[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 kwietnia 2009, 21:53:51 - qmichal
Ekstraklasa: ŁKS 3-0 Arka

9 kwietnia 2009, 20:00 - Łódź
Łódzki KS 3-0 Arka Gdynia
Marcin Smoliński 38, Vahan Gevorgyan 47, Piotr Świerczewski 54

ŁKS: 30. Bogusław Wyparło - 19. Nerijus Radžius, 7. Tomasz Hajto, 16. Robert Sierant, 3. Tadas Papečkys - 17. Jakub Biskup, 13. Mladen Kašćelan, 77. Piotr Świerczewski (82, 10. Labinot Haliti), 6. Marcin Smoliński (88, 14. Paweł Drumlak), 22. Vahan Gevorgyan (72, 11. Adam Czerkas) - 21. Rafał Kujawa.

Arka: 33. Norbert Witkowski - 3. Łukasz Kowalski (65, 19. Przemysław Trytko), 4. Dariusz Żuraw, 21. Michał Łabędzki, 15. Błażej Telichowski - 6. Tomasz Sokołowski, 79. Maciej Scherfchen, 27. Marcin Budziński (46, 24. Marcin Pietroń), 9. Lubomir Lubenow (46, 18. Marcin Wachowicz), 20. Bartosz Ława - 11. Zbigniew Zakrzewski.

sędziował: Marcin Borski (Warszawa).
widzów: 6000.

Lolo - 9 kwietnia 2009, 21:54:41 - *.26.23.11
co za szybkosc :D brawo ŁKS :D

08 - 9 kwietnia 2009, 21:54:47 - *.8.116.93
Rycerze Wiosny ! ŁKS ŁÓDŹ !

adi - 9 kwietnia 2009, 21:54:47 - *.21.37.14
Brawo!

seba - 9 kwietnia 2009, 21:54:52 - *.91.131.114
sledzie polegly.hahaha beka na sto dwa.tylko L

bolo - 9 kwietnia 2009, 21:54:57 - *.8.112.65
brawo!

Stasiu - 9 kwietnia 2009, 21:55:02 - *.229.218.212
Eh...

bravo - 9 kwietnia 2009, 21:55:20 - *.29.76.12
no to po michniewiczu! Braco ŁKS

kibi - 9 kwietnia 2009, 21:55:29 - *.89.184.108
Widzew 2004
ŁKS Łódź mistrzostwo

ŁKS-iak - 9 kwietnia 2009, 21:56:05 - *.9.20.201
brawo ŁKS!!!

mik - 9 kwietnia 2009, 21:56:06 - *.89.184.164
szybko podany wynik dobra gra w drugiej połowie!

armeno - 9 kwietnia 2009, 21:56:33 - *.108.133.105

doskonale! gratulacje dla druzyny i trenera za ambicje, ambicje i jeszcze raz ambicje!
tak trzymac!

jaruniu - 9 kwietnia 2009, 21:56:34 - *.171.48.53
Polskiemu Murinjo już dziękujemy ! Uprawiaj sabotaż gdzie indziej i zabierz swoich synków.

Mecenas - 9 kwietnia 2009, 21:56:49 - *.207.240.116
Niech ta Arka leci do 2 ligi słabizna oni grają

Andrewas_C - 9 kwietnia 2009, 21:56:57 - *.190.60.143
Arka bye bye,Lechia bye bye,alez ja lubie ten kraj!

misiek - 9 kwietnia 2009, 21:56:58 - *.160.175.251
papa Czesiu..

alt25 - 9 kwietnia 2009, 21:57:09 - *.81.137.4
Brawo Smoła. W nowym sezonie zagrasz z e(L)ką na piersi w podstawowej 11.

yoda - 9 kwietnia 2009, 21:57:13 - *.89.170.196
rodowici rowno z gwizdkiem na 90minut.pl a pozniej pisza z eich 7tysi bylo

AnB - 9 kwietnia 2009, 21:57:20 - *.89.170.5
stawiałem na 3-0 .. ale dla Arki. spora sensacja

jayjay - 9 kwietnia 2009, 21:57:31 - *.105.133.248
i cóż że się LKS utrzyma jak nie dostanie licencji

mm221 - 9 kwietnia 2009, 21:57:53 - *.89.190.53
ŁKS DĄBROWA!!!!! Tylko ŁKS!!!

arka - 9 kwietnia 2009, 21:58:11 - *.190.127.5
brawo LKS. jestem kibicem Arki i szczerze gratuluje eLKSie. Arka jest slaba jak barszcz. Panu polskiemu 'murinjo' dziekujemy. Czas wyciagnac jakies wnioski, bo prawdziwych kibicow taka gra przyprawia o lzy. Kibice wierza a ci smiejszni grajkowie maja wszystko gdzies. Wazna tylko mamona. Za miast do turcji to bylo trzba na jakas wioske jechac i zzrec snieg.

grand76 - 9 kwietnia 2009, 21:58:36 - *.88.219.34
Bravo ŁKS gratulacje z Kielc

Strain - 9 kwietnia 2009, 21:58:42 - *.17.140.206 (*.10.2.61)
Arka, obok lokalnego rywala z Gdańska gra najgorzej w rundzie wiosennej.

arczi - 9 kwietnia 2009, 21:59:06 - *.140.236.145
papa Areczka szpareczka 1 liga wita
SLASK !!!!

LG - 9 kwietnia 2009, 21:59:48 - *.17.251.218 (*.168.89.12)
Gdańsk gratuluje, Klubem Łodzi jest - ŁKS !

Nafciarz - 9 kwietnia 2009, 22:00:07 - *.5.135.240
Brawo Van!!!!

piotrek - 9 kwietnia 2009, 22:00:26 - *.50.237.6
nie przepadam za ŁKS ale to co tam robi Świerczewski to mistrzostwo świata, takich jak on nam potrzeba w lidze (kolesi z jajami)

limance - 9 kwietnia 2009, 22:01:50 - *.206.36.184
TYlko super LKS LODZ

Widzewiak - 9 kwietnia 2009, 22:03:35 - *.219.78.2
Łks to dziwna drużyna przegrywają z Jagą 4:0 żeby potem wygrać z Arką 3:0 gratulacje dla nich że potrafią się podnieść

AG - 9 kwietnia 2009, 22:04:35 - *.76.161.20
z taka gra mozemy isc na ryby co najwyzej ale nie na ekstraklase ;/ szkoda ze tak to sie toczy ze dwie druzyny z pomorza graja padake Arka bay bay trzeba wyciagnac z tego jakies wnioski Murnio idz juz wstydu oszczedz (jestes Gdynianinem wiec mam szacun dla ciebie) ale widac ze ci nie idzie

poloniaksp - 9 kwietnia 2009, 22:05:15 - *.156.72.239
Brawo LKS gratulacje nad zwyciestwem z Arka arka won do 1 ligi Polonia zerwalismy zgode z Korona i Arka Gdynia!!!!! KSP

SUCHY - 9 kwietnia 2009, 22:06:08 - *.26.23.209
I właśnie tak macie grać chłopaki do końca bez odpuszczania żadnej piłki;]Kascelan świetna robota czyściłeś ich jak dzieci!Tylko ŁKS RYCERZE WIOSNY!!!

grosss - 9 kwietnia 2009, 22:06:52 - *.114.254.170
Brawo Łks.Pozdrowienia z Warszawy!!!W Łodzi tylko Łks

lukasz - 9 kwietnia 2009, 22:07:11 - *.89.185.202
widzewfan jak zwykle musi dodać coś od siebie...jesteś śmieszny i tyle widzów conajmniej 6500

SUCHY - 9 kwietnia 2009, 22:08:24 - *.26.23.209
Widzew niech się chowa tam gdzie jego miejsce czyli do 1(2)ligi taka ich rola....;]

piszczel - 9 kwietnia 2009, 22:09:32 - *.94.59.245
hohohoho, ale sie porobiło. I kto by pomyslał. Szkoda tylko piłkarzy, bo grają, a i tak spadna bez licencji.

bez pozdro - 9 kwietnia 2009, 22:09:33 - *.10.1.132
lukasz! z czego polowa to kobiety i osoby bez biletow ;D załosne.

giorgio - 9 kwietnia 2009, 22:09:46 - *.79.231.148
rycerze wiosny... szczególnie w dwóch poprzednich meczach

ryba - 9 kwietnia 2009, 22:10:07 - *.12.130.122
Brawo chlopaki!
Pozdrowienia z zielonego Belchatowa!

ck - 9 kwietnia 2009, 22:11:08 - *.185.111.117
Kielce z ŁKS!!

ŁKS - 9 kwietnia 2009, 22:12:36 - *.156.61.181
piszczel co o tym sądzisz ?

baki - 9 kwietnia 2009, 22:15:18 - *.29.72.93
Hehe ŁKS gra teraz dużo lepszą piłkę niż te wypociny Widzewa w meczu z Dolcanem.

Oldboy - 9 kwietnia 2009, 22:16:43 - *.20.22.102
Ja ci mogę powiedzieć co o tym sądzę.Postawa tymczasowa piłkarzy nie zmieni faktu,że jesteście praktycznie bezdomni,i po uszy w szambie finansowym.

xXx - 9 kwietnia 2009, 22:17:02 - *.207.133.63
No to chyba derby będą o utrzymanie:] jeśli wogóle:/ mam jednak nadzieję, że Lechia wygra z GKSem

Rado1910 - 9 kwietnia 2009, 22:18:03 - *.20.37.36
baki - byłeś na Dolcanie ???
widzów 5000 buehehehe
ŁKS sprzedanych karnetów 600
Widzew sprzedanych karnetów 3.700
to co dla nas jest podłogą, dla was jest sufitem
W Łodzi sie liczy tylko Widzew

Grudziądz - 9 kwietnia 2009, 22:20:50 - *.238.21.47
To smutne,ale Arka jest aktualnie najsłabszą dryżyną ekstraklasy. Nic nie zapowiada poprawy, a to oznaczać będzie spadek. Konsekwencje tego mogą być dla klubu wręcz tragiczne.

pelikan - 9 kwietnia 2009, 22:21:46 - *.254.60.12
Gratki i Pozdrowienia od Pelikana!!!

epp - 9 kwietnia 2009, 22:25:29 - *.171.48.53
Czesław Michniewicz żartobliwie nazywany "Murinjo" właśnie pokazał "swoją" Arkę wiosną: kapitalne transfery swoich synków, genialne przygotowania na zgrupowaniach w Turcji a na koniec skuteczna taktyka. Brawo.

guru - 9 kwietnia 2009, 22:25:50 - *.89.164.181
piszczel to ty wydajesz te licencje że wiesz już że ŁKS jej nie otrzyma? Powiem tylko loitku że znowu się rozczarujesz. Bravo ŁKS tak trzymać!!!

Rafael1974 - 9 kwietnia 2009, 22:26:56 - *.158.196.73
Widzew Łódż gra padake jak w Gorzowie będą grać tak tragicznie jaz z Dolkanem to Stilon d... im złopi i d ... z awansu :-))))))

mapa - 9 kwietnia 2009, 22:27:22 - *.172.235.24
Powiem krótko,takiej żenady w wykonaniu Naszej Mojej ukochanej druzyny nie widziałem,
Dalej niech Panowie z Sopotu sektora D chołubią(szczególnie siwowłosy członek stowarzyszenia) Ławę, dalej bedzie grał tak jak to robił dzisiaj.I co z tego iż biega i jest pseudo kapitanem,w czym w pieprzeniu już wole Ulego bo przynajmniej 1x na 5 dobrze poda .
Pieknie komentatorzy to mówili Michniewicz nie żyje na meczu.
Jest w letargu lub amoku bezruch,jakby był na neo spazminie (lek uspokajający).
Trzeba naprawdę chyba kupic Michniewiczowi okulary z większa iloscią diopri bo jest slepnący od laptopa albo ma kurza slepotę.
Jak było na Legii -rożny to wszyscy nasi do obrony.
Gdzie k...a wiązanie obrony tutaj tak samo.
Obejzyj sobie Barcelonę,Lech w telewizji i Czesławie zacznij myslec o Cetniewie lub o Zakopanym a nie o Turcji - ile taniej i prosciej.
Garnitur też bym kupił trochę szerszy bo od trenowania Naszej druzyny jakis przyciasny na brzuszku się zrobił.
BRAMKARZEM,SAMOTNYM ZAKRZEWSKIM w ekstralidze się nie utrzymamy.
Puchar Ekstraklasy to niech grajkowie i Ich trener sobie w d..ę wsadzą.Inni nie graja 1 składem i maja siły a nasi tylko z juniorkami wygraja i licza na 1 milion do podziału.
Za starego Prezesa jednak co Toyota to nie pseudo Prokom,czy też Potargowicza Panie Sampałowski tego nie było.
To Pan i Burlikowski jako pierwsi powinniscie i to jak najszybciej wyp.......ć z naszego klubu. Bo wszystko czego się dotkniecie to pieprzycie.
A może spotkanie kibiców z zawodnikami w szatni tak jak to sąsiedzi zza miedzy zrobili ?

o2 - 9 kwietnia 2009, 22:27:24 - *.193.199.2
trojka kelnerom, brawo ŁKS pozdro Motor Lublin

LG - 9 kwietnia 2009, 22:27:33 - *.206.14.168
gratulacje dla rodowitych Łodzian

. - 9 kwietnia 2009, 22:27:35 - *.219.100.86
Michniewicz miej honor i zwolnij się zanim przegrasz kolejne 2-3 mecze. Bo jeżeli się chce wygrać i się gra jednym napastnikiem to się strzela w 6 meczach 2 bramki i się jest czarną latarnią wiosny. Tu trzeba odważnej taktyki a jak się jest cykorem to tak się to kończy.,

LG - 9 kwietnia 2009, 22:29:00 - *.206.14.168
super wiadomość śledziuchy 0 rodowici 3

LG - 9 kwietnia 2009, 22:30:36 - *.206.14.168
gratulacje cieszę się wynik marzenie gratulacje

mular - 9 kwietnia 2009, 22:30:53 - *.105.197.104
Tylko widzew RTS

Twardy1908 - 9 kwietnia 2009, 22:33:11 - *.230.5.180
Kto tak gra kto tak gra jak my gramy?
Kto tak gra jak ŁKS kochany?
1 bramka 2 bramka trzecia leci!
Na tablicy 3-0 się świeci!

prezes - 9 kwietnia 2009, 22:34:31 - *.25.73.156
piszczel sie wychlił,a gdzie arkowiec?

g - 9 kwietnia 2009, 22:34:48 - *.220.87.115
"Polskiemu Murinjo już dziękujemy ! Uprawiaj sabotaż gdzie indziej i zabierz swoich synków. "
Zobaczymy jak sobie poradzicie z innym "gorszym" trenerem. Lol. Marek Motyka i II liga wita.

vt - 9 kwietnia 2009, 22:39:05 - *.199.64.44
Arke zapraszamy na łdzkie do Bełchatowa.
Bagaz bramek czeka.
B e ł c h a t o w s k i GKS!

nyrolo - 9 kwietnia 2009, 22:39:05 - *.49.233.26
gratulacje za wynik dla MZKS!! W Gdynii Tylko Stoczniowy Bałtyk Gdynia -tak jak W Poznaniu na Wildzie tylko Warta 1912 Poznań !!

retkinia t - 9 kwietnia 2009, 22:39:50 - *.26.23.27
Brawo ŁKS Kolejny super mecz A na Retkini karnawał leci do rana go go Pozdrowienia Dla Widzewa HeHeHe gdzie są wasze koszulki Retkińscy Fanatycy

gosu1908 - 9 kwietnia 2009, 22:41:59 - *.113.228.20
Klubem ŁÓDZI jest ŁKS!Rycerze Wiosny ŁKS Rycerze Wiosny!ŁÓDŹ dzisiaj popłynie!

Leon - 9 kwietnia 2009, 22:47:53 - *.41.106.141
A jak mówiłem ze bedzie pewne zwycięstwo z Arką to sie widzewskie panienki śmialy,malo cos ich wypocin dzisiaj czyżby juz sie naszym klubem nie interesowali ??

MK - 9 kwietnia 2009, 22:48:31 - *.29.81.11
Szkoda

nyrolo - 9 kwietnia 2009, 22:49:51 - *.49.233.26
W Gdynii Tylko SKS Bałtyk Gdynia!!!!

jan - 9 kwietnia 2009, 22:50:50 - *.76.211.39
To straszne, straszne, straszne...
Ale jeszcze nie wszystko stracone !
Arka Gdynia! Arka Gdynia !

as - 9 kwietnia 2009, 22:52:24 - *.184.192.56
Arka 2 liga skoro przegrywaja z takimi słabiakami.

nickpain - 9 kwietnia 2009, 22:53:39 - *.89.185.24
Rado1910- poniżyłeś się po całości. Zawsze to ŁKSowi zaniżają frekwencję, czego punktem kulminacyjnym było te rzekome 7 tys na GKSie Bełchatów.
Wam za to nie zawsze ale często zawyżają.
Poza tym kibice ŁKSu zawsze słynęli z tego, że nie kupowali karnetów a bilety w dniu meczu! Wyjątkiem są zazwyczaj derby.
Piłkarze bardzo ładna gra, z taką grą utrzymanie będzie na 100%
KLUBEM ŁODZI JEST ŁKS!

nyrolo - 9 kwietnia 2009, 22:54:44 - *.49.233.26
Pozdro Bałtyk Gdynia stara zgoda Dymbca!!! kiedyś na PP mecz z Pogonią -stara Gwardia Lecha mówiła jak tych z Górki w 1977 lub 1978 napie.... w Gdynii!!!!

blabla - 9 kwietnia 2009, 22:55:42 - *.114.121.55
Ta liga wydaje się być żałosna. ŁKS, który nie istnieje w meczu z Jagą tydzień później roznosi Arkę. Zapewne Jaga w sobotę polegnie w Krakowie. Wniosek jest prosty. Polskie drużyny są żałosne na wyjazdach i trudno tu polemizować.

nyrolo - 9 kwietnia 2009, 22:57:46 - *.49.233.26
Gratulacje dla Świerszcza za gola!!!Pozdro Świerszczu- od kibica Warty 1912 Duma Mego Rodzinnego Miasta!!!

trubelmake - 9 kwietnia 2009, 22:59:42 - *.26.23.214
ehhh Elegancko a co do RTK to kilku ... czerwonych mialo pecha
Mecz nie za specjalny ale git ze wygrana
Pozdro dla Zielonych kibiców z Bełchatowa i Gdańska

Zawiszak - 9 kwietnia 2009, 23:03:27 - *.78.92.177
Gratki Rodowici- tak trzymać, KLUBEM ŁODZI JEST - łKS!!! POZDRO Z BYDGOSZCZY
B.S.N.T.

Emilian - 9 kwietnia 2009, 23:13:54 - *.205.194.221
Brawo !!!

Koziny - 9 kwietnia 2009, 23:15:34 - *.172.254.116
...Jeden gol! Drugi gol! Trzeci leci!
Na tablicy 3:0 się świeci!!...
Cudny mecz;] Pozdro dla braci;]

mrokol - 9 kwietnia 2009, 23:22:11 - *.231.161.253
jeden gol , drugi gol, trzeci leci na tablicy trzy zero sie świeci, co za szał,co za radość jak ta Arka to słabość...ale małoletnia publika w klubie kibica nie pamięta swiecącej tablicy i jedna prośba do młodszych kolegów...jak ktoś pamięta , Mariusza który zginął jak jechał do Gdyni zabity przez pseudo kibiców Legii , to niech młodzież wie że jechał do zaprzyjaźnionych kibiców Arki, być może miłości sie zmieniają bo kiedys Widzew kochał sie jak kochający inaczej z lechią Gdańsk dlatego ostrożnie ze słowami. liczy sie tylko ŁKS

Strain - 9 kwietnia 2009, 23:26:08 - *.17.140.206 (*.10.2.61)
Blabla - nie liga jest żałosna, tylko Jagiellonia jest w formie dlatego rozniosła ŁKS, natomiast Arka poniosła sromotną porażkę z ŁKS gdyż na wiosnę, obok Lechii, gra padakę.
Górnik ma jeszcze szanse na baraże, bo pomagają mu kluby z Trójmiasta. Zarówno ten z Gdynii, jak i z Gdańska.

KSC Nakło - 9 kwietnia 2009, 23:27:48 - *.42.253.187
Bravo eŁKSa
pozdrowionka od KS Czarni 1923 Nakło
19Z46 ZAWISZA FC NAKŁO

Arkowiec87 - 9 kwietnia 2009, 23:27:50 - *.190.117.55
mapa masz swieta racje....
k....a panowie co to jest? Ława to najwieksze dno na boisku a sciagniecie Ljubienova zamiast Ławy to szczyd debilizmu panie "trenerze" Mam tylko nadzieje ze to co dzis przeczytalem o Jonczyku to prawda i jego zwolnienie z miedziowych zbiegnie sie ze zwolnieniem naszego super "trenera" i moze na powrot do nas wroci.... Ale oczywiscie panowie z zarzadu a w szczegolnosci pan Samplawski niech czerpia kase skad inad i wyp....ja z naszego klubu!
ARKA TO MY!!!!!

nyrolo - 9 kwietnia 2009, 23:29:25 - *.49.233.26
do mrokol proszę opisz w jakich latach była zgoda Arki i Łks? Bo ja pamiętam czasy zgody KKS I SKS Bałtyku Gdynia!!! Pieśn o Mariuszu to w 1984 wszyscy śpiewali!! Nie ma jusz Mariusza w Lódzkim ŁkS !!! Cudowna Pieśń! Pozdro Łks od kibica starego- Warty Poznań!!

mrokol - 9 kwietnia 2009, 23:33:38 - *.231.161.253
nyrolo- z całym szacunkiem bo miałem kolege kibica Bałtyku ale sam mówił ze taknaprawde w Gdyni rządzi Arka . Zgoda była napewno na początku lat 80 tych, Mariusz jadąc do przyjaciół z Arki Gdyni zginąl 26 lat temu

ŁKSIRLANDI - 9 kwietnia 2009, 23:35:01 - *.27.116.50
pozwole sobie nieskromnie zauwazyc, ze naisalem po meczu z Polonia, ze nasz ŁKS sie na luzaku utrzyma, bedzie wygrywal sensacyjnie i sensacyjnie przegrywal, tak wiec mamy swoista hustawke, ale... spoko
skoro sie utrzymamy powinnismy sie skoncentrowac na tym, zeby nasz klub byl w koncu zawodowy i na przyklad na poczatek znalazl Sponsora, pozdrawiam.

nyrolo - 9 kwietnia 2009, 23:38:28 - *.49.233.26
dzięki Mrokol jesteś spoko gość!!!A SKS tak z sentymentu bo zawsze do nas przyjechali!!!

Lukas - 9 kwietnia 2009, 23:40:58 - *.10.203.174
Brawo! Przyjemnie się czyta takie informacje
Miejmy nadzieję, że po sezonie większość zawodników zostanie, a ŁKS pozyska poważnego inwestora!
Tylko WIDZEW

Koziny - 9 kwietnia 2009, 23:48:06 - *.172.254.116
Większość zawodników zostanie?? Poważnego inwestora?? To możesz włożyć między bajki:/ Będzie Pasożyt G., który jak zawsze na jesień wyprzeda pół składu, żeby zarobić:/
Goszczyński!! Co?? [cenzura]

englantier - 10 kwietnia 2009, 0:10:17 - *.33.64.152
brawo EŁKSA, pozdro dla Karolewa!

dziwak - 10 kwietnia 2009, 0:40:03 - *.79.153.240
ale szybko podany wynik, normalnie jestem w szoku ze takie rzeczy sie zdarzaja

pozytywny - 10 kwietnia 2009, 0:41:38 - *.10.239.157
ŁKS rozegrał naprawdę dobry mecz. W Arce mimo wszystko najlepszy był Ława.

mes - 10 kwietnia 2009, 0:56:32 - *.24.0.38
Jestem pod wrażeniem gry ŁKS. Szczególnie z Bodziem W, ktory (biedny) ma na oko już z 10kg nadwagi, a Wahan Geworgian jakies 6-7kg.
Nawet Tomek Hajto nabrał krągłości. Widać, że w ŁKS dzieje się coraz lepiej. I oby tak dalej! Drżyjcie następni chuderlawi przeciwnicy!!! Po nadchodzących Swiętach Rycerze Wiosny dopiero pokażą klasę i wszystkich kolejnych docisną i powalą na ziemię!!! Czekam z niecierpliwością!!!

ŁKS Londyn - 10 kwietnia 2009, 0:58:50 - *.155.27.126
brawo ŁKS ! Szkoda,że nie byłem na meczu ale już niedługo powrót z emigracji. Forza Biało- Czerwono- Biali !!!

ŁKS ŁÓDŹ - 10 kwietnia 2009, 2:03:36 - *.113.228.93
Zetka Tychy Resovia ŁKSa
pozdro B.S.N.T.

ebfouabu - 10 kwietnia 2009, 2:40:03 - *.189.1.16
7 tysiecy widzów ? heheheheh bez jaj

siwko - 10 kwietnia 2009, 6:06:00 - *.219.220.84
Brawo ŁKS,gratki z Bełchatowa.Kto nie skacze ten...

FC India - 10 kwietnia 2009, 7:32:09 - *.138.227.10
No i piękna wiadomość. 5000 km różnicy a wiara pozostaje.
Łódzki Klub Sportowy FC India.

RF08 - 10 kwietnia 2009, 8:49:01 - *.168.185.88
Znowu widzewiacy piszą nie pod swoim tematem ;] A z ciekawości tak zapytam gdzie macie auta widzewiacy na Retkinii? Chyba mieliście pecha wczoraj i wracaliście pieszo na wieś :D
RETKIŃSCY FANATYCY 08 !

kiki - 10 kwietnia 2009, 8:55:09 - *.31.205.140
Katastrofa Arki. Już od dawna było wiadomo ,że poza Żurawiem obrony nie ma. Nażelowany Telichowski, Kowalski który poza autami go nie widać, łabędzki to katastrofa. Czesiu nie trzeba było zmieniać Ljubenowa i Budzińskiego bo akurat środek grał dobrze , należało wprowadzić za Kowalskiego drugiego napastnika i spokojnie grać. Niestety rozwaliłeś dobrze grający i walczący środek a to jest klucz do wygrywania. Wprowadzanie pietronia to żałość, czasem strzeli ale w destrukcji 0. Wachowicz powinien grać od początku za Kowalskiego . I połowa poza straconą bramką była niezła, dużo walki szeryf i budziński walczyli z Świerczewski i spółką. Nie wolni się poddawać- Czesiek niech zostanie tylko niech wyciągnie wnioski i wygrywać.

19Ł08 - 10 kwietnia 2009, 9:05:47 - *.26.193.201
Tylko ŁKS ! Jedno miasto Łódź jeden Łódzki klub ! ŁKS!

bora - 10 kwietnia 2009, 9:05:50 - *.205.49.61
Jończyk wracaj!

pimpek - 10 kwietnia 2009, 9:07:22 - *.10.5.75
Jeśli już piszecie o jakichś koszulkach czy autach to sprecyzujcie. Koszulki retkińskich Widzewiaków ? To już na Retkini widzewiacy chodzą w koszulkach Widzewa ? Jeśli tak to nie dziwią pozdrowienia od Bałtyku i od Warty. Jeszcze Polonia W-wa was pozdrowi i już będzie jasno. Bez napinki, ja was nie widzę jak Bałtyk w Gdyni ale pomyślcie dzieciaki co piszecie.

łodzianin - 10 kwietnia 2009, 9:13:57 - *.199.105.35
W Łodzi tylko Widzew się liczy.
Rts Widzew Łódź dumą Łodzi jest!!!

lkspadlina - 10 kwietnia 2009, 9:18:14 - *.199.105.35
jedno miasto jedna sraka to Łks ta padaka!!!
Tylko Widzew w naszych sercach!!!

fcmoscow - 10 kwietnia 2009, 9:23:15 - *.29.175.214
Arka Gdynia na pewno nie spadnie. Podobnie jak i Cracovia! Jest nas trzech: ARKA CRACOVIA LECH!.

Fan - 10 kwietnia 2009, 9:23:42 - *.238.18.18
Kto tak gra kto tak gra jak my gramy?
Kto tak gra jak ŁKS kochany?
1 bramka 2 bramka trzecia leci!
Na tablicy 3-0 się świeci!

RF08 - 10 kwietnia 2009, 9:25:43 - *.168.185.88
spójrzcie na IP dwóch wpisów które są wyżej od mojego ;]

RF08 - 10 kwietnia 2009, 9:27:00 - *.168.185.88
Mowa o numerze 88.199.105.35 ;]
Miłego dnia widzewiacy ;]

widzewek - 10 kwietnia 2009, 9:38:10 - *.193.160.241
klub seniora ma farta ....... tylko widzew

tedy - 10 kwietnia 2009, 9:41:35 - *.113.225.85
do fanów Arki
nie możecie mieć pretensji do pojedyńczych zawodników , wszyscy grali 10 metrów mułu .
MIchniewicz jest dno i teraz to wychodzi na jaw miał takie aspiracje ...eh żenada !

Dziadek_AG - 10 kwietnia 2009, 10:38:18 - *.55.48.19
Prawda jest taka, że treneiro nie ma spójnej koncepcji prowadzenia drużyny.
Kiedy nastał po Jończyku to z rozpędu wygraliśmy jeszcze parę meczy.
Potem zaczęła się padaka. I obietnice treneiro, że trzeba dać mu przepracować zimę i on to wszystko poustawia.
Prawda jest taka, że synkowie są bez formy, albo mają jej na 15 minut gry. Anderson to porażka, Pietroń miewa błyski, ale zbyt rzadko.
Ustawianie drużyny defensywnie powoduje, że nie strzela się bramek, a gra wygląda beznadziejnie. Do tego dziurawa obrona z grajkami, którzy są przed emeryturą, albo których nikt nie chciał gdzie indziej i efekt gotowy.
Do tego problemy z finansowaniem klubu.
Zastanawiam się, czy w przyszłym sezonie wykupywać karnet. Jeżdżę na mecze po 100 km w jedną stronę, płacę ciężkie pieniądze i za to muszę oglądać beznadzieję, za którą mi po prostu wstyd. Abonament C+ jest tańszy i zawsze mogę sobie otworzyć piwo.
Nie wiem, czy ktoś sobie z tego zdaje sprawę, ale panowie zabijacie futbol, tego się nie da oglądać.
Nigdy nie byłem zwolennikiem treneiro.
A to, że ktoś jest gdynianinem nie jest jeszcze dla mnie wystarczającym powodem do szacunku.
Brawo ŁKS, jestem pod wrażeniem.
A nawiasem, za starych lat śpiewało się: "Więc zaśpiewajmy na ich cześć, niech żyje Arka, ŁKS, niech żyje Arka, Zawisza też". Pozdrowienia dla kumpli ze starej zgody.

axeman - 10 kwietnia 2009, 10:49:36 - *.137.253.40
kiedys bylem z kumplem na piwku w Lodzi u eLKSiakow,bylismy na jakims boisku.wpada Widzew i co?lksa ucieka zostawiajac mnie i kumpla na pastwe losu.Widzew zachowal sie honorowo,odprowadzili nas na dworzec.chcialbym nadmienic ze moj klob mial wtedy zgode z LKSem.na szczescie to przeszlosc

KKS - 10 kwietnia 2009, 10:54:57 - *.173.30.236
A na Lecha sie spieli

MAM - 10 kwietnia 2009, 10:55:30 - *.8.139.47
czesiek medialny trenerek, chyba nie płaci już prasie i go wszyscy zwalniają. Trochę odpuscił swój PR...
Może z LA Galaxy ma znowu ofertę ???

ŁKS RTK - 10 kwietnia 2009, 11:13:19 - *.241.249.45
100 lat za nami, kolejne przed nami ŁKS ŁÓDŹ RF 1908-2008 !!

Koneser - 10 kwietnia 2009, 11:25:08 - *.189.129.126
Arka w grze bloku defensywnego zbiera owoce ''konsekwentnej''polityki kadrowej swojego trenera.Pytanie do trenera.Dlaczego w podstawowej
jedenastce gra beznadziejnie słaby Błażej Telichowski? ''Gra'' tego piłkarza od początku rundy wiosennej ekstraligi może doprowadzić pozostałych piłkarzy z bloku defensywy do udaru mózgu.O zdrowiu kibicach nie wspomnę.Przecież widać to jak na dłoni,że ''piłkarz'' ten nie posiada przede wszystkim cech psychofizycznych do wystepów na boiskach ekstraligowych.Można zauważyć ,że w każdym swoim następnym występie popełnia coraz więcej błędów.Prawdopodobnie odbywa się już proces ''spalania psychicznego''
Naturalnie bardzo słabą grą ''obrony'' nie należy obciążać jednego zawodnika.Tylko,że pozostali zawodnicy musza wiedzieć,że grają w obronie w czteroosobowym składzie.Ostatni ''występ'' w Łodzi pokazał,że obrona ma wielke problemy w ustawieniu linii spalonego. Prośba do piłkarzy.Nie dotyczy to Żurawia.Nie ''kreujcie'' gry w obronie.Powiem po męsku.Jeżeli Żuraw ''wyjeżdza'' do przodu,to wy...ać z nim.
Dłużej nie można tolerowć takiej gry.
W związku ze zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi,życzę piłkarzom zdrowia i wyższej formy sportowej.Trenerowi trafnych decyzji szkoleniowych,a fanom gdyńskiej Arki siły psychiki w kibicowaniu Naszym bohaterom.

boromir - 10 kwietnia 2009, 11:39:06 - *.168.106.41
wasz klub zamiera...jak i wy bezwyrazowi kibice

resovia - 10 kwietnia 2009, 11:45:44 - *.163.106.129
brawo łks pozdro!!!

(L) - 10 kwietnia 2009, 12:11:27 - *.31.22.153
Brawo ŁKS !! Pozdro od (L)egii jestescie wporzadku w przeciwienstwie do tych smiesznych widzewiaczkow co sie napinaja ze wy kasy niemacie ale pokazujecie ze becki dostaliby nawet jakby mieli miliardy Pozdro!!

arkowiec - 10 kwietnia 2009, 12:24:20 - *.142.178.81
Koneser masz racje z Telichowskim ale jest jeszcze duzo innych bledow po co wystawia Kowalskiego zamiast Sokolowskiego po co gra Pietron ktory prezentuje antyfudbol zamiast Ola ktory jest doswiadczonym zawodnikiem po co w ataku gra osamotniony Zakrzewski a nie naprzyklad z Wachem lub Trytko bo jak sie ma kiepska obrone to trzeba atakowac , jednym slowem to co robi Michniewicz to nic innego jak taktyka Stawowego na sile lansuje swoich pilkarzykow.

zygmus - 10 kwietnia 2009, 12:26:10 - *.12.36.22
Do Axeman:
Wpadamy z grupą kolegów Widzewiaków na jakieś boisko, na którym widzimy grupkę znienawidzonych eŁKSiaków i dwóch kumpli z ich ówczesnej zgody radośnie popijających razem piwko. Jesteśmy na tyle bystrzy, że potrafimy odróżnić jednych od drugich. Tych pierwszych gonimy, a ich kumpli grzecznie odprowadzamy na dworzec opowiadając sobie historie o tym, jaki ten ŁKS jest be. W końcu tacy jesteśmy honorowi, że zgody naszego wroga są naszymi zgodami.
Widzisz gdzieś brak logiki w tej opowieści?
Odstaw ten komputer, bo ci szkodzi.

et - 10 kwietnia 2009, 12:33:45 - *.76.169.188
Brawo ŁKS pozdrowienia z Katowic.GKS PONAD WSZYSTKO!!Życzymy utrzymania!!

pimpek - 10 kwietnia 2009, 12:51:37 - *.10.203.218
(L) , pozdrawiaj swoich kumpli, wojskowy relikcie PRLu. Pasujecie do siebie jak ulał.
Legła I nibyŁodzki KS. Skąd grajki ŁKSu brali kasę w latach 70tych czy 80tych ? Właśnie z komunistycznych fabryk i zakładów.A teraz robicie i jedni i drudzy z siebie wielkich antykomunistów.Gdyby nie PRL to by takich wynalazków jak Legia nie było.Bo by was Polonia zdeptała jak mrówki. A wy byście mogli szukać swoich przodków na Wołyniu. ŁKS ma lżej bo pojadą na Doły albo na Stary Cmentarz i szybciej znajdą.

gracu - 10 kwietnia 2009, 13:14:54 - *.25.118.138
wszyscy mówią że poleci Odra Górnik Cracovia Lechia, a większość z nich zapomina o Arce bo z tym footballem Arka daleko nie zajdzie. POzdRo z Wodzisławia
kibic ODRY

Odra Opole - 10 kwietnia 2009, 13:15:46 - *.3.100.110
Ciekawe! Oglądałem mecze MZKS-u i ŁKS-u wiele jak na ten sezon i stawiałem na MZKS, a wynikało to z obserwacji, z których wynikało, że MZKS wygra ten mecz, a tu taki wynik. Nic nie rozumiem, pozdrawiam kibiców w Łodzi i Gdyni.

ŁKS Hools - 10 kwietnia 2009, 13:28:16 - *.89.191.66
Axerman... cóż pisanie klub przez "ó" świadczy, że masz maksymalnie 10 lat, a stadion widziałeś na obrazkach jeśli w ogóle. Tylko biorąc pod uwagę Twój wiek to nie mogłeś żyć w latach tej zgody... cóż opowiadałeś może historie ojca?? inna ciekawostka, że kiedy istniała ów zgoda ŁKS był zdecydowanie jedną z najbardziej liczących się ekip jeśli chodzi o hool's, a po rywalach z za miedzy mogli przebiec.

pozytywny - 10 kwietnia 2009, 14:10:40 - *.10.222.239
Z Arką była kiedyś największa zgoda. A klub kibica Widzewa powstał dzięki zaangażowaniu kibiców ŁKS. Inne czasy i kibice.

banana - 10 kwietnia 2009, 14:14:12 - *.145.139.13
Się teraz zastanawiam czy to Jaga taka mocna, bo przecież wbiła LKS siedem bramek, czy to po prostu liga jest tak żałosna, że każdy z każdym może wygrac...?

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 14:17:12 - *.128.47.154
ŁKS to najbardziej zaskakująca drużyna tej wiosny, ale w całokształcie według mnie w sportowej walce utrzyma się w lidze. Teraz jednak powstaje pytanie, co dalej? I tu mam wyraźne obawy. Czy utrzymanie nie będzie życiem ponad stan? Przypominam że klub ma kłopoty finansowo-organizacyjne, które już teraz są spore, a dojdą następne. Każde zwycięstwo piłkarzy powoduje dodatkowe obciążenie budżetu, a przecież niektórzy piłkarze mają niskie pensje, ale obiecane duże, godziwe pieniądze jako premie za utrzymanie. I te premie zachwieją i tak juz b.słabą zdolność finansową klubu. Czy nie powstanie syndrom ŁKS PTAK gdzie sukces sportowy przerósł wszystkich? Nie wierzę, aby ŁKS pozyskał poważnego inwestora, będąc bezdomnym, z olbrzymimi długami. Zresztą tyle lat nikt z prawdziwych inwestorów nie próbował zainteresować się klubem bo jego działania znacznie odbiegają od cywilizowanych działań.

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 14:21:31 - *.128.47.154
I jeszcze jedno w perspektywie następnego sezonu. Bodzio już nie będzie ani lepszy, ani młodszy, to samo Hajto, Swierczewski, Drumlak czy Adamski. Smoliński wróci do Legii. Młodych, zdolnych np. Kujawę działacze mogą chcieć sprzedać bo będzie potrzebna kasa. Więc będzie budowa nowej drużyny, szukanie wolnych zawodników najlepiej za darmo. I tak można przez lata walczyć o utrzymanie tylko czy oto powinno w tym wszystkim chodzić?

pozytywny - 10 kwietnia 2009, 14:38:48 - *.10.222.239
Większość klubów w Polsce jest bezdomnych, ponieważ grają na obiektach który należą do MOSIR. Większość też jest biedna, ale ci co mają za sobą dużą grupę prawdziwych kibiców są co najmniej 60 lat w ekstraklasie.

wdz - 10 kwietnia 2009, 14:49:35 - *.20.28.76
gratulacje zza miedzy dla bezdomnych! zycze utrzymania

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 14:51:55 - *.128.47.154

Do "pozytywny" - Albo źle Cię zrozumiałem, albo Twoja wypowiedź jest niefortunna. Bo wg. mnie dużą grupę prawdziwych kibiców mają np. Widzew, Arka, GKS Katowice, Zawisza Bydgoszcz itd, a przecież nie grają 60 lat w ekstraklasie. Pominąwszy już nieścisłość nazewnictwa, bo żaden klub nie gra w "ekstraklasie" 60 lat, ale jak rozumiem miałeś na mysli też pierwszą ligę.

wojtas - 10 kwietnia 2009, 14:56:32 - *.190.126.85
Jestem w dole. Z taką grą i tokiem myslenia trenera to faktycznie na środek I Ligi !!!
Michniewicz - czyżby to Twoje ostatnie podrygi ???

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 14:56:48 - *.128.47.154
A uściślając wypowiedż "pozytywnego" tylko 4 kluby grają 60 lat w ekstraklasie: Legia, Wisła, Ruch i ŁKS

armeno - 10 kwietnia 2009, 15:12:44 - *.25.236.46
z przyjemnoscia czytam wypowiedzi takich ratlerkow jak pimpek. gula skacze, co nie?
ŁKS!!!

pozytywny - 10 kwietnia 2009, 15:25:09 - *.10.222.239
Dobrze mnie zrozumiałeś, każdy ma swoje zdanie i niech tak zostanie. Czy ja neguję Twoje wróżby na przyszły sezon dla ŁKS, może tak będzie a może nie. Chciałem Cię trochę dotchnąć tymi 60 latami i mi się udało. A co do nazwy "ekstraklasa"to przed zmianami na 1 ligę też mówili ektraklasa.

aqq - 10 kwietnia 2009, 15:48:23 - *.205.174.95
armeno - nie podniecaj się za bardzo. Po czym ten gul ma skakać? Po wygranej z drużyną broniącą się przed spadkiem???? To tylko u was mecze-legendy to wygrane ze słabeuszami, takimi jak Craxa czy Arka. Znowu piszecie, że "dla takich chwil warto żyć..." Groteska. I gdzie byłeś tydzień temu po meczu z Jagą "kibicu"?

kolo - 10 kwietnia 2009, 16:33:12 - *.113.225.11
Rozborski - Goszczyński też nie jest wieczny... a na dzień dzisiejszy sprawy finansowe ŁKS ma załatwione, nie ma już zobowiązań wobec ZUS-u, Urzędu Skarbowego, MOSiR-u, pensji. Na dzień dzisiejszy ŁKS dzięki panu Klejmanowi wyszedł na 0... i jedynie wykupienie akcji Goszczyńskiego i Breiktasa, a następnie ponowne ich sprzedanie, pozwoliłoby na stabilną sytuację i normalny byt w klubie.
Jedni mają teorie że w Ekstraklasie powinny grać drużyny z sukcesami, inni mówią natomiast, że tylko drużyny z dużych miast, a są jeszcze tacy co uważają że liczy się kibic i wielkość widowni albo że tylko bogate kluby.
I może dobrze że w ekstraklasie grają zróżnicowane drużyny, jest o wiele ciekawiej. Pieniądz nie gra (przykład - ŁKS biednie ale grają i mają prawo grać, bo wywalczyli ten awans i nikt siłą ich nie może zdegradować) ale pieniądz gra, o mistrza Polski (Wisła, Lech, Polonia, Legia).

z1946 - 10 kwietnia 2009, 17:25:20 - *.94.232.110
Nie mam nic do Arki, moze nawet wrecz przeciwnie, ale jak ktos spada z Ekstraklasy do I ligi za korupcje, a potem zajmujac 7 miejsce w I lidze awansuje, za... korupcje innych to dla mnie sa pierwsi do spadku. Po prostu, latwo przyszlo, latwo poszlo. ŁKS gratulacje - fajnie ze czasem wygra sport.

brodo - 10 kwietnia 2009, 17:59:48 - *.254.152.38
ŁKS jak co roku robi swoje wiosną i utrzymanie się im należy. Kwestię licencji i przyszłości pomińmy, bo w tej chwili liczy się tylko postawa na boisku. Rok temu też miało być krucho, a jak widać najgorzej nie jest.
Arka jest cienka jak barszcz, ale tak to już jest jak do Ekstraklasy niektórzy wchodzą kuchennymi drzwiami.
Mecze z ŁKSem zawsze były fajne, gratulacje za 3 punkty od kibica Jagi.

mitas1954 - 10 kwietnia 2009, 18:14:39 - *.161.40.107
to tylko swiadczy jak Jaga jest silna

mitas1954 - 10 kwietnia 2009, 18:15:41 - *.161.40.107
to tylko swiadczy jak Jaga jest silna

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 18:26:17 - *.25.164.10
Do "kolo" - zgadzam się Goszczyński też nie jest wieczny, ale to nie kończy problemu. Bo tak czy siak zostawi po sobie zgliszcza. Nieprawdą jest że ŁKS ma załatwione sprawy finansowe. Może jeśli chodzi o pensje to tak (nie wiem), ale zarówno z ZUS-em jak i Skarbówką to są tylko umowy ratalne, a nie zapłacone w całości długi. Dzięki Klejmanowi ŁKS na razie nie wyszedł na zero, a jedynie zażegnał chwilowo zagrożenie dot. nie otrzymania licencji. Mam nadzieję, że Klejman nie jest drugim Grajewskim, który po lichwiarsku "wspierał" klub w imię "miłości".(miłości chyba do kasy).

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 18:39:46 - *.25.164.10
Do "pozytywny" - szacunek dla Ciebie i innych Fanów klubu, który ponad 60 lat gra w "ekstraklasie" tworząc w ten sposób historię Polskiej piłki nożnej. Czy mnie "dotknąłeś"? Myslę, że nie bo jako kibic Widzewa nie mam się czego wstydzić. Widzew grał mniej w najwyższej klasie rozgrywkowej, ale sądzę, że też stanowi kartę historii naszego futbolu. Czasem piękną (wspaniali kibice, wielkie mecze, znakomici piłkarze, działacze np. Sobolewski)czasem wstydliwą (część kibiców, fatalne mecze, kiepscy piłkarze, skorumpowani działacze). Ale na pewno nie jest klubem bezbarwnym. Ma w sobie ten klimat, to coś co powoduje, że mimo róznych upadków jest się z tym klubem na dobre i złe i się tego człowiek nie wstydzi. Wróżb odnośnie ŁKS-u nie dokonywałem, poruszyłem tylko temat który kiedyś w moim Widzewie istniał.

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 18:46:13 - *.25.164.10
Pytanie do admina: czemu dostałem bana wyrazając sprzeciw przeciwko wpisowi niejakiego "armeno"? To on swoim wpisem próbował kogoś upokorzyć, a ja zadałem tylko pytanie "Kim w takim razie on jest?
Za to pytanie dostałem bana, a w/wymieniony wpis "armeno" nawet nie został usunięty. Pytanie adminie dlaczego? Jaka była Twoja interpretacja? I dlaczego nakładane sa bany bez możliwości obrony? Przypominam, że zgodnie z wpisem "90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania" - ja nie naruszyłem regulaminu, a juz na pewno nie byłem skrajnym przypadkiem. Skąd więc ban?

yyyy - 10 kwietnia 2009, 19:08:17 - *.183.32.4
Tylko Czerwona Armia z Pruszkowa .

RDST1910 - 10 kwietnia 2009, 19:17:20 - *.89.183.209
@Rozborski-ja tez mialem bana napisalem jakis tekst nie odpowiadajacy tematowi ? jezeli nie naruszyles regulaminu nie powinnes miec bana "Widzew bogiem i nalogiem" pozdro

Człowiek - 10 kwietnia 2009, 19:24:18 - *.77.88.89
I to jest ta wielka Areczka, która walczy o pierwszą 5 tabeli?

RDST1910 - 10 kwietnia 2009, 19:45:02 - *.89.183.209
Rozborski-zgadza sie nie powinien byc nalozony ban za tekst nieodpowiadajacemu tematowi ale ja tak mialem przez pare miesiecy nie moglem wysylac komentarzy!!! podobno byla awaria serwera u nich juz puzniej moglem wysylac komentarze ? pozdro dla cibie. pozdro Widzewiacy

pozytywny - 10 kwietnia 2009, 19:51:57 - *.10.229.224
Do Rozborskiego- Widzew tworzył historię naszej piłki w latach 80, gdy ograł Juve,Liverpool,Rapid i jeszcze kilku. Może nie wszyscy kibice Widzewa wiedzą, ale te mecze były na naszym bazarze. Ty raczej wiesz sądząc po pseudonimie.Jednak ostatnie lata Widzewa to tylko sprawy sądowe,korupcja,brak licencji, spadek z ligi i ciągłe najeżdżanie na brak pieniędzy w ŁKS. Wyjaśnij mi tylko jedno jeżeli potrafisz, dlaczego macie licencję po starym Widzewie, a długów już nie.Tylko nie pisz że RTS przejął jakieś tam miejsce od G.i P. i przekazał nowej spółce a długi zostały u G. i P. Jest to prawnie niemożliwe. W ŁKS są długi od 100 lat ale zawsze spłacane. Zresztą wystarczy, mamy święta.

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 20:03:15 - *.25.164.10
@"pozytywny" - Zacznę od tego, że ja nie narzekam na brak pieniędzy w ŁKS-ie po to by upokorzyć ten klub czy jego kibiców. Jak juz napisałem sam to przerabiałem w Widzewie i wiem jak fatalnie się odbiera działaczy w takich okresach, gra się trudniej, a i kibic jest b. sfrustrowany. A poruszyłem problem kasy bo jestem łodzianinem, który mimo ze kibicuje Widzewowi to nie jest przepełniony nienawiscią do ŁKS-u bo pamięta gdzie kiedyś Widzew grał mecze i kto mu kibicował (ale to nie może stanowić o wszystkim i gloryfikowaniu ŁKS-u bo dam przykład jako człowiek np. musiałbym ciagle gloryfikować małpę, jako że nauka przyjmuje, iz człowiek pochodzi od małpy). Tak więc pamiętam o korzeniach, ale żyję teraźniejszością. Odnośnie licencji nie będę Ci już wyjaśniał. Skoro nie zrozumiałeś, że wolałbym grać nawet w B-klasie niż borykać się z takimi pytaniami jak Twoje czy też wiedzą o korupcji Szymańskiego. Jeszcze tylko jedna poprawka do Twojej wypowiedzi. Widać było to prawnie mozliwe, skoro Widzew dostał licencję i dla ułatwienia dodam, ze sam jej sobie nie przyznał.

Rozborski - 10 kwietnia 2009, 20:06:48 - *.25.164.10
Zresztą uważam, że pytanie o licencje Widzewa w swietle niezrozumiałych decyzji o przyznaniu licencji ŁKS-owi na granie na stadionie przy al. Unii 2 (na którym kiedyś Widzew święcił triumfy) nic nie wnosi.

pozytywny - 10 kwietnia 2009, 20:41:16 - *.10.229.224
Ostatni raz się odnoszę do licencji ŁKS i Widzewa. Ostatnio ŁKS miał problem z masztami i zadaszeniem trybuny. Maszty otrzymały homologację, a i prowizoryczne zadaszenie powstało. Goszczyński podpisał ugodę na spłatę ratalną zadłużenia w ZUS-ie i Skarbówce. Sprzedał kilku piłkarzy żeby spłacić innych. Tylko u nas wszystko odbywa się na ostatnią chwilę, dlatego o tym tak głośno. Ot i całe niezrozumiałe decyzje o przyznanie licencji.Nie musisz mnie poprawiać, skoro Widzew ma licencję prawnie, to ktoś zrobił coś bezprawnie. Sprawa i tak będzie miała swój finał we Wrocławiu.

koti - 10 kwietnia 2009, 22:27:10 - *.205.228.92
Nic nie jest ważne tak jak to że obie drużyny grały za 6 pkt a to właśnie ŁKS-owi udało się je zdobyć,zwolnić drugiego trenera w tej rundzie(co akurat miłe nie jest)ale efektowne za to że ŁKS wygrywa,no i na wyróżnienie zasługuje Kuba Biskup najlepszy na boisku-wspaniała technika,drybling,spryt i szybkość.Kuba wracaj do Gdańska tu twoje miejsce, Lechia nie spadnie!!!!!!!!Słyszałem, że zostałeś tatusiem.Gratulacje i Pozdrawiam

pimpek - 10 kwietnia 2009, 23:33:27 - *.10.236.37
(L) luzuj pośladki bo wybuchniesz.Bredzisz. Nam zarzucasz wiejskość a sam skąd jesteś ? Z Garwolina ? Dziadek snopki przerzucał a ty wielki warsiawiok.
To że teraz Legia nie bierze zawodników do wojska to tylko kwestia tego że PRL się skończył.
Bo tak to byście pewnie nadal chętnie skubali wszystkich i brali grajków za free.
Skąd się wziął skrót CWKS ?Przed wojną chyba tego nie było. Legia, co ? 2:3

Limanka - 10 kwietnia 2009, 23:40:45 - *.8.115.88
SUPER EŁKSA POZDRO!
1GOL
2GOL
3 LECI.... NA tablicy 3;0 sie siwieci! Co za gol! CO za szał! Co za Radość! ta drużyna przyjezdnych to słabosć !
1905&1908&1946&1971

komentator - 11 kwietnia 2009, 12:33:25 - *.20.21.14
*mnie denerwuje (poprawka)

gojas - 11 kwietnia 2009, 17:01:03 - *.160.92.98 (*.0.1.190)
arka jest cienka jak polsilver.

Obrzydliwy - 11 kwietnia 2009, 18:53:03 - *.22.209.108
Który ŁKS jest prawdziwy ?
Ten, co grał w Białymstoku, czy ten co pokonał Arkę ?
Dziwne metamorfozy przechodzi ta drużyna.
Podobnie rzecz się tyczy Arki, w Zabrzu rozgrywa jedno z najlepszych spotkań wyjazdowych, w Poznaniu obezwładnia wszechpanującego Lecha.
Tymczasem w Białymstoku i Łodzi gra poniżej jakiegokolwiek poziomu. Do tego warto jeszcze dorzucic mecz z Piastem, na własnym boisku.

bodekj - 11 kwietnia 2009, 21:05:21 - *.89.190.66
co sie stało kupili mecz ?

BiałyRTS - 11 kwietnia 2009, 21:23:00 - *.108.215.173
ilu nagle RYCERZóW WIOSKI.TYLKO WIDZEW RTS!!!!!

git - 11 kwietnia 2009, 23:05:57 - *.89.164.181
no to wyniczki tej kolejki super w sam raz pod ŁKS , mam propozycje dla koszernych z widzewka ażeby się udzielali w relacji z ich remisowego meczyku z Gorzowem, która jest notabene nieco wyżej.

ja - 12 kwietnia 2009, 9:50:56 - *.74.50.129
Brawo!!!!ŁKS!!!

(L) - 12 kwietnia 2009, 13:22:25 - *.31.38.207
Pimpek bedziesz zyl tym meczem 2:3 bo zyjesz historia a ja Ci przypomne 6:0 w 2004 jak z płaczem odjechaliscie i spadliscie hehe nigdy nie bedziecie wielcy jak Legia!

HOODY - 12 kwietnia 2009, 13:58:54 - *.10.205.150
(L)A wy nigdy nie byliście wielcy jak WIDZEW

git - 12 kwietnia 2009, 14:07:01 - *.89.164.181
hahahaha hoody a moze boody czytaj ze zrozumieniem icku

HOODY - 12 kwietnia 2009, 14:16:21 - *.10.205.150
No właśnie do szkoły uczyć się umiejętności rozróżniania formy wypowiedzi i odnajdywania w nich ukrytych podtekstów.Jesteś dziecko jakby to nazwać...a sam sobie odpowiedz.

(L) - 12 kwietnia 2009, 23:37:49 - *.31.38.207
Hoody wez sie nie osmieszaj jednym meczem sie zaslaniacie to byly wtedy dwie wielkie druzyny jednak widzew obecnie nie jest tym co kiedys Legia nadal jest w czołówce wiec troche obiektywizmu

(L) - 12 kwietnia 2009, 23:38:50 - *.31.38.207
Pozatym to nie ten temat jeszcze raz Brawo ŁKS!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas