|
|
4 kwietnia 2009, 21:10:47 - elenril
Ekstraklasa: Polonia W. 1-0 Polonia B.
4 kwietnia 2009, 19:15 - Warszawa
Polonia Warszawa 1-0 Polonia Bytom
Hubert Jaromin 9 (s)
Polonia W.: 12. Sebastian Przyrowski - 2. Radek Mynář, 5. Piotr Dziewicki, 13. Łukasz Skrzyński, 20. Jarosław Lato - 11. Marek Sokołowski (58, 4. Vlade Lazarevski), 18. Igor Kozioł, 15. Łukasz Trałka, 23. Radosław Majewski (55, 14. Łukasz Piątek), 7. Adrian Mierzejewski (83, 33. Daniel Ciach) - 8. Filip Ivanovski.
Polonia B.: 33. Michal Peškovič - 8. Peter Hricko, 14. Adrian Klepczyński, 2. Lukáš Killar, 4. Wałerij Sokołenko - 6. Jacek Trzeciak, 24. Rafał Grzyb, 7. Jerzy Brzęczek, 19. Marek Bažík, 9. Hubert Jaromin (68, 20. Marcin Radzewicz) - 25. Michał Zieliński (75, 10. Grzegorz Podstawek).
żółte kartki: Sokołowski - Jaromin.
sędziował: Adam Lyczmański (Bydgoszcz).
widzów: 3000.
|
belmonte - 4 kwietnia 2009, 21:12:38 - *.116.253.190
brawo groclin ;/
kuba - 4 kwietnia 2009, 21:13:36 - *.185.167.209
szkoda...a mógł byc remis...
jelen - 4 kwietnia 2009, 21:14:06 - *.154.94.106
brawo Polonia.Kaczmarek tragedia.
KSG - 4 kwietnia 2009, 21:14:58 - *.51.187.78
Czarne koszule wygraly! Po co Bytom wogole gra jak oni i tak nie dostana licencji na drugi sezon, wiec Polonia Bytom spada do 1 ligi. Nie ma sponsora - nie ma forsy - nie ma stadionu - to tez nie ma ekstraklasy - a kibicow tez nie ma. Ekstraklasa to liga dla klubow profesjonalnych a nie dla biedoty.
mimik - 4 kwietnia 2009, 21:15:26 - *.191.226.117
Szkoda szans bytomskiej Polonii. Sprawiedliwy byłby remis!
Quit - 4 kwietnia 2009, 21:16:18 - *.24.102.20
było chociaż 3 tys ludu ???
radzio - 4 kwietnia 2009, 21:19:01 - *.77.121.5
3500 widzów
Raikkonen - 4 kwietnia 2009, 21:22:13 - *.16.127.107 (*.16.0.89)
tak KSG widzi szanse na utrzymanie:D żenujące:D
KSG - 4 kwietnia 2009, 21:23:41 - *.51.187.78
To ze Polonia i LKS zostana bez licencji to juz jest pewne, a Jagiellonia degradacja. To oznacza ze znamy juz trzech spadkowiczow, i zaden z nich to nie Gornik, wiec nie cieszcie sie ze Gornik spadnie, bo wszyscy wiedza ze Gornik NIGDY nie spadnie. Najpierw stadiony pobudujcie i sponsorow znajdzcie to potem pchajcie sie do ekstraklasy.
(L) - 4 kwietnia 2009, 21:27:00 - *.4.254.26
zal mi ciebie ksg...cała polska sie smieje ze utrzymacie sie dzieki pzpn.Zapomniałbym...Nie potraficie piłkarsko musicie przy zielonym stoliku.
Marcin - 4 kwietnia 2009, 21:27:09 - *.65.156.172
A ty co, masz kryształową kulę czy co ? Upierdliwy koleś z ciebie, uważaj bo narazie to tylko wy jesteście naprawdę blisko spadku
KSP Wschód - 4 kwietnia 2009, 21:28:56 - *.158.199.64
Polonia Warszawa Forever!!!Nareszcie gol napastnika;)Nasza imienniczka też się musi utrzymać-osobiście bardzo ich lubię.TYLKO POLONIA F.C LUBELSKIE!
pb - 4 kwietnia 2009, 21:32:27 - *.238.233.153
te ksg w nastepnym sezonie wygracie w 1 lidze z tur turek to sie bedziesz dopiero napinal alianz prowadzi na szczyt ha
KSG - 4 kwietnia 2009, 21:38:28 - *.51.187.78
@pb jestes zakompleksiony brakiem sponsora. To co z tego ze utrzymamy sie dzieki PZPN, licencje dostaja kluby profesjonalne a nie wioski z polem na ktorym stoja dwie bramki i krzywe linie na boisku. A nasz sponsor doprowadzi nas na szczyt nie martwcie sie, nasza druzyna juz sie rozpedza i za rok bedzie pierwsza szostka tabeli, potem puchar uefa a potem mistrzostwo. Wtedy to Polonia Bytom zagra na wyjezdzie u LZS Lesnica albo na Walce Makoszowy.
ha - 4 kwietnia 2009, 21:38:31 - *.185.183.72
DO KSG: Gosciu teraz to pojechales po bandzie. Wy majac kase siedzicie na dnie tabeli, wiec o czym tu mowa?Pieniadze nie graja , a co do Jagi nie licz tak na degradacje Jagi bo sie naprawde zdziwisz po odwolaniu
mati_pb - 4 kwietnia 2009, 21:39:19 - *.34.52.239
Czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cię NA ZAWSZE POLONIA BYTOM !!! Kolego "KSG" opanuj się, skąd wyczytałeś o tej licencji ? chyba z Dziennika ale to wszystko nie prawda Polonia złożyła już wszystkie potrzebne dokumenty. A co ty tylko na to liczysz że przy zielonym stoliku utrzymacie się ? Górnik jest cięki i każdy to widzi może mieli parę meczy "lepszych" do końca sezonu coraz bliżej a Górnik na dnie i tak pozostanie.
marchew - 4 kwietnia 2009, 21:40:47 - *.198.213.74
doksg tak was to boli Polonia bije zaboli !!!!
mati_pb - 4 kwietnia 2009, 21:41:03 - *.34.52.239
KSG nie wypowiadaj się na temat boiska, bo akurat do tego nie można się przyczepić na Olimpijskiej jest jedna z najlepszych muraw w Polsce, wiec lepiej nie udzielaj się jak się nie znasz
ziom - 4 kwietnia 2009, 21:41:36 - *.238.64.11
Polonia i odra sztama
zks - 4 kwietnia 2009, 21:49:00 - *.154.69.60
do kibiców Poloni: dlaczego nie gra Jugović? mam nadzieje ze kontuzja, bo gosc naprawde ma talent
1948 - 4 kwietnia 2009, 21:50:39 - *.230.50.196
@mati_pb: Co to znaczy "cięki"? :D Poza tym utrzymać się możemy. W tej chwili, patrząc na tabelę, to do 8. miejsca mamy 7 pkt straty. To znowu nie jest tak dużo, żeby tego odrobić się nie dało.
do ksg - 4 kwietnia 2009, 21:52:25 - *.238.233.153
objekcie pisze sie obiekcie ty najpierw skoncz podstawowke a potem idz do komisji licencyjnej pachole
dal anonim - 4 kwietnia 2009, 21:54:19 - *.14.69.92
ja niemoge pada klub sie rozpedza i za rok pierwsza 6-stka, no jak porazka z piastem to rozpedzanie to remis zOdra W to bedzie szczyt hehehehehehe a co do tego profasionalizmu opartym na finansach to kto byl na sprzedaz i mial kupe dlugow zanim przyszedl Allianz!!!!!!!!!!!!!!!!! a stadion to syf rozwala sie komin, na obkolo to zame lawki z PKS-u, zardzewiale bramy, macie strzescie ze alianz wam kupuje licenje od PZPN Jeśli wiara czyni cuda... anie pieniadze-zapamietaj to KSG
badol - 4 kwietnia 2009, 21:54:33 - *.25.228.93
KSG -pizdeczko,zobaczymy kto spadnie.Wy zostaniecie jak zwykle po bledach PZPN-u,bo oni nie wiem co widza w tej waszek wiosce.Jestescie oblesni i gdyby ni eten wasz sponsor to nikt nie patrzylby na was przychylnym okiem.A to co mowisz o licencji to czysta pomylka.Wszyscy pisza ze zal Gornika ze to klub z tradycjai itp itd.A ja mowie wprost:NIE NAWIDZE ŻABOLI!!!!!!
mati_pb - 4 kwietnia 2009, 21:54:50 - *.34.52.239
7 pkt to nie tak mało a to co Górnik zagrał z Piastem to tragedia, zero pomysłu na grę i po drugie drużyny przed wami napewno będą walczyły do upadłego o każdy punkt.
Do KSg.. - 4 kwietnia 2009, 21:56:30 - *.30.83.142
Weź się ucisz bo tylko przynosisz wstyd Mojemu Klubowi. Wolę żebyśmy spadli, a nie utzymali przy zielonym stoliku. Może Allianz nabierze wody w gębę, i zacznie profesionalnie zarządzać klubem, a nie miliony na przeciętnych grajków ekstraklasy. Bo Jak spadniemy to kibicowsko nie stracimy, a nawet jak to Zostaną prawidziwi kibice, a nie takie dziecięce elementy jak KSG.
KSG - 4 kwietnia 2009, 21:58:55 - *.51.187.78
@badol mozesz nienawidzic Gornika, ale my nigdy nie spadniemy chocbys tego pragnal ile tylko mozesz, bo my na zlosc Polonii Bytom nie spadniemy. Nasz Gornik nigdy nie spadnie
Optias - 4 kwietnia 2009, 21:59:05 - *.88.228.236
Brawo Polonia Warszawa oby tak dalej pozdrowienia z Kielc
PB - 4 kwietnia 2009, 22:07:09 - *.184.62.247
do KSG jesteś żałosny przynosisz wstyd swojemu klubikowi nic dodać nic ująć
truth - 4 kwietnia 2009, 22:09:38 - *.97.203.23
BRAWO Polonia W.KSP&MKS Koroneczka KIELCE pzdr!!!A Górnik i tak spadnie!!!haha nie macie juz szans!!!
XardasKSP - 4 kwietnia 2009, 22:12:47 - *.216.56.4
Bobo Kaczmarek i sa 3 punkty i tak ma dalej byc =D Z Kaczmarkiem vice-mistrz powinien byc bo wszystkie mecze do konca sa do wygrania a przy odrobinie szczescia ten z Lechem tez wygraja i jak Lech straci punkty gdzies to jest szansa na Mistrza. Co prawda mozliwa jest porazka z Cracovia zaleznie od umowy i czy bedzie im jeszcze grozil spadek.
maroma - 4 kwietnia 2009, 22:13:33 - *.252.18.221 (*.19.0.37)
Polonia Bytom wygrała by ten mecz gdyby w obroronie grał Surowiak, a nie czehosłowacko- ukrainskie mieńczaki....
nafta - 4 kwietnia 2009, 22:13:38 - *.19.59.236
KSG jesteś żałosnym napinaczem, który liczy na to że jego klub utrzymie się przy zielonym stoliku, a co do sponsora to powiem ci tak módl się bo jak Górnik spadnie to alianz wypnie się na was i tyle. Jak widzisz kasa na boisku nie gra chyba że jesteś pokroju fryzjera
s1d - 4 kwietnia 2009, 22:16:59 - *.1.16.25
No Polonia ma szanse na mistrza,ale potrzeba dobrych wyników rywali Pozdro MKS&KSP Braci się nie traci
P1920B - 4 kwietnia 2009, 22:16:59 - *.188.232.194
KSG to jakieś dziecko nie piszcie nic na niego bo sie zaraz popłacze.Se pada że w ekstraklasie nie ma miejsc dla klubów biednych.Śmieszny koleś.Może sie wrócimy kilka lat w tył i zobaczymy ja górnik wtedy wyglądał.Bez kibiców,bez pieniędzy i może krupniok do tego.hahahaha
nurmi - 4 kwietnia 2009, 22:38:39 - *.78.166.160
Co do Cracovii.Kiedy mieliśmy szansę na utrzymanie nasz"przyjaciel" złoił nam tyłek 3:1. Było to kilka lat temu.Nie widzę powodów do rozczulania się nad nimi...
Posejdon - 4 kwietnia 2009, 22:52:25 - *.196.12.131
Spadek: -Lechia Gdańsk -ŁKS Awans: -Widzew Łódź -Znicz Pruszków Baraż: Górnik > Korona
mistrzu - 4 kwietnia 2009, 23:05:09 - *.116.230.214
Do KSG No dlaczego oni graja tez żeś walnął nie lepiej niech oddają walkowery a licencje i tak dostana bo tutaj w Polsce się nie da jej nie dostać
Mistrz - 4 kwietnia 2009, 23:08:39 - *.25.173.195
Szkoda Poloni bo gdyby wygrala to gornik mialby juz naprawde male sznase na utrzymanie ale wierze i tak w to ze gornik spadnie
MJ-Ipswich - 4 kwietnia 2009, 23:34:19 - *.69.81.76
KSG-twierdzisz,ze w Bytomiu maja tylko dwie bramki i krzywe linie? To tu w Anglii wszyscy sie smieja na to,jak sportowa stacja w tv pokazala z jednej strony boiska dwie reklamowki z Tesco wypchane gazetami,ktore lezaly od siebie w linii prostej na odleglosc paru metrow,a po drugiej stronie tego boiskowego klepiska lezaly jakies stare ciuchy.I to ponoc byly slupki od "bramki pilkarskiej".A zamiast linii autowych,bylo posypane piaskiem w kolo.No i na kocu felietonu,reporter zdradzil ze to jest boisko-sciernisko polskiego klubu o nazwie GORNIK ZABRZE.Cale wyspy Brytyjskie mialy polewke. ha ha ha ha ha.
OLO(KSP) - 5 kwietnia 2009, 0:41:47 - *.200.232.14
Trałka żenada - od 55 minuty stał w miejscu! Co on robi w kadrze Polski? Cieszę się , że ograliśmy bytomską Polonię bo bardzo lubię Górnik Zabrze i wierzę że się utrzymają właśnie kosztem Bytomia. W Ekstraklasie tylko jedna POLONIA - ta Warszawska! DO Boju KKS, ambicja dzisiaj Wam każe , grać na całego i walczyć do upadłego.....
P1920B - 5 kwietnia 2009, 0:54:20 - *.188.232.194
Tak w Polsce jest tylko 1 POLONIA ta która wywalczyła sobie awans i utrzymanie na boisku a ta 2 niby Polonia to nie wiem co to jest 3000kibiców na mecz i dziurawe boisko na powtórce jest widać że przed strzałem piłka zmieniła swój lot po odbiciu sie od murawy jeśli to można nazwać murawą.
P1920B - 5 kwietnia 2009, 1:02:00 - *.188.232.194
Przepraszam za pomyłkę 3000 to za dużo 2500 było nas więcej w 2 lidze chodziło.
pRotoss - 5 kwietnia 2009, 1:10:38 - *.238.70.81
Juz za niecaly tydz Ruch wybije z glowy im mistrza, sztucznemu tworowi ktorych u nas w lidze nie brakuje. Zrobmy lige stadionow i oceniajmy ich po gwiazdkach jak hotele ten ktory bedzie mial najwiecej bedzie mistrzem. Haha smieszy mnie ta liga (przy stoliku) i te komentarze naprawde niektorzy malo widzieli a wypowiadaja sie.
maarcin - 5 kwietnia 2009, 1:37:03 - *.183.134.129 (*.97.88.184)
Słaby mecz dwóch przecietnych ekip...Bobo nie jest cudotwórcą co wiecej do zwolnionego niedawno JackaZ. sporo mu brakuje więc czarne koszule graja juz o nic...Bytom zas spokojnie powinien sie utrzymać...nuuuudy :-)))
janjan - 5 kwietnia 2009, 1:40:11 - *.160.202.40
3 000 ludzi na Groclinie? To i tak spory sukces, zważywszy że w Grodzisku Wielkopolskim frekwencje oscylowały wokół właśnie tej liczby. Klub przeniesiono do innego miasta, a frekwencja pozostała. No no!!!
XardasKSP - 5 kwietnia 2009, 1:45:38 - *.216.56.4
Zobaczymy kto komu co wybije, mysle ze Ruch niesprawi zbytnich problemow Polonii =D
XardasKSP - 5 kwietnia 2009, 1:48:21 - *.216.56.4
A co do Kaczmarka to jest najlepszym trenerem, jeszcze zobaczycie. Pamietam jak prowadzil Dyskobolie wiosna 2003 to bylo cudowne, a Polonie odmienil w tydzien. Od tragicznej gry do ktorej doprowadzil Zieliniski odrazu wyprowadzil druzyne na prosta i zaczal od zwyciestwa ze Slaskiem a dalej sa kolejne zwyciestwa.
Bytomianin - 5 kwietnia 2009, 1:50:14 - *.158.196.79
Polonia jest tylko jedna ta z Bytomia. W Warszawie ciągle groclin kopie piłke i ogląda to żalosna liczba 2tys ludzi wstyd
TAG - 5 kwietnia 2009, 7:41:33 - *.210.10.190
Brawo Groklin
GieKSa - 5 kwietnia 2009, 8:06:40 - *.51.4.1
Brawo KSP !! Prawdziwy Warszawiak kibicuje Poloni i taka jest prawda.
Piastol - 5 kwietnia 2009, 8:28:32 - *.205.21.76
Szkoda, że Polonia przegrała w Warszawie. Życzę powodzenia w następnych meczach zwłaszcza z napinaczami z Zabrza. Niech zwycięży duch sportu i o spadku decyduje walka na boisku.
berbeluch - 5 kwietnia 2009, 8:51:30 - *.21.216.189
No Ivanovski się wreszcie odblokował...
Do KSG - 5 kwietnia 2009, 9:02:42 - *.176.232.191
Ej ziomus jak juz cos to "wogole" sie tak nie pisze tylko w ogóle tak na przyszłość Cała Polska o Tym wie Górnika Zabrze jest na Dnie SIALALALLALALLA AG&PB&OO
Iwan - 5 kwietnia 2009, 9:04:28 - *.51.92.142
uuu Sokół
do ksg - 5 kwietnia 2009, 9:24:33 - *.30.160.214
Zabrze jak zajmie ostatnie miejsce to spadnie a jak Polonia nie dostanie licencji to spadnie z 12 miejsca tak abay nie wypatrzyć rywalizacji sportowej wieć baj baj kolo
przemq1911 - 5 kwietnia 2009, 9:30:25 - *.25.65.58
No wreszcie Ivanovski strzelil ale powinien miec po tym meczu juz 10 bramek ta druga sytuacja ktorej nie wykorzystal to typowa setka wiec z tym strzelaniem nie do konca jest u niego najlepiej. TYLKO KSP Pozdro Korona KSP&MKS
wix - 5 kwietnia 2009, 9:53:24 - *.10.78.88
Jaga nie spadnie wszystko juz jest ustalone
Grchw - 5 kwietnia 2009, 10:42:21 - *.31.57.71
Na meczu 3tys., śmieszą mnie jakieś głupie teksty typu "powinien być remis" haha, jedyna wasza akcja i cudowna parada Przyrowskiego, Warszawa cały czas przy piłce kontrolowała mecz. Niech będzie i Groclin haha, zazdrość i miasteczkowe kompleksy co do Warszawy nie znają granic
dde - 5 kwietnia 2009, 11:35:36 - *.26.23.68
ŁKS dostanie licencje i patrz na wasz stadjon ksg w łodzi niema długów i jest sponsor wiec odczep sie od ŁKS
jajko - 5 kwietnia 2009, 11:35:55 - *.24.207.141
zgadza sie w pierwszej polowie polonia warszawa przewazala i to bardzo,bytom nic nie gral zenada ,natomiast druga odslona to juz napor polonii z bytomia i to bytomska polonia przewazala cala polowe,remis bylby sprawiedliwy,bramka z niczego odbita od dziurawej murawy wpadla do siaty,natomiast po przerwie ta głowka miala wejsc to byla seta i by bylo 1:1 ciezko ze skutecznoscia w bytomiu,trzeba to poprawic
Golbi - 5 kwietnia 2009, 12:54:10 - *.156.96.21
Spadek Piast Gliwice i Odra Wodzisław Baraż: Polonia Bytom - Podbeskidzie B-B kolejne miejsca w górę od końca to Górnik Zabrze, Cracovia, Lechia Gdańsk, Arka Gdynia, ŁKS, Ruch Chorzów, Jagiellonia Białystok Czy Piast, Polonia B i Odra są Spółkami?
Golbi - 5 kwietnia 2009, 13:00:08 - *.156.96.21
Jaki Groclin czy kiedyś w Ekstraklasie był klub o nazwie Groclin bo jakoś sobie nie przypominam słyszałem o Groclin Dyskobolia z czego pierwszy człon to sponsor firma należąca do Drzymały a Dyskobolia istnieje i gra nie pamiętam tylko w której lidze. Naprawdę ludzie potrafią być zazdrośni o klub a co drugi klub w naszej lidze nie ma nic wspólnego z tym historycznym Legia, Lech, Polonia ba bardziej Lech i Polonia są Lechem i Polonią niż Legia Legią bo Legia nie prawa to używania nazwy CWKS oraz loga
wyimagowan - 5 kwietnia 2009, 14:03:51 - *.11.74.71
czy piast Polonia Odra sa spolkami?? hmm co za typ po co te kluby graja w ekstraklasie hmmm a po to zeby byla jakas rywalizacja sportowa bo po co maja grac jakies kluby z przyslowiowych wiosek jak jakis tepy gimnazjalista powie u was mieszka na wiosce 1 tys ludzi to nie macie prawa grac banda debilinie kibice graja w lidze tylko pilkarze a uposledzeni z Warszawy mala ciekawostka dla was Amica Poznan hahah smieszne tylko ze tam ludzie sie pogodzili ze bez sponsora pilka w tych czasch nie istnieje lepiej pisac Amica Poznan - Legia warszawa gdzie w lidze od paru lat nie ma legii a co dopiero CWKS gdzie CWKS Legia Warszawa gra w nizszych ligach gdyz mieli takie zadluzenie i niejaki typ Walter z ITI wykupil ich dlugi i tylko dzieki nimu ni9ejaka podrubka Legii gra w lidze a tepaki z gimnazjum spiewaja Walter odejdz z Legii tylko sie pytam z ktorej bo to nie sponsor tylko wlasciciel i kiedy odejdzie to razem ze swoja podrubkom kazdy zdrowo umyslowy kibic naszej uposledzonej kopanej woli Piasta i Polonie gdzie jest te 4-6 tys niz sieroty z Warszawy w sile 3 tys pokazujacy antydoping
grodziski - 5 kwietnia 2009, 14:21:29 - *.19.216.196 (*.168.1.23)
Golbi-zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. Dyskobolia gra aktualnie w IV lidze wielkopolskiej(grupa północna)i po 22 kolejkach z 39 punktami zajmuje pierwszą pozycję w tabeli.Tak więc rysuje się realna szansa na awans do 3ligi(kujawsko-pomorsko-wielkopolskiej).Niestety klub ma teraz spore problemy finansowe, niemniej my jako kibice staramy się "wydzwignąć" Dyskobolie znad przepaści.Polonistom zaś gratuluje zwycięstwa
leff - 5 kwietnia 2009, 14:22:20 - *.177.210.80
remis sprawiedliwy? hahahah strzały 11 Polonii W – 3 Polonii B. Prosze was...
Golbi - 5 kwietnia 2009, 14:36:43 - *.156.96.21
wyimagowan - informuje Cię że jak drużyna nie jest spółka to licencji nie dostanie!!! To wymóg UEFA a nie PZPN. Odra Wodzisław już miała taki problem. Co do rywalizacja to wierz mi że jak zamiast Odra - Wisła, Legia - Odra, Lech - Odra. Będą mecze Wisła - Widzew, Legia - Widzew i Lech - Widzew to i kibice będą na mecze przychodzić. Co więcej stadion Piasta, Odry tez raczej nie ma co porównywać do stadionu Widzewa czy Korony. A wierz mi że ten Widzew będzie wśród drużyn mających ponad 30 pkt niż tych co się bronią przed spadkiem.
P1920B - 5 kwietnia 2009, 14:37:50 - *.188.232.194
Dobra zakończmy ten temat bo to jest nudne.'Golbi' już wie kto spadnie i kto będzie miał baraż chyba prorok jakiś.Przypomnę że Polonia Bytom w tamtym sezonie miała taką samą sytuacje po czym nastąpiło odrodzenie.Więc wstrzymał bym sie z takimi głupimi komentarzami bo one są bez sensu.I wystarczy spojrzeć na tabele jaka jest sytuacja. Z ligi może spaść każdy zaczynając od Górnika kończąc na Jagielonii.
kubus3817 - 5 kwietnia 2009, 14:55:49 - *.77.233.237
Gdyby nie piłkarze Groclinu to Polonia Warszawa dalej gniła by dupe o klase niżej.
KSP - 5 kwietnia 2009, 15:05:42 - *.6.217.217
Witam. Zwyciestwo KSP nie podlegalo dyskusji. Bytomianie stworzyli tylko jedna sytuacje, kiedy mogli strzelic bramke. Natomiast KSP kilka - oprocz tej zakonczonej golem, to jeszcze dwie sytuacje Ivanowskiego oraz jedna Piatka. Nie licze sytuacji, ktore nie zakoczyly sie strzalami, poniewaz zdarzaly sie i takie, kiedy wystarczylo przylozyc glowe, a padlaby bramka (niestety Warszawianie o ulamki sekund spozniali sie). A co do Bytomian. Przypominam mi sie pewna oprawa z czasow drugiej ligi. Na transparencie bylo napisane bodajze "Czesiu, skad jest Polonia? - Yyy, z Warszawy". Czesio z "Wlatcow moch rules" :D
Monter - 5 kwietnia 2009, 15:51:05 - *.30.102.100
Golbi - przestań już bzdurzyć. Jeżeli spółka jest wymogiem UEFA, to jakim cudem licencję ma FC Barcelona, która jest stowarzyszeniem i nikt jej do żadnej spółki nie zagania?
janjan - 5 kwietnia 2009, 16:05:41 - *.160.202.40
Kilka wpisów wyżej stoi jak byk, ze prawdziwi warszawiacy chodzą na Polonię. To znaczy, że już nie ma prawdziwych warszawiaków, bo Polonia zniknęła w lipcu ubiegłego roku. Nie ma, rozpłynęła się. Teraz na Konwiktorskiej gra sobie Groclin. Dla niepoznaki ubrany jest w czarne koszulki. Jak na grę w obcym mieście to frekwencja i tak wysoka. Jak ci z trybun zorientują się, że zamiast coca coli w butelce pływa brudna woda, to też ją wyplują. To przenośnia oczywiście, lecz myślę, ze czytelna.
grosss - 5 kwietnia 2009, 17:59:43 - *.41.34.105
Legii gratulujemy janjana.To najwiekszy napinacz na tym portalu.Wyjdz na dwór bo sie zakisisz w domu.
Jakób - 5 kwietnia 2009, 19:19:41 - *.24.16.129
2 sezony temu śpiewaliśmy wspólnie na Konwiktorskiej: "Dwie Polonie w 1szej lidze" i "Kto wygra mecz? Polonia.". A tu widzę, że jakieś plucia kibiców warszawskiej na bytomską. Tfu! Jeśli dobrze się orientuję to Bytomianie są spatkobiercami kochanej Pogoni Lwów. Więcej szacunku dla tradycyjnych przyjaźni Fani Czarnych Koszul! Vivat Polonia!
Do Jakób - 5 kwietnia 2009, 23:46:07 - *.5.142.166
Jak się prześledzi historię dwóch Polonii, to rzeczywiście jeżeli nie zgoda, to przynajmniej jakiś układ powinien być...
adi - 6 kwietnia 2009, 15:12:53 - *.253.45.232
Jaki układ Tylko Odra Opole i Arka apropos wracając do składu to czas dać młodym z Mesy pograć Bębenek Tomasik Basta Surowiak i Gikiewicz do 1 składu TYLKO POLONIA BYTOM
FANPB - 6 kwietnia 2009, 15:18:14 - *.253.45.232
Skład na następny mecz Polonii Bytom 1.Peskovic 2.Surowiak 3.Killar 4.Basta 5.Hricko 6.Bębenek 7.Grzyb 8.Tomasik 9.Jaromin 10.Gikiewicz 11.Radzewicz Czas na młodzież
P1920B - 6 kwietnia 2009, 19:02:00 - *.188.232.194
o lol prorocy :D
|
|