z równowagi!!!!!

fan - 13 lipca 2007, 23:14:53 - *.piekary.net
Hks-Danch gra w Zabrzu.

Fan - 14 lipca 2007, 9:46:03 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.3)
Było bardzo miło dziękuje wszystkim piłkarzom bez względu na wszystkie krytyki my Polacy tam byliśmy i świat się dowiedział ,że w Polsce też sie w piłkę gram dziękuje a na jakim poziomie to w PZPN maja na to czas do 2012 roku

vv - 15 lipca 2007, 23:21:20 - *.ski.vectranet.pl
Zapewne jak zwykle wielki potencjał nie zostanie wykorzystany w dorosłej piłce....

marki - 16 lipca 2007, 14:28:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panowie powiedzcie ma któryś z nich szansę na powołanie do pierwszej reprezentacjii???
według mnie to Białkowski,Krychowiak ,Janczyk i Małecki czy nowej kadry dojdą Ci z U17 mam na myśli np Martin Zakrzewski czy Alen Stlin??

Kamilos - 1 lipca 2017, 16:49:22 - *.dynamic-ra-08.vectranet.pl
Boże, to już 10 lat...

Marcelo80 - 23 maja 2023, 21:39:14 - *.centertel.pl
Z naszej kadry tylko Krycha zrobił międzynarodową karierę, a z Argentyny prawie cała drużyna :D. To już 16 lat

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas