|
|
20 maja 2009, 7:37:47 - koofel
Od przyszłego sezonu Liga Mistrzów w nSport i Polsacie
Liga Mistrzów przez najbliższe trzy lata zostaje w kanale nSport. Dwa mecze w tygodniu i skróty pokaże otwarty Polsat. Obie stacje zapłaciły w sumie UEFA blisko 30 mln euro. Największym przegranym jest TVP, która nie zdobyła ani jednego pakietu - informuje Gazeta Wyborcza.
O prawo pokazywania najważniejszych futbolowych rozgrywek w Europie walczyły TVP, Polsat, nSport i konsorcjum Orange Sport z Canal+.
TVP i Polsat rywalizowały o pakiet dla telewizji otwartej. Polsat przebił ofertę rywala i dokupił pakiet na pokazywanie drugiego spotkania.
Wkrótce zostanie rozstrzygnięte, kto od przyszłego sezonu będzie pokazywał mecze Ligi Europejskiej.
|
źródło: własne / Gazeta.pl



taszi - 20 maja 2009, 7:43:37 - *.adsl.inetia.pl
mam nadzieje ze Polsat to bedzie pokazywał w normalnym otwartym kanale a nie na Pol.Sport......TELEWIZJA PUBLICZA ???? Błahahhaah oby Liga Europejska była w normalnym kanale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jajeczko - 20 maja 2009, 7:49:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
szczerze to ja już tylko połfinały i finał LM looknę reszta... jakoś to już nie te czasy kiedy Inter, Milan, Borussia... . Wyrzucone pieniądze i tak w błoto. A publiczna niech polską lepiej pokazuje jest z czego przynajmniej się pośmiać.

dd - 20 maja 2009, 8:00:43 - *.gl.digi.pl
Choler... jedyny taki kraj, gdzie mamy milion platform. powinna byc jedna a na niej liga mistrzow,uefa, ligi polskie, angielskie, wloskie, niemieckie, francuskie a nie co rusz co innego gdzie indziej. mam nadzieje, iz jak do LM - co w tym roku mocno wierze, zakwalifikuje sie lech albo wisla to mecze beda w otwartej tv? a te cale NSPORT to badziewie jak 150. wczoraj ogladalem na tvn turbo final pucharu polski to ten komentarz istne dno! radze posuchac panow z Canal plus albo polsat sport bo jest sie of kogo uczyc panowie z N! zreszta dla was to sie nie ma co uczyc - 3ba zmienic sklad jesli co kolwiek chcecie. kurcze, a liczylem, ze canal plus z orange wykupia te prawa, szkoda. oby liga europejska trafila do C+ albo tvp bo bedzie kaszana, a teraz pakiet LE tez jest zcentralizowany jak w LM przeciez

bit - 20 maja 2009, 8:01:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Całe szczęście, że Szpakowski nie będzie miał już okazji męczyć ludzi swoim komentarzem. Liga Europejska też mogłaby trafić gdziekolwiek indziej, byle nie do publicznej...


rysiek_88@ - 20 maja 2009, 8:03:52 - *.gemini.net.pl
Polsat wykupił pakiet publiczny, czyli będzie pokazywał na otwartym przynajmniej 1 spotkanie. Te drugie dokupił, więc nie wiadomo, ale chyba będzie pokazywał na P Sport.

Damian_190 - 20 maja 2009, 8:09:30 - *.chello.pl
woli tak ze nadzieje obowiazki za darmo w telewizorej na publicznie Canal+ i Polsatu sport to lepiej niz Nsport to lipa....

kyniass - 20 maja 2009, 8:09:59 - *.zone9.bethere.co.uk
A szef Canal+ tak kozaczył, że wykupią cały pakiet, a tu nici. Szkoda, bo mi by najlepiej przypasiło.

zniesmaczo - 20 maja 2009, 8:21:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, liczylem na C+. Z drugiej strony to byla walka o dalsza egzystencje dla Nsport. Jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma. Pomecze sie z Polsatem sport.

gosc - 20 maja 2009, 8:32:13 - *.220.34.230
To gdzie teraz sie podzieje rześki i wiecznie młody Jacek Gmoch z mazakami i kroplówką na wieszaku ?

ddd - 20 maja 2009, 8:37:27 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda, C+ to by była najlepsza opcja. A tak znów będę skazany na sopcast, w dodatku z tym ich dennym komentarzem.

Skarland - 20 maja 2009, 8:39:11 - *.219.133.238
Nie płacę abonamentu więc jest mi obojętne czy tvp ma te mecze! Nigdy nie płaciłem na tą polityczną telewizję, obecnie Farfałowo-LPRowsko-Libertasowską KORONNE SKARŻYSKO

dd - 20 maja 2009, 8:53:08 - *.gl.digi.pl
Poczekaj jak kiedys przyjdzie jakis inteligent i rzeczywiscie zacznie robic pozadki ztymi co nie placa abonamentu. taka prawda, ze to takie same przestepstwo jak kradziez ze sklepu. takie prawo .. mać

dd - 20 maja 2009, 8:55:07 - *.gl.digi.pl
bo oczywiscie 9 zł na miesiąc to majątek

gol - 20 maja 2009, 9:00:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najlepszą opcją była tvp ale dobry i polsat. napewno lepsze to niz c+ bo nie kazdy posiada c+. jezeli chodzi o n to fakt ze komentarz na poziomie zerowym. mam jednak nadzieje ze lige europejska pokaze tvp lub ewentualnie polsat ale wkanale otwartym a nie na polsat sport itp. ijeszcze takie pytanie kto pokaze mecze polskich druzyn w pucharach? slyszalem ze tvp ma prawa do transmisji pucharowych meczow z udzialem polskich druzyn.


salceson - 20 maja 2009, 9:06:53 - *.multimo.gtsenergis.pl
Platforma N do końca roku upadnie (wchłonie ją CANAL+), zapowiedzią tego jest transmisja PP wczoraj na TVNturbo - nsport znika powoli a jego rolę przejmuje TVNturbo... - i bardzo dobrze - tylko w Polsce, żeby cos obejrzeć trzeba mieć 3 dekodery...

tom - 20 maja 2009, 9:11:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie umiecie czytac ze zrozumieniem??!!! DWA MECZE W TYGODNIU

Carlosmarc - 20 maja 2009, 9:11:43 - *.ssp.dialog.net.pl
Moze 9zl na miesiac to nie majatek, ale wole to do smieci wyzrucic niz dac w postaci kolejnego podatku tym zlo....... . Skoro moge sie wymigac od tego haraczu to czemu nie. Poza tym za co mam placic? Oni juz nic nie maja co sie liczy. A teraz przynajmniej Polsat nie pozalowal na drugi mecz. Bo tvp bylo oczywiscie szkoda i tylko srody byly do ogladania.

stq - 20 maja 2009, 9:15:05 - *.chello.pl
Największy sukces w tym wszystkim to to, że nie usłyszę w tych meczach Szpakowskiego :D

szeroki - 20 maja 2009, 9:17:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bedzie mozna obejrzec 16/9, a nie jakies karly szersze niz wyzsze na TVP.

bullet1983 - 20 maja 2009, 9:19:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
od Szpakowskiego wara dzieciaki!!! wielbiciele bravo sport i statystyk koltonia :P

marek - 20 maja 2009, 9:23:11 - *.e-wro.net.pl
Coś mi się wydaje że pakiet nadawcy publicznego (transmisje niekodowane) obejmuje jeden mecz + skróty Tak przynajmniej na stronie Uefy było napisane

areq - 20 maja 2009, 9:28:51 - *.171.65.147.static.crowley.pl
Tak naprawdę dla kibica "ligowego" jedyną sensowną atrakcją jest ta cała liga ełropejska . Nieosiągalny dla naszych klubów poziom ligi mistrzów może spowodować drgawki i drżenie rąk,zwłaszcza gdy się wcześniej oglądało Odrę z Cracovią,więc po co się katować... Pakiet euroligowy tylko w C+!!!!! Duża szansa na to...

zbowid - 20 maja 2009, 9:56:10 - *.cust.tele2.pl
wczoraj mialem okazje posluchac "komentarza" panow z tvn i powiem wam ze niezle to bylo szkoda tylko ze nie na temat gadali ale to szczegol wazne ze sie dobrze bawili i nie udawali ze ich to interesuje

SportFan - 20 maja 2009, 9:57:21 - *.toya.net.pl
No i świetnie! Wreszcie 2 mecze w tygodniu w normalnej telewizji a nie u tych skąpców co żałowali na wtorkowe mecze! Ciekawe kto dostanie Ligę Europejską (bądź ełropejską, jak to napisał areq )

dd - 20 maja 2009, 10:01:46 - *.gl.digi.pl
ja tam licze, ze w tym sezonie ten nasz jeden rodzynek awansuje do LM, Wisła czy Lech maja na to szane ale muszą się wzmocnić i nie osłabiać! Legia jest bez szans, dlatego dla dobra polskiej piłki mistrzem powinien byc Lech albo Wisła i mysle, ze mozemy powalczyc, tym bardziej, ze w koncu ominie nas Real Madryt czy Fc Barcelona (2 razy). My to mamy szczescie....

dziwak - 20 maja 2009, 10:02:52 - *.chello.pl
nie wiem jak ta telewizja N chce przetrwac z 1 meczem co 2 tyg i nic poza tym w ofercie, ktos sie powinien popukac w czolo z takim podejsciem do biznesu

Jaco - 20 maja 2009, 10:08:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
dobrze ze nsport ma LM. Kto ma telewizje na kartę nie drogą ma możliwość oglądania 2 meczy LM w tygodniu, Puchar Polski, Puchar UEFA, komentarz to już inna sprawa. Do tego dochodzi Polsat czyli też dobrze. Dobrze ze Canal+ nie ma bo ligi nic nie idzie oglądnąć. Najlepsze że jak TVP pokazywała mecz to wtedy zrobili wielką łaskę i odkodowali mecz, jak był Wisła-Legia co TVP nie pokazywała to wtedy nie odkodowali, nienormalne, na złość tylko robią.

yty - 20 maja 2009, 10:17:31 - *.54.134.60
E to co? Jak jakiś polski klub wejdzie do LM to będzie na Polsacie?

PP - 20 maja 2009, 10:17:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na zlosc? A co to za mentalnosc, ze wszystko ma byc za darmo? Odkodowali zebys mogl zobaczyc przepasc w pokazywaniu ligi przez TVP i C+. 39 pln. za najlepsza pilke, koszykowke, gp zuzlowe, boks to nawe na warunki polskie nie jest wygorowana cena.


Jaco - 20 maja 2009, 10:20:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
do salceson nie bądź dziecinny. Nsport zrobiło ukłon w stronę zwykłych "oglądaczy" bo Puchar Polski był tylko na nsport. Ze względu że TVN Turbo można mieć na platformach n, na Polsacie i na kablówce to pokazali mecz na TVN Turbo żebyś mógł sobie oglądnąć. Na nsport też był mecz bo go tam oglądałem, więc nie pisz głupot że TVN Turbo przejmuje role Nsport

piszczel - 20 maja 2009, 10:23:00 - *.centertel.pl
W koncu "Korzeniowski TV"- upadł

budrys - 20 maja 2009, 10:28:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
zrozumiałem to tak:na nSport we wtorek i środę po 4 mecze(kanały 57,58,59,60)-czyli jak dotychczas.A dodatkowo 2 mecze w Polsacie otwartym.Proszę ewentualnie mnie poprawić. A swoją drogą,który to już raz dyrektor Korzeniowski z TVP się "popisał"?

spoxy - 20 maja 2009, 10:47:21 - *.pl
do salceson ... mam jeden dekoder z cyfrą i n-ką ... i czasem mam dość siedzenia przed szybką ... kto wytrzyma wszystki platformy

kaczyy - 20 maja 2009, 10:52:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mam nadzieje ze 2 mecze bede na otwartym polsacie i oczywiscie mecze polskiej druzyny w LM czyli mecze Wisły

kaczyy - 20 maja 2009, 10:53:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
A el. LM gdzie bede ? A LE dzie bedzie na tvp2 ?

sda - 20 maja 2009, 11:16:22 - *.chello.pl
nieeee!! czemu n sport, ci smieszni amatorzy

cwikiel - 20 maja 2009, 11:22:42 - *.sistbg.net (*.0.143.30)
na otwartym polsacie LM we wtorek jeden mecz i skroty i w srode jedno spotkanie na zywo a pozniej skroty z pozostalych tak jak kiedys bylo na tvp1 i tvp2 we wtorek na 1 w srode na dwojce

bb - 20 maja 2009, 11:50:32 - *.c0.msk.pl
Nareszcie koniec Gmocha i Engela w TV. Wracają dawne czasy dwóch meczy LM na żywo (wtorek i środa), a do tego konkretne studio na Polsacie. Świetna wiadomość. BTW - ma ktoś jakieś info jak wygląda sytuacja z prawami transmisji MŚ 2010?

skurek83 - 20 maja 2009, 11:58:36 - *.171.143.162.static.crowley.pl
mam nadzieje ze bez Polsat nie puści reklam w trakcie meczu:/

koko - 20 maja 2009, 12:05:46 - *.18.25.213.easy-com.pl
Prawa do transmisji MŚ 2010 ma wykupione TVP!

szpadelek - 20 maja 2009, 12:07:59 - *.chello.pl
Czy we wtorek też będzie na żywo w Polsacie mecz czy z poślizgiem??

C+ - 20 maja 2009, 12:10:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
C+ Wymiata walić Polsat i N

mwkks - 20 maja 2009, 12:13:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jak z eliminacjami (czyli z Polską drużyną) też w Polsacie?

rafi - 20 maja 2009, 12:20:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale pan Prezes Korzeniowski jest caly czas zadowolony z siebie!! Podwyzszyc abonament-przeciez mamy Malysza do 2020 roku a wy jeszcze narzekacie!!

lechita - 20 maja 2009, 12:30:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaco- zamaist wina i fajek odloz 39 zl i nie bedziesz musial narzekac-typowo polska mentalnosc!! Co do 2 meczy to nie liczcie na to- Polsat drugi pakiet dokupil i moze ale nie musi pokazac go w otwartym kanale! Wie ktos co z eliminacjami LM i LE ?

szymi91 - 20 maja 2009, 13:03:15 - *.ZSB.man.koszalin.pl
Dwa mecze w tygodniu i skróty to juz cos bo wczesniej mecze w TVP pokazywali w srode BRAWO

kaczyy - 20 maja 2009, 13:16:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
a co z LE >?

MajkelRuch - 20 maja 2009, 13:19:19 - *.stk.vectranet.pl
Podejrzewam, że będzie tak jak ostatnio kiedy LM była na Polsacie, na otwartym kanale 1 mecz, na Polsat Sport i Polsat Sport Extra inne mecze też na żywo jakby ktoś chciał patrzeć na coś innego.

dai1986 - 20 maja 2009, 13:21:29 - *.interpc.pl
humor Nie prawdzie TVP, Polsat będzie tylko TVP ja wiem kłamiesz na jaj

Katar - 20 maja 2009, 13:31:06 - *.chello.pl
I czym się tak ekscytujecie? Kto z was ogląda LM albo będzie oglądał LE? Te same gęby co roku na tym ekranie... - I znowu po raz 60 rok po roku w 1/8 zagra Chelsea i Barcelona, i znowu po raz 177 Liverpool z Arsenalem rok po roku. To nudne jest jak cholera.

direggio - 20 maja 2009, 13:40:06 - *.pai.net.pl
Na OTWARTYM Polsacie będzie 1 mecz. Drugi Na Polsacie Sport. Chyba nie myślicie że Solorz zabulił tyle kasy żeby pokazywać obydwa spotkania w paśmie ogólnodostepnym.

Ł.Ś. - 20 maja 2009, 13:48:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokładnie tak jak pisze użytkownik direggio we wtorek mecz "na żywo" w POLSACIE SPORT (ew. w najlepszym wypadku w TV 4 ) a w środe bezpośrednia relacja w otwartym POLSACIE! Do tego oczywiście każdego dnia skróty no i ew. mecze mistrza Polski też zostaną pokazane... POZDrO

Bartt - 20 maja 2009, 13:58:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Miałem dekoder Polsatu dla Ligi Mistrzów, potem dokupiłem n-kę - dla Ligi Mistrzów. Najwyższy czas by pozbyć się tej drugiej i zamienić ją na Canal +... Kupiłem n-kę tylko dla Ligi Mistrzów, HD, TVP Sport i Sportklubu. Teraz mamy Ligę Mistrzów na Polsacie, HD na Polsacie, TVP Sport na Polsacie, więc najwyższy czas zamienić n-kę na Canal + i mieć ligę polską i najlepsze ligi europejskie - także w HD. Liga Mistrzów na n-ce to tragedia! W ogóle nie czuć atmosfery piłkarskiego święta. Beznadziejne studio, tragiczni komentatorzy, którzy nawet największe widowisko potrafią sporwadzić do poziomu ligi okręgowej. Doszło do tego, że niektóre mecze wolałem oglądać w marnej jakości z komentarzem Szpakowskiego niż w jakości HD z "komentarzam" Ryczela, Kalinowskiego czy Jagody... Polsat Sport to inna bajka. Można krytykować Borka, Iwanowa czy Pełkę, ale nie sposób przedłożyć nad nich wypociny panów z TVN-u, to jest jak niebo i ziemia...

as - 20 maja 2009, 14:21:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
C+ rowniez sie staral o ten pakiet!! pz. najlepszy jest TVN, ktory wczoraj zamias finalu RMP pokazal....barwy grzeczu , czy inny szajs (bo za pozno sie dowiedzial o zmianie daty finalu) haha

s - 20 maja 2009, 14:25:43 - *.olsztyn.mm.pl
Wreszcie!.Stare dobre czasy sie przypominaja kiedy o 20 zaczyna sie na polsat sport studio,w nim eksperci nie jak na tvp 2...,Sklady,analiza taktyki marzylem ze to wroci i wrocilo;d.

gojas - 20 maja 2009, 14:26:49 - *.160.92.98 (*.0.1.190)
masakra polsat jo

Strain - 20 maja 2009, 14:28:04 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
'Liga Mistrzów przez najbliższe trzy lata zostaje w kanale nSport. Dwa mecze w tygodniu i skróty pokaże otwarty Polsat.' - ja pier*ole, nie umiecie czytać? Wyraźnie jest napisane; nSport będzie miał tak samo jak ma do tej pory, a zwykły Polsat (wiecie co znaczy otwarty kanał?) pokaże DWA mecze w tygodniu. Uważam, że Polsat na tym świetnie wyszedł, bo zapłacił połowę mniej, a i tak będziemy oglądać tylko jeden mecz w środę i wtorek. Na dodatek pasmo otwarte gwarantuje wpływy z reklam telewizyjnych. Dd: Jedyny taki kraj? JEDYNY TAKI KRAJ? Obudź się z czasów komunistycznych za przeproszeniem. Na Zachodzie jest pełno stacji tv, które walczą o prawa telewizyjne. Chyba nie myślisz, że na takim brytyjskim BBC jest pokazywana Premier League i Champions League. Ach, ludzie, ludzie.

kaczyy - 20 maja 2009, 14:32:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mistrza Polski i wszystkie polskie druzynyw pucharach ( LM i LE) bede pokazywanie w tvp taka jest ustawa do 2012r

heros - 20 maja 2009, 14:37:51 - *.telbeskid.com.pl
Ja mam TNK i kanał Nsport i oglądam sobie meczyki we wtorki i w środy za 10zł miesięcznie

Red Bull - 20 maja 2009, 14:37:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hmmm lipa troche bo mam Canal+ a tam nie ma nawet otwartego Polsatu;/;/ dlatego dla mnie byłoby lepiej męczyć sie nadal z Tvp;/

szymaxxx - 20 maja 2009, 14:38:15 - *.lodz.mm.pl
WAŻNE PYTANIE: W przypadku, jeśli niepubliczna stacja kupi prawa do pokazywania LM / LE, to mecze polskich drużyn będą pokazywane w publicznej TV?

kaczyy - 20 maja 2009, 14:43:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak bedę pokazywanie wszystkie mecze z Polskimi druzynami na otwartym TVP

szymaxxx - 20 maja 2009, 14:47:44 - *.lodz.mm.pl
Dzięki.

xyz - 20 maja 2009, 14:51:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niekoniecznie, mecze polskiej druzyny LM musza byc w TV otwartej (np. w Polsacie) a nie konkretnie w TVP!!! lm czy puefa z udzialem niemieckich druzyn leci w PRO7 a nie w ARD1 czy ZDF!!!

4ro_PAK - 20 maja 2009, 14:57:04 - *.limes.com.pl
Najlepszy byłby Canal+, albowiem posiada najlepszych komentatorów. Ale Polsat takoż zły nie jest, zdzierżę madritiste Borka :P, lepszy on aniżeli Szpaku wielki fan Man Utd.

NICO - 20 maja 2009, 14:59:01 - *.192.147.6
a dla mnie liga mistrzow moglaby nie istniec dopiero zaczne ja ogladac jak jakas polska druzyna do niej wejdzie ile mozna patszec mecze np chelsea-liverpool,barca-chelsea,man-arsenal itp w ogole w lidze mistrzow powinni grac tylko i wyjacznie mistrzowie krajow a nie 3,4 miejsce z tych najsilniejszych lig ja mam cyfre+ i jestem z niej mega zadowolony sa tam najlepsze ligi m inn hiszpanska,angielska,nba,liga polska wystarczy miec opcje dodatkowo z canalami+ i orange sport i widzisz to co najlepsze!

Kolorowy - 20 maja 2009, 15:07:36 - *.is.net.pl (*.115.95.215)
@salceson - przez to byl mecz PP na turbo zeby ludzie ,ktorzy maja Polsat cyfrowy itp mogli obejrzec ten mecz - widac ze niedoinformowany jestes i to bardzo bo TVN Turbo jak i kazdy inny TVN nalezy do ITI czyli do platformy N - wiec z jakiej okazji mialo by N isc do Cplus?co do LM w NSport coz komentarz jest jaki jest ale za to jest 4 mecze dziennie i kazdy w HD i nie trzeba sie martwic ze trzeba ogladac co tydzien mecze kluow z Anglii z klubami wloskimi

lechita - 20 maja 2009, 15:10:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
NICO- masz racje-tez mam Cyfre ale.. w srodku tygodnia Canal+Sport pokazuje..filmy dokumentalne-to jest chore- wiec przydalaby sie LM,LE czy chocby siatkowka czy pilka reczna!

ABG - 20 maja 2009, 15:26:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
xyz - TVP ma podpisana umowe do 2012r i bedzie pokazywał wszyskie mecze repry jak i Polskich druzyn w pucharach....

3 - 20 maja 2009, 15:38:21 - *.nycmny.east.verizon.net
co wy z tymi komentarorami? kazdy musi gdzies kiedys zaczynac? to juz wszyscy zapomnieli jaki tragiczny byl laskowcki kiedy zaczynal kariere w tvp? gorszy od niego byl tylko zydorowicz ktoremu turyn mylil sie z toruniem. jak ktos ma talent to uda sie mu przebic. srodowisko komentatorow sportowych jest waskie, eksperci nie potrafia sie niejednokrotnie wyslowic ale to wina braku elementarnej edukacji.czy taki slawomir "no, na pewno" chalaskiewicz rozni sie czymkolwiek od wiekszosci ludzi sie tu wypowiadajacych? biora takich jakich maja pod reka. komentatorzy w n sport to tylko inny standard, na pewno nie sa tragiczni, sa inni niz ci do ktorych jestesmy przyzwyczajeni.

okaesiak - 20 maja 2009, 15:48:44 - *.punkt.pl (*.9.140.6)
A ja i tak bede ogladal mecze na ct2 xDD ;p Na czechach najlepiej ;p Pozdro

Dariusz W. - 20 maja 2009, 16:43:14 - *.giganet.biz.pl
Canal+ sobie kpiny urządza.Wszystko chciałby miec. Niech sie zajmie liga polska to mu najlepiej wychodzi. Pewnie Grzegorz Milko komentowałby mecze LM (parodia ten gość)Komentuje jakby był w kawiarni i ktos mu przeszkadza (jak wpadnie gol) ;/

tomaszRTS - 20 maja 2009, 16:45:15 - *.zone2.bethere.co.uk
co niektorzy zamulaja niezle glowny pakiet wykupil nsport czyli tam bedzie wiekszosc meczy a na polsacie to jak beda to tylko w srode na otwartym a jak nie polsat sport i extra pozdro dla niezamulonych

tom26 - 20 maja 2009, 16:52:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a ja się ciesze bo mam n. Ale komentatorzy to faktycznie lipa...

Big Show - 20 maja 2009, 16:52:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
TVP - WYPINA SIĘ W STRONĘ KIBICÓW!!!! Wolą pokazywać durnowate seriale typu M jak coś tam,niż wyłożyć kasę i pokazywać mecze....Panie prezesie K. WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

luksTS - 20 maja 2009, 17:07:47 - *.8.104.207
Dołączam sie do tych co twierdzą że szpaku nie bedzie kaleczył LM. wole po chinsku ogladac na necie

trararaara - 20 maja 2009, 17:15:08 - *.jt-int.com
Wystarczy mieć dekoder na linuxie np; Dreambox, do tego abo c+ -koszt ok 40 zł/m, karta TNK-koszt 10zł/m, karta polsatu ok 20 zł/m i mamy wszytsko. Lub jak kto woli antena na Thora a tam sportu maxxx. Z pozdrowieniem. P.S Komentarz na N naprawde lipa straszna ;)

ja - 20 maja 2009, 17:26:50 - *.gdynia.mm.pl
Nikt nie pokazuje piłki tak dobrze jak Canal +, z kolei N to moze pokazywac co najwyzej puchar polski a polsat sport p.ekstraklsay chociaz i to im nie wychodzi.A gdy l.mistrzów jest coraz nudniejsza to naprawde te rozgrywki tracą na tym.CO roku te same druzyny w l.mit=strzow po 4-5 druzyn z jednego kraju bez sensu ! l.mistrzow dopiero oglądam od półfinałów.

kibic - 20 maja 2009, 17:46:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pragnę przypomnieć że liga mistrzów w następnym sezonie będzie rozgrywana 4 dni w tygodniu a finał odbędzie się w sobote

tellchar - 20 maja 2009, 18:10:14 - *.hypnet.pl
"kaczyy - 20 maja 2009, 14:32:57 - iyt5.internetdsl.tpnet.pl Mistrza Polski i wszystkie polskie druzynyw pucharach ( LM i LE) bede pokazywanie w tvp taka jest ustawa do 2012r" ustawe to mozna sobie wsadzić... nigdzie nie jest napisane, że w tvp, tylko w TELEWIZJI OTWARTEJ a to róznica. Jak polski klub awansuje do LM, to jego mecze na pewno będa na otwartym Polsacie Nie wiadomo co z prawami do eliminacji, ale chyba ma je TVP. Ale ostatnią runda eliminacji do LM wchodzi w skład pakietu z meczami grupowymi - czyli będzie na Polsacie "kibic - 20 maja 2009, 17:46:44 - bpc206.neoplus.adsl.tpnet.pl pragnę przypomnieć że liga mistrzów w następnym sezonie będzie rozgrywana 4 dni w tygodniu a finał odbędzie się w sobote" co to pierdzielisz? Jakie 4 dni? normalnie wtorek i sroda, a tylko finał wyjątkowo w sobotę

Strain - 20 maja 2009, 18:14:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Kibic: Skąd masz informację o tych czterech dniach w tygodniu? Wiem, że finał będzie rozgrywany w sobotę (ukłon w stronę widzów innych kontynentów). Ale, że przez cztery dni? Nigdzie o tym nie pisali, wydawało mi się że będzie standartowo; wtorek/środa LM, czwartek LE - ewentualnie kiedy nie ma LM w tygodniu to środa/czwartek LE. Fajnie, jakbyś podał źródło, ok?

muu - 20 maja 2009, 18:48:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Umiecie czytać.Będą pokazywać 2 mecze w otwartym kanale i skróty a do ligi europejskiej do niech pokazuje tvp

jaro07 - 20 maja 2009, 19:27:17 - *.cable.smsnet.pl
Niestety szanowny "muu" się myli.. kto jest bardziej wiarygodny niż sam polsat, w którym w "wydarzeniach" mówiono tylko o jednym spotkaniu w tygodniu.

Strain - 20 maja 2009, 19:58:36 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Niestety, ale jeśli w Polsacie będzie jeden mecze w tygodniu to szkoda. A skoro sami tak potwierdzają to musi być prawda. ;(

buba - 20 maja 2009, 20:22:17 - *.adsl.inetia.pl
No ludzie co to za różnica Polsat czy tam Polsat Sport. Jak dla mnie moze byc i w PS Extra

ff - 20 maja 2009, 22:02:57 - *.gl.digi.pl
fajnie by bylo jak wszystko zgarnął by C+

marek - 20 maja 2009, 22:06:47 - *.e-wro.net.pl
Będzie jeden mecz w otwartym Polsacie a nie dwa http://www.youtube.com/watch?v=cWbZxLqaFwo

Strain - 20 maja 2009, 23:35:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Buba: A no taka różnica Bubo, że Polsat wykupił pakiet 'otwarty' czyli jeden w tygodniu.

pitu - 20 maja 2009, 23:49:21 - *.adsl.inetia.pl
A i dobrze bo to co pokazała dzisiaj publiczna w Finale pucharu UEFA to wstyd i hańba żeby do końca ceremonii nie zakończyc

RONIN - 21 maja 2009, 0:36:50 - *.dolsat.pl
Środowy mecz będzie transmitowany jednocześnie w Polsacie i Polsacie Sport łącznie ze studiem po i przed oraz skrótami. We wtorek Polsat i Polsat Sport wyemituje jedynie mecz polskiej drużyny pod warunkiem iż ta zakwalifikuje się do LM, bo jak nie to tylko zostają skróty i może jakaś retransmisja. Za trzy lata enka się posypie to Polsat wykupi całość .

Slovan - 21 maja 2009, 0:40:09 - *.tktelekom.pl
Nie wiedziałem,że transmitowali PP na TVN'Turbo(mam to na kablówce),ale słyszałem,że i tak - jak zwykle - kaszana piłkarzyków.Czy 2 mecze LM będą na Polsacie ,może być na P'Sport i Ekstra,albowiem to posiadam?

RONIN - 21 maja 2009, 0:45:08 - *.dolsat.pl
nieoficjalnych wiadomości wynika, że Polsat Sport chce dołączyć do Pucharu Ekstraklasy prawa na wyłączność do pokazywania Pucharu Polski.

lukasz - 21 maja 2009, 11:39:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze że canal+ z orange nie dostali praw bo byśmy o lidze mistrzów mogli pomarzyć - albo kupic drogi abonament canal+ albo dekoder N

SammaS - 21 maja 2009, 12:11:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aby oglądać Champions League polecam Telewizję na kartę.Tam jest kanał NSport.Roczny abonament to 120 zł(naprawdę mało!!!). Dla tych co nie mają kasy pozostaje internet (chiński lub rumuński komentator w roli głównej).

Michał - 21 maja 2009, 12:16:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepszy komentator chiński, czy rumuński, niż Szpakowski. Nareszcie można będzie zobaczyć Ligie Mistrzów, z profesjonalnym komentarzem. Brawo Polsat. Szpakowski na emeryturę.

Michał - 21 maja 2009, 12:29:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LIGĘ MISTRZÓW. Muszę poprawić, bo Internetowi intelektualiści, zaraz będą wykazywać się swoją wiedzą. Bullet1983, nie obrażaj mnie, ja nie czytam bravosport, a Żabie oczko, to beznadzieja dziennikarska, która nawet nie potrafi się porządnie wysłowić. Powtarzać, co kilka minut numery na koszulkach zawodników, to każdy potrafi. Jeszcze raz powtarzam Szpakowski, najwyższa pora przejść na emeryturę. Ligi Mistrzów już nie będziesz komentował, daj, więc sobie spokój i nie męcz ludzi.

kibic - 21 maja 2009, 15:47:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sorki sam sie troch pomyliłem http://pl.wikipedia.org/wiki/Liga_Mistrz%C3%B3w_UE FA_2009/2010 tu jest link 1 runda pucharowa(1/16 finału) będzie się odbywać 2 tygodnie wtorek środa i wtorek środa czyli wychodzi po 2 mecze na dzień a nie jak teraz 4.na stronie uefy pisze to samo na wikipedi na samym dole jest terminarz

tellchar - 21 maja 2009, 18:37:54 - *.hypnet.pl
troszkę tak, bo nie 1/16, a 1/8 finału tak, faza 1/8 będzie rozgrywana w ciągu 8 dni - (teraz były 4 dni) pierwsze mecze 16, 17, 23 i 24 lutego, a potem rewanże - 9, 10, 16, 17 marca

Radek - 21 maja 2009, 20:24:22 - *.static.adsl.cheapnet.it
nie dobrze zrobili z tym rozciagnieciem 1/8 finalu z dwoch na cztery dni...

zielu - 22 maja 2009, 2:17:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to ja niewiem jak patrze na komentarze to kto ma racje? czy znajdzie się osoba która wszystko powie naprawde czy będą te dwa mecze czy jeden bo ja przeczuwałem że dwa i niewiem ile w końcu będzie tych meczy na otwartym polsacie pomocy!

Sympatyk T - 22 maja 2009, 17:07:51 - *.ml.put.poznan.pl
A ja sobie cenię TVP Sport. Ten kanał jest najlepszy ze wszystkich. Choć przegrali walkę o Ligę Mistrzów, to przecież mają prawa do wielu innych impez piłkarskich. Gdy TVP wygrała walkę o Euro 2012, to jakoś niesłyszałem większej krytyki pod adresem Polsatu. A teraz co? Panowie, przestańcie bredzić na temat Korzeniowskiego, Szpakowskiego. Niedoinformowanych uprzejmie zawiadamiam, że TVP oprócz Euro 2012 ma również prawa do Mundiali w 2010 i 2014 r. I co wy na to, nędzni ludkowie, nieumiejący sklecić jednego zdania po polsku?

WKS Śląsk - 22 maja 2009, 20:25:16 - *.xdsl.centertel.pl
Liga mistrzów bez szpakowskiego to jż nie to samo

Taki Sobie - 14 czerwca 2009, 19:57:57 - *.173.16.212.tesatnet.pl
W całej pełni popieram Sympatyka T. Wprawdzie TVP nie jest moim ideałem telewizji, a wolę ją od kretyńskiego Polsatu, albo TVN-u, które Polakom robią wodę z mózgów. Futbolowi internauci to przeważnie po prostu kupa bezgłówków, umaczanych w odchodach. A TVP Sport jest bardzo dobrym kanałem. Żaden Polsat Sport czy Canal+ nigdy mu nie dorównają, a szczególnie komentatorscy partacze z Canal+. Pozdrowienia dla Symapatyka T. Tak trzymać, Panie Kolego!!!

Lampart - 12 listopada 2009, 12:26:52 - *.ml.put.poznan.pl
Minęło kilka miesięcy od ostatnich wpisów. Teraz Polsat dobiera się do meczów reprezentacji! Tylko nie to!!! Lepszy Dariusz Szpakowski od Mateusza Borka i innych polsatowych pseudoekspertów z p.Wojciechem Kowalczykiem na czele. Polsacie! Łapy precz od meczów reprezentacji!!!

Bimberek - 23 grudnia 2010, 11:14:35 - *.ml.put.poznan.pl
Od ostatnich wpisów minął ponad rok. W ty, czasie odbył się Mundial w RPA, bardzo dobrze pokazany i komentowany w TVP. Najlepszym komentatorem był moim skromnym zadaniem Michał Zawacki, wschodząca gwiazda wśród komentatorów. A z Polsatem PRECZ! Na śmietnik!

hh - 22 stycznia 2011, 20:08:38 - *.48.80.4
Nie uważacie że skróty w Polsacie to dno

Bimberek - 6 kwietnia 2011, 19:17:44 - *.library.put.poznan.pl
Mamy kwiecień 2011 r. Natomiast nie mamy reprezentacji. Eksperymenty Smudy są do kitu. Obawiam się wielkiej KOMPROMITACJI!!!

Bimberek - 3 czerwca 2011, 19:40:35 - *.173.30.240.tesatnet.pl
Do Euro 2012 pozostał rok. A reprezentacji w dalszym ciągu niema. Boję się też o transmisje w TVP. Szpakowski jest ostatnio beznadziejny, niestety. Niech lepiej zajmie się komentowaniem nowego sportu. Strzelaniem z procy do szpaków. A komentowanie niech zostawi młodszym i lepszym, czyli Michałowi Zawackiemu, Tomaszowi Jasinie i Maciejowi Iwańskiemu. Natomiast tradycyjnie: PRECZ Z POLSATEM!!!

Bimberek - 6 czerwca 2012, 17:21:26 - *.library.put.poznan.pl
Znów minął rok. Euro przed nami. Będzie lipa z naszymi. A S Natomiast Szpakowski dalej po swojemu! Natomiast tradycyjnie: PRECZ Z POLSATEM!!!

Bimberek - 4 lipca 2012, 14:42:49 - *.library.put.poznan.pl
No cóż! Miała być lipa i była. Amen! PRECZ z POLSATEM!!!

Bimberek - 25 marca 2013, 18:22:18 - *.library.put.poznan.pl
Przegraliśmy 1;3 z Ukrainą. Teraz nasi kopacze drżą przed San Marino!!! Koniec świata!!! Brazylię zobaczy jedynie ekipa TVP. Natomiast tradycyjnie:PRECZ Z POLSATEM!!!

|
|