[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


22 czerwca 2009, 13:19:03 - MichalMKS
LE: FK Budućnost - Polonia Warszawa

FK Budućnost będzie przeciwnikiem Polonii Warszawa w I rundzie eliminacyjnej Ligi Europy. Rywal warszawian to wicemistrz Czarnogóry. Zwycięzca tego dwumeczu zagra w II rundzie eliminacyjnej z AC Juvenes/Dogana z wicemistrzem i zdobywcą Pucharu San Marino.

Spotkania I rundy eliminacyjnej odbędą sie 2 i 9 lipca. Pierwszy mecz warszawianie zagrają na wyjeździe, rewanż natomiast na własnym boisku.

Spotkania II rundy eliminacyjnej zaplanowano na 16 i 23 lipca. Pierwszy mecz odbędzie się na boisku zwycięzcy dwumeczu Polonia - FK Budućnost, rewanż zaś w San Marino.

Jest to pierwsza konfrontacja polsko-czarnogórska. Jeżeli dojdzie do spotkania Polonii z AC Juvenes/Dogana, to również będzie to pierwsza konfrontacja polskiej drużyny z ekipą z San Marino.

Liga Europy 2009/10

Fudbalski klub Budućnost Podgorica

Rok założenia: 1925
Prezes: Vladan Vučelić
Trener: Mihajlo Ivanović (Serbia)
Stadion: Stadion Pod Goricom (17.000 miejsc)

Jesienią 2008/09 w FK Budućnost występował były piłkarz m.in. Legii, Widzewa i Pogoni Szczecin - Giuliano.

Sukcesy:

mistrzostwo Czarnogóry - (2x) - 1946, 2008

Kadra zespołu:

Bramkarze: Jasmin Agović (13.02.91), Mileta Radulović (29.01.81), Miroslav Vujadinović (22.04.83).

Obrońcy: Goran Adamović (24.04.87, Serbia), Boban Čabarkapa (01.12.87), Goran Perišić (06.12.76), Blažo Rajović (26.03.86), Nikola Vukčević (22.03.84), Nemanja Vuković (13.04.84).

Pomocnicy: Dražen Ajković, Ivan Delić (15.02.86), Milan Đurišić (11.04.87), Abraham Kudemor (25.02.85, Ghana), Jovan Nikolić (21.07.91), Nenad Šofranac (20.04.83), Petar Vukčević (15.08.87), Ivan Vuković (09.02.87).

Napastnicy: Fatos Bećiraj (05.05.88), Misdongarde Betoligar (26.09.85, Czad), Luka Merdović (14.03.89), Radislav Sekulić (27.09.85).

Associazione Calcio Juvenes/Dogana

Klub powstał w 2000 roku po połączeniu SS Juvenes i GS Dogana.

Rok założenia: 2000
Barwy: błękitno-czerwono-białe
www: http://www.acjuvenesdogana.sm/index.asp
Prezes: Giuseppe Innocentini
Trener: Roberto Marcucci

Sukcesy:

Puchar San Marino - 2009

Kadra zespołu:

Bramkarze: Fabio Macaluso (05.08.86), Simone Montanari (11.03.80).

Obrońcy: Claudio Babboni (02.07.77), Andrea Casadei (16.04.77), Fabrizio Francioni (09.09.72), Stefano Gasperoni (11.11.87), Matteo Gorini (13.04.84), Gianni Marzocchi (12.04.70), Fabrizio Pelliccioni (13.10.76), Manuel Renzi (16.06.81), Gionni Rossi (05.10.75), Roberto Selva (02.01.81).

Pomocnicy: Francesco Ceci (28.12.84), Alberto Colombini (12.08.88), Riccardo Ercolani (17.07.85), Maurizio Galli (15.08.62), Francesco Perrotta (27.08.81), Filippo Rossi (13.04.76), Gabriel Hernán Rossini (22.02.84, Argentyna), Riccardo Santini (13.10.86), Renzo Tasso (24.02.73), Davide Vagnetti (19.07.83), Claudio Zonzini (18.10.84).

Napastnicy: Marco De Luigi (21.03.78), Marco Fantini (28.08.78), Giacomo Gamberini (01.11.81).

Kruszon - 22 czerwca 2009, 13:19:30 - *.elpos.net
Hehe i tak nie przebrnął

fggf - 22 czerwca 2009, 13:19:38 - *.pl
super prędkość newsa

. - 22 czerwca 2009, 13:19:42 - *.timplus.net
O cholera, ale szybko!

sss - 22 czerwca 2009, 13:19:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5 s. po wylosowaniu słabo

fifi - 22 czerwca 2009, 13:20:16 - *.satfilm.net.pl
pozamiatane

tomkasz - 22 czerwca 2009, 13:20:39 - *.adsl.inetia.pl
Trzeba przyznać, że trafili na jedną z wg mnie silniejszych drużyn z możliwych.

Grabka - 22 czerwca 2009, 13:20:51 - *.chello.pl
Ciężki rywal, zobaczymy czy Polonia da radę...

FPR - 22 czerwca 2009, 13:21:16 - *.ismedia.pl (*.168.20.99)
Ludzie, czym Wy się tak emocjonujecie z tym czasem dodania wiadomości?
A przeciwnik może być .

hgj - 22 czerwca 2009, 13:21:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiepskie losowanie - nie są to może tuzy światowej piłki, ale to jednak rywal innej klasy niż Valetta czy Lisburn. Ciekawie będzie i na pewno nie łatwo...

Jacob - 22 czerwca 2009, 13:21:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To wicemistrzowie Czarnogóry... łatwo ni będzie :P

tored - 22 czerwca 2009, 13:21:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no latwy niejest ale panowie jesli takich ogorkow nie przejda to kogo przejsc maja?

Strain - 22 czerwca 2009, 13:22:06 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Najtrudniejszy rywal ze swojego koszyka.

mik - 22 czerwca 2009, 13:22:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rywal do pokonania!!!!

romek19 - 22 czerwca 2009, 13:22:35 - *.220.134.3
trafili najgorzej jak mogli bedzie trudno ale ja i tak mysle ze przejda ta runde bo jak nie to nie ukrywajmy bedzie to kompromitacja

luki - 22 czerwca 2009, 13:23:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie przesadzajmy zeby bac 2 3 druzyny z Czarnogory wygraja na lajcie i najwazniejsze ze nie trafili na kaukaz

pablo1713 - 22 czerwca 2009, 13:23:31 - *.acn.waw.pl
Niestety ale najcięższy przeciwnik jaki mógł się wylosować to Polonia niestety odpadnie bo drużyna z Czarnogóry będzie walczyć a Poloniści będą stać i patrzeć jak tracą bramki...

Poss - 22 czerwca 2009, 13:24:21 - *.as43234.net
Oczywiscie, ze rywal do pokonania. Nie powiem, ze jestem zupelnie spokojny o awans Polonii, ale ich szanse oceniam na 77.5%. W kazdym razie: powodzenia! TAG!

pablo1713 - 22 czerwca 2009, 13:25:22 - *.acn.waw.pl
Mam nadzieje że mecze będą transmitowane w TV

molo - 22 czerwca 2009, 13:25:30 - *.zax.pl
nie przejdą

Ruggel - 22 czerwca 2009, 13:25:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czarnogorcy sa dobrzy. Napewno Buducnost jest silniejszy od LEVADII

Szlawq - 22 czerwca 2009, 13:26:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeczywiście nie jest to jakaś drużyna z Malty, ale Polonia powinna awansować bo nie można się wykładać na takich drużynach

o-s-t-r-y - 22 czerwca 2009, 13:27:38 - *.satfilm.net.pl
Wkoncu to jest pierwszy pojedynek tych krajów w pucharach.
Wiec mysle ze jest wszystko mozliwe.
Moze sie uda

marcin - 22 czerwca 2009, 13:27:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W sezonie 05/06 wygrali z deportivo la coruna 2-1.W tamtym sezonie 1-1 i 1-2 w plecy z tamperu united

Golbi - 22 czerwca 2009, 13:28:07 - *.stk.vectranet.pl
Podobno Polonia miała być rozstawiona w 2 rundzie a jednak wychodzi że nie

lujan - 22 czerwca 2009, 13:28:15 - *.t.pppool.de
Buducnost Podgorica, to jakis mistrzostw swiata, ze macie taki strach, wstyd!

Fan - 22 czerwca 2009, 13:28:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podajcie link gdzie jest losowanie

paulpolska - 22 czerwca 2009, 13:28:23 - *.smgr.pl
Liga Czarnogóry jedna z najsłabszych w europie jest się z czego cieszyć dwie wygrane i 0,666 do rankingu UEFA ;p

dres - 22 czerwca 2009, 13:29:36 - *.162.168.190
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw
/2010.qr1-2/draw_basic.html
z tego wynika ze polonia w 2 rundzie jest nierozstawiona ?!?!?!?!?!?

O-S-T-R-Y - 22 czerwca 2009, 13:30:12 - *.satfilm.net.pl
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw
/2010.qr1-2/draw_basic.html

Golbi - 22 czerwca 2009, 13:30:49 - *.stk.vectranet.pl
Tylko ze Czarnogórę dopiero zaczyna chyba jako osobny kraj.

jaja - 22 czerwca 2009, 13:30:53 - *.t.pppool.de
co wy w ogole chcecie? Z kelnerami z Malty ja tez bym strzelil 3 bramki.
Za co nasi pilkarze dostaja pienedzy jak nie maja szans z jakims tam Buducnost!

pablo1713 - 22 czerwca 2009, 13:30:58 - *.acn.waw.pl
No chyba tak bo występują tam jako para winners match 15

AnB - 22 czerwca 2009, 13:31:09 - *.toya.net.pl
Croclin nie takich rywali pokonywał

Anonim - 22 czerwca 2009, 13:31:14 - *.204.83.114
To będzie wyrównany pojedynek, ponieważ Polonia Warszawa nie prezentuje dobrej piłki lecz Polonia powinna wygrać. Przeciwnikiem nie będzie drużyna tylko murawa na stadionie na której grali rugbiści!

wislak - 22 czerwca 2009, 13:31:51 - *.chello.pl
Juzn nie na wymioty zbeira jak czytam peirwsze komentarza.. typu "Pierwszy" "ale szybkosc" mam tego dosc dzieci neo dajcie se siana!

rav - 22 czerwca 2009, 13:32:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jedna z nasłbaszych drużyn

rajt - 22 czerwca 2009, 13:32:22 - *.t.pppool.de
oni sprzedaja nam mecz i bedzie nastepna runda

pancz - 22 czerwca 2009, 13:33:23 - *.anicasystem.com.pl
do 'dres'
z tego wynika, że jeszcze nie podzielili na rozstawione i nierozstawione(czytaj nagłówki kolumn)

dres - 22 czerwca 2009, 13:33:25 - *.162.168.190
te losowania 1 i 2 rundy KW EL to sciema. poniewaz w tym przypadku polonia nie jest rozstawiona !!!
Powinni zrobic losowanie po 2-gim meczu 1 rundy KW EL i wtedy polonia bylaby rozstawiona !!!

Golbi - 22 czerwca 2009, 13:33:51 - *.stk.vectranet.pl
Polonia musi trafić na kogoś w rozstawionych poniżej Legii

7Pavel7 - 22 czerwca 2009, 13:34:08 - *.adsl.inetia.pl
gdzie jest relacja bo na stronie uefa.com nie moge znalezc ??

kio - 22 czerwca 2009, 13:34:24 - *.chello.pl
o której losują II runde?

ss - 22 czerwca 2009, 13:34:37 - *.slo.csk.pl
Bieda. Niestety rywal za mocny jak na Polonię. Czarnogórcy na pewno będą za wszelką cenę chcieli się pokazać i u siebie coś ugrają. Podobnie jak reprezentacja Czarnogóry, niby słaba, ale jednak u siebie nie do pokonania.

rogal1910 - 22 czerwca 2009, 13:35:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
przejda jak maja z CXzarnogorcamio odpasc to ja zwatpie w nasza pilke nozna

dres - 22 czerwca 2009, 13:35:15 - *.162.168.190
do PANCZ
Masz racje nie zauwazylem.

labol - 22 czerwca 2009, 13:36:18 - *.adsl.inetia.pl
do 7Pavel7
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw
/2010.qr1-2/draw_basic.html

ryhu - 22 czerwca 2009, 13:37:16 - *.adsl.inetia.pl
na oficjalnej stronie uefa pisali że losowanie o 13.30. co to za ściema, że wcześniej zaczeli?

marcin - 22 czerwca 2009, 13:38:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
według transfermarket.de wartość reprezentacji Czarnogory jest większa od reprezentacji Wali,Belgi,Austri czy Węgier

porter - 22 czerwca 2009, 13:38:14 - *.231.213.42
Ja sie bardzo ciesze ze trawili wlasnie na nich mam nadzieje ze Polonia odpadnie

kerimm - 22 czerwca 2009, 13:38:23 - *.chello.pl
piszcze wszytko o jacku grembockim czy jak on tam ma

padgett - 22 czerwca 2009, 13:40:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trudno. Rywal nie jest najłatwiejszy, ale przynajmniej Polonia powinna zagrać na poważnie. To znaczy jak nie potraktuje tych rozgrywek w stylu dawnego Intertoto A z tym rozstawieniem w II rundzie to faktycznie dziwna sprawa...

pablo1713 - 22 czerwca 2009, 13:42:11 - *.acn.waw.pl
Mnie zastanawia czemu nie ma żadnej transmisji w TV z losowania :/
I czemu jeszcze nie rozpoczeli losowania 2giej rundy wrrr :D

altair - 22 czerwca 2009, 13:42:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rywal trudniejszy niż mogłoby się wydawać. Jak już ktoś wcześniej wspomniał Czarnogóra ma niski współczynnik, bo jeszcze nie dawno nie była państwem. Jednak są oni jak najbardziej do przejścia.

MARiO - 22 czerwca 2009, 13:43:09 - *.aster.pl
http://fscg.co.me/component/option,com_joomleague/
Itemid,121/func,showPlayers/p,1/ttid,1/

Golbi - 22 czerwca 2009, 13:43:36 - *.stk.vectranet.pl
porter - nazywasz siebie polskim kibicem?

dres - 22 czerwca 2009, 13:43:38 - *.162.168.190
Ludzie nie pierd... ze wisla odpadnie polonia jak rowniez za chwile zobaczycie na kogo trafii legia i tez powiecie ze odpadnie.
trzeba wierzyc w kazdy nasz polski zespol nie wazne czy jestesmy z pomoza wlkp mazowsza itd.
Ja jestem z Wałbrzycha i trzymam za wszystkich kciuki i wierze ze przejda klejne rundy

Krzychu - 22 czerwca 2009, 13:45:13 - *.150.163.3 (*.168.5.53)
Wiecie o której losowanie 2 rundy?

grasshoppe - 22 czerwca 2009, 13:45:20 - *.adsl.inetia.pl
to warszawiacy odjada po 2 rundzie finowie ich rozjada

Pienio - 22 czerwca 2009, 13:45:30 - *.54.187.59
Golbi nie zwracaj uwagi na parapety...

Marcin - 22 czerwca 2009, 13:46:34 - *.15.158.1
Popieram dresa, trzeba wierzyć we wszystkie nasze drużyny, by za kilka lat mieć coraz łatwiejszą drogę do grup LM i LE

pancz - 22 czerwca 2009, 13:46:37 - *.anicasystem.com.pl
do 'padgett': jak pisałem wyżej, na stronie UEFA jeszcze nie podzielili na rozstawione i nierozstawione(czytaj nagłówki kolumn)

qwe - 22 czerwca 2009, 13:47:12 - *.leon.com.pl
a Lech i Legia z kim graja ?

rogal1910 - 22 czerwca 2009, 13:48:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
czemu nie losuja 2 rundy do ch...? wie ktos o ktorej moze łaskawie zaczna?

pablo1713 - 22 czerwca 2009, 13:48:55 - *.acn.waw.pl
To pewnie losowanie zacznie się o 14 bo zrobili sobie przerwe na ciacho i kielicha

grasshoppe - 22 czerwca 2009, 13:49:15 - *.adsl.inetia.pl
zle spojrzalem polonia z suduva bedzie grala ale i tak w plecy a legia z finami

porter - 22 czerwca 2009, 13:49:44 - *.231.213.42
do Golbi tak ale nie druzyn takich jak Polonia i Legia

lukaszz - 22 czerwca 2009, 13:50:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
No szkoda że nie trafili na valetta ale jesli boimy sie podgoricy to co z nas za ludzie !!! to budocnost niech boi się Poloni, a nie ciagle my boimy.

Krzychu - 22 czerwca 2009, 13:50:05 - *.150.163.3 (*.168.5.53)
Ale po co mają dzielić na rozstawione i nie jak decyduje współczynnik przed sezonem

pancz - 22 czerwca 2009, 13:50:52 - *.anicasystem.com.pl
zaczną losować jak uda im się podzielić zespoły na rozstawione i nierozstawione, a takie rzeczy najlepiej robi się po kilku głębszych;)

nnnnnnnnnn - 22 czerwca 2009, 13:51:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szału ni ma

padgett - 22 czerwca 2009, 13:51:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do 'pancz': no jasne, ok, dzięki. Mój błąd, emocje tak duże, że faktycznie nie doczytałem
pozdrawiam

grasshoppe - 22 czerwca 2009, 13:51:47 - *.adsl.inetia.pl
legia z lahti bo pewnie poradza sobie Finowie z Albanczykami

lukaszz - 22 czerwca 2009, 13:52:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
No szkoda że nie trafili na valetta ale jesli boimy sie podgoricy to co z nas za ludzie !!! to budocnost niech boi się Poloni, a nie ciagle my boimy.

rogal1910 - 22 czerwca 2009, 13:53:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
beda dzielic na rozstawione? po mojemu to sa juz podzielone chodz niema nad nimi seeded i unseeded, ale te z prawej sa wyraznie słabsze

Krzychu - 22 czerwca 2009, 13:53:55 - *.150.163.3 (*.168.5.53)
Zgadzam się z rogal 1910

Grzyw Jbie - 22 czerwca 2009, 13:54:27 - *.nj.pl
Pewnie drukują kartki z podwójnymi zespołami walczącymi ze sobą w I rundzie kw., stąd tak długo trwa. Żeby nie było Winner Match 4, tylko konkretne nazwy zespołów, jak będą wyciągane piłeczki. Których nie widzimy:[

dres - 22 czerwca 2009, 13:55:56 - *.162.168.190
wedlug mnie bede przed losowaniem 2 rundy LE znow dzielic na male koszyki, poniewaz zespoly z tych samych krajow nie moga grac ze soba.
a to troche potrwa

Krzychu - 22 czerwca 2009, 13:56:14 - *.150.163.3 (*.168.5.53)
Tak też może być. Chociaż na losowaniach często tak jest "winner match 4"

Filip - 22 czerwca 2009, 13:57:05 - *.adsl.inetia.pl
Co za podejście do sprawy. Miało być o 13:30, już jest 14...

kobyLe Cac - 22 czerwca 2009, 13:57:16 - *.tktelekom.pl (*.168.3.46)
legja miszczem ajeajaje

lukaszz - 22 czerwca 2009, 13:57:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
No szkoda że nie trafili na valetta ale jesli boimy sie podgoricy to co z nas za ludzie !!! to budocnost niech boi się Poloni, a nie ciagle my boimy.

szuszek - 22 czerwca 2009, 13:57:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie do końca . rosenborg będzie winning match 4 i nie może być dolosowywany. musza podzielić

Błażej - 22 czerwca 2009, 13:57:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przejdą spokojnie

altair - 22 czerwca 2009, 13:58:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do rogal1910
rozstawień jeszcze nie ma, przecież jak by było tak jak mówisz, to w II rundzie nie byłyby rozstawione chociażby takie drużyny jak Rosenborg i Anorthosis

pancz - 22 czerwca 2009, 13:58:48 - *.anicasystem.com.pl
rogal1910, Krzychu - pozwolę się z Wami nie zgodzić.
Na stronce są drużyny ustawione od najwyższego współczynnika, ale pomiędzy nie wskoczą pary z pierwszej rundy, w których drużyna rozstawiona w 1 rundzie ma wyższy współczynnik

Grzyw Jbie - 22 czerwca 2009, 13:59:27 - *.nj.pl
Po co kombinują... Wrzuciliby rozstawionych do jednego wora, nierozstawionych do drugiego i jechane. Ale ta tendencja pogłębia się odkąd Liga Mistrzów prawie nie zawiera... mistrzów.

rawes - 22 czerwca 2009, 13:59:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kiedy losowanie legii i lecha jest?

szuszek - 22 czerwca 2009, 14:00:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A moim zdaniem wskoczą

marcin - 22 czerwca 2009, 14:00:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Inne ciekawe pary to Olimpi Rustawi (Gruzja)- B36(Wyspy Owcze)oraz Lisburn Distillery(Irlandia Płn)-Zestafoni (Gruzja)

Grzyw Jbie - 22 czerwca 2009, 14:01:04 - *.nj.pl
Pancz dobrze prawi Tak zrobią.
Rawes, strona główna 90minut.pl, artykuł o losowaniu i czytanie ze zrozumieniem. Na Lecha poczekasz

Krzychu - 22 czerwca 2009, 14:01:39 - *.150.163.3 (*.168.5.53)
Teraz muszę Ci oddać honor.

Hubert - 22 czerwca 2009, 14:02:14 - *.adsl.inetia.pl
Polonia niestety odpadnie

nuno - 22 czerwca 2009, 14:02:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
trafili najgorzej jak mogli. Uwaga na Beciraja i Misdongarde.

padgett - 22 czerwca 2009, 14:03:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do rawesa: losowanie Lecha 17 lipca - jak już rozegrają 2 pierwsze rundy, a więc musimy się uzbroić w cierpliwość. Miejmy nadzieję, że nie tylko Lecha z naszych drużyn będą wtedy losowali

Strain - 22 czerwca 2009, 14:03:49 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
UEFA się obija, jak nasz PZPN. ;x

dzerald - 22 czerwca 2009, 14:04:23 - *.connected.pl
Już 14 a ci dalej chleją :/

karolll121 - 22 czerwca 2009, 14:05:11 - *.niles.pl
jaja sobie robi UEFA ; ile mozna czekac ??

Michał - 22 czerwca 2009, 14:05:19 - *.acn.waw.pl
Legia zagra ze zwycięzcą meczu nr 2, czyli Lahti (Fin) bądź Dinamo Tirana (Alb) ;]

pablo1713 - 22 czerwca 2009, 14:05:46 - *.acn.waw.pl
Widocznie mają dziś dobry catering i ciężko jest odderwać się od ciach i drinków :D

1910RTS191 - 22 czerwca 2009, 14:05:56 - *.centertel.pl
to Legia zagra z wygranym w meczu : Basel-KR :D
z FC Basel nie było by najgorzej :D pozdRo

Strain - 22 czerwca 2009, 14:06:27 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
pablo1713;
Drinki to chyba przystawki. Napewno mają coś głębszego. :D

lukaszz - 22 czerwca 2009, 14:06:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dajcie spokoj tylko ciagle zle trafili, nagorzej trafili. Ciekawe czy Budocnost tez tak mowi. Polscy kiibice to by chcieli najlepiej grac cały czas z amatorami.

rogal1910 - 22 czerwca 2009, 14:06:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
o tak panczu dobrze mówi moja nie uwaga. Ale niech juz to podziela jakos. rewes- Lech dzisiaj nie bedzie losowany.

marynarz - 22 czerwca 2009, 14:07:02 - *.eu.navy.mil
drukuja wyniki wiec musi to troche potrfac bo sie licytuja, kto da wiecej

kondi192 - 22 czerwca 2009, 14:07:16 - *.icpnet.pl
Moim zdaniem Legia zagra z FC Vaduz

buka - 22 czerwca 2009, 14:09:12 - *.chello.pl
CZARNE KOSZULE _ MUSICIE WYGRAĆ !!!
przeciwnik mega łatwy , powiem że trza było by bardzo nie chcieć ich nie przejść.
Widzę was w kolejnej rundzie - do boju Warszawska Ferajna!!!

666 - 22 czerwca 2009, 14:09:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
do redakcji: o ktorej bedzie losowana 2 runda Ligii Europejskiej??

Widzewiakz - 22 czerwca 2009, 14:10:35 - *.4web.pl
Legia zagra z Tobołem Kostanaj

Damian - 22 czerwca 2009, 14:11:37 - *.myslenice.net.pl
Niestety prawda jest taka ze na polonie nie mamy co liczyć ! , ona już przed startem wyprzeda wszystkich najlepszych zawodników , ogranie tych z czarnogóry to już będzie sukces ale nic więcej

karolll121 - 22 czerwca 2009, 14:11:53 - *.niles.pl
oj ludzie ludzie przeżywacie jakies buducnost z czarnogóry , a co to niby za drużyna , polonia powinna ich rozjechac kilkoma bramkami !

Filip - 22 czerwca 2009, 14:13:01 - *.adsl.inetia.pl
Piszcie do UEFA na maila że sobie jaja z kibiców robią. To ich e-mail: info@uefa.com

ryhu - 22 czerwca 2009, 14:13:26 - *.adsl.inetia.pl
gdyby była transmisja w tv to nie mogliby tak przeciągać tego losowania. a tak robią sobie co chcą

retrey - 22 czerwca 2009, 14:13:38 - *.50.235.34
wie ktoś może z kim Legia zagra??

zosia - 22 czerwca 2009, 14:13:39 - *.152.220.121
a ja sie zgadzam z marynarzem

szmajchel - 22 czerwca 2009, 14:13:54 - *.chello.pl
no mogliby już zacząć

10 znaków - 22 czerwca 2009, 14:15:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pewnie znowu dzielą teraz zespoły na te koszyki tak jakby nie mogli tego zrobić wcześniej przed losowaniem I rundy...

DOMIN - 22 czerwca 2009, 14:15:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kiedy losuja???

simon - 22 czerwca 2009, 14:16:08 - *.152.220.121
do retrey: z Podbeskidziem w pierwszej kolejce

rogal1910 - 22 czerwca 2009, 14:16:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
losuja

pancz - 22 czerwca 2009, 14:16:30 - *.anicasystem.com.pl
zaczęło się losowanie

ds - 22 czerwca 2009, 14:16:32 - *.man.sealnet.kluczbork.net
zaczelo sie

Grzyw Jbie - 22 czerwca 2009, 14:16:35 - *.nj.pl
eeeeee, ruszyli!

Filip - 22 czerwca 2009, 14:16:40 - *.adsl.inetia.pl
Idioci, do której mamy czekać...

pepe - 22 czerwca 2009, 14:16:41 - *.aster.pl
zaczeli wkońcu

k - 22 czerwca 2009, 14:16:44 - *.static.hnet.pl
i zaczęli

kibic - 22 czerwca 2009, 14:17:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
haha Plonia jak wygra trafi na Juvenes z San Marino

Krzychu - 22 czerwca 2009, 14:17:28 - *.150.163.3 (*.168.5.53)
Zaczęli

DOMIN - 22 czerwca 2009, 14:17:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polonia 2 runda z juvenes dogana

kris - 22 czerwca 2009, 14:17:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SAn MaRINO!!!!!!

szmajchel - 22 czerwca 2009, 14:17:41 - *.chello.pl
ale fart!!!!

rogal1910 - 22 czerwca 2009, 14:17:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
polonia z jakimis z san marino

k - 22 czerwca 2009, 14:17:49 - *.static.hnet.pl
Polonia/Buduncost - Juvenes-Dogana z San Marino. Łatwo!

Grzyw Jbie - 22 czerwca 2009, 14:17:51 - *.nj.pl
Taki słabeusz... Ech... niechże Polonia przejdzie 1. rundę. Z automatu w 3.

karolll121 - 22 czerwca 2009, 14:17:59 - *.niles.pl
polonia łatwiejszego nie mogła trafić raczej 3 runda jest w 99%

fluj - 22 czerwca 2009, 14:18:02 - *.t.pppool.de
muahahahah Polonia zagra z Juvenesem z San marino

rotfl - 22 czerwca 2009, 14:18:03 - *.lanet.net.pl
Haha baj baj groclin :D

Fili[p - 22 czerwca 2009, 14:18:06 - *.adsl.inetia.pl
Wkońcu

ryhu - 22 czerwca 2009, 14:18:13 - *.adsl.inetia.pl
losują ale nie nie widać kto jest rozstawiony a kto nie

kostek - 22 czerwca 2009, 14:18:15 - *.ostrog.net.pl
no to polonie mamy raczej w 3 rundziej juz, fajnie, teraz czekamy na losowanie legii ;)

tarantula - 22 czerwca 2009, 14:18:42 - *.33.125.137
polonia gra z jakims juvenes jak dalej awansuje :PP

sulli - 22 czerwca 2009, 14:18:46 - *.elk.mm.pl
no to zwycięzca tego dwumeczu automatycznie w 3. rundzie, bo w 2. Juvenes/Dogana z San Marino

mich - 22 czerwca 2009, 14:18:47 - *.50.133.30
ale sie Poloni trafi gdy przejdą;d

pablo1713 - 22 czerwca 2009, 14:18:48 - *.acn.waw.pl
TO nie możliwe że niby klub z San Marino będzie przeciwnikiem w następnej rundzie xD lol

zosia - 22 czerwca 2009, 14:19:33 - *.152.220.121
zaczeli juz losowanie

dziulek_r - 22 czerwca 2009, 14:20:37 - *.183.136.192
juvenes/dogana kolejnym przeciwnikiem!!!

Krzychu - 22 czerwca 2009, 14:20:44 - *.150.163.3 (*.168.5.53)
Olimpi/B36

greka - 22 czerwca 2009, 14:20:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
legia też łatwo

rogal1910 - 22 czerwca 2009, 14:20:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
legia- olimpi z gruzji łatwo

DOMIN - 22 czerwca 2009, 14:20:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
legia-olimpi i b36

Widzewiakz - 22 czerwca 2009, 14:20:56 - *.4web.pl
Legia z Olimpi lub B36

ryhu - 22 czerwca 2009, 14:21:06 - *.adsl.inetia.pl
legia też dobrze trafiła. ogólnie losowanie udane

kostek - 22 czerwca 2009, 14:21:11 - *.ostrog.net.pl
legia tez na slabych trafila jak na razie wszystkie polskie ekipy powinny awansowac dalej

mich - 22 czerwca 2009, 14:21:17 - *.50.133.30
ale losowanie

kibic - 22 czerwca 2009, 14:21:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia zagra ze zwycięsca meczu olimpii z Gruzji kontra B36 z Wysp Owczych

bb - 22 czerwca 2009, 14:22:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Haha, jaka miazga. San Marino w III rundzie. Miód Polonio!
I co panie Wojciechowski? Pozbywa się pan klubu? Miodna kasa w ojro € za 3 rundę, a sparingi jak z 1 ligowym (w I rundzie) i okręgówką (w II rundzie) rodem z Polski.
LOL

des - 22 czerwca 2009, 14:22:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
olimpi a jak dalej sie nazywa to z gruzji?

brt - 22 czerwca 2009, 14:23:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Olimpi Rustavi - B36 Torshavn

retrey - 22 czerwca 2009, 14:24:11 - *.50.235.34
II runda el LE LEGIA vs Olimpi [GRU] /B36 [w.OWC]

marynarz - 22 czerwca 2009, 14:24:27 - *.eu.navy.mil
Jak Polonia wygra to bedzie grala z zespolem z San Marino...

zosia - 22 czerwca 2009, 14:24:51 - *.152.220.121
to jak to bedzie??

lukaszNR - 22 czerwca 2009, 14:25:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie bojmy sie zadnego Budocnost . pierwszy mecz na wyjezdze wygrac i u siebie min. remis i mamy awans

lukaszNR - 22 czerwca 2009, 14:52:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jest bardzo dobre losowanie. Levadia - blisko i ekonomicznie. Budocnost - pierwszy mecz na wyjezdzie i trzeba wygrać. A na polonie bedzie czekał rywal ze San marino A Legia również dobrze trafiła. Takze było dobre losowanie i prosze nie narzekajcie bo aż płakac sie chce to co ludzie piszą na róznych portalach ze to wymagajacy rywale.

k - 22 czerwca 2009, 15:02:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
buducnost do ogorkow nie nalezy. maja mlody, ciekawy sklad... chyba z 5 zawodnikow gralo juz w kadrze a maja mniej niz 23 lata. do tego trenerem jest Jesic, znany na balkanach, m. in. Partizana prowadzil. znajac zacietosc tych zawodnikow beda baty jak nic...

lukaszzNR - 22 czerwca 2009, 15:05:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Za 10 dni gra Polonia na wyjezdzie. Jeśli wygrają to rewanz w Polsce bedzie formalnością.

hhh - 22 czerwca 2009, 15:16:56 - *.uni.lodz.pl (*.168.0.12, 127.0.0.1)
W drugiej rundzie czekają zdobywcy Pucharu San Marino. Elegancko? W europejskich pucharach mamy samych mistrzów, wicemistrzów, zdobywców pucharów :P I love this game;)

mama - 22 czerwca 2009, 15:19:00 - *.i02-7.onvol.net
Polonia będzie miała ciężką przeprawę w Podgoricy. Myślę jednak, że jest lekkim faworytem. Oczywiście i tak boisko zweryfikuje wszelkie założenia. co ciekawe w drugiej rundzie czeka o wiele łatwiejszy przeciwnik. Szkoda jedynie, że nie wylosowali drużyny z Malty. No ale Birkirkara gra ze Slavenem Koprywnica, który jest fajną drużyną z fajnego miasta (byłem i widziałem). Więc chętnie wybiorę się na meczyk.

lukaszNR - 22 czerwca 2009, 15:20:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Podgorica ma dobry klub w koszykówce. Nieraz grali w Eurolidze. A co do piłki nożnej Polonia musi dobrze zagrac w 1 meczu.

666 - 22 czerwca 2009, 15:27:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
FK Budućnost w ostatnich 4 sezonach:
2004/2005 6 miejsce ( w silnej lidze serbskiej)
2005/2006 14 miejsce spadek do 2 ligii serbdkiej
2006/2007 2 miejsce ( lidze czarnogurskiej)
W I rundzie kwalifikacyjnej grali z Hajdukiem Split i było 1: 1 w Podgoricy i 0-1 w Splicie i odpadli
2007/2008 Mistrz
I runda kwalifikacji Ligii Mistrzów :
Tampere Utd. 1-2 na wyjeździe i 1-1 u siebie i odpadli.
To pokazuje że jeżeli Polonia sie spręży to jest w stanie wyeliminować FK Budućnost i przejść do II rundy. Tak więc musi wywieść korzystny rezultat z Podgoricy.

kondii - 22 czerwca 2009, 15:40:16 - *.chello.pl
Co do Budycnosc to jest mocna druzyna i nie wolno jej nie lechcewarzyc. Sam ogladalem trzy mecze ich i musze powiedzic ze nie jest to zespol z przypadku bardzo macna pomoc dobrze zorganicowana, na prawym lub lewym skrzydle bardzo niebezpieczny reprezentant Czarnogory Peter Vukcevic w srodku pola Dedic. Co do slabego punktu to bramkarz i boki obrony.

666 - 22 czerwca 2009, 15:53:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kondii ale Grembocki już nie raz pokazał że potrafi ustawić dobrze drużynę i napewno zdaje Sobie sprawę że to dla Niego olbrzymia szansa. Ja wierze że Polonia przejdzie choć to będzie trudne ale nie niemożliwe;)

tomi - 22 czerwca 2009, 16:23:30 - *.mobile.playmobile.pl
musza cos strzelic na wyjezdzie to powinno byc dobrze..

lukaszNR - 22 czerwca 2009, 17:02:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mistrzem Czarnogóry jest: FK Mogren Buduva i zagrają w 1 rundzie LM. A jak awansuje trafią na FC kopenghaga W LE z czarnogóry grają: FK Sutjeska, OFK Petrovac.

lukasNR - 22 czerwca 2009, 17:08:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
Liga czarnogórska nie jest arcy-mocna. W ostatnich 2 sezonach pucharowych zdobyli po 0,500 pkt. Jak widac tyle pkt zdobytych na kolana nie rzuca Czyli te kluby z czarnogóry są do ogrania. To nie Szachtar, Spartak, D. Kijów. Dlatego to Budocnost musi bać Polonii a nie na odwrót. Ja wierze że bez problemu wyeliminujemy ich. A szkoda byłoby w 2 rundzie nie wyeliminować amatorów z san marino

Adek - 22 czerwca 2009, 17:14:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przejdą bez problemu.San Marino tym bardziej.

kakir_KSP - 22 czerwca 2009, 17:21:53 - *.33.117.203
jestem kibicem Polonii i uważam że jeżeli mamy się bać takich drużyn jak Budocnost to nie mamy czego szukać w pucharach? powinnismy spokojnie przebrnąć czarnogórców u nich 1-1 u nas 2-0 i gramy w 2 rundzie POLONIA WARSZAWA

OLO(KSP) - 22 czerwca 2009, 17:44:38 - *.mlociny.waw.pl
Ten zespół jest do przejścia.Budocnost jest dobry ale w koszykówce a nie w piłce nożnej! Do boju Orły sokoły!!!!

xyz - 22 czerwca 2009, 18:25:16 - *.man.ats.pl
Jak to jest?! Polonia musi grać I rundę kwalifikacji a drużyna z San Marino nie???!!! To już tak nisko upadliśmy????

lukaszz - 22 czerwca 2009, 18:42:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
OLO(KSP) bardzo dobrze powiedziane. Budocnost ma dobry klub w kosza w Eurolidze. Skoro my boimy sie rywala w 1 rundzie to co powiemy w 3 rundzie lub ewentualnie w 4

lukaszNR - 22 czerwca 2009, 19:34:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czarnogóra gra od 2 sezonach w pucharach i zdobyli tylko 0,500 pkt. W tamtym roku Podgorica grała w el. LM i w 1 rundzie wyeliminowani zostali przez Tampere united Także nie ma czego bać , tylko brać się do treningów i Polonia ich przejdzie.

Vegeta - 22 czerwca 2009, 19:47:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia nie poradzi sobie przynajmniej na pewno nie u Czarnogórców,u siebie może coś ugrają...

pppp - 22 czerwca 2009, 20:04:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratuluje awansu do nast. rundy Czarnogórcom

LukaszNR - 22 czerwca 2009, 20:11:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
A pamietacie jak lech poznan wygrał tylko 1:0 z Chazar lenkaran, a 2-3 lata temu Groclin w kazachstanie czy gdzies tam 0:0 zremisował.

ajajaj - 22 czerwca 2009, 20:20:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
PPPP to antykibic takich trzeba zgładzić.

lukaszNR - 22 czerwca 2009, 20:27:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
No i własnie wtedy Groclin chyba 3 minuty przed koncem meczu strzelił bramke. A za rywala mieli klub z kazachstanu albo azerbejdzanu. I męczyli sie na maksa. Także mam nadzieje że Polonia postara lepiej pograć.

jakubek - 22 czerwca 2009, 20:35:20 - *.telkonet.pl
powinni przejsc ale rywal ciezki .

max - 22 czerwca 2009, 22:12:54 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.0.1)
znając poziom gry polski8ch drużyn w UEFA TO rywal może okazać sie cięzki! nie zróbcie chłopaki wstydu Pozdro z Londynu

Malta - 22 czerwca 2009, 22:39:39 - *.251.33.192
No cóż. Będzie bardzo ciężko. Widziałem Buducnost w akcji bodaj 2 lata temu przeciwko Hajdukowi Split. zremisowali 1-1 i przegrali 0-1 po zaciętych meczach. Hajduk był wówczas nieco silniejszy niż dziś. Natomiast na dziś Podgorica jest silniejsza niż dwa lata temu. Technicznie są bardzo dobrzy, a do tego wybiegani i waleczni. Oczywiście na dziś nie mają takich zawodników jak kiedyś, gdy grali u nich Predrag Mijatović, Dejan Savićević czy Branko Brnović (reprezentanci Jugosławii), ale kilku młodych graczy na prawdę ma przyszłość przed sobą. Nie chciałbym odbierać Polonii szans, ale łatwo nie będzie miała.

Strain - 23 czerwca 2009, 0:24:11 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
xyz;
Po prostu zdobywcy krajowych pucharów zaczynają teoretycznie później. Więc żadne 'ale nisko upadliśmy),bo o ile mi wiadomo w I rundzie el. nie ma żadnego zdobywcy krajowego pucharu. Stąd przywilej np. dla Lecha Poznań.

flota - 23 czerwca 2009, 0:33:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dla Polonii to nawet Nida Pinczów jest za mocna. nie obrażając Nidy

kondii - 23 czerwca 2009, 6:21:08 - *.chello.pl
Tak, tylko ze Liga Czarnogorska powstala 3 lata temu to czemu sie dziwisz. Przypomitam powstala po niepodleglosci Czarnogury i narazie ekonomia, gospodarka i poziom sportowy nie jest zbyt wysoki, po drugie to nie jest ich sport narodowy (bo jest nim pilka wodna :d). Tu nie wolno patrzec na wspolczynnik boon ci nic nie powie w takiej federacji jak Czarnogora, jezeli bedziesz patrzyl na ten pryzmat to sie pomyslisz.

Grzechu - 23 czerwca 2009, 14:01:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie dlaczego tak przeżywacie że Polonia trafiła najgorzej ????? Co to jakiś Real czy co że jest tak źle ?

łańcut - 23 czerwca 2009, 14:27:33 - *.230.92.174
hehe pokonali deportivo
tylko ciekawe czy wiesz czym się różni deportivo z lipca od deportivo z września czy pazdziernika

Cracovia88 - 24 czerwca 2009, 19:36:04 - *.199.243.50
Będzie Polonii ciężko chyba nawet trafili na najmocniejszy zespół z rywali drużyn z polski.
I muzszę powiedzieć że czarno to widzę.

Łukcio - 25 czerwca 2009, 15:54:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Stary piłkarz
Maurizio Galli (15.08.62), 46 lat

DanJuve - 26 czerwca 2009, 15:18:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3druzyny w Grupie 2w LE i Wisełka w LM
Tyle

kibic - 27 czerwca 2009, 20:03:12 - *.xdsl.centertel.pl
Do fanów Poloni
Orientujecie sie moze czy bedzie transmisja meczu z czarnogóry w jakiejkolwiek telewizji!!!!!Piszcie piszcie

bartek65 - 29 czerwca 2009, 15:35:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będzie w ogóle transmisja tego meczu?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas