[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 lipca 2009, 22:19:24 - elenril
Polonia awansowała do II rundy eliminacji LE

Polonia Warszawa przegrała 0-1 (0-0) w rewanżowym meczu I rundy eliminacyjnej Ligi Europy z czarnogórskim FK Budućnost. Jedynego gola strzelił w drugiej połowie Ivan Vuković. Pomimo porażki Polonia awansowała do dalszej fazy rozgrywek, ponieważ w pierwszym spotkaniu rozegranym w Podgoricy wygrała 2-0.

W 33. minucie Brazylijczyk Marcelo Sarvas oddał strzał po ziemi sprzed pola karnego, ale bramkarz gości Miroslav Vujadinović zdołał wybić piłkę na rzut rożny. Piłkarze z Czarnogóry sześć minut po rozpoczęciu drugiej połowy objęli prowadzenie. Abraham Kudemor podał do Ivana Vukovicia, a ten strzałem z około 20 metrów pokonał Sebastiana Przyrowskiego. W 61. minucie Marcelo Sarvas próbował w efektowny sposób strzelić gola, ale piłka po jego uderzeniu przewrotką przeleciała nad bramką Budućnosti. W 66. minucie litewski sędzia Gediminas Mažeika usunął z boiska pomocnika gości Abrahama Kudemora, który otrzymał drugą żółtą i w konsekwencji czerwoną kartkę. W 75. minucie po dośrodkowaniu z rzutu rożnego Marcelo Sarvasa szansę na zdobycie bramki miał Tomasz Jodłowiec, ale jego strzał zdołał zablokować na linii bramkowej Vujadinović. W 79. minucie wprowadzony w drugiej połowie Adrian Mierzejewski oddał groźne uderzenie, ale piłkę zmierzającą do bramki sparował na rzut rożny golkiper gości. W 84. minucie Jodłowiec mocno strzelił z rzutu wolnego, jednak Vujadinović wybił piłkę za linię końcową boiska.

9 lipca 2009, 20:30 - Warszawa
Polonia Warszawa 0-1 FK Budućnost (Podgorica)
Ivan Vuković 51

Polonia: 12. Sebastian Przyrowski - 2. Radek Mynář, 6. Tomasz Jodłowiec, 13. Łukasz Skrzyński, 14. Mariusz Zasada - 11. Marek Sokołowski (68, 7. Adrian Mierzejewski), 15. Igor Kozioł, 70. Marcelo Sarvas (89, 28. Łukasz Piątek), 23. Radosław Majewski, 20. Jarosław Lato - 8. Filip Ivanovski (60, 9. Michał Chałbiński).

Budućnost: 21. Miroslav Vujadinović - 2. Nikola Vukčević (87, 11. Milan Đurišić), 36. Nenad Višnjić, 16. Milan Radulović, 6. Dražen Ajković - 20. Dragan Bošković (74, 7. Ivan Delić), 23. Abraham Kudemor, 10. Nenad Brnović, 14. Petar Vukčević, 24. Ivan Vuković - 25. Fatos Bećiraj (81, 29. Marko Vesović).

żółte kartki: Lato - Brnović, P.Vukčević, Kudemor, Radulović.
czerwona kartka: Abraham Kudemor (66. minuta, Budućnost, za drugą żółtą).

sędziował: Gediminas Mažeika (Litwa).
widzów: 5500.

Mecze II rundy eliminacyjnej Ligi Europy zostaną rozegrane 16 i 23 lipca. Polonia zagra z AC Juvenes/Dogana, pierwsze spotkanie odbędzie się w San Marino, a nie jak pierwotnie planowano w Polsce.

Liga Europy 2009/10

Strain - 9 lipca 2009, 22:19:47 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Szkoda punktów.

sd - 9 lipca 2009, 22:19:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ufff....

Fradi - 9 lipca 2009, 22:19:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz nerwowy, ale jest awans

smiech - 9 lipca 2009, 22:19:52 - *.chello.pl
buhehe

czop - 9 lipca 2009, 22:19:54 - *.ntlworld.ie
brawo;)

Pienio - 9 lipca 2009, 22:19:55 - *.54.187.121
Szkoda pkt. ale jest awans

axx - 9 lipca 2009, 22:19:55 - *.adsl.inetia.pl
yea ;d

majo - 9 lipca 2009, 22:20:03 - *.icpnet.pl
Polonia strzeliła ponoć dwa gole w Podgorlicach.

Baph - 9 lipca 2009, 22:20:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
świetną padake zagrali...

Nei - 9 lipca 2009, 22:20:05 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.131)
Żenada!!!!

Tomek - 9 lipca 2009, 22:20:05 - *.alfanet24.pl
Dobrze że przeszli

śmiech - 9 lipca 2009, 22:20:06 - *.116.198.17
hahaha a miał być laitowy mecz

ddd - 9 lipca 2009, 22:20:08 - *.adsl.inetia.pl
Żałość... Ta Polonia to słabość

radzio - 9 lipca 2009, 22:20:08 - *.miedzyrzec.net.pl
Dobry awans ale szkoda punktów

grall - 9 lipca 2009, 22:20:12 - *.belchatow.vectranet.pl
brawo za frekwencje:D

a - 9 lipca 2009, 22:20:20 - *.adsl.inetia.pl
awansowali ale obciach zostanie

KKS - 9 lipca 2009, 22:20:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale dramat - już nawet z takimi leszczami nie potrafimy zdobywać punktów do rankingu...

waldiAG - 9 lipca 2009, 22:20:35 - *.gdynia.mm.pl
nędza słabo ich widzę w III rundzie

1945 - 9 lipca 2009, 22:20:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oglądałem mecz masakra 2 połowa straszna nie stworzyli w zasadzie żadnej groźnej sytuacji

G - 9 lipca 2009, 22:20:42 - *.icpnet.pl
Będzie ciężko z San Marino

ketris - 9 lipca 2009, 22:20:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
żal jeden celny strzał i porażka,szkoda punktów do rankingu...

Jaga69 - 9 lipca 2009, 22:20:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ladnie Czarne Koszule Powodzenia ! Tylko JAGA !!

brakslow - 9 lipca 2009, 22:20:46 - *.dip.t-dialin.net
rece opadaja!!

krzysiek - 9 lipca 2009, 22:20:49 - *.chello.pl
żenada Polonia właśnie straciła punkty dla Polski w rankingu UEFA krajowym

3 - 9 lipca 2009, 22:20:55 - *.nycmny.east.verizon.net
ja pitole, ale siara! gratulacje prezesa klubu, to jego decyzje doprowadzily do tej kompromitacji. oklaski na stojaco, rosnie 4 sila rodzimej ekstraklasy

Piotrek - 9 lipca 2009, 22:20:56 - *.snopkowska6.lublin.pl
Ale kopanina. Dobrze ze awansowali ale mecz słabiutki. Jesli my mamy problemy z Budusnoscia to co dalej bedzie.

XardasKSP - 9 lipca 2009, 22:21:07 - *.132110.adsl.tele2.no
Grali jak dziady ale wazne ze awansowali dalej szkoda tylko punktow w rankingu dla Polski ale nabijemy ich wiecej z San Marino =D

kuron - 9 lipca 2009, 22:21:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzieci neostrady... Mecz kiepski. Nie wroze im kariery w PE.

lechita - 9 lipca 2009, 22:21:11 - *.mysmart.ie
gratulacje awansu od lecha

kumaty - 9 lipca 2009, 22:21:13 - *.legnica.vectranet.pl
Polska piłka to obraz nędzy i rozpaczy...

(L) - 9 lipca 2009, 22:21:16 - *.cable.casema.nl
Słaba kopanina

neuro - 9 lipca 2009, 22:21:24 - *.konin.mm.pl
patologia jak cala Polska pilka;/

lukasNR - 9 lipca 2009, 22:21:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polonia nie ma składu na gre w pucharach i w 3 rundzie odpadną - nie mamy szans. Szkoda straconych cennych pkt. Bysmy utrzymali przewage nad Austrią i zmniejszali strate do izraela i szwecji

troll - 9 lipca 2009, 22:21:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zal takiego wystepu wiec co? teraz odpadają z San Marino. ha ha

padgett - 9 lipca 2009, 22:21:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
miało być łatwo, miło i przyjemnie - a tu momentami heroiczna obrona 1 gola sprzed tygodnia ech, szkoda punktów do rankingu...

Piotr_S - 9 lipca 2009, 22:21:51 - *.ssp.dialog.net.pl
TVP wie co robi nie transmitując tego dziadostwa. I lepiej żeby tego nie robili, bo jak jest jakaś relacja to jest kaszana. Awans jest ale punktów nie ma. Mam nadzieję że nie będzie również transmisji z meczów Legii, bo wiadomo ze nie przejdą Gruzinów, którzy jak na razie wymiatają i zdobywają punkty w każdym meczu. Polskie zespoły to jednak shit.

grex177 - 9 lipca 2009, 22:21:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
spoko, że awansowali, ale baaardzo szkoda tych straconych pkt do rankingu i to jeszcze u siebie.
Btw. z taką grą Polonia nie ma czego szukać w 3 rundzie, na San Marino to powinno starczyć, ale później będzie blado.

wojtassw - 9 lipca 2009, 22:22:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiadomo czy sie smiac czy plakac? Niby awans, niby pokonali ich w 2meczu ale z jaka gra dalej? Niech wpada na Rapid Bukareszt, Sparte Prage czy Hamburg i poplyna ze az strach!! Aby pkt doszly, ale i tak mogłoby byc ich wiecej.
Generalnie jestem poteznie rozczarowany!

kozi - 9 lipca 2009, 22:22:02 - *.adsl.inetia.pl
Brawo dla Polonii!!! Przegrala z utytulowanym zespolem, ktorego liga jest w swiatowej czolowce. TO co, ze stracila jak, ze wazne pkt dla Polski;/

ZK - 9 lipca 2009, 22:22:04 - *.netis.net.pl
mówiąc krótko jak się patrzyło na grę Polonii żal.pl inaczej się tego nazwać nie da i nie usprawiedliwia ich to że na wyjeździe wygrali 2:0. Polonia z czym do ludzi?

orzel76 - 9 lipca 2009, 22:22:13 - *.elpos.net
Słabiutka Polonia, z taką grą odpadną bardzo szybko. Cieszy oglądalność na necie 19 000 na Kuszo. Brawo TROLE z TVP puszczajcie dalej seriale.

szkoda:( - 9 lipca 2009, 22:22:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda punktów. Nie mogli w 11 na 10 se poradzic, zal

kibic - 9 lipca 2009, 22:22:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz ogladalem brakowalo szczescia jak jakis napastnik nie zacznie strzelac to kiepsko to wyglada
trener tez nie na puchary .moze nikolic cos pokarze w 2 rundzie

mav - 9 lipca 2009, 22:22:29 - *.adsl.inetia.pl
Żenada i hańba dla Polski, dobrze, że chociaż awansowali a nie tak jak kiedyś Katowicki GKS odpadł z jakimiś Macedończykami...zresztą i tak daleko nie zajdą...Polskie realia, nie ma się co oszukiwać...

max - 9 lipca 2009, 22:22:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo za awans i za transfer sarvasa chyba najlepszy transfer w tym okienku transferowym w ekstraklasie ;)

Dekoooo - 9 lipca 2009, 22:22:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5500 ambitne :D

kola - 9 lipca 2009, 22:22:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wstyd, tyle mam do powiedzenia.Ciekawe co na to pan Wojciechowski?Podobno ma tym patałachom zapłacić za awans 100 tys. euro.

GKS - 9 lipca 2009, 22:23:01 - *.ssp.dialog.net.pl
drużyna z podGorlic ;D kto oglądał KUSZOtV wie o co chodzi ;D

damian - 9 lipca 2009, 22:23:25 - *.nycmny.east.verizon.net
z taka gra to nie widze ich w meczu z klubem z San Marino... jakkolwiek ciesze sie ze awansowali !

radoslaw - 9 lipca 2009, 22:23:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
a teraz analizujac mecz, hm powiedzmy, awans cieszy no ale jak sie zaprezentowala Polonia? przeciez grali w Polsce do tego z Czarnogóra, powinno byc przynajmniej 2-0 dla Poloni. Do gry warszawiakow, mam tylko jedno zastrzenie-brak wykonczenia koncowej akcji. Z tylu sytuacji co mieli powinni spokojnie strzelic 2-3 bramki. Ale coz, kompromitacja z Czarnogora i do tego u siebie. Ale nie patrzy sie na to co bylo ale na to co jest, wiec zycze Polonii dobrych wystepow w II rundzie

artur - 9 lipca 2009, 22:23:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten sarvas chyba dobry grajek :P A cała druzyna cieniutko

lukaszNR - 9 lipca 2009, 22:23:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polonia nie ma składu na gre w pucharach i w 3 rundzie odpadną - nie mamy szans. Szkoda straconych cennych pkt. Bysmy utrzymali przewage nad Austrią i zmniejszali strate do izraela i szwecji

gaav - 9 lipca 2009, 22:23:37 - *.ssp.dialog.net.pl
mogliscie to zremisowac chociaz! z takim podejscie odpadniecie szybko.

hattric - 9 lipca 2009, 22:23:44 - *.241.154.250
Wow 5.5 tyś widzów , szkoda straconych punktów do rankingu ale jest awans.
Co do transmisji w necie to odbyła się i to jedyny plus :D

Adek - 9 lipca 2009, 22:23:48 - *.aster.pl
Brawa przede wszystkim za to, że portal "Kuszo TV" transmitował w ogóle ten mecz! Jako kibic Polonii muszę stwierdzić obiektywnie, że Polonia zagrała słabo.Z takim przeciwnikiem powinniśmy wygrać.Ale brawa dla Polonii za awans.Moim zdaniem potrzebne są lepsze transfery, bo jeden Marcelo wiosny nie czyni.Już nie mówiąc o trenerze...

tomek - 9 lipca 2009, 22:23:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i dobrze, jest awans. O to chodziło, a punkty nadrobią w meczach z Juvenesem Dogana.

Przemek - 9 lipca 2009, 22:24:12 - *.zicom.pl
szkoda w ogóle, że coś takiego reprezentuje Nasz kraj... nie chcę być arogancki i pisać jakie dno prezentowała dziś Polonia, kto oglądał ten mecz to wie... smutne to bo z taką grą nie ma sensu się pokazywać na europejskich arenach, a nawet i w pierwszej lidze kraju.

znafca - 9 lipca 2009, 22:24:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poziom meczu żenujący, jeszcze zrozumiałbym gdyby nasi nie mieli umiejętności, ale ambicja dziś była bliska zeru, bronić wyniku grając w przewadze i przegrywając...bez komentarza. Teraz oby udało się Polonii zdobyć do rankingu przynajmniej te 0.750 pkt. i w ten sposób nie stracimy na niej punktów...A może przy średnim rywalu w III rundzie uda się jej urwać jeszcze jakieś punkty...W każdym razie i tak liczyć trzeba najbardziej na Wisłę i Lecha, może też Legia zaskoczy dobrą postawą, na Polonię niestety nie ma co za bardzo liczyć.

zzz - 9 lipca 2009, 22:24:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oleksy Show Co wy robicie ża naszą polske hańbicie !

rech - 9 lipca 2009, 22:24:44 - *.net.telkonet.pl
brawo dla kuszotv, która jako jedyna przeprowadziła relację live z tego meczu

WKS - 9 lipca 2009, 22:24:55 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Ustawione, zarobili u buków jak kiedyś z Tobolem.

pundu - 9 lipca 2009, 22:25:04 - *.cable.smsnet.pl
Ogólnie żałość. Żal straconych punktów w rankingu. Słabiutka gra, to cud, że awansowali, nie wiem jakim cudem wygrali 2:0 na wyjeździe. Mam nadzieję, że to tylko kwestia wczesnego etapu przygotowań.
Zasada...czy ktoś wtajemniczony mi powie kto go wcisnął do składu, bo grać to ten koleś nie potrafi.
Kuszo TV, dziękuję że w ogóle mogłem zobaczyć ten mecz, realizacja i komentarz bardzo słaby i sportowo i leksykalnie, ale z przekory jeszcze raz dziękuję.
Proponuję Polsatowi przy następnych negocjacjach zagwarantować sobie prawa do rund wstępnych w pakiecie z rundą grupową. Niestety tylko w rundach wstępnych mamy realne szanse na sukcesy, choć jak pokazał ten mecz i ta bariera jest dla nas trudna.

kers - 9 lipca 2009, 22:25:29 - *.promax.media.pl
Polonia po meczu otrzymała brawa na stojąco.Wspaniałe transparenty Warszawska Ferajna i Duma Warszawy.

mts - 9 lipca 2009, 22:25:39 - *.chello.pl
Jak tu nie napisać: TRAGEDIA? U siebie przegrali z jakimiś ogórkami 0-1... z czym do ludzi. Z taką grą w pucharach to my będziemy co rok spadać coraz niżej w rankingu. Niestety ale na Juvenes Dogana przygoda Polonii się kończy... Nie ma gry nie ma wyników!

Strain - 9 lipca 2009, 22:25:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
fad:
Conajwyżej Ty jesteś wstydem, bo co to za określenie 'cały świat'. Co kogo obchodzą mecze tej fazy rozgrywek?

dsi - 9 lipca 2009, 22:25:59 - *.icpnet.pl (*.65.78.235)
żenada cienka ta polonia

3 - 9 lipca 2009, 22:26:19 - *.nycmny.east.verizon.net
przeciez na wyjezdzie bylo t osamo, glowa w mur. nic nie miel iz gry a strzelili dwa gole po rzutach wolnych ja mam obawy czy przejda ten zespol z san marino a juz zadnych watpliwosci ze udzial skoncza na 3 rundzie bo to jest antyfutbol.

maxi_kaz - 9 lipca 2009, 22:26:21 - *.2a.pl
bardzo słaby mecz jak na Ligę Europejską

grex177 - 9 lipca 2009, 22:26:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"wiemy, że Jarosław Lato nie należy do ślimaków" zmiażdżył tym komentarzem, ale i tak szacun, że relacja była

Majewski - 9 lipca 2009, 22:26:34 - *.sileman.net.pl
Co Polskich piłkarzy i trenerów obchodzi ranking i to że z taką grą przez kolejne 50 lat będziemy posmiewiskiem, powiem jedno kolejny sprzedany mecz jakaś firma bukmacherska podpłaciła żeby był sensacyjny wynik i był, 0 ambicji o honoru
DNO DNO DNO !!!!

(L) - 9 lipca 2009, 22:26:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Polonia może przegrac z takimi lapsami ...

Adek - 9 lipca 2009, 22:26:43 - *.aster.pl
Przypomnę, że w poprzedniej edycji Ligi Mistrzów Barcelona też przegrała mecz w swoim pierwszym występie w LM z Wisłą Kraków.Też poczuli się z byt pewnie jak Polonia Warszawa.

MOrwa - 9 lipca 2009, 22:26:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żal mi niektórych którzy pisza cieńko ;/ Polonia przynajmniej weszła do rozgrywek PE a wasze kluby ciekawe jak legia albo wisła dostana nie moge sie doczekac ;D

kondi192 - 9 lipca 2009, 22:27:37 - *.icpnet.pl
do (L): Tak, a Legia potrafi przegrac z Vetrą Wilno...

ksp_poloni - 9 lipca 2009, 22:27:46 - *.tktelekom.pl
Drużyna z Podgorlic i Łukasz Zasada wymiatają :D

Adek - 9 lipca 2009, 22:29:12 - *.aster.pl
Słaba relacja obrazowa była na "Kuszo TV".I nie Łukasz Zasada, a MARIUSZ Zasada droga redakcjo "Kuszo TV".

MATI - 9 lipca 2009, 22:29:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niewiem dlaczego ale w lidze mistrzów w 2 rundzie są dwie drużyny z andory.Może mi to ktoś wytłumaczyć

meduzo - 9 lipca 2009, 22:29:31 - *.CNet.Gawex.PL
komentator z KUSZO TV uparcie twierdził że gra drużyna z Pogorlic ,więc ja tylko dodam ,że grała ona z drużyną z Warszawiewa.

maxi - 9 lipca 2009, 22:29:32 - *.centertel.pl
Ja chciałbym, żeby Polonia ODPADŁA, bo grali gorzej, i jak tak dalej pójdzie to przegrają z tą sanmarińską drużyną.

kibic87 - 9 lipca 2009, 22:29:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
slabo Polonia, nikogo nie mozna pochwalic z gruzyny Polonii, brawa za to dla KuszoTV za transmisje z tego spotkania mam nadzieje ze mecze Wisly, Legii i Lecha tez pokaza pozdro dla wszystkich kibicow

mati - 9 lipca 2009, 22:29:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze, że jest awans, ale trochę szkoda punktów:/ oby w drugą rundę przeszły dwie warszawskie drużyny!

kibic - 9 lipca 2009, 22:30:12 - *.hsd1.il.comcast.net
dobrze ze sa jeszcze slabsze ligi od polskiej...

bleck - 9 lipca 2009, 22:30:26 - *.54.47.22
patałachy

Włodas - 9 lipca 2009, 22:30:27 - *.marsoft.net
Jak dla mnie porażka totalna. Niby fajnie, że awansowali do II rundy, ale w jakim stylu ? Sporą część gry grali w przewadze i zamiast grać do przodu, to często grali do tyłu(z tego powodu kilkakrotnie zostali wygwizdani). Pominę fakt, że w 2 meczach napastnicy nie potrafili strzelić bramki! Akurat z takim przeciwnikiem(zwłaszcza po wygranej 2:0 na wyjeździe), oczekiwaliśmy ładnej i skutecznej gry u siebie. Dobrze, że w II rundzie trafili na drużynę z San Marino, bo to raczej przeciwnik słabszy od piłkarzy z Podgoricy. Szkoda straconych punktów, które polskie drużyny powinny zdobywać w początkowych rundach eliminacyjnych, bo w kolejnych rundach będzie o nie dużo trudniej. Podsumowując, założenia przed meczem było jasne, awans do kolejnej rundy. Udało się, ale styl w jakim to się odbyło, pozostaje wiele do życzenia.

nomikos - 9 lipca 2009, 22:30:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo dla Kuszo.tv za pomysł transmisji - cóż, była jaka była, tak samo jak i sam mecz... Polonia niczego w nim nie pokazała, ale to dwumecz - liczy się awans. Gratulacje.

kiler - 9 lipca 2009, 22:30:44 - *.162.169.184
wstyd, wstd, wstyd!!!

sobolek - 9 lipca 2009, 22:30:45 - *.darnet.pl
Legia, Legia, Legia zawsze najlepsza jest, bo ona by nie przegrała z jakąś Buducnostią, żal, żal, żal.

qwerty567 - 9 lipca 2009, 22:30:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Polonia powinna wygrać ten mecz, a tak mamy kolejną bezsensowną stratę punktów w rankingu UEFA, a łatwiejszych rywali nie będzie

pajac82 - 9 lipca 2009, 22:31:16 - *.pia.abpl.pl
Ufff, dobrze że już koniec

Alexor - 9 lipca 2009, 22:31:17 - *.multi-play.net.pl
BRAWO WIELKIE DLA KUSZOTV 15 tysięcy oglądało to wie jak się starali by to wyglądało dość profesjonalnie i mimo liczncyh mankamentów to moim zdaniem im się udało i DZIĘKUJe i życze by byli jeszcze lepsi Ciekawym pomysłem choć kontrewersyjnym był wywiad z p.Oleksym:D Pozdrawiam

3 - 9 lipca 2009, 22:31:18 - *.nycmny.east.verizon.net
morwa a czy my tu dyskutujemy o awansie do pucharu uefa? my rozmawiamy na temat ostatniego meczu ktory byl dramatycznie slaby. jeszcze raz gratulacje prezesa, tego ktory chce wynuikow bez nakladow. mial kaczmarka i sie go pozbyl to niech sie teraz dogaduje z grebockim, taktycznym beztalenciem.

buahahah - 9 lipca 2009, 22:31:28 - *.t.pppool.de
Polonia-Juvenes/Dogana 1:0 , 1:2
Awans Polonii buhahahahaha

Jarek - 9 lipca 2009, 22:31:42 - *.zone3.bethere.co.uk
ale wstyd...kompromitacja...brak mi slow...za takie "reprezentowanie" Polski w Europie powinni karac finansowo...naprawde z czym ta Polonia pcha sie do Swiata? Przegrali z kelnerami, amatorami, stracili bezcenne dla nas punkty do rankingu Eufa...katastrofa

fusel - 9 lipca 2009, 22:32:00 - *.pools.arcor-ip.net
a orange sport przeprowadzilo swietna transmisje :D
pt.ekstraklasa raz jeszcze i mecz cracovii z poprzedniego sezonu.
smiech na sali.

Pablo - 9 lipca 2009, 22:32:03 - *.8.140.28
To teraz pomyslcie naiwniacy...jaki pilkarz Polonii zarobil najwiecej u "buka"? Zobaczcie stawki i pomyslcie zamiast pieprzyc farmazony...Jak by trzeba bylo to Polonia wygrala by 5:0 ten mecz.

dada10 - 9 lipca 2009, 22:32:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
i tak najlepsza byla PODGORLICA ale sie usmialem z tej osoby która próbowala komentowac mecz:D

Pedro - 9 lipca 2009, 22:32:21 - *.zicom.pl
kompletny brak jakichkolwiek ambicji drużyny z Warszawy, to smutne dla kibica oglądającego mecz...

andrzej - 9 lipca 2009, 22:32:29 - *.galileusz.3s.pl
dobrze że przegrali

Mingus - 9 lipca 2009, 22:32:49 - *.bredband.comhem.se
jesli 3 runda jest losowana 17 lipca a dzisaj jest 9 to legia i polonia rozegraja 2 mecze w ciagu tygodnia tak?

boss - 9 lipca 2009, 22:33:00 - *.ztpnet.pl
do Pienio, radzio i innych: co wy z tymi punktami zescie sie uczepili, po cholere wam te punkty. smieszni jacys jestescie

okon - 9 lipca 2009, 22:33:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i widzicie sami jak mocna jest ta polska liga jakby nie 1 mecz to bylby guzik nie awans,ja wam mowie nie liczccie na zadne wielkie rzeczy polskich klubow bo mysle ze zadna nie awansuje ani do LM ani LE fazy grupowej takie jest moje zdanie.

pablos - 9 lipca 2009, 22:33:19 - *.46.51.11
@Pablos, myślę że sporo większa kasę mógłby dostać z drużynowej Premii za zwycięstwo w meczu el.Le :]

ss-20 - 9 lipca 2009, 22:33:33 - *.ssp.dialog.net.pl
Kibic Zagłębia Lubin gratuluje awansu.
Szkoda, że przegrali rewanż - byłoby więcej pkt. w rankingu

mac - 9 lipca 2009, 22:33:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grembocki masz wstydu troszkę ? Masz czy nie durniu ? (określenie nie moje - w ten sposób pan Grembocki określił KILKA RAZY w wywiadzie pomeczowym sędziego meczu Polonia - Lech) Pytam się pana pańskimi słowami panie Grembocki !

acca - 9 lipca 2009, 22:33:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co za ogóry, szkoda punktów do rankingu.
Ten "wyczyn" dowodzi tylko temu, że jesteśmy naprawdę żałośnie nisko w hierarchii europejskiej piłki...

krytyk - 9 lipca 2009, 22:34:04 - *.petrus.pl
ŻENADA!!! Oglądałem cały mecz w kuszo.tv i jest mi bardzo smutno. Nie spodziewałem się porażki na własnym boisku Polonii. Mimo że polscy zawodnicy grali przez ostatnie 30 minut z przewagą jednego zawodnika i przegrywali 0-1 to można było odnieść wrażenie że zadowala ich ten wynik i nie spieszą się. Porażka na własnym boisku ma swoją wymowę i jest porażką. Szkoda straconych punktów w klasyfikacji krajowej i klubowej UEFA, szkoda kibiców.

latrel - 9 lipca 2009, 22:34:39 - *.sileman.net.pl
Po co były te zapewnienia przed mczem że będa walczyc o wygraną?
Sprzedali mecz !

sobolek - 9 lipca 2009, 22:35:15 - *.darnet.pl
zgadzam się z okonem, dobrze mówisz kolo tak trzymaj

mzCzerska - 9 lipca 2009, 22:35:33 - *.adsl.inetia.pl
Co wy chcecie od Kuszotv? A gdzie TVP, Polsat, czy inny TVN? Oni, jak na koniec I połowy stwierdził komentator robili pierwszą transmisję, a więc mówił, że "wygląda to jako tako". A Polonia była dużo lepsza i aż dziw bierze, że mogła ten mecz przegrać.

Nei - 9 lipca 2009, 22:36:09 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.131)
Nie martwcie się kochani... za tydzień c.d. Wisła z 3 obrońcami(tylu jej zostało) i 1 bramkarz, oraz Legia z Pereiro na czele, no i Mięcielem(super gwiazdą)... to jest właśnie Polska

weddd - 9 lipca 2009, 22:36:13 - *.olsztyn.vectranet.pl
kuszo tv to amatorka.
podgorlice:D

jarecki - 9 lipca 2009, 22:36:37 - *.plock.mm.pl
warszawska cienizna

Juninho - 9 lipca 2009, 22:36:59 - *.gorzow.mm.pl
Dobrze ze na nich nie postawilem ..
Wstyd za wynik.Mimo wszystko uwazam ze ten rok dla polskich klubow w pucharach moze byc przelomowy ;]

Ruggel - 9 lipca 2009, 22:37:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiedziałem, że z Buducnostą nie bedzie łatwo. Chć grają w LE to i tak uważam, że są najlepsi z Czarnogóry. Awans Buducnosty nie zdziwiłby mnie, dawałem im 30%. Gratki dla Polonii.
Motherwell wygrał 3:0 na wyjeżdzie xD

Nobo - 9 lipca 2009, 22:37:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ehh.. Gdy Polonia wygrała mówiliście ,że mają pewny awans do 3 rundy ,a teraz boicie się o mecz z S.Marino...Punktów szkoda ,ale może Wisła i Lech coś zagrają ,bo w tamtym sezonie coś pokazali ,a szczególnie Lech... Ja tam jestem prawie ,że pewien ,że Czarne Koszule przejdą Juvenes Dogana

a - 9 lipca 2009, 22:38:45 - *.nj.pl
a kiedy bedzie ten terminarz 1 ligi ??????????

K - 9 lipca 2009, 22:42:05 - *.toya.net.pl
Po wypowiedzi pana Chałbińskiego widać zaangażowanie i przejęcie. On uważa, że to był dobry mecz Polonii Rzeczywiście Liga Europejska wita...
Przykro będzie patrzeć na męczarnie z Juvenes/Dogana i później na zmiażdżenie przez PAOK Saloniki czy Slovan Liberec. Panu Chałbińskiemu nie będzie jednak przykro
Wyższe kontrakty, dłuższe obozy (balangi) zagraniczne, dłuższe przerwy zimowe i letnie, mniej meczów i jeszcze raz wyższe kontrakty = gwarancja coraz lepszych spektakli

zygi - 9 lipca 2009, 22:42:22 - *.dhcp.studentenwerk-bielefeld.de
Jednym slowem: TRAGEDIA!!! Szczerze myslalem, ze nasza pilka jest na troszke wiekszym poziomie........

juras - 9 lipca 2009, 22:42:45 - *.adsl.inetia.pl
Podgorolice :D

Rafał - 9 lipca 2009, 22:43:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Te Kuszo tv to zenada jakosc obrazu zenujaca ciagle sie rwalo komentarz trzeszczal a jak juz go bylo slychac to wygadywal glupoty. A co do pilkarzykow Polonii to odpuscili mecz bo postawili u bukow swoja porazke.

lulu - 9 lipca 2009, 22:43:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Chałbiński strzeli bramke to zostanę świętym

vojech - 9 lipca 2009, 22:43:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Padaka, po ile były bilety na ten horor?

gadfgadf - 9 lipca 2009, 22:44:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polonia nie jest jakas mocna druzyna z san marino pykna a w 3 rundzie 6:0 w dupke :D ale nie skreslam cuda sie zdazaja powodzenia :P

fanRuchu - 9 lipca 2009, 22:46:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstyd,kompromnitacja ale... Awans , zagraliscie skuteczniej niż wisla z valaręgą czy Tbilisi ZA TO WAM CHWAŁA!!!. Gratuluje awansu do 3 Rudndy bo z Juvenes to tylko spacerek. Brawo KSP!!

mRokol - 9 lipca 2009, 22:46:52 - *.172.178.174
kolejny rywal najsłabszy z możliwych tej edycji ligi europejskiej współczynnik 0,050 czy niesamowity fuks 3 runda dla Polonii gratulacje

Vaxel - 9 lipca 2009, 22:47:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie błagam was ;) nie róbcie wstydu pisząc, że Polonia będzie miała problem z tym zespołem z San Marino ;) z całym szacunkiem dla tego zespołu, ale nawet tak słabo grająca Polonia wygra oba mecze z nimi ;) Życzę im oby zaszli jak najdalej w tej edycji Ligi Europejskiej ;) Zobaczmy co pokaże Lech i Legia już nie długo ;) Oczywiście nie można zapomnieć o występie Wisły w Lidze Mistrzów ;)
I piszę to jako kibic Wisły Kraków... Panowie życzmy sukcesów polskim klubą w rozgrywkach europejskich nie zależnie od tego komu kibicujemy!

Mati - 9 lipca 2009, 22:47:40 - *.lubin.dialog.net.pl
oj Polonia, Polonia - wstyd i tyle
zreszta oba kluby z Warszawy to wstyd w pucharach
Legia ostatnimi czasy wcale nie była lepsza...
Jak Wisła i Lech sie nie postaraja to znowu siara w Europie...

karbon - 9 lipca 2009, 22:47:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a i tak najlepszy był wywiad z Majdanem :D
rozumiem ... rozumiem :D

Strain - 9 lipca 2009, 22:48:23 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Kibic:
Tyle oglądało w Internecie analafbeto słuchowy. Byś słuchał, byś wiedział.
Do narzekaczy KuszoTV:
Wiadomo, że to nie profesjonaliści, ale jak nie chce się cieszyć, że transmisja w ogóle była. To zapraszam do działu: 'ponarzekajmy, że nie ma tranmisji'.

rydzyk - 9 lipca 2009, 22:48:47 - *.177.244.42
Jak wynika z opisu Polonia Warszawa przewazala w tym spotkaniu z Bodocnostiom Podgorica,glownie po tym jak czerwien zobaczyl zawodnik gosci.Okazuje sie ze Marcelo Sarvas to dobry ruch na rynku transferowym tego lata.Duzo strzelal,dosrodkowywal,bil stale fragmenty gry,naprawde dobrze gral.Ze strony ofensywnej dobrze sie pokazal Tomek Jodlowiec ktory rowniez oddawal duzo strzalow.Poprostu brak skutecznosci.Jesli Polonia mysli o dalszej grze w Lidze Europejskiej to niech albo sciognie skutecznego napastnika albo wykorzystuje sytuacje jakie stwarza podczas meczu.Jestem ciekaw dlaczegoz to niegral nowy nabytek polonistow Milan Nikolic?Rada dla Wisly Krakow:Niech biorom tego bramkarza z podgoricy Vujadinovicia bo on naprawde temu Buducnostowi dupsko ratowal.Dlaczego nie gral Daniel Maka i w obronie jakis skrzynski zamiast Kokosinskiego he?Dobrze ze w nastepnej rundzie zmierzy sie z jakims juvenesen doganom z sanmarino,dzieki temu mogo juz myslec o rywalu w 3 rundzie ligi europejskiej

Pablos - 9 lipca 2009, 22:49:31 - *.8.140.28
premie maja za awans...

mar - 9 lipca 2009, 22:51:03 - *.33.33.97
Takie dziady co gubią punkty nie powinny grać w europejskich pucharach !!!

Strain - 9 lipca 2009, 22:51:45 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
mrokol:
Gratuluję wiedzy piłkarskiej. Akurat Polonia trafiła teoretycznie najgorzej w losowaniu I rundy LE, i totalnie się nie skompromitowali brakiem awansu. A że Budućnost ma taki słaby współczynnik, to może dlatego, że niedawno startują.

yoz - 9 lipca 2009, 22:52:03 - *.161.2.29
Co wy tutaj wszyscy opowiadacie niektórzy ?
Oglądałem mecz... Podziękowania dla Kuszo tv jestescie super... wazne jest to,ze myslicie o ludziach którzy sa zostawieni przez innych za to respcet...
Co do gry... Jak słabo ? Co wy gadacie ? Polonia miała w 1 połowie same ataki po ktorych mogła prowadzic 2 lub 3-0 wiec nie mówcie ze słabo...A to ze Polonia wyluzowała to ich sprawa... Kontrolowali przebig gry puscili bramke zdarza sie... Piłkarze o rankingu na pewno nie mysleli,bo wytwarzało by to u nich dodatkowa presje... Na wyjezdzie 0-2 o czymś świadczy... Mysle,ze Polonia powalczy solidnie w Lidze Europejskiej...

Analityk - 9 lipca 2009, 22:53:02 - *.ssp.dialog.net.pl
A co to za awans jak się z ogórkami u siebie w rewanżu przegrywa?
To niby jak mają wyglądac następne mecze????
Aby tylko 3:0 przegrac, nie więcej???

bks - 9 lipca 2009, 22:53:43 - *.centertel.pl
Nie dziwię się telewizjom że nie chcą pokazywać takiej kopaniny. Gratuluje awansu ale szkoda punktów. Pozdro. TYLKO BKS !!!

Pablos - 9 lipca 2009, 22:53:51 - *.8.140.28
tu sie zgadzam yoz, spokojnie mogli to wygrac i powinni dojsc wysoko w tym roku.

pytanie - 9 lipca 2009, 22:54:01 - *.b-ras2.cld.dublin.eircom.net
a jak gra Marcelo Sarvas?
prezentuje cos soba?
z góry dziekowa za odpowiedz

Max - 9 lipca 2009, 22:54:20 - *.chello.pl
Wstyd, tragedia,z taka drużyną do pucharów!!! lepiej nich się wycofają zanim całkowicie skompromitują nasz futbol, choć on już i tak skompromitowany!!!

we - 9 lipca 2009, 22:55:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dokladnie! w dodatku Iwanowski na poczatku strzelil gola ze spalonego!! mieli pecha, zabraklo skutecznosci, buducnost to najbardziej utytulowany klub czarnogory! ave

Pablos - 9 lipca 2009, 22:56:21 - *.8.140.28
Sarvas pokazal cos...dostal pile za plecy i udezyl przewrotka...no jakies pol metra nad poprzeczka. widac mozliwosci.

annap - 9 lipca 2009, 22:56:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I po co takie kluby startują w rozgrywkach europejskich? Trener, świetna myśl szkoleniowa!!!chyba się zamyślił, czy grac na całośc czy bronic wyniku i jak to w Polsce- no poza Lechem tym za Smudy jest to drugie. Niestety i w tym roku puchary to będzie kaszana!!! O Lechu masz pecha bo Zieliński to też trener typowy na " nie" pierwszy ich mecz w pucharach to będzie co najwyżej 0-0 a potem porażka w lidze na Piastunkach!!

matrix - 9 lipca 2009, 22:56:41 - *.netcorp.pl
Mecz dno!!!!!!!!!!!!!!

Filipo - 9 lipca 2009, 22:58:43 - *.acn.waw.pl
Oglądałem mecz doping niezły ale chłopaki dali ciała :P

konrii - 9 lipca 2009, 23:00:57 - *.sacz.okay.pl
gdyby polonia została wyeliminowana to byłby ewenement na miare światową

pol - 9 lipca 2009, 23:05:42 - *.adsl.inetia.pl
dobrze ze sedzia pomagał i przez 30 minut gralismy z przewagą jednego chłopka bo było blisko kompromitacji

kibic - 9 lipca 2009, 23:09:54 - *.adsl.inetia.pl
No to teraz moze byc ciezko z tym Juventusem. Wloskie kluby graja dobrze w defensywie. Marnie widze Polonie

dydo - 9 lipca 2009, 23:12:36 - *.ver.abpl.pl
Słabiutka ta Polonia,ale mimo wszystko gratki za awans.

valbon7 - 9 lipca 2009, 23:15:50 - *.aster.pl
Byłem na meczu. Sarvas walczył, ale nie wybijał się ponad przeciętność. Strzał w pierwszej taki groźny nie był, ale że nie było kanonady, to o czymś trzeba wspomnieć. Może się jednak okazać, ze potrafi 1-2 razy kopnąć niebanalnie piłkę, niczym Roger ;)

Pienio - 9 lipca 2009, 23:16:39 - *.tepsalan.pl
boss: Ty jestes smieszny. jak to po co pkt. Żebysmy nie byli za Izraelem, Cyprem i Słowacją. Kurze spod kupra wypadłeś?

Kubu - 9 lipca 2009, 23:28:45 - *.204.10.10
5tyś to więcej ile teraz na legie chodzi, legia tylko z lechem wypełniała trybune

CanibaL.CK - 9 lipca 2009, 23:35:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pzdr i gratki z Kielc. Polonio oby było lekko w następnych meczach, Kielce 3mają kciuki. KSP&MKS.

3 - 9 lipca 2009, 23:40:36 - *.nycmny.east.verizon.net
kubu tylko moglbys wspomniec ze bilety na Legie sa po 100 pln a na twoja polonie po 10. dostrzegasz roznice?

semp1964 - 9 lipca 2009, 23:41:14 - *.chello.pl
nie łudzmy bedzie padaka jak zwykle z kazdym zespołem wspomnicie moje słowa ........

ole - 9 lipca 2009, 23:46:10 - *.chello.pl
ten Sarvas to najlepszy w lidze bedzie !! widac ze brazylijczyk :D vamos Sarvas!

haha - 9 lipca 2009, 23:48:01 - *.chello.pl
ja dostrzegam inteligenci placa 10 a zwierzeta 100 bo to gamonie hahaha

Protest - 9 lipca 2009, 23:51:36 - *.122.223.77 (*.238.196.13)
Nie chcę tak "ambitnego" klubu z Polski w LE.
Proszę!!! odpadnijcie z San Marino.

Yuri - 9 lipca 2009, 23:56:42 - *.nplay.net.pl
Wstyd !!!! Cała Polska piłka to o tyłek potłuc.

Stal 1944 - 10 lipca 2009, 0:05:38 - *.as43234.net
wstyd ;/ powinni gryzc trawe chocby o pkt

jasiek - 10 lipca 2009, 0:18:42 - *.net87.citysat.com.pl
ale macie chore komentarze, ja tam doceniam to że oni awansowali do tej drugiej rundy, teraz raczej przejdą san marino i zdobędą ptk i odpadną w trzeciej rundzie, a pozatym teraz być może ptk niestracili bo chyba (tu pewności niemam)one są naliczane teraz za sam awans, bo w końcu więcej rund

pppppppp - 10 lipca 2009, 0:23:13 - *.adsl.inetia.pl
czy ja dobrze widze 5500 widzów na meczu, rekord

as - 10 lipca 2009, 0:33:42 - *.chello.pl
Powiem Wam szczerze, że telewizje wiedzą co robią nie pokazując tej żenady. A 5,5 tysiaka na Polonii to chyba jakiś ewenement... Ten klub nawet nie ma tylu kibiców.

Protest - 10 lipca 2009, 0:34:26 - *.122.223.77 (*.238.196.13)
Chore komentarze? Raczej przejdą San Marino?
To ma być profesjonalizm? Pkt-y są naliczane za mecz, tyle, że obniżone procentowo, ze względu na eliminacje (tym, bardziej trzeba je zdobywać teraz, bo późniejsze mecze odzwierciedla bieżący rankig UEFA). Gratuluję optymizmu.

Hubert - 10 lipca 2009, 0:38:06 - *.adsl.inetia.pl
Dyskopolo odpuśćcie sobie puchary jak macie odbierać Polsce pewne punkty w rankingu. Żal tego tworu

gelo - 10 lipca 2009, 1:12:10 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Czarnogóra nas bije! Jak wracałem z meczu, to SZNURA szukałem. Z rozpaczy. Piłkarzyki, wstydźcie się! Pierwsi to jesteście, ale tylko w drodze do KASY! Groszoroby!

lolekkkk - 10 lipca 2009, 1:29:35 - *.lubin.dialog.net.pl
0,000 0,000 0,250 0,000 0,500 0,750
buhahahaha życiówka San marino

Polonia - 10 lipca 2009, 1:53:22 - *.chello.pl
Rozumiem, że 95% komentarzy to wpisują legioniści, których boli ta 2 a nawet 3 runda Polonii w Lidze Europy. Moim skromnym zdaniem wynik meczu absolutnie nie oddaje tego, co działo się na boisku. Przy większej dozie szczęścia i zimnej krwi Polonia mogła lekko wygrać 5:1. W pierwszej połowie przy bramce dla KSP sędzia dopatrzył się spalonego. W drugiej czarnogórcy wybijali piłkę z linii bramkowej (czy był gol? moim zdaniem był). Do tego dochodzą instynktowne interwencje bramkarza gości i strzały polonistów mijające o centymetry bramkę gości...
ps. mecz oglądany live a nie jakiś tam stream...

dawddawd - 10 lipca 2009, 2:04:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ma ktoś link z tym całym rankingiem uefy i współczynnikiem??? będę wdzięczny

KSP - 10 lipca 2009, 2:35:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.youtube.com/watch?v=z_28qP2NP7A - filmik z dopingu kibiców Polonii w meczu z Podgorica!

do KSP - 10 lipca 2009, 2:45:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ma sie czym chwalic

bulet - 10 lipca 2009, 5:20:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
poszło grubo u bukmachera !

ruch chorz - 10 lipca 2009, 6:18:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzów 5,5tys chyba kiełbachy dawali za darmo

maao - 10 lipca 2009, 6:38:16 - *.mobile.playmobile.pl
Oglądałem mecz i bardzo spodobała mi się postawa Marcelo Sarvas'a. Chłopak cały mecz się starał. Nie odpuszczał. Tylko troszkę szczęścia mu zabrakło. Wydaje mi się, że to był strzał w dychę przez działaczy.

zygi - 10 lipca 2009, 7:05:55 - *.dhcp.studentenwerk-bielefeld.de
do dawddawd: Przeciez ranking UEFA masz na dole na stronie glownej 90minut.pl

ktoPytaTen - 10 lipca 2009, 7:08:21 - *.134.179.124
Mam pytanko. Dlaczego Polonia ma w rankingu 0.333pnkta a nie 0.250??

zygi - 10 lipca 2009, 7:14:50 - *.dhcp.studentenwerk-bielefeld.de
bo Lechowi jeszcze nie zostal wylosowany rywal w Lidze Europejskiej. Jak zostanie wylosowany, to wtedy brane jest pod uwage, ze nie 3 a 4 polskie kluby biora udzial w rozgrywkach o miedzynarodowe puchary i wtedy wspolczynnik zmniejszy sie do 0,250 (1:3=0,333) (1:4=0,250)

ktoPytaTen - 10 lipca 2009, 7:16:42 - *.134.179.124
zygi wielkie dzięki

Miedziak - 10 lipca 2009, 7:27:30 - *.legnica.vectranet.pl
Brawo, brawo ... ale punkty uciekły - szkoda

znafca - 10 lipca 2009, 7:33:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak zwykle wielki płacz i lament tutaj, a taka prawda że Polonia była o klasę lepsza, miała przynajmniej 4-5 stuprocentowych sytuacji (Ivanovski główką mimimalnie, Sarvas sam na sam, obrońcy wybili z linii bramkowej po główce po rzucie rożnym, minimalnie niecelny strzał Majewskiego kiedy miał pusta bramkę). I TO FAKT, POLONIA BYŁA O KLASĘ LEPSZA I PRZESTAŃCIE PIEPRZYĆ SMĘTY JAKA TO POLSKA LIGA SŁABA NIE JEST! brakło szczęscia, tamci mieli jedną "sytuacje" i ją wykorzystali, tak to prawie cały czas Polonia na nich siedziała, miała też kilka fajnych wymian w środku pola. Raził niestety brak napastnika, wyglądało to tak jakby kreatywni Majewski, Sarvas i Mierzejewski nie mieli komu podać piłki...Jeśli tam Polonia poczyni wzmocnienia to będzie całkiem silną drużyną. Druga sprawa to to, że mamy wczesną fazę przygotowań i trudno żeby teraz nasze drużyny były w świetnej dyspozycji. Zresztą nie tylko nasze, chorwacki Slaven remisuje bezbramkowo na Malcie, Rosenborg do 90 minuty remisuje z drużyną z Wysp Owczych i strzela bramkę dopiero po karnym, szwedzki Helsingborgs remisuje 1:1 w Armeni z MIKA Asztarak, wcześniej szkocki Motherwell przegrywa 1:0 u siebie z Walijskim Llanelli - a warto dodać że Buducnost jest zdecydowanie lepszy od wszystkich tych zespołów które sprawiały innym faworytom niespodzianki...Cieszmy się że mamy Polonie w II rundzie i prawie pewne 0.750 pkt. do rankingu ogólnego, a jak na naszą 4 drużynę w pucharach to wcale nie jest mało, wystarczy że niewiele więcej dołożą Wisła, Lech i Legia i będziemy mieli niezłe 4-5 pkt. w rankingu ogólnym i plan minimum będzie spełniony. A liczę na to że jak przyjdzie III runda to nasze zespoły będą już w dużo wyższej formie niż teraz, jestem nawet tego pewien. I będą wstanie sprawić niejedną niespodziankę, zamykając gęby tym co sądzą że Polska liga idzie w dół...

jjjj - 10 lipca 2009, 7:43:22 - *.szczecin.mm.pl
Moim zdaniem - to buki zarobiły krocie na tym meczu

tylkolegia - 10 lipca 2009, 7:47:59 - *.acn.waw.pl
dziadostwo!!!

lolo - 10 lipca 2009, 8:00:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wystep poloni w pucharach to porazka z klubem z panstwa wielkosci mazowsza przegrac nie ma sie z czego cieszyc

Pan D - 10 lipca 2009, 8:02:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
HAHAHA śmieje sie z was tutaj komentujących ekspertów piłki nożnej Otóż wczoraj po tym jak spadła mi łyżeczka na stół potrafiłem przewidzieć że w rewanżu łyżeczka za to upuszczenie spuści mi łomot Otóż drodzy rodacy tak znamiejicie wypowiadający się o meczu którego nie widzieli w ok. 60% tutaj się wypowiadających stwierdzam że skoro jesteście tacy genialni czemu siedzicie po nocach na 90minut.pl a nie w sztabach szkoleniowych Realu i ManU i nie opracowujecie im dokładnych wyników następnych meczy co do 1 setnej sekundy?

Songo - 10 lipca 2009, 8:05:32 - *.170.108.10
Byłem na tym żenującym widowisku jedyni piłkarze, których można pochwalić to Marcelo i Zasada. Ogólnie dno i jeszcze raz dno. W nastepnej rundzie mają jakichś Jaśków z San mMarino więc chyba sobie poradzą, ale z taką grą to ja ich nie widzę w pucharach no chyba że pucharze ekstarklasy ....

x - 10 lipca 2009, 8:07:28 - *.tktelekom.pl
T.Jodlowiec - Marcelo Sarvas dopiero wprowadza się do drużyny, ale nowi piłkarze są nam potrzebni, żeby wzmocnić konkurencję w zespole. W następnej rundzie gramy z zespołem z San Marino, ale nie należy go lekceważyć. "Teraz już nie ma słabych drużyn." Kocham wypowiedzi polskich grajkow :D

Songo - 10 lipca 2009, 8:07:31 - *.170.108.10
aaa i ten "znafca" co się wypowiada powyżej to chyba był na innym meczu albo mówi o spotkaniu co sobie rozegrał w FM :P

tasi - 10 lipca 2009, 8:14:12 - *.adsl.inetia.pl
wstyd i zenada! z taka ga nie mamy czego szukac w europejskich pucharach! zenada i strata punktow

znafca - 10 lipca 2009, 8:17:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Songo: Ja nie mówię, że Polonia grała dobrze, fakt że grali padakę, a ja sam prawię zasnąłem na tym meczu, ale przy tym i tak byli zdecydowanie lepsi niż goście z Czarnogóry, mieli też więcej sytuacji do strzelenia gola. Jak widzisz nie tylko warszawska drużyna zaliczyła wpadkę, inne zespoły z podobnych lig poziomem co Polska nie potrafiły wygrać czy męczyły się z dużo słabszymi drużynami niż Buducnost. Zalecam więc trochę spokoju i poczekanie na III rundę eliminacji, tam już Polonia powinna być i mocniejsza, i w lepiej przygotowana do gry. Brakuje im napastników i tu trzeba poczynić koniecznie wzmocnienia, gdyby Polonia miała choć jednego klasowego zawodnika w ataku wynik z pewnością byłby inny.

znafca - 10 lipca 2009, 8:18:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najważniejsze że nie było kompromitacji i mamy awans. Z czasem powinno być coraz lepiej.

VVV - 10 lipca 2009, 8:46:59 - *.wroclaw.vectranet.pl
Groclin sie stacza

Vegeta - 10 lipca 2009, 8:47:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieję że Olimpi zrobi swoje i rozbije Legię,a AC/Juvenes choć powalczy...apropo Gruzji widzieliście jak Zestafoni rozbiło 6:0 Lisburn?

lukaszNR - 10 lipca 2009, 8:56:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja mam marzenie aby każda z druzyn polskich zdobyła min. 1 pkt. Polonia niech ogra 2 razy san marino, niech 2 razy wygra Wisła i np. remis i wygrana Legii. I juz sporo do rankingu przyjdzie Kolejne pkt napewno ugra Wisła w 3 rundzie no i Lech bo bedzie rozstawiony, co do Polonii i legii to nie wiem bo dla tych klubów moze byc decydujaca 3 runda, bo trafimy srednio lub bardzo zle. No i jesli Wisła i Lech awansuje do 4 rundy to moze znow ugramy pkt Czyli jesli sie nie skompromitujemy to 4-5 pkt powinnismy miec.

lolo - 10 lipca 2009, 9:02:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i zaczął sie długooczekiwany i już tradycyjny serial przegrywania polskich zespołów z drużynami z Czarnogóry, Litwy, Mołdawii, Kazachstanu i jeszcze długo by wymienić. Jedynie Lech solidnie się zaprezentował w ostatnim pucharze uefa- wielki szcaun dla Kolejorza. Zobaczymy co pokarze Legia z Gruzinami ale puchar uefa nie był nigdy mocną stroną warszawiaków. Niedawny mecz w Wilnie- pamiętna kompromitacja z Vertą nie tylko piłkarsko.

asd - 10 lipca 2009, 9:09:28 - *.adsl.inetia.pl
Czy za awans do kolejnej rundy dostaje się oprócz wygranych jeszcze jeden punkt(za przejście)? Bo teraz Polska ma 0,333

lukasNR - 10 lipca 2009, 9:10:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
NIE ZAPOMINAJMY porażek w tamtym roku z: Barcelona, Beitar, Tottenham, Wiedeń, CSKA, Udinese, FK Moskwa. Także nie krytykujmy Polonii, ale faktycznie chociaż zremisowac mogli, a nie grać taką kopanine. I przewagi na Austrią w rankingu nie powiększymi, a Izrael, Szwecja nam uciekają. Bo te kluby zdobyły wczoaj pkt.

Vegeta - 10 lipca 2009, 9:22:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lolo tutaj się z tobą nie zgodzę odnośnie Litwy bo Vetra bez problemów 2 razy po 3:0 ograła sobie Luksemburg,Litwa ma solidne kluby i nie można ich lekceważyć,co do reszty się zgodzę bo rzeczywiście Czarnogóra,Mołdawia,Kazachstan posiadają słabe kluby

Vegeta - 10 lipca 2009, 9:25:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znaczy nie Luksemburg tylko luksemburski klub Grevenmacher...

lukasNR - 10 lipca 2009, 9:29:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale Vetra jakiego miała przeciwnika !!!!! LEgia pare lat temu też grała z Etzella Etelburg czy jakoś tak i bez problemów druzyne z luksemburga ograła.

yario - 10 lipca 2009, 9:30:04 - *.cm.umk.pl
Szkoda punktów do rankingu :/

Vegeta - 10 lipca 2009, 9:31:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale Vetra to solidna drużyna i gra na poziomie PL drużyn...zresztą nie ma co gadać bo na nią nie trafimy w eliminacjach,Olimpi może wygrać z Legią bo ostatnio gruzińskie kluby grają bardzo dobrze...

dsa - 10 lipca 2009, 9:33:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstyd i żenada

lukaszNR - 10 lipca 2009, 9:36:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie ma co narzekać , inny klub będzie musiał nadrobić tą strate
Strata do Serbi: 1,334 pkt do Szwecji 1,442 , do Izraela 1,541 , do Słowacji 3,239. Także realnie w tym sezonie możemy wyprzedzić tylko Szwecje , izrael, i Serbie. Słowacja powinna szybko odpasć nie maja za dobrych klubów. Ciekawe są pary 2 rundy i moze jakis nasz rywal w naszym zasięgu z rankigu straci pkt i odpadnie

Vegeta - 10 lipca 2009, 9:39:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lukasz i tu się mylisz bo moim zdaniem MSK Zilina bez problemu w 2 rundzie upora się z Kiszyniowem,a Spartak Trnava też może pokonać Sarajevo...

Anton - 10 lipca 2009, 9:40:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wkurzające są wasze teksty: boimy się Budocnost, boimy Olipmi. Ludzie czemu kazdego się boimy !!!!!! Z takim własnie zacofaniem nigdy w piłce nie bedziemy nawet srednikami. Gruziny wcale się nie boją Legii i mowią że ich ograją, a to legia jest faworyt i my musimy mówić że ogramu Olipmpi. Ludzie wyjdzcie z tego zaścianka i myślcie pozytywnie.

Vegeta - 10 lipca 2009, 9:43:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie Gruziny tylko Gruzini jak już...dobrze że się nie boją powinni ich ograć oby im się udało.Legia faworyt?A na jakiej podstawie?Po pierwszym meczu między tymi drużynami będzie dopiero wiadomo kto jest faworytem...

radon - 10 lipca 2009, 9:46:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ie kluby nawet tymi sredniakami nie sa,slabe sklady slabe budzety,w dodatku nie zawsze pilkarze angazujacy sie w puchary powoduje taki stan rzeczy ze predzej polskim klubom do tych z Armeni czy Gruzji jak do tych z Niemiec czy Holandi.

lukasNR - 10 lipca 2009, 9:48:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
Vegeta - no zgadza się, bo za dobrze byłoby gdyby juz w 1 rundach faworyci odpadali. w LM m.in. naszym zagrozeniem w rankingu są: Kalmar, D. Zagrzeb, Slovan, Partizan, maccabi. I faktycznie szanse na odpadnięcie są małe. w LE : MSK Zilina, Elfsborg, Rijeka, koprivnica, Tel Awiw, Sewojno, Netanya, C.Z. belgrad, Trnava.

piszczel - 10 lipca 2009, 9:50:24 - *.centertel.pl
Ale z was nie kumaci ludzie, przeciesz jak postawili na własna porażke 0-1, to co sie dziwicie. Jest awans i dodatkowa kasa.

bomba - 10 lipca 2009, 9:53:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
popieram radona polska liga jest w największym dołku od lat

lukasNR - 10 lipca 2009, 9:54:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Piszczel - tylko gdyby wygrali to by zdobyli albo 0,250 lub 0,333 i włąsnie tyle za rok moze im braknąć aby być np. rozstawionym w której rundzie może dla niektórych piłkarzy Polonii to bedzie ostatni sezon w pucharach.

pol - 10 lipca 2009, 9:56:04 - *.mofnet.gov.pl (*.7.25.162)
kurde czarnogorcy grali prawie 30 minut w 10 a polonia nie zdolala szczelic gola

KOMW - 10 lipca 2009, 9:56:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze że chociaż awansowali ale kompromitacji nie udało się uniknąć

bomba - 10 lipca 2009, 9:58:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
oglądałem mecz w internecie tyle nie wykorzystanych szans...

lukaszNR - 10 lipca 2009, 10:00:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kończe juz pisanie ale powiem tak że teraz krytykujemy , a za tydzień jak Wisła , Legia i Polonia wygrają pierwsze mecze to będziemy ich na rekach nosic Własnie taki polski kibic jest - Porażka - odrazu krytyka, zwycięstwo - pochwały że mamy super druzyne. Zmienny jak pogoda Dlatego Wisła jak wygra m.in. 2:0 , Legia to samo a Polonia na wyjezdzie ogra san marino to już mozemy czekać na kolejną runde i spać spokojnie

KurSZOl - 10 lipca 2009, 10:01:07 - *.adsl.inetia.pl
ładnie to za dużo powiedziane.. No ale liczy sie awans ;) Ładnie zaprezentował się Sarvas A ja już nie mogę sie doczekać inauguracji ligi ;-)
Tylko KSZO!

lukaszNR - 10 lipca 2009, 10:04:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
A jeśli obawiamy się tych meczów to może zlikwidowac rozgrywki piłkarskie i zacząć grać w warcaby My za rywali mam kluby z Estonii (chyba ostatni przedstawiciel - dwa już odpadły), Gruzja, San MArino. Skoro się już obawiamy: to co będzie jesli zaczną nas losować miedzy druzynami z krajów: Holandia, włochy, hiszpania, rosja itd.

robin200 - 10 lipca 2009, 10:05:20 - *.b-ras1.chf.cork.eircom.net
Wiecie co zastanówcie się! typowa Polska mentalność dzieci NEO! po pierwszym meczu to aż stopy całowaliście im za grę a teraz ich krytykujecie! liczy się awans! A zespół z Czarnogóry to mocna ekipa w której gra 7 reprezentantów Czarnogóry!! więc to świadczy o ich potencjale. Może Polonia nie grała super meczu ale w 1 też było to samo. Prawda jest taka, że Buducnost to był najtrudniejszy rywal na jakiego mogła Polonia trafić. Macie typową Polską mentalność narzekania! po 1 przegranym meczu! ludzie np taka Barcelona przegrała w lidze ze słabiakiem 1 mecz i co? kibice mówili wypadek przy pracy a wy pewnie Barcelone byś cie złoili że to koniec! forma siadła i tp! bo przegrali jeden mecz!. Zrozumcie Polonia nie musiała wygrać a Czarnogórcy zagrali na maksa swoich możliwości i wygrali skromnie 1:0 prawda jest taka, że zwycięzców się nie sądzi! jak grali tak grali ale awansowaliśmy i tym się cieszmy! A po 2 prawda jest taka, że Polonia nie ma składu na europejskie puchary, Widać że w Polonii gra tylko tak przez was krytykowany Marcelo Sarvas. A Majewski, Lato, Ivanovski, Jodłowiec na prawdę padaka i ja uważam że jeżeli ten Nikolic okaże się wzmocnieniem na miarę Sarvasa to Polonia ma szanse w 3 rundzie el LE!

koronafan - 10 lipca 2009, 10:08:37 - *.kielce.vectranet.pl
Przepraszam a gdzie można było obejrzeć ten mecz kto transmitował?

asa - 10 lipca 2009, 10:11:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
KORONAFAN - o tym trąbią już od 2 tyg że żadna tv nie pokaże ani el. LM ani LE. Jedynie fazy grupowe. Znów bedziesz musiał oglądac denne mecze szachtara i ogladac grubego boruca. ostatnią szansa na ogladanie eliminacji masz w necie - sport.typ.info lub kuszotv.pl

FTP - 10 lipca 2009, 10:17:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
ehhhh... czyli wracamy do normalnosci ;] nie ma co liczyc w pucharach na Polonie, mozna co najwyzej na Wisle i Lecha no i moze Legia cos w koncu pokaze :P oby bo jak nie to ja nie wiem natomiast cieszy awans a szkoda najbardziej straconych pkt do rankingu

koronafan - 10 lipca 2009, 10:17:18 - *.kielce.vectranet.pl
Dzieki asa ale oni chyba pogłupieli do reszty a tak wogule to niechce oglądać Boruca.pozdrawiam

twj - 10 lipca 2009, 10:20:26 - *.toya.net.pl
Żenada!! Czemu polskie zespoły zawsze odpuszczają takie mecze??? Potem się dziwią, że nas Cypr z Izraelem w rankingu wyprzedzają. Tak samo zrobił np. Lech w zeszłym roku (6:0 i 0:0 z Grasshoppers) i wiele innych. W pucharach trzeba wygrywac ile wlezie, nawet jak juz awans jest pewny lub na pewno awansu nie ma.
EKSTRAKLASA DLA ŁKS-u!!

robin200 - 10 lipca 2009, 10:23:19 - *.b-ras1.chf.cork.eircom.net
Jezu jedna rzecz! Teraz Polskie kluby są w okresie przygotowawczym! i poprostu są na różnych poziomach roztrenowania tak, że forma może być nie równa co macie przykład tutaj.

dsf - 10 lipca 2009, 10:26:03 - *.adsl.inetia.pl
http://www.ebramki.pl/view,liga-europejska-polonia
-warszawa-buducnost-podgorica,5787.html Skrót Meczu

Corsar - 10 lipca 2009, 10:30:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ale żenada!! Hahahaha....tylko szkoda straconych pkt. do rankingu. Jeśli nie potraficie grac u siebie z cienkimi zespołami to po co się pchac do europy. Wolałbym w LE Bełchatów lub tym bardziej Śląska, od tej czarnej kaszany!

Feranzo - 10 lipca 2009, 10:35:22 - *.adsl.inetia.pl
Ruch powinien być w Pucharze UEFA!! Za finał PP!

radon - 10 lipca 2009, 10:40:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no polska pilka jest w kryzie a ten kryzys trwa praktycznie od 2002 roku kiedy polskie kluby rywalizacje musialy zaczynac od 2 rundy,co prawda byly sukcesy tez jak awanse do 1/16 wisly czy groclinu a rok temu lecha ale tak to byly meczarnie z gruzinami,norwegami z walerengi czy vetra wilno albo zalgirisem.Druga rzecz to od kiedy weszly do polskiej ligi duza pieniadze za pilkarzy to jest od 99 roku to jakby pilkarzom mniej zalezy na pokazaniu sie w pucharach.

(P)raga - 10 lipca 2009, 10:43:00 - *.acn.waw.pl
Chłopaki zarobili trochę u buka..
Ale najważnieszy jest awans.
DROGIE MORDECZKI TYLKO POLNIA!!!

niko - 10 lipca 2009, 11:06:53 - *.170.111.180
Zenada

dino - 10 lipca 2009, 12:06:07 - *.btk.net.pl
Ludzie ale biadolicie wiadomo, że przejdą San Marino. Tak samo biadoliliście jak Polska przegrała w fatalnym stylu z Irlandią Północną. Też gadaliście , że nawt San Marino nie ograją i co? 10:0 !
Do Corsar
Belchatów miał już swoje 5 minut w pucharach. Do dziś pamiętam mecz z Tbilisi w II rundzie kiedy to Bełchatów przegrywał 0:2 (1 mecz wygrał 2:0) i heroicznie się bronił aby nie stracić wiuęcej bramek i jakoś fuksem przeszli w karnych ale w następnej rundzie Dnipro dało im niezłe lanie.

Strain - 10 lipca 2009, 12:11:49 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Znafca:
100% prawdy wg. mnie.
Nawet nie chce Mi się odpowiadać narzekaczom. Świetnie skitował to Pan D. ;d
Jedynie szkoda punktów do rankingu, ale plan podstawowy wykonany czyli 3. runda LE.
Feranzo:
1. Nie ma już Pucharu UEFA
2. Z jakiej racji finalista ma grać w pucharach? Grają zdobywcy krajowych pucharów i najwyższej sklasifikowane w lidze drużyny.

Strain - 10 lipca 2009, 12:14:27 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Do redakcji 90minut.pl:
Kiedy artykuł o ewentualnych rozstawieniach? Bo znamy już pary II rundy eliminacyjnej LE, a do tych par dolosowywane są kolejne drużyny w tym np. Lech.

robin200 - 10 lipca 2009, 12:14:55 - *.b-ras1.chf.cork.eircom.net
Jezu widać same dzieci tutaj!, Czy wam się wydaje że słabszy zespół nie może mieć gorszego dnia? np Jak Wisła przegrała by dajmy na to 3 lata temu z Artmedią 2:0 to mówili byś cie ale żenada nie umieją grac a jak przegrał Celtic 5:0! to kibice Celticu pisali że nic się nie stalo, że Artmedia była lepsza i wspieła się na wyżyny umiejętności tak tez było tutaj! Zrozumcie jedno, że słabsze kluby spinają się podwójnie na te lepsze i często dochodzi do niespodzianek przykłady? Artmedia - Celtic Real Union - Real Madryt i jeszcze dużo by się znalazło. Po prostu nawet gwiazdy nie pomogą jak jakiś zespół ma mecz roku! A wy biadolicie jak by przegrali 3:0 w fatalnym stylu i odpadli liczy się awans! dzieciaki!

Strain - 10 lipca 2009, 12:21:56 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
robin200:
Bo jak wspomniałeś to są dzieci.

Mingus - 10 lipca 2009, 12:34:13 - *.bredband.comhem.se
jesli polonia przejdzie san marino a jak znam zycie przejdzie to jak trafi na druzyne szwedzka w 3 rundzie albo jaki kolwiek klub polski to odpadnie moze tylko lech wwygra z helsingborg

Obiektywni - 10 lipca 2009, 12:37:32 - *.kwidzyn.mm.pl
To nie jest jeszcze żadna strata, Połowa tutaj ludzi co się wypisują mówiło że Buducnost to wywal nie do przejścia. Myśle ze to nie zły wynik, teraz Polonia, Legia i Wisła, potem Lech.
PYTANIE :
CZY ODPADŁA KTÓRAŚ DRUŻYNA Z :
CHORWACJI, AUSTRII, SZWECJI, izraela, SERBII ??????

Oderka - 10 lipca 2009, 12:48:50 - *.chello.pl
Awans się liczy! Czekam na jeszcze!

wariat_nl - 10 lipca 2009, 12:55:26 - *.upc-j.chello.nl
Oglądałem całe spotkanie kibicując Polonii (kibicuję wszystkim polskim zespołom w pucharach) jednak czasem miałem ochotę odpuścić sobie ten mecz. Moim zdaniem błąd trenera w ustaleniu taktyki na to spotkanie. Owszem zgadza się iż nie można lekceważyć przeciwniki, natomiast nie można na taki zespół jak Buducnost wychodzić jednym ofensywnie wysuniętym zawodnikiem. Grać na utrzymanie wyniku z pierwszego spotkania można z rywalami ,które są teoretycznie przynajmniej silniejsze od nas. Bo jeśli z rywalem pokroju ekipy z czarnogóry gramy jednym napastnikiem to jak zagramy np z takim zespołem jak np 3 drużyna Czech? 9 obrońcami? Słaby mecz , przegrany na własne życzenie. Gratulacje awansu jednak z taką wiarą w swój zespół i bojaźnią przed rywalami przejdziemy jeszcze drużynę z San Marino i na tym przygoda się zakończy. Pochwały dla Zasady, Lato i Marcelo.Byli w tym meczu bardzo aktywni i wyglądało jakby jedyni ,którzy chcieliby z tej jedenastki grającej na remis, wygrać mecz. Powodzenia w następnych meczach.

kempes - 10 lipca 2009, 13:00:18 - *.stat.gov.pl
do Obiektywni:
Obiektywni napisał - "Połowa tutaj ludzi co się wypisują mówiło że Buducnost to wywal nie do przejścia"
Ja się do nich zaliczam. Myślałem, że będzie Buducnost-Polonia 2:0 i 1:1, ale się miło zaskoczyłem. Polonia wylosowała jednego z najtrudniejszych przeciwników w tej rundzie, choć wyjazd do Tirany czy na kaukaz wcale nie byłby łatwiejszy.
Przede wszystkim myślałem, że czarnogórcy zaprezentują się lepiej, bo o nie najwyższy poziom Polonii byłem spokojny. I rzeczywiście jeszcze sporo im brakuje to poziomu sezonowego
- - -
Zespoły z Austrii i Serbii jeszcze nie grały, a z Chorwacji, Izraela i Szwecji przeszły dalej

oszukani - 10 lipca 2009, 13:00:43 - *.smevpn.tpnet.pl
UWAGA! UWAGA! Strona Futbol.pl chyli się ku upadkowi. Portal nie jest w stanie wypłacić zobowiązań wobec kilkudziesięciu osób, które pisały na stronie. Ciekawe czy partnerzy Futbol.pl o tym wiedzą? Nie wchodź na Futbol.pl.

abc72 - 10 lipca 2009, 13:03:02 - *.tomaszow.mm.pl
@Obiektywni - nie, żadna nie odpadła.
Do Redakcji - jeśli dobrze pamiętam, od tego roku liczone są też punkty "pocieszenia", za odpadnięcie w kwalifikacjach w określonej fazie, które liczone są do rankingu klubowego. Tymczasem przy Tre Fiori i Hibernians (to oni odpadli z Mogren?) ciągle za ten sezon w rankingu klubowym widnieje 0 zamiast 0,5.
Podobnie z wyeliminowanhymi z Ligi Europy (ale tam tylko 0,25 punkta chyba ). Mam nadzieję, że się nie mylę

Strain - 10 lipca 2009, 13:05:14 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Obiektwyni:
Narazie mało drużyn z tych krajów grają w tej fazie rozgrywek, ale chorwacji Slaven Belupo zremisował u siebie 0-0 z maltańskim Birkirkara, a szwedzki Helsingborg zremisował 1-1 z armeńskim Mika Erewan.

Human - 10 lipca 2009, 13:07:20 - *.aster.pl
Na stronie UEFA info odnośnie godzin meczów w II rundzie kwalif.:
Polonia na wyjeździe o 20.30
Legia u siebie o 20.
Może jednak nie będą się nachodzić :/

Strain - 10 lipca 2009, 13:09:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Human:
Nie przesadzaj, chcesz oglądać Polonię grającą z amatorskim Juvenes/Dogana? Gdyby to był znów zespół poziomu Budućnostu, to jeszcze. Ale to masz zespół z San Marino.

kempes - 10 lipca 2009, 13:11:47 - *.stat.gov.pl
do abc72: nie mylisz się, ale ranking klubowy prowadzony na stronie 90minut.pl w ogóle nie przystaje do rzeczywistości (uwzględnia chyba tylko pełne punkty danego klubu - chociaż nie wiem)

popcorn - 10 lipca 2009, 13:13:46 - *.xdsl.centertel.pl
penie pokażą legie u siebie a za tydzień polonie

Obiektywni - 10 lipca 2009, 13:17:21 - *.kwidzyn.mm.pl
Dziękuje za odpowiedż panowie, z moich wyliczeń wynika że brakuje nam do Serbii 1,334 do Szwecji 1,442 a do USraela 1,542 . Musimy bronić się przed Austrią 0,549 oraz Chorwacją 1,083 (na plusie.
Mogę mieć juz ostatnią prośbe by ktoś łaskawy napisał z kim reprezentanci tych państw zmierzą się w 2 rundzie eliminacji Ligi E. oraz LM

asardi - 10 lipca 2009, 13:26:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mi sie wydaje ze nie pokaza w tvp tej rundzie ani poloni ani wisly ani legii tlumaczac sie slabym poziomem meczu i malo atrakcyjnym rywalem,jak znam zycie pokaza dopiero 3 runde w ktorej odpadna legia i polonia a lech i wisla w czwartej odpadnom rundzie.

wruzbita - 10 lipca 2009, 13:39:38 - *.netia.com.pl (unknown)
za rok Legia zagra i przegra w lidze erupejskiej z druzyna z amatorami w skladzie reprezentujacych san marino

Buła - 10 lipca 2009, 13:41:32 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
ktos na początku napisał - szkoda punktów - i tyle, uważam jednak że znacznie trudniejszego przeciwnika ma Legia. Zobaczycie męki z Gruzinami. Tu nie chodzi o ranking i klasyfikacje, Tacy Gruzini to wyprują z siebie flaki by wygrac z nami. Dobrze wiedzą że nie zajdą daleko w pucharach. Ale pokazać się na arenie międzynarodowej to wyrwać się z Kaukazu i staną ścianą przed Legią. Te Podgorlice to Bałkany jeszcze 3 lata temu byłaby to Serbska drużyna i nie grałaby eliminacji od 1 rundy

kempes - 10 lipca 2009, 13:45:54 - *.stat.gov.pl
Serbia:
CL - Rhyl FC (Wal) - Partizan Belgrad
LE - Rudar Velenje (Slo) - Crvena Zvezda Belgrad
FBK Kaunas (Lit) - FK Sevojno
Vojvodina Nowy Sad - losowanie III r. LE
- - -
Szwecja:
CL - VSC Debrecen (Hun) - Kalmar FF
LE - IF Elfsborg - Haladás Szombathely (Hun)
FC Zestafoni (Geo) - Helsingborg IF
IFK Goeteborg - losowanie III r. LE
- - -
Izrael:
CL - Maccabi Haifa - Glentoran Belfast (Nir)
LE - Bnei Yehuda - Dinaburg Daugavpils (Lat)
Sliema Wanderers (Mlt) - Maccabi Netanya
Hapoel Tel-Aviv - losowanie IIIr. LE
- - -
Austria:
CL - FC Salzburg - Bohemians Dublin (Irl)
LE - Sturm Graz - Siroki Brijeg (BiH)
Rapid Wiedeń - Vllaznia Shkodër (Alb)
Austria Wiedeń - losowanie IIIr. LE
- - -
Chorwacja
CL - Pyunik Jerevan (Arm) - Dinamo Zagrzeb
LE - Differdange 03 (Lux) - NK Rijeka
Milano Kumanovo (Mac) - Slaven Koprivnica
Hajduk Split - losowanie IIIr. LE

Strain - 10 lipca 2009, 13:49:52 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Obiektywni:
Sturm Graz - Široki Brijeg (BiH)
Elfsborg Borås - Szombathelyi Haladás (Węgry)
Rapid Wiedeń - Vllaznia Shkodër (Albania)
(Luksemburg)Differdange 03 - HNK Rijeka
(Macedonia)Milano Kumanovo - Slaven Koprivnica
FK Sevojno - FBK Kaunas (Litwa)
FC Zestapon(Gruzja) - Helsingborgs IF
Rudar Velenje(Słowenia) - Crvena zvezda Belgrad

Songo - 10 lipca 2009, 13:52:46 - *.170.108.10
do znafca, sorry za wycieczkę osobistą ;P no ale sam przyznasz że padaka no zobaczymy jak sie ograją, ale i tak słabo to widzę.. a Pan Ivanowski no to jest żart sam w sobie, no ale cóż pojechał Grebocki do Senegalu bodajże może kogoś tam znajda ciekawego....

krokodyl - 10 lipca 2009, 14:18:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wszyscy piszą ,że szkoda punktów do rankingu UEFA a przecież te są naliczane dopiero od 1 rundy pucharu a nie od eliminacji , poprawcie mnie jeśli się mylę

Adam Micki - 10 lipca 2009, 14:36:25 - *.globalconnect.pl
Polonie do wora a wór do jeziora !! Żenada z czym do ludzi.. lepiej by se z tym klubem poradził klub z I ligi :P

wichura - 10 lipca 2009, 14:41:25 - *.171.125.248.static.crowley.pl
Spodziewałem się małego blamażu (remisu), a tu taka niespodzianka...
Powtórzę za setką przedmówców: szkoda punktów. Ale z drugiej strony: mamy prawo wystawić 1 LM + 3 PU. Aby zwiększyć stan posiadania musielibyśmy PODWOIĆ swój dorobek, a żeby stracić miejsce - Albania, Estonia i Kazachstan musiałyby potroić swoje. Większość naszych drużyn rozstawiana jest wg rankingu klubowego, więc w sumie nie ma co dramatyzować z tymi punktami.

Radziu - 10 lipca 2009, 14:58:01 - *.centertel.pl
Ivan Vukovic, moj najlepszy strzelec w Fm-a :D
Srednio zdobywa 30 bramek na sezon

RONI - 10 lipca 2009, 15:08:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mysle że transmisja była ok a co do meczu to co tu mowic z taką grą to daleko nie zajadą oby w san marino było lepiej

Feranzo - 10 lipca 2009, 15:15:07 - *.adsl.inetia.pl
Strain: ja bede używał tej nazwy bo w sumie co to za różnica? Z tego co wiem to w każdym cywilizowanym kraju finaliści pucharu grają w UEFA jesli zwyciezca Pucharu kraju zajmnie sobie miejsce w pucharachw lidze

Human - 10 lipca 2009, 15:22:39 - *.153.152.19
Do Strain: nie przesadzam, nie ta profesja ;))
Przeciwnik ma znaczenie jeśli chodzi o spodziewany poziom spotkania, ale nie ma wpływu na to czy chciałbym oglądać polskie drużyny w pucharach.

darek dec - 10 lipca 2009, 15:30:52 - *.adsl.inetia.pl
jeśli polonia w 3 rundzie trafi na Ziline a legia na Aberdeen to 4 runda pewna

rikardson - 10 lipca 2009, 15:32:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a to ze Lech jest w 3rundzie rozstawionyto zasluga poprzedniego dobrego sezonu w uefa czy tego ze zdobyl puchar polski?odpowiedzccie mi ludzie.

darek dec - 10 lipca 2009, 15:34:54 - *.adsl.inetia.pl
lech w trzeciej rundzie LE trafi wg mnie na FK SEvojno lub FBK Kaunas

darek dec - 10 lipca 2009, 15:36:36 - *.adsl.inetia.pl
do rikardson: to pierwsze

Strain - 10 lipca 2009, 16:27:39 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Feranzo:
Grali finalista krajowego pucharu, wtedy kiedy zdobywca tegoż pucharu kwalifikuje się poprzez ligę do Ligi Mistrzów/eliminacji LM. ;) Więc wtajemnicz się w zasady dawaniu miejsc w europejskich pucharach. Więc pożycz cywylizowany mózg. Poza tym, uważasz, że przeciętny Ruch zdziałaby więcej?! A że używasz tej nazwy. Hmm.. Wspominasz poprzednie sezony? ;> Nie ma Pucharu UEFA i tyle.

wasat - 10 lipca 2009, 17:02:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
uefa czy liga europejska to to samo tylko zmieniona nazwa niedawnego pucharu uefa.Co do Legii moze i przejdzie z trudem do 4 rundy ale sadze ze odpadnie w tejze rundzie i nie dostanie sie do grupowej fazy bo tam sa wysokie progi,zreszta jak wymienie Nancy,Deportivo,Cska czy Feyenoord to sami widzicie jak ciezko bedzie a jak Lech rok temu musial grac i jaki poziom prezentowac zeby awansowac dalej do 1/16

blady - 10 lipca 2009, 17:30:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wstyd...

KSP 1911 - 10 lipca 2009, 18:06:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawsze z Tobą Polonio !!!

ggfgfg - 10 lipca 2009, 18:36:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale tępaki mecz w cale nie był taki kiepski ,a większość tego meczu nie oglądała i głupoty piszą

lukasNR - 10 lipca 2009, 19:55:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ktoś pisał o bełchatowie - ja chciałem Polonie w LE niż jakies potworki z bełchatowa. Polonia czy byłby bełchatów realnie patrząc mają szanse dograc do 3 rundy.

lukasNR3 - 10 lipca 2009, 19:58:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
bełchatów miał swoje 5 minut i oby już nigdy więcej nie miał. To samo Zagłebie lubin.

olo - 10 lipca 2009, 20:12:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz kozak akcji wiecej niz w finale LM i w ogole w meczach barcy, normalnie rewela , chalbinski jak eto jodlowiec jak ferdinand, nie no mecz liga, a wynik , a czort z wynikiem, liczy suie gra a nie wynik ktory poszedl w swiat, swiat? tak tak do czarnogory drogą radiowa! ŻENADA WARSZAWA!

ziomm - 10 lipca 2009, 20:41:59 - *.adsl.inetia.pl
żenada.. gra Polonii to była żenada ..

boozy - 10 lipca 2009, 21:32:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
podgorica była znacznie lepszym zespołem niż ten z drugiej rundy z san marina

opolski - 11 lipca 2009, 10:38:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szczerze wam powiem ze niewierze w zaden polski klub co by osiagnol w tym sezonie nawet faze grupowa.Lech mial dobrego fachowca Smude to nie przedluzyl z nim kontraktu twierdzac ze nie zdobyl mistrza ,ale przeciez bardzo daleko zaszedl w uefa i to tez powinno miec wplyw zeby prezesi Lecha sprobowali dac mu nowy kontrakt,teraz to ja nie wroze lechowi zeby nawet wszedl do grup w LE,a Wisla?tez sadze ze nie wejdzie w LM i odpadnie przed grupami w LE,Legia?moim zdaniem odpadnie juz w 3 rundzie bo ani skladu nie ma na puchary ani ataku a pomoc chimeryczna.

Gokhan_Iml - 11 lipca 2009, 15:27:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No fakt to Lech zrobil duzy blad nie przedluzajac umowy ze Smuda ale pamietajcie to nie trenerzy graja ale pilkarze,nawet najlepszy fachowiec kasperczak,smuda,skorza czy engel nie zrobi nagle cudow jak nie ma materialu czyli pilkarzy na poziomie.Trudno porownac Zielinskiego do Smudy bo Zielinski to trener przecietny i na dorobku dopiero i nie ma tak duzego warsztatu jak Smuda ale moze to akurat byc plusem tez bo Lech ma grac w innym systemie i ma byc wieksza rotacja w skladzie ,poza tym Lech sprzedal tylko murawskiego a dokupil kilku niezlych pilkarzy i moze wcale tak z Lechem nie byc zle jak wy piszecie,i ze piszecie ze LKech sie sypie i upada a moim zdanie wcale nie sypie sie ale bedzie to nieco inaczej grala niz rok temu.

olo - 11 lipca 2009, 19:15:10 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
cieniasy

Obserwator - 11 lipca 2009, 19:47:36 - *.113.136.109
Byłem na tym meczu i to co zobaczyłem to żenada. Gdzie z takim stadionem do Europuy - to WSTYD. To wszytko jest nie poważne, liczy się tylko kasa kasa kasa $$$. Heeeeee heeheh pozdro ziomy z Warszawy - otwórzcie sobie lepiej drugie Złote tarasy zamiast stadionu Polonii.

borewicz - 12 lipca 2009, 10:02:25 - *.radom.vectranet.pl
Zdziwiony, że Polonia przegrała ten mecz? A mnie dziwi, że nie masz jeszcze "Plej fresz".

armeno - 12 lipca 2009, 17:15:13 - *.mcr-bng-012.adsl.virginmedia.net
polska pilka to dno. fakt.

tardeli - 12 lipca 2009, 17:26:04 - *.tktelekom.pl
Jak liczy się ilość punktów dla kraju uzyskanych przez Polonię (w rankimgu UEFA)?

a behehehe - 12 lipca 2009, 19:28:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Liczba widzów to najlepszy przykład że nie ma poloni w Warszawie , milion siedemset tysięcy mieszkańców i 5.500 kibiców na wydawało się dosc ważnym meczu bo w walce o europejskie puchary ?! ...
Zagłębie Sosnowiec vs GKS Tychy (4.5 tyś. widzów)
Zagłębie Sosnowiec vs Pogoń Szczecin (5 tyś.)
Zagłębie Sosnowiec vs Raków Częstochowa (4.5 tyś.)
Pogoń Szczecin vs Czarni Żagań (5 tyś.)
Pogoń Szczecin vs GKS Tychy (7 TYŚ.)
Zagłębie Sosnowiec vs Nielba Wągrowiec (5.5tyś.)
Pogoń Szczecin vs Unia Janikowo (8 TYŚ.)
Zawisza Bydgoszcz vs Czarni Żagań (5.5 tyś.)
Kluby z 2 ligi (odpowiednik 3) , mają większe frekwencje na spotkaniach nawet o nic typu Pogoń vs Unia , niż POLONIA w najważniejszych meczach - bo w europie - pzdr. ! A my jeszcze raz NIE MA POLONI !!!!

Kielczanin - 12 lipca 2009, 19:33:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po co wam te puchary jak połowę składu wyprzedajecie?? powiedzcie mi,czy to jest normalne??

powylamywa - 12 lipca 2009, 23:59:02 - *.chello.pl
polskie kluby i tak nigdzie nie zajda w LE! tak jest co roku ostatnio lech szczesliwie awansowal lecz juz po przerwie zimowej nic nie pokazal tak to jest w Polsce! za dluga przerwa! powiekszyc lige do 18 zespolow zmiejszyc przerwe do 1 miesiaca wtedy mozna myslec nad pucharami a nie oni sie beda podniecac jak wisla awansuje do LM i nie zdobedzie 1 pkt w grupie na co nam to?

tardelli - 13 lipca 2009, 9:20:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po powylamywa:no ale wiesz sam awans do LM i kasa z tego oraz prestiz i zapisanie sie w annalach jako 3 polski klub ktory wszedlby ewentualnie do LM to juz byloby cos.Wisla byla juz 4lata temu o krok od wejscia do LM po wygranej w domu 3-1 na wyjezdzie byla czerwona kartla dla pilkarza Wisly i w efekcie Panatinajkos wszedl kosztem wislakow 4-1 gdybny nie to oslabienie i fatalny mecz w bramce Majdana mysle zeby krakusy awansowaly juz wtedy.Rok temu po wylosowaniu Barcelony stalo sie jadne ze LM krakusy maja z glowy a potem granie w uefa jakby nie wzbudzilo w nich wiekszej eufori stad taki przecietny mecz u siebie z Totenham ktorego mozna bylo naprawde ograc przy wiekszej walecznosci i zaangazowaniu.

cr7 suja90 - 13 lipca 2009, 10:28:13 - *.33.39.106
mysle ze wisla ma nieprzecietny styl gry jak na europejskie realia a sukcesy lecha niebyly banalne

Lee_Dikson - 13 lipca 2009, 11:31:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy ja wiem moze jak na polskie warunki to sie zgodze ze wisla na nieprzecietny styl ale jak chodzi o puchary europ. to nie bardzo juz ,no moze sie zdarzyc cud w postaci LM w tym roku przeciez bedzie duzo latwiej oto niz w poprzednich latach ale trzeba jakis poziom prezentowac,rowna dobra forme noi skutecznosc.A co do Lecha to naprawde trudno powiedziec i jeden bog chyba tylko wie jak oni beda prezentowac sie teraz w pucharach pod okiem nowego trenera ale ja twierdze ze z nim tak daleko jak ze smuda nie zajdom, obym sie mylil.

powylamywa - 13 lipca 2009, 17:04:49 - *.chello.pl
do tardelli - wiem wiem kasa zawsze sie przyda poniewaz jedni beda miec jej wiecej to beda mogli wylozyc kase za jakiegos pilkarza z innego polkiego klubu ktory prezentuje dobry poziom i wtedy bedzie sie polska liga troche rozrastac, u nas jest tak kwalifikacje ida w miare dobrze ale jak juz przyhcodzi mecz o wieksza stawke to klapa stres zzera ich i totalna klpa co do polonii to i tak juz zakonczyli swoj wystep w pucharach (smieszne te nasze polskie rozwiazania laczenia klubow)

tardelli - 13 lipca 2009, 20:20:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
koleszko nie stres tylko brak umiejetnosci a jesli do tego brakuje ofiarnosci w grze to jest klapa to sa puchary tutaj kazdy mecz juz od 3 rundy jest ciezki i trudny a przeciwnicy zblizeni klasa i z kazda runda o szczebel trudniejsi.I nastepna kwestia sprawa laczen klubow to coz pilka musi przynosic zysk i traktuje sie jom dzis jak biznes a gdy biznes nie przynosi korzysci to sie przenosi druzyne np .z Wronek do Poznania czy z Grodziska do Warszawy bo wtedy to bedzie dochodowe chociaz w przypadku Poloni mam obawy czy aby na pewno dochodowe chodzi mi o wplywy z biletow i transmisji tv,no ale wariant laczenia Amiki z Lechem sie sprawdza jak najbardziej chociaz z poczatku byly problemy i dopiero 3 sezon po polaczeniu przyniosl sukcesy jak PP czy 1/16 uefa.

DJCIASTKO - 15 lipca 2009, 20:01:20 - *.gdynia.mm.pl
http://www.youtube.com/watch?v=Cz6zymOHc0k
PROSZE O ODSLUCHANIE I KOMENT

traunkavai - 24 września 2012, 12:10:26 - *.5.207.91.unknown.SteepHost.Net
sW9N9p http://laarzenbestellen.webnode.nl goedkope uggs bestellen cD5Q3k goedkope uggs vN6C4l
dY4W2c http://bootsclearance.jimdo.com tZ1J7y ugg clearance gX2C0e ugg clearance rM3N1i
cQ3A6s http://goedkopeboot.webnode.nl sG5F6t uggs nederland sale rA5K4d uggs nederland nY1Z9f


yQ1I0j http://bootsuksale.moonfruit.com/ wT9X8d Ugg boots uk sale sJ2T4n ugg boots sale wG5E2e
kC2B7dhttp://isabellemarantonline.webnode.fr gT9E1q isabel marant iU8G7g isabel marant fI4M8f
zC4Y9ahttp://www.stivali-italia.info xI2L3s ugg shop online tE3W2t ugg shop rQ6N2s

traunkavai - 24 września 2012, 12:46:18 - *.5.207.91.unknown.SteepHost.Net
wDw8 xV w3r mEu 7mQ c5z eLr 6kR o9y tSr 9dD e6a gRb 7dL a2o ePf 8jS e5j dYq 2kI w9j fRn 0pP m8o
http://uggbootsoutlets.webs.com find more
http://isabelsneaker.interblog.de click to see more
http://uggpaschers.webnode.fr uggs pas cher

qDt 8mN e1z cDo 1sG z3h iOs 0lU v6a iCk 4uS b1f xTp 9oP a5f gQt 5xO e2w rMc 6zR f3n cPi 6yW y1b
http://uggoutlets.webs.com this page
http://uggaustralia.meabilis.fr ugg australia
http://uggscanada.widezone.net click here

cauccawfun - 1 marca 2013, 11:02:51 - *.4.207.91.unknown.SteepHost.Net
vX1Q2o http://isabelmarantss.1minutesite.es/ qI8G7w isabel marant sneakers oS7X7x isabel marant shop online gC4S3i
jW9T6k http://sneakershopes.webnode.es zL6Z4s isabel marant shop online iI9H1a isabel marant shop online aI8Y0b
wT6C8u http://headphoneshop.webs.com xY2N5d monster headphones bA6T8t dr dre headphones iN1E2g
mV1P2c http://onlinesneakers.webnode.fr vA3J5c sneakers isabel marant rN3X9q isabel marant gR4O0b
fH1B4u http://dphonesbeatsbydre.com rG7T6d beats dr dre dY1S0j cheap beats by dre vC6Y9r
dH3J8p http://ussneaker.webs.com sB4A5g isabel marant lU6C0m isabel marant kM9C1y

traunkavai - 17 kwietnia 2013, 11:09:23 - *.10.40.236
gN2Z8y http://www.christianlouboutinbestforus.com aS4O5l cheap christian louboutin zK6P2v christian louboutin outlet nE5G8x
jE0 http://www.frlongchampsacsoldes.info cZ1N9j longchamp cX6Z5x sac longchamps tW1H1k
gS3D3o http://straightenersing.blinkweb.com jL2R6q ghd straighteners cheap wX9K7e ghd straighteners cheap iD5H6g
iH9I1a http://www.frlongchampsacsoldes.info yP5I0w longchamp xJ3E3n sac longchamps pas cher fZ1Y6o

ugg outlet - 12 sierpnia 2013, 12:27:59 - *.244.71.18
ugg factory outlet They were never found, and the cause of the disappearance remains a mystery. uggs canada L'Oreal Fashion Festival in Melbourne Fashionistas can explore the city with diverse venues for shows and L'Oreal Melbourne Fashion Festival cultural program events ranging from Docklands hot spots to funky laneways. ugg outlet stores Zoe Foster the wife of Gold Logie nominee Hamish Blake stars Kate Ritchie and Brooke Satchwell and Gold Logie nominee Carrie Bickmore all opted for a Khalil piece when picking a frock for their night of nights on Sunday. click4corp.com/jp2.html She attended a screening of the movie, which preceded a benefit for breast cancer research. borse louis vuitton outlet Nicaragua. uggs nederland " Ms. ugg boots uk sale LJ: In the past year, a wear has expanded into the British market. ugg boots on sale This information is not used by us for any other type of audience recording or monitoring. bottes ugg pas cher If you own the rights, please let me know so I can give out due credit. bootsuk.graysoncountyclerk.com We TMve got final permit approval for the buildings. ugg boots sale "They enhance one's ability to reach personal and business goals by awakening and/or heightening sensitivities to these critical soft skills. ugg ĽÖŠ`ĽÄ The model that opened the Calvin Klein Collection show was a study in stonewash: denim shirt, pants and jacket, set to a Guns N' Roses soundtrack. ugg boots uk sale This might be a good time to remind employees of your company's fundamental purpose, and your short and longterm goals. bottes ugg The Scottish side ran in six tries in all, including three intercept efforts, as Munster's defence crumbled alarmingly in the closing stages and thoughts seemingly turned to next week's crunch Heineken Cup quarterfinal against Harlequins. fadiscuisine.com/km1.html

ejbtswrc - 8 maja 2014, 16:35:18 - *.relakks.com
The Alimentive has sloping shoulders and fast cash advance sjvuverzck cash advance cash advance http://easy1cashadvancea.info type andinvariably lives a life whose main reactions express these things.

zzsvzbil - 26 czerwca 2014, 17:11:38 - *.relakks.com
Er wusste, dass ich genugkanaresisch verstand, um ihn kontrollieren zu koennen, und sank in eineHaltung gottergebener boss marker zzzucmyld bossmarker copic marker copic marker http://www.bossmarker.de/copic-marker-wallet.html kurzum diese Palmezeigt uns so recht ein Bild von dem Nutzen, den eine einzige Art diesersegensreichen Pflanzenfamilie in den Tropen stiften kAnnahme Ihren Artennamencerifera, sowie ihren deutschen Namen dankt aber die Wachspalme ihremwichtigsten Erzeugniss, dem vegetabilischen Wachs, das sie in Schuppenformaus ihren Blaettern ausscheidet.

hwsjqltr - 21 lipca 2014, 16:31:10 - *.relakks.com
Kaum waren sie aber auf derentgegengesetzten Wand verschwunden, als das Rennen unmittelbar auf ihrerFaehrte wieder begAnnahme Hiernach schien headset test bdbcpjikx headset test headset test http://headsettest2014b.info in den gleichen Zustandversetzt zu sehen.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas