[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 lipca 2009, 22:19:39 - Alkashpah
Polonia wygrała w San Marino

Polonia Warszawa pokonała 1-0 (1-0) na wyjeździe drużynę AC Juvenes/Dogana w pierwszym meczu II rundy eliminacyjnej Ligi Europy. Gola na wagę zwycięstwa dla polskiego zespołu zdobył już w 2. minucie spotkania Daniel Kokosiński.

Polonia od początku meczu odważnie atakowała i już w 2. minucie po dośrodkowaniu Jarosława Laty z rzutu rożnego Daniel Kokosiński strzałem głową uzyskał prowadzenie. Mimo sporej przewagi, do końca pierwszej połowy stołecznej drużynie nie udało się strzelić kolejnej bramki. Po przerwie ataki podopiecznych Jacka Grembockiego nie ustawały. Bliscy strzelenia gola byli m.in. Adrian Mierzejewski i Radosław Majewski, jednak ich strzały trafiły w poprzeczkę bramki gospodarzy. Do końca meczu zawodnikom Polonii nie udało się ponownie pokonać świetnie dysponowanego bramkarza Simone Montanariego.

16 lipca 2009, 20:30 - San Marino (Stadio di Montecchio)
AC Juvenes/Dogana 0-1 Polonia Warszawa
Daniel Kokosiński 2

AC Juvenes/Dogana: 1. Simone Montanari - 19. Federico Nanni (86, 17. Stefano Gasperoni), 3. Manuel Renzi, 6. Gianni Marzocchi, 23. Roberto Selva - 7. Francesco Perrotta, 14. Maurizio Galli, 11. Renzo Tasso, 8. Filippo Rossi, 4. Francesco Ceci - 20. Giacomo Gamberini.

Polonia: 12. Sebastian Przyrowski - 2. Radek Mynář, 6. Tomasz Jodłowiec, 24. Daniel Kokosiński, 14. Mariusz Zasada - 7. Adrian Mierzejewski (85, 28. Łukasz Piątek), 15. Igor Kozioł, 70. Marcelo Sarvas (46, 19. Daniel Gołębiewski), 23. Radosław Majewski, 20. Jarosław Lato - 8. Filip Ivanovski (57, 22. Daniel Mąka).

sędziował: Cwetan Georgijew (Bułgaria).

Rewanżowe spotkanie zostanie rozegrane 23 lipca o 18:00 w Warszawie.

Liga Europy 2009/10


źródło: własne / Polonia Warszawa / UEFA

asd - 16 lipca 2009, 22:20:02 - *.chello.pl
wstyd

Grzyw Jbie - 16 lipca 2009, 22:20:05 - *.nj.pl
Co tak późno?

Antek - 16 lipca 2009, 22:20:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo!!

blady - 16 lipca 2009, 22:20:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wstyd...

jo - 16 lipca 2009, 22:20:06 - *.chello.pl
zenua

Pienio - 16 lipca 2009, 22:20:06 - *.tepsalan.pl
Ładnie Polonia :P

LuaLua - 16 lipca 2009, 22:20:07 - *.elk.mm.pl
Wyrównany mecz ! Hahaha

Boniek - 16 lipca 2009, 22:20:07 - *.254-242-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be
dobry ten bramkarz z san marino !!!

seba - 16 lipca 2009, 22:20:11 - *.gorzow.mm.pl
bravo!

baciar - 16 lipca 2009, 22:20:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Polonia

maw - 16 lipca 2009, 22:20:13 - *.29.255.25
tylko, ale wygrali

WS - 16 lipca 2009, 22:20:14 - *.suw.abpl.pl
PUNKTYYY!!!
ale męczarnie niestety...

10 znaków - 16 lipca 2009, 22:20:14 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Zaaaaal tylko 1-0

KSP - 16 lipca 2009, 22:20:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo

Mario - 16 lipca 2009, 22:20:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hahahahahahahahahahaha... az 1:0.... Istne szalenstwo

Szervezo - 16 lipca 2009, 22:20:20 - *.adsl.inetia.pl
Brawo

gorool - 16 lipca 2009, 22:20:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WSTYD! i tyle w temacie

majo - 16 lipca 2009, 22:20:23 - *.icpnet.pl
Brawo za wynik, ale gra wybitnie nieskuteczna... Przy takim dziadostwie w III rundzie będzie kompromitacja Polonii, niestety.

kkk - 16 lipca 2009, 22:20:24 - *.xdsl.centertel.pl
no i git

Michał - 16 lipca 2009, 22:20:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia grała tragicznie przynajmniej 10(!!!) 100% okazji nie wykorzystali

radzio - 16 lipca 2009, 22:20:28 - *.miedzyrzec.net.pl
ten ich bramkarz wyjął z 7-9 100 % akcji ... cieszy jedynie zwycięstwo

lesiu - 16 lipca 2009, 22:20:37 - *.opera-mini.net (*.113.195.161)
mecz jeszcze trwa:D

:) - 16 lipca 2009, 22:20:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super Montanari

kkjjh - 16 lipca 2009, 22:20:42 - *.179.stk.vectranet.pl
Simone Montanari man of the match ,super występ!

Łukcio - 16 lipca 2009, 22:20:44 - *.promax-ck.pl (unknown)
Wynik express ale mecz jeszcze trwa :D Szybciej niż błyskawica

JGMOCH - 16 lipca 2009, 22:20:50 - *.wroclaw.mm.pl
Brawo brawo brawo !!! wreszcie jakiś sukces polskiego zespołu w Lidze Europejskiej !!!! Chylę czoło !!!

Etcheverry - 16 lipca 2009, 22:20:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wazne, ze sa punkty do rankingu. Poziom spotkania zenujacy, ale jeszcze bardziej rozczarowaly mnie wszystkie polskie telewizje. Z taka gra Polonia daleko nie zajedzie .

koker - 16 lipca 2009, 22:21:09 - *.dip0.t-ipconnect.de
Mam pytantko, czy oni grali na sztucznej murawie?!

bb - 16 lipca 2009, 22:21:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstyd na całą piłkarską Polskę! Ale Was jutro Fuckt i Superak zjadą! :D Buehehehe :D

xxxx - 16 lipca 2009, 22:21:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstyd i kompromitacja.

... - 16 lipca 2009, 22:21:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
wstyd dla Polski

Bullet - 16 lipca 2009, 22:21:26 - *.chello.pl
Ale DNO!!! 1-0 Z KOMPLETNYMI AMATORAMI, a wcześniej u siebie w łeb z Czarnogórcami :O Po co takie zesły się pchają do pucharów??

pow - 16 lipca 2009, 22:21:31 - *.tktelekom.pl
może bedzie tak jak z reprezętacją na wyjeździe 0 1 au siebie 10 0

czysztof - 16 lipca 2009, 22:21:35 - *.chello.pl
Bramkarza Juvenes podziwiam. Gdyby i on był kelnerem, to wynik byłby dwucyfrowy. Ważne punkty. Brawo Polonia!

:) - 16 lipca 2009, 22:21:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Montanari do Wisły Go

jaszczuk15 - 16 lipca 2009, 22:21:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
coś słabiutko a tacy byli pewni siebie

asd - 16 lipca 2009, 22:21:46 - *.adsl.inetia.pl
Brawo no to mamy Polonie I Legie oby w 3 rundzie.

kamoostrow - 16 lipca 2009, 22:21:47 - *.debica231.tnp.pl
Brawo 90.minut -3 sek.
A Polonia słabiutko- męki z Amatorami.

czepi - 16 lipca 2009, 22:21:47 - *.telpol.net.pl
nie mówcie mi że nie ma slabych drużyn w Europie....teraz rozumiem slowa Skorży, są druzyny z Polski....niestety, czy stety...to już inna historia....

AA - 16 lipca 2009, 22:22:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Relacja na uefa.com wspomina o ok. 30 sytuacjach do zdobycia gola, jakie miała Polonia. Niesamowity brak skuteczności

WS - 16 lipca 2009, 22:22:01 - *.suw.abpl.pl
Męczarnie straszne, ważne ,że są punkty.
Ale mają dobrego bramkarza,na miarę Wisły.

seba - 16 lipca 2009, 22:22:04 - *.chello.pl
wazne ze sa punkty ;p

sss - 16 lipca 2009, 22:22:06 - *.6.157.195
Moze Wisla przetestuje bramkarza gospodarzy?

wislaFan - 16 lipca 2009, 22:22:09 - *.1.81.74
no cóż...chyba mecz życia bramkarza z San Marino

Chorzowian - 16 lipca 2009, 22:22:13 - *.adsl.alicedsl.de
Juz skonczcie z tym glupim rankingiem, co wy myslicie ze beda kiedys 4 polskie druzyny graly w LM czy co?
Ten ranking nie jest wazny jak Polska nie ma minimum 20 punktow, zeby miec 1 druzyne wiecej, a to oznacza srednia roczna 4 punkty. Dzieki dobrej grze Lecha rok temu bylo 5, ale tak trzeba grac co rok. A patrzac na Polonie czy Wisle to bedzie ok jak Polska zdobedzie 2,5 punkta na rok.
Podniecacie sie tym bardziej niz Wlosi Francuzi czy Niemcy.
Jaki poziom ligi taka ilosc klubow, to proste, a Polska narazie ma wspolczynnik jak slabeusze europejscy typu Izrael czy Cypr.
Cieszcie sie z wygranej Legii i nastepnej rundy a nie pieprzcie juz o tym idiotycznym rankingu. To nie kwalifikacje do Mistrzostw Swiata ten wasz ranking.

maccio - 16 lipca 2009, 22:22:14 - *.compnet.pl
Aż trudno uwierzyć,że w Polonii grają zawodowi piłkarze. Na ich miejscu zapadłbym się pod ziemię albo zmienił zawód na ogrodnika. Szacunek dla Juvenesu za walkę.

maycon - 16 lipca 2009, 22:22:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O klasie rywala niech swiadczy fakt, ze ich bramkarz mimo niekorzystnego wyniku, gral na czas przez caly mecz. Po co takie druzyny wogole graja w pucharach.

kibic - 16 lipca 2009, 22:22:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz nie byl wyrownany 1 slupek i 2 poprzeczki i naprawde bardzo dobry bramkarz san marino widzialem mecz jakos nie odnosze wrazenia wstyd.remis byl by wstydem

... - 16 lipca 2009, 22:22:40 - *.97.137.74
ważne, że wygrali i kolejny punkty do rankingu...

goły - 16 lipca 2009, 22:22:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tym meczem polonia pokazała na jakim poziomie się znajduje 0:1 z kelnerami-bez komentarza:-/ (aż strach pomyśleć co by było gdyby kelnerzy dzisiaj wolne w pracy dostali

Wojt KS\G - 16 lipca 2009, 22:23:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Patrzyłem na ten mecz i nie wiem jak to mozliwe, że nie było 5-0.... tamci oddali 2 strzały niecelne w całym meczu, a Polonia naprwde posiadanie piłki chyba 90%... no ale nic ważne ze sa punkty do rankingu;]

cinek - 16 lipca 2009, 22:23:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pogrom ;D

ZZZ - 16 lipca 2009, 22:23:13 - *.centertel.pl
Ilu kibiców czarnych koszul było na meczu ?

Piotr_S - 16 lipca 2009, 22:23:23 - *.ssp.dialog.net.pl
Tak naprawdę bez znaczenie 1:0 czy 6:0. Jest 0,25 pkt do rankingu a awans i tak pewny. Za tydzień liczę na kolejne 0,5 pkt do rankingu - zwycięstwa Polonii i Wisły a Legia może odpuścić rewanż.

tomao - 16 lipca 2009, 22:23:31 - *.ip.netia.com.pl
Kilkunastu

POLAK - 16 lipca 2009, 22:23:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kibice Poloni wjechali na ostatnie 5 minut

Grabka - 16 lipca 2009, 22:23:38 - *.chello.pl
Liczyłem na coś w stylu 2:0, albo 3:0. Przynajmniej nie odpuszczą meczu rewanżowego tak jak to było z Czarnogórcami. Przewaga bardzo duża, gra dobra, ale nie wykorzystane sytuacje, albo poprzeczka, albo bramkarz San Marino świetnie bronił. Ogólnie pozytyw...

fpr - 16 lipca 2009, 22:23:48 - *.nplay.net.pl
Nie taki wstyd, biorąc pod uwagę kilka poprzeczek i grę Montanariego w bramce. Wynik na pewno zaskakująco niski, ale wstyd to byłoby przegrać .

ANTYhozuw - 16 lipca 2009, 22:24:05 - *.dip.t-dialin.net
Wygrane to jest wazne!
Ile Kibicow Poloni w San Marino?

mzCzerska - 16 lipca 2009, 22:24:07 - *.adsl.inetia.pl
Powinno być z 7 czy 8 do 0, gdyby nie Simone Montenari. To nazwisko wbiło mi się do ucha oglądając relacje w tv sanmarińskiej. Dobrze, że chociaż dzięki niej można było mecz zobaczyć.

cinekj - 16 lipca 2009, 22:24:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ok. 100

nomikos - 16 lipca 2009, 22:24:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje za zwycięstwo, bo cieszy nawet tak skromne zwycięstwo, nawet z tak skromnym rywalem ale... będę bardzo zdziwiony jeśli Polonię stać będzie na coś więcej niż sam udział w III rundzie.

irl - 16 lipca 2009, 22:24:54 - *.ntlworld.ie
Polonia dokonala gwaltu na polskiej pilce. taki trenerzyna Grembocki powinien miec zakaz wykonywania zawodu, przeciez tacy pilkarze jak Majewski, Lato, Ivanovski czy Jodlowiec to nie sa gracze z pierwszej lapanki, a ten pseudo trenerek zabil w nich caly talent i chec do grania w pilke. oj co ze kaszana, wstyd!

s - 16 lipca 2009, 22:25:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ranking jest wazny bo daje rozstawienie ! lepiej trafić na mistrza Finlandii niź Partizana albo Kopenhage

spajk - 16 lipca 2009, 22:25:19 - *.static.xcore.pl
Dobrze że są punkty, a wynik skłoni czarne koszule do dalszej wygranej, oby we w środę i w czwartek były 3 zwycięstwa polskich drużyn, tego sobie i Wam wszystkim życzę

mati19959@ - 16 lipca 2009, 22:26:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia marnowała takie okazje że normalnie drugoligowcy by je wykorzystali

Zorba - 16 lipca 2009, 22:26:12 - *.230.126.27
no naprawde dobry wynik. W starciu z tak trudnym przeciwnikiem to każdy punkt jest cenny, a co dopiero 3. W rewanżu polonia powinna tylko i wyłącznie bronic wyniku i grac na remis. nie zadowalac zbytnio tym sukcesem. A liga europejska w tym sezonie będzie nasza (LM pomijając). Jak mamwia Włodek Szaranowicz: "Nie ma siły na Polaków!!!"

Antonio - 16 lipca 2009, 22:26:33 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
Dobrze, że nie grali z mistrzem San Marino ;D
Gdyby w końcówce jeszcze trafił ten Gasperoni... byłoby 1:1

ish - 16 lipca 2009, 22:26:42 - *.cable.ubr04.sgyl.blueyonder.co.uk
Montanari niczym Wozniak w Paryzu
Poza tym gospodarze chyba ani razu nie wymienili 2 celnych podan na polowie Polonii.
Jest 1:0 w Warszawie tez moze byc 1:0 i git. Maja byc 2 wygrane i tyle.

lukaszNR - 16 lipca 2009, 22:27:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
I dostalismy kolejne 0,333 pkt do rankingu Druzyny z Serbii i Izraela + Szwecja muszą odpaśc szybko.

pppp - 16 lipca 2009, 22:27:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fantastyczny mecz groclinu-dyskoboliil, myslałem że wynik wisły jest kompromitacją a tu taki wspaniały rezultat.
o, i legia wygrała, cóż za skuteczność

OLO(KSP) - 16 lipca 2009, 22:27:23 - *.mlociny.waw.pl
Tak - grali na sztucznej murawie. Gdyby nie ich bramkarz, który musi być z zawodu murarzem, byłoby 7:0..
Szkoda ale ważne punkty do rankingu

elo - 16 lipca 2009, 22:28:00 - *.chello.pl
do ZZZ ok. 30

kibic - 16 lipca 2009, 22:28:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żenujący mecz Polonii z taką skutecznościa to już chyba ostatnia runda przez jaką jakoś przebrnie bo co by nie mówić ale z rzeźnikami i rybakami z San Marino trzeba wygraywac 3,4 bramkami.

pundu - 16 lipca 2009, 22:28:46 - *.cable.smsnet.pl
No no, prawie pół minuty czekałem an newsa, to w temacie prześmiewczym głupich komentarzy z cyklu czas pojawienia się newsa.
Przeciwnik żałosny. Nawet nie ma co komentować wyniku, jeśli w rewanżu będą problemy podobne do Budocnostu z "Podgorlic" to uwierzę w bukmacherski spisek.
Bramaksz Juvenese, Muntanari...Ostatni taki występ to widziałem, jak bronił "Książę Paryża" i nie jest to pocieszanie się słabym wynikiem jak to mamy w zwyczaju, ale kto widział ten wie jakie parady Gość odstawiał.
W temacie graczy Polonii, najbardziej mi smutno jak patrzę na Majewskiego, wierzyłem że będzie kiedyś talentem. Jeśli w takiej formie wyjedzie na wsypy to będzie ławka, albo trybuny. Powrót do Polski, do klubu pokroju Jagielloni, potem gdy i tam się zorientują, że nie można na niego łożyć, może jakiś Pelikan Łowicz, a potem to już życiowa równia pochyła.
Radek Mynar, aż się dziwie że nikt z porządnej ligi się po niego nie zgłasza.
Zasada, kto z kibiców Poloni mi powie, kto jest jego protektorem ,bo grać to on nie potrafi
Na pocieszenie, Broendby-Flora Talin 0:1

jkghjkhgjk - 16 lipca 2009, 22:29:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ludzie ogladalem na jakims wloskim serwiszie mecz wielki zal to byl

zbyszko - 16 lipca 2009, 22:29:36 - *.hsd1.fl.comcast.net
z czym do ligi europejskiej , jak oni z zespołem na poziomie okręgówki nie umią wygrać

WPR - 16 lipca 2009, 22:30:03 - *.77.81.2 (*.168.1.149)
polonia to lipa jakich mała ......... bravo tylko dla kokosa za bramke ... pozdrow z pruszkowa kokos

znawca - 16 lipca 2009, 22:30:22 - *.chello.pl
Ten Maurizio Galli ma 47 lat

zbyszko - 16 lipca 2009, 22:30:47 - *.hsd1.fl.comcast.net
znaczy nie że nie umią wygrać ale się męczą

Tomy - 16 lipca 2009, 22:30:47 - *.chello.pl
Po Polonii 11-0 bym sie nie spodziewał, ale 3-0 powinno być. Polonia to najsłabszy klub w Pucharach. Cudem ograli Podgorice. Teraz męczą sie z byle kim i odpadną w 3 rundzie. Panie Grębocki, tak sie dzisiaj nie gra w piłkę!

ish - 16 lipca 2009, 22:31:24 - *.cable.ubr04.sgyl.blueyonder.co.uk
Wstydzic to sie moga Chorwaci, Dunczycy i Szkoci Rijeka przegrala w luksemburgu, Brondby dostalo w ciasto u siebie od Flory Talinn a Motherwell do tylu w Albani
Zadna z naszych druzyn jakos nie przegrala wiec STFU!

lukaszNR - 16 lipca 2009, 22:31:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
I dostalismy kolejne 0,333 pkt do rankingu Druzyny z Serbii i Izraela + Szwecja muszą odpaśc szybko.

zygmunt - 16 lipca 2009, 22:33:53 - *.netis.net.pl
Droga redakcjo czy jutro są losowania kolejnych rund LM i LE?

karbon - 16 lipca 2009, 22:34:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ważne, że chociaż wygrali patrząc na dzisiejsze sensacyjne wyniki

miras - 16 lipca 2009, 22:35:10 - *.196.193.109.threembb.co.uk
moze wtrące trochę temat z boku, wczoraj wszyscy wyleliśmy na wisłe wiadro pomyj za postawe i wynik meczu, warto dodać,że dziś inna uznana europejska firma taka jak Broendby Kopenhaga przegrała u siebie z jakims estońskim z tallina 0-1 hehehehe, nasza wisła nie taka słaba jednak..........

lukaszNR - 16 lipca 2009, 22:35:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jest losowanie ale coś spią nasze portale

10 znaków - 16 lipca 2009, 22:35:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Według mnie oprócz bramkarza, który miał dużo szczęścia, bardzo dobrze prezentował się prawy pomocnik - Francesco Perrotta.

Meliska - 16 lipca 2009, 22:36:19 - *.stansat.pl
Polonii nie ma w Warszawie!

pundu - 16 lipca 2009, 22:36:43 - *.cable.smsnet.pl
Jeszcze jedno. Na tym polega misja, żeby takie mecze w TV pokazywać, niezależnie od tego kto ma prawa do fazy grupowej i jakie są koszty produkcji sygnału. Dlatego pewnie Włosi są Mistrzami Świata, że nawet takie mecze transmitują.
Swoją drogą, chciałbym żeby mi ktoś siedzący w temacie przedstawił kwotację na produkcję sygnału TV, bardzo mnie ciekawi skąd się bierze te 150 tys złotych.

Znicz - 16 lipca 2009, 22:36:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LOL, Kokos zdobył gola w pucharach... Pozdro z Pruszkowa!

turysta80 - 16 lipca 2009, 22:40:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to nie włoska tv tylko tv z San Marino

rafcio - 16 lipca 2009, 22:41:16 - *.centertel.pl
O której ma być te losowanie??

Michaś - 16 lipca 2009, 22:42:12 - *.chello.pl
będzie gdzieś transmisja z losowania jutrzejszego?

:) - 16 lipca 2009, 22:43:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze że nie wylosowali drużyn z Islandii...

asd - 16 lipca 2009, 22:46:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla poloni i dla legii strzelali dzisiaj gracze, ktorzy miesiac temu grali jeszcze w zniczu pruszkow :D

minastirit - 16 lipca 2009, 22:47:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znicz pewnie oblewa ze koko bramke strzelil

sdfds - 16 lipca 2009, 22:48:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pytanie po co tutaj email jest aby wpisywac? moze ktos mi odp ?

eRykb1910 - 16 lipca 2009, 22:48:59 - *.bmly.cable.virginmedia.com
oglądałem...myślę że druzyna z San Marino jest szczytem możliwości warszawskiej drużyny...wyglądało jak na jakimś sparingu...może kogoś skrzywdzę ale zaangażowania jakoś mi brakowało,to tak jak 1-0 by pasowało...jak mówią cieszy zwycięstwo...żenada.pl

znafca - 16 lipca 2009, 22:57:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witamy poniższe ligi w gronie (jak to rodacy moi mówią o swojej) dno-mulastych, które sprostały tradycyjnemu "polsko-kibicowskiemu" wymaganiu niezbędnemu do zaliczenia ich do tego grona, czyli przynajmniej jednego słabszego meczu:
1. Belgijska - AA Gent przegrywa 1:2 z Naftanem Nowopołock, szóstą drużyną ligi Białoruskiej w poprzednim sezonie.
2. Szkocką - Motherwell kompromituje się się w Albani, przegrywając 1:0 z siódmą w tej lidze drużyną Flamurtari Vore.
3. Serbską - mniejszy kaliber kompromitacji, drużyna z 21 ligi na kontynencie europejskim FK Sevojno remisuje bezbramkowo z litewskim Kaunas.
4. Norweską - dwa bezbramkowe remisy drużyn Tromso i Rosenboerg z podobnej klasy "potentatami" jak wyżej wymienieni, kolejno z białoruskim Dynamem Minsk i z piątą drużyną ligi azerbejdżańskiej FK Qarabağ - tu to dopiero spory kaliber, tym bardziej że Norwedzy grali u siebie...

znafca - 16 lipca 2009, 22:58:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5. Turecką - 11 liga europejska, wielkie Galatasaray remisuje w Kazachstanie z Tobołem Kustanoj 1:1.
6. Portugalską - nasze grono poszerzamy o 10 ligę w Europie, drużyna Paços de Ferreira remisuje 0:0 z mołdawskim potentatem FC Zimbru Chişinău.
7. Duńską - AaB Boldspilklub nie potrafi wygrać u siebie z bośniackim FK Slavija Sarajewo, w meczu nie padają bramki. Jednak - co zapewne bardziej interesuje polskich kibiców, estońska Flora Tallin potrafi dokonać tego, czego nie potrafiła w Sosnowcu dużo mocniejsza Levadia, a więc pokonuje na wyjeździe 1:0 wicemistrza silnej ligi duńskiej Brondby Kopenhaga, ligi tak chwalonej przez polskich kibiców na łamach 90minut.pl w kontekście wczorajszego występu FC Kopenhagi...

nem - 16 lipca 2009, 22:59:11 - *.128.102.8
W rewanżu będzie nerwowo... ;)

:) - 16 lipca 2009, 23:00:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chorwaci dostali bencki od Luxemburga...

znafca - 16 lipca 2009, 23:00:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
8. Chorwacką - tutaj to dopiero wpadka, luksemburski wicemistrz kraju Differdange okazał się za mocny dla trzeciej siły chorwackiej piłki Rijeki pokonując ją 1:0...
9. Słowacką - FK Sarajewo z Bośni i Herzegoviny pokonuje słowackiego Spartaka Trnawę 1:0, kopiując wczorajszy wyczyn Zrinskiego nad Slovanem.
10. Grecką? - mecz islandzkiego HR z Larissą jeszcze trwa, jest 80 minuta w której to HR prowadzi z Grekami 1:0.
Jak widać nie tylko Wisła i Polonia są zdolne do wpadek, a nawet w jednym dniu jest w stanie to dokonać 12 klubów z 10 lig europejskich, w większości będących wyżej w rankingu niż Polska Ekstraklasa...KONIEC Z WIECZNYMI POLSKIMI MALKONTENTAMI!!!

MARiO - 16 lipca 2009, 23:03:13 - *.aster.pl
OTO ILE PUNKTÓW POSZCZEGÓLNE KLUBY ZDOBYŁY DLA POLSKI DO KRAJOWEGO RANKINU UEFA!!!
POLSKA ZDOBYŁA ŁĄCZNIE 0.875 pkt
Polonia Warszawa zdobyła 0,5 pkt (3 mecze - 2 wygrane, 1 porażka)
Legia Warszawa 0,250 pkt (1 mecz - 1 wygrana)
Wisła Kraków 0,125 pkt (1 mecz - 1 remis)
JUTRO JEST LOSOWANIE III rund kwalifikacji Ligi Mistrzów i Ligi Europy...
AHA ja osobiście wierzę w Wisłę Kraków, że awansuje w Talinie i zdobęcie dużo więcej pkt dla Polski!!! A o Lecha jestem najbardziej spokojny, bo jest roztawiony, w formie (pokonał dzisiaj 1:0 TSV Monacium i będą na 100% kolejne transfery do klubu...podobno Jan Zapotoka jeżeli przejdzie testy medyczne zostanie piłkarzem Lecha...super konkurencję zwiększają i o to chodzi...pewnie chcą mieć około 20 zawodników nos stop gotowych do gry o niezłej klasie, bo narazie to Legia ma dwie pełne niezłe 11 i jeżeli trafi na zespół do przejścia w swoim zasięgu to przejdą bo mają wyrównany skład....
POZDRAWiAM także spokojnie moi drodzy Wisła nie powiedziła jeszcze ostatniego słowa, Legia ma wyrównany skład (dwie niezłe 11), a Lech będzie jeszcze się wzmacniał także o te 3 drużyny jestem spokojny, a Polonia jak wygra za tydzień z zespołem z San Marino to zdobędzie dla Polski 0,750 pkt co będzie bardzo dobrym wynikiem, a może go oczywiście poprawić!!! BĘDZIE DOBRZE ZOBACZYCIE!!! TRZEBA BYĆ OPTYMISTĄ!!!

majo - 16 lipca 2009, 23:07:10 - *.icpnet.pl
Knattspyrnufélag Reykjavíkur 2-0 AÉ Lárissas

thebill - 16 lipca 2009, 23:08:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znafca FBK Kowno gra w III lidze litewskiej juniorami, bo ich zdegradowali

Bartas - 16 lipca 2009, 23:09:01 - *.tktelekom.pl (*.168.120.23)
mecz był żenujący ale ważne że zdobyli jakieś punkty do klasyfikacji

Żabol - 16 lipca 2009, 23:09:32 - *.181.stk.vectranet.pl
Jest bardzo dobrze
pozdROWienia

wertty - 16 lipca 2009, 23:11:12 - *.kwidzyn.mm.pl
Mario mamy note 1.166 nie niższą

:) - 16 lipca 2009, 23:13:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Martwię się o Wisłę ... Wczorajszy mecz wyglądał jak te męczarnie z Valeregą Oslo kilka lat temu... Były wtedy 2 remisy i Wisła odpadła w Karnych... A Szymkowiak nie strzelił jeśli dobrze pamiętam...

ŁDZ - 16 lipca 2009, 23:14:54 - *.toya.net.pl
ŁKS kiedys przegrał w pucharach z mistrzem Luksemburga 0:5. To był dopiero wstyd. A w pucharze miast targowcyh przegrali chyba 12:0 z kimś.

:) - 16 lipca 2009, 23:20:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sprawdzaliście już ranking na następny rok do 15 miejsca już dużo nie tracimy czyli za 2 sezony możliwe są 2 drużyny w eliminacjach do LM.
15 Belgium 14.500 0
16 Switzerland 13.500 0
17 Czech Republic 13.350 0
18 Cyprus 11.999 0
19 Israel 11.250 0
20 Bulgaria 10.625 0
21 Norway 10.600 0
22 Poland 10.166 0

rafa81 - 16 lipca 2009, 23:22:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przestańcie już narzekać,Zobaczcie sobie na inne wyniki.Reykjavik-Larissa 2-0/Differdang-Rijeka 1-0/Flamurtari 1 - 0 Motherwell/Tobol Kostanay 1 - 1 Galatasaray /Olomouc 1 - 1 Fram R /Brondby 0 - 1 Tallinna FC Flora/Rosenborg 0 - 0 FK Karabakh..

bełchat - 16 lipca 2009, 23:25:59 - *.dolsat.pl
ŁKS przegrał z luksemburskim zespołem 5-0 ale to było w latach 50', kiedy futbol w luksemburgu stał na przyzwoitym poziomie...

3 - 16 lipca 2009, 23:26:24 - *.nycmny.east.verizon.net
niech to posluzy za komentarz do tego meczu: Maurizio Galli urodzony: 1962... ze smiechu oplulem monitor

marschal - 16 lipca 2009, 23:29:02 - *.chello.pl
zwykle piszę spokojnie, ale jak czytam potoki bredni żenujących krytykantów to widać u nich jedno: brak im jakiejkolwiek wiedzy żeby wygłosić sensowny komentarz, za to wyraźnie widać, że mają wielkie kompleksy i małe fujarki.
Graliśmy dobrze, non stop pod bramką Juvenesu, żadnego zagrożenia z ich strony. Inna kwestia, że powinnismy wykorzystać jednak kilka 100% które mieliśmy, ale takie życie, że czasem gra lepsza niż wynik.
VIVA POLONIA!

znafca - 16 lipca 2009, 23:34:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@thebill: Szczerze mówiąc nie wiedziałem, teraz dopiero doczytałem się tego na wikipedii, to tym bardziej kompromituje serbskie Sevojno...nie narzekajmy więc na występy naszych drużyn, bo zdecydowanie gorsze wpadki zaliczyły Brondby, Rijeka, Motherwell, Gent czy Larissa. Widać że nie wszyscy poważnie potraktowali zmianę formuły europejskich pucharów, nie trafiając z terminem przygotowań - jak widać białorusini, estończycy i inni robią furorę, bo liga u nich trwa, lub po prostu korzystają z tego, że zespoły z silniejszych lig są w fazie przygotowań. My zawsze zaczynaliśmy od wczesnych faz i zaliczaliśmy z tego powodu wtopy, teraz jak pierwszy raz problem dotyczy również drużyn z Danii, Norwegii, Belgii, Turcji, Portugalii, Szkocji, zaliczają oni straszne wtopy, widać jak na dłoni, że nie taka słaba ta nasza liga, a z przeciwnikami ze słabszych lig się gra strasznie trudno również drużynom z wyżej wymienionych krajów. Również wycofanie podziału geograficznego pokazuje ile zyskiwały drużyny np. ze Skandynawii - teraz jak przyszło Rosenborgowi zagrać z 5 drużyną ligi azerskiej okazało się że tak łatwo wygrać z nimi nie jest...zalecam więc spokój i chłodną ocenę szczególnie gry naszych drużyn w pucharach, bo jestem pewien że nie tylko wymienione drużyny przeze mnie co wtopiły dziś zagrały słabo, a większość faworytów - tylko niektórym po prostu udało się wygrać.

znafca - 16 lipca 2009, 23:40:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zapomniałem jeszcze o Czechach w moim rankingu - bo 1:1 Sigmie Olomuniec z Fram Rejkijawik chluby też nie przynosi...

qwerty567 - 16 lipca 2009, 23:42:20 - *.ssp.dialog.net.pl
oby tylko drugi mecz wygrała Polonia, może być nawet 1:0, ważne są punkty w rankingu UEFA

znafca - 16 lipca 2009, 23:42:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przypomnę też jeszcze wczorajsze 0:0 izraelskiego Macabi Netanya z maltańską Silemą i to by było na tyle - wpadek w tej rundzie Ligi Europejskiej więc było koło 15

mrozeq ŁKS - 16 lipca 2009, 23:45:54 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Daleki jestem od krytykowania Poloni. Wszyscy pamiętamy jak z amatorami z San Marino męczyła się czasem reprezentacja Polski. W rewanżu worek z bramkami powinien się otworzyć. Szkoda tych zawirowań w klubie. Po tym jak Groclin przeniósł się do Warszawy myślałem, że może wyjść z tego coś naprawdę fajnego. Tymczasem cały czas słychać tylko o wewnętrznych konfliktach, kibiców na trybunach nadal jak na lekarstwo. Może panowie piłkarze na przekór krytykom i mimo niezdrowej atmosfery wokół klubu wezmą się w garść i zafundują sobie fazę grupową Ligi Europejskiej? Dwie rundy już praktycznie za Polonią, dalej wszystko się może zdarzyć. Cuda się zdarzają.

hejter - 16 lipca 2009, 23:46:47 - *.punkt.pl (*.20.0.12)
znafca wymieniles tyle lig chcac byc zabawnym, ze w pyl rozbiles teorie ktora chciales ukuc, okazuje sie bowiem, ze na tym etapie rozgrywek potkniecia to rzecz ludzka. Sztuka w tym by potkniecia nie spowodowaly upadku. A do tego jest bardzo daleko. Legia i KSP juz praktycznie w nastepnej rundzie, a Wisla jak sama sobie krzywdy nie zrobi tez spokojnie awansuje.

jakubek - 16 lipca 2009, 23:46:50 - *.net.telkonet.pl
znafca masz racje, ale nie sadze zeby te zespoly odpadly. moze bedzie jedna lub dwie niespodzianki , ale to wszystko. i oby levadia nie byla sprawca takiej niespodzianki

as - 16 lipca 2009, 23:51:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czesi wyrownali w 89' pz. polonia strzelila chyba nie w 2., a w 1.. '

znafca - 16 lipca 2009, 23:59:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@hejter: To właśnie chciałem udowodnić, że wpadki to rzecz normalna i że jednocześnie śmieszą mnie i wkurzają kompleksy i pesymizm wylewany przez polskich kibiców i polskie media po takich meczach jak z Levadią czy nawet po zwycięstwie "tylko" 1:0 z drużyną z San Marino. Już nie da się po prostu słuchać tego narzekania na słabość polskiej ligi, a jak już ktoś porównuje ją do białoruskiej czy Albańskiej, mówiąc że te dwie są silniejsze od naszej (a zdarzyło się tak) to już po prostu ręce opadają...Ta moja wyliczanka lig jest właśnie ironią na te wszystkie komentarze i udowodnieniem, że nawet lepszym drużynom niż Polonia i Wisła zdarzają się wpadki.
@jakubek: pewnie masz rację, ale czy Polskie drużyny zawsze odpadały ze słabeuszami? W tamtym sezonie wyeliminowały nas FK Moskwa (Legia), Udinese (Lech) i Tottenhamm (Wisła). Zresztą sam jestem ciekaw jak się zakończą te mecze wpadkowiczów z innych lig w Lidze Mistrzów i w Lidze Europejskiej, 20 drużyn zaliczyło takie wpadki więc przypuszczam że tych niespodzianek będzie więcej niż jedna czy dwie, oby takiej nie zaliczyła Wisła, bo co do Legii i Polonii mozemy być spokojni.

ANTY WARS - 17 lipca 2009, 0:02:08 - *.bielskobiala.vectranet.pl
I to jest doskonały przykład że poloni nie powinno byc w ekstraklasie jak sie wygrywa 1:0 z klube z san marino to jest cos nie tak rzadnego pilkarza z tej okropnej druzyny nie powolal do re[prezentacji w styd i hanba!!!!!!!! jak mozna tak nie miec ambicji ja bym mogl grac w ekstraklasie i bym sobie fajnie pogral ale napewno nie w jakims warszawskim klubie!!! Znowu musze podkreslic nienawidze warszawy!!TYLKO RUCH!!! Widzew Łódz jestesmy z wami!!

łukasz - 17 lipca 2009, 0:05:49 - *.54.82.181
pozdrawiam frajerską polonie i jej sprzet . złapiemy was smiecie !!!

hejter - 17 lipca 2009, 0:21:26 - *.punkt.pl (*.20.0.12)
do znafca: klade wiec uszy po sobie, ze nie wylapalem przeslania i pozdrawiam

gamonie - 17 lipca 2009, 0:32:18 - *.chello.pl
wy sie punkijcie w czola z jakimiis punktami, w karty sobie na punkty grajcie tutaj sie liczy awans, jakby tak wszyscy na punkty jakeis grali to chyba by musielli byc wami!!!

lechita - 17 lipca 2009, 0:39:49 - *.mysmart.ie
brawo od kolejorza

lswnie - 17 lipca 2009, 0:46:41 - *.008.c95.petrotel.pl
O której jutro jest losowanie , i czy ktoś wie czy będzie można obejrzeć relacje live na stronie uefy ?

xxx - 17 lipca 2009, 0:55:39 - *.home.otenet.gr
Brawo znafca ladnie to napisales. Jestem za kazda polska drurzyna. Oby wszystkie zaszly jak najdalej.

Antonio - 17 lipca 2009, 2:00:34 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
A propo Levadii Tallin, dla chętnych - przejrzyjcie sobie wystepy tej drużyny w pucharach z ostatnich 3 lat!!! Jako przyklady podam: Elimonowali: finska Hake Valkeakoski, Twente Enschede z Holadnii!!!, mało co nie dali kopa Crvenie Zvezdzie Belgrad, nie mówiąc o elimonowaniu słabszych (tj Macedończyków)!

Antonio - 17 lipca 2009, 2:01:46 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
no i mecze z Newcastle United porażki ale tylko 1:2; 0:1

Strain - 17 lipca 2009, 2:02:42 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Również zgadzam się z znafcą. Potrafi w przeciwieństwie do większości spojrzeć normalnie na dane sytuacje polskich klubów i nie tylko. Ale jedno małe ale; sam się zdziłem jak rozmawiałem na jednym z czatów, ale te serbskie Sevojno jest drugoligowcem. Pewnie wygrali Puchar Serbii albo byli finalistami przegrywając z Partizanem.

do Łukasz - 17 lipca 2009, 6:02:16 - *.chello.pl
Oddajcie lepiej fanty z busa złodzieje....i cwiczcie dalej rzucanie kamieniami do autokaru bo w tym jestescie najlepsi!!!!

tomala78 - 17 lipca 2009, 8:44:59 - *.wroclaw.vectranet.pl
w końcu doczekaliśmy się czasów kiedy polski zespół toczy w europejskich pucharach walkę jak równy z równym z zespołami z San Marino czy Estonii.tyle pokoleń zawodników i trenerów na to pracowało. tyle pokoleń kibiców tego wyczekiwało. nie było łatwo ale w końcu się udało. warto było czekać te przez te wszystkie lata. aż łza szczęścia się kręci w oku. najszczersze gratulacje dla naszych zespołów. jesteśmy z was dumni ...

pyjt - 17 lipca 2009, 9:03:12 - *.29.136.37
Pamiętam jak w maju wszyscy chcieli żeby tylko Ruch nie grał w LE bo bedzie kompromitacja. I co?? To jest kompromitacja i to wielka! Marne 1:0 z amatorami grając bez stresu majac perspektywe rewanżu u siebie. I co?? warszawa, Wisła czy inne mogą nas kompromitowac?? byle tylko klubu ze Śląska nie było w LE?? idąc waszym tokiem myślenia to tylko w europejskich pucharach mogą grać Polonia W., Wisła, Legia i Lech. więc po co rozgrywać ligę?

Jacob - 17 lipca 2009, 9:09:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonia :D:D:D
Brawo Daniel Kokosiński :D:D

kielczanin - 17 lipca 2009, 9:11:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonia
do krytyków to nie jest kadra SAn Marino tylko zespół i zagraniczni piłkarze tez tam graja dekle

zenek - 17 lipca 2009, 9:44:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.23)
Szczerze wolę Grodzisk w pucharach niż te Polonie,Wisły i Legie razem wzięte; przynajmniej były emoje i wstydu się człowiek nie najadł tak jak teraz.Męczyć się z półamatorami...

kspfan - 17 lipca 2009, 9:51:25 - *.netia.com.pl
Brawo Czarne Koszule!!!
W rewanżu tylko wysokie zwycięstwo!!!
Oby dzisiejsze losowanie okazało się łaskawe

manufans - 17 lipca 2009, 9:59:04 - *.smgr.pl
no cóż Polonia może i słabo gra ale przynajmniej wygrywa i awansuje do 3 rundy gdzie niestety Polonia nie ma najmniejszych szans, bo ma za słabych piłkarzy . a wynik niestety katastrofalny

Patryk - 17 lipca 2009, 10:11:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko 1 bramką świadczy to o niskim poziomie gry

Patryk - 17 lipca 2009, 10:21:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia to pomyła ja bym wolał dawny zespół polonii a nie podszewkę

Patryk - 17 lipca 2009, 10:24:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ni ta Polonia już mnie tak denerwuje jak te śląskie kluby które wygrywają mecze jak najmniejszym nakładem sił i bramkowym

wislakohol - 17 lipca 2009, 10:26:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bo Polskie drużyny w pucharach to jak okręgówka albo i niżej wy sie podniecacie że lech pokonał alb Legia Polonia itp itd a tu w pucharach to lipa pucharach nie ma korupcji tak jak u nas w Polsce i wychodzi prawda a moje powiedzenie jest takie: To sa puchary więc nikt się nie podłoży i tego będę się trzymał nasze drużyny to nie Barca że z taką Wisełka wygra po 6:0 prezentujemy taki sam poziom jak gruzja, litwa, san marino dlatego nas losują z takimi druzynami

eusebio - 17 lipca 2009, 10:56:14 - *.ssp.dialog.net.pl
Większość z Was potrafi tylko na wszystko narzekać.Zamiast się cieszyć z każdego sukcesu polskiej drużyny wymyślacie głupoty i wybrzydzacie.Najgorsi są kibice telewizyjni,którzy nigdy nie byli na meczu naszej ekstraklasy a mają najwięcej do powiedzenia.Gratulacje dla Polonii.

gianni - 17 lipca 2009, 11:11:08 - *.50.236.70
Simone Montanari Wiśle Kraków za śmiesznego Mariusza Pawełka!!!!

gggg - 17 lipca 2009, 11:19:47 - *.tktelekom.pl
Przecież te drużyny z San Marino to prezentują poziom 4 ligowy i Polonia wygrała tylko 1:0 i tak dobrze po co ta polonia pcha sie w te puchary

bzyko - 17 lipca 2009, 11:32:56 - *.radom.vectranet.pl
kolejne zwycięstwo z potęgą europejskiej piłki nie no nie ma co Polonia na Finał Ligi Europejskiej

. - 17 lipca 2009, 11:50:10 - *.aster.pl
30 strzałów oddała Polonia, Juvenes jeden. Już bez tego masochizmu.

Tarnoviani - 17 lipca 2009, 13:19:04 - *.117.21.235
Polonia wygrała 1:0 a wy piszecie że wstyd ?! Tych wypowiedzi pisze dużo wiślaków - a co wasza wisła pokazała? Kompletne zero!! Wstyd można pisać o tym kto zdobył mistrza w poprzednim sezonie i kto teraz 'reprezentuje'(za dużo powiedziane , hańbi - dobre określenie) polske w KLM .
Gratulacje i pozdrowienia dla Polonii z Tarnowa.

doniu - 17 lipca 2009, 13:33:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No istne szaleństwo z tym strzelaniem goli:D sie rozstrzelali, a propo Tarnoviani Wisła grała z drużyną na poziomie o 100% lepszym niż San Marino. Bo w Estonii są zawodowcy i tamta piłka trzyma sie na poziomie,a wy z San Marino ledwo ledwo to jak to ma być duma Warszawy???
TYLKO LEGIA

buła - 17 lipca 2009, 14:04:04 - *.pronet.jaslo.pl
wazne ze sa punkty i wygrana. Oto chodzi
:_<:_<

RONI - 17 lipca 2009, 14:05:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fajnie że wygrali ale 1:0 to słaby wynik jak na takiego rywala powinno być dużo większa wygrana

lolo - 17 lipca 2009, 14:29:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wygrywamy 10-0 z reprezentacja a z klubem 1-0 żaaaal

p - 17 lipca 2009, 16:57:46 - *.pia.abpl.pl
Jeden napastnik na San Marino?? Grembocki co ty tam robisz? Brawa dla Simone Montanariego.

KSP 1911 - 17 lipca 2009, 18:16:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z takimi rywalami gra się i wygrywa na stojąco.

eazyeevan - 17 lipca 2009, 19:01:46 - *.chello.pl
w Waarszawie nie ma poloni jest tylko w chicago lecz nie grają na trawie .... \P/&(L)

korona - 18 lipca 2009, 2:18:13 - *.kielce.vectranet.pl
Polonia nic sie nie stało w -wawie bedzie dobrze!

proboszcz - 18 lipca 2009, 8:53:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
wg. mnie tavomiani jest najlepsszym przykładem że kibice polonii są zakpompleksieni

Buła - 18 lipca 2009, 22:48:18 - *.adsl.inetia.pl
wynik dobry bo wygrana, ale ocena negatywna ze skuteczności, gdyby wykorzystali połowę tego co mieli byłoby 5-0 , Zdecydowanie trzeba poprawić skuteczność. Uwaga do Legii, te 3-0 może nie wystarczyć w Gruzji, czeka tam was ciężka przeprawa. Upał kibice klimat i strefa czasowa. Kiedyś Wisła przegrała w Saragossie 4-1 i wygrała potem u siebie -- bo Real zlekceważył Wiślaków. NIE LEKCEWAŻCIE Gruzinów , bo będzie źle ! Tam nawet Włosi (mistrzowie świata) się męczyli w eliminacjach (tylko 2-1) a wiadomo że Legia to nie MU. OSTROŻNIE!

kozok80 - 19 lipca 2009, 11:11:07 - *.adsl.inetia.pl
bieda zę aż piszczy

zl - 19 lipca 2009, 13:15:45 - *.chello.pl
U siebie Polonia wygra tez 1:0 i punkty do rankingu będą nasze!

Odrzański - 19 lipca 2009, 21:10:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Buhahaha z san marino to nawet klasa A by wygrała
TYLKO ODRA MKS !!

K-K - 19 lipca 2009, 21:21:14 - *.tp.unicity.pl
strzelali bramki jak opętani

TMS - 1 listopada 2014, 13:23:35 - *.torun.mm.pl
Klub kokosa :p

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas