|
|
12 sierpnia 2009, 22:20:48 - elenril
Ludovic le Magnifique
W towarzyskim meczu rozegranym w Bydgoszczy Polska wygrała 2-0 (0-0) z reprezentacją Grecji. Obydwie bramki strzelił debiutujący w kadrze 24-letni pomocnik Ludovic Joseph Obraniak.
W 13. minucie Polska stworzyła sobie pierwszą dogodną okazję strzelecką. Jakub Błaszczykowski rozegrał piłkę z Robertem Lewandowski i oddał strzał lewą nogą, który pewnie obronił grecki bramkarz Konstantínos Chalkiás. W 29. minucie Rafał Murawski zdecydował się na strzał sprzed pola karnego, ale piłka przeleciała obok słupka bramki gości. W 42. minucie Geórgios Karagoúnis dośrodkował z rzutu rożnego, a Ángelos Charistéas główkował obok słupka bramki Artura Boruca.
Już w drugiej minucie po przerwie Polska objęła prowadzenie, kiedy gola strzelił debiutujący w kadrze Ludovic Joseph Obraniak. Po dośrodkowaniu Błaszczykowskiego z rzutu rożnego Mariusz Lewandowski skierował piłkę głową na środek pola karnego, gdzie w zamieszaniu podbramkowym Marcin Wasilewski oddał strzał, a Obraniak zmienił kierunek lotu futbolówki. W 68. minucie Błaszczykowski podał w pole karne do Pawła Brożka, ale napastnik Wisły nie zdołał dobrze trafić piłki i strzelił ponad bramką. W 74. minucie po rzucie wolnym strzał głową oddał Theofánis Gékas, jednak Boruc wybił futbolówkę na rzut rożny. Pięć minut później Błaszczykowski podał piłkę do Brożka, który błyskawicznie odegrał ją do Obraniaka, a 24-letni pomocnik zdobył drugą bramkę w swoim debiucie. W 83. minucie Nikólaos Liberópoulos dobrze podał do Gékasa, który minął Boruca, ale oddał strzał ponad bramką Polski.
12 sierpnia 2009, 20:30 - Bydgoszcz
Polska 2-0 Grecja
Ludovic Joseph Obraniak 47, 79
Polska: 1. Artur Boruc - 13. Marcin Wasilewski, 5. Dariusz Dudka, 14. Michał Żewłakow, 8. Jacek Krzynówek - 16. Jakub Błaszczykowski (83, 11. Marek Saganowski), 18. Mariusz Lewandowski, 10. Rafał Murawski (75, 2. Tomasz Jodłowiec), 6. Roger (75, 21. Wojciech Łobodziński), 7. Euzebiusz Smolarek (46, 15. Ludovic Joseph Obraniak) - 20. Robert Lewandowski (54, 9. Paweł Brożek).
Grecja: 1. Konstantínos Chalkiás - 24. Loukás Výdra, 19. Sokrátis Papastathópoulos (46, 18. Avraám Papadópoulos), 23. Evangélos Móras (46, 16. Sotírios Kyrgiákos), 4. Nikólaos Spyrópoulos - 14. Dimítrios Salpingídis (46, 20. Ioánnis Amanatídis), 22. Aléxandros Tziólis (80, 33. Nikólaos Liberópoulos), 10. Geórgios Karagoúnis (64, 3. Chrístos Patsatzóglou), 21. Konstantínos Katsouránis, 7. Geórgios Samarás - 9. Ángelos Charistéas (46, 17. Theofánis Gékas).
żółte kartki: Wasilewski - Katsouránis, Móras.
sędziował: Kenji Ogiya (Japonia).
widzów: 19000.
|
|
jelzin - 12 sierpnia 2009, 22:21:11 - *.net.autocom.pl
ha!
kibic - 12 sierpnia 2009, 22:21:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obraniak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
~ - 12 sierpnia 2009, 22:21:16 - *.netland.3s.pl
ale jaja :D
Tomek - 12 sierpnia 2009, 22:21:20 - *.alfanet24.pl
To się nazywa prawdziwy debiut :]
Ba4teq - 12 sierpnia 2009, 22:21:21 - *.l.pppool.de
bravo Polska bravo!!!!
hamaka - 12 sierpnia 2009, 22:21:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Ludo ! Pozdro dla kibicow Santosu Czerchow!
leoksg - 12 sierpnia 2009, 22:21:28 - *.protonet.pl
tak powinien grać Górnik!
dado78 - 12 sierpnia 2009, 22:21:28 - *.plock.mm.pl
bravo Obraniak za dwie bramki!
R - 12 sierpnia 2009, 22:21:35 - *.c201.msk.pl
Obraniak Rulezzzzzzzzz
Police95 - 12 sierpnia 2009, 22:21:35 - *.pz3-nat.espol.com.pl
Super.. To akurat było szybko ;)
Boku - 12 sierpnia 2009, 22:21:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludwik i wszystko jasne !
parmafc - 12 sierpnia 2009, 22:21:35 - *.icpnet.pl
Super! Brawo Obraniak!
weasd - 12 sierpnia 2009, 22:21:39 - *.33.70.143
pieknie
jarek - 12 sierpnia 2009, 22:21:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pierwsza chyba nie była obraniaka bravo za mecz bardzo ładnie
Pienio - 12 sierpnia 2009, 22:22:09 - *.2.249.177
Ludwik I Wielki
Jeziorak I - 12 sierpnia 2009, 22:22:17 - *.olsztyn.mm.pl
Brawo Lu!! Szybko redakcjo .
wIsLaK - 12 sierpnia 2009, 22:22:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LUDOVIC !!!!!!!!!!!
hehe - 12 sierpnia 2009, 22:22:31 - *.chello.pl
no masakra, Polacy wygrali mecz!
Di Lucenko - 12 sierpnia 2009, 22:22:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Ludovic !
Pato - 12 sierpnia 2009, 22:22:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludovic Obraniak brawooo !!
molik - 12 sierpnia 2009, 22:22:42 - *.230.41.187
Tylko bez Obraniacomanii teraz..
ZZ - 12 sierpnia 2009, 22:22:46 - *.net.pbthawe.eu
Francja - Grecja 2-0 Tyle w temacie.
ghetto - 12 sierpnia 2009, 22:23:15 - *.lanet.net.pl
Ludovic !!!!
Czeczot3 - 12 sierpnia 2009, 22:23:18 - *.bialystok.vectranet.pl
Brawo Polacy! Brawo Obraniak! P.s Jednak Roger umie coś po Polsku
maro - 12 sierpnia 2009, 22:23:19 - *.40.131.184.sub.mbb.three.co.uk
teraz Obraniak rulezzz a za rok będziecie gardzić nim?? Brawo Obraniak i brawa tym co chcą grać dla naszej reprezentacji... nawet dla Rogera!
puma - 12 sierpnia 2009, 22:23:38 - *.ssp.dialog.net.pl
Brawo Ludowic!! Bravo Polska!!
ZS fan - 12 sierpnia 2009, 22:23:40 - *.cable.smsnet.pl
trzydziesty Żałosne są te wpisy. Brawo Ludwik! To się nazywa debiut!
(S) - 12 sierpnia 2009, 22:23:59 - *.gorzow.mm.pl
Łobodziński reprezentuje międzynarodowy poziom wg. Leo :S
mama - 12 sierpnia 2009, 22:24:03 - *.com
Minuta PO wejściu I GOL swietny debiut OBRANIAK wymiatasz oby tak dalej SWItENY MECZ weszcie naprawde dobre spotkanie
Skarland - 12 sierpnia 2009, 22:24:48 - *.219.133.238
Doping HSV nie nadaje się na reprezentacje, monotonne i nudne...
M - 12 sierpnia 2009, 22:25:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taka pierwsza Ludovica jak trzecia Paluchowskiego;) oj Redakcjo Redakcjo
ARSHAVIN - 12 sierpnia 2009, 22:25:48 - *.Red-88-0-111.dynamicIP.rima-tde.net
Leo Beenhakker i wszystko jasne!!!!!
Tomy - 12 sierpnia 2009, 22:25:51 - *.chello.pl
To był najlepszy mecz reprezentacji Polski w tym roku. Spokój, opanowanie, szybka piłka, bez głupich błędów, Obraniak. Brak piłkarza, który zagrałby jakoś tragicznie słabo. Oby tak dalej.
lukaszNR - 12 sierpnia 2009, 22:26:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widać klase Obraniaka przy drugim golu - napastnik z naszej ligi by nie wiedział co zrobic z piłką.
Mati - 12 sierpnia 2009, 22:26:16 - *.kielce.vectranet.pl
Roger i Błaszczu najlepsi
SZAKAL - 12 sierpnia 2009, 22:26:24 - *.229.84.2.masterit.cz
Dzisiaj Go chwalicie a za niedługo będziecie wieszać PSY.
ATOM - 12 sierpnia 2009, 22:26:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakie dwa gole?! Pierwszego strzelił Wasilewski...
Żmijka - 12 sierpnia 2009, 22:26:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Krzynówek, Roger, Łobodziński - DNO totalne
maro - 12 sierpnia 2009, 22:27:16 - *.40.131.184.sub.mbb.three.co.uk
a swoją drogą to dobrze wiedzie się naszej reprezentacji u-21. Fakt, że przegrywają 2-1 z Francją ale i tak to dobrze że nie 4-0
3 - 12 sierpnia 2009, 22:27:22 - *.ny325.east.verizon.net
swietny debiut obraniaka, ale nie ma sie co ekscytowac bo to tylko mecz towarzystki. p.s. roger dosc dobrze mowi po polsku, slyszalem w relacjach video z przygotowac Legii do sezonu
mucha - 12 sierpnia 2009, 22:27:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wejscie smoka Obranio(a)ka!!!hahahahB-)
Mki - 12 sierpnia 2009, 22:28:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawooo Ludwik Oby Tak dalej !!
michalski - 12 sierpnia 2009, 22:28:18 - *.216.74.168
Roger dzisiaj dobrze zagral, widac ze juz mu sie w Legi nie chce grac, ale z reprezentacji jest najlepszy
lopez - 12 sierpnia 2009, 22:28:23 - *.3s.pl
z tym Krzynówkiem to są jaja,albo potyka sie o własne nogi, albo źle poda, albo strata. Stary jest, brzydki i z nadwaga. Na plus Błaszykowski, Obraniak, Boruc, M.Lewandowski...
jedrii - 12 sierpnia 2009, 22:28:53 - *.236.4.64
ATOM - jesteś BOTEM!
greg - 12 sierpnia 2009, 22:29:01 - *.gdynia.mm.pl
bravo -cala druzyna -dobry mecz jest paka --jeszcze jelen i spoks szkoda punktow na slowacji
zdegustowa - 12 sierpnia 2009, 22:29:08 - *.lanet.net.pl
Co za bzdury, pierwszą bramkę strzelił Wasilewski !!!!!!!!!!!!! Jak tak chcecie się jarać Obraniakiem jak szpakowski to jesteście żałośni. Patrzmy obiektywnie. Nawet jesli dotknął piłkę to się od niej odsuwał i nie wykonał żadnego ruchu. Jak mamy tak przyznawać bramki to obydwie powinnismy zapisać murawie boiska bo to od niej się spiłka odbila zanim wpadła do bramki.
wojtek - 12 sierpnia 2009, 22:29:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polacy Brawa dla Samarasa który w miarę ładnie kręcił naszą obroną
Arthur - 12 sierpnia 2009, 22:29:22 - *.as.kn.pl
Jeśli Błaszczykowski i Ludwik będą zdrowi - zniszczymy wszystkich ;)
submit - 12 sierpnia 2009, 22:29:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
normalne 2 gole, w powtórkach było widać że znacznie piłka zmieniła tor lotu po uderzeniu od nogi Ludovica
Kaszan - 12 sierpnia 2009, 22:29:52 - *.chello.pl
Ktoś wie, co było na tym transparencie na początku meczu?
Chandler - 12 sierpnia 2009, 22:30:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Takie se te kibicowanie w Bydgoszczy. Zdecydowanie lepiej w Wawie lub Krakowie.
@@@ - 12 sierpnia 2009, 22:30:59 - *.138.241.180
Pierwszą bramkę to nawet Brożek czy Smolarek by strzelili, gdyby akurat tam stali xD (Chociaż kto ich tam wie...)
danii - 12 sierpnia 2009, 22:31:02 - *.adsl.inetia.pl
powiem tak odnosnie trybun..to co slyszalem z trybun w pierwszej polowie to az sie niechce meczu ogladac ..kompromitacja brawa dla kibicow ktorzy w drugiej polowie probowali podciagnac doping.zakaz wstepu na stadion piknikom DOZYWOTNI!!!!
marcin - 12 sierpnia 2009, 22:31:03 - *.181.22.8
najlepsi na boisku: Obraniak, R.Lewandowski, R.Murawski najgorsi: Roger,Krzynówek...
Polak - 12 sierpnia 2009, 22:31:14 - *.lanet.net.pl
łobodziński - co ta łamaga robi w reprezentacji ??????????????
maro - 12 sierpnia 2009, 22:31:15 - *.40.131.184.sub.mbb.three.co.uk
o przepraszam Francja U-21 - Polska U-21 2:2. nasi w 90 minucie bramke strzelili. BRAWO!!!!
M - 12 sierpnia 2009, 22:31:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdyby Redakcja była selekcjonerem w ataku graliby Paluchowski z Obraniakiem i wszystkie gole byłyby podwójne
gsd - 12 sierpnia 2009, 22:31:35 - *.gdynia.mm.pl
najlepiej w chorzowie
miszczuuu - 12 sierpnia 2009, 22:31:43 - *.d-com.pl.47.171.89.in-addr.arpa (*.168.225.22)
Pierwsza bramka jak najbardziej dla Obraniaka. Powtórki wykazały, że jako ostatni dotknął piłkę i po jego odbiciu bramkarz został zmylony. Kolega "M" chyba nawet nie widzial jak Paluchowski rzekomo strzelił gola. Wówczas sytuacja była odwrotna. Brawo dla Polski. Brawo Polacy, świetny mecz!
ManUfans - 12 sierpnia 2009, 22:32:18 - *.smgr.pl
brawo Polska :D nie napinajcie się :D wejdźcie na strone fify i tam zobaczcie komu uznali bramkę :D TO ONI DECYDUJĄ KOMU OSTATECZNIE PRZYZNAĆ BRAMKĘ :D tak jak w meczu Polska 10:0 San Marino :D ten jeden gol Ebiego nie powinien być mu uznany a jednak :D więc ten gol na pewno strzelił Obraniak :D i tyle w tym temacie ...
aka - 12 sierpnia 2009, 22:32:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Obraniak!!!!!
goalkepper - 12 sierpnia 2009, 22:32:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ludovic strzelił 2 bramy... :P
Kamilos - 12 sierpnia 2009, 22:32:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludovic super!!! Tylko tyle powiem, bo szkoda mi słów.Występ na 6:D
ffge - 12 sierpnia 2009, 22:32:47 - *.gdynia.mm.pl
na u2
Ludo - 12 sierpnia 2009, 22:33:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktos musi powiedziec tym burakom z bydgoszczy ze na meczu reprezentacji kibicuje sie reprezentacji a nie jakims zalosnemu klubowi!!!!!!!!!Ale zreszta czego spodziewac sie po bydgoszczy
lukasNR - 12 sierpnia 2009, 22:33:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Z Ekstraklasy: Dlatego Paluchowski nie strzelił 3 goli tylko 2 gole - 1 gol to samobójczy bo obrońca odbił piłke jako ostatni i nie odbiła się przez przypadek , tylko po błędzie obrońcy
Fan KSG - 12 sierpnia 2009, 22:33:06 - *.sti.net.pl (*.168.133.139)
Ala widac golym okiem ze brakowalo Zahorskiego
nap - 12 sierpnia 2009, 22:33:19 - *.adsl.inetia.pl
Kilka zmian i mamy najmocniejszy z możliwych składów reprezentacji Polski na dzień dzisiejszy: Komorowski-- Boenisch (Werder) Smolarek---- Rybus (Legia) Krzynówek--- Piotr Brożek (Wisła) Łobodziński- Peszko Pozdrawiam
eldo - 12 sierpnia 2009, 22:33:31 - *.dynamic.dsl.as9105.com
tylko jeszcze JELENIA na szpice i mistrzostwo
kondzion - 12 sierpnia 2009, 22:33:37 - *.202.59.21
Niezła pierwsza połowa (zaskoczył mnnie nawet Roger) ,druga troche slabsza ale okraszona wymarzonym debiutem Ludowika WIELKIEGO!! Z takimi skrzydłami( Błaszczykowski, Obraniak) i z Lewandowskim badz Brożkem (może Jeleniem) na szpicy mozemy jeszcze powalczyc o awans. BRAWO POLSKA, BRAWO Obraniak!!
juliette - 12 sierpnia 2009, 22:33:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pour ses grands débuts sous le maillot de la sélection polonaise, Ludovic Obraniak ne pouvait pas rêver mieux. Fraîchement naturalisé, le Lillois a tout de suite démontré ses qualités et signé un retentissant doublé pour sa première, en match amical face à la Grèce . L'ancien messin a vécu un premier rendez-vous parfait avec la Pologne, peut-être le début d'une longue histoire d'amour.
Millos - 12 sierpnia 2009, 22:33:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Ludovick! Brawo Reprezentacja! Już długo nasi piłjarze nie zagrali tak dobrego meczu. Aby tak zagrać w pozostałych czterech meczach eleminacji i będziecie mogli się pakować na wycieczkę do RPA. Miejmy nadzieję że ta wycieczka potrwa troszkę dłużej niż zawsze:p Gratulacje dla Ludvica Obraniaka za wymarzony debiut dla reprezentacji swojego dziadka! Brawo Artur Boruc I Kuba Błaszczykowski. Bardzo dobry mecz. Roger też zasługuję na pochwałe.
kondzion - 12 sierpnia 2009, 22:33:54 - *.customer.alfanett.no
Niezła pierwsza połowa (zaskoczył mnnie nawet Roger) ,druga troche slabsza ale okraszona wymarzonym debiutem Ludowika WIELKIEGO!! Z takimi skrzydłami( Błaszczykowski, Obraniak) i z Lewandowskim badz Brożkem (może Jeleniem) na szpicy mozemy jeszcze powalczyc o awans. BRAWO POLSKA, BRAWO Obraniak!!
I - 12 sierpnia 2009, 22:33:56 - *.miedzyrzec.net.pl
Też słyszeliście jak Roger klnie po polsku? P.S. Nie wiem co Krzynówek robi w reprezentacji ale każda jego akcja kończyła się na aucie albo stracie.
Seed - 12 sierpnia 2009, 22:34:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
-------- LUDWIK, a nie żaden Ludovic!!!!!! Jesteśmy w POLSCE.... halo....?!?! ----------
L - 12 sierpnia 2009, 22:34:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a po polsku?
Fan KSG - 12 sierpnia 2009, 22:34:34 - *.sti.net.pl (*.168.133.139)
Doping dno niestety
przemoo - 12 sierpnia 2009, 22:34:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obraniak miał być dużym wzmocnieniem i nim jest. Raczej nie mogło się zdarzyć, żeby zawodnik grający regularnie w mocnym klubie silnej ligi francuskiej grał słabo w dość silnej reprezentacji. Będzie z niego ogromna radość. A Roger szybko się uczy polskiego. Słyszeliście, jaką posłał piękną kur wę pod bramką Greków w 65 minucie?
Pijak - 12 sierpnia 2009, 22:34:46 - *.lanet.net.pl
Dwa lata chłopak się starał o paszport a te gamonie z rządu jeszcze mu nie ułatwiały zadania. Murzynom to po 2 tygodniach dają obywatelstwo. Szacunek Ludwik!
kto - 12 sierpnia 2009, 22:35:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Smolarek dno. Tylko się przewracał.
red kielce - 12 sierpnia 2009, 22:35:53 - *.132.136.146
skarland ty jestes od dawna monotonny i nudny. nasi nwet niezle , oby jesienia tak poszlo
maro - 12 sierpnia 2009, 22:35:53 - *.40.131.184.sub.mbb.three.co.uk
do nap... z tym Krzynówek - Piotr Brożek to przesadziłeś...
Śląsk - 12 sierpnia 2009, 22:36:04 - *.wroclaw.mm.pl
Bez przesady. Obraniak nie zagrał nic wielkiego. Pierwszą bramkę zdobył fuksem, to Wasilewskiemu należą się gratulacje, Obraniak tylko dotknął tą piłkę przypadkowo, co nie zmienia faktu, że to jego gol. Drugi za to, to składna akcja reprezentacji Polski, gdzie najwięcej pochwał powinno przypaść Błaszczykowskiemu, gdyż zagrał świetną piłkę do Brożka, ten też ładnie zagrał, a Obraniak po prostu musiał to strzelić i tyle. Jednak powodzenia w dalszych grach w reprezentacji. A pod koniec kariery zapraszamy do jakiegoś polskiego klubu ;) Już nie o Obraniaku, Krzynówek i Roger zagrali beznadziejnie, pierwszy ciągle tracił piłkę, a drugi w ogóle się nie pokazywał. Błaszczykowski nie jest jeszcze w optymalnej formie, to było widać. Mógł zagrać trochę lepiej. M. Lewandowski także zagrał słabo. Za dużo niecelnych podań. Tak samo Wasilewski. Ogólnie wielkiej poprawy nie ma. Będzie ciężko. Wygraliśmy 2-0, ale Grecja prawie wogóle nie stawiała oporu...
zks - 12 sierpnia 2009, 22:36:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo dla Polski za cały mecz !!! Trochę więcej szczerze oczekiwałem od Obraniaka myślałem że bedzie jak Błaszczykowski ( który moim zdaniem najlepszy był na boisku ) ale ciesze się że mamy wreszcie skutecznego pomocnika bo u nas ze skutecznością to bywało różnie Teraz to nawet w tym "śmiesznym" rankingu awansujemy ale zapewne Grecja nie spadnie z 11 miejsca hehe
Matihudy - 12 sierpnia 2009, 22:37:09 - *.cdma.centertel.pl
Brawo Ludwik! To się nazywa debiut
pol - 12 sierpnia 2009, 22:37:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a ja chcę wysłuchać opini Rafała ;D
xbox - 12 sierpnia 2009, 22:38:27 - *.konin.mm.pl
Ludovic Joseph Obraniak thans you ! Jesteś WIELKI
andy - 12 sierpnia 2009, 22:38:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pieknie brzmi jezyk polski z portugalskim akcentem w wydaniu Rogera ;D
lukaszNR - 12 sierpnia 2009, 22:39:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Obraniak potrafił strzelić drugiego gola z pierwszej piłki, a nie jak nasi ligowcy z Polski by nie wiedzieli co zrobić z piłką. Zawsze są umiejetności i farta.
greg 76 - 12 sierpnia 2009, 22:39:14 - *.gdynia.mm.pl
do zks -wyluzuj koles strzelil dwie bramki w 45 min mało -- a poza tym to byl pierwszy mecz -i pokazal jak potrafi szybko dograc bedzie zaszybki dla naszych tu widze problem
Seed - 12 sierpnia 2009, 22:40:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Strasznie mnie irytowało gdy podczas transmisji wypowiadali się komentatorzy jak jakieś żabojady: Ludovic. Nie słyszałem, aby w Niemczech mówili Łukasz Podolski, czy Mirosław Kłos. Ludzie: LUDWIK
xbox - 12 sierpnia 2009, 22:40:26 - *.konin.mm.pl
andy masz rację hym toger zaśpiewał przepięknie :P
wizzy - 12 sierpnia 2009, 22:41:07 - *.cust.tele2.pl
Ludwik Obraniak!!!
majonez - 12 sierpnia 2009, 22:41:38 - *.lukman.pl (*.168.11.117)
Bravo Ludo Bravo Roger, że jezyk polski opanowany :D Juliette, d'ou tu l'as pris???
marek - 12 sierpnia 2009, 22:42:07 - *.e-wro.net.pl
Do redakcji 90minut.pl w języku Polskim można tłumaczyć imiona, a więc mamy Ludwika a nie Ludovica Jak macie wątpliwości to proponuję kontakt z profesorem Bralczykiem lub Miodkiem
eg - 12 sierpnia 2009, 22:42:32 - *.gdynia.mm.pl
czemu ludwik - wszedł w drugiej polowie?-hymnu się uczy ;P
Al Bundy - 12 sierpnia 2009, 22:42:57 - *.54.51.80.easy-com.pl
Dobra tylko że na 1:0 strzelił Wasyl.
kibic - 12 sierpnia 2009, 22:45:22 - *.adsl.inetia.pl
Zaden Ludwik, imion sie nie tlumaczy na inne jezyki, sa tylko odpowiedniki imion w danym jezyku, On sam chce aby mowic na niego w "oryginale"
xbox - 12 sierpnia 2009, 22:45:23 - *.konin.mm.pl
a myrsnał Ludwik
Lubelak - 12 sierpnia 2009, 22:46:10 - *.lublin.mm.pl
Brawo Obraniak prawdziwe wzmocnienie dla Polski BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jastrząb - 12 sierpnia 2009, 22:46:20 - *.cust.tele2.pl
DO AL BUNDY. Chłopie a znasz ty sie na piłce nożnej?Ten kto zmieni lot piłkii ten staje sie strzelcem bramki przeważnie.Gdyby nie noga Obraniaka to strzał wasyla poszedłby obok bramki.Brawo dla Obraniaka Błaszczykowskiego-najlepsi zawodnicy meczu (_;
ATOM - 12 sierpnia 2009, 22:46:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Formalnie bramkę zapisano Wasilewskiemu i koniec dyskusji
Hugo - 12 sierpnia 2009, 22:47:36 - *.adsl.inetia.pl
Roger mi zniszczył tym głosem : " ku..a mać " hahaha
jamnik - 12 sierpnia 2009, 22:48:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, opanujcie się. Ludovic to NIE to samo co Ludwik. Ludwik po francusku - Louis (jak osiemnastu królów). Ludovic to Ludowik, imię mało popularne, w Polsce w ogóle nie występujące, ale oprócz podobnego brzmienia NIE MA NIC WSPÓLNEGO z Ludwikiem. Tak jak Mateusz i Mariusz powiedzmy. Albo Bartłomiej i Bartosz. Albo [wstaw inny przykład].
Ramsey - 12 sierpnia 2009, 22:48:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polakom gratulujemy Ludwika...
gs - 12 sierpnia 2009, 22:49:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Krzynówek i Łobodziński zagrali dno... Są za słabi na reprezentacje, po raz kolejny najlepiej zaprezentował się Błaszczykowski.
jastrząb - 12 sierpnia 2009, 22:49:55 - *.cust.tele2.pl
DO RAMSEYA-....I Tyskiego (-;
Swojak - 12 sierpnia 2009, 22:50:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda, że Obraniak dostał paszport, jak już przesraliśmy mecze ze Słowacją i Irlandią Płn, szanse na awans do RPA - iluzoryczne.
atmer - 12 sierpnia 2009, 22:50:49 - *.stargard.mm.pl
brawo ludovic debiut super druga bramka super strzał z pierwszej piłki obraniak to zpewnoscia wielkie wzmocnienie kadry ale najlepszy na boisku byl kuba
Obraniak - 12 sierpnia 2009, 22:50:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja słyszałem jak Roger Powiedział (ku.. Ma.)zgadzam się Obraniak przy drugiej dobrze się zachował gdyby to był Roger to podał by obok a ten trafiłby w boczną siatkę.
Obrzydliwy - 12 sierpnia 2009, 22:51:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie kibicuje jakoś fanatycznie naszej reprezentacji. Raczej należę do grona tych, którzy woleliby swój klub na szczycie ekstraklasy, aniżeli MŚ zdobyte przez Polskę. Dlatego mogę obiektywnie podzielic się swoimi spostrzeżeniami. Na chwilę obecną, reprezentacja ma chyba jedną z najlepszych linii pomocy w europie. Mało kto ma takie "odejście" jak Błaszczykowski. To zawodnik, który sprawia wrażenie, że przy nawrocie w ogóle nie zwalnia - gdyby nie kontuzje, byłby istnym fenomenem. Podania Rogera, to również zjawisko nie często spotykane. Smolarek z kolei, chłopak potrafiący w ułamku sekundy przeistoczyc się ze skrzydłowego w rasowego snajpera i odwrotnie. W końcu kolejny gracz, ten, którego nazwisko wymieniane jest najczęściej - Obraniak. Odkąd sięgam pamięcią, nie przypominam sobie kadry z tak dużym potencjałem i z taką ilością kreatywnych pomocników. Nasz atak również będzie zyskiwał na wartości, zarówno Brożek jak i Lewandowski, to wyższa półka. A przecież nie można zapominac o Jeleniu. Defensywa wydaje się najmniej pewną formacją, ale dzisiejszy występ Żewłakowa oraz Wasilewskiego przyprawił mnie w zdumienie - oby tak dalej. Należy przecież pamiętac, że z Grecją ciężko jest zagrac dobry mecz, nawet potentaci mają problemy ze stworzeniem chocby 3 sytuacji w ciągu 90 minut. Nie są to piłkarze wysokich lotów, ale za to piekielnie trudni do sforsowania. Jeżeli nasza kadra przetrwa w takim składzie personalnym, a kontuzje będą z dala od naszego zespołu, to awans powinien byc tylko formalnością.
aka - 12 sierpnia 2009, 22:54:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajnie że ekipa się wspólnie trzyma dobrze, że Wasyl Krychowak i Dudka starają się nawiązywać jakiś kontakt z Obraniakiem by ten nie czuł się źle w reprezentacji.
Strain - 12 sierpnia 2009, 22:54:40 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Swojak: Weź nie piernicz głupot. Ludovic nie dostał paszportu tylko dostał potwierdzenia obywatelstwa.
..... - 12 sierpnia 2009, 22:54:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żal mi Bydgoskiej publiczności najsłabszy doping jak słyszałem na meczu polaków i do tego dym zrobili nie wiem o co chodziło ale to bydło.
slavko - 12 sierpnia 2009, 22:55:25 - *.mnc.pl
jak zwykle dali o sobie znac kibice ł kał s, buraki do domu a nie na kadre!!!!
keke - 12 sierpnia 2009, 22:57:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
http://www.youtube.com/watch?v=ksIXzRmbTiw wczorajszy wywiad z Ludoviciem ;)
OKS - 12 sierpnia 2009, 22:59:29 - *.113.20.153.plusnet.pte-ag1.dyn.plus.net
brawo brawo ale pierwsza bramka do dzieki Wasileskiemu jemu tez sie naleza brawa
lechu - 12 sierpnia 2009, 22:59:30 - *.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl
... a co wy się znęcacie nad imieniem Obraniaka? Obraniak jest jeden a Lewandowskich jest dwóch i tu potrzebne są nam imiona. A poza tym Reprezentacjo TAK TRZYMAĆ !!!
j23 - 12 sierpnia 2009, 23:00:44 - *.pr2-nat.espol.com.pl
Nie wiem kto zrobił dym, ale było to gdy ochrona zerwała transparent.Początku nie widziałem ,ale kończył się:nigdy nie będziesz AZEREM?????.Co do meczu nawet nie zły,Krzynówek,Smolarek,powinni odpoczęć od reprezentacji.
Daimyo - 12 sierpnia 2009, 23:01:43 - *.chello.pl
Brawo Polska,brawo Obraniak za piękny debiut
leoksg - 12 sierpnia 2009, 23:02:32 - *.protonet.pl
Prowda tako, że prziy 1 bramie 90% udziału mioł wasilewski. A prziy drugim trafieniu fest podanie błaszczykowskiego, fest. Fest dobre zgranie brożka, fest, i fest dobry strzał ludovica, fest. Zaś sie idzie przijasić. Pozdro ze O/S
borys - 12 sierpnia 2009, 23:05:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Luto Świetnt początek w kadrze Don Leona oby tak dalej , jeżeli chodzi co całokształt to świetne widowisko ale gdyby grali w Kotle Czarownic to i p[ublika tez była lepsza a nie jakieś bydło wpuścili na salony i chamstwa narobili. Jeszcze raz wielkie dzięki aż miło było patrzeć jak chłopaki biegaja tylko trochę szkoda Ebiego ale jak zaatwi swoje sprawy zwizane z klubem to i on si dostosuje do tego poziomu jaki preztowali pozostali nasze orly...
Piotr_S - 12 sierpnia 2009, 23:05:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obraniak strzelił, ale najlepszy w polskiej reprezentacji Błaszczykowski i jego podanie przy drugim golu palce lizać. Obraniak nie zachwycił mnie osobiście, ale swoje zrobił.
antyLEO - 12 sierpnia 2009, 23:05:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry mecz w wykonaniu Ludwika i repry. Kadra będzie miała z niego jeszcze dużo pożytku. W dodatku chłopak ma chociaż jakiś związek z Polską a nie jak Perejro i Olisadebe, którzy moim zdaniem w naszej kadrze nie powinni nigdy zagrać.
czubex - 12 sierpnia 2009, 23:12:39 - *.adsl.inetia.pl
Według mnie mecz nudny jak "flaki z olejem". Sparing, gra powinna być otwarta, żywiołowa, a nie monotonna i toczona w jednym tempie z chwilowymi podrygami. Borunc na plus, chodź denerwował mnie komentarz " bardzo dobra interwencja , teraz Artur powinien się czuć pewniej, widać, że w raca do dobrej dyspozycji" Według mnie nie miał wielu okazji do pokazania swoich możliwości. Wasilewski rozegrał dobrą partie chodź mogło by być więcej ofensywnych przebieżek skrzydłami pod bramkę przeciwnika. Żewłakow i Dudka zagrali na zero , nic nowego, niczym nie zadziwili. Jacek Krzynówek hm, chyba w tej chwili jedyny człowiek w reprezentacji, który potrafi rozegrać dobre spotkanie na pozycji lewego obrońcy chodź akcje oskrzydlające z jego strony były by wskazane. M. Lewandowski zbyt statecznie jak dla mnie sporo strat, nie celnych podań, podobnie zresztą jak Rafał Murawski. Roger to kompletne dno, po prostu facet się przereklamował a selekcjoner " na siłę " nadal widzi go w podstawowej 11-stce. Jakub Błaszczykowski to motor napędowy ataku reprezentacji , jak zawsze na plus, odważnie, nie boi się pojedynków sam na sam. R. Lewandowski średnio widoczny ale to tylko dlatego, że dostawał zbyt mało piłek od rozgrywających ( patrz. Roger, Murawski, Lewandowski). Ebi Smolarek hm zostawię bez komentarza, człowiek kompletnie bez formy a gra w wyjściowym składzie, no litości Panie Beenhakker. No i w końcu Obraniak, wszedł po przerwie i wniósł sporo do drużyny i wreszcie jego ładna bramka w 79 min. uderzona z pierwszej piłki, podejrzewam, że gdyby ktoś inny z naszych graczy był by tam zamiast Ludovic'a mogło by to się skończyć " piłką dla kibiców" Z piłkarzy którzy weszli to napewno Paweł Brożek na plus no i gdyby Jodłowiec wszedł troszkę wcześniej, może pokazał by coś więcej. Tylko moje skromne zdanie. Pozdrawiam.
GOL - 12 sierpnia 2009, 23:15:29 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Dwie bramki zdobył: LudwiiiiiiiiiiiiK UrbaniiiiiiiaaaaaaaK. Braaaaaaaaaawoooooooo!!!
Uzbek - 12 sierpnia 2009, 23:18:39 - *.chello.pl
Wielcy niemieccy kibice... tylko UZBEKISTAN!!! ehhh...
buła - 12 sierpnia 2009, 23:18:48 - *.chello.pl
Bardzo dobry mecz całej repry! BRAWO !!!
Ludo - 12 sierpnia 2009, 23:19:27 - *.cable.ubr01.newc.blueyonder.co.uk
I don't speak Polish
kto słysza - 12 sierpnia 2009, 23:22:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobry tekst Perejro w 64min. a K.... Mac!!! fajne spotkanie ,ale zawsze tak jest że Polacy mecze o pietruszkę wygrywaja a już w eliminacjach będą problemy
Saperitosa - 12 sierpnia 2009, 23:22:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Obraniak!!!!!!!!!!!!!!
Borderline - 12 sierpnia 2009, 23:28:13 - *.153.67.214
Ludek Obraniak !!
ktos - 12 sierpnia 2009, 23:31:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
daj swoj adres, mysle ze Polacy z checia pomoga w przeprowadzce :D
Olimpia - 12 sierpnia 2009, 23:36:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
BRAWO Ludowic!!!!! I tak dalej do przodu!!
he - 12 sierpnia 2009, 23:37:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a ktos moze napisac cos wiecej co sie dzialo na trybunach , bo najwidoczniej coś sie dzialo poza spraw sportowych :]
mati - 12 sierpnia 2009, 23:38:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a gdzie byl Wawrzyniak? no gdzie?
TomekWiĹl - 12 sierpnia 2009, 23:39:20 - *.plusgsm.pl
Dobra gra caĹej reprezentacji :-). Ĺwietny debiut! Gratki LUDWIK OBRANIAK. Oby tak dalej!
ddd - 12 sierpnia 2009, 23:45:44 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Polska i Obraniak. A Roger nigdy nie będzie Polakiem, chociaż klnąć już umie...
leoksg - 12 sierpnia 2009, 23:46:42 - *.protonet.pl
jeruna tyn mody ze efu to mo fest dobrego skuna
j23 - 12 sierpnia 2009, 23:56:27 - *.pr2-nat.espol.com.pl
Przestańcie odpisywać temu zakompleksionemu "NIEMCOWI".
ree - 13 sierpnia 2009, 0:06:24 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Gdybyśmy tych wszystkich "polaków" co grają w innych reprezentacjach nie potracili to kto wie, może by była dobra drużyna, nie tylko na eliminacje...
igla - 13 sierpnia 2009, 0:13:29 - *.ssp.dialog.net.pl (*.168.0.13)
Maciej Iwański do kadry!!!!!!
Do Ludo - 13 sierpnia 2009, 0:13:41 - *.man.bydgoszcz.pl
Kolego kibice krzyczeli WKS po tym jak grupa BCH odbiła transparent ktory zaczęła zwijać z płotu ochrona.
maniek - 13 sierpnia 2009, 0:20:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdyby nie pseudo ochroniarze ne zerwali transparentu nic by sie nie stało ;] Trzeba było nie ruszać. A doping w 1 połowie do dupy. W 2 połowie sie troche rozkręciło. Bardzo ładnie to wyglądało na trybunie C gdzie jeden wiadomy człowiek sie za to zabrał i momentami rozkręcał doping na całym stadionie.
Jaro - 13 sierpnia 2009, 0:26:22 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bravo Ludovic Obraniak !!! Mamy wreszcie klasowego piłkarza.
ArturKolej - 13 sierpnia 2009, 0:31:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Przecież 1 bramkę strzelił Wasielewski a nie Obraniak!
pawel - 13 sierpnia 2009, 0:34:10 - *.51.9.117
Po raz 1 odkąd pamiętam Leo zagrał ofensywnie i sam jestem zaskoczony grą polaków aczkolwiek duża w tym zasługa Greków, którzy specjalnie dziś nie walczyli..nie zależało im na wyniku..przynajmiej mi się tak wydaje..zero walki..obrona dziś zagrała bez błędów co się zazwyczaj nie zdarza..Błaszczu i Murawski duży plus, reszta pomocy też dobrze..Obraniak umie grać ale jest to bardziej środkowy pomocnik..szkoda tylko, że Lewandowski nie zagrał razem z Brożkiem..byłoby więcej okazji strzeleckich..
Niemy - 13 sierpnia 2009, 0:43:00 - *.tktelekom.pl (*.168.1.224)
swego czasu francuscy komentatorzy nazwali Ludwika , Napoleonem srodka pola .... mam nadzieje ze sie to sprawdzi jak dla mnie to widac ze chlopak uczyl sie grac gdzie inndziej niz u nas;/// jeszcze tylko aquafresca , Bosenich , ten brazyliano z deportivo oraz paru zdolnych juniorów z PL pierwsza 15 FIFA jak nic;))) Boruc(kuszczak)-Bosenich(wasyl)-Zewłakow-Kokoszka( jodłowiec)-Kasmirski(czy jakos tak,Dudka)) - Lewandowski(Kazimierczak,Krychowiak-zawsze DM)- Błaszykowski(szkoda Madeja , Grzelak? szkoda Trochowskiego) - Obraniak(Salamon,Tyrała-w dobrej formie i 1 składzie BVB) - Roger(smolarek) Aqqua(tylko nie Brożek , rozgr napadzior ?? Małecki zaryzykował bym tam ustawienie Nowaka,Janczyk taki Klasowy FC lub szkoda Żurawskiego,;/ - Lewandowski(Grosicki dla mnie zawsze napadzior, Saganowski, Oli klasowi SC .... szkoda ale bramki do WM 2002 sie pamieta ;) i jak wed was to wyglada?:> a jeszcze Podolski , Klose , Schmeichel , trochowski , Jonson , marin max , wosz , freier , kampa , sienkiwicz , bernd schneider , borowski , dabrowski?? moim zdaniem z tymi pilkarzami kiedys i obecnymi co ww pierwsza 5 FIFA. rutyna ze swierzoscia... APEL DO PANÓW Z PZPN dość tego ....ja chce każdego piłkarza któremu zlezy na grze dla PL ... nie wazne czy jest z JAPONII czy z USA... wazne ze ma polskie korzenie i polską krew w zyłach i polskie serce.... !!!
mis_fis - 13 sierpnia 2009, 0:55:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do juliette: ca l'air d'etre un copier-coller d'un article.. tout de meme, bravo Ludo! i takich graczy nam trzeba.. mam nadzieje, ze kilku z naszych reprezentantow zobaczy przy nim co to znaczy chciec grac z orlem na piersiach..
następca L - 13 sierpnia 2009, 1:24:46 - *.116.177.18
Kebab-8 (schudł i forma od razu do góry) Piękny-3 (cały czas do przodu i staramy się.Nie skreślam) Wasyl-5 (raz dobrze raz źle) Dudi-6 (solidne swoje) Żewa-6 (jak na kapitana przystało) Kubuś-8 (BRAWO-nie mogę się doczekać pełnej dyspozycji) Lewy-5 (biegał,poznałem po policzkach ;)) Muraś-6 (czekam na starego dobrego Murasia) Rogacz-4 (lepsze postępy w nauce polskiego niż w grze) Ebi-5 (walczył o piłkę...po własnych stratach) Lewy Young-7 (będą z niego ludzie) Wiślak-6 (wielkie brawa za asystę) Józef Obrany-7 (jeden celny strzał,dwie bramki...trzeba umieć) Jodła,Łobo,Sagan- chyba zdążyli się tylko rozgrzać. POZDRO Z WLKP DLA WSZYSTKICH FAJNYCH BABEK ;)))
pi__la88 - 13 sierpnia 2009, 1:29:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
cytat meczu Roger w roli głownej: "ku*** m** " heheheh pokazal poprawna polszczyzne:D
Malta - 13 sierpnia 2009, 1:43:02 - *.251.33.192
Pierwszy gol Wasilewskiego. Liczy się czy strzał został oddany w światło bramki. Tak właśnie było, więc jeśli ktoś po drodze zmienił lot piłki to nie wpływa na to, że autorem gola jest M Wasilewski.
pajac82 - 13 sierpnia 2009, 1:44:28 - *.pia.abpl.pl
I Roger udowodnił wszystkim że jest jednak Polakiem, a Obraniak że nie w Polsce uczył się kopać piłę;) A tak poważnie jak Leo się ogarnie i weźmie za robotę to może i coś z tego będzie. POLSKA!!
mariokujaw - 13 sierpnia 2009, 1:46:41 - *.satfilm.pl
Właśnie wróciłem z meczu i transparent to był ''Glic(jakies nazwisko ale pamietam) byłeś hydrocwaniakiem, Nigdy nie będziesz Zawiszakiem,,. Zeta nawyrazniej przegina już ze swoimi wojenkami, niech to robia na własnych meczach a nie na kadrze, druga spraawa wisiała Fana Konin, przyszedł ŁKS powiesił na Koninie swoją podobnie w drugiej połowie Zeta zakryła jakąś, troche nie halo, szanujmy sie na kadrze anie ura bura .Gra prócz Smolarka i Krzynówka reszta na dobrym poziomie. Smolarek kompletny brak ogrania duzo strat, Krzynówek kadra to juz za wysokie progi , każdy jego kontakt z piłką to problem.
Paweł - 13 sierpnia 2009, 2:57:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego ne widzicie kto te bramki wypracował. Za drugą dziękujemy P. Brożku. To zawodnik który gra dla drużyny a nie dla własnej sławy. Dziękujemy za to.
JajoWasz - 13 sierpnia 2009, 3:12:49 - *.welnowiec.net
Do Niemy: Jeszcze Ratzinger, Merkel, Schumacher, Goethe, Modern Talking, Beckenbauer... Skąd Ci się do cholery tam Bernd Schneider wziął?
PCE - 13 sierpnia 2009, 5:03:00 - *.system-net.pl
Z Rogerem to lekka przesada obywatelstwo Polskie mu dać no ale jak już ma to niech ma ale rzadnych korzeni polskich nie ma a Obraniak ma i dobrze ze wybrał gre dla Polski to samo powinni zrobic ci co maja polskie korzenia a graja za granicą a zgłaszają chęć gry w narodowej reprezentacji POlski
mariusz - 13 sierpnia 2009, 6:33:15 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Ograniak zmylil bieg pilki i ostatni jej dotknol wiec jest strzelcem 1 bramki.Zobaczymy teraz Irlandie wyglada niezle!!!A Polakiem jest sie przez dobre dzialanie dla kraju a nie gadanie!! Brawo Obraniak!!!
Hezar - 13 sierpnia 2009, 7:19:53 - *.106.159.197
Ciekawe, kiedy wy wszyscy, którzy teraz podniecacie się Obraniakiem, zaczniecie na niego psioczyć "ile wlezie". Mmimo wszystko gratulujemy zwycięstwa i udanego debiutu.
wschod - 13 sierpnia 2009, 7:36:33 - *.zamosc.mm.pl
do czubex a moze raczej czebek!!! jak ogladasz mecze to moze mniej pij bo pewnie czasami budzisz przed tv, widzisz cos przez mgle i pozniej wypisujesz idiotyzmy. Polska wygrala i tylko to sie liczy! POLSKA POLSKA POLSKA !!!
morrrgoth - 13 sierpnia 2009, 7:47:19 - *.cust.tele2.pl
Po występie Obraniaka mam nadzieję że ktoś w PZPN się wreszcie opamięta. I zacznie brac do repy zawodników o POLSKICH KORZENIACH. Gdyby nie głupota naszych leśnych dziadków mielibyśmy dzisiaj Trochowskiego (jego bodajże ojciec kiedyś twierdził że jak Piotr miał 15 lat to właśnie jego ojciec sygnalizował PZPN że jest taki Piotrek i warto go sprawdzic. Tylko że wtedy panowie działacze go olali). Dodatkowo jakby się postarac mielibyśmy prawdopodobnie Polaka w...Barcelonie (Luis Felipe Kasimirski prawdopodobnie tam przejdzie). Ze nie wspomnę o Aquafresce który nie chciał do polskiej reprezentacji bo...nie dano mu gwarancji że w niej będzie grał (a byłby najlepszym polskim napastnikiem)... Itd itp
buła - 13 sierpnia 2009, 7:57:10 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
bez presji Mariusz Lewandowski razem z Żewłakowem i Dudką wyczyścili środek , Grecy praktycznie nie mogli przejść środkiem ŚCIANA. Lewy jak ma formę to jest numerem jeden. Tak grał z Portugalią. Mam nadzieję że utrzyma poziom na całą jesień i będzie dobrze. Jak dla mnie Lewy był najlepszy na boisku. PROFESOR - od czarnej roboty
Orand - 13 sierpnia 2009, 8:00:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w końcu wykorzystana "żyła złota" przez Polskę :D
Popak - 13 sierpnia 2009, 8:06:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludovic to po polsku Łukasz...
Lędzic - 13 sierpnia 2009, 8:10:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szpaku znów się popisał: "Marcin Lewandowski".
Keebitz - 13 sierpnia 2009, 8:17:38 - *.chello.pl
do JajoWasz - jak zawsze cięta riposta :P grasz we wtorek na hali? ;P
Duszek11 - 13 sierpnia 2009, 8:17:52 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
Jaowasz jesteś dziki i wo gule się na piłce nie znasz a to najłatwiejsza rzecz znać chociaż 5 ze skladów niemieckiej reprezentacji skład: Berd schneider Filipe Lahm Potr Trochowski Łukasz Podolski bastian schwainsztaiger odemwingie Klose wystarczy? ci info.to wkuj że schumacher to kierowca f1(były!!!)
Do Morgoth - 13 sierpnia 2009, 8:26:32 - *.ghnet.pl
ogladnij Sobie drugi raz mecz a potem nastepny i znajdz se tam twojego profesora...
bronek - 13 sierpnia 2009, 8:32:54 - *.25.48.182.kapode.com
A moze by tak zmienic przyslowie na takie-"LUDWIKU DO PIŁKI!!!" Brawo LUDWIK !!!
endrju - 13 sierpnia 2009, 8:51:32 - *.cityconnect.pl
niedobrze że wygraliśmy bo w zeszłych latach im gorzej graliśmy w towarzyskich tym lepiej w spotkaniach o punkty
JFK - 13 sierpnia 2009, 9:10:30 - *.181.128.170
Było całkiem przyzwoicie tylko nie wiem co ten łamaga łobodziński robi w kadrze - Małecki na jego miejsce chłopak ma niesamowity talent, jest w gazie i do tego jeszcze młody - możemy mieć z niego pociechę na parę ładnych lat w kadrze
tylko WKS - 13 sierpnia 2009, 9:12:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Popaca: a Obraniak to Urbaniak, jego dziadkowie wywodzili się z Pobiedzisk koło Poznania !
Endefis - 13 sierpnia 2009, 9:20:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wejście SMOKA! a raczej Wejście Obraniaka!! Oby tak dalej! ;)
lotek - 13 sierpnia 2009, 9:21:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz sie podniecacie, a jak Ludo niebedzie miał formy to bedziecie go wyzywac glupie dzieciaki. Przykład: Boruc, Roger, Smolarek
kibic - 13 sierpnia 2009, 9:37:07 - *.254.129.140
PYTANIE: Jak oglądałem mecz w tv to widziałem jakąs akcje na trybunach przeciwko ochroniarzą to chodziło o jakiś transparent chyba? może ktoś mi powiedzieć o co biegało? Oczywiście gratuluje reprezentacji wygranej pozdrawiam
Niemy - 13 sierpnia 2009, 9:44:13 - *.tktelekom.pl (*.168.1.224)
ojciec Schnaidera był polakiem z Wodzisławia , ten sam urodził się jeszcze w byłym NRD ale nigdy nie mówił o swoim ojcu gdyż ten zostawił jego i matkę. Kiedyś czytałem z nim wywiad w Piłce Nożnej , to było w 2002
macin - 13 sierpnia 2009, 9:56:08 - *.117.61.165
Co wy się tak podniecacie Obraniakiem? Wielki mi coś raz dobrze podał i raz dobrze strzelił, poza tym kilka głupich strat, strzał w niebo. Piechna czyli kiełbasa też w debiucie strzelił i gdzie jest dziś? Po woli nich pokarze że umnie grać i gra w 10 spotkaniach na wysokim poziomie a nie w jednym meczu bez stawiki
Morena - 13 sierpnia 2009, 10:06:01 - *.ip.jarsat.pl
Obraniak to bardzo dobre wzmocnienie naszej kadry. Widać było jak mu bardzo zależy, żeby dobrze wypaść w debiucie. Naprawdę jeszcze będzie z niego pożytek. Najlepszy na boisku zdecydowanie był Kuba Błaszczykowski. Co ten chłopak wyprawia z tą piłką.. hehe. Za każdym razem, jak Kuba był przy piłce to miałem niezłego banana na twarzy. Druga bramka po prostu dzieło sztuki. Wydaję mi się, że z Irlandią Północną wygramy, jeśli zdrowi będą właśnie Orbaniak i Błaszczykowski. Reszta (czyli 45000 ludzi na Stadionie Śląskim) zrobi swoje.
Grabka - 13 sierpnia 2009, 10:19:20 - *.chello.pl
O mecze kwalifikacje chyba jestem spokojny, chociaż to był tylko sparing. Plusem jest to że mecze z Słowacją i Irlandią Północną będą w Chorzowie, najtrudniej będzie zdecydowanie z Czechami...
Zagłębiak - 13 sierpnia 2009, 10:28:32 - *.chello.pl
No mecz dobry choc ja widziałem dużo mankamentów w grze zwłaszcza obronnej.Co Grecy mieli rożnego to panika w naszym polu karnym cieszy dobra dyspozycja Boruca widać że przyjście Załuski do Celticku dobrze zrobiło. Wasyl cóż całkiem nieźle tyle że jakby to był mecz eliminacyjny to czerwień miałby gdzieś koło 70 minuty. Żewłakow kolejny słaby mecz w kadrze czas aby odszedł. Dudka nieźle ,ale on nigdy nie będzie środkowym obrońcą. W ogóle Polska ma duży problem z środkowymi obrońcami bo i Bosacki i Głowacki to praktycznie emeryci najlepiej trzeba skołowac paszport dla Arboledy i Choto wtdey mamy obronę nie do zdarcia. Krzynówek znów słabo jak słyszę że w Polsce nie ma dobrych lewych obrońców to mnie krew zalewa:Brożek ,Gancarczyk i do niedawna Wawrzyniak. Błaszczykowski cóż widać że jak jest w formie i bez kontuzji to robi różnicę jego zmiennicy to powinni być Boguski lub Peszko ,a także jeśli nadal będzie dobrze grać i nie będzie mieć kontuzji Szałach. Środkowi pomocnicy Roger gra tak samo słabo i w kadrze i w Legii wypad z nim. Murawski całkiem dobrze mam nadzieję ze ten Kazań to dobry wybór. W kadrze powinni się znaleźć Garguła,Iwański,Giza,Mila. Lewandowski zagrał nieźle i chyba na tym skończę. Smolarek i lewe skrzydło cóż temu panu póki nie będzie grać w jakimś klubie powinno się podziękować mamy tam Obraniaka ,a w odwodzie w kadrze juz powinni być Małecki,Rybus I Gancarczyk nie bójmy się stawiać na młodzież która gra dobrze nie warto czekać ,aż będa mieć 25 lat skoro juz teraz są dobrzy. Jeśli chodzi o atak to w końcu jest z czego wybierać Brożek,Lewy,Sagan,Jeleń o ile będzie zdrowy,są tez Janczyk i kto wie może Paluchowski. To tyle teraz trzeba czekać na wrzesień i modlić sie o brak kontuzji dla najlepszych.
ted - 13 sierpnia 2009, 10:34:59 - *.68.31.231
Brawo Polska !!! Cały mecz obserwowałem Rogera i muszę stwierdzić,że to totalna BEZNADZIEJA !!!. 90% akcji w których brał udział brał ten artysta kończyło się stratą piłki !! Niewiem co widzi w nim Leo,a raczej nie widzi ;)
Mastah - 13 sierpnia 2009, 10:38:16 - *.dia.static.qwest.net
Mowicie ze Rodzer nie mowi po Polsku ale dzis sam slyszalem jak w czystej polszczyznie przekla pod bramka rywali jak go podcieli. :D
Kicker - 13 sierpnia 2009, 10:46:02 - *.netia.com.pl (unknown)
dla Obraniaka 1 1-klasa światowa 6-wystep ponizej krytyki Brawo Ludo na 100% KICER tak by go ocenil
Disc - 13 sierpnia 2009, 10:47:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1.Roger mówi po Polsku (prrzynajmniej trochę) 2.Obraniak się nauczy i będzie git
HMR - 13 sierpnia 2009, 11:00:46 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
roger mowi po polsku tylko to co na mu boisku potrzebne.
Jack - 13 sierpnia 2009, 11:08:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaki Ludwik? Co my Niemcy jesteśmy?
Bartas - 13 sierpnia 2009, 11:12:52 - *.tktelekom.pl (*.168.120.23)
Ludwik pięknie
1929 - 13 sierpnia 2009, 11:15:56 - *.adsl.inetia.pl
http://www.dailymotion.pl/user/Scartrax/video/xa5c vi_roger-kuwa-may-polska-grecja-120820_sport nasz polski Roger ;)
wasiul90 - 13 sierpnia 2009, 11:18:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Ludovik, będziemy mieli z niego jeszcze wiele pożytku xD
RTS - 13 sierpnia 2009, 11:36:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko żeby polscy działacze nie pomyśleli że dalej będziemy sprowadzać piłkarzy i tak będzie wyglądać reprezentacja... Fajnie, że Ludovic gra dla Polski i myślę że będzie z niego dużo pożytku jednak w przyszłości trzeba się opierać na krajowych piłkarzach, którzy mam nadzieję wkrótce będą dobrze przygotowywani.
Robinson - 13 sierpnia 2009, 11:50:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
jakim cudem jest w kadrze miejsce dla Łobodzińskiego, a nie ma dla Sławomira Peszko???????????
pasydockla - 13 sierpnia 2009, 11:55:20 - *.stimo.net
boruc - gancarczyk arboleda lewandowski(zewlakow, jodłowiec lub banaś)wasilewski - blaszczykowski garguła obraniak boguski- lewandowski borzek (jeleń) to juz by była niezła 11, paszport dla manuela.
wieśniak - 13 sierpnia 2009, 12:23:12 - *.zep.com.pl (*.73.4.37)
Jeszcze w Brazylii mieszka 15 Polaków. Moze któryś z nich gra w piłke. Dać mu paszport.
figo - 13 sierpnia 2009, 12:27:38 - *.cdma.centertel.pl
do Robinson: zgadzam się z Tobą absolutnie. Peszko jest w formie i powinien grać w kadrze np w miejscu Łobodzińskiego. Obraniak udany debiut chociaż było widać po nim duży stres.
wiślakohol - 13 sierpnia 2009, 12:38:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
w polsiej piłce zawsze musi być trochę komedii spiker na meczu i cały stadion krzyczeli marcin zewłakow a gola przypisano ludovicowi co do meczu to grecy tak szczerze nas troche olali kurde nie weszedł mi kuponik a 30 dychy do wygrania miał być remisik a co dofrmy naszych piłkarzy to daleka droga błaszczykowsi,borubar,obraniak to wyruznieni piłkarze w tym meczu piłkarze z lecha nic dobrego nie pokazali
Bełchatowi - 13 sierpnia 2009, 12:41:08 - *.dolsat.pl
Obraniak zaliczył znakomity debiut w Polskiej Reprezentacji , ale nie możemy zapomniec o Błaszczykowskim ktory zagrał bardzo dobry mecz
JP - 13 sierpnia 2009, 12:42:14 - *.mt.pl
TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ : 3-5-2 Boruc - Wasilewski,Żewłakow,,Edson - Błaszczykowski,Obraniak,Trochowski,Lewandowski, Boenisch - Kolse, Podolski Rezerwa : m.in Tyrała, Roger, Kuszczak, Lewandowski
tadek - 13 sierpnia 2009, 12:47:29 - *.3s.pl
krzynowek daremnie gral roger nawet nawet błąszcyzkowski najlepiej i boruc tez dobrze bronil oby tak we wrzesniu i brawa dla Obraniaka debiut marzenie
POLSKA 200 - 13 sierpnia 2009, 12:51:43 - *.3s.pl
Yak to powinno wyglądać; Boruc Dudka - Wasilewski - Żewłakow - Boenisch Błaszczykowski - Roger - Obraniak - Smolarek Klose - Podolski Rezerwa: Fabiański, Tyrała, R. Lewandowski, M. Lewandowski, P.Trochowski, Edi Andradina i tp.
wiślakohol - 13 sierpnia 2009, 12:53:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
edson to brazylijczyk i w dodatku pomocnik trochowski to niemiec klose i podolski też mój wymarzony skład; borubar- benisz,garncarczyk,jodłowiec,piotr brożek- błaszczykowski, ludwick,zdebel,małecki- lewandowski,chrapek.- jeden duzy drugi mały trzeba wprowadzić nową jakość do zespołu swieża krew z grekami grali jak padaki oprócz tych trzech wymienionych wyzej piłkarzy jeden podstawowy błąd trenera to gra jednym napadziorem gdzie na świecie gra się dwoma jednym dużym drugim małym tak jak w wisełce brozio i mały
do kibic - 13 sierpnia 2009, 12:57:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Zawiszy wystawili transparent pozdrawiający swojego prezesa(Gliński byles hydrowiakiem nigdy nie bedziesz Zawiszakiem!) Ochrona chciała im to zabrać ale próba sie nie udała po tym jak ok 50 osób podbiegło do nich i odebrali im flage ;]
Fredi - 13 sierpnia 2009, 13:11:56 - *.kielce.vectranet.pl
Doping dno! Poprostu dno! Coś chcieli, ale im nie wyszło... I tak najlepszy doping tylko w Kielcach, tam się dopiero działo! Kto był, ten wie! I bawimy siędalej! POLSKA!
Kielczanin - 13 sierpnia 2009, 13:24:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Mesjasz Oborniak!Może cusik z niego bedzie.
Popak - 13 sierpnia 2009, 13:40:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ATOM - masz rację. Ludovic to Łukasz.Sam mam na imie Łukasz. Mieszkałem 3 miesiące we Francji, pod Grenoble, więc masz racje
HELL-BOY - 13 sierpnia 2009, 13:41:21 - *.chelm.mm.pl
Brawo Polacy..oby tak dalej w meczach o pkt.
qwertyuiop - 13 sierpnia 2009, 14:00:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do wszystkich "adwokatów" Wasilewskiego: oglądaliście mecz? Gdyby piłka leciała w kierunku nadanym przez Wasilewskiego, to albo zostałaby zablokowana przez obrońcę, który był za Obraniakiem, albo obroniłby bramkarz, który kontrolował jej bieg. Noga Obraniaka zmieniła tor lotu piłki i to zmyliło zarówno obrońcę i bramkarza i dlatego padła bramka. Gol jest Obraniaka. Trzeba uważnie patrzeć i nieco "rozluźnić" swój ciasny umysł. Powodzenia w następnych, ważniejszych meczach.
nicol - 13 sierpnia 2009, 14:04:15 - *.lebork.vectranet.pl
polska pokazała co potrafi o by tak dalej!!!
qwertyuiop - 13 sierpnia 2009, 14:30:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I jeszcze uwaga do "poprawnych lingwistycznie". Możesz sobie mówić jak chcesz, Ludovic, Ludwik, Louis, a nawet Czesiek, jeśli masz ochotę, ale on zawsze będzie się nazywał Ludovic Joseph, bo tak ma napisane w akcie urodzenia i to właśnie decyduje. Mój syn urodził się we Włoszech, ma na imię Franciszek Wojciech - po włosku Francesco Adalberto. We włoskim Urzędzie Stanu Cywilnego musiałem pilnować, żeby napisali po polsku, bo przy potwierdzaniu obywatelstwa polskiego nasz USC napisałby tak, jak we włoskim dokumencie.
cichy - 13 sierpnia 2009, 15:05:53 - *.nplay.net.pl
Dobra gra Polaków i zasłużone zwycięstwo.
Do qwertyu - 13 sierpnia 2009, 15:16:29 - *.54.51.80.easy-com.pl
"...bo tak ma napisane w akcie urodzenia...". A co zaglądałeś mu w papiery osobiście, że tak twierdzisz? Brawo Ludwik!!! Oby tak dalej.
stawiczny - 13 sierpnia 2009, 15:45:46 - *.33.106.210
Po co nam ten Boenish , jak dla mnie nie bedzie to zadne wzmocnienie , Obraniak owszem zawsze gral dla mnie ciekawa pilke nawet jak jeszcze nie bylo o nim wzmianek ze ma grac dla Polski , wcale sie nie zdziwie jak trafi do jednego z czolowych klubow Europy (najbardziej by chyba pasowal do Arsenalu) ...Mamy bardzo ciekawy ten sklad tylko niech Leo sie zastanowi po co tej reprezentacji Smolarek,Krzynowek i jeszcze paru ...Jak dla mnie R.Lewandowski tez nie gra rewelacji Jelen do ataku i tyle grajmy jednym wysunietym jednym cofnietym Obraniakiem i bedzie malinowo ....
gabro94 - 13 sierpnia 2009, 16:12:32 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
widze ze ludzie średnio znacie sie na pilce jak skład z gosćmi co nie zagraja nigdy dla polski to taki boruc-wasilewski,dudka,żewłakow-błaszczykowski murawski lewandowski trochowski obraniak- podolski jeleń rezerwa: fabiański kasmirski wawrzyniak brożek lewandowski rybus grosicki(bogucki,malecki) ci ostatni poto aby ich powoli ograli się na wysokim poziomie w polskiej lidze im sie to nie uda trener: smuda
szu - 13 sierpnia 2009, 16:25:49 - *.info
Ja mu zaglądałem w papiery, ma wpisane Grażyna Teresa. Po co się tak jałowo spierać? Ludovic to Ludovic, najważniejsze że bramki strzela. Tak samo Niemcy Podolski i Klose, to odpowiednio Lukas i Miroslav, a Owen ma na nazwisko Michael, a nie Michał - imion się nie tłumaczy, chyba że się nazywa JKM.
marro - 13 sierpnia 2009, 16:29:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No a Grecja 11 w rankingach a nawprade grala bardzo slabo.
juvefans - 13 sierpnia 2009, 16:32:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
mysle ze z pomoca Blaszczykowski Lewandowski Murawski i Obraniak plus ataka Jelen i Lewandowski mozemy duzo zdzialac jeszcze tylko zeby obrona nic nie odwalila w nastepnych meczach
Marko - 13 sierpnia 2009, 16:33:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mamy polskiego zidana brawo ludo piękny debiut roger pięknie mówi po polsku polska biało czerwoni!!!!!!!!!!!!
KKS - 13 sierpnia 2009, 16:33:26 - *.adsl.highway.telekom.at
do niewyzytego dzieciaczka co napisal Francja-grecja 2:0 ty jestes ulomny przed kim sie popisujesz ? wczoraj sie cieszyles ze strzelil a dzis udajesz niewiadomo kogo taki z ciebie cwaniak i nie tylko z ciebie do Rogera tez byly pretensje a na Euro strzelil jedynego gola z walia takze uratowal nam dupy nie jeden raz wiec prosze cie popisuje sie w domku przed lustrem
Tamcio - 13 sierpnia 2009, 16:48:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
popieram wypowiedz KKS... brak w polsce napastnika co by sie tak zachowal przy drugiej bramce Ludovica to byla klasa sama w sobie
Michu - 13 sierpnia 2009, 16:49:49 - *.chello.pl
Chciałbym poruszyć sprawę dopingu, bo dużo pojawiło się komentarzy na ten temat, a byłem na stadionie. Pierwsza sprawa - frekwencja. Myślę, że 20k pękło spokojnie, a mógłby być komplet, gdyby ochrona nie chciała od każdego identyfikacji w postaci legitymacji lub dowodu (tzn. bardzo dobrze, że każdy wchodzący na stadion będzie zidentyfikowany, ale niech na Litość Boską gdzieś napiszą o tym lub powiedzą przy kasie, że wejście będzie możliwe za okazaniem dowodu... dużo osób stało przed kołowrotkami i dzwoniło - przywieziesz mi dowód? A inni tylko załamywali ręce), trochę szkoda. Sama arena bardzo ładna, cała biało-czerwona. Jeżeli chodzi o doping to nie był on na pewno najwyższych lotów, ale tylko jeżeli oglądało się mecz w telewizji. Będąc na trybunach odniosłem inne wrażenie. Często skandowane były nazwiska piłkarzy, dużo oklasków no i doping może nie najgłośniejszy, ale był. Pamiętajmy, że Bydgoszcz nie często odwiedzanym miastem przez naszą reprę. Mimo, że byłem już na innych meczach reprezentacji, gdzie doping był lepszy to i z tego wczorajszego jestem zadowolony. Trzecia sprawa to ta potyczka kibiców z ochroniarzami. Nie wiem dlaczego porządkowi chcieli zabrać ten transparent, nie było na nim nic obraźliwego. Tyle z mojej strony.
kibic - 13 sierpnia 2009, 18:20:18 - *.254.204.168
Dzieki:]
obraniak - 13 sierpnia 2009, 18:23:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
obraniak pokazal jak bardzo wartosciowym wzmocnieniem bedzie dla rep. Polski jedziemy do RPA!!!
supertroll - 13 sierpnia 2009, 18:57:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tylko 19000 ?? Po co wy gracie jak wy kibiców nie macie.
sport byto - 13 sierpnia 2009, 18:58:43 - *.zvid.net
polonia bytom według jednego z przeglądów sportowych będzie...grac w pucharach europejskich, jako drużyna zastępująca lech poznań. Czynników jest kilka ale głównym jest rezygnacja smudy, co za tym idzie prawnie lech wycofał się z pucharów po odejściu smudy z klubu. PZPN po zwołaniu komisji, ogłosił że klubem zastępującym Lech poznań ma byc wlasnie Polonia bytom, z racji historii. Inne kluby ekstraklasy, łącznie z Lechem poznań, podały już te decyzje do komisji ligi europejskiej, która narazie nie wypowiedziała się na ten temat.
Buhah - 13 sierpnia 2009, 19:07:20 - *.stk.vectranet.pl
Pisze się: Obraniak c'est magnifique. Ale tak poza tym to mamy wzmocnienie, to fakt:D:D Dobry transfer
kerimm - 13 sierpnia 2009, 21:01:47 - *.chello.pl
jest super ma kto strzelac pomoc dobbra bramkaz jest tylko boje sie o ta obrone:P
me - 13 sierpnia 2009, 21:05:21 - *.233.149.214
brawo Ludovic!!!!!!!! Super
19zizi20 - 13 sierpnia 2009, 21:06:12 - *.c200.msk.pl
Ludzie nie ekscytujcie sie tak Obraniakiem fakt zdobył 2bramki chociasz przy pierwszej ino wyciągną noge a w drugiej zdobył bramke ale było widac ze tej voley nie weszedł mu dobrze ale brakme zbobył to był dopiero pierwszy mecz i było widac ze tgo nie polak bo grał 2razy szybciej niz nasi ale to dopiero był pierwszy mecz jak bedzie grał tak o punkty i nie chwyci kontuzji to na mistrzostwa jedziemy
kenu - 13 sierpnia 2009, 21:39:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie długo to reszta swiata bedzie z tej polski jeszcze jakis perqs ma z francji do polski zmnmienic obywatelstwo
wiślakohol - 13 sierpnia 2009, 22:10:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
sport bytom napewno ściemniarz lech poznań by się nie wycofał z pucharów a polonia by dostała dwucyfrówke od tych belganów
Adi - 13 sierpnia 2009, 22:18:10 - *.rzeszow.mm.pl
Ekstra Oborniak !
P;03 - 13 sierpnia 2009, 22:52:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moja zmiana :] smolarek-Obraniak
kaz - 13 sierpnia 2009, 22:56:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz go chwalicie ,a za chwilę oplujecie go polaczki. ( jak Smolarka)
pikZ - 14 sierpnia 2009, 0:15:50 - *.chello.pl
kaz - Smolarek swoje zrobił - w swoim czasie...tak na prawdę krzywdę wyrządził mu Leo jak też wielu innym - bo Smolarek, Krzynówek czy Roger, a nawet czołg Lewandowski - to po prostu sztampy boiskowe - nic poza tym co pokazali do tej pory przez te kilkadziesiąt lat - nie pokażą więcej. Ich czas minął. Po prostu. Leo - czas minął ale jeśli Wystawiłeś Smolarka w pierwszej 11 nie doceniając Łukasza O. - to TY STARY PRYK JUŻ JESTEŚ. Czas na spokojną emeryturę... i mówię to życząc Ci spokoju
kszy kszy - 14 sierpnia 2009, 0:35:02 - *.chello.pl
jaki był biedny doping do 70 min
eh... - 15 sierpnia 2009, 13:07:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
NATURALIZOWANIU - NIE !!!!!! Potwierdzeniu OBYWATELSTWA - TAK !!!!!
ABCC - 15 sierpnia 2009, 13:08:15 - *.ists.pl
dlaczego w polskiej reprezentacji "10" nosi zawsze nieodpowiednia osoba? jak dla mnie pilkarz z tym numerem powinien byc liderem zespolu dlatego nie rozumiem dlaczego ostatnio nosi ten nr Murawski,ktory nie jest az tak dobry, "10" powinien dostac Błaszczykowski bo to ewidentnie najlepszy obecnie polski pilkarz, lecz on chyba woli "16" dlatego jesli nie on to Obraniak zasluguje na "10" a mecz z Grecja to tylko potwierdzil.
ABCCc - 15 sierpnia 2009, 13:20:30 - *.ists.pl
Mecz z Grecja pokazal,ze Krzynowek juz nie nadaje sie na reprezentacje i jest w niej tylko ze wzgledu na nazwisko. Sytuacja Smolarka takze nie jest za wesola,gdyz zatracil gdzies swoj potencjal i do czasu az nie znajdzie klubu, gdzie bedzie gral regularnie nie powinien byc powolywany. Niestety niedoceniany jest Piotr Brożek,ktory moze byc rozewiazaniem problemow z lewa obrona...
|
|