|
|
28 czerwca 2009, 13:02:25 - qmichal
Rafał Murawski w Rubinie Kazań
Rafał Murawski podpisał trzyletni kontrakt z Rubinem Kazań - poinformowała oficjalna strona mistrza Rosji.
Nowy klub 19-krotnego reprezentanta Polski w zeszłym sezonie zdobył mistrzostwo Rosji, a w obecnym po 11 rozegranych meczach zajmuje drugie miejsce w tabeli Priemjer-Ligi.
27-letni pomocnik występował m.in. w Arce Gdynia, Amice Wronki i ostatnio Lechu Poznań. W ekstraklasie rozegrał 123 mecze, w których zdobył 11 goli.
|
Dunel - 28 czerwca 2009, 13:03:26 - *.easynet.co.uk
powodzenia
xXx - 28 czerwca 2009, 13:03:26 - *.adsl.inetia.pl
brawo rafal :]
staho - 28 czerwca 2009, 13:03:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to się poharcił na pieniążki...ale czy awans sportowy? chyba średni
kibic - 28 czerwca 2009, 13:04:14 - *.ssp.dialog.net.pl
to jakiś żart?
666 - 28 czerwca 2009, 13:05:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to Muraś zagra w lidze Mistrzów Powodzenia Rafał!!! Dziękujemy za wszystko!!!
retro - 28 czerwca 2009, 13:05:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ładnie,Lech szybko zniknie z pucharów
Przemek - 28 czerwca 2009, 13:05:38 - *.toya.net.pl
Rubin to obecny mistrz Rosji, mający pewny start w fazie grupowej LM, obecnie w tabeli zajmuje 2 miejsce.
Lerek - 28 czerwca 2009, 13:07:31 - *.gdynia.mm.pl
Właśnie teraz oglądałem transfery i mnie zatkało Wileka strata Lecha mam nadzieje że nie zmarnuje sie u kacapów.
e - 28 czerwca 2009, 13:07:58 - *.adsl.inetia.pl
powodzenia Rafi
Tomek389 - 28 czerwca 2009, 13:08:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstałem, patrze i duże zaskoczenie... nic wcześniej nie mówiono o tym, że Murawski ma odejść.
antyPZPN - 28 czerwca 2009, 13:08:15 - *.chello.pl
super - dobry klub dla niego - szansa na rozwój bez większego ryzyka siedzenia na ławce - Fajnie się rozwija jego kariera Arka-Lech-kazań- .. a za rok dwa?
wef - 28 czerwca 2009, 13:08:16 - *.gl.digi.pl
no to teraz jest kasiura więc Banaś i Sikora do Lecha... a na miejscu Murawskiego ma kto grać, Bandrowski, Injac, Golik, ewentualnie Stilic... 4 zawodników na 2 pozycje do środka pola więc jest ok. bo Lech ma ponoć grać teraz 4-4-2
dawid - 28 czerwca 2009, 13:08:57 - *.top.net.pl
taa stilic defensywnym pomocnikiem, rada eksperta zawsze sie trafi na 90minut.
LEGD - 28 czerwca 2009, 13:09:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to chyba Stilić zostanie w Lechu
dada10 - 28 czerwca 2009, 13:09:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
ciekawe ile lech za niego dostal... pewnie dozu i byla to oferta nie do odrzucenia
Popak - 28 czerwca 2009, 13:09:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Klub na pewno lepszy od Lecha... Gratulacje, bardzo dobry wybór!!
DAVID - 28 czerwca 2009, 13:10:21 - *.adsl.inetia.pl
To jakiś żart :/
:) - 28 czerwca 2009, 13:11:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze że odszedł ostatnio nic nie grał.
ramtak - 28 czerwca 2009, 13:11:24 - *.adsl.inetia.pl
Jedynym awansem dla Niego jaki widzę to są pieniądze:/ Do dzisiaj nie wiadomo czy Rubin mistrzostwo zdobył na boisku, a i nie mogę sobie przypomnieć czy jakikolwiek z naszych "grajków" zrobił karierę na wschodzie:/ Ciągle się słyszało że jedynymi piłkarzami jacy mogą opuścić Lecha to są Rengifo i Stilic ale tego kroku bym się nie spodziewał. Szczególnie że był to mózg zespołu nawet gdy miał słabszą rundę wiosenną to nadal środkowa formacja należała do Niego. No nic teraz trzeba szukać kogoś kto go godnie zastąpi a o to jak wiadomo nie będzie łatwo szczególnie że nikogo na horyzoncie nie widać Tak czy inaczej Muraś dzięki za wszystko (szczególnie pamiętną 120 minutę i powodzenia i obyś nie grzał ławy!
2pac^^ - 28 czerwca 2009, 13:11:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O KURDE TO LECHOWI CIEZKO W PUCHARACH BEDZIE ;/ a za ile kasy odszedl wogule ???
swm - 28 czerwca 2009, 13:11:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wielkie osłabienie Lecha, Lech bez Murasia to tak jak Liverpool bez Gerrarda
artur - 28 czerwca 2009, 13:12:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo!!! dobra decyzja murawskiego, ale duza strata dla lecha!!!
czteryjv - 28 czerwca 2009, 13:13:48 - *.szczecin.mm.pl
Ramtak: A Lewandowski? OD lat gra w Doniecku i w tym roku wygrał puchar UEFA.
Musiol - 28 czerwca 2009, 13:13:58 - *.leon.com.pl
No a niedawno podpisał kontrakt i mówił, że zostaje w Lechu. Ciekawe ile Rubin za niego dał kasy, bo jednak Bandrowski to nie ta liga co Murawski.
thebill - 28 czerwca 2009, 13:14:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przynajmniej w Lidze Mistrzow bedzie gral
do Lereka - 28 czerwca 2009, 13:16:20 - *.chello.pl
Rubin Kazań to nie kacapy... Kazań wprawdzie leży w Rosji, ale w okręgu Tatarstan i jest stolicą tego stanu... w związku z tym nie kacapy tylko Tatarzy, którzy pokazali kacapom, że niekoniecznie Rosjanie muszą być mistrzem Rosji... powodzenia dla Rafała i dla Rubina w walce o obronę tytułu!
Enrike - 28 czerwca 2009, 13:17:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
staho - 28 czerwca 2009, 13:03:54 - blq206.neoplus.adsl.tpnet.pl No to się poharcił na pieniążki...ale czy awans sportowy? chyba średni zdrowy psychicznie jestes? jakbys nie wiedzial to liga rosyjska jest jakies 100 razy lepsza od polskiej (poziom sportowy, finanse, infrastruktura)a Murawski przeszedl to mistrz Rosji. Wielki awans sportowy, zycze powodzenia!
lemexis - 28 czerwca 2009, 13:19:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.9.8.39)
Kto następny opuści Lecha???
ramtak - 28 czerwca 2009, 13:20:19 - *.adsl.inetia.pl
Faktycznie zapomniałem o Mariuszu ale miałem na myśli ligę rosyjską bo już kilku naszych piłkarzy tam wyjechało. A jak dobrze się przyjrzymy Mariuszowi to też już nie jest u Niego tak różowo, przypomnijmy sobie że w finale zagrał z powodu kontuzji zawodnika na tej pozycji co nie zmienia faktu że zagrał dobre spotkanie No i jest jeszcze Gancarczyk o którym również zapomniałem ale to są jedyne 2 nazwiska które mi przychodzą do głowy:/ a jeśli chodzi o sumę transferu to podobno jest to kwota ok 3mln ojro
jooozef - 28 czerwca 2009, 13:21:08 - *.ssp.dialog.net.pl
Ten transfer i pozostałe pokażą że Lech będzie miał kłopoty w lidze.Bo to pierwszy piłkarz z listy tych co potrafili grać na wyższym poziomie niż nasza liga.Gratulacje dla prezesa i zarządu że sprzedają graczy a kupują kopaczy.
tarantulus - 28 czerwca 2009, 13:21:47 - *.range81-158.btcentralplus.com
dlaczego na oficjalnej stronie Lecha nic o tym nie napisano? Czyzby to byl czerwcowy pryma aprylis?
thebill - 28 czerwca 2009, 13:21:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pewnie teraz same mecze Rubina beda lecialy w Polsacie Sport.Tak bylo z Panathinaikosem, Olympiakosem i Celtikiem, gdzie grali Polacy
mumu - 28 czerwca 2009, 13:22:55 - *.t.pppool.de
teraz jesczcze Stilic i Lewandowski i bedzie git
nuno - 28 czerwca 2009, 13:22:55 - *.subscribers.sferia.net
Podobno Tatarzy zapłacili 3 miliony euro. Macie teraz na Jodłowca, hehe.
czteryjv - 28 czerwca 2009, 13:23:52 - *.szczecin.mm.pl
DO redakcji: Kiedy spodziewany jest terminarz ekstraklasy i 1 ligi?
cortezz - 28 czerwca 2009, 13:27:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl (*.168.0.3)
to nie zart poszedl za 3mln euro!!!!!szkoda ale bedzie kasa na innych...
Tomek - 28 czerwca 2009, 13:27:14 - *.alfanet24.pl
No to zobaczymy co pokaże Golik Powodzenia Rafał i dziękujemy za grę w Lechu
moon - 28 czerwca 2009, 13:28:01 - *.83-2.tps.tkb.net.pl
Kolejny Polski talent zmarnowany ;/ dziekujemy za fajna gre i zegnamy.
hoodlum - 28 czerwca 2009, 13:28:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba dopiero bedzie terminarz jak sie uporaja z tym burdelem Widzewsko/Łkaesowskim.
chavezfria - 28 czerwca 2009, 13:29:21 - *.108.19.186
Świetny ruch transferowy Lecha! Murawski lepiej w Kolejorzu już nie mógłby grać a transfer ten to dla niego niewątpliwie awans sportowy. Nadchodzi czas Giordana Golika...a może Mateusza Cetnarskiego?
Axel - 28 czerwca 2009, 13:30:12 - *.adsl.inetia.pl
Czemu wcześniej nic nie było słychać o takim transferze?
beton - 28 czerwca 2009, 13:30:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kowalczyk z dynama moskwa też tam gra i nie grzeje ławy
kosa - 28 czerwca 2009, 13:30:58 - *.w-elektronik.pl
Nie Priemjer-Ligi tylko Premier Ligi droga Redakcjo ;)
zks - 28 czerwca 2009, 13:32:15 - *.050.c64.petrotel.pl
cienko to widze zeby sobie poradzil w Rubinie..
styks - 28 czerwca 2009, 13:32:25 - *.toya.net.pl
lech sie rozpada, niedługo wróci na dawne miejsce :-) a może i siedziba znowu do wronek?
Poss - 28 czerwca 2009, 13:32:45 - *.as43234.net
POWODZENIA RAFAL w nowym klubie! Gra w druzynie mistrza Rosji to na pewno awans sportowy, no i w Lidze Mistrzow pograsz! W Gdyni masz zawsze wielki SZACUN, zajrzyj kiedys na Olimpijska ;) TAG!
robin200 - 28 czerwca 2009, 13:32:55 - *.b-ras1.chf.cork.eircom.net
Jezu jak was czytam to mi się robi nie dobrze! to duży awans sportowy Murawskiego! zagra w Klubie który będzie grał w LM do tego ten klub wygrał Ligę Rosyjską gdzie grają takie zespoły jak CSKA, Spartak, Lokomotiv, Zenit! a po 2 zobaczcie sobie zawodników jacy grają w Rubinie! to duży awans sportowy i finansowy! Powodzenia Muraś!
mmm - 28 czerwca 2009, 13:34:07 - *.dynamic.dsl.as9105.com
kasa,kasa,kasa
dsd - 28 czerwca 2009, 13:35:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto nadaje w TV ligę rosyjską? Polsat?
Chorzowian - 28 czerwca 2009, 13:35:36 - *.52.112.38
Lech go sprzedal czy odszedl bo kontrakt wygasl?
DD - 28 czerwca 2009, 13:37:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tam gra Rebrov, Semak i Bystrov. Do tego kilku argentyńczyków czy hiszpan Cesar Navas. Niezła ekipa. Napewno awans sportowy i szansa gry w LM więc nie piszcie że poszedł tam tylko dla kasy bo Rubin jest lepszy niz każda druzyna w Polsce
666 - 28 czerwca 2009, 13:38:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
do dsd : Polsat Sport i Polsat sport extra do Chorzowian : został sprzedany bo kontrakt miał do 2012 bo nidawno przedłużył
Arthur - 28 czerwca 2009, 13:38:32 - *.as.kn.pl
no wybral bardzo mocny klub, ale powodzenia, zobaczymy jak będzie(oby odejscie nie tylko dla kasy). W kazdym razie Lech sie mocno oslabia
Tylko Moto - 28 czerwca 2009, 13:39:49 - *.enterpol.pl
buhahaha kto sie smieje z lecha???? miało nie byc wyprzedazy tylko wzmocnienie druzyny i co i to samo haha. Sprzedali Murasia sprzedadzą i nastepnych.zero wzmocnien i jak co roku będą sie produkowac o mistrza a skończą jak zawsze w pierwszej 3 albo i gorzej.Lech jest jeden ale ten z butelkiiiiiiii............
przemoo - 28 czerwca 2009, 13:40:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Janusz Gol do Poznania!
wojwo - 28 czerwca 2009, 13:40:36 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.62.8)
coś wątpie że mu sie uda;] Mają tam tylu pomocników w kadrze ze mozna zrobic z nich jedną drużyne;] wątpie ze sie przebije do składu
jarni - 28 czerwca 2009, 13:40:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Totalne zaskoczenie no to teraz czas Golika
Piniol - 28 czerwca 2009, 13:40:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to mamy spore osłabienie Lecha przed meczami w lidze europejskiej.Szkoda Rafała bo to bardzo dobry zawodnik!Może za te pieniądze znajdą jakiegoś dobrego na jego miejsce.Powodzenia w Rubinie
GRZEs - 28 czerwca 2009, 13:41:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bedzie grzał ławe ...
f - 28 czerwca 2009, 13:41:24 - *.204.229.111
Też bym zamienił Amice na Rubin
MM - 28 czerwca 2009, 13:42:17 - *.chello.pl
Tam na pozycji centralnego pomocnika gra Sergey Semak, więc Murawski ma małe szanse na grę, będzie raczej zmiennikiem, czyli typowym polskim kopaczem za granicą
as - 28 czerwca 2009, 13:42:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co do tego ma amica?? nie rubin, a ruble
Pienio - 28 czerwca 2009, 13:44:19 - *.54.187.47
Mam pytanie do 90minut dlaczego napisalescie "Premjer", a piszecie Tieriek albo Samiedow? Trzeba byc konsekwentnym
krauf - 28 czerwca 2009, 13:44:31 - *.chello.pl
Ile kosztowal ? Obstawiam , ze Rosjanie sporo zaplacili.2-2,5 mln Euro ?
chavezfria - 28 czerwca 2009, 13:44:47 - *.108.19.186
Bystow gra na lewej pomocy...Klasa Siemaka jest nieosiągalna dla Murasia. Jest jeszcze Noboa- reprentant Ekwadoru, Sibaya- RPA i Karadeniz, świetny turecki pomocnik. Cięzko będzie...
qki - 28 czerwca 2009, 13:45:11 - *.tsi.tychy.pl
czy to znak wyprzedaży dobrego Lecha?
jarek7791 - 28 czerwca 2009, 13:45:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla mnie jak by miał uciekać to tylko na zachód np. Bundesliga ale teraz przynajmniej w LM pogra
KKS - 28 czerwca 2009, 13:46:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To że miał 1 zawodnik odejść to wiadomo nie od dziś więc nie mówcie mi tu o wyprzedaży.
staho - 28 czerwca 2009, 13:46:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to jest ostatni raz kiedy slyszymy o Rafale Murawskim...taka prawda
chavezfria - 28 czerwca 2009, 13:46:30 - *.108.19.186
przemoo - 28 czerwca 2009, 13:40:23 - clc59.neoplus.adsl.tpnet.pl Janusz Gol do Poznania! Gol, kolego przedłużył kontrakt z Bełchatowem.
terrys - 28 czerwca 2009, 13:47:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
uwazam że to dobry ruch Rafała, zespól gra bardzo ofensywnie więc nie ma nic do stracenia poradzi sobie i to nawet w LM
wd - 28 czerwca 2009, 13:47:53 - *.olsztyn.mm.pl
Mówi się o 3 milionach ojro :o
MM - 28 czerwca 2009, 13:50:00 - *.chello.pl
Mam nadzieję, że zarząd KKS poda kwotę jaką zainkasowali do klubowej kasy za Murawskiego...
RM - 28 czerwca 2009, 13:55:25 - *.160.182.160
Brawo Rafał, dobry wybór ;) pogra sobie chłopak w Lidze Mistrzów a i Lech troche uzyska (3 mln €)
aharo - 28 czerwca 2009, 13:58:51 - *.174.33.193.in-addr.arpa.czajen.pl
Jak myslicie,ze Rutkowski przeznaczy cala kase za Murasia na transfery to sie mylicie.Rzuci z milion PL na jakiegos bramkarza z przyszloscia.
kobyl - 28 czerwca 2009, 14:01:19 - *.lcs.net.pl
Myślę, że to dobre posunięcie z jego strony. Solidny rosyjski klub, a i liga napewno mocniejsza od naszej ;/ no i oczywiście pięniądze większe...
maro - 28 czerwca 2009, 14:02:22 - *.sgh.waw.pl (*.145.109.203)
mam nadzieję, że nie będzie grzać ławy
Iwan - 28 czerwca 2009, 14:03:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niektórym widzę, że żal ściska pewną część ciała, bo kolejny nasz rodak ma szansę na osiągnięcie sukcesu za granicą. Najłatwiej wypisywać "typowy polski kopacz", "będzie grzał ławę", "kasa,kasa,kasa". Ciekawe jakbyście dostali ofertę z klubu, który zdobył mistrzostwo Rosji, będzie grał w fazie grupowej LM to też byście na nią dmuchnęli i ją olali. Będzie trenował i ma szansę grać z jednymi z najlepszych, w dosyć mocnej lidze, do której ściąga się coraz więcej klasowych graczy i kluby osiągają coraz większe sukcesy na arenie międzynarodowej. Jeżeli Murawski ma poukładane w głowie (a wierzę, że ma bo nie piszą o nim w gazetach codziennie jak o Hajcie, Świerczewskim, Matusiaku, Majdanie czy innych tego typu podobnych) to będzie walczył i dawał z siebie 120% na treningach, aby grać w I składzie. Jest bardzo solidnym graczem, trzeba mu życzyć powodzenia, bo stoi przed Nim nie lada wyzwanie. Najłatwiej jest siedzieć przed komputerem i pieprzyć jacy to nasi piłkarze lecą na kasę, będą grzać ławę, są słabi, sratatata pierdu pierdu. Nie mówię, że w niektórych przypadkach zawodnicy popełniają błędy przy wyborze drogi kariery (Matusiak do Palermo, Smolarek do Boltonu, Sikora do Murcii, etc.), ale nie popadajmy w paranoję. Nie można każdemu wytykać, że leci na kasę i będzie grzać ławę. Najłatwiej tak właśnie krakać, a samemu wziąć się do roboty, aby reprezentacja miała z Was pożytek to dupska nie ruszycie, bo od tego są inni, którzy lecą na kasę, będą grzać ławę, są słabi, są typowymi polskimi kopaczami, bla, bla. bla.
sowa - 28 czerwca 2009, 14:03:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Koniec Wielkiego Lecha
Greg - 28 czerwca 2009, 14:03:51 - *.mobile.playmobile.pl
Szkoda bo Muras to klasowy gracz i kapitan Kolejorza ! Ale teraz jak dostali 3 miliony euro a tak pisza w internecie to kupia pewnie Banasia,Sikore,Gola,Chrapka i Chałasa :-D W GORE SERCA NIECH ZWYCIEZA LECH !!!
mo - 28 czerwca 2009, 14:07:30 - *.adsl.inetia.pl
szacunek dla Murasia który zima przedłużył kontrakt z Lechem choć mógł dziś być wolnym grajkiem i ruski zamiast płacic kolejorzowi kase by wpłacili na konto Murasia
parmafc - 28 czerwca 2009, 14:07:47 - *.icpnet.pl
Do antyPZPN: Ty wiesniaku, zazdrościsz, że w Poznaniu jest taki klub, który potrafił dobrą grą w europejskich pucharach wypromować zawodnika i zainkasować za niego niezłe pieniądze??? Nie oszukujmy się, żaden polski klub nie jest w stanie zatrzymać zawodnika, po którego zgłosi się jakikolwiek zespół z silnej ligi (a rosyjska taka jest, czy to się komuś podoba, czy nie). Przykłady można mnożyć: Żurawski i Boruc (do Celticu), Fabiański (do Arsenalu) itd. A to, czy będzie tam grał, czy nie to już inna bajka. Dla dobra naszej piłki życzę mu i każdemu, który wyjeżdża, by grał jak najwięcej i rozwinął się jeszcze bardziej. Choć to kluczowy zawodnik dla Kolejorza
Kadlub - 28 czerwca 2009, 14:07:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
POSS na olimpijska to on moze zajrzec, ale na BAŁTYK, a nie na Arke... kurde sledzikom juz sie poprzewracalo w glowach jak wala takie teksty "zajrzyj kiedys na olimpijska...TAG" OLIMPIJSKA 5 NA ZAWSZE BIAŁO-NIEBIESKA !!! Arka zero honoru. TYLKO BAŁTYK GDYNIA
Odra Opole - 28 czerwca 2009, 14:09:25 - *.chello.pl
Kazania będzie wygłaszał, o'le.
ffd - 28 czerwca 2009, 14:11:14 - *.42.115.2
W sumie Amika zarobiła spory pieniadz,w dobie złych warunkow gospodraki,Kuchenii zrobili dobry interes.
KKS - 28 czerwca 2009, 14:14:14 - *.adsl.highway.telekom.at
nikogo nie sprzedamy nikogo rafal nie odejdzie podpisal do 2012 kontrakt zal zal zal jzu po europejskich pucharach ///////////////
FTP - 28 czerwca 2009, 14:17:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
OoO wielkie zaskoczenie bo media wogole o nim zapomnialy gdy bylo mowione o tym ze z Lecha odejdzie JEDEN zawodnik, mowilo sie o Stiliciu, Rengifo, Lewandowskim a o Murawskim kazdy zapomnial ;] no coz awans finansowy napewno, sportowy mysle ze tez ale najwazniejszym czynnikiem byla chyba mozliwosc gry w LM, coz oby to nie byla wyprzedaz w Lechu bo i tak jest to ogromne oslabienie i niestety boje sie ze to moze zawazyc na tym ze Lech w tym sezonie za dlugo nie pogra w pucharach i po raz kolejny nie zdobedzie mistrza :/ chyba ze uda sie sprowadzic im kogos na jego miejsce ale nie widac takiego narazie niestety ale przynajmniej bedzie kasa na kupienie ze 2 dobrych grajkow swoja droga dawno nie bylo czegos takiego zeby mistrz silnej ligi kupil kogos z naszej ligi za dosc powazne pieniadze jak na polskie warunki a wie ktos za ile przeszedl ?? chyba cos ok. 2-3 mln euro ??
rujawi - 28 czerwca 2009, 14:18:50 - *.aster.pl
po co oni wyjeżdżają? zaraz wróci z podkulonym ogonem.
pp - 28 czerwca 2009, 14:20:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to zaraz jodlowiec przejdzie do lecha, a muras uwazam zla decyzja
Maxwil - 28 czerwca 2009, 14:21:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kosztował 3 mln euro czyli 14 mln zł.
aharo - 28 czerwca 2009, 14:27:00 - *.174.33.193.in-addr.arpa.czajen.pl
Maxwil Ty to sobie mozesz pisac ile. Zreszta niewazne .Kupia przereklamowanego Banasia(podobnie jak babol Kasprzik) i coraz bardziej tragicznego Sikore.
sejyo - 28 czerwca 2009, 14:28:40 - *.opera-mini.net (*.112.159.7)
kto ma jego karte tez kucharski ? zenada to wszystko jest Po 10 kolejkach usiadzie na lawce i po dwoch latach wroci ... do Arki
Corrs - 28 czerwca 2009, 14:33:45 - *.ip.skylogicnet.com
Powodzenia Muraś.
Hubert - 28 czerwca 2009, 14:35:38 - *.adsl.inetia.pl
Bardzo dobry ruch... a tego że kosztował ponad 3 miliony euro już szanowna redakcja nie napisała. To ponad 14 mln złotych. I co dla Lecha to strata? Niektóre kluby nawet tyle w budżecie na rok nie mają... buhahah za te pieniądze może kupić nawet lepszych od Murawskiego.
Gall - 28 czerwca 2009, 14:36:59 - *.mtm-info.pl
Lepiej sprzedac 28letniego gracza niz Lewego albo Stillic'a, jak dla Lecha to bardzo dobra wiadomosc ;)
kibic - 28 czerwca 2009, 14:39:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kasa, kasa, kasa - tylko to się liczy, co tam, że polskie drużyny nigdy w Europie nic nie osiągną.
warta - 28 czerwca 2009, 14:40:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sport.rus.com. podał,że za Murawskiego zapłacił Rubin 3.700 tyś Euro, to dużo.......będzie teraz Lech miał na transfery dużo kasy. To jest duży awans sportowy Rafała, LM mistrz Rosji. Z ligi rosyjskiej sprzedaje się zawodników po 15/20 mln euro!!!!! a kupuje też za kwoty 8/10 mln euro, to liga o wiele lepsza od holenderskeij,belgijskiej, greckiej, może i francuskiej
Hubert - 28 czerwca 2009, 14:40:58 - *.adsl.inetia.pl
Lech Murawskiego, czyli najtańszego z asów drużyny sprzedaje bez problemów za 3 miliony a Wiśle nikt nie chce tyle dać za Brożka i od lat się nie mogą doprosić nawet groszy! hahaha
krauf - 28 czerwca 2009, 14:43:36 - *.chello.pl
Bardzo dobra decyzja, jak teraz dobrze ponegocjuja to za 2/3 tej kwoty moga miec Nowaka,Cetnarskiego i Jodlowca.Ten Murawski to dobry pilkarz ale spokojnie do zastapienia.Sprzedali najstarszego z kwartetu eksportowego za dobra kase.Tak sie robi interesy. I choc nie lubie kuchenkorza(jak byl Lechem to bylo wrecz przeciwnie) to akurat w tej kwestii trzeba oceniac obiektywnie.
kulazagan - 28 czerwca 2009, 14:45:10 - *.220.99.79
mysle ze Rafał zrobil dobry wybor ;) tylko zeby tam ławy nie grzal ;/ ale jezeli wywalczy sobie szybko miejsce w pierwszej "11" to mysle ze ma szanse zaistniec ;]
Poss - 28 czerwca 2009, 14:45:10 - *.as43234.net
''polasil sie na pieniazki'', ''marny awans sportowy''. Czyli rozumiem, ze wedlug was, drodzy eksperci, Rafal powinien grac charytatywnie, a jedynym klubem do ktorego powinien odejsc to Barcelona, ewentualnie Manchester United. Jestescie zalosni. Polowa z was nawet nie wiedziala, ze Rubin jest mistrzem Rosji.
sejyo - 28 czerwca 2009, 14:45:14 - *.opera-mini.net (*.112.159.7)
....musial mu menadzer niezle dvd nakrecic bo malo bylo slychac by go obserwowali wczesniej Co tam Rubinowi zobaczyli plyte kupili praktycznie kota w worku kasy maja w brud co im zalezy jak niewypali to bedzie siedzial a na jego miejsce przyjdzie nastepny bo kasy maja ile chca. Takich jak on w samej Rosji jest multum Pewnie to tylko zasluga ukladow jego menadzera ze go tam wepchnal z tym dvd A jak Kazan chce zawojowac z nim LM to mnie na smiech zbiera Coz juz kazdy ofensywny pomocnik moze bac sie plastra Murawskiego Barca Real MU Chelsea juz sie obawiaja hehe
Warszawa - 28 czerwca 2009, 14:46:03 - *.chello.pl
Co z tego, że Mistrz Rosji jak na pozycji Murawskiego ma zawodników lepszych?! Życzę mu jak najlepiej i mam nadzieję, że będzie grał w podstawowym składzie, ale jakoś czarno to widzę. Już Jańczyk odchodził za 4mln euro do kacapów i skończył w Lokeren
kondi192 - 28 czerwca 2009, 14:46:13 - *.icpnet.pl
Szkoda Murasia ale teraz Kolejorz powinien wziąć na Sikorę, Jodłowca i Banasia bo już nie mogą powiedzieć że nie mają na nich kasy w końcu ponad 3 mln euro dostali za transfer
Messi - 28 czerwca 2009, 14:50:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieje ze bedziesz w podstawowym skladzie;) Sam niewirze w to co pisze ..
czarny5688 - 28 czerwca 2009, 14:54:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak wiedzie jest to w 100% nie prawda , a wy w to wierzycie na oficjalnej stronie lecha cicho no i właściciel Lecha sam mówił, że nikogo nie sprzedadzą max Rengifo jak nie przedłuży kontraktu więc jest to zwykła gierka polityczna mająca na celu zmuszenie Lecha do wyprzedaży zawodników bo zawsze byliśmy światkami, że jak polski klub zawojuje w europie to od razu była wyprzedaż a Lech tak nie chce więc media na siłę co róż próbują takich zagrywek.
sceptyk - 28 czerwca 2009, 14:54:49 - *.echostar.pl
Rafałowi ten transfer się należał kiedy miał wyjechać w wieku 30-31 lat?chyba wtedy tylko do jakiegos beniaminka ligi greckiej.Zachował się dobrze wobec klubu przedłużając kontrakt to i klub nie robił mu większych przeszkód jak ma okazje pokazać sie w LM i zarobić dobra kase.A za dwa lata to Lech dostałby 300 tyś a nie 3miliony
kondi192 - 28 czerwca 2009, 14:58:31 - *.icpnet.pl
czarny5688 zajrzyj na drugi serwis lecha Poznań z końcówką .com to zobaczysz co tam piszą : "W Poniedziałek Lech oficjalnie potwierdzi sprzedaż Murasia" !!
Kzu - 28 czerwca 2009, 14:59:28 - *.160.150.125
a podobno żaden ważniejszy zawodnik nie miał odejść z Lecha... brawo Pogorzelczyk... ;|
Kun - 28 czerwca 2009, 15:02:24 - *.chello.pl
miłego siedzenia na ławie
kamiler - 28 czerwca 2009, 15:05:43 - *.telpol.net.pl
i niech teraz biora RADOMSKIEGO I SAGANOWSKIEGO sa obydwoje prawie za darmo do tego dokupic JODłOWCA I jeszcze straczy kasy na NOWAKA i jakiegos grajka do srodka!!!!!!!
KSG - 28 czerwca 2009, 15:09:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hubert rozwaliłeś mnie dzieciaku ! Jakby Brozek chciał iść do Rosjii to Wisła by spokojnie za niego z 5mln dostała. Ruski zawsze przepłacają. Różnica jest taka ,że Brożek oferty z Rosjii i Turcji odrzucił. Przynajmniej ma większe ambicje niż siedzenie na zimnej kacapowskiej ławce ....... Tylko Górnik !
do Kzu - 28 czerwca 2009, 15:18:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Miał odejśc jeden ważny zawodnik i jak widac odszedł. Jak nie wiesz to nie pisz!
kamiler - 28 czerwca 2009, 15:19:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
saganowski? Nowak? Może jeszcze Tyrajskiego i Zakrzewskiego kupią???
terrys - 28 czerwca 2009, 15:20:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
uwazam że to dobry ruch Rafała, zespól gra bardzo ofensywnie więc nie ma nic do stracenia poradzi sobie i to nawet w LM
Dede - 28 czerwca 2009, 15:20:36 - *.malbork.mm.pl
Brożek miał już kilka ofert z Rosji za 3 mln euro i nie chciał tam iść. Pieniądze to nie wszystko, są też ambicje. Ten klub Rubin Kazań jakiś podejrzany, w mediach mówili o ich ciemnych interesach. W sumie w Rosji to normalka, że za klubem stoi jakiś wielki biznesmen, który do uczciwych nie należy:D
lajdak - 28 czerwca 2009, 15:21:19 - *.kielce.vectranet.pl
Hahahahaha!!!!!!!Ale pewnie kasa RafałPozdrów Putina
Maksiula - 28 czerwca 2009, 15:25:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Rafał dzięki za wszystko!!!Ja głównie zapamiętam Ciebie za bramkę strzeloną Austrii Wiedeń w dogrywce w 121 minucie.Szacuneczek.
fanRuchu - 28 czerwca 2009, 15:35:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale JAJA! mowili ze budują wielki Lech a cu muraś za pierwsza lepsza oferte odchodzi. Myslałem że pierwsze odejdzie stilic.
czarny5688 - 28 czerwca 2009, 15:35:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Rosji nie ma biznesmenów są tzw. oligarchowie czyli w polskim tłumaczeniu złodzieje no cóż tak to pewnie medialna ściema bo jak widać no oficjalnej stronie Rubina Kazan cicho o tym transferze jak zwykle media na siłę chcą wytransferować kogoś oby to była wielka nieprawda bo Pan prezes Rutkowski będzie dla mnie wielkim kłamcą
Ruggel - 28 czerwca 2009, 15:36:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ile kosztował??
Pangia - 28 czerwca 2009, 15:38:22 - *.38.160.60.resman.pl (*.4.37.34)
3 tygodnie temu kupiłem Przegląd Sportowy,w którym był Skarb Kibica i pisało: "(...)Również zarząd nie ma ochoty go sprzedawać, chociaż mógłby za niego uzyskać ponad 10 mln złotych. Brożek trzyma się stanowiska, że rozważy każdą ofertę z dobrej ligi europejskiej." Więc w takich układach za Brożka mogłoby pójść i 20 mln złotych (jak wiemy, działacze Wisły zawsze byli pazerni :P) A co do Murawskiego to bardzo ciekawe, że odszedł, bo nawet nie było nic mówione o nim... No cóż, tylko życzyć powodzenia.
wislak - 28 czerwca 2009, 15:39:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
A tak śmiali się z Wisły, że co roku przed eliminacjami się wyprzedaje i co? Teraz Murawski, jeszcze Stilic i Lewandowski i macie kadrę na puchary...
do czarny5 - 28 czerwca 2009, 15:39:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiście, bo każdy kto się dorobił jest złodziejem... Zazdrośc i nienawiśc przez Ciebie przemawia. "bo Pan prezes Rutkowski będzie dla mnie wielkim kłamcą" Dlaczego? Było przecież mówione że najprawdopodobniej z Lecha odejdzie jeden zawodnik no i odszedł.
czarny5688 - 28 czerwca 2009, 15:44:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odszedł ja jestem kibicem Lecha od ponad 10 lat i Lech mnie rozczarowuje chciałem żeby był inny niż inni i nie sprzedawał zawodników no cóz te 3mln euro przydadzą się na wzmocnienia plus te 5mnl zł z budżety
Pisa Barcz - 28 czerwca 2009, 15:46:02 - *.makronet.pl
Odszeł za 3miliony euro.Moim zdaniem to skok do tyłu,pamiętamy Jańczyka niby gwiazda,a tu lipa,daje mu sezon,dwa,i skończy w zespole belgijskim z dołu tabeli.
Pisa Barcz - 28 czerwca 2009, 15:47:27 - *.makronet.pl
Kasa na Zahorskiego jest.pozdro dla Zahora z barczewa,pamiętasz jak młóciliśmy w jednym składzie w Pisie Barczewo??
Hubert - 28 czerwca 2009, 15:48:18 - *.adsl.inetia.pl
do KSG: taaa Brożek ma setki ofert i dają za niego od 7 do 14 milionów ale wszystkie odrzuca buhahaha... śnij dalej, najlepiej o ekstraklasie dla Górnika
noga - 28 czerwca 2009, 15:53:11 - *.adsl.inetia.pl
Osłabiają mnie wasze komentarze Rubin to bardzo dobry klub, ale wam nigdy nic nie pasuje i bez przesady wielu polakom udaje się za granicą. Te drętwe komentarze swiądczą o waszej nieznajomośći piłkarskich realiów. Z 90 minut powoli robi się onet.
Tomek - 28 czerwca 2009, 15:56:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niespodziewany transfer, mówiło się, że Lewandowski czy Stilić mogą odejść, a tu Murawski. Oby tylko nie marnował się na ławie. Powodzenia!
wt - 28 czerwca 2009, 16:00:31 - *.osiedle.net.pl
Liga rosyjska jest jedną z najmocniejszych w Europie, wystarczy przypomnieć sukcesy CSKA czy Zenita w ostatnich latach (puchar UEFA). Nie wspominam już o zarobkach bo tam gaże piłkarzy potrafią dorównywać tym w zachodniej Europie... Nie wiem czy to kompleksy wyłażą u niektórych czy co... Że Murawski odszedł to szkoda wolałbym żeby pozbyli sie "gwiazdora" Stilica.
dziad - 28 czerwca 2009, 16:11:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a nawet zieliński nic nie wie o transferze dziś mamy 1 kwietnia
czarny5688 - 28 czerwca 2009, 16:14:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak na prawdę jedno odejście nie załamie Lecha w końcu ten Gordan Golik sobie pogra ponoć bardzo dobry zawodnik jak Lech go kupował biły się o niego niektóre 1 ligowe zespoły z Francji i inne z Europy no i jeszcze w dodatku chyba 3 czy 4 siła w reprezentacji jeśli chodzi o swoją pozycję wiec dziwi mnie, że nie grał za kadencji Smudy ale Smuda to nie Zielinski i Zielina da mu szansę bo to młody i bardzo w porządku trener(couch)
Baph - 28 czerwca 2009, 16:25:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.rubin-kazan.ru/allnews/#news_3f08fc2869 5a434b93e228627b5747ce angielska częśc strony Rubina nie jest uaktualniana
roba(L) - 28 czerwca 2009, 16:27:21 - *.192.70.201
Ty Warszawa nie Jańczyk tylko Janczyk!!! Nauczcie sie w końcu. Ale w sumie powtarzacie po komentatorach
czarny5688 - 28 czerwca 2009, 16:31:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do baph naprawdę dużo rozumiem tam są jakieś chińskie literki bez obrazy ale nic nie rozumieć
jajo - 28 czerwca 2009, 16:36:50 - *.CNet2.Gawex.PL
przeciez on jest slaby .
Baph - 28 czerwca 2009, 16:44:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak nie rozumiesz to trudno... Nie chińskie tylko to cyrylica. P.S. wiesz w ogóle co to interpunkcja???
wlq - 28 czerwca 2009, 16:49:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
podobno Lech dostał za niego 3,7 mln euro.
(L) - 28 czerwca 2009, 16:54:47 - *.univ.szczecin.pl
"koniec wielkiego lecha" - a niby co ten śmieszny klub osiągnął ostatnimi czasy? Nic poza 2 pucharami Polski, z czego jeden powinni im odebrać na rzecz Legii za korupcje. Najlepszymi klubami w Polsce w ostatnich 20 latach były Legia i Widzew, ich mecze w pucharach to legendy naszego futbolu. Wisła też dostarczyła dużo radości, a lech fuksem wyszedł ze słabiutkiej grupy i odpadł ze słabym Udinese.
szatan - 28 czerwca 2009, 16:55:17 - *.pro-internet.pl
sliczne tlumaczenie z google'a ;] Podpisano umowę z 27-year-old pół Polski "Lech" i Polska Rafale Murawski. Odtwarzacz Wysokość 175 cm, waga 76 kg. W "Lech" gracz spędził 83 gry i zdobył 8 bramek w reprezentacji 12 gry i zdobył 1 piłkę. Umowa z Murawski jest przeznaczony do 3 lat.
KURWY JEBA - 28 czerwca 2009, 17:00:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zobaczcie jak poacy grają w siate na polsacie . ŻAL!!!!!!
kolo - 28 czerwca 2009, 17:03:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak się buduje Wielkiego Kolejorza!
qwerty567 - 28 czerwca 2009, 17:04:12 - *.ssp.dialog.net.pl
jeżeli będzie grał a nie siedział na ławie to wtedy będzie można powiedzieć że to była dobra decyzja dla niego, wkrótce się dowiemy, ciekawe kogo Lech kupi na jego miejsce? albo czy w ogóle kupi kogoś konkretnego? no ale zobaczymy
FANLecha - 28 czerwca 2009, 17:09:35 - *.kaskada.net
ach szkoda cię Rafał ale przynajmiej na 100% zagrasz w LM
green - 28 czerwca 2009, 17:09:35 - *.Red-81-35-48.dynamicIP.rima-tde.net
Szkoda o tyle, ze odchodzi gwiazda naszej ligi. Jak dla mnie najlepszy def pomocnik Ekstraklasy. Nie szkoda, bo nie kibicuje Lechowi w lidze Natomiast transfer do b. silnego klubu. Zycze mu zeby sie przebil do 11.
Arthur - 28 czerwca 2009, 17:20:19 - *.as.kn.pl
a kogo obchodzi siatkówka? to co sie dzieje w RPA jest nieprawdopodobne.
kondi192 - 28 czerwca 2009, 17:25:23 - *.icpnet.pl
Do (L): a twoja Legiunia odpadła ze słabym FK Moskwa jeszcze przed fazą grupową, a rok wcześniej została zawieszona przez rozróby (i to ma być poziom ?? ). Więc zanim coś napiszesz to najpierw pomyśl a potem pisz
szyech - 28 czerwca 2009, 17:34:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to sie teraz poważna dziura zrobiła... Ciekaw jestem kogo znajda żeby go zastapić... ponoc była mowa o Radomskim, ale kilka tygodni temu władze Lecha zaprzeczały jako, że z racji swojego wieku nie pasowałby do koncepcji budowania drużyny. Może jednak warto pokusić się o takiego piłkarza...? A jesli nie to nadzieja w tych Słowakach (braciach Zapotoka), bo na polskim rynku nie widze sensownych kandydatów... Doszedłem też do wniosku, że sprzedaż Murawskiego to rozsądne posunięcie. Po pierwsze dlatego, że jest najstarszym z tych "gwiazdorów" Kolejorza a przeciez jednego mieli się pozbyć. Cena za niego z roku na rok by spadała, tak samo popyt. A teraz dostali z grubsza 12mln złociszy co pozwoli na wiele manewrów transferowych. Stilić czy Lewandowski nadal będą się rozwijać, na pewno nie byli jeszcze w życiowej formie, więc swego czasu oferty za nich moga być dużo wyższe niż teraz. Swoją drogą, chyba mamy rozwiązanie pewnej zagadki: Pogorzelczyk (to on, o ile dobrze pamietam) mówił, że sprawa trasferu Stilicia rozstrzygnie się do końca tygodnia. Prawdopodobnie już wtedy było wiadomo, że ktoś się powaznie interesuje Murasiem... ale to tylko moje domysły...
BLUNT - 28 czerwca 2009, 17:36:49 - *.chello.pl
Jak to.Lech buduje potęgę i nikogo nie sprzedaje przecież,hahaha. Zaraz z Lecha zrobią drugą Pogoń Szczecin tyle ,że zamiast brazylijczyków będą kopać piłkę w Lechu nacje bałkańskie i tak będą kopać jak w Pogoni.
Dzeki - 28 czerwca 2009, 17:41:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
więc Piesek Leszek papa z pucharów;D ciekawe jaka cena? z 2mln ojro?
Mir (L) - 28 czerwca 2009, 17:41:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do kondi192 (L) pisał że w ostatnich 20 latach więc najpierw sam spójrz wstecz a potem sie napinaj, bo o ile mnie pamięć nie myli to Legia grała w ćwierćfinale Ligi Mistrzów.. Wskaż mi drugi taki klub w polsce... A o tym co wtedy Lech osiągnął ??? O mistrzostw kraju (przepraszam 1 przy zielonym stoliku) i 2 puchary polski łącznie z odwiedzinami 2 ligi??? Legia teraz nie jest wielka ale tego że jest jedna z najbardziej zasłużonych klubów w tym kraju negować nie możesz.
szyech - 28 czerwca 2009, 17:42:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Dzeki: 2,5mln euro wg sport.pl
Tomek_AG - 28 czerwca 2009, 17:42:49 - *.gdynia.mm.pl
Gratulacje Rafał, zasłużyłeś swoją pracą i postawą na ten transfer. Powodzenia w Rosji!
kondi192 - 28 czerwca 2009, 17:51:06 - *.icpnet.pl
Do Mir(L): Ja tego nie neguję bo swoje zasługi też mieli ale niech nie pisze głupot że fuksem Lech wyszedł z fazy grupowej bo rozgrywali naprawdę dobre mecze i przynajmniej walczyli do końca w tym Pucharze i przede wszystkim ja się nie napinam tylko piszę prawdę a poza tym zobacz co (L) napisał na początku swojego posta (I kto tu się napina co ??)
molik - 28 czerwca 2009, 18:00:17 - *.230.41.187
KSG w czym "zimna kacapowska ławka" jest gorsza od "jedynie słusznej zachodniej"? I dlaczego jadąc do Rosji nie można mieć ambicji? Jak kluby rosyjskie leją zachodnie to chyba to świadczy o ich sile, co nie? Nie ma to jak bezpodstawne gloryfikowanie zachodu.
teesiak - 28 czerwca 2009, 18:07:29 - *.onlinesc.net
noto po lechu chuchuchu
Wisła krak - 28 czerwca 2009, 18:22:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
teraz jeszcze stilic i rengifo i lewandowski i 10 mln euro w kieszeni ... teraz mozna nowaka i jodlowca oraz podwyzki ( dla prezesow)
koala - 28 czerwca 2009, 18:26:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
smiesza mnie ludzie ktorzy pisza, ze to zaden awans sportowy... OCZYWISCIE, ze jest to WIELKI awans sportowy. liga rosyjska jest silniejsza od polskiej, a poza tym przeszedl do mistrza ;] zagra w lidze mistrzow, o czym w polskiej lidze moglby tylko pomarzyc. nie-pozdrawiam wszystkich bezmozgow ktorzy pisza o tym, ze poszedl na kase ;]
(L) - 28 czerwca 2009, 18:27:41 - *.univ.szczecin.pl
kondi192, ja nie jestem żadnym szurniętym chuliganem, ani tym bardziej napinaczem. Ale nie można porównywać meczu z Udinese z takimi klasykami jak Legia - Sampdoria, Legia - Manchester, Legia - Panathinaikos, czy mecze Widzewa z Atletico czy Borussią, a nawet mecz Wisły z Panathinaikosem, Lazio, czy Realem Saragossa. Denerwuje mnie tylko jak nijaki "Sowa" pisze o WIELKIM Lechu, wielkości nie buduje się w pół roku, z takimi przeciwnikami. A tak poza tym to kibicuje wszystkim naszym zespołom w pucharach. Pozdrawiam Cię, Mir(L), jak i pozostałych użytkowników portalu.
lop - 28 czerwca 2009, 18:28:17 - *.adsl.inetia.pl
za taką kase to na miejscu pogo to bym jeszcze ruskich w d,,, pocałował wisła nie moze za 2,5 melona oiro brozia sprzedac a tu taki prezent a za 12 milionów zł Lech sprowadzi pewnie paru dobrych grajków
zinio - 28 czerwca 2009, 18:38:52 - *.icpnet.pl
różnica między lechem a wisłą czy legią jest taka że lech te 3 mln euro wyda na transfery a nie jak legia gdy zarobiła na na fabiańskim i janczyku 8mln euro i co gdzie ta kasa
kampala - 28 czerwca 2009, 19:05:25 - *.multimo.pl (*.0.0.2)
czemu nie ma Wimbledonu na Polsacie Sport?
bulet - 28 czerwca 2009, 19:11:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To chyba żadna strata dla Lecha, przecież to przeciętny piłkarz wypromowany prze media, nie rozumiem czemu się tak wszyscy nim podniecają, poziom mniej więcej Trałki, takich na podwórku można znaleźć co najmniej kilku ! EKSTRAKLASA DLA ŁKS-U!!!!!
kibol77 - 28 czerwca 2009, 19:33:06 - *.centertel.pl
w lechu pustka w kasie sprzedali rafała a w srode dojdzie do ostatecznych rozmów w sprawie sprzedazy lewandowskiego do rosji....trener nic nie wie bo nic nie morze nawet na przegladzie zawodników kótrzy wrócili z wyporzyczen na meczu który odbył sie w popowie grali z me trener powiedział nadaje sie tylko Piesiu....wrócił do klubu a ty Seta daje mu karteczke z 8 nazwiskami w tym 3 mułów z bałkanow którzy kopia sie po głowach i ...niespodziewanie kolega Kadziński...daleko tak nie dojdzie nasz kolejorz
lukasNR - 28 czerwca 2009, 19:35:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Liga rosyjska to mafia. Widzicie jaki budzet mają tam kluby ?? W Polsce mozemy tylko pomarzyć o takich pieniadzach.
przemzuraw - 28 czerwca 2009, 19:36:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No szkoda...Lech juz jest osłabiony.Szkoda bo taki transfer osłabia polska lige ale za to wzmacnia nas polaków w Europie, tym że polacy grają w przodowych druzynach europejskich a w tym sezonie takim jest Rubin.
lukaszz - 28 czerwca 2009, 19:49:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Liga rosyjska to mafia. Widzicie jaki budzet mają tam kluby ?? W Polsce mozemy tylko pomarzyć o takich pieniadzach.
G&T - 28 czerwca 2009, 19:52:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciężko mu będzie. Tam trzeba zapierniczać żeby grać. Inaczej będzie ława i skończy jak typowy Polak który myślał że będzie tak jak w Polskiej lidze. W każdym razie dobrze mu życzę.
Malta - 28 czerwca 2009, 19:53:00 - *.251.33.192
Liga rosyjska to mafia? To ciekawe co powiedzieć o polskiej? Hehe. W rosyjskiej lidze są wielkie pieniądze, wielkie kluby, które wygrywają europejskie puchary (CSKA, Zenit), całkiem fajne i pełne stadiony. Poziom sportowy jest bardzo wysoki. Gdybym miał klasyfikować to umieściłbym ligę rosyjska mniej więcej między 5 a 8 miejscem w Europie. Murawski wykonał krok w dobrą stronę, to dla niego awans pod każdym względem. Czy przebije się do składu? To już tylko zależy od niego i jego charakteru.
lukaszz - 28 czerwca 2009, 19:55:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polska liga jest bidna i tyle rozwalajace sie stadiony, ciagłe afery, oskarżenia , zero sukcesów przynajmniej minimalnych sukcesów. Niski poziom.
kondi192 - 28 czerwca 2009, 19:59:46 - *.icpnet.pl
do (L): Ja też kibicuję wszystkim polskim zespołom w pucharach bo uważam że grają dla całej ligi a nie tylko dla siebie i też nie jestem żadnym napinaczem ani chuliganem a także nie uważam że Legia, Lech, Wisła czy też jakaś inna polska drużyna jest wielka bo wielkie kluby to są Real Madryt, Juventus i inne potęgi światowej piłki a na to trzeba sobie zasłużyć a jak narazie to żadna drużyna z naszej ligi nie doskoczyła nawet do takiego poziomu. Wiadomo że awans do 1/8 finału jakiegoś euro pucharu to dla polskiego zespołu sukces ale nie można pisać o takim klubie że jest Wielki bo 1/8 to jest za mało na to określenie. Pozdro dla normalnych kibiców
LEGD - 28 czerwca 2009, 20:04:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niech Lech kupi Chrapka. Wtedy lech zagra systemem 4-3-3. Stilić będzie sam na środku, a w ataku Chrapek, Lewandowski i Rengifo
blddvl - 28 czerwca 2009, 20:12:33 - *.komputersat.pl
Mir (L) jeżeli mamy być precyzyjni to Lech w ostatnich 20 latach zdobył 3 tytuły Mistrza Polski, 2 razy Puchar Polski i 3 razy Superpuchar Polski (dla kibiców Legii oczywiście są to 2 tytuły gdyż jako jedyni w Polsce uważają że mistrzostwo z 93' pod kierunkiem Janusza W. zdobyli w uczciwej rywalizacji ograniem Wisły w Krakowie 6:0 w ostatniej kolejce)
tp - 28 czerwca 2009, 20:21:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zły transfer dla Lecha. Zamiast sprzedac Stilica co się obraża na trenera bo zaczyna mecz na ławce i człapie przez 90 minut po boisku mając tylko jedno podanie na europejskim poziomie to sprzedają serce drużyny króry miał pozycje lidera i brał odpowiedzialnosc na swoje barki aby pociągnąc drużyne jeszcze do przodu i zmotywowac do walki na ostatnie 3-4 minuty.
leoksg - 28 czerwca 2009, 20:26:19 - *.protonet.pl
1 270 000 EURO-Tyle kosztowal (2009-06-28 20:10) ~maniek Wiem bo rozmawialem z Rafalem dwa dni temu
tp - 28 czerwca 2009, 20:34:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chciałem dodac jeszcze jedno. Teraz wiem dlaczego Smuda tak walczył o prawo przy decydowaniu o transferach. Żal mi trenera Zielińskiego bo zarząd każe mu wygrac mistza i sprzedaje jednego z najwazniejszych jeślie nie najważniejszego zawodnika
MAXU - 28 czerwca 2009, 20:35:26 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.10.184)
teraz pewnie stac ich na Obraniaka
Kaz - 28 czerwca 2009, 20:38:46 - *.59.76.83
Poszedł na kasę i nc więcej.Przecież on się nie przebije do pierwszego składu, będzie co najwyżej wchodził na kilka minut a po pół roku słuch o nim zaginie.To jest mafia, busz i dziczyzna.Nie wiem po co nasi piłkarze tam idą.A za rok będzie szukał sposobu żeby się stamtąd wydostać.Przekonacie się.
2pac^^ Wis - 28 czerwca 2009, 20:57:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem Kibicem wisly krakow ale kibicuje polkim kluba w europejskich pucharach i tyle chlopaki czy poszedl za kasa niech idzie bo kasa w zyciu potrzebna tez
tomaszlg - 28 czerwca 2009, 20:58:41 - *.virtuall.pl
Wprawdzie nie jestem za Lechem ale życzę Murasiowi wszystkiego dobrego ale wydaje mi się że skończy jak Janczyk ,i za wiele se nie pogra.
stawiczny - 28 czerwca 2009, 21:05:05 - *.33.10.36
ludzie co tak sie stresujecie gdzie Lech upadnie albo bedzie z nim cos nie tak ...jak nie maja pieniedzy?...jak dla mnie RENGIFO jest o wiele lepszy od LEWNDOWSKIEGO ...sie smiejecie a LECH jeszcze przez pare lat bedzie w czolowce ...i tak poziom naszej ligi sie podniesie od 2013 tak po EURO akurat bo ze stadionami pojawia sie sponsorzy a za sponsorami pojawia sie pilkarze i mam nadzieje ze bedziemy miec zespoly typu SZCHTAR u nas w polskiej EXTRAKLASIE
Doktor - 28 czerwca 2009, 21:29:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A tak miał dwa sezony jeszcze dostać.. "wielkopolanie" smieją się z Legii czy Wisły, a nie długo sami wszystko stracą.>:P Lewy i semir też chcą odejść.. a legia i wisła sie wzmacnia..:P
Kriseudeze - 28 czerwca 2009, 21:31:09 - *.toya.net.pl
Golinskiego niech sobie wezma podobny typ zawodnika i w dodatku wychowanek lecha
BJ - 28 czerwca 2009, 21:41:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Golinskiego niech sobie wezma podobny typ zawodnika i w dodatku wychowanek lecha" taa, i dwie klasy gorszy ;p
ŁKS!. - 28 czerwca 2009, 21:51:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
NO to Amica ma skład na puchary .
rutkowski - 28 czerwca 2009, 21:53:08 - *.174.33.193.in-addr.arpa.czajen.pl
Dostalem na wodę , prąd i gaz i zaspiewam jeszcze raz
KKS - 28 czerwca 2009, 22:07:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
...a ŁKS ma stadion i budżet na ekstraklasę. Nie będzie licencji i witaj za chwilę 3 ligo. Nie pisz o rzeczach o których nie masz pojęcia. Wejdź na strony gdzie piszą jak twój (z małej nie przez pomyłkę) klubik prosi się o załatwienie ektraklasy i tam pisz mądre komentarze. Lech bez Murasia sobie poradzi i Zielina też będzie musiał brać młodych. Taka jest strategia klubu. Muraś - powodzenia!
gepard - 28 czerwca 2009, 22:24:25 - *.acn.waw.pl
O ile dobrze pamiętam w lidze rosyjskiej podstawowym zawodnikiem swojego zespo
Jack - 28 czerwca 2009, 22:26:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znając życie Murawski pogra w pierwszym składzie pół roku, góra rok i będzie grzał ławę... niestety u ruskich z polakami tak zawsze...
II - 28 czerwca 2009, 22:39:49 - *.111.48.80.easy-com.pl
Sprzedaż Murasia to zła i dobra wiadomość!Zła bo tracimy świetnego zawodnika, który stanowił o sile Kolejorza, dobra bo za 3 mln ojro można pozwolić sobie na wiele, na polskim rynku transferowym.Banaś 2 mln PLN lub Jodłowiec (1-1,5 mln ojro), nie mówiąc o takich "gwiazdach" jak Chrapek czy Kucharczyk.Tak naprawdę to dla Lecha zabawa dopiero się zacznie.Ciekawe co np.powiedzieliby w Lubinie gdyby Pogorzelczyk położył na stole 4 mln PLN za Pawłowskiego, albo Sikorce zaproponował 250 tys. ojro kontraktu?!Niech teraz do roboty weźmie się dział scoutingu i oprócz Zapatoki wyciągnie kogoś ciekawego.
DaNkiN - 28 czerwca 2009, 22:45:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Muraś....aż mi serce się kraje!!!Nie dowierzam, że połaszczyłeś się na pieniądze!!!Zawsze uważałem Cię za profesjlonalistę a nie za hazardzistę!?Byłeś ostatnią osobą po której spodziewałem się że możesz odejść od mojego klubu jaki jest Lech Poznań!!! Dla mnie liczy się tylko KKS LECH POZNAŃ !!! ps.Muraś zawiodłem się ale życzę powodzenia
log - 28 czerwca 2009, 23:01:37 - *.chello.pl
Dostali za niego 3mln euro tak wiec niezle;)
klonumk - 28 czerwca 2009, 23:19:46 - *.akademiki.uni.torun.pl
z tym ŁKS em to wstyd taka piekna hala sportowa obok stoi gra liga swiatowa siatkarzy a stadion ŁKS przypomina komunistyczna stodole, jedynie murawa jeszcze jakos wyglada - takie moje wrazenie z 1 pobytu w Łodzi, a co do Lecha to mysle ze prezesi dokladnie przemysleli ta decyzje i sprzedali slusznie jesli chodzi o dluzsza perspektywe, a nie tylko o gre w tej edycji ligi europejskiej, zgadzam sie ponadto ze stwierdzeniem ze duze stadiony przyciagna inwestorow, sponsorow i kibicow a co za tym idzie lepsza klubowa pilke w naszym kraju
Johny KSG - 28 czerwca 2009, 23:21:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I teraz scenariusz gotowy: maja pieniadze na Banasia z Górnika Zabrze,który czekał na te wiadomość i nawet nie trenował...ale jaja! W tym futbolu,to sie chyba nic juz nie zmieni...Szkoda mi Górnika,bo zamiast GO wzmocnić,to Go oslabiaja,a ma najlepszą Publiczność w Polsce!
szewa - 28 czerwca 2009, 23:22:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rosyjska liga jest bardzo dobra a on gra w jej mistrzu wiec powiem ze to jest awans sportowym ale to utrudnia sytuacje lecha w europejskich puharch
szmargd - 28 czerwca 2009, 23:27:38 - *.swiebodzin.vectranet.pl
Ale postow ...bedzie robinem w kadze leo
bumar - 28 czerwca 2009, 23:29:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Wildzie Tylko Warta 1912 Poznań Rodowici od Bamberskiej Tradycji z Bambergu !!! Tylko Nasz KS!!!!!!!!
vVv - 28 czerwca 2009, 23:57:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Johny KSG zamiast się wychwalać, że należysz do "najlepszej Publiczności" to zacznij strugać maczugę i zbierz bawełnę z pola na motywujące t-shirty dla waszych lękliwych sierot po Kasperczaku. Banaś na pewno urządzi da was swój mecz benefisowy z godzinnym pokazem całowania herbu u krat.
miras - 29 czerwca 2009, 0:06:14 - *.196.116.136.threembb.co.uk
tak z marszu gry murawskiego w pierwszej jedenastce nie ma co się spodziewać, szanse chłopak napewno dostanie, ale jak nie pokaże sie z dobrej lub bardzo dobrej strony to może skończyć tak jak niejaki Janczyk w CSKA. W kazańiu pewnie mają pieniądze na bardziej wartociowych graczy i wydanie jakis tam drobnych na jakiegos polaka nie naruszyło kieszeni rosyjskich oligarchów. swoją drogą to jestem ciekaw występów Rubina w lidze mistrzów bo jest to najdalej wysunięte na wschód miasto jakie kiedykolwiek grało w tej elitarnej lidze i ciekaw jestem o której będa tam grali mecze bo mimo że mają czas moskiewski to ciemno robi się jeszcze wczesniej niż w moskwie
bubu - 29 czerwca 2009, 0:06:40 - *.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl
Słabiutki z niego piłkarzyk-kreatywności tyle co kot napłakał Tylko dobrej pracy menedżerów Lech zawdzięczać może że znaleźli sie na niego chętni.. Tylko WIDZEW!
PL - 29 czerwca 2009, 0:27:22 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Z jednej strony strata sportowa dla Lecha, z drugiej, jeśli to prawda o 3mln euro, to kasa jest dobra. Wisła i sam Brożek chcą za transfer 3-4 mln i ...chetnych nie ma.
kenny - 29 czerwca 2009, 0:54:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i jakie teraz lech ma szanse w LE? moze IV runde eliminacji przejdzie, ale grupy juz nie ma szans :/ liczymy na wisłe ;]
pavelek - 29 czerwca 2009, 0:54:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no cóż poziom ligi powoli się podnosi ponieważ ilość zawodników o wysokiej wartości jest wiekszą niż kilka sezonów temu...Lech powinien przynajmniej połowe tej kwoty przeznaczyć na wzmocnienie środka pola kimś w miarę doświadczonym...osobiście lubie gdy Nasi rodacy grają w LM..powodzenia Murasiowi ;)
PIK - 29 czerwca 2009, 0:58:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zal,że Muraś opuszcza Polskę, ale nie oszukujmy się - idzie i do silniejszego klubu, i do silniejszej ligi. A że ktoś mu chce dobrze płacić? Niech korzysta. Wierność nie oznacza nieznajomości ekonomii i praw rynku. Zresztą z ligi rosyjskiej - tak, tak - łatwiej trafić do dobrych zachodnich klubów. Skoro Muraś jest w opinii wielu znawców niezłym piłkarzem, niech udowadnia to teraz poza Lechem, gdzie tak naprawdę przestał się za Franza należycie rozwijać. Powodzenia, Muraś. A do Lecha zawsze zdążysz wrócić...
Pionier - 29 czerwca 2009, 1:32:48 - *.nwrknj.east.verizon.net
Z biznesowego punktu widzenia dobra decyzja Lecha bo nikt by nie zaplacil za tego zawodnika na Zachodzie takich pieniedzy. Ze sportowego punktu widzenia Lech bedzie jeszcze lizal rany dlugo po Murawskim bo nikt z obecnych go nie zastapi przynajmniej przez dwa najblizsze sezony.
Jawor - 29 czerwca 2009, 7:45:54 - *.lanet.net.pl
Ktoś kto się zastanawia czy to awans sportowy, chyba nigdy nie oglądał ligi rosyjskiej i jest kompletnym laikiem
endrju - 29 czerwca 2009, 9:33:15 - *.cityconnect.pl
masz racje liga polska a ruska to jak niebo a ziemia! Oni mają 3 drużyny w LM a to czy Murawski w niej zagra to sie dopiero okaże :P W każdym razie powodzenia
or - 29 czerwca 2009, 9:34:21 - *.adsl.inetia.pl
Do DaNkiN: Murawski jest profesjonalistą, robi dobrze to, co robi, i normalne, że chce otrzymać za pracę duże pieniądze. ("PROFESJONALISTA [od profesjonalny] specjalista, fachowiec w jakiejś dziedzinie, człowiek dobrze znający swój zawód."). Bramka z Austrią Wiedeń w 120 minucie pozostanie na zawsze w pamięci, niestety także ostatni mecz z Cracovią ;)
gigi - 29 czerwca 2009, 10:16:25 - *.stk.vectranet.pl
a ile kosztował ??
kulah - 29 czerwca 2009, 10:32:32 - *.static.tvk.wroc.pl
No to Lech zrobil biznes zycia na nie ukrywajmy slabym Murasiu. Kosztowal 4,6 mln euro wg transfery.eurogol.pl
kulah - 29 czerwca 2009, 10:34:02 - *.static.tvk.wroc.pl
sorry za pomylke- 2,5 mln euro
martin - 29 czerwca 2009, 10:42:32 - *.xdsl.centertel.pl
PL - Były jakieś oferty dla Brożka z Rosji, podejrzewam, że nie niższe niż te 3 miliony, ale sam Brożek stwierdził, że ten kierunek go nie interesuje. I chyba dobrze zrobił. Na wschodzie już o niejednym dobrym polskim piłkarzu zaginął słuch.
ARR-30 - 29 czerwca 2009, 11:23:54 - *.u.itsa.pl
Wielkie dzieki Muraś. Powodzenia. Mam nadzieje,że za kilka lat wrócisz do Nas.
k - 29 czerwca 2009, 11:35:42 - *.put.poznan.pl
Muras kosztowal 3 mln z groszami. jak dla mnie to wysmienity biznes Lecha. Muras lepiej juz grac nie bedzie a zatem jego wartos bedzie juz tylko spadac, a nie ukrywajmy, ze liderem w rundzie wiosennej byl zadnym. gdyby nie Stilic to pewnie on okrzykniety by zostal "leniwcem" roku. warto jeszcze opchnac Renifera, bo on tez juz wyzej nie skoczy... do tych co mowia, ze Lech robi wyprzedaz to co powiecie ManU? sprzedali ronaldo to tez robia wyprzedaz? co do brozka to blagam nie robcie sobie zartow. sam Pawelek dobrze wie, ze poza Wisla nie zrobi kariery bo jest za slaby. w krakowie wszyscy na niego graja to tez strzela bramki, jak Etoo w Barcie... tylko zobaczcie na % skutecznosci!!! jakby w Barcie gral Villa to 50 bramek by stuknelo... wiec bez dowcipow o tym, ze Brozek ma ambicje, jakby je mial to juz od dwoch lat gralby we Francji, a raczej siedzial tam na lawie
lukaszNR - 29 czerwca 2009, 11:50:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
To niech kupią teraz 3 zawodników po 1 mln
ryt - 29 czerwca 2009, 11:58:03 - *.mofnet.gov.pl (*.14.42.223)
no to sobie pogrzeje ławę
KKSLech - 29 czerwca 2009, 12:47:24 - *.173.15.124.tesatnet.pl
Troche kasy za niego dostali,zarząd twierdził że kwota jest zadowalająca..Ciekawe czy kogoś kupią dobrego,doświadczonego czy co roku bedziemy na trzecioligowców tracili
Martin9265 - 29 czerwca 2009, 13:06:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Beton:Co ty gadasz?????? Kowalczyk ledwo łapie się na rezerwe.Jak ma grać,to tylko dlatego że jakiś obrońca ma kontuzje.Ale z Rafałem tak nie będzie.
kisiu - 29 czerwca 2009, 13:08:00 - *.icpnet.pl
(l) Zrobcie zgode z widzewem bo juz od jakiegos czasu sie wachacie.Zrobice oficjalnie zgode.Tu jest tyle zawisci i jadu ze az glowa boli.Niech wam serca pekaja.MURAS POWODZENIA!!!!!!!!!!!!!!
klm - 29 czerwca 2009, 14:03:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co wy za bzdury gadacie!!!Swietny transfer dla Lecha( ostatnia mozliwosc zeby zarobic duze pieniadze za Rafałą),awans sporotwy dla samego zawodnika(Liga Polska to przepaść w stosunku do Ligi Rosyjskiej)...Korzyść dla Reprezentacji(moze Murawski jeszcze bardziej sie rozwinie)...Same pozytywy...Za 3 miliony Euro mozna kupic 2 do 3 swietnych mlodych grajkow!!! Pzdr
Kuba - 29 czerwca 2009, 14:17:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trudno będzie go zastąpić :D:D:D ale wierze,ze sie uda :D KOLEJORZ FOREVER :D:D
P.O.P.C.O. - 29 czerwca 2009, 15:25:14 - *.xdsl.centertel.pl
w PS podali ze przeszedł za 3,2 mln Euro
Mjot - 29 czerwca 2009, 17:29:37 - *.wist.com.pl
Lech sprzeda jeszcze jednego tak kluczowego piłkarza i żegna się z pucharami...
xd - 29 czerwca 2009, 18:14:01 - *.244.76.105
"KLM" można kupić 2-3 młodych zawodników ale pownie LECH pomyśli nad kupnem jednego dobrego zawodnika!! PS./ mlodych posadza najwyzej na lawke a nikt nie zastapi RAFAŁA
wiślakohol - 29 czerwca 2009, 18:46:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
widzę że wielki kolejorz zaczyna się rozpadać najpierw pan smuda a teraz wielki murawski oby odszedł stilić do zagłebia czy gdziekolwiek i teraz lech nie bedzie błyszczał z taka barcelona czy tottneham napewnio by dostali duzo wiecej niż wisła dlatego wole ibicować wisle ponieważ grają z przeciwnikiami z wyższej półkamia nie z ligowymi przeciętnikami a potem się tym podniecają że wygrali ze słabiutkim feyenoordem
LechKing - 29 czerwca 2009, 18:54:08 - *.softdesk.com.pl
wislakohol = krakowskie kompleksy!
sosen - 29 czerwca 2009, 20:19:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Połaszczył się na kase,Ruska liga, stać było cie na więcej.
Kolejorz - 29 czerwca 2009, 20:49:46 - *.adsl.inetia.pl
Dziekujemy za wszystko co zrobiles dla naszego Lecha. Szkoda że odchodzisz ale coz tak czasem bywa wspanialy zawodnik był z ciebie przez ostatnie 3 lata spedzone w Kolejorzu na Bułgarskiej w Poznaniu.Rafał Murawski dziekujemy za wszystko .Powodzenia w Rubiniu Kazań .
WKP fan - 30 czerwca 2009, 0:21:04 - *.xdsl.centertel.pl
Ś. P. Lech Poznań 1922 - 2006. Zawsze pozostaniesz w naszej pamięci... Przyjdzie czas, że okupant z Wronek odejdzie i wróci PRAWDZIWY Lech!
musi - 30 czerwca 2009, 13:47:43 - *.static.telewest.net
Straszna wilgoc w lato nie da sie oddychac 40 st.C nie ma mowy o alkocholu.w zime -30.W kranach chlor.W miescie moze byc niebezpiecznie,strzelaniny na targowisku.Zlepek komonistow prawoslawnych i islamu.Tzw (mix Stalina)Azja.Ludzie na pierwszy rzut oka otwarci.Zycze powodzenia ze SZkocji!
wiślakohol - 30 czerwca 2009, 17:42:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
lech king kompleksy kompleksami ale zobacz kto jest mistrzem i gdzie wylondował wasz smuda
LechKing - 30 czerwca 2009, 18:27:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wislkolol - smuda wyladowal na bruku bo slabi w lechu nie maja miejsca ale z tego co pamietam cupial go tak bardzo chcial...owszem mistrza macie ale prawda taka ze to najslabszy mistrz od wielu lat!ostatnio tak slabym mistrzem byl LKS!
wiślakohol - 30 czerwca 2009, 18:56:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
pokarzemy w tych eliminacjach jakim jestesmy mistrzem daję uciąć se głwę że w tym roku awansujemy do LM gdyby zamiast Barcy grał panathinaikos to lm murowana zeszlym rou w tym roku napewno awans mój sklad Wisły na LM: nurković- singlar, dias,jirsak,marcelo- garguła,kirm,sobolewski,małecki,boguski,brożek
dupa - 30 czerwca 2009, 18:58:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeszcze nic nie wiadomo nie mówci wcale niewiadomo czy lech niezagr dobrze w pucharach wy btylko kurde beczycie jak odpadną w 1 rundzie to beczcie ale jak nie ro sie od nich odpiepszcie
LechKing - 30 czerwca 2009, 21:49:20 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
wislakohol=chlopaku ale fascynuj sie swoja wisla na artykulach ktore je dotycza bo tu malo kogo to obchodzi! ok mistrza macie ale jak bylo w lidze? 1:4 dla Lecha i 1:1 a w PP? 1:0 i 2:1 dla Kolejorza!4 mecze 3 zwyciestwa i remis wiec bajki o wisle pisz jak mowa o odrze wodzislaw albo piascie gliwice ok? Kolejorz = DUMA POLSKI!
Wiślak - 1 lipca 2009, 10:19:19 - *.xdsl.centertel.pl
wiślakohol - taki z ciebie wiślak, że piszesz nazwiska piłkarzy Wisły z małej litery... LechKing - jak dla mnie to Wisła mogłaby przegrywać wszystkie mecze z Legią, Lechem i Polonią, byle mistrz był :D
QWO VADIS - 1 lipca 2009, 11:22:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale mam wontpliwości co do umiejętności technicznych alb jego brku ze strony R Murawskiego przeszedł za około 10 mln zł a kiepsko grał w Lechu
Kokoszanek - 1 lipca 2009, 11:45:47 - *.172.214.66
Szkoda ze nie gram juz w Lechu. Pozdrowienia dla wszystkich kibiców którzy byli z nami jak gralem na bramce 10 lat temu. Apropo Murawskiego to to dobry pomocnik i poradzi sobie bezproblemowo z Rubinie - przenajmniej zalapie sie do podstawowej 18 meczowej. Powodzenia. Michal Kokoszanek
bastek - 1 lipca 2009, 12:55:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kokoszanek-łowca bramek
aaa - 1 lipca 2009, 13:07:55 - *.bedmod.co.uk
KONIEC! klapa kompletna. Lech znowu dolna polowa ligi jak dawniej. Tak to jest jak ktos z warszawy bierze sie za cos.
LechKing - 1 lipca 2009, 14:54:42 - *.softdesk.com.pl
Dobrze ze Lech robi przetasowania.jeszcze tylko stilicia nie sprzedadza i paru dokupia!sklad na nowy sezon widze tak: Kasprzik Djurdjevic,Arboleda,Banaś(Bosacki) Kikut( Wojtkowiak) Wilk, Golik(Cetnarski) Injac(Bandrowski) Peszko Rengifo(Chrapek) Lewandowski(Sikora)
wiślakohol - 1 lipca 2009, 17:28:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
zazdrościcie bo nie macie majstra mistrz polski 2010 i koniec tematu
wiślakohol - 1 lipca 2009, 17:31:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pawełek Singler,Dias,Marcelo,Jop Garguła,Kirm,Sobolewski,Mały Boguski, Brożek
(Michał) - 1 lipca 2009, 19:02:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drodzy czytelnicy moim zdaniem to R. Murawski będzie wzmocnieniem dla Lecha dlatego że kiepsko grał ja bym za niego dopłacił żeby ktoś go wzioł
r445 - 2 lipca 2009, 21:17:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ODP. Ja bym go wzioł do okręguwki bo nieumie grać niech się doszkoli
|
|